De rechter trigger van mijn controller piept als ik die indruk.
Zou het kwaad kunnen om er een beetje sileconenspray in te spuiten?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Scalen hoeft niet. Ze kunnen ook gewoon zwarte balken toevoegen om de aspect ratio te behouden.. Daar gaat het eigenlijk meer om. En hoezo geeft 16:10 een oneerlijk voordeel? Er is er niks oneerlijks aan? Met 4:3 heb je het kleinste gezichtsveld en met 16:9 het grootste... Er zijn genoeg schermen die het niet kunnen weergeven zonder uit te rekken. De resolutie is niet het probleem, maar het uitrekken van het beeld..johnnyv.nl schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:46:
[...]
Even denken hoor. Álle 360 games zijn gemaakt voor 4:3 of 16:9. Wat wil je dat ze gaan doen, scalen naar 16:10? Dat kan je tv/scherm vast ook, maar of je alles uit perspectief wil laten rekken... Het spel renderen op 16:10 zal zeker niet gebeuren, want de engines van de games zijn daar niet voor gebouwd én het geeft een oneerlijk voordeel bij multiplayer.
Verwijderd
Even instellen dat het widescreen is en op de monitor even op het knopje "auto" drukken.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:06:
Ik heb geen last van het uitrekken. Ik heb een Samsung 226BW, en ik merk het alleen als er een cirkel in beeld is. Deze wordt dan ei-vormig weergegeven. Geen groot probleem vind ik zelf. Ik vind zwarte balken irritanter
En toch lijkt dit me subjectiefVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:06:
Ik heb geen last van het uitrekken. Ik heb een Samsung 226BW, en ik merk het alleen als er een cirkel in beeld is. Deze wordt dan ei-vormig weergegeven. Geen groot probleem vind ik zelf. Ik vind zwarte balken irritanter
Wat gebeurt er dan? Wordt er dan niet meer gerekt op de 226BW? Heb m zelf ook maar krijg mn Xbox pas morgenDennahz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:11:
[...]
Even instellen dat het widescreen is en op de monitor even op het knopje "auto" drukken.
[ Voor 21% gewijzigd door Terranca op 09-05-2008 21:15 ]
ik heb 1 controller van mij vanbinnen volgesmeerd met vaseline, hij speelt lekker soepel nu.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:12:
De rechter trigger van mijn controller piept als ik die indruk.
[ Voor 50% gewijzigd door treative op 09-05-2008 21:15 ]
Sig
Verwijderd
Een vrij .. sterke aanname zonder extra informatie. 16:9 kan ook een minder groot gezichtsveld hebben (zogenoemde Vert- widescreen), gebeurt bij veel PC spellen net zo hardBlackWolf666 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:28:
[...]
Scalen hoeft niet. Ze kunnen ook gewoon zwarte balken toevoegen om de aspect ratio te behouden.. Daar gaat het eigenlijk meer om. En hoezo geeft 16:10 een oneerlijk voordeel? Er is er niks oneerlijks aan? Met 4:3 heb je het kleinste gezichtsveld en met 16:9 het grootste... Er zijn genoeg schermen die het niet kunnen weergeven zonder uit te rekken. De resolutie is niet het probleem, maar het uitrekken van het beeld..
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
In je router kan je dat zien. Ik kan dat wel zien daarHoedje schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 02:01:
Ik heb de porten geforward en het downloaden van de marketplace gaat nu redelijk snel. Maar kun je ook ergens de downloadsnelheid zien? Aangezien een aantal mensen (volgens mij Boeboe en Phusebox) hier redelijk precieze getallen hebben gepost.
Verwijderd
Mja had 't begin deze week besteld. Had ook mooi gehoopt dat ik dit pinksterweekend lekker zou kunnen spelen. Maar verder dus geen mail oid gehad verder nog.Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:14:
hmmmz heb vorige week de 'veronicabestelling' gedaan heb alleen nog geen pakketje of iets van ze gehoord. (staat volgens mij dat het binnen 3 dagen wordt bezorgd) Hebben meer mensen hier last van? of zal ik ze dinsdag bellen hoe het precies zit?
dan nog maar een weekje wachten totdat ik gta kan spelen
[ Voor 14% gewijzigd door directjohan op 11-05-2008 09:17 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Dennahz op 11-05-2008 09:21 ]
[ Voor 16% gewijzigd door directjohan op 11-05-2008 09:26 ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
HDMI, TV is een Sony Bravia 26P3000.Muthas schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:50:
Als je nou eerst eens verteld met welke kabel je 360 aangesloten is op je TV
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 14:14 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ziet er inderdaad goed uit.S2S schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:49:
Nieuwe GEARS OF WAR 2 trailer op LIVE, Ziet er niet normaal goed uit! Veel beter dan 1!
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik heb even geen zin om hier een uitgebreid verhaal over te typen, maar kort gezegd maakt het geen flikker uit, neem dat maar van me aan
Netjes!NeoMe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:13:
Heb een XBox 360 gekocht, en heb aan bol.com 270 betaald. De drie spellen a Euro 195,-
zit er geen antwoordkaart bij die je in moet sturen en dat je ze dan ontvangt? anders gewoon ff klantenservice bellen/emailenKleintje81 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:41:
[...]
Netjes!
We hebben hier een Arcade (E 177.- bij mediamarkt) , speciaal voor GTA 4.
Op de doos staat includes Pacman, Feeding Frenzy, Boom Rocket, Uno, Luxor 2.
Rest de vraag; waar kan je deze spellen vinden? Het staat niet op de MU, in de bijgeleverde boekjes staat hier niets over en op Live moet je alsnog credits kopen voordat je deze kan downloaden.
Tja blijf Nederlander hè ...
Verwijderd
Gister ook een xbox 360 voor GTA 4 gekocht. Wat een vet spel! Die ontploffingen, die schitteringen op het water...Kleintje81 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:41:
[...]
Netjes!
Rest de vraag; waar kan je deze spellen vinden? Het staat niet op de MU, in de bijgeleverde boekjes staat hier niets over en op Live moet je alsnog credits kopen voordat je deze kan downloaden.
Heb de doos nog een keer open gehad en hij zat idd echt verstopt! Thx!Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:27:
[...]
Zit gewoon in je arcadedoos (waar ik overigens 199e voor bij de Mediamarkt heb betaald?), ergens sneaky tussen het karton aaan de zijkant. Viel spass ermee!!
10 second ninja DONE
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Hoelang duurde het voordat je de bevestigings mail / de xbox binnen had?netblade schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:28:
Zo 2 daagjes na het ontvangen van mijn Xbox via de dynabyte veronica actie ben ik echt verslaafd geraakt, GTA4, PGR4, en Halo3 zaten er netjes bij. HD en gaan
Verwijderd
kijk dat is mooi om te horen, wij hebben hetzelfde namelijk, maar in dat geval krijgen we dus een 2e versie van gta4 binnen...iemand geinteresseerd? =D (dunno of je dat hier mag zeggen)NeoMe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:13:
Gisteren in huis gekregen:
- Halo 3
- GTA 4
- Assasin's Creed
Heb een XBox 360 gekocht, en heb aan bol.com 270 betaald. De drie spellen a Euro 195,- ( FreeRecordPrijzen) hebben ze netjes zoals beloofd aan velen opgestuurt. Iedereen die er nog op zit te wachten, wees gerust...ik heb ze gekregen dus de kans is groot dat de rest ze ook krijgt.
Bedankt Bol.com
Aha, dat ik kan helaas daar niet zienCubic X schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:02:
[...]
In je router kan je dat zien. Ik kan dat wel zien daar![]()
Marketplace download met zo'n 230-250Kb/s bij mij.
Het is inderdaad een te gek spel. Ik heb ook speciaal daarvoor een Xbox 360 gekocht. Er zijn natuurlijk meer dan genoeg leuke spellen, maar dit was voor mij de druppel. Overigens valt het me op dat m'n Xbox echt een heel stuk stiller is dan die van vrienden die nog een oudere versie hebben. Ik heb dus een falcon versie en eigenlijk hoor je alleen de DVD drive maar de fan is redelijk tot zeer stil. Daarbij blijft ie ondanks het hele hete weer behoorlijk koel.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:27:
[...]
Gister ook een xbox 360 voor GTA 4 gekocht. Wat een vet spel! Die ontploffingen, die schitteringen op het water...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Direct bij dynabyte, dus binnen 4 uur bevestiging, en een aantal uur daarna bevestiging van verzending.Dosed schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:11:
[...]
Hoelang duurde het voordat je de bevestigings mail / de xbox binnen had?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik gebruik op m'n 226BW (1680x1050) een resolutie op me xbox van 1920x1050. Ziet er perfect uit toch.. Maargoed, morgen heeeeeeel misschien een TV bij de MM (pinksteren + EK aanbiedingen)directjohan schreef op zondag 11 mei 2008 @ 09:20:
Ik weet niet of mijn monitor downscaled. Doen ze dat standaard? En zo ja, is de kwaliteit van een gedownscalede 1920x1050 te vergelijken met 1680x1050. Of kun je dan beter voor een lagere resolutie kiezen die wel door je monitor wordt ondersteund?
edit: snap t zelf ook al. Je verliest op deze manier 300 pixels horizontaal, gaat niet werken
Verwijderd
nou ik moet zeggen dat ik juist negatief verrast ben. Ook een xbox360 gekocht voor gta4 (en obviously alle andere spellen, maar mainly hierom), en ik vind dat dat ding echt een takke-herrie maakt. Het is niet de fan zoals je zegt, het is de dvd speler, maar man oh man wat een geweld komt eruit dat ding. Als je dat vergelijkt met de wii ernaast, die je helemaal niet hoort...moet ik toch zeggen dat ik een beetje geschokt ben. En het is ook die nieuwe falcon serie, als ik de voeding mag geloven.Hoedje schreef op zondag 11 mei 2008 @ 21:54:
[...]
Overigens valt het me op dat m'n Xbox echt een heel stuk stiller is dan die van vrienden die nog een oudere versie hebben. Ik heb dus een falcon versie en eigenlijk hoor je alleen de DVD drive maar de fan is redelijk tot zeer stil. Daarbij blijft ie ondanks het hele hete weer behoorlijk koel.
* Hoedje is positief verrast
Bij mijn Arcade zat een dvd-tje met al die spelen erop. Het zijn allemaal vrij kleine en simpele spelen. Daar kijk je 1 keer naar en nooit meerKleintje81 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:41:
[...]
Netjes!
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Hmm stom, heb hem dus via die veronica site besteld begin vorige week. Nogsteeds geen mail oid binnen helaas.netblade schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:24:
[...]
Direct bij dynabyte, dus binnen 4 uur bevestiging, en een aantal uur daarna bevestiging van verzending.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-05-2008 10:36 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hij is luider dan de Wii, maar dat is het natuurlijk al snelVerwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 08:12:
[...]
nou ik moet zeggen dat ik juist negatief verrast ben. Ook een xbox360 gekocht voor gta4 (en obviously alle andere spellen, maar mainly hierom), en ik vind dat dat ding echt een takke-herrie maakt. Het is niet de fan zoals je zegt, het is de dvd speler, maar man oh man wat een geweld komt eruit dat ding. Als je dat vergelijkt met de wii ernaast, die je helemaal niet hoort...moet ik toch zeggen dat ik een beetje geschokt ben. En het is ook die nieuwe falcon serie, als ik de voeding mag geloven.
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 12-05-2008 10:44 ]
Hier ben ik het dus ook mee eens, ik heb ook net een nieuwe xbox 360, ook de falcon versie met benq drive maar ik vind ook dat deze een takke herrie maakt, als je aan het spelen bent merk ik het niet zo maar als ik even naar de keuken loop een een vochtige versnapering te pakken dan is het echt een herrie, ik ken ook iemand die een aracade heeft en ik heb het gevoel dat deze echt minder lawaai maakte als de mijneVerwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 08:12:
[...]
nou ik moet zeggen dat ik juist negatief verrast ben. Ook een xbox360 gekocht voor gta4 (en obviously alle andere spellen, maar mainly hierom), en ik vind dat dat ding echt een takke-herrie maakt. Het is niet de fan zoals je zegt, het is de dvd speler, maar man oh man wat een geweld komt eruit dat ding. Als je dat vergelijkt met de wii ernaast, die je helemaal niet hoort...moet ik toch zeggen dat ik een beetje geschokt ben. En het is ook die nieuwe falcon serie, als ik de voeding mag geloven.
Grappig details zoals je eerder in het topic kan lezen (page 12) ik wilde dus ook gaan voor die Veronica/Dynabyte actie, ik dus bestellen alles invullen en verzenden. Wat blijkt geen bevestigingsmail, volgens iemand in dit topic zou het best lang duren (zeker 1 dag) naja nog niks na 1,5 dag (best vreemd). Je kan een informatienummer bellen maar dat heb ik geskipt zag daarna een leuke aanbieding bij Dimensionplus wel 1 game minder maar dat vond ik niet zo erg. Ik heb gelijk ook wat accessoires besteld.Dosed schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:11:
[...]
Hoelang duurde het voordat je de bevestigings mail / de xbox binnen had?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 11:46 ]
Succes, vandaag zal het niet gaan lukken 2de Pinksterdag.Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:45:
ik ga naar veronica bellen omdat ik het via die website heb besteldscheelt dat de actie nog steeds geldig is
(edit) mochten ze moeilijk doen omdat ze bijvoorbeeld toch nieits hebben ontvangen
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
gelukkig staat het al 2 berichten eerder aangegeven dat ik vandaag niet ga bellenS2S schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:58:
[...]
Succes, vandaag zal het niet gaan lukken 2de Pinksterdag.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 12:17 ]
Als je de algemene voorwaarden leest bij het verzendformulier staat er dat je een 0800 nummer moet bellen van Dynabyte en dat Veronica niet verantwoordelijk is voor de verdere gang van zaken.Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:15:
Ik heb hetzelfde met veronica ik ga morgen of overmorgen dan toch maar eens bellen hoe het precies zit, pfff moet ook nog timelife bellen, maar das weer een ander verhaal
Verwijderd
Is een coupon (formaat a5) met een kraslaag met daaronder de redeemcode voor 1 maand gratis Xbox Live.Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:59:
Ik kreeg van mn vriendin zojuist een 360 forza2/viva pinata pack, inclusief hdd enzo![]()
Alleen nu staat er op de doos dat xbox live ook included is, en volgens de mediamarktverkoper zou er een maand gratis live gold bijzitten.
Moet er dan een voucher ofzo inzitten? Net als bij xbox1? Of hoe zit dat? Want ik kan niets vinden namelijk
Nee.CycloneX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:14:
[...]
Is een coupon (formaat a5) met een kraslaag met daaronder de redeemcode voor 1 maand gratis Xbox Live.
Ben ik ook benieuwd naar...mijn MSN naam op Xbox 360 is een naam die ik 8 maanden geleden had. Ik ben altijd online op WLM op de PC, maar dat werkt niet hoor.amoi schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:33:
weet iemand hoe je je MSN naam van je 360 kan veranderen (mijn naam is in1keer anders)
Zoals ik had gezegt:Dosed schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:58:
Toch maar even een mailtje gedaan naar dynabyte, kijken wat daar de reactie van is. De actie is nog geldig t/m de 18e dus hopelijk zijn ze snel met beantwoorden.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 09:40 ]
[ Voor 61% gewijzigd door PWM op 13-05-2008 10:24 ]
Zal zo even bellen, het is nu toch even rustig op werk hier. Normaal niet echt tijd om te bellen namelijk, vandaar dat ik een mailtje had gestuurd.Madje schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:36:
[...]
Zoals ik had gezegt:
Bel anders naar Dynabyte (0800 nummer). Zij kunnen het order dan direct in het systeem zetten en dan heb je direct de volgende dag je bestelling thuis. Had dit zelf ook gedaan gezien ikzelf ook wat lang moest wachten op mijn bevestigingsmail.
Uiteindelijk is het pakket 2x aangekomen bij mij, heb er 1 betaald en de ander geweigerd.
[ Voor 22% gewijzigd door Dosed op 13-05-2008 10:58 ]
To dare is to do
Verwijderd
T'heeft niet de sfeer die de oude spellen wel hadden. Begrijp me niet verkeerd ik wil dolgraag een platformer voor de xbox360 helemaal eentje van Banjo Kazooie omdat ik die helemaal grijs gespeeld heb op de n64 maar het ziet er niet naar uit dat het een pareltje zal worden. Zeker grafisch gezien valt het me tegen als je weet wat de xbox allemaal kan (gras gewoon platte texture? Banjo met vierkante poten terwijl zelfs de n64 hem rond gerenderd kreeg?). Nee geen Ractchet and Clack niveau tot op heden en al die voertuigen baren me ook zorgenPWM schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:15:
Vandaag krijgen we voor het eerst Banjo Kanzooie te zienIk ben benieuwd wat het word. Hier alvast wat screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 13-05-2008 11:43 ]
Dit is 1 van de plaatjes in Hi-Res: http://files.xboxic.com/xbox-360/banjo-kazooie-3/i467433.jpgKaasje123 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:41:
[...]
T'heeft niet de sfeer die de oude spellen wel hadden. Begrijp me niet verkeerd ik wil dolgraag een platformer voor de xbox360 helemaal eentje van Banjo Kazooie omdat ik die helemaal grijs gespeeld heb op de n64 maar het ziet er niet naar uit dat het een pareltje zal worden. Zeker grafisch gezien valt het me tegen als je weet wat de xbox allemaal kan (gras gewoon platte texture? Banjo met vierkante poten terwijl zelfs de n64 hem rond gerenderd kreeg?). Nee geen Ractchet and Clack niveau tot op heden en al die voertuigen baren me ook zorgen
Onder in de doos zit een DVD met groene bovenkantKleintje81 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:41:
[...]
Netjes!
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Dit zit wel in Rainbow Six Vegas 2 hoor. Met twee man kun je alle missies doorspelen. Als de ene doodgaat kan de andere nog gewoon verder spelen en de dode respawned gewoon. Dit werkt in ieder geval zo op Xbox Live, zal met gewone co-op ook wel werken.JeroenBvd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:13:
Weet er iemand toevallig goede split-screen (of iig 2 man op 1 xbox)-shooters? Heb zelf momenteel Army of Two en vind dat wel leuk, maar zou ook graag wat meer van dat soort spellen willen hebben. Het liefst waarbij je samen missies kan doen, dus niet zoals bij Rainbow Six Vegas 2 dat je alleen een soort van "clear dit lvl en als je dood gaat mag je weer opnieuw beginnen" maar echt campaigns.
Of een Crackdown/GTA IV-achtig spel met split screen zou ook wel leuk zijn, maar zijn die er?
Misschien ff verder lezen voortaanRoely schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:49:
[...]
Onder in de doos zit een DVD met groene bovenkant
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door Ken. op 13-05-2008 13:14 ]
Misschien Saints Row? Soort GTAIVJeroenBvd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:13:
Weet er iemand toevallig goede split-screen (of iig 2 man op 1 xbox)-shooters? Heb zelf momenteel Army of Two en vind dat wel leuk, maar zou ook graag wat meer van dat soort spellen willen hebben. Het liefst waarbij je samen missies kan doen, dus niet zoals bij Rainbow Six Vegas 2 dat je alleen een soort van "clear dit lvl en als je dood gaat mag je weer opnieuw beginnen" maar echt campaigns.
Of een Crackdown/GTA IV-achtig spel met split screen zou ook wel leuk zijn, maar zijn die er?
Gears of war, Halo 3 ?JeroenBvd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:13:
AFAIK is Saints Row niet split screen te spelen.
[Off topic] Ik lees altijd de nieuwe berichten en reageer dan in mijn ongetemde enthousiasme meteen. Wellicht dat ik eerst maar eens verder moet gaan lezen …. ;-).KeN. schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:10:
[...]
Misschien ff verder lezen voortaan
Kleintje81 in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #48"
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 16:59 ]
ja, die moet er normaal op zitten!Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:56:
Kreeg net folder van Saturn en daarin stond het volgende:
Xbox 360 Game Arcade Pack
- Viva Pinata
- Forza2
- 256 mb memory
- Wireless controller.
Prijs: 169euro
Zit hierop ook HDMI? Want wil wel graag in HD kunnen kijken op me tv.
Verwijderd
169?Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:56:
Kreeg net folder van Saturn en daarin stond het volgende:
Xbox 360 Game Arcade Pack
- Viva Pinata
- Forza2
- 256 mb memory
- Wireless controller.
Prijs: 169euro
Zit hierop ook HDMI? Want wil wel graag in HD kunnen kijken op me tv.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 22:29 ]
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 18:11 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 13-05-2008 21:39 ]
Het verschil is vrijwel nihil.Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:32:
Zal ik hiermee vooruitgang boeken tegenover mijn MS VGA kabel?
Verwijderd
Niet dusCubic X schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:22:
[...]
Nee.
Je krijgt die maand gewoon automatisch wanneer je een account aanmaakt. Geen codes dus
Ik had gewoon silver account geselecteerd alleen toen ik daarna inlogde stond er dat ik een gold abbo had. Misschien heb jij direct een gold abbo geselecteerd, lijkt me dat je dan wel moet betalen.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:52:
[...]
Niet dusMocht gewoon lappen.
Morgen MS maar eens bellen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Jep, dat klopt. Als je een silver abbo kiest wordt die voor de eerste drie accounts op die xbox ge-update naar gold.McFlipp schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:43:
[...]
Ik had gewoon silver account geselecteerd alleen toen ik daarna inlogde stond er dat ik een gold abbo had. Misschien heb jij direct een gold abbo geselecteerd, lijkt me dat je dan wel moet betalen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hmm, en wat is dan precies het nut daarvan, ik dacht dat HDMI > all was? of gebruik je dan de combinatie van die 2 (wel gelezen, snap de point niet)Hoedje schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:39:
De goedkoopste optie is om gewoon je component kabel te modden: http://www.chadledford.com/?p=50. Ik heb het gedaan en het werkt perfect
[afbeelding]
Dat zit gekoppeld aan je gamertag, zij zal dus ook een LIVE abo moeten nemen als ze online wil.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:48:
Nu heb ik nog een vraag: Mn vriendin heeft haar eigen profile op mijn xbox, kan zij ook via dat profile op xbox live, of kan dat alleen via mijn gamertag, die gekoppeld is aan een live account?
En waarom dacht je dat dan?Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:49:
[...]
hmm, en wat is dan precies het nut daarvan, ik dacht dat HDMI > all was?
[ Voor 26% gewijzigd door SH4D3H op 14-05-2008 09:56 ]
Wat Sqorpius al aangeeft. Mijn TV heeft wel HDMI, maar mijn versterker niet. Ik wil wel graag surround geluid. Dus de HDMI kabel is dan alleen voor het beeld. De optische toslink kabel is voor het surround geluidVerwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:49:
[...]
hmm, en wat is dan precies het nut daarvan, ik dacht dat HDMI > all was? of gebruik je dan de combinatie van die 2 (wel gelezen, snap de point niet)
Verwijderd
Ah kijk, dat is dan wel handig ja ^_^Hoedje schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:56:
[...]
Wat Sqorpius al aangeeft. Mijn TV heeft wel HDMI, maar mijn versterker niet. Ik wil wel graag surround geluid. Dus de HDMI kabel is dan alleen voor het beeld. De optische toslink kabel is voor het surround geluid.
omdat ik er geen 100% verstand van heb, maar hier en daar wat lees, en aangezien er de hele tijd gevraagd word of er wel HDMI aansluitingen op de xbox'en zitten, vond ik het een logische conclusie dat die dus de beste was =)SH4D3H schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:54:
En waarom dacht je dat dan?
Sommige mensen lijken echt te denken dat HDMI het helemaal is ofzo
[ Voor 11% gewijzigd door Phuncz op 14-05-2008 11:00 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq