Jah, In Herzogenrath lagen er stapels Wii's en Wii Fit's te wachten. Ik heb het ook daar gekocht, dan hoef je niet 2 weken te wachten hier in Nederland. Het dvd doosje is in het duits, de rest kun gewoon instellen in bijvoorbeeld Engels. Nederlands is niet aanwezig in wii Fit._.-SuperstaR-._ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:44:
Iemand trouwens enig idee of ze in Duitsland nog voorradig zijn? Ik ben zaterdag toch in overijssel, dus ik kan eventueel snel even de grens over naar Rheine. Daar zit een Media Markt.
Stel dat ze hem daar hebben, dan kan ik hem toch ook gewoon in het Engels (of Nederelands als dat uberhaupt mogelijk is) spelen?
Thnx, heb de media markt in Rheine ook een e-mail gestuurd in mijn beste duits
Hopelijk krijg ik een antwoord.
Hopelijk krijg ik een antwoord.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Aangezien dat kreng overal uitverkocht was heb ik 'm ook via Big Dennis (uit voorraad, 2 dagen). Je krijgt er wel een rechargable battery pack bij die je rechtstreeks op USB kunt aansluiten. Je kunt 'm dus laden en tegelijkertijd gebruiken. Scheelt veel met batterijen. Voor m'n Wiimotes heb ik ook zo'n laadstation van BigBen en ik moet zeggen dat dat echt een uitkomst is.Donnie Darko schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:44:
[...]
ja en daar betaal je meer voor het balance board dan wii fit + balance board in de normale winkel
De WiiFit bij Big Dennis is overigens 100% japans. Er staat op de doos dat het spel er bij zit, maar deze zit er niet bij (zoals ook duidelijk vermeld op hun website). Ik denk ook niet dat dat gaat werken aangezien japan een andere regio is. Alle teksten en boekjes zijn in het japans. Er staat behalve de woorden Wii en Fit geen enkele zin anders dan japans. Ook staat op de doos de beperking van 135 kg ipv 150 van het europese model. Uiteraard werkt 'ie wel gewoon prima met WiiFit in het engels ingesteld.
Ik vind het leuk dat ze de Mii's echt ook qua lengte en postuur hebben aangepast aan de instellingen die je gemaakt hebt. Wat ik wel heb gemerkt is dat hij alle geboortejaren en lengtes pikt. Voor de gein heb ik mijn 4 jarige dochtertje eens op dat ding gezet en haar die test laten doen. Ze is er nog veel te jong voor, maar ik kon wel gewoon haar geboortedatum en lengte selecteren. Haar BMI was in orde, maar bij de Wii leeftijd kwam er 18 uit
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
spoiler: Nog een 'easter egg ontdekt'
Als je op je verjaardag Wii Fit aanzet dan heeft het Balance Board een feesthoedje op en wordt er confetti gestrooid. Op de Nintendo web site krijg je dan 50 sterren. Beetje mager maar ja...
[ Voor 18% gewijzigd door Er!k op 28-05-2008 20:45 ]
Is de Wii Fit het spel ook in het nederlands of is er alleen een engelse versie
Engels, japans en mogelijk nog wat talen. Geen nederlandsMrKonings schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:42:
Is de Wii Fit het spel ook in het nederlands of is er alleen een engelse versie
Hier een beetje......
Ik deed er zowiezo toch al weinig mee , me vriendin gebruikte hem meer.
Bij mij zat er toch wat vaker mario kart in de cd-speler
Maar wie weet , volgens mij komen er binnenkort betere games uit(en niet van die kleine minigames) voor het BB
Ik deed er zowiezo toch al weinig mee , me vriendin gebruikte hem meer.
Bij mij zat er toch wat vaker mario kart in de cd-speler
Maar wie weet , volgens mij komen er binnenkort betere games uit(en niet van die kleine minigames) voor het BB
[ Voor 26% gewijzigd door degroot op 29-05-2008 08:30 ]
www.degroot-it.nl
Valt bij ons wel mee... We hebben een tas 
We hebben wel al even niet meer gespeeld, maar dat is ivm tijdsgebrek.
We hebben wel al even niet meer gespeeld, maar dat is ivm tijdsgebrek.
He bedankt he. Gisteren geweest, maar de beste kerel zei dat ze ze al een tijd niet meer gehad hadden. Waar jij het verhaal dan vandaan haalt!?!? De beste kerel vroeg al waar dat verhaal vandaan kwam omdat er meerdere mensen waren geweest en hadden gebeld en hetzelfde aantal aangaven.remmh01 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:21:
[...]
Gisterenmiddag stonden er nog zo'n 15 stuks bij Saturn op Zuidplein
Dus waarschijnlijk lig je nu te pissen in je broek van het lachen.
Ik doe nog wel steeds netjes m'n body test zo vaak mogelijk, maar het trainen iets minder. Dit komt ook vooral door tijdsgebrek. Maar... gisteren vertelden m'n ouders dat ze waren begonnen aan de Yoga oefeningen. M'n vader deed dat zelfs als eerste! Tot nu toe deden ze vooral de aerobics exercises (Hoola hoopen, steps, joggen), maar nu gaan ze dus ook beginnen met het yoga! Ik ben benieuwd of ze ook aan de muscular dingen gaan.
Hij wordt hier gewoon actief gebruikt. De body tests doen we minder, want die zeggen m.i. niet zo veel. Langzaamaan gaan de push-ups steeds beter, dus dat is leuk. Bij mijn vriendin gaan de buikspieroefeningen heel snel beter. Zij heeft altijd al goede buikspieren gehad door veel aerobics en pilates e.d., maar ze had al een jaar niet gesport. Dankzij het 'geheugen' van je spieren komt dat dus heel snel terug.
De aerobics oefeningen zijn wel echt veel te licht. Je krijgt het er hooguit een beetje warm van, maar je hartslag blijft redelijk laag. Ik hoop dat de game van EA op dat gebied wat gaat toevoegen (en dat die snel komt natuurlijk).
De aerobics oefeningen zijn wel echt veel te licht. Je krijgt het er hooguit een beetje warm van, maar je hartslag blijft redelijk laag. Ik hoop dat de game van EA op dat gebied wat gaat toevoegen (en dat die snel komt natuurlijk).
Anoniem: 117981
Ik gebruik hem hier sinds de launch ook nog steeds elke dag, en heb er vandaag een paar dumbbells (Soft Dumbbells 2x1KG van Dunlop) bij gekocht om de tricep extensions wat te verzwaren. Ook heb ik ze net gebruikt bij de Jackknifes, misschien heeft iemand nog andere suggesties bij welke oefeningen je ze ook goed kan gebruiken?
Verder ben ik nog op zoek naar een betere Yoga-mat. De meeste zijn 180x60 en dat is voor mij nogal klein. Bovendien kan ik er slecht tegen dat dat ding steeds opkrult nadat je hem opgerold hebt gehad. Weet iemand een goed adresje voor een opvouwbare (klapbare) mat die wat groter (vooral langer) is?
Verder ben ik nog op zoek naar een betere Yoga-mat. De meeste zijn 180x60 en dat is voor mij nogal klein. Bovendien kan ik er slecht tegen dat dat ding steeds opkrult nadat je hem opgerold hebt gehad. Weet iemand een goed adresje voor een opvouwbare (klapbare) mat die wat groter (vooral langer) is?
Weet je zeker dat je in de goede winkel bent geweest want over de (on)beschikbaarheid van de Wii zal jij mij geen grappen zien maken !mabarto schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:05:
[...]
He bedankt he. Gisteren geweest, maar de beste kerel zei dat ze ze al een tijd niet meer gehad hadden. Waar jij het verhaal dan vandaan haalt!?!? De beste kerel vroeg al waar dat verhaal vandaan kwam omdat er meerdere mensen waren geweest en hadden gebeld en hetzelfde aantal aangaven.
Dus waarschijnlijk lig je nu te pissen in je broek van het lachen.
beschikbaarheid over de Wii Fit. Wii genoeg daar te vinden. Saturn in Zuidplein. Ze zitten boven de parkeergarage bij de Blokker/Kijkshop en Delifrance geloof ik.remmh01 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:05:
[...]
Weet je zeker dat je in de goede winkel bent geweest want over de (on)beschikbaarheid van de Wii zal jij mij geen grappen zien maken !
Het gaar hiet om het spel met balanceboard, Wii Fit niet de console/spelcomputer zelf he, misschien dat daar het misverstand ligt.remmh01 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:05:
[...]
Weet je zeker dat je in de goede winkel bent geweest want over de (on)beschikbaarheid van de Wii zal jij mij geen grappen zien maken !
Zoals vermeld op de vorige pagina, aan de telefoon werd mij ook al verteld dat er al geen twee weken geen Wii fit meer op voorraad is bij Saturn Zuidplein. En op dat moment stond er ook iemand in de winkel die er een liet reserveren omdat ie toch echt niet op voorraad was. Gelukkig was ik er niet gelikj heen gegaan maar had eerst eventjes gebeld. Ik ben dus nog steeds op zoek als iemand nog een tip heeft.
[ Voor 51% gewijzigd door KvdnBerg op 29-05-2008 22:55 ]
......Met het risico wederom niet geloofd te worden:[ Ik ben dus nog steeds op zoek als iemand nog een tip heeft.
Ik heb eergisteren bij de MediaMarkt in het centrum van Rotterdam een Wii FIT gescored.
Tevens is/was daar een aanbieding á € 350 bestaande uit:
Wii
Wii-Sports
Wii FIT + balanceboard + draagtas
Media Martkt centrum gebeld, alleen die combinatieaanbieding is op voorraad geweest, momenteel is de Wii fit niet op voorraad daar.
De speurtocht gaat verder......
gister de wii fit per post gekregen vandaag na het werk maar eens ff uitproberen
Anoniem: 263589
Ze zijn in Duitsland Oberhausen, winkelcentrum Centro, volop te verkrijgen. Ben er vandaag heen gereden en was eigenlijk op weg naar Galeria Kaufhof omdat ze daar op voorraad zijn. Maar op weg daar naartoe liep ik langs Gamestop en daar hadden ze er ook nog liggen.
De aerobics oefeningen kunnen heel licht zijn maar zijn steeds zwaarder te maken.mr_obb schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:16:
Hij wordt hier gewoon actief gebruikt. De body tests doen we minder, want die zeggen m.i. niet zo veel. Langzaamaan gaan de push-ups steeds beter, dus dat is leuk. Bij mijn vriendin gaan de buikspieroefeningen heel snel beter. Zij heeft altijd al goede buikspieren gehad door veel aerobics en pilates e.d., maar ze had al een jaar niet gesport. Dankzij het 'geheugen' van je spieren komt dat dus heel snel terug.
Stevig rond draaien met hoepels (en je buik spieren aanspannen)
Grote stappen met steps
Harder/hoger springen met jogging
Moeten toch het niveau wat verbeter, maar het kan ook aan mijn slechte conditie liggen dat het mij zo zwaar valt (en mijn buikje).
Ik heb zelf wii-fit besteld via intertoys 3 dagen levertijd en niet duur.
Sinds gisteren begin ik toch wel licht te twijfelen aan de betrouwbaarheid van de Body Test. M'n vrouwtje ging de Body Test doen maar brak die per ongeluk af voordat de twee balance tests waren gedaan. Gelukkig kun je dan opnieuw een Body Test doen. En wat blijkt; met een tussenpoos van nog geen minuut scheelde haar gewicht 0,5 kilo?!?!?!

Hier wat sufs meegemaakt:
ik vind dat hoepelen leuk en heb dus na wat oefenen de lange periode (6 mins per kant) vrijgespeeld. Vervolgens ga ik vol goede moed aan de slag, ik sta als een gek te draaien maar halverwege stopt mijn mii met reageren en vallen de hoepels op de grond.
Afijn, ok, kan gebeuren, al dacht ik wel zoiets van
Vervolgens de andere kant, voor mijn gevoel deed ik de hele tijd precies hetzelfde maar ook daar vielen de hoepels halverwege op de grond. Echt heel raar, het leek net of het balance board stopte met reageren?
Hebben jullie trouwens ook last van een zekere vertraging bij bvb het steppen? Ik stap op tijd op het bord, maar hij reageert net een fractie laat. Krijg ik minder punten ook
Wbt de bodytest: ik had laatst verkeerd aangegeven wat mijn kleding woog, toen zat er ook een verschil in ja - weet je zeker dat je niet het gewicht van je kleding hebt veranderd?
ik vind dat hoepelen leuk en heb dus na wat oefenen de lange periode (6 mins per kant) vrijgespeeld. Vervolgens ga ik vol goede moed aan de slag, ik sta als een gek te draaien maar halverwege stopt mijn mii met reageren en vallen de hoepels op de grond.
Vervolgens de andere kant, voor mijn gevoel deed ik de hele tijd precies hetzelfde maar ook daar vielen de hoepels halverwege op de grond. Echt heel raar, het leek net of het balance board stopte met reageren?
Hebben jullie trouwens ook last van een zekere vertraging bij bvb het steppen? Ik stap op tijd op het bord, maar hij reageert net een fractie laat. Krijg ik minder punten ook
Wbt de bodytest: ik had laatst verkeerd aangegeven wat mijn kleding woog, toen zat er ook een verschil in ja - weet je zeker dat je niet het gewicht van je kleding hebt veranderd?
If you can't write, there is nothing left.
Vertraging had ik ook bij het boxen. Komt volgens mij omdat je erop stapt en je gewicht dan nog niet goed erop plaatst. Je moet dus een beetje net voor de maat bewegen, wat het wat lastiger maakt.
Mijn zus had het er laatst over toen was ze een half uur steppen geweest was blijkbaar de teller op 31 blijven staan. Deed ze het nog een keer daarna bleef de teller weer hangen..
Super vaag maarja..
Super vaag maarja..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Kan er niet een soort van Inkoopactie opgezet worden voor mensen die hem willen hebben en dat deze door een persoon dan even vanuit duitsland gehaald worden? Want wachten is eigenlijk ook geen optie.
Heb trouwens gezien dat op amazon.de de levertijd zo'n 5-7 weken is. Amazon.co.uk heeft een prijsje van 130 pond!!! Like ga even lekker op je eigen eiland blijven
Amerika is ook niet echt haalbaar, 160 dollar, dat is omgerekend ook 110 euro... Ik denk dat wij Europeanen eindelijk een beetje goed behandeld worden! Om over die 130 pond maar even te zwijgen he... Dat is 160 euro!
Ik ben al beetje aant informeren of er iemand binnenkort nog naar Duitsland gaat... Maar tevergeefs.
Heb trouwens gezien dat op amazon.de de levertijd zo'n 5-7 weken is. Amazon.co.uk heeft een prijsje van 130 pond!!! Like ga even lekker op je eigen eiland blijven
Ik ben al beetje aant informeren of er iemand binnenkort nog naar Duitsland gaat... Maar tevergeefs.
Die prijzen bij Amazon.co.uk en Amazon.com zijn van van die aparte verkopers die via Amazon kunnen verkopen, dat zijn dus mensen die nu misbruik maken van het feit dat ie niet normaal te krijgen is en er lekker wat bovenop gooien. De normale prijs in ponden is 69.99 (zie bijv. game.co.uk) en in amerika is de normale prijs 90 tot 100 dollar. Overigens is ie in Amerika pas sinds 19 mei uit he, in dat opzicht zitten we hier wel weer wat beter.
Oh, echt waar. Ik dacht dat amazon toch wel uit eigen voorraad bezig was zoals een bol.com maar daar vergis ik mij dus in.KvdnBerg schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 23:20:
Die prijzen bij Amazon.co.uk en Amazon.com zijn van van die aparte verkopers die via Amazon kunnen verkopen, dat zijn dus mensen die nu misbruik maken van het feit dat ie niet normaal te krijgen is en er lekker wat bovenop gooien. De normale prijs in ponden is 69.99 (zie bijv. game.co.uk) en in amerika is de normale prijs 90 tot 100 dollar. Overigens is ie in Amerika pas sinds 19 mei uit he, in dat opzicht zitten we hier wel weer wat beter.
Waar zou je, en is dat dan ook nog de moeite, in amerika kunnen bestellen dan? Iemand ervaring mee? Want dan ben je namelijk, ligt aan de verzendkosten, weer wel goedkoper uit natuurlijk!
Ik snap echt niets van Nintendo Nederland he. Nergens in Nederland is Wii Fit te krijgen. Overal uitverkocht. Nu kom ik zelf uit de buurt van Den Haag, maar ik moest vandaag in de buurt van Hengelo iets ophalen. Dus ik denk, ik duik daar ook even de Media Markt in. Nee hoor, geen Wii Fit, helemaal op.
Vervolgens ben ik maar even de grens over gegaan naar Rheine, en daar stonden nog iets van 20 exemplaren bij de Media Martk. Dat is verdorie maar 20 kilometer Duitsland in, maar daar lijken ze absoluut geen last te hebben van voorraadproblemen. Dus daar heb ik er mooi 1 van meegenomen. Voor 85 euro. Mario Kart lag daar overigens ook gewoon nog.
Hoe kan het toch dat Nintendo Nederland (Benelux?) het er toch altijd zo slecht vanaf brengt?
Vervolgens ben ik maar even de grens over gegaan naar Rheine, en daar stonden nog iets van 20 exemplaren bij de Media Martk. Dat is verdorie maar 20 kilometer Duitsland in, maar daar lijken ze absoluut geen last te hebben van voorraadproblemen. Dus daar heb ik er mooi 1 van meegenomen. Voor 85 euro. Mario Kart lag daar overigens ook gewoon nog.
Hoe kan het toch dat Nintendo Nederland (Benelux?) het er toch altijd zo slecht vanaf brengt?
Het is mij ook een raadsel... Nintendo Nederland, of Benelux is een beetje achtelijk denk ik ofzo... Er staan nu ook bij zoveel winkels echt enorme bestellingen te wachten dat als je uberhaupt in de rij zou gaan wachten je niet eens wat hebt bij de eerste levering weer...
Ik ga nu van de week eens informeren of mijn broer er niet een uit Duitsland kan krijgen, ben benieuwd
Had je er niet nog een paar mee kunnen nemen
Via Nintendo site nog wat andere shops in USA bekeken maar overal uitverkocht, dus dat gaat em ook niet worden. Ik zou mijn oom, woont in Valkenburg, ook eens kunnen vragen
Ik ga nu van de week eens informeren of mijn broer er niet een uit Duitsland kan krijgen, ben benieuwd
Had je er niet nog een paar mee kunnen nemen
Via Nintendo site nog wat andere shops in USA bekeken maar overal uitverkocht, dus dat gaat em ook niet worden. Ik zou mijn oom, woont in Valkenburg, ook eens kunnen vragen
[ Voor 23% gewijzigd door orange.x op 31-05-2008 23:35 ]
Tsjah, ik had er wel een paar meer mee kunnen nemen en die hier voor 100 euro slijten 
Maar ja, straks blijf je er weer mee zitten. Bovendien heb ik helemaal geen zin om er dan weer mee te moeten leuren. Ik vraag me trouwens af hoe lang het leuk blijft
En, weet iemand wanneer family ski hier uitkomt?
Maar ja, straks blijf je er weer mee zitten. Bovendien heb ik helemaal geen zin om er dan weer mee te moeten leuren. Ik vraag me trouwens af hoe lang het leuk blijft
En, weet iemand wanneer family ski hier uitkomt?
Heb ze gisteravond volop zien staan op Schiphol, gewoon 89 euro
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Wel apart idd, maar in Leeuwarden lag vrijdag iig nog grote stapel (en gewoon iets van 2 pallets aan wii's voor 244,- )_.-SuperstaR-._ schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 23:27:
Ik snap echt niets van Nintendo Nederland he. Nergens in Nederland is Wii Fit te krijgen. Overal uitverkocht. Nu kom ik zelf uit de buurt van Den Haag, maar ik moest vandaag in de buurt van Hengelo iets ophalen. Dus ik denk, ik duik daar ook even de Media Markt in. Nee hoor, geen Wii Fit, helemaal op. [...]
edit voor hieronder: ik bedoel een stapel dozen met wii fit
[ Voor 4% gewijzigd door bite op 01-06-2008 14:22 ]
Het gaat over Wii FIT en niet over de Wii's zelfbite schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:50:
[...]
Wel apart idd, maar in Leeuwarden lag vrijdag iig nog grote stapel (en gewoon iets van 2 pallets aan wii's voor 244,- )
Anoniem: 215257
Hier in meppel liggen iets van 20 dozen wii fit bij de intertoys x] Prijs weet ik zo niet..
Dit is een leuk idee, maar hoort niet in dit topic thuis. Je zou eens op www.samenkopen.net of www.inkoopacties.net kunnen kijken om wat te organiseren
[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 01-06-2008 15:36 ]
Nee, gewicht van kleding was idem...Ranewen schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:31:
In de handleiding van de balance board staat dat de weegschaal minder dan 500 gram afwijkt.
Als je dan bedenkt dat de wii balance board vast verschillen weegt tussen binnen en buitenrand en 1 kilo verschil is snel gehaald.
De meeste huis tuin en keuken weegschalen zijn minder precies maar hebben vast een constantere afwijking.
Dat verklaart een hoop dan... Er zitten natuurlijk ook twee weegschalen in.barfieldmv schreef op zondag 01 juni 2008 @ 15:33:
[...]
In de handleiding van de balance board staat dat de weegschaal minder dan 500 gram afwijkt.
Als je dan bedenkt dat de wii balance board vast verschillen weegt tussen binnen en buitenrand en 1 kilo verschil is snel gehaald.
De meeste huis tuin en keuken weegschalen zijn minder precies maar hebben vast een constantere afwijking.
Moet bekennen dat het bord hier 2 avonden is gebruikt, en nu al weer sinds dus 2 dagen na de releasedag alweer ongebruikt in de hoek staat. Desinvestering dus hier..
Kan ik hem van je overnemen dan?UltraSub schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:15:
Moet bekennen dat het bord hier 2 avonden is gebruikt, en nu al weer sinds dus 2 dagen na de releasedag alweer ongebruikt in de hoek staat. Desinvestering dus hier..
Ik heb ZaZen vrijgespeeld en ik bak er niks van
Zelfs als ik mijn voeten op de grond zet en de kaars nauwelijks flakkert, gaat hij ineens uit terwijl ik niet beweeg. Wel echt een bizar spel 
In het begin vond ik de balancegames niks aan, maar ik merk dat ik die steeds vaker voor de lol ga spelen. Het 'koppen' doe ik steeds vaker en ik word er ook steeds beter in, wat het leuker maakt. Het rythmic boxing blijft 1 van mijn favorieten, heb nu de 10 minuten vrij dus dan heb je ook nog het idee dat je wat werk verzet
Alleen wel suf dat vooraf staat dat het 10 minuten duurt en je naderhand wel 13 minuten erbij krijgt?
Klopt ook niet echt met de werkelijkheid he
Vandaag weer ruim een uur (in de spaarpot) bezig geweest, goed gevoel
Ik merk trouwens aan bovenstaande berichten dat het vrij bijzonder is om er al 1 te hebben? Ik had hem gereserveerd bij de MM Eindhoven maar ben nooit gebeld, ik liep de week na die reservering binnen en er lagen er een stuk of 10, dus ik kon hem zo meenemen.
In het begin vond ik de balancegames niks aan, maar ik merk dat ik die steeds vaker voor de lol ga spelen. Het 'koppen' doe ik steeds vaker en ik word er ook steeds beter in, wat het leuker maakt. Het rythmic boxing blijft 1 van mijn favorieten, heb nu de 10 minuten vrij dus dan heb je ook nog het idee dat je wat werk verzet
Vandaag weer ruim een uur (in de spaarpot) bezig geweest, goed gevoel
Ik merk trouwens aan bovenstaande berichten dat het vrij bijzonder is om er al 1 te hebben? Ik had hem gereserveerd bij de MM Eindhoven maar ben nooit gebeld, ik liep de week na die reservering binnen en er lagen er een stuk of 10, dus ik kon hem zo meenemen.
Ik vind het ook wel vreemd ik heb hem op de release dag gekocht en er waren er genoeg. Ook zie ik ze dagelijks nog liggen in diezelfde shop.
Ik heb Wii fit sinds de release in bezit en speel het zeker meerdere malen per week. niet altijd om serieus te trainen maar goed
Anoniem: 179960
Welke shop is dat dan?DukeBox schreef op zondag 01 juni 2008 @ 18:20:
Ik vind het ook wel vreemd ik heb hem op de release dag gekocht en er waren er genoeg. Ook zie ik ze dagelijks nog liggen in diezelfde shop.
Capi op Schiphol.. maar ik heb dat al vaker genoemd, niet dat je denkt dat ik daar werk o.i.d. Ik kom alleen dagelijks op Schiphol en om de tijd te doden loop ik daar altijd wel even langs.
Ik vind dit nou wel jammer, dat was dus van de week ook bij Media Markt R'dam centrum, de bundel wel op voorraad maar los niet. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij voor degene die 'm zo wel heeft kunnen kopen maar ik vind het jammer voor de mensen die al een Wii hebben dat het zo gaat (myself included)kernie schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:36:
Net een Wii + Wii fit bij Wehkamp.nl besteld.
Zijn op voorraad en 344 euro incl verzendkosten:)
Dat komt omdat 10 minuten rhytmic boxen zwaarder is dan 10 minuten "gemiddeld" sporten. Zo moet je het denk ik zien... Als je extra activiteiten toevoegt, kan je namelijk ook aangeven of het light, medium of heavy was.Ranewen schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:59:In het begin vond ik de balancegames niks aan, maar ik merk dat ik die steeds vaker voor de lol ga spelen. Het 'koppen' doe ik steeds vaker en ik word er ook steeds beter in, wat het leuker maakt. Het rythmic boxing blijft 1 van mijn favorieten, heb nu de 10 minuten vrij dus dan heb je ook nog het idee dat je wat werk verzetAlleen wel suf dat vooraf staat dat het 10 minuten duurt en je naderhand wel 13 minuten erbij krijgt?
@TheZeroorez
Er zijn net mensen die zeggen dat ze ze nodig hebben en of er mensen dicht bij duitsland wonen, dan bied ik dat aan en dan wijzig je mijn bericht?
Nogmaals; Ik woon dichtbij duitsland, als jullie nog nodig hebben kan ik misschien wel wat regelen..
Er zijn net mensen die zeggen dat ze ze nodig hebben en of er mensen dicht bij duitsland wonen, dan bied ik dat aan en dan wijzig je mijn bericht?
Nogmaals; Ik woon dichtbij duitsland, als jullie nog nodig hebben kan ik misschien wel wat regelen..
Volgende keer zonder kleren :! heb je ook geen afwijkingRanewen schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:31:
Hier wat sufs meegemaakt:
Hebben jullie trouwens ook last van een zekere vertraging bij bvb het steppen? Ik stap op tijd op het bord, maar hij reageert net een fractie laat. Krijg ik minder punten ook![]()
Ja. Vraag voor jou: Ik wijzig je bericht en je plaatst exact hetzelfde opnieuw? Waaorm denk je dat ik je bericht wijzig?Anoniem: 215257 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:49:
@TheZeroorez
Heel aardig van je, maar niet hier. Dit is iets dat via zo'n site, of eventueel via een mail oid te regelen valt. Niet via GoT. Verdere discussie met mij kun je ook liever buiten dit topic om doen.Nogmaals; Ik woon dichtbij duitsland, als jullie nog nodig hebben kan ik misschien wel wat regelen..
Ik begrijp wat je bedoeld.KvdnBerg schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:03:
[...]
Ik vind dit nou wel jammer, dat was dus van de week ook bij Media Markt R'dam centrum, de bundel wel op voorraad maar los niet. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij voor degene die 'm zo wel heeft kunnen kopen maar ik vind het jammer voor de mensen die al een Wii hebben dat het zo gaat (myself included)
Heb eerst mn Wii verkocht en zocht er nu weer 1 en ook wii fit dus voor mij komt het mooi uit.
Ben het op zich helemaal met je eens!

PS5
Ik heb het nog niet getimed maar het kan best dat als je een oefening goed doet je wat extra minuten krijgt.ChrisM schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:19:
[...]
Dat komt omdat 10 minuten rhytmic boxen zwaarder is dan 10 minuten "gemiddeld" sporten. Zo moet je het denk ik zien... Als je extra activiteiten toevoegt, kan je namelijk ook aangeven of het light, medium of heavy was.
Bij bubble in the water (hoe heet dat?) en touwtje lopen krijg je meer minuten als je hem helemaal afrond en als je snel valt dankrijg je 0 minuten.
Nu na 2,5 week begin ik steeds beter te spelen. Geen poortjes meer gemist met skieen, hogere scores op yoga en power en overal nieuwe highscores.
Ik ben nu bezig om met een trail accound alles vrij te spelen zodat bezoekers ook lekker mee kunnen spelen. Gister avond bezoek en we hebben ons kapot gelachen om de Mii's in de sneeuwballen etc.
Nou is ie wel op helaas, heb even gebeld. Er hadden al meer mensen gebeld zei ze. Ik hoop toch dat de winkels binnenkort weer een nieuwe levering krijgen......DukeBox schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:30:
Capi op Schiphol.. maar ik heb dat al vaker genoemd, niet dat je denkt dat ik daar werk o.i.d. Ik kom alleen dagelijks op Schiphol en om de tijd te doden loop ik daar altijd wel even langs.
[ Voor 9% gewijzigd door KvdnBerg op 02-06-2008 12:00 ]
Damn en ik dacht nog zo van "ik moet morgen in adam werken, kan ik gelijk ff langs gaan" plaats jij je berichtKvdnBerg schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:00:
[...]
Nou is ie wel op helaas, heb even gebeld. Er hadden al meer mensen gebeld zei ze. Ik hoop toch dat de winkels binnenkort weer een nieuwe levering krijgen......
OK ff een poll of Wii fit ook echt werkt:
Poll: Heeft het gebruiken/spelen van Wii Fit je ook fitter gemaakt
• Ja, ben afgevallen
• Ja, ben fitter (cardio etc)
• Ja, afgevallen en fitter
• nee

Ook een poll maken? Klik hier
Een Wii (en Wii fit) lijkt me leuk, maar ik vraag me af of het ook echt werkt, dus voor ik er 1 aanschaf wil ik graag even de ervaringen horen
• Ja, ben afgevallen
• nee
Een Wii (en Wii fit) lijkt me leuk, maar ik vraag me af of het ook echt werkt, dus voor ik er 1 aanschaf wil ik graag even de ervaringen horen
[ Voor 14% gewijzigd door ToolkiT op 02-06-2008 15:44 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Zal m'n vriend vast niet erg vindenSaURoN schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:10:
[...]
Volgende keer zonder kleren :! heb je ook geen afwijking
Hij zit me wel vaak kostelijk uit te lachen, vooral het hoepelen schijnt er nogal suf uit te zien
Wbt de resultaten: afvallen doe ik niet, maar als ik heb ge'sport' voel ik me daarna heerlijk. Ik merk wel dat ik een uitgesproken voorkeur heb voor de aerobics en yoga, de muscle workouts zijn lang niet allemaal my cup of tea (te zwaar). Ik doe erg veel rythmic boxing voor een totale workout, ik zal mijn 1kg gewichten eens op gaan halen, die liggen bij mijn moeder en ik denk dat die voor bepaalde oefeningen zeker een meerwaarde geven.
Je conditie gaat wel snel vooruit vind ik, ik merk het vooral aan het hardlopen - dat gaat steeds beter.
Vandaag echter een _beetje_ te benauwd voor echt zware dingen
Ik vlieg trouwens vooruit op de balancegames, erg leuk!
Eh....is hij nog ergens te krijgen dan?ToolkiT schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:43:
[.......]
Anoniem: 19137
Afgelopen week heel Spijkenisse en Hellevoetsluis afgeweest, overal uitverkocht en de medeling "Ik wou dat we hem hadden"KvdnBerg schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:04:
Media Martkt centrum gebeld, alleen die combinatieaanbieding is op voorraad geweest, momenteel is de Wii fit niet op voorraad daar.
eh kweenie, maar dat komt wel weer... ik woon trouwens in de UK dus beschrikbaarheid is hier toch net iets anders dan in NL/BE...
Wel vreemd inderdaad dat er in NL zo'n leveringsprobleem is. Ik heb Wii Fit maar op de dag van release aangeschaft, want ik wzat iets te lang te twijfelen over Mario Kart en die is nu nog steeds (bijna) nergens te krijgen...
Ik merk nu dat ik wat kilootjes begin kwijt te raken. Maar dat komt ook omdat ik mijn eet- en bewegingspatroon heb aangepast. Zittend werk is killingToolkiT schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:43:
• Ja, ben afgevallen
• nee
[afbeelding]

whuh? aah profiel bekeken en je bent vrouwelijkRanewen schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:18:
[...]
Zal m'n vriend vast niet erg vinden
Hij zit me wel vaak kostelijk uit te lachen, vooral het hoepelen schijnt er nogal suf uit te zien
Wbt de resultaten: afvallen doe ik niet, maar als ik heb ge'sport' voel ik me daarna heerlijk. Ik merk wel dat ik een uitgesproken voorkeur heb voor de aerobics en yoga, de muscle workouts zijn lang niet allemaal my cup of tea (te zwaar). Ik doe erg veel rythmic boxing voor een totale workout, ik zal mijn 1kg gewichten eens op gaan halen, die liggen bij mijn moeder en ik denk dat die voor bepaalde oefeningen zeker een meerwaarde geven.
Je conditie gaat wel snel vooruit vind ik, ik merk het vooral aan het hardlopen - dat gaat steeds beter.
Vandaag echter een _beetje_ te benauwd voor echt zware dingen![]()
Ik vlieg trouwens vooruit op de balancegames, erg leuk!
Over het hoepelen, volgens mij heb ik door hoe het werkt.
Stel je voor dat de laatst gegooide hoepel daadwerkelijk om je lijf zit, maak slecht bewegingen om deze hoepel te draaien, de overige hoepels negeren.
Als je dat doet kun je deze hoepel snel op snelheid brengen, zodra deze hoepel je nek bereikt gooien de mii's de volgende hoepel. Opvangen en op de zojuist gevangen hoepel focussen.
Stel je voor dat de laatst gegooide hoepel daadwerkelijk om je lijf zit, maak slecht bewegingen om deze hoepel te draaien, de overige hoepels negeren.
Als je dat doet kun je deze hoepel snel op snelheid brengen, zodra deze hoepel je nek bereikt gooien de mii's de volgende hoepel. Opvangen en op de zojuist gevangen hoepel focussen.
Nothing to see here
Dat hoepelen heb ik een keer geprobeerd; maar nu denk ik al snel ophoepelenitsme schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:29:
Over het hoepelen, volgens mij heb ik door hoe het werkt.
Nou dat pakket bij de Wehkamp met een Wii + Wii fit was toch opeens niet meer leverbaar.. (stelletje oplichters daar).
Snel mn geld terug geregeld!:@
Iemand een idee waar Wii Fit los nog te krijgen is voor een normale prijs? Heb wel een Wii geregeld ondertussen:P
Snel mn geld terug geregeld!:@
Iemand een idee waar Wii Fit los nog te krijgen is voor een normale prijs? Heb wel een Wii geregeld ondertussen:P
PS5
Kan er niet een topic waarschuwing komen dat het geen zin heeft om pagina's te vullen met discussies waar WiiFit nu nog te krijgen is? Zodra het online staat zijn ze waarschijnlijk toch al snel weer weg. Kijk gewoon wat rond of bestel hem ergens en wacht geduldig even af. Het lijkt me nuttiger om het over de oefeningen zelf te hebben. Of over de resultaten
Als iedereen zijn resultaten gaat spammen heb je toch hetzelfde nutteloze resultaat?
Maargoed, we mogen dus niet meer praten over waar hij evt te krijgen is zodat ook wij non-bezitters onze resultaten mogen spammen.
Maargoed, we mogen dus niet meer praten over waar hij evt te krijgen is zodat ook wij non-bezitters onze resultaten mogen spammen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Toch ben ik het ook wel met sannr eens.
Doel van wii-fit is resultaten boeken , dus hierover praten , tips & trucs etc.
Dus inhoudeljik over wii-fit , want daar gaat dit topic over(zoals alle andere games topics toch?)
De beschikbaarheid van de wii-fit heeft inhoudelijk niets met wii-fit te maken.
En word het voor ons ook wel erg saai om alleen maar posts door te bladeren met beschikbaarheid.
Doel van wii-fit is resultaten boeken , dus hierover praten , tips & trucs etc.
Dus inhoudeljik over wii-fit , want daar gaat dit topic over(zoals alle andere games topics toch?)
De beschikbaarheid van de wii-fit heeft inhoudelijk niets met wii-fit te maken.
En word het voor ons ook wel erg saai om alleen maar posts door te bladeren met beschikbaarheid.
www.degroot-it.nl
Nee.ToolkiT schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:43:
Ik heb 3 dagen aangeraakt en daarna niets meer mee gedaan tot heden. Ben wel van plan om het weer op te pakken, want er moet echt dringend iets aan mn lichaams(over)gewicht gedaan worden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Bij het hoepelen moet je jezelf richten op je six pack. Probeer tijdens de draai beweging als je buikspieren aan te spannen en voel je maar eens werken.Er!k schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:09:
[...]
Dat hoepelen heb ik een keer geprobeerd; maar nu denk ik al snel ophoepelenToch meer een vrouwending...
Resultaat:
Ik heb wii-fit nu zo'n 3 weken en mijn eerste blessure binnen (zere linkervoet/pees).
Verder woog ik in het begin 125 kilo en nu meer 124 kilo maar heb verder wel het idee dat mijn conditie goed vooruit is gegaan. Voor wii fit net als elke sport geld: blijven sporten anders werkt het niet
LOLthefxr schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:24:
volgens mij is dit de juiste techniek voor hoelahoepen
http://nl.youtube.com/watch?v=v31qxrXsxv0&
ToolkiT vroeg of je echt resultaten boekt, wel, ik wil 
Ben niet echt veel afgevallen, maar mijn zwembandjes zijn aanzienlijk minder tot bijna helemaal verdwenen
Veel gehoepeld en de oefeningen gedaan waarbij je je taille traint, het werkt dus echt.
Mooie motivatie om door te gaan dus
Heb trouwens ook _eindelijk_ het touwlopen door
Jullie ook kramp in je voeten trouwens als je veel balancegames doet?
Edit:
er heeft een topic-waarschuwing gestaan toch, dat het bespreken van verkrijgbaarheid niet wenselijk was? Ik vind het ook veel leuker om ervaringen te delen. Ik probeer er minstens 4x per week tussen 30 en 60 minuten mee bezig te zijn
(Puur ook omdat ik het leuk vind. En anders ga ik lekker tennissen met wii-sports. Minstens zo fijn om te doen - ik heb verkleefd bindweefsel in mijn rug en die bewegingen maken alles los, heerlijk!)
Ben niet echt veel afgevallen, maar mijn zwembandjes zijn aanzienlijk minder tot bijna helemaal verdwenen
Heb trouwens ook _eindelijk_ het touwlopen door
Edit:
er heeft een topic-waarschuwing gestaan toch, dat het bespreken van verkrijgbaarheid niet wenselijk was? Ik vind het ook veel leuker om ervaringen te delen. Ik probeer er minstens 4x per week tussen 30 en 60 minuten mee bezig te zijn
[ Voor 34% gewijzigd door Ranewen op 05-06-2008 12:59 ]
dank allen voor de reacties...Ranewen schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:57:
ToolkiT vroeg of je echt resultaten boekt, wel, ik wil
Ben niet echt veel afgevallen, maar mijn zwembandjes zijn aanzienlijk minder tot bijna helemaal verdwenenVeel gehoepeld en de oefeningen gedaan waarbij je je taille traint, het werkt dus echt.
Heb trouwens ook _eindelijk_ het touwlopen door![]()
Edit:
er heeft een topic-waarschuwing gestaan toch, dat het bespreken van verkrijgbaarheid niet wenselijk was? Ik vind het ook veel leuker om ervaringen te delen. Ik probeer er minstens 4x per week tussen 30 en 60 minuten mee bezig te zijn(Puur ook omdat ik het leuk vind. En anders ga ik lekker tennissen met wii-sports. Minstens zo fijn om te doen - ik heb verkleefd bindweefsel in mijn rug en die bewegingen maken alles los, heerlijk!)
De anderen die op de pol gestemd hebben hoe vaak spelen die wii fit?
en diegene die er geen profijt van hebben, waar ligt dat aan denk je? niet vaak genoeg spelen? zo ja waarom niet? te saai? of gewoon te lui (NOFI ben zelf soms ook beetje lui)?
toooo lazyyy
Als ik weer kom van werken heb ik totaaal geen puf om wat te gaan doen en iedere keer denk ik ik moet ff maar ben er nu al 2 weken niet meer opgeweest
Als ik weer kom van werken heb ik totaaal geen puf om wat te gaan doen en iedere keer denk ik ik moet ff maar ben er nu al 2 weken niet meer opgeweest
Het scheelt aanzienlijk dat er ook een berg leuke spellen inzitten, zoals de balancegames en ook wat aerobicsdingen die echt heel leuk zijn aangekleed. Je beweegt dan toch lekker terwijl je lol hebt, en dat maakt het leuk. De muscleworkout laat ik vaak links liggen, met 2 sessies 10mins-rythmic boxing en wat gehoelahoep heb ik ook een fijne workout.ToolkiT schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:19:
[...]
dank allen voor de reacties...
De anderen die op de pol gestemd hebben hoe vaak spelen die wii fit?
en diegene die er geen profijt van hebben, waar ligt dat aan denk je? niet vaak genoeg spelen? zo ja waarom niet? te saai? of gewoon te lui (NOFI ben zelf soms ook beetje lui)?
Als je zo twijfelt zou je hem eens moeten proberen bij iemand die je kent, je hebt vrij snel door of je het ziet zitten of niet
Ik merk wel dat alles soepeler is. Ben er nog niet van afgevallen, maar daarvoor heb ik het nog te weinig gedaan. Bovendien heb ik al een BMI van 22,6 dus echt afvallen is niet nodig.
Ik wil er gewoon lekker soepel van worden. Daarvoor is Yoga ideaal. Verder heb ik een slecht evenwicht, dus dat trainen kan geen kwaad. En mijn conditie kan ook wel wat beter.
De ritme dingen zoals steps en rytmic boxen zijn niks voor mij, ik ben na 5 seconden de draad kwijt. De Jack Knife gaat het lekkerst. Ik heb nog nooit op zo'n prettige en makkelijke manier mijn buikspieren kunnen trainen. Ik hoop daar binnenkort resultaat van te zien.
Ik heb gisteren een half uur gefit en vandaag een uur. Maar de afgelopen weken veel in de tuin zwaar gewerkt en dan had ik er geen puf of noodzaak meer voor. Ik wil op zich iedere dag dat ik geen andere fysieke inspanning heb gedaan wel minimaal een half uur fitten en dat moet me wel lukken denk ik.
Ik wil er gewoon lekker soepel van worden. Daarvoor is Yoga ideaal. Verder heb ik een slecht evenwicht, dus dat trainen kan geen kwaad. En mijn conditie kan ook wel wat beter.
De ritme dingen zoals steps en rytmic boxen zijn niks voor mij, ik ben na 5 seconden de draad kwijt. De Jack Knife gaat het lekkerst. Ik heb nog nooit op zo'n prettige en makkelijke manier mijn buikspieren kunnen trainen. Ik hoop daar binnenkort resultaat van te zien.
Ik heb gisteren een half uur gefit en vandaag een uur. Maar de afgelopen weken veel in de tuin zwaar gewerkt en dan had ik er geen puf of noodzaak meer voor. Ik wil op zich iedere dag dat ik geen andere fysieke inspanning heb gedaan wel minimaal een half uur fitten en dat moet me wel lukken denk ik.
[ Voor 19% gewijzigd door KarlMarX op 05-06-2008 21:29 ]
Jammer... Zwembandjes bij vrouwen zijn liefRanewen schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:57:
Ben niet echt veel afgevallen, maar mijn zwembandjes zijn aanzienlijk minder tot bijna helemaal verdwenenVeel gehoepeld en de oefeningen gedaan waarbij je je taille traint, het werkt dus echt.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
open een appart topic zou ik zeggen, het mag geloof ik wel in dit (sub)forum maar liever niet in dit topic..Anoniem: 210471 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:11:
Is er een wel een forum waar verkrigbaarheid besproken mag worden?
Net binnen! Het balanceboard dan, na veel wikken en wegen (toch) maar een gehocht bij BigDennis, had m graag origineel gekocht maar kon niet meer wachten. Ben superstoked, wil naar huis om te gaan fitten, hoop wel dat ik t vol ga houden, er kan bij mij ook wel wat af. BMI is wel soms een beetje te globaal maar zo gespierd ben ik niet dus bij mij zal t wel kloppen. Nu maar niet te hopen dat ik zwaarder ga worden dan 136 kg, want dat is de max op dit balanceboard.
Ik doe bij die een beetje smokkelen: doe alleen mijn benen omhoog en niet elke keer ook mijn bovenlijfKarlMarX schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:27:
Yoga doe ik graag de warrior enzo, paar andere oefeningen zijn ook erg fijn maar door een lompe actie verdraaide ik mijn heup, waar ik een week of 2 last van heb gehad (leek alsof hij moest 'knakken' maar deed dat niet)
Steps is wel aardig, ik stap wel op tijd maar dat board registreert het niet

Edit: @ mystic_nl: je hebt zwembandjes en zwembandjes
is het trouwens zo dat je spieren een soort 'geheugen' hebben? Dat las ik ergens (volgens mij zelfs in dit topic), dat je, als je ooit bvb heel strakke buikspieren hebt gehad, het minder moeite kost dit weer terug te krijgen?
[ Voor 15% gewijzigd door Ranewen op 06-06-2008 13:51 ]
Nja spieren hebben niet een soort van geheugen maar als jij vroeger strakke buikspieren hebt gehad en na 5 jaar niets doen ze weer gaat trainen zal het sneller gaan omdat het aantal spiercellen verminderd is maar ze zijn niet verdwenen.Ranewen schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:49:
[...]
Ik doe bij die een beetje smokkelen: doe alleen mijn benen omhoog en niet elke keer ook mijn bovenlijf
Yoga doe ik graag de warrior enzo, paar andere oefeningen zijn ook erg fijn maar door een lompe actie verdraaide ik mijn heup, waar ik een week of 2 last van heb gehad (leek alsof hij moest 'knakken' maar deed dat niet)
Steps is wel aardig, ik stap wel op tijd maar dat board registreert het niet![]()
Edit: @ mystic_nl: je hebt zwembandjes en zwembandjes
is het trouwens zo dat je spieren een soort 'geheugen' hebben? Dat las ik ergens (volgens mij zelfs in dit topic), dat je, als je ooit bvb heel strakke buikspieren hebt gehad, het minder moeite kost dit weer terug te krijgen?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ben benieuwd... EA heeft ook al aangekondigd met een Fitness spel te komen.Wii Fit rival Body Coaching confirmed for Wii
As has been predicted a number of times, the popularity of Wii Fit means that every developer under the sun will be thinking about capitalising on the biggest exer-gaming craze in the history of the industry.
We know that both Electronic Arts and The Rocket Company have plans to release Wii Fit rivals, but now German developer Bigben Interactive has announced its intentions to release Body Coaching for the Nintendo Wii.
The title (which will be sold with two weighted dumbbells that will attach themselves to the Wii Remote), players will work through a variety of fitness and training sessions in front of their television, while Body Coaching will measure their progress and suggest dietary hints as you progress.
There's no mention of Balance Board support at the moment, but it would make perfect sense.
[ Voor 3% gewijzigd door ChrisM op 06-06-2008 16:56 ]
EA heeft aangegeven dat ze met wat meer cardio willen komen, wat een goede aanvulling is voor de WiiFit. Ik ben benieuwd wat die andere twee (BigBen en The Rocket Company) er van gaan maken. Ik denk dat die van EA hier wel binnenkomt.
Heb hier al wel een ander nieuwsitem gezien over Family Trainer... Of is dat van EA?!
Family Ski lijkt me nog wel grappig, maar Sports Island is ook een beetje meer van hetzelfde... Ik denk dat ik nog even wacht op wat leukere, meer vernieuwende games...Anoniem: 26457 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:07:
family ski en sport island zijn nu verkrijgbaar.... iemand deze al aangeschaft ?
Sports Island bij een vriend gespeeld, maar dat viel erg tegen. Zeer slecht afgewerkt en te simpele games. Zeker geen 30 euro waard. Wellicht leuk als het voor 10 euro in de budget bak ligt.
Wii Sports is beter.
Wii Sports is beter.
Makes no sense to me. Waarom geen gebruik maken van de Nintendo board? Ik heb net Wii Fit besteld en ik ga niet nog een keer 90 euro betalen voor een fitness game zodat ik met twee van die dingen zit. Bovendien is de Wii board al erg goed, het is de software die verbeterd kan worden.There's no mention of Balance Board support at the moment, but it would make perfect sense.
Maar goed, EA zal het waarschijnlijk dan ook voor PS3 en 360 uitbrengen dus ik begrijp het wel.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die family Trainer maakt gebruik van zo'n dansmat en niet van het balance board. Ik ben benieuwd wanneer we meer info over de EA game te horen krijgen.
Wel jammer dat je nu zoveel verschillende add-ons voor de Wii krijgt die maar voor één of twee spellen gebruikt gaan worden. Op een gegeven moment zie je ook door de bomen het bos niet meer en ik denk dat ik afhaak om dan spellen van €90 te kopen voor nog een add-on.mr_obb schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:59:
Die family Trainer maakt gebruik van zo'n dansmat en niet van het balance board. Ik ben benieuwd wanneer we meer info over de EA game te horen krijgen.
Een nieuwe balance board fitness game met sexy fitness-instructrice Jillian Michaels dat lijkt me wel wat: http://games.fok.nl/news.php?newsid=25670 

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 13-06-2008 00:52 ]
Even een wat langere quote van IGN, met meer info over gameplay:
Ik hoop niet dat het via TellSell verkocht wordt!!!
Hier zit in ieder geval in wat WiiFit mist: workout routines. Dat is een belangrijke verbetering. Ik wacht met spanning op previews...In Jillian Michaels' Fitness Ultimatum 2009 players become new recruits in Jillian's boot camp where they enroll in a unique training program composed of challenging fitness tests and an ever-changing series of workouts. Players choose their workout from four types--Weight Loss, Strength Training, Intervals and Hill Climb--and set the intensity to light, medium or hard for a duration between 10 and 60 minutes. By completing exciting Wii Remote and Wii Balance Board motion-based challenges that range from crossing monkeybars to climbing ladders and rowing, players can also unlock lifestyle and fitness video tips from Jillian. Players can even track their progress based on calories burned and workout intensity. In addition, a Competitive Party Mode lets two players race against each other through entertaining individual challenges or through the entire Physical Training course to earn the winning time.
Ik hoop niet dat het via TellSell verkocht wordt!!!