Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 73.087 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

Imodium schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:12:
[...]
Tja, rock straalt gewoon een charisma uit dat een heel breed publiek trekt. Daarnaast staan de nummers van Borsato (of eigenlijk zijn muziekschrijvers :z) niet echt bekend om hun interessante stukken gitaar/drum.
Eens, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar singstar dan is er volgens mij toch echt wel een markt voor Borsato. (of frans bauer hero ofzo :r )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
jagermeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:38:
[...]
Dank u! Vanavond maar eens proberen dan. Zou mooi zijn als het in 1x werkt!

Ben overigens erg tevreden met mijn nieuwe aanwinst. Sinds vorige week vrijdag in huis en heb er al flink wat uurtjes GTA IV en GRID demo opzitten. GRID is imho ook zeker het aanschaffen waard. Zeer bruut op een 40" inch scherm. Twijfel nu alleen of ik een racestuur ga aanschaffen... Xbox gaat mij op kosten drijven, dat weet ik zeker... ;(
Je moet zeker het racestuur kopen!

Als je bijvoorbeeld PGR4 speelt met een controller, dan denk je: leuke game, mooie graphics.
Maar als je dezelfde game met het stuur speelt, wordt t ineens een wereldgame! Heerlijk handmatig schakelen, goede force feedback d:)b
Roely schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:57:
[...]

Wat ik nog wel opmerkelijk vind, is dat alle drie de 'Band simulatie games' zich richten op Rock. Er zijn nog zoveel andere genre's (waar ook een drumstel en gitaar wordt gebruikt) die onderbelicht blijven. Vele vinden Rockmuziek niet je van het (ik toevallig wel, maar dat terzijde.) Mijn vrouw b.v. (extreem voorbeeld) zou best eens willen tokkelen op een nummer van Marco Borsato ......
8)7
Dat vind ik nou ook. Dat weerhoudt me vooralsnog om één van deze te kopen.
Rock is niet echt mijn ding, dus ik had veel liever ook andere soorten songs gezien en dan ook wat bekendere nummers (genesis, queen, tears for fears, pink floyd, prince).
Die hebben ook meer het lekkere meezing/meespeel gehalte lijkt mij.
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:32:
Ik heb een (dringende) vraag!

Ik heb vandaag een 24" Full HD tft-schermpje geadopteerd, nu wou ik mijn XBox hierop aansluiten, waarvan de verkoper zei dat het geen probleem was. Dikke prima dacht ik.

Nu kom ik echter thuis, maar heb ik alleen de component kabel (Wat ik al een beetje verwacht had). Dus kon ik mijn XBox niet direct aansluiten. Nu zoek ik dus een kabel die gebruik maakt van mijn HDMI poort op mijn monitor, zover ik kan zien is dat deze kabel:
[afbeelding]
Echter waar zijn die 2 tulpstekker dingen voor dan?

Op mijn monitor heb ik ook een VGA aansluiting (Die ik ook voor de PC gebruik). Er schijnt dat er ook HD VGA kabels zijn voor de XBox [afbeelding]
Echter zit je hier weer met die 2 tulp stekkers en weet ik niet welke er in mijn XBox moet/gaat/past.

Zou iemand mij kunnen uitleggen welke ik hebben moet?

Ik heb een Iiyama ProLite B2403WS-B1 monitor en de XBox premium uit het Forza2 pakket.

Bij voorbaat dank.
Jammer dat je xbox360 geen hdmi uitgang heeft.

Dan is voor jouw de hd vga kabel de juiste optie en die gaat gewoon tot 1920x1080p full hd hoor (mits jouw scherm dit ondersteunt via vga maar dat ziet er wel naar uit).

Geluid: je hebt 2 mogelijkheden.
Als je een 5.1 surroundset hebt met optische ingang (kabel) dan kan je een optische kabel in het dikke stuk van de xbox360 kabel stoppen (zit een beetje verstopt) en de andere stop je in je surround.
Heb je dit niet, dan moet je de rode en witte tulp die aan de vga kabel zitten, in je speakersetje stoppen of in je stereotoren.

[ Voor 70% gewijzigd door Ferry34 op 23-05-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 07:19:
[...]

Netwerk kabel eruit halen en nog is proberen. Heb je hem wel goed geventileerd staan?
Mocht dit niet werken dan lijkt hij me kapot.
Netwerkkabel eruit helpt niet, en hij staat volledig vrij...

Heb net RMA aangevraagd, ben benieuwd. :( Wel balen, heb em echt sinds vorige week pas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook een divx/avi/wmv etc. filmpje wat op de hd van mijn pc staat op een usb-stick zetten... die content op de xbox360 hd zetten, en dat afspelen?

(ik heb nog geen xbox360, anders had ik het wel geprobeerd natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:40:
Kan ik ook een divx/avi/wmv etc. filmpje wat op de hd van mijn pc staat op een usb-stick zetten... die content op de xbox360 hd zetten, en dat afspelen?

(ik heb nog geen xbox360, anders had ik het wel geprobeerd natuurlijk)
Nope, je kan niks kopieren naar de hd van de xbox (op muziek cd's na geloof ik en dan niet de met mp3 volgepropte compilatieschijfjes).Je kan hem wel gewoon van de usb stick spelen, of handiger is om het te streamen naar je xdoos (scheelt ook tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Iemand nog een 48h trial kaartje over? DM staat aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:19:
Iemand nog een 48h trial kaartje over? DM staat aan :+
Ik heb er nog wel eentje, maar die bewaar ik voor als mijn abbo binnekort verloopt 8)
Na mijn vakantie maar weer even zo'n jaarkaartje aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, je kan niks kopieren naar de hd van de xbox (op muziek cd's na geloof ik en dan niet de met mp3 volgepropte compilatieschijfjes).Je kan hem wel gewoon van de usb stick spelen, of handiger is om het te streamen naar je xdoos (scheelt ook tijd).
Dank voor je snelle antwoord. Stel nou dat ik niet kan streamen, is de kwaliteit goed als ik het van een snelle/goede usb stick afspeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:21:
[...]

Ik heb er nog wel eentje, maar die bewaar ik voor als mijn abbo binnekort verloopt 8)
Na mijn vakantie maar weer even zo'n jaarkaartje aanschaffen!
Dat vraagt hij toch niet??

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:26

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:35:
[...]

Netwerkkabel eruit helpt niet, en hij staat volledig vrij...

Heb net RMA aangevraagd, ben benieuwd. :( Wel balen, heb em echt sinds vorige week pas :(
Mja kan gebeuren joh, ik heb allerlei electronica snel kapot gehad. MS is meestal wel snel met dit soort dingen, max 15 dagen weg maar meestal al binnen 10 terug.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Geen spring update! :(

MS: Delist old XBLA Titles, No Spring Update, Fixing DRM Issues
>> From next-gen.biz:
In this exclusive interview with general manager of Xbox Live Marc Whitten, Next-Gen gets all the first details on big changes to the service--including that there will be no spring dashboard update, and that underperforming XBLA titles will be removed.

According to Whitten, XBLA titles that have been out for more than six months, have a Metacritic score of less than 65%, and have a conversion rate of less than 6% will be eligible for desliting. Microsoft will give three months of notice before these titles are removed.

Whitten also told us that there would be no spring dashboard update for Xbox 360 owners this year, saying that resources were instead focused on "building the proper infrastructure and scale for the service." There will however be a change to DRM policy and a tool released next month that will allow 360 owners to re-license content to a single console--finally fixing the issue that forced gamers playing XBLA games to be connected to Xbox LIVE if their 360 broke down and was replaced.
http://www.xbox-scene.com...ep/EkEEuApZEZZYnyXLBs.php

[ Voor 86% gewijzigd door King_Tech op 23-05-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Mijn Xbox reset de datum af en toe naar 2005, waar kan dit aan liggen? Moet de stekker er per sé altijd inzitten om de datum en tijd te bewaren? Door het onverwachts veranderen van de datum raken saves in spellen soms in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
@yuph, je kan gerust de vga kabel gebruiken. HDMI is nie veel beter, bovendien zit op je vga kabel ook een optische uitgang welke je kan gebruiken voor digitaal geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
mister_S schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:37:
Mijn Xbox reset de datum af en toe naar 2005, waar kan dit aan liggen? Moet de stekker er per sé altijd inzitten om de datum en tijd te bewaren? Door het onverwachts veranderen van de datum raken saves in spellen soms in de war.
Jep. Ik heb hem hier aan een stekkerblok liggen wat 's nachts altijd uit gaat, en elke dag is het 2005 op mijn xbox :) Maar ik log altijd eerst in op live voordat ik ga spelen, en dan zet hij de datum en tijd weer goed.

Overigens als ik de reviews zo lees mogen ze Haze ook lekker houden op de ps3. Wat wordt dat spel de grond in getrapt op een hoop sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ferry34 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:06:
[...]

Je moet zeker het racestuur kopen!

Als je bijvoorbeeld PGR4 speelt met een controller, dan denk je: leuke game, mooie graphics.
Maar als je dezelfde game met het stuur speelt, wordt t ineens een wereldgame! Heerlijk handmatig schakelen, goede force feedback d:)b
Wat is een beetje een fijn stuurtje dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/images/products/large/56047.JPG

+/- 30 Euro

of is die van MS toch fijner?

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/images/products/large/wireless_racing_wheel_xbox_360.jpg

+/- 100 Euro

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Neem de MS stuur. Die heeft Force Feedback en de Logitech niet. Daarnaast schijnt die logitech snel kapot te gaan.. Niet doen dus.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

BlackWolf666 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:40:
Neem de MS stuur. Die heeft Force Feedback en de Logitech niet. Daarnaast schijnt die logitech snel kapot te gaan.. Niet doen dus.
Geen Force Feedback?... op de site van Xboxhome.nl staat het volgende:
Productomschrijving
Xbox 360 Race Stuur inclusief Force Feedback van Logitech. Werkt met alle Xbox 360 Race games.

Dit nieuwe racestuur van Logitech heeft ingebouwde force feedback die heviger is dan ooit.

Doordat de stroom via een adapter naar het stuur loopt komt er meer kracht beschikbaar voor de force feedback in tegenstelling tot elk ander racestuur dat via USB wordt gevoed.
Qua prijs is ie iig een stuk aantrekkelijker. Ben eigenlijk niet van plan om 100 Euro voor een stuurtje neer te gaan leggen. Daar speel ik te weinig racegames voor denk ik.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Pubbert

random gestoord

Kan de netwerkpoort van de 360 eigenlijk gigabit aan? Of 100mbit max?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Thund3r schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:26:
Kan de netwerkpoort van de 360 eigenlijk gigabit aan? Of 100mbit max?
Max 100Mbit. Hm, bij de specs staat Gigabit.

[ Voor 9% gewijzigd door mister_S op 23-05-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

jagermeister schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:38:
[...]
Wat is een beetje een fijn stuurtje dan?

[afbeelding]

+/- 30 Euro
Ik heb de eerste, werkt erg lekker. Al kan ik het niet vergelijken met de stuur van MS, want die heb ik nooit uitgeprobeerd. Zoek anders naar wat reviews online, men was best positief over het stuurtje van Logitech (dat eerst rond de 70 euro kostte, want dat heb ik ervoor betaald).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik ben dus van plan een xbox 360 te kopen maar ik ben nog aan het twijfelen tussen nieuw of 2e hands.

Als ik 2e hands koop hoe kom ik er dan achter of dit wel de nieuwe versie zijn van xbox die minder rrod hebben. Of hoe zit het met garantie als ik een oudere premium koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nitai schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:22:
[...]

Ik heb de eerste, werkt erg lekker. Al kan ik het niet vergelijken met de stuur van MS, want die heb ik nooit uitgeprobeerd. Zoek anders naar wat reviews online, men was best positief over het stuurtje van Logitech (dat eerst rond de 70 euro kostte, want dat heb ik ervoor betaald).
als je force feedback belangrijk vind, neem die microsoft stuur, als je die tenminste nog kan vinden.
heb ze zelf al geruime tijd niet meer in een winkel gezien.
weet ook niet of de mankementen verholpen zijn.
ik heb 1 avond ook zo'n logotech stuurtje gehad, maar snel weer terug gebracht.
die van microsoft vond ik gewoon beter..het stuurt heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Misschien is het al gevraagd, maar:
Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn Xbox360. Tijdens de demo van GRID liep hij vast en moest ik resetten. Daarna kon ik niet eens meer voorbij het opstartscherm komen, telkens liep hij vast. Als ik de HDD eraf haalde, startte hij wel gewoon op. Ik heb de Xbox eens rechtop gezet, de HDD verwijderd, nogmaals netjes vastgeklikt, weer gestart.. en toen kwam ik weer gewoon in het menu. Weer een demo gestart (Kameo).. en hup weer een vastloper.

Het lijkt erop dat er iets mis is, misschien met de HDD? Of kan dit komen door een update die ik wel of niet uitgevoerd heb? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik kan nu niet spelen, hij loopt na een paar seconden volledig vast.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King_Tech schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:25:
Geen spring update! :(

MS: Delist old XBLA Titles, No Spring Update, Fixing DRM Issues
>> From next-gen.biz:

[...]

http://www.xbox-scene.com...ep/EkEEuApZEZZYnyXLBs.php
:X waarom dat weer niet was me er op aan het verheugen

achja dan maar een mediacenter in elkaar zetten, want schiet niet op zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:57
Syntagma schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:15:
Misschien is het al gevraagd, maar:
Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn Xbox360. Tijdens de demo van GRID liep hij vast en moest ik resetten. Daarna kon ik niet eens meer voorbij het opstartscherm komen, telkens liep hij vast. Als ik de HDD eraf haalde, startte hij wel gewoon op. Ik heb de Xbox eens rechtop gezet, de HDD verwijderd, nogmaals netjes vastgeklikt, weer gestart.. en toen kwam ik weer gewoon in het menu. Weer een demo gestart (Kameo).. en hup weer een vastloper.

Het lijkt erop dat er iets mis is, misschien met de HDD? Of kan dit komen door een update die ik wel of niet uitgevoerd heb? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik kan nu niet spelen, hij loopt na een paar seconden volledig vast.

Alvast bedankt.
Klinkt als een HDD die dood is. Weet eigenlijk niet wat Microsoft hier mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sontax schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:59:
Ik ben dus van plan een xbox 360 te kopen maar ik ben nog aan het twijfelen tussen nieuw of 2e hands.

Als ik 2e hands koop hoe kom ik er dan achter of dit wel de nieuwe versie zijn van xbox die minder rrod hebben. Of hoe zit het met garantie als ik een oudere premium koop.
Als de xbox die je 2e hands koopt geregristreerd is kun je het vergeten.
Dit omdat microsoft de xbox dan na reparatie terug brengt naar de eerste eigenaar dacht ik.
Maar dit weet ik niet 200% zeker, omdat ik zelf niet een xbox heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Cubic X schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:26:
[...]

Klinkt als een HDD die dood is. Weet eigenlijk niet wat Microsoft hier mee doet.
Vreemd, op Google vind ik meer mensen die zoiets hebben. Als ik de Xbox aan laat staan gebeurt er niks, dus het is niet dat ie te heet wordt ofzo. Ik kan hem nu ook gewoon starten en alles in het menu doen, maar zodra ik een demo start, loopt het ding vast. Ik ga nog even proberen of het wel lukt om demo's te spelen die het voorheen wel deden, en of ie ook vastloopt bij het spelen van een game vanaf een disc. Ik las ergens dat dit het begin van de RROD problemen is... Hoop het niet.
Die harddisk heb ik overigens (nieuw) op marktplaats gekocht dus daar zal wel geen garantie op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:57
Syntagma schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:35:
[...]

Vreemd, op Google vind ik meer mensen die zoiets hebben. Als ik de Xbox aan laat staan gebeurt er niks, dus het is niet dat ie te heet wordt ofzo. Ik kan hem nu ook gewoon starten en alles in het menu doen, maar zodra ik een demo start, loopt het ding vast. Ik ga nog even proberen of het wel lukt om demo's te spelen die het voorheen wel deden, en of ie ook vastloopt bij het spelen van een game vanaf een disc. Ik las ergens dat dit het begin van de RROD problemen is... Hoop het niet.
Die harddisk heb ik overigens (nieuw) op marktplaats gekocht dus daar zal wel geen garantie op zitten.
Probeer inderdaad eens iets te downloaden of een spel te starten en savegame laden. Want het lijkt er verdacht veel op dat, zodra er schijfactiviteit nodig is, je Xbox vastloopt. Bij PC's duid dit op een overleden HDD, lijkt me dat dit bij de 360 dan ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:34:
[...]

Als de xbox die je 2e hands koopt geregristreerd is kun je het vergeten.
Dit omdat microsoft de xbox dan na reparatie terug brengt naar de eerste eigenaar dacht ik.
Maar dit weet ik niet 200% zeker, omdat ik zelf niet een xbox heb.
nee, je moet de eigenaar zijn gegevens hebben, bellen naar de klantenservice microsoft, opnieuw laten registreren op jouw naam, teminste zo ging dat bij mij , maar ik heb verhalen gehoord hier waarbij dat dus ook niet lukte,

heb geluk gehad denk ik :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Cubic X schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:41:
[...]

Probeer inderdaad eens iets te downloaden of een spel te starten en savegame laden. Want het lijkt er verdacht veel op dat, zodra er schijfactiviteit nodig is, je Xbox vastloopt. Bij PC's duid dit op een overleden HDD, lijkt me dat dit bij de 360 dan ook zo is.
Ik kan al wel zeggen dat demo's downloaden gewoon lukt.. (tot nu toe). Daar gaat niets mis.
Heb net even een demo gespeeld die het eerst wel deed, en ook die liep nu na een paar tellen vast (de controller bleef ook trillen). Als je de Xbox uitzet dan geeft de HDD een soort piepje/klikje.
Lijkt er inderdaad op dat de harddisk kapot is. Vaag, heb er niets bijzonders mee gedaan.. zou toch niet van het ene op het andere moment stuk kunnen gaan?

Als ik nu een nieuwe HDD moet kopen, ben ik dan ook mijn gamer profiles kwijt enzo? Of moet ik dan aan de gang met zo'n transfer kit?

Balen dit!

[edit]
Ik vond ergens dit:
Try signing out of any active profiles and removing any discs from the drive, then using the following button combination, reset you XBOX360 hard drive cache:

X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.

Then sign back in to the profile and reload your game, this may work, if not, turn the unit off and leave it off for approx 2 minutes and then repeat the above sequence, again logging out of any gamer profiles before resetting the cache.

Once again, the reset cache button combination is as follows:

X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.
Heb het geprobeerd, maar ik weet niet op welk scherm ik dit zou moeten uitvoeren, er gebeurt nu niks als ik de knoppen indruk. Kent iemand deze truc?

[ Voor 27% gewijzigd door Syntagma op 23-05-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het memory scherm (system blade): http://news.teamxbox.com/...ache-Clear-Code-Revealed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ok, ik heb de clear cache truc gedaan: geen succes.
Ben momenteel aan het testen met een andere gamer profile en tot nu toe doet de demo het de hele tijd goed... even afwachten nog, maar zou het kunnen dat mijn eigen profile corrupt is geraakt ofzo?

[edit 20:24]
De hele tijd nog prima aan het spelen met dat andere profile.. nog geen vastloper..!

Ik denk dat dit het is (Xbox 360: The screen freezes):
If this problem occurs with the hard drive attached and clearing the cache did not resolve the issue, create a new gamer profile, and then test to see whether the issue still occurs. If the issue does not occur when you use a new gamer profile, the issue may be related to the original gamer profile or saved game information for one or more games that are associated with the original gamer profile. To verify this, delete the saved games for all games that show this problem for the original gamer profile.

[ Voor 63% gewijzigd door Syntagma op 23-05-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Werkt die controller ook op m'n PC?
Ja, zowel de Wired als Wireless versie. Om de Wired versie te kunnen gebruik download je gewoon even driversbij Microsoft. Voor de Wireless controller is er een Wireless Gaming Reciever te krijgen, die een USB poort van je PC in beslag neemt.
Werkt dit ook andersom? Heb een Wireless xbox controller ( logitech chill stream ), kan die ook op me xbox? Niet zeggen dat ik het gewoon moet uitproberen want ik heb hem nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
joehoe, ik heb de drumkit en gitaar van rockband vandaag gehaald bij dimension plus, alleen nog geen spel :( DOH!! en weet ook nog niet wat een microfoon gaat kosten.
wat ik wel weet is dat je voor alles bij elkaar wel meer dan 240 euro kwijt bent.

hoop het spel toch dinsdag of woensdag in huis te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog ergens leuke gta 4 + xbox 360 bundels te krijgen. Tijdje geleden kon je een xbox 360 pro + gta 4+halo 3+ 500 ms points krijgen voor 300 euro maar nu zie ik h'm niet meer staan. Bij bol.com hebben ze wel een bundel met xbox pro+gta4+assassins+halo3 voor 360 euro. Hoewel een goede deal, zoek ik toch voor een bundel rond de 300 gezien ik ook een nieuwe tv ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:25:
zijn er nog ergens leuke gta 4 + xbox 360 bundels te krijgen. Tijdje geleden kon je een xbox 360 pro + gta 4+halo 3+ 500 ms points krijgen voor 300 euro maar nu zie ik h'm niet meer staan. Bij bol.com hebben ze wel een bundel met xbox pro+gta4+assassins+halo3 voor 360 euro. Hoewel een goede deal, zoek ik toch voor een bundel rond de 300 gezien ik ook een nieuwe tv ga aanschaffen.
Bij Dimensionplus staat wel Premium met Halo3 + GTA4 + 500livepoints voor €299,-

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CycloneX schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:06:
[...]

Bij Dimensionplus staat wel Premium met Halo3 + GTA4 + 500livepoints voor €299,-
Je bent me net voor ;P.

www.dimensionplus.nl dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent er nog iemand een asia-shop die gta4 wél in stock heeft? Er zijn blijkbaar nogal wat tekorten aldaar :z

Wat dat stuurtje betreft, kan je eigenlijk ook gewoon racen zonder de pedalen te gebruiken? Ik lig nl. meestal op de bank te spelen, kan er mij iemand zeggen of dat comfortabel raced, op de bank met het stuur in je schoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Aangezien er bevestigd is dat de Spring update niet zal komen, vroeg ik me af of er binnen korte tijd wel een andere (grote) update uitkomt? Weet iemand dit?
Laatst was er een kleine update, maar er werd niet duidelijk wat er precies veranderd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: Bij Saturn groningen GTA4 40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CycloneX schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:06:
[...]

thanks. Enig idee of het trouwens een 360 is met falcon chipset of is deze nog van de oudere generatie? ik wil namelijk wel graag een met nieuwe chipset...

anders mail ik ze wel even.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Worden er ergens in een winkel officieel Xbox PSU's verkocht? Dus niet via Ebay of iets dergelijks? Het zou handig zijn als ik er twee had, soms gaat de Xbox op en neer van de woonkamer naar de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:52:
[...]

thanks. Enig idee of het trouwens een 360 is met falcon chipset of is deze nog van de oudere generatie? ik wil namelijk wel graag een met nieuwe chipset...

anders mail ik ze wel even.

Bedankt!
Toevallig heb ik die 2 weken geleden gekocht en het is een versie met falcon ;) deze Premium met HDMI is er 1 van de nieuwere generatie.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

De demo van the bourne conspiracy is te downloaden mannen, ik weet nog niet hoe die is maar ga hem zo spelen ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:04:
[...]

Mja kan gebeuren joh, ik heb allerlei electronica snel kapot gehad. MS is meestal wel snel met dit soort dingen, max 15 dagen weg maar meestal al binnen 10 terug.
Heb je ook enig idee hoe lang het duurt voordat je een retourdoos ontvangt van MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:08:
[...]

Heb je ook enig idee hoe lang het duurt voordat je een retourdoos ontvangt van MS?
Ik kreeg geen retourdoos, wel de stickers van UPS via de mail. Ik heb de X360 verstuurd in de witte doos die in je X360 verpakking zat, past hij precies in zonder Harddisc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Deze week ook een Xbox360 gekocht en tot nu toe nog geen spijt van gehad :).
Bij de bundel zat GTA4 + 500 livepoints en het is een premium xbox (falcon+hdmi). Met dank aan dit topic voor alle informatie over het falcon/hdmi-verhaal ;).

Gisteren ook gelijk Crackdown + Gears of War besteld. Beide voor €53,- is niet slecht :).

[ Voor 16% gewijzigd door Jerry op 24-05-2008 16:54 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:52:
Deze week ook een Xbox360 gekocht en tot nu toe nog geen spijt van gehad :).
Bij de bundel zat GTA4 + 500 livepoints en het is een premium xbox (falcon+hdmi). Met dank aan dit topic voor alle informatie over het falcon/hdmi-verhaal ;).

Gisteren ook gelijk Crackdown + Gears of War besteld. Beide voor €53,- is niet slecht :).
wat heb je met die 500 punten gedaan dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:08:
[...]

Officieel krijg je die doos binnen 24 uur, maar toen ik die doos kreeg bleek deze pas drie dagen na het aanmelden verzonden te zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:13:
[...]

Officieel krijg je die doos binnen 24 uur, maar toen ik die doos kreeg bleek deze pas drie dagen na het aanmelden verzonden te zijn.
Oké, er zijn dus wel mensen die een doos ontvingen dus. Ik hoor verschillende verhalen, via fok en hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Je moet er wel omvragen natuurlijk. Toen ik een reparatie aanmelde was mij dat ook niet verteld. Heb gewoon zelf een doos ergens vandaan getovert (werd trouwens benaderukt niet de xbox 360 doos te gebruiken waarin de xbox zat wanneer je hem kocht), retourlabel uitgeprint en dat erop geplakt. En uiteindelijk contact opgenomen met UPS die hem dezelfde dag kwam ophalen.

Had alleen zonet een probleempje dat ik mijn reparatie status niet kon volgen, maar dat is nu ook verholpen dmv de klantenservice (kreeg een vrouw aan de lijn met een duits accent). Reparatie centrum wacht op de xbox (is gisteren aangekomen om 10.00), maar zal wel stil liggen vanwege weekend oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madje schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:51:
Je moet er wel omvragen natuurlijk. Toen ik een reparatie aanmelde was mij dat ook niet verteld. Heb gewoon zelf een doos ergens vandaan getovert (werd trouwens benaderukt niet de xbox 360 doos te gebruiken waarin de xbox zat wanneer je hem kocht), retourlabel uitgeprint en dat erop geplakt. En uiteindelijk contact opgenomen met UPS die hem dezelfde dag kwam ophalen.
Ik heb de reparatie via internet aangevraagd, via een servicerequest...

Ik wacht nog wel ff tot dinsdag ofzo, en dan gooi ik er even een belletje achteraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Madje schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:51:
werd trouwens benaderukt niet de xbox 360 doos te gebruiken waarin de xbox zat wanneer je hem kocht),
Ja omdat daar X360 opstaat ;) Maar de witte doos in die doos (jaja) daar staat niets op en is erg handzaam en je X360 past er precies in dus geen gerammel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
En dan plak je er een sticker op van de UPS met 'game console' in de tekst :+
Tenminste, dat is wat ik had gehoord/gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
SH4D3H schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:45:
En dan plak je er een sticker op van de UPS met 'game console' in de tekst :+
Tenminste, dat is wat ik had gehoord/gelezen.
idd als je hem trg krijgt zit er sticker op met content:game console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:42:
[...]

Oké, er zijn dus wel mensen die een doos ontvingen dus. Ik hoor verschillende verhalen, via fok en hier
Het hangt er vanaf, de eerste twee keer kreeg ik via email een bon en moest ik zelf maar een doos regelen. Bij mijn derde Xbox die kapot ging zou er eerst ook via email een bon gestuurd worden, maar toen de helpdeskmedewerkster hoorde dat het mijn derde kapotte console was, besloot ze om maar een doos te sturen in plaats van een retourbon.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 24-05-2008 19:08 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Laatst online: 06-04 09:26
jezus, wat doe jij met die consoles?
pff kut man, is het echt zo'n drama console qua kapot gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

directjohan schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:23:
jezus, wat doe jij met die consoles?
pff kut man, is het echt zo'n drama console qua kapot gaan?
Drie keer een Xbox 360 kapot krijgen is helaas niet zo heel erg zeldzaam. Het zou momenteel een stuk beter moeten zijn, maar de betrouwbaarheid van de eerste versie van de console is/was dramatisch slecht.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 24-05-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Even afkloppen maar met mijn 360 van december 2005 is nog niks vreemds mee. Het zal nog wel gebeuren maar het hoeft niet allemaal negatief te zijn.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
D.R. schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:29:
Even afkloppen maar met mijn 360 van december 2005 is nog niks vreemds mee. Het zal nog wel gebeuren maar het hoeft niet allemaal negatief te zijn.
Same here.. 29 december 2005 gekocht, nooit wat mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een gamerstag aangemaakt op Xbox.com en wou daarmee inloggen op mijn XBox. Werkte prima, dus even een maand trail ingevoerd en toen kwam ik er achter dat mn gamerpoints niet mee wouden komen! Nu blijkt dus dat je saved games op je offline account zitten (Ook al heeft die dezelfde gamertag) en je kunt saved games niet tussen accounts wisselen i.v.m. cheaten op de gamerpoints.

Dat is wel flink balen, aangezien ik nu bij al mn spellen weer dat intro filmpje krijg etc omdat ik ze niet uitgespeeld heb -.-' Weet iemand of dit met een telefoontje of te fixen is? O.i.d?

Ook heb ik trouwens die VGA kabel tussen mijn LCD monitor er mijn XBox, alleen nu heb ik 2 tulpstekkers voor het geluid, echter heb ik en op mijn monitor en op mijn pc en op mijn stereo geen aansluiting voor tulp stekkers, wel allemaal voor de gewone headphones. Iemand enig idee hoe ik dit kan roggelen (A)?

Bij voorbaat dank ;P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 02:50:
Ik had een gamerstag aangemaakt op Xbox.com en wou daarmee inloggen op mijn XBox. Werkte prima, dus even een maand trail ingevoerd en toen kwam ik er achter dat mn gamerpoints niet mee wouden komen! Nu blijkt dus dat je saved games op je offline account zitten (Ook al heeft die dezelfde gamertag) en je kunt saved games niet tussen accounts wisselen i.v.m. cheaten op de gamerpoints.

Dat is wel flink balen, aangezien ik nu bij al mn spellen weer dat intro filmpje krijg etc omdat ik ze niet uitgespeeld heb -.-' Weet iemand of dit met een telefoontje of te fixen is? O.i.d?

Ook heb ik trouwens die VGA kabel tussen mijn LCD monitor er mijn XBox, alleen nu heb ik 2 tulpstekkers voor het geluid, echter heb ik en op mijn monitor en op mijn pc en op mijn stereo geen aansluiting voor tulp stekkers, wel allemaal voor de gewone headphones. Iemand enig idee hoe ik dit kan roggelen (A)?

Bij voorbaat dank ;P.
Door zo'n kabeltje te kopen moet dat lukken http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=581
Afbeeldingslocatie: http://elektronica-online.nl/productimages/1137.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Wie heeft nog meer de demo van The bourne conspiracy gedownload? Het was leuk, maar niet denderend leuk, de paris chase vond ik trouwens waardeloos. Ik weet nog niet of ik hem ga halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik heb mijn Xbox 360 via een VGA kabel nu aan mijn Samsung 205bw aangsloten maar ik heb een probleem:

Bij elke resolutie hebben de letters zeg maar een "schaduw" achter de letters. Als je heel goed kijkt zie je dan 2x dezelfde letter maar dan niet precies op elkaar. Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb ook het gevoel dat het niet echt scherp is.

En wat houd de reference level optie precies in? Ik zie niet echt veel verschil als ik de optie verander..

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 25-05-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 09:18
Zo'n verloopje is als het goed is ook meegeleverd bij de VGA kabel :) Afbeeldingslocatie: http://rsk.imageg.net/graphics/product_images/pRS1C-2266317w345.jpg
Zo ziet hij er ongeveer uit, maar dan in t grijs. Even goed zoeken dus :P
barzi schreef op zondag 25 mei 2008 @ 10:47:
Ik heb mijn Xbox 360 via een VGA kabel nu aan mijn Samsung 205bw aangsloten maar ik heb een probleem:

Bij elke resolutie hebben de letters zeg maar een "schaduw" achter de letters. Als je heel goed kijkt zie je dan 2x dezelfde letter maar dan niet precies op elkaar. Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb ook het gevoel dat het niet echt scherp is.

En wat houd de reference level optie precies in? Ik zie niet echt veel verschil als ik de optie verander..
Heb bijna dezelfde monitor en in het Dashboard heb ik dat ook, maar dat hoort zo. Dus de vraag; heb je dat in (alle) games ook? Ik heb 'm ingesteld op 1280x1024 Widescreen. Reference levels bepalen de 'diepte' van je zwart en wit. Ik vind Standard gewoon het beste eruit zien op deze monitor.

[ Voor 44% gewijzigd door Terranca op 25-05-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

D.R. schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:29:
Dat zegt op zich niet zo heel veel. Een uitvalspercentage van 30% is bijvoorbeeld al onacceptabel hoog, ondanks dat 70% van je gebruikers nergens last van heeft.

Ik ben in ieder geval wel blij dat die nieuwe DRM tool er komt, ik heb net een hele week zonder internet gezeten en ik kon meteen de helft van mijn XBLA spellen niet meer spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 25-05-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 02:50:

Dat is niet te fixen met een telefoontje, om de reden die je zelf al aangeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Al sinds ik GTA IV probeer te spelen krijg ik steeds disconnect errors (bij multiplayer), en zelfs in singleplayer word ik regelmatig gedisconnect van xbox live.
Net maar weer even een netwerk test gedaan, en hij bleef al bij IP hangen op Failed. Ik meteen maar een static IP gegeven, porten geopend in mijn Dlink router, maar nu blijft hij hangen op DNS (DNS Failed). DNS staat gewoon op automatisch in de xbox, iemand ervering met hetzelfde probleem ?

Voor GTA IV trouwens geen problemen gehad met multiplayer, CoD4, Halo3 etc. liepen perfect in multiplayer en ik kreeg ook nooit meldingen dat ik afgemeld was als ik singleplayer deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranca schreef op zondag 25 mei 2008 @ 10:59:
[...]

Zo'n verloopje is als het goed is ook meegeleverd bij de VGA kabel :) [afbeelding]
Zo ziet hij er ongeveer uit, maar dan in t grijs. Even goed zoeken dus :P
Ja, maar ik heb een kabel van het merk Piranha :p.
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:51:
[...]

Dat is niet te fixen met een telefoontje, om de reden die je zelf al aangeeft :)
Daar kwam ik dus ook achter. Flink balen, want ik had mn off-line account verwijderd zodat de saved games account-loos waren met de gedachte dat je ze dan weer aan een nieuwe account kan linken.
Is besteld, geloofde al dat er zoiets was ^^. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
[quote]Muthas schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:37:
Xbox 360: The test Xbox LIVE connection fails at DNS bekeken? :)
[/quote]
Jup net helemaal doorgewerkt, maar heb nogsteeds hetzelfde probleem. (Dit is een wat uitgebreidere ;) )

Raar, heel raar... nu doet hij het opeens weer als een zonnetje... misschien een error bij casema/ziggo? Naja, het belangrijkste is dat hij het weer doet :D

[ Voor 35% gewijzigd door MochiGohan op 25-05-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

ff een vraagje, ik ga straks voor 6 weken naar brazillië, omdat ik mee doe met een uitwisseling. Nu is mijn uitwisselings student gek van gamen en omdat een xbox 360 daar rete duur is zou hij het leuk vinden als ik mijn xbox 360 zou meenemen.
Nu is mijn vraag dus mag je dat wel meenemen in je bagage, zo jaa, nog tips om zoiets veilig mee te nemen??? :?

Alvast bedanktt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:12:
hallo allemaal,

ff een vraagje, ik ga straks voor 6 weken naar brazillië, omdat ik mee doe met een uitwisseling. Nu is mijn uitwisselings student gek van gamen en omdat een xbox 360 daar rete duur is zou hij het leuk vinden als ik mijn xbox 360 zou meenemen.
Nu is mijn vraag dus mag je dat wel meenemen in je bagage, zo jaa, nog tips om zoiets veilig mee te nemen??? :?

Alvast bedanktt 8)
Of het veilig is weet ik niet maar ik denk niet dat je daar online kunt gamen. :)

Als dat je bedoeling is tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Waarschijnlijk wilt ie gewoon een potje gamen met z'n uitwisselingsstudent. Sowieso, als ze daar internet hebben (en als het gaat om studenten zullen ze dat vast wel hebben) werkt Xbox Live ook gewoon (op DNS/poort gezeik na dan :P ).

Oh, tips voor meenemen. Tja, sowieso disc eruit ;) en gewoon goed in een handdoek rollen, dan komt het wel goed. Voor de zekerheid een bonnetje meenemen, maar als je die niet hebt lijkt het me geen groot probleem, je 360 zal er wel gebruikt uit zien en het is niet aannemelijk dat je hem in Brazilië hebt gekocht.

[ Voor 40% gewijzigd door Muthas op 25-05-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:16:
[...]

Of het veilig is weet ik niet maar ik denk niet dat je daar online kunt gamen. :)

Als dat je bedoeling is tenminste.
Uuuh, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:12:
hallo allemaal,

Alvast bedanktt 8)
Hebben ze in brazillië PAL of NTSC ?
Pal dus :) Dan zijn er volgens mij geen problemen :)

[ Voor 9% gewijzigd door MochiGohan op 25-05-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

MochiGohan schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:37:
[...]

Hebben ze in brazillië PAL of NTSC ?
Pal dus :) Dan zijn er volgens mij geen problemen :)
NTSC (excuus dat is DVD/Video) TV is idd PAL-M wat bijna overeenkomt met NTSC qua fps

[ Voor 11% gewijzigd door CycloneX op 25-05-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
CycloneX schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:38:
[...]

NTSC (excuus dat is DVD/Video) TV is idd PAL-M wat bijna overeenkomt met NTSC qua fps
Lees nu dat het alleen om meenemen ging, en niet geven... PAL is dan wel handig als hij dan spellen wil kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:05:
[...]

wat heb je met die 500 punten gedaan dan? :)
Daarmee kan ik straks nieuwe content downloaden voor GTA4 in oktober geloof ik :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Terranca schreef op zondag 25 mei 2008 @ 10:59:

[...]

Heb bijna dezelfde monitor en in het Dashboard heb ik dat ook, maar dat hoort zo. Dus de vraag; heb je dat in (alle) games ook? Ik heb 'm ingesteld op 1280x1024 Widescreen. Reference levels bepalen de 'diepte' van je zwart en wit. Ik vind Standard gewoon het beste eruit zien op deze monitor.
Volgens mij heb ik het in spellen ook wel (een beetje).
In skate. bijvoorbeeld heb ik het wel bij het beginscherm(dus als er staat press start). Een nog beter voorbeeld is met HL2 Orange box (ik heb de demo). Je kan dan alleen episode 2 doen. Als je dan op start drukt dan staat daarboven groot Half Life 2: Episode two. Hierbij zie ik het heel erg(witte letters op zwarte achtergrond).
En hoe weet je trouwens dat het zo hoort?

Waar ligt dit aan? Gare kabel? Of iets anders?
Ik speel ook 1280 x 1024 widescreen.

Stel ik koop nu een HDMI kabel en een HDMI to DVI connector. Hoe krijg ik dan geluid?

[ Voor 21% gewijzigd door Perzikvrucht op 25-05-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Muthas schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:24:
Waarschijnlijk wilt ie gewoon een potje gamen met z'n uitwisselingsstudent. Sowieso, als ze daar internet hebben (en als het gaat om studenten zullen ze dat vast wel hebben) werkt Xbox Live ook gewoon (op DNS/poort gezeik na dan :P ).
Nee, volgens mij heeft MS maatregelen die voorkomen dat je in een ander land op Xbox Live komt om dubbele accounts te voorkomen geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Net ook maar weer een 360 besteld :) Had er vlak na de launch al een gekocht, maar heb die een jaar geleden ofzo verkocht.
Nu er weer een hele hoop spellen te krijgen zijn op de 360 die ik graag wil spelen en DimPlus een mooie aanbieding had heb ik hem net maar weer besteld!

Jammer alleen dat ik niet op m'n monitor's native reso kan spelen, maar ik las al dat er een hoop andere mensen zijn die op een 226BW spelen en 't er alsnog goed op uitziet.

Kan niet wachten totdat ik GTA IV kan spelen in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Gimbooze schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:25:
Net ook maar weer een 360 besteld :) Had er vlak na de launch al een gekocht, maar heb die een jaar geleden ofzo verkocht.
Nu er weer een hele hoop spellen te krijgen zijn op de 360 die ik graag wil spelen en DimPlus een mooie aanbieding had heb ik hem net maar weer besteld!

Jammer alleen dat ik niet op m'n monitor's native reso kan spelen, maar ik las al dat er een hoop andere mensen zijn die op een 226BW spelen en 't er alsnog goed op uitziet.

Kan niet wachten totdat ik GTA IV kan spelen in ieder geval :D
Bij mij kriebelt het ook weer. Ongeveer een jaar geleden mijn 360 verkocht om vervolgens een PS3 te kopen waar ik nog steeds heel blij mee ben.

Maar ik mis Gears of War met vrienden wel behoorlijk. En volgens mij is Lost Odyssey best een leuke jRPG welke ik nog mis op de PS3. Maar goed, het is wel weer 300+ euro voor een potje Gears of War en wat uurtjes in Lost Odyssey :|

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thxx voor de tips. :D
Ik was niet van plan online te gaan, maar als het zou werken, why not? :P
Maar zou ik problemen op die tv's daar kunnen krijgen dan i.v.m met PAL ofzo??
En de mogelijkheid om games te kopen in brazillië is zeker niet mogelijk door regiocode??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Wel met je stroomstekker waarschijnlijk. Ik weet niet hoeveel volt ze daar gebruiken en hoeveel pinnen ze hebben :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aankomende week sluit in mijn Xbox360 aan op een mooie LCD scherm.
De Xbox heeft een HDMI aansluiting,dus mijn vraag is welk HDMI kabel is een goeie om te kopen?
Welk merk...graag niet zo dure maar gewoon een goeie.
Ik woon in Den-Haag dus naar welke winkel is het verstandig om te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De goedkoopste ;)
HDMI = digitaal, dus van kwaliteitsverlies ga je niets merken (of je zou direct GEEN beeld meer hebben)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Laatst online: 06-04 09:26
Klopt t dat audio in een hdmi naar hdmi kabel zit geintergreerd? Ik heb namelijk een monitor met hdmi en (crappy) speakers, en ik heb geen zin om mn 2.1 setje altijd van de pc naar 360 te moeten switchen. Bovendien wil ik geen 50 euro ( :o :X :? 8)7 ) voor de m$ kabel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bij HDMI zit audio er inderdaad ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

ik wil zelf nogsteeds de z2300, maar het zal nog wel even duren. Misschien is er al iemand die deze speaker set heeft en weet of je inderdaad EN pc EN 360 tegelijk kan aansluiten, of dat je dan moet switchen?

Switchen is trouwens (voor mij iig) niet zo heel erg. Ik sluit de kabel van het geluid middels de bijbehorende plug van de ms vga kabel gewoon aan op de line in van mijn pc. Ik neem aan dat de meesten die zowel pc/360 willen gebruiken dan toch wel redelijk dicht bij de pc zijn? (En dus ook deze work around kunnen toepassen?)

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 26-05-2008 10:48 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Ferry34 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:06:
[...]

Dat vind ik nou ook. Dat weerhoudt me vooralsnog om één van deze te kopen.
Rock is niet echt mijn ding, dus ik had veel liever ook andere soorten songs gezien en dan ook wat bekendere nummers (genesis, queen, tears for fears, pink floyd, prince).
Die hebben ook meer het lekkere meezing/meespeel gehalte lijkt mij.

[...]
Vooral Queen _/-\o_ , of Shine on you crazy Diamond van Pink Floyd :9~
In veel nummers zit gitaar, bovendien zat bij GHII bij de extra nummers een techno achtig nummer waarbij je toch echt gitaar zat te spelen met synthesizer geluid. En dit ging helemaal niet verkeerd.

Ik vind het jammer dat er zo weinig vernieuwing optreedt. Amerikaanse rock, soms met een dun Europees sausje. Je hebt GH, Rockband en dat Konami ding, en alledrie het zelfde genre. GH en Rockband zelfs nog veel delzelfde nummers ! I.p.v. een speciale Earosmith versie voor GH zou een ander genre niet onaardig zijn.

De rockband nummers zijn inmiddels via de Nederlandse Marketplace te downloaden. Inclusief nederlandse beschrijving .... nu het spel nog. Tijd om Rockband te boycotten en tot de herfts te wachten op GHIV

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Sagat schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:48:
ik wil zelf nogsteeds de z2300, maar het zal nog wel even duren. Misschien is er al iemand die deze speaker set heeft en weet of je inderdaad EN pc EN 360 tegelijk kan aansluiten, of dat je dan moet switchen?

Switchen is trouwens (voor mij iig) niet zo heel erg. Ik sluit de kabel van het geluid middels de bijbehorende plug van de ms vga kabel gewoon aan op de line in van mijn pc. Ik neem aan dat de meesten die zowel pc/360 willen gebruiken dan toch wel redelijk dicht bij de pc zijn? (En dus ook deze work around kunnen toepassen?)
Ik heb niet de z2300 maar de z5500, en daar kan je gewoon een input selecteren dus je hoef geen kabels om te wisselen. Ik neem aan dat de z2300 ook zoiets heeft?

Ik heb mijn tv via stereo aangesloten
xbox via optical
pc via stereo

En dan hoef ik alleen op de afstandbediening de input te selecteren.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:56:
Aankomende week sluit in mijn Xbox360 aan op een mooie LCD scherm.
De Xbox heeft een HDMI aansluiting,dus mijn vraag is welk HDMI kabel is een goeie om te kopen?
Welk merk...graag niet zo dure maar gewoon een goeie.
Ik woon in Den-Haag dus naar welke winkel is het verstandig om te gaan....
Al die webshops die Xboxen verkopen leveren ook meestal de Logic3 HDMI kabel voor 2 tientjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:48:

Ik heb zowel een Logitech Z2300 als een Xbox 360 die ik op m'n Samsung 205BW heb aangesloten, maar ik moet helaas wel telkens switchen hoor. ;) Maar ach, even drie seconden onder m'n bureau duiken is nou ook weer niet zo'n groot probleem... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb m'n 360 gewoon via m'n PC doorgelust naar het speakersetje. PC staat toch altijd aan en zodoende hoef ik niet telkens onder / achter het bureau om de kabeltjes om te wisselen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

moet ik met een xbox360 elite als ik deze aansluit via hdmi ook het geluid over hdmi laten lopen?
of kan ik net als met de component cable een toslink cable aansluiten?

---- er wordt schijnbaar een audio adapter bijgeleverd.. top

[ Voor 15% gewijzigd door mindcre8r op 26-05-2008 13:13 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Laatst online: 08:24
Net in de media markt vertelde de verkoper mij dat je met die xbox 360 arcade zonder HD niet op xbox live kan? Dat je hiervoor perse een hardeschijf nodig had. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee natuurlijk niet, wel een geheugenkaartje

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Nee, dat klopt niet.
Vziw alleen voor Burnout Paradise multiplayer.
Je kunt zonder HDD natuurlijk nauwelijks spullen downloaden van marketplace, misschien dat ie dat bedoelde :)

[ Voor 81% gewijzigd door SH4D3H op 26-05-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Laatst online: 08:24
Ah oke, en wat raden julie mij aan? Die arcade pack of die van 70 euro meer met 20 gb hd enz.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Defecte Xbox? Xbox 360 defecten topic Deel 2