Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 73.086 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeltaBlast
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09 12:12
Crackh34d schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:37:
[...]

Bij mij staat het er ook niet op, ook gloednieuwe Arcade. Als er team FDOU op staat zal het wss een 173W zijn.

Verder viel me op dat het stuk van de connector die vanuit de voeding in de 360 gaat bij de oude xbox aan de buitenkant van metaal is gemaakt, terwijl hij bij de 173W aan de buitenkant van plastic is?
Ik heb er inderdaad team FDOU opstaan.. kan iemand confirmen dat dat de Falcon is?

Is er eventueel een andere manier om het uit te vinden? gezien ik em nu toch al heb?

[ Voor 7% gewijzigd door DeltaBlast op 20-05-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:49:
[...]

360's met Forza en Viva Pinata zijn vaak 203watts, de oude versies dus, ze doen die er dus bij om hun oude xboxen kwijt te raken. :)
Oh blij dat ik dan de 'goede' doos heb gepakt :P Ik had inderdaad nog gekeken naar wattages, maar ben ik kippig of staan die niet op de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

DeltaBlast schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:07:
[...]

Ik heb er inderdaad team FDOU opstaan.. kan iemand confirmen dat dat de Falcon is?

Is er eventueel een andere manier om het uit te vinden? gezien ik em nu toch al heb?
Kijk anders of er ook 173 watt staat ergens, als dit het geval is heb je zeker een Falcon. Dat van FDOU weet ik niet zeker!
Thrilled schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:08:
[...]

Oh blij dat ik dan de 'goede' doos heb gepakt :P Ik had inderdaad nog gekeken naar wattages, maar ben ik kippig of staan die niet op de doos?
Ja, je bent kippig staat er gewoon op :P

[ Voor 26% gewijzigd door sekeroglan op 20-05-2008 19:11 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeltaBlast
  • Laatst online: 07-09 12:12
sekeroglan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:09:
[...]

Kijk anders of er ook 173 watt staat ergens, als dit het geval is heb je zeker een Falcon. Dat van FDOU weet ik niet zeker!

[...]

Ja, je bent kippig staat er gewoon op :P
Ik heb em toch maar open gemaakt, de voeding die erbij zit zegt 175 dus het zit wel goed ^_^ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Op de voeding staat het inderdaad wel, en ook ik heb dat "FDOU" op de doos staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

:( sigh to snel gelezen

Mmm dus de 175Watters zijn tegenwoordig steeds meer standaard. Goed te horen een vriend wil een xbox360 kopen en mag ik hopen dat het niet zou lawaaige wordt!

[ Voor 79% gewijzigd door swampy op 20-05-2008 20:02 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

swampy schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:00:
:( sigh to snel gelezen

Mmm dus de 175Watters zijn tegenwoordig steeds meer standaard. Goed te horen een vriend wil een xbox360 kopen en mag ik hopen dat het niet zou lawaaige wordt!
Lawaai maken ze allemaal. Dat ligt niet aan je voeding maar aan de dvd-drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
Omdat ik binnenkort toch maar eens de Dreamcast de deur uit doen, heb ik eens even rond lopen kijken in dit topic en de Xbox 360 lijkt me eigenlijk wel wat. Zeker omdat deze prijs-technisch toch wel heel interessant is vergeleken met de PS3. Nu heb ik eigenlijk nog wel een aantal vragen waarvan dit topic me de meest geschikte plaats lijkt om ze te stellen.

- Zijn er nog bijzondere dingen om op te letten?
Hier in dit topic zie ik vaak de Falcon / 175 Watt versie voorbij komen. Hier zal ik dus nog op moeten letten. Maar ik wil de Xbox 360 bij Bol.com gaan bestellen omdat ze daar wel een aardige aanbieding hebben, weet iemand of dit de nieuwe versie is? Ik heb namelijk begrepen dat de Pro versie de 175 W versie is, is dit in dit geval ook zo want ik moet en zal de 360 via HDMI aansluiten. Het gaan hier om deze aanbieding (360 Pro + GTA 4 + HALO 3 + AC).

- Is het storend dat de batterijen opraken van de controller?
Als dit zo is, dan moet ik misschien eens overwegen om een battery-pack te kopen. Eigenlijk gebruik ik liever gewoon powerbank batterijen van een digitale camere (goedkoper).

Verder zijn tips natuurlijk altijd welkom. Binnen niet al te lange tijd ben ik toch van plan om er nog wat games bij te kopen zoals PGR 3 of 4 en Gears of War. Ook Alan Wake ziet er echt super uit, dus kan me zelf maar moeilijk bedwingen om gewoon die xbox 360 te halen :9~ .

\\Edit: Het verschil tussen de oude 360 premium en de nieuwe 360 pro is toch de toevoeging van HDMI? Of anders gezegd, als het gaat om een pro versie met HDMI aansluiting, dan betreft het de falcon/175 watt versie?

[ Voor 7% gewijzigd door Waterpolo op 20-05-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
sekeroglan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:24:
[...]

Lawaai maken ze allemaal. Dat ligt niet aan je voeding maar aan de dvd-drive.
Het geluidsniveau verschilt behoorlijk hoor. Helaas heb ik nog nergens op internet het verschil (in dB) kunnen terugvinden. Het is erg kortzichtig om alle modellen over een kam te scheren. Bij Anandtech laten ze bijv. vrij uitvoerig de verschillen zien, o.a. stroomverbruik etc.

Subjectief (uit eigen ervaring ;)) kan ik zeggen dat de Falcon (met BenQ drive) een stuk stiller is dan de Zephyr (Elite) en helemaal vergeleken met een launch Xbox 360. Maar vooral de DVD drive is nog behoorlijk luid, tijdens demo's etc. produceert de Xbox ongeveer evenveel geluid als een Wii.
Waterpolo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:38:
\\Edit: Het verschil tussen de oude 360 premium en de nieuwe 360 pro is toch de toevoeging van HDMI? Of anders gezegd, als het gaat om een pro versie met HDMI aansluiting, dan betreft het de falcon/175 watt versie?
Nee, dat is niet zo. Er zijn (misschien wel alle) Xbox 360 Premiums met een HDMI aansluiting die van de Zephyr revisie zijn. Dit is dus dezelfde revisie (Zephyr) als de originele Elite.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 20-05-2008 20:49 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Hoedje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:44:
[...]

Het geluidsniveau verschilt behoorlijk hoor. Helaas heb ik nog nergens op internet het verschil (in dB) kunnen terugvinden. Het is erg kortzichtig om alle modellen over een kam te scheren. Bij Anandtech laten ze bijv. vrij uitvoerig de verschillen zien, o.a. stroomverbruik etc.

Subjectief (uit eigen ervaring ;)) kan ik zeggen dat de Falcon (met BenQ drive) een stuk stiller is dan de Zephyr (Elite) en helemaal vergeleken met een launch Xbox 360. Maar vooral de DVD drive is nog behoorlijk luid, tijdens demo's etc. produceert de Xbox ongeveer evenveel geluid als een Wii.

[...]

Nee, dat is niet zo. Er zijn (misschien wel alle) Xbox 360 Premiums met een HDMI aansluiting die van de Zephyr revisie zijn. Dit is dus dezelfde revisie (Zephyr) als de originele Elite.
Misschien had ik het beter kunnen formuleren ;)

Met lawaai doel ik ook op de dvd-drive. Als ik een demo speel of rondhang op de dashboard is die (vind ik) heel stil. Ook tijdens het streamen van een film heb ik bijna geen last van mij xbox. Lawaai onstaat bij mij ( ervaring van de launch xbox 360 tot de Falcon's ) bij het laden van de game's en dat hij meeste van de tijd aan het laden is.

Ik heb geen last van de voeding of andere componenten van de xbox kwa lawaai, alleen de dvd-drive is irritant als de volume laag staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
Waterpolo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:38:- Zijn er nog bijzondere dingen om op te letten?
Hier in dit topic zie ik vaak de Falcon / 175 Watt versie voorbij komen. Hier zal ik dus nog op moeten letten. Maar ik wil de Xbox 360 bij Bol.com gaan bestellen omdat ze daar wel een aardige aanbieding hebben, weet iemand of dit de nieuwe versie is? Ik heb namelijk begrepen dat de Pro versie de 175 W versie is, is dit in dit geval ook zo want ik moet en zal de 360 via HDMI aansluiten. Het gaan hier om deze aanbieding (360 Pro + GTA 4 + HALO 3 + AC).
Er staat bij specs HDMI uitgang.
HDMI uitgang = nieuwste versie = Falcon/175 watt :)

Als ik hetzelf allemaal geod begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
- Zijn er nog bijzondere dingen om op te letten?
Je kunt ook proberen PGR 4, GTA 4, Halo 3 voor 70, en bijvoorbeeld de 360 Premium met Forza 2 en Viva Pinata voor 239, te combineren. Dat is dan 5 top spellen voor 310 euro. Al neem je niet die 360 premium dan nog is die aanbieding met 3 spellen voor 70 euro erg interessant!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
Ik wil binnenkort een Xbox 360 arcade aanschaffen, voor gamen en voor het streamen van muziek e.d van m'n conceptronics CH3SNAS naar de Xbox 360, zodat ik geen pc hoef aan te zetten.

Maar vraag me af hoe je de mp3's kan afspelen, kan je een playlist aanmaken en zelf gekozen nummers af spelen of bepaalde albums... Hoe moet ik dit zien, heb er geen ervaring mee namelijk!

Heb nu een Kiss DP-500, maar daar zie je de mappen waar de muziek in staat en kan je handmatig een nummer kiezen als je hem daarna met rust laat speelt die de hele bende achter elkaar af.
Je kan hier dus geen playlist o.i.d. aanmaken, iets wat echt super irritant is.
Vandaar dat ik graag wil weten hoe dat bij de xbox 360 is voordat ik hem aanschaf, het is voor mij een belangrijke functie!

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Furfoot zo werkt het niet.
Bij die Veronica actie, MOET je een Xbox360 erbij kopen, van ook de Veronica site.
Je kan niet daar de games kopen, en ergens anders de Console....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:49:
[...]

360's met Forza en Viva Pinata zijn vaak 203watts, de oude versies dus, ze doen die er dus bij om hun oude xboxen kwijt te raken. :)
Mijn Xbox 360 arcade (die van de aanbieding van de Saturn Groningen) is een 175 watt'er met een BenQ drive! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cogmios
  • Laatst online: 16-03-2024
Dat geluidstopic roept me op om ff te posten.

Mijn drive maakt ook nogal lawaai tijdens het laden van spul. Ik wil hem fluisterstil krijgen. Ik wil er best wel wat geld tegenaan gooien om dat voor elkaar te krijgen.

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cogmios schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 03:51:

Mijn drive maakt ook nogal lawaai tijdens het laden van spul. Ik wil hem fluisterstil krijgen. Ik wil er best wel wat geld tegenaan gooien om dat voor elkaar te krijgen.

Iemand advies?
Dat is nu eenmaal zo. De dvd-speler draait volgens mij op 12x, ookal is dat vaak niet eens nodig. Die van mij draait 6x (moet via de PC, is 'illegaal') en dat is iets stiller, maar je hoort hem nog steeds bij het laden van game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
KevinBel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:53:
[...]

Nope, eerst waren 't 203watts zonder HDMI, toen een stel 203s met HDMI en toen pas 175s met HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
cogmios schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 03:51:

Iemand advies?
ik zou zeggen isoleer je kast met eierdozen(helpt goed). ben je ook van het geluid af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:19
De xbox360 maakt van nature meer herrie dan de ps3 maar je moet er ook niet naast gaan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
GranCanaria schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:33:
De xbox360 maakt van nature meer herrie dan de ps3 maar je moet er ook niet naast gaan zitten ;)
Nou ik hoorde pas bij een vriend de PS3 koelen, omdat het best warm was.
En we dachten serieus even dat z'n moeder aan het stofzuigen was, nog erger als mijn 360!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
dennus2006 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:35:
[...]

En we dachten serieus even dat z'n moeder aan het stofzuigen was, nog erger als mijn 360!
Misschien heeft ie een 60 gig versie, of een kapotte 40 gig versie. Mijn 40 gig versie maakt iig nooit meer herrie dan mijn Xbox 360. Mijn Xbox 360 maakt zelfs meer herrie dan mijn PC, en als ik het speel nadat ik op de PS3 gespeeld heb, moet ik mijn geluid ook altijd harder zetten :X

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:19
De ps3 is normaal veel stiller maar soms hoor je de drive van dat ding ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Is het storend dat de batterijen opraken van de controller?
Als dit zo is, dan moet ik misschien eens overwegen om een battery-pack te kopen. Eigenlijk gebruik ik liever gewoon powerbank batterijen van een digitale camere (goedkoper).
Ja best wel, dan doet ie t niet meer

Ik heb 2 play & charge kitjes gehaald vanaf play-asia.com voor 30eu incl verzendkosten (lang leve de dollarkoers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Als je er gewoong goede batterije indoet, dus geen cheape meuk 16 voor één euro dan gaat ie echt heel lang mee. Heb GTA4 al bijna uitgespeeld op de bijgeleverde batterijen, en volgens de teller zit er al echt 20 uur op.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Ja best wel, dan doet ie t niet meer

Ik heb 2 play & charge kitjes gehaald vanaf play-asia.com voor 30eu incl verzendkosten (lang leve de dollarkoers)
Ik zat ook al naar die play & charge kitjes te kijken. Zijn die kits die op Play-asia staan gewoon werkend voor elke console, omdat er bij staat Asia of Japan. Dit maakt toch alleen voor de game's uit en niet voor de kits?

Verder moet je die kits als je ze wilt opladen op de xbox360 aansluiten netzoals een wired controller?
Ik heb namelijk 2 wired en 2draadloze controllers, ik game redelijk vaak met 4mensen dus dan zou ik dus niet kunnen opladen als we met zijn 4e aan het gamen zijn?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

MasterJR schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 03:42:
[...]

Mijn Xbox 360 arcade (die van de aanbieding van de Saturn Groningen) is een 175 watt'er met een BenQ drive! :)
De MM in Groningen heeft/had de Saturn aanbieding gematched, alleen dan zonder Forza 2 en Viva Pinata.
Xbox 360 Arcade Falcon met HDMI port (175Watt) voor 169 eu, GTA4 en HDMI 1.3 kabel (39 en 19 eu) dr bij en ineens is je weekend weg :+

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Waar is nou die HDMI-kabel voor eigenlijk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

Thrilled schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:47:
Waar is nou die HDMI-kabel voor eigenlijk :$
Die kabel is de aansluiting tussen je X360 en de TV met HDMI port (meestal een LCD/Plasma TV).
Er gaat beeld en geluid overheen in hoge kwaliteit, beter dan de scart/component aanluiting.
Erg handig voor het streamen van bv. XviD en HDTV series naar je TV.

Edit: linkje toegevoegd

[ Voor 11% gewijzigd door Cozm0 op 21-05-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Zoiets vermoedde ik al toen ik de 'switch' zag aan de kabel. Kheb helaas (nog) een CRT-oversized tv.. binnenkort maar eens even kijken naar een lcd/plasma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
Van elk land dat boven de 300 klanten heeft bij Gamehubs.com, krijgt iedere klant een gratis T-shirt. Je mag dan zelf een T-shirt ontwerpen en opsturen. Gamehubs.com zal dan een selectie van 5 uitzoeken en laten stemmen door de Nederlanders. Het T-schirt zal gratis worden voor de eerste 500 klanten. Aangezien ze al 350+ klanten uit Nederland hebben gehad, is deze actie gestart. Voelt iemand zich geroepen om een T-shirt te ontwerpen. Handige dudes met Photoshop ervaring ofzo? De kleur van het T-shirt is wit en je krijgt als klant een template voor het ontwerpen. Het gamehubs logo moet erop staan en wordt ook meegestuurd. Ze zeiden bij Gamehubs.com dat ze nog weinig ontwerpen hebben gehad. Iemand interesse?

Zie voor meer info de link:
http://www.gamehubs.com/t-plan.php

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
ik heb eergisteren 4 designs gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
MochiGohan schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:51:
ik heb eergisteren 4 designs gestuurd ;)
Kijk eens aan, daar hebben we wat aan ;) Zou je ze misschien hier willen posten?

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 dagen geleden ook een design gemaakt, gewoon simpel maar strak. Logo op de voorkant en achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Lud0v1c schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:54:
[...]

Kijk eens aan, daar hebben we wat aan ;) Zou je ze misschien hier willen posten?
Mijne zijn zoals die hierboven simpel, en strak (vooral simpel) :+
http://i25.tinypic.com/28gv6n5.jpg
http://i29.tinypic.com/20g0cox.jpg
http://i28.tinypic.com/2hprvyh.jpg
http://i26.tinypic.com/24ljxwo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gratis t-shirts gaat naar de eerst volgende 500 die een bestelling doen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:04:
Jeeeuh Fifa 08 en NBA Street gekocht :) Ze kosten 15 en 20 euro bij de intertoys.
Weet je zeker dat het om Fifa 08 gaat en niet Fifa 07?

Nog ff een vraag. Mijn Xbox ziet mijn PC niet. Nu heb ik Windows XP Pro op mijn PC draaien en dus geen MCE. Is MCE nu verplicht of niet?

[ Voor 22% gewijzigd door jagermeister op 21-05-2008 14:44 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
jagermeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:42:
[...]

Nog ff een vraag. Mijn Xbox ziet mijn PC niet. Nu heb ik Windows XP Pro op mijn PC draaien en dus geen MCE. Is MCE nu verplicht of niet?
Nee, je kunt ook "Media Delen" in Windows Media Player. Als je dat doet dan kun je media streamen van je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24
KevinBel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:53:
[...]

Dat heb je niet ;) , want ik heb n xbox360 met hdmi, maar wel eentje op 203Watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
MochiGohan schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:01:
[...]

Mijne zijn zoals die hierboven simpel, en strak (vooral simpel) :+

http://i28.tinypic.com/2hprvyh.jpg
De derde vind ik het leukste!
Misschien kan een handig photshopper een mooie compilatie maken van screenshots van de bekendere games en deze als voorkant doen en dan deze leus als achterkant met het Gamehubs logo. (ik gooi ook maar een balletje op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24
dennus2006 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:35:
[...]

Nou dat is heel raar. Ik heb ze alletwee (2 stille xboxxen en een ps3), maar die ps3 is zó stil dat je moet kijken of t lampje aangaat anders zou je zweren dat die uit is.
Werkelijk geruisloos, ook bij het gamen! Ongekend gewoon.
Madje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Nee, je kunt ook "Media Delen" in Windows Media Player. Als je dat doet dan kun je media streamen van je pc.
Moet wel Media Player 11 zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Ferry34 op 21-05-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

Weet er iemand wat het verschil is tussen de 3 beeld opties onder de settings van de 360?
Ik heb een Falcon via HDMI op een 94cm plasma, 720p.
Opties (ff uit mn hoofd) standard, nogiets, widescreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik kan dat niet eens instellen, maar staat bij mij op Widescreen. De LCD zelf staat op breedbeeld, dan heb ik 100% beeld dus geen zwarte randen of randen die er buiten vallen.

Vind een dvd kijken in de xbox trouwens niet zo heel mooi, komt op mijn LCD te staan 576P en vervolgens start de DVD op. Beeld is niet optimaal vergeleken bij mij ProLine-DVD-Speler van 35 euro :)

[ Voor 36% gewijzigd door NeoMe op 21-05-2008 15:22 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
Cozm0 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:14:
Weet er iemand wat het verschil is tussen de 3 beeld opties onder de settings van de 360?
In jouw geval zou ik kiezen voor 1080i Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Ferry34 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:54:
[...]

Dat heb je niet ;) , want ik heb n xbox360 met hdmi, maar wel eentje op 203Watt.
En ik heb een Xbox 360 met HDMi en op 175 Watt. Kan dus best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

Lud0v1c schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:38:
[...]

In jouw geval zou ik kiezen voor 1080i Widescreen
Want?
Upscalen om de het beeld vervolgens weer te downscalen naar 720P lijkt me niet handig?
Ik zal als ik thuis ben ff de exacte opties checken en posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Cozm0 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:14:
Uhm...je zal denk ik de reference levels bedoelen: Standard, Intermediate en Expanded. Zie hieronder voor uitleg. Ik gebruik zelf expanded.
Reference Level or Black Level: If you're using the Xbox 360 Component HD AV Cable, the Xbox 360 VGA HD AV Cable, or the Xbox 360 HDMI Cable, then screen format options include Reference Level. The default setting, Standard, delivers the normal range of white and black levels that your TV or monitor supports. Select Intermediate to increase the level of white and black in the video output. Select Expanded to maximize black level. Reference level is sometimes used to make a picture sharper, and you can experiment with what format suits your viewing pleasure.
Wat betreft de resolutie. Ik heb een 22" scherm. Heb 720p en 1080i geprobeerd en vind zelf de 720p net ff wat scherper en soepeler lopen. Maar dat is natuurlijk je eigen voorkeur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

iBenshi schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:46:
[...]
Uhm...je zal denk ik de reference levels bedoelen: Standard, Intermediate en Expanded. Zie hieronder voor uitleg. Ik gebruik zelf expanded.
Dat is idd wat ik bedoelde, kzal eens wat experimenteren. Thanks for the info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Madje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Is het dan zo dat wanneer je media delen aanzet in WMP 11, de xbox je PC daarna pas ziet? Ik ben nu niet thuis, dus kan het ff niet testen. Oh.. ennuh... voor het gemak, waar vindt ik dat media delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

jagermeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:27:
[...]

Is het dan zo dat wanneer je media delen aanzet in WMP 11, de xbox je PC daarna pas ziet? Ik ben nu niet thuis, dus kan het ff niet testen. Oh.. ennuh... voor het gemak, waar vindt ik dat media delen?
Je moet 2 dingen aanzetten, eentje is de xbox >< PC "zichtbaar" maken, de andere is media sharen in de WMP11 library. Beiden te vinden onder Options> Library tab, tis de monitor files optie en die erboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Cozm0 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:35:
[...]

Je moet 2 dingen aanzetten, eentje is de xbox >< PC "zichtbaar" maken, de andere is media sharen in de WMP11 library. Beiden te vinden onder Options> Library tab, tis de monitor files optie en die erboven.
Dank u! Vanavond maar eens proberen dan. Zou mooi zijn als het in 1x werkt!

Ben overigens erg tevreden met mijn nieuwe aanwinst. Sinds vorige week vrijdag in huis en heb er al flink wat uurtjes GTA IV en GRID demo opzitten. GRID is imho ook zeker het aanschaffen waard. Zeer bruut op een 40" inch scherm. Twijfel nu alleen of ik een racestuur ga aanschaffen... Xbox gaat mij op kosten drijven, dat weet ik zeker... ;(

[ Voor 30% gewijzigd door jagermeister op 21-05-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
NeoMe schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:14:
Als je er gewoong goede batterije indoet, dus geen cheape meuk 16 voor één euro dan gaat ie echt heel lang mee. Heb GTA4 al bijna uitgespeeld op de bijgeleverde batterijen, en volgens de teller zit er al echt 20 uur op.
Me ikea batterijtjes doen het ook al 15 uur!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Ik heb een Samsung 205BW, maar wat is nou de beste(lees: welke gebruiken jullie) resolutie die ik voor mijn Xbox360 kan gebruiken icm de VGA kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
ehh doe ik prestige in COD4, zit ik in level 8, doe ik me xbox weer aan zit ik terug in level 4????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik ben van plan om een xbox te kopen en hier mijn 24 inch hd tft scherm op aan te sluiten die normaal op de pc gebruikt word. Maar mijn vraag is kan ik hem ook gewoon op de hd resolutie laten spelen zodat ik wel goed beeld heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

jagermeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:38:
[...]
Dank u! Vanavond maar eens proberen dan. Zou mooi zijn als het in 1x werkt!
Nou... sla mij maar dood. De versie van WMP11 (NL) die ik hier heb heeft de opties niet om te sharen. Ik ga naar "Mediabibliotheek" en vervolgens klik ik op het kleine pijltje onder die knop. Daar heb ik geen optie "Delen" zoals de MS site weergeeft.Vooralsnog mijn XBox dus nog niet te zien dus.

Pingen naar mijn XBox geeft ook een time-out, hoewel ik niet weet of ie uberhaupt op een ping zou moeten reageren.

Xbox hangt aan dezelfde router en heeft een IP-adres in dezelfde range :S

Wat heb ik nu concreet allemaal nodig? Mediaplayer 11 sowieso, maar daarnaast verder geen andere software?

Zune ook al geprobeerd, maar Zune wil niet eens installeren op mijn bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
@ barzi:

Ik zou hem op 1280x720 zetten...dan speel je op de officiele 720p HD resolutie. Heb zelf ook een Samsung scherm en zo vind ik het het beste.

@ sontax:

Kijk of je hem op 1920x1080 kan spelen...dan heb je 1080p. Anders zou ik ook gewoon lekker op 720p gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 12-09 21:25
jagermeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:23:
[...]
Nou... sla mij maar dood. De versie van WMP11 (NL) die ik hier heb heeft de opties niet om te sharen. Ik ga naar "Mediabibliotheek" en vervolgens klik ik op het kleine pijltje onder die knop. Daar heb ik geen optie "Delen" zoals de MS site weergeeft.Vooralsnog mijn XBox dus nog niet te zien dus.

Pingen naar mijn XBox geeft ook een time-out, hoewel ik niet weet of ie uberhaupt op een ping zou moeten reageren.

Xbox hangt aan dezelfde router en heeft een IP-adres in dezelfde range :S

Wat heb ik nu concreet allemaal nodig? Mediaplayer 11 sowieso, maar daarnaast verder geen andere software?

Zune ook al geprobeerd, maar Zune wil niet eens installeren op mijn bak.
Als je naar de tab "mediabibliotheek" gaat bij opties, moet je daar "delen configureren" zien. Daarop klikken en en een vinkje zetten bij "Mijn media delen met:". Daar moet de Xbox al staan, ik weet niet of je eerst een poging met de Xbox moet wagen of dat het automatisch verschijnt als het in het netwerk hangt. Op het Xbox icoontje drukken en "toestaan" selecteren. Zo makkelijk is het. Heb je je Xbox een vaste IP gegeven? Altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje,

Ik had zelf al gezocht of er een verschil is met de xbox pro en de xbox premium ( nieuwe editie met hdmi ) is, zelf las ik dat er geen verschil in zat, maar misschien kan iemand dit bevestigen ?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:10:
Een vraagje,

Ik had zelf al gezocht of er een verschil is met de xbox pro en de xbox premium ( nieuwe editie met hdmi ) is, zelf las ik dat er geen verschil in zat, maar misschien kan iemand dit bevestigen ?

Bvd
Hmm, je bedoeld tussen component en HDMI? Als dat voor jou geen verschil is zijn de nieuwe (pro) ook nog 175watt en dus minder kans op overhittingen > minder kans op RROD > minder kans op 3 weken wachten op je xbox > meer speelplezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:10:
Een vraagje,

Bvd
Pro en Premium is geen verschil, behalve dan de mogelijk aanwezige HDMI (op sommige Premiums aanwezig en op alle Pro's). Wel moet je altijd even opletten of er een Falcon-moederbord is (te herkennen aan de 175W-sticker op de doos), die zit er vaker in bij de Pro dan bij de Premium. De Premium wordt niet meer gemaakt, dat heet nu allemaal Pro, maar behalve de naam is het pakket inhoudelijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
jagermeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:42:
[...]
Ik kan het bevestigen :) (werkende bij Intertoys :P)
offtopic:
Me bedrijfsleider die Fifa 07 een week ervoor had gekocht voor €20 heeft hem meteen omgeruild :P

[ Voor 20% gewijzigd door Onno_Devine op 21-05-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:18:
[...]

Hmm, je bedoeld tussen component en HDMI? Als dat voor jou geen verschil is zijn de nieuwe (pro) ook nog 175watt en dus minder kans op overhittingen > minder kans op RROD > minder kans op 3 weken wachten op je xbox > meer speelplezier
En de grafische kwaliteit? niet dat de nieuwe premium lelijker beeld geeft dan de pro.

Edit: Ik zie al een antwoord

Neuste Version - 175 Watt - HDMI

Dat zit dus wel knor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel wat irritant dat om de 2 pagina's de vraag over welke resolutie en de vraag over hoe kan ik zien dat ik een falcon heb wordt herhaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

Hoe speel je de subtitles bij een xvid movie?
Ik kan wel het 3 stipjes ding indrukken maar dan geeft ie aan dat het niet werkt.
Ik heb de .idx en de .rar met zelfde naam in de movie folder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:32:
[...]

En de grafische kwaliteit? niet dat de nieuwe premium lelijker beeld geeft dan de pro.

Edit: Ik zie al een antwoord

Neuste Version - 175 Watt - HDMI

Dat zit dus wel knor :)
Grafisch precies 't zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Cozm0 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:27:
Hoe speel je de subtitles bij een xvid movie?
Kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nieuwe xbox controller. Echt of fake?
http://www.ultimategamers...-content/newton-pic-1.jpg

Edit:

Schijnt van dit bedrijf te zijn http://www.motusgames.com/page_6dof.html/

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 23:45 . Reden: Thumbnails maken :X ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Druk aub even op Check images :P

Lijkt verdacht veel op een wiimote ^_^

zou wel erg cool zijn!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
Houd het nuttig. Met een mededeling als deze kan niemand iets

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Pingen naar de Xbox 360 lukt nooit .... De Xbox geeft nooit een reply, is niet geimplementeerd.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Onno_Devine schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:24:
[...]

offtopic:
Me bedrijfsleider die Fifa 07 een week ervoor had gekocht voor €20 heeft hem meteen omgeruild :P
Klopt inderdaad, check hier maar.
Heb op die site eens gekeken, hij heeft Xbox kleurtjes maar hij is toch echt voor de Wii ;)

[ Voor 31% gewijzigd door ijskonijn op 22-05-2008 09:03 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
De eerste trailer van Guitar Hero IV bekeken, moet plaats maken thuis voor het drumstel ....
En we moeten keuzes gaan maken, Als rockband uitkomt in nederland (wat nog onzeker is) en Konami zet zijn plannen door met Rockstart (of zo iets) en je schaft alles aan ($$$$$) dan heb je dus drie drumstellen en 5 gitaren + twee of drie microfoons. Elende is dat de drumstellen niet compatible zijn ...

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Kleine vraag ik wil graag de rock band instrumenten kopen in engeland kan ik deze gewoon aansluiten op mijn nederlandse XBox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA08 is nu bij GCshop nog maar 25,- dus dat valt ook wel mee, misschien dat ik hem wel ga kopen. maar over 4maandjes komt ook FIFA09 alweer dus die moet ik dan ook weer kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:32:
FIFA08 is nu bij GCshop nog maar 25,- dus dat valt ook wel mee, misschien dat ik hem wel ga kopen. maar over 4maandjes komt ook FIFA09 alweer dus die moet ik dan ook weer kopen...
Bij de link die ik gaf (De webshop van intertoys) is hij zelfs 19,99.
Maar ik zit met hetzelfde, heb Fifa 08 niet, maar dit is wel erg verleidelijk, maar als 2009 komt wil ik die natuurlijk ook weer hebben...achja fuck it, ik bestel 'm gewoon, 20 euro is niks.

Edit:
Bij GCShop.nl heeft 'ie wel een levertijd van 3-4 weken

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 22-05-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

Is er geen tool waarmee je subs op de x360 kan aanzetten? (als je XviD's kijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

mister_S schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:47:
[...]

Als je naar de tab "mediabibliotheek" gaat bij opties, moet je daar "delen configureren" zien. Daarop klikken en en een vinkje zetten bij "Mijn media delen met:". Daar moet de Xbox al staan, ik weet niet of je eerst een poging met de Xbox moet wagen of dat het automatisch verschijnt als het in het netwerk hangt. Op het Xbox icoontje drukken en "toestaan" selecteren. Zo makkelijk is het. Heb je je Xbox een vaste IP gegeven? Altijd handig.
Bedankt voor je reactie :) Ik denk gewoon dat ik een "foute" versie van WMP11 te pakken heb, aangezien ik hem via usenet binnen heb gehaald. Die optie "Delen configureren" is bij mij namelijk helemaal niet aanwezig op tabblad "Mediabibliotheek".

Mijn Xbox heeft een vast IP en verbinden met bijvoorbeeld Xbox Live is geen enkel probleem.
Onno_Devine schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:24:
[...]

offtopic:
Hmm... vanmiddag dan maar even langs de Intertoyz.... toy toy toy. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
MeZZiN schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:32:
Kleine vraag ik wil graag de rock band instrumenten kopen in engeland kan ik deze gewoon aansluiten op mijn nederlandse XBox 360.
De Rockband Instrumenten hebben alle een USB aansluiting (zijn NIET draadloos), Ik meen zelfs gelezen te hebben dat er zelfs een USB hub bijgeleverd wordt. Deze zijn gewoon hier aan te sluiten. Ik heb gisteren overigens nog geen Downloadable Content (DLC) voor Rockband gezien op de Nederlandse marketplace, ik vraag me dus af of deze content via normale wijze (lees : met nederlandse account) kan downloaden zoalng de game nog niet officieel in nederland is gereleased. Of de game uberhaupt in Nederland wordt gereleased is tot op heden nog onzeker.

Hoewel ik een groot fan ban van het genre (waar ik overigens niet in uitblink), heeft Rockband aardig in credebility ingeleverd bij mij. Eindeloze uitstellingen, bleachlijke prijzen t.o.v. Amerika, Enkel release in UK, Duitsland en Frankrijk enz. enz. Tegen de tijd dat Rockband hier gewoon in Nederland te krijgen is (als dat al gebeurt) , is bovengenoemde Guitar Hero IV ook bijna uit, en die heeft ook een drumstel e.d. Bovendien is dan ook het Rock spelletje van Konami uit. De keuze wordt dus reuze en als Rockband niet beter haar best gaat doen, valt de keuze niet op Rockband.

Wat ik nog wel opmerkelijk vind, is dat alle drie de 'Band simulatie games' zich richten op Rock. Er zijn nog zoveel andere genre's (waar ook een drumstel en gitaar wordt gebruikt) die onderbelicht blijven. Vele vinden Rockmuziek niet je van het (ik toevallig wel, maar dat terzijde.) Mijn vrouw b.v. (extreem voorbeeld) zou best eens willen tokkelen op een nummer van Marco Borsato ......
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Roely schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:57:
[...]

De Rockband Instrumenten hebben alle een USB aansluiting (zijn NIET draadloos), Ik meen zelfs gelezen te hebben dat er zelfs een USB hub bijgeleverd wordt. Deze zijn gewoon hier aan te sluiten. Ik heb gisteren overigens nog geen Downloadable Content (DLC) voor Rockband gezien op de Nederlandse marketplace, ik vraag me dus af of deze content via normale wijze (lees : met nederlandse account) kan downloaden zoalng de game nog niet officieel in nederland is gereleased. Of de game uberhaupt in Nederland wordt gereleased is tot op heden nog onzeker.
Tnx voor de info!

Ik ga bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
Cozm0 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:41:
Is er geen tool waarmee je subs op de x360 kan aanzetten? (als je XviD's kijkt).
Kan via programma's als TVersity. Xbox zelf kan hier nix mee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:39:
[...]

Bij de link die ik gaf (De webshop van intertoys) is hij zelfs 19,99.
Maar ik zit met hetzelfde, heb Fifa 08 niet, maar dit is wel erg verleidelijk, maar als 2009 komt wil ik die natuurlijk ook weer hebben...achja fuck it, ik bestel 'm gewoon, 20 euro is niks.

Edit:
Bij GCShop.nl heeft 'ie wel een levertijd van 3-4 weken
Oh verkeerd gekeken ik dacht dat het bij de intertoys ging om FIFA07.
Voor 20euro ga ik hem wel even in de winkel halen dan FIFA08, kan ik van de zomer nog even flink spelen en dan koop ik eind september begin october wel FIFA09.

Voor 20euro euro kan ik dan toch nog goedkoop paar maandjes weg gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:40:
[...]

Oh verkeerd gekeken ik dacht dat het bij de intertoys ging om FIFA07.
Voor 20euro ga ik hem wel even in de winkel halen dan FIFA08, kan ik van de zomer nog even flink spelen en dan koop ik eind september begin october wel FIFA09.

Voor 20euro euro kan ik dan toch nog goedkoop paar maandjes weg gamen :)
Fifa 07 staat er voor 14,99, fifa 08 voor 19,99.
Heb m op de site besteld net, te lui om naar de winkel te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb gisteren even bij gametrailers gekeken en ik moet zeggen dat Infinite Undiscovery er steeds lekkerder uit begint te zien:

http://www.gametrailers.com/player/34278.html

Volgens Gamespot komt het op 2 september uit, zou het elementen van Valkyrie Profile bevatten en het begin zijn van een complete line-up voor de 360. Ze zouden ook aangegeven hebben geen van de grote platforms een oneerlijk voordeel te geven. Zouden ze dan toch ook aan een Final Fantasy bezig zijn? (waarschijnlijk niet, daar zal Sony een zak met geld voor neergelegd hebben) Tot nu toe hebben ze alleen nog The Last Remnant naast IU aangekondigd voor PS3 en 360.

http://www.gamespot.com/n...&tag=gs_news&subj=6191391

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
Infinite Undiscovery is inderdaad een leuke RPG die eraan zit te komen. Wat mij vooral blij maakt is dat de battles realtime zijn. Het japanse fantasy sfeertje zit er ook lekker in. Misschien een lekker opwarmertje voor Fable 2, die komt geloof ik in de kerstvakantie uit.

Darksiders: Wrath of War is ook een erg coole game. Check het nieuwe developer diary dat vandaag is onthuld:

[ Voor 23% gewijzigd door Lud0v1c op 22-05-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 08:37
Zijn er nog winkels die op dit moment een leuke aanbieding hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:09:
Ik heb gisteren even bij gametrailers gekeken en ik moet zeggen dat Infinite Undiscovery er steeds lekkerder uit begint te zien:

http://www.gametrailers.com/player/34278.html
mooie trailer, enige nadeel is die engelse voice-overs...haalt ook nog eens de mooie lipsync weg. Zal hopelijk wel een optie in zitten om japanse stemmen aan te zetten (of iig engelse uit :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

"infinite undiscovery"? Ze beginnen daar zonder namen te geraken, die titel slaat helemaal nergens op 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Haha, echt hé! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een (dringende) vraag!

Ik heb vandaag een 24" Full HD tft-schermpje geadopteerd, nu wou ik mijn XBox hierop aansluiten, waarvan de verkoper zei dat het geen probleem was. Dikke prima dacht ik.

Nu kom ik echter thuis, maar heb ik alleen de component kabel (Wat ik al een beetje verwacht had). Dus kon ik mijn XBox niet direct aansluiten. Nu zoek ik dus een kabel die gebruik maakt van mijn HDMI poort op mijn monitor, zover ik kan zien is dat deze kabel:
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/FD62F086-528C-4048-80CD-FEDD0BCF7C13/0/packagingxboxHDMI.jpg
Echter waar zijn die 2 tulpstekker dingen voor dan?

Op mijn monitor heb ik ook een VGA aansluiting (Die ik ook voor de PC gebruik). Er schijnt dat er ook HD VGA kabels zijn voor de XBox Afbeeldingslocatie: http://hardware.teamxbox.com/screenshots/screen-hires/42546/Xbox-360-VGA-HD-AV-Cable/
Echter zit je hier weer met die 2 tulp stekkers en weet ik niet welke er in mijn XBox moet/gaat/past.

Zou iemand mij kunnen uitleggen welke ik hebben moet?

Ik heb een Iiyama ProLite B2403WS-B1 monitor en de XBox premium uit het Forza2 pakket.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu net dat de rode en witte tulp stekkers voor eventuele dolby installaties zijn.

Dat beperkt me dus tot 2 vraagjes:
De VGA kabel sluit zich op welke poort aan op de XBox zelf?
De HDMI kabel sluit zich aan op de HDMI poort op de XBox als die aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. VGA kabel sluit je aan op de A/V aansluiting van de 360, waar normaal ook je component kabel inzit.

2. Ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 21:49
De ene kant van die VGA kabel is zelfde als van die component kabel, die connector van je xbox (weet de naam even niet). Aan het andere einde zit dus een VGA stekker en audio (rode en witte stekker), die je dus moet aansluiten op je speakers.
Hoe het zit met die HDMI kabel weet ik helaas ook niet.

edit: en ik type dus te langzaam :9

[ Voor 6% gewijzigd door 3ddie op 22-05-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké! Ten eerste al bedankt.

Nu las ik echter ook dat de maximale resolutie die de VGA kabel ondersteunt 1280x1024 is bij een breedbeeld scherm en bij een normaal scherm 1360x768. Wat betekend dat je niet de volle 1080i heb van je FullHD functie op je beeldscherm. Heb je dit bij HDMI ook?

Ik vermoed trouwens dat ik geen HDMI aansluiting op m'n Xdoos heb waardoor ik verwacht dat ik dus niet op FullHD kwaliteit kan spelen (Wat ik toch wel graag een keer uitproberen wou!).

Dit heeft echter ook weer 2 voordelen:
De VGA kabel is de helft goedkoper dan de HDMI kabel.
Als ik de HDMI > DVI voor mijn pc gebruik en de VGA voor mn XBox, hoef ik geen kabels meer te verwisselen (H).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Geen Spring Update dit jaar, zoals je hier kunt lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf!
Mijn 1 week oude xbox is ineens gigantisch aan het laggen. Ik zat in een GTA game en toen werd het beeld wazig en ging ie laggen, ik de xbox uit en aangezet, bij het opstarten van de xbox alles al schokkerig :( Nu zonder game opgestart, en alles loopt ruk

Wat kan dat zijn? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:58
Roely schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:57:
[...]
Wat ik nog wel opmerkelijk vind, is dat alle drie de 'Band simulatie games' zich richten op Rock. Er zijn nog zoveel andere genre's (waar ook een drumstel en gitaar wordt gebruikt) die onderbelicht blijven. Vele vinden Rockmuziek niet je van het (ik toevallig wel, maar dat terzijde.) Mijn vrouw b.v. (extreem voorbeeld) zou best eens willen tokkelen op een nummer van Marco Borsato ......
8)7
Tja, rock straalt gewoon een charisma uit dat een heel breed publiek trekt. Daarnaast staan de nummers van Borsato (of eigenlijk zijn muziekschrijvers :z) niet echt bekend om hun interessante stukken gitaar/drum.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:27

S2S

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:52:
Wtf!
Mijn 1 week oude xbox is ineens gigantisch aan het laggen. Ik zat in een GTA game en toen werd het beeld wazig en ging ie laggen, ik de xbox uit en aangezet, bij het opstarten van de xbox alles al schokkerig :( Nu zonder game opgestart, en alles loopt ruk

Wat kan dat zijn? :(
Netwerk kabel eruit halen en nog is proberen. Heb je hem wel goed geventileerd staan?
Mocht dit niet werken dan lijkt hij me kapot.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Laatst online: 10:17
Nog een spel tip bij de bart smit. Saints row voor 10 euro.

Had er goede verhalen over gehoord en misschien leuk voor na gta4...

Ik zat op youtube een filmpje er van te bekijken en het ziet er veel meer arcade achtig uit. Op zich wel geinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

frusciflea schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:24:
[...]

Met welke aansluiting aangesloten? Op de MW-versie heb ik hem met component aangesloten en kan zonder moeite 1080p draaien (1920x1080p geeft de tv/monitor netjes aan, al is ie dan wel gedownscaled naar 1680x1050), en mooi dat het is! Ik dacht eerst dat ik 720p upscalend naar 1680x1050 moest spelen voor ik de 360 had. Ik had dan verwacht dat het beeld dan mogelijk wat meer "washed out" zou zijn... Nou, ho maar! Fantastisch nu!

Deze MW-versie heeft nl. HDMI, Component, VGA, DVI, Composiet en S-Video in een zeer degelijke kwalitieit voor een zeer leuke prijs :)
De BW heeft alleen dvi en vga. Volgens mijn heeft die van jou ook een tv tuner toch? (ik had em bijna meegekregen, maar ik ben te eerlijk en heb gezegd dat het de verkeerde was |:( .)

Anyways Ik heb em aangesloten met vga, toen ik de hoogste settings wilde proberen dacht ik dat ik een melding kreeg in de trant van 'this resolution is not supported'. Doordat ik momenteel +- 10.500 km bij mijn schermpje vandaan ben kan ik het helaas even niet testen.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Defecte Xbox? Xbox 360 defecten topic Deel 2