Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ge hebt pm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:50

DSK

boeiend...

voor de geïnteresseerden: nog wat foto's:

Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/e71/e711.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/e71/e712.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/e71/e713.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/e71/e714.jpg

En de E71 ivm. enkele andere toestellen:
Nokia 3310 classic, Nokia 6233 en HP iPaq 214c
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/e71/e715.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/e71/e716.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/e71/e717.jpg

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DSK schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:19:
voor de geïnteresseerden: nog wat foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En de E71 ivm. enkele andere toestellen:
Nokia 3310 classic, Nokia 6233 en HP iPaq 214c
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat standaard mogelijk dat het uur er zo groot opkomt in standby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 13:43
Afgelopen donderdag heb ik ook mijn e71 mogen ontvangen via 2call. Ik ben erg te spreken over het toestel. Hiervoor bijna 1 jaar de Nokia E61i gebruikt en naar deze opvolger uitgekeken.

Helaas heb ik 1 dode pixel op mijn scherm. :'(
Mijn vraag aan jullie, heb ik de mogelijkheid om dit toestel te ruilen of heb ik pech?
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/8949/e71deapixel2hd4.png

[ Voor 17% gewijzigd door tamayo op 25-08-2008 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:59:
[...]

[ Voor 28% gewijzigd door thecompany op 25-08-2008 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
tamayo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:14:
Afgelopen donderdag heb ik ook mijn e71 mogen ontvangen via 2call. Ik ben erg te spreken over het toestel. Hiervoor bijna 1 jaar de Nokia E61i gebruikt en naar deze opvolger uitgekeken.

Mijn vraag aan jullie, heb ik de mogelijkheid om dit toestel te ruilen of heb ik pech?
[afbeelding]
Ruilen die hap. Zo'n display kost Nokia < 10 euro. En zeker zo'n klein schermpje moet 0 dode pixels hebben. Wat officieel geldt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK

DSK

boeiend...

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:59:
[...]

Gebruik hiervoor cClock (http://home.pacific.net.sg/~welic/cClock.html).
Werkt perfect en met veel opties.

Tip gekregen van iemand hier in het topic.

[ Voor 15% gewijzigd door DSK op 25-08-2008 10:01 ]

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:38
Pe Nis schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 08:57:
[...]

Ruilen die hap. Zo'n display kost Nokia < 10 euro. En zeker zo'n klein schermpje moet 0 dode pixels hebben. Wat officieel geldt weet ik niet.
Ik zou het ook proberen maar ik weet niet zeker of ze hem innemen voor 1 dode pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeConnected schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:01:
[...]

Ik zou het ook proberen maar ik weet niet zeker of ze hem innemen voor 1 dode pixel
je zou het kunnen proberen met pixelrepair: "luie" pixels worden dan alsnog geactiveerd. Wel een poosje laten draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:23:
[...]

je zou het kunnen proberen met pixelrepair: "luie" pixels worden dan alsnog geactiveerd. Wel een poosje laten draaien
Ja ik heb volgens wikipedia een hot pixel. Op het moment probeer ik de pixel de activeren via killdeadpixel.com dit werkt gewoon in de browser. Hopelijk werkt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
tamayo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:19:
[...]

Ja ik heb volgens wikipedia een hot pixel. Op het moment probeer ik de pixel de activeren via killdeadpixel.com dit werkt gewoon in de browser. Hopelijk werkt dit.
Ben benieuwd of het helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Bierkameel schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:23:
Ik heb een E71 van mn baas gekregen maar krijg hem niet aan de praat met Mail for Exchange.
Onze HTC telefoons doen het in 1 keer maar de Nokia niet :(
We gebruiken Exchange 2007 met SP1.
Ook vaag dat MfE er niet meer standaard opzit, ik heb de nieuwste versie gedownload en alle instellingen al 10 keer doorlopen.

Toch krijg ik nog steeds: Verbindingsfout, probeer het later opnieuw.
Dit krijg ik zowel via UMTS als via WIFI.

In mijn admin_log1.txt staat het volgende: A field in the handshake was out of range or inconsistent with other fields.

Meer mensen hier last van?
Om ook maar even de oplossing te geven, wel handig voor mensen die dit probleem ook krijgen.
Wij hebben dus een globalsign certificaat, hier staan er ook al 2 van in de E71, die moet je verwijderen en dan opnieuw verbinding maken met Exchange, het certificaat wordt dan opnieuw ingeladen en daarna werkt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de E71 nu twee weken ingebruik als vervanger voor mijn Treo680 en bevalt super goed.

Alleen wou ik mijn E71 resetten na een dagje spelen.

Hierbij ben ik de standaard filmpjes achtergronden en sounds kwijt geraakt. :'(

Wil iemand mij deze gezipt mailen?

Word zeer op prijs gesteld. _/-\o_

Gr,

sog1024@corpnet.eu

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

[afbeelding]
Gewoon ruilen. Je hebt bij een internet aankoop altijd een week om het product terug te sturen (met of zonder reden). Anders even googlen op "Wet koop op afstand" oid

Erg aantrekkelijke telefoon. Ik twijfel nog of ik deze zal nemen of zal wachten op de SE Xperia... :/

@Sjors:
Dat geld normaal gesproken wel ja, maar dan heb je het over een goed werkend product. Wat dit toch duidelijk niet helemaal is.

[ Voor 15% gewijzigd door WoBaDijk op 25-08-2008 20:14 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:58
WoBaDijk schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:45:
[...]

Gewoon ruilen. Je hebt bij een internet aankoop altijd een week om het product terug te sturen (met of zonder reden). Anders even googlen op "Wet koop op afstand" oid

Erg aantrekkelijke telefoon. Ik twijfel nog of ik deze zal nemen of zal wachten op de SE Xperia... :/
wat je zegt klopt deels, als je de verzegeling hebt verbroken en het toestel uit zijn verpakking hebt gehaald, kun je hem niet zomaar terugsturen. gewoon aanspraak maken op garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
een vraag over de Nokia Maps op de E66: dat staat er standaard op begrijp ik, maar waar moet je nu en abonnement voor nemen? Zoals ik het nu begrijp kun je de maps en a-gps gewoon gebruiken voor plaatsbepaling, maar voor software die routes berekent moet je betalen? Ik kan er op de nokia site niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geld is overgemaakt ben eens benieuwd hoe lang alles nu nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
Helaas heeft de 'pixel massage' niet echt iets uit gehaald. Als ik een lichtere theme kies, zie je niets van een luie / dode pixel. Dit is waardoor ik het niet eerder gemerkt had.
Ik ben aan het twijfelen of ik wel of niet het toestel moet retourneren. Dan ben ben ik 'm zeker een paar weken kwijt. Ik denk er nog even over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Marbo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:44:
een vraag over de Nokia Maps op de E66: dat staat er standaard op begrijp ik, maar waar moet je nu en abonnement voor nemen? Zoals ik het nu begrijp kun je de maps en a-gps gewoon gebruiken voor plaatsbepaling, maar voor software die routes berekent moet je betalen? Ik kan er op de nokia site niets over vinden.
Volgens mij is het niet gesproken navigatie als je er niet voor betaalt, of hij de routes nu niet berekent weet ik niet (meten is weten?). Hier ben ik ook wel benieuwd naar!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcmistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 12:41
Ik internet via CAIW / Caiway. Inkomende e-mails (pop.caiway.nl) krijg ik prima binnen op de E71. Het lukt alleen niet om via de E71 ook uitgaande e-mails te versturen via mijn caiway-account. Wie weet hoe ik de uitgaande e-mailserverinstellingen op de E71 moet instellen? Smtp.caiway.nl werkt niet. Ook heb ik de uitgaande e-mailserver van Vodafone geprobeerd, aangezien ik daar een post paid abonnement heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik al wat leuke software aan het zoeken ben voor de nokia E71,kwam ik op volgende link uit en dit zou een heel mooie screensaver moeten zijn,alleen is hij unsigned en ik geraak er maar niet uit om dat goed te krijgen.Kan er iemand iets mee doen?

http://www.box.net/shared/fi3xq03tep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:11:
Omdat ik al wat leuke software aan het zoeken ben voor de nokia E71,kwam ik op volgende link uit en dit zou een heel mooie screensaver moeten zijn,alleen is hij unsigned en ik geraak er maar niet uit om dat goed te krijgen.Kan er iemand iets mee doen?

http://www.box.net/shared/fi3xq03tep
Je kunt instellen dat je alle soorten software kan instaleren. Dan moet het als het goed is gewoon lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Laatst online: 19-06-2024
Zojuist de e66 besteld bij 2call. Hij zal mijn touch diamond gaan vervangen. Vanaf maandag heb ik een nieuwe baan waarbij ik veel zal reizen en mijn diamond wordt al na een half uur navigeren gloeiend heet. Is zelfs 1 keer al uitgevallen.
Iemand interesse in een touch diamond? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om mij over te halen waarom ik voor de E71 moet gaan in plaats van de Iphone?
Belangrijk voor mij:
Overal internet (voornamelijk voor mail)
Snel typen
Stevig, moet lang mee gaan.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:33:
Iemand zin om mij over te halen waarom ik voor de E71 moet gaan in plaats van de Iphone?
Belangrijk voor mij:
Snel typen
8)
Punt 1 Overal internet:
Iphone en 3g is nu nog KUT dus niet altijd even goed internet misschien wel via gprs maar dat is traag

Punt 2 Snel typen:
Touchscreen is LANG zo snel niet als echte toetsen

Punt 3 Stevig:
Iphone heeft last van haarscheurtjes op de achterkant en de e71 is Heel erg degelijk volgens iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:33:
Belangrijk voor mij:
Snel typen
8)
Nou alle punten die je zelf aangeeft pleiten voor een E71. Heb hem nu zelf ook sinds een paar dagen en vind dit de meest praktische telefoon die ik heb gehad (en dat zijn er nogal wat). het automatisch mail ophalen ( in mijn geval gmail is super handig) de telefoon is zeer robuust en het besturingssysteem vind ik bv tov windows mobile veel stabieler. Heb tot nu toe nog geen enkele vastloper gehad, dat in tegenstelling tot de windowsmobile toestellen waarbij ik meestal 1x per dag moest resetten. Het tobo werkt ook zeer prettig, heb zelf ooit een htc touch gehad en vind dat vooral wanneer je flink wat tekst moet typen toch niet prettig werken. een iphone heb ik nooit gehad maar het lijkt me hierdoor wel veel lastiger typen. Aangezien de telefoon over 3g/hsdpa/wifi beschikt heb je in principe overal toegang tot internet.

succes met de keuzen, ik zou het wel weten!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:11
pcmistral schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:45:
Ik internet via CAIW / Caiway. Inkomende e-mails (pop.caiway.nl) krijg ik prima binnen op de E71. Het lukt alleen niet om via de E71 ook uitgaande e-mails te versturen via mijn caiway-account. Wie weet hoe ik de uitgaande e-mailserverinstellingen op de E71 moet instellen? Smtp.caiway.nl werkt niet. Ook heb ik de uitgaande e-mailserver van Vodafone geprobeerd, aangezien ik daar een post paid abonnement heb.
Even een MyVodafone-account aanmaken. Vervolgens authsmtp.vodafone.nl gebruiken met je gebruikersnaam en wachtwoord van je MyVodafone-account.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu Seven geinstalleerd, maar nog niet echt het grote voordeel ten opzichte van de standaard applicatie gevonden, alleen een groot nadeel, als ik "Berichten" open wordt mn telefoon extreem langzaam... Meer mensen die hier last van hebben/hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:40:
Heb nu Seven geinstalleerd, maar nog niet echt het grote voordeel ten opzichte van de standaard applicatie gevonden, alleen een groot nadeel, als ik "Berichten" open wordt mn telefoon extreem langzaam... Meer mensen die hier last van hebben/hadden?
ik had op een gegeven moment meer dan 5000 mailtjes in mijn box staan, had ze namelijk nooit gedelete op mijn gmailaccounnt. Op dat moment werd die ook ontzettend traag. Daarna aardig opgeschoond en nergens meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjors81 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:26:
[...]

ik had op een gegeven moment meer dan 5000 mailtjes in mijn box staan, had ze namelijk nooit gedelete op mijn gmailaccounnt. Op dat moment werd die ook ontzettend traag. Daarna aardig opgeschoond en nergens meer last van.
:) dan zal dat het zijn, heb alle mail die ik op mn Gmail heb ontvangen nog in de inbox staan, dat zijn er iets meer dan 27000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Ik sta op het punt de E71 te bestellen als vervanging voor mijn veel te trage E60 (ik was uit op de iPhone 3G met Vodafone maar dat duurt me allemaal veel te lang). Het enige waar ik nog een beetje mee zit is de schermhoogte...

Ik kan nergens de exacte afmetingen vinden van het scherm, iemand die dat even op wil meten? :)

Als ik het scherm te laag vind ga ik misschien wel voor de E51, die heb ik al een aantal keer in het wild gezien, de E71 niet.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:11
4,8 x 3,6 cm.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Dank je! :)

*gaat bestellen*

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
Kan iemand mij vertellen welke navigatie op de e66 kan draaien??

Laat maar al gevonden:

hacked: tomtom

garmin xt
sygic

welke raden jullie me aan?

[ Voor 42% gewijzigd door Batsu op 26-08-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:50:
Kan iemand mij vertellen welke navigatie op de e66 kan draaien??

Laat maar al gevonden:

hacked: tomtom

garmin xt
sygic

welke raden jullie me aan?
Heb Sygic al 3 wk draaien en heel tevreden. Snel. nauwkeurig en met lane assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:31:
[...]

Heb je Nokia Maps dan verwijdert??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:31:
[...]

thanks! ga ik dan even opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:26:
[...]

Je kunt instellen dat je alle soorten software kan instaleren. Dan moet het als het goed is gewoon lukken.
zo staat hij ingesteld,echter zonder resultaat.is het iemand gelukt deze screensaver te installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
Sygic vind ik ook goed werken echter vraag ik me af of sygic wel alle mogelijkheden van de gps gebruikt. In mijn auto heb ik namelijk de ck20 carkit van nokia zitten met de gps uitbreiding. Sygic pakt echter alleen de interne gps.

Ik weet niet of meer mensen er last van hebben maar ik heb mijn toestel terug gezet naar single mode (gsm) aangezien ik het schakelen tussen gsm en umts (vodafone netwerk) erg ondermaats vind. Ik heb in dual mode continue gesprekken die wegvallen bij overschakelen tussen gsm en umts (of omgekeerd). De 3G dekking hier in omgeving Kampen is dan ook redelijk beroerd.

Ik zie hier alleen berichten voorbij komen betreffende de autohouders van Brodit, er is echter ook een houder van nokia. Ik heb voor mijn E61 en E61i altijd de nokia cradle gebruikt, dit was een actieve cradle. Weet iemand of de nieuwe e71 cradle (CR-106) ook actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 00:01
babobo1977 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:46:
Sygic vind ik ook goed werken echter vraag ik me af of sygic wel alle mogelijkheden van de gps gebruikt. In mijn auto heb ik namelijk de ck20 carkit van nokia zitten met de gps uitbreiding. Sygic pakt echter alleen de interne gps.
Wat doet een GPS module (intern of extern) nog meer dan sat. signalen doorgeven? Ik kan me niet voorstellen dat een gps uitbreiding van een carkit meer functies heeft dan een willekeurige andere GPS.

wat denk je te missen dan?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sygic is dat gratis software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
nee, maar je kan je wel aanmelden als tester: http://www.sygic.com/download/index.php

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:58
babobo1977 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:46:
Ik zie hier alleen berichten voorbij komen betreffende de autohouders van Brodit, er is echter ook een houder van nokia. Ik heb voor mijn E61 en E61i altijd de nokia cradle gebruikt, dit was een actieve cradle. Weet iemand of de nieuwe e71 cradle (CR-106) ook actief is?
Bij mijn weten niet, ik heb er ook naar zitten kijken maar zie op de plaatjes geen plugje zitten. Daarnaast staat overal dat het een houder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
jeeovee schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:35:
[...]

Bij mijn weten niet, ik heb er ook naar zitten kijken maar zie op de plaatjes geen plugje zitten. Daarnaast staat overal dat het een houder is.
Toch wel zonde, ik vind namelijk die actieve brodit houder op de foto's spuuglelijk.
Prulleman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:13:
[...]

Wat doet een GPS module (intern of extern) nog meer dan sat. signalen doorgeven? Ik kan me niet voorstellen dat een gps uitbreiding van een carkit meer functies heeft dan een willekeurige andere GPS.

wat denk je te missen dan?
Nou een snellere fix zou meegenomen zijn. Mijn ervaring is dat de interne gps het toch minder goed doet dan een externe. Bovendien kun je in de e71 instellen welke apparaten/diensten de positie bepalen. Ik heb ze allemaal aanstaan dan zou je dus verwachten dat het eea automatisch gaat. Zoals ik het nu zie pakt sygic alleen de interne chip en niet de intern bekende positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
babobo1977 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:32:

Nou een snellere fix zou meegenomen zijn. Mijn ervaring is dat de interne gps het toch minder goed doet dan een externe. Bovendien kun je in de e71 instellen welke apparaten/diensten de positie bepalen. Ik heb ze allemaal aanstaan dan zou je dus verwachten dat het eea automatisch gaat. Zoals ik het nu zie pakt sygic alleen de interne chip en niet de intern bekende positie.
Ik ken sygic verder niet, maar als je liever de externe gebruikt ivm snellere fix, moet je dit denk ik in sygic instellen, als dit niet kan moet je de interne chip uitschakelen.

2 ontvangers tegelijk gebruiken gaat niet werken. je software krijgt dan dubbele signalen (die waarschijnlijk ook nog net een heel klein beetje afwijken).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:48
Is het iemand gelukt om MobiTubia (http://www.mobitubia.com/dp/?q=node/2) te installeren? Ik krijg die melding over het certificaat, en ik heb die controle uitgezet (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/30382595), zoals in de FAQ staat vermeld.

Ik blijf echter de error krijgen :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Lassie dutch op 27-08-2008 17:46 ]

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martoediefroets
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10-2018
Ik heb op het momenrt een probleem met mn email, Gmail en Windows live gaat prima alleen krijg ik mn standaard mail (Ziggo/wanadoo) niet aan de praat. Ik heb al van alles geprobeerd met instellingen en hulp van Tmob.maar t blijft niets !
Who knows what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een "hot pixel" wat je hebt. Ik heb er ook een echter links onder ca. 1 cm rechts van de linker beneden hoek. Alleen zichtbaar als het scherm daar donker is. Nee ruilen niet mogelijk. Is net zoals bij lcd monitoren namelijk in de kleine lettertjes staat dat enkele defecte pixels acceptabel zijn.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enige weken de E71 maar het is de slechste smartfoon die ik heb gehad en met name de handleiding. Volgende is onmogelijk :

synchroniseren van outlook agenda en contacten met E71.
installeren van enige software (krijg alleen maar certificaten errors, en waar schrijft hij softwar op de e71 naar toe)
geen filemanager aanwezig

Sta op het punt om hem de deur uit te doen en de 460 euro verlies voor lief te nemen. Is er iemand op dit forum die kennis heeft en de moeite neemt mij verder te helpen !!!!????

(hotpixel heb ik zelfs voor lief genomen).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:46
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:38:
Ik heb sinds enige weken de E71 maar het is de slechste smartfoon die ik heb gehad en met name de handleiding. Volgende is onmogelijk :

synchroniseren van outlook agenda en contacten met E71.
installeren van enige software (krijg alleen maar certificaten errors, en waar schrijft hij softwar op de e71 naar toe)
geen filemanager aanwezig

Sta op het punt om hem de deur uit te doen en de 460 euro verlies voor lief te nemen. Is er iemand op dit forum die kennis heeft en de moeite neemt mij verder te helpen !!!!????

(hotpixel heb ik zelfs voor lief genomen).
los van het feit dat ik ik het niet helemaal met je eens ben, wil ik je best even helpen ;)

synchroniseren doe ik met de nokia software. Installeren, verbinding maken via bluetooth (of met de usb kabel maar dan moet je de telefoon op nokia suite instellen en niet op massa opslag) en gaan met die banaan. Althans zo simpel is het bij mij altijd geweest met symbian telefoons (itt windows mobile, maar dat is een ander verhaal)

die certificaten kan je ook oplossen door
menu > instrumenten > instell. >Toepassingen > toep.beheer > software-installatie > alles
te selecteren ipv de waarschijnlijk geselecteerde alleen ondertekende.
(let er overigens op dat alleen je alleen symbian programma's kan installeren)

ik hoop dat je nog veel plezier van je phone hebt!
ik vind het 1 van de beste nokia's so far!

dan doe ik ook ff een edit :P
filemanager zit onder kantoor en heet best.beh. (in het nederlands)

[ Voor 3% gewijzigd door -Jaap-io op 27-08-2008 23:50 ]

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• lilliprutser
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik volg dit topic al een tijdje met belangstelling, maar ik vind nog altijd geen verklaring voor het feit dat de white steel versie echt nergens te verkrijgen is. Ik heb verschillende shops gecontacteerd en nergens kunnen ze hem lereveren. Wat is de reden hiervoor ? Op pdashop antwoorden ze mij: sorry nooit meer te verkrijgen, hoezo nooit meer? Moet ik het idee van ooit een Nokia E71 white steel (azerty) te bezitten dan volledig uit mijn dromen bannen ? :'(

Verwijderd

-Jaap-io schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:49:
[...]

los van het feit dat ik ik het niet helemaal met je eens ben, wil ik je best even helpen ;)

synchroniseren doe ik met de nokia software. Installeren, verbinding maken via bluetooth (of met de usb kabel maar dan moet je de telefoon op nokia suite instellen en niet op massa opslag) en gaan met die banaan. Althans zo simpel is het bij mij altijd geweest met symbian telefoons (itt windows mobile, maar dat is een ander verhaal)

die certificaten kan je ook oplossen door
menu > instrumenten > instell. >Toepassingen > toep.beheer > software-installatie > alles
te selecteren ipv de waarschijnlijk geselecteerde alleen ondertekende.
(let er overigens op dat alleen je alleen symbian programma's kan installeren)

ik hoop dat je nog veel plezier van je phone hebt!
ik vind het 1 van de beste nokia's so far!

dan doe ik ook ff een edit :P
filemanager zit onder kantoor en heet best.beh. (in het nederlands)
Idd nog nooit problemen gehad met het syncen met outlook,het symbian os vraagt enige gewenning,maar geloof mij,het is het traagste maar wel het stabielste.

Verwijderd

lilliprutser schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:15:
Ik volg dit topic al een tijdje met belangstelling, maar ik vind nog altijd geen verklaring voor het feit dat de white steel versie echt nergens te verkrijgen is. Ik heb verschillende shops gecontacteerd en nergens kunnen ze hem lereveren. Wat is de reden hiervoor ? Op pdashop antwoorden ze mij: sorry nooit meer te verkrijgen, hoezo nooit meer? Moet ik het idee van ooit een Nokia E71 white steel (azerty) te bezitten dan volledig uit mijn dromen bannen ? :'(
Azerty lijkt mij zeker een utopi en de white steel zou vanaf volgende week geleverd gaan worden,zelf ben ik ook een azerty typer,maar voor op een mobile is een qwerty makelijker,ivm punt ed.

• lilliprutser
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:26:
[...]
Azerty lijkt mij zeker een utopi en de white steel zou vanaf volgende week geleverd gaan worden,zelf ben ik ook een azerty typer,maar voor op een mobile is een qwerty makelijker,ivm punt ed.
Hou me op de hoogte ! _/-\o_

• CodeConnected
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:24:
[...]

Idd nog nooit problemen gehad met het syncen met outlook,het symbian os vraagt enige gewenning,maar geloof mij,het is het traagste maar wel het stabielste.
Traagste? Ik heb zelf een e61 en die is vergelijken met de e71 langzaam maar mijn e61 is Veeeel sneller dan welk windows mobile die ik ook maar heb gezien! Zelfs de touch diamont of de tytn 2. Om een voorbeeld te noemen als je een nieuw emailtje wilt typen ben ik nog geen 2 sec kwijt en bij Windows mobile duurt het meer dan 5 sec.

• Pe Nis
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:26:
Het is een "hot pixel" wat je hebt. Ik heb er ook een echter links onder ca. 1 cm rechts van de linker beneden hoek. Alleen zichtbaar als het scherm daar donker is. Nee ruilen niet mogelijk. Is net zoals bij lcd monitoren namelijk in de kleine lettertjes staat dat enkele defecte pixels acceptabel zijn.

[...]
Vreemd. Ineens laait de discussie over dode pixels op, en vooral bij de E71. Zo'n display kost Nokia minder dan $10. Ik hoor nu al 2 mensen die hierover klagen. Ronduit slecht, en zeker voor een high-end toestel. Ik heb er niet een besteld |:(

Verwijderd

idd,ik vind het ook maar onozole dat je da voor lief moet nemen :s,ik kan alleen maar hopen dat deze 2 gevallen uitzonderingen zijn.

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wanneer de E66 uitkomt?

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:46
CodeConnected schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:08:
[...]

Traagste? Ik heb zelf een e61 en die is vergelijken met de e71 langzaam maar mijn e61 is Veeeel sneller dan welk windows mobile die ik ook maar heb gezien! Zelfs de touch diamont of de tytn 2. Om een voorbeeld te noemen als je een nieuw emailtje wilt typen ben ik nog geen 2 sec kwijt en bij Windows mobile duurt het meer dan 5 sec.
ik heb inderdaad gister een touch diamond in mijn hand gehad, en daar zat je regelmatig "op te wachten" bijkomend was ook dat ik moeite had om het touchscreen te laten doen wat ik wilde ;)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• CodeConnected
-Jaap-io schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:52:
[...]

ik heb inderdaad gister een touch diamond in mijn hand gehad, en daar zat je regelmatig "op te wachten" bijkomend was ook dat ik moeite had om het touchscreen te laten doen wat ik wilde ;)
Te laten doen is een stukje gewenning. Maar ik vind dat voorn zon toestel(best duur en best nieuw en volgensmij een 500 mhz proccecor) slecht dat hij niet sneller is dan mijn e61.

Dat bewijst wel weer windows is gemaakt voor de desktop en niet voor telefoons!

• lilliprutser
-Jaap-io schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:52:
[...]
Net dezelfde ervaring gehad. Ik ben gisteren bij Mediamarkt langsgeweest en heb daar een touch pro uitgetest. Mooi maar super traag en moeilijk te bedienen die touchFlo.

Ik denk dat E71 mijn toestel wordt als ik hier zo de ervaringen lees. Ik wacht no even de ervaringen met de Samsung Omnia af.

• Pe Nis
Heb er gisteren een besteld :-)

• tamayo
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:26:

[...]
Ik heb mijn E71 naar 2call gestuurd, en ik heb de zelfde telefoon terug gehad, ook al staat er omgeruild en retour gezonden bij de order status.
Toch is de hot pixel minder zichtbaar en ik denk dat het misschien een stofje is. Jammer dan.
Afgezien hiervan is het een top telefoon. Fijne upgrade van E61i

• matvkeulen
Heb nu de E66. Erg mooi toestel en voelt ook solide aan. Ik heb alleen iets doms gedaan namelijk de geheugenkaart geformateerd. Helaas krijg ik die bestanden dus niet meer terug. Kan iemand de originele mappen en bestanden uploaden of mij aanwijzen waar ik ze kan vinden?

• tamayo
Ik heb niemand gehoord over de lader. Een van de mooiste dingen aan de telefoon vind ik de lader, het is zeer compact en handzaam. Goed voor op reis. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3238/2674177359_1d4247da3b.jpg?v=0

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
Die zit volgens mij bij alle Nokia's de laatste tijd, in elk geval ook bij mijn N82 en N95 8gb.

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:40
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:36:
Dit vraag ik mij ook af. Hier lees ik dat diverse mensen hem hebben maar bij Nokia op de site staat binnenkort verwacht.

• DSK

DSK

boeiend...

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:26:
[...]

Azerty is geen utopie. Die is hier gewoon verkrijgbaar in de winkel (zie mijn eerder geposte foto's) :)

Blog (Linux-related)

• philippevk
  • Laatst online: 13-09 10:52
tamayo schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:15:
Ik heb niemand gehoord over de lader. Een van de mooiste dingen aan de telefoon vind ik de lader, het is zeer compact en handzaam. Goed voor op reis. _/-\o_

[afbeelding]
Bij mij zat helaas nog de iets oudere-grotere lader. ze doen beide hetzelfde :) overigens

• Batsu
Scary Gil schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:49:
[...]

Dit vraag ik mij ook af. Hier lees ik dat diverse mensen hem hebben maar bij Nokia op de site staat binnenkort verwacht.
jongens toch! De e66 is al bij diverse webshops te krijgen! kijk op kieskeurig.nl voor webshops....

Verwijderd

Ook al in van den borre :)

• matvkeulen
Anders koop je mijn nieuwe e66 met autolader en bon voor 350 euro O-)

Verwijderd

DSK schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:52:
[...]

Azerty is geen utopie. Die is hier gewoon verkrijgbaar in de winkel (zie mijn eerder geposte foto's) :)
White??

• pcmistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 12:41
Heeft iemand al beeld op de E71 bij het oproepen van onderstaande site:

http://buienradar.mobi/m/index.xhtml

Na een tip op dit forum heb ik mijn pop-ups aangezet, maar helaas zonder resultaat.

Verwijderd

Je kunt ook NOS Mobiel instaleren, daar zit ook de buienradar in.

Verwijderd

pcmistral schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:52:
Heeft iemand al beeld op de E71 bij het oproepen van onderstaande site:

http://buienradar.mobi/m/index.xhtml

Na een tip op dit forum heb ik mijn pop-ups aangezet, maar helaas zonder resultaat.
pik hem op via dag.nl, dan werkt hij

• lilliprutser
Ik heb hem vandaag op de kop kunnen tikken (gray steel, qwerty). Had geen zin meer om op de gezegende dag te wachten dat er een white versie zou verschijnen.

Eerste indrukken zijn alleszins positief: ongelofelijk sexy phone, werkt zeer vlot, toetsen zijn goed te bedienen. Nu beginnen tweaken ;) Iemand tips ?

[ Voor 3% gewijzigd door lilliprutser op 28-08-2008 22:37 ]

Verwijderd

Volgens algebeld.nl waar ik de witte e71 al bijna twee weken geleden heb besteld, wordt deze 1 september gelanceerd in Nederland.

Hoop het echt, want die zwarte moet ik niet hebben :p

Verwijderd

Ik heb mijn E71 net binnen, ben er erg blij mee. Super toestel! Alleen m'n vodafone onbeperkt internet doet het nog niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:46:
Volgens algebeld.nl waar ik de witte e71 al bijna twee weken geleden heb besteld, wordt deze 1 september gelanceerd in Nederland.

Hoop het echt, want die zwarte moet ik niet hebben :p
Eigenlijk wou ik ook E71 White en niet Grey. Maar de toestellen zien er toch anders uit in real life. De white versie zag er goed uit op de de fotos maar bijv. in deze videoclip vond ik 'm er niet zo mooi uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tamayo schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:20:
[...]

Eigenlijk wou ik ook E71 White en niet Grey. Maar de toestellen zien er toch anders uit in real life. De white versie zag er goed uit op de de fotos maar bijv. in deze videoclip vond ik 'm er niet zo mooi uitzien.
Alé die ziet er toch kweet niet hoe gelikt uit?In het wit vind ik het echt wel ene Iphone killer.

ik heb nog nooit in mijn leven zo uitgekeken naar 1 september :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50
Dit is een vraag voor gevorderde agenda-gebruikers. Bij het invoeren van afspraken wil ik graag dat standaard het alarm (belletje EN scherm-lichtsignalen) bij het bereiken van de afspraak-tijd UIT staat. Nu moet ik dat bij elke afspraak die ik invoer handmatig doen. Het lukt wel om het geluid standaard uit te zetten, maar niet de waarschuwing dmv het oplichtende display. Weet iemand wellicht meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:36:
Via diverse internet-shops is hij gewoon op voorraad, wanneer hij in de gewone winkels ligt is mij ook niet helemaal duidelijk.

Ik heb de E66 nu 1 maand in bezit (de Euro-versie, zonder NL, via Expansys besteld) en ik ben een zeer tevreden gebruikster. Het is een zeer degelijk toestel. En hij is idd snel, ook sneller dan de E65 die ik hiervoor had.
Alles werkt perfect naar behoren, heb tot nu toe geen problemen gehad. Deze versie heeft ook geen upside-down-camera-probleem, al gebruik ik de camera niet veel.

Ook heb ik diverse navigatie-apps uitgeprobeerd zoals TomTom (met externe gps), Garmin XT en Sygic Mcguider (beiden met interne gps, welke sneller een fix hebben dan de SIRF III van TomTom), ze doen het allemaal even goed al ben ik er nog niet helemaal uit welke ik definitief zal gaan gebruiken.

Ik ken het toestel intussen van binnen en van buiten, heb er al heel wat apps op uitgeprobeerd en geinstalleerd en sommige er ook weer vanaf gegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook geïnteresseerd in de Nokia E71. De witte versie lijkt mij ook wel mooi :). Voor de geïnteresseerden die de witte eventueel willen aanschaffen. Ik heb contact opgenomen met Coolblue en zij konden mij vertellen dat ze nog niet wisten wanneer deze binnen zou komen... Zeer spijtig dus!

Las iets over knopjes die blijven hangen onder het schermpje? En dode pixels in het scherm? Komt dit bij meerdere mensen voor die de E71 hebben aangeschaft? Zijn er mensen die Zorgeloos internet van Vodafone i.c.m. de E71 gebruiken, werkt het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn e71 ingeleverd, opsturen naar nokia.
Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat de accu nadat hij was opgeladen (1900u) de volgende ochtend helemaal plat was (600u) dat lijkt me dus niet normaal.

In gebieden met weinig 3g dekking is het tijdens het gesprek schakelen van gsm=>3g of andersom echt heel erg belabberd. Zo erg zelfs dat ik bijna geen gesprek in 1 keer tot een goed einde kan brengen.

Hij lijkt er geen last van te hebben als ik van dual mode naar gsm only overschakel. (maar daar heb ik geen e71 met internet abo voor gekocht)

Over een week of 3 retour. Kunnen ze meteen dat stof onder mn display weghalen.

Nokia carepunt bood aan een update te doen, ik vond dat niet verstandig aangezien er nog geen updates beschikbaar zijn. We wachten geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ik krijg volgende week mn e66

Ik zal dan een revieuwtje doen, iemand al vragen die ik op de e66 kan uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een serieuze telefoon met qwerty toetsenbord. De E71 lijkt me dan de perfecte telefoon, maar er is 1 ding: ik wil em ook gebruiken om mee te internetten, maar de E71 heeft een 240x320px scherm, waardoor het fatsoenlijk browsen bijna onmogelijk wordt, je scrollt je dan helemaal het lazerus (zelfde resolutie als de standaard nokia smartphones)... Ik heb nu een N80 met 352x416px resolutie en dat scheelt al, maar het scherm is dan wel weer klein...

Hoe ervaren jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:46:
Ik ben ook geïnteresseerd in de Nokia E71. De witte versie lijkt mij ook wel mooi :). Voor de geïnteresseerden die de witte eventueel willen aanschaffen. Ik heb contact opgenomen met Coolblue en zij konden mij vertellen dat ze nog niet wisten wanneer deze binnen zou komen... Zeer spijtig dus!

Las iets over knopjes die blijven hangen onder het schermpje? En dode pixels in het scherm? Komt dit bij meerdere mensen voor die de E71 hebben aangeschaft? Zijn er mensen die Zorgeloos internet van Vodafone i.c.m. de E71 gebruiken, werkt het goed?
Ik heb geen hangende knopjes (tot nu toe) en geen dode pixels. Hij werkt echt heel lekker, meest solide telefoon die ik heb gehad. Ik gebruik vodafone zorgeloos internet. De dekking is goed, ik ben nog geen plek tegengekomen waar ik helemaal geen bereik heb en vaak gewoon helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:46:

als je knopje onder het scherm blijft hangen moet je het toetsenbordje 1/10 mm naar onder schuiven. Dan is het probleem opgelost. Geen last van dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Gisteren mijn E71 ontvangen. Ik was er wat ringtones op aan het zetten en ineens wordt hij ontzettend traag. Ik schakel het toestel uit en na opstartenkrijg ik de melding "Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper." Is de phone nu RIP??? Of kan ik deze booten met een code?

[ Voor 71% gewijzigd door Pe Nis op 30-08-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pe Nis schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:27:
Gisteren mijn E71 ontvangen. Ik was er wat ringtones op aan het zetten en ineens wordt hij ontzettend traag. Ik schakel het toestel uit en na opstartenkrijg ik de melding "Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper." Is de phone nu RIP??? Of kan ik deze booten met een code?
probeer *#7370#, dan gaat hij terug naar fabieksinstellingen (wel eerst backup maken of na herstart opnieuw syncen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Heb de oplossing al gevonden. Houd de groene toest samen met de 3 en * vast en schakel de telefoon in. Houd net zolang vast totdat telefoon is geformatteerd. Iedere telefoon heeft namelijk een schaduwgeheugen vanwaar men weer kan beginnen. Nadeel is dat alle appz en instellingen opnieuw gedaan moeten worden. Maar dat is nog altijd beter dan helemaal naar de kolere 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babobo1977 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:34:
Ik heb vandaag mijn e71 ingeleverd, opsturen naar nokia.
Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat de accu nadat hij was opgeladen (1900u) de volgende ochtend helemaal plat was (600u) dat lijkt me dus niet normaal.

In gebieden met weinig 3g dekking is het tijdens het gesprek schakelen van gsm=>3g of andersom echt heel erg belabberd. Zo erg zelfs dat ik bijna geen gesprek in 1 keer tot een goed einde kan brengen.

Hij lijkt er geen last van te hebben als ik van dual mode naar gsm only overschakel. (maar daar heb ik geen e71 met internet abo voor gekocht)

Over een week of 3 retour. Kunnen ze meteen dat stof onder mn display weghalen.

Nokia carepunt bood aan een update te doen, ik vond dat niet verstandig aangezien er nog geen updates beschikbaar zijn. We wachten geduldig af.
Misschien een domme vraag ; hoe schakel je om van dual mode naar alleen gsm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:09:
Ik zoek een serieuze telefoon met qwerty toetsenbord. De E71 lijkt me dan de perfecte telefoon, maar er is 1 ding: ik wil em ook gebruiken om mee te internetten, maar de E71 heeft een 240x320px scherm, waardoor het fatsoenlijk browsen bijna onmogelijk wordt, je scrollt je dan helemaal het lazerus (zelfde resolutie als de standaard nokia smartphones)... Ik heb nu een N80 met 352x416px resolutie en dat scheelt al, maar het scherm is dan wel weer klein...

Hoe ervaren jullie dit?
Ik internet veel en heb geen last van wat jij veel scrollen noemt. De nokia reageert goed en ik heb de ervaring dat alleen de mobi sites op telefoons mooi werken. Op de HTC Touch was het internetten met touch en pen zeker niet prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:06:
[...]

Misschien een domme vraag ; hoe schakel je om van dual mode naar alleen gsm ?
tools- settings-telefoon-netwerk, daar in network mode kan je kiezen voor dual/umts of gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 08:16
Misschien goed om te horen voor mensen die nog twijfelen:

Ik heb het toestel inmiddels meer dan een maand in gebruik en ik gebruik hem zeer veel.
Om 0700 gaat de radio aan + lees ik nu.nl in de tram / trein. Daarnaast draait ook 24 uur per dag iMAP op de achtergrond die 2 mailboxes (prive en werk) in de gaten houdt.

Ook worden er de nodige telefoontjes en SMS'jes gepleegd overdag waarbij ik zeer tevreden ben over de geluidkwaliteit en het kleine, waar ik mij eerst wel aan ergerde, toetsenbord.

Met een volle lading gaat mijn E71 ongeveer 2 volle dagen mee; met mijn intensieve gebruik vind ik dat een erg goede score voor deze alleskunner :)

Heb er nog steeds geen moment spijt van!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:24:
[...]

Ik nu wel, maar dat komt waarschijnlijk omdat op mijn werk niet de laatste versie van PC Suite gebruikt wordt. Wij hebben namelijk Nokia PC Suite Enterprise Edition v6.83.15.1. Mijn 6120c syncte daar met Outlook perfect mee, maar ik vrees dat Nokia PC Sync in PC Suite 6.83 de E71 niet herkent. Vreemde is wel dat ik gewoon via bluetooth kan connecten en PC Suite 6.83 mijn telefoon herkent als zijnde een E71 en voor de rest alles kan doen, alleen Nokia PC Sync wil niet meewerken. Als ik probeer te syncen via de telefoon, wordt de operatie abort. Iemand een idee hoe ik de Outlook kalender wel kan syncen met PC Suite 6.83?

[ Voor 6% gewijzigd door Pe Nis op 01-09-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de GPS.

Is de fix snel of relatief traag?

En als je A-GPS aanzet, hoe snel gaat dat dan?

laatste vraag: gebruikt AGPS dataverkeer? Dit aangezien ik in Belgie woon en NL's abo heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:59:
Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de GPS.

Is de fix snel of relatief traag?

En als je A-GPS aanzet, hoe snel gaat dat dan?

laatste vraag: gebruikt AGPS dataverkeer? Dit aangezien ik in Belgie woon en NL's abo heb....
Waren al een aantal mensen die via dit forum hadden laten weten dat het goed werkt, maar dat de fix toch verschillend kan zijn. Snel is een relatief begrip, dus wat is een snelle fix? :) Maar volgens mij weinig klachten..

Voor zover ik weet gebruikt A-GPS wel dataverkeer, maar heel minimaal. (verbeter mij als ik dit fout redeneer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:07:
[...]

Waren al een aantal mensen die via dit forum hadden laten weten dat het goed werkt, maar dat de fix toch verschillend kan zijn. Snel is een relatief begrip, dus wat is een snelle fix? :) Maar volgens mij weinig klachten..

Voor zover ik weet gebruikt A-GPS wel dataverkeer, maar heel minimaal. (verbeter mij als ik dit fout redeneer)
Maar ik zou wel checken op wat voor manier dat ze afrekenen. Ik heb ook wel eens van iemand begrepen dat er minimaal 0.79 voor elke sessie wordt gerekend. (soort starttarief)

Strava

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.