Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 73.083 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo, dat is nog wel iets meer dan dat ik had verwacht van XBMC.
Gelukkig heb ik mijn TyTN II en de UPC mediabox voor de rest (behalve srt enzo dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Phuncz in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."

HD-DVD Player gekocht voor 9,90 euro (helaas de laatste), de remote alleen al is 3x zoveel waard ! Super, voor mediacenter functies !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:41:
Weet iemand hier de telefoonnummer van microsoft waar je een kapotte xbox kunt aanmelden?

Komen ze het dan ophalen? Of moet je het opsturen? Moeten de kabels en HDD mee?
0800 023 3894 | Daar leggen ze alles wel uit :-) HDD moet sowieso niet mee.. Wordt opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
Ik ga vanavond of morgen een Xbox360 Pro + Gamebundel (GTA4, Halo3, PGR4) bestellen :D
Die staat nu voor €338,- op Dynabyte site.
Er is ook de Xbox360 Elite + Gamebundel voor €438,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:38:
[...]

0800 023 3894 | Daar leggen ze alles wel uit :-) HDD moet sowieso niet mee.. Wordt opgehaald.
Thanks :) Ik heb met ze gesproken en ik krijg binnenkort via de mail een code. Daarna mag ik zelf contact opnemen met UPS en dan wordt het keurig opgehaald. De console moet ik inderdaad kaal opsturen. Ik kan dan binnen 4 weken mijn xbox terug verwachten. Al met al niet verkeerd van Microsoft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:31:

HD-DVD Player gekocht voor 9,90 euro (helaas de laatste), de remote alleen al is 3x zoveel waard ! Super, voor mediacenter functies !!
Damn voor 10 euro een hddvd speler met remote.. prima actie hoor :D
Mag ik toch vragen waar je het hebt gehaald? (ook al was het de laatste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

MediaMarkt in België heeft ze normaal allemaal aan die prijs, maar of er nog zijn... Ze (3 stuks) waren letterlijk binnen de 2 seconden op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Iemand al de DBZ: burst limit demo geprobeerd die op de marktplaats verschenen is? Heb hem zelf net gespeeld en hij zit zeer netjes in elkaar. Eentje dat ik zeker ga kopen (hoewel ik geen idee heb van de releasedatum).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Boeboe schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:29:
Iemand al de DBZ: burst limit demo geprobeerd die op de marktplaats verschenen is? Heb hem zelf net gespeeld en hij zit zeer netjes in elkaar. Eentje dat ik zeker ga kopen (hoewel ik geen idee heb van de releasedatum).
Is ie gratis? Dan zal ik 'm nu ff downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Pirate-Bozz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:10:
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor voor mijn pc & X360.
Prijs is rond de 300 euro max.

Ik dacht zelf aan de Samsung 2032bw maar deze heeft alleen DVI ingangen. Ik heb zelf een RGB, SCART en een VGA kabel voor de xbox.
Dan zou ik dus een VGA -> DVI connectortje moeten gebruiken.
Ik hebzelf de 2032, ik wil nog steeds een review maken voor het samsung topic, maar ik heb hem vanwege een aanstaande verhuizing nog niet heel veel gebruikt.
Maar first things first, deze heeft wel degelijk dvi EN vga. (ik wil het scherm namelijk ook voor zowel pc als 360 gebruiken)

Anyways mijn first impressions:
Qua pc gebruik super, alles ziet er mooi uit. kleuren bevallen me prima. Enige nadeel is tot nu toe dat ik die site van binsearch wat moeilijker kan lezen. Ivm eerder genoemde verhuizing heb ik nog niet veel gespeeld met drivers/instellingen (plug and play zeg maar :X ). Tevens kan het ook nog te maken hebben met de lichtinval.

Wat betreft 360.....wow, het is zoveel mooier dan mijn crt tv (een ouwe philips matchline) dat mijn 360 in mijn appartement nooit meer op de crt gaat (ja misschien als ik nog is worms ga multiplayeren ofzo, maar dat zal dan zijn omdat mijn tv bij een bankstel staat)
Enige nadeel/aanmerking wat ik hier heb is dat het scherm niet de x-box hoogste resolutie aankan, en dat ik daarom dus op degene eronder speel.

T.o.v. van de tv die bij mijn ouders thuis staat ben ik minder enthousiast maar dan heb je het over een scherm van 2 ruggen vs een montior van 300 ofzo.
Waarom ik dit erbij zeg...ik ken je situatie verder niet, maar als je twijfelt tussen en grote tv of gebruik van een pc/360 monitor Dan is het misschien handiger om nog even door te sparen en voor een hd (ready) tv te gaan. Grote tv+bank is gaming heaven 8)

En nog een warning (misschien overbodig, maar het kan je veel irritatie schelen).
Wellicht had ik pech, maar ik had bij mijn eerste scherm 3 dode subpixels, deze heb ik met behulp van een brief nog mogen omruilen eigenlijk tegen de winkel voorwaarden in (6! 8)7 dode subpixels of 3 dode pixels geloof ik) . Maar het vervangende scherm had ook nog steeds 1 dode subpixel. Kijk dus goed naar de voorwaarden van de winkel en test het scherm eventueel eerst goed. (Dit laatste kon ik bij de omruil niet doen ivm werk :( )

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 17-05-2008 09:28 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het speelt wel lekker, maar wat mij enorm stoort is de onnoemelijk lompe GUI, die veel te veel ruimte van het speelscherm inneemt, een schoonheidsfout waar nintendo zich ook vaak schuldig aan maakt. De cutscenes tijdens de gevechten zijn leuk de eerste keer (nostalgie!) maar gaan snel vervelen en verstoren het ritme van een gevecht nogal. De demo heeft tevens geen optie om de japanse voicing te kiezen, ik blijf die engelse stemmen droef vinden (overacting ftl). Weet er trouwens iemand of de franse versie van dit spel de oorspronkelijke franse voiceacting heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Sagat schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 09:21:
[...]
Enige nadeel/aanmerking wat ik hier heb is dat het scherm niet de x-box hoogste resolutie aankan, en dat ik daarom dus op degene eronder speel.
Met welke aansluiting aangesloten? Op de MW-versie heb ik hem met component aangesloten en kan zonder moeite 1080p draaien (1920x1080p geeft de tv/monitor netjes aan, al is ie dan wel gedownscaled naar 1680x1050), en mooi dat het is! Ik dacht eerst dat ik 720p upscalend naar 1680x1050 moest spelen voor ik de 360 had. Ik had dan verwacht dat het beeld dan mogelijk wat meer "washed out" zou zijn... Nou, ho maar! Fantastisch nu!

Deze MW-versie heeft nl. HDMI, Component, VGA, DVI, Composiet en S-Video in een zeer degelijke kwalitieit voor een zeer leuke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Korte vraag:

Kan ik ook wireless netwerk krijgen met een normale usb stick? Heb al even op google gezocht en ook in dit topic maar kom het nergens tegen, wellicht ben je verplicht om er 1 van MS te kopen maar wil het nog even zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:14:
[...]
Het speelt wel lekker, maar wat mij enorm stoort is de onnoemelijk lompe GUI, die veel te veel ruimte van het speelscherm inneemt, een schoonheidsfout waar nintendo zich ook vaak schuldig aan maakt. De cutscenes tijdens de gevechten zijn leuk de eerste keer (nostalgie!) maar gaan snel vervelen en verstoren het ritme van een gevecht nogal. De demo heeft tevens geen optie om de japanse voicing te kiezen, ik blijf die engelse stemmen droef vinden (overacting ftl). Weet er trouwens iemand of de franse versie van dit spel de oorspronkelijke franse voiceacting heeft?
Wel de demo bestaat uit 2 delen van de story mode, dus het is niet verwonderlijk dat er massas cutscenes inzitten. Of de full Japanse stemmen gaat hebben, geen idee.....Naruto had ze ook niet, maar daar boden ze wel de mogelijkheid om ze achteraf te downloaden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeltaBlast
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09 12:12
Ik heb besloten om een XboX 360 Elite aan te schaffen. Nou begreep ik dat er verschil tussen die dingen zit (revisies, andere hardware etc). Is dat aan de buitenkant te zien? En welke versie moet ik hebben om de beste te hebben?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
DeltaBlast schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:13:
Ik heb besloten om een XboX 360 Elite aan te schaffen. Nou begreep ik dat er verschil tussen die dingen zit (revisies, andere hardware etc). Is dat aan de buitenkant te zien? En welke versie moet ik hebben om de beste te hebben?

Alvast bedankt!
Op de zijkant van de doos kijken. Staat er 175w ? -> kopen
staat er 203w -> andere zoeken

Afbeeldingslocatie: http://i181.photobucket.com/albums/x127/MRCUR/175w.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door MochiGohan op 17-05-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:11:
[...]

Damn voor 10 euro een hddvd speler met remote.. prima actie hoor :D
Mag ik toch vragen waar je het hebt gehaald? (ook al was het de laatste)
Elke winkel had/heeft ze, bol/dixons/bartsmit/game shops/proxis.

Jeuj mijn gecasemodde 360 doet het ook weer, opnieuw te headsinks vastgemaakt met nieuwe bouten, spacers en pasta dus hoop dat hij het nu weer een poosje doet.

Afbeeldingslocatie: http://www.upload3r.com/serve/170508/1211024734.jpg
:+

Alleen de rechte meest witte heeft een hdmi uitgang (falconnetje).

Heb nog plannen om een 7" schermje in de zwarte 360 te plaatsen, maar dat is voor de vakantie. Een digitale coax uitgang heeft hij al.

[ Voor 41% gewijzigd door Giant87 op 17-05-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Phuncz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:31:

Kan je ook nog wat extra's met de afstandsbediening dan met een draadloze controller? Anders heeft een AB helemaal geen voordeel ja..

@Giant87: Waarom heb je 3 Xboxen? En dan ook nog naastelkaar :P?

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 17-05-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Als je knopjes indrukt gaat een groen ledje aan op de ab, handig voor in het donker!

Afbeeldingslocatie: http://www.winsupersite.com/images/reviews/xbox360_hw_10.jpg

Het is de grote.

@ Barzi, ik knutsel graag. De zwarte en witte met zilvere lade waren kapotte die ik op kocht voor een paar tientjes. Die met de zilvere lade heeft een nieuwe lens gekregen en werkt sindsdien al 2 jaar. En de zwarte had RRoD, maar werkte na vervangen v.d. xclamp 6maand en dat heb ik nu dus weer opnieuw gedaan. Beiden hebben andere firmware, de witte premium is inmiddels gebanned. :+

De all white is helemaal origineel en een falcon met garantie.

[ Voor 57% gewijzigd door Giant87 op 17-05-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

barzi schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:07:
[...]
Zo'n randgeval dat illegale games speelt. Wie zij gat brandt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Nounounou dat mag ook wel wat vriendelijker.

Alle games die ik online speel heb ik legaal (gehad).
Zoals je ook kan zien aan de gitaren.. |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Giant87 op 17-05-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet iemand welk protocol Xbox Live gebruikt? In mijn router zit QoS en ik wil mijn XBox voorrang geven bij het netwerkverkeer.

[ Voor 0% gewijzigd door Blaise op 18-05-2008 01:43 . Reden: Thanks Giant87 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Protocol gebasseerd op IPSEC

//edit ICMP

http://www.xbox.com/en-US...on-testcontrolmessage.htm

[ Voor 71% gewijzigd door Giant87 op 17-05-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

DDR schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:41:
Korte vraag:

Kan ik ook wireless netwerk krijgen met een normale usb stick? Heb al even op google gezocht en ook in dit topic maar kom het nergens tegen, wellicht ben je verplicht om er 1 van MS te kopen maar wil het nog even zeker weten :)
Je hebt de MS adapter nodig op de xbox 360 ;)

Als je een netwerk wilt _opzetten_ dan kun je een willekeurige usb stick met accespoint functionaliteit kopen om je internetverbinding te delen richting de 360 welke een ms adpeter achterin heeft :)
barzi schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:07:
[...]

Kan je ook nog wat extra's met de afstandsbediening dan met een draadloze controller? Anders heeft een AB helemaal geen voordeel ja..

Ja, hij is bruikbaar als universele AB voor je televisie; werkt perfect op mijn Bravia :)

[ Voor 11% gewijzigd door Michael Knight op 17-05-2008 17:43 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie ervaringen met 'neppe' batterypacks bij de wireless controller? Heb twee controllers, en wil eigenlijk (vanwege de prijs), neppe kopen bij dealextreme.com

Zoals deze dus

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 20:06
Zo, net een xbox 360 pro + gta IV gekocht op consoleshop, €304 :) dinsdag komt hij normaal toe

Ik twijfel wel nog, ik kan hem aansluiten op een 1m diameter 6 jaar oude CRT, of op mijn Samsung 226BW... Ik ga denk ik voor de CRT gaan, aangezien ik me dan ik de zetel kan zetten op 5 meter afstand, met de draadloze controller in aanslag :P In de bureau, op de 226BW doet me zoveel aan PC gaming denken, of is de betere kwaliteit (HD) het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
HD is het zeker waard! Maar je merkt het snel genoeg als je kleine lettertjes moet lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Heb m'n 360 rechtop gezet.. Vind 't veel mooier staan, and what's the big deal? 't Is trouwens toch ook beter voor de harde schijf om zo te liggen? Trouwens, is het wel gevaarlijk voor de DVD's om 'm zo te hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Volgens mij maakt het allemaal niets uit, je moet alleen wat voorzichtiger zijn met het inserten van je dvd's. Heb vaak genoeg gehad dat ik niet goed oplette en de dvd ernaast liet vallen :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

HDD's mogen horizontaal of verticaal geplaatst worden, daarvoor zijn ze ontworpen. Mijn Xbox360 staat ook verticaal, alleen vind ik het enorm stom dat de HD-DVD player verkeerd ontworpen is. Het heeft de ruwe vorm van de Xbox360 zelf, maar dan 90° gedraaid. Bv. de concave voorkant van de Xbox zit vooraan, bij de HD-DVD player aan de zijkant.

Afbeeldingslocatie: http://crave.cnet.com/i/bto/20070726/xbox360-HD-DVD-Drive+Console_540x526.jpg

Als je hem dus op zijn kop zet, past het wel bij het design... Maar dan kan je niet aan je drive en zie je de kabels er langs boven uitkomen. Ook grappig: het opschrift bij de Xbox staat correct als hij verticaal staat, bij de HD-DVD player wederom ook 90° verkeerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 18-05-2008 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:28

S2S

En bij de MM hebben ze ook mooie HD-DVD's, Bourne 2 en 3, The Mummy 1 gekocht voor 10 euro per stuk.

HD is HD, of the nou op BD is of HD-DVD, maakt mij niets uit.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Laatst online: 22-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:50:
Heeft iemand van jullie ervaringen met 'neppe' batterypacks bij de wireless controller? Heb twee controllers, en wil eigenlijk (vanwege de prijs), neppe kopen bij dealextreme.com

Zoals deze dus
Bij comments zie je wanneer hij helemaal opgeladen is, de 360 maar 3 streepjes geeft. Dus niet echt lekkere levensduur (1800mAh)

Ik werk zelf gewoon met goede oplaadbare AA's, werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de beste resolutie is voor xbox360 gaming op een samsung 226bw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:09:
Weet iemand wat de beste resolutie is voor xbox360 gaming op een samsung 226bw?
Op mijn 226BW staat ie op 1280x1024. Volgens verschillende fora de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Giant87 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:32:
Ja, logisch, games die je hebt gedownload kan je niet mee online.
Die kan je niet downloaden hè.

@onder: ja ik snap dat het kan, maar dan word je gebanned :z

[ Voor 9% gewijzigd door Muthas op 18-05-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
Muthas schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:40:
[...]
Ja, logisch, games die je hebt gedownload kan je niet mee online.
Kan wel, maar laten we deze discussie maar niet aanwakkeren, en het gewoon over de 360 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Giant87 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:32:
Nounounou dat mag ook wel wat vriendelijker.

Sorry hoor, maar dan blijf je nog steeds een dief. Maak het niet mooier dan het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reacties zoals deze zijn nou precies de reden waarom we discussies als deze niet meer willen hebben. Hou het gewoon ontopic en dus over de 360, niet om het persoonlijke warez-gebruik van iemand

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Crackh34d schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:21:
[...]

Bij comments zie je wanneer hij helemaal opgeladen is, de 360 maar 3 streepjes geeft. Dus niet echt lekkere levensduur (1800mAh)

Ik werk zelf gewoon met goede oplaadbare AA's, werkt perfect
In de standaard Play & charge kit zitten 2 batterijtjes van 2000mAH dus die gaan inderdaad langer mee. Daar zit echter ook een eeprom in met info over de batterij. Dus het kan zijn dat die 3rd party accu dat niet heeft en dus verkeerde info stuurd of dat de 360 de info niet goed kan uitlezen.

Afbeeldingslocatie: http://i50.photobucket.com/albums/f320/RDCXBG/360%20Battery%20Packs/PnCPack021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.photobucket.com/albums/f320/RDCXBG/360%20Battery%20Packs/PnCPack035.jpg
x-s

[ Voor 8% gewijzigd door Giant87 op 18-05-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:32
Ik heb sinds kort ook een Xbox 360 met wireless controller & battery pack (en GTA 4 :+)..
Waar kan ik ergens zien hoe vol mijn batterij nog is?
Als ik tijdens het gamen ff op de xbox-knop druk krijg ik zo'n mooi venstertje (aan de linkerkant) met bovenin een batterij met 3 streepjes. Is er nergens een indicator die iets preciezer is?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Nee helaas niet :P Maar als je guide ring op je controller gaat knipperen en rondjes draaien dan is hij bijna leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:32
Giant87 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:24:
Nee helaas niet :P Maar als je guide ring op je controller gaat knipperen en rondjes draaien dan is hij bijna leeg.
duidelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen wordt mijn kapotte Xbox360 (rrod) opgehaald door UPS :) Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Michael Knight schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:41:
[...]

Ja, hij is bruikbaar als universele AB voor je televisie; werkt perfect op mijn Bravia :)
Is er ook een lijstje(misschien niet officieel van MS maar dan van iemand anders, of misschien wel van jou?) welke tv's hij ondersteunt?
Is dan namelijk wel handig, dat ik een dvd/tv afstandbediening in 1 heb. Plus HDDVD natuurlijk(niet dat ik die HDDVD's koop, maarja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Available June 10, 2008
Ik ga hem zeker kopen. Hoop dat die gozer van eBay weer een leuke prijs heeft :)

Jammer dat ze uiteindelijk maar tot Freeza gaan en niet tot Buu. Is meestal zo met die spellen.

Hoop dat er ook nog eens een soort RPG komt waarbij je van begin tot eind de verhaallijn volgt (zoals the Legend of the Super Saiyan op de SNES, maar dan tot Buu).

[ Voor 22% gewijzigd door Dennahz op 18-05-2008 21:05 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

XBoxen zonder Controllers gaat niet, dus ik ben op zoek naar een tweede controller. Nu ben ik super gierig en prijsbewust. Kortom samengevat: Een Hollander.

Nu ben ik in mijn zoektocht bij Redcoon.nl terecht gekomen, deze site ken ik al en is verder betrouwbaar. De controller kost daar 38,-.

De hambaconvraag: Weet iemand nog ergens anders bijvoorbeeld online of in een winkel goedkoper een controler ( nieuw, orginele & draadloos ) te scoren ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Waarom haal je het dan niet 2e hands? Marktplaats oid.

In de Mediamarkt kost hij trouwens ook 38 euro (Den Haag).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Nee, wil liefst een nieuwe. Aangezien het om een niet al te groot bedrag gaat. Ik wil er dan ook weer niet teveel voor betalen aangezien er niet veel gebruik van gemaakt zal worden omdat ik meestal alleen game. Maar voor als er eens een keer iemand langskomt is het wel geinig. Zal binnenkort eens een rondje binnenstand Eindhoven gaan doen om daar de prijzen te checken, scheelt weer verzendskosten.

[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 18-05-2008 21:33 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Laatst online: 08-09 01:16
Yeah ik heb dan Gisteravond bij Dynabyte.nl de Xbox 360 Pro + GTA IV, Halo 3 en PGR 4 voor €327,- besteld!!
De dag ervoor was ie zelfs nog €338,- :P
Wat nou het leuke is bij deze, ik betaal €269,- voor de Xbox, en €58,- voor GTA IV, Halo 3 en PGR 4 krijg ik er gratis bij :)
Kon ik niet laten liggen dus... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
NeoMe schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:24:
XBoxen zonder Controllers gaat niet, dus ik ben op zoek naar een tweede controller. Nu ben ik super gierig en prijsbewust. Kortom samengevat: Een Hollander.

Nu ben ik in mijn zoektocht bij Redcoon.nl terecht gekomen, deze site ken ik al en is verder betrouwbaar. De controller kost daar 38,-.

De hambaconvraag: Weet iemand nog ergens anders bijvoorbeeld online of in een winkel goedkoper een controler ( nieuw, orginele & draadloos ) te scoren ?
Niet draadloos maar wel goedkoop: www.play.com

25 euro + gratis bezorging in Europa. Zelf heeft dat mijn voorkeur - USB verlengkabeltje er tussen en spelen maar zonder gezever met battery packs. ;)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 09:13
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat die 3rd party controllers (madcatz?) met zo'n ander d-pad ook niet zo duur waren, maar ik heb eigenlijk nog een plek gevonden waar je die kunt kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:33:
[...]

Op mijn 226BW staat ie op 1280x1024. Volgens verschillende fora de beste keuze.
Ik heb de mijne op 1280x720. Dat is de officiele 720p HD standaard. Daar vind ik hem beter op draaien dan op 1280x1024 (widescreen)...net ff wat scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

KevinBel schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:12:
Yeah ik heb dan Gisteravond bij Dynabyte.nl de Xbox 360 Pro + GTA IV, Halo 3 en PGR 4 voor €327,- besteld!!
De dag ervoor was ie zelfs nog €338,- :P
Wat nou het leuke is bij deze, ik betaal €269,- voor de Xbox, en €58,- voor GTA IV, Halo 3 en PGR 4 krijg ik er gratis bij :)
Kon ik niet laten liggen dus... :-)
Waar zie je die staan op de site ? Kan hem namelijk nergens vinden. Via de veronica actie is het nog 338 :P

[ Voor 4% gewijzigd door DeluxZ op 19-05-2008 12:10 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
iBenshi schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:30:
[...]

Ik heb de mijne op 1280x720. Dat is de officiele 720p HD standaard. Daar vind ik hem beter op draaien dan op 1280x1024 (widescreen)...net ff wat scherper.
Zou een hogere resolutie niet een scherper beeld moeten geven? Of komt het omdat 720p progressive is terwijl de 'custom' resoluties dat niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Alle resoluties zijn progressive. De resolutie die jij het beste kan kiezen is de resolutie die het dichtsbij de resolutie van je scherm zit, liefst met dezelfde aspectratio. Hoe minder je scherm moet rescalen, hoe minder kwaliteit er verloren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:42
Sh0ckTr00per schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:21:
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat die 3rd party controllers (madcatz?) met zo'n ander d-pad ook niet zo duur waren, maar ik heb eigenlijk nog een plek gevonden waar je die kunt kopen..
Ik zag ze laatst liggen bij de mediamarkt (enschede) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:46:
Alle resoluties zijn progressive. De resolutie die jij het beste kan kiezen is de resolutie die het dichtsbij de resolutie van je scherm zit, liefst met dezelfde aspectratio. Hoe minder je scherm moet rescalen, hoe minder kwaliteit er verloren gaat.
Precies. Dan kun je je resolutie beter op 1280x1024 zetten dan op x720.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Juist niet. Op x1024 moet ie hem rescalen. Het is niet een widescreen-resolutie....x720 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Hebben mensen hier ervaring met afdingen bij de aankoop van de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Ja, dat werkt niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Thrilled schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:44:
Gaat niet gebeuren. De winstmarge op die dingen is al niet groot. Ze moeten het hebben van verkoop van accessoires. De prijzen zijn in elke winkel vast.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
verdorie, wordt volle prijs betalen dus :P

toch ga ik het proberen :D O+

[ Voor 41% gewijzigd door Thrilled op 19-05-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06
720p is toch ook gewoon een 16:9 resolutie en geen 16:10? Dus dat gaat ook al niet op.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeltaBlast
MochiGohan schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:29:
[...]

Op de zijkant van de doos kijken. Staat er 175w ? -> kopen
staat er 203w -> andere zoeken

[afbeelding]
Geld dit ook voor de Elite? Want ik zag nergens een melding staan van het wattage.... of betekend de absentie van het wattage dat het de verkeerde versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
DeltaBlast schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:25:
[...]

Geld dit ook voor de Elite? Want ik zag nergens een melding staan van het wattage.... of betekend de absentie van het wattage dat het de verkeerde versie is?
Jup, ook elites hebben dit, maar de meeste elites zijn al 175 ;) Alhoewel er hier bij de intertoys alleen maar 203s staan. Gewoon checken dus

[ Voor 9% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 19-05-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Weet iemand nog een leuk avonturen spel(behalve Viva Pinata)? Of iig iets heel anders dan shooters/racen.

Ik heb veel GTA IV, COD4, Forza en Halo 3 gespeeld maar ik zoek nu wel even wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 10:10
barzi schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:47:
Weet iemand nog een leuk avonturen spel(behalve Viva Pinata)? Of iig iets heel anders dan shooters/racen.

Ik heb veel GTA IV, COD4, Forza en Halo 3 gespeeld maar ik zoek nu wel even wat anders.
Kameo is wel geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 23:42
Heel geinig zelfs, heb hem sinds launch en vind hem zelf ondergewaardeerd. gfx, sfeer, ,verhaal, gameplay (ff oefenen met diverse gedaantes) allemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Naruto was ook wel leuk als avonturenspel. Maar het moet je wel een beetje liggen :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeltaBlast
Kn4kw0r5t schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:26:
[...]

Jup, ook elites hebben dit, maar de meeste elites zijn al 175 ;) Alhoewel er hier bij de intertoys alleen maar 203s staan. Gewoon checken dus
Nou we zullen het merken... ik heb het besteld bij de Wehkamp. Wehkamp? Ja dat was namelijk de enige die de Elite in combinatie met GTA4 en Halo 3 aanbood. Voor €439. De mediamarkt, freerecordshop, bartsmit, intertoys, e-plaza en toysrus hadden allemaal geen combiaanbiedingen.

Nou ja t kan altijd nog geruild worden als t niet de goede is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
barzi schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:47:

Ace Combat 6? Dead Rising? Blue Dragon? Lost Odyssey? Virtua Tennis 3? Battle for Middle Earth? Overlord? Dead or Alive 4? PES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 11-09 21:45
Thrilled schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:44:
Omfg, afdingen in een winkel!?, je gaat toch niet naar de markt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giant87 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:24:
Bij mij gaat 'ie dan nog weken mee..

@Sh0ckTr00per: ik heb die madcatz hier in enschede bij de gameshop twente zien liggen (www.gameshop-twente.nl) volgens mij :) Ook bij mediamarkt iirc.

Maar nu een vraag van mij.. als ik een klein beetje een bastoon laat produceren door m'n subwoofer, dan gaat de dvd in m'n xbox trillen, wat een best irritant geluid voortbrengt. Is hier iets aan te doen? Hij ligt op z'n kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Dennahz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:04:
[...]

[...]

Ik ga hem zeker kopen. Hoop dat die gozer van eBay weer een leuke prijs heeft :)

Jammer dat ze uiteindelijk maar tot Freeza gaan en niet tot Buu. Is meestal zo met die spellen.

Hoop dat er ook nog eens een soort RPG komt waarbij je van begin tot eind de verhaallijn volgt (zoals the Legend of the Super Saiyan op de SNES, maar dan tot Buu).
Het gaat tot Cell. Niet tot Freeza. Ik vind het prima zo. Kunnen ze nog een sequel maken. Persoonlijk vind ik Cell toch de beste saga van DBZ. De Buu saga was niet zo leuk. Het is natuurlijk wel geweldig om met die characters uit de buu saga te spelen ;) Maar goed. Ik heb m al besteld. Ik hoop dat die op 6 juni zelf in mijn brievenbus belandt. Dan is het weekend.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:51:
[...]

Bij mij gaat 'ie dan nog weken mee..
Heb zelf een batterypack van 3600 mAH die slechts hooguit een paar dagen meegaat. En dan game ik eigenlijk alleen in de avonduurtjes, hij haalt nog niet eens 15-20 uur effectief :(
Maar nu een vraag van mij.. als ik een klein beetje een bastoon laat produceren door m'n subwoofer, dan gaat de dvd in m'n xbox trillen, wat een best irritant geluid voortbrengt. Is hier iets aan te doen? Hij ligt op z'n kant.
Probeer er iets onder te leggen, een viltmat ofzo, of natuurlijk je subwoofer wat verder van je Xbox af zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb die standaard batterypack, gaat best lang mee.. Ik denk vanaf dat 'ie knippert nog zeker 10 uur.

Iets eronder leggen had ik al geprobeerd volgens mij :( Subwoofer ergens anders zetten is eigenlijk wel een optie, zet ik 'm achter me ipv voor me.. zou dat de geluidservaring ernstig beinvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nee, bassen zijn indirect geluid. Je gaat het natuurlijk waarnemen dat hij ergens anders staat, maar de bedoeling is dat hij zowiezo ergens uit de buurt staat. Heb de Xbox360 op mijn buro staan met de subwoofer van de Logitech Z-5500 tegen de zijkant van het buro, nog geen problemen. Moet je hem misschien eens wat beschaafder (lees: gematigder) zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat echt wel gematigd hoor :) Ik hou niet zo van hard geluid, althans niet altijd.. ;) Ik ga het even proberen om 'm ergens anders te zetten, ben benieuwd :)

@Onno_Devine: dat is bij een electronicawinkel niet zo heel vreemd hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Xbox360 oro gekocht voor 269 Euro.
Zit hier nou gratis een maand Goldmembership op,zoja hoe voer ik dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 11-09 19:56
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:21:
Ik heb net een Xbox360 oro gekocht voor 269 Euro.
Zit hier nou gratis een maand Goldmembership op,zoja hoe voer ik dat in?
Een xbox live account aanmaken op je xbox 360. Dan kan je kiezen voor zilver account en dan krijg je 1 maand gratis.
(Als ze gezocht had had je misschien wel gevonden maargoed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Onno_Devine schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:50:
[...]

Omfg, afdingen in een winkel!?, je gaat toch niet naar de markt 8)7
Het zal je nog verbazen hoeveel je af kan dingen van 'standaard' prijzen in winkels ;) Met name in kleding / electronica / huishoudapparatenwinkels.. in de supermarkt hoef je het inderdaad niet te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Thrilled schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:56:
[...]

Het zal je nog verbazen hoeveel je af kan dingen van 'standaard' prijzen in winkels ;) Met name in kleding / electronica / huishoudapparatenwinkels.. in de supermarkt hoef je het inderdaad niet te proberen :P
Klopt, maar de 360 is op de meeste plaatsen al vrij goedkoop en dan krijg je er bij sommige deals nog 2 of 3 extra spellen bij, als je er ook al spellen bij krijgt valt er weinig meer af te dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-08 12:52
[...]

Correctie:
het zal je nog verbazen hoeveel het verschil tussen inkoop en verkoopprijzen is in winkels.

Natuurlijk kunnen producten goedkoper. Iemand koopt in voor X, en verkoopt voor X*1.4. waarvan x*0.19 belasting is, en x*1.35 ongeveer de totale kosten zijn die die winkelier maakt. vergeet niet dat de beste man van die 30 euro korting die jij wilt, zijn electriciteit, pand, gas, personeel, verzekeringen, allerelij andere kosten, en eventuele prijsdalingen van boven moet betalen.

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[...]

Klopt; bij de gemiddelde 'It`s' krijg je op een apparaat van bv €700 redelijk makkelijk 30-70 euro korting als je een goed gesprek voert met de verkoper. Dit geldt in meerdere winkels :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
kid1988 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:43:
[...]

Correctie:
het zal je nog verbazen hoeveel het verschil tussen inkoop en verkoopprijzen is in winkels.

Natuurlijk kunnen producten goedkoper. Iemand koopt in voor X, en verkoopt voor X*1.4. waarvan x*0.19 belasting is, en x*1.35 ongeveer de totale kosten zijn die die winkelier maakt. vergeet niet dat de beste man van die 30 euro korting die jij wilt, zijn electriciteit, pand, gas, personeel, verzekeringen, allerelij andere kosten, en eventuele prijsdalingen van boven moet betalen.
Dat weet ik ook wel, maar ik weet niet van elk product wat de inkoopsprijs is. Bij grotere huishoudelijke apparaten en auto's bijvoorbeeld wordt gewoon rekening gehouden met afdingen, je zou stom zijn om het voor de prijs te nemen die zij hebben 'vastgesteld'. En vandaar dat ik even informeerde hoe het met de xbox zit, aangezien dat ook gewoon massaproductie is, en met een prijs van tegen de 400 euro leek het mij vrij aannemelijk dat er best wel wat van die prijs af kon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik zal effe de bubbel doorprikken: op consoles mag je afdingen vergeten, daar zit geen winst op. Op games ook nog niet eens altijd. Als het een paar euro is (!), is het veel. Zowiezo moet je niet proberen af te dingen in grote ketens op zomaar iets, ze lachen je uit (I would).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ik ga ook niet op 1 spelletje afdingen natuurlijk :P Maar stel je gooit een xbox op de toonbank, 3 of 4 spellen erbij, extra controller en headset en je vraagt: "kunnen we nog wat aan het prijsje doen?" dan lukt het 9 vd 10 keer wel..

insert elk willekeurig ander product, je moet het natuurlijk ook aantrekkelijk houden voor de verkoper zelf idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die Condemned 2 al heeft gespeeld, ik heb even de demo geprobeerd en was wel vet, grafisch beter dan het eerste deel. Heb de eerste gespeeld (niet uitgespeeld) deze heb ik nu nietmeer echter vond ik het wel een erg vet spel.

Zijn er mensen die beide hebben gespeeld en kunnen vertellen of Deel 2 een echte verbetering is, en of het het waard is om deze te kopen als je deel 1 al hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 00:09
Was het al bekend dat Codemasters de licentie heeft gekregen voor de komende F1 games en dit op multi platforms komt?

Ik kreeg n aankondiging in mn mail van codemasters,

http://www.codemasters.co.uk/press/?showarticle=11659

[ Voor 15% gewijzigd door Ferry34 op 20-05-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ferry34 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:40:
Was het al bekend dat Codemasters de licentie heeft gekregen voor de komende F1 games en dit op multi platforms komt?

Ik kreeg n aankondiging in mn mail van codemasters, heb nog geen link
Wel dat ze de licentie hadden gekregen, maar of het daadwerkelijk op de xbox360 gaat komen niet.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 00:09
Phuncz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:01:
Ik zal effe de bubbel doorprikken: op consoles mag je afdingen vergeten, daar zit geen winst op. Op games ook nog niet eens altijd. Als het een paar euro is (!), is het veel. Zowiezo moet je niet proberen af te dingen in grote ketens op zomaar iets, ze lachen je uit (I would).
Op games geen winst? Waarom bestel ik mn games dan in het buitenland voor soms de helft van de prijs, zoals bijvoorbeeld GRID voor €32 incl verzending?
Als een game in de usa 60 dollar kost, dan kost die hier 60 euro! Vreemd toch?

Op n console zit genoeg winst, al ben ik met je eens dat afdingen hierbij niet werkt. Waarschijnlijk vanwege prijsafspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Afdingen lukt soms. Ik heb zelf laatst een Casio Exilim Pro FX-1 gekocht, inclusief geheugenkaartje en verzekering tegen vallen e.d. Toen heb ik gevraagd, als ik dit u allemaal koop (Camera alleen al 800 euro), hoe zit het dan met het tasje. Ik heb toen een mooie camera tas t.w.v. 45 euro er bij gekregen. De verkoper, een jonge gast, deed dit zonder blikken en blozen (was bij Dixons Eindhoven overigens)

Met de Xbox (om het on-topic te houden) heb ik niet afgedongen. Ik weet dat er op de Xbox weinig marge zit (feitelijk minder dan 10 euro). De winkelier hoeft dan ook (van MS, niet wettelijk) geen service te verlenen, Het is dus alleen dozen schuiverij. Afdingen op de Xbox (zeker op de arcade van 199) zal moeilijk gaan, hooguit zullen ze een low budget game er bij doen.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Waarom kan een Saturn dan de Arcade voor €169,- aanbieden incl 2 games? En bij de Pro zie je het soms ook met 2 games voor dezelfde prijs, of dat de Mediamarkt de Arcade verkoopt voor 177 ipv 199. Wil je zeggen dat deze dat allemaal met verlies gaan verkopen?

Niet dat ik denk dat je kan afdingen op een Xbox360 (wellicht als je veel accesoires erbij doet, zoals dat wel vaker gaat met verschillende electronica), maar een marge van onder de 10 euro vind ik lastig te verkroppen als ze ook gewoon 30 euro goedkoper incl 2 games verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
JeroenBvd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:30:
Waarom kan een Saturn dan de Arcade voor €169,- aanbieden incl 2 games? En bij de Pro zie je het soms ook met 2 games voor dezelfde prijs, of dat de Mediamarkt de Arcade verkoopt voor 177 ipv 199. Wil je zeggen dat deze dat allemaal met verlies gaan verkopen?
Kort gezegd: JA.

Zowel Mediamarkt als Saturn hebben de zelfde taktiek (zijn ook in feite van de zelfde moedermaatschappij).

Men trekt mensen met héél goedkope aanbiedingen, veelal door tegen of onder inkoop te verkopen, en hoop dan dat mensen ook nog wat anders kopen tegen een normale prijs.

Als je goed rondkijkt zie je namelijk dat dingen die niet in de aanbieing zijn bij de MM en Saturn vaak duurder zijn als bij de concurrent. Men heeft dan wel een prijsgarantie, maar er zijn niet zo veel mensen die daar gebruik van maken.

Daarnaast is het een onderdeel van een 2e taktiek: de concurrentie slopen.
Wat je veelal ziet is dat een nieuw mediamarkt filiaal in de eerste 2 a 3 jaar erg goedkoop is, en in die tijd proberen ze door te lage prijzen de concurrentie kapot te maken. Na die periode gaan de prijzen omhoog tot een normaal nivo.

Een goed voorbeeld is de MM in Heerlen. Vroeger waren ze altijd de goedkoopste met software etc, maar buiten de acties om zijn tegenwoordig E-plaza, Intertoys en de IT's een stuk goedkoper.
Er is nu zelfs sprake van dat de MM gaat verhuizen omdat de huidige locatie te duur is. (= lees: Men heeft de concurrentie niet kapot gekregen en draait nu na 3 jaar nog steeds dik verlies.)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeltaBlast
DeltaBlast schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:49:
[...]

Nou we zullen het merken... ik heb het besteld bij de Wehkamp. Wehkamp? Ja dat was namelijk de enige die de Elite in combinatie met GTA4 en Halo 3 aanbood. Voor €439. De mediamarkt, freerecordshop, bartsmit, intertoys, e-plaza en toysrus hadden allemaal geen combiaanbiedingen.

Nou ja t kan altijd nog geruild worden als t niet de goede is...
Okay ik wou dat ik een betere camera had, maar hier moet je het even mee doen:

http://img130.imagevenue...._Photo-0573_122_769lo.jpg

waar op de sticket staat een wattage? want ik zie t niet -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeuh Fifa 08 en NBA Street gekocht :) Ze kosten 15 en 20 euro bij de intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Net dus de xbox 360 gekocht met gta 4.. alleen heb het idee dat er iets niet helemaal klopt :P Er stonden 8 dozen op een rij, 2 prijskaartjes, allebei 269 euro.. op enkele dozen zat een sticker dat er Forza + 'een of andere game' bij zat, en op sommige zag ik die niet zitten. maar alle dozen stonden gedraaid dus dacht dat het voor elke doos gold. Kom ik thuis, zitten die 2 games er niet bij, dus ik ga vanavond nog even terug met het bonnetje, even vragen hoe of wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
DeltaBlast schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:02:
[...]

Okay ik wou dat ik een betere camera had, maar hier moet je het even mee doen:

http://img130.imagevenue...._Photo-0573_122_769lo.jpg

waar op de sticket staat een wattage? want ik zie t niet -_-
Bij mij staat het er ook niet op, ook gloednieuwe Arcade. Als er team FDOU op staat zal het wss een 173W zijn.

Verder viel me op dat het stuk van de connector die vanuit de voeding in de 360 gaat bij de oude xbox aan de buitenkant van metaal is gemaakt, terwijl hij bij de 173W aan de buitenkant van plastic is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of ik hier in het goede topic zit, maar Ik heb een vraagje....

ik heb sinds vandaag xbox live. Nu is er iets fout gegaan, waardoor ik nu 2 gamerprofiles met dezelfde naam heb op mijn console. 1 met xbox live en die andere met al mijn savegames en dergelijke.
Nu is mijn vraag of iemand van jullie misschien weet hoe ik dit kan oplossen zodat ik gewoon 1 profile met xbox live en al mijn savegames heb?

alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Thrilled schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:17:
Net dus de xbox 360 gekocht met gta 4.. alleen heb het idee dat er iets niet helemaal klopt :P Er stonden 8 dozen op een rij, 2 prijskaartjes, allebei 269 euro.. op enkele dozen zat een sticker dat er Forza + 'een of andere game' bij zat, en op sommige zag ik die niet zitten. maar alle dozen stonden gedraaid dus dacht dat het voor elke doos gold. Kom ik thuis, zitten die 2 games er niet bij, dus ik ga vanavond nog even terug met het bonnetje, even vragen hoe of wat :P
360's met Forza en Viva Pinata zijn vaak 203watts, de oude versies dus, ze doen die er dus bij om hun oude xboxen kwijt te raken. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Defecte Xbox? Xbox 360 defecten topic Deel 2