Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 73.055 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

*De elite maakt net zoveel 'lawaai' als een premium. Nu moet ik zeggen dat mijn premiums van de oude lading waren met als mijn elite, ook een van de oude lading, dat nu nog doet.

*Qua inhoud van de doos heeft de elite als extra een hdmi kabel.

*disclaimer: mits het niet is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 18:58

mindcre8r

Tradepedia

Anoniem: 217897 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:59:
*De elite maakt net zoveel 'lawaai' als een premium. Nu moet ik zeggen dat mijn premiums van de oude lading waren met als mijn elite, ook een van de oude lading, dat nu nog doet.

*Qua inhoud van de doos heeft de elite als extra een hdmi kabel.

*disclaimer: mits het niet is veranderd.
niet waar

check hier

Conclusions: The Elite is a bit quieter, uses slightly less power but does not sport the 65nm die. We have come to this conclusion for the following reasons. The power consumption is basically unchanged, the heat output is unchanged if this were the 65nm die it fails to address either of the items it was intended to improve.

[ Voor 27% gewijzigd door mindcre8r op 29-05-2008 13:06 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Wel waar.
Jouw link is van vlak na de release van de Elite.
Toen was ie het stilst ja, nu zijn de andere versies precies hetzelfde gemaakt, alleen met een andere kleur behuizing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 15:12
Ik heb gisteren mijn Xbox GTA4 pack binnengekregen. M'n eerste console... leuk speelgoed :Y)

Falcon 175w enzo, volgens xboxhome.nl met benq drive geloof ik.
Zonder DVD erin valt het geluid wel mee, redelijk vergelijkbaar met een PC.. kan ik mee leven.

Maar zodra ik GTA kan spelen lijkt het ding wel op te stijgen :( Alsof je een DVD aan het branden bent, maar dan continue ipv 5 minuten. Eigenlijk gewoon irritant... nu las ik her en der wel dat ie lawaai maakt, maar ik vind dit wel erg extreem. Dacht dat het bij de nieuwe versies niet zo erg was. Draait die DVD drive altijd op volle toeren? is hier iets aan te doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Xtuv op 29-05-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Xtuv schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:29:
Ik heb gisteren mijn Xbox GTA4 pack binnengekregen. M'n eerste console... leuk speelgoed :Y)

Falcon 175w enzo, volgens xboxhome.nl met benq drive geloof ik.
Zonder DVD erin valt het geluid wel mee, redelijk vergelijkbaar met een PC.. kan ik mee leven.

Maar zodra ik GTA kan spelen lijkt het ding wel op te stijgen :( Alsof je een DVD aan het branden bent, maar dan continue ipv 5 minuten. Eigenlijk gewoon irritant... nu las ik her en der wel dat ie lawaai maakt, maar ik vind dit wel erg extreem. Dacht dat het bij de nieuwe versies niet zo erg was. Draait die DVD drive altijd op volle toeren? is hier iets aan te doen?
heb er zelf ook wel 'last' van ja bij gta 4, maar ik zet het volume gewoon net zo dat hij de drive overstemd.. "opgelost" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Thrilled schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:32:
[...]
heb er zelf ook wel 'last' van ja bij gta 4, maar ik zet het volume gewoon net zo dat hij de drive overstemd.. "opgelost" ;)
Mja, dat is ook mijn voorlopige oplossing. Maar ik baal er wel van eigenlijk. Subtiele geluidjes of ingewikkelde conversaties zijn lastig te verstaan zo of je moet je geluid enorm hard zetten inderdaad. Die achtergrondruis blijft aanwezig.

Verschilt dit nog per spel? Zijn er spellen die de dvd af en toe laten rusten als ze niet hoeven te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ok ik lees mijn eigen verhaal terug en kom erachter dat ik bij mijn elite mijn oude power unit heb gehouden.. dus ik heb nu een 230W voeding aan mn 175W Falcon Elite hangen :( omg!

(ik had geen zin om de voeding achter mn tv meubel vandaan te halen)

heb de dude die mijn oude xbox gekocht heeft via mplaats (gelukkig bij mij in de stad) gevraagd of ik aub mijn powerunit kan ruilen.. mn elite wrkt wel gewoon,hij zal gewoon 175 wat vragen denk ik en niet 230 overloaded worden? anders moet moet ik die ander gewoon echt hebben als de koper lastig gaat doen.

--edit-- werkt gewoon

[ Voor 8% gewijzigd door mindcre8r op 29-05-2008 14:03 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm, toen ik een van mijn home fixed xboxen aan mijn elite voeding hing deed hij het niet, rode knopperende ring enz.
Ik dacht dat een 230w xbox het niet zou doen op een 175w voeding.
Maar aangezien jij ooh geen boze koper aan de lijn hebt gehad lag het ergens anders aan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Xtuv schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:36:
[...]

Mja, dat is ook mijn voorlopige oplossing. Maar ik baal er wel van eigenlijk. Subtiele geluidjes of ingewikkelde conversaties zijn lastig te verstaan zo of je moet je geluid enorm hard zetten inderdaad. Die achtergrondruis blijft aanwezig.

Verschilt dit nog per spel? Zijn er spellen die de dvd af en toe laten rusten als ze niet hoeven te laden?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat het geluidsniveau van GTA4 beduidend lager is dan games als DiRT en Halo3, ik moet mijn reciever stukken harder zetten met GTA4.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
CycloneX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:30:
[...]

Nou moet ik eerlijk zeggen dat het geluidsniveau van GTA4 beduidend lager is dan games als DiRT en Halo3, ik moet mijn reciever stukken harder zetten met GTA4.
Kijk ben blij dat ik dit lees, ik zat er al naar te zoeken of meer mensen dit hadden.

Als ik inderdaad GTA speel moet ik het volume op de receiver behoorlijk verhogen wil ik wat horen. Andere games geen last van.

Meer mensen dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:01

S2S

Hoodlum77 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:57:
[...]

Kijk ben blij dat ik dit lees, ik zat er al naar te zoeken of meer mensen dit hadden.

Als ik inderdaad GTA speel moet ik het volume op de receiver behoorlijk verhogen wil ik wat horen. Andere games geen last van.

Meer mensen dit probleem
Het volume van GTA is gewoon laag...

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ook weer een opluchting van mijn kant :P vond het ook al wat zachtjes.. maar goed, ik speel over het algemeen wanneer de rest op bed ligt, dus maak ik me meer zorgen om het stofzuigergeluid uit mn xbox dan wanneer ik in een schietgevecht zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:28
mindcre8r schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:46:
ok ik lees mijn eigen verhaal terug en kom erachter dat ik bij mijn elite mijn oude power unit heb gehouden.. dus ik heb nu een 230W voeding aan mn 175W Falcon Elite hangen :( omg!

heb de dude die mijn oude xbox gekocht heeft via mplaats (gelukkig bij mij in de stad) gevraagd of ik aub mijn powerunit kan ruilen.. mn elite wrkt wel gewoon,hij zal gewoon 175 wat vragen denk ik en niet 230 overloaded worden? anders moet moet ik die ander gewoon echt hebben als de koper lastig gaat doen.

--edit-- werkt gewoon
Erm, volgens mij past de 203W niet op een Falcon console (andere aansluiting had ik ergens gelezen, hier op GoT dacht ik...)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Weet iemand of het mogelijk is als je Xbox kapot is gegaan en ze hebben het moederbord vervangen, of het dan een nieuw moederbord met de Falcon chip kan zijn?

Ik heb mijn Xbox gister terug gekregen van de reparatie. En ze hebben het moederbord vervangen. Maar ik vraag mij dus of die nieuwe Falcon chip erin zit. Ik heb nog wel dezelfde voeding maar volgens mij werkt die oude voeding ook op de nieuwe Xbox. Kan ik op een of andere manier zien of die nieuwe Falcon chip erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Cidolfas schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:29:
[...]

Erm, volgens mij past de 203W niet op een Falcon console (andere aansluiting had ik ergens gelezen, hier op GoT dacht ik...)
het is andersom :) ik werd al gebeld dat hij de voeding niet op zijn console kreeg.
dus nu gewoon weer een 175W voeding en hij de 203W.

Dus de 203 past wel op de falcon maar de 175 niet op de andere.
King_Tech schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:04:
Weet iemand of het mogelijk is als je Xbox kapot is gegaan en ze hebben het moederbord vervangen, of het dan een nieuw moederbord met de Falcon chip kan zijn?

Ik heb mijn Xbox gister terug gekregen van de reparatie. En ze hebben het moederbord vervangen. Maar ik vraag mij dus of die nieuwe Falcon chip erin zit. Ik heb nog wel dezelfde voeding maar volgens mij werkt die oude voeding ook op de nieuwe Xbox. Kan ik op een of andere manier zien of die nieuwe Falcon chip erin zit?
check dit plaatje even http://img232.imageshack.us/my.php?image=falconzx6.jpg

de falcon heeft de powerplug zoals je dat [url=\http://farm3.static.flickr.com/2382/2379118122_7e4b0680f0_b.jpg]hier[/url] kan zien.

[ Voor 47% gewijzigd door mindcre8r op 30-05-2008 07:16 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 14-07 14:36

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Mijn xdoos maakt ook een behoorlijke hoop herrie met GTA4 maar dat komt niet zozeer door het draaien van de dvd-rom. Het irritante geluid komt van het zoeken van de laser over de schijf heen en dat moet hij bij GTA4 erg vaak doen. Bij Halo3 en Conan heb ik daar geen last van.

Voor de rest vind ik het geluid van de fans om uit te houden. Alleen als je geen speakers hebt kan het irritant zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Blaat op 30-05-2008 10:00 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Ik kan niet wachten tot het moment dat mijn garantie af is gelopen, zodat ik dat ding open kan maken en er stillere koelers in kan plaatsen, en misschien een andere drive...

Maar goed, dat duurt nog wel even, heb hem pas sinds maandag. Wel een Falcon, maar nog steeds maakt dat ding naar mijn mening veel te veel lawaai...

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18613

Soms vraag jezelf af, kan het nog gekker!

Jahoor dat kan! zie hier : http://www.waarmaarraar.n..._brief_aan_Microsoft.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Anoniem: 18613 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:21:
Soms vraag jezelf af, kan het nog gekker!

Jahoor dat kan! zie hier : http://www.waarmaarraar.n..._brief_aan_Microsoft.html
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersnet.nl/images/nieuws/2008/1211111259/p5130175.jpg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
R420R schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:59:
Het irritante geluid komt van het zoeken van de laser over de schijf heen en dat moet hij bij GTA4 erg vaak doen.
Leg eens uit?
De laser raakt niets aan en maakt zelf ook vziw geen geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Maar focust wel (referenceerd) , en die laser wordt verplaatst door een motortje. Het zoeken van de laser naar de juiste leeabare track maakt zodoende geluid. Bovendien wilt af en toe de drive iets rustiger gaan draaien.

Duw maar eens een slechte (er vuile) dvd-rom in je PC, dan hoor je het vanzelf (en je PC hangt ..)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Enemy Territory: Quake Wars is regiovrij en kost 38 euro bij play-asia

Ook Lost Planet: Colonies is regiovrij en 38 euro

Hier is nog een $10 kortingscoupon bij besteding van $50. Graag melden als je hem gebruikt want dan haal ik het weer weg.

QE-LWD-CZQ

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 162418 op 30-05-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
SH4D3H schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:43:
[...]

Leg eens uit?
het is idd het toerental dat geluid maakt. Deze gaat weliswaar omhoog op het moment dat de laser iets wil lezen, maar het geluid heeft er verder niets mee te maken.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

SH4D3H schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:43:
[...]

Leg eens uit?
Je hoort bij mij in ieder geval wel de laser zichzelf positioneren naar een andere plek op de DVD. Heel soms lijkt het ook - ik hoor dit vaak vlak voor een read error - dat er iets aanloopt, een raar getik alsof de laserkop daadwerkelijk de DVD-oppervlakte raakt.
Maar het is duidelijk dat niet alleen het spinnen van de DVD geluid produceert, maar ook het besturen van de laserkop.
Dit lijkt me overigens normaal hoor, alleen klinkt het op een of andere manier VEEL harder bij de 360 dan bijv bij een CDROM in je pc of bij een standalone DVD-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Heeft iemand goede tips voor games van Live Arcade?
Ik ben niet echt op zoek naar oude of bekende spelletjes (zoals Sonic of Bejeweled..), meer een beetje de nieuwe experimentele dingen, met visueel spektakel of interactie met muziek. Bijvoorbeeld zoals Rez HD, dat is echt erg cool _/-\o_ Is er meer van dat soort spul te vinden?

Geometry Wars heb ik ook geprobeerd. Maar daar ben ik niet zo goed in :P
Iets zoals Audio Surf (op de pc) zou helemaal geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Ik heb de xbox360 vga kabel gekocht. Aan het uiteinde van de kabel zit VGA en rood wit audio. Ik hoop dat hier iemand met ervaring hiermee zit. Ik wil namelijk de rood wit audio direct verbinden aan een koptelefoon. Is dit uberhaupt mogelijk of moet er altijd een versterker(boxen) tussen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Het kan prima, alleen moet je even testen hoe hard het geluid is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

bechown schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:59:
Ik heb de xbox360 vga kabel gekocht. Aan het uiteinde van de kabel zit VGA en rood wit audio. Ik hoop dat hier iemand met ervaring hiermee zit. Ik wil namelijk de rood wit audio direct verbinden aan een koptelefoon. Is dit uberhaupt mogelijk of moet er altijd een versterker(boxen) tussen zitten?
Dat kan, eventueel een verloopstukje regelen/maken en werkt perfect :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Xtuv schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:54:
Heeft iemand goede tips voor games van Live Arcade?
Ik ben niet echt op zoek naar oude of bekende spelletjes (zoals Sonic of Bejeweled..), meer een beetje de nieuwe experimentele dingen, met visueel spektakel of interactie met muziek. Bijvoorbeeld zoals Rez HD, dat is echt erg cool _/-\o_ Is er meer van dat soort spul te vinden?

Geometry Wars heb ik ook geprobeerd. Maar daar ben ik niet zo goed in :P
Iets zoals Audio Surf (op de pc) zou helemaal geweldig zijn.
Denk dat je dan Every Extend Extra Extreme eens moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

(zijn er hier nog mensen die stiekem hopen dat MS ooit beslist om Space Channel 5 op live arcade te brengen, nu ze ons ook Rez gegeven hebben? :))

Net GTA4 uitgespeeld en het volgende spel waarop ik wachtte ligt in de winkels: Dragon Ball Z: Burst Limit. Daar ga ik morgen eens mijn tanden in zetten :)

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 30-05-2008 23:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

[b][message=30160300,noline]Net GTA4 uitgespeeld en het volgende spel waarop ik wachtte ligt in de winkels: Dragon Ball Z: Burst Limit. Daar ga ik morgen eens mijn tanden in zetten :)
Idem hier, ook GTA4 uitgespeeld en aan het wachten op DBZ :) Alhoewel ik eerder uitkijk naar die geruchten over een Killer Instinct op de X360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 11:05

BioHazard

*\o/*

Boeboe schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:25:
(zijn er hier nog mensen die stiekem hopen dat MS ooit beslist om Space Channel 5 op live arcade te brengen, nu ze ons ook Rez gegeven hebben? :))

Net GTA4 uitgespeeld en het volgende spel waarop ik wachtte ligt in de winkels: Dragon Ball Z: Burst Limit. Daar ga ik morgen eens mijn tanden in zetten :)
Ik heb het net al even zitten spelen, en ik vind het afgezien dat het heel simpel is opgebouwd, zeer vermakelijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19388

Phuncz schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:32:
[...]

Idem hier, ook GTA4 uitgespeeld en aan het wachten op DBZ :) Alhoewel ik eerder uitkijk naar die geruchten over een Killer Instinct op de X360 :)
nieuwe killer instinct? :o zou wel vet zijn! (ik moet eerlijk in zijn dat ik alleen de snes versie ken) ;) en uiteraard nog wachten op de nieuwe Street Fighter. Deze titels spreken mij toch meer aan dan DoA, maar ja dat kan ook met jeugdsentiment te maken hebben ;) MC is imo een beetje uitgemelkt, hoewel een goede titel alles weer kan veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 07:06
Ninja Gaiden reviews zijn toch wat lager dan verwacht, maar ik ben het er wel mee eens. De game lijkt me vet, maar de graphics ogen idd wat outdated en het is niet echt een opvolger. Maakt verder niet uit, want de gameplay van het orgineel is nog steeds sterk genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-07 13:31
Jammer hoor, Gisteren avond aan het kloten geweest om mn jap account nog gold te krijgen ( had nog wat 48h cards ) maar hij had hem niet meteen doorgevoerd; code was geaccepteerd, maar was nog gold. Dus ik dacht.. Ach, komt morgen wel...

Kijk ik net.. Schijnt dat MS een lockdown heeft geplaatst op Japanse Marketplace; ze kijken voortaan naar je IP adres in plaats van naar je emailadres / land settings. Ze weten dus nogsteeds dat ik in Nederland woon, en dat ik niks te zoeken heb op de Japanse Marketplace. Krijg je heel leuk bij de demo: This item is not available from your current location...

Damn you Microsoft :(

Hopelijk komt ie vandaag of morgen op de EU Marketplace, anders maar wachten tot vrijdag ( maar aangezien ik dan gala heb, word het zaterdag :P ) Ah well,

Als iemand een slimme work-around heeft, hoor ik die uiteraard graag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 13-07 11:33
mindcre8r schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:46:

--edit-- werkt gewoon
Je kan je 230 voeding aan je elite hangen noproblem.

De 175 voeding kan je echter niet aansluiten op de 230 console. Je voeding stekker is net wat anders, klein zwart blokje midden in wat je weerhoud om hem aan te sluiten. Zelfde probleem bij me neef gehad.

Dus 230 voeding goed voor zowel 230 als 175 consoles.
En 175 voeding alleen te gebruiken met 175 consoles.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

zwAf schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:52:
Jammer hoor, Gisteren avond aan het kloten geweest om mn jap account nog gold te krijgen ( had nog wat 48h cards ) maar hij had hem niet meteen doorgevoerd; code was geaccepteerd, maar was nog gold. Dus ik dacht.. Ach, komt morgen wel...

Kijk ik net.. Schijnt dat MS een lockdown heeft geplaatst op Japanse Marketplace; ze kijken voortaan naar je IP adres in plaats van naar je emailadres / land settings. Ze weten dus nogsteeds dat ik in Nederland woon, en dat ik niks te zoeken heb op de Japanse Marketplace. Krijg je heel leuk bij de demo: This item is not available from your current location...

Damn you Microsoft :(

Hopelijk komt ie vandaag of morgen op de EU Marketplace, anders maar wachten tot vrijdag ( maar aangezien ik dan gala heb, word het zaterdag :P ) Ah well,

Als iemand een slimme work-around heeft, hoor ik die uiteraard graag >:)
Wat probeer je juist te kopen? Met gratis downloads (demo's, skins, extra's) heb ik daar nog geen problemen tegengekomen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Hoodlum77 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:57:
[...]

Meer mensen dit probleem
Ja, bij mij is het geluid ook zachter dan bij andere spellen maar in het spel kun bijvoorbeeld de tv (in je appartement) wel harder en zachter zetten met LT en RT en dan klinkt het geluid net zo hard als in andere spellen, heel raar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Thanks, erg gaaf inderdaad! :*)

Zijn die MS Points overigens ook ergens voordelig te krijgen via internet? Net zoals bijvoorbeeld de Xbox Live abbo's op gamehubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb nu wat de nieuwe dragonball game zitten spelen en ik vind hem netjes.
Voor de fans: je kan kiezen tussen Engelse en Japanse stemmen. Lipsyncing is zowiso op de Japanse stemmen afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91625

Boeboe schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:29:
Heb nu wat de nieuwe dragonball game zitten spelen en ik vind hem netjes.
Voor de fans: je kan kiezen tussen Engelse en Japanse stemmen. Lipsyncing is zowiso op de Japanse stemmen afgesteld.
Japanse stemmen FTW!

Maar, belangrijker: Local Multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 91625 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:31:
[...]
Maar, belangrijker: Local Multiplayer?
wel...duh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Boeboe schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:48:
[...]

Das dus het rare.. Ik probeerde Ninja Gaiden II te downloaden.. demo dus.

Wat probeer je juist te kopen? Met gratis downloads (demo's, skins, extra's) heb ik daar nog geen problemen tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb je wel al een Japanse gold account? Momenteel kan je de demo nog niet downloaden met silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Michael Knight schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:26:
[...]

Dat kan, eventueel een verloopstukje regelen/maken en werkt perfect :)
Ik zoek al een lange tijd naar een female-female jackplug: heeft iemand hier zoiets gevonden???

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Boeboe schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:19:
Heb je wel al een Japanse gold account? Momenteel kan je de demo nog niet downloaden met silver.
Ik heb gold ja.. Maar staan meer topics van op het internet.. Als je er op tijd bij was heb je hem net mee kunnen plukken, maar daarna heeft microsoft iets gedaan waardoor dat niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RamO schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:29:
[...]

Ik zoek al een lange tijd naar een female-female jackplug: heeft iemand hier zoiets gevonden???
Stafhorst in het centrum van Utrecht leveren custom audio/video kabels op verzoek.
En er zullen vast nog vele andere zaakjes zijn waar ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125292

RamO schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:29:
[...]

http://www.elektronica-online.nl/

Daar ff kijken, ik hem er na een tip van een forummember mijn 2x Female naar 1x Stereo Jack kabel weten te bemachtigen waardoor ik mijn Xdoos met geluid en beeld op mijn monitor kon krijgen :). Werkt echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 09:18
Een vraag aan de mensen die het 360 wireless stuurtje van Microsoft hebben.

Hoe dik mag je tafel zijn? Ik kan dat nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

DoctorV64

Cosmopoliet

Mooi, elite gisteren gekocht vanwege het mindere geluidsoverlast en minder stroomverbruik en natuurlijk omdat mooi zwart niet lelijk is.
Ik dacht vanavond relaxed even hem aan te sluiten op via HDMI gebeurt het volgende:
in de settings alleen 480p beschikbaar en de rest van de settings zijn greyed uit cq. niet te kiezen.

Sjips dacht ik, Elite kaput maar ik heb mijn componentkabel aangesloten en zelfs met de VGA kabel kan ik alle resoluties instellen. Dus met component zijn alle smaken beschikbaar, ergo ook 1080p.
Met mijn vga kabel kan ik hem op 1920x1080 zetten.

Maar op de een of andere wijze krijg ik hem op mijn hdmi niet op 1080p dus. Check van mijn Tatung 42" is ook goed, mijn ps3 geeft wel gewoon 1080p en dat is ook goed te zien gelukkig.

Maar nu? Het grappige is als ik mijn thirdparty vga kabel erin steek (deze is wat platter qua stekker) dan kan ik hem instellen op 1080p en als ik dan mijn HDMI erin laat zitten en HDMI kiest op mijn lcd dan is de resolutie 1920x1080?!. Het probleem is dat ik de componentkabel en HDMI niet tegelijk kan gebruiken om te testen om hem op 1080p te zetten. Ik heb al getracht door hem eerst op 1080p te zetten met de componentkabel om vervolgens de elite uit te zetten en de componentkabel eruit te trekken en de hmdi er in te doen. Als je opstart staat hij gewoon op 480p.

Klote dit zeg, morgen MS maar eens bellen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 16:49

GmR

DoctorV64 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:53:
Mooi, elite gisteren gekocht vanwege het mindere geluidsoverlast en minder stroomverbruik en natuurlijk omdat mooi zwart niet lelijk is.
Ik dacht vanavond relaxed even hem aan te sluiten op via HDMI gebeurt het volgende:
in de settings alleen 480p beschikbaar en de rest van de settings zijn greyed uit cq. niet te kiezen.

Sjips dacht ik, Elite kaput maar ik heb mijn componentkabel aangesloten en zelfs met de VGA kabel kan ik alle resoluties instellen. Dus met component zijn alle smaken beschikbaar, ergo ook 1080p.

Maar op de een of andere wijze krijg ik hem op mijn hdmi niet op 1080p dus. Check van mijn Tatung 42" is ook goed, mijn ps3 geeft wel gewoon 1080p en dat is ook goed te zien gelukkig.

Maar nu? Het grappige is als ik mijn thirdparty vga kabel erin steek (deze is wat platter qua stekker) dan kan ik hem instellen op 1080p en als ik dan mijn HDMI erin laat zitten en HDMI kiest op mijn lcd dan is de resolutie 1920x1080?!. Het probleem is dat ik de componentkabel en HDMI niet tegelijk kan gebruiken om te testen om hem op 1080p te zetten. Ik heb al getracht door hem eerst op 1080p te zetten met de componentkabel om vervolgens de elite uit te zetten en de componentkabel eruit te trekken en de hmdi er in te doen. Als je opstart staat hij gewoon op 480p.

Er zit als het goed is een switch op de kabel om te switchen tussen HD en SD output.... staat die wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
GrandmasteR schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:01:
[...]

Er zit als het goed is een switch op de kabel om te switchen tussen HD en SD output.... staat die wel goed?
Lijkt me niet dat die switch aanwezig is op zijn HDMI-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Als ik de component aansluit heb ik de schakelaar natuurlijk op HDTV staan.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-07 10:44
DoctorV64 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:53:

Je hoeft ms helemaal niet te bellen hiervoor, je moet tatung bellen,
Dat is een bekend probleem met de tv die jij hebt en ze hebben er een solution voor.

Gelijk bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Deniax schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:49:
Een vraag aan de mensen die het 360 wireless stuurtje van Microsoft hebben.

Hoe dik mag je tafel zijn? Ik kan dat nergens vinden :(
Ik heb dat stuurtje, maar zit nu op mijn werk. Maar als jij een zodanige dikke tafel hebt dat het stuurtje niet meer past, dan vraag ik me af of je je vloer ook hebt verstevigd tegen het weggezakken van de tafel.

Echter, heb je een tafel met laatjes eronder of een dwarsbalk, dan kan het lastig worden.

Ander onderwerp,
Ik zag Every Extend Extreme (en nog een E) voorbij komen op dit forum. Het zal aan mij liggen, ik heb de demo meerdere malen gespeeld, en leuke muziek, leuke effecten. Ik heb alleen geen flauw idee van het doel van het spel.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93254

missie shadow

ik heb een probleem bij missie shadow steeds is t manneke me te snel af in t trappenhuis, en als ik te snel achter m loop dat rent ie weg. met welke tactiek moet ik deze missie doen,.

wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Anoniem: 93254 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:16:
missie shadow

ik heb een probleem bij missie shadow steeds is t manneke me te snel af in t trappenhuis, en als ik te snel achter m loop dat rent ie weg. met welke tactiek moet ik deze missie doen,.

wie kan me helpen
Welk spel ........ ???

Over EEEE, Space Giraffe , ook wel een aanrader in de catogorie wazige spelletjes die vooral leuk schijnen te zijn na fors wat LSD of een flinke oververmoeidheid ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

GranCanaria schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:17:
[...]

Je hoeft ms helemaal niet te bellen hiervoor, je moet tatung bellen,
Dat is een bekend probleem met de tv die jij hebt en ze hebben er een solution voor.

Gelijk bellen!
Heb ik gedaan. Eerst een formulier terugsturen/mailen en dan wordt het opgehaald.
Ben mijn scherm 10 dagen kwijt!! En EK begint deze week, ik denk dat ik voorlopig even op VGA blijf spelen 1920x1080 tot na EK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Is het eigenlijk over 't algemeen bekend dat er een serie COD4 dvd's zijn waarvan de zijkant (dus het 2mm dikke zijkant van de DVD met bobbeltjes is bezaait? Dit kan problemen geven of instabiliteit in de 360 waardoor er krassen op ontstaan, heb hierover Activision gemaild en zij geven mij 't volgende antwoord:
Hello.

Thank you for contacting Activision. I know exactly what you are referring to. There a bumps on the along the outer edge of the game disc. This is most often caused at the manufacturing of the game disc. From what I have seen, this can cause the game disc to wobble inside the drive of the Xbox 360. It may cause the game disc to wobble and cause damge to the game disc.

Scratches can also be caused from moving the Xbox 360. Scratches can also be caused do to the design of the Xbox 360. Even if the game did not have the bumps to the outer edge and the Xbox 360 was not moved, ultimately the design of the Xbox 360 can cause damage to game discs.

Additional information can be found here:
Wikipedia: Xbox 360 technical problems

Should your game disc become damgaged, just let us know and we can get it replaced for you.

Please let us know if you have any other questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:09
barzi schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:37:
[...]

Volgens mij heb ik het in spellen ook wel (een beetje).
In skate. bijvoorbeeld heb ik het wel bij het beginscherm(dus als er staat press start). Een nog beter voorbeeld is met HL2 Orange box (ik heb de demo). Je kan dan alleen episode 2 doen. Als je dan op start drukt dan staat daarboven groot Half Life 2: Episode two. Hierbij zie ik het heel erg(witte letters op zwarte achtergrond).
En hoe weet je trouwens dat het zo hoort?

Waar ligt dit aan? Gare kabel? Of iets anders?
Ik speel ook 1280 x 1024 widescreen.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19388

pfffff heb em dan eindelijk hoor mn xboxarcade van de veronica actie. staat nu bij mn ouders thuis en kan er pas dit weekend weer op. Wel raar verhaal bij dynabite. Ze gaven aan dat ik de bestelling had geannuleerd terwijl dit niet het geval was. waar het fout was gegaan was ook onbekend :( ben wel blij dat ik toch nog 2 keer er achteraan heb gebeld! maarja ik ben benieuwd welk spel ik als eerste zal gaan spelen :D denk dat het gta wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Roely schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:54:
[...]
Ander onderwerp,
Ik zag Every Extend Extreme (en nog een E) voorbij komen op dit forum. Het zal aan mij liggen, ik heb de demo meerdere malen gespeeld, en leuke muziek, leuke effecten. Ik heb alleen geen flauw idee van het doel van het spel.
Dat heeft niemand denk ik :+
Echt een van de vaagste spellen op XBLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben dol op ritmegames, maar every extend extreme vond ik absoluut niets aan. Hetzelfde verhaal voor lumines trouwens. Wat een baggerspel was dat zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Er zijn weer 2 nieuwe regiovrije spellen:

Ninja Gaiden 2, voor 32 euro

en

Grid, 32 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-07 17:14

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 162418 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:46:
Er zijn weer 2 nieuwe regiovrije spellen:

Ninja Gaiden 2, voor 32 euro

en

Grid, 32 euro
Bij Gamehubs is Ninja Gaiden II goedkoper (free delivery namelijk) voor 32,99

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259544

Ik zit met een vraag.

Ik wil een Xbox 360 aanschaffen MET HDMI er op.
Is het nou zo dat die HDMI alleen op de Elite zit
of zit er ook HDMI op de Premium versie?

Ik heb namelijk een Nieuwe LCD TV van samsung gekocht met
HDMI poorten, dus daar wil ik dan ook wel gebruik van maken
voor een goed beedl resultaat.

mvg

Tom Bezemer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Sorry hoor, maar is het nu echt zo moeilijk om de startpost door te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Anoniem: 259544 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:29:
Ik zit met een vraag.

Ik wil een Xbox 360 aanschaffen MET HDMI er op.
Is het nou zo dat die HDMI alleen op de Elite zit
of zit er ook HDMI op de Premium versie?

Ik heb namelijk een Nieuwe LCD TV van samsung gekocht met
HDMI poorten, dus daar wil ik dan ook wel gebruik van maken
voor een goed beedl resultaat.

mvg

Tom Bezemer
Als je nou eens het topic doorleest die vraag is al zeker 20x gesteld en al 20x beantwoord.

Er zijn op dit moment 3 versies van de xbox360. Arcade, Pro en Elite, De nieuweste versies hiervan hebben allemaal een HDMI aansluiting.

Mocht je een xbox360 gaan kopen controleer dan of het wel een nieuwe versie Falcon/BenQ/175Watt is deze hebben dus HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/xbox-360-en-hdmi-faq/
Vraag: Zal de nieuwe premium box andere updates hebben die vergelijkbaar zijn met de XBOX 360 Elite?
Antwoord: Behalve het feit dat de klant een HDMI aansluiting op de console zal aantreffen, zal de consument dezelfde spel- en ontspannings ervaring hebben als op de huidige Xbox 360 consoles.

Update 15 oktober 2007: Voor de klassieke XBOX 360 levert het bedrijf XCM inmiddels de XBOX 360 HDMI HDTV kabel.
dateert uit:
XBOX 360 en HDMI FAQ
augustus 10, 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Kan iemand mij een indicatie geven wat ik kan vragen voor mijn XBOX360??. Ik doe hem na ruim 1,5 jaar weg omdat ik hem zelden tot nooit gebruik. Ik verkoop hem aan een familielid en wil er gewoon een redelijke prijs voor vragen. Het gaat om een premium met 1 controller en 6 games (meest recente titels zijn Colin McRae: Dirt en NFS: ProStreet).

muchos gracias :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Kijk op marktplaats zou ik zeggen. Zo moeilijk is dat echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:53
PirE schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:22:
Kan iemand mij een indicatie geven wat ik kan vragen voor mijn XBOX360??. Ik doe hem na ruim 1,5 jaar weg omdat ik hem zelden tot nooit gebruik. Ik verkoop hem aan een familielid en wil er gewoon een redelijke prijs voor vragen. Het gaat om een premium met 1 controller en 6 games (meest recente titels zijn Colin McRae: Dirt en NFS: ProStreet).

muchos gracias :)
Ik denk iets rond de € 165 - 185.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Als set zou ik hem voor 200 euro verkopen. Teminste dat is een leuke familieprijs...dan hebben ze in principe de spellen gratis en heb jij nog een aardig bedrag terug gekregen voor wat het waard is.

Nieuw zou het 270,- + 6 x ( 40 euro ) nieuwspel kosten.

@ ^^ ... denk dat jij te laag zit...kijk voor de prijzen van de games even op www.budgetgaming.nl daar staan alle games op gekoppeld aan een lading webshops. Nieuw zijn ze vaak 65 euro, en na een tijdje hangen ze rond de 40 euro.

[ Voor 31% gewijzigd door NeoMe op 03-06-2008 16:48 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
voor een Premium met de hardeschijf en 6 games? kan je echt wel wat meer voor vragen, denk rond de 200,- (aangezien spellen nog het prijzigste zijn!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 13:49

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:35:
[...]

Als je nou eens het topic doorleest die vraag is al zeker 20x gesteld en al 20x beantwoord.

Er zijn op dit moment 3 versies van de xbox360. Arcade, Pro en Elite, De nieuweste versies hiervan hebben allemaal een HDMI aansluiting.

Mocht je een xbox360 gaan kopen controleer dan of het wel een nieuwe versie Falcon/BenQ/175Watt is deze hebben dus HDMI.
In de OP staat btw dat alleen de premium een hdmi aansluiting heeft. Geen vreemde vraag dus. ik liep er zelf ook mee en op internet zijn heel veel tegenstrijdige berichten te vinden.
Al had het doorlezen van een aantal oudere pagina's het antwoord ook opgeleverd ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-07 17:24
rajackar schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:06:
[...]

In de OP staat btw dat alleen de premium een hdmi aansluiting heeft. Geen vreemde vraag dus. ik liep er zelf ook mee en op internet zijn heel veel tegenstrijdige berichten te vinden.
Al had het doorlezen van een aantal oudere pagina's het antwoord ook opgeleverd ;)
Zal het in de nieuwe starterspost wat duidelijker neerzetten. :)

Je kan merken dat de zomertijd in aantocht is, de goede spellen komen allemaal eind dit jaar uit..
De toppers waar we naar mijn mening nu op moeten teren zijn:
GTA IV (welke ik eigenlijk best tegen vind vallen)
Ninja Gaiden 2 (meer van hetzelfde, niet helemaal mijn genre)
Grid (Top racespel, maar niet helemaal mijn genre. Heb nog flink wat van forza te gaan)
Mist er er nog spel in dit rijtje?

De toppers eind dit jaar zijn naar mijn mening:
Fable 2
Brothers in Arms: Hells Highway
Fallout 3
Saints Row2 ?? (vraagtekens omdat we nog maar moeten zien of deze beter dan GTA IV kan worden)
Gears of War 2
Left 4 Dead
Banjo Kazooie
Word weer een druk najaar :*)

Weet iemand trouwens of BattleField: Bad Company wat is, op GoT loopt er afaik geen draadje van. Naja, iig donderdag de demo van BF:BC maar checken (SP en MP _/-\o_ ). Verder is de demo van NJ2 ook uit, die zal ik morgen eens downloaden en kijken of deze mijn mening doet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

MochiGohan schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:23:
[...]
Je kan merken dat de zomertijd in aantocht is, de goede spellen komen allemaal eind dit jaar uit..
Grid (Top racespel, maar niet helemaal mijn genre. Heb nog flink wat van forza te gaan)
Ja! Devil May Cry 4 :)
Fable 2
Fallout 3
Saints Row2 ?? (vraagtekens omdat we nog maar moeten zien of deze beter dan GTA IV kan worden)
Gears of War 2
Left 4 Dead
Banjo Kazooie
Word weer een druk najaar :*)
vergeet Soul Caliber 2, Splinter Cell Conviction en Too Human niet. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Nitai op 03-06-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Tom Clancy: End War ook interessant om in de gaten te houden.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-07 17:24
CycloneX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:53:
Tom Clancy: End War ook interessant om in de gaten te houden.
Klopt, heb me eergisteren ingeschreven voor de beta. Hopen dat ik word toegelaten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Laatst online: 19:49
Ik heb net een Advanced Scart kabel gekocht voor mijn Xbox360, alleen nu is mijn beeld 1cm naar links geschoven waardoor bepaalde zaken net buiten beeld komen !

Ik heb een oud model Philips Breedbeeld TV

Ik vond een oeroud topic uit 2004 met hetzelfde :Probleempje met xbox en Advanced scart

Maar helaas zonder reacties

Met de standaard kabel heb ik dit probleem niet.

Wie kent het probleem en kan me helpen ? Op de xbox zelf lijk ik niets aan te kunnen passen behalve normal/widescreen , op 4/3 zie ik natuurlijk wel alles... Maarja dat ziet er weer heel erg klein uit.

Wie heeft nog een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Staat je 360 op PAL60?

Vaak verspringt het beeld iets op die stand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Ja staat op PAL 60, moet ook om bv forza2 te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 09-07 03:13

Armada

-Wat wil je weten?-

Ninja Gaiden 2 demo: http://majornelson.com/ar...demo-ninja-gaiden-ii.aspx

Wat speelt ie goed zeg.. :9

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Speelt inderdaad lekker :) Alleen heb ik even raar opgekeken toen ik bij iemand een been afhakte en het been bleef plakken(!) aan de muur. Net alsof iemand zijn been was verloren toen hij tegen de muur aanliep ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Het speelt wel lekker, maar toch vind ik het maar veel van hetzelfde.
Ik zat er eerst sterk over te twijfelen dit spel te kopen en had het ook bijna besteld maar nu moet ik daar toch nog eens over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-07 18:00
Ik zit met een probleem. Ik heb mijn gamersprofiel aangemaakt met mijn hotmail account. Achteraf bleek dat in mijn hotmail account ingestelt stond dat ik in Florida (Amerika) woonde. Nu heeft mijn Xbox account dat overgenomen. Nu wil ik dat veranderen naar Nederland, maar ik kan niet vinden waar dat kan. Ik kan wel het adres in Amerika veranderen, maar ik kan het land van herkomst niet veranderen.
Iemand een idee hoe ik dat moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Laatst online: 30-06 14:26

NeHoX

Gamer + PV

Ik heb bij microsoft aangegeven dat mijn headsetje kapot was.

Dit is maandag 23 mei telefonisch gedaan. Gisteren heb ik een mail van microsoft gehad dat het pakketje is verzonden via DHL.

Weet iemand van jullie hoe lang het ongeveer vanaf dat moment gaat duren?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Laatst online: 18-07 09:46

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Renkie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:45:
Ik heb net een Advanced Scart kabel gekocht voor mijn Xbox360, alleen nu is mijn beeld 1cm naar links geschoven waardoor bepaalde zaken net buiten beeld komen !

Ik heb een oud model Philips Breedbeeld TV

Ik vond een oeroud topic uit 2004 met hetzelfde :Probleempje met xbox en Advanced scart

Maar helaas zonder reacties

Met de standaard kabel heb ik dit probleem niet.

Wie kent het probleem en kan me helpen ? Op de xbox zelf lijk ik niets aan te kunnen passen behalve normal/widescreen , op 4/3 zie ik natuurlijk wel alles... Maarja dat ziet er weer heel erg klein uit.

Wie heeft nog een idee ?
Ja overscangezeur, moet je als het goed is in het servicemenu van je tv kunnen afstellen, instructies voor Philips crt-tv's hier:
http://majority.110mb.com/tv_matchline.htm

Heb ik ook gedaan, alleen kon ik niet apart voor 50 en 60hz afstellen, dus moet je maar een afweging maken tussen xbox of tv kijken :)

Bij mij werkte het zo: toets op je afstandsbediening: 062596 i+ (infoknop)
Dan: 'Alignments' -> 'Normal Geometry'
Pas daarin de 'H. shift' en 'H. amplitude' aan, waarschijnlijk moet je ook nog met de andere instellingen stoeien, zie maar even.

Als je 'store' doet worden de instellingen opgeslagen, echter als je de tv op standby zet en dan weer aan dan zie je weer de oude instelllingen. Als je de tv helemaal uit zet en dan weer aan dan krijg je wel je nieuwe instellingen terug. De instellingen van de chip worden pas uitgelezen als de tv helemaal uit is geweest. Oftewel: (eenmalig) de tv helemaal uitzetten.

[ Voor 21% gewijzigd door Digital-DNA op 03-06-2008 23:01 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261723

Nitai schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:35:
[...]

Ja! Devil May Cry 4 :)

[...]

vergeet Soul Caliber 2, Splinter Cell Conviction en Too Human niet. :)
Vergeten we de vetste van allemaal niet? Far Cry 2. Komt dacht ik oktober 2008.

Gaat grafisch echt een pareltje worden!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 261723 op 03-06-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 18-07 07:06
Splinter Cell conviction zou ik niet op rekenen. Too Human en Far Cry worden voor mij zeker must haves. Ik twijfel trouwens erg over The Bourne Conspiracy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Digital-DNA schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:47:
[...]

Ja overscangezeur, moet je als het goed is in het servicemenu van je tv kunnen afstellen, instructies voor Philips crt-tv's hier:

Heb ik ook gedaan, alleen kon ik niet apart voor 50 en 60hz afstellen, dus moet je maar een afweging maken tussen xbox of tv kijken :)

Pas daarin de 'H. shift' en 'H. amplitude' aan, waarschijnlijk moet je ook nog met de andere instellingen stoeien, zie maar even.

Als je 'store' doet worden de instellingen opgeslagen, echter als je de tv op standby zet en dan weer aan dan zie je weer de oude instelllingen. Als je de tv helemaal uit zet en dan weer aan dan krijg je wel je nieuwe instellingen terug. De instellingen van de chip worden pas uitgelezen als de tv helemaal uit is geweest. Oftewel: (eenmalig) de tv helemaal uitzetten.
Tip van de dag; schrijf eerst de oude waardes op ;)

Met dat menu kun je je tv flink verneuken; zelfs zo erg, dat hij terug naar Philips mag voor nieuwe software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Denken jullie dat Ninja Gaiden 2 vandaag al in de winkels ligt?

Modbreakje: fiets langs en je weet het ;)

[ Voor 30% gewijzigd door F_J_K op 04-06-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Laatst online: 18-09-2021
Anoniem: 216382 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:15:
Denken jullie dat Ninja Gaiden 2 vandaag al in de winkels ligt?
Ik ga hier zo ff langs de Free Record kijken of ze hem vandaag binnen hebben gekregen.
Anders nog twee dagen wachten.....

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Mirwits schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:50:
[...]

Ik ga hier zo ff langs de Free Record kijken of ze hem vandaag binnen hebben gekregen.
Anders nog twee dagen wachten.....
Hoop dat ze hem hebben heb vanaf vanmiddag een dag vrij namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

MochiGohan schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:23:

Fable 2
Fallout 3
Gears of War 2
Left 4 Dead
Banjo Kazooie
Vergeet Lego Indy niet. :P Voor het eind van het jaar hebben we natuurlijk ook de GTAIV episodes nog. Daarnaast The Force Unleashed en die Ghostbusters game.

Persoonlijk denk ik de zomerdroogte prima door te komen met alle XBox Originals en XBLA games die ik nog te spelen heb. Psychonauts, Crimson Skies en Fahrenheit staan nog op het lijstje bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Laatst online: 18-07 09:46

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Michael Knight schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 04:21:
[...]

Tip van de dag; schrijf eerst de oude waardes op ;)

Met dat menu kun je je tv flink verneuken; zelfs zo erg, dat hij terug naar Philips mag voor nieuwe software..
Zolang je in binnen het geometriemenu blijft is er niks aan het handje, zolang je niet op 'store' drukt al helemaal niet :). Je moet trouwens op 'menu' op je afstandsbediening drukken om een stap terug te gaan in het menu (bij mij tenminste).

Je bent tweaker of je bent het niet he :), succes!

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Age of Conan krijgen we toch ook nog? Ben wel benieuwd naar de eerste niet-lelijke mmo op de 360 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Digital-DNA schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:47:
[...]

Thnx voor je reply, hier kan ik wat mee !

Ik heb helaas niet meer de originele remote, en op mijn universele remote lijk ik die infoknop te missen
Welke functie heeft die info knop bij jou normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Laatst online: 04-07 03:12
Hallo mede-Tweakers!

Ik heb meerdere keren hier, over play-asia gelezen. Nu wil ik daar ook spellen bestellen, kunnen jullie een paar ervaringen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

mohawk0618 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:57:
Ik heb meerdere keren hier, over play-asia gelezen. Nu wil ik daar ook spellen bestellen, kunnen jullie een paar ervaringen vertellen?
Zie Het Games Import topic.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Defecte Xbox? Xbox 360 defecten topic Deel 2