• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Klote, in juni had ik een nieuwe MBP gekocht. In juli vervolgens een AppleCare via eBay. Toen kwam ik erachter dat je ook een Cinema Display erbij kon registreren (adhv serialnumber), en dat die ook onder de garantie valt (in geval van AppleCare voor MBP). Zo'n Cinema Display stond nog in de planning en het eerste jaar had ik natuurlijk sowieso garantie. Vandaag dus een Cinema Display gekocht. Nu wil ik de boel registreren, blijkt die code die ik ontvangen had al in gebruik te zijn. @#$*( Net maar even een mailtje gestuurd naar die gast (had 100% positieve feedback). Maarja, hij had die code in juli al gestuurd en nu reageer ik er pas op. Benieuwd of ik daar nog uit ga komen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Reactie terug en heb een nieuwe code gekregen! Super :)
Werkt nu wel, alleen kon ik alsnog mijn LED Cinema Display niet toevoegen, de hele reden waarom ik gewacht had. Daarvoor maar even bellen naar Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat er niet om of ik het al dan niet weet. Ik wil gewoon duidelijk maken dat het voor een consument zeer lastig is om buiten de garantie van bijv. een laptop, aanspraak te maken op kosteloze reparatie door de leverancier/fabrikant. Uiteraard zijn er mensen die dit wel voor elkaar krijgen. Maar in 9 van de 10 gevallen zullen wij echt het onderspit delven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:36:
Klote, in juni had ik een nieuwe MBP gekocht. In juli vervolgens een AppleCare via eBay. Toen kwam ik erachter dat je ook een Cinema Display erbij kon registreren (adhv serialnumber), en dat die ook onder de garantie valt (in geval van AppleCare voor MBP). Zo'n Cinema Display stond nog in de planning en het eerste jaar had ik natuurlijk sowieso garantie. Vandaag dus een Cinema Display gekocht. Nu wil ik de boel registreren, blijkt die code die ik ontvangen had al in gebruik te zijn. @#$*( Net maar even een mailtje gestuurd naar die gast (had 100% positieve feedback). Maarja, hij had die code in juli al gestuurd en nu reageer ik er pas op. Benieuwd of ik daar nog uit ga komen... :(
Hoeveel heb je eigenlijk betaald? BTW, dit bedoel ik nou met het kopen van applecare via ebay. Maarja, ik zal niet ontkennen dat het onwaarschijnlijk een grote kick geeft als alles uiteindelijk wel blijkt te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:58:
[...]

Hoeveel heb je eigenlijk betaald?
166 dollar, dollarkoers van m'n creditcardtoko in juli (toen kocht ik et)
BTW, dit bedoel ik nou met het kopen van applecare via ebay. Maarja, ik zal niet ontkennen dat het onwaarschijnlijk een grote kick geeft als alles uiteindelijk wel blijkt te werken!
achja, dit is de tweede keer en vorige keer geen probleem. Deze keer is het netjes opgelost. Alleen raar dat ie m'n display niet pikt, officieel had ik ze tegelijkertijd moeten kopen, maar hoe weten hun wanneer ik het display voor het eerst gebruik?

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:21
Tom schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:32:
Reactie terug en heb een nieuwe code gekregen! Super :)
Werkt nu wel, alleen kon ik alsnog mijn LED Cinema Display niet toevoegen, de hele reden waarom ik gewacht had. Daarvoor maar even bellen naar Apple.
Tom, klinkt goed. Welke seller had je gebruikt? Dit omdat ik zelf ook overweeg om AppleCare via ebay to kopen maar nog een beetje huiverig ervoor ben.

• Tom
  • Niet online

Tom

richard-5 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:04:
[...]

Tom, klinkt goed. Welke seller had je gebruikt? Dit omdat ik zelf ook overweeg om AppleCare via ebay to kopen maar nog een beetje huiverig ervoor ben.
http://shop.ebay.com/merc...QQ_ipgZ50QQ_sopZ10?_rdc=1
Vorige keer trouwens iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Tom: de display en de mbp moeten op dezelfde bon staan, dan kan je ze samen en in een keer registreren als set onder één applecare code. Als je de mbp al eerder op die ac code had gezet, is het toch logisch dat die code al in gebruik is? Hij is inderdaad in gebruik; door jou! Of zie ik het nou verkeerd?

Voor alle mensen die huiverig zijn: was ik ook, toch gedaan en blij mee ook. Helemaal geen problemen gehad, kreeg de code snel in m'n mailbus. Het duurde wel even voordat Apple de boel had meegenomen, maar toen ik daar over mailde met de verkoper antwoordde hij snel en vriendelijk.

Ik zou het zo weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

remmelt schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:38:
Tom: de display en de mbp moeten op dezelfde bon staan, dan kan je ze samen en in een keer registreren als set onder één applecare code. Als je de mbp al eerder op die ac code had gezet, is het toch logisch dat die code al in gebruik is? Hij is inderdaad in gebruik; door jou! Of zie ik het nou verkeerd?
Ik had de AC dus nog helemaal niet geregistreerd. Ging de AC registreren, eerste stap de serial van mijn MBP ingevoerd. Toen bij de tweede stap kon je, optioneel, een serial invoeren van een cinema display. Dat gedaan, maar kreeg een fout. Tja, toen toch maar verdergegaan. Dat je een MBP+display officieel tegelijkertijd moet kopen klopt, maar hoe weten ze dat? Mijn display had geen registratie nodig.

Maar wat wel apart is, ik heb via apple.com/register het display proberen registreren. Maar ook daar pakt ie het serial number niet. Al tig keer geprobeerd, gekeken of ik geen cijfers en letters heb verwisseld maar voer toch echt letterlijk die code in. Wazig. Zag op eBay dat een Applecare voor displays maar 30 euro kost, dus dat is opzich wel te doen mocht het niet op die van de MBP gaan. Daarvoor moet ik dus even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen bij de tweede stap kon je, optioneel, een serial invoeren van een cinema display. Dat gedaan, maar kreeg een fout. Tja, toen toch maar verdergegaan. Dat je een MBP+display officieel tegelijkertijd moet kopen klopt, maar hoe weten ze dat?
Volgens mij kan Apple aan de serial zien wanneer het product is gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 06:56
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:06:
[...]

Wanneer deze geleverd is aan een winkel zou misschien nog kunnen. Een winkel stuurt echt niet iedere keer bericht wanneer een apple product verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:06:
[...]

Zou ik knap vinden, dan zouden winkels hun voorraad binnen een bepaalde tijd moeten verkopen? Deze komt bij een vrij grote hardwareboer vandaan die er volgens hun voorraadsysteem nog een stuk of 50 had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zoals wat anderen hier via Coastal Computing (Ebay: coastal_computing) Applecare besteld, in mijn geval voor MBP 13". Dag later code, geactiveerd via site, mailtje ter bevestiging van Apple binnen. Heb voor mijn eerdere Applecare (2008 MB 13") en deze Applecare een reminder ingesteld, ik check elke maand de Applecarestatus: so far mbt de oude via Ebay aangeschafte Applecare nog geen enge dingen gezien.

En voor dat lage bedrag neem ik de gok wel :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinLin
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 13:49
Tom schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:01:
[...]

Zou ik knap vinden, dan zouden winkels hun voorraad binnen een bepaalde tijd moeten verkopen? Deze komt bij een vrij grote hardwareboer vandaan die er volgens hun voorraadsysteem nog een stuk of 50 had staan.
Bij mij macbook pro + cinema display + applecare was het zo, de macbook had ik in sep/okt gekocht en de display hadden ze pas in januari binnen maar ik heb toen een factuur gekregen met alles erop omdat dit volgens de winkel de enige manier was om het samen geregistreer te krijgen.
Dus je moet een factuur kunnen overleggen aan apple waar alles op staat dan kun alles op een applecare registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-01 19:15
Ik wil ook applecare bij die coastal computing gast kopen.. zie alleen geen items for sale staan? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ik zie zo al twee aanbieders met veel feedback en goede prijzen:

http://myworld.ebay.com/app.holdings/
http://myworld.ebay.com/macman812/

Even zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik heb maar even een losse AppleCare voor mijn LED Cinema Display gekocht. Deze keer bij dat app.holdings (zag linkje hierboven, vorige keer toevallig bij die macman812). Anyway, code ingevoerd en is gelukt. Toch apart, want bij vervaldatum contract staat 04/09/2012. Op die dag was ie waarschijnlijk verzonden, maar de eerste keer dat ik em aansloot (stel dat ie iets via internet zou verzenden, soort activatie?) was afgelopen donderdag (17 sept.). Wazig toch?
Nouja, het staat geregistreerd nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:01:
[...]

Uhmm.. hoe zou Apple het anders weten dat je computer al ouder is dan 1 jaar en je dus geen Applecare meer kunt gebruiken op het product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Omdat je een registratiescherm voor je neus krijgt als je je Apple voor de eerste keer aan zet en ze zo het serienummer meesturen? Voor Apple een kwestie van een vinkje zetten dat dat serienummer op die datum actief is en vanaf dat moment de garantie loopt.
Maar toch raar, zie mijn bericht boven jouw post, toch is ergens een andere datum bekend. In ieder geval bij een scherm wat je dus niet verplicht hoeft te registreren. Is er iemand die bij een hardwarebedrijf werkt die weet hoe dat zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Apple Care besteld bij macman812, na een kwartiertje had ik m'n code binnen! Ingevoerd, 5 minuten wachten en nu is hij actief!

En dat voor 81 euro in plaats van 249 euro!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Heb gisteren na veel twijfelen ook applecare op ebay gehaald. Na emailcontact met meerdere verkopers had ik uiteindelijk het beste gevoel bij http://myworld.ebay.nl/ninou_nicolas heb het besteld binnen enkele uren de code, en nu werkende applecare!

70 euro voor mijn unibody macbook late 2008! Super dus!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Tys

Inmiddels heb ik daar ook Apple Care bijgekocht voor mijn late 2008 unibody. Omgerekend iets meer dan 80 euro. :)

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik heb wel een probleem.
Na 2 weken staat die macbook pro applecare op "Registratie in vooruitgang".

Wat is dat voor een onzin?
Ik heb de mijne gekocht op amazon.com via mijn USA gebaseerde broer. Die heeft de serial gestuurd en de volgende keer neemt ie de doos ook mee.

Maar waarom de registratie nog steeds in vooruitgang is snap ik niet. Is het omdat je evt nog in de 1e jaar applecare staat die je by default krijgt?

Bellen met Apple wordt lastig want e-mail hebben ze niet voor Applecare. Alleen voor itunes? en chat is alleen voor mobileme crap.

Apple: als je doof bent...get fucked.

Verwijderd

Solstice schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:51:
Ik heb wel een probleem.
Na 2 weken staat die macbook pro applecare op "Registratie in vooruitgang".

Wat is dat voor een onzin?
Ik heb de mijne gekocht op amazon.com via mijn USA gebaseerde broer. Die heeft de serial gestuurd en de volgende keer neemt ie de doos ook mee.

Maar waarom de registratie nog steeds in vooruitgang is snap ik niet. Is het omdat je evt nog in de 1e jaar applecare staat die je by default krijgt?

Bellen met Apple wordt lastig want e-mail hebben ze niet voor Applecare. Alleen voor itunes? en chat is alleen voor mobileme crap.

Apple: als je doof bent...get fucked.
0900 77 777 03 is het telnummer van Applecare.

• Tom
  • Niet online

Tom

Heb ik ook ooit gehad, inderdaad even bellen.

• Solstice
Alleen gaf ik net aan dat ik doof ben en dus niet kan bellen.
Is er een e-mail adres of een Apple medewerker die mij kan helpen?

Het is zo zonde dat bedrijven bijna alleen via bellen of een brief naar hun fysieke adres.

Ik word er erg droevig van.

Verwijderd

Solstice, dat is erg vervelend. Is er misschien iemand die voor je kan bellen?
Ik wil ze anders ook wel voor je bellen, dan moet je even wat gegevens mailen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
Dank je voor het aanbod.
Ik zal eens kijken of een vriend van mij kan bellen.
Maar ja..blijft waardeloos zo vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Ik heb ook maar de gok gewaagd; bij Macman812 (zo heette hij geloof ik) voor 169 dollar mijn Applecare besteld. Dit omdat ik tot januari garantie had, en gisteren opmerkte dat mijn scherm ineens hele korte momentjes op zwart springt. Heel irritant. Maar goed, omdat ik het dus wel zag gebeuren dat in Februari dat ding besluit om voorgoed op zwart te gaan, toch maar Applecare gehaald.

Macman812 heeft zelfs mijn eerste aankoop gecanceld toen ik hem daarom vroeg (administratief foutje gemaakt). Daarna nog een keer besteld, betaald en binnen 2 uur had ik mijn code.

Een snelle check online wees uit dat Applecare nu al geactiveerd is door Apple. Eerste ervaringen zijn dus erg goed te noemen bij deze verkoper. Hij was niet de goedkoopste, maar had wel al iets van 6000 positieve reacties achter zijn naam en is ook actief op de MacRumors forums.

Laten we hopen dat het goed blijft gaan! Tot zover mijn ervaringen!

[ Voor 0% gewijzigd door quelake op 28-09-2009 14:06 . Reden: ebay username veranderd ]

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Mn garantie van 1 jaar is ook niet zo heel lang meer geldig, nu toch maar eens applecare aangeschaft. Dus ook maar bij Macman812 gedaan, als er wat voor mocht vallen laat ik het wel weten.

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-06 09:05
Painxiom schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:22:
Heb gisteren na veel twijfelen ook applecare op ebay gehaald. Na emailcontact met meerdere verkopers had ik uiteindelijk het beste gevoel bij http://myworld.ebay.nl/ninou_nicolas heb het besteld binnen enkele uren de code, en nu werkende applecare!

70 euro voor mijn unibody macbook late 2008! Super dus!
Ik heb gisteren ook 1 gekocht voor mijn macbook pro 13 mid 2009 bij ninou_nicolas voor 70euro.
Besteld om 14:00 en kreeg de code om 18:30. Code om 20:00 geregistreerd, en nu staat de status op "Registratie in vooruitgang".

Ik heb ninou_nicolas gekozen puur omdat hij het goedkoopst was, valuta was in euro's (dus geen wisselkoers van paypal) en 100% feedback had op 520 verkochte producten.

Ik zal jullie op de hoopte houden als de status voltooid is.

[ Voor 3% gewijzigd door Grunnen op 30-09-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_Boy
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 09:03
Aangezien mn garantie volgende maand verloopt, heb ik ook maar via ebay apple care gekocht.
Ik heb m bij http://myworld.ebay.nl/ninou_nicolas gekocht.
Na 2-3 uurtjes kreeg mailtje met code erin en gelijk geregistreerd. Nu ff afwachten totdat t wordt geaccepteerd.

//edit
En mn MBP staat op gedekt.

[ Voor 6% gewijzigd door Jimmy_Boy op 02-10-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-06 09:05
De mijne is ook geactiveerd na 3 werkdagen, ook besteld bij http://myworld.ebay.nl/ninou_nicolas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:29

B2

wa' seggie?

Net ook weer een Applecare bij Ninou Nicolas gekocht. Tussen Macman812 en Ninou zat 10 euro verschil ofzo. Nu de 3de Applecare bestelling via ebay (bij diverse verkopers). Nog nooit problemen gehad, zelfs al keer een MBP op Applecare laten repareren.

edit:

Registratie code al binnen en aangemeld bij Apple

[ Voor 12% gewijzigd door B2 op 03-10-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb in juni mijn iMac Apple Care bij macman812 gekocht, en na activatie enkele weken later zelfs een certificaat van Apple in de bus gekregen :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Mijn code ook binnen gekregen, maar de apple site wil niet meewerken.

Sorry, ons systeem is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het over een paar minuten nog eens of ga terug naar de site Support.

Probeer het over een paar minuten nog eens of ga terug naar de site Apple Support.

Ook andere mensen die er last van hebben? Is de hele ochtend al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:21
Ook maar de sprong gewaagd en AppleCare aangeschaft via Ebay voor mijn 15" MBP, bij Macman812. Registeren e.d. ging allemaal soepel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heb ook Applecare voor mijn MBP besteld bij http://myworld.ebay.nl/ninou_nicolas .
Ik laat het weten als alles werkt.

UPDATE:
Status: Expires.. ... ...
Gedekt dus :)

[ Voor 29% gewijzigd door Recoil op 08-10-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:40
Net AppleCare voor mijn unibody MacBook aangeschaft bij http://myworld.ebay.nl/ninou_nicolas.

Kosten € 70,-

Nog aan het wachten op een code...

EDIT:
5 minuten geleden al de APP code ontvangen _/-\o_ en aangemeld. Ik heb dus de code binnen een uur al ontvangen. Heel netjes!

Status: Registratie in voortgang

[ Voor 30% gewijzigd door Flatwhite op 05-10-2009 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Laatst online: 13-09 18:44
Gisteravond ook AppleCare voor mijn Macbook Pro 15'' gekocht. Ook bij http://myworld.ebay.nl/ninou_nicolas

Prijs: 99,- euro

15min na betaling code ontvangen. MacBook is inmiddels tot 3-jaar na aankoop gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
ik heb mijne ook voor 70euro gekocht, gekregen en inmiddels geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hoe kan het eigenlijk dat dit zoveel goedkoper is op eBay? Ze gaan gewoon weg voor een lagere prijs dan dat ze in de US in de winkel liggen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Laatst online: 13-09 18:44
Check even een paar pagina's terug. Daar staat de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ok, dank je, ik heb het gevonden.

Voor de geïnteresseerden: Oviparous in "[AppleCare] Op eBay kopen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
dadj schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 16:48:
ik heb in juni mijn iMac Apple Care bij macman812 gekocht, en na activatie enkele weken later zelfs een certificaat van Apple in de bus gekregen :)
Ik heb vorige week ook bij macman812 applecare voor mijn macbookje gekocht. Ik had eerst wat problemen met betalen, maar dat bleek later door safari te komen, ik ben dan nu ook weer definitief naar firefox terug gegaan.
Toen de betaling eenmaal voltooid was had ik binnen een half uurtje de code binnen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Bah bah bah, vorige week apple care gekocht via de normale manier, 250 euro, in een apple store. Werkt het serienummer niet op de website van Apple. Bellen dus. Net een kwartier aan de lijn gehangen, nog steeds geen medewerker aan de lijn, heb de hoorn er weer op geklapt.
Betaal je f*cking 250 euro voor zo papiertje, moet je alsnog tijden een 0900 nummer bellen en tijden luisteren naar een radiozender met crap muziek die constant stoort.

Zo dat moest er even uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:10
Ik denk dat ik deze vraag hier ook wel kan stellen, want mijn engels is niet zo heel geweldig om een heel email gesprek met de verkoper aan te gaan...

Ik wil graag MobileMe kopen omdat ik sinds kort een Macbook Pro naast mijn iMac en iPhone heb. Ik wil deze MobileMe via Ebay kopen, en wel bij deze verkoper.Ik heb echter geen PayPal, en heb de verkoper gevraagd of ik ook op andere manieren kan betalen met als antwoord: "Yes you can pay with a debit card, credit card or bank account. Would that work for you?"

Nu vraag ik mij af of 'bank account' inhoud dat ik gewoon via internetbankieren met IBAN en BIC gegevens kan betalen. En moet ik dan nog rekening houden met koersen, of enkel het in euro's vermelde bedrag overmaken? (48,61 euro)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:40
Hoe lang duurde het bij jullie voor dat de Apple Care overeenkomst volledig werd geactiveerd?

Bij mij is de status vooralsnog..

AppleCare Overeenkomst wordt verwerkt

Heb 2 dagen geleden de code online ingevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Tys

Flatwhite schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:50:
Hoe lang duurde het bij jullie voor dat de Apple Care overeenkomst volledig werd geactiveerd?

Bij mij is de status vooralsnog..

AppleCare Overeenkomst wordt verwerkt

Heb 2 dagen geleden de code online ingevoerd...
Bij mij was het binnen 5 minuten verwerkt ..

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

S2801 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:18:
Ik denk dat ik deze vraag hier ook wel kan stellen, want mijn engels is niet zo heel geweldig om een heel email gesprek met de verkoper aan te gaan...

Ik wil graag MobileMe kopen omdat ik sinds kort een Macbook Pro naast mijn iMac en iPhone heb. Ik wil deze MobileMe via Ebay kopen, en wel bij deze verkoper.Ik heb echter geen PayPal, en heb de verkoper gevraagd of ik ook op andere manieren kan betalen met als antwoord: "Yes you can pay with a debit card, credit card or bank account. Would that work for you?"

Nu vraag ik mij af of 'bank account' inhoud dat ik gewoon via internetbankieren met IBAN en BIC gegevens kan betalen. En moet ik dan nog rekening houden met koersen, of enkel het in euro's vermelde bedrag overmaken? (48,61 euro)
Bank account = bank rekening. Je antwoord is dus ja, je kan gewoon geld over maken met de juiste gegevens dan. Gewoon een normale (inter)nationale bank transactie dus ;)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Ik heb ook AppleCare via Ebay, bij een Duitse 2e hands Mac winkel, gekocht. Alles staat geregistreerd alleen komt mijn "proof" letter er niet door, is dit nodig voor echte garantie? Het lijkt erop, hoewel dat er zo niet staat, dat ze die "proof" niet accepteren, hoewel de coverage er verder wel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
even een update:
Ik kreeg van apple een e-mail en daar staat dat ze bewijs wilden dat de applecare nummer legaal is aangeschaft.
Nou gelukkig bij Amazon gekocht dus scans terug gemailed met proof of purchase.

Dit betekent dus dat ik slachtoffer ben van dat iemand anders een een valse applecare nummer heeft gebruikt die mijn nummer is.
Iemand anders heeft dat nummer waarschijnlijk via een onbetrouwbare verkoper gekocht of heeft zelf zitten flessen met een nummer generator.

Nu hopen dat de scans geaccepteerd worden, had helaas niet die van het doosje streepjes code. Wel de scan van het briefje dat erin zat.
Doosje ligt nog bij mijn broer in de USA.
Maar goed ik heb nog 10 maanden de tijd. Het is hoe dan ook belangrijk om niet op het allerlaatste moment de applecare te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:08

Quakie

quakelen

Zojuist ook bij Nicolas een gekocht a 70euro voor mijn Macbook unibody late 2008.

Ik heb zojuist email van apple binnen met
Contracttype: APP - MACBOOK AIR/MACBOOK/13 MACBOOK PRO

Ik neem dat dit correct is? Vervaldatum is ook eind november 2011 dus volgens mij is het gelukt.

mijn eerste ebay aankoop nl. haha

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marketeer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 12:51
Net Applecare gekocht via Nicolas voor 50 euros, binnen half uur binnen, maar registeren op apple lukt niet :-(

Krijg deze melding:
Dit product blijkt niet in aanmerking te komen voor dekking. Als de datum die u hebt ingevoerd juist is en u vindt dat uw product moet worden gedekt, kunt u >uw aankoopbewijs opsturen. Als uw product in aanmerking komt, zal het later worden toegevoegd aan uw overeenkomst.

Dus heb ik maar de factuur verzonden naar Apple

Als laatste deze melding gekregen:
Uw aanvraag·wordt binnen 24 tot 48 uur verwerkt en u ontvangt een e-mailbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Zodra Apple uw bijgewerkte informatie heeft verwerkt, sturen we u een bevestiging per e-mail of vragen we, indien nodig, extra informatie.

Even wachten dus :/ hoop dat het goed gaat

UPDATE: Reactie van Apple bedankt voor de bon veel plezier met je garantie :-)

[ Voor 4% gewijzigd door marketeer op 23-10-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

Nicolas was op ebay helaas 'uitverkocht'. Maar heb bij macman812 een applecare gehaald voor 164 dollar (114 euro op dit moment). Geen geld vergeleken met de 349,- euro die je normaal zou betalen. Apple website heeft de code geaccepteerd in ieder geval dus lijkt te werken!

[ Voor 4% gewijzigd door amphora op 27-10-2009 14:57 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amphora schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:57:
[...]

Nicolas was op ebay helaas 'uitverkocht'. Maar heb bij macman812 een applecare gehaald voor 164 dollar (114 euro op dit moment). Geen geld vergeleken met de 349,- euro die je normaal zou betalen. Apple website heeft de code geaccepteerd in ieder geval dus lijkt te werken!
ik heb net applecare aangeschaft bij deze Nicolas voor 99 euro voor mijn mbp 15" . misschien dat hij net nieuwe voorraad erop had gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marne
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:31
Ook applecare aangeschaft bij Nicolas voor mijn macbook 13". €74 totaal, registreren ging snel en vlekkeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-08 23:29
Heb daarnet eindelijk de stap durven nemen en mijn allereerste eBay-aankoop gedaan. Heb bij macman812 een AppleCare voor de Mac Pro aangeschaft, kostte me omgerekend maar € 51,38 ($ 73,99)! Dat is bijna 83% goedkoper t.o.v. de € 299 die Apple durft te vragen! :D
Ik moet zeggen, die macman812 is me toch ff snel, vijf minuten na betaling kreeg ik al een mailtje met daarin mijn registratienummer. En registratie verliep ook iets sneller dan ik verwacht had, vijf minuten na mijn registratie ontving ik van Apple al het AppleCare-certificaat in mijn mailbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

oh heerlijk zo'n topic ik bookmark hem ff.zodat ik mijn macbook kan uitbreiden met apple care. :P

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Ik heb zojuist ook een bestelling gedaan bij ninou_nicolas. Op 2 november verloopt m'n garantie van m'n unibody Macbook zag ik net, oewh :p. Ik hoop dat het gewoon allemaal lekker goed komt :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb gisteren applecare aangeschaft van ninou_nicolas, vandaag kreeg een mailtje met de code. Deze heb ik ingevoerd en heeft nu Status: Registratie in voortgang. (enig idee hoelang dit duurt ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Afgelopen week AC voor een MB unibody gekocht, €80 bij macman812. Na betaling had ik nog een vraag, die werd binnen 10 minuten beantwoord. Na een paar uur had ik de code in m'n mail, meteen geregistreerd, binnen een half uur was de boel ook bij Apple rond. Perfect dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik heb ook bij ninou_nicolas besteld en het heeft een klein weekje geduurd voordat Apple de bevestiging heeft gestuurd. Maar het is dus gelukt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Aha dus een weekje geduld voordat ik ga panikeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik heb al 2 keer Apple Care gekocht via Ebay, binnen een aantal minuten de code binnen gekregen en geregistreerd via de Apple website. Ik zie ook dat de status verwerkt is op de Warranty Status website van Apple. Dus volgens mij klopt het allemaal wel.

Echter heb ik nooit een certificaat of iets dergelijks ontvangen zoals een aantal van jullie het daarover hebben.

Ik heb besteld via die macman en ook een keer via die nicolas. Waarom heb ik niks ontvangen dan? Heb gewoon juiste gegevens staan in mijn accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:15
Zonet bij ninou_nicolas AppleCare besteld voor mijn MacBook (13" alu). Zonet code binnen gehad, stappenplan doorlopen en het is nu al bevestigd in een paar minuten. Top!

@Executor16: Ik zag bij opties dat je kon kiezen voor een certificaat via de e-mail of post. Waarschijnlijk heb jij voor de eerste optie gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:56

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Heeft iemand al ooit eens een beroep moeten doen op zo'n via eBay gekocht AppleCare ding? Ze zijn veel goedkoper, maar accepteert Apple het ook werkelijk?

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:10
Lees de rest van het topic eens door zou ik zeggen. Ik heb onlangs mijn bijna 2 jaar oude iMac binnengebracht om een harde schijf te laten vervangen. Die dingen lijken tegenwoordig niet veel ouder dan een jaar te worden. Zeer positieve ervaring dus, op AppleCare gebied. De reseller was ik een stuk minder van gecharmeerd. A-Mac Utrecht in mijn geval.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
B0MBACI schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:05:
Ik heb gisteren applecare aangeschaft van ninou_nicolas, vandaag kreeg een mailtje met de code. Deze heb ik ingevoerd en heeft nu Status: Registratie in voortgang. (enig idee hoelang dit duurt ? )
Was dit via creditcard of normale bankrekening? Heb zojuist ook van hem gekocht maar 9 november loopt m'n AC af.. ik weet het, beetje laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Napsju schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:26:
Lees de rest van het topic eens door zou ik zeggen. Ik heb onlangs mijn bijna 2 jaar oude iMac binnengebracht om een harde schijf te laten vervangen. Die dingen lijken tegenwoordig niet veel ouder dan een jaar te worden. Zeer positieve ervaring dus, op AppleCare gebied. De reseller was ik een stuk minder van gecharmeerd. A-Mac Utrecht in mijn geval.
Waarom was de reseller er minder gecharmeerd mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Heb vanavond bij ninou nicolas AppleCare voor mijn Unibody gekocht en zojuist een mail van Apple dat deze tot 2011 gedekt is _/-\o_

en dat voor maar € 70 :)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:10
enzoronald schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:23:
[...]

Waarom was de reseller er minder gecharmeerd mee ?
Leer lezen B)
De reseller was ik een stuk minder van gecharmeerd
:>

[ Voor 19% gewijzigd door Marcusso op 02-11-2009 19:06 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

lpetersen schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:56:
[...]

Was dit via creditcard of normale bankrekening? Heb zojuist ook van hem gekocht maar 9 november loopt m'n AC af.. ik weet het, beetje laat :)
Ik had via paypal betaald, de code kreeg ik snel van nico, alleen apple heeft het nog steeds niet verwerkt ga dr morgen ook ff naartoe bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-09 08:46
Ik heb net ook bij Macman812 twee Applecare's aangeschaft, eentje voor mijn Mac Mini en eentje voor mijn 21,5" iMac :-)

De code voor de iMac werkte meteen, maar de code voor de Mac Mini was al reeds gebruikt zei de Support site van Apple. Brain alias Macman812 reageerde eerst niet op mijn mail, maar na een mailtje dat ik teleurgesteld was mailde hij wel met de mededeling dat hij niks ontvangen had en heeft mijn probleem in 10 minuten opgelost door mij te voorzien van een nieuwe code.

De grap is dat deze twee Applecare's mij 93 euro hebben gekost. Ongelofelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Heb ook AppleCare gekocht bij ninou nicholas. Voor mijn 15 inch unibody. Ik had nog 4 dagen. :)

99 euro. Niet verkeerd, vergeleken met de 350 euro van Apple.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 08:28

BasilFX

BasilFX

Ook bij Macman812 AppleCare aangeschaft. Nadat mijn macbook voor de 4e keer opgstuurd werd heb ik een nieuwe gekregen. Deze gelijk geregistreerd. Nu tot 3 november 2012 garantie.

http://www.basilfx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Waar kan je ook alweer zien wanneer je apple producten geregisteerd hebt. Zodat je kan zien tot wanneer je garantie hebt.

Ik heb een Imac (24 inch uit 2009). Zijn er daar berichten over problemen die op ten duur kunnen ontstaan?
Anders haal ik voor 50 euro ook wel wellicht applecare.

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Neo: let me google that for you.

Bovendien, €50 investeren voor een computer van meer dan €1000, waar hebben we het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Vandaag ook via macman812 AppleCare voor m'n late-2008 Unibody MBP gekocht. In de nacht gekocht en vandaag overdag code ontvangen. Bij Apple ingevoerd en binnen 10 minuten had ik m'n bevestiging binnen. Dit ging heel soepeltjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een macbook, nu zat ik te kijken op ebay naar applecare. Maar er staan zo veel verschillende op. Wie kan mij helpen met het zoeken van de juiste apple care verkoper, en het juiste product? Want sommige zijn alleen voor de ipod, sommige voor imac's, Sommige alleen voor de macbook pro of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
DFC-Neo schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:42:
Waar kan je ook alweer zien wanneer je apple producten geregisteerd hebt. Zodat je kan zien tot wanneer je garantie hebt.

Ik heb een Imac (24 inch uit 2009). Zijn er daar berichten over problemen die op ten duur kunnen ontstaan?
Anders haal ik voor 50 euro ook wel wellicht applecare.
http://www.apple.com/nl/support/applecare/overview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igor92 schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:56:
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een macbook, nu zat ik te kijken op ebay naar applecare. Maar er staan zo veel verschillende op. Wie kan mij helpen met het zoeken van de juiste apple care verkoper, en het juiste product? Want sommige zijn alleen voor de ipod, sommige voor imac's, Sommige alleen voor de macbook pro of maakt dat niet uit?
http://cgi.ebay.com/Apple...45ef455354#ht_1143wt_1083

Geschikt voor de Macbook, 13"Macbook Pro en de Macbook Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:26
Hallo allemaal,

Ik heb ook via macman812 een applecare gekocht voor mijn mac mini. Ik heb hem gisteren geregistreerd maar er staat nog steeds als ik bij de vooruitgang check: Status: Registratie in vooruitgang.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Zoals je kan lezen, duurt het bij sommige mensen wat langer voordat het geregistreerd is. Bij de meeste gaat het wel snel (bij mij was het binnen een half uur geregistreerd), maar bij een enkele duurt het een weekje.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Ik ben sinds twee weken nieuw in het apple gebeuren ik heb mijn eerste macbook binnen een dag omgeruild voor een ander (DOA) maar nu vraag ik me af waarom je "3 jaar garantie" gaat bijkopen.

Als binnen 2 jaar je videokaart stuk gaat heb je nog gewoon recht op een vervanging. En ik lees dat de consumentbond hier ook al mee bezig is.

http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4763

Dus ik snap niet helemaal waarom je applecare zou kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

EgoPro schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:40:
Als binnen 2 jaar je videokaart stuk gaat heb je nog gewoon recht op een vervanging. En ik lees dat de consumentbond hier ook al mee bezig is.

Dus ik snap niet helemaal waarom je applecare zou kopen?
Zo vanzelfsprekend is dat helaas (nog) niet. Die grafische kaart problemen was een structureel probleem bij apple, niet een losstaand incident en daarom zal Apple het als het goed is onder garantie repareren.
Niet alles valt dus zomaar onder 2 jaar garantie, en bovendien is 3 jaar altijd nog meer dan 2 jaar. Ok, voor de 350 euro die apple soms zelf durft te vragen zou ik het ook niet doen, maar voor 100 euro geeft het toch een stukje zekerheid die ik graag wil aangezien ik de laptop zakelijk gebruik en eigenlijk geen dag zonder kan.

[ Voor 11% gewijzigd door amphora op 18-11-2009 16:56 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ook krijg je er telefonische support bij, iets dat sommige mensen ook zeer op prijs stellen.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Ja dat is inderdaad waar ik denk niet dat ik het voor mijn eigen macbook ga kopen, mijn vriendin krijgt 1 deze dagen een MBP aangeleverd die ze zakelijk gaat gebruiken. Voor haar kan telefonische support ook wel handig zijn.
Ik denk dat het idd mss wel slim zou zijn om applecare te kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door EgoPro op 18-11-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Voor mij heeft het ook nog eens meerwaarde als ik de laptop ga verkopen. Het geeft toch nog een beetje extra vertrouwen voor de koper. Maar dat is natuurlijk afhankelijk of je het binnen drie jaar wilt verkopen :)

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Gisteren een MBP 15" besteld bij Electronic King.
Daar kon ik voor 160 euro AC bij kopen....op zich geen slechte deal.
Ik heb even verder gekeken op eBay en uiteindelijk AC bij een Japanees aangeschaft voor $145 ( geng7892001 heet ie), da's net geen 100 euro.
Meneer Geng heeft 100% positive feedback en is member sinds 2006 en handelt al langere tijd in AC's.
Ik heb de code reeds binnen....nu de MBP nog.....

Zou niet slim zijn wanneer hij nu opeens gaat refunden....3 jaar eBay history naar de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:42
Gisteren om 16.00 uur applecare voor m'n 13" macbook gekocht bij macman812.
Twee uur later was m'm macbookje geregisteerd.
Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zojuist op eBay AppleCare voor mijn iMac aangeschaft bij greenapplemacmom . Had de code binnen vijf minuten in mijn mail, nog eens vijf minuten later was hij geaccepteerd door Apple. En dat voor 48 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik blijf me afvragen hoe het nou mogelijk is dat AppleCare voor bijvoorbeeld mijn 2009 MacBook Pro door de Amerikaanse online Apple Store wordt verkocht voor $364 terwijl het op eBay wordt aangeboden vanaf $160.

Zo voordelig kan de inkoop bij Apple toch nooit worden voor wederverkopers lijkt me, of je nou een distri bent of een kleine eBay seller. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Lounge Deluxe schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:27:
Ik blijf me afvragen hoe het nou mogelijk is dat AppleCare voor bijvoorbeeld mijn 2009 MacBook Pro door de Amerikaanse online Apple Store wordt verkocht voor $364 terwijl het op eBay wordt aangeboden vanaf $160.

Zo voordelig kan de inkoop bij Apple toch nooit worden voor wederverkopers lijkt me, of je nou een distri bent of een kleine eBay seller. 8)7
Dat heb ik nou dus ook - ik zou haast denken dat ze een soort keygen gebruiken!
Maar heb ook ergens gelezen dat ze bepaalde targets moeten halen, en veel paketten op de normale manier (tegen de normale prijs) verkopen, om vervolgens hun targets te halen door ze goedkoper aan te bieden.
Ook was ik afgelopen maand in Azie, en daar gaven ze bij veel winkels bij aanschaf van een MBP 50% korting op AppleCare, wat daar overigens toch al een stuk goedkoper is. Ik heb maar ergens wat van de laptop afgeluld, en koop de AC wel via ebay oid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Follie
  • Laatst online: 11-09 10:25
Ridder schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:25:
Gisteren een MBP 15" besteld bij Electronic King.
Daar kon ik voor 160 euro AC bij kopen....op zich geen slechte deal.
Ik heb even verder gekeken op eBay en uiteindelijk AC bij een Japanees aangeschaft voor $145 ( geng7892001 heet ie), da's net geen 100 euro.
Meneer Geng heeft 100% positive feedback en is member sinds 2006 en handelt al langere tijd in AC's.
Ik heb de code reeds binnen....nu de MBP nog.....

Zou niet slim zijn wanneer hij nu opeens gaat refunden....3 jaar eBay history naar de maan.
Ik heb laatst ook gekeken bij de ebaystore van Electronic King, zag er allemaal wel goed uit. Kun je wat vertellen over jou everaingen, mocht je bestelde macbook al binnen hebben?

Bedankt

30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Follie schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:53:
[...]

Ik heb laatst ook gekeken bij de ebaystore van Electronic King, zag er allemaal wel goed uit. Kun je wat vertellen over jou everaingen, mocht je bestelde macbook al binnen hebben?

Bedankt
Daar is al een heel topic over: MacBook uit het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Follie
  • Laatst online: 11-09 10:25
Ohw ja ik zie het, excuses

30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige maand de Imac aangeschaf en wil nu nog een TC kopen. Valt de Time Capsule ook onder de Apple Care?
Zit er toch wel over te denken om Apple Care via Ebay aan te schaffen.
Alvast bedankt.
Gr.
Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

Vorige week via http://myworld.ebay.com/macman812/ mijn Apple Care besteld voor de iMac voor $75,00. Een gokje waard en werd direct geaccepteerd door Apple. Joepie! Scheelt een hoop geld.

dus ...

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste