Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

Anoniem: 26457 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:07:
family ski en sport island zijn nu verkrijgbaar.... iemand deze al aangeschaft ?
Yep, sinds een paar uur Family Ski in mijn bezit! Ik heb het spel nog niet met het Wii Fit Board gespeeld omdat ik ziek ben, zware inspanningen lukken voorlopig nog niet, dus dan maar gespeeld met de Wii controller & Nunchuck.

Je kan in dit spel kiezen voor verschillende spelmodus, eerst heb ik de Ski School gevolgd (aan te raden!) en vervolgens Freestyle Modus, hier kan je vrij rondskiën en ondertussen kom je af en toe andere skiërs tegen die je kan aanspreken en een opdracht geven, de ene opdracht moet je onmiddellijk uitvoeren, de andere kan je zelf kiezen wanneer je dit moet doen, allesinds genoeg spelplezier :) Ook speel je met je eigen Mii die je zelf kan aankleden & van accessoires kan voorzien, je kan accessoires & kleding vrijspelen door punten te halen, die punten krijg je door de opdrachten uit te voeren :)

Kort gezegd, ik vind het zeker een aanradertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 14:04
Ik het ook al even gespeeld. Ziet er leuk uit en je kan veel doen. Ik heb nog nooit echt geskied, maar ik het het idee dat het redelijk echt is. Met het balance board is het wel moeilijker, hij is dan wel erg gevoelig, maar ook wel echter.

Moet wel eerlijk zeggen dat na een half uur de lol er wel af was. Ik ben bang dat het snel erg saai wordt. Je kan wedstrijden doen en ook freestyle missies uitvoeren (verdwaalde kinderen vinden etc), maar dat trek mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:41

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Als al die extra opties jou niet 'trekken' dan kan ik me voorstellen dat je er snel op bent uitgekeken.
Dat is hetzelfde als alleen level 1 leuk vinden mario....

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Nou ik wilde een echte ski ervaring hebben en op zoek gaan naar vage verdwaalde kinderen heeft niks meer met het ski gevoel te maken.
Het skien zelf is nogal saai. Zelfs de moeilijkste piste is redelijk te doen en snel voorbij. Kan je weer in de lift en weer opnieuw. Als echt skien ook zo saai is, ben ik blij dat ik nog nooit mijn geld aan een dure ski vakantie heb uitgegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:37
KarlMarX schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:44:
Het skien zelf is nogal saai. Zelfs de moeilijkste piste is redelijk te doen en snel voorbij. Kan je weer in de lift en weer opnieuw. Als echt skien ook zo saai is, ben ik blij dat ik nog nooit mijn geld aan een dure ski vakantie heb uitgegeven ;)
Je kunt het vergelijken met F1 op de computer of in het echt, of mountainbiken op de computer of in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

Ik vind het na enkele dagen nog steeds plezant! Je moet er inderdaad geen actiespel / simulator van verwachten, maar dat zijn we ook niet gewoon van de Wii. Het is een spel voor ontspanning & fun!

Voor iemand die zoals ik maar af en toe game is dit spel super :)

Daarom dat de titel ook Family Ski is denk ik ;)

edit; nog even aan toevoegen ;) ik heb gisteren ook een verborgen ondergrondse piste ontdekt die niet op de kaart staat, misschien zitten er meer eggs in :9

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 93798 op 15-06-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:22
Misschien tijd voor een Family Ski topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265316

ik heb een vraag als ik de wii-fit in duitsland bestel kan ik de taal dan ook in het nederlands instellen?
of kan dat helemaal niet in wii-fit? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

De game zelf is voor west europa gelijk en er zit geen NL in. Houd er wel rekening mee dat de manual dan ook niet in NL is en sommige dingen geen sterrenkaarten hebben in duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Sterrenkaarten moeten er toch altijd bij zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265316

Oke,

Ik krijg het niet echt voorelkaar om te bestellen (de betalingen) ik denk dat ik maar gewoon een keer naar duitsland ga om er een te kopen.. i.p.v te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04-2022
Vandaag een Wii fit gekocht van een verkoper op marktplaats die ze uit Duitsland haalt, de handleiding van het spel was in het duits, van balance board is een boekwerk in allerlei talen, en het spel is in het engels. Er zat overigens gewoon een sterrenkaart bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Hrm, iemand nog een Wii Fit gespot in regio Den Haag? :)
Toch lastig om er nu nog eentje te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Er!k schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:25:
Misschien tijd voor een Family Ski topic :p
Ik ben bang dat dat niet nodig is. Wat ik zelf ook al schreef wordt het snel heel erg saai.
Hier een review van gamer.nl:
http://www.gamer.nl/doc/46336/Family-Ski

Conclusie:
"Family Ski is na Wii Fit het eerste spel dat het Balance Board als besturingsmiddel gebruikt. Spijtig genoeg gebeurt dit op een nogal onlogische manier doordat je bepaalde bewegingen met de controller en niet met behulp van het Balance Board moet uitvoeren. Verder zien de omgevingen er een beetje doods uit waardoor rondskiën in een open omgeving snel saai kan worden. Toch is Family Ski zeker geschikt om een weekendje plezier mee te beleven, waarna het spel waarschijnlijk voor een lange tijd in de kast zal verdwijnen."
Eindcijfer: "4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Heb het spel nog niet gezien, maar kan me inderdaad wel voorstellen dat het snel gaat vervelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91034

nog tips waar ik de Wii Fit online kan bestellen, of is dit wishfull thinking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 01:10
kijk eens bij de makro, wel even een pasje regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Verkooppunten hebben weinig met het spel op zich te maken, en horen hier dus ook niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
KarlMarX schreef op zondag 22 juni 2008 @ 09:23:
[...]
[knip] Heel verhaal over hoe Family Ski een 4 kreeg [/knip]
Dat had ik al wel verwacht. Ik zag hoe het te spelen was in voorfilmpjes en dacht meteen al "hmm, da's toch niet echt zoals je in het echt doet". Toch jammer en een gemiste kans.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:32
Zie twee posts hierboven.

[ Voor 94% gewijzigd door TheZeroorez op 26-06-2008 20:07 ]

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133199

Zie drie posts hierboven..

[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 26-06-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Niet meer van toepassing...

@Er!k: Toen ik het schreef was het er wel hoor. :D

[ Voor 140% gewijzigd door KarlMarX op 27-06-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
KarlMarX schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:14:
Ik weet dat het tegen de policy is, maar ik denk dat ik toch een hoop mensen blij maak: :+

De Wii Fit is nu op voorraad bij Dixons.nl! Gratis levering door heel Nederland!
http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/gaming/Wii/games/Fit+(Wii).SW06977/default.aspx
Hij staat nog steeds op uitverkocht hoor...

[ Voor 4% gewijzigd door Er!k op 27-06-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133199

Heb hem 23 april bij bol.com besteld en krijg hem vandaag binnen .....!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-05 10:25
eindelijk! ik heb mijn bestelling bij bol.com gecancelled en via consoleshop hem gisteren besteld. Staat nu weer op uitverkocht trouwens.......lekker aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Bij Chear is die nu te koop, direct besteld. Hopelijk wordt die ook daadwerkelijk geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

TheZeroorez schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:54:
[modbreak]Verkooppunten hebben weinig met het spel op zich te maken, en horen hier dus ook niet thuis.[/modbreak]
....ik zie nu toch 3 maal , helaas :'( , een vermelding van een verkooppunt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Zullen we dan maar on topic blijven? Ik merk dat nu na een paar maanden ik de Wii Fit alleen nog maar even uit de kast haal om de body test te doen, gevolgd door een paar minigames. Ben wel aan het afvallen, maar dat komt meer omdat de Wii me ervan bewust van heeft gemaakt dan dat ik workouts doe. Zijn er nog mensen intensief aan het sporten met de Wii Fit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wel, sinds aankoop (bij de launch) ben ik 4 kg afgevallen en moet ik nog 3 gaan om bij mijn goede BMI te komen.
Ik speel het nochtans maar zelden: ik test mezelf ongeveer een keer per week en doe die minigames maar zeer zelden. Het is vooral de bewustmaking van je leef- en eetgedrag die het verschil maakt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ik probeer iedere dag zonder andere fysieke inspanning wel even te fitten. Ik val alleen nog niet af, maar mijn BMI is dan ook al goed. 8)
Alleen mijn kleine buikje moet eraf en dat lukt nog niet zo. Ik "jack knife" me een ongeluk, maar dat is blijkbaar nog niet genoeg. Heeft iemand daar nog tips voor?

Verder vind ik Yoga gewoon geweldig als een soort ochtend gymnastiek of ontspanning. Je zal er niet erg van afvallen, maar ik voel me wel een stuk lekkerder als ik even een aantal yoga poses heb gedaan. Ook de bodytest gaat daarna een stuk beter omdat ik dan een stuk minder stijf ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126989

Bij de plaatselijke Carrefour in Zuid-Frankrijk dan toch eindelijk maar een Wii Fit meegenomen.
Na 3 weken zon zee strand en extra kilo's tijd voor een beetje oefening.

Eerste indruk na 3 dagen gebruik met z'n 2-en: erg leuk en ik kan me voorstellen dat dit verslavend werkt. Forse spierpijn na de eerste dag ales 1 keertje gedaan te hebben, er zitten zware oefeningen in. Met name yoga vind ik veel leuker dan ik gedacht had, en erg prettig voor de afwisseling.

Met boxen één probleem: de stoten die ik maak met de wii-mote (rechterhand) worden vaak niet geregistreerd. Hebben jullie daar ook last van? Komt dit mogelijk omdat ik te dichtbij sta? Of heeft het met reactietijd van het board te maken, de tijd die het kost om af te stappen en te stoten die bij mij te dicht op elkaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Anoniem: 126989 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:22:
Met boxen één probleem: de stoten die ik maak met de wii-mote (rechterhand) worden vaak niet geregistreerd. Hebben jullie daar ook last van? Komt dit mogelijk omdat ik te dichtbij sta? Of heeft het met reactietijd van het board te maken, de tijd die het kost om af te stappen en te stoten die bij mij te dicht op elkaar liggen.
Vermoedelijk een timings probleempje, ikzelf en mijn vriendin hebben nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

KarlMarX schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:59:
Ik probeer iedere dag zonder andere fysieke inspanning wel even te fitten. Ik val alleen nog niet af, maar mijn BMI is dan ook al goed. 8)
Alleen mijn kleine buikje moet eraf en dat lukt nog niet zo. Ik "jack knife" me een ongeluk, maar dat is blijkbaar nog niet genoeg. Heeft iemand daar nog tips voor?

Verder vind ik Yoga gewoon geweldig als een soort ochtend gymnastiek of ontspanning. Je zal er niet erg van afvallen, maar ik voel me wel een stuk lekkerder als ik even een aantal yoga poses heb gedaan. Ook de bodytest gaat daarna een stuk beter omdat ik dan een stuk minder stijf ben.
Probeer dezelfde jack knifes eens met een 1KG gewicht in elke hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Eerder in het topic werd er geroepen dat er misschien al wel sites waren met trainingsschema's voor de fit. Iemand al zo'n site gevonden?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Bij neckermann ( neck.nl ) staat dat Wii Fit op vooraad is, en de volgende dag bezorgd wordt. Ik heb m besteld, maar heb er weinig geloof in, ik zal posten als er een update is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 120596 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:25:
Bij neckermann ( neck.nl ) staat dat Wii Fit op vooraad is, en de volgende dag bezorgd wordt. Ik heb m besteld, maar heb er weinig geloof in, ik zal posten als er een update is :)
Mijn vriendin werkt bij Neckermann, geloof me, ze zijn niet op voorraad. Ik heb er nl. ook 1 in bestelling staan. Intern is nu bekend dat ze 8 juli komen, maar dat wijzigt elke dag (steeds later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Misschien zijn ze met Sinterklaas wel weer binnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Anoniem: 126989 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:22:
Eerste indruk na 3 dagen gebruik met z'n 2-en: erg leuk en ik kan me voorstellen dat dit verslavend werkt. Forse spierpijn na de eerste dag ales 1 keertje gedaan te hebben, er zitten zware oefeningen in. Met name yoga vind ik veel leuker dan ik gedacht had, en erg prettig voor de afwisseling.
Dit kan ik alleen maar beamen. Ben nu vier dagen bezig, en zit dit met spierpijn te typen. Met name het opdrukken en de v-knife (of zoiets) zijn best pittig!
Ook leuk: mijn vrouw is helemaal niet van de spelletjes, maar het is nu zelfs vechten wie er mag Fitten! Dus eerst maar een rondje boxen, de winnaar mag de balance board _/-\o_
Gisteren de rythm boxing unlocked, en inderdaad, hij wil niet altijd de 'stoten' detecteren. Misschien komt dat met iets meer ervaring...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
chrisboers schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:36:
Gisteren de rythm boxing unlocked, en inderdaad, hij wil niet altijd de 'stoten' detecteren. Misschien komt dat met iets meer ervaring...
Ja, ik heb dat ook gehad. Is inderdaad een kwestie van timen. Zelfde geldt ook (in mindere mate) voor het steppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayleigh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-03-2023
eindelijk heb ik de wii-fit sinds vandaag. Ik wil hem opstarten, maar ik moet de synchro button op zowel de 'plank' als op de wii indrukken. Op de plank heb ik hem gevonden, maar ik heb geen idee waar die burtton op de wii zelf zit. Aan de hand van die illustraties in de manual als op het scherm word ik niet echt veel wijzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:20

TheVMaster

Moderator WOS
maartend schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:18:
[...]

Mijn vriendin werkt bij Neckermann, geloof me, ze zijn niet op voorraad. Ik heb er nl. ook 1 in bestelling staan. Intern is nu bekend dat ze 8 juli komen, maar dat wijzigt elke dag (steeds later)
LOL

'k heb hem zelf maar via Marktplaats aangeschaft (was een of andere webshop in Veenendaal die er nog 10 op voorraad had). Heb gelijk nog voor 3 familieleden een FIT mee kunnen nemen.

Collega van mij had het ook over Neckermann...hehe..hij wil er iig niet meer dan 89 euri voor betalen (op zich al duur zat natuurlijk). Ach...'k hoorde van die man in Veenendaal dat de leveringsproblemen nog wel tot september aan kunnen houden.
Kayleigh schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:32:
eindelijk heb ik de wii-fit sinds vandaag. Ik wil hem opstarten, maar ik moet de synchro button op zowel de 'plank' als op de wii indrukken. Op de plank heb ik hem gevonden, maar ik heb geen idee waar die burtton op de wii zelf zit. Aan de hand van die illustraties in de manual als op het scherm word ik niet echt veel wijzer
Klein rood knopje achter het SD Card klepje (het klepje aan de voorkant naast/onder de cd/dvd speler).

[ Voor 26% gewijzigd door TheVMaster op 01-07-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayleigh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-03-2023
Toppie, dank je wel. Nooit geweten dat daar een klepje zat :(

Net mijn eerste balance 'workout' gedaan met dat koppen van de voetbal. Ik bak er niets van. Wel erg leuk, maar te warm in huis om erg actief te doen. Ga na morgen (als de mini-hittegolf afgelopen is) een serieuze poging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Lagen er gisteren drie in Pijnacker (Dixons). Heb er 1 meegenomen, dus met een beetje geluk is er nog 1 over. Gelijk mijn neefje blij gemaakt. Ik had hem zelf vrijdag bij de MediaMarkt gehaald, mijn bestelling was na 1,5 maand eindelijk binnen. Wel een raar idee om er de volgende dag 3 bij je lokale winkel te zien staan.

Mijn hele familie is intussen aan het Wii-fitten, keiharde concurrentiestrijd op de balance games :) Ik had eigenlijk veel minder van Wii Fit verwacht. Blij verrast, en gewoon af en toe gaar na het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Lachu

Mijn aanhang die dus bij Neckermann werkt heeft er een kunnen scoren voor me. Er was er 1 binnen gekomen (jawel, 1) en die heb ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mzz.... das lekker... personeel die dingen voor de neus van klanten wegkapen :D Dat is vast degene die bij mijn bestelling op voorraad was, en een dag later opeens niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 120596 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:23:
Mzz.... das lekker... personeel die dingen voor de neus van klanten wegkapen :D Dat is vast degene die bij mijn bestelling op voorraad was, en een dag later opeens niet meer.
Ik zal het navragen.

Wat was je banknummer en je pincode?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ach degene die het dichtst bij het vuur zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grrr.... das lekker.... eergisteren op voorraad bij Neckermann... Gisteren leverbaar binnen 2 weken, en nu een levertijd langer dan 2 weken..... Lekkere tent daar. En als je via de site een vraag stelt krijg je een automatisch mailtje dat ze je vraag niet kunnen beantwoorden.

EDIT: Toch even gebeld...Volgens hun wordt degen van mij binnen een week geleverd.. Toch eb ik het gevoel dat ze dat niet gaat lukken :D

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 120596 op 03-07-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 120596 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:24:
Grrr.... das lekker.... eergisteren op voorraad bij Neckermann... Gisteren leverbaar binnen 2 weken, en nu een levertijd langer dan 2 weken..... Lekkere tent daar. En als je via de site een vraag stelt krijg je een automatisch mailtje dat ze je vraag niet kunnen beantwoorden.

EDIT: Toch even gebeld...Volgens hun wordt degen van mij binnen een week geleverd.. Toch eb ik het gevoel dat ze dat niet gaat lukken :D
Voor zover ik weet staat de levertijd intern op 12 juli.
Bij Wehkamp staat dat hij op 30 september uit gaat komen, het kan dus nog erger.

Ik denk dat ik gewoon mazzel had dat ik er een heb uit de eerte serie, die is nooit aangenomen of teruggestuurd. Hij was iig nog helemaal nieuw. Maar NM heeft er geen gekregen van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Och... ik wacht maar af... En als het te lang duurt ivm vakantie, annuleer ik m, en kijk ik of het ding in Oostenrijk te vinden is.
Bedankt iig voor je info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 15:32
Ik heb hem bij de eerste FRS die ik binnenliep in de stad meegenomen. Nou ja, stad, Assen ;) Geinig om te horen dat hij nog steeds zo lastig leverbaar is :)

Het bevalt me goed voorlopig. Ik speel dagelijks 30 minuten cash bij elkaar met een mix van allerlei oefeningen, daarnaast eet ik wat bewuster en fiets/voetbal ik twee-drie keer in de week en ik ben in een week al drie kilo kwijt geraakt. Krijg al opmerkingen dat ik er zoveel beter uitzie :)

Uiteindelijk doe je het zelf en moet je het zelf blijven doen, maar de Wii Fit helpt je erbij. Ben erg tevreden over mijn aankoop.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 120596 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:16:
Och... ik wacht maar af... En als het te lang duurt ivm vakantie, annuleer ik m, en kijk ik of het ding in Oostenrijk te vinden is.
Bedankt iig voor je info.
Nog even navraag gedaan, zou op 15 juli bij NM moeten binnenkomen.
Oftewel, je hebt weer zo'n tut aan de phone die maar wat kletst (niet de mijne, want die weet wat ze zegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Och... het is niet alleen NM waar ze maar wat lullen.. is tegenwoordig bij ieder bedrijf zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

MM Utrecht had er gisteren zeker 10 liggen voor 89,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Voor het eerst ergens iets gevonden dat lijkt op een trainingsschema voor de Fit:
-----------------------------------------------------------------------
3 0 M I N U T E E X E R C I S E P R O G R A M
-----------------------------------------------------------------------

Here is a 30 Minute Exercise Program for you. It works on practically every part of the body.
Lunge - 02 min
Sun Salutation - 02 min
Tricep Extension (10 reps) - 02 min
Downward-Facing Dog - 02 min
Jackknife (10 reps) - 02 min
Rowing Squat (30 reps) - 02 min
Free Jogging (10 min.) - 10 min
Torso & Waist Twists (3 reps) - 02 min
Parallel Stretch (90 sec.) - 02 min
King of the Dance - 02 min
Triangle - 02 min
T O T A L - 30 min

Komt uit een wii fit guide van Draggindude (Tony Chung ). Volgens mij op ign.com... Zijn er nog anderen die specifieke trainingsschemas hebben?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Dat is wel een leuk programma. Alleen doe ik geen yoga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Er!k schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:52:
Dat is wel een leuk programma. Alleen doe ik geen yoga :P
Ik ook niet, word ik helemaal hyper van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ik wel, is ideaal als opwarmer voor het echte werk... beetje rekken en strekken...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine tussenstand na de aanschaf van de wii-fit:

We zijn nu met z'n 2-en anderhalve week bezig.
Naast fanatiek wii fitten letten we ook op gezond eten en proberen niet bij iedere verjaardag op het werk 2 stukken taart naar binnen te werken. Ik voel me een stuk fitter en strakker. Ruim 2 kilo kwijt (van de gewenste 8, om op BMI van 23 te komen), en het peil van mijn conditie stijgt merkbaar per dag.

M'n vriendin merkt de resultaten niet direct in de kilo's & de conditie, maar vindt het wel erg leuk en volgt steeds zwaardere programma's. Denk een kwestie van even volhouden. (hoop ik voor haar...)

Ik probeer per dag af te wisselen met oefeningen: ene dag veel aerobics en tussendoor wat rek en strek yoga en spieroefeningen. De andere dag bijna het hele yoga & spierprogramma, met boksen als opwarmertje. Merk dat ik de balansspelletjes (hoe leuk sommigen ook zijn) soms helemaal vergeet bij het afwerken van mijn doelen voor die dag.

Vooral de afwisseling vind ik erg leuk, en natuurlijk al helemaal omdat ik duidelijk resultaat merk.
Buiten "dom" hardlopen (excuzes le mot) vind ik helemaal niets, sportschoolabbo ook niet (als je 3 keer gaat in een jaar zoals ik is het een beetje zonde van je geld...), als we nog 2 weken doorgaan met de Fit, dan hebben we de kosten -vergelijkbaar met ieder een maandje sportschool- er alweer uit, en kunnen we echter winst gaan boeken :)

Het moge duidelijk zijn dat wij zeer enthousiast zijn over het board en het inmiddels aangeschafte yogamatje. Als ik er tussen de trainingen door aan denk zal ik binnnekort weer eens een upd@te verzorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:34
Heb hem vandaag ook opgehaald bij de MM in groningen!. Kadootje voor me vriendinnetje:)
Ben benieuwd wat ze er gaat van vinden. Hardlopen vindt ze altijd maar saai, evenals de crosstrainer.
Maar nu kan ze naar de tv kijken en ook nog bezig zijn. beetje interactie zegmaar.

Denk dat ik ga afspreken dat ze mag mario galaxy mag spelen als je een half uur gefit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 17:16
Nou ik heb enorm lang getwijfeld om dat ding te gaan halen. Maar uiteindelijk de knoop doorgehakt
( want jah het is gewoon de must have gadget voor de Wii )

Dus als je een wii hebt moet je zo n ding hebben , een andere klant zei al : daar krijg je genoeg plezier van!

Waar ik voornamelijk de nadruk op lig is het spel plezier niet zo zeer het spel zelf. Maar het is gewoon een geweldige combinatie! ( sommige spellen/oefeningen zul je leuk vinden andere niet )
Daarnaast ligt het ook aan je inzet , hoe ver ga je en hoe lang ga je door. Dan merk je dat ook echt bezig bent en het soms lekker intensief is !!

Dat maakt het leuk en aan de andere kant kost het je weer tijd maar je kunt er zeker een paar uur op een dag mee vooruit !

Ik heb hem nog maar net , moet nog van alles doen en proberen en daar ga ik me dan op richten morgen ochtend. Trouwens er zijn ook nog spellen die dit board ondersteunen dus dat maakt het er alleen maar leuker op!

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Family Ski toch?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Klopt, dat is de enige, nu gereleaste game die gebruik maakt van de balance board. Op deze site:
Wikipedia: Wii Balance Board
staat de rest, die al wel aangekondigd is.

Don King Presents: Prizefighter Boksen!
Shaun White Snowboarding Snowboarden!
Jillian Michaels' Fitness Ultimatum 2009 Een betere versie van Wii FIT (met programma's)
EA Fitness (volgens mij gaat die toch een eigen apparaat gebruiken??)

Mogelijk: Spider-Man

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

En in het nieuwste deel van Raving Rabbits kan je met je kont op het balance board een eland besturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

ROFLOL! Moet niet gekker worden! :D

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand hoe je je streefgewicht/streefbmi kunt aanpassen?
m'n vriendin heeft het voor elkaar gekregen om ipv een paar kilo die eraf moesten, nu 58 kilo er af te moeten trainen :*)
en dan blijft er niets van haar over.....
het lijkt mij zonde dat je hiervoor een nieuwe mii moet aanmaken, of al je resultaten tot nu toe moet resetten.

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-02 18:45
Hoe lang heeft ze zichzelf de tijd gegeven om af te vallen? Want vanaf dat moment kun je nieuwe doelen maken. En ik meen ergens gezien te hebben dat je elke 2 weken je doelen kunt bijstellen. Gewoon eens gaan zoeken in de opties lijkt me :)

Ik ben daar zelf niet mee bezig, ik schommel tussen twee 'gewichten' in en val niet of nauwelijks af. Ik doe het meer voor de lol en de beweging :) Maar ja, 58 kilo is idd een beetje veel van het goeie :D

If you can't write, there is nothing left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:34
Ranewen schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:37:
Hoe lang heeft ze zichzelf de tijd gegeven om af te vallen? Want vanaf dat moment kun je nieuwe doelen maken. En ik meen ergens gezien te hebben dat je elke 2 weken je doelen kunt bijstellen. Gewoon eens gaan zoeken in de opties lijkt me :)
Je kan idd elke 2 week je streefgewicht aanpassen.
Ik weet alleen eigenlijk niet waar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 13:17
Ik heb de wii fit nu 2 weken.
Doe voornamelijk de balance spelletjes.
Een minpuntje vind ik is dat je bij het hardlopen achter het poppetje aan moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:59
died_laughing schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:58:
Een minpuntje vind ik is dat je bij het hardlopen achter het poppetje aan moet lopen.
Moet je harder lopen, loopt er een hondje met je mee.
Ik ga ook eens actiever op zoek naar Wii Fit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:04
Toch is de wii fit op sommige plaatsen nog leverbaar... gek genoeg.. (omdat bij sommige leverpunten pas in september de wii fit weer verkrijgbaar zou zijn).

Ik was gisteren hier in de lokale intertoys, en daar hadden ze nog genoeg wii-fits liggen.
Minpuntje was wel dat ze er 100 euro voor vroegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

CrystalViriS schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:28:
Toch is de wii fit op sommige plaatsen nog leverbaar... gek genoeg.. (omdat bij sommige leverpunten pas in september de wii fit weer verkrijgbaar zou zijn).

Ik was gisteren hier in de lokale intertoys, en daar hadden ze nog genoeg wii-fits liggen.
Minpuntje was wel dat ze er 100 euro voor vroegen.
Is dat duurder dan de standaard prijs?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 13:17
ToolkiT schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:38:
[...]

Ik heb er 90 voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:04
ToolkiT schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:38:
[...]

Jep...
Naar eigen zeggen telde ze er 10 euro bovenop juist omdat hij zo moeilijk leverbaar is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 09:28

TAA

Liever IRC

Vanmorgen opgepikt bij de lokale Dixons voor E89,-... Ligt ie hier ook voor bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Hahaha. Eerder al wat gemeld over het feit dat de US versie niet op metric te zetten zou zijn:
The European and North American Wii Fit releases contains support for both imperial and metric units In the European edition if the user location is set to the United Kingdom then imperial units are used, with weight shown in the traditional British style of stones and pounds, otherwise metric are used. In the version for the Americas, US customary units are used if the language is set to English. If it is set to Spanish or French, then the Metric System is used. There is no way to change the unit set of the game without changing these Wii localisation settings.
Hoe BEDENK je het!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:59
The UK is going metric, inch by inch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

chrisboers schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:54:
Hahaha. Eerder al wat gemeld over het feit dat de US versie niet op metric te zetten zou zijn:

[...]

Hoe BEDENK je het!
mmm dat is best wel K.T want als ik Wii Fit zou kopen dan komt ie dus ook in Imperial :(
Snap nooit een reet van die stones etc..
Het enige wat ik weet is dat ik 6 foot lang ben...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219161

Even een vraagje over die Wii Fit game, kan je die ook los kopen zonder die plank? Een maat van mij heeft namelijk bij een populaire online shop wat dvd's besteld en heeft daarbij een gratis Wii Fit plank gekregen, maar zonder de game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
Anoniem: 219161 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:56:
Even een vraagje over die Wii Fit game, kan je die ook los kopen zonder die plank? Een maat van mij heeft namelijk bij een populaire online shop wat dvd's besteld en heeft daarbij een gratis Wii Fit plank gekregen, maar zonder de game..
Nee, helaas niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 29-05 01:10
Anoniem: 219161 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:56:
dat lijkt me niet mogelijk,want in de verpakking/wii fit plank,board zit de game ingesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tito129 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:33:
[...]

Je kan idd elke 2 week je streefgewicht aanpassen.
Ik weet alleen eigenlijk niet waar..
ik kreeg vandaag (na idd 2 weken) de vraag voorgelegd of ik mijn doel bij wilde stellen. kon op J of N klikken.

In de opties kom ik echter echt geen mogelijkheid tegen om je streefgewicht aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 17:30

S1W

Eindelijk na 3 maanden m'n Wiifit ontvangen van GCshop.nl...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Gisteren op Schiphol bij een elektronika zaak (http://www.capi.com/C01_01_amsterdam.htm) de Wii Fit nog kunnen scoren voor 99,99 euro. Ze hadden er nog een stuk of 5 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 11:11
Wij hebben ook de Wii Fit gekocht, ging heel makkelijk.
Ik heb gewoon de online-shops uit de startpost bekeken, bij Foregames hadden ze 'm op voorraad.
Op 9 Juli besteld, op 10 Juli onder rembours geleverd voor € 99,99.
Is trouwens nog steeds op voorraad daar. http://www.foregames.nl/game.php?id=2518

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 11:00
Ik heb hem net ook bij Foregames besteld. Ze hebben hem nog steeds op voorraad en ik zou hem zonder problemen deze week nog moeten krijgen. Ik ben benieuwd.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Ik was 1 van de eersten met een Wii Fit maanden geleden. Bij de mediamarkt in Utrecht lagen ze 2 dagen voor de officiele verkoopdatum in de winkel. In heb hem inmiddels weer via marktplaats verkocht. Ik vind er eigenlijk geen hol aan.

Ik denk dat het apparaat misschien leuk is voor mensen die niet of nauwelijks sporten of gewicht willen verliezen. Ik had het ding gekocht omdat ik redelijk fanatiek met sport bezig ben en dacht dat dit de Wii Fit een leuke bijdrage zou kunnen geven in de vorm van extra oefeningen of je vorderingen kunnen bijhouden. Mijn bevindingen zijn erg negatief.

Het is een leuk apparaat. Maar als je een beetje zelf sport heb je helemaal niets aan die Wii Fit, omdat:

- De spelletjes simpel/saai zijn. Na een paar keer spelen ben je er wel klaar mee
- De Yoga oefeningen zijn nauwelijks goed te noemen. In mijn ervaring ben je snel geneigd om tijdens de Yoga naar het scherm te kijken, terwijl rust en concentratie eigenlijk veel belangrijker zijn. De nadruk ligt ook veel te veel op balans, terwijl Yoga niet zo simpel is als alleen balans. Het is een leuke introductie, om het serieus te doen zal je toch echt met de TV uit in alle rust veel moeten oefenen.
-Eigenlijk geldt bovenstaande ook voor de overige oefeningen. Net als dat hardlopen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iemand is die serieus met een Wiimote in zijn zak even een halfuurtje gaat hardlopen.

Ik denk dat het merendeel van de mensen net als ik na een maandje compleet is uitgekeken op de Wii Fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op de Wii-Fit: ja. Maar ik verwacht dat er best wel wat leuke games gaan komen die het Balance Board ondersteunen. Ik zie het ook absoluut niet als vervanger van echt sporten. Dat het zo in de markt gezet wordt prik ik maar even doorheen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:11
Zojuist aangekondigd op de E3: Wii Music gaat er komen,met ondersteuning voor het balance board. Je zet twee voeten op de balance board en je kan hem gebruiken om mee te drummen. Zag er erg gaaf uit.

Ook komt er een sneeuwboard spel dat er wel gaaf uit zag. Dus doe hem nog niet weg! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb wel losse balance boards gezien bij een online shop, kan me helaas even niet herinneren welke... het stomme was alleen dat de plank los maarliefst 109,- euro moest kosten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

ChrisM schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:22:
Zojuist aangekondigd op de E3: Wii Music gaat er komen,met ondersteuning voor het balance board. Je zet twee voeten op de balance board en je kan hem gebruiken om mee te drummen. Zag er erg gaaf uit.

Ook komt er een sneeuwboard spel dat er wel gaaf uit zag. Dus doe hem nog niet weg! :P
Ik zou iedereen toch adviseren om vooral te wachten met het kopen totdat er echt spellen zijn die ervoor geschikt zijn. Mijn vermoeden is dat het gewoon niet lekker werkt.

Ik weet niet hoe ze precies de besturing voor het drummen in gedachten hebben, maar als het ook maar enigsinds lijkt op hoe de spelletjes in de Wii fit eruit zien, dan denk ik dat je ook daar snel op bent uitgekeken.

Ff wachten met kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
Cartman! schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:50:
Ik heb wel losse balance boards gezien bij een online shop, kan me helaas even niet herinneren welke... het stomme was alleen dat de plank los maarliefst 109,- euro moest kosten... 8)7
bigdennis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Xoverride schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:04:
Ik was 1 van de eersten met een Wii Fit maanden geleden. Bij de mediamarkt in Utrecht lagen ze 2 dagen voor de officiele verkoopdatum in de winkel. In heb hem inmiddels weer via marktplaats verkocht. Ik vind er eigenlijk geen hol aan.

Ik denk dat het apparaat misschien leuk is voor mensen die niet of nauwelijks sporten of gewicht willen verliezen. Ik had het ding gekocht omdat ik redelijk fanatiek met sport bezig ben en dacht dat dit de Wii Fit een leuke bijdrage zou kunnen geven in de vorm van extra oefeningen of je vorderingen kunnen bijhouden. Mijn bevindingen zijn erg negatief.

Het is een leuk apparaat. Maar als je een beetje zelf sport heb je helemaal niets aan die Wii Fit, omdat:

- De spelletjes simpel/saai zijn. Na een paar keer spelen ben je er wel klaar mee
- De Yoga oefeningen zijn nauwelijks goed te noemen. In mijn ervaring ben je snel geneigd om tijdens de Yoga naar het scherm te kijken, terwijl rust en concentratie eigenlijk veel belangrijker zijn. De nadruk ligt ook veel te veel op balans, terwijl Yoga niet zo simpel is als alleen balans. Het is een leuke introductie, om het serieus te doen zal je toch echt met de TV uit in alle rust veel moeten oefenen.
-Eigenlijk geldt bovenstaande ook voor de overige oefeningen. Net als dat hardlopen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iemand is die serieus met een Wiimote in zijn zak even een halfuurtje gaat hardlopen.

Ik denk dat het merendeel van de mensen net als ik na een maandje compleet is uitgekeken op de Wii Fit.
Dat ligt toch niet aan de Wii Fit :? Dat geldt hetzelfde voor de sportschool. Ik ken genoeg lui die al weer vroeg afhaken bij de sportschool, omdat het ook saai en eentonig en herhalend is. Daar loop je ook op één plek een halfuur op de loopband, roeien in een zaaltje enz. Dat ligt echt niet aan de Wii Fit, maar aan hoe je er zelf tegenover staat..

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 16-07-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Anoniem: 69767 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:59:
[...]

Dat ligt toch niet aan de Wii Fit :? Dat geldt hetzelfde voor de sportschool. Ik ken genoeg lui die al weer vroeg afhaken bij de sportschool, omdat het ook saai en eentonig en herhalend is. Daar loop je ook op één plek een halfuur op de loopband, roeien in een zaaltje enz. Dat ligt echt niet aan de Wii Fit, maar aan hoe je er zelf tegenover staat..
Nou dat is natuurlijk ten dele waar. Ik zie daar wel een klein maar essentieel verschil.

Als je naar de sportschool gaat, dan ligt de nadruk voor dat moment puur op het sporten. Je werkt een bepaald programma af, je hebt sportkleren aan, de hele entourage en sfeer is sporten. Bij de Wii Fit heb ik dat toch anders ervaren. Ik gebruikte het als een apparaat om even op te staan als ik er tijd voor had. De tussenpozen tussen de oefeningen zijn naar mijn mening ook erg lang. Na elke oefening krijg je de uitslag te zien en dan moet je weer met je controller aan de slag om naar een andere oefening te gaan.

Ik vind dus ook dat je de Wii Fit niet met sporten kunt vergelijken en helemaal niet met sporten in de sportschool of bijvoorbeeld hardlopen buiten.

Maar goed het is natuurlijk een kwestie van smaak. Als er mensen zijn die er plezier mee hebben, des te beter. Ik was er alleen redelijk snel klaar mee. Een collega van mij overigens ook. Ik ben benieuwd of het balanceboard en de de Wii Fit andere mensen wel langer kan boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik heb Wii Fit een tijd terug een paar dagen geleend van iemand en ik vond de minigames best grappig (slalommen, schansspringen). Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je er snel op uitgekeken raakt. Bovendien zijn ze er niet echt voor gemaakt om met een groep snel om de beurt te spelen en elkaars punten te verbeteren.

Waar ik wel over te spreken ben is de besturing. Ik vind het heel verfrissend om op deze manier een game te spelen. Ik kan me voorstellen dat er best leuke games voor kunnen komen (het eerder genoemde snowboardspel bijvoorbeeld, heeft iemand hier meer info over?).

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Xoverride schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:04:

Ik moet je toch tegenspreken, sinds de release heb ik WiiFit en behalve 2 weken vakantie heb ik er tot nu toe nagenoeg elke dag een half uur opgestaan. Eergister heb ik nog met een TV programma aan een halfuur vrij gejogged.

Wel ben ik het met je eens dat de Yoga implementatie nog niet geweldig is, Let's Yoga van Konami vond ik daarbij veel beter (maar het schermpje van de DS is helaas erg klein).

Wat de spellen betreft moet ik zeggen dat ik ze erg leuk vind, vooral om in competitie met anderen te doen. Als fitness oefening biedt het niet veel, maar het is een leuke introductie tot het soort spellen dat we straks kunnen verwachten en een leuke afwisseling voor het sporten.

Totslot zit ik nu dankzij WiiFit rond mijn ideale BMI van 22 (nu zelfs iets eronder, maar ben weer aan het bijeten :p) Niet alleen ben ik door het gebruik van WiiFit meer gaan bewegen, ook ben ik meer op mijn voeding en slaappatroon gaan letten. Ik denk dat het maar net is hoe je er tegenover staat. Ik wilde al een lange tijd meer gaan bewegen, maar normale sporten vind ik niet erg interessant. Een motivatie via de computer vind ik erg interessant, vooral omdat dat ding je niet raar aankijkt als je iets fout doet. En dat is wel het gevoel dat je in de sportschool kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Wat betreft het BMI, ook dat is veel te kort door de bocht. Een redelijk sportief persoon zal door de Wii al snel afgestraft worden omdat zijn BMI te hoog is. Dit heeft vooral te maken met het gewicht van de spiermassa.

Voor sporters is het veel interessanter om te weten wat hun vetpercentage van het lichaam betreft. Zelf heb ik een redelijk professionele weegschaal die zowel spiermassa/vet/water percentages kan uitrekenen. Daar heb je veel meer aan dan alleen je gewicht. Hieruit blijkt ook weer dat het een leuke introductie is vooral om mensen in beweging te krijgen. In het begin is het verliezen van gewicht namelijk wel belangrijk.

Voor sporters zie ik in de Wii Fit totaal geen toegevoegde waarde. Het is imho vooral dus te hopen dat er in de toekomst leuke spellen voor het balanceboard uitkomen. Maar door de redelijk simpele insteek, namelijk slechts de druk meten van de persoon op het boord doet mij dit ernstig betwijfelen.

Maar wie weet: ik heb in de arcade eens een game gezien waarbij je moest schieten en wegduiken. Doordat je met je voeten op een soort mat stond had het wegduiken ook echt zin. Als dit soort dingen met behulp van het balanceboard gerealiseerd kunnen worden kan het misschien toch interessant worden. Tot die tijd voor mij even geen balanceboard meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-06 21:55
Xoverride schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:28:
Voor sporters is het veel interessanter om te weten wat hun vetpercentage van het lichaam betreft. Zelf heb ik een redelijk professionele weegschaal die zowel spiermassa/vet/water percentages kan uitrekenen.
Als je zelf zo een weegschaal hebt, waarom koop je dan wii fit? Ik had je op voorhand al kunnen vertellen dat je het niets zou vinden ;) Het is iets voor de casuals, dus eigenlijk niet voor de atleten zoals jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Tijn89 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:39:
[...]

Als je zelf zo een weegschaal hebt, waarom koop je dan wii fit? Ik had je op voorhand al kunnen vertellen dat je het niets zou vinden ;) Het is iets voor de casuals, dus eigenlijk niet voor de atleten zoals jij :P
:P ik heb hem inmiddels ook weer van de hand gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Xoverride schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:28:
Voor sporters zie ik in de Wii Fit totaal geen toegevoegde waarde. Het is imho vooral dus te hopen dat er in de toekomst leuke spellen voor het balanceboard uitkomen. Maar door de redelijk simpele insteek, namelijk slechts de druk meten van de persoon op het boord doet mij dit ernstig betwijfelen.

Maar wie weet: ik heb in de arcade eens een game gezien waarbij je moest schieten en wegduiken. Doordat je met je voeten op een soort mat stond had het wegduiken ook echt zin. Als dit soort dingen met behulp van het balanceboard gerealiseerd kunnen worden kan het misschien toch interessant worden. Tot die tijd voor mij even geen balanceboard meer ;)
Ik ben het helemaal met je eens. Ik gebruik hem eigenlijk alleen nog als weegschaal en om het verloop van mijn gewicht een beetje in de gaten te houden. Af en toe Kick Fun of Step Plus is nog wel grappig... en Yoga.

En verdere games voor het Balance Board... tja. We Ski heeft wel een beetje de boot gemist, door alleen het sturen te integreren > links en rechts. Daar hadden ze meer mee kunnen doen.
Ik ben heel benieuwd wat de Rabbids op het Board doen, maar als dat niets is dan hoop ik dat een afvaller mijn Board wil kopen!

Ik kan me amper leuke games voorstellen met het Board, ... anders dan snowboarden, glijen en skateboarden. Misschien komt er nog een WiiMotionBalancePlus voor precieze bewegingen O-) :X
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste