Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 73.067 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij checked je Xbox elke keer gewoon welke pc's er zijn hoor. Ik zie elke keer een andere lijst ;)

Ik neem aan dat je al geprobeerd hebt om te switchen naar 'Console' als inputsource en daarna weer naar je PC?

@Dosed: ik kan Crackdown sterk aanraden, heb erg genoten van die game :) ook niet erg duur meer. Guitar Hero 3 ben ik nu mee bezig, vind ik ook erg leuk.. jammer dat bij GH2 geen draadloze controller zit :s

Die 120GB schijf heb je wat mij betreft echt niet nodig voor demo's en arcade games, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Ik heb de Premium, en de meeste demo's speel je toch niet langer dan een paar dagen.. arcade games ben ik zelf erg fan van, maar die zijn ook niet echt groter dan 50-100MB, dus ruimte zat in de 13GB die je bij een Premium krijgt :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:57
Kn4kw0r5t schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:29:
[...]

Jouw beeldscherm heeft zowel een DVI als een VGA aansluiting, nou, DVI wil je aan je computer houden dus dan hou je nog VGA over, je hebt daar dus een VGA Kabel voor nodig, niets anders. HDMI kabels e.d. komen te pas bij een HDTV vaak.

Edit: Je speakers, wil je die ook aan je PC houden? Aan de VGA Kabel zitten namelijk ook 2 audio aansluitingen, die heb ik zo geconvert met kleine kabeltjes dat ie in me 2.1 set past. Echter kan ik m nu niet tegelijk gebruiken voor m'n PC, tenzij ik de kabels switch.. Echter als je twee optische ingangen hebt op je speakerset kun je zowel de XBOX erop aansluiten dmv je VGA kabel met twee audio aansluitingen als je PC.

Edit2: Deze kabel dus: pricewatch: [X360] Xbox 360 VGA HD AV Cable

Ook te verkrijgen in winkels waar ze ook 360's verkopen, heb de mijne in de mediamarkt gekocht.
Bedankt!
Over dat geluid: Op mijn subwoofer zit wel een "Aux In". Dit is een 3,5mm aansluiting.
Ik weet niet wat "Aux In" inhoud, maar als dat inhoud dat je een geluidsbron aan de subwoofer(en dus aan de hele speakerset) kan aansluiten is dit wat ik nodig heb!

Kan ik dan met deze converter:

Afbeeldingslocatie: http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/images/6043.jpg

De 2 kabels van de VGA kabel aansluiten op de "Aux in" van de subwoofer?
En dan hoef ik dus nergens te switchen? Niet voor audio en niet voor video?

BTW iemand hier ervaring mee :>
http://cgi.ebay.com/ws/eB...geName=ADME:X:AAQ:US:1123

[ Voor 4% gewijzigd door Perzikvrucht op 04-05-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 11:06
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:06:
@Dosed: ik kan Crackdown sterk aanraden, heb erg genoten van die game :) ook niet erg duur meer. Guitar Hero 3 ben ik nu mee bezig, vind ik ook erg leuk.. jammer dat bij GH2 geen draadloze controller zit :s

Die 120GB schijf heb je wat mij betreft echt niet nodig voor demo's en arcade games, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Ik heb de Premium, en de meeste demo's speel je toch niet langer dan een paar dagen.. arcade games ben ik zelf erg fan van, maar die zijn ook niet echt groter dan 50-100MB, dus ruimte zat in de 13GB die je bij een Premium krijgt :)
Ok thnx, dus die 120GB is eigelijk toch wel overkill en zul je dus nooit echt snel vol hebben? Grootte van arcade games valt dan ook nog wel mee ja als die zo'n 50-100MB zijn. Zal eens een kijkje nemen naar Crackdown of dat wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik zou gewoon de toppers van de laatste tijd bekijken, alle leuke onthouden en wat winkels aflopen. Als je wat leuks ziet liggen voor 15 euro gewoon meenemen :)

Hoewel je wel ff zoet zult zijn met GTA4.

En Crackdown is idd een superaanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Dosed schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:06:
Zo, uiteindelijk mijn eerste post hier toch maar gemaakt in deze reeks. (En ik denk ook niet mijn laatste :o ) Heb het een lange tijd zo nu en dan door zitten lezen over ervaringen etc. Zit al een lange tijd te dubben of ik nu een 360 zal halen of niet. Nu uiteindelijk toch maar de beslissing genomen om er een te gaan halen volgende week. _/-\o_

Denk toch dat ik voor de elite ga. Die extra hardeschijf ruimte lijkt me toch wel mooi meegenomen aangezien ik toch wel van plan ben om demo's / arcade games te gaan downloaden. :)

En dan de games, wat zijn goede games als beginnende xbox'er? Nooit echt fanatiek op een xbox gespeeld dusja daar heb ik niet zoveel verstand van nog.. Ben zowieso van plan om GTA4 te gaan halen, die lijkt me echt super.

Verder nog suggesties voor een beginnende xbox'er om dingen gelijk erbij aan te schaffen? Ik laat hem uiteindelijk draaien op een Sony Bravia HD-Ready 26" tv, dus daar zal die hopelijk wel wat mooie beelden gaan weergeven. :*)
Ik heb ook een xbox elite sinds okt/nov 2007 en ik ben er zeer tevreden mee. Na een aantal arcades, demo's en verschillende carpacks en tracks te hebben gedownload en mijn save games heb ik nog 98 GB vrij dus voor mij zou die 20 GB versie niet genoeg zijn geweest en mochten er ooit nog videodownloads komen dan is die schijfruimte mooi meegenomen. Plus ik vond die zwarte kleur ook mooier bij mijn tv :P, ook een 26 inch maar van Samsung. De xbox heb ik aangesloten mbv de bijgeleverde hdmi kabel (die de premium niet heeft) en het ziet er zeer mooi uit.

Betreft de spellen die je wilt kopen, waar houd je van? Race, shooter, sandbox?
Ik heb zelf Forza Motorsport 2, Project Gotham 4, Saints Row, Gears of War, GTA4... De meeste van deze zijn inmiddels al in prijs verlaagd.
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:06:
Volgens mij checked je Xbox elke keer gewoon welke pc's er zijn hoor. Ik zie elke keer een andere lijst ;)

Ik neem aan dat je al geprobeerd hebt om te switchen naar 'Console' als inputsource en daarna weer naar je PC?
Ja, dat had ik gedaan maar de naam blijft hetzelfde, dus de naam die ik ook in XP heb staan

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Laatst online: 28-05 11:06
Qua spellen zit ik heel breed met wat ik leuk vind. Vind de meeste genres wel leuk, dus het aanbod qua games is ook heel erg groot. Racespel wil ik zowieso erbij hebben, ipv alleen maar GTA4 in 't begin bijvoorbeeld. Zo nu en dan wat afwisseling kan ook geen kwaad toch?
Zit te denken om GTA4, Halo 3 zoiezo te halen. Dan nog een leuk racespel en nog een leuk alternatief voor wat afwisseling.

Ik zal m'n xbox via HDMI moeten aansluiten want mijn VGA aansluiting op m'n tv heb ik al ingebruik voor m'n pc. Ja of ik moet m'n scart aansluiting gebruiken, maar het verschil tussen scart en HDMI is wel merkbaar denk ik op een HD-Ready tv of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zojuist een Xbox Pro besteld via bol.com, deze levert hem denk ik het snelste. Kan wel via xboxhome doen alleen dan krijg je een gratis faceplate erbij maar kun je eerst 3 weken wachten voor de levering. Kwam er eerst niet uit, want was opzoek naar een premium maar de pro is de verbeterde premium. Als het goed is dus met hdmi + falcon mobo. Ik wacht netjes af en volg dit topic al een tijdje en zal dit nu zeker blijven doen.

Eerste aanschaf: Gta 4 & Creeds Assesin

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is zeker merkbaar , je kan namelijk niet op hd spelen dan, en verschil via scart en een hd kabel is de resolutie waarop je games speelt, en dat is een mega verschil kan ik je vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-08 14:09
Retonator schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:29:
Ok nu snap ik er even helemaal niks meer van. Ik wil dus graag een Xdoos kopen
maar ik wil er dan wel zeker van zijn dat ik een 65nm met falcon mobo heb.
Nu heb ik dus even een vraag gestuurd naar de klanten service van console shop, of
de xboxen in een bepaalde bundel falcon's zijn. Nu krijg ik de volgende reactie.

"De "Falcon chip" is ondanks vele berichten niet in Europa verkrijgbaar",Ook weer
raar het is natuurlijk geen falcon chip maar een falcon mobo met 65nm cpu.

Is dit echt zo?!Ik geloof hier namelijk helemaal niks van. Ook heb ik gister in mijn handen gestaan met een xbox premium uit de MM deze had HDMI en een lot-no van ergens in de 800 maar ik zag nergens meer een Wattage aanduiding (175W == Falcon). Natuurlijk weer even gevraagd aan een medewerker aldaar maar die zegt gewoon "Ja dat is de nieuwste ja, mm ok". Wat ook erg vaag was trouwens bij de MM dat er een bordje bij stond met. "Dit product is uitgesloten van Retour of omruilen".

Zijn er nu wel of niet falcon's in europa?En hoe spot ik ze nu zonder de doos open te maken en zonder de wattage aanduiding?
Ik heb mijn xbox een maand geleden bij de mediamarkt gehaald. Lotnr was 811 of 810, en het is een falcon.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Dosed schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:06:
Zo, uiteindelijk mijn eerste post hier toch maar gemaakt in deze reeks. (En ik denk ook niet mijn laatste :o ) Heb het een lange tijd zo nu en dan door zitten lezen over ervaringen etc. Zit al een lange tijd te dubben of ik nu een 360 zal halen of niet. Nu uiteindelijk toch maar de beslissing genomen om er een te gaan halen volgende week. _/-\o_

Denk toch dat ik voor de elite ga. Die extra hardeschijf ruimte lijkt me toch wel mooi meegenomen aangezien ik toch wel van plan ben om demo's / arcade games te gaan downloaden. :)

En dan de games, wat zijn goede games als beginnende xbox'er? Nooit echt fanatiek op een xbox gespeeld dusja daar heb ik niet zoveel verstand van nog.. Ben zowieso van plan om GTA4 te gaan halen, die lijkt me echt super.

Verder nog suggesties voor een beginnende xbox'er om dingen gelijk erbij aan te schaffen? Ik laat hem uiteindelijk draaien op een Sony Bravia HD-Ready 26" tv, dus daar zal die hopelijk wel wat mooie beelden gaan weergeven. :*)

*edit*
Nog een vraagje vergeten; Is de xbox gemakkelijk aan te sluiten op m'n Logitech Z-5500 set?
Ik kan Forza Motorsport 2 echt heel erg aanraden. Je bent alleen al heel lang zoet met de career mode. Daarna kun je de timetrails doen en dan kun je je tijden online meten met anderen, wat voor een bijna oneindige speelduur zorgt imho. Daarnaast kun je ook nog met al je career geld auto's gaan tunen en painten en daarmee proberen al je tijden bij je career races zo hoog mogelijk in de online rankings te krijgen! Oh en als dat niet genoeg is worden er door de makers iedere week online tournaments georganiseerd en er komen nog regelmatig nieuwe auto's en tracks uit!

De Z-5500 kun je gewoon met een optische kabel op je xbox aansluiten overigens.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

barzi schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:21:
[...]

Over dat geluid: Op mijn subwoofer zit wel een "Aux In". Dit is een 3,5mm aansluiting.
Ik weet niet wat "Aux In" inhoud, maar als dat inhoud dat je een geluidsbron aan de subwoofer(en dus aan de hele speakerset) kan aansluiten is dit wat ik nodig heb!

Kan ik dan met deze converter:

[afbeelding]
[...]
Aux is voor zo ver ik weet (en altijd gedaan heb) gewoon een ingang voor geluid. Als bijv. op de Hi-Fi set heb je audio in en aux. Dan sluit je aux aan op de tv en doe je audio in voor wat anders. Dan hoef je niet te kloten met kabels er in en er uit doen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-08 09:20
Ik zie bij xboxhome.nl VGA kabels van verschillende fabrikanten, zullen deze allemaal goed werken? Is deze bijvoorbeeld goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik zit nu sterk te twijfelen of ik wel een 2ehands xbox 360 zou kopen. Ik hoor net dat als je een 2ehands xbox hebt en je krijgt een RROD dat je dan geen garantie hebt ookal heb je een bon.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
MuSeLive schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:26:
Ik zit nu sterk te twijfelen of ik wel een 2ehands xbox 360 zou kopen. Ik hoor net dat als je een 2ehands xbox hebt en je krijgt een RROD dat je dan geen garantie hebt ookal heb je een bon.. :(
Op de bon staat je naam toch niet? Dus hoe moeten ze weten dat het tweedehands is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Tsja, ik vrees 't sowieso altijd met 2ehands stuff, en dan al helemaal een niet-falcon-360 wat het denk ik zal zijn? Ik zou lekker voor 260 een nieuwe kopen in de winkel, wat ik dan ook heb gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayleigh
  • Laatst online: 12-03-2023
Ik heb mijn gamertag al een poos geleden (lees maanden) veranderd, maar gek genoeg zie ik op msn achter mijn naam

'Xbox 360 Dashboard (oude gamertag)'

Is er een manier om mijn oude gamertag ook hier weg te halen / cq veranderen.

Ik heb echt al weken lopen zoeken maar kan hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is dus niet waar, wij hebben ook een 2e hands xbox, en ht enige wat je hoeft te doen is, bellen naar microsoft, de gegevens van de vorige eigenaar doorgeven, en dan wordt hij door een medewerker op jou naam gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 17:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Dennahz schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 06:58:
[...]

Het zal er sowieso een stuk beter uitzien dan op mijn gewone breedbeeld TV. :) Zal dit weekend eens checken voor zo'n kabeltje! Krijg normaal gezien dinsdag GTAIV binnen....
Kabeltje inmiddels aangeschaft en ik ben echt onder de indruk van de graphics. Ik sluit de Xbox niet meer aan op een gewone CRT TV. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:59:
[...]

dat is dus niet waar, wij hebben ook een 2e hands xbox, en ht enige wat je hoeft te doen is, bellen naar microsoft, de gegevens van de vorige eigenaar doorgeven, en dan wordt hij door een medewerker op jou naam gezet
DIT is niet waar. Microsoft geeft geen garantie aan de tweede eigenaar. Jij was gewoon een bofkont, dat je de goede medewerker aan de telefoon had. Maar als je kijkt in de garantie voorwaarden zou je geen garantie mogen krijgen. Dit kun je natuurlijk aanvechten juridisch, want garantie zit op een product, en is niet persoonsgebonden. Dit is gewoon vals van Microsoft.

Anyway, Microsoft kan wel degelijk weten dat jij de tweede gebruiker bent, als de vorige gebruiker ook al gebruik gemaakt heeft van zijn/haar garantie. Dan staat hij namelijk geregistreerd.

Ik heb dus hetzelfde probleem, de vorige eigenaar had een RROD, en nu heb ik een kapotte DVD drive, en beginnende symptonen van een RROD.

MAAR je kunt wel garantie krijgen, want als je die XBOX 'gekregen' hebt ben je niet de tweede eigenaar. Dus wat je kunt zeggen is dat je hem gekregen hebt, en dat je die eerste eigenaar goed kent, maarja dan moet je dus wel liegen. En je moet nog contact hebben met de vorige gebruiker, en deze moet zo aardig wezen om te bellen naar Microsoft etc.

Wel een heel gedoe, en daarom raad ik je aan om gewoon een Xbox te kopen in de winkel. Dan maar een paar euro extra, maar dan heb je wel een Falcon en garantie is goed geregeld, wat dus wel belangrijk is bij een Xbox 360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-08 12:47
Ik zou nooit een 2ehands Xbox kopen. Je hebt niet alleen het garantieprobleem, je weet ook niet wat de vorige eigenaar ermee uitgespookt heeft. Straks koop je een exemplaar dat op de shitlist van MS staat en wordt die bij de volgende firmware-update van XBL verbannen. Verder zal er meestal wel een bepaalde reden zijn waarom de Xbox verkocht wordt. Dan koop je een exemplaar dat DVDs bekrast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:50
ik zit nou de laatste paar dagen aardig wat GTA te spelen, leuk spel btw.
Maar nu beginnen de lampjes op mn controller te knipperen. Nummer 2 en 3, en dan weer 1 en 4. 2 tegelijk, elke keer om en om... De batterij van de controller is nog op de helft, en verder krijg ik ook geen foutmeldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Die indicator zegt niks, bij mij viel m'n controller ook steeds uit terwijl er op het scherm nog twee blokjes stonden in de batterij.

Gebruik je oplaadbare batterijen?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
CodeCaster schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:13:
Die indicator zegt niks, bij mij viel m'n controller ook steeds uit terwijl er op het scherm nog twee blokjes stonden in de batterij.

Gebruik je oplaadbare batterijen?
accu pack, en mn controller doet het nog gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Dosed schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:14:
Qua spellen zit ik heel breed met wat ik leuk vind. Vind de meeste genres wel leuk, dus het aanbod qua games is ook heel erg groot. Racespel wil ik zowieso erbij hebben, ipv alleen maar GTA4 in 't begin bijvoorbeeld. Zo nu en dan wat afwisseling kan ook geen kwaad toch?
Zit te denken om GTA4, Halo 3 zoiezo te halen. Dan nog een leuk racespel en nog een leuk alternatief voor wat afwisseling.

Ik zal m'n xbox via HDMI moeten aansluiten want mijn VGA aansluiting op m'n tv heb ik al ingebruik voor m'n pc. Ja of ik moet m'n scart aansluiting gebruiken, maar het verschil tussen scart en HDMI is wel merkbaar denk ik op een HD-Ready tv of valt dat wel mee?
Kijk eens in de topicstart ;) Staan allerlei leuke spellen. Sowieso kan ik je aanraden om in het begin niet voor de nieuwere games te gaan (hoewel GTA wel errug leuk is :P ) maar juist lekker veel goedkopere games van bijvoorbeeld 30 euro te kopen.

En sowieso via HDMI aansluiten, scart is zoooo 2002 (of ouder :+ ), het ziet er in ieder geval niet uit op je HD-ready ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

hellboy123 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:24:
[...]

accu pack, en mn controller doet het nog gewoon goed :)
Ik gebruik gewoon AA batterijen en op dit moment geeft de controller al 2 dagen aan dat de batterijen bijna op zijn. Hij werkt nog perfect.

Misschien gewoon eens opladen? :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Dennahz schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:25:
[...]

Ik gebruik gewoon AA batterijen en op dit moment geeft de controller al 2 dagen aan dat de batterijen bijna op zijn. Hij werkt nog perfect.

Misschien gewoon eens opladen? :)
zal ik zo eens doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Of bij de action hebben ze van die pakken met batterijen, die kosten 1.49 en zitten er geloof ik 16 in, daar kun je denk ik ook lang op gamen. Zijn van Dynamic Energy Ultra geloof ik. Is nog geen duracell maar het konijntje doet het er wel op.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MethodP schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:12:
[...]

DIT is niet waar. Microsoft geeft geen garantie aan de tweede eigenaar. Jij was gewoon een bofkont, dat je de goede medewerker aan de telefoon had. Maar als je kijkt in de garantie voorwaarden zou je geen garantie mogen krijgen. Dit kun je natuurlijk aanvechten juridisch, want garantie zit op een product, en is niet persoonsgebonden. Dit is gewoon vals van Microsoft.

Anyway, Microsoft kan wel degelijk weten dat jij de tweede gebruiker bent, als de vorige gebruiker ook al gebruik gemaakt heeft van zijn/haar garantie. Dan staat hij namelijk geregistreerd.

Ik heb dus hetzelfde probleem, de vorige eigenaar had een RROD, en nu heb ik een kapotte DVD drive, en beginnende symptonen van een RROD.

MAAR je kunt wel garantie krijgen, want als je die XBOX 'gekregen' hebt ben je niet de tweede eigenaar. Dus wat je kunt zeggen is dat je hem gekregen hebt, en dat je die eerste eigenaar goed kent, maarja dan moet je dus wel liegen. En je moet nog contact hebben met de vorige gebruiker, en deze moet zo aardig wezen om te bellen naar Microsoft etc.

Wel een heel gedoe, en daarom raad ik je aan om gewoon een Xbox te kopen in de winkel. Dan maar een paar euro extra, maar dan heb je wel een Falcon en garantie is goed geregeld, wat dus wel belangrijk is bij een Xbox 360!
huh? die meneer wist mij toch te vertellen dat het helemaal geen probleem was, ik neem aan dat de medewerkers zich toch aan de regls moeten houden

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-08 14:43
Sinds vorige week ben ik ook aan de X360 vanwege GTA IV, ik vraag me echter af of je deze ook ergens moet registeren voor garantie oid? Niet dat ik problemen heb trouwens, ding bevalt uitstekend.
Volgende week zal ik even kijken voor een goed racespel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Paar pagina's terug zei iemand dat je bij de Bart Smit gratis Halo 3 kreeg als je een 360+GTA4 kocht. Weet iemand of dit nog steeds geldt? Er staat niks van op de site. Ik ben namelijk aan het denken om mijn order bij xboxhome.nl te cancelen en dadelijk naar de stad te rijden

EDIT: Was niet dit topic maar GTA4 topic

EDIT2: Krijg net email van xboxhome.nl dat hij woensdag wordt verstuurd :D Eindelijk!

[ Voor 19% gewijzigd door Crackh34d op 05-05-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Crackh34d schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:25:
Paar pagina's terug zei iemand dat je bij de Bart Smit gratis Halo 3 kreeg als je een 360+GTA4 kocht. Weet iemand of dit nog steeds geldt? Er staat niks van op de site. Ik ben namelijk aan het denken om mijn order bij xboxhome.nl te cancelen en dadelijk naar de stad te rijden

EDIT: Was niet dit topic maar GTA4 topic

EDIT2: Krijg net email van xboxhome.nl dat hij woensdag wordt verstuurd :D Eindelijk!
Bij toys r us heb je de actie: Voor 369 euro een XBOX Elite + Halo 3 + GTAIV. Zelfde geldt voor de PS3 met GT5 en GTAIV voor 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer/mevrouw,

Recentelijk heeft u bij ons een bestelling geplaatst van een Xbox 360 met onder andere Grand Theft Auto 4.

Er is wat verwarring ontstaan met betrekking tot de levering van deze bundel.
De bundels zouden vandaag bij ons aankomen en verstuurd worden echter heeft de leverancier een kleine vertraging en wordt vandaag pas een deel bij hen verstuurd.

Door een kleine miscommunicatie bij ons intern dachten wij dat de bundels al compleet binnen waren en wij deze konden versturen.

Wij verwachten nu de bundels woensdag te kunnen versturen naar iedereen zodat hij donderdag aankomt.

Onze excuses voor de verwarring.
Net dit mailtje ontvangen van Xboxhome.nl, toch gaar dat ik dan nu pas zo een mail krijg terwijl mij vorige week de xbox thuis was beloofd.. maargoed aan de andere kant ook wel netjes.

Donderdag dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Kn4kw0r5t schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:47:
[...]

Bij toys r us heb je de actie: Voor 369 euro een XBOX Elite + Halo 3 + GTAIV. Zelfde geldt voor de PS3 met GT5 en GTAIV voor 400 euro.
Die zijn waarschijnlijk allang uitgekocht. In het PS3-topic werd gemeld dat alle pakketten met GT5 en GTA4 al op de eerste dag uitverkocht waren. Zal voor de 360 ook wel gelden.

Misschien dat de postbankaanbieding voor de PS3 op 7 mei er ook voor de 360 is? Dat is nl een superdeal (mits je bij de postbank zit natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

ymmv schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:59:
[...]

Misschien dat de postbankaanbieding voor de PS3 op 7 mei er ook voor de 360 is? Dat is nl een superdeal (mits je bij de postbank zit natuurlijk).
Extra info/linkje aub ... ?

Laat maar, heb het al gevonden...had het zelf kunnen bedenken: Rentepunten.
Helaas voor mij net 10.000 ingeleverd voor een Sunweb voucher.

Wel goede actie opzich, de xboxactie is dan ook een koopje lijkt me als ze een niet al te dure adviesprijs hanteren.

[ Voor 31% gewijzigd door NeoMe op 05-05-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
NeoMe schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:03:
[...]

Extra info/linkje aub ... ?
http://www.postbank.nl/in...int&furl=4764_playstation

PS3 plus 2 games (normaliter 499 euro) voor 234,50 + 23.450 rentepunten

500 stuks beschikbaar. Ik ben geen postbankklant dus ik heb geen idee hoe dat zit met die rentepunten maar ik neem aan dat het een koopje is als je ze hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 11:42
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:57:
[...]

Net dit mailtje ontvangen van Xboxhome.nl, toch gaar dat ik dan nu pas zo een mail krijg terwijl mij vorige week de xbox thuis was beloofd.. maargoed aan de andere kant ook wel netjes.

Donderdag dus..
Zelfde mailtje hier :) had al een paar keer gemailed hoe het nou zat, vorige week maandag was het antwoord dat 'ze naar alle waarschijnlijkheid vrijdag verstuurd worden, en anders maandag', dat werd afgelopen vrijdag 'waarschijnlijk ergens volgende week, maar dit kunnen wij niet garanderen gezien wij afhankelijk zijn van onze leverancier', en dit werd vandaag dus bovenstaande :) Achja, ik heb hem, in tegenstelling tot enkele anderen, besteld toen er 'verwachte leverdatum: eerste 2 weken van mei' stond, dus niks buiten de verwachting eigenlijk en mailtje van vandaag was er netjes. Ik lig donderdag iig ziekjes thuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 21:24

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik hoor steeds over de Spring update 2008, maar zijn hier uberhaupt details over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik hoop dat ze wat meer resoluties gaan ondersteunen (1680x1050 bijv.). Nu draai ik 1280x1024 met widescreen optie aan. Ziet er ook prima uit, maar het voelt toch beter om op de echte resolutie van de monitor te spelen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joystick voor de xbox 360?:

Weet iemand of de microsoft sidewinder force feedback 2 joystick werkt op de xbox 360?

En zijn er al leverbare (flight) joystick voor de xbox 360?

ivm een handicap kan maar 1 hand gebruikt worden, een controller hanteren lukt dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:27:
Joystick voor de xbox 360?:

Weet iemand of de microsoft sidewinder force feedback 2 joystick werkt op de xbox 360?

En zijn er al leverbare (flight) joystick voor de xbox 360?

ivm een handicap kan maar 1 hand gebruikt worden, een controller hanteren lukt dus niet...
Jij zou zoiets nodig hebben:

Afbeeldingslocatie: http://gizmodo.com/assets/resources/2008/03/hero_2_large.jpg

Probleempje is dat deze mod op maat gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

ymmv schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:09:
[...]

http://www.postbank.nl/in...int&furl=4764_playstation

PS3 plus 2 games (normaliter 499 euro) voor 234,50 + 23.450 rentepunten

500 stuks beschikbaar. Ik ben geen postbankklant dus ik heb geen idee hoe dat zit met die rentepunten maar ik neem aan dat het een koopje is als je ze hebt.
en 19,95 verzendskosten, dus ongeveer 250 euro's + 23.450 aan rentepunten ( euro's in de rentenpunten postbankshop )

Opzich wel een koopje, maar in feite betaal je nog steeds het volle pond. Aangezien je bij de postbank 2,1% rente krijgt i.p.v. 4.2 ergens anders. Je neemt in principe op de koop toe dat je minder rente krijgt, en een ander deel 'rente' in punten waarvan je weer producten kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 12-08 09:21
Dennahz schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:26:
Ik hoop dat ze wat meer resoluties gaan ondersteunen (1680x1050 bijv.). Nu draai ik 1280x1024 met widescreen optie aan. Ziet er ook prima uit, maar het voelt toch beter om op de echte resolutie van de monitor te spelen.
Exacto hier wat ik hoop want ik draai op dezelfde resolutie als jij nu doet ook met widescreen aan. Er zijn toch een hele hoop gamers met een 22inch denk ik zo en voor al deze mensen inclusief ikzelf zou dat een welkome toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is inderdaad wel mooi, maar de knoppen moeten zoveel mogelijk op de stick zelf zitten.
Iemand enig idee?

werkt een pc joystick ook op de xbox360?
ymmv schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:35:
[...]

Jij zou zoiets nodig hebben:

[afbeelding]

Probleempje is dat deze mod op maat gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
mister_S schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:55:
Ik zie bij xboxhome.nl VGA kabels van verschillende fabrikanten, zullen deze allemaal goed werken? Is deze bijvoorbeeld goed genoeg?
Even schaamteloos mezelf quoten. Heeft er iemand ervaring met de goedkope varianten van de VGA kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
mister_S schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:58:
[...]

Even schaamteloos mezelf quoten. Heeft er iemand ervaring met de goedkope varianten van de VGA kabel?
Logic3 maakt vaker dingen voor de 360 dus werken doet ie waarschijnlijk wel, echter zie je wel vaker (niet vaak maar vaker) dat doordat de kwaliteit, en dus prijs, lager zijn er ook vaak kleuren of iets dergelijks missen. Echter, is dat zo, kun je gewoon een nieuwe krijgen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een aparte topic aangemaakt:
Joystick voor xbox 360
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:57:
is inderdaad wel mooi, maar de knoppen moeten zoveel mogelijk op de stick zelf zitten.
Iemand enig idee?

werkt een pc joystick ook op de xbox360?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik had een vraag(je)

Ik moet binnenkort op het huis van mijn ouders passen en daarom neem ik mijn 360 mee en mijn laptop. Nu wil ik beide aan elkaar verbinden zodat via Tversity wat films e.d. kan kijken op mijn laptop. Ik weet alleen niet zeker wat voor netwerkkabel ik moet gebruiken tussen mijn 360 en mijn laptop? Is dat een cross of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:47

Wom

Haijo schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:30:
Ik had een vraag(je)

Ik moet binnenkort op het huis van mijn ouders passen en daarom neem ik mijn 360 mee en mijn laptop. Nu wil ik beide aan elkaar verbinden zodat via Tversity wat films e.d. kan kijken op mijn laptop. Ik weet alleen niet zeker wat voor netwerkkabel ik moet gebruiken tussen mijn 360 en mijn laptop? Is dat een cross of niet?
Als je verder geen netwerkapparatuur er tussen hebt hangen moet je inderdaad een crosscable gebruiken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:34
iemand al een demo gespot van GRID? zou deze week op de marketplace komen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Nog niet, wacht er wel met smart op zeg! Ik hoop dat het net zo lekker rijdt als het eruit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ben ik nou gek of wat, net een pro besteld ... krijg ik deze mail dat ie is verzonden. Alleen zit er nu ineens GTA 4 & Halo 3 & Assasins Creed bij aldus de titel, hier is op de pagina zelf niks van te merken:

Titel Aantal Prijs Totaal
Xbox 360 Pro System - Grand Theft Auto IV(GTA IV) & Halo 3 & Assassin's Creed -
Unknown
- 1 € 269.99 € 269.99
--------------------------------------------------------------------------------
Bestelbedrag € 269.99
Verzendkosten € 1.95
Subtotaal € 271.94
Coupon - € 1.95
Totaalbedrag € 269.99

Beetje vreemd nietwaar...of gewoon een typo van bol.com anders heb ik dadelijk een xbox met meteen 3 games t.w.v. 100 euro's ?

Als ze daadwerkelijk worden geleverd dan krijgt bol.com van mij een dikke pluim _/-\o_ !
Als ze niet worden geleverd, zal ik even een mailtje sturen waarin ze de verwarring mooi mogen uitleggen.

[ Voor 30% gewijzigd door NeoMe op 05-05-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 10:06

DeluxZ

Livin' the good life

Als dat zo is kan ik hem ook wel bestellen :P

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Toch schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:54:
Sinds vorige week ben ik ook aan de X360 vanwege GTA IV, ik vraag me echter af of je deze ook ergens moet registeren voor garantie oid? Niet dat ik problemen heb trouwens, ding bevalt uitstekend.
Volgende week zal ik even kijken voor een goed racespel :).
Je hoeft volgens mij niet te registeren maar het kan geen kwaad, ze zouden je xbox kunnen traceren mocht die ooit gestolen worden.

https://service.xbox.com/default.aspx

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:32:
Ben ik nou gek of wat, net een pro besteld ... krijg ik deze mail dat ie is verzonden. Alleen zit er nu ineens GTA 4 & Halo 3 & Assasins Creed bij aldus de titel, hier is op de pagina zelf niks van te merken:

Unknown
- 1 € 269.99 € 269.99
--------------------------------------------------------------------------------
Bestelbedrag € 269.99
Verzendkosten € 1.95
Subtotaal € 271.94
Coupon - € 1.95
Totaalbedrag € 269.99

Beetje vreemd nietwaar...of gewoon een typo van bol.com anders heb ik dadelijk een xbox met meteen 3 games t.w.v. 100 euro's ?

Als ze daadwerkelijk worden geleverd dan krijgt bol.com van mij een dikke pluim _/-\o_ !
Als ze niet worden geleverd, zal ik even een mailtje sturen waarin ze de verwarring mooi mogen uitleggen.
ik weet er niet de details van, maar bij consoleshop.nl hebben ze ook zo'n actie voor een Pro met halo3 en gta4 erbij, staat niks over assasins creed though. Echter bij consoleshop staat er 'binnenkort leverbaar'...dus het zou best kunnen dat het klopt (hoop het voor je, niet mis natuurlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:21:
[...]
ik weet er niet de details van, maar bij consoleshop.nl hebben ze ook zo'n actie voor een Pro met halo3 en gta4 erbij, staat niks over assasins creed though. Echter bij consoleshop staat er 'binnenkort leverbaar'...dus het zou best kunnen dat het klopt (hoop het voor je, niet mis natuurlijk :D)
Die is 300,- daar krijg je gta4 & halo 3 bij. Daar betaal je dan 30 euro meer voor...opzich goede deal ( stom dat ik dat eigenlijk niet heb gedaan, maargoed daar gaat het nu ff niet om ) Ik heb niks extra's betaald...en het staat er toch bij. Ik wacht wel af, morgenmiddag zal die op de deurmat vallen en dan meteen maar eens even uitpakken en controleren. Zou anders wel een leuke fout/deal zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb afgelopen zaterdag een 360 gekocht en wil er ook mee op internet. Zover ik weet kan ik echter, in tegenstelling tot mijn Wii en PS3 niet zomaar draadloos mee op internet. Maar hoe heet dat ding wat ik daarvoor nodig heb om dat wel te kunnen? Is dat de wireless bridge of zoiets of is dit voor controllers?
Wel vreemd trouwens dat de 360 als enige niet meteen draadloos op het internet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter: Kost zo rond de 75 euro nieuw.

De prijs is het enige minpunt van dit artikel, maar het is het offer waard. Binnen twee minuten aangesloten en werkend. Ben het inderdaad met je eens dat het jammer is dat het er niet standaard opzit. Waarschijnlijk omdat de console goedkoop is en ze meer willen verdienen aan accessoires.

Voor dat geld kun je ook een kabeltje kopen en even doortrekken.

[ Voor 94% gewijzigd door NeoMe op 05-05-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:33
NeoMe schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:20:
Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter: Kost zo rond de 75 euro nieuw.

De prijs is het enige minpunt van dit artikel, maar het is het offer waard. Binnen twee minuten aangesloten en werkend. Ben het inderdaad met je eens dat het jammer is dat het er niet standaard opzit. Waarschijnlijk omdat de console goedkoop is en ze meer willen verdienen aan accessoires.
En zoals wel vaker gezegd; niet iedereen heeft dat nodig. Ik ben wel blij dat ik er niet voor heb hoeven betalen want ik zal het nooit gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
mister_S schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:58:
[...]

Ik had zo'n 15 euro ding bij de Saturn gekocht en dat werkte prima.
Natuurlijk zijn het niet die dikke nette kabels zoals die van MS zelf, maar het werkt en scheelt de helft.
Ben toch een Nederlander hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:34:
[...]

huh? die meneer wist mij toch te vertellen dat het helemaal geen probleem was, ik neem aan dat de medewerkers zich toch aan de regls moeten houden
Nouja, meneer de bofkont :+ Mijn verhaal is een paar weken geleden, misschien hebben ze drastische wijzigingen gemaakt in hun handelingen mbt garantie problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow dat zou kunnen ik heb , een maandje of 1.5 geleden gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het antwoord.

Dat niet iedereen het nodig heeft klopt, maar ik vraag me echt af of het de 360 echt zoveel duurder gemaakt zou hebben als het er standaard op zou zitten. Zo duur is de Wii bv ook niet en nu vraagt MS toch wel de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:18:
Vraagje, ik heb afgelopen zaterdag een 360 gekocht en wil er ook mee op internet. Zover ik weet kan ik echter, in tegenstelling tot mijn Wii en PS3 niet zomaar draadloos mee op internet. Maar hoe heet dat ding wat ik daarvoor nodig heb om dat wel te kunnen? Is dat de wireless bridge of zoiets of is dit voor controllers?
Wel vreemd trouwens dat de 360 als enige niet meteen draadloos op het internet kan.
Tja, MS wil koste wat het kost geld verdienen met de Xbox 360 en dat merk je aan de prijzen van de proprietaire accessoires. Er is hier al veel geklaagd over de veel te hoge prijskaartjes van de 120GB en WiFi-adapter (al hebben de meesten wel 60 euro per jaar over voor Xbox Live terwijl dat na een paar jaar gebruik veel meer in de papieren gaat lopen. Het heeft mij al 120 euro gekost ondertussen terwijl ik het nauwelijks gebruik ... :/ ).

Dat WiFi er niet standaard bij zit vind ik wel heel krenterig, want het zit wel inbegrepen in de Wii, DS, PSP en PS3. Kortom alle moderne consoles hebben het gewoon standaard aan boord behalve de 360. En dan lees ik een paar dagen geleden dat er mogelijk toch een 360 komt met Blu-Ray om de PS3 na te apen. Maar nog steeds zonder WiFi ... 8)7
Dat niet iedereen het nodig heeft klopt, maar ik vraag me echt af of het de 360 echt zoveel duurder gemaakt zou hebben als het er standaard op zou zitten. Zo duur is de Wii bv ook niet en nu vraagt MS toch wel de hoofdprijs.
Het had MS maar een paar euro gekost om het standaard mee te leveren, maar als losse accesoire kunnen ze er meer aan verdienen.

MS' hele taktiek met de 360 is er om op ALLES geld te verdienen. Daarom moet je voor themes en gamerpics betalen, daarom kun je niet een standaard USB-oplader gebruiken voor je controller maar heeft dat ding een speciale plug, daarom kun je enkel en alleen de Live Vision Camera gebruiken als webcam, daarom moet je 100 euro betalen om XNA-games te draaien op je 360 terwijl dat gratis is op de PC, daarom kun je niet elke willekeurige notebook-HD gebruiken in je 360 maar zit je vast aan de officiele 120GB HD van MS (180 euro!).

De "fout" die MS maakte met de originele Xbox was dat ze de HD standaard meeleverden. Dat maakte de console relatief duur, want de prijs van die HD bleef op hetzelfde prijsniveau terwijl alle andere onderdelen in de console steeds goedkoper te fabriceren waren. Met de 360 is de HD een losse accesoire geworden en kunnen ze via een Arcade-pakket uiteindelijk de 360 veel goedkoper aanbieden dan daarvoor de Xbox 1. De grap alleen is dat ze er wel voor zorgen dat die HD onmisbaar is voor demo's, DLC en online films kijken. Da's dubbele winst: ze kunnen de Xbox een heel stuk onder de prijs van de PS3 aanbieden waardoor die goedkoop lijkt maar uiteindelijk zijn 360-kopers een stuk duurder uit als ze de ontbrekende functionaliteit achteraf erbij willen kopen.

Een uitgebouwde Xbox is uiteindelijk een heel stuk duurder dan een PS3, alleen hebben de meeste mensen dat niet door. En dat is precies waar MS op mikt.

[ Voor 123% gewijzigd door ymmv op 05-05-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Unknown
- 1 € 269.99 € 269.99
Bestelbedrag € 269.99
Verzendkosten € 1.95
Subtotaal € 271.94
Coupon - € 1.95
Totaalbedrag € 269.99

Ik heb ff net gebeld om te bevestigen, maar klantenservice kan niks achterhalen met een Xbox360 + spellen. Nu twijfel ik of hem zelf ook moet bestellen of niet.

Krijg je de spellen erbij, dan is het een super aanbieding. Krijg je geen spellen, dan is het duurkoop want voor paar tientjes meer krijg je op andere online winkels GTA IV en Halo 3 erbij.

Ik ga na 9 uur ook maar een bestelling plaatsen, staat in het mailtje niet aangegeven dat er spellen meegeleverd wordt, dan annuleer ik hem weer.

[ Voor 4% gewijzigd door vozzie op 05-05-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja microsoft wil natuurlijk geld verdienen op de consoles , de goedkoopste xbox 360 kost 189 , euro daar kan je niet veel accessoires bij doen, want dan hou je niks over aan winst, maar bij de Elite had indd wel een wifi adapter bij gemogen, voor 350 euro merja daar zit wel weer een hd bij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

vayip schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:24:
[...]
Ik ga na 9 uur ook maar een bestelling plaatsen, staat in het mailtje niet aangegeven dat er spellen meegeleverd wordt, dan annuleer ik hem weer.
Klopt, maar als je even één a twee dagen geduld hebt, dan post ik meteen wat er wel of niet bijzat als ik hem ontvangen heb. Maar ik heb een acceptgirokaart betaling gedaan dus kan hem altijd nog terugsturen. Heb via een opgezochte coupon geen verzendskosten betaald, dus retourneren is gratis. Wil niet zeggen dat ik dat doe, want ik durf het bijna niet te zeggen, maar ga waarschijnlijk nooit een game kopen, laat voor die drie tientjes iets anders doen, wat me vele honderden euro's gaat schelen ;)

Verder geef ik je helemaal gelijk, dan wel dat je dan nog even geduld moet hebben aangezien ze ze niet op voorraad hebben. Maar als je daar tegen kunt prima deal toch.

Hoeveel zijn die games trouwens ongeveer waard, ik zat te denken aan 50 a 60 euro per stuk ( Bron; budgetgaming )
Dus 30 a 40 2ehands...zomaar ff een gouden ideetje O-) .

[ Voor 26% gewijzigd door NeoMe op 05-05-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:19:
[...]

Tja, MS wil koste wat het kost geld verdienen met de Xbox 360 en dat merk je aan de prijzen van de proprietaire accessoires. Er is hier al veel geklaagd over de veel te hoge prijskaartjes van de 120GB en WiFi-adapter (al hebben de meesten wel 60 euro per jaar over voor Xbox Live terwijl dat na een paar jaar gebruik veel meer in de papieren gaat lopen. Het heeft mij al 120 euro gekost ondertussen terwijl ik het nauwelijks gebruik ... :/ ).

Dat WiFi er niet standaard bij zit vind ik wel heel krenterig, want het zit wel inbegrepen in de Wii, DS, PSP en PS3. Kortom alle moderne consoles hebben het gewoon standaard aan boord behalve de 360. En dan lees ik een paar dagen geleden dat er mogelijk toch een 360 komt met Blu-Ray om de PS3 na te apen. Maar nog steeds zonder WiFi ... 8)7
De vergelijking tussen de PS3 en 360 is al vaker gemaakt als het op prijs aankomt. Als je alles bij elkaar optelt scheelt het niet zoveel, zeker niet als je in beschouwing neemt dat de PS3 bv 2 controllers bijleverd en Wifi heeft waardoor het prijsverschil teniet wordt gedaan. Neemt niet weg dat ik mijn 360 toch boven mijn PS3 stel vanwege de controller. Vind die veel prettiger in de hand liggen. En er is meer aan games te krijgen wat mijn smaak is en nog relatief voordelig ook (de Classics).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MethodP schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:57:
[...]

Nouja, meneer de bofkont :+ Mijn verhaal is een paar weken geleden, misschien hebben ze drastische wijzigingen gemaakt in hun handelingen mbt garantie problemen.
Maar begrijp ik nu goed dat je xbox pas geregistreerd word als hij een keer voor een reparatie is opgestuurd? als die niet is opgestuurd dan kan het nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt 'm registreren wanneer je wilt, op xbox.com :) Maar als de eigenaar dat niet gedaan heeft zou 't wellicht kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 16:38

Unknown
- 1 € 269.99 € 269.99
Bestelbedrag € 269.99
Verzendkosten € 1.95
Subtotaal € 271.94
Coupon - € 1.95
Totaalbedrag € 269.99

Laat het morgen gelijk even weten, ik ben wel benieuwd ik wil er ook 1 kopen maar dit zou wel een superdeal zijn, nog beter dan die van xboxhome.nl :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:33:
[...]

Neemt niet weg dat ik mijn 360 toch boven mijn PS3 stel vanwege de controller. Vind die veel prettiger in de hand liggen.
Dat is ook DE reden dat ik voor de 360 ben gegaan. Laatst nog bij een vriend GT5:P gespeeld. Wat een ramp zeg die controller! Gecontroleerd doseren zit er echt niet in en na 1 minuut heb je kramp in je vingers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:33:
[...]

De vergelijking tussen de PS3 en 360 is al vaker gemaakt als het op prijs aankomt. Als je alles bij elkaar optelt scheelt het niet zoveel, zeker niet als je in beschouwing neemt dat de PS3 bv 2 controllers bijleverd en Wifi heeft waardoor het prijsverschil teniet wordt gedaan. Neemt niet weg dat ik mijn 360 toch boven mijn PS3 stel vanwege de controller. Vind die veel prettiger in de hand liggen. En er is meer aan games te krijgen wat mijn smaak is en nog relatief voordelig ook (de Classics).
Ik dacht dat de PS3 standaard ook maar één controller had, of is dat niet zo? Verder vind ik de tactiek van MS ook wel irritant, maar het blijft een groot bedrijf dat geld wil verdienen. Alle accesoires zijn overpriced en je kunt natuurlijk niet een third party model gebruiken. Maar dat doet dus elk zichzelf respecterende bedrijf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Wou net ff zeggen, als je er zelf niet zoveel om geeft kun je niet zo goed ''third-party'' spul kopen. Controller van 50 euro kost dan slechts 15 euro. En hij doet hetzelfde hoor, ziet er alleen anders uit. Alleen heb je dan misschien minder het idee dat je iets fatsoenlijks koopt omdat het er ook niet zo mooi bij past. Ikzelf zou het niet doen, ook omdat ik eventueel weer wil doorverkopen, als je dan alles hebt wat afwijkt dan is het al meteen wat minder waard. Je moet er toch ook voor jezelf een bepaald gevoel bij hebben en ook daar heeft MS een aardige winstreden. Er zijn alleen geen third party HD's geloof ik. Volgens mij hebben ze zelf ook geen cooler, dit natuurlijk omdat zoiets uiteraard helemaal niet nodig is...maar kijk op consoleshop en er staan er drie.

Denk dat ze uiteindelijk toch het meeste verdienen aan games, ik denk dat de meeste xboxfanaten gemiddeld een gamecollectie van 10 stuks hebben, a 50 euro per stuk. Het was eerst al zo en nog steeds dat je uiteindelijk een eurotje of 1000 kwijt bent.
( Alles legaal, extra controller, kabeltje hier en daar, games )

[ Voor 17% gewijzigd door NeoMe op 05-05-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:16

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb vandaag een wireless controller reciever for windows ontvangen, zodat ik alledrie mijn xbox360 controllers ook op me pc kan gebruiken, is het nu aan te raden of zelfs noodzakelijk om de MS drivers hiervoor te installen, of ben ik beter af met modded drivers waarin, meende ik eerder te hebben gelezen, ffb ondersteuning en sowieso ondersteuning van de controller in veel meer games toepasbaar is!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik heb even een vraagje tussendoor.

Is het mogelijk om via de controller de tray te openen terwijl er een game of film in de xbox zit?
Zo ja, hoe?

Je kan hem namelijk wel sluiten met de controller als die open staat

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen, zoals Neome gisteren al had ondervonden bij bol.com, is er een actie aan de gang. Ik heb geen idee hoe lang deze nog duurt, dus wees er "snel" bij (kan zijn dat het nog weken blijft staan, geen idee), maar op de site van bol.com is nu iig de aanbieding zichtbaar: hier dus

ik heb er net 1 besteld, en op de factuur stond er ook dat het om die met die 3 spellen ging (beetje raar als het niet zo zou zijn, maargoed). Suc6 ermee ^_^

edit: bedankt voor het posten Neome, nice find =)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Wat een belachelijk goede aanbieding. Zit eraan te denken om mn xboxhome order te annuleren zelfs. 30 euro goedkoper + Assassin's Creed. Enige reden waarom ik het niet zou doen is omdat xboxhome mij verteld heeft dat ze Falcon's gaan leveren. Dus Neome, zou jij vandaag kunnen kijken of de gekregen xbox een Falcon is? Dan maakt dat mn beslissing een stuk makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranca schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:15:
Wat een belachelijk goede aanbieding. Zit eraan te denken om mn xboxhome order te annuleren zelfs. 30 euro goedkoper + Assassin's Creed. Enige reden waarom ik het niet zou doen is omdat xboxhome mij verteld heeft dat ze Falcon's gaan leveren. Dus Neome, zou jij vandaag kunnen kijken of de gekregen xbox een Falcon is? Dan maakt dat mn beslissing een stuk makkelijker :)
Ik denk niet dat het al teveel verschil gaat maken of je nou een falcon of een eerdere hebt, als je nu een xbox koopt (of zowiezo eentje van een nieuwe lichting dan de eerste 5 ofzo) dan heb je een goed werkende xbox!

Ik had er één uit de eerste lichting kapot, toen 1 van een jaar later gekregen en had nergens meer last van :)
Wel een erg goede deal overigens met de 3 absolute topgames erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
nee idd en dat de wachttijden bij de xbox reparatie tegenwoordig zo kort zijn, geeft ook wel wat aan.

ik probeer net die xbox te bestellen bij bol.com, maar helaas is die niet leverbaar.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-08 09:57
Die actie van Bol.com is erg mooi een kameraad van mij! :)

Kan iemand die hem binnenkrijgt even kijken of het een Falcon betreft? :) (kijk op de voeding naar 175 watt)

Want je merkt wel duidelijk verschil tussen Falcon en geen Falcon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Cubic X schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:29:
Die actie van Bol.com is erg mooi een kameraad van mij! :)

Kan iemand die hem binnenkrijgt even kijken of het een Falcon betreft? :) (kijk op de voeding naar 175 watt)

Want je merkt wel duidelijk verschil tussen Falcon en geen Falcon ;)
ws was het een fout want hij is al niet meer leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21
Of ze zijn nu gewoon al door de voorraad heen ;), ik ben ook al een tijdje aan het kijken voor een Xbox 360. Voornamelijk voor GTA IV, ik vond die xboxhome actie al goed maar die actie van bol is natuurlijk nog beter :D
Even afwachten dus of hij binnenkort weer leverbaar komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Prolution schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:39:
Of ze zijn nu gewoon al door de voorraad heen ;), ik ben ook al een tijdje aan het kijken voor een Xbox 360. Voornamelijk voor GTA IV, ik vond die xboxhome actie al goed maar die actie van bol is natuurlijk nog beter :D
Even afwachten dus of hij binnenkort weer leverbaar komt :)
Denk het niet, anders hadden ze wel 'tijdelijk niet leverbaar' of '5-7 werkdagen' oid onder het plaatje gezet. Dat je het niet eens in je winkelmandje kan zetten lijkt er toch op of iemand een foutje heeft gemaakt en gratis games is gaan weggeven ;) achja, het klonk ook al te goed. Ik wacht lekker op xboxhome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft bol wel vaker gehad

begon al te balen aangezien ik mn nieuwe xbox net bij veronica had besteld ;)
(arcade + halo + gta + pgr4 voor 270)

mja ik kom dit weekend weer online met mn boxje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.

Dus wel leverbaar?

Releasedatum: 03.02.2008

Aha?

Mrja, wel een machtige actie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:42
vayip schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:24:
[...]

Ik heb ff net gebeld om te bevestigen, maar klantenservice kan niks achterhalen met een Xbox360 + spellen. Nu twijfel ik of hem zelf ook moet bestellen of niet.

Krijg je de spellen erbij, dan is het een super aanbieding. Krijg je geen spellen, dan is het duurkoop want voor paar tientjes meer krijg je op andere online winkels GTA IV en Halo 3 erbij.

Gewoon bestellen, zij zeggen toch dat dat erin zit, dan hoor je het ook te krijgen. Ze gaan een overeenkomst aan met jou en zij zeggen dat jij dat krijgt, dus ze moeten wel.

En btw: Van die bol.com site

Xbox 360 Pro console
1 Draadloze Controllers
Harddisk 20GB
Headset
HD AV Cable (met SCART adapter)
Ethernet kabel
HMDI-uitgang
Grand Theft Auto IV
Assassins Creed
Halo 3

Duidelijk lijkt me

[ Voor 12% gewijzigd door AMD1800 op 06-05-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Voor de duidelijkheid: op de site staat dat hij morgen in de bus ligt, maar zodra je probeert hem in je winkelwagen te gooien, krijg je de fout dat hij niet leverbaar is. Laten we er dus maar over ophouden zolang dat nog zo is, want bestellen kan je hem nu toch niet meer :) De lucky few die hem nog hebben besteld vannochtend, hebben best een kans dat bol alsnog die bundel moet leveren :) als ze beetje goede service hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1

op deze link is die zelfs helemaal niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Terranca schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:04:
Voor de duidelijkheid: op de site staat dat hij morgen in de bus ligt, maar zodra je probeert hem in je winkelwagen te gooien, krijg je de fout dat hij niet leverbaar is. Laten we er dus maar over ophouden zolang dat nog zo is, want bestellen kan je hem nu toch niet meer :) De lucky few die hem nog hebben besteld vannochtend, hebben best een kans dat bol alsnog die bundel moet leveren :) als ze beetje goede service hebben dan.
Best kans? Ze MOETEN leveren volgens mij, lees de voorwaarden van bol.com maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
AMD1800 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:18:
[...]

als je hem hebt weten bestellen doen ze dat ook. Zelfde als met die halo 3 icm 13 maanden live voor 60 euro. Werd ook gewoon geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD1800 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:18:
[...]

daar heb je weinig aan als ze het gewoon niet meer leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 14:04

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:23:
heeft bol wel vaker gehad

begon al te balen aangezien ik mn nieuwe xbox net bij veronica had besteld ;)
(arcade + halo + gta + pgr4 voor 270)

mja ik kom dit weekend weer online met mn boxje :)
Je koopt er toch wel een harde schijf bij he? Ik bedoel games doen het zonder maar zeker games als GTA zullen beter werken als je HD-cache hebt ;)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:57:
[...]

daar heb je weinig aan als ze het gewoon niet meer leveren
Wel als je m al besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-08 15:40

Pubbert

random gestoord

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt mn nieuwe boxje (tweede) ;)
ik had er al 1 maar is gecrashed ga em nog wel fixen 20gig HD heb ik al ;)
maar toch thnx voor de waarschuwing ;)
swampy schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:59:
[...]

Je koopt er toch wel een harde schijf bij he? Ik bedoel games doen het zonder maar zeker games als GTA zullen beter werken als je HD-cache hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het zelf maar even geprobeerd met je link ;)

Uw winkelwagentje

De titel(s) die u heeft geselecteerd is (zijn) niet leverbaar. Daarom kunt u deze niet in uw winkelwagentje plaatsen.

Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelwagentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 09:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

Helaas

De titel(s) die u heeft geselecteerd is (zijn) niet leverbaar. Daarom kunt u deze niet in uw winkelwagentje plaatsen.

achja...hose eleven...

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ymmv schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:19:
[...]

[...]

Het had MS maar een paar euro gekost om het standaard mee te leveren, maar als losse accesoire kunnen ze er meer aan verdienen.

MS' hele taktiek met de 360 is er om op ALLES geld te verdienen. Daarom moet je voor themes en gamerpics betalen, daarom kun je niet een standaard USB-oplader gebruiken voor je controller maar heeft dat ding een speciale plug, daarom kun je enkel en alleen de Live Vision Camera gebruiken als webcam, daarom moet je 100 euro betalen om XNA-games te draaien op je 360 terwijl dat gratis is op de PC, daarom kun je niet elke willekeurige notebook-HD gebruiken in je 360 maar zit je vast aan de officiele 120GB HD van MS (180 euro!).

De "fout" die MS maakte met de originele Xbox was dat ze de HD standaard meeleverden. Dat maakte de console relatief duur, want de prijs van die HD bleef op hetzelfde prijsniveau terwijl alle andere onderdelen in de console steeds goedkoper te fabriceren waren. Met de 360 is de HD een losse accesoire geworden en kunnen ze via een Arcade-pakket uiteindelijk de 360 veel goedkoper aanbieden dan daarvoor de Xbox 1. De grap alleen is dat ze er wel voor zorgen dat die HD onmisbaar is voor demo's, DLC en online films kijken. Da's dubbele winst: ze kunnen de Xbox een heel stuk onder de prijs van de PS3 aanbieden waardoor die goedkoop lijkt maar uiteindelijk zijn 360-kopers een stuk duurder uit als ze de ontbrekende functionaliteit achteraf erbij willen kopen.

Een uitgebouwde Xbox is uiteindelijk een heel stuk duurder dan een PS3, alleen hebben de meeste mensen dat niet door. En dat is precies waar MS op mikt.
Geniaal en top omschreven. Zo is het ook exact, maar velen kijken niet verder dan hun neus lang is en zien alleen de 199EUR prijs. Je neemt hier trouwens niet eens Blu-Ray in beschouwing en nog is je punt al meer dan duidelijk. MS heeft het wel goed aangepakt want je hoort er niemand over, behalve PS3 fanboys (moi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:56:
[...]

Geniaal en top omschreven. Zo is het ook exact, maar velen kijken niet verder dan hun neus lang is en zien alleen de 199EUR prijs. Je neemt hier trouwens niet eens Blu-Ray in beschouwing en nog is je punt al meer dan duidelijk. MS heeft het wel goed aangepakt want je hoort er niemand over, behalve PS3 fanboys (moi).
Punt over BR:
Het is dat blue-ray het ook gaat worden, anders kreeg je het probleem dat de PS3 veel en veels te duur was. MS heeft er voor gekozen om hddvdspeler apart te verkopen, waar ik achteraf blij mee ben (aangezien hddvd het dus niet wordt). Je hoeft ook niet alles te kopen voor de xbox, het is inderdaad wel verstandig om een hd er bij te hebben waardoor de prijs al snel naar boven gaat. Online gamen kost inderdaad geld, maar er zijn zo ver ik weet ook de minste problemen (weet niet hoe jullie ervaring daarmee is..) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 14:04

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:26:
wordt mn nieuwe boxje (tweede) ;)
ik had er al 1 maar is gecrashed ga em nog wel fixen 20gig HD heb ik al ;)
maar toch thnx voor de waarschuwing ;)

[...]
Ah goed te horen :)

Jammer als dingen kapot gaan, zeker als er games als GTA IV uit zijn! Veel plezier alvast hehe!

There is no place like ::1

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Defecte Xbox? Xbox 360 defecten topic Deel 2