Omdat ik binnenkort toch maar eens de Dreamcast de deur uit doen, heb ik eens even rond lopen kijken in dit topic en de Xbox 360 lijkt me eigenlijk wel wat. Zeker omdat deze prijs-technisch toch wel heel interessant is vergeleken met de PS3. Nu heb ik eigenlijk nog wel een aantal vragen waarvan dit topic me de meest geschikte plaats lijkt om ze te stellen.
- Zijn er nog bijzondere dingen om op te letten?
Hier in dit topic zie ik vaak de Falcon / 175 Watt versie voorbij komen. Hier zal ik dus nog op moeten letten. Maar ik wil de Xbox 360 bij Bol.com gaan bestellen omdat ze daar wel een aardige aanbieding hebben, weet iemand of dit de nieuwe versie is? Ik heb namelijk begrepen dat de Pro versie de 175 W versie is, is dit in dit geval ook zo want ik moet en zal de 360 via HDMI aansluiten. Het gaan hier om
deze aanbieding (360 Pro + GTA 4 + HALO 3 + AC).
- Is het storend dat de batterijen opraken van de controller?
Als dit zo is, dan moet ik misschien eens overwegen om een battery-pack te kopen. Eigenlijk gebruik ik liever gewoon powerbank batterijen van een digitale camere (goedkoper).
Verder zijn tips natuurlijk altijd welkom. Binnen niet al te lange tijd ben ik toch van plan om er nog wat games bij te kopen zoals PGR 3 of 4 en Gears of War. Ook Alan Wake ziet er echt super uit, dus kan me zelf maar moeilijk bedwingen om gewoon die xbox 360 te halen

.
\\Edit: Het verschil tussen de oude 360 premium en de nieuwe 360 pro is toch de toevoeging van HDMI? Of anders gezegd, als het gaat om een pro versie met HDMI aansluiting, dan betreft het de falcon/175 watt versie?
[
Voor 7% gewijzigd door
Waterpolo op 20-05-2008 20:42
]