[MMORPG] Darkfall

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-01-2019
Dit is wel een leuke site voor het lvlen van je skills. Een grafiek weet ik zo niet te vinden en het maken ervan is natuurlijk wel wat werk :)

http://strictmachine.me/w...2010/01/df_skills_100.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:35
Smootrok schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:02:
Dit is wel een leuke site voor het lvlen van je skills. Een grafiek weet ik zo niet te vinden en het maken ervan is natuurlijk wel wat werk :)

http://strictmachine.me/w...2010/01/df_skills_100.png
Die heb ik reeds geprint naast me liggen ;)

Het gaat mij meer om mijn eigen skills en welk level ze zijn. Dus om te zien hoeveel mijn Lesser bijv. per week omhoog gaat, of mijn Wisdom.

Helaas ziet het er naaruit dat ik om deze grafieken te krijgen gewoon zelf handmatig alle skill-levels moet opschrijven om in een Excel te stoppen. En daar zit ik natuurlijk ook weer niet op te wachten :+

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vrijdag Darkfall maar eens gaan bekijken. Voorlopig ziet het er erg leuk uit.

Het is even wennen, vooral de interface. Full loot was ik al gewend, ik heb mijn hele online leven niet anders gedaan in Ultima Online ;)

En ik ben al heel wat bekenden tegengekomen uit mijn UO periode. Nu maar eens kijken of ik wat skills kan trainen de komende weken zodat ik een beetje competatief kan zijn in PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
Welcome en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01-2020
Interface blijft lastig vind ik, te veel skills en te weinig hotkeys. Het zou al schelen als je hotbar automatisch meeverandert als je van wapen wisselt, of heeft iemand hier een truukje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Binds binds en nog eens binds. Of zo'n game toetsenbord + muis met macro optie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
Ik heb het meeste nu wel gebind maar ik wil geen shift/ctrl combinaties gebruiken, en ik wil overal met m'n linkerhand bijkunnen.
Als ik bekijk hoeveel spells er nog aan zitten te komen gaat dit een probleem worden. Het is gewoon zonde dat je de keys op de beste plaats niet dubbel kan gebruiken als je van wapens switched, maar ik denk dat dit uiteindelijk nog wel gaat komen. Ik ga zeker niet speciaal een keyboard aanschaffen voor een spelletje :P

Autohotkey schijnt ook wel makkelijk te zijn, moest ik maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Admon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:08:
Ik heb het meeste nu wel gebind maar ik wil geen shift/ctrl combinaties gebruiken, en ik wil overal met m'n linkerhand bijkunnen.
Als ik bekijk hoeveel spells er nog aan zitten te komen gaat dit een probleem worden. Het is gewoon zonde dat je de keys op de beste plaats niet dubbel kan gebruiken als je van wapens switched, maar ik denk dat dit uiteindelijk nog wel gaat komen. Ik ga zeker niet speciaal een keyboard aanschaffen voor een spelletje :P

Autohotkey schijnt ook wel makkelijk te zijn, moest ik maar eens proberen.
Autohotkey is idd de oplossing.

Jezus wat een gezeur op de boards over cairn, gaat helemaal nergens meer over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
marshallq schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:26:
[...]

Jezus wat een gezeur op de boards over cairn, gaat helemaal nergens meer over. :P
Het hele politieke gebeuren gaat nog een beetje langs me heen, zit ook nog niet in een clan, maar een flinke wereldoorlog is natuurlijk nooit verkeerd, laat maar komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
haha, altijd leuk inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Admon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:23:
[...]

Het hele politieke gebeuren gaat nog een beetje langs me heen, zit ook nog niet in een clan, maar een flinke wereldoorlog is natuurlijk nooit verkeerd, laat maar komen :9
Check eens http://df.urme.com/. De site om het politieke gebeuren te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Nog wat filmpjes van ships:

http://www.filefront.com/15153595/MoW-Trailer.mp4/
http://www.filefront.com/15349191/mow1.wmv/
http://www.filefront.com/15372667/sotl.wmv/

Gisteravond weer met SoTL gevochten, wel irrie dat als je captain crashed het schip stuurloos is tot hij logged (je kan hem ook niet killen oid)... Schooner plat en gelukkig met SoTL veilig weg gekomen.

Nu ook mijn nieuwe systeem draaiend (i5 750 etc) en geen virtual address bugs meer gehad _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door marshallq op 26-03-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Geen werk en bezig met afstuderen. Dus ik kon mijn geld deze maand beter besteden. Maar dit weekend komt er weer wat geld binnen van m'n freelance klusjes dus dan gaan we weer darkfallen :D

Hoorden dat ze archery weer generfed hadden, klopt dit? Zou wel erg jammer zijn. Heb echt een hekel aan magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Volgende week patch met teleport chambers:

Afbeeldingslocatie: http://forums.darkfallonline.com/attachment.php?attachmentid=15&stc=1&d=1269632216

Check http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=240076 voor meer info. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
Aye, klinkt goed. Als ze maar de bindstone kick niet helemaal weghalen. Is veel te handig om te verliezen.

Archery wordt waarschijnlijk nog wel wat beter hoor. Magic is nu eigenlijk de enige goede weg om te gaan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
http://www.wegame.com/watch/darkfall-the-fps-mmo-wmv/

Erg goede pvp video, laat zien wat er allemaal mogelijk is in darkfall. Zeker in dagnamyr (stormblast het gebouw op :P).

Lijkt erop dat de nieuwe patch statgains erg verbeterd heeft.

Zeg iemand hier van New Wave? Zag deze NL/BE guild laatst rondspoken in een Hamlet van mijn guild.

[ Voor 33% gewijzigd door marshallq op 04-04-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

'k Heb een weekje vakantie, dus goede moment om Darkfall eens opnieuw te proberen, maar niet met mijn oude char. Trial van 1 euro gekocht, dwerg (Thorek Varr) aangemaakt. Eigenlijk wel leuk om terug te keren naar het mooie (maar wrede) Agon, vermaak me best :)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
haha, goed zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Heb wel de indruk dat levellen een stuk sneller gaat dan vroeger. Anderzijds lijkt het me ook wel veel rustiger in Agon dan vroeger. Ik zie wel vrij regelmatig andere spelers, maar veel minder dan vroeger. Ik zit nu nog regelmatig te grinden in monster camps in het dwarven begingebied, waar je vroeger gegarandeerd regelmatig geganked werd. Momenteel vind ik dat wel best, want zo kan ik snel verder levellen, maar ik hoop dat er nog genoeg aktie is in andere gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
Tja door de NA server is het volk wel verminderd, maar actie is er gelukkig genoeg te vinden. Het leven in Agon is iets veiliger nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
Ik weet niet hoe het vroeger was maar van mij mag het ook wel wat drukker worden. De steden zijn nu redelijk uitgestorven, zelfs de dwarf-hoofdstad is leeg, ik had hier toch wel wat meer leven verwacht.
Wel rustig farmen idd, hoewel ik elke sessie toch nog minimaal 1x afgeslacht wordt, meestal door mede dwergen trouwens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Iedereen zit nu veel meer verspreid dan in de beginfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Er resten me nog 30 minuten vooraleer mijn newb timer afloopt. Archery staat nu op 31, Great Sword 25, Lesser Magic 78, Greater Magic op 27. Dat zou voordien enorm veel langer dan 23,5 uren geduurd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
ambi schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:27:
Er resten me nog 30 minuten vooraleer mijn newb timer afloopt. Archery staat nu op 31, Great Sword 25, Lesser Magic 78, Greater Magic op 27. Dat zou voordien enorm veel langer dan 23,5 uren geduurd hebben :)
Ik was me noob-schield al na een uurtje spelen kwijt, ik was te ver uit het starters-gebied gelopen, kreeg wel een melding maar kon niet op tijd meer terugkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Jammer dat die timer dan niet gewoon verderloopt wanneer je terug het startersgebied betreedt, maarja dat zou kunnen misbruikt worden.

[ Voor 17% gewijzigd door ambi op 08-04-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
idd. Het is wel een leuke feature voor newbies toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Smootrok schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:39:
idd. Het is wel een leuke feature voor newbies toch?
Precies, aardige feature.

Zit zelf nu bijna op 75 int (voor archmage/reagant conservation) :D

Afgelopen 2 dagen sieges gehad (voor shargal/sorgom). Siegestones van shargal siege waren in een NPC city geplaatst wat natuurlijk belachelijk is... :O Ik vond de tweede siege een stuk leuker, minder wachten aka veel actie. Mijn lootbags zijn weer aardig vol O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
ik heb het spel net gedownload en ga de 1 dollar trial doen, is de info betreffende de races van de OP nog correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Sinds de vorige expansion (Dec 2009):

New Racial Skills:
Alfar:

* Alfar Cunning – Increase to max Mana by 0-10
* Alfar Resilience - Acid Protection bonus 0.5-3.0

Dwarves:

* Dwarven Durability - Increases max Health by 0-5
* Dwarven Perseverance - Melee skill, less stamina loss, protection against
* debuffs
* Dwarven Steelmaster - Increases durability when crafting armor by up to 10%

Mirdain:

* Elfsight - Increases maximum ID range
* Mirdain Insight - Increases max Mana by 0-10

Human:

* Human Ingenuity - Up to 50% longer Nourishment duration
* Human Willpower - Increases max Mana by 0-10

Mahirim:

* Mahirim Endurance - Increases max Health by 0-5
* Mahirim Huntspeed - Faster run speed

Orks:

* Orkish brutality - up to +3 damage bonus for orks with high ranked greataxes
* Orkish Toughness - Increases max Health by 0-5

[ Voor 3% gewijzigd door ambi op 16-04-2010 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Douw3rd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:47:
ik heb het spel net gedownload en ga de 1 dollar trial doen, is de info betreffende de races van de OP nog correct?
ik ook net gedaan..accountje gemaakt en een char proberen aan te maken baar bij het punt dat je je startlocatie kies zegt ie "creat this character: ok cancel: doe ik ok...en voor de rest doet ie niks meer???

weet iemand hier aan te doen is?

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
Ik weet wel dat ik het een beetje onduidelijk vond toen ik een char maakte maar kan zo niet iets bedenken waarom het niet lukt. Heb je wel een startlocatie aangeklicked? Misschien moet je op het pijltje verder drukken? Sorry, misschien stomme antwoorden... wie weet.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
het is me intussen gelukt om een char aan te maken...vraag me niet hoe, vanochtend starte ik het spel op en kon nu dat ene stapje verder wel maken.

eerste indrukken zijn goed ..lijkt heel veel op asherons call 1 mijn eerste MMO (en dan op darktide dat was de full pvp server van AC1)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
tntkiller schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 10:28:
het is me intussen gelukt om een char aan te maken...vraag me niet hoe, vanochtend starte ik het spel op en kon nu dat ene stapje verder wel maken.

eerste indrukken zijn goed ..lijkt heel veel op asherons call 1 mijn eerste MMO (en dan op darktide dat was de full pvp server van AC1)
Bovenaan in de loader zie je dat hij eerst moet patchen, soms zegt hij ook patching failed en dan moet je ff herstarten.

Btw, quote van Tasos:
Next week we plan to initiate community - developer interaction on topics of concern to both the community and to the developers. We've always followed community feedback closely, but we feel that we should respond to several issues and give out more information, more often. We will revisit some of our actions to date topic-by topic, share some of our future plans and thoughts, hopefully clear up a few misunderstandings, and invite more player feedback. The community liaisons will be the ones facilitating this communication in what we hope will be a successful interaction.

On April 26th we will also invite some of the old players back to Darkfall to experience improvements to the game, to participate in some activities, and to also benefit from their feedback as explained above. More information on this will become available next week.

[ Voor 46% gewijzigd door marshallq op 17-04-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Gisteren waren er wat problemen met de clan/journal pages die al eens "connection error" rapporteerden, misschien had dat ook invloed op char creation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
ambi schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 10:59:
Gisteren waren er wat problemen met de clan/journal pages die al eens "connection error" rapporteerden, misschien had dat ook invloed op char creation.
denk dat het dit was... heb meerdere keren de client en windows herstart en iedere keer stond er gewoon patching complete...

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Een headset is echt wel geen overbodige luxe in dit spel. Een wolf tracht me te besluipen dichtbij een wilderness bank terwijl ik aan het gatheren ben, ik hoor een kort geritsel, sprint naar de bank en bank al mijn stuff vooraleer hij me gankt :)
Dan ben ik spinnen aan het verdelgen, ik hoor 1 enkele voetstap, kijk om en zie in het donker op een afstandje een Red. 'k Begin te sprinten naar de stad die misschien op een minuut loopafstand ligt terwijl hij me achtervolgd met een barrage aan mana missiles. Ik concentreer me op health/stamina management en bereik veilig de stad met nog een derde health :)

Tweemaal gered door men headset dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
Klinkt handig idd, maar ik zou een headset op mn hoofd nooit trekken vanwege het tenenkrommende bloed-spetter geluid de hele tijd. Ik vind dat effect zonder headset al niet om aan te horen, laat staan met headset :X
Er bestaat toch ook een addon O-) waarmee je vijanden op radar kan zien? Lijkt me ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Hehe, zo'n cheats bestaan idd, maar ik weet niet of ze nog wel zo handig zijn, want een van de redenen om rondzwervend wild toe te voegen, was om die radar hacks tegen te gaan. Die radars hacks detecteren namelijk alles wat beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Admon schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:17:
Er bestaat toch ook een addon O-) waarmee je vijanden op radar kan zien? Lijkt me ideaal
Het is maar hoe je een spel wil spelen :/ Volgens mij is laatst ook een van de meer bekende pvps banned ivm hacking (en dan heb ik het niet over Arkillion, hoorde dat die terug is op amon tenchu).

Ik ben eindelijk aan mijn dmg spells begonnen, 75 fireball nu met inferno/magma storm/lightning strike on the way 8)

[ Voor 17% gewijzigd door marshallq op 18-04-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
ik heb m'n lesser magic nu rond de 30, en nog een aantal uren newbie protectie te gaan. Ik denk alleen wel dat ik een hekel ga krijgen aan het moeten gatheren van spullen om uberhaupt te kunnen casten :/ En zijn er nog leuke healing spells in magic? die self heal geeft weinig, en de andere heal schijn ik alleen op andere te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Douw3rd schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:01:
ik heb m'n lesser magic nu rond de 30, en nog een aantal uren newbie protectie te gaan. Ik denk alleen wel dat ik een hekel ga krijgen aan het moeten gatheren van spullen om uberhaupt te kunnen casten :/ En zijn er nog leuke healing spells in magic? die self heal geeft weinig, en de andere heal schijn ik alleen op andere te kunnen doen.
Self Heal, Witches Brew, STA > HP en dan heb je nog sacrifice en heal other om je teammates te healen. Verder kan je na een maand (mischien net wat langer) met redelijk gear wel crypt guards (oid) killen en dan kom je vrij makkelijk aan reagants.

Grote tip die ik je kan geven: gebruik food, verreweg het beste om je in het begin te helpen met farmen.

http://spreadsheets.googl...y=tZP77_SnibbnAiYGWQBHjZQ < overzicht van school/spells.

[ Voor 5% gewijzigd door marshallq op 18-04-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
ik heb nog nooit food gebruikt, kan je het consumen voor health of..? tot nu altijd op die trage auto regen gewacht ;D Ik ben trouwens alfar, en van plan vooral als mage te gaan

Edit: ty voor die sheet, erg handig :)

[ Voor 10% gewijzigd door Douw3rd op 18-04-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Food helpt voor stamina regeneration.

Hier is een uitgebreidere spreadsheet.

[ Voor 63% gewijzigd door ambi op 19-04-2010 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
Food is echt belangrijk. Het verhoogd je stamina en health regen. Vis is bijvoorbeeld erg makkelijk te krijgen en te koken. Je verhoogd trouwens heel snel je wisdom met vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Gisteravond siege gehad, helaas 2x server crash.

Eerste gevecht was ons vs CR (helaas verloren door slechte communicatie). Net na onze wipe server crash, bijna onze hele raid weer alle items terug :P

Siege bleek cancelled te zijn door crash (siegestones terug in backpack van siegeguild :(). Erna een aantal erg gave gevechten gehad rond Rehnagar en Kholesh wat de loss van eerder wel weer goed maakt :D

Ongeloofelijk hoe gaaf deze game is zodra je een beetje mee kan rollen in een groep. Ik snap niet dat er niet meer mensen zijn die deze game willen spelen (al is het in het begin wel ff doorbijten en full loot is ook niet voor iedereen, al geeft het wel de meeste risk/reward).

[ Voor 25% gewijzigd door marshallq op 19-04-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
ik zit nog steeds in mn newbie protection, en hoorde gister idd er een crapload aan gewhine van een roll-back :/
Ik hoop dat ik binnenkort een leuke clan vind als alfar zijne, heb zin om een beetje te pvpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Douw3rd schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:13:
ik zit nog steeds in mn newbie protection, en hoorde gister idd er een crapload aan gewhine van een roll-back :/
Ik hoop dat ik binnenkort een leuke clan vind als alfar zijne, heb zin om een beetje te pvpen
Alfar of nagast is alfar only als je dat leuk vind. NEW guild is goed voor het begin maar dan mag je niet pvpen ivm politics, krijg je wel 30 dagen protection, een stad om in te leven en farmomgeving.

[ Voor 7% gewijzigd door marshallq op 19-04-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
mmm, jij was toch ook alfar? welke clan ben jij uiteindelijk heen gegaan? want NEW (niet pvpen) lijkt me dan niet erg leuk ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Douw3rd schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:30:
mmm, jij was toch ook alfar? welke clan ben jij uiteindelijk heen gegaan? want NEW (niet pvpen) lijkt me dan niet erg leuk ;P
Ik zit in SUN. Heb nu net 100 firemagic gekregen >:)

Maar SUN kom je niet zomaar in, zijn requirements voor (check eu1 - clan recruiting op de boards).

[ Voor 14% gewijzigd door marshallq op 19-04-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Nieuwe community website:
http://darkfall.mmomunity.com/

En er komen nieuwe mounts aan (sneller minder hp en onze wolven krijgen een eigen mount):
Afbeeldingslocatie: http://forums.darkfallonline.com/attachment.php?attachmentid=18&stc=1&d=1271860839

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
heb darkfall nu een paar dagen geprobeerd(jammer dat het maar 1 week is die trail.)

bevalt me goed, ziet er mooi uit voelt groot aan en hakt lekker weg, zoals ik al zei heb ik heel lang asherons call 1 gespeeld en het lijkt er heel veel op.... en dat is meteen me vrees, AC1 was net crack voor mij dus ben heel voorzichtig met zeer verslavende mmo's :D

speel nu eve online en dat is een perfecte blend voor casual play.

ik ga darkfall zeker in me achterhoofd houden :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
tntkiller schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:51:
heb darkfall nu een paar dagen geprobeerd(jammer dat het maar 1 week is die trail.)

bevalt me goed, ziet er mooi uit voelt groot aan en hakt lekker weg, zoals ik al zei heb ik heel lang asherons call 1 gespeeld en het lijkt er heel veel op.... en dat is meteen me vrees, AC1 was net crack voor mij dus ben heel voorzichtig met zeer verslavende mmo's :D

speel nu eve online en dat is een perfecte blend voor casual play.

ik ga darkfall zeker in me achterhoofd houden :D
Wat ik zo jammer vind aan Eve is dat het zeer onpersoonlijk is, ik speel liever hack & slash dan spacecowboy :*)

Darkfall is op dit moment echt de enige echte pvp game die de moeite waard is om te spelen. Helaas moet je daar wel tegen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
marshallq schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:55:
[...]

Wat ik zo jammer vind aan Eve is dat het zeer onpersoonlijk is, ik speel liever hack & slash dan spacecowboy :*)

Darkfall is op dit moment echt de enige echte pvp game die de moeite waard is om te spelen. Helaas moet je daar wel tegen kunnen.
ik ben nog niet heel bekend met de wat vergevorderde dingen in darkfall oa hoeveel je moet moet doen om mee te komen, wow is als je mee wil komen in top guild moet je het als werk gaan zien en 60 uur per week spelen.... eve kan je casual spelen maar ook gewoon weg gaan voor 6 maanden en er zal weinig verandert zijn.

hoe is darkfall hiermee.... kan je dit spel ook als casual spelen en toch mee komen?.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
tntkiller schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:17:
[...]

ik ben nog niet heel bekend met de wat vergevorderde dingen in darkfall oa hoeveel je moet moet doen om mee te komen, wow is als je mee wil komen in top guild moet je het als werk gaan zien en 60 uur per week spelen.... eve kan je casual spelen maar ook gewoon weg gaan voor 6 maanden en er zal weinig verandert zijn.

hoe is darkfall hiermee.... kan je dit spel ook als casual spelen en toch mee komen?.
Het punt van darkfall is dat er geen lvls zijn, dit zorgt ervoor dat je na een maandje spelen wel mee kan draaien in een group. Paar essentieele spells etc zijn wel nodig, net als een weapon/archery mastery. Tevens is het ook veel meer fps skill (geen target lock etc) dan spellen zoals wow wat ervoor zorgt dat individuele skill belangrijker is.

Hou er wel rekening mee dat je voorlopig geen veteran aan kan maar dat vind ik vrij normaal. Wat ik wel leuk vond is dat ik eerst door crypt guards geowned werd maar ze een maand later aan het killen was 8)

Vond nog een grappig filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=cQXRiCko8OU (taalgebruik is wel niet het je van het, maar de boodschap is duidelijk, voor echte pvp > darkfall).

[ Voor 19% gewijzigd door marshallq op 21-04-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Edit: interview met mijn huidige guildleader, Frank Sinatra of SUN (www.guildofsun.com):
http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=244035

Nieuwe post over character progression en expansion etc. Lijkt erop dat je op lager lvl meer hp gaat krijgen:
This topic is so vast and it touches on so many related topics that we cannot possibly cover all bases in just one post. What we’re attempting here is to get the discussion started by giving some background, explaining our intentions, what we’ve identified as problems, what we’ve been doing to date, and what we intend to do short and long-term.

In a nutshell: Our first goal was to give you a starting character which was useful on day one, and after a couple of months of having fun and learning to play the game, your character would become “viable”. After that, more character development, specialization, and high level content, but please allow us to save most of this last part for a subsequent discussion.

The starting character: These are things we have talked about time and time again but they’re extremely important in order to understand the big picture, so please bear with us one more time:

In Darkfall a starting character can attack and hit a veteran character and inflict enough damage to kill him after a few minutes if not challenged. In almost any other MMO this is impossible even for players that have played for a couple of months.

In Darkfall a starting character can use any item in the game without restrictions. No level, ability, or quest restrictions. A starting character can access any area on the map, join a clan, group with any player he wants without penalties, participate in group PvE against any MOB in the game. A group of starting characters could fend off or even bring down a veteran character. A character straight out of the box can man a cannon, a warhulk, sail a ship, ride a mount, rez, loot, harvest, craft, destroy and repair buildings, capture a village, capture a city, capture a sea tower, can own a house – among many other things. A starting character can participate in all activities the game has to offer and he can be useful in many supporting roles.

Which brings us to why we’re mentioning all this again: We start out with a grind-free philosophy. Everything we mention above, any other game would make you grind, claw, and fight for. Just the privilege of using various weapons could lead to months of effort. We could have easily done the same thing. We’re not trying to compare apples and oranges, but the point we’re trying to make here is that in Darkfall we can take these freedoms for granted, and they do carry over throughout your character’s lifespan.

Let’s define what we mean by “viable” today: Timeframe: Approximately two months of a moderate time invested playing the game. Your character has most of the skills required for basic PvP combat, a decent supply of equipment in your bank, and you have approximately doubled your starting stats.

After launch we identified several problems early on, on the way to becoming “viable” which we addressed by dramatically raising the gains while fighting monsters in both magic and melee, introducing changes in PvE, introducing auto-harvesting, added the Industry skill which reduces crafting time across the board, skill books and scrolls, attribute consumables, and last but not least we added newbie protection. We also added various time-saving measures including bag naming, auto stacking of items, and increasing ship speed. We feel that all these together help significantly improve the transition from starting to viable. There are several other things we’re working on which will help this even further. It made sense to us to focus on this first, it being the starting experience.

Another concern for us is the transition from “viable” to “advanced”. By “advanced” we mean a character with high skills necessary for his preferred style of combat, a large supply of basic and intermediate gear, a fair amount of high end gear, and about triple his starting stats. Timeframe: 4-6 months of a moderate time invested playing the game. We believe that this is also a very important stage for a player. Most of the changes we implemented mentioned above during the starting to viable character transition also apply in this stage. One of our next measures will be implemented in our next patch: We are significantly changing the progression of hitpoints in a diminishing returns fashion. This is done to improve a character’s viability in PvP situations and to make players of all levels more competitive.

Besides the hitpoint progression measure, we have been studying many other aspects of character development in our ongoing effort to address possible imbalances. We should also mention that we have decided to introduce temporary stat potion boosts in our next expansion scheduled for June 2010.

While we’ve been addressing the starting and intermediate experience, we didn’t want to neglect the veteran players. We’ve been adding a lot of end-game content and a lot of new features in both our expansions and various patches in between. This is a topic for another discussion coming soon, during which you will discover that nothing is being done in a random fashion, and that everything we’ve been adding makes up a platform on which to build and improve on. We have been doing a lot of work on revamping many of these features and systems so that they can begin reaching their potential.

A major feature on the way are the Prestige Classes. This is not a minor change, it will actually change the way Darkfall is played. They will take your preferred play-style to a new level and set you apart. These have been a long-term project that we’ve been working on for a while now. They will be a part of Darkfall 2010 launching sometime during Q4 2010.

We are aware that there are many things to be said about the topic at hand and many arguments that can be raised. We do not pretend to have addressed the issue fully but we have the best intentions to do so over time. We are processing player feedback on this at a very high priority, and you deserve a lot of credit for it. It has taken over a year for us to get a handle on this massive system and during this time we have adjusted our thinking considerably. It's not our intention to sell you anything here, rather to give you a glimpse at the big picture as we see it. Our hope is that this can become the start of an on-going discussion on character progression issues. It may take a little time to process but we expect that we will come back with more food for thought based on the feedback we receive. In order for us to do this effectively, we will kindly ask you to please approach this subject with a spirit of good-will and cooperation, as we hope we have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
wie zou voor mij een ingame message naar iemand willen sturen? M'n trial is verlopen en ik wacht op paypal om geld over te maken van mijn bankrekening naar paypal, terwijl ik net de clan alfar of nagas wilde joinen, zou graag in de tussen tijd iets van mij willen laten horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Douw3rd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:56:
wie zou voor mij een ingame message naar iemand willen sturen? M'n trial is verlopen en ik wacht op paypal om geld over te maken van mijn bankrekening naar paypal, terwijl ik net de clan alfar of nagas wilde joinen, zou graag in de tussen tijd iets van mij willen laten horen :)
Dat kan ik wel doen, vanmiddag kwamen ze met 5 man naar onze hamlet voor de mine, allemaal dood gegaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
hehe xD het gaan om 1tje die ongeveer (ja ik weet z'n naam niet 100% zeker meer... ;p) facel meat heet. Als je hem, of als je toevallig de leader van hen kent; zou kunnen zeggen dat ik binnen paar dagen weer on kan komen, heel erg bedankt :)

Ik hoop trouwens dat die alfar of nagast beetje leuke clan is =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Douw3rd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:53:
hehe xD het gaan om 1tje die ongeveer (ja ik weet z'n naam niet 100% zeker meer... ;p) facel meat heet. Als je hem, of als je toevallig de leader van hen kent; zou kunnen zeggen dat ik binnen paar dagen weer on kan komen, heel erg bedankt :)

Ik hoop trouwens dat die alfar of nagast beetje leuke clan is =)
Maar euh, wat is jouw naam? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
ah ja, dat vergeet ik natuurlijk te vermelden, excuses ;)

Douw3rd dr3wuoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Gisteren een van onze steden verloren (Yssam Raider). Daarna als wraakactie even flink huisgehouden met 2 boten :D Nog nooit zoveel gelachen hehe.

Gelukkig hebben we nog een paar steden over. Binnenkort in de tegenaanval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
haha nice, dat klinkt er gaaf :D

Voor mij is het nog wachten tot ongeveer woensdag, dan is het eindelijk overgemaakt naar paypal ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Douw3rd schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:24:
haha nice, dat klinkt er gaaf :D

Voor mij is het nog wachten tot ongeveer woensdag, dan is het eindelijk overgemaakt naar paypal ;/
Heb Lord Valkyror (oid) pm gestuurd en hij vond het wel tof, dus ik denk dat je wel een trial krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
oke, heel erg bedankt :) see you on the battlefield! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Blijkbaar is er een mass-ban geweest van cheaters. Talrijk zullen de traantjes zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
haha, tja dan moete gij maar nie cheaten heh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Ik ben niet bij de cheaters, hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
Mooizo, weg met al die gasten! Geen waarschuwingen, geen tijdelijke bans, gewoon meteen al die accounts deleten, zo hoort het >:)

De populatie zal nu wel weer een klein klapje krijgen vrees ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Admon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:42:
Mooizo, weg met al die gasten! Geen waarschuwingen, geen tijdelijke bans, gewoon meteen al die accounts deleten, zo hoort het >:)

De populatie zal nu wel weer een klein klapje krijgen vrees ik :/
Ja maar juist het soort mensen dat andere mensen ervan weerhoudt om te spelen zijn nu hopelijk banned.

Zucht ben nu bezig met buff other / self buffs te lvlen en dat gaat naar mijn mening behoorlijk traag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
ik hoop dat ze die grind wel een beetje verminderen :/ Als ik ooit toch nog in de game industry beland of zelf een game ga maken, ga ik toch echt voor een spel zonder grind. Compleet op de fun en playerskill focussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

'k Vind het zelf wel redelijk grappig al dat geklaag over grind terwijl hun wat skill levelling betreft al heel veel verbeterd hebben in vergelijking met in het begin.
Anderzijds, zijn er inderdaad nog wel steeds enkele areas waar nog wat verbetering mag komen, en Tasos' recentste post beloofd wel wat goeds:
http://forums.darkfallonl...php?p=4236525#post4236525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
http://www.youtube.com/watch?v=fD34CvMfjVI

Movie van Cairn (mijn alliance) vs EOA op Ruby. Dit is echte pvp ipv wow arenas/bgs _/-\o_ :9~

Helaas niet de beste kwaliteit maar we doen het er maar mee.

Edit;

Nieuwe spotlight
Today, on top of the Mirdain model update (or upgrade I just like both words so forgive me for interchanging them. There is no deeper meaning for me to use one or the other) we also have some additional tidbits ready for you.

We went and tortured the developers to give us some information about next week:

There will be a patch as early as next week. There are still some bugs to be squashed and features to be tested. There's an effort to get the hitpoint balancing into this patch as discussed in the community-developer interaction post. We can't really share any numbers or calculations as this is still undergoing testing right now.

On the other hand we are starting to address additional balancing issues and are considerably lowering the invulnerability timer after revives to make sure people don't abuse it to spy during sieges or any other occasion without being able to be attacked. We will keep you updated as soon as we get confirmation about additional features that are ready to be introduced with this next patch (this is NOT the expansion that was talked about).

Even though the art team is not involved with gamelogic, balancing or any other coding that would alter the game, they have been hard at work themselves. The last model we are allowed to tease you with is the Mirdain Male. Keep in mind that the models will have many additional customization features.
We know you are also wondering about character animations: in this case we can tell you that they will get a complete overhaul and Aventurine is currently working on setting up a motion capture studio.
En nog wat pics van de nieuwe models:

Afbeeldingslocatie: http://forums.darkfallonline.com/attachment.php?attachmentid=26&stc=1&d=1274189056
Afbeeldingslocatie: http://forums.darkfallonline.com/attachment.php?attachmentid=21&stc=1&d=1272978968
Afbeeldingslocatie: http://forums.darkfallonline.com/attachment.php?attachmentid=20&stc=1&d=1272532192
Afbeeldingslocatie: http://forums.darkfallonline.com/attachment.php?attachmentid=19&stc=1&d=1272019667
Afbeeldingslocatie: http://forums.darkfallonline.com/attachment.php?attachmentid=25&stc=1&d=1273655701

[ Voor 103% gewijzigd door marshallq op 18-05-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
Nice filmpje, das pas een slagveld, ziet er ook redelijk soepel uit qua lag alleen je Pica's werken niet :P

Die "updates" vind ik wel een beetje treurig, ze hebben een modelling aanpassing gedaan en de hitpoints wat getweakt, nou, doen ze daar nu maanden over? Ik heb sinds ik dit speel nog geen nieuwe content voorbij zien komen..
Ow en ze zijn van plan een een begin te maken met verbeterde animaties, hard nodig maar gaat ook nog wel een paar jaar duren denk ik dan, als ze hun studiootje eerst nog moeten gaan opzetten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Admon schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:48:
Nice filmpje, das pas een slagveld, ziet er ook redelijk soepel uit qua lag alleen je Pica's werken niet :P

Die "updates" vind ik wel een beetje treurig, ze hebben een modelling aanpassing gedaan en de hitpoints wat getweakt, nou, doen ze daar nu maanden over? Ik heb sinds ik dit speel nog geen nieuwe content voorbij zien komen..
Ow en ze zijn van plan een een begin te maken met verbeterde animaties, hard nodig maar gaat ook nog wel een paar jaar duren denk ik dan, als ze hun studiootje eerst nog moeten gaan opzetten :O
Mmh jammer van die pics, gok dat je ingelogd moet zijn op het forum. En tja, volgende week patch, in Juni een expansion en in December nog een.

Ik amuseer me iig wel tijdens sieges etc. FPS manier van spelen is echt een stuk beter dan autotarget met healthbars etc erboven.

http://www.youtube.com/watch?v=DrkVo8WcpOE

720p versie van het filmpje dat ik eerder gepost heb.

[ Voor 5% gewijzigd door marshallq op 18-05-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
leuk filmpje :)

Ik zit nu klein tijdje bij alfar of nagast, en leer langzaam meer en meer van het spel. Helaas hoor ik geruchten dat deze clan misschien uit elkaar valt. Hopen dat ik dan een andere kan vinden die ook beetje actief is met pvp en gezellige members heeft. Cairn is toch de zelfde clan als SUN? Ik hoorde dat sun helaas geen 'newbs' aan neemt ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Douw3rd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:38:
leuk filmpje :)

Ik zit nu klein tijdje bij alfar of nagast, en leer langzaam meer en meer van het spel. Helaas hoor ik geruchten dat deze clan misschien uit elkaar valt. Hopen dat ik dan een andere kan vinden die ook beetje actief is met pvp en gezellige members heeft. Cairn is toch de zelfde clan als SUN? Ik hoorde dat sun helaas geen 'newbs' aan neemt ;P
Cairn is de alliance, daarin zitten I Know My Chickens / Dragon Clan / Argonauts / SUN. Nee SUN neemt niet snel newbies aan maar ik had gelukkig een oude bekende in de guild :)

Waarom valt alfar of nagast uit elkaar denk je? Ze proberen Shargal zo vaak te raiden maar meestal gaan ze dood.

Verder zijn er genoeg guilds die recruiten ( http://forums.darkfallonline.com/forumdisplay.php?f=11 ), je kan bv. proberen om in Lux Arcane te komen. Op de volgende kaart kan je de alliances een beetje volgen en wie welke holdings heeft: http://df.urme.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
alright, bedankt :) Ik weet he ook nog niet zeker, maar er gaan geruchten dat een aantal misschien leaven, en dan valt het prolly uit elkaar. Aan de andere kant hebben ze ook weer paar nieuwe recruits aangenomen. Heb iig wel fun hier, altijd gezellig op vent (mumble), hopen dat het nog even zo blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
gister een leuk moment gehad; we waren met een groep van 3 in totaal aan het pvp roamen, horen iemand magic casten, demounten, sluipen de mountain op, achtervolgen 2 figuren, ze komen op gegeven moment recht op ons af; wij staan klaar om te ambushe, ze komen dichterbij, dichterbij... bam, springen er vol op, blijken het mensen uit onze alliantie te zijn, die ook aan het rond sluipen waren, haha, wat waren die geschrokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Douw3rd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 20:59:
gister een leuk moment gehad; we waren met een groep van 3 in totaal aan het pvp roamen, horen iemand magic casten, demounten, sluipen de mountain op, achtervolgen 2 figuren, ze komen op gegeven moment recht op ons af; wij staan klaar om te ambushe, ze komen dichterbij, dichterbij... bam, springen er vol op, blijken het mensen uit onze alliantie te zijn, die ook aan het rond sluipen waren, haha, wat waren die geschrokken :P
Jullie alliance? Zit je nog in alfar of nagast dan aangezien die geen alliance hebben?

Ben echt benieuwd naar de patch van a.s. week, maarja de laatste 2 patches waren ook niet zo super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
jawel, samen met no fear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
http://www.youtube.com/watch?v=NxsUM9JRvqI

Darkfall ANG rap. Very nicely done imo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
haha, wtf :P

We hebben nu de clan alfar of nagast, samen met een andere clan en no fear gemerged naar No Fear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Woop mijn guild (SUN) heeft vandaag het eerste wonder ter wereld gebouwd.

Afbeeldingslocatie: http://www.guildofsun.com/Webnodes/binary/guildofsun.com/image_4058.jpg
Global +20 HP buff (dus overal ter wereld voor guildies, gaat niet boven 450 max hp cap uit maar stacked wel met andere health buffs/enchants).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
ambi schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:49:
'k Vind het zelf wel redelijk grappig al dat geklaag over grind terwijl hun wat skill levelling betreft al heel veel verbeterd hebben in vergelijking met in het begin.
Anderzijds, zijn er inderdaad nog wel steeds enkele areas waar nog wat verbetering mag komen, en Tasos' recentste post beloofd wel wat goeds:
http://forums.darkfallonl...php?p=4236525#post4236525
de grind vind ik niet zo heel erg...

de eerste aankoop vind ik gewoon te duur... die 1 € trail is gewoon te kort om te beslissen of je(ik) verder wil.

50€ en dan er na 1 maand achter komen dat het toch niet is wat je zocht weggegooid geld..

als ze het nou 20€ maken dan speel ik morgen :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
wow, dat ziet er gaaf uit, wist niet eens dat er dat soort wonders konden worden gebouwd, zal wel duur zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Douw3rd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:19:
wow, dat ziet er gaaf uit, wist niet eens dat er dat soort wonders konden worden gebouwd, zal wel duur zijn :P
Total Wonder cost
3.750.000 Gold 300.000 Wood 750.000 Stone

Niet goedkoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
wayo, en wat gebeurt er al wordt jullie stad gesieged en veroverd, ben je hem dan kwijt? oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Free Darkfall Trial

http://forums.darkfallonl...php?p=4298412#post4298412

Voor de mensen die het willen proberen en van echte pvp houden. :)

En nog wat darkfall physics fun:

http://www.youtube.com/watch?v=E8YjJNKbt9o&fmt=22

[ Voor 21% gewijzigd door marshallq op 02-06-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
marshallq schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:16:
Free Darkfall Trial

http://forums.darkfallonl...php?p=4298412#post4298412

Voor de mensen die het willen proberen en van echte pvp houden. :)

En nog wat darkfall physics fun:

http://www.youtube.com/watch?v=E8YjJNKbt9o&fmt=22
ja ik zag het en heb me meteen opgegeven....vermaak me wel op dit moment :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
http://www.youtube.com/watch?v=VD8I3SO7b0Q

Geniaal filmpje :P

En dit is echt niet normaal:

I love darkfall movie - http://www.youtube.com/watch?v=mXbiKdPXarw

[ Voor 44% gewijzigd door marshallq op 08-06-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
whaha, humor hebben jullie wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Upcoming patch bericht:
We've started testing the patch, so it doesn't look like it will be in today, however we can talk about a few of the things that are being tested for inclusion in it:

Normal iron nodes have a chance of dropping rare ore, making higher end gear more accessible to a larger number of players.

The amount of splash damage dealt out by magic spells will now depend on the target's distance from the center of the explosion. This change is meant to add to pvp balance.

By player demand, the world map and the minimap will now display your character's last death location making it more convenient to get back.

The health curve for all players has been modified. Health gain is considerably faster at lower levels and is another step to improving competitiveness for newer players.

There are quite a few more things going into the patch, but we just mention a few significant additions here that were directly inspired by player feedback. We'd like to thank you for your suggestions, we're very open to them, and we'd like you to know that there is a process for handling and including them in our development pipeline, so please keep them coming.

The patch is looking good for early next week and we hope there will be no further delays.

Gratis trial loopt nu, grijp je kans:

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=248123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:35
Ziet er heel goed uit.

Maar ook interessant: http://forums.darkfallonl...php?p=4317217#post4317217
quote: Laenih
As mentioned by Tasos in his original post, there are additional changes coming for this patch. We know that the community was concerned with the cooldown on Eye rot and we agreed: The cooldown with the patch will be increased to 30 seconds.
Maar ben erg benieuwd wat de HP patch doet met mijn huidige HP :) Heb nu iets van 38 str en 30 vit ofzo. Iets van 237 HP, uit mn hoofd.

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
a mooi dat de patch er aan komt; ben atm niet gesubbed, maar zal na de patch prolly weer re subben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
http://www.getdarkfall.com/

Nog een nieuwe fanwebsite om mensen over te halen om de beste pvp mmo van het moment te gaan spelen.

En nog meer goed nieuws:
From the billing department:

Darkfall's pricing has been reduced to 29,95 Euro / US Dollars on the European and North American servers respectively.

This price reduction is part of the preparations for Darkfall's inclusion in online shops and retail outlets.

The 29,95 pricing includes VAT which our company has decided to absorb in the case of EU players.

[ Voor 61% gewijzigd door marshallq op 14-06-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Nieuwe patchnotes, ziet er erg vet uit. Geen waterlogging meer, instagank aangepast, ray spells lijken me erg leuk nu etc etc. Ze luisteren echt naar de community nu, al heeft het wel even geduurd. Gogo Darkfall _/-\o_
Unfortunately we are forced to hold back the patch for an extra day of testing due to some possible last minute issues. We apologize for yet another delay to this patch, it's frustrating to us as well, but we had to give it some more attention. The new infrastructure we've implemented will help us avoid such delays in the future.

The patch notes are ready for release since we know exactly what will make it into it, so we’re posting them below:
Normal mining nodes now have a chance of dropping a rare metal ore
Mounted combat damage is reduced from 200% the normal damage to 150%. This applies to all weapons except sithras (which are still at 200%).
Battlehorn weight has increased from 100kg to 200kg
Invulnerability shield after revive has been reduced to 10 seconds from 60 seconds
Wildlife has been added to many cities and clan cities. This includes cats, rats, chicken, pheasants, manthe spiders.
Added a toggleable sound notification when receiving a private message.
Corrected the hitpoint advancement for all players. Hitpoints now increase faster at lower Vitality/Strength levels
Siege stone marker now displays the correct icon.
Several performance optimizations
Siege stones can no longer be placed under waters.
Corrected an issue where during a siege you couldn’t destroy a main city building if you had previously destroyed a wall
Fixed a bug where you could have mage killer or mage hunter without penalty
When you log out underwater, you will log back in at the same spot.
The following spells can be cast instantly without charge time. You can still hold the spell by keeping the left mouse button pressed.
Impale
Pungent Mist
Dragonbreath
Unholy Caress
Frostbite
Insect Swarm
Mana cost has been increased by 50% and cooldown by 30%, except for Pungent Mist which has a Mana Cost increase of 100% and a cooldown increase of 50%.
Cooldown for Eye Rot has been increased to 30 seconds
Splash damage is related to your distance from the explosion center. This applies just to player cast spells against other players.
Sea Fortress cannon damage has been decreased by 25%
Sea Fortresses will now go vulnerable every 10 days and their rewards have been upgraded.
You can no longer be decapitated by monsters.
In order to have a chance to decapitate another player, the finishing blow has to be dealt by a melee weapon and target health has to drop below -10 hitpoints.
Added quality 5 Rakta Blood to monster loot lists.
A player can now deploy a maximum of 2 strongboxes of the same type at the same time.
The following have received visual updates:
Windlord monster
Cult of the Moonbeast buildings.
Gnoll camps
Some arcane spells
Cannon explosions
Malaut Camps
Death pig texture.
Again, we appreciate your patience while we get this patch ready for release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smootrok
Yup, het gaat de goede kant op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Smootrok schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:05:
Yup, het gaat de goede kant op :D
Mwa magic is echt overnerfed nu. Hopelijk fixen ze dat nog een beetje. Iedereen gaat nu archery/melee en mischien unburden voor 7 rays :9
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste