Toon posts:

[ziggo] @Home, Casema en Multikabel bundelen krachten OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 33.168 views

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021
@Home, Casema en Multikabel bundelen krachten tot Ziggo! ^)

nieuws: 'Kabelgigant Zesko gaat Ziggo heten'

nieuws: Fusie kabel-isp's: dienstenaanbod per 1 juli op de schop

Wie gaan er samen?

--------------------------------------------------------------------------------
@Home is één van de grootste kabelexploitanten in Nederland en beschikbaar voor 1,8 miljoen huishoudens in het noorden, oosten en zuiden van het land. Sinds mei 1999 surfen, mailen, chatten en downloaden abonnees supersnel over de kabel en via het draadloze netwerk van @Home. Met een ruime keuze aan standaard en digitale radio- en televisiezenders biedt @Home amusement, communicatie en informatie. Zoals u het wilt. Zoals het hoort. Voor meer informatie kijkt u op www.home.nl.
--------------------------------------------------------------------------------
Casema biedt via het moderne netwerk een scala aan elektronische diensten en producten. Zoals radio & televisie, digitale radio en televisie, breedbandinternet, IP-televisie, (zakelijke) telefonie en datacommunicatie. Voor meer informatie kijkt u op www.casema.nl
Multikabel levert zijn media- en communicatiediensten aan particulieren, bedrijven en instellingen binnen en buiten Noord-Holland. Multikabel levert aan ongeveer 320.000 klanten in Noord-Holland radio- en televisieprogramma`s.

Als u in ons servicegebied woont, kent u Multikabel waarschijnlijk vooral door dagelijks gebruik te maken van onze diensten op het vlak van televisie en radio, internet en telefonie. Deze communicatiediensten zijn een vanzelfsprekend deel van het leven geworden. En Multikabel doet er alles aan om die vanzelfsprekendheid te behouden, ook als de techniek steeds meer nieuwe mogelijkheden biedt. Multikabel, wel zo makkelijk.

Multikabel vindt dat een aanbieder van communicatiediensten vooral oog moet hebben voor de wens van de klanten: toegankelijke, begrijpelijke diensten, die eenvoudig en snel te gebruiken zijn en die flexibel zijn aan te passen aan de nieuwe omstandigheden. Hoe complex de achterliggende technologie ook is. Om het zo makkelijk mogelijk te houden en steeds makkelijker te maken - terwijl de ontwikkelingen elkaar steeds sneller opvolgen - zijn de mensen van Multikabel dagelijks in touw. Vaak onzichtbaar, maar wel met heel merkbare resultaten voor vele kijkers, luisteraars, internetters en bellers. Kijk voor meer informatie op www.multikabel.nl.

Bron: http://www.naar1bedrijf.nl/

Heeft iemand enig idee wat dit gaat betekenen voor de huidige abbonees? Komen er nieuwe acties of bundels? Blijft het zender pakket hetzelfde, wat gebeurd er met de kwaliteit van het signaal, de snelheden en de klantenservice?

Alle reacties of aanvullende informatie is welkom :+

Er is een Q&A gedeelte op de website, maar hier is weinig in terug te vinden en worden vage antwoorden gegeven. Het idee leeft bij mij om na het verzamelen van een aantal goede en nuttige vragen dit op het ziggo forum te plaatsen. Terugkoppeling volgt dan weer hier etc.

Openstaande vragen:
Komt er een OpenTV box net zoals bij UPC?

Handige links:
http://www.digitalekabelt...ific_atlanta_hdtv_p.shtml
http://ziggo-gebruikers.nl/
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/
http://www.broadbandtvnews.com

[Voor 11% gewijzigd door Rocco82 op 29-04-2008 11:15]

Mvg, Rob.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:01
Mijn ouders wonen sinds kort in @Home/Ziggo gebied en willen graag digitale tv maar heb ze aangeraden te wachten met decoder ivm lancering Ziggo volgende maand. Ben benieuwd of er nu ook een OpenTV box net zoals bij UPC gelijk wordt gelanceerd die dus UitzendingGemist e.d. aan zal kunnen.

Er zouden testen lopen in het Casema gebied met één merk box de Scientific Atlanta Explorer 8455 DVB maar het is erg stil.. In een interessante link die in de startpost niet mag ontbreken is de gebruikers site/forum ziggo-gebruikers.nl en de informatieve site digitalekabeltelevisie.nl en broadbandtvnews

[Voor 3% gewijzigd door funrider op 29-04-2008 10:55]

• SiXel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-03 11:55
Vandaag hebben we een nieuwsbrief per post ontvangen over de naamswijziging van @Home naar Ziggo.
Het eerste dat mij opkwam is help, hoe zit het met de emailadressen ?! :X

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://www.ziggo.nl/
Ik vind deze ook erg grappig :/

Ik ben benieuwd wat we ervan kunnen verwachten, hopelijk blijft het net zo stabiel als ik van Casema gewend ben en gaan de tarieven niet omhoog, want daar lees ik nergens iets over :X

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 11:18
Die blijven hetzelfde neem ik aan, want als Multikabel abbonnee moest ik pas nog iets veranderen aan mijn mailinstellingen (account is veranderd naar het mailadres dat je gebruikt o.i.d. :P) En ik denk niet dat ze dat soort wijzigingen een maand voordat je een ander mailadres krijgt. En het kan altijd nog dat je een dubbel adres krijgt, dus een nieuw ziggo adres kan aanvragen, en oude mails daarheen gestuurd worden, maar dit verwacht ik niet. Het lijkt me dat je mailadres gewoon blijft bestaan.

Waar plakken jullie de Ziggo sticker? zit bij ons op de PC kast waar de router staat :P

/offtopic: staat dit topic niet een beetje in het verkeerde subforum?

[Voor 6% gewijzigd door hugoy op 14-05-2008 22:16]

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57

Pinobigbird

doesn't share food!

De e-mailadressen zullen ze echt nooit opheffen. [knip] * Pinobigbird moet sneller antwoorden

[Voor 56% gewijzigd door Pinobigbird op 14-05-2008 22:14]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 13:34

SiliconError

:(){ :|:& };:

Ik hoop dat ze hun bijna monopolie niet te veel gaan misbruiken, maar aanwenden om een mooie landelijke standaard neer te zetten die kan concurreren met het KPN bolwerk.

Ohja, en.... Ziggo. Mijn eerste reactie was... 8)7
Wat is dat toch met die marketingbobo's tegenwoordig. Ze bedenken alleen nog maar weinig tot niets-zeggende merknamen.

Het had echt net zo goed gestaan achter op een chinees autootje, of een Telsel tandenborstel, of een nieuw prepay abonnement van KPN... de voorgevel van een broodjeswinkel, of... anyway, you get the point :X
En toen ik de brief/folder zag liggen vanmiddag dacht ik dat ik reclame van Orange had gekregen :P

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:01
hugoy schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:13:

/offtopic: staat dit topic niet een beetje in het verkeerde subforum?
Tja hun hoofd ding was/is kabel tv dus past denk wel hier. Maar met internet/telefonie verhaal kun je t ook onder ander kopje zetten indeed.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:49
--> IH

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:58
Ik hoop wel dat mijn alphacrypt blijft werken in mijn Sony LCD TV, vind ik zelf erg prettig i.p.v. een losse decoder. Het zal mij benieuwen ...

• ThaClown
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-02 08:39

ThaClown

Design is more then pretty...

Ik ben zooo bang dat mijn Alphacrypt nu niet gaat werken... Ik heb alles eindelijk zoals ik het wil (Server met FireDTV-C en Mediaportal client)

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 12:53
Wat ik mij afvraag:

- Gaan de prijzen omhoog/omlaag?
- Gaan de snelheden omhoog?
- Gaat Ziggo (wat een vreselijke naam overigens) wel eigen mailservers toestaan (nu casema doet het niet)?
- Ik heb in principe abbo bij Casema. Hoe is dit geregeld met een vroegtijdige overstap. Ik heb een contrct met Casema en niet met Ziggo, hoe is dit geregeld?

Die sticker vind ik echt mooi. midden op m'n beeldscherm, televisie en toetsen van telefoon.. you'll never know :P ;)

PH-MRK request startup

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Die site is nog steeds down :X
Wat een prutsers zijn het nu al zeg, elke marketeer kan bedenken dat een site live moet zijn op de dag dat de folders de deur uit gaan? :X

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zijn de goedkoopste abbo`s van alle 3e de aanbieders evensnel en even duur ?
Anders zie ik nog wel wat upgrades qua snelheid er aankomen. ( Of prijsverhoginen .. )

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Denk dat belangrijkste vraag voor veel mensen nu is: kan ik m'n huidige (internet)abonnement opzeggen wegens wijziging van de contractspartij?

• Anoniem: 204528
  • Niet online
Heeft iemand enig idee wat dit gaat betekenen voor de huidige abbonees? Komen er nieuwe acties of bundels? Blijft het zender pakket hetzelfde, wat gebeurd er met de kwaliteit van het signaal, de snelheden en de klantenservice?
Ik ben ook benieuwd hoe ze het allemaal gaan gelijktrekken, of waren de snelheden/prijzen allemaal al hetzelfde bij de verschillende bedrijven?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 23:19
Bigbadkip schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:44:
Zijn de goedkoopste abbo`s van alle 3e de aanbieders evensnel en even duur ?
Anders zie ik nog wel wat upgrades qua snelheid er aankomen. ( Of prijsverhoginen .. )
multikabel heeft laatst hun down en up speeds omhoog gegooid bij alle abbos behalve de snelste geloof ik.
Ze kunnen het niet maken om deze weer omlaag te gooien bij de Multikabel klanten dus zullen de casema en @home klanten hun speeds gelijk moeten trekken met multikabel.

Ontving vandag de ziggo flyer en daar stonden als Ziggo speeds nog de huidige @home speeds op wat best gaar is.

• Anoniem: 204528
  • Niet online
Ik snap trouwens niet precies waarom ik de brief heb gekregen..

Dit gaat om een fusie tussen @Home, Casema & Multikabel.
Wij gebruiken Orange voor internet (eerst wanadoo) en Casema alleen voor de televisiekanalen. Als ik zo op de website van Casema kijk dan bieden zij zelf ook internet abbo's aan. Ik mag dus aannemen dat deze fusie geen invloed op mijn verbinding zal hebben qua internet maar alleen qua televisie?

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 11:37
Anoniem: 204528 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:16:
Ik snap trouwens niet precies waarom ik de brief heb gekregen..

Dit gaat om een fusie tussen @Home, Casema & Multikabel.
Wij gebruiken Orange voor internet (eerst wanadoo) en Casema alleen voor de televisiekanalen. Als ik zo op de website van Casema kijk dan bieden zij zelf ook internet abbo's aan. Ik mag dus aannemen dat deze fusie geen invloed op mijn verbinding zal hebben qua internet maar alleen qua televisie?
Klopt. Het abonnementsgeld voor tv zal binnenkort door Ziggo afgeschreven worden, in plaats van Casema.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-03-2016
r0el schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:46:
Denk dat belangrijkste vraag voor veel mensen nu is: kan ik m'n huidige (internet)abonnement opzeggen wegens wijziging van de contractspartij?
Dat is een goeie, ben ook wel benieuwd. Kan er niks over vinden op de verschillende topics

• r0el
  • Niet online
boekenbon schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:47:
[...]

Dat is een goeie, ben ook wel benieuwd. Kan er niks over vinden op de verschillende topics
Morgen gaat iig de aangetekende brief op de bus dus ik ben benieuwd! ik hou jullie op de hoogte...

• Rocco82
boekenbon schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:47:
[...]

Op het forum van ziggo-gebruikers is hier wel degelijk iets van terug te vinden.

Door het wijzigen van het betalingsplan (2 maanden vooruit) heeft @home als het ware de voorwaarden van de gesloten overeenkomst gewijzigd en je kunt dus je abbonoment opzeggen zonder opzegtermijn of contractsduur in acht te nemen.

Daarnaast heeft @home verzuimd om dit in de brief te vermelden en daarmee ook nog tekort geschoten, ik weet dat er al mensen zijn die al begonnen zijn om hier werk van te maken. Hoe het bij de andere providers is gelopen is mij nog niet bekend.

Waar ik wel heel benieuwd naar ben is of er nieuwe acties komen met HD ontvangen, ga uit huis bij mijn ouders (@home) en moet dus nu een nieuw contract afsluiten....ik wacht het nog even af. Hopelijk is morgen (16-Mei is de officiele lanceringsdatum van de site) de site online met de nieuwe informatie.

Groeten,
Rob.

Mvg, Rob.

• Mrkoekie
DH.FiReHaWK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:36:
[...]

Op het forum van ziggo-gebruikers is hier wel degelijk iets van terug te vinden.

Door het wijzigen van het betalingsplan (2 maanden vooruit) heeft @home als het ware de voorwaarden van de gesloten overeenkomst gewijzigd en je kunt dus je abbonoment opzeggen zonder opzegtermijn of contractsduur in acht te nemen.

Daarnaast heeft @home verzuimd om dit in de brief te vermelden en daarmee ook nog tekort geschoten, ik weet dat er al mensen zijn die al begonnen zijn om hier werk van te maken. Hoe het bij de andere providers is gelopen is mij nog niet bekend.

Waar ik wel heel benieuwd naar ben is of er nieuwe acties komen met HD ontvangen, ga uit huis bij mijn ouders (@home) en moet dus nu een nieuw contract afsluiten....ik wacht het nog even af. Hopelijk is morgen (16-Mei is de officiele lanceringsdatum van de site) de site online met de nieuwe informatie.

Groeten,
Rob.
dat zou dus ook het geval zijn voor casema. Casema rekent ook per maand af. Ik weet natuurlijk niet of de oude casema klanten ook per 2 maanden moeten gaan betalen. Ik heb hier namelijk ook niets over gehoord.

PH-MRK request startup

• Mrkoekie
r0el schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:20:
[...]

Morgen gaat iig de aangetekende brief op de bus dus ik ben benieuwd! ik hou jullie op de hoogte...
heb je casema, @home of MK?

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rocco82

Vanmorgen (15 mei) was er een pers-presentatie van Ziggo op het hoofdkantoor van Casema in den Haag.
De MGV was ook uitgenodigd en aanwezig bij de de lancering van het nieuwe merk. Hier volgen enige notities :

Morgen, 16 mei gaat Ziggo dus officieel van start.
Men presenteert zichzelf als een heel nieuw bedrijf.
De hele organisatie is zodanig ingericht dat de beleving van de klant en de relatie daarmee centraal staat.
Men wil b.v. gaan werken met klantenpanels van zo'n 15 tot 20 duizend mensen, waarbij hun beleving en wensen mbt. de dienstverlening en het diensten aanbod worden geïnventariseerd. Dat daarmee b.v. het aanbod aan zenders in het RTV pakket wordt bepaald werd als voorbeeld genoemd. Het motto daarbij is "luisteren naar de klant".
Ook het klanten informatie systeem zal de mogelijkheid bieden om 1 ingang te hebben voor alles wat een bepaalde klant aangaat. Ik begreep dat deze ook zodanig is ingericht dat bekend is of men bij een klacht/storing stappen achterwege kan laten zodat als je een tweede keer voor dezelfde storing belt niet alles opnieuw hoeft te testen.
Komend najaar verwacht men alles op orde te hebben en worden een aantal grote zaken gelanceerd, zoals een groter aanbod van programma’s in HD-kwaliteit, interactieve TV en Video on Demand.
De plannen voor internet behelzen dat halverwege dit jaar de maxima naar 30MBps gaan en vervolgens tot halverwege volgend jaar met de komst van Docsis 3 stijgen naar 100MBps. Daarmee is het maximum nog steeds niet bereikt. Met dergelijke getallen ziet Ziggo dan ook geen noodzaak om zich bezig te houden met Fiber to the Home (glasvezel tot de voordeur).
Men gaat komende tijd inzetten op Alles in 1 pakketten (HD PVR) en HDTV (HD settop box) in samenwerking met een groot aantal retailers. De promotie van HDTV gaat onder de noemer "digitale sportzomer". Navraag leverde als datum juni.
Ziggo geeft onomwonden aan dat in de Alles in 1 pakketten hun markt ligt. Al hun diensten worden geleverd in slechts 3 "smaken".
Op termijn ziet Ziggo dat alle kabelnetwerken landelijk zijn gekoppeld.
Zakelijk gaat men voor het product "Office Extra" een "glasproduct voor het MKB".
Er wordt gestart met een service team aan huis en de komende 2,5 jaar verder uitgebouwd. De bedoeling is dat deze op aanvraag van klant de huisinstallatie controleert en klant adviseert. Deze service is voor de klant gratis waarbij Ziggo verwacht het aantal klachten enorm te kunnen reduceren. Het team kan eventueel de installatie aanpassen als er problemen blijken te zijn.

Het persbericht van Ziggo:

Ziggo biedt gemak en plezier 15-05-2008 | 16:36

Ziggo – het grootste kabelbedrijf van Nederland – gaat op 16 mei van start. Dit is vanochtend bekendgemaakt tijdens de persconferentie van Ziggo in Den Haag. Ziggo komt voort uit de fusie van @Home, Casema en Multikabel, maar beschouwt zichzelf als een geheel nieuw bedrijf. Ziggo levert diensten op het gebied van informatie, communicatie en amusement en wil haar klanten hierbij vooral gemak en plezier bieden.

“De relatie met onze klanten staat centraal bij Ziggo,” zegt Bernard Dijkhuizen, CEO van Ziggo. “Wij leveren diensten zoals televisie, internet en telefonie die een vitale rol in het leven van onze klanten spelen. Daarom staat klanttevredenheid centraal in de aanpak van ons nieuwe bedrijf. We hebben samen met ruim 3000 collega’s keihard gewerkt aan deze lancering en gaan nu van start om de klanttevredenheid stap voor stap te verbeteren. Er zal vast nog wel iets niet zo lopen als we hadden gewild, maar we staan wel klaar om problemen meteen aan te pakken en op te lossen.”

Vanuit de oorspronkelijke kabelbedrijven zijn vele collega’s bij elkaar gezet om maximaal te kunnen profiteren van expertise, ervaring en kennis. Deze inzet geeft Ziggo het vertrouwen dat nodig is om 3,3 miljoen klanten met een goed gevoel deel te laten uitmaken van het nieuwe bedrijf. Met behulp van Klantenpanels, waar duizenden klanten deel vanuit maken, en maandelijkse klanttevredenheidsmetingen gaat Ziggo tevens goed luisteren naar haar klanten en ze betrekken bij de verdere inrichting en aanpak van het bedrijf. Ziggo werkt actief aan nieuwe ontwikkelingen. Komende tijd volgt een groter aanbod van programma’s in HD-kwaliteit, introduceert Ziggo interactieve Video on Demand en brengt het bedrijf de snelheid voor internet naar 100 MBps.

Over Ziggo Ziggo is een landelijke aanbieder van media- en communicatiediensten. Ziggo bedient circa 3,3 miljoen huishoudens, 1,4 miljoen breedband internetklanten, ruim 900.000 afnemers van digitale televisie en 750.000 telefonieabonnees. Producten en diensten voor de klein- en grootzakelijke markt betreffen zaken als telefonie, datacommunicatie en elektronische betalingsmogelijkheden. Het verzorgingsgebied – met sterke regionale bases – strekt zich uit over heel Nederland.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rocco82
Mrkoekie schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:54:
[...]

dat zou dus ook het geval zijn voor casema. Casema rekent ook per maand af. Ik weet natuurlijk niet of de oude casema klanten ook per 2 maanden moeten gaan betalen. Ik heb hier namelijk ook niets over gehoord.
Het gaat niet over betal voor 2 maanden, het gaat erover dat de abbonees in Mei ook voor Juni moesten betalen (2 x normale factuur dus). Daarna in Juni voor Juli etcetera tot in December voor Januari 2009. Je betaald dan dus 13x dit jaar.

Groeten,
Rob.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 261171

Aan de vooravond van de pr-campagne van Ziggo is de kabelkolos op de vingers getikt door de Consumentenbond vanwege vervroeging van het betalingsmoment.
zie link http://webwereld.nl/ref/rss/51083

Ziggo is het nieuwe merk waarin de kabelinternetaanbieders @Home, Casema en Multikabel zijn verenigd. Vandaag is de officiële perspresentatie en morgen start de pr-campagne van het nieuwe bedrijf.

Telecommunicatiewet
Vanwege de fusie moeten klanten van @Home hun abonnementskosten vooraf gaan betalen, waardoor zij in mei twee afschrijvingen voor hun kiezen kregen. Volgens de Consumentenbond

is de internetaanbieder hierbij op twee punten in de fout gegaan. De informerende brief aan klanten is slechts één week vooraf verstuurd en verzuimt te melden dat klanten de mogelijkheid hebben om hun contract op te zeggen.

De handelwijze van Ziggo is in strijd met de Telecommunicatiewet die providers verplichting contractswijzigingen tenminste vier weken van te voren kenbaar te maken. Ook moeten zij de klant uitdrukkelijk wijzen op de mogelijkheid van opzeggen door die verandering.

Excuusbrief
Na overleg met de consumentenorganisatie heeft Ziggo toegezegd hun klanten alsnog een brief te sturen om dit recht te zetten. Klanten van @Home en Multikabel kunnen in het geval van betalingsproblemen contact opnemen met de Klantenservice. Indien zij niet akkoord gaan met de wijziging, kunnen zij hun abonnement binnen vier weken schriftelijk opzeggen, zo meldt belangenvereniging voor kabelinternetters Coax.

Verontwaardiging
Dankzij de strapatsen met de vervroegde betaling is @Home/Ziggo weer terug in de Klachten Top 3 van het consumententelevisieprogramma Kassa. Op het forum van Ziggo-gebruikers wordt verschillend gereageerd op de kwestie. Er klinkt enige verontwaardiging dat het bericht in de media is verschenen voordat de excuusbrief is verstuurd.

Ziggo was niet bereikbaar voor commentaar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BazzH
  • Laatst online: 22:29

BazzH

Kei-goed...

Moet zeggen dat ze dit inderdaad wel wat beter hadden kunnen coordineren.

Gisteren kreeg ik een brief van Casema / Ziggo. De brieven zouden gaan over de veranderingen. Maar dat is helemaal niet zo. Er staat totaal geen nuttige informatie in. En dat de verandering eraan zat te komen, tja dat wisten we natuurlijk al.

Ik dacht dus even naar www.ziggo.nl te gaan, om alvast wat meer te lezen. Maar helaas is Ziggo nog niet zo ver en heb je een username wachtwoord nodig om op de website te komen.

Dus de belangrijke zaken worden niet gecommuniceerd en de overbodige reclame wordt wel verstuurd..... Handig.

Think smart........ Act stupid........

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 10:40

fjs

PSN: ftltc

Er stond wel 'nuttige' informatie in. Je moet nu 10 cpm betalen voor de helpdesk inplaats van lokaal tarief. Dat stond er in die dure mooie brief.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 29-05 19:52
De ziggo site is up!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rocco82
Gedeeltelijk, meer dan de helft werkt nog niet. En je kan nog niet echt iets bestellen of wijzigen, ik krijg op mijn adres in ieder geval (Tilburg heb al @home) de melding dat ziggo niet beschikbaar is. Waarschijnlijk weer eens te ongeduldig ;)

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cubic X
Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met mijn internet snelheid...ik heb net twee week geleden alles van @home aangeschaft (niet als bundel, dat kon niet omdat ik al twee jaar internet van @home had. Dus TV en bellen apart aangeschaft). Betaal per maand ongeveer 55 euro (eigenlijk 40 euro want €15.70 aan analoge kabel kosten voor de overige TV's in huis. Ik heb TV Basis en Volop24 uur bellen). Ziggo bied het alles in één pakket aan voor 40 euro per maand (incl die 15 euro analogekabel kom ik dus weer op 55 euro). Ik hoop niet dat ze nou automatisch mij overzetten op dat alles in één pakket...want dan wordt mijn internet snelheid gewoon gehalveerd :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 87050

Weliswaar in hele kleine lettertjes helemaal onderaan de brief, wat je normaal gesproken niet eens meer (bewust) leest, maar het stónd er inderdaad wel :+

Edit: Oh pardon, ik zie net je de brief moet 'opentrekken'. Er zitten 2 delen met opzet aan elkaar geplakt, en als je ze losgetrokken hebt komt de 'verrassing' tevoorschijn :D

En nog 3 nuttige stickers erbij waar alles op staat ook, ik kan m'n geluk niet op! _/-\o_

[Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 87050 op 16-05-2008 08:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BazzH

BazzH

Kei-goed...

fjs schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:08:
Er stond wel 'nuttige' informatie in. Je moet nu 10 cpm betalen voor de helpdesk inplaats van lokaal tarief. Dat stond er in die dure mooie brief.
Helpdesk vind ik niet interessant. Die heb ik in 3 jaar tijd 1 keer moeten bellen over mijn telefonie-aansluiting en dat was ook nog eens mijn eigen schuld. (Je kon kiezen uit: geen vermelding in het telefoonboek + nummer niet weergeven of vermelding in het telefoonboek + nummer wel weergeven. Ik wilde een combinatie van die 2 en dat heb ik telefonisch moeten regelen.)

En de website doet het nu wel. Maar was het niet handig geweest om die in hetzelfde design te maken als die brief + kaartjes? (Groen, de website is blauw.)

[Voor 11% gewijzigd door BazzH op 16-05-2008 08:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 11:56
Sowieso als ik de postcode invoer waar wel een @Home abbonement op staat, kan Ziggo 'hier geen producten leveren'.
Toch vreemd nietwaar? Of zou de site nog niet volledig operationeel zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BazzH

BazzH

Kei-goed...

the-edge schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:01:
Sowieso als ik de postcode invoer waar wel een @Home abbonement op staat, kan Ziggo 'hier geen producten leveren'.
Toch vreemd nietwaar? Of zou de site nog niet volledig operationeel zijn?
Denk het niet. Ik wil eigenlijk wel weten wat voor abbonnement ik nu bij Ziggo ga krijgen. Ik neem bij Casema namelijk DTV+telefonie+internet (Multi) af en ben benieuwd of ik nu bij Ziggo automatisch zo'n alles-in-1 pakket ga krijgen. Dat zou voor mij interessant zijn, want dan ga ik in snelheid omhoog en in prijs omlaag.... Doen ze dat niet, dan moet ik natuurlijk z.s.m. de hele boel opzeggen en opnieuw aanvragen. (Doe ik het zolang wel even met een onbeperkt UMTS-abbo van de baas.)

Maar de klantenservice meldt onder andere dit:
Warning: file_get_contents(http://pcc.ziggo.nl/XmlRp...527JR&hr=38&dealer=ATHOME) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! in /content/data/NL_HOME/inc/phplib/serviceAbilityCheck.inc on line 23

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:15

mace

Sapere Aude

Grmbl, ik denk dat ik overstap op schotel. :(

De toon van ziggo bevalt me totaal niet!
Alles is zo kinderlijk gecommuniceerd, het lijkt Ben wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrkoekie
DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 07:43:
[...]

Het gaat niet over betal voor 2 maanden, het gaat erover dat de abbonees in Mei ook voor Juni moesten betalen (2 x normale factuur dus). Daarna in Juni voor Juli etcetera tot in December voor Januari 2009. Je betaald dan dus 13x dit jaar.

Groeten,
Rob.
verkeerd begrepen dan.. excuus

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bluek
  • Laatst online: 20:14
Zoasl la gezegd de ziggo site is op.. en de casema site linkt gelijk door naar de ziggo site.
Factuuur online op de ziggo site wekt nog niet.
Bij webmail kan je kijken uit de verschillende providers. Dat werkt bij mij wel.

De abonnementen lijken wel iets anders. Ben benieuwd of de huidige snelheden in de pakketen worden gestopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 14572

Hmmm.. kan de pdf met voorwaarden niet openen op Ziggo. Hoe kunnen we opzeggen, of staat dat in de brief?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ach wat een gezanik over niks zeg... De brief is niet 100% correct... Welke brief, en van welk bedrijf, is dat wel?
Volgens mij zijn de mensen die zeiken de mensen die niet tevreden zijn over hun kabelaar en van de situatie misbruik willen maken om van het abbonnement af te komen.
Trouwens, is er ook gekeken naar de abbonementsvoorwaarden/algemene voorwaarden van het huidige abbo? Waarschijnlijk staat daar ook nog iets van een clausule in over abbonementswijzigingen en opzegtermijnen. Misschien is dat wel de hele reden dat het niet in de brief staat.

Verder gaan de abbo's 1-op-1 over naar een andere naam. Alleen een paar uitzonderingsgebieden daargelaten krijg je gewoon hetzelfde voor hetzelfde geld. Staat allemaal netjes in de brief.

Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda Magna V30 '85

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:17

Jiffy

God, you're ugly!

DH.FiReHaWK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:36:
[...]
Het twee maanden vooruit betalen klopt niet: tot nu toe betaalde je (iig bij Multikabel) altijd áchteraf. Dat wordt nu gewijzigd in vóóraf betalen. Eenmalig wordt er dus in één maand twee keer geïncasseerd, daarna is het weer gewoon elke maand betalen. Die twee keer is nodig om vooraf te kunnen incasseren. Dit jaar zul je dus 13x betalen. Nee, je betaalt niet teveel: zodra je opzegt, heb je gewoon internet/telefonie/tv tot het einde van de maand waar je voor betaald hebt.
edit:
spuit 11...

Multikabel heeft mij trouwens wél (per mail) op de hoogte gesteld dat het mij, vanwege de gewijzigde (betalings)voorwaarden vrij staat om het contract op te zeggen. Voorlopig blijf ik echter lekker zitten: internet is snel en betrouwbaar, zeker na de laatste upgrade naar 16 Mbps down, 3 Mbps up. De toekomst (100 Mbps) ziet er óók niet verkeerd uit.

Het enige wat ik nog in de gaten moet houden (en wat voor mij een breekpunt is voor wat betreft het aanhouden van het abonnement), is of ze de mogelijkheid voor een eigen mailserver laten bestaan. Er is sprake van geweest die mogelijkheid te beëindigen en aangezien ik bijna al m'n mail via m'n eigen domein(tje) laat lopen zou dat uitermate irritant zijn. Voorlopig schijnt dat echter, na forse protesten, in de ijskast te zijn gezet. Nou ja, aandachtspuntje mijnerzijds dus...

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 130184

Waarom kon dit trouwens niet in het "@Home, Casema en Multikabel bundelen krachten" topic?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrkoekie
Jiffy schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:24:
[...]

Het twee maanden vooruit betalen klopt niet: tot nu toe betaalde je (iig bij Multikabel) altijd áchteraf. Dat wordt nu gewijzigd in vóóraf betalen. Eenmalig wordt er dus in één maand twee keer geïncasseerd, daarna is het weer gewoon elke maand betalen. Die twee keer is nodig om vooraf te kunnen incasseren. Dit jaar zul je dus 13x betalen. Nee, je betaalt niet teveel: zodra je opzegt, heb je gewoon internet/telefonie/tv tot het einde van de maand waar je voor betaald hebt.
edit:
spuit 11...

Multikabel heeft mij trouwens wél (per mail) op de hoogte gesteld dat het mij, vanwege de gewijzigde (betalings)voorwaarden vrij staat om het contract op te zeggen. Voorlopig blijf ik echter lekker zitten: internet is snel en betrouwbaar, zeker na de laatste upgrade naar 16 Mbps down, 3 Mbps up. De toekomst (100 Mbps) ziet er óók niet verkeerd uit.

Het enige wat ik nog in de gaten moet houden (en wat voor mij een breekpunt is voor wat betreft het aanhouden van het abonnement), is of ze de mogelijkheid voor een eigen mailserver laten bestaan. Er is sprake van geweest die mogelijkheid te beëindigen en aangezien ik bijna al m'n mail via m'n eigen domein(tje) laat lopen zou dat uitermate irritant zijn. Voorlopig schijnt dat echter, na forse protesten, in de ijskast te zijn gezet. Nou ja, aandachtspuntje mijnerzijds dus...
zo hoop ik dus dat ik als oud casema gebruiker wel gebruik kan maken van een eigen mailserver. Dit kon namelijk voorheen niet bij casema.
Ik neem aan dat wanneer oud MK gebruikers deze service krijgen dat alle oud Casema en @home gebruikers deze service ook krijgen

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
McKaamos schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:23:
Ach wat een gezanik over niks zeg... De brief is niet 100% correct... Welke brief, en van welk bedrijf, is dat wel?
Volgens mij zijn de mensen die zeiken de mensen die niet tevreden zijn over hun kabelaar en van de situatie misbruik willen maken om van het abbonnement af te komen.
Trouwens, is er ook gekeken naar de abbonementsvoorwaarden/algemene voorwaarden van het huidige abbo? Waarschijnlijk staat daar ook nog iets van een clausule in over abbonementswijzigingen en opzegtermijnen. Misschien is dat wel de hele reden dat het niet in de brief staat.

Verder gaan de abbo's 1-op-1 over naar een andere naam. Alleen een paar uitzonderingsgebieden daargelaten krijg je gewoon hetzelfde voor hetzelfde geld. Staat allemaal netjes in de brief.
Ik vind het zelf het ergste dat bij mijn ouders het al afgeboekt was voordat de brief binnen kwam waarin verteld wordt dat het gaat gebeuren. Zie je opeens factuur voorbij komen die 2x zo hoog is. Die brief had wat mij betreft minimaal een maand van te voren wel verstuurd mogen worden.

Maar goed, voordat dit ziggo verhaal speel wouden mijn ouders toch al over richting Telfort internet plus bellen. Dus heb @home/ziggo gister netjes incl de maand opzegtermijn opgezegd.

p.s. Ik wou net naar home.nl gaan en die linkt opeens door naar ziggo.nl. En die lijkt eindelijk goed te werken.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rocco82
Jiffy schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:24:
[...]

edit:
spuit 11...
Als je mijn verdere commentaar had gelezen dan wist je dat ik hetzelfde bedoel, had het ietwat verkeerd geformuleerd. Je betaald niet teveel, maar je betaald in Mei ineens 2x voor sommige mensen die al wat krap zitten, een beetje teveel voor die maand. Mensen kunnen misschien niet betalen, krijgen aanmaningen etc. etc.

En gezeik over een brief? Nee @home heeft bij iedereen gewoon 2x maal het bedrag afgeschreven. En hiermee zijn de voorwaarden wel degelijk veranderd hierover is geen discussie (er bestaat ook geen clausule bla bla). @home heeft ook al een brief toegestuurd met meer uitleg, excuses etcetera. Voor mij is het niet zo'n probleem maar ik kan me best voorstellen dat mensen hier van over de plas gaan.

Site lijkt al wat beter te werken nu, is kijken of ik zo'n nieuw abbo kan bestellen met 99,- korting op mijn digitale HD ontvanger :P

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BazzH

BazzH

Kei-goed...

McKaamos schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:23:
[...]

Het was pas netjes geweest, als Ziggo mij had kunnen vertellen welke producten ik van ze ga krijgen "in ruil voor" de producten die ik nu van Casema afneem.

Maar aangezien het jou helemaal duidelijk is:

Ik heb nu bij Casema:

analoge TV (standaard-pakket)
digitale TV (alleen standaard-pakket)
telefonie
internet Multi

Wat krijg ik nu bij Ziggo? Alles-in-1 Plus? Of krijg ik Televisie Z1 + Internet Z2 + Telefonie Z1?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

BazzH schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:52:
[...]

Het was pas netjes geweest, als Ziggo mij had kunnen vertellen welke producten ik van ze ga krijgen "in ruil voor" de producten die ik nu van Casema afneem.

Maar aangezien het jou helemaal duidelijk is:

Ik heb nu bij Casema:

analoge TV (standaard-pakket)
digitale TV (alleen standaard-pakket)
telefonie
internet Multi

Wat krijg ik nu bij Ziggo? Alles-in-1 Plus? Of krijg ik Televisie Z1 + Internet Z2 + Telefonie Z1?
Ik heb nu het papiertje niet bij de hand, maar het staat gewoon op het pamfletje bij de brief.
Product oude naam links, product nieuwe naam rechts.
Ook de bundels staan er op en naar welke naam dat over gaat.

Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda Magna V30 '85

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Onbegrijpelijk dat 3 grote bedrijven hun zaken niet veel beter hadden kunnen regelen, website zit ontzettend slecht in elkaar, werkt half en is ook nog eens ontzettend onduidelijk.

Zo ziet de website er bijvoorbeeld in Safari uit:

http://upload.roysterken.nl/files/thumbs/1686Picture%203.png

Wordt nog wat als mn moeder mij vragen begint te stellen, aangezien ik in het buitenland woon kan ik alleen dingen online opzoeken :p

Twitter || There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-06 11:54
Royal schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:59:
Onbegrijpelijk dat 3 grote bedrijven hun zaken niet veel beter hadden kunnen regelen,
Inderdaad vind het zelf ook erg slecht geregeld, je zou van 3 "grote" bedrijven wel iets meer verwachten.
Persoonlijk vind ik de website erg slecht gemaakt zowel uiterlijk als inhoud. Er staat gewoon teveel nutteloze info op :x

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jewest
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-06 15:49
net even gekeken, bij casema kon ik wel kabel internet krijgen.
nu ineens niet meer, dan toch maar weer kijken voor een andere adsl abbo.

Flickr
Canon 7D + Glas + Licht
Komt het rot over dan bedoel ik het anders en taalfouten zijn inbegrepen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Je kan als bestaande casema, @home of multikabel abonnee ook overstappen op het alles 3 in 1 pakket.

http://www.3-in-1.nl/ziggo/

Nieuw: Ziggo Alles-in-1 Pakket

Ziggo is vanaf 16 mei het nieuwe Casema + Multikabel + @Home
Om dit te vieren hebben wij deze maand spectaculaire acties voor iedereen!
Iedereen kan overstappen, dus ook bestaande Casema, Multikabel en @Home abonnee's.

Ziggo introductie actie

Iedereen die tussen 16 en 31 mei overstapt op het Ziggo Alles-in-1 Pakket
maakt automatisch kans op één van de drie gratis Nintendo Wii's!
Let op : Deze actie is alleen geldig op www.3-in-1.nl

Uitslag 01-juni-2008 op de Bestel en Win pagina

[Voor 67% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 16-05-2008 10:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:53

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

McKaamos schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:57:
[...]

Ik heb nu het papiertje niet bij de hand, maar het staat gewoon op het pamfletje bij de brief.
Product oude naam links, product nieuwe naam rechts.
Ook de bundels staan er op en naar welke naam dat over gaat.
Nee, staat er niet. Mijn internet abbo is wel duidelijk, maar mijn telefoon niet echt en mijn TV al helemaal niet.

Bij internet heb ik de regelmatig variant. Dit komt overeen met Z2 (4mbit down en 1mbit up)
Bij telefoon heb ik nu 's avonds en in het weekend gratis. Welk Ziggo abbo hoort daar bij?
Bij televisie heb ik het uitgebreide tvHome pakket wat er aan het begin was. Dit zijn zeg maar met alle pakketten behalve HD, film1 en sport1. Met welke komt dit overeen?

Het is voor mij dus eigenlijk ook al niet mogelijk om te kijken of een alles-in-1 pakket voor mij gunstig is omdat ik geen idee heb hoe de tv en telefoon overeenkomen....

----------

Na wat doorzoeken heb ik het gevonden:
VolopBellen voor een vast bedrag

Kijk je als veelbeller liever niet op de klok? Met VolopBellen Altijd bel je altijd gratis voor maar € 10 extra per maand naar vaste nummers in Nederland.

Met VolopBellen Avond/Weekend bel je 's avonds en in het weekend gratis voor maar € 6 extra per maand.

Let op: Je betaalt wel voor betaalde servicenummers.

Lees meer over VolopBellen
Wil je meer digitale tv-zenders?

Kies dan uit de 5 thematische Keuzepakketten. Je betaalt voor 1 Keuzepakket € 3,95, voor 2 pakketten € 6,95 en voor alle 5 de pakketten € 9,95 per maand.

* Kids (9 extra tv-zenders)
* Kennis & Nieuws (17 extra tv-zenders)
* Film & Entertainment (8 extra tv-zenders)
* Sport (6 extra tv-zenders)
* Muziek (10 extra tv-zenders)

Ook kun je andere digitale pakketten bestellen, zoals Film1 en Sport1, Hindi, Chinees, Turks, uitgebreid Turks en het Gay lifestyle pakket.
Dat is redelijk vergelijkbaar met het oude. Voor mijn avond+weekend zou ik dus E6 bovenop de alles in 1 prijs krijgen en voor tv wordt dat 9,95 per maand extra.

[Voor 37% gewijzigd door Janoz op 16-05-2008 10:23]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 151407
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:09:
Je kan als bestaande casema, @home of multikabel abonnee ook overstappen op het alles 3 in 1 pakket.

Iedereen kan overstappen, dus ook bestaande Casema, Multikabel en @Home abonnee's.

Ziggo introductie actie

als ik wil overstappen. gaat de site helemaal de soep in.
eerste postcode check zegt.

Gefeliciteerd! U zit in het gebied van Casema.
Beschikbare diensten: Kabel TV / Internet / Digitale TV / Telefonie

wil ik bestellen word er gemeld dat er geen diensten beschikbaar zijn in mijn regio. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Ik zou gewoon even bellen als casema abonnee. Ga ik na mijn werk ook doen. Ik heb nu digitale televisie, telefonie+internet 4mb. Dat alles 3 in 1 plus pakket is met 8mb en maandelijks opzegbaar zonder 1 of 2 jarig contract of zo. Dat is precies wat ik wil ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:42:
Ik zou gewoon even bellen als casema abonnee. Ga ik na mijn werk ook doen. Ik heb nu digitale televisie, telefonie+internet 4mb. Dat alles 3 in 1 plus pakket is met 8mb en maandelijks opzegbaar zonder 1 of 2 jarig contract of zo. Dat is precies wat ik wil ;)
Ja, of kijken wanneer de Mijn Ziggo (krijg het m'n strot niet uit :)) pagina het doet, misschien dat je als bestaand abo ook makkelijk daar kan overstappen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10-2022
Ik heb Casema voor internet / TV en geen brief, nada noppes. Overigens betaalde ik de eerste drie maanden niets totdat er een dame aan de deur kwam vragen (huis aan huis) welke diensten ik afnam bij Casema, en de maand daarop opeens de rekening...

Is het Koers? Eijkb schrijft voor Het is Koers! over wielrennen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 151407
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ik heb gebeld/besteld en bespaar mezelf nu 31 euro per maand

ik heb nu casema mega
bellen + onbeperkt bellen abbo.
rtv standaard
digitale tv + plus pakket.

a 116 euro per maand.

nu heb ik alles-in-1 extra + onbeperkt bellen en + de extra digitale kanalen voor 85 euro.
precies het zelfde dus en krijg weer en gratis decoder erbij.

download gaat naar 16 mbit inplaats van 20. niet echt schrikbarend maar upload gaat van 2 naar 3 mbit. dat is voor mij een plusser. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 19:26

MrMarcie

CFMoto 650MT gekocht

X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:42:
Ik ook. Maar wat is die site slecht en onduidelijk. Ik heb er een tijdje over moeten doen, maar:

Ik heb alles los. En dat kost me bijna 50,= / maand. Als ik nu alles in een neem wordt mijn Download verdubbeld en de upload met 50% verhoogd. Hulde. Voor mij belangrijk. Maar neem aan dat bij het alles in een pakket je niet nog eens LOS de kabelkosten van 15,60 betaald zoals bij Z1 en Z2. Anders word je echt een poot uitgedraaid. Maar ik ga er financieel dus niet op vooruit, alleen de internetverbinding. En natuurlijk een gratis decoder :) (wel 9,95 verzendkosten).

Kreeg gisteren nog een briefje van Ziggo met de overgang per 16 mei. Maar verder uitleg enzo, homaar. Ze zouden eens normale mensen moeten aannemen zoals wij 8)7 dan zou het wel goed komen. :X

[Voor 6% gewijzigd door MrMarcie op 16-05-2008 12:40. Reden: aanvullende info]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cubic X
MrMarcie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:37:
[...]

Ik ook. Maar wat is die site slecht en onduidelijk. Ik heb er een tijdje over moeten doen, maar:

Ik heb alles los. En dat kost me bijna 50,= / maand. Als ik nu alles in een neem wordt mijn Download verdubbeld en de upload met 50% verhoogd. Hulde. Voor mij belangrijk. Maar neem aan dat bij het alles in een pakket je niet nog eens LOS de kabelkosten van 15,60 betaald zoals bij Z1 en Z2. Anders word je echt een poot uitgedraaid. Maar ik ga er financieel dus niet op vooruit, alleen de internetverbinding. En natuurlijk een gratis decoder :) (wel 9,95 verzendkosten).

Kreeg gisteren nog een briefje van Ziggo met de overgang per 16 mei. Maar verder uitleg enzo, homaar. Ze zouden eens normale mensen moeten aannemen zoals wij 8)7 dan zou het wel goed komen. :X
Sorry hoor, maar die 15.60 voor de kabel betaal je dus wel gewoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Casema 4MB

TV € 15,90
Internet+telefonie € 34,90
€ 50,80 per maand

Ziggo 4MB

TV € 15,90 Z1
Internet € 29,95 Z2
Telefonie € 9,95 Z1
€ 55,80 per maand

Ziggo 8MB

alles 3 in 1 plus € 49,95 per maand

Belangrijk om te weten

U kunt elke maand van abonnement veranderen, of opzeggen!
Het bedrag van 49,95 zijn uw totale kosten inclusief btw, inclusief het kabel abonnement.
Er zijn verder geen verborgen kosten, ook niet bij uw oude telefonie provider.

http://www.3-in-1.nl/ziggo/allesin1/ziggo-pakket-2.php

[Voor 38% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 16-05-2008 12:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrkoekie
ik bellen naar 0900-1884. Ik wil namelijk weten wat er gebeurt met de eigen mailserver support. (ben casema gebruiker)

Nu alle opties door gelopen en nergens de mogelijkheid gehad om iemand aan de lijn te krijgen. Bij optie 5 krijg je aan het eind te horen: "Wilt u informatie over een product die u al gebruikt? Bel dan 0900-1884"

beetje vreemd.

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BazzH

BazzH

Kei-goed...

Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:00:

ik heb nu casema mega
rtv standaard

a 116 euro per maand.

nu heb ik alles-in-1 extra + onbeperkt bellen en + de extra digitale kanalen voor 85 euro.

download gaat naar 16 mbit inplaats van 20. niet echt schrikbarend maar upload gaat van 2 naar 3 mbit. dat is voor mij een plusser. _/-\o_
Denk dat ik ze ook maar eens ga bellen morgen. Ik heb wel oren naar een nieuwe gratis decoder en een hogere internet-snelheid. Ik moet alleen wel even zeker weten dat dit geen problemen op gaat leveren bij onze geplande verhuizing eind dit jaar / begin volgend jaar. Niet dat ik grote problemen verwacht, want we gaan (waarschijnlijk) verhuizen binnen het Casema-gebied.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT gekocht

Cubic X schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:48:
[...]

Sorry hoor, maar die 15.60 voor de kabel betaal je dus wel gewoon.
Dat kan ik niet vinden. Als dat zo is ga ik voor hetzelfde (behalve iets meer snelheid) ruim 16 euro per maand meer betalenb. Dat lijkt me zwaar bezopen.

Ik heb echt goed gezocht op de site maar die 15,,60 vind ik niet terug bij het combipakket. Anders moet ik toch die emigrartie maar gaan overwegen. |:(

Trouwens, die link van Xtreme legt het wel duidelijk(er) uit, zo zie ik het niet bij Ziggo zelf staan. Hoe moeilijk is het toch om een duidelijke site te maken en heldere brieven te versturen?
Nee, lekkere vage advertentie campagne komt eraan. Maar zal er niet verder over zeuren, ze luisteren toch niet.

Zie trouwens ook staan:
Gratis Digitale TV decoder t.w.v. € 138,90 voor nieuwe internet & telefonie klanten
Jammer, had 'm erbij besteld, die krijg ik dus schijnbaar niet.

[Voor 37% gewijzigd door MrMarcie op 16-05-2008 13:28. Reden: typos]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bert74
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-05 15:57
De alles-in-1 pakketten zijn een combinatie van TV, Internet en Telefonie. De kabelaansluiting zit hier dus bij in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:06
bertus74 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:33:
De alles-in-1 pakketten zijn een combinatie van TV, Internet en Telefonie. De kabelaansluiting zit hier dus bij in.
Ik wilde hier net over bellen.

Wat ik nu kwijt ben ik gewoon de kabeltv (15,90) + intensief inet (47,50) wat een totaal is van 63,40
Ik gebruik basisbellen omdat me verder niets kost.

Verder gebruik ik de digitale TV natuurlijk ook.
Ik heb hier SPORT1 nog bij + Sport keuze pakket.
Maar deze vallen buiten de totaal pakketten dus blijft gewoon zo.

Een Alles-in-1 Extra kost 64,95.
De inhoud is hetzelfde als wat ik nu heb.
Als voordeel de extra snelheid wat me dus 1,55 kost.

Dit lijkt me toch correct ?
Dat lijkt me de deal niet zo gek.
Maar ff bellen :z

[Voor 24% gewijzigd door Hoyden op 16-05-2008 13:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:17

Jiffy

God, you're ugly!

Hoyden schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:38:
Wat ik nu kwijt ben ik gewoon de kabeltv (15,90) + intensief inet (47,50) wat een totaal is van 63,40
Ik gebruik basisbellen omdat me verder niets kost.

Alles-in-1 Extra kost me 64,95.

Dit lijkt me toch correct ?
Dat klopt idd.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
MrMarcie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:21:

Dat kan ik niet vinden. Als dat zo is ga ik voor hetzelfde (behalve iets meer snelheid) ruim 16 euro per maand meer betalenb. Dat lijkt me zwaar bezopen.

Ik heb echt goed gezocht op de site maar die 15,,60 vind ik niet terug bij het combipakket. Anders moet ik toch die emigrartie maar gaan overwegen. |:(

Trouwens, die link van Xtreme legt het wel duidelijk(er) uit, zo zie ik het niet bij Ziggo zelf staan. Hoe moeilijk is het toch om een duidelijke site te maken en heldere brieven te versturen?
Nee, lekkere vage advertentie campagne komt eraan. Maar zal er niet verder over zeuren, ze luisteren toch niet.
nevermind

[Voor 11% gewijzigd door Frank-NL op 16-05-2008 13:40. Reden: te laat :)]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dulse
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06-2019
MrMarcie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:21:
[...]
Jammer, had 'm erbij besteld, die krijg ik dus schijnbaar niet.
Volgens deze actievoorwaarden krijg je hem volgens mij wel als je een Alles-in-1-pakket neemt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bert74
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-05 15:57
Hoyden schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:38:
[...]

Een Alles-in-1 Extra kost 64,95.

Dat lijkt me de deal niet zo gek.
Maar ff bellen :z
Dit klopt, en je krijgt er wat extra's bij:
  • 5 verrassingszenders uit de Keuzepakketten
  • e-mail: 10 e-mailadressen (250 MB per adres)
  • ruimte voor homepage: 250 MB
  • nieuwsgroepen: ongelimiteerd gebruik
  • gratis bellen met alle andere 800.000 abonnees van Telefonie van Ziggo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
Volgens mij hebben ze het druk @ telefoon, want het systeem knikkert je er gewoon uit..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Worran
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
vind ik niet gek, het is nou niet echt duidelijk te noemen allemaal, zeker niet wat er nou allemaal gaat veranderen, ipv de oude abbo's

always under construction

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Net de klantenservice gebeld van Ziggo...... Duurt lang
Werd er eindelijk opgenomen, moest ik weer doorverbonden worden, en daarna WEER.
vervelend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT gekocht

Popie jopie
Hartelijk dank voor je Bestelling

Binnenkort krijg je van ons een brief waarin wij de gemaakte afspraken bevestigen.

Heb je vragen over de status van je Bestelling? Bel dan de Klantenservice van Ziggo op telefoonnummer 0900 - 1884 (€ 0,10 p/min).

Onze Klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur.

Wij wensen je veel plezier met je nieuwe product(en) van Ziggo.

Met vriendelijke groet,

Joop Evers
Manager Klantenservice

Disclaimer: http://www.ziggo.nl/disclaimer
Algemene voorwaarden & Actievoorwaarden: http://www.ziggo.nl/alle-voorwaarden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cubic X
Het is wellicht mierenneuken of het ontgaat mij gewoon. Maar waarom moet bestelling 2x met hoofdletter B geschreven worden? Het staat nogal slordig vind ik dan :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
Dulse schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:43:
[...]
Volgens deze actievoorwaarden krijg je hem volgens mij wel als je een Alles-in-1-pakket neemt.
Als je als bestaande @home abonnee overstapt naar het alles-in-1 pakket krijg je de decoder er weer gratis bij, alsmede een nieuwe smartcard.

Ik heb dit natuurlijk allemaal al, maar je krijgt gewoon nieuwe..

Ik heb straks 2 decoders en 2 smartcards.
1 smartcard welke digitaal basis heeft + Sport1 + Sport keuzepakket,
en 1 smartcard met digitaal basis + 5 verrassingszenders welke elke dag wisselen.

[Voor 15% gewijzigd door Hoyden op 16-05-2008 14:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Cubic X schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:21:
[...]

Het is wellicht mierenneuken of het ontgaat mij gewoon. Maar waarom moet bestelling 2x en klantenservice 2x respectievelijk met hoofdletter B en K geschreven worden? Het staat nogal slordig vind ik dan :P
;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 10:51

Ziggo introductie actie

LOL
Helaas zijn er geen diensten mogelijk in uw regio
Heb Casema Multi //// Breda

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vincent17
  • Laatst online: 16-05 13:53
Als ik het bestel formulier invul voor Alles-in-1 Plus, krijg ik bij het controleren een heel vreemde postcode te zijn. Ipv 2727xx vertelt het controle formuler 27272727

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT gekocht

[b][message=30078861,noline]..............
Ik heb straks 2 decoders en 2 smartcards.
1 smartcard welke digitaal basis heeft + Sport1 + Sport keuzepakket,
en 1 smartcard met digitaal basis + 5 verrassingszenders welke elke dag wisselen.
Zou nu wel fijn zijn als je op je 2e card (werkkamer) alle zenders krijgt die je ook op kaart 1 hebt. Daar heb je #$%^& toch voor betaald? Je gaat toch niet steeds die kaartjes omwisselen. Dta is nog slecht ook, want dat word afgeraden in de gebruiksaanwijzing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
MrMarcie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Zou nu wel fijn zijn als je op je 2e card (werkkamer) alle zenders krijgt die je ook op kaart 1 hebt. Daar heb je #$%^& toch voor betaald? Je gaat toch niet steeds die kaartjes omwisselen. Dta is nog slecht ook, want dat word afgeraden in de gebruiksaanwijzing.
Het 2e kaartje is niet gelijk.
Als je dezelfe abbo's daarop wilt hebben zul je daarvoor extra moeten betalen..

Zo werd mij verteld door de Ziggo medewerker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 16536
  • Niet online
Hej,

Ik zie op de ziggo site dat ze alleen maar tot 12mbit bieden? Wat gebeurt er nu met mijn 20mbit casema lijn?

Ow nee laat maar... het abbo staat niet op de frontpage maar verstopt bij "tarieven" als Z3i

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 16536 op 16-05-2008 15:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:54
Wat ik onhandig vind is dat ik niet meer in "Mijn Casema" kan.

Leuk dat ze tijdje geleden besloten hebebn om rekeningen niet meer op te sturen, maar kan ze nu dus ook niet inzien 8)7

Alles redirect naar ziggo.nl (behalve de webmail die ik niet gebruik).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tupel
  • Laatst online: 07-05 13:19
Het enige wat ik nu heb gemerkt is dat ik niet meer op mijn eigen website kan... zouden die gewoon gewist zijn?

Verder denk ik dat ik maar eens telefonie erbij neem. Net heb ik even zitten rekenen en als ik telefonie erbij neem (dus een 3 in 1 pakket) dan ga ik er wat kosten betreft bijna niets op achteruit, mijn internet verbinding wordt 2 maal zo snel en ik heb telefonie waarmee mijn vrouw dus eindelijk gratis kan gaan bellen. Dit laatste zal mij een hoop poen besparen ;)

Casema is Ziggo geworden, dus ik neem aan dat oud-Casema klanten nu dus gratis te bereiken zijn via telefoon.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:20

Ethirty

Who...me?

Bizar eigenlijk dat ik, tot ik dit topic tegen kwam, nog helemaal niks gehoord had over de naamswijziging en fusie. Sterker nog, de afgelopen weken vond ik Casema zelfs vrij actief adverteren met gratis decoders en PVR's als je nieuwer/beter/sneller/duurder bij ze afnam. Zal vanavond toch eens kijken of de brief/folder in de brievenbus is blijven hangen.

Had het wel netjes gevonden als hier vooraf wat meer ruchtbaarheid aan gegegeven was, maar het schijnt voor grote bedrijven niet interessant te zijn om duidelijk te communiceren. KPN doet het niet bij landelijke sotringen, dus waarom zou de grootste kabelaar dan wel een fusie van te voren aan zijn klanten kenbaar maken 8)7

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT gekocht

Hoyden schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:20:
[...]

Het 2e kaartje is niet gelijk.
Als je dezelfe abbo's daarop wilt hebben zul je daarvoor extra moeten betalen..

Zo werd mij verteld door de Ziggo medewerker.
Is toch niet eerlijk. Als ik voor sport betaald heb kijk ik dat toch maar op 1 TV tegelijkertijd. Ik heb begrepen dat dit wel komt maar dan gaan ze per card een bedrag van 5, 10 of 15 euro vragen per jaar. Hoe kan je geld binnenharken, les 1 !!!! :(

Dus ter verduidelijking, binnenkort ga je voor AL je cards een premie betalen. De 1e is 15, 2e 10, en 3e en verder 5, per jaar. Heb je een combipakket betaal je die eerste niet.

[Voor 14% gewijzigd door MrMarcie op 16-05-2008 15:54. Reden: aanvullende info]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:45
Op dit moment hebben we tv, midi, telefonie, en onbeperkt bellen van casema voor 55.80...
overstap naar een alles-in-1 pakket ziet er erg aantrekkelijk uit...
Twijfel nog tussen basis en Plus...
basis heeft mindere snelheid, maar voldoet overal aan verder... onbeperkt bellen niet meer nodig. dat haalden we er al zelden uit, en aangezien bellen naar ziggo-klanten nu ook gratis is, zeker niet meer... denk dat 1/3 - 1/2 van onze gesprekken naar casema nummers ging.
verschil verder is lagere internetsnelheid met basis en flink extra snelheid met plus. die extra tv kanalen interesseert me niet zoveel...
ik denk nog even na.. scheelt toch een tientje per maand, maar altijd nog goedkoper dan de 55.80 die we nu betalen.. en je kan toch altijd wijzigen zonder vast contract, dus waarom niet voor plus gaan :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
MrMarcie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:53:
[...]

Is toch niet eerlijk. Als ik voor sport betaald heb kijk ik dat toch maar op 1 TV tegelijkertijd. Ik heb begrepen dat dit wel komt maar dan gaan ze per card een bedrag van 5, 10 of 15 euro vragen per jaar. Hoe kan je geld binnenharken, les 1 !!!! :(

Dus ter verduidelijking, binnenkort ga je voor AL je cards een premie betalen. De 1e is 15, 2e 10, en 3e en verder 5, per jaar. Heb je een combipakket betaal je die eerste niet.
Die nieuwe smartcard kan me weinig boeien eigenlijk.
Het enige wat daar extra op zit zijn de 5 willekeurige, per dag verschillende vrij keuze kanalen.

Me huidige smartcard bevat ook Sport1 en Keuze Sport.

Ik kan toch altijd zeggen dat ik 1 van de 2 smartcards niet meer gebruik ?
Dan ga ik daar tenminste geen premie voor betalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Worran
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
waarom werkt het online opzeggen weer niet :/

always under construction

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rocco82
Jongens jongens, wat een tobbers weer!

Net even gebeld met Ziggo, want de website, daar klopt geen ruk van! (het bestel gedeelte)

Dus ik door dat oneindige belmenu heen van ziggo, na een kwartier had ik eindelijk iemand aan de lijn. "Ik wil graag het alles-in1 Extra pakket bestellen".

"Dat kan mijnheer". "Postcode en nummer graag".

Dus ik gegeven, en toen ging ik verder

"Owja en ik wil graag gebruik maken van de 99,- korting op een HD decoder"

"Ow, ja, dat kan helaas nog niet"

Staat toch op de site of niet? Nee maar dat kan in uw regio pas vanaf Juni.....wat een onzin weer.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
Die HD decorder kun je toch beter los aanschaffen ?

Die zijn wel goedkoper te krijgen dan 299 - 99 = 199 euro..

[Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 16-05-2008 17:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Ik heb net gebeld met 0900 1884 en mij werd verteld dat mijn casema abonnement gewoon doorloopt tegen dezelfde kosten als die ik nu betaal.

Casema 4MB

TV € 15,90
Internet+telefonie € 34,90
€ 50,80 per maand

Deze kosten blijf ik betalen en er wordt niets overgezet. Geen Z1 of wat dan ook. Pas wanneer mijn huidige jaarcontract is afgelopen heb ik ook pas de mogelijkheid om over te stappen naar een 3 in 1 abonnement.

Maar goed, aan de telefoon klonk hij niet zeker van zijn zaak ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tupel
  • Laatst online: 07-05 13:19

Ziggo introductie actie

Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:00:

ik heb nu casema mega
rtv standaard

a 116 euro per maand.

Lijkt me dat het gewoon kan...

[Voor 26% gewijzigd door Tupel op 16-05-2008 17:47]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mocean
  • Laatst online: 21-05 10:47
Gaat lekker dat bestellen, bij stap 2 redirect naar iets en een error.
HTTP Status 404 - /Ziggo/htdocs/bestelformulierinternet/Diensten.jsp

En op http://www.3-in-1.nl/ziggo kan ik niet invullen bij het bestelformulier, dat ik nu al bij Ziggo/Casema zit, ivm behoud telefoonnummer ("Ik wil mijn huidige telefoonnummer behouden:").

En in de bevestigpagina als ik doorga, de postcode dubbel, maar de letterts vergeten: 12341234. Echt amateuristische boel.

[Voor 15% gewijzigd door mocean op 16-05-2008 17:56]

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 12:58
Ik snap er niks van, ik heb niet eens zo'n flyer gehad, alleen een brief met de melding dat ik deze maand dubbel moest gaan betalen, hoorde van andere mensen dat ze een brief van ziggo hadden gekregen....

Ik ging vandaag dus kijken op home.nl maar werd meteen geredirect naar ziggo.nl waar geen enkele info is te vinden.

Ik kan niet bij mijn facturen, niet bij mijn webspace... Blijf ik dezelfde producten houden? Moet ik overstappen op iets? Ga ik meer of minder betalen?

Dit is een gevalletje extreem slechte communicatie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
Die website hadden ze van te voren inderdaad wel even kunnen testen.

De zooi is nog niet klaar maar de klanten willen wel direct alles kunnen doen..
Dat is vragen om problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elypsion
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:20
sds schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:39:
Ik snap er niks van, ik heb niet eens zo'n flyer gehad, alleen een brief met de melding dat ik deze maand dubbel moest gaan betalen, hoorde van andere mensen dat ze een brief van ziggo hadden gekregen....

Ik ging vandaag dus kijken op home.nl maar werd meteen geredirect naar ziggo.nl waar geen enkele info is te vinden.

Ik kan niet bij mijn facturen, niet bij mijn webspace... Blijf ik dezelfde producten houden? Moet ik overstappen op iets? Ga ik meer of minder betalen?

Dit is een gevalletje extreem slechte communicatie.
Het is mij wel gelukt om mijn facturen van @home online te bekijken via de klantenservice op de site van ziggo. Die geeft dan een link naar @Home factuur online

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 11:32

Wiebbe

<none />

Tja, de casema website bestaat volgens mij niet meer, dus daar lukt het niet. Het is mij in ieder geval gelukt om over te stappen via 0900-1884. Ik kon meteen overstappen naar het Alles-in-1 Extra pakket en het zou per direct om gezet zijn.

De internet snelheid zou vanaf morgen goed moeten staan (16.000!) maar over de decoder, of ik die ook nog kreeg, konden ze nu nog geen uitsluitsel geven. Ben benieuwd!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:53

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb zojuist even gebeld. Voor mij kon het uit om over te stappen. Nu betaal ik voor tv totaal + internet regelmatig + gratis bellen in weekend en avond E66,75. Ik neem nu alles in 1 plus. Hierbij koop ik ook 's avonds en in het weekend gratis bellen en de 5 paketten waardoor dit bedrag op E65,90 uitkomt. 85ct goedkoper dus.

Naast de whopping korting van 85ct/m krijg ik een nieuwe gratis decoder + kaart (die ik binnen een jaar af moet melden of E10/j voor betaal) en wordt mijn download verdubbeld. De nieuwe decoder komt mooi uit aangezien mijn huidige een beetje problemen begint te krijgen met het geluid.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 13:47
krijg je trouwens ook nog steeds die combinatie kortingen?

Ik kom van @home af.Heb daar de 12 mbit abbo. En dan kreen je die 9.95 van basis bellen gratis.Dat wou ik graag weten.

En nog een vraag he over die alles-in-1 pakket. die prijzen zijn die inclusief die 15 euro wat je al betaald voor een tv abbo. Of is dat er nog los van.

[Voor 29% gewijzigd door jaaoie17 op 16-05-2008 21:27]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee