Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49

DukeBox

loves wheat smoothies

B.t.w iemand al op het wiiboard geklikt dat heen en weer loopt op de achter grond ? Heeft me tot diep in de nacht bezig gehouden om de ultimate balance test te voltooien. Uiteindelijk heb ik met de laatste maar vals gespeeld door er met mijn knieen op te gaan 'staan'.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DukeBox schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:17:
B.t.w iemand al op het wiiboard geklikt dat heen en weer loopt op de achter grond ? Heeft me tot diep in de nacht bezig gehouden om de ultimate balance test te voltooien. Uiteindelijk heb ik met de laatste maar vals gespeeld door er met mijn knieen op te gaan 'staan'.
Hmm die kende ik niet :P haha leuk :) Thanks straks ff proberen.

Vandaag die jackknifes gedaan. Werd allom uitgelachen door me moeder, want ik kon er niks van..(had toch nog 80punten)....Nou ze ging het wel ff voordoen (20punten), na 3x kwam ze niet eens meer overeind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:34
Die hoesjes voor er over heen gaan toch niet over het gedeelte waar je je voeten neer zet? Dus dan heb je daar eigenlijk niks aan...
Als het goed is, komt morgen m'n Wii Fit Mat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
ChrisM schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:23:
Die hoesjes voor er over heen gaan toch niet over het gedeelte waar je je voeten neer zet? Dus dan heb je daar eigenlijk niks aan...
Waar heb jij die Mat besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Schrijver schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 07:16:
[...]

Waar heb jij die Mat besteld?
hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:23:
Ik heb deze gevonden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10413

Dat is een siliconen hoes die ook over het gedeelte heengaat waar je staat. Tien euro inclusief shipping valt wel mee, maar het lijkt me niet zo mooi. Ik hou ook al niet van die beschermhoezen om m'n Wii heen. Liever heb ik gewoon een goed middel dat hem schoon houdt.

Gister wel bij Perry Sport een mat gekocht voor 12,50; Geen originele met WiiFit logo maar deze is wel wat dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:15
SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:32:
[...]

Hmm die kende ik niet :P haha leuk :) Thanks straks ff proberen.

Vandaag die jackknifes gedaan. Werd allom uitgelachen door me moeder, want ik kon er niks van..(had toch nog 80punten)....Nou ze ging het wel ff voordoen (20punten), na 3x kwam ze niet eens meer overeind :D
Als je ze goed uitvoert is het ook zwaarder dan wanneer je ze niet precies zo uitvoert. Alhoewel 3x niet zoveel is.

Ik heb trouwens 555 punten gehaald met heading op beginner, kortom: perfect :7. Alle ballen achter elkaar gekopt en nergens door geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste schoonmaakmiddel dat ik tot nu toe heb kunnen vinden is HG Douche en wasbak spray, het is in elk geval niet te agressief en haalt wel alle huidvetten weg. Als iemand nog iets beters vind laat het hier weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik ga er ook alleen met sokken op, maar anders kan het natuurlijk ook helpen als je zorgt dat je voeten schoon zijn voordat je ze er op zet. (huid)vetten haal je er met een vochtige doek met wat afwasmiddel zo af. Zeker als je dat regelmatig doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Die ultimate challenge is nogal moeilijk zeg... ik haal de eerste twee rondes binnen 15 sec, maar daarna sta ik 45 sec te wiebelen en dan is die laatste nog niet gelukt :'(

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:14:
Die ultimate challenge is nogal moeilijk zeg... ik haal de eerste twee rondes binnen 15 sec, maar daarna sta ik 45 sec te wiebelen en dan is die laatste nog niet gelukt :'(
...komt goed ;) ... leuk trouwens dat er elke keer een andere oefening bij de body test zit als je de balance test daarvan doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij een van die testen die tijden de body test langs komt, zit een 'stability test'. Dat begint met een groot vierkant dat in vieren is verdeeld en de opmerking dat je stil moet staan. Daarna gaat dat vierkant van links naar rechts en weer terug en verdwijnt het zelfs. Is het dan de bedoeling dat je nog steeds stil blijft staan of moet je het rode stipje in het midden van het vierkant proberen te houden?

Na twee keer een score van 0% te hebben gehaald, twijfel ik of ik het goed doe. :S

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:25

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Helemaal niet bewegen! :P

Of doe je ogen dicht, dat leidt ook niet af van dat bewegende vierkant. Maar dan moet je wel zeker weten dat je heeeeel erg stil kan staan zonder te kijken.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ik vond dit wel een leuke link:

Wii Fit: The Professional Opinion - James Mitchell, Esquire magazine's fitness columnist and top London trainer, puts Wii Fit through its paces.

misschien ook wat voor de topicstart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Is er een snellere manier om alle balance games te unlocken? Ikke wil snowboarden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Volgens mij niet, je hebt daar 120 minuten voor nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm oke..
Dan ben ik er bijna :)

Het gaat dus puur op geklokte tijd? Staat los van wat je aan het doen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Weet ik niet precies, heb mijn meeste tijd met balance games gedaan (denk 70%) en merkte dat je dan ook in andere catagorieën dingen vrijspeeld. Alleen advanced speel je per 'ding' vrij volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Net weer even een half uurtje gespeeld
Vorige keer was afgelopen zaterdag.
eigenlijk bevalt het wel , vandaag bezig geweest met yoga en met muscle oefeningen , en alles in 1x doorgelopen(me eigen trainings schema)

Was na een half uur een halve kilo afgevallen(was met afgelopen zaterdag wel 0.9KG aangekomen) , Maar dat komt omdat ik zaterdag eergister en gisteren vollop heb lopen feesten.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

DukeBox schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:44:
Weet ik niet precies, heb mijn meeste tijd met balance games gedaan (denk 70%) en merkte dat je dan ook in andere catagorieën dingen vrijspeeld. Alleen advanced speel je per 'ding' vrij volgens mij.
Mijn ervaring hier ook, nieuwe onderdelen lijken te unlocken door Fitcash (hoeveelheid gespeelde tijd in Traning, dus niet de Body test). Welk onderdeel geunlockt wordt is volgens mij random, speelde laatst met hoela hoepen een nieuwe Yoga pose vrij.
Verdieping in de onderdelen krijg je door een bepaalde training vaak te doen, volgens mij is die overigens niet gekoppeld aan waardering, vaak genoeg doen en 2 sterren halen is genoeg om advanced te unlocken.Een ondergrens is me in elk geval niet opgevallen...

[ Voor 11% gewijzigd door Righteye op 01-05-2008 19:16 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-02 18:45
Iemand ervaring met die yoga-oefeningen? Ik ben sterk aan het overwegen een wii (met wiifit) te kopen, maar het bedrag is me zo hoog ... Is het naast 'leuk' ook echt het gevoel dat je bezig bent?

/edit: :P ik zie hierboven nu dat je die ook steeds verder vrijspeelt. Leuk concept iig :)

[ Voor 19% gewijzigd door Ranewen op 02-05-2008 10:34 ]

If you can't write, there is nothing left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ranewen schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:33:
Iemand ervaring met die yoga-oefeningen? Ik ben sterk aan het overwegen een wii (met wiifit) te kopen, maar het bedrag is me zo hoog ... Is het naast 'leuk' ook echt het gevoel dat je bezig bent?

/edit: :P ik zie hierboven nu dat je die ook steeds verder vrijspeelt. Leuk concept iig :)
Het is natuurlijk helemaal afhankelijk van je ervaring. Voor de Yoga oefeningen moet je redelijk lenig zijn en toch ook wel goede buikspieren hebben om ze echt goed uit te voeren.
Ik kan mezelf met mijn vriendin vergelijken. Zij is een stuk leniger dan ik en een aantal oefeningen gaan haar gewoon een stuk beter af dan mij. Sommige kan ik gewoon helemaal niet. Daarvoor moet ik wat leniger worden. Ook heb ik een redelijk zwakke rug, dus die moet eerst sterker worden.

De spieroefeningen zijn weer heel anders. Daarvoor moet je gewoon wat sterker zijn. De beruchte push-up and Side-twist is gewoon zwaar, vooral omdat de push-ups erg langzaam gaan. Ik haal de 10x wel altijd, maar mijn vriendin doet de push-ups op haar knieen.

Er zit genoeg uitdaging in de Yoga en de Muscle oefeningen en je kan daar zeker lang op oefenen. Wij hebben hem sinds zaterdag en we zien allebei de scores wel langzaam omhoog gaan. Als je moe bent, merk je dat echter ook meteen in je scores.

Wij hebben ook de Wii en WiiFit in een keer gekocht. Het is een grote investering en je moet echt zelf bedenken wat je wil bereiken. Ik wil vooral mijn rug sterker maken en daar is hij goed voor. Mijn vriendin wil gewoon elke dag die 30+ minuten training hebben om haar BMI te verbeteren en dat kan hier ook mee. Je wordt er geen bodybuilder van, maar het is zeker goed om je lichaamskern te versterken (Bovenbenen, middel en zij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
Sinds gisteren ook wii fit in huis (75€, gotta love personeels korting ^^) na wat hardlopen/aerobics en Yoga de Pushups/Sidetwist geprobeerd.

Na 4 pushups afgehaakt en vervolgens erachter gekomen dat ik de sidetwists verkeerd om gedaan had >.< als ik links moest doen deed ik rechts en andersom >.<

Wel leuk om te doen though wellicht dat ik nu meer aan beweging ga doen nu ik het heb :X.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb sinds een weekje ook wii fit en het is niet alleen leuk, ook erg vermakelijk om de ander te bekijken als die op dat balance board bezig is, meligheid ten top :P Ook het verbeteren van je houding is een leuk onderdeel (yoga, bewust worden van je balans) ook een reden waarom ik wii fit wilde trouwens: mijn evenwicht is een beetje stuk en het kan nooit kwaad dat rustig te trainen :)

Je voelt wel degelijk impact als je goed je best doet en je op je houding let: heb mijn eerste zweepslag @ kuitspieren natuurlijk alweer te pakken :X Goed rustig opwarmen en minimaal 30min bezig zijn, let maar op: je gaat het merken :) En omdat er toch sprake is van competitie (sleur je partner, ma of pa mee ) blijf je ook bezig. Ik heb er in ieder geval geen spijt van :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranewen schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:33:

Als het je puur om yoga gaat is eventueel "Let's yoga" van Konami op de DS een leuk alternatief, mits je een DS hebt dan. Daar zitten wel meer oefeningen in, je hebt alleen niet de feedback die je met WiiFit hebt. WiiFit geeft zeker het gevoel dat je echt bezig bent en als je het dagelijks doet geeft het zeker een behoorlijek workout. Maar je moet het niet kopen als het je puur om het yoga gedeelte gaat, dat zijn maar een beperkt aantal oefeningen namelijk.

Edit: deze: http://www.youtube.com/watch?v=Ybps1nF1fGI

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Vind het wel echt leuk moet ik zeggen, elke dag doe ik het wel een uurtje en dan van alles wat. Eerst wat muscle workouts zoals pushups die zijn trouwens best we zwaar omdat het tempo zo laag ligt kom nog niet verder dan 20. Daarna wat aerobics enzo free steps 10 min / 10-20 min rennen en daarna nog wat balance spelletjes. Ook leuk dat daar een beetje competitie in zit want daar houdt ik wel van ;).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ben nu ook halverwege m'n workout en ben al een uur bezig. Heb alle yoga's gedaan (vrijgespeeld, kost 4 uur) en de bovenste rij van de muscle workouts. Daarna 2x Steps Plus en 1x Free Step. Toen nog de Island route lekker joggen en nu even 20 minuutjes pauze. Straks de rest van de muscle workouts. :)
Er is trouwens nog 1 spel die ik niet vrij heb gespeeld en dat is die onder het 2P joggen staat. Ik denk dat ik daarvoor 3x de Island route moet joggen... dus die heb ik dan morgen wel. :) Yoga ging bij mij vandaag al een stuk beter... ik ben echt niet lenig en dat merk ik wel. Hoezo raak je voeten aan met je handen? Ben al blij dat ik bij m'n enkels kom! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ik moet alleen nog wat advanced modes unlocken en onderste rij van muscle workouts en paar van yoga. Trouwens voor free jogging hoefde ik maar 1x de island ronde te doen maar komt mss omdat ik de short en long toen al beide 3x had gelopen.
Hoeveel punten hebben jullie trouwens bij dat balletjes spel? Ik atm 129 op easy en gister eerste keer advanced gedaan en kwam net niet bij lvl 8 in me eerste try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Even een klein vraagje he, is Wii Fit nu echt een toevoeging als je 4x per week naar de sportschool gaat? Wat dus overeenkomt met zo'n 7,5 uur per week. Het lijkt me een erg leuk ding, zeker omdat ik ook rug en spier problemen heb. :) En als het een keer regend zie ik het wel zitten.

Dus mochten mensen hier een mening over hebben, ik hoor het graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de balance games niet echt veel speel... Als ik een dik uur workouts heb gedaan, wil ik wel even van dat ding af. :) Dus daar ben ik nog niet echt mee bezig geweest, maar ga ik wel doen.. binnenkort.... een keer. :P

Ik denk niet dat Wii Fit een toevoeging is als je al 4x per week naar de sportschool gaat... wat je daar doet, doet je ook op de Wii Fit. Maar op de sportschool is het wel wat actiever, denk ik. Je kan het wel zien als aanvulling... en als gewoon een coole gadget voor je Wii. :P Ik denk zeker wel dat als je echt de oefening elke dag (of 3 a 4x per week) doet, dat je beter in vorm komt. Maar als je al zoveel sport, dan heeft het weinig toevoeging, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Hmm ok, leek me al een beetje logisch. De prijs lijkt me dan ook een beetje te hoog op dit moment als ik er toch weinig aan zal hebben. :)

Maarja, in de sportschool doe je niet echt balans oefeningen. Vooral zaken zoals krachttraining zullen daar beter tot zijn recht komen. :P

Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
MOAW schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:42:
Hmm ok, leek me al een beetje logisch. De prijs lijkt me dan ook een beetje te hoog op dit moment als ik er toch weinig aan zal hebben. :)

Maarja, in de sportschool doe je niet echt balans oefeningen. Vooral zaken zoals krachttraining zullen daar beter tot zijn recht komen. :P

Toch bedankt!
belangrijk bij krachttraining is om ook je spieren vaak te rekken en te strekken, zeker op de langere duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:29:
[...]

Als het je puur om yoga gaat is eventueel "Let's yoga" van Konami op de DS een leuk alternatief, mits je een DS hebt dan. Daar zitten wel meer oefeningen in, je hebt alleen niet de feedback die je met WiiFit hebt. WiiFit geeft zeker het gevoel dat je echt bezig bent en als je het dagelijks doet geeft het zeker een behoorlijek workout. Maar je moet het niet kopen als het je puur om het yoga gedeelte gaat, dat zijn maar een beperkt aantal oefeningen namelijk.

Edit: deze: http://www.youtube.com/watch?v=Ybps1nF1fGI
Ik heb geen DS ;) En als ik iets koop, dan graag iets waar ik meer lol aan zal beleven. Bovendien heb ik een psp en 1 handheldspelcomputer is meer dan genoeg.

Het gaat me niet puur om de yoga, maar om de combinatie van alle dingen. Als het een beetje meezit staat er vanavond een wii voor me klaar als ik thuiskom :9 Ervaringen zal ik zeker posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...een vraagje mbt het joggen. Mijn vrouw verbrandt redelijk makkelijk boven de 110%, maar ik kon nauwelijks boven de 65% uit. Iemand die weet hoe dit kan ?
O ja, en de jogger die je moet volgen zwaait, al omkijkend, regelmatig. Moet ik dan harder of dichter bij 'm blijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Het gaat bij het joggen er vooral om dat je zo regelmatig mogelijk loopt. Dus gewoon heel lang hetzelfde tempo lopen. M'n moeder heeft op de korte afstand nu 152% staan. Ik had vanmiddag op de Island route (de langste) 210% ofzo. Volgens mij liep ik die heel regelmatig, en ook best wel snel. Ben aardig getraind (doe aan atletiek), maar was behoorlijk moe aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Die burn rate is idd hoe regelmatig en snel je loopt. Is dit goed in verhouding krijg je een hogere burn rate. Ik kwam de eerste keer ook niet verder dan 7x% maar daarna steeds 19x% zo had ik 198% op long island, vind trouwens wel dat die goed te doen is en dat met mijn conditie :P.

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 02-05-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:29
enig idee waar dit spel niet snel uitverkocht raakt? }:O

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

CAPI op Schiphol heeft ze altijd staan, V&D hebben ze ook regelmatig.. anders gewoon ergens reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook nog een web-shop die nog wii-fit op voorraad heeft?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:29
DukeBox schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:03:
CAPI op Schiphol heeft ze altijd staan, V&D hebben ze ook regelmatig.. anders gewoon ergens reserveren.
merci :)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:27
wat ik me nu afvraag.
als je dus Wii fit speelt of beoefend. tis maar net hoe je het bekijkt. doe je dan nu aan sport ? zo in de betekenins als het al jaren is of niet?

ik bedoel. stel je vult een enquette in en daarin word de vraag gesteld : " doet u aan sport "
wat beantwoord je dan?

andere invalshoek. ik heb jaren redelijk zwaar lichamelijk werk verricht . veel tillen, sjouwen, lopen. dat gaf me altijd wel een redelijke conditie. nu zit ik al weer 2 jaar op kantoor en merk dat ik conditioneel achteruit ga omdat ik totaal niet aan sport doet.
is de wii fit afdoende om de conditionele achteruitgang een halt toe te roepen of zelfs verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik denk niet dat het echt onder sport valt. Voor de rest is het natuurlijk beter dan niet bewegen, dus zal je conditie er uiteraard op vooruit gaan.

De enige manier waarop het achteruit zou gaan is door actievere bezigheden te vervangen voor Wii Fit.

[ Voor 26% gewijzigd door BarôZZa op 03-05-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

conditie != sport.. maar sport == conditie.. beetje vreemd, maar zo zit het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Echt fanatiek sport is het natuurlijk niet.
Maar het valt wel onder "bewegen" , en volgens de gezondheidsinstellingen moet je minimaal 30 minuten per dag bewegen.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:04:
Het gaat bij het joggen er vooral om dat je zo regelmatig mogelijk loopt. Dus gewoon heel lang hetzelfde tempo lopen.
...okee, das duidelijk. Maar zit er nog een 'betekenis' in het feit dat de jogger die je moet volgen, (bij mij) regelmatig omkijkt en zwaait ? Moet je dan harder lopen en/of dichterbij komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
gisteren wii fit board gezien. Hij is voor mij niet lang genoeg om mijn handen op te plaatsen voor push-ups of ik moet mijn armen schuin plaatsen. Dat kan, maar is vele malen zwaarder en niet voor beginnelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
You gotta be kidding me!
Schoenmaat 46 past er op, en jij hebt handen die te groot zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

UltraSub schreef op zondag 04 mei 2008 @ 09:04:
You gotta be kidding me!
Haha dat zijn idd enorme handen dan of bedoel iets anders trunks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 08:45:
[...]
...okee, das duidelijk. Maar zit er nog een 'betekenis' in het feit dat de jogger die je moet volgen, (bij mij) regelmatig omkijkt en zwaait ? Moet je dan harder lopen en/of dichterbij komen ?
Volgens mij niet. Wat je wel kan doen, is heel hard gaan rennen... dan moet je achter een hondje aan. :) Maar het gaat er, volgens mij, gewoon om zo regelmatig te rennen. Ga je harder rennen, dan gaat je trainer ook harder (totdat hij het niet meer bij kan houden, dan komt dat hondje dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Wii Fit is erg vermakelijk tot nu toe. Alle balance games unlocked, en nu ook het ritmische boksen ontdekt. Lekker om aan het einde nog even 10 seconden los te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
ChrisM schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:46:
[...]

Volgens mij niet. Wat je wel kan doen, is heel hard gaan rennen... dan moet je achter een hondje aan. :) Maar het gaat er, volgens mij, gewoon om zo regelmatig te rennen. Ga je harder rennen, dan gaat je trainer ook harder (totdat hij het niet meer bij kan houden, dan komt dat hondje dus)
Ja klopt, als je een rondje om het eiland gaat doen kom je diverse honden tegen. Op het moment dat je een hond tegenkomt moet je een versnelling maken om je trainer in te halen en de hond te volgen. Dit heeft dan wel een negatieve invloed op je burnrate omdat je niet constant meer loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Free running is ook wel gaaf om te doen :)
Well jammer tho dat je als je meer dan 1 rondje rent in de 10min dat je niet een andere weg in slaat maar je gewoon weer hetzelfde rondje gaat maken.

Hoe doen jullie het trouwens met de balance games? Zag al dat iemand hier 555 had met kopballen op easy, zit daar in de buurt van ~ 500.
Twee leuke tijden die ik heb neer gezet zijn bij dat ballenspelletje op easy: 129 points en met dat zeepbelletje in het water op easy: 29:01 sec :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Wii Fit is blijkbaar inderdaad erg populair. Gisteren in Delft rondgelopen en geen één winkel had ze nog liggen. (En allemaal geen idee wanneer nieuwe kwamen)

Weet iemand nog een winkel in de buurt van Delft die het misschien wel nog heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
psychoclown schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:59:
Free running is ook wel gaaf om te doen :)
Well jammer tho dat je als je meer dan 1 rondje rent in de 10min dat je niet een andere weg in slaat maar je gewoon weer hetzelfde rondje gaat maken.

Hoe doen jullie het trouwens met de balance games? Zag al dat iemand hier 555 had met kopballen op easy, zit daar in de buurt van ~ 500.
Twee leuke tijden die ik heb neer gezet zijn bij dat ballenspelletje op easy: 129 points en met dat zeepbelletje in het water op easy: 29:01 sec :D
Voetballen koppen zit ik nu over de 400; in ieder geval 4 sterren :) Dat ballenspelletje rond de 100 en dat zeepbelletje is zwaar frustrerend >:) Schansspringen zit ik geloof ik op 364m totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:09:
De Wii Fit is blijkbaar inderdaad erg populair. Gisteren in Delft rondgelopen en geen één winkel had ze nog liggen. (En allemaal geen idee wanneer nieuwe kwamen)

Weet iemand nog een winkel in de buurt van Delft die het misschien wel nog heeft?
Ik voelde zoiets al aankomen en ben 'm op de dag van de release al gaan halen (in Delft). Op Marktplaats wordt ie nog wel aangeboden. Als je hem daar kunt bemachtigen voor de gewone prijs?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Er!k schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:49:
[...]

Voetballen koppen zit ik nu over de 400; in ieder geval 4 sterren :) Dat ballenspelletje rond de 100 en dat zeepbelletje is zwaar frustrerend >:) Schansspringen zit ik geloof ik op 364m totaal.
Haha ja dat zeepbelletje is echt mooi :D easy is makkelijk maar die advanced is zo smerig :P
Had bijna net zo'n goede run als op easy raak ik op 1198 de kant.. echt 2m van de finish :( :D
In schansspringen heb ik zo te zien nog flink wat te oefenen maar die heb ik dan ook nog niet veel gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
psychoclown schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:05:
[...]

Haha ja dat zeepbelletje is echt mooi :D easy is makkelijk maar die advanced is zo smerig :P
Had bijna net zo'n goede run als op easy raak ik op 1198 de kant.. echt 2m van de finish :( :D
In schansspringen heb ik zo te zien nog flink wat te oefenen maar die heb ik dan ook nog niet veel gedaan :9
Vlak voor de finish op easy gaat het meestal mis 8)7 Maar heb dan meestal het geduld niet om door te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zondag 04 mei 2008 @ 09:04:
You gotta be kidding me!
De Wii-fit plank
[====]

Hij bedoeld volgens mij dat hij z'n handen niet lekker [o==o] kan neerzetten omdat hij misschien beetje brede schouders heeft? Daarom te smal :) ik gok dat hij dat bedoelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Er!k schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:14:
[...]

Vlak voor de finish op easy gaat het meestal mis 8)7 Maar heb dan meestal het geduld niet om door te gaan
Had trouwens bij dat balletjes spel op easy 146 punten ipv 129 (dat was nl. me oude).
Ook heb ik wat leuke nieuwe records neer weten te zetten zo had ik bij zeepbelletje spel op advanced 28.8xsec en bij touwlopen op easy heb ik eindelijk mijn jongere zus verslagen met 38.90sec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
psychoclown schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:48:
[...]

Had trouwens bij dat balletjes spel op easy 146 punten ipv 129 (dat was nl. me oude).
Ook heb ik wat leuke nieuwe records neer weten te zetten zo had ik bij zeepbelletje spel op advanced 28.8xsec en bij touwlopen op easy heb ik eindelijk mijn jongere zus verslagen met 38.90sec :)
Dat touwlopen is ook wel gaaf. Heb gisteren eindelijk de super advanced gehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
vandaag gehaald op de makro, vanavond eens ff uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand tips voor het uitvoeren van de "King of the dance" en de "Shoulderstand"?

Volgens mij ben ik niet lenig genoeg, ik krijg bij de King of the Dance m'n been niet zo hoog en de shoulderstand wil helemaal niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 23:06
Er liggen nog heel veel bij de Media Markt in Leeuwarden. Ongeveer 2 pallets met stapels van 1.50m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:09:
Heeft er iemand tips voor het uitvoeren van de "King of the dance" en de "Shoulderstand"?

Volgens mij ben ik niet lenig genoeg, ik krijg bij de King of the Dance m'n been niet zo hoog en de shoulderstand wil helemaal niet lukken...
De King of the Dance moet je gewoon zo ver doen dat je net wat voelt in je benen. Zeker niet forceren! Als je het regelmatig doet, dan kom je automatisch steeds een stap verder.

Ik kom ook niet zo ver, maar wel elke keer wat verder, zoals bijvoorbeeld bij de Sun Salutation. Ik kan al bijna bij mijn enkels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de Wii Fit alsnog weten te scoren bij de Free Record Shop in Delft. Ze hadden er nog een paar liggen, vandaag binnengekomen!

Geweldig spel! Alleen heb ik bij dat steps gebeuren het idee dat de board soms ongevoelig is (i.e. ik sta op het bord, maar toch is het een 'miss'). Doe ik iets verkeerd of heb ik misschien een board die niet helemaal goed is? De test zegt dat het bord prima functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik gok dat het aan je timing ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Wii nordic walking.. zit dat er ook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Loona35 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:06:
Wii nordic walking.. zit dat er ook bij?
Ehh.. nee dat zit er gelukkig niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Vandaag ook een Wii fit gescoord. De lokale FRS had er toevallig eentje liggen die ik meteen heb geconfisqueerd ;)

Tot nu toe erg leuk. Vooral als iemand anders staat te hoelahoepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
DukeBox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:55:
Ik gok dat het aan je timing ligt ;)
Klopt! Had ik in het begin ook, vooral als je de zijwaartse passen gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:29
Kan je die officiële Hori mat ook in de winkel kopen? Heb 'm nu via psxshop.nl besteld, maar die hebben een hele andere uitgeleverd. Voor de rest zie ik 'm ook niet staan op bekende nederlandse sites. Iemand een idee waar ik de mat kan vinden in NL, offline of online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb hem ook via psxshop besteld, maar wel gewoon de officiele gekregen... dus even terug gaan naar de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:29
Dat zou ook mooi zijn, want ik heb een blauwe merkloze gekregen. Zal nog eens contact op nemen. Mocht dat niet lukken, iemand nog alternatieven?

Even inhoudelijk over Wii Fit ;) Het spel heeft me echt verrast. Waar ik 'm eerst als handigheidje bij m'n afvallen heb ik er best veel schik mee en ook de rest van het gezin staat er bijna dagelijks op. Meeste oefeningen heb ik nu advanced unlocked, maar ben ik nog records aan het breken van de rest. Als ik 'm op de lange termijn blijf gebruiken is het z'n geld zeker waard geweest. Moet nog .02 BMI om weer ideaal gewicht te bereiken. 22 zal wel een utopie blijken voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overal in zwolle was wii fit uitverkocht behalve bij de free record shop.
spoiler:
Heb em meteen maar gekocht maar damn wat is het moelijk om mee te nemen op de fiets als je geen snelbinders hebt. Ik moest met 1 hand sturen en met de andere de doos vast houden die na een uur best zwaar word

Trouwens is de hori yoga mat het geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik had hem ook op de fiets vervoerd, er zit een handvat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:42:
Ik had hem ook op de fiets vervoerd, er zit een handvat aan ;)
Daar kwam ik dus pas achter toen ik thuis was :P

Trouwens wat is julle favoriete activiiteit?

Die van mij joggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Snowboarden :) Joggen krijg ik kramp van :P

Zitten er eigenlijk nog leuke easter-eggs in Wii Fit eigenlijk? De enige 'niet helemaal obvious' dingen die wij gevonden hebben tot nu toe:

- Klikken op de balanceboard in het 'training' overview scherm voor de 'Ultimate Balance Test'
- Harder rennen als er een hondje met je meeloopt met joggen
- Mario logo op muurtjes en de railing van de brug bij het joggen
- Je kan klikken op je Mii in de 'graphs' schermen.

Je trainer heeft soms ook wel droge humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens de jogging map in de manual zijn er 5-6 nintendo logos die je kan zien
En hoe werkt dat rennen eigelijk? normaal ren ik op mn tenen maar dat is zwaar irritant als je stilstaat omdat je meer tegen de grond trapt. En die kopballen lukt mij ook niet echt omdat als ik na rechts ga het spel niet reageert tenzij ik mijn linker voet van het balance board afhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:57:
volgens de jogging map in de manual zijn er 5-6 nintendo logos die je kan zien
En hoe werkt dat rennen eigelijk? normaal ren ik op mn tenen maar dat is zwaar irritant als je stilstaat omdat je meer tegen de grond trapt. En die kopballen lukt mij ook niet echt omdat als ik na rechts ga het spel niet reageert tenzij ik mijn linker voet van het balance board afhaal
Hmm dat van het kopballen zou moeten werken want ik verdeel alleen mijn gewicht anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Kopballen werkt gewoon hoor. Al meer mensen met de perfecte score daarbij?

555 bij Beginner dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

B.t.w. ik vind het wel jammer dat skieën eigenlijk verkeerd om is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

BarôZZa schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:21:
Kopballen werkt gewoon hoor. Al meer mensen met de perfecte score daarbij?

555 bij Beginner dus.
Jep 555 bij beginner, 600 bij advanced momenteel.. eentje gemist!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
DukeBox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:27:
Hoe bedoel je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
FoggyFreek schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:51:
[...]

Jep 555 bij beginner, 600 bij advanced momenteel.. eentje gemist!
Krijg je nog een super advanced bij het koppen? En als je de maximale score haalt, krijg je dan nog iets extra's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij bedoeld: Gewicht (leunen) naar links om naar links te gaan en gewicht (leunen) naar rechts om naar rechts te gaan ipv andersom.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmh01
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-01-2023
[
Ik denk dat hij bedoeld: Gewicht (leunen) naar links om naar links te gaan en gewicht (leunen) naar rechts om naar rechts te gaan ipv andersom.
Dát, en naar voren leunen voor meer snelheid ipv naar achteren.

Het lijkt me dat je dit kan oplossen door je board 180 graden te draaien........?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:50
Ik weet niet of je ooit geskiet hebt, maar als je op je linkerbeen leunt dan ga je naar rechts (en andersom). Zo werkt skieen gewoon, niets vreemds aan.
remmh01 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 07:57:
[...]
Dát, en naar voren leunen voor meer snelheid ipv naar achteren.

Het lijkt me dat je dit kan oplossen door je board 180 graden te draaien........?
Dat is OOK zo met echt skien. Misschien past het niet in jullie logica maar zo is het echt. Met skieen "hang" je namelijk voor in je schoenen.

[ Voor 38% gewijzigd door jongetje op 08-05-2008 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens de enige muscle workout die mij lukt is die (side)push ups
Wel jammer dat het spel maar weinig oplet of je het wel goed doet
Je kan bv ook gewoon met de wii mote schudden en dan ren je als een keniaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:26:
Je kan bv ook gewoon met de wii mote schudden en dan ren je als een keniaan
En wat schiet je daar mee op? Je kan ook elke dag tegen je vriendin zeggen dat je naar de sportschool gaat en dan toch lekker in het cafe gaan zitten. Het is natuurlijk ook je eigen verantwoordelijkheid om het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
^^ met hem.

Ik vind dat wii-fit het heel goed doet.
Je moet zelf ook verantwoordelijk nemen , hoe kan een wii-mote nu onderscheid maken of ie geschud word door je hand , of tijdens het rennen in je broekzak.

Dan zou je niet met een wii-mote of balance board moeten aanschaffen , maar een compleet body-pack.
Dan zou je inderdaad veel meer kunnen controleren...... 8)7

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
jongentje schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:14:
[...]

Ik weet niet of je ooit geskiet hebt, maar als je op je linkerbeen leunt dan ga je naar rechts (en andersom). Zo werkt skieen gewoon, niets vreemds aan.
Dat is toch precies wat hij bedoeld?
Als je nu naar links leunt, ga je ook naar links! En dat klopt dus inderdaad eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

UltraSub schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:08:
Dat is toch precies wat hij bedoeld?
Jup.. dat schreef en bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:50
Mmm dan moet ik dat even nakijken hoe dat bij mij is, ik had namelijk niet deze ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
mediamarkt eindhoven had / heeft ze liggen. Had gereserveerd maar liep langs en heb er 1 mee genomen.

GAAF :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Net 1 kunnen kopen in Delft. Dixons had er nog 1 liggen en die heb ik nu hier thuis liggen. Weet alleen niet wanneer we zin hebben om ons binnenshuis uit te sloven met dit weer.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Net nog even langs capi gelopen op schiphol, wii fit (en mario kart) in voorraad daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaa net wii fit gekocht bij mediamarkt amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Sinds gisteravond in het bezit van Wii Fit, en moet zeggen dat ik hier nog meer van ga zweten dan van Wii Sport. Is iemand er al achter hoe bij die hoelahoep de extra ringen om je nek krijgt?

Ik buig naar voren, maar ik kop ze altijd weg....

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Black Piet schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:20:
Ik buig naar voren, maar ik kop ze altijd weg....
Ze komen van opzij... dus misschien moet je niet naar voren buigen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit topic is *niet* bedoeld om te melden dat ook jij Wii Fit gehaald hebt / gaat halen.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste