Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 73.081 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rechter trigger van mijn controller piept als ik die indruk.
Zou het kwaad kunnen om er een beetje sileconenspray in te spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

johnnyv.nl schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:46:
[...]

Even denken hoor. Álle 360 games zijn gemaakt voor 4:3 of 16:9. Wat wil je dat ze gaan doen, scalen naar 16:10? Dat kan je tv/scherm vast ook, maar of je alles uit perspectief wil laten rekken... Het spel renderen op 16:10 zal zeker niet gebeuren, want de engines van de games zijn daar niet voor gebouwd én het geeft een oneerlijk voordeel bij multiplayer.
Scalen hoeft niet. Ze kunnen ook gewoon zwarte balken toevoegen om de aspect ratio te behouden.. Daar gaat het eigenlijk meer om. En hoezo geeft 16:10 een oneerlijk voordeel? Er is er niks oneerlijks aan? Met 4:3 heb je het kleinste gezichtsveld en met 16:9 het grootste... Er zijn genoeg schermen die het niet kunnen weergeven zonder uit te rekken. De resolutie is niet het probleem, maar het uitrekken van het beeld..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen last van het uitrekken. Ik heb een Samsung 226BW, en ik merk het alleen als er een cirkel in beeld is. Deze wordt dan ei-vormig weergegeven. Geen groot probleem vind ik zelf. Ik vind zwarte balken irritanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:06:
Ik heb geen last van het uitrekken. Ik heb een Samsung 226BW, en ik merk het alleen als er een cirkel in beeld is. Deze wordt dan ei-vormig weergegeven. Geen groot probleem vind ik zelf. Ik vind zwarte balken irritanter
Even instellen dat het widescreen is en op de monitor even op het knopje "auto" drukken. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:06:
En toch lijkt dit me subjectief :) Theoretisch wordt alles uitgerekt en kloppen de verhoudingen dus niet. Nou zal niet iedereen daar even veel last van hebben, maar de keuze voor wat kleine (want zwarte balken om van 16:10, 16:9 te maken zijn klein) balkjes lijkt me toch niet bijzonder moeilijk te implementeren door MS, en een winst voor degene die elk spel willen spelen 'the way it's meant to be played'.

[edit]
Dennahz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:11:
[...]
Even instellen dat het widescreen is en op de monitor even op het knopje "auto" drukken. :)
Wat gebeurt er dan? Wordt er dan niet meer gerekt op de 226BW? Heb m zelf ook maar krijg mn Xbox pas morgen :) wel handig als ik vast weet hoe je m zo optimaal mogelijk kan instellen.

[ Voor 21% gewijzigd door Terranca op 09-05-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:12:
De rechter trigger van mijn controller piept als ik die indruk.
Zou het kwaad kunnen om er een beetje sileconenspray in te spuiten?
ik heb 1 controller van mij vanbinnen volgesmeerd met vaseline, hij speelt lekker soepel nu.

[ Voor 50% gewijzigd door treative op 09-05-2008 21:15 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackWolf666 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:28:
[...]
Scalen hoeft niet. Ze kunnen ook gewoon zwarte balken toevoegen om de aspect ratio te behouden.. Daar gaat het eigenlijk meer om. En hoezo geeft 16:10 een oneerlijk voordeel? Er is er niks oneerlijks aan? Met 4:3 heb je het kleinste gezichtsveld en met 16:9 het grootste... Er zijn genoeg schermen die het niet kunnen weergeven zonder uit te rekken. De resolutie is niet het probleem, maar het uitrekken van het beeld..
Een vrij .. sterke aanname zonder extra informatie. 16:9 kan ook een minder groot gezichtsveld hebben (zogenoemde Vert- widescreen), gebeurt bij veel PC spellen net zo hard :) Hoe het met de Xbox zit weet ik niet, ik schat dat 't daar niet zo werkt aangezien dat toch wel wat meer voor widescreen gemaakt is. Je kunt natuurlijk ook voor de tussenweg gaan, beetje boven en onder eraf, beetje links en rechts erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Ik heb de porten geforward en het downloaden van de marketplace gaat nu redelijk snel. Maar kun je ook ergens de downloadsnelheid zien? Aangezien een aantal mensen (volgens mij Boeboe en Phusebox) hier redelijk precieze getallen hebben gepost :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:22

S2S

Nieuwe GEARS OF WAR 2 trailer op LIVE, Ziet er niet normaal goed uit! Veel beter dan 1!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Hoedje schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 02:01:
Ik heb de porten geforward en het downloaden van de marketplace gaat nu redelijk snel. Maar kun je ook ergens de downloadsnelheid zien? Aangezien een aantal mensen (volgens mij Boeboe en Phusebox) hier redelijk precieze getallen hebben gepost :).
In je router kan je dat zien. Ik kan dat wel zien daar :P

Marketplace download met zo'n 230-250Kb/s bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmz heb vorige week de 'veronicabestelling' gedaan heb alleen nog geen pakketje of iets van ze gehoord. (staat volgens mij dat het binnen 3 dagen wordt bezorgd) Hebben meer mensen hier last van? of zal ik ze dinsdag bellen hoe het precies zit?

dan nog maar een weekje wachten totdat ik gta kan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:14:
hmmmz heb vorige week de 'veronicabestelling' gedaan heb alleen nog geen pakketje of iets van ze gehoord. (staat volgens mij dat het binnen 3 dagen wordt bezorgd) Hebben meer mensen hier last van? of zal ik ze dinsdag bellen hoe het precies zit?

dan nog maar een weekje wachten totdat ik gta kan spelen :(
Mja had 't begin deze week besteld. Had ook mooi gehoopt dat ik dit pinksterweekend lekker zou kunnen spelen. Maar verder dus geen mail oid gehad verder nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
He mensen,
Ik ga een vraag stellen die waarschijnlijk al eerder is gesteld, maar als ik zoek met termen die mijn vraag omvatten, kom ik altijd bij websites (google) of topics terecht uit 2006. Mijn exuses als ik in herhaling val.

De vraag: Ik heb een fijne 22" monitor gekocht deze maand. Er zit een hdmi ingang in, maar de maximale resolutie is 1680x1050 (geen hd standaard). Wat ik tot nu toe heb gevonden, is dat resoluties zoals 1360x768 & 1950x1050 wel ondersteund worden voor de xbox360. Deze gegevens stammen echter wel van oude (2006) websites. Ik vroeg me dus af of 1680x1050 inmiddels al wordt ondersteund?

edit: excuses, ik lees net dat er een petitie is voor het ondersteunen van o.a 1680x1050. Daar uit maak ik op dat ie nog niet beschikbaar is 8)7
Maar goed nieuwe vraag, ziet het er leuk uit op 1360x768?

[ Voor 14% gewijzigd door directjohan op 11-05-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Helaas niet. Hopelijk in een volgende update dat de resolutie wel ondersteund gaat worden, maar er is officieel over bekend.

Zelf draai ik op 1280x1024 met optie "widescreen" aan. Hij werkt overigens ook op 1920x1050, maar de monitor geeft wel een melding dat het te hoog is en zal hem zelf dan wel downscalen naar de max resolutie. (krijg wel gewoon beeld).

Woei, DBZ Burst Limit komt over een maand uit. Nog mensen die hem gaan kopen? Linkje. Ben stiekem toch altijd nog wel een DBZ fan.

[ Voor 23% gewijzigd door Dennahz op 11-05-2008 09:21 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
Ik weet niet of mijn monitor downscaled. Doen ze dat standaard? En zo ja, is de kwaliteit van een gedownscalede 1920x1050 te vergelijken met 1680x1050. Of kun je dan beter voor een lagere resolutie kiezen die wel door je monitor wordt ondersteund?

edit: snap t zelf ook al. Je verliest op deze manier 300 pixels horizontaal, gaat niet werken

[ Voor 16% gewijzigd door directjohan op 11-05-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Misschien een stomme newbie vraag :P maar ik heb nu ook een Xbox360 _/-\o_ maar bij instellingen heb je dus beeldsettings en daar staat 720P maar door mijn TV doet hij optimaal 1368x768 wat is beter of is er geen verschil en zijn de settings in game dan ook gewoon optimaal :?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Als je nou eerst eens verteld met welke kabel je 360 aangesloten is op je TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Muthas schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:50:
Als je nou eerst eens verteld met welke kabel je 360 aangesloten is op je TV :)
HDMI, TV is een Sony Bravia 26P3000.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Street fighter 4 is al een aantal maanden te spelen op de kast maar ik wil eigenlijk weten wanneer het verkrijgbaar gaat worden op de xbox360. Wie heeft hier informatie over?
En wanneer komt super street fighter turbo uit op xbox live? de trailer hiervan is ook al een aantal maanden oud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Terwijl ik wat aan het rondkijken was op de Japanse marketplace viel me een iconenpakket en een thema op voor Otomedius: een hagelnieuwe sidescrolling shooter die momenteel enkel op arcade speelbaar is, maar dus blijkbaar ook voor de 360 gepland staat. Ik heb het spel een eindje gespeeld op de arcade (waar het spel deels met een touchscreen bedient wordt, vrij cool) en ben er wel voor te vinden. Het ziet er eenvoudig uit, maar het spel bevat enorm veel uitdaging en je kan je speelbare personages opvallend veel customizen. Ieder personage heeft haar eigen speelstijl en na je personage gekozen te hebben moet je ook nog eens specifieke special moves kiezen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Gisteren in huis gekregen:
- Halo 3
- GTA 4
- Assasin's Creed

Heb een XBox 360 gekocht, en heb aan bol.com 270 betaald. De drie spellen a Euro 195,- ( FreeRecordPrijzen) hebben ze netjes zoals beloofd aan velen opgestuurt. Iedereen die er nog op zit te wachten, wees gerust...ik heb ze gekregen dus de kans is groot dat de rest ze ook krijgt.

Bedankt Bol.com _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 14:14 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
S2S schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:49:
Nieuwe GEARS OF WAR 2 trailer op LIVE, Ziet er niet normaal goed uit! Veel beter dan 1!
Ziet er inderdaad goed uit.

Maar wat mij vooral opvalt is dat het nog meer chaos en actie is. :)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

CycloneX schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:51:
[...]

HDMI, TV is een Sony Bravia 26P3000.
Ik heb even geen zin om hier een uitgebreid verhaal over te typen, maar kort gezegd maakt het geen flikker uit, neem dat maar van me aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

NeoMe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:13:
Heb een XBox 360 gekocht, en heb aan bol.com 270 betaald. De drie spellen a Euro 195,-
Netjes!

We hebben hier een Arcade (E 177.- bij mediamarkt) , speciaal voor GTA 4 :) .
Op de doos staat includes Pacman, Feeding Frenzy, Boom Rocket, Uno, Luxor 2.

Rest de vraag; waar kan je deze spellen vinden? Het staat niet op de MU, in de bijgeleverde boekjes staat hier niets over en op Live moet je alsnog credits kopen voordat je deze kan downloaden.

Tja blijf Nederlander hè ... >:)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Kleintje81 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:41:
[...]

Netjes!

Rest de vraag; waar kan je deze spellen vinden? Het staat niet op de MU, in de bijgeleverde boekjes staat hier niets over en op Live moet je alsnog credits kopen voordat je deze kan downloaden.

zit er geen antwoordkaart bij die je in moet sturen en dat je ze dan ontvangt? anders gewoon ff klantenservice bellen/emailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Netjes!

Gister ook een xbox 360 voor GTA 4 gekocht. Wat een vet spel! Die ontploffingen, die schitteringen op het water... :9~

Anyways; je vraag: vanochtend wou ik ff de boekjes pakken en kwam ik toevallig het doosje met de CD met die games tegen. Zit gewoon in je arcadedoos (waar ik overigens 199e voor bij de Mediamarkt heb betaald?), ergens sneaky tussen het karton aaan de zijkant. Viel spass ermee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:27:
[...]
Zit gewoon in je arcadedoos (waar ik overigens 199e voor bij de Mediamarkt heb betaald?), ergens sneaky tussen het karton aaan de zijkant. Viel spass ermee!!
Heb de doos nog een keer open gehad en hij zat idd echt verstopt! Thx! :)

PS: Heb hem van MM Eindhoven, misschien rest partij die ze hadden?

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

@prijsverschil

De media markten zijn vrij in hun prijzen tov elkaar. Niets raars dus.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

Zo 2 daagjes na het ontvangen van mijn Xbox via de dynabyte veronica actie ben ik echt verslaafd geraakt, GTA4, PGR4, en Halo3 zaten er netjes bij. HD en gaan :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
netblade schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:28:
Zo 2 daagjes na het ontvangen van mijn Xbox via de dynabyte veronica actie ben ik echt verslaafd geraakt, GTA4, PGR4, en Halo3 zaten er netjes bij. HD en gaan :)
Hoelang duurde het voordat je de bevestigings mail / de xbox binnen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:13:
Gisteren in huis gekregen:
- Halo 3
- GTA 4
- Assasin's Creed

Heb een XBox 360 gekocht, en heb aan bol.com 270 betaald. De drie spellen a Euro 195,- ( FreeRecordPrijzen) hebben ze netjes zoals beloofd aan velen opgestuurt. Iedereen die er nog op zit te wachten, wees gerust...ik heb ze gekregen dus de kans is groot dat de rest ze ook krijgt.

Bedankt Bol.com _/-\o_
kijk dat is mooi om te horen, wij hebben hetzelfde namelijk, maar in dat geval krijgen we dus een 2e versie van gta4 binnen...iemand geinteresseerd? =D (dunno of je dat hier mag zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Cubic X schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:02:
[...]

In je router kan je dat zien. Ik kan dat wel zien daar :P

Marketplace download met zo'n 230-250Kb/s bij mij.
Aha, dat ik kan helaas daar niet zien :)
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:27:
[...]
Gister ook een xbox 360 voor GTA 4 gekocht. Wat een vet spel! Die ontploffingen, die schitteringen op het water... :9~
Het is inderdaad een te gek spel. Ik heb ook speciaal daarvoor een Xbox 360 gekocht. Er zijn natuurlijk meer dan genoeg leuke spellen, maar dit was voor mij de druppel. Overigens valt het me op dat m'n Xbox echt een heel stuk stiller is dan die van vrienden die nog een oudere versie hebben. Ik heb dus een falcon versie en eigenlijk hoor je alleen de DVD drive maar de fan is redelijk tot zeer stil. Daarbij blijft ie ondanks het hele hete weer behoorlijk koel.

* Hoedje is positief verrast :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

Dosed schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:11:
[...]

Direct bij dynabyte, dus binnen 4 uur bevestiging, en een aantal uur daarna bevestiging van verzending. :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
directjohan schreef op zondag 11 mei 2008 @ 09:20:
Ik weet niet of mijn monitor downscaled. Doen ze dat standaard? En zo ja, is de kwaliteit van een gedownscalede 1920x1050 te vergelijken met 1680x1050. Of kun je dan beter voor een lagere resolutie kiezen die wel door je monitor wordt ondersteund?

edit: snap t zelf ook al. Je verliest op deze manier 300 pixels horizontaal, gaat niet werken
Ik gebruik op m'n 226BW (1680x1050) een resolutie op me xbox van 1920x1050. Ziet er perfect uit toch.. Maargoed, morgen heeeeeeel misschien een TV bij de MM (pinksteren + EK aanbiedingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 11 mei 2008 @ 21:54:
[...]

Overigens valt het me op dat m'n Xbox echt een heel stuk stiller is dan die van vrienden die nog een oudere versie hebben. Ik heb dus een falcon versie en eigenlijk hoor je alleen de DVD drive maar de fan is redelijk tot zeer stil. Daarbij blijft ie ondanks het hele hete weer behoorlijk koel.

* Hoedje is positief verrast :)
nou ik moet zeggen dat ik juist negatief verrast ben. Ook een xbox360 gekocht voor gta4 (en obviously alle andere spellen, maar mainly hierom), en ik vind dat dat ding echt een takke-herrie maakt. Het is niet de fan zoals je zegt, het is de dvd speler, maar man oh man wat een geweld komt eruit dat ding. Als je dat vergelijkt met de wii ernaast, die je helemaal niet hoort...moet ik toch zeggen dat ik een beetje geschokt ben. En het is ook die nieuwe falcon serie, als ik de voeding mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mijn nieuwe elite lijkt ook net een stofzuiger. terwijl mijn core versie uit 2006 juist fluisterstil is.
maar ach, ik vind het niet erg.als hij het maar blijft doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

[...]

Netjes!

Bij mijn Arcade zat een dvd-tje met al die spelen erop. Het zijn allemaal vrij kleine en simpele spelen. Daar kijk je 1 keer naar en nooit meer ;)

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
netblade schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:24:
[...]

Direct bij dynabyte, dus binnen 4 uur bevestiging, en een aantal uur daarna bevestiging van verzending. :)
Hmm stom, heb hem dus via die veronica site besteld begin vorige week. Nogsteeds geen mail oid binnen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Is live down? Mijn account is voorlopig gesuspended...Aangezien ik mijn oude CC-gegevens nog gebruikt heb. Maar nu kan ik dus helemaal niets meer. Ik kan namelijk niet meer men gegevens veranderen via men xbox. Ik probeer in te loggen en dan geeft ie aan dat ik men profiel moet updaten, maar dat scherm vliegt binnen 2 tellen weer van men scherm, dus kan niets aanpassen. Iemand een idee hoe dit anders kan?

Edit: Nu doet die het weer...

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-05-2008 10:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 08:12:
[...]

nou ik moet zeggen dat ik juist negatief verrast ben. Ook een xbox360 gekocht voor gta4 (en obviously alle andere spellen, maar mainly hierom), en ik vind dat dat ding echt een takke-herrie maakt. Het is niet de fan zoals je zegt, het is de dvd speler, maar man oh man wat een geweld komt eruit dat ding. Als je dat vergelijkt met de wii ernaast, die je helemaal niet hoort...moet ik toch zeggen dat ik een beetje geschokt ben. En het is ook die nieuwe falcon serie, als ik de voeding mag geloven.
Hij is luider dan de Wii, maar dat is het natuurlijk al snel ;). Maar als je het vergelijkt met bijv. de PS3 dan is het verschil vrij klein. Die gaat ook na een paar minuten lekker blazen met vergelijkbaar geluidsniveau. Maar grappig dat de ervaringen ook t.o.v. oude Xbox modellen zo verschillen :) . Ik dacht dat het redelijk vaststond dat de BenQ/Lite-On/Philips DVD drive een stuk stiller is dan de andere DVD drives.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 12-05-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 22:20
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 08:12:
[...]

Hier ben ik het dus ook mee eens, ik heb ook net een nieuwe xbox 360, ook de falcon versie met benq drive maar ik vind ook dat deze een takke herrie maakt, als je aan het spelen bent merk ik het niet zo maar als ik even naar de keuken loop een een vochtige versnapering te pakken dan is het echt een herrie, ik ken ook iemand die een aracade heeft en ik heb het gevoel dat deze echt minder lawaai maakte als de mijne :O . Wat mij opvalt is dat de xbox ook in het dashboard behoorlijk wat lawaai maakt. Maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Mijn 360 Premium Falcon met BenQ drive is in het Dashboard erg stil (ondanks dat hij vanaf 's ochtends tot in de avond in de volle zon staat). Tijdens het gamen maakt hij wel een takke herrie, maar dan de surround installatie op 20 en gaan :)

Ondanks dat de console in de brandende zon staat geen enkele problemen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Dosed schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:11:
[...]

Grappig details zoals je eerder in het topic kan lezen (page 12) ik wilde dus ook gaan voor die Veronica/Dynabyte actie, ik dus bestellen alles invullen en verzenden. Wat blijkt geen bevestigingsmail, volgens iemand in dit topic zou het best lang duren (zeker 1 dag) naja nog niks na 1,5 dag (best vreemd). Je kan een informatienummer bellen maar dat heb ik geskipt zag daarna een leuke aanbieding bij Dimensionplus wel 1 game minder maar dat vond ik niet zo erg. Ik heb gelijk ook wat accessoires besteld.

Had vrijdag om 12.30 besteld met iDeal betaald en zaterdagochtend alles om 1130 in huis :P

Ging om een:

- Xbox 360 Premium (HDMI) met GTA4 en HALO3 + 500 livepoints (de set €299)
- Logic3 HDMI kabel
- Play & Charge kit
- Xbox Live Gold 3 maanden

Dit alles voor een kleine €360,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde met veronica ik ga morgen of overmorgen dan toch maar eens bellen hoe het precies zit :) , pfff moet ook nog timelife bellen, maar das weer een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Ja ik vind het nu ook allemaal te lang duren.Niet eens 1 mail oid ter bevestiging. Zou ik dan trouwens naar dynabyte of veronica moeten bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga naar veronica bellen omdat ik het via die website heb besteld :) scheelt dat de actie nog steeds geldig is ;) (edit) mochten ze moeilijk doen omdat ze bijvoorbeeld toch nieits hebben ontvangen

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 15:22

S2S

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:45:
ik ga naar veronica bellen omdat ik het via die website heb besteld :) scheelt dat de actie nog steeds geldig is ;) (edit) mochten ze moeilijk doen omdat ze bijvoorbeeld toch nieits hebben ontvangen
Succes, vandaag zal het niet gaan lukken 2de Pinksterdag.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Toch maar even een mailtje gedaan naar dynabyte, kijken wat daar de reactie van is. De actie is nog geldig t/m de 18e dus hopelijk zijn ze snel met beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:58:
[...]

Succes, vandaag zal het niet gaan lukken 2de Pinksterdag.
gelukkig staat het al 2 berichten eerder aangegeven dat ik vandaag niet ga bellen ;)

edit

@ cyclonex thnx voor de info

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:15:
Ik heb hetzelfde met veronica ik ga morgen of overmorgen dan toch maar eens bellen hoe het precies zit :) , pfff moet ook nog timelife bellen, maar das weer een ander verhaal
Als je de algemene voorwaarden leest bij het verzendformulier staat er dat je een 0800 nummer moet bellen van Dynabyte en dat Veronica niet verantwoordelijk is voor de verdere gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van mn vriendin zojuist een 360 forza2/viva pinata pack, inclusief hdd enzo :9 O+

Alleen nu staat er op de doos dat xbox live ook included is, en volgens de mediamarktverkoper zou er een maand gratis live gold bijzitten.

Moet er dan een voucher ofzo inzitten? Net als bij xbox1? Of hoe zit dat? Want ik kan niets vinden namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:59:
Ik kreeg van mn vriendin zojuist een 360 forza2/viva pinata pack, inclusief hdd enzo :9 O+

Alleen nu staat er op de doos dat xbox live ook included is, en volgens de mediamarktverkoper zou er een maand gratis live gold bijzitten.

Moet er dan een voucher ofzo inzitten? Net als bij xbox1? Of hoe zit dat? Want ik kan niets vinden namelijk
Is een coupon (formaat a5) met een kraslaag met daaronder de redeemcode voor 1 maand gratis Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
CycloneX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:14:
[...]

Is een coupon (formaat a5) met een kraslaag met daaronder de redeemcode voor 1 maand gratis Xbox Live.
Nee.

Je krijgt die maand gewoon automatisch wanneer je een account aanmaakt. Geen codes dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Bij een nieuwe xbox zit geen coupon. Je kunt je gewoon voor gold aanmelden, het dashboard ziet zelf dat het een nieuwe xbox is waardoor je 1 maand gratis krijgt. Bij sommige spellen zit het ook (gta4 bijvoorbeeld), dan is het wel een kraskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
weet iemand hoe je je MSN naam van je 360 kan veranderen (mijn naam is in1keer anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Niet online
Even inloggen op Windows Live Messenger op een gewone PC werkt bij mij altijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
amoi schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:33:
weet iemand hoe je je MSN naam van je 360 kan veranderen (mijn naam is in1keer anders)
Ben ik ook benieuwd naar...mijn MSN naam op Xbox 360 is een naam die ik 8 maanden geleden had. Ik ben altijd online op WLM op de PC, maar dat werkt niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koifim
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Je moet even op MSN webmessenger inloggen en daar je naam veranderen, werkt bij mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Dosed schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:58:
Toch maar even een mailtje gedaan naar dynabyte, kijken wat daar de reactie van is. De actie is nog geldig t/m de 18e dus hopelijk zijn ze snel met beantwoorden.
Zoals ik had gezegt:
Bel anders naar Dynabyte (0800 nummer). Zij kunnen het order dan direct in het systeem zetten en dan heb je direct de volgende dag je bestelling thuis. Had dit zelf ook gedaan gezien ikzelf ook wat lang moest wachten op mijn bevestigingsmail.

Uiteindelijk is het pakket 2x aangekomen bij mij, heb er 1 betaald en de ander geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu ook dynabite gebeld en ze gaven aan dat er iets te veel mensen gereageerd hadden ;) bestelling stond er in ieder geval in :) nu wachten tot ie er is :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vandaag krijgen we voor het eerst Banjo Kanzooie te zien :) Ik ben benieuwd wat het word. Hier alvast wat screens

Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/Banjo_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/Banjo_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/Banjo_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/Banjo_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/Banjo_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/Banjo_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/Banjo_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/Banjo_8.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door PWM op 13-05-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Na twee weken verstoken te zijn van XBLA games (vorige week was er Wits & Wagers, maar om de 1 of andere reden niet hier) komt deze week Assault Heroes 2 er aan.. Het eerste vervolg op een spel wat voor de XBLA ontwikkeld is; geeft wel aan dat er een bepaalde leeftijd en volwassenheid aan de service zit :)

Ik heb alleen het idee dat er een enorme wachtlijst is. Ik snap enerzijds dat MS de markt niet wil overspoelen doordat er waarschijnlijk toch niet significant meer games verkocht zullen worden als er meer aanbod is, maar dit remt natuurlijk wel veel devs om een project te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Madje schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:36:
[...]

Zoals ik had gezegt:
Bel anders naar Dynabyte (0800 nummer). Zij kunnen het order dan direct in het systeem zetten en dan heb je direct de volgende dag je bestelling thuis. Had dit zelf ook gedaan gezien ikzelf ook wat lang moest wachten op mijn bevestigingsmail.

Uiteindelijk is het pakket 2x aangekomen bij mij, heb er 1 betaald en de ander geweigerd.
Zal zo even bellen, het is nu toch even rustig op werk hier. Normaal niet echt tijd om te bellen namelijk, vandaar dat ik een mailtje had gestuurd. :P

*edit*
Ok zojuist gebeld, en ze hadden mij er helemaal niet instaan :? 8)7 Dus dat word hem nog maar een keer bestellen dan.

[ Voor 22% gewijzigd door Dosed op 13-05-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:51
Nou ik heb ook weer wat hoor, heb een klein jaar geleden een live account op de xbox zelf aangemaakt met een email adres. Alles goed, kan online spelen, downloaden etc.

Nu dacht ik dat het ook wel eens leuk zou zijn om te kijken wat de site van xbox allemaal te bieden had. Daar met hetzelfde email adres aangemeld, vervolgens kreeg ik de melding dat mijn username al in gebruik was. Na een aantal dingen te hebben geprobeerd (recoveren van mijn username etc.) heb ik maar een andere naam genomen. Dit werkte dus wel.

Ik vond dit vreemd dus ben net gaan bellen met xbox en die hebben nog nooit gehoord dat dit kon, na 45 minuten aan de lijn te hebben gehangen gaan ze me nu terug bellen omdat ze meer onderzoek moeten doen. toch vreemd...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 is de speciale aanbieding bij play-asia, nog 1 uur voor 22 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
PWM schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:15:
Vandaag krijgen we voor het eerst Banjo Kanzooie te zien :) Ik ben benieuwd wat het word. Hier alvast wat screens

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T'heeft niet de sfeer die de oude spellen wel hadden. Begrijp me niet verkeerd ik wil dolgraag een platformer voor de xbox360 helemaal eentje van Banjo Kazooie omdat ik die helemaal grijs gespeeld heb op de n64 maar het ziet er niet naar uit dat het een pareltje zal worden. Zeker grafisch gezien valt het me tegen als je weet wat de xbox allemaal kan (gras gewoon platte texture? Banjo met vierkante poten terwijl zelfs de n64 hem rond gerenderd kreeg?). Nee geen Ractchet and Clack niveau tot op heden en al die voertuigen baren me ook zorgen :/

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 13-05-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kaasje123 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:41:
[...]

T'heeft niet de sfeer die de oude spellen wel hadden. Begrijp me niet verkeerd ik wil dolgraag een platformer voor de xbox360 helemaal eentje van Banjo Kazooie omdat ik die helemaal grijs gespeeld heb op de n64 maar het ziet er niet naar uit dat het een pareltje zal worden. Zeker grafisch gezien valt het me tegen als je weet wat de xbox allemaal kan (gras gewoon platte texture? Banjo met vierkante poten terwijl zelfs de n64 hem rond gerenderd kreeg?). Nee geen Ractchet and Clack niveau tot op heden en al die voertuigen baren me ook zorgen :/
Dit is 1 van de plaatjes in Hi-Res: http://files.xboxic.com/xbox-360/banjo-kazooie-3/i467433.jpg

Vind het er eigenlijk wel prima uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
[...]

Netjes!

Onder in de doos zit een DVD met groene bovenkant

Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/2068/arcade360mj0.jpg

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Weet er iemand toevallig goede split-screen (of iig 2 man op 1 xbox)-shooters? Heb zelf momenteel Army of Two en vind dat wel leuk, maar zou ook graag wat meer van dat soort spellen willen hebben. Het liefst waarbij je samen missies kan doen, dus niet zoals bij Rainbow Six Vegas 2 dat je alleen een soort van "clear dit lvl en als je dood gaat mag je weer opnieuw beginnen" maar echt campaigns.

Of een Crackdown/GTA IV-achtig spel met split screen zou ook wel leuk zijn, maar zijn die er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
JeroenBvd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:13:
Weet er iemand toevallig goede split-screen (of iig 2 man op 1 xbox)-shooters? Heb zelf momenteel Army of Two en vind dat wel leuk, maar zou ook graag wat meer van dat soort spellen willen hebben. Het liefst waarbij je samen missies kan doen, dus niet zoals bij Rainbow Six Vegas 2 dat je alleen een soort van "clear dit lvl en als je dood gaat mag je weer opnieuw beginnen" maar echt campaigns.

Of een Crackdown/GTA IV-achtig spel met split screen zou ook wel leuk zijn, maar zijn die er?
Dit zit wel in Rainbow Six Vegas 2 hoor. Met twee man kun je alle missies doorspelen. Als de ene doodgaat kan de andere nog gewoon verder spelen en de dode respawned gewoon. Dit werkt in ieder geval zo op Xbox Live, zal met gewone co-op ook wel werken.

Ghost Recon heeft ook een aantal co-op missies, maar dat is niet echt de hoofdlijn. Je kunt natuurlijk ook kijken naar Halo 3 of Gears of War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik ga dit spel zeker kopen volgende maand! Ziet er stoer uit.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ziet er zéker vet uit.
Op de Wii vond ik 'm vrij matig, maar dat kwam meer door de gare controls.
Ben benieuwd :) Ook naar Banjo Kazooie overigens. Lookin' good enzo.
Roely schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:49:
[...]

Onder in de doos zit een DVD met groene bovenkant

[afbeelding]
Misschien ff verder lezen voortaan :P
Kleintje81 in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #48"

[ Voor 18% gewijzigd door Ken. op 13-05-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t

Misschien Saints Row? Soort GTAIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10

Gears of war, Halo 3 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:17:
[...]

Misschien Saints Row? Soort GTAIV
AFAIK is Saints Row niet split screen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
[Off topic] Ik lees altijd de nieuwe berichten en reageer dan in mijn ongetemde enthousiasme meteen. Wellicht dat ik eerst maar eens verder moet gaan lezen …. ;-)
[/Off topic]

Gisteren de single player mode van COD4 uit gespeeld. Is inderdaad vrij kort (meer tijd besteed aan on-line), maar wel heftig. Goed einde. Nu nog de single polayer modes van Timeshift uitspelen en we kunnen weer op zoek naar een nieuwe shooter ……. Zit te denken aan Frontlines, Fuel of War. Iemand ervaring mee ?

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net folder van Saturn en daarin stond het volgende:

Xbox 360 Game Arcade Pack
- Viva Pinata
- Forza2
- 256 mb memory
- Wireless controller.

Prijs: 169euro

Zit hierop ook HDMI? Want wil wel graag in HD kunnen kijken op me tv.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Laatst online: 11-09 16:00
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:56:

- Viva Pinata
- Forza2
- 256 mb memory
- Wireless controller.

ja, die moet er normaal op zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:56:

- Viva Pinata
- Forza2
- 256 mb memory
- Wireless controller.

169? :o klopt dat wel met 2 extra games erbij? vraag het me af, mja je kan altijd proberen :) wel erg goeie deal imho

edit

zag dat ze deze week gaan openen in groningen dus dit soort maffe prijzen kunnen blijkbaar wel (?)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/175/index.php3

staat niet bij 2games ?

edit je bedoelt deze

http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/184/index.php3

dat is wel verekte goedkoop :9

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:56

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

En niet GTA IV voor 39 euro vergeten he :) Ook voor ps3 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Zit te denken om deze kabel te kopen voor m'n 360 + 226BW (1680x1050). Zal ik hiermee vooruitgang boeken tegenover mijn MS VGA kabel? En, zal mijn monitor (misschien hier mensen met ervaring) goed omgaan met het downscalen?

Edit: En kan ik dan ook mijn VGA Kabel nog in de Xbox360 houden en in mijn speakerset voor de audio?

[ Voor 15% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 13-05-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Laatst online: 11-09 22:20
Ik heb sinds kort ook een xbox 360, ik heb deze nu aangesloten via component omdat deze kabel erbij zat maar ik wil hem misschien aansluiten via hdmi maar als ik een normale hdmi kabel haal dus niet de kabel van MS hoe kan ik dan mijn geluid optisch naar de versterker sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De goedkoopste optie is om gewoon je component kabel te modden: http://www.chadledford.com/?p=50. Ik heb het gedaan en het werkt perfect :)

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1326/1473305444_e9a000bf7e_o.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:32:
Zal ik hiermee vooruitgang boeken tegenover mijn MS VGA kabel?
Het verschil is vrijwel nihil.
Net zoals er ook nauwelijks verschil zit tussen component & HDMI, het verschil dat men ziet ligt meestal gewoon aan de TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Nee.

Je krijgt die maand gewoon automatisch wanneer je een account aanmaakt. Geen codes dus :)
Niet dus :( Mocht gewoon lappen.

Morgen MS maar eens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:52:
[...]

Niet dus :( Mocht gewoon lappen.

Morgen MS maar eens bellen
Ik had gewoon silver account geselecteerd alleen toen ik daarna inlogde stond er dat ik een gold abbo had. Misschien heb jij direct een gold abbo geselecteerd, lijkt me dat je dan wel moet betalen.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
McFlipp schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:43:
[...]

Ik had gewoon silver account geselecteerd alleen toen ik daarna inlogde stond er dat ik een gold abbo had. Misschien heb jij direct een gold abbo geselecteerd, lijkt me dat je dan wel moet betalen.
Jep, dat klopt. Als je een silver abbo kiest wordt die voor de eerste drie accounts op die xbox ge-update naar gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of de Xbox Elite HDMI een 1080p upscaler heeft voor DVD's? Of gaat dit tot maximaal 720p? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja het zit dus zo:

Ik had een account aangemaakt op xbox.com, die in mn xbox gezet. Dat was volgens de MS helpdesk niet goed, ik moest het e-mail adres van dat account veranderen en VIA de xbox een nieuw account aanmaken.

Dat heb ik gedaan, maar ik kreeg direct de vraag naar mn CC nummer.
Helpdesk weer gebeld: "Ja meneer, we moeten aan uw e-mail adres kunnen zien dat u boven de 18 bent" 8)7 Moest ik van hem weer een nieuw hotmail adres aanmaken (ik wil geen hotmail, heb mn live id gekoppeld aan mijn gmail) waaruit moest blijken dat ik ouder was dan 18. Ik snap er echt niets meer van. Heb hem ook verteld dat ik het omslachtig vond, maar hij kon niets anders voor mij betekenen.

Ik moet dus WEER een gamertag weggooien, WEER een nieuw e-mail adres aanmaken en vervolgens voor de derde keer een xbox live account maken. Dan maar 7eu lappen, want hier heb ik echt geen zin in.

Nu heb ik nog een vraag: Mn vriendin heeft haar eigen profile op mijn xbox, kan zij ook via dat profile op xbox live, of kan dat alleen via mijn gamertag, die gekoppeld is aan een live account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:39:
De goedkoopste optie is om gewoon je component kabel te modden: http://www.chadledford.com/?p=50. Ik heb het gedaan en het werkt perfect :)

[afbeelding]
hmm, en wat is dan precies het nut daarvan, ik dacht dat HDMI > all was? of gebruik je dan de combinatie van die 2 (wel gelezen, snap de point niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Sommige xbox360 gebruikers willen Zowel HDMI als Digital output gebruiken, Of juist andersom. Component Plus HDMI voor geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:48:
Nu heb ik nog een vraag: Mn vriendin heeft haar eigen profile op mijn xbox, kan zij ook via dat profile op xbox live, of kan dat alleen via mijn gamertag, die gekoppeld is aan een live account?
Dat zit gekoppeld aan je gamertag, zij zal dus ook een LIVE abo moeten nemen als ze online wil.
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:49:
[...]
hmm, en wat is dan precies het nut daarvan, ik dacht dat HDMI > all was?
En waarom dacht je dat dan?
Sommige mensen lijken echt te denken dat HDMI het helemaal is ofzo :+

[ Voor 26% gewijzigd door SH4D3H op 14-05-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:49:
[...]

hmm, en wat is dan precies het nut daarvan, ik dacht dat HDMI > all was? of gebruik je dan de combinatie van die 2 (wel gelezen, snap de point niet)
Wat Sqorpius al aangeeft. Mijn TV heeft wel HDMI, maar mijn versterker niet. Ik wil wel graag surround geluid. Dus de HDMI kabel is dan alleen voor het beeld. De optische toslink kabel is voor het surround geluid :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:56:
[...]

Wat Sqorpius al aangeeft. Mijn TV heeft wel HDMI, maar mijn versterker niet. Ik wil wel graag surround geluid. Dus de HDMI kabel is dan alleen voor het beeld. De optische toslink kabel is voor het surround geluid :).
Ah kijk, dat is dan wel handig ja ^_^
SH4D3H schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:54:

En waarom dacht je dat dan?
Sommige mensen lijken echt te denken dat HDMI het helemaal is ofzo :+
omdat ik er geen 100% verstand van heb, maar hier en daar wat lees, en aangezien er de hele tijd gevraagd word of er wel HDMI aansluitingen op de xbox'en zitten, vond ik het een logische conclusie dat die dus de beste was =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Dat er gevraagd word naar een HDMI aansluiting is vaak ook in verwikkeling met de Falcon chipset, terwijl dit (volgens mij) niet altijd hoeft te zijn aangezien de Oude GPU's ook al met HDMI scaler werden uitgerust. Maar goed het is altijd weer een extra aansluiting die beschikbaar is he, en we blijven toch Nederlanders hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
HDMI is ook wel handig, ipv zo'n hele kabel zooi als bij component (5 pluggen) gewoon 1 plugje.
Maar echt betere beeldkwaliteit krijg je meestal niet, vaak zijn er kleine verschillen die zelfs nog per TV anders zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Inderdaad! hebben hier thuis zowel op mijn kamer een 40" Samsung LCD en beneden een Sony Bravia. En op beiden komt component zoveel meer tot zijn recht, kleuren zijn dieper en mooier, met HDMI is het op beide TV's gewoon Fletser en Grauwer, voordeel is inderdaad gewoon 1 (+1 voor toslink soms) kabeltje en je bent klaar. maar persoonlijk heb ik er weinig last van, 1 of 6 kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

HDMI heeft het voordeel digitaal te zijn, wat beter is dan VGA op Full HD. VGA vs DVI/HDMI op 1600x1200 is al vrij duidelijk qua scherpte, 1920x1080 maakt het niet beter.

Er zijn echter meedere versie van HDMI, de courantste is HDMI v1.3:
Deze ondersteunt "Deep Color", wat bij de juiste apparatuur (brontoestel + TV) ervoor zorgt dat je kleurenovergangen beter zijn, dus "banding" zo goed als kwijt bent. Voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://pistolsatnoonish.com/media/standardcolor.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pistolsatnoonish.com/media/deepcolor.jpg

Verder heeft het Audio-Video sync mogelijkheid, zodat je niet met slechte lipsync komt te zitten, ook ondersteuning voor TrueHD en DTS-HD als geluidsstromen zijn ondersteund.

Ook toekomstig is het leuk, de maximale resolutie is 2560x1600p met 75Hz.

Echter de Xbox360 heeft HDMI v1.2:
- 1920x1200p 60Hz
- geen Deep Color
- geen audio-video sync

Maar tov. Component is het nog steeds een verbetering. Full HD (1080p) is via Component niet door alle TV's ondersteund. Een Full HD televisie heeft wel vaak meerdere HDMI aansluitingen waar ik nog een deftige Full HD televisie met meerdere component aansluitingen moet tegenkomen. Een receiver is een (dure) oplossing natuurlijk, maar wie hou je voor de gek daarmee.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je specifieke televisie slechter/beter met één van de twee aansluitingen overweg gaat. Dit kan je best effe opzoeken of testen door een kabel te lenen.

Voetnoot: omdat HDMI een digitale aansluiting is, gebeurt er eigenlijk ook geen kleurenaanpassing. Dat het fletser overkomt, zal gewoon komen door het feit dat de analoge aansluiting dat wel heeft. Je kan dan ook gewoon in je TV die aanpassingen maken. Of heb je bij Video Settings het op Intermediate of Expanded gezet ? Dit past ook een aantal parameters aan voor de analoge aansluitingen.

[ Voor 11% gewijzigd door Phuncz op 14-05-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Twitter

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: