Ik heb alleen TV abo van @Home (overigens niet lang meer) en ik snap zo het langzamerhand niet meer waarom gaan ze geen jaar vooraf in rekening brengen dat schroeft de winst weer flink op en de bazen kunnen nog een veel hogere bonus incasseren. Met een smoesje, namelijk dat ze gaan fuseren met Casema en Multikabel, kan verklaard worden dat het niet anders kan dan dat we voortaan een maand vooruit moeten betalen. Nog een keer een fusie en een nieuw smoesje is genoeg om het gepeupel te laten geloven dat er weer een maand extra vooruit betaald moet gaan worden!! Ik wens het management van Ziggo veel succes maar van mij zullen ze bitter weinig incasseren, ik vertrek
Die kortingen gelden niet. Met mijn pakket had ik E3 korting op bellen, maar in de nieuwe situatie niet. De pakketkosten zijn inderdaad inclusief die E15 voor wat ik begrepen heb. Dit is mij letterlijk zo verteld door de dame aan de telefoon, ook nadat ik er enkele keren naar had gevraagd.jaaoie17 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:05:
krijg je trouwens ook nog steeds die combinatie kortingen?
Ik kom van @home af.Heb daar de 12 mbit abbo. En dan kreen je die 9.95 van basis bellen gratis.Dat wou ik graag weten.
En nog een vraag he over die alles-in-1 pakket. die prijzen zijn die inclusief die 15 euro wat je al betaald voor een tv abbo. Of is dat er nog los van.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
dat is indd inclusief, is mij ook verteld, maar heb toch maar gepast , helaas, is het hier niet interesant meer , adsl, past beter hier, we halen zowiezo maar 8 mbit maximaal, en 20mbit heb je al voor 19,95 , jammer, want we hebben in die 5 jaar tijd nooit echt een serieuze storing gehad hier , behalve telefonie, maar dat is een verhaal apart
always under construction
Ik had dus intresse in dat pakket van E64, 95. Dus als ik het goed begrijp ben ik klaar met dat bedrag. Dus dat er niet apart 15 euro er nog bij komt voor het standaard analoge tv abbo.Janoz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:47:
[...]
Die kortingen gelden niet. Met mijn pakket had ik E3 korting op bellen, maar in de nieuwe situatie niet. De pakketkosten zijn inderdaad inclusief die E15 voor wat ik begrepen heb. Dit is mij letterlijk zo verteld door de dame aan de telefoon, ook nadat ik er enkele keren naar had gevraagd.
Wat ik me afvraag is of ik als abbonnee bij @home van internet regelmatig + telefonie + TV basis, een 'nieuwe' klant bij ziggo ben, aangezien @home = ziggo (toch?). Met name vanwege deze actie: Gratis Digitale TV decoder t.w.v. € 138,90 voor nieuwe internet & telefonie klanten. Krijg ik nu wel of niet een gratis decoder als ik van @home overstap naar Ziggo Alles-in-1 Plus?
[Voor 4% gewijzigd door Elypsion op 16-05-2008 21:59]
De medewerkers van de casema helpdesk konden het mij nog niet vertellen. Hij zei dat ze het niet met 100% zekerheid konden zeggen. Dinsdag zouden ze mij hier meer uitsluitsel over kunnen geven.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
De Actievoorwaarden Ziggo Alles-in-1 zeggen het volgende:Elypsion schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:59:
Wat ik me afvraag is of ik als abbonnee bij @home van internet regelmatig + telefonie + TV basis, een 'nieuwe' klant bij ziggo ben, aangezien @home = ziggo (toch?). Met name vanwege deze actie: Gratis Digitale TV decoder t.w.v. € 138,90 voor nieuwe internet & telefonie klanten. Krijg ik nu wel of niet een gratis decoder als ik van @home overstap naar Ziggo Alles-in-1 Plus?
- Aanmelden voor deze actie kan van 16 mei 2008 t/m 31 augustus 2008. Aanmeldingen die worden ontvangen na 31 augustus 2008 komen niet in aanmerking voor deze actie.
- Per adres kan slechts éénmalig gebruik worden gemaakt van een Alles-in-1 actieaanbod met gratis installatiepakket Digitale Televisie (incl. digitale ontvanger en startpakket), of € 99 korting op een HD/PVR-ontvanger, en gratis installatie.
- De gratis installatie wordt op verzoek van de abonnee uitgevoerd. De gratis installatie betreft de diensten Internet en Telefonie. Er kan ook gekozen voor een Doe Het Zelf pakket.
- Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van Ziggo.
- Ziggo beoordeelt de aanvragen en heeft te allen tijde de mogelijkheid deze te weigeren.
- Uitgezonderd van bestaande Alles-in-1 abonnees kan elke Ziggo abonnee gebruik maken van het Alles-in-1 actieaanbod. Ongeacht of er alleen televisie, televisie én internet, televisie én telefonie of televisie, internet én telefonie wordt afgenomen van Ziggo.
- Bij het afnemen van een Alles-in-1 pakket geldt een overeenkomst voor onbepaalde tijd. De overeenkomst is maandelijks opzegbaar.
- Ziggo behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen.
- De algemene voorwaarden en aanvullende voorwaarden voor de betreffende diensten en deze actievoorwaarden zijn van toepassing op het abonnement.
Ik had precies dezelfde reactie, Ziggo komt over als de naam van een tekenfilm figuur voor kleuters, niet als een serieus mediabedrijf. Ik vond de reclame van Ziggo op TV ook weer zo enorm zweverig en nietszeggend.SiliconError schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:25:
Ohja, en.... Ziggo. Mijn eerste reactie was...
Wat is dat toch met die marketingbobo's tegenwoordig. Ze bedenken alleen nog maar weinig tot niets-zeggende merknamen.
Had het dan gewoon ACM genoemd of zoiets, uiteindelijk vergeten mensen toch wel waar de fusiepartners uit bestonden.
Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”
Anoniem: 173098
Hoe zit het eigenlijk met je @home email adres
Blijft dit zo , of moet ik dit straks overal gaan wijzigen ?
Blijft dit zo , of moet ik dit straks overal gaan wijzigen ?
De gunstigste wijziging in de algemene voorwaarden vind ik nog wel dat Ziggo geen jaarcontract hanteert, maar een maandcontract. Prima, als het je niet bevalt ben je met een maand weg en naar mijn mening bevordert dat ook de inspanningsverplichting van Ziggo om kwaliteit en continuiteit te leveren. Geheel conform de overheidsaanbevelingen voor telecom- en aanverwante bedrijven!
Een enkeling hier schreef dat hij vernomen had dat je eerst je oude (Casema)jaarcontract uit moet zitten voordat je over gaat naar de Ziggo voorwaarden. Komt mij vreemd over, want het oude Casema heeft zich geheel geconfirmeerd aan de nieuwe Ziggo policy, dus die oude voorwaarden zijn juridisch gezien niet meer rechtsgeldig... De voormalige Casema is ter ziele namelijk....
Een enkeling hier schreef dat hij vernomen had dat je eerst je oude (Casema)jaarcontract uit moet zitten voordat je over gaat naar de Ziggo voorwaarden. Komt mij vreemd over, want het oude Casema heeft zich geheel geconfirmeerd aan de nieuwe Ziggo policy, dus die oude voorwaarden zijn juridisch gezien niet meer rechtsgeldig... De voormalige Casema is ter ziele namelijk....
Ik heb sinds de overgang van casema naar "ziggo" zo gruwelijk langzaam internet. Het laadde van deze pagina duurde al echt 30 seconden. Het koste me 2 minuten om naar de post-reply knop te komen en een filmpje op youtube kijken zit er echt niet in. Laat staan iets downloaden. Heb mijn modem al meerdere malen gereset dmv het verwijderen van de stroom maar het mag niet baten. Ook heb ik veel last van een onstabiele DNS waardoor ik de ene keer wel kan internetten en de andere keer niet. Toen ik de Casema klantenservice wou gaan bellen bleek het opeens Ziggo te zijn geworden. Echt super slecht geregeld dit. Niks gekregen, niet eens een e-mail die ik normaal altijd krijg. De site is bagger, wanneer ik eindelijk een pagina heb geladen blijkt dat mijn ziggo nog "under construction" is etc. Je zou beter verwachten bij een fusie van zulke bedrijven. Ik ga morgen al die klote menu's van ze doorlopen en het de klantenservice voorleggen. Want dit kunnen ze natuurlijk niet maken! Zijn er meer mensen die problemen hebben met de slechte verbinding?
Ja klopt, ik heb 2 maanden geleden mijn contract bij casema vernieuwd, en ik kon zonder problemen nu opzeggen als ik dat wilde. Casema bestaat niet meer, dus je contract is overgezet naar Ziggo, en die gebruiken inderdaad een maand termijn! 
Je hoeft dus NIET je casema termijn uit te zitten!
Je kan dit vinden bij Televisie (http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2)
Je moet wel het complete TV Digitaal Totaal pakket nemen, en dit kost 9,95 per maand. De discovery kanalen zitten ook in het keuze pakket en die is 3,95p/m. Maar als je dus ook de bbc's wilt moet je het complete "plus pakket" van 9,95 nemen.
(voor iets meer uitleg, zoals ik mee kreeg zijn de gebieden opgedeeld naar lokatie. Dus Den Haag heeft een kantoor voor ondersteuning regio Randstad, en de gebieden rond Utrecht en Zwolle of iets dergelijks hebben ook hun eigen systeem.) Maar ze hebben nu nog wel hun eigen servers ed.

Je hoeft dus NIET je casema termijn uit te zitten!
Iets beter kijken denk ikThe Dolf schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:43:
Hoe zit het eigenlijk met digitale TV van Ziggo. Momenteel heb ik het via @Home en puur voor de discovery channels en BBC 3+4. Die mis ik dus in het aanbod van Ziggo. Wilt dit dan ook zeggen dat dit binnenkort gaat uit het zenderpakket gaat verdwijnen?

Je kan dit vinden bij Televisie (http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2)
code:
1
2
3
| TV Digitaal Totaal kanaal BBC 3 52 BBC 4 53 |
Je moet wel het complete TV Digitaal Totaal pakket nemen, en dit kost 9,95 per maand. De discovery kanalen zitten ook in het keuze pakket en die is 3,95p/m. Maar als je dus ook de bbc's wilt moet je het complete "plus pakket" van 9,95 nemen.
Lijkt mij gewoon verschrikkelijk veel toeval. De netwerken zijn precies hetzelfde gebleven voor alle klanten. Bij Casema is er zelf niks gewijzigd aangezien de andere providers gaan migreren naar het systeem van Casema zijnde. Dus je hebt waarschijnlijk gewoon last van een normale storing en niet een door ziggo of iets dergelijksRickXX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:41:
Ik heb sinds de overgang van casema naar "ziggo" zo gruwelijk langzaam internet. Het laadde van deze pagina duurde al echt 30 seconden. Het koste me 2 minuten om naar de post-reply knop te komen en een filmpje op youtube kijken zit er echt niet in. Laat staan iets downloaden. Heb mijn modem al meerdere malen gereset dmv het verwijderen van de stroom maar het mag niet baten. Ook heb ik veel last van een onstabiele DNS waardoor ik de ene keer wel kan internetten en de andere keer niet. Toen ik de Casema klantenservice wou gaan bellen bleek het opeens Ziggo te zijn geworden. Echt super slecht geregeld dit. Niks gekregen, niet eens een e-mail die ik normaal altijd krijg. De site is bagger, wanneer ik eindelijk een pagina heb geladen blijkt dat mijn ziggo nog "under construction" is etc. Je zou beter verwachten bij een fusie van zulke bedrijven. Ik ga morgen al die klote menu's van ze doorlopen en het de klantenservice voorleggen. Want dit kunnen ze natuurlijk niet maken! Zijn er meer mensen die problemen hebben met de slechte verbinding?

(voor iets meer uitleg, zoals ik mee kreeg zijn de gebieden opgedeeld naar lokatie. Dus Den Haag heeft een kantoor voor ondersteuning regio Randstad, en de gebieden rond Utrecht en Zwolle of iets dergelijks hebben ook hun eigen systeem.) Maar ze hebben nu nog wel hun eigen servers ed.
[Voor 81% gewijzigd door Wiebbe op 17-05-2008 00:47]
Hoe zit het eigenlijk met digitale TV van Ziggo. Momenteel heb ik het via @Home en puur voor de discovery channels en BBC 3+4. Die mis ik dus in het aanbod van Ziggo. Wilt dit dan ook zeggen dat dit binnenkort gaat uit het zenderpakket gaat verdwijnen?
Niet goed gekeken. Ze hebben het wel in het totaal pakket.
[Voor 11% gewijzigd door The Dolf op 17-05-2008 00:46]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
die zitten in digitaal totaal.The Dolf schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:43:
http://www.ziggo.nl/produ...verzicht/index.php?step=3
Ik betaal jaren aan Essent / Athome voor mijn kabeldiensten. Dit is overigens alleen voor hun televisiediensten. Nu heb ik een FullHD lcd tv gekocht en wil dit graag maximaal benutten. SD kwaliteit is namelijk niet aan te zien. Wanneer ik www.athome.nl intik kom ik op ziggo.nl uit. Ik neem aan dat de fusie geslaagd is. Nu hebben zij geen jaarcontracten meer dus dat is enorm positief. Wat ben ik kwijt aan een HD abonnement? Ik heb nog een digital decoder van samsung van Essent thuis. Alleen ben ik bang dat dit geen HD ondersteunt (heeft ook geen HDMI aansluiting overigens).
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Zojuist een alles-in-1 pakket aangevraagd. Zal me benieuwen.
Huidige kosten bedroegen 15€ per maand voor TV via Casema, 45€ per maand voor KPN (ISDN) met nauwelijks gesprekskosten en 40€ per maand voor XS4ALL Only (4/1 die ik niet haalde wegens 3300m kabellengte slechts 330kb/s down en 55kb/s up).. Totaal dus 100€ per maand. Gaat nu dus naar de Ziggo Alles-in-1 Plus voor slechts 49,95 .. scheelt maar liefst 50€ per maand plus dat m'n internet minstens 2x zo snel wordt, er gratis digitale TV bij zit en de telefoonrekening aanzienlijk zal slinken
Huidige kosten bedroegen 15€ per maand voor TV via Casema, 45€ per maand voor KPN (ISDN) met nauwelijks gesprekskosten en 40€ per maand voor XS4ALL Only (4/1 die ik niet haalde wegens 3300m kabellengte slechts 330kb/s down en 55kb/s up).. Totaal dus 100€ per maand. Gaat nu dus naar de Ziggo Alles-in-1 Plus voor slechts 49,95 .. scheelt maar liefst 50€ per maand plus dat m'n internet minstens 2x zo snel wordt, er gratis digitale TV bij zit en de telefoonrekening aanzienlijk zal slinken

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Voor HD is niet alleen een settopbox voor digitale tv nodig. Voor HD tv heb je dus een HD STB nodig, zoals de Samsung DCB-H360R. Plus dat de televisiesignalen wel in HD doorgegeven moeten worden (daarvoor kun je dan weer het aanvullende HD-tv pakket voor bestellen à € 3,95/mnd.Dagi schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:50:
Ik betaal jaren aan Essent / Athome voor mijn kabeldiensten. Dit is overigens alleen voor hun televisiediensten. Nu heb ik een FullHD lcd tv gekocht en wil dit graag maximaal benutten. SD kwaliteit is namelijk niet aan te zien. Wanneer ik www.athome.nl intik kom ik op ziggo.nl uit. Ik neem aan dat de fusie geslaagd is. Nu hebben zij geen jaarcontracten meer dus dat is enorm positief. Wat ben ik kwijt aan een HD abonnement? Ik heb nog een digital decoder van samsung van Essent thuis. Alleen ben ik bang dat dit geen HD ondersteunt (heeft ook geen HDMI aansluiting overigens).
Prima, zo'n HD receiver kun je via kieskeurig voor 169 euro vinden. Nu betaal ik 15 euro aan kabel televisie. Is 3,95 het enige wat ik nog extra moet betalen voor digitale HD beelden?rclahsen schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 08:10:
[...]
Voor HD is niet alleen een settopbox voor digitale tv nodig. Voor HD tv heb je dus een HD STB nodig, zoals de Samsung DCB-H360R. Plus dat de televisiesignalen wel in HD doorgegeven moeten worden (daarvoor kun je dan weer het aanvullende HD-tv pakket voor bestellen à € 3,95/mnd.

edit:
Ik zie dat de digitale pakket kostenloos aan te vragen is bij Ziggo. Ik betaal nu namelijk al geld aan ze voor analoge uitzendingen. Ik heb nog een samsung kastje van Athome liggen. Is deze nog te gebruiken?
Ik zie dat de digitale pakket kostenloos aan te vragen is bij Ziggo. Ik betaal nu namelijk al geld aan ze voor analoge uitzendingen. Ik heb nog een samsung kastje van Athome liggen. Is deze nog te gebruiken?
[Voor 14% gewijzigd door Dagi op 17-05-2008 08:53]
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Yep, dat is het enige wat je extra betaald. (naast je normale 15 euro voor televisie natuurlijk
)
[edit]
wow, de snelheid is ook daarwerkelijk vandaag al ingegaan! Ik heb een Alles-in-1 extra genomen. Ik had hiervoor 12 Mbit en nu dis 16Mbit!

[edit]
wow, de snelheid is ook daarwerkelijk vandaag al ingegaan! Ik heb een Alles-in-1 extra genomen. Ik had hiervoor 12 Mbit en nu dis 16Mbit!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Er is 767.9 kilobyte gedownload in 0.36 sec. Tijdens de laatste 639.9 kilobyte was de snelheid 17.46 Mbit/s. Dat is 17462 Kbps. (2132 KB/Sec). De maximum snelheid was 28.76 Mbit/s gedurende een blokje van 128.0 kilobyte. Dat is 28764 Kbps. (3511 KB/Sec). |
[Voor 69% gewijzigd door Wiebbe op 17-05-2008 08:56]
Anoniem: 87604
Hoe kom je nu eigenlijk weer bij je instellingen ? Ik kan nu geen andere @home emailadressen meer aanmaken of de andere @home emailadressen die ik heb beheren.
Anoniem: 59483
Hoe kom jij aan die informatie? Waar staat dat in de voorwaarden?MrMarcie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:53:
[...]
Is toch niet eerlijk. Als ik voor sport betaald heb kijk ik dat toch maar op 1 TV tegelijkertijd. Ik heb begrepen dat dit wel komt maar dan gaan ze per card een bedrag van 5, 10 of 15 euro vragen per jaar. Hoe kan je geld binnenharken, les 1 !!!!
Dus ter verduidelijking, binnenkort ga je voor AL je cards een premie betalen. De 1e is 15, 2e 10, en 3e en verder 5, per jaar. Heb je een combipakket betaal je die eerste niet.
Anoniem: 221254
Jongens geeft het een kans. Bij de meeste bedrijven is het na een fusie ff een chaos, de kinderziektes moeten er nog uit etc. En ik spreek uit ervaring!!! Dat gaat allemaal echt wel goed komen.
Op de site is duidelijk aangegeven dat ook bestaande klanten van Casema etc. ook kunnen overstappen naar het alles in 1 pakket, dus ook meegaan met de nieuwe voorwaarden.
De fusie is idd in één keer heel snel gegaan maar soms is een bigbang beter dan er 3 jaar over te doen. Heb je wel ff aanloopproblemen maar ja dan komen wel de fouten snel boven water, als je daar een team op zet kan dat snel worden verholpen.
Bij mij is het online aanmelden na het alles in 1 pakket gelukt, kreeg netjes een e-mail ter bevestiging. In deze mail stond ook dat ik nog een schriftelijke bevestiging zal ontvangen.
Sneller internet + gratis digitale ontvanger, klinkt allemaal verkeerd.
Op de site is duidelijk aangegeven dat ook bestaande klanten van Casema etc. ook kunnen overstappen naar het alles in 1 pakket, dus ook meegaan met de nieuwe voorwaarden.
De fusie is idd in één keer heel snel gegaan maar soms is een bigbang beter dan er 3 jaar over te doen. Heb je wel ff aanloopproblemen maar ja dan komen wel de fouten snel boven water, als je daar een team op zet kan dat snel worden verholpen.
Bij mij is het online aanmelden na het alles in 1 pakket gelukt, kreeg netjes een e-mail ter bevestiging. In deze mail stond ook dat ik nog een schriftelijke bevestiging zal ontvangen.
Sneller internet + gratis digitale ontvanger, klinkt allemaal verkeerd.

Anoniem: 127255
Ik zit er ook aan te denken om over te stappen, en zeker nu je onbeperkt gebruik kan maken van de nieuwsserver bij een alles in 1 16/3 MBIT verbinding. Maar hoe goed is de nieuwsserver nu? of heb ik nog steeds een extra usenetaccount nodig? Ik weet wel dat de retentie ongeveer 30 dagen moet zijn?
Maar dat is dus het rare. Er zijn geen storingen in postcode gebied. Vanaf de 15é zijn deze problemen pas begonnen dus Ziggo is het enige wat ik kan bedenken. Of mijn netwerkkaart zou opeens heel instabiel moeten zijn maar dat lijkt me ook het geval niet omdat andere pc's op dezelfde verbinding ook veel minder snel gaan dan normaal. Ik ga straks nog maar een keer mijn modem ontkoppelen van het stroom, hopen dat het effect heeft en anders Casema Ziggo bellenWiebbe schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:42:
Lijkt mij gewoon verschrikkelijk veel toeval. De netwerken zijn precies hetzelfde gebleven voor alle klanten. Bij Casema is er zelf niks gewijzigd aangezien de andere providers gaan migreren naar het systeem van Casema zijnde. Dus je hebt waarschijnlijk gewoon last van een normale storing en niet een door ziggo of iets dergelijks

Ga naar de website van Ziggo, klik op klantenservice, en er zal een formuliertje verschijnen waarin je je postcode en huisnummer kunt invullen. Hier controleren ze mee of je een oude @Home klant bent. Als dat zo is, wordt je doorgesturd naar de oude @Home site, waar je gewoon je mail adressen e.d. weer kunt beheren.Volgens de site van Ziggo wordt je binnen twee maanden omgezet naar hun beheerssite, afwachten hoe dat er uit gaat zien...Anoniem: 87604 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 09:36:
Hoe kom je nu eigenlijk weer bij je instellingen ? Ik kan nu geen andere @home emailadressen meer aanmaken of de andere @home emailadressen die ik heb beheren.
Storingen kunnen pas aangemeld worden als iemand ze ook daadwerkelijk aanmeldRickXX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:04:
[...]
Maar dat is dus het rare. Er zijn geen storingen in postcode gebied. Vanaf de 15é zijn deze problemen pas begonnen dus Ziggo is het enige wat ik kan bedenken. Of mijn netwerkkaart zou opeens heel instabiel moeten zijn maar dat lijkt me ook het geval niet omdat andere pc's op dezelfde verbinding ook veel minder snel gaan dan normaal. Ik ga straks nog maar een keer mijn modem ontkoppelen van het stroom, hopen dat het effect heeft en anders Casema Ziggo bellen.

dus bellen lijkt me een goed idee

Heb net nog een keer gebeld en via een ander keuzemenu geen vraag gesteld maar gewoon naar 5 en alles 3 in 1 pakket besteld. Was geen probleem, ik krijg een schriftelijke bevestiging en hij regelt verder alles.X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:18:
Ik heb net gebeld met 0900 1884 en mij werd verteld dat mijn casema abonnement gewoon doorloopt tegen dezelfde kosten als die ik nu betaal.
Casema 4MB
TV € 15,90
Internet+telefonie € 34,90
€ 50,80 per maand
Deze kosten blijf ik betalen en er wordt niets overgezet. Geen Z1 of wat dan ook. Pas wanneer mijn huidige jaarcontract is afgelopen heb ik ook pas de mogelijkheid om over te stappen naar een 3 in 1 abonnement.
Maar goed, aan de telefoon klonk hij niet zeker van zijn zaak ...
Klopt het dat het voormalige "TV basis" bij Ziggo in de alles-in-1 pakketen zit?
Bij @home ging dat nog via een apparte rekening, en de website van Ziggo is er niet kraakhelder in als je 't mij vraagt.
_Alle_ producten op een rijtje is schijnbaar erg lastig voor ze, bijv. het snelste internet abbo komt alleen naar voren als je bij "internet" naar "tarieven" gaat. Om maar niet over die tabelletjes te beginnen met kopjes die exact hetzelfde weer gegeven worden als de tabel er onder.
Nahja, zolang de diensten net zo goed blijven als het was (ervaring met quicknet/multikabel en @home) dan wordt het een blijvertje.
Bij @home ging dat nog via een apparte rekening, en de website van Ziggo is er niet kraakhelder in als je 't mij vraagt.
_Alle_ producten op een rijtje is schijnbaar erg lastig voor ze, bijv. het snelste internet abbo komt alleen naar voren als je bij "internet" naar "tarieven" gaat. Om maar niet over die tabelletjes te beginnen met kopjes die exact hetzelfde weer gegeven worden als de tabel er onder.
Nahja, zolang de diensten net zo goed blijven als het was (ervaring met quicknet/multikabel en @home) dan wordt het een blijvertje.
Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.
Wat zou de logica hiervan zijn?
dan kiest er toch niemand meer voor Z3i?
Of zie ik nu echt iets over het hoofd?
- Maximale internet bij alles in 1: 16/3 voor 64,95 totaal (dus ook tv en telefonie).
- Maximale internet bij Z3i pakket: 20/2 voor 69,95 heb je alleen internet.
- 2 MB download meer
- 1 MB upload minder
- geen digitale tv
- geen telefonie.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ja, je ziet iets over het hoofd:Coach4All schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:04:
Wat zou de logica hiervan zijn?Voor 5 euro meer krijg je dus:
- Maximale internet bij alles in 1: 16/3 voor 64,95 totaal (dus ook tv en telefonie).
- 2 MB download meer
- 1 MB upload minder
- geen digitale tv
- geen telefonie.
![]()
![]()
20-16 = 4MB download meer.
Die upload is voor veel mensen niet belangrijk..
Dat hebben die newsgroepen toch niet nodig, tenzij je zelf ook veel post

[Voor 9% gewijzigd door Hoyden op 17-05-2008 12:14]
Ik heb nu een 4Mbit abbo (midi of zo?), geen telefonie en Digitale TV Basis bij Casema
Klopt dat als ik alles in 1 pakket neem voor 49,95 dat ik dan 8Mbit krijg en ook nog goedkoper uit ben uiteindelijk? Dat bestellen loopt momenteel namelijk nog niet echter lekker. Ik ga ze maandag (proberen) te bellen...:)
Klopt dat als ik alles in 1 pakket neem voor 49,95 dat ik dan 8Mbit krijg en ook nog goedkoper uit ben uiteindelijk? Dat bestellen loopt momenteel namelijk nog niet echter lekker. Ik ga ze maandag (proberen) te bellen...:)
Mijn idee/vraag nou ook, alleen heb ik nu 12.000/1.500 internet, die 4mbit minder ga ik niet missen geloof ik.wvkreg schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:14:
Ik heb nu een 4Mbit abbo (midi of zo?), geen telefonie en Digitale TV Basis bij Casema
Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.
heb op de 3 in 1 site maar mijn abbo gewijzigd, kijken wat er van komt 
Hartelijk dank voor uw bestelling!Uw order zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt.
Haha, installatie eerste optie op 2-6-2008....dus... we zien wel

Hartelijk dank voor uw bestelling!Uw order zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt.
Haha, installatie eerste optie op 2-6-2008....dus... we zien wel
Spijker op zijn kop, dat is precies de bedoeling

Aan een internet only abonnee verdienen ze op de lange duur minder.
Kiest iemand voor internet + telefonie + dtv dan ontvangen ze boven op het maandelijkse bedrag ook nog extra inkomsten uit bellen en extra zenderpakketten / video on demand (wat er nu geloof ik nog niet is). Daarbij zal een klant met een tripleplay pakket minder snel overstappen naar een andere provider.
Zelfs de info op de site bij Z3i is foutMr. Jinx schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:26:
[...]
Spijker op zijn kop, dat is precies de bedoeling
Aan een internet only abonnee verdienen ze op de lange duur minder.
Kiest iemand voor internet + telefonie + dtv dan ontvangen ze boven op het maandelijkse bedrag ook nog extra inkomsten uit bellen en extra zenderpakketten / video on demand (wat er nu geloof ik nog niet is). Daarbij zal een klant met een tripleplay pakket minder snel overstappen naar een andere provider.

Ik haal van www.speedtest.net en van de nieuwsgroepen méér dan 20.000kbit (staat letterlijk zo op de site). Namelijk 22.000kbit

Edit: Trouwens, als ik me niet vergis is er 1 gouden reden om Z3i te nemen...
Zie ik bij de andere pakketten niet staan. Dit betekent dus dat je kan klagen als je, op welk moment van de dag dan ook, structureel die snelheid niet haalt. Da's wel prettig (voor downloadspeedfreaks zoals ikziggo zegt
Altijd de beloofde snelheid

Oh by the way, kan iemand met vertellen hoe ik de news-servers van ziggo kan gebruiken als voormalig casema abbonnee? Die ontzettend irritante manier van vragen stellen op de ziggo site heeft me na 30 pogingen de juiste combinatie van woorden in te tikken kunnen vertellen dat:
server = news.ziggo.nl
login = zelfde als voor de webmail
maar ik kan er dus niet mee connecten als voormalig casema abbonnee. Iemand het al wel gelukt? Geen errors, gewoon could not connect. Port 80 en 119 geprobeerd.
(ik heb natuurlijk ook een payserver maar als het binnen de retentie van Ziggo's news valt kan ik die er gewoon bij gebruiken, the more threads the better zal maar zeggen

[Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 16536 op 17-05-2008 14:01]
Ja ik heb een hele mooi start post klaar staan.. Maar aangezien dit mijn topic niet is kan ik hem niet toevoegen.. En ik krijg al 2 dagen geen antwoord van het modje hierzo ;P
Die info stond bijv ook in de start post ^^
Zou je die info dan nu ff kunnen geven want ik wil hun news servers weleens testenWiebbe schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:56:
Ja ik heb een hele mooi start post klaar staan.. Maar aangezien dit mijn topic niet is kan ik hem niet toevoegen.. En ik krijg al 2 dagen geen antwoord van het modje hierzo ;P

Is het voor mij voordelig om vanuit @home overstappen?
Internet 1200: 47.95
Bellen: 9.95
TV Digitaal: 9.95
Bellen -9.95 (combinatiekorting omdat we internet hebben).
Kan iemand me zeggen of ik addertjes mis?
Want als ik nu overzou stappen naar zigga alles in 1 Extra:
Dan betaal ik 64.95 in de maand, en daarbovenop nog 10 euro voor TV. Dus 74.95...
En met alles in 1 plus, dan is het helemaal vreemd, kom ik op 59 euro (2 euro duurder) voor 8.000mbit, ipv 12.000...
Dan betaal ik 64.95 in de maand, en daarbovenop nog 10 euro voor TV. Dus 74.95...
En met alles in 1 plus, dan is het helemaal vreemd, kom ik op 59 euro (2 euro duurder) voor 8.000mbit, ipv 12.000...
I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
Dat heb je helemaal correct.Kecin schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:23:
Is het voor mij voordelig om vanuit @home overstappen?
Je betaald iets meer dan verheen.
Daar tegenover staat het iets hoger up en download speed.
Wat er bij jou nog bovenop komt is de 9,95 van TV Digitaal extra compleet.
Wat je verder nog vergeet is dat je analoge TV bedrag is het all-in pakket is meegenomen (15,90)
[Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 17-05-2008 14:28]
Dus het vast recht is hierbij gewoon bij ingenomen? In dat geval krijg ik voor bijna hetzelfde geld alles. Alleen dan sneller en een extra decoder..Hoyden schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:27:
[...]
Dat heb je helemaal correct.
Je betaald iets meer dan verheen.
Daar tegenover staat het iets hoger up en download speed.
Wat er bij jou nog bovenop komt is de 9,95 van TV Digitaal extra compleet.
Wat je verder nog vergeet is dat je analoge TV bedrag is het all-in pakket is meegenomen (15,90)
I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
Correct.Kecin schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:39:
[...]
Dus het vast recht is hierbij gewoon bij ingenomen? In dat geval krijg ik voor bijna hetzelfde geld alles. Alleen dan sneller en een extra decoder..
Je krijgt (als je het duurste allin neemt) een hogere snelheid.
Een decorder krijg je ook alsmede een nieuwe smartcard.
Deze smartcard heeft niet alle digitale extra kanalen zoals je dat nu al hebt.
Als je dat wel wilt betaal je daar extra voor.
Je huidige smartcard moet je dus blijven gebruiken wil je naar alle digitale zenders kunnen kijken.
Deze info is me ook door een medewerker gegeven.
"wij hebben het momenteel razenddruk. De gemiddelde wachttijd bedraagt meer dan 20 minuten. Belt u op een ander tijdstip terug"
"op ziggo.nl krijgt u antwoord op al uw vragen."
Beide vallen een beetje tegen
"op ziggo.nl krijgt u antwoord op al uw vragen."
Beide vallen een beetje tegen

PH-MRK request startup
Je bent nog een ander belangrijk punt vergeten. Klanten die voor Z3i kiezen zijn vaak grootverbruikers. Nu kwam ik de volgende informatie tegen op de site van Ziggo:Coach4All schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:04:
Wat zou de logica hiervan zijn?Voor 5 euro meer krijg je dus:
- 2 MB download meer
- 1 MB upload minder
- geen digitale tv
- geen telefonie.
![]()
![]()
Elke abonnee kan een maximaal hoeveelheid gegevens downloaden. Dit is ingesteld om ervoor te zorgen dat nieuwsserver goed blijft presteren. De datalimiet is afhankelijk van je internetabonnement. Hoe sneller je abonnement, hoe hoger je datalimiet.
Abonnement__________Datalimiet
Internet Z1____________10 GB per maand
Internet Z2____________50 GB per maand
Internet Z3____________100 GB per maand
Internet Z3i____________200 GB per maand
Alles-in-1 Basis________10 GB per maand
Alles-in-1 Plus_________50 GB per maand
Alles-in-1 Extra________onbeperkt
Als je de datalimiet hebt bereikt, is het niet meer mogelijk om berichten van een nieuwsgroep te downloaden. Je ontvangt hierover een e-mail. In de eerstvolgende maand kun je weer opnieuw inloggen.
Z3i heeft een limiet van 200GB per maand terwijl dit ruim het snelste pakket is. Alles-in-1 extra heeft geen limiet. Dit slaat toch nergens op?

Zelfde hier in FF en IE werkt het niet , komt door een link van nl.sitestat.com die hij wilt ophalen maar niet kan vindenDagi schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:03:
Ik krijg de bestelpagina nog steeds niet te zien
http://www.ziggo.nl/bestellen
Erg vreemd..
[Voor 11% gewijzigd door MrOizo2005 op 17-05-2008 15:34]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Anoniem: 238332
Da`s alleen voor de eigen newsserver. Voor extern geld geen limiet maar de FUP waar je niks van hoort.Resinman schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:31:
[...]
Je bent nog een ander belangrijk punt vergeten. Klanten die voor Z3i kiezen zijn vaak grootverbruikers. Nu kwam ik de volgende informatie tegen op de site van Ziggo:
Elke abonnee kan een maximaal hoeveelheid gegevens downloaden. Dit is ingesteld om ervoor te zorgen dat nieuwsserver goed blijft presteren. De datalimiet is afhankelijk van je internetabonnement. Hoe sneller je abonnement, hoe hoger je datalimiet.
Abonnement__________Datalimiet
Internet Z1____________10 GB per maand
Internet Z2____________50 GB per maand
Internet Z3____________100 GB per maand
Internet Z3i____________200 GB per maand
Alles-in-1 Basis________10 GB per maand
Alles-in-1 Plus_________50 GB per maand
Alles-in-1 Extra________onbeperkt
Als je de datalimiet hebt bereikt, is het niet meer mogelijk om berichten van een nieuwsgroep te downloaden. Je ontvangt hierover een e-mail. In de eerstvolgende maand kun je weer opnieuw inloggen.
Z3i heeft een limiet van 200GB per maand terwijl dit ruim het snelste pakket is. Alles-in-1 extra heeft geen limiet. Dit slaat toch nergens op?
Ik heb hier een vraagje.
Ik had casema mega, Telefonie Altijd, Digitale Tv +(alleen)Film1 + Digitaal totaal pakket.
Maar nou vroeg ik me af nu ook met het opzegtermijn of ik nu het alles in 1 pakket extra kan nemen?
Want dat is toch een stuk goedkoper.
Maar krijg ik daar dan ook nog een digitale ontvanger bij?
Ik download veel via newsgroepen en dat is dan ongelimiteerd en bij mega niet!
Ik vind het ook schandalig dat ik geen enkel bericht heb gehad dat het omgezet zou worden geen brief geen email niks!
Maar weten jullie hier meer van?
Alvast Bedankt!
Ik had casema mega, Telefonie Altijd, Digitale Tv +(alleen)Film1 + Digitaal totaal pakket.
Maar nou vroeg ik me af nu ook met het opzegtermijn of ik nu het alles in 1 pakket extra kan nemen?
Want dat is toch een stuk goedkoper.
Maar krijg ik daar dan ook nog een digitale ontvanger bij?
Ik download veel via newsgroepen en dat is dan ongelimiteerd en bij mega niet!
Ik vind het ook schandalig dat ik geen enkel bericht heb gehad dat het omgezet zou worden geen brief geen email niks!
Maar weten jullie hier meer van?
Alvast Bedankt!

Z3i is ruim het duurste abo wat ze hebben, je krijgt hier alleen internet voor. Daar hoort dan ook onbeperkt datalimiet voor hun nieuwsserver bij en geen 200 GB.Anoniem: 238332 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:38:
[...]
Da`s alleen voor de eigen newsserver. Voor extern geld geen limiet maar de FUP waar je niks van hoort.
weet iemand al iets over het gebruik van een eigen mailserver bij ziggo? kan hier nog steeds niets over terug vinden.
ok na 10 minuten aan de foon eindelijk iemand die dat ding ook opneemt daar
De mevrouw kon geen antwoord verzinnen
De meneer daarna ook eigenlijk niet maar ging dit 'even' na vragen. Na ongeveer 5 minuten kreeg ik te horen: "dat is nog niet helemaal duidelijk maar waarschijnlijk niet". Toen ik vroeg wanneer dit wel duidelijk zou zijn, kreeg ik: "Tja uuuhm ook dat is niet duidelijk".
een en al mysterie dus.. ik ga iig overstappen naar dat ziggo alles in 1 extra. Mocht het niet bieden wat ik wil, dan zeggen we de hele zut weer op. Dat is wel weer het positieve aan maandcontracten.
ok na 10 minuten aan de foon eindelijk iemand die dat ding ook opneemt daar

De mevrouw kon geen antwoord verzinnen
De meneer daarna ook eigenlijk niet maar ging dit 'even' na vragen. Na ongeveer 5 minuten kreeg ik te horen: "dat is nog niet helemaal duidelijk maar waarschijnlijk niet". Toen ik vroeg wanneer dit wel duidelijk zou zijn, kreeg ik: "Tja uuuhm ook dat is niet duidelijk".
een en al mysterie dus.. ik ga iig overstappen naar dat ziggo alles in 1 extra. Mocht het niet bieden wat ik wil, dan zeggen we de hele zut weer op. Dat is wel weer het positieve aan maandcontracten.
[Voor 71% gewijzigd door Mrkoekie op 17-05-2008 16:01]
PH-MRK request startup
Mijn ouders hebben nu nog internet intensief (Z3), dus 12.000/1.500, en analoge TV. Zij willen overstappen naar digitale TV. Dus is het Alles-in-1 Plus pakket wel erg aantrekkelijk (€ 49,95 totaal waarbij de € 15,90 van TV al bij inbegrepen is, i.p.v. nu nog € 47,95 voor internet en € 15,90 voor TV). Een besparing van zo'n € 14,00 per maand voor hetzelfde dus (okee, iets lagere dl-snelheid bij internet, maar dat vinden ze geen ramp). Zelfs als ze TV Digitaal compleet pakken zijn ze nog goedkoper uit! Dat klopt toch? Of reken ik ergens mis?
Maar krijg je bij het Alles-in-1 Plus pakket ook een nieuw kabelmodem? Ik kan dat nergens vinden. Nu hebben ze nog een Motorola SurfBoard 5100E, maar daarop kan geen telefoon aangesloten worden! Bij de alles-in-1 pakketten staat wel "startpakket digitale televisie", dus wellicht dat dat betekent dat er een kabelmodem inzit? Voor nieuwe abonnees lijkt me dat logisch, maar geldt dat ook als je je abonnement uitbreidt van internet naar alles-in-1? Weet iemand dat?
Maar krijg je bij het Alles-in-1 Plus pakket ook een nieuw kabelmodem? Ik kan dat nergens vinden. Nu hebben ze nog een Motorola SurfBoard 5100E, maar daarop kan geen telefoon aangesloten worden! Bij de alles-in-1 pakketten staat wel "startpakket digitale televisie", dus wellicht dat dat betekent dat er een kabelmodem inzit? Voor nieuwe abonnees lijkt me dat logisch, maar geldt dat ook als je je abonnement uitbreidt van internet naar alles-in-1? Weet iemand dat?
Als je het alles-in-1 pakket neemt en je hebt nog geen Telefonie krijg je gewoon een nieuw modem.HetBiggie schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:19:
Mijn ouders hebben nu nog internet intensief (Z3), dus 12.000/1.500, en analoge TV. Zij willen overstappen naar digitale TV. Dus is het Alles-in-1 Plus pakket wel erg aantrekkelijk (€ 49,95 totaal waarbij de € 15,90 van TV al bij inbegrepen is, i.p.v. nu nog € 47,95 voor internet en € 15,90 voor TV). Een besparing van zo'n € 14,00 per maand voor hetzelfde dus (okee, iets lagere dl-snelheid bij internet, maar dat vinden ze geen ramp). Zelfs als ze TV Digitaal compleet pakken zijn ze nog goedkoper uit! Dat klopt toch? Of reken ik ergens mis?
Dat kan ja niet anders.
Het alles in 1 pakket van Ziggo van 64.95 bevat dus
TV digitaal totaal van 9.95
Internet Z3 van 47.95 (op moment is deze nog 12 megabit down maar word verhoogd naar 16mb)
bellen is bij internet Z3 gratis.
Samen is dit 57.90
Wat is verder nog in het alles in 1 pakket inbegrepen? Zit de 15.90 van kijk en luister geld (welke je voor analoog betaald) er ook reeds bij inbegrepen? Want op fora word dit gezegd maar op de site zelf word het niet nadrukkelijk vermeld.
edit:
ze kunnen hun hele site het beste weg gooien en opnieuw beginnen want ik begrijp er niets meer van.
Op de pagina over hun Alles-in-1 Extra zeggen ze dat mocht je meer pakketen wilt kun je deze voor 4.95 per stuk erbij nemen. Maar rechts daarvan staat Tv Digitaal Totaal. Welke betekend dat alle extra pakketen van 4.95 er reeds bij zitten
Links hebben ze het over analoge zenders (welke TV basis van 15.90 is) maar rechts bij de opsomming staat deze niet vermeld.
Internet Z3 van 47.95 (op moment is deze nog 12 megabit down maar word verhoogd naar 16mb)
Samen is dit 57.90
Wat is verder nog in het alles in 1 pakket inbegrepen? Zit de 15.90 van kijk en luister geld (welke je voor analoog betaald) er ook reeds bij inbegrepen? Want op fora word dit gezegd maar op de site zelf word het niet nadrukkelijk vermeld.
edit:
ze kunnen hun hele site het beste weg gooien en opnieuw beginnen want ik begrijp er niets meer van.
Op de pagina over hun Alles-in-1 Extra zeggen ze dat mocht je meer pakketen wilt kun je deze voor 4.95 per stuk erbij nemen. Maar rechts daarvan staat Tv Digitaal Totaal. Welke betekend dat alle extra pakketen van 4.95 er reeds bij zitten

Links hebben ze het over analoge zenders (welke TV basis van 15.90 is) maar rechts bij de opsomming staat deze niet vermeld.
[Voor 33% gewijzigd door Deadsy op 17-05-2008 20:59]
Anoniem: 90323
Ik Orange klant heb vandaag Ziggo alles in 1 besteld via de telefoon.
Via de site kan je ook bestellen en kan je hier aangeven of je reeds intternet hebt van Casema (of Orange). Aangezien Orange cable internet over het casema netwerk gaat mag ik aannemen dat Orange internet nu ook onder Ziggo valt. Ik hoef Orange internet dus niet op te zeggen lijkt mij hier werd ook niets over verteld. OVer het modem motorola wat ik nu heb liggen werd door de Ziggo man gezegd die kan je reservere houden je krijgt een nieuwe. Dit lijkt me erg vreemd.
Weet iemand hoe het nu allemaal echt zit?
Via de site kan je ook bestellen en kan je hier aangeven of je reeds intternet hebt van Casema (of Orange). Aangezien Orange cable internet over het casema netwerk gaat mag ik aannemen dat Orange internet nu ook onder Ziggo valt. Ik hoef Orange internet dus niet op te zeggen lijkt mij hier werd ook niets over verteld. OVer het modem motorola wat ik nu heb liggen werd door de Ziggo man gezegd die kan je reservere houden je krijgt een nieuwe. Dit lijkt me erg vreemd.
oude modems kun je houden aangezien je deze niet huurt maar cadeau krijgt bij het afsluiten van een contract.Anoniem: 90323 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:01:
Ik Orange klant heb vandaag Ziggo alles in 1 besteld via de telefoon.
heb zelf ook nog een oude Motorola surfboard liggen welke ik niet kwijt raak.
Ziggo heeft niets aan die oude Modems omdat er vaak een reden is waarom ze vervangen worden (bv geen telefoon of te langzaam etc)
En weet iemand hoe het zit met het opzeggen van je Orange cable internet. Moet dit of niet?
Gezien de tekst bij het bestellen op ziggo:
------------------------
Mijn huidige producten van Ziggo
Geef hieronder aan of je al producten van Ziggo hebt
Ik heb internet van Ziggo (of van Orange Cable)
------------------------
------------------------
------------------------
Ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af over Slim Bellen (telefonie, goedkope variant van InternetPlusBellen van KPN). Het is dus VoIP. Misschien dat ik dit beter kan vragen in het IPB topic.Anoniem: 90323 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:18:
En weet iemand hoe het zit met het opzeggen van je Orange cable internet. Moet dit of niet?
------------------------
------------------------
Anoniem: 88453
Orange is een andere ISP dan Ziggo.Anoniem: 90323 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:18:
------------------------
------------------------
Ziggo zegt alleen je telefonie abonnement op en nooit je internet abonnement.
Dus als je jaarcontrack nog niet is afgelopen bij Orange, dan moet je dus geen abbo bij Ziggo nemen, anders betaal je dubbel.
De modems zijn in bruikleen en geen eigendom van de klant.Deadsy schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:09:
[...]
oude modems kun je houden aangezien je deze niet huurt maar cadeau krijgt bij het afsluiten van een contract.
heb zelf ook nog een oude Motorola surfboard liggen welke ik niet kwijt raak.
Ziggo heeft niets aan die oude Modems omdat er vaak een reden is waarom ze vervangen worden (bv geen telefoon of te langzaam etc)
Het modem moet dan ook worden geretourneerd.
Alle Eurodocsis modems worden nog gebruikt, alleen Com21 en ouder worden niet meer gebruikt.
Kijk en luistergeld is in januari 2000 al afgeschaft.Deadsy schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:48:
Het alles in 1 pakket van Ziggo van 64.95 bevat dus
Samen is dit 57.90
edit:

Het analoge standaard pakket van 15,90 is inbegrepen in het alles-in-1 extra pakket
Daarnaast heb je het gratis Digitale standaard pakket + 5 verrassingszenders
Daarnaast krijg je gratis 2 maanden lang het Digitaal Totaal pakket.
Dit staat precies zo op de website.
Mijn huidige situatie is als volgt:
Internet Regelmatig 4000 - €29,95
BasisBellen - €4,95 (9,95 - 5 euro combikorting)
TV Digitaal (2 toestellen) Hier betaal ik niets voor, alleen €10 per jaar voor het tweede toestel
Het factuurbedrag schommelt meestal tussen de 41 en 45 euro.
Nu zit ik er aan te denken om over te stappen naar het alles-in-1 pakket van 49,95, echter is mij nog niet helemaal duidelijk of alle abonnementen gelijk blijven.
Het internetabonnement gaat van 4/1 naar 8/1,5
Het TV Digitaal abonnement blijft exact hetzelfde (?)
Alles-1-in bellen is gratis naar alle abonnees van Ziggo, klopt dit? Was dit voorheen NetVoordeel
Het is dus zo dat ik vast 49,95 betaal plus de belkosten "Nederlandse vaste tel. nummers, Nederlandse mobiele tel. nummers en Service?
Dan zou ik uitkomen op ongeveer €56 per maand.
Is dit correct, of verandert er verder ook nog iets?
edit. Als het klopt, dan is Internet Z3 toch goedkoper? Want daarbij krijg je BasisBellen gratis en heb je internet 12/1,5 ipv 8/1,5. Het enige wat je niet hebt is het gratis bellen naar Ziggo abonnees. Toch?
Internet Regelmatig 4000 - €29,95
BasisBellen - €4,95 (9,95 - 5 euro combikorting)
TV Digitaal (2 toestellen) Hier betaal ik niets voor, alleen €10 per jaar voor het tweede toestel
Het factuurbedrag schommelt meestal tussen de 41 en 45 euro.
Nu zit ik er aan te denken om over te stappen naar het alles-in-1 pakket van 49,95, echter is mij nog niet helemaal duidelijk of alle abonnementen gelijk blijven.
Het internetabonnement gaat van 4/1 naar 8/1,5
Het TV Digitaal abonnement blijft exact hetzelfde (?)
Alles-1-in bellen is gratis naar alle abonnees van Ziggo, klopt dit? Was dit voorheen NetVoordeel
Het is dus zo dat ik vast 49,95 betaal plus de belkosten "Nederlandse vaste tel. nummers, Nederlandse mobiele tel. nummers en Service?
Dan zou ik uitkomen op ongeveer €56 per maand.
Is dit correct, of verandert er verder ook nog iets?
edit. Als het klopt, dan is Internet Z3 toch goedkoper? Want daarbij krijg je BasisBellen gratis en heb je internet 12/1,5 ipv 8/1,5. Het enige wat je niet hebt is het gratis bellen naar Ziggo abonnees. Toch?
[Voor 10% gewijzigd door Gabliboeba op 18-05-2008 00:00]
Nee, want als je alleen Z3 neemt dan komt er die 15,90 voor basis TV weer bij.Gabliboeba schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:42:
Koreaans - Nederlands online woordenboek
Dat is toch je vast recht? Wat ik destijds van @home heb begrepen was dat TV Digitaal basis zonder extra kosten was. Je moest alleen zo'n kastje kopen.Bjorker schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:23:
[...]
Nee, want als je alleen Z3 neemt dan komt er die 15,90 voor basis TV weer bij.
Dus niet, dat modems in bruikleen zijn is een nieuwe regel van Ziggo en ik heb het over @home.Anoniem: 88453 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:09:
[...]
De modems zijn in bruikleen en geen eigendom van de klant.
Het modem moet dan ook worden geretourneerd.
Alle Eurodocsis modems worden nog gebruikt, alleen Com21 en ouder worden niet meer gebruikt.
Bij @home waren de modems eigendom van de gebruiker (gratis cadeau bij afsluiting contract).
Dat de modems bij Ziggo in bruikleen zijn zal wel aan het feit liggen dat de contracten bij hun niet vast zijn.
Toen ik telefoon van @home nam kreeg ik een nieuwe aris modem om mijn motorola te vervangen.
Nieuwe modem was gratis en de oude kon ik houden ook al werd dat model nog steeds gebruikt en ondersteund door @home.
Ik weet dat kijk en luister geld officieel afgeschaft is maar eigenlijk ook weer niet.
Toen ze het hier in de regio afschaften hebben ze de nama ervan verandert van Kijk en luister geld naar TV basis en inplaats van dat je het geld aan de gemeente moest betalen inde opeens @home het.
Dus ja Kijk en luister geld bestaat niet meer maar je betaald het eigenlijk nog steeds.
maja terug naar het alles in 1 pakket.
Die 2 maanden gratis Digitaal Totaal is leuk maar is ook slechts tijdelijk.
Die 5 gratis zenders daar hecht ik niet veel waarde aan aangezien niemand weet welke zenders het zijn en of ze uberhaubt wel interessant zijn.
Aan het einde bied het alles in 1 extra pakket me gewoon internet en TV basis welke samen een waarde hebben van 63.85.
Aangezien de prijs van het pakket 67.95 is ga ik dus voor 4 euro en 10 cent extra 2 maanden gratis TV digitaal totaal en voor 5 zenders waarvan niemand weet of het was is en een gratis decoder krijgen.
Ik moet toe gevend at het niet slecht is voor die 4 euro meer maar vind de besparing op de lange duur toch wel iets tegen vallen.
Dat bij dit alles in 1 extra pakket de internet snelheid hoger is dan bij mijn huidige Z3 abbo maakt denk ik niets uit want ik neem aan dat deze toch wel gelijk getrokken worden omdat er anders teveel verschillende snelheden zijn.
maja zal het denk ik wel doen en dan gewoon die decoder verkopen.
Interessant, die 3-in-1 site is geupdate en daarmee is ook de regio waarin ik woon (8261) ineens onbeschikbaar gevonden voor ziggo alles in 1, maar ik kan wel de losse producten afnemen 

[Voor 13% gewijzigd door Elypsion op 18-05-2008 01:09]
Inmiddels is de site aangepast naar 64,95Mrkoekie schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:14:
was iemand dit al opgevallen trouwens?
Onderste gedeelte geeft de informatie aan over het extra pakket (vaste prijs 64,95 p/m)
Bovenste gedeelte geeft het optie menu aan wanneer je op "bestel nu" klikt. (69,95 p/m)
Wat is eigenlijk het verschil tussen bestellen via www.ziggo.nl www.3-in-1.nl behalve de kans op een Wii? Zijn beide sites te gebruiken om als bestaande Casema klant over te stappen? Verder ben ik benieuwd wat er met je abbo gebeurt als je geen nieuw pakket aanvraagt; Geen snelheidsverhoging voor Maxi, geen nieuwe digi decoder...?
Anoniem: 87050
Da's vreemd, het kijk- en luistergeld wordt sinds die zgn. 'afschaffing', door de belastingdienst geïnd via de inkomstenbelasting, die daarvoor iets verhoogd is, dus wat die @home daar nu mee te maken heeft, is mij een raadsel.Deadsy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:41:
[...]
Ik weet dat kijk en luister geld officieel afgeschaft is maar eigenlijk ook weer niet.
Toen ze het hier in de regio afschaften hebben ze de nama ervan verandert van Kijk en luister geld naar TV basis en inplaats van dat je het geld aan de gemeente moest betalen inde opeens @home het.
Dus ja Kijk en luister geld bestaat niet meer maar je betaald het eigenlijk nog steeds.
www.3-in-1.nl/ziggo is een officiële dealer van o.a. ziggo:bureno schreef op zondag 18 mei 2008 @ 04:42:
[...]
Inmiddels is de site aangepast naar 64,95
Wat is eigenlijk het verschil tussen bestellen via www.ziggo.nl www.3-in-1.nl behalve de kans op een Wii? Zijn beide sites te gebruiken om als bestaande Casema klant over te stappen? Verder ben ik benieuwd wat er met je abbo gebeurt als je geen nieuw pakket aanvraagt; Geen snelheidsverhoging voor Maxi, geen nieuwe digi decoder...?
www.3-in-1.nl is officieel dealer van internet, telefonie en digitale televisie van UPC & Ziggo
PH-MRK request startup
En waar haal je deze wijsheid dan vandaan?Anoniem: 88453 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:07:
[...]
Orange is een andere ISP dan Ziggo.
Ziggo zegt alleen je telefonie abonnement op en nooit je internet abonnement.
Dus als je jaarcontrack nog niet is afgelopen bij Orange, dan moet je dus geen abbo bij Ziggo nemen, anders betaal je dubbel.
Orange was Wanadoo was Casema. Het heeft alleen een ander naampje. Als je vragen hebt over je Orange Cable moet je de klantenservice van Casema bellen. Dus het is nog maar de vraag hoe het zit ook gezien mijn eerdere post. Bij het bestellen van internet via ziggo staat de volgende optie die ik moet aanvinken :
"
"
Tevens staat bij de overstapservice alleen Orange Adsl niet Orange Cable.
http://www.ziggo.nl/produ...vice/internet/overstappen
No leuker zijn de Orange cable voorwaarden. Dat is gewoon een kopie van de Casema internet voorwaarden. Wat een f*cking bende eigenlijk:
http://www.orange.nl/over...voorwaarden_orange_cable/
Ik ben benieuwd naar je reactie spyder
[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 90323 op 18-05-2008 08:10]
Over het opzeggen van de kabel variant van Orange zit heel raar in elkaar. Gister ook ondervonden, je kan het beste even bellen naar de klantenservice van casema, die kunnen je het vertellen wanneer je kan opzeggenAnoniem: 90323 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 07:50:
[...]
En waar haal je deze wijsheid dan vandaan?
Orange was Wanadoo was Casema. Het heeft alleen een ander naampje. Als je vragen hebt over je Orange Cable moet je de klantenservice van Casema bellen. Dus het is nog maar de vraag hoe het zit ook gezien mijn eerdere post. Bij het bestellen van internet via ziggo staat de volgende optie die ik moet aanvinken :
"
"
No leuker zijn de Orange cable voorwaarden. Dat is gewoon een kopie van de Casema internet voorwaarden. Wat een f*cking bende eigenlijk:
Tevens is het zo als je Orange beindigt en overstapt naar Casema, dat je er niks van merkt. Je modem blijft hetzelfde, het lijntje, alleen de ISP veranderd
Net ziggo gebelt. Volgens die persoon wordt gewoon de naam omgezet en merk ik daar verder niets van. Ik wacht de bevestigingsbrief wel afStephanL schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:29:
[...]
Over het opzeggen van de kabel variant van Orange zit heel raar in elkaar. Gister ook ondervonden, je kan het beste even bellen naar de klantenservice van casema, die kunnen je het vertellen wanneer je kan opzeggen
Tevens is het zo als je Orange beindigt en overstapt naar Casema, dat je er niks van merkt. Je modem blijft hetzelfde, het lijntje, alleen de ISP veranderd
Begrijp ik goed dat die €15,90 voor kabeltelevisie via Ziggo gaat wanneer ik het alles-in-1 pakket neem? Dus dan heb ik in feite nog maar 1 factuur en is het alles-in-1 pakket van €49,95 goedkoper dan de oude Internet Regelmatig 4000, Basisbellen en Digitale TV van @Home?
Alles in 1 betekend :
- TV
- Internet
- Telefonie
----------------
Totaal xx,- euro
Ik heb nu TV van casema dat is nu ziggo ik neem alles in 1 en krijg dat echt geen extra tv factuur meer van casema
- TV
- Internet
- Telefonie
----------------
Totaal xx,- euro
Ik heb nu TV van casema dat is nu ziggo ik neem alles in 1 en krijg dat echt geen extra tv factuur meer van casema
stel als ik nu alleen internet wil nemen. dan hoef je niet perse een tv abbo te hebben. ook niet miniaal dat analoge?
ik heb nu @home, na de postcodecheck op: http://www.3-in-1.nl/ziggo/ deze mededeling
"Nog even geduld!
Uw postcode zal binnen kort worden gemigreed (?)naar het nieuwe Ziggo.
Tot die tijd is het helaas nog niet mogelijk om het Alles-in-1 Pakket aan te vragen.
De verwachting is dat u voor 1 juli het Alles-in-1 Pakket kunt aanvragen, probeer het dan nog eens!
U kunt eventueel wel de losse innternet/telefonie/digitale televisie producten bestellen via www.ziggo.nl"
Ik houd van gratis dingen, (gratis tv decoder ofzo) de aktie van Ziggo loopt echter van 16 t/m 31 mei, geachte ombudsman kan dit zomaar?
"Nog even geduld!
Tot die tijd is het helaas nog niet mogelijk om het Alles-in-1 Pakket aan te vragen.
De verwachting is dat u voor 1 juli het Alles-in-1 Pakket kunt aanvragen, probeer het dan nog eens!
U kunt eventueel wel de losse innternet/telefonie/digitale televisie producten bestellen via www.ziggo.nl"
Ik houd van gratis dingen, (gratis tv decoder ofzo) de aktie van Ziggo loopt echter van 16 t/m 31 mei, geachte ombudsman kan dit zomaar?

[Voor 3% gewijzigd door dribibu op 18-05-2008 10:42]
Ik heb het gewoon telefonisch doorgegeven.dribibu schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:38:
ik heb nu @home, na de postcodecheck op: http://www.3-in-1.nl/ziggo/ deze mededeling
"Nog even geduld!
Ook mij postcode komt met dezelfde melding.
Er is mij hierover niets verteld e.d.
ok bedankt, die decoder zal wel geen harde schijf e.d. hebben? Dan ga ik er wat dat betreft ook niet op vooruit, dus wacht ik maar ff.Hoyden schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:44:
[...]
Ik heb het gewoon telefonisch doorgegeven.
Ook mij postcode komt met dezelfde melding.
Er is mij hierover niets verteld e.d.
Dat soort vragen zijn wel te vinden in de FAQ van hun site: http://www.ziggo.nl/producten/internet/vragen.jaaoie17 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:36:
stel als ik nu alleen internet wil nemen. dan hoef je niet perse een tv abbo te hebben. ook niet miniaal dat analoge?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik zit hier ook nog met orange, maar het aanbod van ziggo (Alles-in-1 Plus, 8/1.5 mbit) ziet er zeker niet verkeerd uit, en is waarschijnlijk al met al ook nog iets goedkoper waarschijnlijk.
Mijn vraag is alleen, kan ik het email adres wat mijn vader gebruikt (@wanadoo.nl) behouden, of wordt dat dan ook veranderd? Ik heb nu trouwens 4/1 mbit/s.
Mijn vraag is alleen, kan ik het email adres wat mijn vader gebruikt (@wanadoo.nl) behouden, of wordt dat dan ook veranderd? Ik heb nu trouwens 4/1 mbit/s.
Het kabelnetwerk is van Casema.Anoniem: 90323 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 07:50:
[...]
En waar haal je deze wijsheid dan vandaan?
"
"
Op dat netwerk zijn 2 providers actief, namelijk Orange (voorheen Wanadoo) en Casema.
Orange heeft de helpdesk en de facturering uitbesteed aan Casema.
De internetdiensten, inclusief antispam, antivirus en PC antivirus en PC firewall zijn van Orange.
Als je wilt overstappen van Orange naar Ziggo of een andere provider, dan moet je dus eerst je jaarabonnement uitzitten.
Meer over de geschiedenis en overnames vindt je hier: Wikipedia: Casema
Ik moet toch eens beter opletten met wat ik heb. Ik wist dus tot vandaag niet dat @home zou overgaan in Ziggo.
Ik ga maar eens ff uitzoeken wat ik nu precies heb en of ik er voordeel bij als ik overstap maak naar dat 3-in-1 pakket van Ziggo. Momenteel heb ik dus een 3-in-1 pakket van @home.
Ik ga maar eens ff uitzoeken wat ik nu precies heb en of ik er voordeel bij als ik overstap maak naar dat 3-in-1 pakket van Ziggo. Momenteel heb ik dus een 3-in-1 pakket van @home.
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Het Wanadoo e-mailadres raak je dan kwijt, je krijgt dan een ziggo e-mailadres.jochemh schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:05:
Ik zit hier ook nog met orange, maar het aanbod van ziggo (Alles-in-1 Plus, 8/1.5 mbit) ziet er zeker niet verkeerd uit, en is waarschijnlijk al met al ook nog iets goedkoper waarschijnlijk.
Het is overigens helemaal niet meer mogelijk om een Wanadoo e-mailadres aan te maken of te verhuizen, want Wanadoo bestaat niet meer.
Wat ik me nog even afvraag. Hoe zit het met de extra tv kanalen als Film1 en Sport1 enzo. Kan je dat nog steeds in je pakket erbij nemen of hoe zit dat?
Zit dat in de "5 digitale verrassingszenders uit de 5 Keuzepakketten" wat Ziggo plus en Ziggo extra hebben?
Zit dat in de "5 digitale verrassingszenders uit de 5 Keuzepakketten" wat Ziggo plus en Ziggo extra hebben?
[Voor 26% gewijzigd door Zeror op 18-05-2008 11:31]
Het modem wordt dan omgeruild voor een telefonie modem. (Motorola SurfBoard SBV5120e of Motorola SurfBoard SBV5121e)HetBiggie schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:19:
Ja ik las het ook pas eergister in een korte brief van @home. (waarin stond dat ik het vast wel in de media had gehoord e.d.)Rakkerzero schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:22:
Ik moet toch eens beter opletten met wat ik heb. Ik wist dus tot vandaag niet dat @home zou overgaan in Ziggo.
Ja, je kunt er nog extra pakketten bij nemen.Rakkerzero schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:28:
Wat ik me nog even afvraag. Hoe zit het met de extra tv kanalen als Film1 en Sport1 enzo. Kan je dat nog steeds in je pakket erbij nemen of hoe zit dat?
Film1 of Sport1 kost 14,95 per pakket of samenvoor 22,95
Film1 en Sport1 kan nooit in het verrassingspakket zitten, want het zijn zenders uit de 5 Keuzepakketten:
Kids
Kennis & Nieuws
Film & Entertainment
Sport
Muziek
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/tarieven/z2
Deze zenders wisselen iedere maand en kun je vergelijken met het etalagekanaal.
Het is bedoeld om je lekker te maken voor de Keuzepakketten.
Heb er ook last van met IE7, echt super irritantMrOizo2005 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:33:
[...]
Zelfde hier in FF en IE werkt het niet , komt door een link van nl.sitestat.com die hij wilt ophalen maar niet kan vinden

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Ik zie Film 1 dus helaas niet in het Film & Entertainment keuzepakket zitten. Dus dat wordt dan € 14,95 per maand extra ipv. € 3,95 per maand extra.Anoniem: 88453 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:37:
[...]
Ja, je kunt er nog extra pakketten bij nemen.
Film1 of Sport1 kost 14,95 per pakket of samenvoor 22,95
Film1 en Sport1 kan nooit in het verrassingspakket zitten, want het zijn zenders uit de 5 Keuzepakketten:
Kids
Kennis & Nieuws
Film & Entertainment
Sport
Muziek
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/tarieven/z2
Deze zenders wisselen iedere maand en kun je vergelijken met het etalagekanaal.
Het is bedoeld om je lekker te maken voor de Keuzepakketten.

Heb alleen geen idee of dat meer is als ik momenteel bij @home heb.
Het is mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk hoe het nou zit met die gratis decoder.
Ik heb mijn Casema-diensten (telefonisch) over laten zetten naar het Ziggo Alles-in-1 Plus-pakket. (Minder betalen, meer snelheid.) Volgens Ziggo merk ik van deze overgang helemaal niets, alleen mijn internet wordt sneller. Ik vraag me alleen af hoe ze dit nou gaan doen met digitale TV. Ik heb namelijk helemaal niks gehoord over een nieuwe DTV-kaart of nieuwe decoder. (Nieuw modem heb ik niet nodig, want ik heb al telefonie.)
Ben dus erg benieuwd of ik nou wel een nieuwe decoder en/of DTV-kaart ga krijgen, of dat ik mijn huidige DTV-kaart kan blijven gebruiken maar dan met die 5 "verrassingszenders" toegevoegd.
Ik wacht het maar gewoon even af. Een nieuwe decoder zou leuk zijn, maar ik vind het niet zo heel erg belangrijk.
Ik heb mijn Casema-diensten (telefonisch) over laten zetten naar het Ziggo Alles-in-1 Plus-pakket. (Minder betalen, meer snelheid.) Volgens Ziggo merk ik van deze overgang helemaal niets, alleen mijn internet wordt sneller. Ik vraag me alleen af hoe ze dit nou gaan doen met digitale TV. Ik heb namelijk helemaal niks gehoord over een nieuwe DTV-kaart of nieuwe decoder. (Nieuw modem heb ik niet nodig, want ik heb al telefonie.)
Ben dus erg benieuwd of ik nou wel een nieuwe decoder en/of DTV-kaart ga krijgen, of dat ik mijn huidige DTV-kaart kan blijven gebruiken maar dan met die 5 "verrassingszenders" toegevoegd.
Ik wacht het maar gewoon even af. Een nieuwe decoder zou leuk zijn, maar ik vind het niet zo heel erg belangrijk.
Het zou natuurlijk wel leuk zijn. Kan ik m'n oude decoder gebruiken voor m'n TV-kaart.Razor.Timo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:45:
[...]
Wij krijgen een 2de decoder gratis. Dus dan kan je met 2 televisies digitaal TV kijken
[Voor 15% gewijzigd door BazzH op 18-05-2008 13:37]
Think smart........ Act stupid........
Je krijgt dus een gratis decoder en een nieuwe smartcard, zoals ook op de website staat.BazzH schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:42:
Het is mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk hoe het nou zit met die gratis decoder.
Je huidige decoder en smartcard kun je gewoon blijven gebruiken.
Meestal duurt het wel minimaal een week of langer voor je de decoder krijgt geleverd.
Wij krijgen een 2de decoder gratis. Dus dan kan je met 2 televisies digitaal TV kijkenBazzH schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:42:

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Is er iemand die al gebeld heeft hoe het zit als Internet Regelmatig samen met Basisbellen en TV Digitaal Basis omgezet wordt naar Alles-in-1 Plus?
Want ik heb namelijk die 15,90 per maand voor TV al vooruitbetaald tot Juni 2008.
Want ik heb namelijk die 15,90 per maand voor TV al vooruitbetaald tot Juni 2008.
@Hoyden en spYder:
Thx. voor jullie replies! Hoop dat dat nieuwe Motorola modem 5120/5121 net zo stabiel is als de oude Motorola 5100.
En nog wat aanvullende vragen...
Bij het Alles-in-1 pakket krijg je gratis een decoder. Nu willen mijn ouders eigenlijk een PVR (dan maar gelijk all-the-way...). Ik heb gelezen dat je kon kiezen voor ofwel het installatiepakket gratis (met digitale ontvanger, weet niet welke, denk Samsung DCB-B270R?) ofwel voor € 99,00 korting op de HD-ontvanger (dat zal de DCB-H360R van Samsung wel zijn) of op de digitale televisie harddisk recorder; welke is die laatste? De Humax iPVR9200C of de Samsung DCB-850R? Of mag je zelf kiezen?
De eerste twee maanden krijg je het TV Digitaal Totaal pakket. Hoeven zij tegen het einde van die tweede maand pas hun keus voor de digitale pakketten kenbaar te maken?
Thx. voor jullie replies! Hoop dat dat nieuwe Motorola modem 5120/5121 net zo stabiel is als de oude Motorola 5100.
En nog wat aanvullende vragen...
Bij het Alles-in-1 pakket krijg je gratis een decoder. Nu willen mijn ouders eigenlijk een PVR (dan maar gelijk all-the-way...). Ik heb gelezen dat je kon kiezen voor ofwel het installatiepakket gratis (met digitale ontvanger, weet niet welke, denk Samsung DCB-B270R?) ofwel voor € 99,00 korting op de HD-ontvanger (dat zal de DCB-H360R van Samsung wel zijn) of op de digitale televisie harddisk recorder; welke is die laatste? De Humax iPVR9200C of de Samsung DCB-850R? Of mag je zelf kiezen?
De eerste twee maanden krijg je het TV Digitaal Totaal pakket. Hoeven zij tegen het einde van die tweede maand pas hun keus voor de digitale pakketten kenbaar te maken?
Wij hebben gisteren ons abbo om laten zetten naar een 3in1 pakket. Hoe lang duurt het voordat de snelheid wordt verhoogd? De helpdesk medewerkster wist dit namelijk niet.
Weet iemand al wat meer van news.ziggo.nl? Vooralsnog lijkt hij niet te bestaan. Casema news server is gelukkig nog wel up 

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
ik begreep dus dat we deze zomer al docsis 3 krijgen? En gaan dan de "alleen internet" abbo's ook nog wat vooruit? Zoals het er nu voorstaat foucussen ze zich alleen maar op de alles-in-een paketten.
En zeker als je leest dat adsl20mbit al voor 20 euro beschikbaar is terwijl je bij kabel voor de helft duurder net aan 4 mbit krijgt
Daar klpt dus al iets niet.
En zeker als je leest dat adsl20mbit al voor 20 euro beschikbaar is terwijl je bij kabel voor de helft duurder net aan 4 mbit krijgt

Bij ADSL is 20Mbit niet 20MbitPainkillA schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:03:
ik begreep dus dat we deze zomer al docsis 3 krijgen? En gaan dan de "alleen internet" abbo's ook nog wat vooruit? Zoals het er nu voorstaat foucussen ze zich alleen maar op de alles-in-een paketten.
En zeker als je leest dat adsl20mbit al voor 20 euro beschikbaar is terwijl je bij kabel voor de helft duurder net aan 4 mbit krijgtDaar klpt dus al iets niet.

Ze zijn wel aan het prutsen zeg. Gisteren was alles nog te bestellen in mijn postcodegebied (voormalig @Home); vandaag geeft de postcodecheck aan dat alle diensten beschikbaar zijn, maar zodra je gaat bestellen komt er alsnog te staan dat Ziggo niet beschikbaar is op de betreffende postcode. 

#
Wat maakt het uit, de nieuwsserver zelf veranderd niet.Terror schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:59:
Weet iemand al wat meer van news.ziggo.nl? Vooralsnog lijkt hij niet te bestaan. Casema news server is gelukkig nog wel up
news.ziggo.nl wordt gewoon een alias voor de huidige newsserver.
Dit topic is gesloten.