Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 73.068 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De laatste keer dat ik keek, was een 360 met HD 269,- en een PS3 399,- (eventueel met de respectievelijke games). Dat is een verschil van 130,-. Die word inmiddels met accesoires echt niet meer uitgegeven :)

Die 20gb is meer dan zat voor het gebruik, incl. demo's e.d.

De enige, en inderdaad te dure, accesoire die je nog aan kan schaffen is de Wireless optie voor 70,-. Of je die nou wel of niet nodig hebt, je blijft goedkoper uit (in de 360 kunnen gewoon AA batterijen, oplader kost 9,99).

Live is een andere discussie. Voor 35,- per jaar ben je klaar, en ik vind het het waard. Jij misschien niet, maar dat is een andere keuze.

Je kan met de 360 veel goedkoper uit zijn (indien je de extra's niet nodig hebt), en je kan meer richting de PS3 kruipen als je ze wel wilt hebben. Echt duurder word het echter niet. Je kan het ook gaan hebben over de DualShock die je eigenlijk nog moet mist, de HD kabels die niet bij de PS3 zitten enz. Dat hangt ook maar net per persoon af wat hij wilt.

Overigens liep ik voor 450,- de winkel uit toen ik een Wii ging kopen. Je kan het zo gek maken als je wilt :)

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 06-05-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Uiteraard, je wordt nergens toe verplicht. Echter als we dingen gaan vergelijken dan moet je ook specificaties gelijktrekken. En als de PS3 dit heeft en de 360 het niet maar wel 5 tientjes minder dan is de 360 niet per definitie goedkoper. Je betaald minder, omdat je ook minder ervoor terug krijgt.

Het is maar net hoe je het bekijkt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door nudie op 06-05-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08 00:15
Als ik Bluray niet nodig heb en een console alleen voor het gamen nodig heb, heb ik met een Xbox toch relatief meer voor mijn geld? Als je Bluray wilt is de PS3 weer relatief goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik wil binnenkort een HD-TV kopen voor onder andere de Xbox 360. Nu zie ik dat sommige TV;s 100Hz techologie hebben, mijn vraag is of dit merkbaar is met de Xbox 360. Misschien dat iemand een HD-TV heeft met 100Hz en of die even een reactie/ervaring kan plaatsen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik ben heeeeeel duur uit,
Heb een Xbox Premium van (toendertijd) 350 euro. en later bijgekocht :
- Wireless Expansion pack (70 euro)
- Xbox live vision (40 Euro)
- Chatpad (25 euro )
- Wireless racing wheel (99 Euro)
Vele games, sommige voor low price, vele voor full price zoals GoW LE, Halo LE, Forza 2 LE, CoD 2 + 3 + 4, PGR4, Table Tennis, Viva Pinata, Dirt, GRAW, Perfect DZ, Bioshock, Oud fifa voetbal spel, Tetris Evolutions. Guitar Hero II + Gitaar, Guitar Hero III + Gitaar, Dance Star Universe + dansmat, Orange Box en ik zal er nog wel een paar vergeten. Bovendien talloze Xbox Live Arcade games en een live gold abbo.

Ja, MS verdient goed aan mij. Had ik maar een Playstation gekocht, dan had MS tenminste niet aan mij verdiend.

O ja. ik vermaak me trouwens kostelijk meet de spullen, lekker voor de Xbox Vision camera met twee gitaren om mijn nek sturen met het stuurtje terwijl ik danspassen oefen op de dansmat ......

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:55

MaDLiVe

.-Observer-.

PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:35:
[...]

Live is een andere discussie. Voor 35,- per jaar ben je klaar, en ik vind het het waard. Jij misschien niet, maar dat is een andere keuze.
35 euro p/j, heb ik iets gemist?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

HIER NEOME WEER EVEN:Ik heb zojuist ons mam opgebelt omdat ik gvd zelf vandaag niet thuis ben. Ze kon geen games vinden maar dit zegt opzich ook niks aangezien ze der de ballen verstand niet van heeft, sorry jongens maar morgen kan ik pas echt uitsluitel geven. Ben vroeg in de middag thuis. Misschien zijn die games via een waardebon te krijgen ofzo want zaten een hoop boekjes en papieren bij. Of ze zitten in een plastic hoesje en niet zon hardcase of worden ze nabezorgd ik weet het echt niet. Maar als ze er niet bijzitten, dan gaat de xbox retour en bestel ik meteen opnieuw nadat ik contact heb opgenomen met bol waar die dingen zijn :)

Kortom: Altijd prijs...ik zou gewoon bestellen, retourneren kan altijd en je hebt acceptgirokaart dus loopt geen financieel risico en nu is bol.com meestal de beroerdste niet !

Hij is trouwens weer gewoon leverbaar: Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis !

[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 06-05-2008 17:14 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 17:16

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MaDLiVe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:09:
[...]

Ja, zo te zien wel.

Kijk anders maar ff op gamehubs of ebay :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
MaDLiVe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:09:
[...]

Je hebt, zoals op dit forum al eerder gemeld, twee abonementsvormen via de Xbox 360 :
- Silver : Gratis, dowloaden van trailers / demo's en kopen van Xbox Live Arcade games en andere content, zoals plaatjes, themes en video's
- Gold : 5 Euro per maand (= 60 euro per jaar ...) Zelfde als zilver, maar dan als extra : soms sneller toegang tot demo's en trailers, on-line gamen en video chatten (mits je een xbox live camera hebt)

Als je op e-bay en andere sites kijkt kom je vaak aanbiedingen van Gold abbo's tegen voor 35 Euro. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, wordt gewoon jaarlijks van mijn credit-card afgeschreven, maar niet iedereen bevind zich in deze luxe positie (Vast inkomen, credit card e.d.)

Wil je dus GTAIV On-line spelen, moet je een gold abbo hebben. bij een nieuwe Xbox krijg je trouwens een maand Gold cadeau, vermits je een nieuwe user account gebruikt.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Ik lees dit forum al ruim een jaar, en zie aan het taalgebruik e.d. (Moet ik aan mijn ma vragen e.d.) dat de gebruikersgroep van dit forum, en dus de Xbox 360 zeer divers is. Dit vind ik positief. Wat voor gamer ben jij op je Xbox 360 ?
Ikzelf :
Man, Getrouwd, drie kinderen, 38 jaar, game ongeveer 1 a 2 uur per dag, meestal FPS en Race.
Werkzaam in de industriele automation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 16:32
Roely schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:19:
[...]
Wil je dus GTAIV On-line spelen, moet je een gold abbo hebben. bij een nieuwe Xbox krijg je trouwens een maand Gold cadeau, vermits je een nieuwe user account gebruikt.
als je gta4 los koopt leveren ze ook een losse gratis maand kaart weer zo'n lokkertje van M$.
top spel overgens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Roely schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:19:
[...]
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, wordt gewoon jaarlijks van mijn credit-card afgeschreven, maar niet iedereen bevind zich in deze luxe positie (Vast inkomen, credit card e.d.)
Al was ik miljonair ... je gaat toch niet meer betalen dan nodig is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:13:Hij is trouwens weer gewoon leverbaar: Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis !
Hier staat nog steeds dat ie niet geleverd kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:46:
[...]

Hier staat nog steeds dat ie niet geleverd kan worden...
Gewoon een fout, tis ook bijna te mooi om waar te zijn :P moet volgens mij gewoon de X360 Pro zijn.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:46

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

CycloneX schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:02:
[...]
Gewoon een fout, tis ook bijna te mooi om waar te zijn :P moet volgens mij gewoon de X360 Pro zijn.
Een belletje naar bol.com heeft me geleerd dat de bundle op dit moment gewoon nog niet leverbaar is. Voor zover ik de klantenservice mag geloven is het wel degelijk een echte aanbieding, aangezien het vrouwke aan de telefoon meteen reageerde met "Oh, de xbox360 bundle zeker", toen ik zei dat ik een vraag wilde stellen over een spelcomputer.

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Sappie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:20:
[...]

Een belletje naar bol.com heeft me geleerd dat de bundle op dit moment gewoon nog niet leverbaar is. Voor zover ik de klantenservice mag geloven is het wel degelijk een echte aanbieding, aangezien het vrouwke aan de telefoon meteen reageerde met "Oh, de xbox360 bundle zeker", toen ik zei dat ik een vraag wilde stellen over een spelcomputer.
Hmm interessant, want hij is wel erg cheap maar ff in de gaten houden dan.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 23:38

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

NickySantoro schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:00:
Ik heb even een vraagje tussendoor.

Is het mogelijk om via de controller de tray te openen terwijl er een game of film in de xbox zit?
Zo ja, hoe?

Je kan hem namelijk wel sluiten met de controller als die open staat
Dat kan niet met de controller, maar wel met de multimedia afstandsbediening. Deze afstandsbediening heeft namelijk een eject knop.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:37:
[...]

Dat kan niet met de controller, maar wel met de multimedia afstandsbediening. Deze afstandsbediening heeft namelijk een eject knop.
Ik heb dat nooit zo begrepen, je moet er toch heen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 23:38

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:38:
[...]

Ik heb dat nooit zo begrepen, je moet er toch heen :?
Nee, het lijkt mij ook een beetje nutteloos, maar het kan in ieder geval wel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08 00:15
Dan had Sony aan je verdiend :? . Of ben je sarcastisch?

[ Voor 3% gewijzigd door mister_S op 06-05-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

als hij een ps3 had zou hij plots geen behoefte meer hebben aan camera, twee gitaren, een stuur en een dansmat? :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Hey allemaal! Ik ben vooral wegens GTA IV maar ook omdat ik games als Oblivion en Assassin's Creed niet op mijn PC kan spelen van plan een Xbox 360 te gaan kopen. Ik heb alleen wel een klein tv'tje. Een Samsung Syncmaster 2032mw van 20 inch (wide), resolutie 1680 x 1050. Heeft iemand ervaring met de Xbox 360 icm dat scherm? En is bij die resolutie een HDMI kabel nuttig? Ik denk er namelijk aan om de Elite te halen.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-08 12:24
PhoenixT schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:50:
Hey allemaal! Ik ben vooral wegens GTA IV maar ook omdat ik games als Oblivion en Assassin's Creed niet op mijn PC kan spelen van plan een Xbox 360 te gaan kopen. Ik heb alleen wel een klein tv'tje. Een Samsung Syncmaster 2032mw van 20 inch (wide), resolutie 1680 x 1050. Heeft iemand ervaring met de Xbox 360 icm dat scherm? En is bij die resolutie een HDMI kabel nuttig? Ik denk er namelijk aan om de Elite te halen.
Ik denk dat je het makkelijk op zo'n scherm kunt spelen hoor (heb zelf wel 22 inch maar scheelt niet zo heel veel). Hangt er alleen af van welke afstand je je bevind. Daarnaast is HDMI wel handig al kun je met VGA ook prima overweg denk ik.
Al is het wel jammer dat je die resolutie (1680x1050) niet kunt instellen op je 360. Die heeft maar een selectief aantal resoluties en daarmee moet je even experimenteren.
Maar het is het wel waard hoor ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-08 12:47
mister_S schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:33:
[...]

Sony verdient 'upfront' aan je. De PS3 is tenslotte duurder dan een Xbox 360, maar aan de andere kant zitten er geen verborgen kosten aan een PS3. Online gaming is gratis (scheelt je 60 euro jaarlijks), HD kun je zelf vervangen (geen 120GB HD voor 180 euro), WiFi is inbegrepen (nog 'ns 75 euro), Blu-Ray standaard (geen HD-DVD addon nodig), controller wordt via USB opgeladen (geen Play n Charge-kit a 20 euro nodig), PC webcams doen het in de meeste gevallen (geen MS Live Vision Camera nodig). Als je toevallig een Bluetooth headset hebt liggen, kun je die ook meteen op een PS3 aansluiten.

De keus is aan de consument wat ze belangrijker vinden: meer features voor een hoge prijs of minder features en dan achteraf extra veel bijbetalen. MS heeft voor het laatste gekozen zodat ze prijstechnisch altijd goedkoper uitkomen dan Sony. Daarom verkopen ze de 360 ook zonder HD, omdat ze daardoor de kale console extra goedkoop kunnen aanbieden. Als consument betaal je daardoor wel veel meer aan losse accessoires en abonnementen. Op zich een slimme zet van MS, maar zorgt wel voor voor "prijsbewuste" Xbox 360-kopers die achteraf hard vloeken omdat ze voor wat ze achteraf nog aan addons moesten kopen net zo goed een PS3 hadden kunnen kopen en dan nog goedkoper uit waren geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Online gamen van Sony is zo brak als wat. Hun netwerk ligt min of meer plat door GTA IV heb her en der gelezen.

Misschien wilt niet iedereen WiFi voor zijn console en heeft liever een kabel. Een die hard online gamer gaat sowieso voor de kabel vanwege minder lag en lagere ping. Bij PS3 betaal je er altijd voor.

De hardeschijf van de PS3 is noodzakelijk, bij de Xbox niet. Bij PS3 moet je een spel echt installeren terwijl het bij de Xbox een extra is.

Wat heb je aan Blu-Ray als je geen full hd LCD hebt. Enige reden dat Sony Blu-Ray erin heeft gestopt is dat hopelijk mensen ook besluiten om een Sony full HD scherm te kopen voor hun SONY PS3. Sony speelt dat spelletje net zo smerig mee als MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07 09:35
En games voor de PS3 die gemiddeld €10 euro duurder zijn als die van de 360 noem je geen verborgen kosten?

Sony wil ook achteraf gewoon winst maken, splitsen je een veel te dure console in de maag waarbij je ook nog eens extra mag betalen voor de games.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.gelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11-2022
Helaas is hij nu niet leverbaar.
Als dit een fout is van Bol.com dan is het wel een zeer stomme fout ,want het staat wel heel duidelijk op de site vermeld dat het er bij zit.

Ik neem aan dat Bol.com de nieuwe versie verkoopt?
NeoMe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:13:
HIER NEOME WEER EVEN:Ik heb zojuist ons mam opgebelt omdat ik gvd zelf vandaag niet thuis ben. Ze kon geen games vinden maar dit zegt opzich ook niks aangezien ze der de ballen verstand niet van heeft, sorry jongens maar morgen kan ik pas echt uitsluitel geven. Ben vroeg in de middag thuis. Misschien zijn die games via een waardebon te krijgen ofzo want zaten een hoop boekjes en papieren bij. Of ze zitten in een plastic hoesje en niet zon hardcase of worden ze nabezorgd ik weet het echt niet. Maar als ze er niet bijzitten, dan gaat de xbox retour en bestel ik meteen opnieuw nadat ik contact heb opgenomen met bol waar die dingen zijn :)

Kortom: Altijd prijs...ik zou gewoon bestellen, retourneren kan altijd en je hebt acceptgirokaart dus loopt geen financieel risico en nu is bol.com meestal de beroerdste niet !

Hij is trouwens weer gewoon leverbaar: Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
vayip schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:10:
Online gamen van Sony is zo brak als wat. Hun netwerk ligt min of meer plat door GTA IV heb her en der gelezen.
PSN draait gewoon door op dit moment. Het probleem scheen te zijn dat er niet voldoende GTA4-servers waren waardoor het spel bij een groep mensen zou vastlopen. PS3-games draaien op dedicated gameservers itt Xbox Live waar de meeste games met P2P werken.
Misschien wilt niet iedereen WiFi voor zijn console en heeft liever een kabel. Een die hard online gamer gaat sowieso voor de kabel vanwege minder lag en lagere ping. Bij PS3 betaal je er altijd voor.
Maar als je het nodig hebt betaal je de hoofdprijs. Je hebt gelijk dat een vaste aansluiting beter is maar niet iedereen heeft thuis die optie.
De hardeschijf van de PS3 is noodzakelijk, bij de Xbox niet. Bij PS3 moet je een spel echt installeren terwijl het bij de Xbox een extra is.
Is idd een nadeel van de PS3 aan het worden. Er zijn steeds meer games die een HD-installatie verplichten. Zorgt wel voor betere prestaties natuurlijk. Ik denk dat er genoeg 360-bezitters zijn die best wel een paar gig op de HD zouden opofferen als dat minder popups en snellere laadtijden zou opleveren. Dit nadeel heeft echt wel een voordeel.
Wat heb je aan Blu-Ray als je geen full hd LCD hebt. Enige reden dat Sony Blu-Ray erin heeft gestopt is dat hopelijk mensen ook besluiten om een Sony full HD scherm te kopen voor hun SONY PS3. Sony speelt dat spelletje net zo smerig mee als MS.
HD Ready is ook voldoende hoor. Ik neem verder aan dat de meeste 360-bezitters ondertussen op een HD-geschikte TV of monitor gamen. Het aantal CRT-gamers zal gestaag gamen. MS is daarvan ook overtuigd anders boden ze geen HD-films aan in de online winkel. Die HD-DVD-addon was ook aardig populair, er zijn er ondanks het overlijden van het formaat enkele honderdduizenden van verkocht.
yzf1kr schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:21:
En games voor de PS3 die gemiddeld €10 euro duurder zijn als die van de 360 noem je geen verborgen kosten?

Sony wil ook achteraf gewoon winst maken, splitsen je een veel te dure console in de maag waarbij je ook nog eens extra mag betalen voor de games.
PS3-games zijn in het algemeen net zo duur of goedkoop als 360-games. Kijk maar op sites als nedgame.nl of gcshop.nl en vergelijk de prijzen van de multiplatformgames.

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 06-05-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Boeboe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:37:
als hij een ps3 had zou hij plots geen behoefte meer hebben aan camera, twee gitaren, een stuur en een dansmat? :+
Nou ja, die PS3 heeft USB en misschien heeft hij al een stuurtje (DFP of G25 werkt gewoon op de PS3), die dansmat kun je goedkoop in China bestellen (niet te verwarren met Chinese matten ;) ) en die gitaars ook.

Maar mij staat het modulaire van de xbox wel aan. Even die aanbieding op Bol in de gaten houden :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Laatst online: 08:42
Dit is toch geen xbox360 vs ps3 topic? En ik wil er helemaal niet over zeuren maar rumble is bij de 360 wel standaard terwijl je deze apart moet bijkopen bij een PS3 althans als je japan op de usa woont, want in volgens sony zijn wij hier in europa nog niet aan toe. Maar daar hoor je nooit iemand over hoezo verborgen kosten 2 x DS3 controller á € 45,- p/s :Y)

Nu weer belangrijke zaken waneer komen er weer xboxen bij bol.com want ik wil er zo'n eentje met die 3 games voor dat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik wil er ook zeker eentje met die drie games, ik had hem vanmorgen al bijna besteld maar toen was hij al weg.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, daar komt die 360vsPS3 discussie weer. Gewoon de vorige topics doorlezen, het voegt hier niets toe :).
Slim trouwens om even te bellen met Bol.com, ben benieuwd wanneer hij leverbaar wordt. Tot dan in ieder geval maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
ymmv schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:46:
[...]
PS3-games draaien op dedicated gameservers itt Xbox Live waar de meeste games met P2P werken.
Bron?
Zonder LIVE servers kun je echt niet gamen hoor :)
Er zijn dan ook niet voor niets duizenden servers die het LIVE netwerk 24/7 draaiende houden.
PS3-games zijn in het algemeen net zo duur of goedkoop als 360-games. Kijk maar op sites als nedgame.nl of gcshop.nl en vergelijk de prijzen van de multiplatformgames.
Bij de echte prijsvechters (zoals Gamehubs) zie je dat je voor de meeste 360 games 32,- kwijt bent en voor de PS3 games 38,-.
Wellicht dat jouw shops gewoon extra marge houden op de 360 games omdat die meestal toch iets beter verkopen.

[ Voor 37% gewijzigd door SH4D3H op 06-05-2008 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ik denk dat we keihard genaaid worden door BOL en degene die hem hebben weten te bestellen hebben geluk gehad. Geloof niet alles wat ze aan de telefoon allemaal aan je vertellen want dat doen ze ook alleen maar om je af te wimpelen.

Gisteravond 21.00 stond de bundel nog niet op hun site. Vandaag om 15.00 probeerde ik er 1 te bestellen maar kreeg melding dat hij (nog) niet leverbaar is. Ze hebben zeker 2 pakketjes in de aanbieding gedaan om zo maar pageviews te creeeren en de rest kan zijn lollie likken en blijft met lege handen. Het zou mij zeer verbazen als deze binnenkort echt weer te bestellen zijn want deze aanbieding is gewoon te goed om waar te zijn.

Kan iemand van jullie herinneren wanneer MS of Sony een dergelijk bundel in de aanbieding heeft gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-08 12:24
[...]
Maar als je het nodig hebt betaal je de hoofdprijs. Je hebt gelijk dat een vaste aansluiting beter is maar niet iedereen heeft thuis die optie.
Dit is inderdaad zo, maar je betaald nu wel belachelijk veel.
[...]

Is idd een nadeel van de PS3 aan het worden. Er zijn steeds meer games die een HD-installatie verplichten. Zorgt wel voor betere prestaties natuurlijk. Ik denk dat er genoeg 360-bezitters zijn die best wel een paar gig op de HD zouden opofferen als dat minder popups en snellere laadtijden zou opleveren. Dit nadeel heeft echt wel een voordeel.
Als je op de 360 een HD aansluit wordt deze gebruikt voor caching. Dit werkt hier iig prima.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Martinspire schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:31:
[...]
Dit is inderdaad zo, maar je betaald nu wel belachelijk veel.
[...]
Als je op de 360 een HD aansluit wordt deze gebruikt voor caching. Dit werkt hier iig prima.
Da's het principe, maar nu de praktijk. Hoeveel games cachen nou daadwerkelijk data op de HD? Alle games zijn verplicht zonder HD te kunnen draaien dus er is weinig reden om daarnaast ook nog HD-caching te implementeren. Het spel is erop gemaakt ook zonder caching goed te werken.

Dus hoe merk je nou/kun je zien dat er daadwerkelijk gecachet wordt tijdens een spel? Welke games gebruiken dit principe voor een betere performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:46

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

vayip schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:22:
Ik denk dat we keihard genaaid worden door BOL en degene die hem hebben weten te bestellen hebben geluk gehad. Geloof niet alles wat ze aan de telefoon allemaal aan je vertellen want dat doen ze ook alleen maar om je af te wimpelen.

Gisteravond 21.00 stond de bundel nog niet op hun site. Vandaag om 15.00 probeerde ik er 1 te bestellen maar kreeg melding dat hij (nog) niet leverbaar is. Ze hebben zeker 2 pakketjes in de aanbieding gedaan om zo maar pageviews te creeeren en de rest kan zijn lollie likken en blijft met lege handen. Het zou mij zeer verbazen als deze binnenkort echt weer te bestellen zijn want deze aanbieding is gewoon te goed om waar te zijn.

Kan iemand van jullie herinneren wanneer MS of Sony een dergelijk bundel in de aanbieding heeft gedaan?
Om iedereen toch maar ff uit de droom te helpen en de bol.com replies de kop in te drukken :); het blijkt inderdaad, zoals velen al vermoedden en mijn telefoontje ten spijt, een vergissing. De bundle gaat EUR 369,- kosten en zal vanaf 16-05 te bestellen zijn:

http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sappie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 07:30:
[...]

Om iedereen toch maar ff uit de droom te helpen en de bol.com replies de kop in te drukken :); het blijkt inderdaad, zoals velen al vermoedden en mijn telefoontje ten spijt, een vergissing. De bundle gaat EUR 369,- kosten en zal vanaf 16-05 te bestellen zijn:

http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
nou dan ben ik benieuwd wat ik hier binnen ga krijgen, want toen ik em besteld / betaald heb, stond er op de site _en de factuur_ dat het om 269 euro ging voor die bundel. En aangezien ik gisteren al het mailtje binnen gekregen heb met dat het verzonden is, zal voor de weinigen die hem hebben weten te bestellen het gewoon geluk zijn. Maar we zullen het wel zien vanmiddag, zo niet dan gaat ie toch lekker terug ^_^. Ik denk dat ze gisteren toen ze er achter kwamen gelijk het product op "niet leverbaar" hebben gezet, 'to cut their losses' zeg maar; bol.com verdient genoeg om een paar spelletjes gratis weg te geven aan een handjevol klanten (ik denk niet dat zij er op deze manier over denken though haha, toch winst maken heh). Maar zodra die binnen is zal ik wel ff doorgeven wat het allemaal inhoud e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
SH4D3H schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:29:
[...]

Al was ik miljonair ... je gaat toch niet meer betalen dan nodig is? :+
En daarom zal ik nooit rijk worden. Voor 25 Euro meer geen gedoe. Maar dit is natuurlijk heel persoonlijk.
mister_S schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:33:
[...]

Sarcastisch ...... Het lijkt erop dat MS van sommige mensen niets mag verdienen, en Sony wel.
MS zal wel te rijk zijn denk ik .....

[quote]ymmv schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:51:
[...]

Sony verdient 'upfront' aan je. ...........[/quote]

Dit is meer een mening dan een statement. Het zijn twee verschillende marketing methodes. De prijzen van de Xbox Assecoires zijn bekend, dat kan iedereen zien.

Nog even mijn mening in deze : Geld verdienen is in deze maatschappij niet vies, sterker nog, als bedrijf MOET je winst maken. Elk bedrijf zal daarom proberen hun producten te verkopen met winst, of in ieder geval te zorgen dat de klant meer geld betaald dan de kosten. Dit is nodig om nieuwe modellen te ontwikkelen, service te bekostigen, reklame te maken e.d.

Sony denkt veel geld te kunnen verdienen met een compleet (overigens zeer mooi gebouwd) apperaat, voor een relatief hoge prijs. MS zoekt het in de grote aantallen met hun low-cost Arcade, en denkt veel geld te kunnen verdienen aan de verkoop van de assecoires. Lijkt een beetje op het Gilette model, of de Senseo.
Het gaat mij er niet om hoeveel je betaald, maar of het betaalde in verhouding staat met het geleverde. Ik vind 60 Euro voor een spel veel geld, maar als ik er 100 + uur mee doe vindt ik het niet duur.

De discussie ofdat de 360 of juist de PS3 goedkoper is, is zinloos. Dit is alleen te bepalen als je exact weet welke opties en extra's je wilt hebben. Omdat niemand vooruit kan kijken weet je nooit wat een console je gaat kosten in zijn looptijd van pak hem beet vijf jaar. Daarnaast blijft het een persoonlijke keuze. Feit is dat je voor 199 euro een 360 kan kopen waarop je GTAIV kan spelen en dat je voor 399 een PS3 kan kopen waarop je GTAIV kan spelen en veel meer.

[ Voor 91% gewijzigd door Roely op 07-05-2008 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
.

[ Voor 99% gewijzigd door Roely op 07-05-2008 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

is ymmv weer bezig? :O

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heeft iemand hem al binnen, die maandag heeft besteld ?

Ik weet niet of ze het uberhaupt op gaan sturen voor die prijs, denk eerder aan een spoof...

Maar bel sowieso vanmiddag even op als ik thuis ben om opheldering en of we niet misschien tot een compromise kunnen komen. Je weet maar nooit, kvraag dan wel om een waardebon kan ik extra controller kopen hehehe...kmerk het wel. Wel mooie naaistreek van bol.com om zo'n grove fout er twee dagen op te laten staan, het komt in het e-mail systeem, daarna is het niet leverbaar en vandaag is het van de site af. Erg vreemd allemaal !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

NeoMe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:18:
Heeft iemand hem al binnen, die maandag heeft besteld ?

Ik weet niet of ze het uberhaupt op gaan sturen voor die prijs, denk eerder aan een spoof...

Maar bel sowieso vanmiddag even op als ik thuis ben om opheldering en of we niet misschien tot een compromise kunnen komen. Je weet maar nooit, kvraag dan wel om een waardebon kan ik extra controller kopen hehehe...kmerk het wel. Wel mooie naaistreek van bol.com om zo'n grove fout er twee dagen op te laten staan, het komt in het e-mail systeem, daarna is het niet leverbaar en vandaag is het van de site af. Erg vreemd allemaal !
Wees niet bang, Bol.com zal wel moeten leveren, nu ze de bundel nog steeds op de site hebben staan voor een andere prijs. €269 is namelijk een mooie prijs, en niet overdreven laag, ze kunnen dus hem dus niet op grond van een fout in de prijs óf niet leverbaar annuleren, oftewel, je krijgt hem ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JV69
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08-2019
Ook ik heb gisteren de bundel met 3 spellen voor 269 euro kunnen bestellen bij Bol.com. heb gelijk met iDeal betaald en gisteravond een mailtje gekregen dat hij verzonden is. ben benieuwd of en wat er geleverd gaat worden.

het vreemde is wel dat bij de bestelstatus op Bol.com nog steeds staat dat hij in behandeling staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 15-08 21:36

netblade

Sunrise

Ik heb me sinds het weekend (nadat ik GTA4 heb gespeeld bij mijn zwager) enorm lopen verdiepen in een xbox, nu zit ik te kijken naar de veronica actie (die ze ook bij Dynabyte hebben).

Halo3 + GTa4 + PGR4 + Xbox Premium voor amper 340 euro.

Goede deal lijkt me?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JV69 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:26:

het vreemde is wel dat bij de bestelstatus op Bol.com nog steeds staat dat hij in behandeling staat :?
dat staat er over een half jaar nog steeds ;) de site is niet de snelste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 18:47

Wom

netblade schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:27:
Ik heb me sinds het weekend (nadat ik GTA4 heb gespeeld bij mijn zwager) enorm lopen verdiepen in een xbox, nu zit ik te kijken naar de veronica actie (die ze ook bij Dynabyte hebben).

Goede deal lijkt me?
Zeker. Drie topspellen die alledrie prima via Live te spelen zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Wom schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:37:
[...]

Zeker. Drie topspellen die alledrie prima via Live te spelen zijn.
En daarbij krijg ik de eerste 2 maanden gratis (GTA4 heeft naar mijn weten ook een gratis maand er bij zitten).
Dus kan ik mooi uitproberen of het wat is, ik ben namelijk een pc gamer van orgine, maar gezien het tegenwoordig huilen met de pet is op pc's, heb ik de knoop doorgehakt een goede console te kopen die weer wat jaartjes mee kan :).

Ofwel besteld, thanks, ik zal hier wel wat vaker langskomen zodra ik deze binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
[...]
Jij bent wel erg goed in feiten verdraaien hé?

Je hebt het wel steeds over een Live! abbo voor de 360 die volgens jouw €60,- kost, maar waar de meesten echt stukken minder betalen.

Maar als het om de games gaat dan wil je het opeens niet meer over de officiele prijzen hebben.

De officiele prijs van een PS3 game ligt €10,- hoger als die van een 360 game. Dat winkels bereid zijn minder marge te nemen op een PS3 game is hun keuze.

Maar ga dan niet steeds de feiten in jouw voordeel lopen verdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-08 10:05
Roely schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:22:
Ik lees dit forum al ruim een jaar, en zie aan het taalgebruik e.d. (Moet ik aan mijn ma vragen e.d.) dat de gebruikersgroep van dit forum, en dus de Xbox 360 zeer divers is. Dit vind ik positief. Wat voor gamer ben jij op je Xbox 360 ?
Ikzelf :
Man, Getrouwd, drie kinderen, 38 jaar, game ongeveer 1 a 2 uur per dag, meestal FPS en Race.
Wil er geen Quote topic van maken maar toch even hierop ingaang. Ik denk dat ook op dit forum veel studenten zitten welke gamen voor de fun.
Ikzelf ben 19 jaar werk fulltime en game ongeveer 45 minuten tot een uur per dag. En speel dan van alles tegenwoordig met GTA IV bezig maar ben daar nog wel even zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
yzf1kr schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Jij bent wel erg goed in feiten verdraaien hé?

Je hebt het wel steeds over een Live! abbo voor de 360 die volgens jouw €60,- kost, maar waar de meesten echt stukken minder betalen.
Fijn dat het zo goedkoop zou moeten zijn tegenwoordig, maar ik heb wel twee keer 60 euro betaald voor Xbox Live. Da's ook de officiele prijs als je via Xbox Live zelf een abonnement afneemt of verlengt.
Maar als het om de games gaat dan wil je het opeens niet meer over de officiele prijzen hebben.

De officiele prijs van een PS3 game ligt €10,- hoger als die van een 360 game. Dat winkels bereid zijn minder marge te nemen op een PS3 game is hun keuze.

Maar ga dan niet steeds de feiten in jouw voordeel lopen verdraaien.
Ik verdraai niks. Ik geef aan dat de winkelprijzen en die in Nederlandse onlineshops van multiplatformgames dat verschil niet laten zien. Hetzelfde zie je op budgetgaming.nl als je de prijzen van games als GTA4, DMC4, etc gaat vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel goede ervaringen met de producten van Microsoft.
Jammer genoeg heb ik nu zelf geen 360, maar ik ga hem zeker halen binnenkort, nu GTA IV uit is gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:16
netblade schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:27:

Goede deal lijkt me?
Zeker goede deal, was net ook even bij dynabyte. Maar je hebt dus een bon van veronica nodig? Weet jij toevallig hoe je daaraan komt? Moet je dan abonnee zijn, ik keek even in de winkel in de veronica gids voor die bon maar kon niks vinden. Of is het de vorige gids? (deze was van 10-16 mei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
3ddie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:32:
[...]

Zeker goede deal, was net ook even bij dynabyte. Maar je hebt dus een bon van veronica nodig? Weet jij toevallig hoe je daaraan komt? Moet je dan abonnee zijn, ik keek even in de winkel in de veronica gids voor die bon maar kon niks vinden. Of is het de vorige gids? (deze was van 10-16 mei)
Je kan hem ook gewoon online bestellen via de website van veronica. Heb zelf ook gebruik gemaakt van die actie en ik kan absoluut niet klagen. 3 spellen, mooie nieuwe xbox360 (175 watt!!) en gewoon betalen aan de deur zonder extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hebben er mensen ervaring met de garantie op een wireless controller? Ik heb het probleem dat de 'rechts' van de D-pad slecht reageert, je moet hem echt hard en bewust indrukken, terwijl bij naar links een klein tikje al volstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3ddie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:32:
[...]

http://www.veronicamagazi...http://vm.sbsnet.nl/xbox/

hier staat de aanbieding en bestellen maar :) ik wacht er nu ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:37:
[...]

http://www.veronicamagazi...http://vm.sbsnet.nl/xbox/

hier staat de aanbieding en bestellen maar :) ik wacht er nu ook op :)
Ja maar als ik hem toch ook gewoon zou kunnen halen bij dynabyte vind ik het beetje onnodig om er een paar dagen op te gaan zitten wachten :) Ik kijk nog wel even, iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 20:07
Aangezien er wel wat commentaar komt op de dure accessoires: kan je voor de wireless niet gewoon een wireless access point kopen? De WAP maakt verbinding met je wireless router, en met n draadje verbindt je m dan met je xbox?
Of heeft MS er iets op gevonden om dat te blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
3ddie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:50:
[...]

Ja maar als ik hem toch ook gewoon zou kunnen halen bij dynabyte vind ik het beetje onnodig om er een paar dagen op te gaan zitten wachten :) Ik kijk nog wel even, iig bedankt!
Je krijgt iig een kleine korting (17,50 ofzoiets) gezien het een actie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34
Kwakkel schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:22:
Aangezien er wel wat commentaar komt op de dure accessoires: kan je voor de wireless niet gewoon een wireless access point kopen? De WAP maakt verbinding met je wireless router, en met n draadje verbindt je m dan met je xbox?
Of heeft MS er iets op gevonden om dat te blokkeren?
Dat werkt prima bij mij, de 360 ziet het gewoon als een vaste aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Beste Tweakers, er zaten helaas geen spellen bij :( Janken met tranen...
Maar net gebeld met Bol.com en ze kon ook niks meer vinden, ze gaat intern even een oplossing zoeken en maild me dan terug omdat ik anders te lang aan de lijn zou hangen. Ervan uitgaande dat ze er mee bezig zijn hoop ik dat ik deze middag nog een e-mail krijg met uitleg. Dan wel toezegging over de games. Het is echter wel zo dat ik zondag de xbox heb besteld, en dat de actie pas maandag inging. Opzich heb ik er juist geen recht op ? denk ik dan maar heb daar de ballen verstand niet van, kwam er ook pas achter toen ik de mail had gekregen en daar de titel ineens instond. Iedereen die hem na mijn 1e post heeft besteld, heeft denk ik meer recht erop. Dat wil niet zeggen dat ik mijn best er niet voor ga doen. Wil die drie games er ook nog wel even bij :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 13:44 . Reden: Je hoeft jezelf niet aan te kondigen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-08 08:59
Ik wist niet dat de HD DVD drive zo goedkoop is geworden. Zou dit kloppen of gewoon een fout zijn?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 15-08 19:12
Ik wil mn xbox 360 aansluiten via een wifi adapter, nu zag ik er 1 van microsoft voor 78 euro, maar vind dit best prijzig.
Zijn er eventueel andere werkende alternatieven of moet je perse zo'n adapter van microsoft kopen?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-08 20:01
draakhoofd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:37:
Hebben er mensen ervaring met de garantie op een wireless controller? Ik heb het probleem dat de 'rechts' van de D-pad slecht reageert, je moet hem echt hard en bewust indrukken, terwijl bij naar links een klein tikje al volstaat...
De D-pad van de 360 controller is helaas simpelweg erg sucky. Je zou hem kunnen ruilen, maar dan heb je grote kans dat je hetzelfde probleem blijft houden. Mijn controller heeft er namelijk ook last van...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Furfoot schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:06:
Ik wist niet dat de HD DVD drive zo goedkoop is geworden. Zou dit kloppen of gewoon een fout zijn?
Is geen fout. Komt gewoon omdat Blu Ray het gevecht met HD DVD heeft gewonnen. Er komen dus geen titels meer op HD DVD uit. Met andere woorden je hebt niets aan een HD DVD speler, want er valt niets af te spelen. Vandaar dat ie zo goedkoop is.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
nee de software van de microsoft wireless adapter is geoptimaliseerd voor de xbox360 en elke andere "standaart" niet overpriced adapter zal het niet doen (zelf geprobeert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 15-08 19:12
hmm.. beetje jammer.
Dan zit er dus niks anders op dan voor 80 euro zo'n adapter te kopen...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Qosmic schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:07:
Ik wil mn xbox 360 aansluiten via een wifi adapter, nu zag ik er 1 van microsoft voor 78 euro, maar vind dit best prijzig.
Zijn er eventueel andere werkende alternatieven of moet je perse zo'n adapter van microsoft kopen?
Er zijn zoals gemeld inderdaad geen alternatieven, als je twee weekjes de tijd hebt (verzendtijd) kan je hem het beste bij gamehubs.com bestellen, scheelt wel weer 20 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kan er een wachtwoord op de xbox 360 tegen broertjes enzo ? ( offline dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 11:06
Zojuist maar de xbox360 elite + die games besteld bij veronica :)

Scheelt me mooi 120 euro als ik hetzelfde bij bol.com bestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

NeoMe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:22:
Kan er een wachtwoord op de xbox 360 tegen broertjes enzo ? ( offline dus )
Manage Family Settings for Xbox 360 games, DVDs, and Xbox LIVE

[ Voor 40% gewijzigd door Muthas op 07-05-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Hier wel de juiste aanbieding van Bol.com, klik komt overigens pas op 16.05.2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
zojuist een tweede xbox360 gekocht, Falcon met GTA4 voor 270,- mijn oude xbox doet het nog perfect sinds de launch (25-11-2005) alleen toen mijn standaart faceplate gesneuveld was en ik wachte op een vervanger had ik dat spuuglelijke grijze stripje verwijdert, wat later dus mijn garantie bleek te zijn. moet zeggen dat mijn oude wat meer lawaai maakt (hitachi drive) en 90nm.

Ook zie ik dat de FPS net wat hoger ligt op de nieuwe modellen, heb een LCD TV met PIP en 2x Ypbpr dus zo kan ik splitscreen 2 xboxen tegelijk aansluiten, en je merkt een licht verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

3ddie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:50:
[...]

Ik geloof niet dat ze deze pakketten zo daar hebben liggen, sowieso als je nu bestelt heb je het morgen in huis.
En gezien ik vandaag werk en morgen vrij ben komt dat me uitstekend uit O-)

Trouwens, er is me wel verteld dat ze PGR4 niet op voorraad hebben, maar dat je deze later toegestuurd krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door netblade op 07-05-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Yup, mooi.

Heb er ook een besteld.
HD-DVD's zijn op dit moment net zo goedkoop als gewone DVD's. En er zitten toch wat pareltjes tussen. Zo is de snowboardfilm "First Descent" alleen op HD-DVD uit, en zal waarschijnlijk nooit op Blu-ray komen.

Blu-ray breekt voorlopig toch nog niet door, daar is dat spul veel te duur voor.

Ik heb thuis al HD-DVD's liggen maar nog geen speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
netblade schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:41:
[...]

Ik geloof niet dat ze deze pakketten zo daar hebben liggen, sowieso als je nu bestelt heb je het morgen in huis.
En gezien ik vandaag werk en morgen vrij ben komt dat me uitstekend uit O-)

Trouwens, er is me wel verteld dat ze PGR4 niet op voorraad hebben, maar dat je deze later toegestuurd krijgt.
Zaten bij mij een speciale sticker op de spellen wat aangaf dat het voor de veronica actie was. Kreeg ook alle spellen netjes thuis (2 mei) terwijl ik verwachte dat GTA4 er misschien niet bij zou zitten ivm eventuele tekorten (overal was GTA4 toen uitverkocht).

[ Voor 4% gewijzigd door Madje op 07-05-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ook ingegaan op de Veronica aanbieding heb een X360 Pro besteld met de bijbehorende games :P mij benieuwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Madje schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Zaten bij mij een speciale sticker op de spellen wat aangaf dat het voor de veronica actie was. Kreeg ook alle spellen netjes thuis (2 mei) terwijl ik verwachte dat GTA4 er misschien niet bij zou zitten ivm eventuele tekorten (overal was GTA4 toen uitverkocht).
GTA4 voor de X360 staat leverbaar op de Dynabyte site dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Madje schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Hmm hier in Alphen a/d Rijn bij de MediaMarkt hebben ze eigenlijk altijd wel genoeg xboxen en gta4 games staan. Terwijl die dingen online vrijwel overal op zijn. Alleen konden ze me deze actie natuurlijk niet aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
netblade schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:50:
[...]

Hmm hier in Alphen a/d Rijn bij de MediaMarkt hebben ze eigenlijk altijd wel genoeg xboxen en gta4 games staan. Terwijl die dingen online vrijwel overal op zijn. Alleen konden ze me deze actie natuurlijk niet aanbieden.
Toendertijd he in mijn omgeving ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Madje schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:53:
[...]

Toendertijd he in mijn omgeving ;)
Hmm ja de eerste dag was alles inderdaad op (qua GTA4), alleen voor de PS3 lagen er nog een aantal exemplaren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Klopt het dat die bevestigingsmail van die Veronica aanbieding lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-08 08:59
yzf1kr schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:43:
[...]

Yup, mooi.

Heb er ook een besteld.
HD-DVD's zijn op dit moment net zo goedkoop als gewone DVD's. En er zitten toch wat pareltjes tussen. Zo is de snowboardfilm "First Descent" alleen op HD-DVD uit, en zal waarschijnlijk nooit op Blu-ray komen.

Blu-ray breekt voorlopig toch nog niet door, daar is dat spul veel te duur voor.

Ik heb thuis al HD-DVD's liggen maar nog geen speler.
Dan ga ik hem daar ook bestellen!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

CycloneX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:09:
Geen idee, ik heb hem bij dynabyte besteld en ik kreeg binnen 2 uur een bevestiging terug, zal straks wel de verzendsmelding krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
CycloneX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:09:
Ja duurt lang. Veronica stuurt de aanvragen naar Dynabyte. Zal minstens op een dag rekenen. Als je het na 2 dagen nog niet hebt even bellen naar dynabyte (0800 nummer die op hun site staat).
Dynabyte stuurt je uiteindelijk een orderbevestiging samen met het pakket tracking nummer.

Bij mij duurde dit allemaal wat langer gezien Veronica het niet had opgestuurd en toen alle vrije dagen waren (weekend, koninginnedag, hemelvaart etc).

[ Voor 14% gewijzigd door Madje op 07-05-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-08 22:10
Speedball 2 tournament zou eigenlijk naar de xbox moeten komen, echt een superspel in multiplayer!! (dus niet de versie van xbla).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Het is een fout want hij stond een paar dagen geleden voor 10 euro (en niet 20) op de Duitse Amazon-site. Inclusief verzendkosten zo'n 15 euro. Voor die prijs kon ik hem ook niet laten liggen, dacht ik dus meteen afgerekend en daarna toch online gaan neuzen naar films. Een uur later heb ik de bestelling toch maar geannuleerd. Er waren maar verdomd weinig films die ik echt hebben wilde en die titels heb ik dan liever op Blu-Ray dan op een dood formaat waarbij ik ook altijd een onhandig lost kastje naast mijn Xbox 360 zou moeten houden.

De aardigste bonus bij dit pakket was trouwens de Xbox 360 Universal Remote, maar daar had ik ook al weinig aan omdat ik al een afstandsbediening bij mijn 360 Premium heb gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 07-05-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

AMD1800 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:18:
[...]
Best kans? Ze MOETEN leveren volgens mij, lees de voorwaarden van bol.com maar.
Hier < Staan de voorwaarden, ik heb ze net gelezen...maar op welk punt kan ik ze dan aanspreken. Want ze gaan mij mailen, dus wil graag beetje sterker staan en aandringen op hun 'flexibele' service zodat ik de games toch nog nagestuurt krijg.
Nee, voldoet niet aan mijn eisen. Ik wil dat mijn twee broertjes er helemaal niet opkomen. Wil dat de xbox opstart en daarna meteen om een wachtwoord vraagt. Maar heb al een beter idee, want dat gaat niet lukken: Controller gewoon in de kluis :)

[ Voor 36% gewijzigd door NeoMe op 07-05-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 11:42
Voor de mensen die hun Xbox Pro + GTA4 + Halo 3 bij xboxhome hebben besteld heb ik een slechte mededeling; krijg net een mailtje dat de leverancier de spellen apart heeft opgestuurd en die komen pas morgen. Dus WEER een dag vertraging. Begin te vermoeden dat we ze nooit krijgen ;) Maar goed, ze zeggen dat ze vrijdag op de deurmat moeten liggen nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Madje schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:35:
[...]

Ja duurt lang. Veronica stuurt de aanvragen naar Dynabyte. Zal minstens op een dag rekenen. Als je het na 2 dagen nog niet hebt even bellen naar dynabyte (0800 nummer die op hun site staat).
Dynabyte stuurt je uiteindelijk een orderbevestiging samen met het pakket tracking nummer.

Bij mij duurde dit allemaal wat langer gezien Veronica het niet had opgestuurd en toen alle vrije dagen waren (weekend, koninginnedag, hemelvaart etc).
bedankt voor de informatie, zat hier op m'n stage ook m'n webmail te refreshen om te kijken of ik een bevestigings mail zou krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-01 13:50
Kan een Xbox360 ook DVD's upscalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraag wat betreft verbinding maken via xbox live met andere "friends", namelijk het volgende:

Mijn vraag gaat over Xbox live. Ik en aantal vrienden hebben onlangs GTA 4 aangeschaft, maar nu heeft een vriend van mij problemen met verbinding maken. Het probleem is als volgt:

Hij kon eerst alleen maar als ie in-game zat via de chat, als hij op het dashboard kwam werd de verbinding verbroken. Als ik hem een invite stuur of iemand anders, kan hij ook niet connecten hij zegt dat de room niet gevonden kan worden of dat de room niet meer bestaat.
Zijn verbinding is ADSL, en heeft o.a. draadloos internet maar dit werkt verder (deels) wel.

Nu heeft hij de modem/router er tussenuit gehaalt, en nu krijgt hij wel verbinding, alleen niet bij iedereen. Hij kan bij mij joinen, en ik bij hem, maar bij 5 andere vrienden dus niet en ook niet andersom.

Mijn vraag is dus in het kort, komt dit iemand bekent voor, en heeft iemand een idee wat het probleem is?!

Alvast zeer bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:22
Roely schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:22:
Ikzelf :
nog niet getrouwd, maar wel plannen, 24 jaar, game ongeveer hetzelfde, meestal fps of rpg, werkzaam in het onderwijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

@Yeroen84 : Klinkt als problemen met zijn NAT settings. Wat voor status krijgt hij te zien als hij zijn Xbox Live verbinding test? Dan kun je zien of hij restricties heeft of dat hij helemaal open staat.
Zie ook dit uit de startpost:
Om Xbox Live het best te gebruiken kun je het beste de Xbox 360 voorzien van een static IP op je LAN en vervolgens de volgende poorten mappen naar de doos: UDP/88, UDP/3074, TCP/3074. Door het port-forwarding gaat het downloaden van Xbox Live Marketplace ook nog sneller!

[ Voor 47% gewijzigd door Wom op 07-05-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JV69
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08-2019
even mezelf quoten
JV69 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:26:
Ook ik heb gisteren de bundel met 3 spellen voor 269 euro kunnen bestellen bij Bol.com. heb gelijk met iDeal betaald en gisteravond een mailtje gekregen dat hij verzonden is. ben benieuwd of en wat er geleverd gaat worden.

Zojuist is tnt geweest... enkel een losse xbox, geen spel te bekennen :( . wel een falcon 175w maar dus niet wat ik besteld heb terwijl dit wel op de factuur staat.

maar is ff contact met bol.com op nemen en zien hoever ik kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat NAT had hij het ook over, maar hij zei dat dat allemaal open en ok of goedgekeurd stond, maar toch wilde het niet de verbinding vinden. Zou het ook kunnen dat zijn xbox gebanned is of iets dergelijk? Lijkt me overigens heel sterk, want waarom kan ik hem wel joinen en hij mij ook, maar andere mensen niet bij hem of hij bij anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:29:
Ja dat NAT had hij het ook over, maar hij zei dat dat allemaal open en ok of goedgekeurd stond, maar toch wilde het niet de verbinding vinden. Zou het ook kunnen dat zijn xbox gebanned is of iets dergelijk? Lijkt me overigens heel sterk, want waarom kan ik hem wel joinen en hij mij ook, maar andere mensen niet bij hem of hij bij anderen.
Als je Xbox gebanned is kun je sowiezo niet connecteren naar Xbox Live toe. Zou het toch echt zoeken in zijn netwerksetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik krijg net door dat het is opgelost. Probleem leek erin te zitten dat ik schijnbaar een "open" connection heb en de andere een "closed" connection heeft. Waarschijnlijk omdat ik de enige ben die geen router er tussen gebruikt. Persoonlijk vind ik het fijner werken om ff de internet kabel van me pc eruit te halen, en die van de doos er in te stoppen. In ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay zojuist ook het pakket gechecked, en zoals neome al zei zaten er geen spellen bij, bij ons dus ook niet. Echter staat er _wel_ op de factuur dat gta4 er bij moet zitten, er word echter niks vermeld over halo3 en assasin's creed. Dus ik heb ff gebeld, en die mevrouw wist mij te vermelden dat als het op de bon stond, ik het ook daadwerkelijk moest krijgen en dat het dan nageleverd zou worden binnen een paar werkdagen. En waarom die andere 2 niet vermeld waren wist ze niet, en dat zou ze inderdaad "intern" uitzoeken (lijkt mij alsof ze te horen hebben gekregen wat ze moeten zeggen oid =P). iig best zonde dus, want zoals ik het besteld heb stond er gewoon blaat+games voor 269, dus paar dagen wachten maar op uitsluitsel =)

(btw,best irritant om een 360 zonder games te hebben staan hehe)

zoals ik denk dat ze het opgelost hebben is, ze doen er gratis gta4 bij, maar niet die andere, want ze snappen ook wel dat men het alleen maar om gta4 gaat, en aangezien die nu nog niet leverbaar zijn...komt dat later

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
CycloneX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:48:
Ook ingegaan op de Veronica aanbieding heb een X360 Pro besteld met de bijbehorende games :P mij benieuwen :)
Heb jij trouwens zo'n coupon uit de veronica gids? nadat ik erachter was gekomen dat het dus via dynabyte ging. (nadat ik hem al besteld had dus) Zojuist dus eens op de dynabyte site gekeken en daar stond dat je zo'n coupon nodig had uit de veronica gids van week 17, twee weken geleden dus. Ik weet niet of ze daarnaar vragen als ze hem brengen? 't is namelijk aan de deur betalen.

*edit*
https://www.dynabyte.nl/a...soft-Xbox-360-Elite-Zwart Hier staat die, bij extra info staat dan dit:

Let op; aan dit product zit een veronicagidsabonnee bundelactie aan gekoppeld. Deze is alleen geldig met de coupon uit de veronicagids van week 17.

Dus weet niet hoe ze dat regelen

[ Voor 20% gewijzigd door Dosed op 07-05-2008 17:28 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Defecte Xbox? Xbox 360 defecten topic Deel 2