Dan ga ik maar naar links of rechts leunen voortaanDukeBox schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:31:
Ze komen van opzij... dus misschien moet je niet naar voren buigen
Mooooooeeeee......
Dan ga ik maar naar links of rechts leunen voortaanDukeBox schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:31:
Mooooooeeeee......
En voor het plezier moet je ook je armen omhoog doen terwijl je opzij buigtDukeBox schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:31:
[...]
Verwijderd
...anders gewoon even op 1 been staan. Wel tijdig doen, want ander ben je te laat....Black Piet schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:03:[...]Dan ga ik maar naar links of rechts leunen voortaan. Heb het net even geprobeerd, maar het werkt bij mij nog niet echt lekker. Maar dat misschien gevoel wat ik nog moet ontwikkelen
Verwijderd
Werkt volgens mij maar max met 1 bord. Dacht dat de wii zelf ook maar 1 balance board aankon tegelijkertijd.Mothergoose schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:45:
Misschien reeds gemeld (en correctie voor op de start post).
Big dennis heeft nu ook losse balanceboards in de verkoop.
Nu vraag ik mij af of het spel Wii Fit ook werkt met 2 borden?
Overigens is het niet goedkoop: 109 EUR geloof ik.
[ Voor 19% gewijzigd door DukeBox op 10-05-2008 17:34 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Probeer door je knieën te zakken en ze iets te buigen. Ik bewoog eerst vooral m'n bovenlichaam met m'n benen redelijk gestrekt, wat over het algemeen wel werkt, maar waarbij je nooit echt goed zal scoren. Daarnaast is het wat zwaarder met je benen gebogen. Vooral als je veel achter elkaar aan het skiën bent, merk je het wel.Black Piet schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:03:
[...]
Dan ga ik maar naar links of rechts leunen voortaan. Heb het net even geprobeerd, maar het werkt bij mij nog niet echt lekker. Maar dat misschien gevoel wat ik nog moet ontwikkelen
[ Voor 5% gewijzigd door BarôZZa op 10-05-2008 21:36 ]
Stil zitten op je luie reet bedoel je ?nwnc schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:34:
Zazen was ook grappig, voornamelijk omdat ik dat al deed
Verwijderd
Nee, Wii Fit werkt niet met 2 borden tegelijk. Als je tegelijk wilt spelen, zul je EA in de gaten moeten houden. Die zijn nu ook een Fitness-achtige game voor Wii aan het maken - mogelijk dat die wel 2player krijgt.Mothergoose schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:45:
Nu vraag ik mij af of het spel Wii Fit ook werkt met 2 borden?
[ Voor 8% gewijzigd door Ranewen op 12-05-2008 00:20 ]
If you can't write, there is nothing left.
Ik denk van niet. Die oefening is behoorlijk zwaar, ik kon er de eerste keer niet eens 3 afmaken. Inmiddels kan ik er wel 10 doen, maar dan ben ik wel moe. Ik ben dan wel geen meisje, maar toch een slapjanus dus misschien vergelijkbaarRanewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:
Overigens heb ik vanmiddag die pushups geprobeerd - ik kon niet eens in die houding blijven staan, laat staan dan nog eens opdrukkenEven iets verzinnen dat ik het vanaf mijn knieen kan doen, maar is het erg bedroevend als ik dit niet kan?*
*disclaimer: ik ben een meiske![]()
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Vind ik dus niet. Bij een spel als dit had alles gewoon unlocked moeten zijn imo. Het bord staat hier alweer een week niks te doen. Ik zou graag willen snowboarden, maar heb geen zin om al die andere games te gaan doen, en zeker niet met de huidige temperaturen.Ranewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:Vind wel dat het unlocken snel gaat, na krap een uur spelen heb je al iets van 4 of 5 dingen vrij. Had van mij wat langer mogen duren, blijft het ook wat langer leuk
Ik heb nu de records van mijn vriendin gebroken en sta volgens mij rond de 40 seconden. Mijn kunstje is steeds mijn voet optillen, heel even zo staan tot hij net iets naar de andere kant van het touw is en dan wisselen. Hij gaat bij mij dus de hele tijd van 5 graden naar rechts naar 5 graden naar links.Ranewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:
Even een vraagje over het tightrope spel:
mijn broer speelde het vanmiddag en die liep zowat binnen de minuut over dat touw. Ik blijf mijn evenwicht maar verliezen en heb geen idee hoe je binnen de tijd moet blijven - na een keer of 7 proberen lukte het me met 5 seconden over op de klok. Andere keren ben ik gewoon te laat omdat ik steeds bezig ben weer 'in evenwicht' te komen. Ik ben er inmiddels uit dat je je voeten niet volledig op moet tillen, maar er moet een foefje voor zijn?
Het is heel normaal om bij opdrukken te beginnen op je knieen. Als je je (diepe) buikspieren belangrijk vind, dan kan je altijd de parallel 'stretch' doen. In een gemiddelde aerobics-klas zal je ook verteld worden om het op je knieen te doen als het te zwaar is. Ik ben trouwens na 10 keer ook bekaf.Overigens heb ik vanmiddag die pushups geprobeerd - ik kon niet eens in die houding blijven staan, laat staan dan nog eens opdrukkenEven iets verzinnen dat ik het vanaf mijn knieen kan doen, maar is het erg bedroevend als ik dit niet kan?*
Bij het touwlopen zit ik nog steeds op 38.90 sec op easy dan welRanewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:
Even een vraagje over het tightrope spel:
mijn broer speelde het vanmiddag en die liep zowat binnen de minuut over dat touw. Ik blijf mijn evenwicht maar verliezen en heb geen idee hoe je binnen de tijd moet blijven - na een keer of 7 proberen lukte het me met 5 seconden over op de klok. Andere keren ben ik gewoon te laat omdat ik steeds bezig ben weer 'in evenwicht' te komen. Ik ben er inmiddels uit dat je je voeten niet volledig op moet tillen, maar er moet een foefje voor zijn?
Hardlopen viel me ontzettend mee trouwens, leuke workout geeft hetOverigens heb ik vanmiddag die pushups geprobeerd - ik kon niet eens in die houding blijven staan, laat staan dan nog eens opdrukken
Even iets verzinnen dat ik het vanaf mijn knieen kan doen, maar is het erg bedroevend als ik dit niet kan?*
Wat zijn jullie favorieten? En welke sla je over? Ik vind de yoga waanzinnig trouwens - heb het board vooral gekocht voor de yoga oefeningen ook en ik haalde steeds bij de eerste keer proberen al 4 sterrenSkieen vind ik ook erg leuk, gaat ook steeds beter. Snowboarden heb ik nog niet unlocked, hoe lang moet je daarvoor bezig zijn? Vind wel dat het unlocken snel gaat, na krap een uur spelen heb je al iets van 4 of 5 dingen vrij. Had van mij wat langer mogen duren, blijft het ook wat langer leuk
..knip..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
....die checkup , ik neem aan dat je de body test bedoelt, kan (moet) je dus elke dag doen voor je begint aan je oefeningen om je gewicht en BMI in kaart te brengen. Je voortgang wordt dan elke dag bekekenRanewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:Edit (om deze post nog wat langer te maken)
Ik las in dit topic dat het programma je weinig feedback geeft, maar ik vind dat wel meevallen? Je kunt in het hoofdmenu kiezen voor een soort van checkup, waarbij je wordt gewogen en wat oefeningen kan doen. En eens in de 2 weken wordt je voortgang bekeken geloof ik. Ben benieuwd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 19:48 ]
Vreemd, zit nu aan de 7 uur, maar nog steeds moet ik een aantal muscle oefeningen. Volgens mij heb ik dara te weinig tijd aan besteed?ChrisM schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:21:
Ik heb alles al geunlocked. Volgens mij was ik er zo'n 4½ uur mee bezig. De teller staat nu op 8 uur.
De laatste drie muscle oefeningen zijn 'challenges' Je moet daarvoor de normale oefening vaak genoeg gedaan hebben om ze vrij te spelen. Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke drie oefeningen het zijn, maar je hebt in ieder geval de Push-up challenge, waarvoor je de pushup&twist vaak genoeg gedaan moet hebben.Er!k schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:58:
[...]
Vreemd, zit nu aan de 7 uur, maar nog steeds moet ik een aantal muscle oefeningen. Volgens mij heb ik dara te weinig tijd aan besteed?
Yep dat push-ups / jackknives en die oefening waarbij je je armen op het board moet leggen en dan blijven hangen.mr_obb schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:01:
[...]
De laatste drie muscle oefeningen zijn 'challenges' Je moet daarvoor de normale oefening vaak genoeg gedaan hebben om ze vrij te spelen. Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke drie oefeningen het zijn, maar je hebt in ieder geval de Push-up challenge, waarvoor je de pushup&twist vaak genoeg gedaan moet hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:24:
Meer mensen die nog wachten op hun bestelling van bol.com?
Levertijd: 4-6 weken, maar die levertijd is een schatting aldus de bol.com helpdesk.
[ Voor 32% gewijzigd door DukeBox op 15-05-2008 23:29 ]
Verwijderd
Je bedoelt free-step? Met joggen moet je het poppetje voor je volgen. Ik heb 'm net voor 10 minuten gedaan maar ik vind het wel een beetje saai. Misschien had ik ook maar naar een ander kanaal moeten schakelen maar dat vond ik nou juist niet de bedoeling van WiiFitEr!k schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:59:
Iemand fanatiek aan het joggen? Ik heb nu zowel de 10, 20 als 30 minuten gedaan. Erg vermoeiend... Wel leuk dat je ondertussen gewoon kunt overschakelen naar de TV
Ik begin met wat 'Advanced Steps'. Daarna ga ik over op de muscle. Ik kies dan 4 of 5 oefeningen uit die dezelfde spiergroep trainen (vaak mijn rug). Daarna ga ik over naar Yoga en doe de oefeningen die horen bij de spieroefeningen die ik gedaan heb. Meestal ga ik daarna nog een paar Balance games doen.Ranewen schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:23:
Wat is jullie fijnste volgorde van oefeningen? Hebben jullie een vast programma of kies je wat op dat moment leuk lijkt?
Ik begin met wat balance voor de fun, daarna aerobics om warm te worden, stukje hardlopen (de kortste, maar ik houd die erg goed vol) en dan de muscleworkouts. Tegen die tijd zit ik al over het bekende 'half uurtje' heen en ik sluit af met wat yoga. Wellicht niet erg intensief allemaal maar voor iemand die nooit sport is dit een wereld van vooruitgang
[ Voor 6% gewijzigd door mr_obb op 16-05-2008 17:25 ]
Verwijderd
Lopend naar de super, daar op de bierafdeling een pakken, afrekenen en dan lopend naar huis.Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:36:
Weet er iemand nog wat aanvullende oefeningen om zo snel mogelijk een sixpack te krijgen voor de zomer?
Verwijderd
Kwam dat ding maar eens!TheZeroorez schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:52:
[mbr]Houden we het ontopic? Over Wii fit zelf dus, niet hoe je eraan komt ;)[/mbr]
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:27:
[...]
Kwam dat ding maar eens!![]()
Toen ik dat spel bestelde was ik nog jong en gespierd en nu ben ik oud en uitgezakt! Tijd voor een rechtzaak!
Gheheemaartend schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:25:
[...]
Lopend naar de super, daar op de bierafdeling een pakken, afrekenen en dan lopend naar huis.
Misschien leuk voor in de startpost?mr_obb schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:24:
Er is ook 'Free running'. Dus dat ding in je zak en rennen maar. Ik zie mezelf dat niet doen, net als free step trouwens.
[...]
Ik begin met wat 'Advanced Steps'. Daarna ga ik over op de muscle. Ik kies dan 4 of 5 oefeningen uit die dezelfde spiergroep trainen (vaak mijn rug). Daarna ga ik over naar Yoga en doe de oefeningen die horen bij de spieroefeningen die ik gedaan heb. Meestal ga ik daarna nog een paar Balance games doen.
Ik heb ondertussen een Excelsheet waar alle combo's in staan, incl. welke spieren ze trainen, dus daar kan ik lekker op spieken.
Verwijderd
Vertrouw me, dat gaat je thuis niet zo gauw lukken, en al helemaal niet als je geen rekening gaat houden met je voedsel etc etc.Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:36:
Weet er iemand nog wat aanvullende oefeningen om zo snel mogelijk een sixpack te krijgen voor de zomer?
Exercises | Muscles | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ankles | Legs | Thighs | Hips | Waist | Abs | Side Abs | Shoulder | Back | Spine | Torso | Chest | Arms | Triceps | |||
Lunge | Warrior | X | X | |||||||||||||
Single Leg Twist | Half Moon | X | X | |||||||||||||
Sideways Leg Lift | Sun Salutation | X | X | X | X | |||||||||||
Rowing Squat | Chair | X | X | X | X | |||||||||||
Triceps | Palm Tree | X | X | X | ||||||||||||
Single Leg Extension | King of the Dance | Standing Knee | X | X | X | X | ||||||||||
Torso & Waist Twists | Triangle | X | X | |||||||||||||
Parallel Stretch | Cobra | X | X | |||||||||||||
Press-up & Sidestand | Downward Facing Dog | X | X | X | X | |||||||||||
Jackknife | Bridge | Crocodile Twist | X | X | X | X | ||||||||||
Arm & Leg Lift | Shoulder Stand | X | X | X | X | |||||||||||
Single Arm Stand | Tree | X | X | X | X |
Ik vind het wel meevallen. Als je het vergelijkt met een Super Mario Galaxy die je in een weekje of drie uitgespeeld hebt, dan is het voor mij die paar tientjes extra best waard.M-ThijZ schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:14:
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik Wii Fit aan zou schaffen. Aan de ene kant lijkt het me heel leuk om spelenderwijs wat beweging / balans oefeningen te gaan doen, maar aan de andere kant ben ik bang dat het balance board over een half jaar stof ligt te happen in de kast. Dan is €89,- op eens best veel geld.
Of 2dehands verkopen? Ik denk niet dat dit gaat gebeuren, er komen echt nog wel veel spellen uit voor dit board, let maar eens op.M-ThijZ schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:14:
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik Wii Fit aan zou schaffen. Aan de ene kant lijkt het me heel leuk om spelenderwijs wat beweging / balans oefeningen te gaan doen, maar aan de andere kant ben ik bang dat het balance board over een half jaar stof ligt te happen in de kast. Dan is €89,- op eens best veel geld.
De wii-fit is zijn geld niet waard als je het puur voor de spelletjes doet. Maar als alternatief voor een sportschool + leuke spelletjes is het zeker meer dan zijn geld waard. Fitnissen kost veel tijd/geld en met wii fit hoef ik niet meer naar de sportschool toe.mr_obb schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:29:
[...]
Ik vind het wel meevallen. Als je het vergelijkt met een Super Mario Galaxy die je in een weekje of drie uitgespeeld hebt, dan is het voor mij die paar tientjes extra best waard.
Verwijderd
Reken ff dat een Reebok Step ook al gauw 130 euro kost in de winkel en dat is simpelweg een opstapje...M-ThijZ schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:14:
Als je de aanschafprijs wegzet tegen een fitnessabo+inschrijfkosten, dan kost dat board eigenlijk niks, kijk maar eens wat je per jaar aan een fitnessabo kwijt bent.barfieldmv schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:29:
Nadelen zijn wel dat er alleen maar losse oefeningen te doen zijn en de meeste zijn heel kort en de aanschaf prijs kan een probleem zijn. Voor iedereen die sterkere spieren wil of een paar kilotjes wil afvallen een aanrader Nintendo does it again.![]()
Als student zijnde kan ik ook relatief goedkoop fitnessen, en daarbij kun je een step board niet vergelijken met een fitnessschool.thefxr schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:51:
[...]
Als je de aanschafprijs wegzet tegen een fitnessabo+inschrijfkosten, dan kost dat board eigenlijk niks, kijk maar eens wat je per jaar aan een fitnessabo kwijt bent.
niet iedereen is student, en neit iedereen woont dicht bij een fitnesscentrum,duzz?M-ThijZ schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:14:
[...]
Als student zijnde kan ik ook relatief goedkoop fitnessen, en daarbij kun je een step board niet vergelijken met een fitnessschool.
Zelf heb ik enkele jaren aan fitness gedaan waarbij mijn workout o.a. bestond uit intensief squatten en benchpresses, no way dat ik dat thuis kan doen.
Natuurlijk is Wii Fit een mooie aanvulling, maar dan heb ik nog steeds mijn fitnessabo nodig.
En Wii Fit kopen omdat je niet 10 min. op de fiets wilt zitten, kom nou?
Zie M-ThijZ in "[Wii] Het Grote Wii Fit Topic", het is een persoonlijke overweging. Ik ben student en woon op 5min. lopen van een fitnesscentrum.thefxr schreef op zondag 18 mei 2008 @ 01:04:
[...]
niet iedereen is student, en neit iedereen woont dicht bij een fitnesscentrum,duzz?
Je redeneert vanuit een standpunt, dat iedereen in jouw situatie zit, daar ga je de mist in.M-ThijZ schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:59:
[...]
Zie M-ThijZ in "[Wii] Het Grote Wii Fit Topic", het is een persoonlijke overweging. Ik ben student en woon op 5min. lopen van een fitnesscentrum.
Verwijderd
...en we hebben het nu voornamelijk over de Fit als "sportmiddel", maar straks komen er vermoedelijk ook wel meer spel-achtige zaken bij, waardoor het een bredere'" functie" krijgt dan alleen fitness (..en ook daar zal er wel meer van bijkomen).thefxr schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:00:
[...]vandaar dat ik dan de Wii fit een koopje vind voor 89 euro.
Met een Wii Fit kan je een aardig complete training uitstippelen waarbij alle spiergroepen aan de beurd komen. Natuurlijk is het nooit zo lekker als benchpresses en andere gewichten spelletjes. Maar met een enkele halter kan je een mooie training opzetten.M-ThijZ schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:14:
[...]
Als student zijnde kan ik ook relatief goedkoop fitnessen, en daarbij kun je een step board niet vergelijken met een fitnessschool.
Zelf heb ik enkele jaren aan fitness gedaan waarbij mijn workout o.a. bestond uit intensief squatten en benchpresses, no way dat ik dat thuis kan doen.
Natuurlijk is Wii Fit een mooie aanvulling, maar dan heb ik nog steeds mijn fitnessabo nodig.
En Wii Fit kopen omdat je niet 10 min. op de fiets wilt zitten, kom nou?
Leuk initiatief, bedanktmr_obb schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:09:
Hierbij mijn tabel. Aan de linkerkant de combo's zoals die door WiiFit worden aangegeven en daarnaast zijn de verschillende spiergroepen die die combo's trainen aangevinkt. <<tabel>>Ps: Als iemand de tabel wat kan opleuken/verduidelijken, stuur me dan een DM met de nieuwe code en ik pas hem aan.
[ Voor 24% gewijzigd door Reteip op 20-05-2008 11:50 ]
Hier ben ik heel erg benieuwd naar , beetje tony hawks in een nieuwe demensie.Reteip schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:43:
4. Skate It 2008
www.degroot-it.nl
Verwijderd
Hoe kom je aan dit lijstje if I may ask... ?Reteip schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:43:
Ben benieuwd naar het eerste spel (naast Wii Fit) wat gebruik gaat maken van het balance board. Family Ski moet wel leuk zijn (We Ski in Amerika en hier). Ik vind de ski balance games in Wii Fit ook al super leuk. Wel jammer (en ik hoop dat het nog gaat komen in toekomstige spellen) dat maar 1 balance board kan worden gebruikt.
Ook wel leuk trouwens :
Wii Balance board games :
1. Wii Fit 2008
2. We Ski 2008
3. Don King Presents: Prizefighter 2008
4. Skate It 2008
5. Boogie Superstar 2008
6. All-Star Cheer Squad TBA
Verwijderd
Ik moest inderdaad ook heel erg wennen. Je moet eerst bewust worden van je evenwicht... En dan je lichaam gebruiken in plaats van de wiimote. Dat gaat de één beter af dan de anderVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:53:
Ik heb hem vandaag gekocht bij de Saturn (en mn bestelling geannuleerd bij de bol.com), maar ik vind het best pittig! Die opdrachten zijn helemaal niet gemakkelijk vind ik!
Good old WikiPedia : http://en.wikipedia.org/wiki/Wii_Balance_BoardVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:38:
[...]
Hoe kom je aan dit lijstje if I may ask... ?
Skate it en Don King klinkt interesant...
Lekker, schansspringen moet ik je nog altijd mijn meerdere in erkennenEr!k schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:54:
Gisteren trouwens wat highscores verbroken:
Voetballen wegkoppen : 555 (maximum score, easy)
Schansspringen: 364m.
Wat zijn jouw scores daar dan?psychoclown schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:39:
[...]
Lekker, schansspringen moet ik je nog altijd mijn meerdere in erkennen
Heb iig nog niet iemand mijn score zien verbreken met waterbelletje (zowel easy als advanced) en touwlopen op easy
Die heb ik paar keer gepost en heb jij nog op gereplied
[ Voor 56% gewijzigd door psychoclown op 22-05-2008 14:55 ]
Ik dacht dat je er in de tussentijd nog wel een paar verbeterd zou hebbenpsychoclown schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:50:
[...]
Die heb ik paar keer gepost en heb jij nog op gereplied
Zal ze even opzoeken.
Ok hier dan:
ballenspelletje op easy: 146 points
zeepbelletje in het water op easy: 29:01 sec
zeepbelletje in het water op advanced: 28:xx sec
Touwlopen op easy: 34.xx sec
Die van het touwlopen had ik niet gepost nog want ik had mijn oude record verbroken naar aanleiding van een vraag over hoe je het beste touwlopen kon aanpakken. Mijn manier gepost en ook gezegd dat mijn tijd nog wel sneller kon doordat ik het evenwicht niet altijd even goed recht hield.
Er kan mss nog wel iets af nu maar dat is maar een heel klein beetje denk dat 30 sec de max is die je kan halen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de balance games nu wel gezien heb... Als je het spel puur voor de games koopt gaat het denk ik wel wat sneller vervelen dan als je het ook als aanvulling op een gezonde levenssstijl gebruikt, dus ook af en toe ritmisch boksen/joggen/steppen/spieroefeningen...rik86 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:26:
hoe leuk blijft wii fit als je 't langere tijd hebt/speelt? blijf je het dan ook doen, of is de nieuwigheid er dan vanaf? ik ben een beetje bang dat ik 't een paar weken doe en er dan niet zo veel meer aan vind...
Eigenlijk wel heEr!k schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:29:
[...]
Ik dacht dat je er in de tussentijd nog wel een paar verbeterd zou hebben
Gaaf, ik blijf steken rond de 430/440... Kun je nog een hoger niveau unlocken dan advanced? En heb je easy ook gehaald met 555?mrmaarten schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:33:
zo, net ook de advanced voetbal koppen balance game perfect gedaan : 655 punten
Ja, dat schijnt er ook aan te komen hoor... Don King pres. Prizefighter is er één van...tsjarlie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:11:
Een boksspel waarin je de remote & nunchuk gebruikt om te boxen en de wii plate om te bewegen,
dat zou leuk zijn
Verwijderd
Gewoon op voorraad? Welke dan?Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:53:
Ik heb hem vandaag gekocht bij de Saturn (en mn bestelling geannuleerd bij de bol.com), maar ik vind het best pittig! Die opdrachten zijn helemaal niet gemakkelijk vind ik!
Ik heb op easy ook een perfecte score gehaald met 555.Gaaf, ik blijf steken rond de 430/440... Kun je nog een hoger niveau unlocken dan advanced? En heb je easy ook gehaald met 555?
Da's wel jammer. Vind het ook één van de leukere minigames...mrmaarten schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:58:
[...]
Ik heb op easy ook een perfecte score gehaald met 555.
Er is geen hoger niveau dan advanced
ja en daar betaal je meer voor het balance board dan wii fit + balance board in de normale winkelMrKonings schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:05:
Ik heb hem via Bigdennis.com bestelt is wel excl. spel mja daar kijk ik wel voor op FTD
Verwijderd
...ik krijg soms het idee dat men een wondermiddel van de Fit verwachtapNia schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:50:
Is er niet een site oid die icm Wii-fit een schema voor je opstelt? Ik snap niet dat Nintendo hier niet is opgesprongen op de site he. Geef je je doelen aan, je gegevens, en printen maar die hap.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 16:22 ]
Probeer eens de Gamestore in Spijkenisse. Zijn vrienden van me, maar het kan zijn dat ze hem niet meer hebben.KvdnBerg schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:53:
Heeft iemand enig idee of de Wii fit nog ergens op voorraad is (liefst omg. Rotterdam)? Ik heb van de week gezocht maar helaas.....
Gisterenmiddag stonden er nog zo'n 15 stuks bij Saturn op ZuidpleinKvdnBerg schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:53:
Heeft iemand enig idee of de Wii fit nog ergens op voorraad is (liefst omg. Rotterdam)? Ik heb van de week gezocht maar helaas.....
Da's dan een nieuwe lading want daar ben ik vorige week nog geweest! Ik zal ze eens bellen.remmh01 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:21:
[...]
Gisterenmiddag stonden er nog zo'n 15 stuks bij Saturn op Zuidplein
Nou bizar telefoontje, ik vraag naar de afdeling games, daar vraag ik of de Wii fit op voorraad is, die jongen zegt ja (maar wel inclusief spel, ja duh), dus ik vraag kan ik 'm apart laten zetten, krijg ik weer een ander persoon en die zegt na het noteren van mijn naam en telnr dat ik gebeld wordt zodra ie op voorraad is. Ik zeg huh, jullie hadden 'm toch? Hij zegt nee ik heb al twee weken geen Wii fit in mijn handen gehad.KvdnBerg schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:02:
[Gisterenmiddag stonden er nog zo'n 15 stuks bij Saturn op Zuidplein]
Da's dan een nieuwe lading want daar ben ik vorige week nog geweest! Ik zal ze eens bellen.
Nouja ik kom zelf uit de programmeerswereld en het lijkt mij geen onmogelijke taak om met gegevens over je lichaam, de tijd waarin, en de gebieden waarin je beter wilt worden, en daar op aangepast programma krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:18:
[...]
...ik krijg soms het idee dat men een wondermiddel van de Fit verwacht![]()
Maar doelen en gegevens worden ingevoerd en gebruikt. En door dagelijks je meting te doen (gewicht/BMI) en de daaruit voorvloeiende grafiek te bekijken, aangevuld met tips en bewustwoordingsinfo is het imo toch een heel netjes spel (want dat is het nog steeds !) om wat te doen met spieren en gewicht. Je moet alleen zelf ook een beetje kijken welke oefening welk effect heeft op jouzelf, of wat je doel is (gewicht, lenigheid, conditie, balance)
De diverse reacties op het forum (en eigen ervaring) geven duidelijk aan dat er wel degelijk wat met je lijf gebeurt als je dagelijks aan de slag gaat. Tevens geeft Fit zelf spier/yoga combi's. Dus zo leeg aan combi en mogelijkheden en resultaten als sommige menen dat het is, is het imo niet.
Ja, nu lopen ze hard in de vrije verkoop en als jij hem apart laat leggen (reserveren) bestaat de kans dat jij hem daar ook haalt en dus als de drukte voorbij is nog een extra klant hebben.KvdnBerg schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:14:
[...]
Nou bizar telefoontje, ik vraag naar de afdeling games, daar vraag ik of de Wii fit op voorraad is, die jongen zegt ja (maar wel inclusief spel, ja duh), dus ik vraag kan ik 'm apart laten zetten, krijg ik weer een ander persoon en die zegt na het noteren van mijn naam en telnr dat ik gebeld wordt zodra ie op voorraad is. Ik zeg huh, jullie hadden 'm toch? Hij zegt nee ik heb al twee weken geen Wii fit in mijn handen gehad.
Snappen jullie het nog??
Als het al geen misverstand is lijkt dat me de meest logische conclusie...M1lamb3r schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:42:
[...]
Ja, nu lopen ze hard in de vrije verkoop en als jij hem apart laat leggen (reserveren) bestaat de kans dat jij hem daar ook haalt en dus als de drukte voorbij is nog een extra klant hebben.
Lijkt me stug, diezelfde persoon die mijn gegevens noteerde vroeg me eerst even te wachten omdat er een klant naast 'm stond die ook wilde reserveren (ik dacht op dat moment dat die er een wilde kopen maar dat bedoelde hij dus), die zou dat toch niet doen als ze daar in de vrije verkoop liggen. Ik heb nog even met die man gepraat over het feit dat iemand beweerde dat ie op voorraad was en die was daar heel verbaasd over.M1lamb3r schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:42:
[...]
Ja, nu lopen ze hard in de vrije verkoop en als jij hem apart laat leggen (reserveren) bestaat de kans dat jij hem daar ook haalt en dus als de drukte voorbij is nog een extra klant hebben.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq