Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:52
Ik heb Wii Fit in mijn bezit, als ik nu Wii Fit Plus koop, heb je dan de CD van Wii Fit nog nodig om de oude balance games e.d.. te kunnen doen of kan ie op Marktplaats :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er!k schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:36:
Ik heb Wii Fit in mijn bezit, als ik nu Wii Fit Plus koop, heb je dan de CD van Wii Fit nog nodig om de oude balance games e.d.. te kunnen doen of kan ie op Marktplaats :) ?
De originele Wii Fit disc kan op Marktplaats, Wii Fit Plus bevat alle oude Wii Fit features plus nieuwe dingen. Of je hem kwijtraakt is vraag 2: wie wil er nu een Wii Fit disc kopen waar je zonder Balance Board zo goed als niets aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ja inderdaad... Misschien dat een gamewinkel er nog een beetje inruil voor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Nou, toch maar de gok gewaagd voor €20, om Wii Fit en het balance board nieuw leven in te blazen en ik ben niet ontevreden :) Zitten leuke, nieuwe minigames bij, data wordt keurig overgezet, je kan nu ook een aantal minigames 'multiplayer' doen en een eigen programma opstellen. Kortgezegd, eigenlijk is dit de versie die meteen al had moeten uitkomen, maar Nintendo heeft goed geluisterd naar de kritiek en alsnog een compleet spel afgeleverd (zei het voor €20 extra)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:05

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Voor 20€ (advies) bij introductie vind ik het wel een nette prijs.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

DukeBox schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:27:
Voor 20€ (advies) bij introductie vind ik het wel een nette prijs.
...en reken daarbij de 5.- korting die de mediamarkt geeft (in Alphen aan den Rijn met actie) dan wordt het voor 15.- een prima aanschaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Alweer een paar dagen aan de slag met de Wii Fit Plus... Een aantal positieve zaken die ik ben tegengekomen:
- Verbrande calorieën worden weergegeven
- Eenvoudig wisselen van speler bij de activiteiten/games
- Offline 'multiplayer' voor een aantal games
- Balance test is uitgebreid, met de mogelijkheid om de onderdelen ook te oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...maar ook het samenstellen van je eigen schema, zowel in lengte als gericht op een bepaald lichaamsgebied, vind ik een zeer goede verbetering.
De nieuwe extra balance oefeningen zijn voor het meerendeel ook een frisse invulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Anoniem: 26457 schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:38:
...maar ook het samenstellen van je eigen schema, zowel in lengte als gericht op een bepaald lichaamsgebied, vind ik een zeer goede verbetering.
De nieuwe extra balance oefeningen zijn voor het meerendeel ook een frisse invulling.
De nieuwe trainingsprogramma's heb ik nog niet geprobeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...binnenkort (ongeveer 3 december) verschijnt Your Shape... al eerder beschreven in nieuws: E3: Ubisoft koppelt camera aan Wii voor fitnessgame
De meest opvallende game is Your Shape, dat vlak voor kerst verschijnt voor de Wii. Bij de game wordt een camera geleverd die aangesloten wordt op een usb-poort van de Wii. De camera scant het lichaam van de speler tijdens het spelen. Zo bepaalt de software of de speler de fitnessoefeningen uit het spel op de juiste manier uitvoert.
en trailertje http://www.youtube.com/watch?v=0k4lnVC35pg

Lijken erg veel oefeningen mogelijk (480 !) en aardige technologie.... denk ik.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 14-11-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

..weinig animo voor "Your Shape" ? Ik ga m toch zeker wel aanschaffen.... mn het feit dat jezelf gescant wordt en je eigen contouren vervolgens je schaduwmodel worden lijken mij toch wel een geinig gegeven en leuke techniek.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 30-11-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245091

http://actiespullen.nl/ heeft vandaag een un-official Wii Balance Board in de aanbieding voor 55 euro. Vraag is of dit wat is in vergelijking tot het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een redelijke review waarin een vergelijking tussen EA Sports Active en Your Shape...
EA komt er wat beter uit.

http://www.extremegamer.c...ortsactivevsyourshape.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

leuk in combinatie met een loopband. Maar voor de rest... onzinnig:
http://www.gamespot.com/w...tes;title;6&mode=previews

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een review van een mede tweaker...
productreview: Your Shape + 2D Camera, Wii review door Anoniem: 330632

En de officiele site:
http://yourshapegame.us.ubi.com/

en Forum:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/frm/f/1321016067

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 04-12-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-04 15:58
*kick*

Ik heb al een half jaar een Wii Fit - fantastisch product maar wel (twee) irritaties:
1. 'Gastgebruik' is vrijwel onmogelijk. Een bezoeker even laten skien betekent dat hij/zij als Mii moet worden toegevoegd, en dat is al snel 30 keer op (A) drukken. Ik begrijp dat nieuwe gebruikers gewogen moeten worden maar dit gaat te ver, alsof het niet bedoeling is om een Wii Fit te demonstreren aan familie en vrienden.
2. Die eindeloze 'tips' die je krijgt. Ik zag net voor de zoveelste keer dat ik regelmatig mijn tanden moet poetsen. De eerste keer dat ik dat zag kwam ik niet meer bij maar het lachen is inmiddels wel vergaan.

Mijn vraag is, in hoeverre verhelpt Wii Fit Plus dit alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Grappig, wou vandaag ook een post aanmaken. De tips irriteren mij ook enorm. Hoop dat dat wat aan te doen is. Wat me vooral irriteert is het tempo. Zou graag de oefeningen wat scherper op elkaar willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Free rider schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:57:
*kick*

Ik heb al een half jaar een Wii Fit - fantastisch product maar wel (twee) irritaties:
1. 'Gastgebruik' is vrijwel onmogelijk. Een bezoeker even laten skien betekent dat hij/zij als Mii moet worden toegevoegd, en dat is al snel 30 keer op (A) drukken. Ik begrijp dat nieuwe gebruikers gewogen moeten worden maar dit gaat te ver, alsof het niet bedoeling is om een Wii Fit te demonstreren aan familie en vrienden.
2. Die eindeloze 'tips' die je krijgt. Ik zag net voor de zoveelste keer dat ik regelmatig mijn tanden moet poetsen. De eerste keer dat ik dat zag kwam ik niet meer bij maar het lachen is inmiddels wel vergaan.

Mijn vraag is, in hoeverre verhelpt Wii Fit Plus dit alles?
In Wii plus zijn de tips hetzelfde, heb nog niet gekeken of je ze uit kan zetten.

Gast gebruik is geloof ik wel iets voor, ik zal vanavond eens kijken.. er zit igg wat extra functies in om makkelijk huisdieren te wegen enzo, dus zou me niet verbazen als er ook een gast functie in zit..

Gister had ik toevallig Wii Fit (plus) uit het stof gehaald, en wat bleek? ik was nog flink afgevallen ook :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-04 15:58
Graag!

Wat ik bedoel met gastgebruik, ik liet ooit een kind van 30 kg plaatsnemen. De software ontdekte niet dat er nu een lichter persoon opstond, en verwachtte nog altijd de krachten die ik normaal toepas. Dat ging dus niet. Bij de originele Wii Fit moet je vanaf de start een nieuwe Mii aanmaken en dat is een drama, je moet ontzettend vaak een berichtje wegklikken - je bent snel vijf minuten bezig.
Nu ik er over nadenk zou de software zelf wel kunnen bedenken dat er iemand anders op de plank staat en daarbij een nieuwe Mii moeten aanmaken.

Dit is wat anders dan een weegfunctie voor huisdieren enz., dat is (waarschijnlijk) jezelf wegen met en zonder huisdier. Ik doel op het initialiseren van een nieuwe speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414644

heej heej
zag dat hier al heel lang niet is gepost maar ga toch kijekn of ik reactie krijg.
ik wil mijn doel om binnen zoveel weken zoveel kilo kwijt te raken aan passen maar hoe moet dat??

en kun je bijv bij het steppen alleen in spiegelbeeld steppen of ook gewoon met de poppentjes mee???

ik hoop dat iemand antwoord weet groetjes en bedankt alvast divinia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:34
Je moet met steppen met je poppetjes mee steppen, niet in spiegelbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414644

dan krijg ik alleen maar fouten en soms ok en dus nooit perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Divina,
je moet toch echt met de poppetjes mee stappen. Zorg er wel voor dat je ze op de rug ziet. Op de balanceboard op scherm zie je welke stappen je precies moet doen.
De balanceboard kan soms gevoelig zijn voor te ver links/rechts opstappen, maar als je een beetje in het goede ritme stapt, zou je minimaal 'Ok' moeten kunnen krijgen.
Voor 'Prima' moet je echt goed in het ritme zitten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:05

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

^ tenzij je je board omdraait ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste