Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 73.085 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Ik heb een probleem. wij hebben internet+plus bellen van KPN sinds kort.
Hiervoor hadden wij gewoon alleen ADSL van planet/kpn.

Mijn opstelling hier in huis staat als volgt :
mijn xbox360 is door middel van een crossed cable aangesloten op een netwerkkaart in mijn pc. Mijn pc is aangesloten op de Thomson 780 I+B bellen router door middel van een wireless kaart.

Nu ben ik ook eerlijk en heb ik er niet echt veel kaas van heel dat gebeuren gezeten. maar ik heb het dus voor elkaar gekregen om een werkende internetverbinding op mijn Xbox360 te krijgen. alleen het probleem is dus (zoals jullie vaker hebben gehoord) de NAT.

ik heb al verschillende opties geprobeerd in te stellen op mijn router ( UPNP aan of uit ) port forwarding gedaan naar mijn pc ( 192.168.1.71 ) niks lijkt uit te maken.

nu heb ik ook een ander vaag probleempje. Op het moment dat ik mijn xbox ( lan verbinding ) een static ip geeft dan doet hij het niet. ( tenzij ik het ip adres in de volgende range aan geef : 192.168.0.1 ) kies ik een ander IP dan werkt mijn xbox niet ( en het internet op mijn pc ook niet meer )

dit vind ik persoonlijk raar. gezien heel mijn thuis netwerk uit de range van 192.168.1.0 bestaat. Tevens heb ik als subnetmasker gewoon 255.255.255.0 laten staan en als primaire DNSserver heb ik mijn router zijn IPadres ingestelt ( 192.168.1.254 )

probeer ik aan die instellingen iets te wijzigen dan werkt me xboxlive niet meer en het internet van mijn pc niet meer.

Nu denk ik dus dat daar al het probleem begint. Zou iemand mij goede wijze tips kunnen geven. want gamen met NAT aan is redelijk vervelend ( veel lag en download problemen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

VulcanRaven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:22:
Ah oke, en wat raden julie mij aan? Die arcade pack of die van 70 euro meer met 20 gb hd enz.
Hangt echt af van wat je zoal wil doen, maar persoonlijk zou ik 100% voor degene met HD gaan. HD laat je toe om vrijuit XBLA games en demos te downloaden. Alsook bonuscontent voor de "echte" games.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:01
Ok dan haal ik me die, is toch wel handig om demo's te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Vecodo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:23:
Ik heb een probleem. wij hebben internet+plus bellen van KPN sinds kort.
Hiervoor hadden wij gewoon alleen ADSL van planet/kpn.

Mijn opstelling hier in huis staat als volgt :
mijn xbox360 is door middel van een crossed cable aangesloten op een netwerkkaart in mijn pc. Mijn pc is aangesloten op de Thomson 780 I+B bellen router door middel van een wireless kaart.

Nu ben ik ook eerlijk en heb ik er niet echt veel kaas van heel dat gebeuren gezeten. maar ik heb het dus voor elkaar gekregen om een werkende internetverbinding op mijn Xbox360 te krijgen. alleen het probleem is dus (zoals jullie vaker hebben gehoord) de NAT.

ik heb al verschillende opties geprobeerd in te stellen op mijn router ( UPNP aan of uit ) port forwarding gedaan naar mijn pc ( 192.168.1.71 ) niks lijkt uit te maken.

nu heb ik ook een ander vaag probleempje. Op het moment dat ik mijn xbox ( lan verbinding ) een static ip geeft dan doet hij het niet. ( tenzij ik het ip adres in de volgende range aan geef : 192.168.0.1 ) kies ik een ander IP dan werkt mijn xbox niet ( en het internet op mijn pc ook niet meer )

dit vind ik persoonlijk raar. gezien heel mijn thuis netwerk uit de range van 192.168.1.0 bestaat. Tevens heb ik als subnetmasker gewoon 255.255.255.0 laten staan en als primaire DNSserver heb ik mijn router zijn IPadres ingestelt ( 192.168.1.254 )

probeer ik aan die instellingen iets te wijzigen dan werkt me xboxlive niet meer en het internet van mijn pc niet meer.

Nu denk ik dus dat daar al het probleem begint. Zou iemand mij goede wijze tips kunnen geven. want gamen met NAT aan is redelijk vervelend ( veel lag en download problemen )
Best een rare constructie aangezien er al 2 opties zijn om het probleem te verhelpen, je hangt de Xbox360 gewoon direct aan de switch van ADSL modem (ik heb dezelfde overigens) ik weet niet hoe je met kabels zit, of je koopt een Wireless dongle voor de Xbox360 van circa €80,- en connect ook direct aan de ADSL modem. Of je koopt een switch van €20.- en doet die cross-kabels weg en die constructie van internetdelen op je pc en verdeelt het boven onderling met switchje als er maar 1 netwerkkabel naar je pc/kamer gaat.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Is er een site waar ik kan zien of een bepaald spel een update/patch heeft? In mijn kamer wil ik niet echt met de ethernet kabel friemelen die aan de PC zit telkens als ik een nieuw spel start. Of zijn patches zo zeldzaam dat het toch geen reet uitmaakt? Worden patches ook gedownload ná het paar uur spelen van een spel? In verband met savegame compatibiliteit enz.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
CycloneX schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:10:
[...]

Best een rare constructie aangezien er al 2 opties zijn om het probleem te verhelpen, je hangt de Xbox360 gewoon direct aan de switch van ADSL modem (ik heb dezelfde overigens) ik weet niet hoe je met kabels zit, of je koopt een Wireless dongle voor de Xbox360 van circa €80,- en connect ook direct aan de ADSL modem. Of je koopt een switch van €20.- en doet die cross-kabels weg en die constructie van internetdelen op je pc en verdeelt het boven onderling met switchje als er maar 1 netwerkkabel naar je pc/kamer gaat.
I know dat het een rare constructie, maar dat gaat even niet anders.
De xbox moet zowiezo aan me pc blijven hangen. geen mogelijkheid om kabels naar router te trekken. Tevens volgens mij kan die wireless dongle van MS alleen wep aan en geen WPA-PSK. dus dat is ook een probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mister_S schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:20:
Is er een site waar ik kan zien of een bepaald spel een update/patch heeft? In mijn kamer wil ik niet echt met de ethernet kabel friemelen die aan de PC zit telkens als ik een nieuw spel start. Of zijn patches zo zeldzaam dat het toch geen reet uitmaakt? Worden patches ook gedownload ná het paar uur spelen van een spel? In verband met savegame compatibiliteit enz.?
indien je 2 ethernet poorten op je pc hebt kun je ook je xbox daarop aansluiten, en het internet delen

voor de rest weet ik niet op al je vragen antwoord, alleen op deze:
Worden patches ook gedownload ná het paar uur spelen van een spel?

ja, ik heb dit zelf wel eens meegemaakt (nba street) dat na een uurtje spelen ofzo er opeens een patch gedownload moest worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Vecodo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:06:
[...]

De xbox moet zowiezo aan me pc blijven hangen. geen mogelijkheid om kabels naar router te trekken. Tevens volgens mij kan die wireless dongle van MS alleen wep aan en geen WPA-PSK. dus dat is ook een probleem
Wat is de reden dat de Xbox aan de pc moet hangen?

Meest simpele toch is kabel uit je pc doe je in een goedkoop switchje voor 2 tientjes overal te krijgen en dan vanuit switchje kabeltje naar je pc en Xbox hoeft je pc ook niet meer aan te blijven :)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
CycloneX schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:18:
[...]

Wat is de reden dat de Xbox aan de pc moet hangen?

Meest simpele toch is kabel uit je pc doe je in een goedkoop switchje voor 2 tientjes overal te krijgen en dan vanuit switchje kabeltje naar je pc en Xbox hoeft je pc ook niet meer aan te blijven :)
Ja dat zou wel kunnen, maar wil gewoon dat deze constructie werkt. moet toch gewoon te doen zijn ? Het moet en zal me lukken ;-) haha

PC staat hier altijd aan. en werkt met KVM switch tussen xbox en pc. dus is wel allemaal net zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wpa-psk is wel gewoon mogelijk. Gebruik het hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:42:
[...]

wpa-psk is wel gewoon mogelijk. Gebruik het hier ook.
Ok, dank je wel! maar is echt de aller laatste nood oplossing ;) voor een arme student is 80,- weer dik een week eten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
Zoals eerder vermeld, zat ik te kijken naar deze aanbieding bij Bol.com. Nu werd er eerder ook de actie van Veronica aangedragen, maar aangezien mijn broertje ook graag Assasins Creed wil hebben is het dus de actie van Bol.com geworden.

Nu kunnen ze echter bij Bol niet garanderen dat de Xbox 360 een HDMI-aansluiting heeft. Deze aansluiting wil ik wel graag hebben omdat ik anders verplicht ben tot een SCART-aansluiting. Nu vind ik dit heel erg zonde omdat dit redelijk wat scheelt in kwaliteit. Dus mijn vraag aan degene die recentelijk deze aanbieding heeft besteld: Zit er een HDMI aansluiting op?

Er zijn hier namelijk verschillende mensen die van deze aanbieding, dan wel dat foutje van 269 euro, gebruik hebben gemaakt. Toch heb ik maar 1 reactie kunnen vinden van iemand die inderdaad een Falcon met HDMI had gekregen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Er staat bij dat het een "Xbox 360 Pro System" betreft. De Pro is er alleen mét HDMI uitgekomen, dus dat is dan makkelijk zat. De Premium is er met en zonder HDMI, maar de Pro dus altijd met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Vecodo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Ok, dank je wel! maar is echt de aller laatste nood oplossing ;) voor een arme student is 80,- weer dik een week eten :P
1 week? daar eet ik zowat 3 weken van.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
S2S schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:36:
[...]

1 week? daar eet ik zowat 3 weken van.
offtopic:
Tja, verschilt per week he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waterpolo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:16:
Zoals eerder vermeld, zat ik te kijken naar deze aanbieding bij Bol.com. Nu werd er eerder ook de actie van Veronica aangedragen, maar aangezien mijn broertje ook graag Assasins Creed wil hebben is het dus de actie van Bol.com geworden.

Nu kunnen ze echter bij Bol niet garanderen dat de Xbox 360 een HDMI-aansluiting heeft. Deze aansluiting wil ik wel graag hebben omdat ik anders verplicht ben tot een SCART-aansluiting. Nu vind ik dit heel erg zonde omdat dit redelijk wat scheelt in kwaliteit. Dus mijn vraag aan degene die recentelijk deze aanbieding heeft besteld: Zit er een HDMI aansluiting op?

Er zijn hier namelijk verschillende mensen die van deze aanbieding, dan wel dat foutje van 269 euro, gebruik hebben gemaakt. Toch heb ik maar 1 reactie kunnen vinden van iemand die inderdaad een Falcon met HDMI had gekregen.

Alvast bedankt!
Er staat toch in de beschrijving dat er een HDMI uitgang op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:40:
[...]

Er staat toch in de beschrijving dat er een HDMI uitgang op zit?
Dat staat er inderdaad beschreven, voor de zekerheid had ik echter een mail gestuurd naar Bol waarop ik het volgende antwoord kreeg

----------------------
Geachte klant,

U vraagt of de Xbox360 uit de aanbieding van de XBox360 + GTA IV, Assassin's Creed en Halo 3 een HDMI uitgang heeft.

Dit is niet met zekerheid te zeggen. Doordat Microsoft verschillende versies van de Xbox360 aan bol.com levert is het niet te garanderen dat de Xbox360 geleverd wordt met een HDMI uitgang. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
----------------------

Dus vandaar de onzekerheid bij mij. Maar ik geloof dat ik m anders toch mag sturen, omdat hun dan niet leveren wat ze beloven en je volgens de wet van koop op afstand een product binnen 7 dagen terug mag sturen waarbij je alleen de verzendkosten hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:01
Heeft niet elke 360 een hdmi uitgang?? Dus de ene xbox kan je @ hd tv aansluiten en de andere niet ?? Of begrijp ik dit verkeerd? (Zal wel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Je kunt elke xbox prima via component aan je HDTV hangen.
Het verschil tussen HDMI en component is te verwaarlozen maar component heeft wel 5 kabels ipv 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
VulcanRaven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:00:
Heeft niet elke 360 een hdmi uitgang?? Dus de ene xbox kan je @ hd tv aansluiten en de andere niet ?? Of begrijp ik dit verkeerd? (Zal wel :P )
Natuurlijk kan je, zoals SH4D3H al zegt je Xbox 360 prima aansluiten via de Component aansluiting.
SH4D3H schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:16:
Het verschil tussen HDMI en component is te verwaarlozen maar component heeft wel 5 kabels ipv 1 :P
True, maar dan moet die niet al ingebruik zijn door bijvoorbeeld de DVD-speler die nog wat ouder is ;). Want dat is mijn probleem dus, ik heb alleen nog de SCART en HDMI vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SH4D3H schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:16:
Tenzij je het geluid over je speakers wil hebben, dan heb je er ook meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Waterpolo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:26:
[...]
True, maar dan moet die niet al ingebruik zijn door bijvoorbeeld de DVD-speler die nog wat ouder is ;). Want dat is mijn probleem dus, ik heb alleen nog de SCART en HDMI vrij.
Kun je die dan niet op de SCART hangen?
Component ondersteunt namelijk ook HD resoluties die je DVD speler niet nodig heeft (of heb jij zo'n dure speler met goede upscaler? De 360 is namelijk ook niet slecht :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
Ik zou die DVD-speler ook wel via de SCART kunnen laten lopen. En nu ik er over na ga denken, zal de DVD (Medion) geen geniale upscaler hebben. Al met al denk ik dat ik gewoon de gok waag, immers er staat dat het de PRO is en dat er HDMI bij zou moeten zitten. Mocht dat nou niet het geval zijn, dan kan ik als nog kijken wat ik doe. Of via Component, of contact opnemen/terugsturen omdat ze niet geleverd hebben wat er op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een onzin. Met HDMI kan je 1080p met component niet. Wil je 1080p moet je er een aparte vga kabel bij kopen, mits je natuurlijk niet over hdmi beschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt!
wij hebben hier die xbox360 pro voor 269 euro gekocht, deze heeft een hdmi aansluiting, en ook de correcte voeding om aan te tonen dat het een falcon is. Mocht je nog enige twijfel hebben dan zal die bij deze hopelijk weg zijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
uhm 'probleempje'..

bij het aanmaken van mn Live account wil ik al mijn gegevens invoeren, maar zodra ik aankom bij 'state' en postcode, staat hij al op Florida inclusief 5 cijferig postcode. Alleen heb ik nog nergens een land moeten invoeren, en kan ik het op het eerste gezicht (in voorgaande menu's) nergens wijzigen. Hoe kan ik Nederland kiezen, inclusief bijbehorende provincie?

/toevoeging.. in het lijstje met states staan dus ook alléén de amerikaanse staten.. nergens een optie voor 'europe' / 'other' / of iets wat aangeeft dat ik niet in amerika woon..

[ Voor 19% gewijzigd door Thrilled op 26-05-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:35:
wat een onzin. Met HDMI kan je 1080p met component niet. Wil je 1080p moet je er een aparte vga kabel bij kopen, mits je natuurlijk niet over hdmi beschikt.
wat een onzin. Zowel met HDMI als component is 1080p mogelijk

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26

Alvast bedankt!
Hey koop dat kreng gewoon ergens anders ;) Bij dimensionplus hebben ze nu een aanbieding van een premium + halo2+gta4+ 500points voor 299. Assasin creed kost 60 euro. Ben je ook nog een 10tje goedkoper uit.Ik zit er zelf ook sterk aan te denken om die bundel te kopen.

En daar zit zeker hdmi bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xbox is terug van reparatie. Ik kan geen kwaad woord hierover zeggen :) Binnen 1,5week had ik het weer terug en zijn moederbord is vervangen en het loopt nu als een zonnetje. Daarnaast heb ik ook nog eens 1 maand xbox live erbij gekregen. :D Dank je wel Microsoft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Thrilled schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:47:
uhm 'probleempje'..

bij het aanmaken van mn Live account wil ik al mijn gegevens invoeren, maar zodra ik aankom bij 'state' en postcode, staat hij al op Florida inclusief 5 cijferig postcode. Alleen heb ik nog nergens een land moeten invoeren, en kan ik het op het eerste gezicht (in voorgaande menu's) nergens wijzigen. Hoe kan ik Nederland kiezen, inclusief bijbehorende provincie?

/toevoeging.. in het lijstje met states staan dus ook alléén de amerikaanse staten.. nergens een optie voor 'europe' / 'other' / of iets wat aangeeft dat ik niet in amerika woon..
In je Hotmail account staat het adres op Amerika? Dan kun je het op de xbox niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:15:
[...]

In je Hotmail account staat het adres op Amerika? Dan kun je het op de xbox niet aanpassen.
Kwam ik inderdaad ook achter.. moest het eerst aanpassen en dan opnieuw signen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat is trouwens het verschil tussen de Xbox 360 Pro en de Premium met HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Niets.

De term "pro" ligt gewoon wat lekkerder in de mond, en geeft de console een wat ander image als "premium".

Puur marketing dus.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

hoe raden julli me aan om mn xbox live + gamertag van mn oude 360 naar mn nieuwe 360 over te zetten? ik heb nog 10 maanden live dus dat wil ik niet weggooien..

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

mindcre8r schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:38:
hoe raden julli me aan om mn xbox live + gamertag van mn oude 360 naar mn nieuwe 360 over te zetten? ik heb nog 10 maanden live dus dat wil ik niet weggooien..
Gewoon je profiel kopiëren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Als het alleen om live en gamertag gaan is recover profile misschien nog wel minder werk. Moeten er ook savegames mee dan kopieeren........of hd's swappen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

hoe kopieer je zo'n profile dan? en kanje recoveren zonder eerst een backup te hebben gemaakt?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Je profiel staat altijd bij Microsoft op de server, en kan daar altijd vandaan gehaald worden. Groter probleem zijn losse savegames. Als je overgaat van een pro naar elite krijg je daar een transfercable bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:26:
Je profiel staat altijd bij Microsoft op de server, en kan daar altijd vandaan gehaald worden. Groter probleem zijn losse savegames. Als je overgaat van een pro naar elite krijg je daar een transfercable bij.
vet! want dat is de overgang die ik maak idd!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

[...]

Koop anders voor een tientje een switch op marktplaats. Kan je altijd online met je 360 en hoef je niet met kabels te klungelen. Makkelijkste en zeer goedkope oplossing.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort vraagje..
Het stekkertje van een headset, heeft die 3 of 4 contact puntjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:07:
Kort vraagje..
Het stekkertje van een headset, heeft die 3 of 4 contact puntjes?
Uhm mijn headset heeft 1 mini-jack plugje :P ik zag inderdaad dat er op de controller méér puntjes zitten, maar waar ik die vandaan moet toveren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Thrilled schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:17:
[...]

Uhm mijn headset heeft 1 mini-jack plugje :P ik zag inderdaad dat er op de controller méér puntjes zitten, maar waar ik die vandaan moet toveren :?
voor andere addons zoals de chatpad.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha, ik bedoel het stekkertje zelf. Heeft die 3 of 4 metalen stukjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:54:
ha, ik bedoel het stekkertje zelf. Heeft die 3 of 4 metalen stukjes?
zoals ik al zei, de standaard bijgeleverde headset heeft 1 jackplugje, meer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
/edit

Krijg nu toch het idee dat ik een onderdeeltje mis dan :{ Ik heb toch écht alleen dat jackplugje..

[ Voor 76% gewijzigd door Thrilled op 27-05-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

you have no permission to blah blah..
Ik heb bij de elektroboer een 2.5 mm jack naar 3.5 mm jack gehaald.
Waar het mij om gaat is of het 2.5 mm jack van de 360 headset 3 of 4 kanaals is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Thrilled schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:12:
/edit

Krijg nu toch het idee dat ik een onderdeeltje mis dan :{ Ik heb toch écht alleen dat jackplugje..
Klink alsof je de headset hebt die bij de messengerpad hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 09-09 21:40
S2S schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:55:
[...]

Klink alsof je de headset hebt die bij de messengerpad hoort.
Gisteren een nieuwe 360 gehaald, en daar zat een headset bij waarbij alleen 1 jackplugje zat.

In mijn Gears of War pack zat er volgens mij een waarbij die andere pinnetjes ook gebruikt werden. Wellicht dat er een nieuwe versie uit is. Of hij ook werkt heb ik nog niet kunnen testen, dat ga ik morgen doen :P

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 09:18
Thrilled schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:12:
/edit

Is niet zo; de oudere generaties headsets hadden inderdaad een hele constructie van 3-4 metalen plugjes, maar de headsets die nu met de xbox worden geleverd hebben gewoon 1 metalen plugje. En die doen het net zo goed, dus niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:35:
Een HDMI kabel moet je er ook lost bijkopen en een eventuele VGA kabel ook.

Ik werk nu sinds kort met een VGA kabel op mijn 24" Iiyama full HD monitor en je hebt echt super kwaliteit hoor (H). Alleen nog 2 losse audiostekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 11-09 13:28
Jup alleen de kleuren zijn iets minder dan bij component. Maar dat is sinds de updates ook beter geworden.

HDMI is gewoon het mooiste, combineert het beste van vga+component en is digitaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

VGA en Component zouden niet veel mogen verschillen, HDMI is in theorie beter maar niet altijd in de praktijk. Dat ligt vaker aan de TV dan aan het bronapparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Die pinnetjes aan de zijkant heb ik ook, dat is gewoon solid plastic en geleid dus niets.
Zit daar gewoon om die aansluiting netjes op z'n plaats te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben al een tijdje aan het wachten op dragons lair.

Nu lees ik via google dat deze al uit is. Echter alleen als hddvd, dus je kan hem op je xbox360 spelen, als je een hddvd hebt.

Maar die heb ik dus niet.

1. Weet iemand of deze game ook gewoon als echte game uit komt voor de xbox360? Of is ie al uit, zoja, waar kan ik die dan bestellen?

2. Weet iemand nog meer van zulke games die te koop zijn voor xbox 360?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Klinkt mij eigenlijk als bullshit, sowieso heeft maar een fractie van de Xbox 360-bezitters die hd-dvd-addon en voor zover ik weet is die enkel en alleen voor films bedoeld, niet voor spellen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

http://dvd.ign.com/articles/806/806489p1.html

Deze game is ook niet speciaal op de xbox uitgebracht, maar gewoon voor een hddvd speler.

Maar ik vraag me af of dat deze game ook uitgebracht is als een normale game die je zo je xbox360 arcade in kan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

mindcre8r schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:45:
[...]

vet! want dat is de overgang die ik maak idd!
ok er zit bij de elite dus geen kabeltje om die shit te transferen van je premium naar de elite.
Maar jekan vanuit memmory je save games overzetten op een usb stick..

nu even kijken hoe ik mijn gamertag en live van de premium naar de elite kan krijgen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Was het niet zo dat je die transfer kabel gewoon kon aanvragen bij Microsoft ?

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Laatst online: 07-08 15:45
Dat kan alleen als een premium aangeschaft is, pas dan sturen ze een transferkit. Bij een los 120GB kit, zit die er al bij. Maar zo los sturen ze hem niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

jah zoeits had ik al gelzen idd, dan maar mn account recoveren (dan wordt je live ook meegenomen toch?)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Klein vraagje tussen door mensen, hoe is het gamen op een beamer? heb je vertraging of niet? Sommige beamers hebben een special game-modus namelijk. Nu heb ik wel een leuke beamer gezien, iedergeval voor de prijs maar ik wil natuurlijk geen lag.

Helaas kan ik het zelf niet testen, omdat ik nog geen xbox360 heb (staat wel in de planning, vandaar deze beamer...)

Acer H5350 Beamer Beamer @ pricewatch en kleine review op Beamervision.nl

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zo'n Beamer is zeker wel vet als je die kwijt kan samen met een geschikt oppervlakte om op te stralen, deze is HD alleen weet ik niet of je dezelfde kwaliteit als een HD-LCD mag verwachten. Lijkt me verder wel prima ding...staat in de review dat alles vloeiend is dus ik zou zeggen, kopen !

Je bent toch beschermd door de wet kopen op afstand, je kunt het product dus gewoon retourneren als het niet bevalt lijkt mij.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

JuliettPapa schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:08:
Klein vraagje tussen door mensen, hoe is het gamen op een beamer? heb je vertraging of niet? Sommige beamers hebben een special game-modus namelijk. Nu heb ik wel een leuke beamer gezien, iedergeval voor de prijs maar ik wil natuurlijk geen lag.

Helaas kan ik het zelf niet testen, omdat ik nog geen xbox360 heb (staat wel in de planning, vandaar deze beamer...)

wij spelen regelmatig DDR op verschillende beamers. Nog nooit enige problemen ivm vertraging opgemerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik gisteren mijn lcd tv heb verkocht moet ik nu gamen op een crt tv-tje.
Prima allemaal, maar zend de xbox geen optisch geluids signaal via de component kabel als deze op tv staat?
Wil wel gewoon 5.1 lawaai maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) Yep ik heb een Xbox 360 met Philips 32PFL5322 LCD HDReady maar hij pakt ook 1080P daar ben ik blij mee! ( dat rijmt )

Had eerste een oudere Xbox in mijn handen gekregen, maar die direct omgeruild voor de Falcon exemplaar, ik de wandelgangen ook wel de Pro genoemd.

Ik kon mezelf niet meer bedwingen, de kinderen een Wii en Papa nu toch echt een XBox O-)

Nu heb ik een Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter er aangeschroefd maar hij geeft maar 2 strepen en volgens mij Fritz!Box heeft hij maar 71% bereik en gaat er maar 18Mbit/s terwijl hij flink demo's aan het downloaden is.

Ik heb al een ander wireless modem aangesloten, maar het effect is hetzelfde heeft iemand hierover nog bruikbare tips!!!

Geniet!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:23:
Omdat ik gisteren mijn lcd tv heb verkocht moet ik nu gamen op een crt tv-tje.
Prima allemaal, maar zend de xbox geen optisch geluids signaal via de component kabel als deze op tv staat?
Wil wel gewoon 5.1 lawaai maken.
Volgens mij zend component helemaal geen geluid mee. Je hebt 3 kabels voor het beeld. Heb je een 5 kabelige component kabel, dan zit er (wederom volgens mij) een stereo audio signaal bij.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:18:
>:) Yep ik heb een Xbox 360 met Philips 32PFL5322 LCD HDReady maar hij pakt ook 1080P daar ben ik blij mee! ( dat rijmt )
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat hij ook 1080P pakt? Want ik heb ook een 32 inch tv en die is HD ready, maar ik kan de optie 1080P niet kiezen in System Settings van de Xbox

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

NickySantoro schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:32:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat hij ook 1080P pakt? Want ik heb ook een 32 inch tv en die is HD ready, maar ik kan de optie 1080P niet kiezen in System Settings van de Xbox
Lijkt me sterk 1366 x 768 pixels is de maximale resolutie, ik verwijs dit naar het land der fabelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
NickySantoro schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:32:
[...]

Mogelijk kan die tv het wel aan als input maar scaled hij het down naar 720p.
JuliettPapa schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:08:

Hou er rekening mee dat dit een 720p beamer is, dus geen 1080p. En ja, bij een beamer met een flink projectieoppervlak kun je dat wél gaan merken.

[ Voor 54% gewijzigd door pagani op 28-05-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

DeluxZ schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:14:
Wel met je stroomstekker waarschijnlijk. Ik weet niet hoeveel volt ze daar gebruiken en hoeveel pinnen ze hebben :)
Welnee... in Brazilië hebben ze dezelfde stekkers als hier. Ben er in februari nog geweest, dus ik denk niet dat ze het inmiddels hebben gewijzigd :+

Maaruh... XBox wel in je handbagage meenemen, want ze smijten met koffers, zoals je weet. Oh.. en kijk uit dat ze je niet van je XBox beroven... Ze hebben het daar niet zo breed namelijk O-)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Yay heb m'n 360 vandaag binnen gehad :) Ben alleen absoluut niet tevreden over hoe 't eruit ziet op m'n 226BW... ben gewoon bijna in staat m'n 19" CRT weer neer te zetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 09:18
Gimbooze schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:45:
Yay heb m'n 360 vandaag binnen gehad :) Ben alleen absoluut niet tevreden over hoe 't eruit ziet op m'n 226BW... ben gewoon bijna in staat m'n 19" CRT weer neer te zetten :/
Hier ziet het er anders prima uit. Moest wel de monitor ff 'Auto Adjust'en en MagicColor aanzetten. Ook scheelde het behoorlijk om als 'Profile' (2e knopje van links) 'Game' of Dynamic Contrast te selecteren. Mooie felle kleuren en goede donker/licht verhouding.

Resolutie op 1280x1024 Widescreen, zoals eerder gezegd

[ Voor 5% gewijzigd door Terranca op 28-05-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wat resolutie heb je ingesteld ? Best zet je hem op 1280x720.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
heb je hem via hdmi of vga aangesloten. Als je hem via de vga hebt aangesloten kan je op je xbox ook instellen dat de kleuren voller worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
@Phuncz:

Thanks, dat ziet er alweer iets beter uit :)

@DarkShadow:

Oke, ga dat ook eens proberen dan :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ninja gaiden komt toch binnen 2 weken uit of niet soms? ;) kijk dat is pas een leuk vooruitzicht..

Nog steeds niets kunnen vinden over STREET FIGHTER IV

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Ik had dus twee play&charge kits besteld bij play-asia, maar ik kreeg zo'n ding waarmee ik een tobo en een muis op de xbox aan kan sluiten :'( Had me verheugd op de p&c kitjes :'(

Iemand enig idee hoe play-asia omgaat met dit soort dingen? Ik heb weinig zin om zelf voor de kosten op te draaien om iets terug te sturen naar china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Uhm, wat wil je dan, die dingen houden terwijl je het niet besteld hebt? Ik neem aan dat je niet voor de kosten hoeft op te draaien. Gewoon even mailen naar Play Asia.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:27:
Jongens, ninja gaiden komt toch binnen 2 weken uit of niet soms? ;) kijk dat is pas een leuk vooruitzicht..

Nog steeds niets kunnen vinden over STREET FIGHTER IV
Ik vraag me af wanneer de demo voor Ninja gaiden 2 komt :). Deze zou in mei komen dus ze hebben nog 3 dagen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:22:
[...]

Ik vraag me af wanneer de demo voor Ninja gaiden 2 komt :). Deze zou in mei komen dus ze hebben nog 3 dagen.
Ligt Ninja Gaiden II niet een dezer dagen gewoon retail in de winkel? Dit gaat zo'n titel worden waar de moeilijkheidsgraad hoog ligt zodat je vele uren kwijt bent dat het het geld wel waard is om te kopen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

5 juni ligt hij in de winkels ja :). Moet DRINGEND GTA4 uitspelen zodat ik NG2 en daarna ook nog eens de nieuwe dragonball kan spelen. Rock Band ook wat tussendoor en ondertussen moet ik nog altijd het vierde schijfje van Lost Odyssey uitspelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Voor de mensen die de 360 via de VGA op een 19-22" breedbeeld-TFT hebben aangesloten:

Ik heb een bug/exploit gevonden dat er voor zorgt dat bij 1024x768 het beeld horizontaal meer wordt uitgerekt dan normaal. Normaal kan ik het beeld wel horizontaal uitrekken, maar niet genoeg om de verhouding goed te krijgen. Normaliter zendt de 360 1024x768 H:neg V:neg uit, maar via een truukje kun je dat omzetten naar H:pos V:neg. Of je er met je monitor wat aan hebt weet ik niet, probeer het voor de gein eens uit, dit moet je doen:

1. zet je resolutie eerst op 1024x768
2. kies dan de resolutie 1280x768
3. bij het bevestigingsscherm druk dan B
4. vervolgens kies 'keep this setting'
4. voila, de xbox geeft 1280x768 aan maar in werkelijkheid zendt ie 1024x768 uit met een andere polarisatie

Zelf toevallig ontdekt, was iemand hier al bekend mee?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:28:
:( Ik had dus twee play&charge kits besteld bij play-asia, maar ik kreeg zo'n ding waarmee ik een tobo en een muis op de xbox aan kan sluiten :'( Had me verheugd op de p&c kitjes :'(

Iemand enig idee hoe play-asia omgaat met dit soort dingen? Ik heb weinig zin om zelf voor de kosten op te draaien om iets terug te sturen naar china
Ik moest met het chinese halo 3 gedoe vorig jaar ook een pakje terugsturen. dat was verbazingwekkend maar 6 euro naar hong kong. Vervolgens werd dit door play asia ruimschoots vergoed met coupons (15 dollar o.i.d.)

Mail ze gewoon even, dan weet je snel genoeg wat de procedure is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:08:
[...]

Ik moest met het chinese halo 3 gedoe vorig jaar ook een pakje terugsturen. dat was verbazingwekkend maar 6 euro naar hong kong. Vervolgens werd dit door play asia ruimschoots vergoed met coupons (15 dollar o.i.d.)

Mail ze gewoon even, dan weet je snel genoeg wat de procedure is.
Oké fijn om te horen :Y

Ik heb ze vanmiddag al een mail gestuurd, maar volgens mij slapen ze daar al :) Zal morgen wel antwoord op komme

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Digital-DNA schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:06:
Voor de mensen die de 360 via de VGA op een 19-22" breedbeeld-TFT hebben aangesloten:

Ik heb een bug/exploit gevonden dat er voor zorgt dat bij 1024x768 het beeld horizontaal meer wordt uitgerekt dan normaal. Normaal kan ik het beeld wel horizontaal uitrekken, maar niet genoeg om de verhouding goed te krijgen. Normaliter zendt de 360 1024x768 H:neg V:neg uit, maar via een truukje kun je dat omzetten naar H:pos V:neg. Of je er met je monitor wat aan hebt weet ik niet, probeer het voor de gein eens uit, dit moet je doen:

1. zet je resolutie eerst op 1024x768
2. kies dan de resolutie 1280x768
3. bij het bevestigingsscherm druk dan B
4. vervolgens kies 'keep this setting'
4. voila, de xbox geeft 1280x768 aan maar in werkelijkheid zendt ie 1024x768 uit met een andere polarisatie

Zelf toevallig ontdekt, was iemand hier al bekend mee?
Leuk dat je dit gevonden hebt maar wat meerwaarde geeft dit tov. 1280x720 ? Zelf staat mijn Dell 2005FPW (20", 1680x1050) op die resolutie met behoud van aspect ratio en dat geeft het beste beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

jagermeister schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:57:
[...]

Welnee... in Brazilië hebben ze dezelfde stekkers als hier. Ben er in februari nog geweest, dus ik denk niet dat ze het inmiddels hebben gewijzigd :+

Maaruh... XBox wel in je handbagage meenemen, want ze smijten met koffers, zoals je weet. Oh.. en kijk uit dat ze je niet van je XBox beroven... Ze hebben het daar niet zo breed namelijk O-)
Ik wist het dus niet zeker omdat ze zoiezo in Amerika/Canada andere stekkers gebruiken :) Daarom dacht ik dat die ook het geval was in Zuid-Amerikaanse landen :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:07
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:18:
Hier precies zelfde maar het word er niet beter van hoor, hij kan alleen input signaal accepteren, hij is gewoon gedownscaled naar 720p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Boeboe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:50:
5 juni ligt hij in de winkels ja :). Moet DRINGEND GTA4 uitspelen zodat ik NG2 en daarna ook nog eens de nieuwe dragonball kan spelen. Rock Band ook wat tussendoor en ondertussen moet ik nog altijd het vierde schijfje van Lost Odyssey uitspelen :|
Je hoeft niet die nieuwe games te kopen hoor. Alhoewel ik zelf ook in een vergelijkbare situatie :+

Altijd leuk he die luxe problemen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Phuncz schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:02:
[...]

Leuk dat je dit gevonden hebt maar wat meerwaarde geeft dit tov. 1280x720 ? Zelf staat mijn Dell 2005FPW (20", 1680x1050) op die resolutie met behoud van aspect ratio en dat geeft het beste beeld.
Helaas kan mijn scherm dat niet, die kan alleen verticale balken toevoegen. 4:3 en 5:4 kan hij wel maar 16:9 weer niet... (NEC 20WGX2).

Zoals ik al zei hangt het van je scherm af of je er iets aan hebt. Trouwens als je 't beeld uitrekt past het vaak net qua essentiele dingen in het beeld, is die 'overscanbeveiliging' toch nog ergens goed voor :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

NeoMe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:15:
Zo'n Beamer is zeker wel vet als je die kwijt kan samen met een geschikt oppervlakte om op te stralen, deze is HD alleen weet ik niet of je dezelfde kwaliteit als een HD-LCD mag verwachten. Lijkt me verder wel prima ding...staat in de review dat alles vloeiend is dus ik zou zeggen, kopen !

Je bent toch beschermd door de wet kopen op afstand, je kunt het product dus gewoon retourneren als het niet bevalt lijkt mij.
Intressant idd :)
Boeboe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:01:
[...]

wij spelen regelmatig DDR op verschillende beamers. Nog nooit enige problemen ivm vertraging opgemerkt ;)
Nice :D ! en goed dat er geen vertraging opzit. :)
johnnyv.nl schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:42:
[...]

Hou er rekening mee dat dit een 720p beamer is, dus geen 1080p. En ja, bij een beamer met een flink projectieoppervlak kun je dat wél gaan merken.
Ja klopt. Daarom zie ik er toch nog maar even vanaf. En voor mijn kamer, moet ik er ook een scherm bij kopen (aka 200~300euro) dus ja. Spaar ik liever door voor een Full HD Tv of een betere Beamer :p (moet ik nog wel steeds scherm kopen maar ja, beter wat future proof zegmaar).

Nu ik zo aan het kijken ben naar de Xbox360's (en overal de aanbiedingen) weet ik nu al dat ik, of een pro wil, of een elite. De arcade valt zoiezo af, omdat ik online wil gamen (deed dat ook met xbox(1) en vond dat wel leuk :) ! zeker met de vele demo's, trailer's en updates/mappack etc.

Nu is het grote verschil met de pro en de elite eigenlijk alleen de HD (athans, dat is voor mij de voornaamste reden ;) ). Ga ik dit merken? 20Gb of 120Gb? en hoe kan ik dit chekken? hoe groot zijn game-updates? en mappacks? hebben we het dan over 10mb? of 100mb? De trailers mogen erop, en eraf. De demo's daarin tegen blijf ik liever houden. En ook ga ik vast games kopen uit de xbox arcade :9 (of hoe het precies heet...?).

Wie geeft mij hier eens een mooi antwoord op :)

Ps. de HD Tv / beamer komt later wel, heb een Samsung 226bw en daar schijn je prima op te kunnen gamen ;) voorlopig :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Als je al je demo's wil bewaren is de 120 GB versie op de lange termijn natuurlijk de betere keus. Een demo is tegenwoordig zeker wel 700 MB groot. Aan de andere kant...ga je al die demo's nog wel spelen? Zelf heb ik de 20 Gb versie. Is voorlopig nog wel genoeg voor mij in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
JuliettPapa schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:12:
[...]

Intressant idd :)

[...]

Nice :D ! en goed dat er geen vertraging opzit. :)

[...]

Ja klopt. Daarom zie ik er toch nog maar even vanaf. En voor mijn kamer, moet ik er ook een scherm bij kopen (aka 200~300euro) dus ja. Spaar ik liever door voor een Full HD Tv of een betere Beamer :p (moet ik nog wel steeds scherm kopen maar ja, beter wat future proof zegmaar).

Nu ik zo aan het kijken ben naar de Xbox360's (en overal de aanbiedingen) weet ik nu al dat ik, of een pro wil, of een elite. De arcade valt zoiezo af, omdat ik online wil gamen (deed dat ook met xbox(1) en vond dat wel leuk :) ! zeker met de vele demo's, trailer's en updates/mappack etc.

Nu is het grote verschil met de pro en de elite eigenlijk alleen de HD (athans, dat is voor mij de voornaamste reden ;) ). Ga ik dit merken? 20Gb of 120Gb? en hoe kan ik dit chekken? hoe groot zijn game-updates? en mappacks? hebben we het dan over 10mb? of 100mb? De trailers mogen erop, en eraf. De demo's daarin tegen blijf ik liever houden. En ook ga ik vast games kopen uit de xbox arcade :9 (of hoe het precies heet...?).

Ps. de HD Tv / beamer komt later wel, heb een Samsung 226bw en daar schijn je prima op te kunnen gamen ;) voorlopig :p
Mij is wijsgemaakt dat de pro en elite als enige verschil de HD hebben, en dat de elite zwart is. (en je krjigt wat meer accesoires geloof ik bij de elite? maar niks wat je niet erna bij kan kopen) Ik persoonlijk vond wit een mooiere kleur en die HD van 20 gig kan je later altijd nog vervangen door een 120gig versie.. ik heb nu alle domme demo's verwijderd van mn 20 gig schijfje en heb 13 gig over.. het enige waar je dit voor nodig hebt is inderdaad demo's a 700mb per stuk, of muziek/films die je download/koopt of van je pc op je xbox wilt zetten, maar dat kan je ook met usb doen dus beetje onnodig lijkt me?

Ik heb er geen spijt van dat ik de pro versie heb, en zie verder ook geen significante verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JuliettPapa schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:12:

http://www.dimensionplus.....asp?pid=780182&z=66&s=55
:).

Speel trouwens op 1080p op 1900x1280 zonder problemen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
En het schijnt (hoorde ik afgelopen week maar kan het niet bevestigen) dat de Elite ook extra fans heeft om warmte af te voeren. Vandaar ook dat de Elite best aardig lawaai maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

iBenshi schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:56:
En het schijnt (hoorde ik afgelopen week maar kan het niet bevestigen) dat de Elite ook extra fans heeft om warmte af te voeren. Vandaar ook dat de Elite best aardig lawaai maakt.
ik ben het niet eens met de stelling dat een elite meer lawaai zou maken.

Mijn Saint's row pack premium maakte way meer geluid dan mn nieuwe elite.

oew ik heb zin in deze game eindelijk knap C&C achtig gamen met uber graphics..

[ Voor 13% gewijzigd door mindcre8r op 29-05-2008 10:27 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

iBenshi schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:51:
Als je al je demo's wil bewaren is de 120 GB versie op de lange termijn natuurlijk de betere keus. Een demo is tegenwoordig zeker wel 700 MB groot. Aan de andere kant...ga je al die demo's nog wel spelen? Zelf heb ik de 20 Gb versie. Is voorlopig nog wel genoeg voor mij in ieder geval ;)
Ik denk dat die 120gb pas interessant wordt wanneer ze die videomarketplace een keertje gaan lanceren hier. Dan krijg je HD-films van rond de 4,5 GB, dan is 20 GB aardig krap als je een keer een film avondje wilt gaan houden. Of wanneer de Xbox Classics uitgebreider wordt, dat zijn ook spellen van rond de 5 GB. Wie weet dat de 360, net als de PS3 ook wel (niet verplichte )installatiemogelijkheden krijgt. In die gevallen is 20 GB behoorlijk krap. Als je dat net als mij niet zo interessant vindt (op de films na dan) , dan is 20GB meer dan genoeg.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

In een Elite zitten ook geen extra fans ;) En normaal gesproken maken ze juist minder lawaai. Zelfde aantal fans als in andere 360's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Smoonshine schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:33:
[...]

Ik denk dat die 120gb pas interessant wordt wanneer ze die videomarketplace een keertje gaan lanceren hier. Dan krijg je HD-films van rond de 4,5 GB, dan is 20 GB aardig krap als je een keer een film avondje wilt gaan houden. Of wanneer de Xbox Classics uitgebreider wordt, dat zijn ook spellen van rond de 5 GB. Wie weet dat de 360, net als de PS3 ook wel (niet verplichte )installatiemogelijkheden krijgt. In die gevallen is 20 GB behoorlijk krap. Als je dat net als mij niet zo interessant vindt (op de films na dan) , dan is 20GB meer dan genoeg.
Yup en natuurlijk IPtv waar we al weer heel wat maanden geleden een demo van hebben gezien. Daar wacht ik vooral op. Ik had verwacht dat het er al wel zou zijn... heb ik toch een beetje mijn Elite voor gekocht.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Defecte Xbox? Xbox 360 defecten topic Deel 2