Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
@yzf1kr: Kun je mij even PM'en / een direct message sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:46:
[...]
Sterker nog: "Bij deze aanbieding van € 39,95 (normaal € 99) krijg je een jaarabonnement op Televisie Z1."

Hier is het woord "neem" door Ziggo vervangen door het woord "krijg".

Ze vertellen niet dat je €15,90 per maand moet betalen voor iets wat je van hun krijgt.
Je hebt toch al een kabelabbo van 15,90 als je deze aanbieding koopt. Het digitale pakket kost dus niks extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:11:
Je hebt toch al een kabelabbo van 15,90 als je deze aanbieding koopt. Het digitale pakket kost dus niks extra
Niet iedereen heeft een kabelabbo. Iemand die bijvoorbeeld voorheen sat, digitenne of geen tv had, leest het dus anders. Maar ik denk niet dat Ziggo daar rekening mee heeft gehouden (echt bijster intelligent komt de website niet over, dus ik gok erop dat eveneens geld voor de mensen die hem gemaakt/gevuld hebben).

De bewoording an sich is wel vreemd. Als ik het zo lees, krijg ik toch het idee dat Ziggo een extra abbo voor digitaal op zich wil gaan invoeren, anders kun je nu niet iets krijgen wat al bij je standaard kabelaansluiting zit (en waar je alleen een Smartcard voor nodig hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaus_1250 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:42:
[...]

Niet iedereen heeft een kabelabbo. Iemand die bijvoorbeeld voorheen sat, digitenne of geen tv had, leest het dus anders.
Zonder kabelabbo heb je niks aan de smartcard.
Je betaalt dus 15,90 voor het basis abbo met de analoge kabel dienst en daar bij kan je een digitaalpakket gratis krijgen door een smartcard aan teschaffen en te registreren bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:11:
[...]
Dat kopt.

Maar....

Kijk eens in het klinker veldje bij http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/basis.

Daar staat "zonder vast contract" dus op ieder willekeurig moment opzegbaar, nu met dit abbonement zit je er opeens een jaar aan vast.

En als je niet op tijd bent met opzeggen daarna weer een heel jaar, want bij Ziggo gaat het contract niet over in een contract voor onbepaalde tijd als het 1e jaar voorbij is.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 15:45

Gast1981

room with a moose!

Zijn alleen de wedstrijden in Full HD?
Of Studio Sportzomer ook?
Heb sinds gister het Ziggo pakket aangesloten via de H360.
Ned1-HD zag er wel scherper uit dan de SD versie, maar niet zo scherp als bijv. het Brava HD kanaal.
Heb de box op 1080i ingesteld staan.

misschien een beetje off-topic, maar probeer het toch:
het Discovery HD kanaal gaf gisteravond geen geluid...
meerdere malen langs gezapt, bleef stil
anderen dit ook gemerkt?

[ Voor 25% gewijzigd door Gast1981 op 25-06-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezyThunder91
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 18:46
Gast1981 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:12:
misschien een beetje off-topic, maar probeer het toch:
het Discovery HD kanaal gaf gisteravond geen geluid...
meerdere malen langs gezapt, bleef stil
anderen dit ook gemerkt?
Dit is meerdere malen voorbij gekomen. Naar Discovery gaan. Dan in het menu van je decoder de sound op PCM zetten. Dit werkte bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Ned1-HD zag er wel scherper uit dan de SD versie, maar niet zo scherp als bijv. het Brava HD kanaal.
Nee, alleen wedstrijden en studiobeelden voorbeschouwing, studio sportzomer en andere dingen op locatie niet.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:52
Arbeider schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:16:
[...]

Dit is meerdere malen voorbij gekomen. Naar Discovery gaan. Dan in het menu van je decoder de sound op PCM zetten. Dit werkte bij mij ook.
Staat hier al op PCM. Ik heb TV HD genomen voor discovery HD.......En daar heb ik zojuist geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

En terwijl júist Disc-HD in Dolby Digital zou moeten uitzenden, toch?
Maar zal vanavond even goochelen met die instellingen ;)
Nee, alleen wedstrijden en studiobeelden voorbeschouwing, studio sportzomer en andere dingen op locatie niet.
Oke, thanks. Ik laat me vanavond verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

SayWhatAgain! schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:28: ... Aangezien ik ook 2 maanden het volledige pakket krijg volgens de actieverpakking vroeg ik daar ook na. Volgens hem geldt dit alleen als je het totaalpakket a 9,95 per maand ook daadwerkelijk bestelt. Dit kan ik echt nergens terugvinden in het actie pakket. weet iemand hier meer over? Volgens mij is dat anders behoorlijke misleiding.
Wat hij zegt klopt. Je krijgt het 2 maand voor niks als je het Digitaal Totaal pakket neemt.

Wat ik me dan weer afvraag... kan je het niet zo spelen dat je het 3 maand voor de prijs van 1 krijgt?
Dus tijdens de 2 weken proef aangeven dat je Dig. Totaal wilt, en vervolgens bij de eerste betaalde maand weer opzeggen. Want ik las ergens dat het een abbo voor onbepaalde tijd is, welke maandelijks op te zeggen is... heb nog niet gezien dat het voor minimaal 1 jaar oid is.
Zodoende heb je ruim de tijd om te beslissen wat je wilt... en voor weinig geld 3 maand alles beschikbaar, en zoals ik het nu lees kan je zelfs 2 maand gewoon voor niks kijken als je maar optijd opzegt :)

edit:
hier haal ik het uit, de voorwaarden van de actie;
http://blob.ziggo.nl/dyna...Digitale%20Sportzomer.pdf

[ Voor 10% gewijzigd door Gast1981 op 25-06-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:46

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Wat hij zegt zal wel kloppen, maar zo staat het dus niet op het actiepakket. En dat is de enige info in de winkel die je hebt. Geen * erbij dat je naar de algemene voorwaarden online moet kijken. Staat zelfs niets over in het pakket zelf. Je moet trouwens verplicht 1 jaar dat totaal digitaal afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

Ben ik met je eens.
Heb er zelfs nog speciaal naar gezocht gister toen ik em ophaalde.
Iets duidelijker had zeker gemogen. Gelukkig weet ik nu wat me te wachten staat ;)

Alleen dat minimaal 1 jaar Digitaal Totaal heb ik nog niet gezien...
Wel minimaal 1 jaar Z1, maar dat is de 'standaard' digitale tv van 15,90 p/m.
Bij de 2 maand gratis Totaalpakket zie ik die voorwaarde er niet bij staan.
Vanavond thuis eens zien of er in de papieren nog iets over geroepen wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:16

mphilipp

Romanes eunt domus

SayWhatAgain! schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:46:
Overigens had ik ineens zaterdagavond helemaal geen digitale televisie meer om dat ze schijnbaar moeite hebben met het verwerken van aanmeldformuliertjes.
Echt lekker voorbereid hebben ze die fusie niet volgens mij...
Dat hep dus geen reet met de fusie te maken. Dat soort dingen gingen altijd al rommelig bij Kazema. Bij mij deed ook 1 kaartje het niet meer toen ik 1 pakket erbij nam. Even bellen en ze activeren 'm weer even. Lastig en erg dom, maar goed...gebeurt dus blijkbaar gewoon.

Ik stoor me mateloos aan die grauite opmerkingen over een fusie die ineens van alles de schuld krijgt als er iets mis gaat. Maar ja...koffietafelpraat is blijkbaar niet uit te roeien. ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik kwam aan het einde van de eerste helft binnenvallen, maar waarom was het beeld even SD en ging daarna weer over op HD? Lopen ze ons te testen bij de NOS?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet de eerste keer. Gebeurde bij Nederland-Roemenië ook al. Vraag me ook af wat dat is.

Nu is het trouwens Even Geduld a.u.b. Dat had ik nog niet eerde gezien :) .

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nu is het helemaal dood. Overal trouwens, aldus Jack. Mooi moment voor storing. Ow daar is het weer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:46

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

mphilipp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:49:
[...]

Dat hep dus geen reet met de fusie te maken. Dat soort dingen gingen altijd al rommelig bij Kazema. Bij mij deed ook 1 kaartje het niet meer toen ik 1 pakket erbij nam. Even bellen en ze activeren 'm weer even. Lastig en erg dom, maar goed...gebeurt dus blijkbaar gewoon.

Ik stoor me mateloos aan die grauite opmerkingen over een fusie die ineens van alles de schuld krijgt als er iets mis gaat. Maar ja...koffietafelpraat is blijkbaar niet uit te roeien. ;)
Als je al jaren niet normaal aanmeldingskaartjes kunt verwerken doe je gewoon iets grondig niet goed, nog erger dan wanneer je wel een excuus hebt. En je hangt nu wel extra lang aan die servicelijn omdat ze het druk hebben. Zou dat met de fusie te maken hebben of met de aanmeldkaartjes?
Kan me ook niet schelen waar ze het druk mee hebben. Ik moet perse binnen 2 weken reageren terwijl ze dat helemaal niet kunnen behappen. Stel dan ook niet zo'n termijn, denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Laatst online: 16-09 12:50

ralfbosz

xm create bosz -c

De wedstrijden zijn in 720p, dus 1080i is niet slim (zet hem desnoods op auto).

Discovery schijnt wel in 1080i uit te zenden. ik heb mijn (oke andere provider) UPC box gewoon vast gezet op 720p.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Wedstrijden zijn niet in FullHD. Opname/distributie zijn in MPEG2 1080i50 @50Mbit, word in NL omgezet naar h264 720p @ 11Mbit. Reden ervoor is dat p beter is voor sport (maar dat is nonsens als je bronsignaal i is |:( ) en omdat de meeste mensen een HDReady TV hebben en geen FullHD :-s (zijn schijnbaar niet genoeg mensen met FullHD). Discovery/Brava zijn wel 1080.

Persoonlijk vind ik de HD uitzending een beetje tegenvallen. Behalve dat er zo nu en dan storingen zijn, mis ik het detail toch vaak. Zodra de camera een beetje uitzoomt, worden alle gezichten ineens vlekken. En er is vaak een vreemde blur te zien bij snelbewegende beelden. Als ik de stills bekijk, lijkt het alsof of de camera niet snel/gevoelig genoeg is, of dat er iets mis gaat bij de hercodering van 1080i naar 720p. Sowieso snap ik die stap niet. Op die manier benadeel je mensen die een FullHD scherm hebben en krijg je dus HDReady uitzendingen en FullHD uitzendingen. Dat maakt het voor de consument ook niet overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:16

mphilipp

Romanes eunt domus

SayWhatAgain! schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:58:
[...]
Als je al jaren niet normaal aanmeldingskaartjes kunt verwerken doe je gewoon iets grondig niet goed, nog erger dan wanneer je wel een excuus hebt. En je hangt nu wel extra lang aan die servicelijn omdat ze het druk hebben. Zou dat met de fusie te maken hebben of met de aanmeldkaartjes?
Kan me ook niet schelen waar ze het druk mee hebben. Ik moet perse binnen 2 weken reageren terwijl ze dat helemaal niet kunnen behappen. Stel dan ook niet zo'n termijn, denk ik dan.
Het interesseert ze niet. Ze hebben je handtekening, that's it. You're fucked already.
Jaren geleden kwam de PTT (zo heette dat toen nog) ineens met ISDN voor de partikulier. Zelf zeiden ze achteraf dat ze 10.000 klanten hadden verwacht. Het werden er een paar meer. Ik meen 20.000 of nog meer. Dat ging natuurlijk vreselijk mis. Mensen moesten maanden wachten op hun aansluiting. En zo zijn er vaker dit soort acties geweest waar een bedrijf zogenaamd niet wist dat er zoveel mensen op zouden reageren. Nu heb ik iets te vaak in de marketingkeuken van bedrijven gekeken om dat te geloven. Het boeit ze gewoon niet, want zij hebben iets wat jij wilt hebben voor een leuke prijs. Dat er dan wat ongemak bij komt kijken is niet meer belangrijk.

Helaas werkt het gewoon zo. Maar uiteindelijk was mijn punt dat die fusie er geen bal mee te maken heeft. Zo werken die tenten gewoon. En de mensen die de acties bedenken zitten niet aan de telefoon de boze klanten geduldig en beleefd te woord te staan. Misschien moet dát eens veranderen... ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

ralfbosz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:12:
[...]

De wedstrijden zijn in 720p, dus 1080i is niet slim (zet hem desnoods op auto).

Discovery schijnt wel in 1080i uit te zenden. ik heb mijn (oke andere provider) UPC box gewoon vast gezet op 720p.
Die van mijn staat dacht ik standaard op 1080i.
Moet zeggen dat ik het beeld gister prima vond, op 1 of 2 kleine haperingen na.
Zal het vanavond eens switchen met 720p.
Ben zeer benieuwd of dat dan nog scherper is. Zou dus wel moeten zijn?
Zal ook eens kijken naar de "auto" functie, maar tot nu toe nog niet gevonden..
Die detecteert de input en stelt zich daarop in dus?

mooie avatar btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Ben zeer benieuwd of dat dan nog scherper is. Zou dus wel moeten zijn?
Het beeld zou beter moeten zijn, maar niet scherper. 720p kun je niet scherper maken, tis zo scherp als HDReady kan zijn. FullHD is scherper maar dat word niet aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Sinds gisteren en vandaag heb ik weer van die artefacten bij de voetbalwedstrijden op Ned1 HD. Dit was zo de eerste paar wedstrijden van het EK maar daarna was het opgelost. Meer mensen die er nu ook weer last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

Vandaag wel erg idd, zeker 2e helft.
Gisteren nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:47

Alfisti

So macht Reisen Spaß

*zucht* geluids synchro klopt weer voor geen meter :( Ben benieuwd hoe het straks met de wedstrijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
De wedstrijd gisteren voor het eerst in HD gekeken op men 42PX80. Wat een genot! Echt heel erg scherp en mooi beeld :D

Hopelijk komt die een beetje snel door in NL, want toen ik per ongeluk op 1 zat te kijken ipv 1HD zag ik meteen dat ik niet HD keek. Vage reclameborden enzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 23:00
Beetje jammer, maar de titel hier zou aangepast moeten worden, want de TOUR wordt ook HD uitgezonden >:)
Ik heb zelden zo genoten als bv. vandaag met die prachtige detaillierde beelden van de TOUR in dat prachtige franse landschap: geweldig! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Joepi schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:40:
Beetje jammer, maar de titel hier zou aangepast moeten worden, want de TOUR wordt ook HD uitgezonden >:)
Ik heb zelden zo genoten als bv. vandaag met die prachtige detaillierde beelden van de TOUR in dat prachtige franse landschap: geweldig! :9~
Ja, het word gefilmt op 1080i, dus ik kijk voorlopig de Tour op het Ned1 1080i test kanaal en het ziet er super uit. Het verschil met het Ned1 720p kanaal is nagenoeg nihil trouwens.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

De Tour is dus in 1080i ?
Hmm interessant, morgen even zien of er vreschil te zien is met 720p.
Maar dat is dus een aparte zender? Niet kanaal 14?

Even een korte off-topic, ik hoop dat ik niet afgeschoten wordt...
Hoe lang doet Ziggo erover om je antwoordkaart te verwerken.
Ik kijk nu bij veel digitale zenders tegen de E19 melding aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Gast1981 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:48:
De Tour is dus in 1080i ?
Hmm interessant, morgen even zien of er vreschil te zien is met 720p.
Maar dat is dus een aparte zender? Niet kanaal 14?

Even een korte off-topic, ik hoop dat ik niet afgeschoten wordt...
Hoe lang doet Ziggo erover om je antwoordkaart te verwerken.
Ik kijk nu bij veel digitale zenders tegen de E19 melding aan...
gewoon even bellen naar ziggo, dan zetten ze gewoon die kanalen voor je open, ook als je antwoordkaart nog niet is verwerkt.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

Dat heeft inderdaad geholpen, thanks :)

Maar ik zie dat de Sport1 en Film1 zenders niet bij de 2 maand gratis totaalpakket horen?
Die had ik de eerste 2 weken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

Nog mensen die de Tour in 1080i bekijken op dat nieuwe Ned1 HD kanaal (67)?
Is het de moeite waard, of is kanaal 14 in 720p weinig minder?

Ben namelijk een beetje huiverig voor de software update van de H360...
Ik lees zo her en der dat mensen "ineens" artefacts kregen op bepaalde zenders...

[ Voor 36% gewijzigd door Gast1981 op 22-07-2008 22:19 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de HD uitzendingen van Ziggo tijdens het EK2008 & OS2008. Discussies over decoders en andere zaken die niet te maken hebben met de HD uitzendingen horen hier dan ook niet thuis.