De laatste keer dat ik keek, was een 360 met HD 269,- en een PS3 399,- (eventueel met de respectievelijke games). Dat is een verschil van 130,-. Die word inmiddels met accesoires echt niet meer uitgegevenymmv schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:19:
[...]Verhaal
Die 20gb is meer dan zat voor het gebruik, incl. demo's e.d.
De enige, en inderdaad te dure, accesoire die je nog aan kan schaffen is de Wireless optie voor 70,-. Of je die nou wel of niet nodig hebt, je blijft goedkoper uit (in de 360 kunnen gewoon AA batterijen, oplader kost 9,99).
Live is een andere discussie. Voor 35,- per jaar ben je klaar, en ik vind het het waard. Jij misschien niet, maar dat is een andere keuze.
Je kan met de 360 veel goedkoper uit zijn (indien je de extra's niet nodig hebt), en je kan meer richting de PS3 kruipen als je ze wel wilt hebben. Echt duurder word het echter niet. Je kan het ook gaan hebben over de DualShock die je eigenlijk nog moet mist, de HD kabels die niet bij de PS3 zitten enz. Dat hangt ook maar net per persoon af wat hij wilt.
Overigens liep ik voor 450,- de winkel uit toen ik een Wii ging kopen. Je kan het zo gek maken als je wilt
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 06-05-2008 14:36 ]