Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 73.080 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Dosed schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:08:
[...]

Heb jij trouwens zo'n coupon uit de veronica gids? nadat ik erachter was gekomen dat het dus via dynabyte ging. (nadat ik hem al besteld had dus) Zojuist dus eens op de dynabyte site gekeken en daar stond dat je zo'n coupon nodig had uit de veronica gids van week 17, twee weken geleden dus. Ik weet niet of ze daarnaar vragen als ze hem brengen? 't is namelijk aan de deur betalen.

*edit*
https://www.dynabyte.nl/a...soft-Xbox-360-Elite-Zwart Hier staat die, bij extra info staat dan dit:

Let op; aan dit product zit een veronicagidsabonnee bundelactie aan gekoppeld. Deze is alleen geldig met de coupon uit de veronicagids van week 17.

Dus weet niet hoe ze dat regelen
Uhm niet :D nergens wordt er naar gevraagd >:) wacht de bevestiging wel af, misschien checkt Veronica wel of je lid bent, naja dat ben ik dus niet en dan zien wel weer verder. Staat overigens niet onder abbonee acties op de site van VM.

Gaan ze aan de deur vragen om die coupon "ja heb ik niet" gaan ze toch weer verder 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door CycloneX op 07-05-2008 18:01 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Terranca schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:55:
Voor de mensen die hun Xbox Pro + GTA4 + Halo 3 bij xboxhome hebben besteld heb ik een slechte mededeling; krijg net een mailtje dat de leverancier de spellen apart heeft opgestuurd en die komen pas morgen. Dus WEER een dag vertraging. Begin te vermoeden dat we ze nooit krijgen ;) Maar goed, ze zeggen dat ze vrijdag op de deurmat moeten liggen nu...
OMFG...Heb zelf het emailtje nog niet gekregen maar het zal ook wel gelden voor het Arcade-pakket. Pff als hij er dit weekend maar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Ik heb de laatste tijd zitten wikken en wegen of ik nou een 360 of PS3 zou halen. Ik heb de knoop doorgehakt en besloten een 360 te halen. Sinds vandaag zijn de GTA IV packs met Halo 3 weer beschikbaar bij consoleshop, dus heb ik maar meteen eentje besteld. Overigens denk ik dat als ik weer eens geld over heb ook een PS3 erbij haal :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Voor de mensen die hun Xbox Pro + GTA4 + Halo 3 bij xboxhome hebben besteld heb ik een slechte mededeling; krijg net een mailtje dat de leverancier de spellen apart heeft opgestuurd en die komen pas morgen. Dus WEER een dag vertraging. Begin te vermoeden dat we ze nooit krijgen ;) Maar goed, ze zeggen dat ze vrijdag op de deurmat moeten liggen nu...
Vreemd, ik heb het mailtje van maandag wel gekregen, maar deze niet. Aangezien Consoleshop.nl ze wel op voorraad aangeeft, neem ik aan dat ze ook morgen echt bij Xboxhome binnenkomen, dus dan wordt het vrijdag. Een dagje langer wachten op GTA IV kan er ook nog wel bij :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dosed schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:08:
[...]

Heb jij trouwens zo'n coupon uit de veronica gids? nadat ik erachter was gekomen dat het dus via dynabyte ging. (nadat ik hem al besteld had dus) Zojuist dus eens op de dynabyte site gekeken en daar stond dat je zo'n coupon nodig had uit de veronica gids van week 17, twee weken geleden dus. Ik weet niet of ze daarnaar vragen als ze hem brengen? 't is namelijk aan de deur betalen.

*edit*
https://www.dynabyte.nl/a...soft-Xbox-360-Elite-Zwart Hier staat die, bij extra info staat dan dit:

Let op; aan dit product zit een veronicagidsabonnee bundelactie aan gekoppeld. Deze is alleen geldig met de coupon uit de veronicagids van week 17.

Dus weet niet hoe ze dat regelen
heb ze niet bij een VIP aanbieding zien staan (hiervoor moet je namelijk wel lid zijn). Ondertussen heb ik het bonnetje er al uitgescheurd (wilde em ook al bij de dynabite in enschede halen, maar waren toen al op) en zou mijn god niet weten waar dat ding nu ligt ;)

maar er stond naar mijn weten op het bonnetje: wil je de xbox zelf ophalen bij dynabite neem dan deze coupon mee.

Wat ik hier uit haal (weet niet of dat klopt) is dat als je deze bij veronicamagazine gewoon besteld je geen coupon nodig hebt, maar dat ik kan mij vergissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

NeoMe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:42:
[...]

Nee, voldoet niet aan mijn eisen. Ik wil dat mijn twee broertjes er helemaal niet opkomen. Wil dat de xbox opstart en daarna meteen om een wachtwoord vraagt. Maar heb al een beter idee, want dat gaat niet lukken: Controller gewoon in de kluis :)
Ik zou eerder je adapter in de kluis stoppen (wel meer moeite, maar dan heb je ook wat :P)
Als ze een controller kopen - ik weet natuurlijk niet hoe oud ze zijn - kunnen ze gewoon lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JV69
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08-2019
zojuist een antwoord gekregen van Bol.com m.b.t. xbox + GTA4 - Halo3 - Assasins creed voor 269 euro. Ziet er hoopvol uit :)

Geachte heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 7 mei 2008.

U heeft de bijbehorende spellen van uw bestelling ******** nog niet ontvangen. Wij bieden u onze excuses aan voor deze vertraging. De afdeling Inkoop en Distributie neemt contact op met de leverancier. U ontvangt zo spoedig mogelijk uitsluitsel over de exacte levertijd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Frank76NL schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:13:
Kan een Xbox360 ook DVD's upscalen?
Net op het PS3 topic(!!) geleerd dat de xbox360 dit ook kan. Hoorde daar ook dat de PS3 veel beter is in het upscalen van DVD's. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:18
Hoedje schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:39:
[...]

Vreemd, ik heb het mailtje van maandag wel gekregen, maar deze niet. Aangezien Consoleshop.nl ze wel op voorraad aangeeft, neem ik aan dat ze ook morgen echt bij Xboxhome binnenkomen, dus dan wordt het vrijdag. Een dagje langer wachten op GTA IV kan er ook nog wel bij :P
Had het duidelijker moeten vermelden, maar ik werd ge-emailed omdat ik ze zelf altijd even mail op de dag dat hij verzonden zou worden. 1 ding wat ik geleerd heb van xboxhome is dat ze niet snel zelf laten weten hoe het ervoor staat, maar als jij het initiatief neemt (mailtje sturen) heb je binnen het uur keurig reactie. Anyway, niemand heeft verder email gekregen dus :) wel enigszins opmerkelijk aangezien ze in de vorige 'algemene' mail toch duidelijk lieten weten dat hij er donderdag zou zijn. Maar goed, op deze manier weet ook iedereen het. En idd, 1 dagje extra moet wel lukken, al is het wel vervelend dat ik het weekend dingen gepland heb en me dus 1 echte game-dag afgenomen wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een screenshot van gisteren van bol.com waar stond dat de bundel 269,- is/was? Bol.com doet bij mij moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Die is er niet meer. Hij staat er nu op voor 369 euro. Ik heb vanmiddag mijn 24" BenQ G2400W opgehaald met 1:1 pixelmapping. Nu nog een Xbox360 en ik kan lekker full HD gamen :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:47:
Die is er niet meer. Hij staat er nu op voor 369 euro. Ik heb vanmiddag mijn 24" BenQ G2400W opgehaald met 1:1 pixelmapping. Nu nog een Xbox360 en ik kan lekker full HD gamen :)
Daarom vroeg ik ook een screenshot van gisteren ;). Iemand misschien een factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je hóeft niet te reageren hoor ;)

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 07-05-2008 20:08 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:20:
[...]

Net op het PS3 topic(!!) geleerd dat de xbox360 dit ook kan. Hoorde daar ook dat de PS3 veel beter is in het upscalen van DVD's. :*)
is dat nou om te flamen, of niet? Het komt iig niet helemaal duidelijk over

om het even duidelijk te maken de 360 is juist beter. Deze heeft er een speciale chip voor in gebouwd. Waar de ps3 dat niet heeft en er daardoor meer moeite mee heeft. Hoe dat zich verder uit durf ik niet te zeggen. Weet wel dat de 360 wat betreft het upscalen in het begin superieur was aan de ps3, is misschien inmiddels alweer veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Frank76NL schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:20:
[...]
Zal ik in het 360 topic dan zeggen dat de 360 beter is?
Ik heb werkelijk geen idee, heb nog nooit een nette test gezien maar ik vind de upscaling van mijn 360 prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

-Daniël- schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:46:
Heeft iemand een screenshot van gisteren van bol.com waar stond dat de bundel 269,- is/was? Bol.com doet bij mij moeilijk..
Hoe bedoel je moeilijk. Als je screenshot hebt, leveren ze hem dan wel voor 269?

Ik heb gister half uur met vrouw van klantenservice gepraat omdat ik dat ding wou reserveren voor dat bedrag. Dat was helaas niet mogelijk zei ze.

[ Voor 10% gewijzigd door vozzie op 07-05-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Screenshot, what the fuck...Je kunt ook screenshot maken van je factuur/mail :)
vayip schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:51:
[...]
Ik heb gister half uur met vrouw van klantenservice gepraat omdat ik dat ding wou reserveren voor dat bedrag. Dat was helaas niet mogelijk zei ze.
Denk ook niet dat dat zo werkt, denk dat je al had moeten bestellen.

Lijkt mij genoeg, en screenshot van die pagina heb ik niet...hun halen die pagina meteen weg, ik denk dat de bewijslast bij hun ligt in plaats van andersom. Hun verdoezelen daarna de pagina, alsof ze dat zelf niet weten. Maargoed...factuurtje zegt genoeg denk ik. Anders wil ik onze krachten wel bundelen en masaal gaan e-mailen.

[ Voor 92% gewijzigd door NeoMe op 07-05-2008 20:58 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:*uche* dit is niet het bol.com blunders en misbruik daarvan topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ik zou in je email gewoon aangeven dat je deze zaak anders doorspeelt naar Kassa en Radar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Jups...en consumentenbond enzo, die doen het ook altijd goed. Anders begin je ff over internetoplichting.nl dat je daar anders ook ff je verhaal kwijt gaat maken en dat je een juridisch adviseur gaat inschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:39:
[...]

heb ze niet bij een VIP aanbieding zien staan (hiervoor moet je namelijk wel lid zijn). Ondertussen heb ik het bonnetje er al uitgescheurd (wilde em ook al bij de dynabite in enschede halen, maar waren toen al op) en zou mijn god niet weten waar dat ding nu ligt ;)

maar er stond naar mijn weten op het bonnetje: wil je de xbox zelf ophalen bij dynabite neem dan deze coupon mee.

Wat ik hier uit haal (weet niet of dat klopt) is dat als je deze bij veronicamagazine gewoon besteld je geen coupon nodig hebt, maar dat ik kan mij vergissen :)
Ah ok, hij word ook gewoon bezorgd door tnt dacht ik. Denk ook niet dat hun om een bonnetje vragen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje geleden mijn eerste aanvaring met Xbox Customer Support gehad, vanwege een defecte DVD-drive, zoals ook te lezen is in mijn productreview van de Xbox 360. Deze post heeft als doel om mijn ervaringen tot nu toe te delen.

Tijdens een al redelijk lange gamesessie hield Mass Effect er mee op met de melding 'This disc is unreadable'. Nadat ik verontwaardigd het schijfje uit de drive verwijderde en inspecteerde kon ik me voorstellen dat mijn Xbox weigerde de avonturen van John Shepard voort te zetten... Er zat een redelijk brede, cirkelvormige kras op het schijfje.

Goed, Xbox opnieuw opgestart, game erin, laatste autosave geladen en duimen maar... Alleen om na nog geen minuut weer dezelfde melding op m'n scherm getoverd te krijgen :X Hierna ging ik eens zoeken op het web of er anderen waren met dezelfde ervaring als ik. Ik vond wel allerlei vergelijkbare klachten, maar achteraf bleken de krassen daarbij zo goed als allemaal veroorzaakt te zijn door het verplaatsen van de Xbox terwijl deze in bedrijf was.

Het eerste wat Remco van Xbox Support aan me vroeg - toen ik hem eenmaal aan de lijn kreeg - was dan ook of ik mijn Xbox verplaatst had terwijl hij aan stond. Toen ik zei dat dat niet het geval was, deed Remco verder niet moeilijk en mocht ik kostenloos mijn Xbox opsturen naar het reparatiecentrum, alwaar ze zouden kijken wat er mis was met mijn Xbox.

Het verzenden is verder prima verlopen. Nadat ik mijn Xbox ingepakt had, belde ik UPS om een ophaalafspraak te maken. Nog geen half uur later stonden ze al voor de deur :o Ik ben mijn Xbox iets meer dan een week kwijt geweest. Toen ik hem terugkreeg bleek bij nadere inspectie dat de oorspronkelijke drive (de meest rechtse op de onderstaande afbeelding) vervangen was door een nieuw exemplaar (de meest links op de onderstaande afbeelding).

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/449/xbox360hackingli1.jpg

Hierna is elk schijfje weer ongeschonden mijn Xbox uitgekomen :) De afhandeling van het hardwareprobleem is dus goed gegaan, wat dat betreft een pluim voor Remco en z'n collega's. Ik vind het echter wel goedkoop dat ze de beschadigde schijfjes niet vervangen, terwijl ze door een fout in hun product beschadigd zijn geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:24:
Een tijdje geleden mijn eerste aanvaring met Xbox Customer Support gehad, vanwege een defecte DVD-drive, zoals ook te lezen is in mijn productreview van de Xbox 360. Deze post heeft als doel om mijn ervaringen tot nu toe te delen.

Tijdens een al redelijk lange gamesessie hield Mass Effect er mee op met de melding 'This disc is unreadable'. Nadat ik verontwaardigd het schijfje uit de drive verwijderde en inspecteerde kon ik me voorstellen dat mijn Xbox weigerde de avonturen van John Shepard voort te zetten... Er zat een redelijk brede, cirkelvormige kras op het schijfje.

Goed, Xbox opnieuw opgestart, game erin, laatste autosave geladen en duimen maar... Alleen om na nog geen minuut weer dezelfde melding op m'n scherm getoverd te krijgen :X Hierna ging ik eens zoeken op het web of er anderen waren met dezelfde ervaring als ik. Ik vond wel allerlei vergelijkbare klachten, maar achteraf bleken de krassen daarbij zo goed als allemaal veroorzaakt te zijn door het verplaatsen van de Xbox terwijl deze in bedrijf was.

Het eerste wat Remco van Xbox Support aan me vroeg - toen ik hem eenmaal aan de lijn kreeg - was dan ook of ik mijn Xbox verplaatst had terwijl hij aan stond. Toen ik zei dat dat niet het geval was, deed Remco verder niet moeilijk en mocht ik kostenloos mijn Xbox opsturen naar het reparatiecentrum, alwaar ze zouden kijken wat er mis was met mijn Xbox.

Het verzenden is verder prima verlopen. Nadat ik mijn Xbox ingepakt had, belde ik UPS om een ophaalafspraak te maken. Nog geen half uur later stonden ze al voor de deur :o Ik ben mijn Xbox iets meer dan een week kwijt geweest. Toen ik hem terugkreeg bleek bij nadere inspectie dat de oorspronkelijke drive (de meest rechtse op de onderstaande afbeelding) vervangen was door een nieuw exemplaar (de meest links op de onderstaande afbeelding).

Hierna is elk schijfje weer ongeschonden mijn Xbox uitgekomen :) De afhandeling van het hardwareprobleem is dus goed gegaan, wat dat betreft een pluim voor Remco en z'n collega's. Ik vind het echter wel goedkoop dat ze de beschadigde schijfjes niet vervangen, terwijl ze door een fout in hun product beschadigd zijn geraakt.
voor de krassen adviseer ik je om een tube te kopen waarmee je de krassen kunt opvullen. (heet cd/dvd nogiets) heeft bij mij erg geholpen toen oblivion er mee ophield

http://www.cd-dvd-reparatie.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een 2dehands xbox, en nu heb ik hem eens aan me PC gehangen, alleen als ik dus naar het media menu ga om film te kijken of whatever, zie ik daar nog de pc van de oude eigenaar staan, hoe kan ik die verwijderen?

en iemand die weet hoe ik ondertiteling op mijn xbox kan krijgen als het niet standaard bij de mediafile zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:58:
Ik heb al een tijdje een 2dehands xbox, en nu heb ik hem eens aan me PC gehangen, alleen als ik dus naar het media menu ga om film te kijken of whatever, zie ik daar nog de pc van de oude eigenaar staan, hoe kan ik die verwijderen?

en iemand die weet hoe ik ondertiteling op mijn xbox kan krijgen als het niet standaard bij de mediafile zit?
Een Xbox360 neem ik aan? Met "X" (ik neem aan dat je de laatste updates e.d. hebt) kun je van video source wisselen. Staat er ook bij trouwens als je de moeite neemt om even verder te kijken. ;)

En het laatste moet je dat via je videocodec doen, bij bep. codecs kun je instellen dat hij altijd de ondertiteling mee moet nemen bij het afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Die afbeelding met die drives, die BenQ, zijn die er ook in het grijs? Aangezien mijn drive die vorm heeft maar dan in het grijs zoals de andere twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik een tijdje terug erg stom bezig geweest :( Ik wilde mijn xbox flashen maar op het laatste ogenblik toch van gedachten verandert omdat ik toch wel xbox live wilde blijven spelen. Nu heb ik dus mijn xbox aan mijn broertje gegeven en die heeft nu last van RROD. Is het nog mogelijk voor mij om gebruik te maken van garantie of is mijn recht inmiddels vervallen? Wie heeft iets dergelijks meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:37:
Die afbeelding met die drives, die BenQ, zijn die er ook in het grijs? Aangezien mijn drive die vorm heeft maar dan in het grijs zoals de andere twee.
Ja, die zijn er ook in het grijs. Dat weet ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, omdat mijn nieuwe drive ook grijs is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Mijn broer wilde graag een Xbox360 of PS3, en voor mij zijn er ook wel enkele games die mij wel aanspreken, al ben ik niet zo'n actief gamer meer... Maar ik luister enorm graag CD's en merkte dat de combi van gamen en muziek erg lekker was, dus ga ik er maar één bestellen met hem.

En GTA4... zoooo aantrekkelijk he!

Uiteindelijk net toch maar een X360 + GTA4 + Halo 3 + 500 Live Points voor 299 bij Dim. Plus besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Iemand de GRID demo al gespot op marketplace? In het PS3 topic stond dat ie vandaag zou komen. Zit op mijn werk, dus kan het niet zelf checken, maar ben wel erg benieuwd ;)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
McFlipp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:01:
Iemand de GRID demo al gespot op marketplace? In het PS3 topic stond dat ie vandaag zou komen. Zit op mijn werk, dus kan het niet zelf checken, maar ben wel erg benieuwd ;)
Nee nog niet te vinden op Marketplace. Volgens mij komt ie voor 360 morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier zn Xbox360 aangesloten op een Z-5500 serie van Logitech?
En hoe krijg je eigenlijk 5.1 geluid voor normaal tv kijken als je de Xb uit zet...icv de Z-5500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 14:41
Qosmic & Sqorpius:
Zie de reply van StGermain op mijn vraag (Geplaatst op woensdag 07 mei 2008 13:39): er is wel degelijk een alternatief :)

StGermain: thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 07:17:
Nu ben ik een tijdje terug erg stom bezig geweest :( Ik wilde mijn xbox flashen maar op het laatste ogenblik toch van gedachten verandert omdat ik toch wel xbox live wilde blijven spelen. Nu heb ik dus mijn xbox aan mijn broertje gegeven en die heeft nu last van RROD. Is het nog mogelijk voor mij om gebruik te maken van garantie of is mijn recht inmiddels vervallen? Wie heeft iets dergelijks meegemaakt?
Zolang je niks geflashed hebt, en het zegel wat aan de voorkant zit niet verbroken is, dan heb je gewoon nog recht op garantie lijkt me :?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:12:
En hoe krijg je eigenlijk 5.1 geluid voor normaal tv kijken als je de Xb uit zet...icv de Z-5500.
Niet, signaal van een tv is gewoon stereo.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn 2 zegels, een aan de voorkant van de console, en een aan de dvd speler , als die allen 2 nog intact zijn, valt er weinig te vrezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Kan er niet een waarschuwing komen wanneer je in dit topic gaat posten? Waarin staat dat als je vraag hebt over het aansluiten van je monitor en/of je 5.1 surround setje je gewoon in de topic start moet kijken? Deze vragen komen namelijk ZO vaak voorbij, terwijl het antwoord gewoon in de topic start staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:07:
[...]

Zolang je niks geflashed hebt, en het zegel wat aan de voorkant zit niet verbroken is, dan heb je gewoon nog recht op garantie lijkt me :?
Ik heb niets geflashed maar de zegel aan de voorkant heb ik stomweg opengemaakt. Als ik slimmer was geweest had ik het op youtube kunnen zien hoe je dit kunt openen zonder het te beschadigen.

Dus nu zit ik met een beschadigd zetel. Kan ik dit wel opsturen zodat zij kunnen zien dat ik niets verkeerds heb gedaan? Mijn account op mijn xbox live is gewoon actief gebleven en heb namelijk ook niets geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:56
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:12:
Ik heb m'n 360 op een Z-5500 aangesloten, maar begrijp je vraag niet helemaal. TV is gewoon stereo en 360 is DolbyDigital. Als ik TV kijk gaat het bij mij via de stereo tulp pluggen, en dan zou je Dolby pro logic kunnen gebruiken.

Mijn 360 heb ik nu trouwens via coax aangesloten ipv met een optische kabel. Moest ik even de kabel voor aanpassen maar nu kan m'n mac mini weer de optische aansluiting gebruiken op de 5500.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:44
McFlipp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:11:
Kan er niet een waarschuwing komen wanneer je in dit topic gaat posten? Waarin staat dat als je vraag hebt over het aansluiten van je monitor en/of je 5.1 surround setje je gewoon in de topic start moet kijken? Deze vragen komen namelijk ZO vaak voorbij, terwijl het antwoord gewoon in de topic start staat!
Misschien moeten we gewoon reageren met een one-liner:
Zie TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Maar dat levert alsnog een hoop nutteloze posts op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:14:
[...]

Ik heb niets geflashed maar de zegel aan de voorkant heb ik stomweg opengemaakt. Als ik slimmer was geweest had ik het op youtube kunnen zien hoe je dit kunt openen zonder het te beschadigen.

Dus nu zit ik met een beschadigd zetel. Kan ik dit wel opsturen zodat zij kunnen zien dat ik niets verkeerds heb gedaan? Mijn account op mijn xbox live is gewoon actief gebleven en heb namelijk ook niets geflashed.
Tsja, zonder zegel zal het lastig worden denk ik.
Ook al is de Xbox niet geflashed geweest, dat weet Microsoft niet.
Je kunt hem immers ook terugflashen lijkt me.
Maar goed, niet geschoten is altijd mis, dus ik zou het gewoon proberen.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:24:
[...]

Tsja, zonder zegel zal het lastig worden denk ik.
Ook al is de Xbox niet geflashed geweest, dat weet Microsoft niet.
Je kunt hem immers ook terugflashen lijkt me.
Maar goed, niet geschoten is altijd mis, dus ik zou het gewoon proberen.
Ik wil best Microsoft bellen en hierover vragen maar ja slapende honden wakker maken O-)
En niet hierover hebben en opsturen is misschien ook gevaarlijk ivm kosten die misschien wel betaald moeten worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:21:
Maar dat levert alsnog een hoop nutteloze posts op...
in tegenstelling tot deze =P (kon het niet laten haha).

Gisteren gta4 gekocht in de winkel maar, geen idee of bol.com em nog gaat leveren, had geen zin om erop te wachten. Aka als ie nog komt zal ik em gewoon intact laten & terugbrengen naar de winkel met het motto: 'onze xbox heeft rrod gekregen, mag ik geld terug, kijk hij zit nog dicht', en mocht dat niet werken dan is het ruilen / gta4 verkopen.

xbox360 bevalt goed, heb er een hdmi kabel bij gekocht en het beeld is werkelijk super, echt ongelooflijk. Wel is ie al _2 keer_ vastgelopen bij het starten van zo'n gedownloade demo...en dat baart me toch wel zorgen. Gelukkig hebben we de nieuwe versie, dus het zal wel aan die demo's liggen, geen idee of die altijd even stabiel zijn. Iemand daar ervaringen mee? vastlopende demo's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb gisteren voor het eerst op de xbox gespeeld, had ook vastlopers. Een keer in GTA tijdens een filmpje :S ! en een keer tijdens de Demo van CARS. Dus denk ik niet om je zorgen over te maken. Zal nog wel vaker gebeuren, beetje rekening mee houden dat je de Xbox fris opstelt zodat deze niet te heet kan worden, volgens mij is liggend ook het beste. De Demo's komen van de harde schijf dus...weet niet of het aan de demo ligt maar daar kunnen ook gewoon fouten in zitten aangezien het een demo is en geen totaalpakket. Ik moest wel updates downloaden voordat ik GTA & Creeds A kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Voor de mensen met Gold abbo, de GRID demo is nu op marketplace te vinden. Kleine 800 mb.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 11-09 14:00
Ik wil graag ook gebruik maken van een 3,5mm jack koptelefoon bij mn xbox. Volgens mij is daar geen directe aansluitmogelijkheid voor. De headset die je op de controller gebruikt, kan ook alleen spraak weergeven of niet?

Dan heb ik nog de volgende opties: aansluiten op mijn receiver 6,3mm jack plug, verloopstukje kopen dus. die ontvangt 5.1 optisch van de xbox maar dat is vast geen probleem. volgens mij is het dan een kwestie van inpluggen en gaan.

Of kan ik beter een headset in mn tv pluggen? Die heeft wel een 3,5mm aansluiting, maar dan moet ik de rode en witte tulp aansluiten op de tv en de xbox omschakeln naar stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:51:
Voor de mensen met Gold abbo, de GRID demo is nu op marketplace te vinden. Kleine 800 mb.
Heb je 'm al gespeeld? Is 'ie niet te arcade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

buddow schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:23:

Of kan ik beter een headset in mn tv pluggen? Die heeft wel een 3,5mm aansluiting, maar dan moet ik de rode en witte tulp aansluiten op de tv en de xbox omschakeln naar stereo?
Wat jij denk ik zoekt is zoiets: (maar dan wellicht met een ingang ipv uitgang).

Afbeeldingslocatie: http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/images/6043.jpg

Zit ook bij de VGA kabel voor als je op je monitor wilt spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennahz op 08-05-2008 12:52 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 11-09 14:00
Ik heb nog even gekeken. Volgens mij kan ik met dit de headset direct op de receiver aansluiten:

Jack 3,5mm stereo female naar Jack 6,3mm stereo male

Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-online.nl/productimages/166.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Wom schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:51:
Hmm.. nu dacht ik dus even op gamehubs.com een code voor gold te kopen maar daar is hij uitverkocht. Komt dit vaker voor en moet ik gewoon even geduld hebben tot ze weer in stock zijn of moet ik gaan gokken op een ebay verkoper ?

= edit =

@McFlipp thanks.. daar maar een DE(/EU) versie besteld (EUR 29)

[ Voor 8% gewijzigd door Martkrui op 08-05-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Martkrui schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:39:
[...]

Hmm.. nu dacht ik dus even op gamehubs.com een code voor gold te kopen maar daar is hij uitverkocht. Komt dit vaker voor en moet ik gewoon even geduld hebben tot ze weer in stock zijn of moet ik gaan gokken op een ebay verkoper ?
Gokken lijkt me niet bij een feedback van meer dan 6000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe het kan dat ik geen subtitles met tversity kan afspelen?

De bijgeleverde codec heb ik geinstalleerd en transcode staat op always.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Martkrui schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:39:
[...]

...

= edit =

@McFlipp thanks.. daar maar een DE(/EU) versie besteld (EUR 29)
Kan je even laten weten hoe het is bevallen? En vooral of het werkt op een NL 360 :) dan ga ik er ook voor nml.

[ Voor 26% gewijzigd door Terranca op 08-05-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waneer komt eigenlijk ongeveer de spring update , kwam toch in mei ergens of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Vannacht na een paar uur gamen me eerste freeze gehad tijdens GTAIV.. Ach, lullig als je ver bent bij een missie, maar gelukkig kwam ik net uit me savehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:50:
[...]

Heb je 'm al gespeeld? Is 'ie niet te arcade?
Behoorlijk arcade, helemaal als je Forza en GT5:P gewend bent. Ziet er wel heel mooi uit, en de arcade feeling heb je snel onder de knie. Online is ook goed uitgewerkt vindt ik, kortom kan niet wachten tot ie uitkomt. Moet er wel bijzeggen dat ik alles op standaard had staan, dus met hulpmiddelen uit zal het wel een stuk minder arcade zijn denk ik.

Alleen het driften heb ik nog niet zo onder de knie, ik had iets van 350k terwijl m'n tegenstander 750k had, en voor mijn gevoel deed ik het niet eens zo slecht. Dat wordt dus nog flink oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Terranca schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:17:
[...]
Kan je even laten weten hoe het is bevallen? En vooral of het werkt op een NL 360 :) dan ga ik er ook voor nml.
Ik heb deze gekocht en na 1,5 uur had ik een code in m'n mailbox. Nu ben ik 13 maanden gold member.... ben de GRID demo al aan het downloaden, en dat kon met silver niet.
(bij Ebay dus altijd wel even letten op de regio. Bij deze staat EU er specifiek bij genoemd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Das wel een stuk goedkoper dan normaal...en zo te zien ook een heel eind betrouwbaar, want dat is ook belangrijk. Ik heb hem opgeslagen bij me favorieten misschien dat ik het binnenkort ook eens probeer als ik wat meer spellen heb gehaald voor multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister een xbox 360 elite gehaald.

Ik sluit mijn xbox 360 aan via de hdmi kabel aan mijn JVC scherm.

het probleem is nu dat het beeld wel doet maar ik geen geluid heb.

weet iemand hoe dat kan?

Alvast bedankt.

ik gebruik de bijgeleverde hdmi kabel

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:23:
Ik wil graag ook gebruik maken van een 3,5mm jack koptelefoon bij mn xbox. Volgens mij is daar geen directe aansluitmogelijkheid voor. De headset die je op de controller gebruikt, kan ook alleen spraak weergeven of niet?

Dan heb ik nog de volgende opties: aansluiten op mijn receiver 6,3mm jack plug, verloopstukje kopen dus. die ontvangt 5.1 optisch van de xbox maar dat is vast geen probleem. volgens mij is het dan een kwestie van inpluggen en gaan.

Volgens mij heb je deze nodig

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/images/products/large/datel_headset_adapter.jpg

bij xboxhome te bestellen, wel 10 euro en lange levertijd zo te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:09:
[...]

Een Xbox360 neem ik aan? Met "X" (ik neem aan dat je de laatste updates e.d. hebt) kun je van video source wisselen. Staat er ook bij trouwens als je de moeite neemt om even verder te kijken. ;)

En het laatste moet je dat via je videocodec doen, bij bep. codecs kun je instellen dat hij altijd de ondertiteling mee moet nemen bij het afspelen.
Ja je hebt gelijk, had ik over het hoofd gezien 8)7
en die codecs waar staan die of hoe moet ik die aanklikken? dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Iemand vandaag al een verzendbevestiging van xboxhome gekregen? Ik niet en ben het nu toch wel behoorlijk zat aan het worden :S Wel lang genoeg gewacht dacht ik. Andere winkels als dimplus.nl en consoleshop.nl hebben ze al dagen op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Terranca schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:05:
[...]

Iemand vandaag al een verzendbevestiging van xboxhome gekregen? Ik niet en ben het nu toch wel behoorlijk zat aan het worden :S Wel lang genoeg gewacht dacht ik. Andere winkels als dimplus.nl en consoleshop.nl hebben ze al dagen op voorraad.
Ik heb een mail gehad dat ze niet genoeg Halo 3 hebben gekregen en dat het dus nog tot volgende week woensdag duurt voordat geleverd kan worden. Ik ben ook m'n opties aan 't overwegen :) . Maar nu nog bestellen bij bijv. dimplus heeft ook geen zin meer. Het is wel een beetje lullig dat ze verwachtingen scheppen en die dan keer op keer niet nakomen...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb een verzendbevestiging ontvangen, dus ik denk dat ik 'lucky' ben, hoever je het nog lucky kunt noemen. Echt schandalig dat jullie weer moeten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Heb reactie; ze hebben honderden xboxen verstuurd, en een klein aantal niet. Gelukkig behoor ik in die laatste categorie. Met een beetje mazzel (maar die hoop heb ik eigenlijk al laten varen) heb ik hem nu zaterdag. Tsja, heb nu al 4 verschillende leverdata voor mn kiezen gehad dus ik verwacht dat ik hem ergens eind van de maand krijg, kan het alleen maar meevallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-08-2023
Ik heb 1 week terug een xbox gekocht, maar het bleek achteraf niet de nieuwe 65nm falcon te zijn. Daarom ben ik teruggegaan naar bart smit en heb 'm op laten ruilen voor de falcon. Ze hebben alleen de console omgewisseld en niet de bekabeling, voeding e.d.

Nu bedenk ik me ineens: De oude revisie gebruikte een 203w voeding. Alleen de nieuwe xbox gebruikt een 173w voeding. Maar ik heb nu nog steeds de 203w voeding aangesloten op de nieuwe revisie. Zou dit kwaad kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:52:
[...]

Wat jij denk ik zoekt is zoiets: (maar dan wellicht met een ingang ipv uitgang).

[afbeelding]

Zit ook bij de VGA kabel voor als je op je monitor wilt spelen.
Zo'n verloopstukje van rood/wit naar minijack female zit dus standaard bij de Xbox 360 VGA kabel? Of zit er een rood/wit naar minijack male bij? Ik zit er ook over te denken om m'n Xbox aan een computerbeeldscherm te hangen, maar dan zit ik weer met het geluid. Ik kan namelijk niet zo veel met rood/witte tulpjes, aangezien ik geen versterker heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Laatst online: 09:08
scrapinggoat schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:53:
Ik heb 1 week terug een xbox gekocht, maar het bleek achteraf niet de nieuwe 65nm falcon te zijn. Daarom ben ik teruggegaan naar bart smit en heb 'm op laten ruilen voor de falcon. Ze hebben alleen de console omgewisseld en niet de bekabeling, voeding e.d.

Nu bedenk ik me ineens: De oude revisie gebruikte een 203w voeding. Alleen de nieuwe xbox gebruikt een 173w voeding. Maar ik heb nu nog steeds de 203w voeding aangesloten op de nieuwe revisie. Zou dit kwaad kunnen?
nee dat kan geen kwaad omdat de voeding alleen meer Ampère stuurt naar de xbox maar de xbox doet met de te veel aan ampères niks. dus gaat gewoon weer mee naar de min pool van de voeding

[ Voor 13% gewijzigd door amoi op 08-05-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat amoi zegt :) , mits natuurlijk het voltage hetzelfde is

toch best slordig van de bart smit trouwens, want de volgende eigenaar van die oude xbox met 175 watt voeding gaat wel problemen krijgen. Als ik jouw was zou ik ook nog even de voeding omruilen mochten ze die nog hebben.

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:06:
[...]

Zo'n verloopstukje van rood/wit naar minijack female zit dus standaard bij de Xbox 360 VGA kabel? Of zit er een rood/wit naar minijack male bij? Ik zit er ook over te denken om m'n Xbox aan een computerbeeldscherm te hangen, maar dan zit ik weer met het geluid. Ik kan namelijk niet zo veel met rood/witte tulpjes, aangezien ik geen versterker heb :+
sterker nog het zit er helemaal niet bij je xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amoi schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:15:
[...]

sterker nog het zit er helemaal niet bij je xbox.
Wat bedoel je precies? Mijn vraag was of je bij de Xbox 360 VGA kabel (dus niet de standaard kabel) zo'n verloopstukje krijgt. Dat je hem bij je Xbox 360 niet krijgt weet ik wel, anders was dat me wel opgevallen toen ik de doos uitpakte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:15:
wat amoi zegt :) , mits natuurlijk het voltage hetzelfde is

toch best slordig van de bart smit trouwens, want de volgende eigenaar van die oude xbox met 175 watt voeding gaat wel problemen krijgen. Als ik jouw was zou ik ook nog even de voeding omruilen mochten ze die nog hebben.
als het voltage hoger is kan het op lange duur schade aanbrengen. maar aangezien er weinig onderdelen vervangen zijn zal het nog op het zelfde voltage draaien(neem ik aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:20:
[...]

Wat bedoel je precies? Mijn vraag was of je bij de Xbox 360 VGA kabel (dus niet de standaard kabel) zo'n verloopstukje krijgt. Dat je hem bij je Xbox 360 niet krijgt weet ik wel, anders was dat me wel opgevallen toen ik de doos uitpakte :+
srry begreep het een beetje verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Vervolg op mijn zogenaamd bijzittende HDMI-kabel bij me XBOX Premium @ Free Record Shop: Heb gebeld, en ze zeggen: 'wij kunnen ook een foutje maken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
amoi schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:12:
[...]
nee dat kan geen kwaad omdat de voeding alleen meer Ampère stuurt naar de xbox maar de xbox doet met de te veel aan ampères niks. dus gaat gewoon weer mee naar de min pool van de voeding
Jah, natuurlijk :+ 8)7
Komop zeg, natuurscheikunde in de brugklas ofzo leert al dat het niet zo werkt.
Die 203W is de maximale output, niet continu.
De nieuwe Xbox zal dus gewoon deze voeding minder belasten dan de vorige, de voeding krijgt dus minder werk en blijft niet hetzelfde doen voor jan met die drie letterige achternaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:06:
[...]

Okay, ik heb net een topic op een ander forum gelezen waar wordt bevestigd dat er een adapter bijzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
SH4D3H schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:26:
[...]

De nieuwe Xbox zal dus gewoon deze voeding minder belasten dan de vorige, de voeding krijgt dus minder werk en blijft niet hetzelfde doen voor jan met die drie letterige achternaam.
vertel dat maar tegen hem niet tegen mij ik doe dit jaar examens. of legde ik het te moeilijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
scrapinggoat schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:53:

zeker niet handig, weer terug gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
P = U X I ....
Waarbij P het vermogen is in watt, U het voltage in volt en I de stroomsterkte in Ampere.
Ik weet niet hoeveel volt er aan de andere kant van de voeding uitkomt (dus niet de 220 stekker), maar laten we aannemen 12 Volt

De oude 203W voeding kan dus 203/12 = 16.9 Ampere leveren
De nieuwe 173W voeding kan dus 173/12 = 14,4 Ampere leveren

Nog even voor de theorie, De voeding bied een spanning aan, de console consumeert een vermogen, daardoor ontstaat er een stroom van een bepaalde sterkte, uitgedrukt in Ampere. Als je een zwaardere voeding hebt, is dat niet erg. Zolang het gevraagde vermogen van de console maar nooit het maximaal te leveren vermogen van de voeding overstijgt.

Als je de oude Xbox 360 aansluit op een nieuwe revisie (173W) zal ik me WEL zorgen maken.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even voor de duidelijkheid: de nieuwe revisie is 175W, en niet 173W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je naast de voeding van de xbox360 zien of het een 65nm of een 90nm is? :P Heb dat nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gister avond een mailtje van Xboxhome gehad waarin stond dat ie verstuurd is.
Het is nu wel het einde van mijn vakantie in plaats van halverwege, maargoed met een beetje geluk heb ik hem vandaag nog als TNT eeen beetje opschiet...

Statusinformatie Datum Locatie

Zending opgehaald en in sorteerproces 09-05-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-05-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Yo, nog meer BOL.COM Fans ?

Ikke wel...kreeg net deze mail, terwijl ik eigenlijk zondag had besteld, en de actie pas maandag inging. Ik had de rest hier op de hoogte gebracht omdat ik een gekke mail kreeg. Had twee keer gebelt en kreeg vandaag deze e-mail:

U geeft aan dat uw bestelling van een Xbox360 bundel bij bol.com met bestelnummer: 6289727640 niet compleet is afgeleverd. Ik begrijp dat dit vervelend is, dit is niet de service die u van bol.com mag verwachten. Verder geeft u aan niet meer precies te weten welke spellen bij de bundel horen. De spellen die bij uw bundel geleverd zouden moeten zijn:
- Halo 3
- Assassin's Creed
- Grand Theft Auto IV
Ik heb deze spellen, om uw bestelling van de Xbox360 bundel compleet te maken, voor u na besteld. U kan deze spoedig thuis verwachten.
Dus das een zeer mooie bundel voor 270,- !
Heb de acceptgirokaart hier nog liggen, niet dat ze dadelijk een nieuwe opsturen met een verhoging van 100 euro anders stuur ik de games gewoon weer terug en betaal ik via de oude acceptgirokaart. Nog even op save spelen en dan 3 gratis games.

[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 09-05-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Ik heb afgelopen maandag een xbox pro gekocht. Ik vraag me 1 ding af. Ik zag aan de zijkant een 'lipje' zitten waaracher het serienummer zit. Maarja, eerst natuurlijk de doos opentrekken alles aansluiten en GTA spelen. Nu trok ik gisteren dat lipje open en duh.. een leeg gat. Ik vraag me af waar nu dat serienummer zit, aangezien er kans op shit bestaat en waarschijnlijk het serienummer op moet geven in geval van RMA.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:17:
Ik heb afgelopen maandag een xbox pro gekocht. Ik vraag me 1 ding af. Ik zag aan de zijkant een 'lipje' zitten waaracher het serienummer zit. Maarja, eerst natuurlijk de doos opentrekken alles aansluiten en GTA spelen. Nu trok ik gisteren dat lipje open en duh.. een leeg gat. Ik vraag me af waar nu dat serienummer zit, aangezien er kans op shit bestaat en waarschijnlijk het serienummer op moet geven in geval van RMA.

Iemand enig idee?
True, had ik ook.. maakte meteen zorgen maar dat boeit niets! Het serienummer staat gewoon achter op je xdoos maar ook in het voorste USB-'gat' zit een sticker met hierop het serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op je xbox zelf :) aan de onderkant/achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:26:
[...]

dat zegt hij toch ook. De spanning is van belang niet de stroom. De spanning levert de stroom af, heeft de xbox niet zoveel behoefte aan zoveel stroom dan wordt dat niet afgegeven.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
R4NCOR schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:22:
Op je xbox zelf :) aan de onderkant/achterkant
Thanks!!

Overigens er staan vooraf al een lading demo's en arcade spellen (demo's) die via Live gekocht kunnen worden. Dergelijke Feeding Frenzy-achtige spelletjes zijn iets waar mijn vriendin ontzettend blij van wordt (helaas), maar ik vind het raar dat deze gekocht moet worden. Bij de Arcade versie zaten volgens mij gelijk al 5 arcade spellen op een disc.

Kan je als "pro" gebruiker deze spellen gratis downloaden dmv een code ofzo? Ik heb nog geen abo aangezien ik eerst verder wil met de single player missies van gta.

[ Voor 0% gewijzigd door Warfare op 09-05-2008 13:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Bij de PRO zal je al je ARCADE games moeten kopen. Je kunt wel de trail versies proberen. 5 gratis Arcade games zit echter alleen in het Arcade pakket .........

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:04:
[...]

Thanks!!

Overigens er staan vooraf al een lading demo's en arcade spellen (demo's) die via Live gekocht kunnen worden. Dergelijke Feeding Frenzy-achtige spelletjes zijn iets waar mijn vriendin ontzettend blij van wordt (helaas), maar ik vind het raar dat deze gekocht moet worden. Bij de Arcade versie zaten volgens mij gelijk al 5 arcade spellen op een disc.

Kan je als "pro" gebruiker deze spellen gratis downloaden dmv een code ofzo? Ik heb nog geen abo aangezien ik eerst verder wil met de single player missies van gta.
je zou er microsoft punten( in een winkel of door middel van credit card) voor moeten kopen om er ongeveer ............ 2/3 te kunnen downloaden(ervan uitgaan dat de desbetreffende persoon 2100 punten koopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Als er nog mensen zijn die Online Petitie voor 16:10 support (1680x1050, 1440x900, 1280x800, etc) willen tekenen kunnen ze dat hier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Had er hier niet iemand gezegd dat die resoluties gingen toegevoegd worden in de volgende patch? Ik had vanwege die uitspraak toch maar een VGA kabel gaan halen. Dat bleek dus onzin te zijn dan?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Boeboe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:53:
Had er hier niet iemand gezegd dat die resoluties gingen toegevoegd worden in de volgende patch? Ik had vanwege die uitspraak toch maar een VGA kabel gaan halen. Dat bleek dus onzin te zijn dan?
Als je een bron hebt zou ik het graag horen. Nergens iets van MS kunnen vinden dat jouw verhaal bevestigd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
amoi schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:40:
[...]

vertel dat maar tegen hem niet tegen mij ik doe dit jaar examens. of legde ik het te moeilijk uit?
Jij zegt dat de voeding meer ampères gaat leveren die dan 'onbenut' blijven.

Dus (stel output is 12V): De oude 203W voeding levert 16.9A, de nieuwe 14,4A.
De Xbox doet met de 2.5A teveel niets en die loopt terug naar de min.

En dat is onzin.
De nieuwe box zal gewoon maximaal 14,4A trekken.
Je zou toch niet willen dat de voeding altijd het volledige vermogen trekt al is dat niet nodig?

Iemand al last gehad van vastlopers e.d. met deze hitte?
Ik heb er namelijk nog weinig over gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nu net op voorraad: De regiovrije Asian version van Condemned 2: Bloodshot voor 32 euro :)

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-70-2nnh.html

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/170/6v/pa.123965.9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Ah nice, zou inderdaad eens tijd worden!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
Als het een beetje mee zit heb ik volgende week een 46" LCD hier staan :P is die 1680*1050 niet meer nodig... En toch ga ik hem tekenen voor de vele mensen die wel die reso's nodig hebben!

GTA4 is ontzettend gaaf trouwens :) gisteren met wat vrienden de party mode gedaan en das ook wel leuk. Maar kun je ook een van de andere modes spelen met alleen friends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Dit topic is niet bedoeld voor zulk soort onzinnige mededelingen.

[ Voor 72% gewijzigd door TheZeroorez op 09-05-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Even denken hoor. Álle 360 games zijn gemaakt voor 4:3 of 16:9. Wat wil je dat ze gaan doen, scalen naar 16:10? Dat kan je tv/scherm vast ook, maar of je alles uit perspectief wil laten rekken... Het spel renderen op 16:10 zal zeker niet gebeuren, want de engines van de games zijn daar niet voor gebouwd én het geeft een oneerlijk voordeel bij multiplayer.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Defecte Xbox? Xbox 360 defecten topic Deel 2