[ziggo] @Home, Casema en Multikabel bundelen krachten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 34.034 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88453

Razor.Timo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:44:
Wij hebben gisteren ons abbo om laten zetten naar een 3in1 pakket. Hoe lang duurt het voordat de snelheid wordt verhoogd? De helpdesk medewerkster wist dit namelijk niet.
Dat hangt van de ingangsdatum af van het abonnement, meestal binnen een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121871

Iemand trouwens al door Ziggo teruggebeld ? Je kunt het tijdstip opgeven (ik had tussen 10:00 en 12:30) en heb nu de hele ochtend netjes zitten wachten,,, en wacht nu dus nog.
Moet het anders maandag nog maar eens proberen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:50

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 121871 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:36:
Iemand trouwens al door Ziggo teruggebeld ? Je kunt het tijdstip opgeven (ik had tussen 10:00 en 12:30) en heb nu de hele ochtend netjes zitten wachten,,, en wacht nu dus nog.
Moet het anders maandag nog maar eens proberen. :-(
Lijkt me dat ze op zondag dicht zijn?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121871

Razor.Timo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:06:
[...]

Lijkt me dat ze op zondag dicht zijn?
Nee, je kon/kunt via hun pagina invullen wanneer ze je terugbellen. Ik had daar gisteren de keuze
voor zondag. Maar heb 't nu maar op maandag gezet tussen 18:00 en 22:00.
Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Welke gratis decoder krijg je nu eigenlijk standaard bij het all-in-one pakket?

[ Voor 4% gewijzigd door Demon_Eyez op 18-05-2008 19:58 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 19:49
Demon_Eyez schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:52:
Welke gratis decoder krijg je nu eigenlijk standaard bij het all-in-one pakket?
diegene die ze op voorraad hebben is mij verteld

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-06 20:28
Anoniem: 88453 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Deze zenders wisselen iedere maand en kun je vergelijken met het etalagekanaal.
Het is bedoeld om je lekker te maken voor de Keuzepakketten.
Mij is verteld dat deze 5 willekeurige zenders dagelijks wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231253

Ik heb vanmiddag mij laten terugbellen en in enkele seconden werd ik ook gebeld en kon ik mijn abbo (casema) zo overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanabo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-02-2014
Gabliboeba schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:23:
Is er iemand die al gebeld heeft hoe het zit als Internet Regelmatig samen met Basisbellen en TV Digitaal Basis omgezet wordt naar Alles-in-1 Plus?
Want ik heb namelijk die 15,90 per maand voor TV al vooruitbetaald tot Juni 2008.
Modbreak:Ook hier weer: spammen doe je maar ergens anders.

[ Voor 33% gewijzigd door IEF op 28-09-2008 17:13 ]

Gebruikers Telel2, Glasvezel, KPN, UPC, Ziggo, Ad Exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:54

S2S

Ik heb net dus ook gebeld om mijn @Home om te laten zetten en het meisje aan de telefoon vertelde mij dat dit niet nodig was omdat de snelheidsverhoging automatisch wordt doorgevoerd van 4 Mbit naar 8 Mbit. Wanneer dit zou plaats vinden, kon ze me niet vertellen. Dat merk ik vanzelf dan wel ;)

[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 19-05-2008 09:30 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:27

mjl

Ugh

Ik kan het op de ziggo site niet vinden en op vragen via mail reageren ze niet ....:

Ik kan goedkoop een casema smartcard krijgen: kan deze nog geactiveerd worden bij Ziggo of moet ik voor 30 euro er (ja weer 5 euro erbij) daar 1 bestellen ....

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Topicstarter
S2S schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:06:
Ik heb net dus ook gebeld om mijn @Home om te laten zetten en het meisje aan de telefoon vertelde mij dat dit niet nodig was omdat de snelheidsverhoging automatisch wordt doorgevoerd van 4 Mbit naar 8 Mbit. Wanneer dit zou plaats vinden, kon ze me niet vertellen. Dat merk ik vanzelf dan wel ;)
Verschild per regio, kreeg te horen dat het eind Juni ver rond moet zijn.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:54

S2S

DH.FiReHaWK schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:20:
[...]

Verschild per regio, kreeg te horen dat het eind Juni ver rond moet zijn.
Ah cool, nouja afwachten dan maar.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 16:58
mjl schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:29:
Ik kan het op de ziggo site niet vinden en op vragen via mail reageren ze niet ....:

Ik kan goedkoop een casema smartcard krijgen: kan deze nog geactiveerd worden bij Ziggo of moet ik voor 30 euro er (ja weer 5 euro erbij) daar 1 bestellen ....
Als deze nog niet geactiveerd is, moet je hem even laten activeren door ziggo.En voorheen was het zo dat wanneer de smartcard al geactiveerd is dat je dan een brief moest schrijven dat je kaart overneemt van die persoon en dat de smartcard overgezet moet worden naar jou. Of dit nog steeds zo is weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:11
Kan dit topic niet gerenamed worden naar algemeen Ziggo topic en er een mooie startpost worden toegevoegd? :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Ik had nog een kaart van Athome thuis liggen dus hebben zij het zaterdag keurig voor mij geactiveerd :D Het verschil tussen analoog en digitale televisie is zo enorm groot op een lcd tv. Ik heb vandaag nog kabels besteld via een webshop om alles nog beter te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221829

Zojuist de klantenservice gebeld. Bij het invoeren van mijn postcode werd de verbinding al verbroken. Heb dus maar de postcode van Ziggo ingevoerd om verder te komen. Vervolgens een keuzemenu dat niet compleet is. Uiteindelijk na een omweg toch de juiste persoon aan de lijn gekregen. Wat een drama nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 181923 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:29:
Ik had nog een kaart van Athome thuis liggen dus hebben zij het zaterdag keurig voor mij geactiveerd :D Het verschil tussen analoog en digitale televisie is zo enorm groot op een lcd tv. Ik heb vandaag nog kabels besteld via een webshop om alles nog beter te laten zien.
Wij hebben hier nog een oude smartcard, kan je die ook laten heractiveren? Die decoder ligt hier ook maar te verstoffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:28
mjl schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:29:

30 piek? Heeft Ziggo die dingen zo aso duur gemaakt of was dit altijd al zo bij Casema?
De Smartcards voor Digitale Tv van @home lagen qua prijs tussen de 7.95 en 17.95 (afhaneklijk van waar je hem kocht, meestal zon 14 euro).

@Razer.timo
Smartcards worden bij activatie gelocked op je adres. Dus mocht je hem ooit geactiveerd hebben moet hij het gewoon doen. Gewoon effe erin duwen en aanzetten en dan misschien een minuut wachten. Als hij het niet doet gewoon ff bellen met de helpdesk als hun hem opnieuw moeten activeren duurt dat 5 minuten ofzo.

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 20-05-2008 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06 22:04
Ook net Ziggo Alles-in-1 Extra besteld, via www.3-in-1.nl
Momenteel heb ik Casema Maxi + digitv + digi telefonie. Ik ben benieuwd hoe snel ik iets hoor... En uiteraard de digitale decoder ontvang :)

Wat me trouwens opviel is dat Ziggo telkens vernoemt "gratis bellen binnen ziggo". Als je echter bij het Alles-in-1 Extra pakket doorklikt naar telefonie tarieven, staat daar dat dit enkel geldt als je het "onbeperkt bellen" erbij neemt voor 10 euro p/m extra... Dit mag wel iets duidelijker vermeld worden! Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 3% gewijzigd door bureno op 20-05-2008 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:44

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Voor die E10 p/m extra bel je gratis naar alle vaste nummers binnen nederland.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97031

Ik heb als Casema klant helemaal noig geen officieel bericht ontvangen mbt de overstap naar Ziggo.
Daarnaast valt me op dat het Ziggo equivalent van mijn abonnement minder snelheid tegen dezelfde kosten biedt. Maar ik neem aan dat bestaande klanten hun bestaande snelheid behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:34
net gebeld met ziggo:
  • Wanneer je een pakket aangevraagd heb via 3-in-1.nl komt je aanvraag onderop de stapel. Wat je moet doen is even bellen en dan krijg je per 24/5 de nieuwe snelheid.
  • Levertijd van decoder is ongeveer 10 werkdagen. Niet duidelijk welke decoder je krijgt. Ze hebben namelijk verschillende op voorraad
  • Eind van de week is "mijn ziggo" beschikbaar
  • Grote kans dat de eigen mailserver ondersteuning er uit gaat voor alle oud casema/@home/multikabel klanten.
    man aan de telefoon wist nog niets van het feit dat hotmail een @home mailserver op de blacklist gegooid had. Dat bevordert ook de ondersteuning niet echt. Bij navraag kan er ook niet op aanvraag een mailserver ondersteund worden

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
Mrkoekie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:44:
...
  • Levertijd van decoder is ongeveer 10 werkdagen. Niet duidelijk welke decoder je krijgt. Ze hebben namelijk verschillende op voorraad
Zojuist terug laten bellen door Ziggo om all-in-one plus te nemen.
KPN IPB wordt door hun opgezegd. :)

De dame die ik net aan de lijn had vertelde me dat ik de Humax decoder krijg (regio Zoetermeer)

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 19:49
Die overstapwebsite waar je kans maakt op een wii klopt ook nog niet helemaal. Ik had daar voor de grap de postcode check is gedaan en de site gaf aan dat ik helemaal nog niet over kon naar een 3 in 1 pakket, dat terwijl ik mijn pakket dit weekend om heb laten zetten door de KS :+

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
Demon_Eyez schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:18:
[...]
Zojuist terug laten bellen door Ziggo om all-in-one plus te nemen.
KPN IPB wordt door hun opgezegd. :)

De dame die ik net aan de lijn had vertelde me dat ik de Humax decoder krijg (regio Zoetermeer)
hier regio den haag.. dus zal wel op het zelfde neer komen. M'n moeder heeft overigens de zelfde decoder van casema gekregen enkele maanden terug.

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Deadsy schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:54:
@Razer.timo
Smartcards worden bij activatie gelocked op je adres. Dus mocht je hem ooit geactiveerd hebben moet hij het gewoon doen. Gewoon effe erin duwen en aanzetten en dan misschien een minuut wachten. Als hij het niet doet gewoon ff bellen met de helpdesk als hun hem opnieuw moeten activeren duurt dat 5 minuten ofzo.
Is een oude decoder die het nieuwe signaal kennelijk niet ondersteund. Heb net gebeld.. Ach is jammer, maar wel zonde van die decoder, die staat nu al dik 2 jaar stof te happen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112439

X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:42:
Ik zou gewoon even bellen als casema abonnee. Ga ik na mijn werk ook doen. Ik heb nu digitale televisie, telefonie+internet 4mb. Dat alles 3 in 1 plus pakket is met 8mb en maandelijks opzegbaar zonder 1 of 2 jarig contract of zo. Dat is precies wat ik wil ;)
Ik heb precies hetzelfde net gedaan, via de site heb ik Ziggo naar mijn nummer laten bellen en nog geen 5 minuten later is de aanvraag geregeld. Over twee weken is het nieuwe abonnement actief, dubbele snelheid en 5 euro goedkoper ten opzichte van wat ik nu heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 10:23

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Zijn er meer mensen die na de samenvoeging meer last hebben van spam?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:48

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hmm, net eens zitten kijken of het voor ons ook interessant is om onze TV-basis en internet (intensief 12000) en telefonie (basis) abbo's samen te voegen tot alles in een. Maar om de een of andere reden betalen we maar 10,04 per maand voor het TV gebeuren, waardoor alles-in-1 een stukje duurder uit zou vallen per maand...

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Het is nu eindelijk mogelijk om in te loggen op Mijn Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

De account die ik daarvoor bij @home gebruikte werkt alleen niet, en de pagina om je te registreren is ook nog niet beschikbaar :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Met m'n casema account kan ik iig. aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221829

bureno schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:27:
Met m'n casema account kan ik iig. aanmelden
Hier ook. Jammer dat 'service aanvragen' niet terug te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 00:00
dat Mijn Ziggo is volgens mij nog lang niet volledig als je het mij vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik heb nu deze situatie:

@home internet : 4 kbit/s € 29,95
Telefonie iets van € 5
& televisie €15

Op de factuur van ons staat internet&telefonie samen op 1 factuur maar de tv is apart.
Krijg ik nu wél automatisch die snelheidsverhoging ( verdubbeling) of moet ik alsnog aanmelden voor zon alles in 1 pakket?

kan er echt niks uit wijs worden :?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
MR_VIPER schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:36:
Zijn er meer mensen die na de samenvoeging meer last hebben van spam?
lees:
Hotmail blokkeert ziggo klanten

toevallig voorheen @home gebruiker?

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Topicstarter
Gisteren toch maar een alles-in-1 pakket aangeschaft zonder de HD-ontvanger aanbieding omdat ik ook al had gezien dat ze elders toch goedkoper dan de "aktie" prijs te verkrijgen zijn. Heb het hoogste alles in 1 pakket + TV digitaal Totaal. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, het pakket zou over 2 weken geleverd gaan worden.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik vind dit toch wel een beetje vreemd. Ik heb momenteel een alles-in-een pakket van Casema waar ik dan ook 39.95 voor betaal. Ik dacht misschien over te stappen op de Ziggo alles-in-een voor 39.95. Toch wel handig om alles in een factuur te hebben en per maand op te kunnen zeggen.

Echter zie ik nu dat de internet die er bij zit maar 800/128 is, terwijl Casema midi 1600/500 is, meer dan 2x zo snel! Totaal zinloos dit :|

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:24

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zag dat er een Ziggo topic geopend is:

- Het Ziggo Topic

Dus ik denk dat we daar dan verder kunnen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 21-05-2008 14:10 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Darkvater schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:20:
Ik vind dit toch wel een beetje vreemd. Ik heb momenteel een alles-in-een pakket van Casema waar ik dan ook 39.95 voor betaal. Ik dacht misschien over te stappen op de Ziggo alles-in-een voor 39.95. Toch wel handig om alles in een factuur te hebben en per maand op te kunnen zeggen.

Echter zie ik nu dat de internet die er bij zit maar 800/128 is, terwijl Casema midi 1600/500 is, meer dan 2x zo snel! Totaal zinloos dit :|
Zit in dat pakket van Casema ook je kabelaansluiting? Of betaal je naast die 39,95 nog een euro of 15 in de maand extra, voor de aansluiting (en TV dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:13
Rakkerzero schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:10:
Ik zag dat er een Ziggo topic geopend is:

- Het Ziggo Topic

Dus ik denk dat we daar dan verder kunnen ;)
Super, deze gaat naar het archief zodat het niet verwarrend blijft :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.