Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 72.922 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:46
Moreno schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:30:
Ik zit met een probleem. Ik heb mijn gamersprofiel aangemaakt met mijn hotmail account. Achteraf bleek dat in mijn hotmail account ingestelt stond dat ik in Florida (Amerika) woonde. Nu heeft mijn Xbox account dat overgenomen. Nu wil ik dat veranderen naar Nederland, maar ik kan niet vinden waar dat kan. Ik kan wel het adres in Amerika veranderen, maar ik kan het land van herkomst niet veranderen.
Iemand een idee hoe ik dat moet doen?
Helaas, dat kan niet. Je zult een nieuwe account moeten aanmaken.
johnnyv.nl schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:32:
Age of Conan krijgen we toch ook nog? Ben wel benieuwd naar de eerste niet-lelijke mmo op de 360 :P
Jammer dat je daar maandelijks voor moet betalen (en dan vind ik 11 euro per maand voor een spel toch best veel + natuurlijk de aanschafkosten van 50+ euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
MochiGohan schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:30:
[...]

Helaas, dat kan niet. Je zult een nieuwe account moeten aanmaken.
Eh :?

Ik had exact hetzelfde, in mijn hotmail account aangepast dat ik in Nederland woonde, xbox live nam dat over en kon toen wel adres invoeren binnen Nederland.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

NG2 al in de winkels?

Modbreakje: binnen drie uur kicken hoeft ook niet in een groot topic hoor. En langsfietsen mag nog steeds ;)

[ Voor 74% gewijzigd door F_J_K op 04-06-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
Anoniem: 216382 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:52:
[...]

Hoop dat ze hem hebben heb vanaf vanmiddag een dag vrij namelijk :)
En jah hoor... ze hebben hem.
En een 'streetdate' helaas is de FRS hier niet van plan hem aan me te verkopen :(.

Kortom vanmiddag ff een rondje maken kijken of er een winkel is die lak heeft aan de streetdate.

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-02 13:59
Thrilled schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:46:
[...]

Eh :?

Ik had exact hetzelfde, in mijn hotmail account aangepast dat ik in Nederland woonde, xbox live nam dat over en kon toen wel adres invoeren binnen Nederland.. :?
Niet wanneer je bij het aanmaken van je Hotmail-account hebt ingevoerd in de VS te wonen. Had het zelfde probleem, had het op VS gezet lang geleden omdat je dan een grotere mailbox had (ik geloof 100mb ipv 10mb toen nog :P). Maarja, voor mn Xbox Live gewoon een nieuw Hotmail-adres aangemaakt en die gebruikt. MSN doe ik toch niet via de Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mirwits schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:00:
[...]

En jah hoor... ze hebben hem.
En een 'streetdate' helaas is de FRS hier niet van plan hem aan me te verkopen :(.

Kortom vanmiddag ff een rondje maken kijken of er een winkel is die lak heeft aan de streetdate.
wtf waar slaat dat nou weer op hoezo een streetdate :S fucking shitzooi krijgen we dat gezeik weer natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 14:31

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Renkie schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:35:
[...]

Thnx voor je reply, hier kan ik wat mee !

Ik heb helaas niet meer de originele remote, en op mijn universele remote lijk ik die infoknop te missen
Welke functie heeft die info knop bij jou normaal ?
Note: the [i+] button is also known as [OSD] or [STATUS] button

Als je op die knop drukt komt even in beeld te staan welke zender je kijkt, welk programma er op is en of het stereo/mono is. Oftwel hetzelfde als wanneer je van kanaal wisselt. Die knop moet je hebben :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

Anoniem: 216382 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:06:
[...]

wtf waar slaat dat nou weer op hoezo een streetdate :S fucking shitzooi krijgen we dat gezeik weer natuurlijk
Doe eens rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee.

want.

IK HEB HEM WOOHOO _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Gefeliciteerd,

Ik denk dat ik NGII nog even over sla, ik heb nu te druk met Dragonball Z burst limit en een boel andere games die ik nog moet uitspelen.

ga je overigens nog emigreren naar Amerika? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Laatst online: 18-09-2021
En zou je met ons je geheim willen delen :).
Kortom waar heb je hem gehaald?

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

Heb ik net besloten dat ik het effe rustig aan zou doen omdat ik de laatste tijd echt teveel geld uitgeef, speel ik de demo van Ninja Gaiden II --> Ik was meteen verkocht, wat een vet spel 8)
Denk dat ik vanavond even bij Media Markt Maastricht langsga, die hebben meestal wel lak aan streetdates (enige spel waarbij ze zich eraan hebben gehouden is GTA IV)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie je? Zat je je voor niks op te winden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Is dat een leuk spel Ninja Gaiden? Moet nu eerst GTAIV uitspelen, Burst Limit kopen en daarna een ander spel halen :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11

Nitai

Live the life you love.

Ik speelde gisteren de demo van Burst Limit...en ik dacht, nice, nu moet ik deze ook halen. Is niet goed voor de portemonnee en GTAIV heb ik ook nog niet uitgespeeld! Verslavend zeg al die spellen, en zo weinig tijd....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 08:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Uiteraard heb ik voor de volgende vraag research gepleegt, maar kreeg niet echt een tevredenstellend antwoord:

Ik heb mijn Xbox nu aangesloten via een VGA van een no-name merk (ik denk Monster) aan een 24"iiYama TN panel TFT. Werkt allemaal prima, alleen zie ik veel 'dubbele beelden' . Wat bedoel ik hier mee: als je een woord in het wit op een donkere achtergrond hebt, dan zit er (in een stuk minder sterke aanwezigheid ) het woord erachter en weer daarachter, en weer daarachter enz. Hierdoor wordt het beeld een beetje wazig voor mijn gevoel.(hetzelfde al je muistrail in windows, soort van lag dus) Nu kan dit 2 dingen betekenen imo:

-TN panel is gewoon niet echt geschikt en ik moet het ermee doen (geen ramp ;) )
-De VGA kabel is niet van goede kwaliteit en ik kan beter MS zijn eigen kabel kopen.

Kan iemand mij hier een zinnig antwoord op geven? Ik denk namelijk dat het aan optie 1 ligt, maar weet dit niet zeker. Indien er beeld materiaal nodig is, hoor ik dat graag ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:19
Notna schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:48:
Uiteraard heb ik voor de volgende vraag research gepleegt, maar kreeg niet echt een tevredenstellend antwoord:

Ik heb mijn Xbox nu aangesloten via een VGA van een no-name merk (ik denk Monster) aan een 24"iiYama TN panel TFT. Werkt allemaal prima, alleen zie ik veel 'dubbele beelden' . Wat bedoel ik hier mee: als je een woord in het wit op een donkere achtergrond hebt, dan zit er (in een stuk minder sterke aanwezigheid ) het woord erachter en weer daarachter, en weer daarachter enz. Hierdoor wordt het beeld een beetje wazig voor mijn gevoel.(hetzelfde al je muistrail in windows, soort van lag dus) Nu kan dit 2 dingen betekenen imo:

-TN panel is gewoon niet echt geschikt en ik moet het ermee doen (geen ramp ;) )
-De VGA kabel is niet van goede kwaliteit en ik kan beter MS zijn eigen kabel kopen.

Kan iemand mij hier een zinnig antwoord op geven? Ik denk namelijk dat het aan optie 1 ligt, maar weet dit niet zeker. Indien er beeld materiaal nodig is, hoor ik dat graag ;)
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb een Smasung 205BW, volgens mij ook een TN-paneel.
Alleen ik heb mijn kabel ook niet van MS zelf (volgens mij). Ik heb hem via ebay gekocht, maar weet niet of die de officiele is. Hoe kom je hierachter?
Doosje zat er niet bij anders zou de verzendkosten duurder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:48:
Ik heb mijn Xbox nu aangesloten via een VGA van een no-name merk (ik denk Monster)

Als je een kabel hebt van Monster Cable is het zeker niet het punt dat je een slechte kabel hebt. Monster Cable maakt echt goede spullen. Wel duur, maar wel goed :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Ik heb wel een officiële, met zo'n microsoft hologramstickertje geloof ik, en bovendien: een optische uitgang.

De kwaliteit hiervan is ook niet super, heb een beetje last van ruis bij donkere beelden, kabel zelf voelt ook dunnetjes aan. Dubbele beelden enzo heb ik verder geen last van :).

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit echt te wachten op bad company. Vreemd dat deze game geen eigen topic heeft, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik wacht eerder op Brothers in Arms, schieten in een Nederlandse setting lijkt mij wel de moeite waard.

Alleen als het weer beter wordt, dat zal ik vaker vlakbij die kerk op dat plaatje van bovenstaande poster, Stalcu, te vinden zijn. Op het terras met een pintje in mijn hand .... ;-)

Grote witte kerk ..... met terasjes vlakbij !

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 08:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

FeaR1986 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:54:
[...]

Als je een kabel hebt van Monster Cable is het zeker niet het punt dat je een slechte kabel hebt. Monster Cable maakt echt goede spullen. Wel duur, maar wel goed :)
Het is dus van Dragon360 zie ik net (gekocht via Play-Asia = €4,43 :X ) Maakt dat dan wél het verschil :+ :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07-2020
Is het zo dat die battery packs (gewoon dat houdertje waar je batterijen in moet stoppen) in je wireless cotroller in levensduur afnemen. Ik merk dat de batterijen bij eenzelfde gameverbruik bij de nieuwe controller langer meegaan. Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 15:14
Kan je die vraag nog eens herformuleren?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07-2020
Bij een standaard wireless controller van microsoft zit een houder waar je 2 batterijen in kan doen (dit noem ik de battery pack). Deze klik je vervolgens op de controller en je kunt gamen. Ik heb een oude en een nieuwe controller. Wanneer ik in beide controller nieuwe baterijen doe, dan zijn de batterijen bij de oude controller relatief sneller leeg. Er van uitgaand dat de games ongeveer evenveel vermogen verbruiken en veronderstellend dat het om 4 identieke batterijen gaat. Kan het zijn dat de levensduur van de battery pack afneemt, naarmate je meer gamed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221563

Die battery pack is alleen maar een doorgeefluik. Misschien dat oudere controllers meer stroom gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

stalscu schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:23:
Ik zit echt te wachten op bad company. Vreemd dat deze game geen eigen topic heeft, of zie ik iets over het hoofd?
Klopt die is er nog niet :) We zouden er eentje kunnen openen / maken.

Ik ben er denk ik uit mensen. Het wordt een Xbox 360 Elite. Kost een berg maar dan heb je ook wat. Ik neem er wel gelijk zo'n Microsoft VGA Kabel erbij voor mijn Samsung 226bw Monitor omdat ik nog geen HD(ready)TV heb.

Alvast maar een Gold Abbo kopen op gamehubs :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Is er ook een GUN voor de XBOX 360 met een Schietspel erbij ?

Zou het wel leuk vinden om op me TV te knallen, weet wel dat PlayStation er eentje heeft met Time Crisis 4 bijvoorbeeld, is er ook zoiets voor de XBOX 360 ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik ga denk ik deze vga-kabel halen, ook vanwege Bad Company. Morgen de demo, en dan nog een paar weekjes wachten! :D

Iemand nog aanraders? Ervaringen met deze kabel?

[ Voor 13% gewijzigd door 3lmo op 04-06-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125292

3lmo schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 18:37:
Ik ga denk ik deze vga-kabel halen, ook vanwege Bad Company. Morgen de demo, en dan nog een paar weekjes wachten! :D

Iemand nog aanraders? Ervaringen met deze kabel?
http://www.nl.bol.com/is-...04004313384&Section=GAMES

Deze heb ik vorige week gekocht i.c.m. een Iiyama 24" HD monitor, werkt perfect! Super kwaliteit en gewoon op de volledige resolutie van mijn scherm en FullHD. Onkosten waren iets van €19,50 inclusief de verzending.

Moest er nog wel even een los jack kabeltje bij bestellen die 2 tulp stekkers naar 1 stereo stekker om kon zetten, zodat het geluid ook via mijn monitorboxjes kon gaan, deze kostte €0,90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
QkleQ schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:27:
Kan het zijn dat de levensduur van de battery pack afneemt, naarmate je meer gamed?
Nee, die neemt niet af, ik denk dat de nieuwe controller gewoon iets zuiniger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
yzf1kr schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:11:
[...]

Nee, die neemt niet af, ik denk dat de nieuwe controller gewoon iets zuiniger is.
die kan wel afnemen. Het is niet zo dat lithium batterijen onverwoestbaar zijn, ook die slijten.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De batterijen zelf wel, de plastic behuizing waar hij het over heeft niet echt...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-03 23:18
Digital-DNA schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:49:
[...]

Note: the [i+] button is also known as [OSD] or [STATUS] button

Als je op die knop drukt komt even in beeld te staan welke zender je kijkt, welk programma er op is en of het stereo/mono is. Oftwel hetzelfde als wanneer je van kanaal wisselt. Die knop moet je hebben :)
Heb de knop gevonden, maar helaas geen succes
Wel heb ik mijn TV op die site kunnen vinden, dit is het exacte type.

32PW9611 GFL2.30 E 1995

Gezien je ervaring hiermee, heb jij nog ideeen / tips / hints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:32:
[...]

die kan wel afnemen. Het is niet zo dat lithium batterijen onverwoestbaar zijn, ook die slijten.
Het gaat niet over Lithium batterijen, het gaat erover dat nieuwe batterijen in het plastic battery pack op de ene controller sneller leeg zijn dan in de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

hoe laat komt de demo van battlefield op xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Laatst online: 04-05 10:24

Huig

Merino Fanatic

NeoMe schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:56:
Is er ook een GUN voor de XBOX 360 met een Schietspel erbij ?

Zou het wel leuk vinden om op me TV te knallen, weet wel dat PlayStation er eentje heeft met Time Crisis 4 bijvoorbeeld, is er ook zoiets voor de XBOX 360 ?
Ik denk het niet. De xbox had er wel 1, die heb ik namelijk thuis liggen (beretta lightgun met House of The Dead 3). Maar die lightguns werken niet met de plasma en lcd televisies geloof ik.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 16:33
weet iemand nog waar je voor een zacht prijsje UEFA Euro 2008 kunt kopen?

vind deze toch wel stuk beter dan fifa 08, ook al heb je minder teams en mogelijkheden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Renkie schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:31:
[...]

Heb de knop gevonden, maar helaas geen succes
Wel heb ik mijn TV op die site kunnen vinden, dit is het exacte type.

32PW9611 GFL2.30 E 1995

Gezien je ervaring hiermee, heb jij nog ideeen / tips / hints.
Other codes which seem to work:
0 1 6 2 5 9 6
0 3 6 2 5 9 6
0 4 6 2 5 9 6
0 7 6 2 5 9 6
0 8 6 2 5 9 6
gevolgd door [i+]

Zou moeten werken anders moet je eens kijken of je van iemand een Philips-zapper kan lenen :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Huig schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:14:
[...]Ik denk het niet. De xbox had er wel 1, die heb ik namelijk thuis liggen (beretta lightgun met House of The Dead 3). Maar die lightguns werken niet met de plasma en lcd televisies geloof ik.
Niet ?

En Time Crisis 4 op de PS3 dan, die heeft een ConGun3. Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/28l6x4h.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 05-06-2008 10:52 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 04-05 20:25

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik twijfel of ik een HDDVD (goedkoop) zal gaan aanschaffen. De HDDVD films zijn behoorlijk goedkoop aan het worden, maar de vraag is hoeveel er nog uit zullen komen.
Lastige keuze hè :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:03

S2S

DoctorV64 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:54:
Ik twijfel of ik een HDDVD (goedkoop) zal gaan aanschaffen. De HDDVD films zijn behoorlijk goedkoop aan het worden, maar de vraag is hoeveel er nog uit zullen komen.
Niet echt ;) Ik zou zeggen, lekker kopen joh.

Denk je nou echt dat ze voor Blu-ray de bestaande encodes gaan nog een keer gaan doen? Ik als laatst dat Transformer BD versie dezelfde video encode gebruikt als de HD-DVD versie (die opschepper Bay met BD is beter, laat dat dan ook zien met een nieuwe video encode, had ik hem nog een keer gekocht) er is alleen een andere audio track toegevoegd, maar de DD5.1 Plus op HD-DVD was ook al goed (best audio die ik hebt gehoord, zowel BD als HD-DVD).

En zo zullen er nog wel meer titles komen, die rechtstreeks van HD-DVD op BD gaan.

Enkele voorbeelden:

The Matrix HD
Transformers
The Mummy
King Kong
Batman Begins (zal met niet verbazen als ook dit een HD-DVD encode is op BD)

Ik koop ze allemaal op HD-DVD, ga ze echt niet nog een keer op BD kopen, HD is HD imo.

(ja ik heb ook BD's en een PS3)

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 05-06-2008 11:12 ]

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

DoctorV64 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:54:
Nieuw komt er vrijwel niets meer uit, alleen het huidige aanbod zal nog ff aanblijven.
Als je toch een speler wilt kopen en niet veel geld kwijt wil zijn kun je ook een Blu-ray speler voor in de PC kopen deze zijn al tekoop vanaf 100,-

Ik zou geen HD-DVD speler kopen voor de xbox360, misschien kun je eventueel een hybride standalone speler kopen. Maar dat kost wel weer flink geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:28
NeoMe schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:49:
[...]

Niet ?

En Time Crisis 4 op de PS3 dan, die heeft een ConGun3. [afbeelding]
En van die mooie sensoren die je via usb aan je tv mag plakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zijn 2 nieuwe demos op xbox live :

civilization en kungfu panda

nog geen battlefield bad company te bekennen :(

is de bf demo vertraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

De demo van Battlefield: Bad company staat op Live:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:16:
ik ga meteen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-03 14:02

MethodP

baanaan

Anoniem: 125292 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:09:
[...]

http://www.nl.bol.com/is-...04004313384&Section=GAMES

Deze heb ik vorige week gekocht i.c.m. een Iiyama 24" HD monitor, werkt perfect! Super kwaliteit en gewoon op de volledige resolutie van mijn scherm en FullHD. Onkosten waren iets van €19,50 inclusief de verzending.

Moest er nog wel even een los jack kabeltje bij bestellen die 2 tulp stekkers naar 1 stereo stekker om kon zetten, zodat het geluid ook via mijn monitorboxjes kon gaan, deze kostte €0,90.
kun je hiermee ook je xbox aansluiten op een 5.1 surround set? of zul je dan echt zo eentje nodig hebben?

Kun je die twee audio uitgangen niet omzetten naar optisch o.i.d. ? Want alleen die kabels van Logic 3 hebben optische uitgang voor audio, dus dan zal er weinig keuze wezen :?

EDIT: Nevermind, heb het al gevonden, veel van die aansluitingen hebben een optische ingang, hiervoor kun je eventueel dus nog een TOSlink optische kabel klopen voor 6 euro bij bol.com 8)

[ Voor 7% gewijzigd door MethodP op 05-06-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Anoniem: 251512 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:13:
[...]

Nieuw komt er vrijwel niets meer uit, alleen het huidige aanbod zal nog ff aanblijven.
Als je toch een speler wilt kopen en niet veel geld kwijt wil zijn kun je ook een Blu-ray speler voor in de PC kopen deze zijn al tekoop vanaf 100,-

Ik zou geen HD-DVD speler kopen voor de xbox360, misschien kun je eventueel een hybride standalone speler kopen. Maar dat kost wel weer flink geld.
Misschien even erbij moeten vermelden dat ik ook een PS3 heb.

Tja ik kan een nieuwe krijgen en ik zie al HDDVD's liggen voor 10 euro. Dat is nog goedkoper dan een DVD namelijk :P

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199898

Als je de xbox aansluit via een HDMI kabel en bij instellingen 1080p gaat kijken heb je meerdere opties (3 opties). Er staat dan bij dat niet elke tv een optie kan ondersteunen. Welke optie moet ik kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 15:47

Smoonshine

Feyenoord!!

DoctorV64 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:58:
[...]

Misschien even erbij moeten vermelden dat ik ook een PS3 heb.

Tja ik kan een nieuwe krijgen en ik zie al HDDVD's liggen voor 10 euro. Dat is nog goedkoper dan een DVD namelijk :P
Maar ja, de 360 zal op den duur ook vervangen worden. Ik zou het zelf zonde van mijn geld vinden, zeker als je ook een PS3 hebt waar je blu-rays op af kunt spelen. Als je een jaartje wacht, dan zijn de BR versies van die HD-DVD titels ook voor 10/15 euro te koop en aangezien BR toch de standaard wordt heb je daar in mijn ogen veel meer aan. Dan hoef je in de toekomst niet altijd meer de 360 aan te sluiten om die paar HD-DVD's die je hebt nog te kunnen kijken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Dat is een mooi punt wat je daar maakt, maar ik heb hem toch aangeschaft.
Ik zal wel de komende periode wat films kopen/lenen/ruilen en als ik uitgekeken ben dan verkoop ik het gewoon voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb een tijd geleden een Xbox360 HDDVD Player voor 10€ gekocht (nieuw), naderhand nog een paar films voor elk 10€ en ik ben dus gewoon evenveel kwijt als 1 BluRay film. Zowiezo vond ik de aanschaf de moeite omdat de afstandsbediening handig is voor gewone DVD films te kijken. En later heb je natuurlijk een heuse cult-item zoals de Betamax en Laserdisc apparaten van weleer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje, heb mijn xbox360 met HDMI aangesloten op mijn tv. Maar hoe koppel ik mijn xbox360 voor de audio op mijn reciever. Heb alleen een optische ingang vrij op mijn receiver en wil hem daarmee aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 09:38
Daarvoor heb je de HDMI kit nodig, dan kan je dus hdmi naar je TV en av/digital out naar je receiver aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:57
jammer dat er geen hddvd drives te vindenz ijn. Orders waren gecancelled dus ga maar me hddvd's die wel binnengekomen zijn verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11

Nitai

Live the life you love.

Online vind je ze nog genoeg hoor op Marktplaats en Ebay.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mohawk0618 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:24:
Daarvoor heb je de HDMI kit nodig, dan kan je dus hdmi naar je TV en av/digital out naar je receiver aansluiten.
Zoiets als dit?
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B136103/cid/20002/Microsoft_XBox_360_HDMI_AV_Kabel/

is er ook een andere oplossing want ik heb al een HDMI kabel, alleen om nou 40euro voor alleen het koppelstukje te betalen vind ik zwaar overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:42:
[...]

Zoiets als dit?
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B136103/cid/20002/Microsoft_XBox_360_HDMI_AV_Kabel/

is er ook een andere oplossing want ik heb al een HDMI kabel, alleen om nou 40euro voor alleen het koppelstukje te betalen vind ik zwaar overdreven...
Koop een el-cheapo B-merk VGA kabel voor de 360, sloop de kabel en de behuizing van de AV connector eraf. Dan passen de A/V connector en de HDMI-kabel tegelijk in de 360, en kan je de optische uitgang op de A/V connector gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 15:46

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 162418 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:16:
En? Is het wat of valt het tegen? :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:46:
[...]

Koop een el-cheapo B-merk VGA kabel voor de 360, sloop de kabel en de behuizing van de AV connector eraf. Dan passen de A/V connector en de HDMI-kabel tegelijk in de 360, en kan je de optische uitgang op de A/V connector gebruiken.
Kan dit ook met de standaard geleverde composite/scartkabel, dan hoef ik geen nieuwe kabel te kopen. Verder hoe is de kwaliteit hiervan aangezien je dan een openliggende AV kabel in je xbox360 hebt, welke in mijn geval ook in de buurt van veel andere kabels komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
dikki dik schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:32:
[...]

Lees eerst zijn vraag eens voordat je antwoord geeft. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:51:
[...]

En? Is het wat of valt het tegen? :)
Het is wel lekker spelen. Alleen af en toe nog wat wennen met de besturing van voertuigen.
Online speelt het ook wel lekker weg. Na een tijdje is je basis gewoon een stukje grond met kraters en stukgeschoten gebouwen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

En hoe zit het met de lag? En speelt ie soepel?

(ik heb geen hard disk helaas).

Denk je dat deze game dan eindelijke de moeite is om live gold aan te schaffen? Dan zeg ik er bij, dat als alles goed loopt, dat ik battlefield echt moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stalscu schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:02:
Denk je dat deze game dan eindelijke de moeite is om live gold aan te schaffen? Dan zeg ik er bij, dat als alles goed loopt, dat ik battlefield echt moet hebben.
Wou je zeggen dat er geen games zijn die het waard zijn xbox-live aan te schaffen?
Moet je toch eens beter kijken dan, ja of je moet echt niets leuk vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 162418 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:33:
[...]

Het is wel lekker spelen. Alleen af en toe nog wat wennen met de besturing van voertuigen.
Online speelt het ook wel lekker weg. Na een tijdje is je basis gewoon een stukje grond met kraters en stukgeschoten gebouwen >:)
Ben benieuwd... en dan vooral naar het online gedeelte. Voorheen altijd PC gamer geweest, maar sinds kort toch maar gezwicht voor een Xbox. Had geen zin meer om honderden Euro's in mijn PC te pompen. Tot nu toe ben ik aangenaam verrast door dat apparaatje.

Battelfield op een Console?... mja... eerst maar eens zien hoe dat in de praktijk werkt. Vanavond meteen maar eens ff downloaden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stalscu schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:02:
En hoe zit het met de lag? En speelt ie soepel?

(ik heb geen hard disk helaas).

Ik heb in totaal 2 potjes gespeeld. In het 1e potje waren er wel een paar spelers aan het warpen, maar dat kan ook heel goed aan mijn verbinding liggen. Deze week krijgen we een andere provider, dus ze zijn hier wat aan het rommelen. Verder speelt het soepel. In de singleplayer werd het beeld wat mistig nadat er een airstike was geweest. Wel een mooi detail. Verder heb ik nog niet veel gespeeld. Heb helaas tentamens volgende week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

jagermeister schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:13:
[...]

Ben benieuwd... en dan vooral naar het online gedeelte. Voorheen altijd PC gamer geweest, maar sinds kort toch maar gezwicht voor een Xbox. Had geen zin meer om honderden Euro's in mijn PC te pompen. Tot nu toe ben ik aangenaam verrast door dat apparaatje.

Battelfield op een Console?... mja... eerst maar eens zien hoe dat in de praktijk werkt. Vanavond meteen maar eens ff downloaden dan.
Ja klopt het dat ik jou herinner vanuit het BF: Vietnam topic toen dat spel nog veel gespeeld werd?
Ik ben ook altijd pc gamer geweest en heb veel BF en CS gespeeld, maar CoD4 bevalt me op een console (xbox dus) echt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 37384 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:42:
[...]

Ja klopt het dat ik jou herinner vanuit het BF: Vietnam topic toen dat spel nog veel gespeeld werd?
Ik ben ook altijd pc gamer geweest en heb veel BF en CS gespeeld, maar CoD4 bevalt me op een console (xbox dus) echt prima!
Klopt, ik was destijds altijd vrij veel aanwezig in o.a. dat topic. Jouw nick komt me ook bekend voor. Na BF2 ben ik eigenlijk een tijd genokt met gamen. Andere dingen aan mijn hoofd enzo. En nu is er dus de Xbox _/-\o_

CoD4 speel ik de laatste tijd ook regelmatig. Best een tof spel, maar geef mij maar meer de vrijheid (grotere maps) van Battlefield. CoD4 is ietwat te chaotisch naar mijn smaak, maar dat zal ook wel aan mijn skills liggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
jagermeister schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:55:
[...]
Klopt, ik was destijds altijd vrij veel aanwezig in o.a. dat topic. Jouw nick komt me ook bekend voor. Na BF2 ben ik eigenlijk een tijd genokt met gamen. Andere dingen aan mijn hoofd enzo. En nu is er dus de Xbox _/-\o_

CoD4 speel ik de laatste tijd ook regelmatig. Best een tof spel, maar geef mij maar meer de vrijheid (grotere maps) van Battlefield. CoD4 is ietwat te chaotisch naar mijn smaak, maar dat zal ook wel aan mijn skills liggen ;-)
Het is wel chaotischer dan BF2 inderdaad, maar dat mag ik wel.. Lekker erop los sprayen met je ak47!

edit: ik ben effe de BF:BC demo downloaden :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 05-06-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:40
Hoe groot is de demo van BF:BC?
Al een tijdje niet meer op Live geweest en zit hier met belgische limieten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
thomasvdw schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:25:
Hoe groot is de demo van BF:BC?
Al een tijdje niet meer op Live geweest en zit hier met belgische limieten. :/
1.5 Gb....

Hij is bij mij bijna klaar: kan niet wachten. Hopen dat het BF gevoel zoals BF:Vietnam ( mijn favoriet ) een beetje terug komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ThatsHollywood schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:29:
[...]

1.5 Gb....

Hij is bij mij bijna klaar: kan niet wachten. Hopen dat het BF gevoel zoals BF:Vietnam ( mijn favoriet ) een beetje terug komt
Houdt ons op de hoogte.

* PWM zijn router is kapot, morgen pas een nieuwe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Net even gespeeld, 1,5GB inderdaad. Het is allemaal even wennen, maar als je eenmaal klaar bent, perfect! Alhoewel het m'n speeluren COD niet in zal halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:55:
[...]

Houdt ons op de hoogte.

* PWM zijn router is kapot, morgen pas een nieuwe :(
too bad:(

Even de single player aan het doorlopen.... Als je Cod4 gewend bent is het wel even iets anders... iets trager.. speelt wel errug lekker weg!! en het ziet er fantastisch uit!...

Dalijk even MP-en!

Edit: de muziek ingame is echt geweldig >:)

[ Voor 5% gewijzigd door ThatsHollywood op 05-06-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Zitten er ook voertuigen (in de demo)? En welke? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Muthas schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:01:
Zitten er ook voertuigen (in de demo)? En welke? :)
Jup, je mag direct beginnen in een vrachtwagentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ben net terug van vakantie, maar krijg het nu druk. Ben wel erg benieuwd naar Battlefield. Zodra ik weer internet heb, meteen downloaden (de demo dan natuurlijk :) ). Ook Civilization lijkt me erg leuk. Ninja Gaiden kan je bestellen voor 32,-, dus die heeft ook mijn aandacht. GTA IV en Rainbow Six Vegas 2 moet ik allebei nog uitspelen (wel een heel eind).

Verder zie ik dan ook nog GRID (ook 32,- voor de 360), en komt er nog genoeg aan. Ben weer aan vakantie toe ;)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 05-06-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:40
PWM schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:17:
Ben net terug van vakantie, maar krijg het nu druk. Ben wel erg benieuwd naar Battlefield. Zodra ik weer internet heb, meteen downloaden. Ook Civilization lijkt me erg leuk. Ninja Gaiden kan je bestellen voor 32,-, dus die heeft ook mijn aandacht. GTA IV en Rainbow Six Vegas 2 moet ik allebei nog uitspelen (wel een heel eind).

Verder zie ik dan ook nog GRID (ook 32,- voor de 360), en komt er nog genoeg aan. Ben weer aan vakantie toe ;)
Dat is héél wat. :)
Ik ben hierzelf ook nog enkele games aan het spelen: Eternal Sonata, Fable (Classic) en als tussendoortje Forza Motorsport 2 en Madden '08. Ik wacht eigenlijk op Fable 2 en Banjo-Kazooie. Ik wou bij de launch GTA IV nog kopen maar je blijft dan altijd maar zitten met games die je bijna niet gespeeld hebt. Dat vind ik persoonlijk jammer omdat ik niet frequent speel.

Eén van de dagen toch ook maar eens de demo van NG2 afhalen en is wat slashen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 00:18

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Anoniem: 162418 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:14:
[...]

Ik heb in totaal 2 potjes gespeeld. In het 1e potje waren er wel een paar spelers aan het warpen, maar dat kan ook heel goed aan mijn verbinding liggen. Deze week krijgen we een andere provider, dus ze zijn hier wat aan het rommelen. Verder speelt het soepel. In de singleplayer werd het beeld wat mistig nadat er een airstike was geweest. Wel een mooi detail. Verder heb ik nog niet veel gespeeld. Heb helaas tentamens volgende week :+
Heb maar 1 potje gespeeld en dat was zwaar frustrerend door de lag. Daarbij voelt het allemaal net iets minder lekker dan bij CoD (impact van kogels enzo).

En weet iemand hoe je midden in een potje kan stoppen? zal wel scheel zijn, maar kon nergens een exit knop vinden (behalve dan die van mn 360 ;) ).

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

ThatsHollywood schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:37:
[...]

too bad:(

Even de single player aan het doorlopen.... Als je Cod4 gewend bent is het wel even iets anders... iets trager.. speelt wel errug lekker weg!! en het ziet er fantastisch uit!...

Dalijk even MP-en!

Edit: de muziek ingame is echt geweldig >:)
Die muziek heb ik gelijk uitgezet... damn, van die amerikaanse helden muziek die ik niet wil horen in the middle of combat.

Maar mijn god.. die Multiplayer is toch wel erg vet zeg! Meerrrrrrrrr :9~
Ik mis wel het feit dat je niet kunt in prone positie kunt gaan. Dat had van mij er wel in gemogen. Verder nog maar ff wat spelen om te kijken of ik het leuk blijf vinden.

Singleplayer kon mij niet zo boeien. 10 minuten gespeeld ofzo, maar nee.... de AI vond ik nogal vervelend en die cutscenes zijn ook waardeloos. Moet je naar een punt lopen, midden in een gevecht en dan begint de cutscene... geen spoor meer van dat gevecht te bekennen.

[ Voor 27% gewijzigd door jagermeister op 05-06-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nieuw deeltje mensen?

Ik kom pas hier kijken, omdat mijn xbox 360 onderweg is ;) maar als niemand zich geroepen voelt voor een nieuw deeltje, wil ik hem wel openen...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125292

Ik was mn gamerpoints laatst kwijt (Don't ask me how, ik had ff een foutje begaan).

Nu heb ik nog Assassin's Creed, Forza2, en Saint's Rowliggen die ik weer wil uitspelen -.-

Beetje mission impossible idee.

Momenteel heb ik GTA IV uitgespeeld (Af en toe nog even bezig richting de 100%), ben ik met GoW op co-op al weer aardig gevorderd en Halo3 op legendary (4-player co-op). Ik co-op altijd met mijn vrienden, of we gaan gewoon "LANen" samen met de XDoosjes. Is toch best leuk om alles nog een 2e keer te doen, alleen niet als je alleen bent.

Ook heb ik Ninja Gaiden Black van de marktplaats gehaald en Ninja Gaiden II besteld uit 1 van de verre landen. Het komt erop neer dat ik gewoon nog veel te veel te doen heb, maar ik ben verslaafd, dus sla me er wel door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:49
Ik heb mijn 360 via hdmi aangesloten op mijn tv (samsung LE40N87B)

Nu als ik mijn 360 aan doe en vervolgens naar mijn hdmi kanaal zap van mijn tv. Dan krijg ik geen beeld, ik moet dan eerst nogmaals de aan/ uit knop van de controller indrukken voordat de 360 daadwerkelijk opstart.

Met de composite aansluiting heb ik hier geen last van. Bovendien is het zo dat, wanneer ik aan het spelen ben en ik doe alleen mijn tv uit (met de bedoeling om later verder te spelen). Vervolgens de tv weer aan doe, dat mijn 360 zich herstart en weer het begin scherm toont.

Meer mensen hier last van, of zal dit aan mijn tv liggen? Probleem is niet verschikkelijk... alleen een beetje vervelend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik ga voor een kameraad een X360 Arcade kopen, ik neem aan dat ze nu allemaal een Falcon chipset hebben en HDMI? Alles boven Lot nr 734 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 125292 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:41:
Ook heb ik Ninja Gaiden Black van de marktplaats gehaald en Ninja Gaiden II besteld uit 1 van de verre landen. Het komt erop neer dat ik gewoon nog veel te veel te doen heb, maar ik ben verslaafd, dus sla me er wel door heen.
Dit heb ik ook gedaan, ik moet zeggen dat Ninja Gaiden Black er nog best wel goed uitziet, ik had minder verwacht. Gisteren tot chapter 4 gekomen, die eindbaas van chapter 3 is echt een irritante kl**tz*k!!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

knackje schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 07:16:
Ik heb mijn 360 via hdmi aangesloten op mijn tv (samsung LE40N87B)

Nu als ik mijn 360 aan doe en vervolgens naar mijn hdmi kanaal zap van mijn tv. Dan krijg ik geen beeld, ik moet dan eerst nogmaals de aan/ uit knop van de controller indrukken voordat de 360 daadwerkelijk opstart.

Met de composite aansluiting heb ik hier geen last van. Bovendien is het zo dat, wanneer ik aan het spelen ben en ik doe alleen mijn tv uit (met de bedoeling om later verder te spelen). Vervolgens de tv weer aan doe, dat mijn 360 zich herstart en weer het begin scherm toont.

Meer mensen hier last van, of zal dit aan mijn tv liggen? Probleem is niet verschikkelijk... alleen een beetje vervelend :)
Dat is standaard, is bij mijn Samsung LCD ook, Je Xbox360 (HDMI) slaat pas aan als je het HDMI kanaal heb geselecteerd. Als ik me xbox360 aanzet en 10min later pas naar me HDMI kanaal zap wordt dan pas de xbox opgestart. Soms wel irritant maar je leert er mee leven.
S2S schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 07:22:
Ik ga voor een kameraad een X360 Arcade kopen, ik neem aan dat ze nu allemaal een Falcon chipset hebben en HDMI? Alles boven Lot nr 734 toch?
Kijk op de doss, als er 175Watt op staat is het doorgaans altijd Falcon HDMI met BenQ drive.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 06-06-2008 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 251512 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:43:
[...]

Dat is standaard, is bij mijn Samsung LCD ook, Je Xbox360 (HDMI) slaat pas aan als je het HDMI kanaal heb geselecteerd. Als ik me xbox360 aanzet en 10min later pas naar me HDMI kanaal zap wordt dan pas de xbox opgestart. Soms wel irritant maar je leert er mee leven.

[...]

Kijk op de doss, als er 175Watt op staat is het doorgaans altijd Falcon HDMI met BenQ drive.
Okay, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Heeft niemand zin om een BF: Bad Company topic aan te maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-05 08:39
Ja battlefield bad company is wel gaaf, gisteren even gespeeld echter vind ik call of duty4 wel vetter.

In BF heb je overigens wel lekker grote maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
[edit]
Ooops oude topic is niet geclosed..

[ Voor 93% gewijzigd door Syntagma op 13-07-2008 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-05 08:59
Crap... zag niet dat er al een deel 50 was... Misschien dat iemand deze beter op slot kan gooien.

[ Voor 79% gewijzigd door benchMarc op 21-07-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Mja. Omdat we ondertussen al bij deel 50 zijn: Het Xbox 360 ervaringen Topic #50
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Defecte Xbox? Xbox 360 defecten topic Deel 2