'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Toevallig laatst gewonnen in een prijsvraag op Fok! Op zich een leuk spel alhoewel de SP wat repetitief is. De levels zijn wel erg mooi en uitgebreid en de soundtrack krijgt een dikke plus. De voertuigen daarentegen zijn echt zwaar kut, een rare logge besturing door middel van de twee sticks.Roely schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:55:
[...]
[Off topic] Ik lees altijd de nieuwe berichten en reageer dan in mijn ongetemde enthousiasme meteen. Wellicht dat ik eerst maar eens verder moet gaan lezen …. ;-)
[/Off topic]
Gisteren de single player mode van COD4 uit gespeeld. Is inderdaad vrij kort (meer tijd besteed aan on-line), maar wel heftig. Goed einde. Nu nog de single polayer modes van Timeshift uitspelen en we kunnen weer op zoek naar een nieuwe shooter ……. Zit te denken aan Frontlines, Fuel of War. Iemand ervaring mee ?
De MP nog niet geprobeerd.
Verwijderd
Edit: "HDMI
The new Xbox 360 machines manufactured after July 2007 will most likely include the new HDMI connector. The pack will be marked to say it includes HDMI and on the site it will say codename Zephyr."
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2008 13:24 ]
Die Zie ik zelf persoonlijk wel zitten!
Datum kan je niet zien vanaf de buitenkant, je moet kijken naar de voeding die gebruikt word, dat staat wel op de buitenkant. De oude gebruikte 203W voeding, de nieuwe 175 o.i.d Dan weet je in ieder geval dat je de falcon hebt.
[ Voor 40% gewijzigd door Sqorpius op 14-05-2008 13:22 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat zouden ze sowieso doenBoeboe schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:23:
het feit dat microsoft expliciet ontkent dat dit hun lijst is.
Maar er zitten wel wat dingen tussen die ik zou kunnen gebruiken
14. Long descriptions of items on Marketplace can be scrolled using right stick.
23. Option to disable invites from non-friends or all players.
25. Option to have smaller items moved up in Active Downloads.
4. Show dates of an achievement unlocked when comparing.
Maar verder vind ik de lijst niet zo heel erg "fake" aangezien ze nog best realistisch zijn gebleven.
Echter, je ziet weinig over vernieuwde resoluties en die zouden zeker weten in een 100% fake versie hebben gezeten denk ik.
Zou je de lijst even kunnen posten hier? Mijn wergever blocked nogal wat sites waardoor ik de lijst neit kan lezen.
Ik weet het.. ik hoor ook te werken en niet te internetten.

https://www.facebook.com/hausbrandeck
Dan heb ik een super tv. Ik heb namelijk een LG aangesloten via VGA, en ik heb nog nooit banding gezien.Phuncz schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:55:
HDMI heeft het voordeel digitaal te zijn, wat beter is dan VGA op Full HD. VGA vs DVI/HDMI op 1600x1200 is al vrij duidelijk qua scherpte, 1920x1080 maakt het niet beter.
Er zijn echter meedere versie van HDMI, de courantste is HDMI v1.3:
Deze ondersteunt "Deep Color", wat bij de juiste apparatuur (brontoestel + TV) ervoor zorgt dat je kleurenovergangen beter zijn, dus "banding" zo goed als kwijt bent
Jammer dat sommige tv's daar HDMI 1.3 voor nodig hebben
1. Option to delete titles from gamercard with 0 gamerscore and 0 achievements (excludes some titles that will be re-added to launch another title).
33. Disable notifications to friends of user repeatedly signing into service (set period).
Hopelijk is ie echt4. Copy non-protected files (pictures, music, videos) from USB storage devices, CDs and computers to proprietary storage devices.
Dit lijkt me dan weer minder..11. Support for titles to store installation data on Storage Device for faster loading.
Ja 169 euro met 2 games.Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:58:
[...]
169?klopt dat wel met 2 extra games erbij? vraag het me af, mja je kan altijd proberen
wel erg goeie deal imho
edit
zag dat ze deze week gaan openen in groningen dus dit soort maffe prijzen kunnen blijkbaar wel (?)
Toch ff een paar xbox360 noob vragen:
Moet je een speciale hdmi kabel van MS kopen of werkt een generieke ook?
Kan je via het netwerk gewoon filmpjes (DVD, DivX, XviD) streamen vanaf je win xp doos? (ik las allemaal moeilijk gedoe over XP Mediacenter etc.)
Edit: xpdoos en xvid kan tegenwoordig hoor ik net
[ Voor 3% gewijzigd door Cozm0 op 14-05-2008 17:25 ]
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Heb dus vandaag als proefje even m'n 226BW aangesloten via HDMI - DVI, geluid via component (even dat kapje eraf gehaald zoals iemand hier al liet zien). Op een resolutie van 1920x nog wat, 't ziet er eerlijk waar niet uit, misschien door 't downscalen ofzo, maar ik speel op VGA op precies dezelfde resolutie wat 10x mooier is.Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:32:
Zit te denken om deze kabel te kopen voor m'n 360 + 226BW (1680x1050). Zal ik hiermee vooruitgang boeken tegenover mijn MS VGA kabel? En, zal mijn monitor (misschien hier mensen met ervaring) goed omgaan met het downscalen?
Edit: En kan ik dan ook mijn VGA Kabel nog in de Xbox360 houden en in mijn speakerset voor de audio?
Maar die resolutie werkt niet goed op de 226BW. Ik spreek uit ervaring. De verhoudingen kloppen niet meer of er mist gewoon beeld. Ik speel overigens via vga op deze monitor.Kn4kw0r5t schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:42:
[...]
Heb dus vandaag als proefje even m'n 226BW aangesloten via HDMI - DVI, geluid via component (even dat kapje eraf gehaald zoals iemand hier al liet zien). Op een resolutie van 1920x nog wat, 't ziet er eerlijk waar niet uit, misschien door 't downscalen ofzo, maar ik speel op VGA op precies dezelfde resolutie wat 10x mooier is.
Het voorbeeld van Deep Color is vooral voor film en heeft ook niet op alle bronnen weerslag. Zowiezo is het een overdreven voorbeeld. Dus hou het feestje nog even in je broekPWM schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:09:
[...]
Dan heb ik een super tv. Ik heb namelijk een LG aangesloten via VGA, en ik heb nog nooit banding gezien.
Jammer dat sommige tv's daar HDMI 1.3 voor nodig hebben
Ik speel nu weer met VGA op die monitor en dat ziet er stukken beter uit hoor.. En er mist nergens beeld, gewoon ff auto-knoppie op de monitor 1 keer indrukken nadat je de xbox hebt aangesloten..Kaasje123 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:53:
[...]
Maar die resolutie werkt niet goed op de 226BW. Ik spreek uit ervaring. De verhoudingen kloppen niet meer of er mist gewoon beeld. Ik speel overigens via vga op deze monitor.
[ Voor 13% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 14-05-2008 18:25 ]
Ik zag het ja.. hopelijk is het een verlopen domein kwestie, en is het met een paar dagen weer in de lucht..
Op een van de vorige pagina's was er ook een ebay link naar nòg goedkopere (paar euro) LIVE abo's.
Ze hebben ook een mooie site gekregen een paar dagen terug.
Je lacht je suf om de prijzen, maar ze leveren wel
Ik zag het, maar even een 12 month gold card bestellen.
Kan je via het netwerk gewoon filmpjes (DVD, DivX, XviD) streamen vanaf je win xp doos? (ik las allemaal moeilijk gedoe over XP Mediacenter etc.)"
Nee je kan elke HDMI kabel gebruiken die er is, En inderdaad, als je XP MCE 2005 hebt kan je de Xbox als Extender gebruiken (mediacenter op je tv) Divx gaat zowel met XP en XP MCE
Kan je nog beter naar eBay gaan, scheelt nog net een paar euro's (13 maanden voor 34 euro op eBay vs. 12 maanden voor 37 euro bij Gamehubs). En een verkoper met 8100 transacties en 100% tevreden (WTFDosed schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:18:
[...]
Ik zag het, maar even een 12 month gold card bestellen.Morgen als het goed is m'n elite + 3 spellen binnen dus kan ik gelijk aan de slag.

Probeer gewoon een Silver Live account aan te maken. Je krijgt dan automatisch 1 maand gratis. Zo ingewikkeld is het ook weer niet.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:48:
Naja het zit dus zo:
Ik had een account aangemaakt op xbox.com, die in mn xbox gezet. Dat was volgens de MS helpdesk niet goed, ik moest het e-mail adres van dat account veranderen en VIA de xbox een nieuw account aanmaken.
Dat heb ik gedaan, maar ik kreeg direct de vraag naar mn CC nummer.
Helpdesk weer gebeld: "Ja meneer, we moeten aan uw e-mail adres kunnen zien dat u boven de 18 bent"Moest ik van hem weer een nieuw hotmail adres aanmaken (ik wil geen hotmail, heb mn live id gekoppeld aan mijn gmail) waaruit moest blijken dat ik ouder was dan 18. Ik snap er echt niets meer van. Heb hem ook verteld dat ik het omslachtig vond, maar hij kon niets anders voor mij betekenen.
Ik moet dus WEER een gamertag weggooien, WEER een nieuw e-mail adres aanmaken en vervolgens voor de derde keer een xbox live account maken. Dan maar 7eu lappen, want hier heb ik echt geen zin in.
Nu heb ik nog een vraag: Mn vriendin heeft haar eigen profile op mijn xbox, kan zij ook via dat profile op xbox live, of kan dat alleen via mijn gamertag, die gekoppeld is aan een live account?
Sig
Kan ik HD content via mijn PC streamen naar mijn Xbox? Nu hangt mijn PC namelijk rechtstreeks aan mijn Samsung 40" LCD, maar mijn PC is nogal verouderd en heeft moeite met het afspelen van HD content. Als dit kan, heeft de Xbox er dan geen of minder moeite mee of voert de PC dan toch nog gewoon de berekeningen uit en heb ik nog steeds last van af en toe een schokkerig beeld?
[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 15-05-2008 10:28 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Waar kan ik goedkope 2e hands vinden?
@ Jagermeister
Waarom niet een videokaart of moederbord kopen met x264 decode ondersteuning?
HD content streamen is geen probleem.jagermeister schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:16:
Kan ik HD content via mijn PC streamen naar mijn Xbox? Nu hangt mijn PC namelijk rechtstreeks aan mijn Samsung 40" LCD, maar mijn PC is nogal verouderd en heeft moeite met het afspelen van HD content
Overigens, voor de keuze van een spelconsole is het heel eenvoudig: welke console heeft het meeste games die je wil spelen
De HD versnelling bij GPU's is erg kieskeurig, heel veel codecs worden nog niet hardwarematig ondersteunt.[b][message=30071351,noline]@ Jagermeister
Streamen gaat op beide consoles prima, bij de PS3 heb je wel het voordeel dat je de HD films op de harde schijf kunt zetten.
Even een vraag over "the list". Zouden ook oude spellen een installatie kunnen doen als het waar is? Want het geluid van de DVD-ROM maakt me echt gek.
[ Voor 36% gewijzigd door mister_S op 15-05-2008 11:50 ]
- goedkoper
- meer games
- goede media voorziening
- bluray films kosten nog veel te veel en ik ga niet nog eens alles opnieuw kopen
- de controller wordt beter aangeprezen
- veel games zien er beter uit op de X360
- GTA4 heeft niet zoveel problemen itt. de PS3
- Marketplace is zeer interessant
Niet desnoods in die volgorde waren die punten voor mij overtuigend en ik ben tevreden met mijn keuze.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Edit: @ Neome Als je een setje koopt met headset en geen Wifi gebruikt ben je toch goedkoper uit? De games zijn ook goedkoper.
[ Voor 38% gewijzigd door FrankNLD op 15-05-2008 12:15 ]
Nou ik vraag het omdat ik me dit vaag kon herinneren:mister_S schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:27:
Geen enkele game vereist een HDD, alleen originele Xbox1 games.
http://www.xgn.nl/360/nie...baar-zonder-harde-schijf/
Eeeuh...spel afmaken en dan verkopen?LeVortex schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:32:
opzich logisch voor online, hoe wou je dat anders doen met patches?
OK, dus voor online noodzakelijk. Dus mister_s' antwoord op mijn vraag klopte niet blijkbaar.
Om de simpele reden dat ik ook wil gamen en er geen zin (lees: er geen geld geld meer voor over heb) meer in heb om ieder jaar een hardware update uit te moeten voeren. Bovendien kun je met een console met meerdere mensen tegelijk spelen.... kan gezellig zijn.Frank76NL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:34:
@ Jagermeister
Als ik op het aanbod spellen af ga, dan zou ik voor de 360 gaan. Dit is echter wel gebaseerd op het huidige aanbod. Hoe het er over een jaar voor staat weet ik dan weer niet.Boeboe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:42:
[...]
HD content streamen is geen probleem.
Overigens, voor de keuze van een spelconsole is het heel eenvoudig: welke console heeft het meeste games die je wil spelen. Blueray kan nog wel een paar jaar wachten.
Goede punten die je noemt. Echt veel accesoires heb ik niet nodig. Hooguit een extra controller en een charger.Phuncz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:57:
Zelf heb ik ook getwijfeld tussen de PS3 en X360. De redenen waarom ik voor de X360 ben gegaan:
- goedkoper
- meer games
- goede media voorziening
- bluray films kosten nog veel te veel en ik ga niet nog eens alles opnieuw kopen
- de controller wordt beter aangeprezen
- veel games zien er beter uit op de X360
- GTA4 heeft niet zoveel problemen itt. de PS3
- Marketplace is zeer interessant
Niet desnoods in die volgorde waren die punten voor mij overtuigend en ik ben tevreden met mijn keuze.
Ik heb hem gehaald gisternacht, en er liggen er waarschijnlijk nog wel genoeg, er was niet echt een run op (op de laptops van 300 euro wel!Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:58:
[...]
169?klopt dat wel met 2 extra games erbij? vraag het me af, mja je kan altijd proberen
wel erg goeie deal imho
edit
zag dat ze deze week gaan openen in groningen dus dit soort maffe prijzen kunnen blijkbaar wel (?)
169,- Euro voor een 360 arcade inclusief 2 games (Forza2 en Viva Pinata) en voor 39,- GTA4 erbij!
Leuke deal!
[ Voor 9% gewijzigd door Dax op 15-05-2008 12:46 ]
Dat is niet helemaal waar. Patches zijn max. 4 mb en kunnen ook op een memorystick. Burnout Paradise is tot nu toe een uitzondering. Voor DLC is het wel een probleem, dat is zo goed als onbegrensd.LeVortex schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:32:
opzich logisch voor online, hoe wou je dat anders doen met patches?
Verwijderd
erg klote dat ik geen tijd heb gehad en geen tijd heb om em op te halenMasterJR schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:44:
[...]
Ik heb hem gehaald gisternacht, en er liggen er waarschijnlijk nog wel genoeg, er was niet echt een run op (op de laptops van 300 euro wel!)
169,- Euro voor een 360 arcade inclusief 2 games (Forza2 en Viva Pinata) en voor 39,- GTA4 erbij!
Leuke deal!
Ligt eraan wat en hoe het wordt gepatched. Zelfs met een kleine patch kan er heel wat gefixed worden. Ik wist niet dat Burnout per se een HDD nodig heeft, maar elk spel moet het gewoon zonder HDD doen.LeVortex schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:47:
hmm ik dacht dat de patches groter waren, waarom doet het zo lang om ze te downloaden dan?? ik dacht dat het eigenlijk voor alle spellen noodzakelijk was
Bij mijn weten heeft Football Manager een HD nodig, evenals Final Fantasy.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Patches downloaden hier in 10 seconden ofzo hoor?LeVortex schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:47:
hmm ik dacht dat de patches groter waren, waarom doet het zo lang om ze te downloaden dan?? ik dacht dat het eigenlijk voor alle spellen noodzakelijk was
En de meeste games hebben ook hele kleine savegames (max. enkele MB's, meestal een paar honderd kB) behalve Forza Motorsport 2 dan, die is zo'n 235 MB hier

Let er wel op dat je netwerk HD voldoende kan streamen. Anders heb je er nog niks aanjagermeister schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:16:
Ik twijfel een beetje tussen de aanschaf van een PS3 en een Xbox 360. Momenteel gaat mijn voorkeur eigenlijk wel een beetje uit naar de Xbox vanwege de vele goede games die daar nu al op te krijgen zijn. Daarnaast is de prijs ook wel een stuk aantrekkelijker. De PS3 heeft echter wel een Blu-ray spelertje aanboord en dat is iets dat me ook wel trekt.
Kan ik HD content via mijn PC streamen naar mijn Xbox? Nu hangt mijn PC namelijk rechtstreeks aan mijn Samsung 40" LCD, maar mijn PC is nogal verouderd en heeft moeite met het afspelen van HD content. Als dit kan, heeft de Xbox er dan geen of minder moeite mee of voert de PC dan toch nog gewoon de berekeningen uit en heb ik nog steeds last van af en toe een schokkerig beeld?
Volgens mij heeft mijn moederbord een 10/100 Mbit netwerkkaart. Waarschijnlijk onvoldoende en zal ik een Gigabit netwerk moeten hebben?iBenshi schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:02:
[...]
Let er wel op dat je netwerk HD voldoende kan streamen. Anders heb je er nog niks aan
Ik denk dat je extra gedownloade content (auto's) erbij worden gezet. Mijn savegame is al ruim de 400MB voorbij.SH4D3H schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:52:
[...]
Patches downloaden hier in 10 seconden ofzo hoor?
En de meeste games hebben ook hele kleine savegames (max. enkele MB's, meestal een paar honderd kB) behalve Forza Motorsport 2 dan, die is zo'n 235 MB hier
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Dat maakt weinig uit, de Xbox heeft geen Gigabit. Zowiezo is 100Mbit genoeg, omgerekend is dat 10-11MB/sec doorstroom wat meer dan voldoende is voor zelfs Full HD, tenzij je films van 20-30GB wil streamen.jagermeister schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:26:
[...]
Volgens mij heeft mijn moederbord een 10/100 Mbit netwerkkaart. Waarschijnlijk onvoldoende en zal ik een Gigabit netwerk moeten hebben?
Over de hele discussie van het wel of niet nodig hebben van een HDD:
Als je niet van plan bent het toestel te gebruiken voor andere dingen dan puur games spelen, dan is het niet verplicht. Maar een memory card kost ook geld en dan hoef je uiteindelijk ook niet veel meer bij te leggen voor een HDD. Zowiezo kunt je dan media op je toestel zetten, demo's downloaden, updates en extra's downloaden, ongelimiteerd savegames opslaan en in de toekomst misschien zelfs je games installeren op de HDD. In mijn ogen is het de belangrijkste toevoeging die je kan maken voor een Xbox360.
[ Voor 38% gewijzigd door Phuncz op 15-05-2008 13:48 ]
Hoe kan ik trouwens zien dat er die falcon chip inzit? MFR is 15 maart
2008, dus denk wel dat die er in zit tho
Vaak heeft een 1080p MKV een bitrate van 10-12 Mbit + 1,5 Mbit geluid, je netwerk is 100 Mbit ...jagermeister schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:26:
[...]
Volgens mij heeft mijn moederbord een 10/100 Mbit netwerkkaart. Waarschijnlijk onvoldoende en zal ik een Gigabit netwerk moeten hebben?
Voldoende dus!SH4D3H schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:56:
[...]
Vaak heeft een 1080p MKV een bitrate van 10-12 Mbit + 1,5 Mbit geluid, je netwerk is 100 Mbit ...
Ik raak steeds meer overtuigd om voor de Xbox te gaan. Temeer ook omdat ik nog maar weinig mensen ken met een PS3 en daarentegen veel meer met een Xbox. Natuurlijk kan dat in de nabije toekomst zomaar anders zijn. Maar goed... ik denk nu dat ik wel voor de 360 ga. Nu nog een leuke aanbieding vinden (liefst incl. GTA IV) en dan kan het feest beginnen.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 15:49 ]
Ja, ik las dat je bij gamehubs.com die goldcard al voor +- 35 Euro hebt. Da's gewoon goed te doen. De reden dat je voor Live moet betalen maakt me overigens niet zoveel uit. Dat zou iig geen reden zijn om niet voor een Xbox te gaan. Ik bedoel... wat is nou € 5,- per maand, of beter, nu zelfs € 3,- per maand?NeoMe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:13:
Als de meeste vrienden een xbox hebben zou ik ook een xbox halen, het zijn sowieso beide prima apparaten en die goldcards kun je ook goedkoper vinden ong 35 euro per jaar. Je kunt dan tegen je maten gamen, dat kan niet als je een ps3 hebt.
Daarnaast las ik dat de PS3 nogal eens last heeft van probleempjes met het online game gebeuren. Ik denk zelf dat ik meer online zal spelen dan dat ik singleplayer games doe.
Eerste voorzet:
MOET ik een harde schijf (hd) hebben?
Momenteel niet, je kan vrijwel alle spellen goed spelen zonder hd, m.u.v. x-box1 spellen die je zou willen binnen halen via xbox live.
Wil je een hd?
Vrijwel altijd wel, naast de eerdger genoemde x-box 1 classics, worden somige spellen leuker/diepgaander omdat je makkelijk uitbreidingen kan opslaan (denk aan extra levels, auto's in racespellen, songs bij guitar hero/rockstar etc).
Dit is ook mogelijk met een memorycard maar de capaciteit hiervan is natuurlijk zeer beperkt t.o.v. een harde schijf. (256mb vs 20 of zelfs 120 GB).
Verder is een van de leukere dingen van x-box live het downloaden van demo's. Deze zijn al heel gauw groter dan de 256mb van de standaard 360 memory card.
Verder is het niet ondenkbaar dat in de toekomst ook de 360 net zoals de ps3 een (gedeeltelijke) hard disk install mogelijk gaat maken. Je doet dan een eenmalige installatie waardoor je spel daarna veel soepeler loopt (een harde schijf is veel sneller dan een cd/dvd).
LET OP: Hoewel het verleidelijk is om eerst een 360 zonder hd te kopen, is het zeer duur om achteraf alsnog een hardeschijf te kopen, het is ook hierom dus vrijwel altijd aan te raden om voor een exemplaar met harde schijf te kiezen.
Ik heb bewust niets gezegd over caching in huidige games omdat ik zelf nog niets gezien heb van vergelijkingen waarbij een hd loze 360 slechter presteerde dan eentje met. Please correct me if i am wrong
Vziw zijn er alleen maar 256mb memory cards voor de 360?
Het verhaal van de career mode in forza2 is ook een gerucht wat uiteindelijk toch niet waar was?
10 second ninja DONE
http://msforums.ph/forums/t/45755.aspxDosed schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:53:
Zojuist mijn elite binnengekregen van de Dynabyte actie![]()
Hoe kan ik trouwens zien dat er die falcon chip inzit? MFR is 15 maart
2008, dus denk wel dat die er in zit tho
Ik houd wel van games, maar ben niet meer zo'n fanatieke gamer...sinds de X360 in huis staat is gamen echter weer dagelijkse kost geworden
De overweging HD ja of nee heb ik bewust in het voordeel van de Arcade (geen HD dus) laten uitvallen, omdat mijn eerste intentie gamen is, en een HD dus niet echt voordeel biedt (en eerlijk gezegd: ik vind de witte drive cover van de arcade mooier)
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
je hebt maar 1 game gekocht maar je speelt er 5? tsssk tssskDynaMikeY schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:52:
Ik heb 2 weken geleden een Arcade (199 euro) gekocht, met uiteraard GTA4 erbij voor 49 euro
...
Vooral GTA4, Gun, Assassin's Creed, Top Spin 2 en Sega Rally kosten nogal wat tijd

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
HD is altijd handig als je veel arcade-games wilt downloaden, of downloadable content voor bepaalde spellen. Deze passen vaak niet allemaal op 1 memory-card. 20GB is ruim voldoende mocht je toch een HD willen. 120GB is vooral bedoeld voor mensen die veel HD-films etc downloaden van Marketplace.DynaMikeY schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:52:
Ik heb 2 weken geleden een Arcade (199 euro) gekocht, met uiteraard GTA4 erbij voor 49 euroIk heb de aanschaf van een X360 lang afgehouden, omdat ik vond dat hij mijn Xbox (met XMBC) niet kan vervangen, en ik vind dat een console ook mediacenter moet kunnen zijn. Ook speelde de prijs mee... 300+ euro om alleen te gamen vond ik gewoon teveel. Maar nu de prijzen de laatste tijd zo gedaald zijn, kon ik hem niet laten liggen... dan maar geen mediacenter...daarom staan de Xbox en X360 nu gezellig naast elkaar
![]()
Ik houd wel van games, maar ben niet meer zo'n fanatieke gamer...sinds de X360 in huis staat is gamen echter weer dagelijkse kost gewordenVooral GTA4, Gun, Assassin's Creed, Top Spin 2 en Sega Rally kosten nogal wat tijd
De overweging HD ja of nee heb ik bewust in het voordeel van de Arcade (geen HD dus) laten uitvallen, omdat mijn eerste intentie gamen is, en een HD dus niet echt voordeel biedt (en eerlijk gezegd: ik vind de witte drive cover van de arcade mooier). Mocht de noodzaak er zijn, dan schaf ik wel een keer een HD aan. Ik vroeg mij echter af of ik het dan ook gelijk goed kan doen, en een 120GB HD van de Elite erop kan klikken?
Precies... en ik denk dat ze er ook op gokken dat de Arcade kopers uiteindelijk toch een HD aan zullen schaffen.mister_S schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:01:
Een HDD vindt ik echt essentieel, ook als je alleen spellen speelt. Zoals eerder gezegd is DLC onmogelijk(?) zonder HDD en je mist demos en filmpjes. Geloof me, de demos en filmpjes zijn een briljante toevoeging, werkt snel en netjes. Een 720p filmpje van een spel zien op je TV is echt briljant. Als later ook nog een install optie wordt toegevoegd sta je helemaal voor lul met je Arcade. Ik heb ook nooit begrepen waarom MS een Core versie heeft uitgebracht, maar het is natuurlijk duidelijk dat zo een zo groot mogelijk userbase wordt bereikt.
Wij hebben thuis wel beveiligd internet, dus vind het een beetje raar dat het nu niet werkt. Heb verder nniks veranderd. Heb zojuist alle ip/sub/dns ingevuld en mezelf toegevoegd aan de mac-lijst die we hier thuis hanteren. Kreeg eerst deze code: 8000-0011 en nu ook deze code: 8000-001D.
Iemand weet hoe het wel moet ?
Verwijderd
Het is een Arcade en dus geen HD, vermoed ik. Lijkt me sterk voor die prijs. Jammer dat ik bij Rotterdam woon en die aanbieding bij Saturn Groningen geldt.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:01:
Bij die Saturn actie, zit er nou wel of geen hdd bij? Op t plaatje staat het wel, maar bij de beschrijving staat 256mb memorystick
Geen HDD helaas. De aanbieding geld trouwens nog tot de 18e!Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:01:
Bij die Saturn actie, zit er nou wel of geen hdd bij? Op t plaatje staat het wel, maar bij de beschrijving staat 256mb memorystick
Verwijderd
Ik had vorige week woensdag bij xboxhome.nl een Xbox 360 pro pakket (met gta4 en halo 3) besteld. De levertijd zou 3 dagen zijn. Vrijdag kreeg ik een mail van die lui dat ze 'halo 3 nog niet hadden ontvangen van de leverancier', ik zou het volgende week (deze week) woensdag ontvangen..

Wat een waardeloze service van xboxhome.nl Heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
Ik zou gewoon ebay een beetje in de gaten houden als je toch een harddisk wilt. Dan heb je een harddisk voor een fractie van de prijs.DynaMikeY schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:52:
Ik heb 2 weken geleden een Arcade (199 euro) gekocht, met uiteraard GTA4 erbij voor 49 euroIk heb de aanschaf van een X360 lang afgehouden, omdat ik vond dat hij mijn Xbox (met XMBC) niet kan vervangen, en ik vind dat een console ook mediacenter moet kunnen zijn. Ook speelde de prijs mee... 300+ euro om alleen te gamen vond ik gewoon teveel. Maar nu de prijzen de laatste tijd zo gedaald zijn, kon ik hem niet laten liggen... dan maar geen mediacenter...daarom staan de Xbox en X360 nu gezellig naast elkaar
![]()
Ik houd wel van games, maar ben niet meer zo'n fanatieke gamer...sinds de X360 in huis staat is gamen echter weer dagelijkse kost gewordenVooral GTA4, Gun, Assassin's Creed, Top Spin 2 en Sega Rally kosten nogal wat tijd
De overweging HD ja of nee heb ik bewust in het voordeel van de Arcade (geen HD dus) laten uitvallen, omdat mijn eerste intentie gamen is, en een HD dus niet echt voordeel biedt (en eerlijk gezegd: ik vind de witte drive cover van de arcade mooier). Mocht de noodzaak er zijn, dan schaf ik wel een keer een HD aan. Ik vroeg mij echter af of ik het dan ook gelijk goed kan doen, en een 120GB HD van de Elite erop kan klikken?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zou het rond de 200 gram zijn?
Ja ikke, dezelfde ervaring als jijVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:32:
Wat een waardeloze service van xboxhome.nl Heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
Wat doe je dan extra met je xbox wat de 360 niet kan ?DynaMikeY schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:52:
[...] dan maar geen mediacenter...daarom staan de Xbox en X360 nu gezellig naast elkaar![]()
[...]
Ik ben me ervan bewust dat de xbox meer formaten aan kan, maar ben gewoon benieuwd.
Hier wordt de 360 gebruikt voor (streaming) DivX / XviD, foto's, MP3's en af en toe een DVD film. (naast het gamen uiteraard
Ik heb mijn X360 van Dimension Plus, maar daarvan wordt Halo 3 ook nog nageleverd. Vorige week vrijdag de 360 binnen gekregen, maar tot op heden nog geen Halo... Dus het is niet enkel Xboxhomeiceme schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:17:
[...]
Ja ikke, dezelfde ervaring als jijxbox trouwens wel binnen gekregen maar nog steeds geen halo 3
Maar goed, ik sta niet absoluut niet te trappelen voor Halo, gelukkig had ik GTA4 wel direct
Wat een heerlijke console is het!! De Wii is toch wel gelijk vergeten bij mij (heb deze eerder gehad, met toch redelijk wat plezier).
MIsschien een beetje anders, maar toch: Enige jammere is dat PES2008 nu de vloeiende presentatie mist door de hoogstaande graphics... Tijdens het spel zelf alles erg mooi en vloeiend, totdat de replays komen... framedrop galore!!! En die vloeiende presentatie vond ik bij PES5 op de Xbox echt heerlijk, zelfs vandaag de dag nog maakt dat indruk!
(overigens valt mijn bek dan wel weer open qua graphics bij vele games... Zeker als je net 9 maanden op een Wii geteerd heb, haha, moest toch even gezegd worden!)
Overigens ben ik verslaafd aan de demo van The Club!!! Strakke arcade-style "run & shoot"!
Mooi, dan ga ik hem ook nog even halenVerwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:17:
Als je The Club echt een te dikke spel vindt , 3 tientjes bij E-plaza en consorten...
Ik vond het best een leuk spel, maar niet echt 60,- waard. Voor 30,- ga ik me er prima mee vermaken
Leuke tent is daticeme schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:17:
[...]
Ja ikke, dezelfde ervaring als jijxbox trouwens wel binnen gekregen maar nog steeds geen halo 3
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
zeker, misschien een weekje maximaal na release maar het is het dubbel waard. Ben groot fan, ik hoop dat het bedrijf nog lang blijft bestaan.PWM schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:17:
[...]
Ze hebben ook een mooie site gekregen een paar dagen terug.
Je lacht je suf om de prijzen, maar ze leveren wel
Verwijderd
Ik vondt de demo persoonlijk niet echt mijn ding...PWM schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:26:
[...]
Mooi, dan ga ik hem ook nog even halen
Ik vond het best een leuk spel, maar niet echt 60,- waard. Voor 30,- ga ik me er prima mee vermaken
Ik zat dus op de website van zowel intertoys als E-plaza te kijken(dat ik dus geen larie koek klets,dacht ff misschien had ik me vergist) maar daar staat hij niet tussen...
maar ga er maar van uit dat het echt zo is...
check anders de FRS site to be certain... daar staat hij wel tussen...
btw , heb je al je forza 2 terug gevonde ?
Je geeft het zelf al aan: formaten. Buiten dat vind ik de GUI van XBMC echt super...daar kan de lelijke X360 GUI niet aan tippen. Verder kan XBMC srt files afspelen met avi's (subtitle files), en zijn er gave plugins voor XBMC, zoals Youtube, UitzendingGemist, TVGids, Pathegids etc..KeN. schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 02:43:
[...]
Wat doe je dan extra met je xbox wat de 360 niet kan ?
Ik ben me ervan bewust dat de xbox meer formaten aan kan, maar ben gewoon benieuwd.
Hier wordt de 360 gebruikt voor (streaming) DivX / XviD, foto's, MP3's en af en toe een DVD film. (naast het gamen uiteraard). Dus voor mij een prima media center.
Maar het mooiste is nog wel de integratie met CDDB en IMDB voor CD en DVD covers & info.
Mijn Xbox1 heb ik via component op TV aangesloten, voor HD resolutie weergave, en via optical audio voor surround geluid. Ik kan hem aansturen met mijn Harmony remote...en het belangrijkste: mijn vriendin kan hem ook helemaal bedienen
Conclusie: Ik vind dat de X360 vooralsnog ernstig tekort schiet als mediacenter, en zie het ook niet gebeuren dat hier op termijn verandering in gaat komen. Als gameconsole is het echter top
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Vind het een beetje vervelend wanneer ik op stage zit afgemeld te worden wanneer mijn vriendin/zusje op de xbox gaan spelen
Ja...weer niet uit mn hoofd waar. Maar volgens mij bij de instellingen -> console instellingen -> opstarten. Kan je aangeven of hij wel/niet automatisch moet aanmelden bij Xbox Live en/of Messenger. Vind het zelf ook irriMadje schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:18:
Is het trouwens mogelijk om op je xbox 360 de optie: automatisch aanmelden op live messenger uit te schakelen?
Vind het een beetje vervelend wanneer ik op stage zit afgemeld te worden wanneer mijn vriendin/zusje op de xbox gaan spelen
Verwijderd
Toevallig had ik gister avond gevonden waar je dat kon instellen.
Je gaat dus na xbox live tabje en dan klik je op je profiel (die groote knop boven aan waar je naam en gamerscore staat enzo) dan krijg je nieuw tabje en staat daar onderaan: Auto Sign-In
daar heb je dus de optie om het automatisch aanmelden uit te zeten.
Ja, druk op je guide knop, selecteer daarna de rechthoek waar je naam, gamerscore etc. staat. Daar ergens kan je instellen dat ie niet automatisch moet aanmelden.Madje schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:18:
Is het trouwens mogelijk om op je xbox 360 de optie: automatisch aanmelden op live messenger uit te schakelen?
Note to self: lees eerst alle berichten voordat je gaat antwoorden
[ Voor 7% gewijzigd door Chester op 16-05-2008 13:41 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Had wel al gevonden dat je kon instellen of de xbox360 bij het opstarten direct naar de dashboard ging ipv het spel direct op te starten die in het dvd station zit.
Prijs is rond de 300 euro max.
Ik dacht zelf aan de Samsung 2032bw maar deze heeft alleen DVI ingangen. Ik heb zelf een RGB, SCART en een VGA kabel voor de xbox.
Dan zou ik dus een VGA -> DVI connectortje moeten gebruiken.
Heeft iemand nog goede tips qua monitoren voor bij de X360?
Ik zoek een goede, liefste 20" of groter, degelijke monitor (niet van de aldi ofzo, no offense
Ik heb alleen rondgekeken naar de samsungs omdat ik weet dat deze altijd goed kwaliteit schermen levert. En op welke uitgang zou het beste zijn?
HDMI lijkt me zelf maar dan moet ik weer een kabel a 50€ betalen. VGA -> DVI zou ook best goed moeten werken toch?
[ Voor 19% gewijzigd door Pirate-Bozz op 16-05-2008 16:13 ]
Verwijderd
Ik heb volgens mij de MW-versie, verschil is ermee dat er HDMI, Component, TV e.d. op zitPirate-Bozz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:10:
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor voor mijn pc & X360.
Prijs is rond de 300 euro max.
Ik dacht zelf aan de Samsung 2032bw maar deze heeft alleen DVI ingangen. Ik heb zelf een RGB, SCART en een VGA kabel voor de xbox.
Dan zou ik dus een VGA -> DVI connectortje moeten gebruiken.
Verwijderd
Komen ze het dan ophalen? Of moet je het opsturen? Moeten de kabels en HDD mee?
De MW versie is tevens de widescreenversie niet? Dat is wel mooi met films kijken e.d. denk ik zelf.frusciflea schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:23:
[...]
Ik heb volgens mij de MW-versie, verschil is ermee dat er HDMI, Component, TV e.d. op zitX360 draait op 1080p, gedownscaled naar 1680x1050... maar enorm fijn!!! Had er ca. 300 euro voor betaald, geen moment spijt van gehad!
Op welke aansluiting speel je hem? De VGA, component of de HDMI ?
Rechtvaardigt de HDMI kwaliteit de 50 piek voor de kabel of is er in vergelijking met VGA (D-sub) weinig verschil?
was vergeten dat D-Sub de gewone VGA aansluiting was sorry
Edit @ Dagi
Ga hier heen en klik dan rechts op Repair your console, je moet dan inloggen en de procedure wordt gestart.
[ Voor 10% gewijzigd door Pirate-Bozz op 16-05-2008 16:45 ]
Je kunt ook gewoon een HDMI kabel van een tientje halen?Pirate-Bozz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:42:
[...]
De MW versie is tevens de widescreenversie niet? Dat is wel mooi met films kijken e.d. denk ik zelf.
Op welke aansluiting speel je hem? De VGA, component of de HDMI ?
Rechtvaardigt de HDMI kwaliteit de 50 piek voor de kabel of is er in vergelijking met VGA (D-sub) weinig verschil?
was vergeten dat D-Sub de gewone VGA aansluiting was sorry
Edit @ Dagi
Ga hier heen en klik dan rechts op Repair your console, je moet dan inloggen en de procedure wordt gestart.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
kun je misschien beter de Free Record Shop even bezoeken; paar weken terug hadden ze deze voor 24.95 - en dan kreeg je gratis de dvd van Fight Club erbij => misschien heb je mazzel en hebben ze deze aanbieding nog !!PWM schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:26:
[...]
Mooi, dan ga ik hem ook nog even halen
Kan ik eindelijk is echt van m'n xbox gaan genieten ipv demo's spelen
[ Voor 20% gewijzigd door JV69 op 16-05-2008 18:39 ]
Microsoft heeft de uitgangen van de XBOX zo dicht naast elkaar gezet dat je bij gebruik van een andere HDMI kabel de Audio kabel niet meer kunt aansluiten. Tenzij je gaat snijden in het omhulsel meen ik...Chester schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:45:
[...]Je kunt ook gewoon een HDMI kabel van een tientje halen?
Dit topic is gesloten.
Defecte Xbox? Xbox 360 defecten topic Deel 2