jagermeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:38:
[...]
Dank u! Vanavond maar eens proberen dan. Zou mooi zijn als het in 1x werkt!
Ben overigens erg tevreden met mijn nieuwe aanwinst. Sinds vorige week vrijdag in huis en heb er al flink wat uurtjes GTA IV en GRID demo opzitten. GRID is imho ook zeker het aanschaffen waard. Zeer bruut op een 40" inch scherm. Twijfel nu alleen of ik een racestuur ga aanschaffen... Xbox gaat mij op kosten drijven, dat weet ik zeker...

Je moet zeker het racestuur kopen!
Als je bijvoorbeeld PGR4 speelt met een controller, dan denk je: leuke game, mooie graphics.
Maar als je dezelfde game met het stuur speelt, wordt t ineens een wereldgame! Heerlijk handmatig schakelen, goede force feedback

Roely schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:57:
[...]
Wat ik nog wel opmerkelijk vind, is dat alle drie de 'Band simulatie games' zich richten op Rock. Er zijn nog zoveel andere genre's (waar ook een drumstel en gitaar wordt gebruikt) die onderbelicht blijven. Vele vinden Rockmuziek niet je van het (ik toevallig wel, maar dat terzijde.) Mijn vrouw b.v. (extreem voorbeeld) zou best eens willen tokkelen op een nummer van Marco Borsato ......

Dat vind ik nou ook. Dat weerhoudt me vooralsnog om één van deze te kopen.
Rock is niet echt mijn ding, dus ik had veel liever ook andere soorten songs gezien en dan ook wat bekendere nummers (genesis, queen, tears for fears, pink floyd, prince).
Die hebben ook meer het lekkere meezing/meespeel gehalte lijkt mij.
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:32:
Ik heb een (dringende) vraag!
Ik heb vandaag een 24" Full HD tft-schermpje geadopteerd, nu wou ik mijn XBox hierop aansluiten, waarvan de verkoper zei dat het geen probleem was. Dikke prima dacht ik.
Nu kom ik echter thuis, maar heb ik alleen de component kabel (Wat ik al een beetje verwacht had). Dus kon ik mijn XBox niet direct aansluiten. Nu zoek ik dus een kabel die gebruik maakt van mijn HDMI poort op mijn monitor, zover ik kan zien is dat deze kabel:
[
afbeelding]
Echter waar zijn die 2 tulpstekker dingen voor dan?
Op mijn monitor heb ik ook een VGA aansluiting (Die ik ook voor de PC gebruik). Er schijnt dat er ook HD VGA kabels zijn voor de XBox [
afbeelding]
Echter zit je hier weer met die 2 tulp stekkers en weet ik niet welke er in mijn XBox moet/gaat/past.
Zou iemand mij kunnen uitleggen welke ik hebben moet?
Ik heb een Iiyama ProLite B2403WS-B1 monitor en de XBox premium uit het Forza2 pakket.
Bij voorbaat dank.
Jammer dat je xbox360 geen hdmi uitgang heeft.
Dan is voor jouw de hd vga kabel de juiste optie en die gaat gewoon tot 1920x1080p full hd hoor (mits jouw scherm dit ondersteunt via vga maar dat ziet er wel naar uit).
Geluid: je hebt 2 mogelijkheden.
Als je een 5.1 surroundset hebt met optische ingang (kabel) dan kan je een optische kabel in het dikke stuk van de xbox360 kabel stoppen (zit een beetje verstopt) en de andere stop je in je surround.
Heb je dit niet, dan moet je de rode en witte tulp die aan de vga kabel zitten, in je speakersetje stoppen of in je stereotoren.
[
Voor 70% gewijzigd door
Ferry34 op 23-05-2008 08:38
]