Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 112.127 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:35:
ik heb een 37px80 en heb wat last van flikkering (lijnen) bij snel bewegende beelden. Ik heb een nvidea 7800GT kaart met een convertor dvi naar hdmi en dan een hdmi kabel van 5 meter naar tv.

tv is 1024x720 ... ik stuur het signaal 1280x720 vanuit mijn grafische kaart. (1024x720 is niet beschikbaar).

hoe zou dit komen ? kabel ?
ik zou het signaal gewoon op 1080p sturen naar de tv via de kabel die je hebt. grote kans dat je probleem dan opgelost is. de tv scale't het signaal zelf wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals een vraagje; Heeft de voet van de PZ85(E) plasma een soort van kantel-functie, om het beeld (hoogstens een paar graden) naar voren te kantelen, zodat je het beeld een tikkeltje "naar beneden" kan richten ? Volgens de aanwijzingen kan ie alleen maar draaien in horizontale ruimte, over de verticale kantel zie ik niets ...

Want dan kan ik hem een tijdje gebruiken voordat ik mijn naar voor,- en achter kantelbare beugel op de muur maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:17

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 10:55:
Nogmaals een vraagje; Heeft de voet van de PZ85(E) plasma een soort van kantel-functie, om het beeld (hoogstens een paar graden) naar voren te kantelen, zodat je het beeld een tikkeltje "naar beneden" kan richten ? Volgens de aanwijzingen kan ie alleen maar draaien in horizontale ruimte, over de verticale kantel zie ik niets ...

Want dan kan ik hem een tijdje gebruiken voordat ik mijn naar voo,- en achter kantelbare beugel op de muur maak.
Je kunt er aan de achterkant van de voet wat onder leggen :)

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de code voor de UPC afstandsbediening zodat je deze ook op plasma werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eisbaer schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:29:
[...]

Je kunt er aan de achterkant van de voet wat onder leggen :)
Er zit dus geen echte mogelijkheid voor ?

Want om er nu iets onder te leggen, volgens mij staat ie dan niet meer lekker stabiel. Moet er niet aan denken dat ie valt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02:45
Ga morgen de 42PZ85 halen. Twee vragen:

1)Welke instellingen en welke mode is het handigst de eerste 200 uur?

2)Ben ook van plan de break-in te gaan draaien. Heb hem al op een DVD-RW staan en voor de gein in de DVD speler gedrukt. Maar het klopt toch dat er er geen bewegingen waar te nemen zijn alleen maar egale kleuren die zo nu en dan verspringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercop7373 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:47:

2)Ben ook van plan de break-in te gaan draaien. Heb hem al op een DVD-RW staan en voor de gein in de DVD speler gedrukt. Maar het klopt toch dat er er geen bewegingen waar te nemen zijn alleen maar egale kleuren die zo nu en dan verspringen?
Ik heb dit niet gedaan en lees ook nergens terug in de handleiding dat dit zou moeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Cinema
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Bij de Cinema nog bepaalde instellingen bij contrast e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:42:
Weet iemand de code voor de UPC afstandsbediening zodat je deze ook op plasma werkt?
Kan dit? Dus ik kan met mijn Panasonic AB de UPC mediabox bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
nee je kan met je upc ab je panasonic bedienen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
Brimme schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:47:
nee je kan met je upc ab je panasonic bedienen :D
Heh :) Wat voor functies kun je dan met je UPC AB bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

supercop7373 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:11:
[...]

Bij de Cinema nog bepaalde instellingen bij contrast e.d.?
Nee, die heb ik gewoon zo laten staan (42PZ85)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
je kan het geluid van je tv harder en zachter zetten en hem aan en uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb laatst eens wat handleidingen van de US versie en de EU versie van de nieuwe Panasonic series vergeleken en daar viel met op dat de US versie een heel aantal instellingen heeft die op de EU versies ontbreken. Eén daarvan was dat je kunt aangeven of je de interne luidsprekers van de tv niet wilt gebruiken, omdat je het geluid via een externe audio installatie laat lopen. Hoe zit dat nu bij deze Panasonic tv's?

Ik neem toch aan dat je wel op de één of andere manier kunt realiseren dat je alleen het geluid via je audio installatie, die bijv. aangesloten is op de analoge stereo audio uitgang van de tv, kunt horen en dat de interne luidsprekers stil blijven? Of is het bij deze tv's zo dat het volume van het audio signaal dat uit de audio uitgang komt niet beïnvloed wordt door de volumeregeling van de tv en kun je dus gewoon het volume van de tv op 0 zetten?

Ik ben namelijk een Loewe tv gewend en als je daar instelt dat je een externe installatie gebruikt, worden de interne speakers uitgeschakeld maar kun je nog wel steeds met de volumeregeling van de tv de geluidsterkte van het signaal dat naar de audio installatie gaat beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinema en Warm, en zorgen dat je het contrast en de helderheid onder de 50% houdt.
Dit overigens met een korreltje zout, want ik gebruikte de tv vanaf dag 1 al om te gamen met standje Dynamisch en vrij hoog contrast, en heb nergens last van gehad.

In ieder geval veel plezier met je niewe aankoop :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moulijn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-06-2015
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:50:
[...]

Cinema en Warm, en zorgen dat je het contrast en de helderheid onder de 50% houdt.
Dit overigens met een korreltje zout, want ik gebruikte de tv vanaf dag 1 al om te gamen met standje Dynamisch en vrij hoog contrast, en heb nergens last van gehad.

In ieder geval veel plezier met je niewe aankoop :) .
Heb de 37PX80 nog niet in bezit (hopelijk vlg week). Maar begrijp ik dat je deze instellingen per input (AV1, AV2, component etc.) moet instellen voor de eerste 200 uur?

Daarnaast: wat zou de ideale aansluiting zijn voor mijn
1) oude xbox (/mediacenter :) )
2) xbox 360 (oude versie, geen hdmi ;( )
3) upc basis decoder? Denk nl. zelf dat het wordt:
  • xbox (oud) op scart AV2
  • xbox 360 via component
  • UPC op scart AV1
Tis jammer dat de plasma geen twee componenten aansluitingen heeft. Zou de oude xbox ook graag via component aansluiten voor 720p... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moulijn schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:11:
[...]

Heb de 37PX80 nog niet in bezit (hopelijk vlg week). Maar begrijp ik dat je deze instellingen per input (AV1, AV2, component etc.) moet instellen voor de eerste 200 uur?

Daarnaast: wat zou de ideale aansluiting zijn voor mijn
1) oude xbox (/mediacenter :) )
2) xbox 360 (oude versie, geen hdmi ;( )
3) upc basis decoder? Denk nl. zelf dat het wordt:
  • xbox (oud) op scart AV2
  • xbox 360 via component
  • UPC op scart AV1
Tis jammer dat de plasma geen twee componenten aansluitingen heeft. Zou de oude xbox ook graag via component aansluiten voor 720p... :|
Je moet ze inderdaad per input instellen.

De opstelling die jij voorstelt is denk ik prima. Maar ook al zou je UPC en je oude Xbox switchen, is e rnog niks aan de hand. Maar het lijkt me inderdaad het handigst om UPC gewoon op AV1 te zetten.

Nog een kleinte tip: wil je dat, wanneer je de tv aanzet, het signaal direct op AV1 springt, dan moet je even het servicemenu ingaan, daar is dat in te stellen. Standaard opent de tv volgens mij niet op AV1 als ik me niet vergis. In het service menu kom je door 0/V op de tv zelf ingedrukt te houden, en dan 3 keer op de 0 op je afstandsbediening te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus na jullie advies :) te hebben gekregen van plan om volgende week de TH-37PX80 bestellen. Ga waarschijnlijk dus toch voor 37 inch, dit ook in verband met de rest van de familie die liever niet groter wilt. Ik had nog wel 2 vragen voordat ik hem ga bestellen:

- De winkelverkoper begon te vertellen dat de X80 serie veel problemen gaf met het scalen/correct weergeven van oud 4:3 materiaal. Klopt dit? Zoja, is hier niets aan te doen? Ook vertelde hij me dat dit bij de X85 serie is opgelost, klopt dat? Is deze alleen vanaf 42 inch verkrijgbaar?

- Ik las dat het bij deze plasma een beetje moeilijk zou zijn om een mooi beeld te krijgen als je je PC op de tv aansluit. Stel dat ik mijn pc via een dvi->hdmi kabel op de tv aansluit. Wat moet ik dan verder doen om het correct te laten werken? Wat zijn precies de nadelen hiervan, en is het gewoon mogelijk om HD content (zoals HD trailers in 720p) af te spelen van mijn pc op het scherm zonder dat er verlies of verschil in kwaliteit is?

Dan heb ik hem hopelijk deze maand nog in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
dat per input instellen, geldt dat ook voor de 42PZ85?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 20:54
supercop7373 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:07:
dat per input instellen, geldt dat ook voor de 42PZ85?
Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:53:
beste th 42px80e gebruikers,
ik heb sinds een dag dit prachtig apparaat staan. :)
Wat ik niet voor elkaar krijg, maar wel in de handleiding staat is de Guide / EPG functie.
ik heb (nog) een analoog signaal van UPC en van hun pakket komt het EPG binnen op het kanaal van Eurosport.
Mijn DVDR (philips) pakt dit wel goed op.
Of staat dit verkeerd in de handleiding (en op de afstandsbediening)? :?
Ben ik echt de enige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

misschien werkt dat alleen maar via DVB-T

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

'T is eerder jammer dat een modern apparaat als de Xbox 360 geen HDMI heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 19:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De panasonic kan alleen EPG ontvangen, wat niet wordt uitgezonden in nederland.

Je recorder ontvangt guideplus, wat meegezonden wordt met eurosport. Ander systeem waar je panasonic dus niet mee overweg kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounto
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 12:40
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 10:45:
[...]

'T is eerder jammer dat een modern apparaat als de Xbox 360 geen HDMI heeft ;)
Dat is mooi gesproken :*) .

Maar goed even over de tv's.
Ik heb bij mokio half april een 42PZ800 besteld, en zij hebben bij panasonic geinformeerd over de levertijd, en ze verwachten ze op 20 mei uit te leveren dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:30:
Ga waarschijnlijk dus toch voor 37 inch, dit ook in verband met de rest van de familie die liever niet groter wilt.
Huh, willen je kinderen ook geen groter beeld? Of woont je schoonmoeder bij jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:50:
[...]

Huh, willen je kinderen ook geen groter beeld? Of woont je schoonmoeder bij jullie? :)
Haha nee, ik ben nog niet getrouwd, heb geen kinderen en heb nu een tussenjaar. Woon nu dus nog gewoon thuis bij mijn moeder. Mijn moeder gaat geen nieuwe televisie kopen, ik wilde een nieuwe dus besloot het zelf te betalen, en ik kan en wil hem niet op mijn kamer vandaar at ik rekening moet houden met de rest. Vind 37 inch echter ook prima groot hoor, had niet echt een voorkeur voor 42 of 37 inch, nu is het dus makkelijk. Heb je ook nog antwoorden op mijn vragen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 17:22
Ik zag dat de Mediamarkt vandaag en morgen acties hebben voor BB TV's! De panasonic ligt 50 euro onder de goedkoopste internet aanbieding en ook een philips LCD was 300 euro goedkoper! Ik ga zo eens kijken wat de prijzen zijn ;)

type: 250 -> 50 maar dit is een goedkoop model. Voor de dure 1000+ euro dingen scheelt het misschien wel meer! Ik ga zo eens langs.

[ Voor 22% gewijzigd door freedzed6 op 12-05-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 19:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

37PV7 in het zwart kost iig 499, en das zeker een heel erg mooie prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:30:
- Ik las dat het bij deze plasma een beetje moeilijk zou zijn om een mooi beeld te krijgen als je je PC op de tv aansluit. Stel dat ik mijn pc via een dvi->hdmi kabel op de tv aansluit. Wat moet ik dan verder doen om het correct te laten werken? Wat zijn precies de nadelen hiervan, en is het gewoon mogelijk om HD content (zoals HD trailers in 720p) af te spelen van mijn pc op het scherm zonder dat er verlies of verschil in kwaliteit is?
Gewoon 1280*720@50HZ (720p) er naartoe sturen, dat geeft bij mij het beste resultaat. 1920*1080@50Hz (1080p) ziet er ook goed uit, maar levert geen voordeel t.o.v. 720p.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 18:53
freedzed6 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:37:
Ik zag dat de Mediamarkt vandaag en morgen acties hebben voor BB TV's! De panasonic ligt 250 euro onder de goedkoopste internet aanbieding en ook een philips LCD was 300 euro goedkoper! Ik ga zo eens kijken wat de prijzen zijn ;)
Over welke Panasonic heb je het dan? Als je de 37PV7 bedoelt: die kost 584 euro bij Redcoon. Dat is dus "maar" 84 euro goedkoper, en geen 250 ;) Als je die niet bedoelt: welke bedoel je dan? Ik ben benieuwd wat de 37PX80 kost, alleen ze geven geen prijzen over de telefoon en om nou 50 kilometer voor niks te rijden vind ik ook zonde :P

Edit: gauw veranderen he :P

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devster schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:46:
[...]

Gewoon 1280*720@50HZ (720p) er naartoe sturen, dat geeft bij mij het beste resultaat. 1920*1080@50Hz (1080p) ziet er ook goed uit, maar levert geen voordeel t.o.v. 720p.
Hoe 'stuur' ik dat er dan naar toe? moet ik dan gewoon de resolutie via mijn computer regelen? (dus bijvoorbeeld via rechtermuisknop op bureaublad->properties->settings->screen resolution) Of moet ik dat via een speciale driver doen? Moet ik niet sowieso eerst ergens instellen dat hij het signaal naar de tv moet sturen of gebeurt dat al automatisch als ik de hdmi naar dvi kael op het dvi slot van de grafische kaart aansluit (in dit geval een x1900xt)?

Hoop vragen, maar wil het even goed snappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook zeer benieuwd wat het Pana scherm type 37PX80 kost.
(plasmascherm)

iemand al een indicatie prijs kunnen vinden bij de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
DrJamez schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:57:
[...]

Over welke Panasonic heb je het dan? Als je de 37PV7 bedoelt: die kost 584 euro bij Redcoon. Dat is dus "maar" 84 euro goedkoper, en geen 250 ;) Als je die niet bedoelt: welke bedoel je dan? Ik ben benieuwd wat de 37PX80 kost, alleen ze geven geen prijzen over de telefoon en om nou 50 kilometer voor niks te rijden vind ik ook zonde :P

Edit: gauw veranderen he :P
hehe ;) maaruh de 42 inch PZ85 is 1637 euro bij MM Amsterdam Arena ipv 1799! Toch nog te duur ivm webwinkels! Er liepen wel 20+ gasten rond met LCD's :D

http://www.speedy.vuurwerk.nl/pana/IMG_5853.JPG
http://www.speedy.vuurwerk.nl/pana/IMG_5855.JPG

sorry voor de bagger kwaliteit! Uh glas met bier op je camera laten vallen is niet altijd goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:33
freedzed6 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:37:
Ik zag dat de Mediamarkt vandaag en morgen acties hebben voor BB TV's! De panasonic ligt 50 euro onder de goedkoopste internet aanbieding en ook een philips LCD was 300 euro goedkoper! Ik ga zo eens kijken wat de prijzen zijn ;)

type: 250 -> 50 maar dit is een goedkoop model. Voor de dure 1000+ euro dingen scheelt het misschien wel meer! Ik ga zo eens langs.
weet je toevallig of ook ed 42pv7 er stond? en wat die koste de 37" staat voor 499 maar zou graag weten wat de 42" kost. als er daar ook een mooi prijsje voor is ga ik die wel halen anders. en waren de nieuwe series ook afgeprijsd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freedzed6 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:21:
[...]

hehe ;) maaruh de 42 inch PZ85 is 1637 euro bij MM ipv 1799! Toch nog te duur ivm webwinkels! Er liepen wel 20+ gasten rond met LCD's :D

http://www.speedy.vuurwerk.nl/pana/IMG_5853.JPG
http://www.speedy.vuurwerk.nl/pana/IMG_5855.JPG

sorry voor de bagger kwaliteit! Uh glas met bier op je camera laten vallen is niet altijd goed ;)
Dan is hij bij de MM inderdaad goedkoper geworden. Toen ik er paar weken geleden ging kijken kostte hij inderdaad 1799,-. Ik heb heb de TH-42PZ85 nu gekocht. Ik heb hem nog niet omdat ik hem nog niet nodig heb (mijn huis is nog niet klaar :) ) Echter, ik heb hem niet bij de MM gekocht.

Ik had ook een beugel nodig om hem op te hangen, die 139,- kost. Ik heb de ElectroWorld (Tummers?) opgebeld, met de vraag of die hem ook hadden. Dat was zo. Hij kostte daar ook 1799,- maar ik heb aangegeven dat ik hem op internet toch wel een stukje goedkoper had gezien.

Ze zouden mij terug bellen, en dat hebben ze ook gedaan. Ik krijg nu die tv + muurbeugel voor.....1650,- 8) En dan komen ze hem ook nog ophangen op de dag dat ik wil. Nu is het wel zo dat ik daar ook een wasmachine en een droger heb gekocht, maar daar heb ik al korting op gekregen. Goede deals gemaakt daar :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 23:26

Tjark

DON'T PANIC

1650,- ... hier in Nijmegen mag je 'm meenemen voor 1418,- zonder af te dingen...

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
Ik heb vanmiddag de 37PX80 gehaald bij MediaMarkt.. 850,- euro..

Heb hem al even neergezet, maar zal vanavond alles eens aansluiten.. te lekker weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjark Verhoeven schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:30:
1650,- ... hier in Nijmegen mag je 'm meenemen voor 1418,- zonder af te dingen...
En krijg je daar ook die beugel bij of moet je die dan nog los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3mph schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:46:

Heb hem al even neergezet, maar zal vanavond alles eens aansluiten.. te lekker weer :P
Welke mediamarkt!? Dat is toch vet goedkoop of ben ik nou gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3mph schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:46:

inderdaad welk mediamarkt is dat,zelfs goedkoper als internetwinkels

hopelijk is ie hier morgen ook zo goedkoop in maastricht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:05
Vandaag gekeken voor de 42PZ85 en 46PZ85, ben nog niet helemaal zeker welk formaat ik ga nemen. Mediamarkt den haag resp. 1450 en 1850 euro, dus vrij redelijk. Helaas beide uitverkocht dus besloten om thuis rustig na te denken...
Tussen de LCD schermen zag de 46PZ85 er nogal slecht uit: slecht zwart, weinig helderheid/contrast. Jammer van de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 15:05:
Ben ook zeer benieuwd wat het Pana scherm type 37PX80 kost.
(plasmascherm)

iemand al een indicatie prijs kunnen vinden bij de MM
MM Deventer € 899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Mischien een idee om in de startpost de prijzen aantepassen naar wat ze nu kosten?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:41:
[...]

inderdaad welk mediamarkt is dat,zelfs goedkoper als internetwinkels

hopelijk is ie hier morgen ook zo goedkoop in maastricht :'(
Nou niet overdrijven he ;)

http://www.redcoon.nl/ind...5001/Panasonic_TH_37PX80/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
StanTheMan schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:51:
Vandaag gekeken voor de 42PZ85 en 46PZ85, ben nog niet helemaal zeker welk formaat ik ga nemen. Mediamarkt den haag resp. 1450 en 1850 euro, dus vrij redelijk. Helaas beide uitverkocht dus besloten om thuis rustig na te denken...
Tussen de LCD schermen zag de 46PZ85 er nogal slecht uit: slecht zwart, weinig helderheid/contrast. Jammer van de instellingen.
1450 is inderdaad een hele goede aanbieding! Logisch dat die uitverkocht zijn of zou het een lokkertje zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
MM Groningen heeft die 37PX80 voor 1069eu ofzo staan dacht ik!
Voor mensen uit Groningen raad ik dan Norrod aan, in de steensteelstraat die computer shop.
Ik had hem dinsdag besteld, vrijdags kon ik hem afhalen!
[...]

Klopt, gewoon degene die gebruikt even op Cinema zetten. Daarna kun je hem na de 200 uur zelf nog iets tweaken.
Ik zag dat dit goede settings zijn na calibratie, alleen is dat wel het 42 inch model. Denk dat dit ook wel voor de 37 geldt. Moet het zelf ook nog even bekijken; Net 100 uur erop zitten ;)

Over die Xbox 360: Gewoon k*t dat je nog de oude versie hebt.. Heb ik zelf ook, boos op microsoft en wil desnoods tegen bijbetaling omruilen met eentje met HDMI.. Maargoed als je ooit weet waar dat kan, let me know!

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou als ik hem zelf moet halen wel (of ik moet hem laten opsturen) kost ook wel wat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:51:
Ik heb zelf de 46PZ85 en het is een plaatje, echt veel beter dan al die LCD sh...
De prijzen zijn zeer redelijk. Ik zag hem vandaag bij de MM Almere, speciale aanbieding 2159. Echt heel speciaal, vooral speciaal duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
vandaag een 42PZ85 gekocht voor €1405,- met NL garantie. Zag toen ik op een 1/2 meter zat dat ik twee dode pixels had. Op 1,5 meter zie je al niets meer. Op de kijkafstand waar ik zit 2.70 meter zie je ze dus niet. Ik had pixelgarantie kunnen afsluiten voor de eerste 6 weken a 39,95 euro. Niet gedaan dus jammer.

Vanmiddag even snel de PS3 getest met Fifa 2008. Er ging een wereld voor mij open na 10 jaar een 4:3 CRT van sony gehad te hebben....het was echt kwijlen. GTA4 moet ik nog spelen... :P

Gewoon Tv kijken doe ik via een digitale satellietontvanger en Canaldigitaal kaart. Het beeld is af en toe wel wat blokkerig valt mij op. Met name eurosport keek erg ellendig toen er veel beweging was.

Ben nu de break in aan het draaien al 2 uur. Ga zo een DVD kijken, wel even full screen instellen zodat ik geen zwarte balken heb. Heb vanmiddag een tijdje met ZOOM 3 stand naar Nickolodeon zitten kijken. Wil toch proberen om die 200 brand uren te gaan maken.

Moest wel even wennen dat elke input weer even de cinema stand moest hebben met minder contrast en helderheid. Overigens heb ik beiden 5 tikjes naar links gegeven. Is dat goed. Het lijkt erop dat de fabriek instelling bij Cinema op 50%/in het midden staat toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercop7373 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:44:

Gewoon Tv kijken doe ik via een digitale satellietontvanger en Canaldigitaal kaart. Het beeld is af en toe wel wat blokkerig valt mij op. Met name eurosport keek erg ellendig toen er veel beweging was.
Eurosport ziet er op m'n PZ85 ook niet uit hoor bij snelle bewegingen ;) . Lage bitrates, echt een drama. Gelukkig is dat een uitzondering bij de digitale kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 19:10
Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een th42pz85. Wanneer ik tv kijk (via telenet hd digicorder, aangesloten op hdmi3) krijg ik regelmatig helemaal bovenaan links horizontale witte lijntjes. Ik vermoed dat dit de rand van het beeld is ofzo. Heeft iemand ervaring met dit probleem ? Ligt aan mijn tv of aan de digicorder ?

De digicorder stuurt een 1080i signaal naar de tv. Beeldformaat op de tv staat ingesteld op "juist".
Wanneer ik het beeldformaat wijzig en terug zet, verdwijnen de lijntjes. Een andere (iets permanentere) oplossing is beeldscan aanzetten, maar dit lijkt mij slechts camouflage van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
MM Rotterdam, morgen is de laatste actiedag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixCore
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-12-2020
ZandBak schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:12:
Mischien een idee om in de startpost de prijzen aantepassen naar wat ze nu kosten?
Lijkt me nog al een tour om al die wisselende prijzen bij te gaan houden, of dit nu voor de MM-actie is of voor andere winkelketens. Bovendien is dit forum daar niet echt voor bedoeld, dan kun je beter terecht op Kieskeurig.nl. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Zag toen ik op een 1/2 meter zat dat ik twee dode pixels had. Op 1,5 meter zie je al niets meer. Op de kijkafstand waar ik zit 2.70 meter zie je ze dus niet. Ik had pixelgarantie kunnen afsluiten voor de eerste 6 weken a 39,95 euro. Niet gedaan dus jammer.
Ik weet niet waar je hem gekocht hebt? Maar de meeste winkels hebben wel een cooldown periode voor als de tv toch niet bevalt van 7 tot 14 dagen.. Als je hem bij een online winkel hebt gekocht heb je zowiezo een aankoop op afstand beschermingsperiode van ik geloof 8 dagen om zonder reden van opgaaf een product terug te sturen (en zijn ze verplicht het volledig aankoop bedrag terug te geven). Maar daar kunnen andere tweakers je vast meer over vertellen..

Mocht je je dus echt storen is er altijd nog iets aan te doen.. Daar heb je die pixel garantie niet voor nodig.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Uhmmie schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:00:
[...]

Ik weet niet waar je hem gekocht hebt? Maar de meeste winkels hebben wel een cooldown periode voor als de tv toch niet bevalt van 7 tot 14 dagen.. Als je hem bij een online winkel hebt gekocht heb je zowiezo een aankoop op afstand beschermingsperiode van ik geloof 8 dagen om zonder reden van opgaaf een product terug te sturen (en zijn ze verplicht het volledig aankoop bedrag terug te geven). Maar daar kunnen andere tweakers je vast meer over vertellen..

Mocht je je dus echt storen is er altijd nog iets aan te doen.. Daar heb je die pixel garantie niet voor nodig.
In Nijmegen in een "echte" winkel, die ook internetverkoop doen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
supercop7373 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:08:
[...]

In Nijmegen in een "echte" winkel, die ook internetverkoop doen trouwens
Volgens mijn vriendin is de gewone detailhandel ook verplicht om het product binnen 7 dagen terug te nemen (mits het geheel compleet is, etc, etc) via beschermrecht van de koper ofzow.. Maar is er niemand anders hier die daar het fijne van weet?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag een 42PZ85 gekocht voor €1405,- met NL garantie. Zag toen ik op een 1/2 meter zat dat ik twee dode pixels had.
Pixels op een plasma? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
Nou, ik heb de 37PX80 gisteravond even aangesloten en hij werkt perfect.
Ben erg blij met de beeldkwaliteit. Heb al even de PS3 erop gehad en dat gaat helemaal goed.

Analoge Kabel erin gestoken (UPC) en kan alleen nog maar 1,2 en 3 kijken.. bij de rest zegt hij dat die kanalen "encoded" zijn.. dus dat moet ik ff uitzoeken.. (heb nog geen boekje gelezen)
Verder nog even de ideale settings instellen en toch maar even ergens die DVD vandaan trekken zodat de eerste 200uur daarmee kunnen...

Moet nog even een DVI - HDMI kabel kopen zodat ik hem aan mijn MacBook Pro kan hangen, ben erg benieuwd naar de resolutie..

[ Voor 11% gewijzigd door 3mph op 13-05-2008 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Je moet even kijken of je niet naar de digitale kanalen zit te staren.
Druk nog een keer op de tv knop dan kom je volgens mij in analoog :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Uhmmie schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:16:
[...]

Volgens mijn vriendin is de gewone detailhandel ook verplicht om het product binnen 7 dagen terug te nemen (mits het geheel compleet is, etc, etc) via beschermrecht van de koper ofzow.. Maar is er niemand anders hier die daar het fijne van weet?
Ja, dat is namelijk niet zo. Dat geldt alleen bij koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Zojuist Panasonic gebeld en verteld dat ik twee (zwarte) dode pixels heb. Serienr en adresgegevens doorgegeven en ik wordt gebeld voor een afspraak. We wachten af en ik laat het hier weten.

wellicht een interessant topic:
http://tweakers.net/etc/?Action=Poll&ID=858

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Denk dat je die cijfers van TFT schermen niet echt kunt gebruiken. Het is wellicht interessanter om een bron te vinden waar iets staat over dode cellen bij plasma schermen. Dat is iets waarvan ik weet dat het bestaat, maar waar ik tot dit topic eigenlijk vrijwel nooit van gehoord had.

Ben ook wel benieuwd of het bij de nieuwe Full-HD schermen misschien vaker voorkomt. Dat zal sowieso het geval zijn, omdat er gewoon 3 keer zoveel cellen zijn, maar misschien wordtd e kans ook nog vergroot omdat je te maken hebt met kleinere cellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Laatst online: 07-10-2024
3mph schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 07:52:
Nou, ik heb de 37PX80 gisteravond even aangesloten en hij werkt perfect.
Ben erg blij met de beeldkwaliteit. Heb al even de PS3 erop gehad en dat gaat helemaal goed.

Analoge Kabel erin gestoken (UPC) en kan alleen nog maar 1,2 en 3 kijken.. bij de rest zegt hij dat die kanalen "encoded" zijn.. dus dat moet ik ff uitzoeken.. (heb nog geen boekje gelezen)
Verder nog even de ideale settings instellen en toch maar even ergens die DVD vandaan trekken zodat de eerste 200uur daarmee kunnen...
Die DVD haal je van www.eaprogramming.com
Is gewoon gratis naarbenedenteladen..

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij wat pics : Ik denk dat de beeldversnelling aan staat (zie strepen 3e en 4e pic, komt van het fototoestel zelf en niet de tv!), en ik ben een slechte fotograaf 8)7 .

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/tyrael/TV/_DSC6198.JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/tyrael/TV/_DSC6202.JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/tyrael/TV/_DSC6203.JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/tyrael/TV/_DSC6206.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
Welke is dat?

Heeft iemand ervaring met het aansluiten van PC of Apple op deze Panasonic? Hoe gaat dit werken met de native resolutie van 1024 x 720?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:31:
Denk dat je die cijfers van TFT schermen niet echt kunt gebruiken. Het is wellicht interessanter om een bron te vinden waar iets staat over dode cellen bij plasma schermen. Dat is iets waarvan ik weet dat het bestaat, maar waar ik tot dit topic eigenlijk vrijwel nooit van gehoord had.

Ben ook wel benieuwd of het bij de nieuwe Full-HD schermen misschien vaker voorkomt. Dat zal sowieso het geval zijn, omdat er gewoon 3 keer zoveel cellen zijn, maar misschien wordtd e kans ook nog vergroot omdat je te maken hebt met kleinere cellen.
Bij een pixel lijkt het net of er een vuiltje tussen de twee lagen zit....ben wel benieuwd wat Panasonic gaat zeggen. Het kan zo maar zijn dat ze zeggen, je ziet er niets van we laten het zo...

Is iemand op de hoogte hoe hun "klantgerichtheid" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 3mph: TH-42PX80, en ivm het aansluiten op je pc moet je eens kijken op de vorige pagina's, daar stond er iets over dacht ik. Zelf heb ik het nog niet kunnen proberen, moet enkel een DVI -> HDMI kabel zien te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A3-D schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:56:
[...]

Afgelopen weekend ben ik eens binnengestapt bij de mediamarkt om de 46PZ85 eens te bekijken, en er viel me 1 ding direct op, het beeld heeft vanaf een kleine kijkhoek bij bepaalde fragmenten een soort van 3D/spiegeleffect (alsof je het beeld dubbel ziet, te vergelijken met de plaatjes die we allemaal wel kennen die in een soort van 3D effect worden gemaakt en als je ze beweegt zie je het beeld erachter nogmaals).

Dit effect was vooral zichtbaar bij een witte dikke tekst (bijvoorbeeld het logo van Panasonic die in een demo verwerkt was en op alle plasma's speelde) of als er verlichting zichtbaar was met een zwarte achtergrond (spots bij een concert bijvoorbeeld).

Ik overweeg serieus de aanschaf van een Full HD plasma, overigens mijn eerste, en wil daar best wat geld voor uitgeven maar vond dit toch wel enigszins tegenvallen (kleuren en dergelijke waren wel erg goed).

Hoe zijn jouw ervaringen van dit "effect"??
Sorry dat ik nu pas reageer, ik had je post over het hoofd gezien.

Ik heb hier nog niks van gemerkt. Ik zal het thuis nog eens goed bekijken.

- Hoe ver stond je bij de TV?
- Wat was ongeveer je kijkhoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 18:41

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
ZandBak schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:12:
Je kunt er toch op klikken?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

vandaag een 42PZ85 gekocht voor €1405,- met NL garantie. Zag toen ik op een 1/2 meter zat dat ik twee dode pixels had. Op 1,5 meter zie je al niets meer. Op de kijkafstand waar ik zit 2.70 meter zie je ze dus niet. Ik had pixelgarantie kunnen afsluiten voor de eerste 6 weken a 39,95 euro. Niet gedaan dus jammer.

Vanmiddag even snel de PS3 getest met Fifa 2008. Er ging een wereld voor mij open na 10 jaar een 4:3 CRT van sony gehad te hebben....het was echt kwijlen. GTA4 moet ik nog spelen... :P

Ben nu de break in aan het draaien al 2 uur. Ga zo een DVD kijken, wel even full screen instellen zodat ik geen zwarte balken heb. Heb vanmiddag een tijdje met ZOOM 3 stand naar Nickolodeon zitten kijken. Wil toch proberen om die 200 brand uren te gaan maken.

Moest wel even wennen dat elke input weer even de cinema stand moest hebben met minder contrast en helderheid. Overigens heb ik beiden 5 tikjes naar links gegeven. Is dat goed. Het lijkt erop dat de fabriek instelling bij Cinema op 50%/in het midden staat toch??
Een dode pixel? Is het officeel een pixel?

En dat is toch gewoon garantiewerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Falcon2107 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:18:
[...]

Een dode pixel? Is het officeel een pixel?

En dat is toch gewoon garantiewerk?
Dat mag ik wel hopen ja....Panasonic komt hopelijk binnenkort kijken.

Wat betreft de garantie van de winkelier staat er dit op hun site:
http://www.plattetv.nl/pl...%20en%20garantie&pagina=9

EDIT: zojuist toch even de winkel gebeld en verhaal verteld. Daar deden ze niets mee zeiden ze. Panasonic zou namelijk 4 dode pixels acceptabel vinden en dan had ik maar die garantie moeten nemen.

Op mijn antwoord dat ik beter de plasma had kunnen uitpakken en bij hun aan had gezet, kreeg ik als antwoord dat ze dit ook niet deden omdat de Plasma dan niet nieuw in de doos meerwas.

Kortom: Ze willen gewoon dat je 40 euro uitgeeft. Laatste keer dat ik daar wat koop...wees gewaarschuwd.

Afwachten wat Panasonic nu doet. De telefoniste vroeg wel waar de dode pixels zaten, maar zei niet gelijk daar komen we niet voor.

[ Voor 160% gewijzigd door supercop7373 op 13-05-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
supercop7373 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:52:
[...]

Dat mag ik wel hopen ja....Panasonic komt hopelijk binnenkort kijken.

Wat betreft de garantie van de winkelier staat er dit op hun site:
http://www.plattetv.nl/pl...%20en%20garantie&pagina=9

EDIT: zojuist toch even de winkel gebeld en verhaal verteld. Daar deden ze niets mee zeiden ze. Panasonic zou namelijk 4 dode pixels acceptabel vinden en dan had ik maar die garantie moeten nemen.

Op mijn antwoord dat ik beter de plasma had kunnen uitpakken en bij hun aan had gezet, kreeg ik als antwoord dat ze dit ook niet deden omdat de Plasma dan niet nieuw in de doos meerwas.

Kortom: Ze willen gewoon dat je 40 euro uitgeeft. Laatste keer dat ik daar wat koop...wees gewaarschuwd.

Afwachten wat Panasonic nu doet. De telefoniste vroeg wel waar de dode pixels zaten, maar zei niet gelijk daar komen we niet voor.
Als het echt dode pixels zijn dan is dit idd afhankelijk van de plaats. Er moeten binnen een zekere straal vanuit het centrum minimaal een aantal dode pixels zitten. Wat ik echter had met mijn nieuwe PZ85 was vuil tussen de coatinglaag en het glaswerk. Dit was wel een fabriekfout en hier deden ze niet moeilijk over (gewoon vervangen door nieuw toestel), kijk dus even of je zeker bent dat het een dode pixel is ./ zijn.

Een ander vraagje: mensen die hun PS3 aangesloten hebben op een PZ85 via HDMI, hoe zijn jullie geluidsinstellingen want ik krijg geen geluid binnen via mijn HDMI 1 ingang. Had dit op beide PZ85's, de panasonic man stond vreemd te kijken toen ik het hem toonde. (Zowel rechtstreeks aangesloten als via versterker, versterker heeft geluid door maar geen geluid op mijn toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 15:07

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:02:
[...]

Hoe 'stuur' ik dat er dan naar toe? moet ik dan gewoon de resolutie via mijn computer regelen? (dus bijvoorbeeld via rechtermuisknop op bureaublad->properties->settings->screen resolution) Of moet ik dat via een speciale driver doen? Moet ik niet sowieso eerst ergens instellen dat hij het signaal naar de tv moet sturen of gebeurt dat al automatisch als ik de hdmi naar dvi kael op het dvi slot van de grafische kaart aansluit (in dit geval een x1900xt)?

Hoop vragen, maar wil het even goed snappen ;)
iemand nog een antwoord hierop?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Openingsaanbieding Saturn Groningen:
TH 37 PV 7 Voor 488 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15
Vandaag de knoop doorgehakt en na lang wikken en wegen toch maar voor een 42 inch scherm gegaan: de Panasonic 42PX80. Toen ik 'm op ging halen vond ik de doos wel erg groot en toen ik diezelfde doos in de woonkamer neerzette schrok ik al helemaal. Maar na het uitpakken en installeren van de TV, en daarna nog een uurtje wennen wist ik het: Dit is het helemaal. Ik heb werkelijk waar nog geen moment spijt gehad dat ik een 42 inch heb genomen en geen 37 inch. Ik zit er ongeveer 3 meter vanaf en dit is echt prima. :*)

En daarbij: het beeld is gewoon een plaatje. Casema digitale TV is absoluut scherp genoeg (al zou HD helemaal perfect zijn natuurlijk) En een beetje voorzichtig gamen op de PS3 (voorzichtig wegens inbranden) was al helemaal een feest; GTA4 ziet er geweldig uit. Echt een aanrader voor mensen die nog twijfelen.

Vannacht maar eens die break-in DVD draaien, pics van de TV volgen soon hoop ik :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panasonic 42pz80 voor 1100 euro bij de wehkamp, hoe zou dan kunnen? Zou deze prijs kloppen? Ziet iemand er iets raars aan? Waarschijnlijk Duitse versie lijkt me zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Vind die 1100 ook raar want dat is een stuk lager dan de inkoopprijs bij panasonic (heb net even gekeken of die gedaald was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal morgen even contact onnemen, laat hier wel even weten wat ze zeggen (nederlandse garantie etc)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounto
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 12:40
supercop7373 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:37:
[...]

Bij een pixel lijkt het net of er een vuiltje tussen de twee lagen zit....ben wel benieuwd wat Panasonic gaat zeggen. Het kan zo maar zijn dat ze zeggen, je ziet er niets van we laten het zo...

Is iemand op de hoogte hoe hun "klantgerichtheid" is?
Ik heb zelf nu nog een 42py700 dat wordt binnenkort een 42pz800.
Maar met die 42py700 had ik 3 dode pixels, dus ik had de winkel gebeld waar ik hem had gekocht (budgethouse in dit geval) en die zouden panasonic hierover informeren.

Dus een paar dagen later kreeg ik een telefoontje van panasonic met de vraag wanneer ze de tv konden ophalen. Ik dacht dat het om reparatie ging, maar toen die man langs kwam vroeg hij mij gelijk of ik hem kon helpen om de nieuwe tv uit zijn bus te halen. Dus we komen boven met de nieuwe en hij zag dat ik de oude tv nog niet ingepakt had, dus hij hielp mij om eerst de oude in te pakken en daarna hebben we samen de nieuwe neergezet, hij vroeg zelfs nog aan mij wat er met de oude aan de hand was, dus ik vertelde hem over de dode pixels.

Hij wist dus nog geen eens wat er met de tv aan de hand was. Maar na het installeren van de tv hebben we hem samen nog gecontroleerd, en deze was helemaal perfect.

Dus is de service goed, ja of nee.

Ja omdat de tv zonder pardon is vervangen en nog geen eens gecontroleerd is.

Nee als je bedenkt dat hij nog geen eens ergens vanaf wist. Maar toch ben ik zelf wel erg tevreden over hoe het gegaan is, en ik had ook wel erg veel geluk gehad.

(sorry als het verhaal misschien een beetje onduidelijk oogt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infern0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 15:59

Infern0

Hou die ontzettende rust!!

Brimme schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:39:
Vind die 1100 ook raar want dat is een stuk lager dan de inkoopprijs bij panasonic (heb net even gekeken of die gedaald was)
Hij is ook uitverkocht, dus dan kun je wel zo'n prijs neerzetten

http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:47:
Zal morgen even contact onnemen, laat hier wel even weten wat ze zeggen (nederlandse garantie etc)!
Prijzen kloppen, de 46pz80 is nu 1599.- en de 50pz80 1799.- welke inmiddels ook al is uitverkocht. Mijn 46inch wordt week 21 geleverd voor deze prijs, 69 euro extra voor de geen gezeur periode (lees aanvullende garantie van 5 jaar). Ik denk dat ik dan een hele mooie deal heb gesloten.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
  • Laatst online: 25-12-2019
check dit: http://www.eldi.be/cat3.php?art=364834203
1600 euro

foto = pana PZ800
specs = pana PZ800 (deep color, SRS TruSurroundXT, 24p Real Cinema, 4x hdmi,...)
titel = PZ80
prijs = 1600 euro......zal wel een vergissing zijn zeker van Eldi?

ze zullen zich wss wel vergist hebben van foto én van specs zeker bij Eldi??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
dit is een foto van de PZ800 serie

precies wel veel winkels die de 2 modellen wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

E-rikootje schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:40:
[...]

dit is een foto van de PZ800 serie

precies wel veel winkels die de 2 modellen wisselen...
Dan mag jij me een foto van een PZ80 laten zien. Een PZ800 ziet er toch behoorlijk anders uit hoor...

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
onsgeluk schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:11:
[...]

Dan mag jij me een foto van een PZ80 laten zien. Een PZ800 ziet er toch behoorlijk anders uit hoor...
kerel, ik ken ondertss het verschil wel al:
de PZ800 heeft een boogvorm, naar boven toe. En is subtieler en verfijnder.
de PZ85 een rechthoek dat niet tot de randen komt
de PZ80 andere soort boog, buigt naar beneden toe

zie fotos!
PZ800
Afbeeldingslocatie: http://www.flatpanels.dk/billeder/panasonicpz800-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plasmavisie.nl/plasma/31/groot.jpg
http://www.eldi.be/imagepop.php?art=364834203

PZ80
Afbeeldingslocatie: http://www.flatpanels.dk/billeder/panasonicpz80-1.jpg

en maakt het zoveel uit? het gaat hier om het feit dat men specs van de PZ800 onder zet met een prijs van 1600 euro
wil liever hierop duidelijkheid dan zo opmerkingen, ik zou het niet zeggen moest het niet waar zijn...

nu back OT, is dit een fout van eldi?

[ Voor 8% gewijzigd door E-rikootje op 14-05-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Veel uitmaken doet het voor mij niet. Maar bij de Eldi zie ik idd de specs van de 800 al blijf ik er van overtuigd dat het een 80 op de foto is.

Op Wehkamp zijn m.i. zowel de foto als wel de specs van de pz80. Alleen met de prijs lijken ze wat in de war :+

Kijkend naar de 3 foto's in je laatste post zeg ik van boven naar beneden:
pz800
pz80
px80

Maar ik heb m'n bril nog niet op, wie het weet mag het zeggen!

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onsgeluk schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:25:
Veel uitmaken doet het voor mij niet. Maar bij de Eldi zie ik idd de specs van de 800 al blijf ik er van overtuigd dat het een 80 op de foto is.

Op Wehkamp zijn m.i. zowel de foto als wel de specs van de pz80. Alleen met de prijs lijken ze wat in de war :+

pz800
pz80
px80

Jij hebt gelijk wat een sjonnie die het zogenaamd wel weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
onsgeluk schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:25:

pz800
pz80
px80

het verschil tss de PZ80 en de PZ800 is anders wel héél duidelijk!
de pz 800 heeft een zilvern boog naar onder gericht
de pz 80 heeft heeft een (lelijkere) donkergrijze boog, met de puntjes naar onder gericht

kbedoel...duidelijk kan toch niet, allersinds, zou nog twijfelen of het een pz800 is, maar het is allersinds NIET een pz 80 op die eldi foto...

edit: de fotos door mij gepost kwamen hiervan http://www.flatpanels.dk/...on=showfull&id=1199870992

dus geen discussie mogelijk:
800
en de onderste is wel degelijk 80

het gaat niet eens over de X reeks, maar over de Z.
de eerste 2 die ik poste waren beiden pz800
de onderste was de PZ80

met die zekerheid, kan je van die foto op de eldi site zker niet zeggen dat het een 80 is.

[ Voor 18% gewijzigd door E-rikootje op 14-05-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

E-rikootje schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:21:
[...]

het verschil tss de PZ80 en de PZ800 is anders wel héél duidelijk!
de pz 800 heeft een zilvern boog naar onder gericht
de pz 80 heeft heeft een (lelijkere) donkergrijze boog, met de puntjes naar onder gericht

kbedoel...duidelijk kan toch niet, allersinds, zou nog twijfelen of het een pz800 is, maar het is allersinds NIET een pz 80 op die eldi foto...

edit: de fotos door mij gepost kwamen hiervan http://www.flatpanels.dk/...on=showfull&id=1199870992

dus geen discussie mogelijk:
800
en de onderste is wel degelijk 80

het gaat niet eens over de X reeks, maar over de Z.
de eerste 2 die ik poste waren beiden pz800
de onderste was de PZ80

met die zekerheid, kan je van die foto op de eldi site zker niet zeggen dat het een 80 is.
E-rikootje, je pakt foto's van een Deense site die de PX80 als zijnde PZ80 aanduidt(dus ook fout!!) terwijl geen van de afgebeelde foto's een PZ80 is. Kijk voor de gein eens op panasonic.nl en vraag jezelf af of je alle modellen daadwerkelijk uit elkaar weet te houden.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Zo moeilijk is het toch niet? Zowel de PZ80 als de PZ800 heeft een gebogen, convexe rand. Het verschil zit in het logo, bij de pz80 zit het logo in de rechte rand van het scherm. Bij de pz800 staat panasonic in de gebogen rand. De PX80 is gewoon recht van onderen, maar heeft een concave metalen strip aan de onderkant wat de boxen scheidt v/h scherm.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Who cares welke foto de juist is ? 'T gaat hier meer over de technische aspecten van de Panasonic, dan over een "raadje plaatje" ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
ok tis waar :)

en gow, ik ga gewoon straks es zien bij eldi :)

dan weten we direct wat er fout is: de specs of de foto
sowieso als er bij een pz80 foto specs staan van een PZ800 isdat wel een redelijke fout
maar indien de specs kloppen en de prijs dan zal ik zeker niet klagen :p

maar heb gevoel dat men zich daar gewoon vergist heeft van specs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je kijkt gewoon in de startpost van dit topic .... (zie maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Vandaag gebeld door E-care welke in opdracht van panasonic mij belde. Hun vertelde dat ze in het geval van dode pixels de Plasma komen ophalen, hiervan foto's en een rapport maken, deze doormailen naar Panasonic welke dan binnen 5 dagen een beslissing neemt wat er gaat gebeuren. Dat kan twee dingen betekenen of een nieuwe plasma of een nieuwe beeldunit als het echt gaat om dode pixels.

Panasonic hanteert volgens hun het beleid dat er niet een dode pixel in een plasma mag zitten. Heel wat anders dan het verhaal wat plattetv.nl mij dus vertelde over 4 dode pixels. Overigens vond E-care de service en het verhaal van pixelgarantie van van plattetv.nl erg slecht.

Morgen wordt de plasma door e-care opgehaald en maken hun een rapport op. Helaas ben ik de plasma dus wel een tijd kwijt, maar gelukkig ben ik volgende week toch op vakantie en heb ik mijn oude 4:3 CRT nog niet weggedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe iedereen een plezier en schrijf eens een shopsurvey en plaats die eens op t.net en op kieskeurig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:22:
Doe iedereen een plezier en schrijf eens een shopsurvey en plaats die eens op t.net en op kieskeurig..
En houd ons op de hoogte, altijd interessant te horen over de service die fabrikanten wl of niet leveren, het klinkt in dit geval sowieso heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercop7373 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:06:
Vandaag gebeld door E-care welke in opdracht van panasonic mij belde. Hun vertelde dat ze in het geval van dode pixels de Plasma komen ophalen, hiervan foto's en een rapport maken, deze doormailen naar Panasonic welke dan binnen 5 dagen een beslissing neemt wat er gaat gebeuren. Dat kan twee dingen betekenen of een nieuwe plasma of een nieuwe beeldunit als het echt gaat om dode pixels.

Panasonic hanteert volgens hun het beleid dat er niet een dode pixel in een plasma mag zitten. Heel wat anders dan het verhaal wat plattetv.nl mij dus vertelde over 4 dode pixels. Overigens vond E-care de service en het verhaal van pixelgarantie van van plattetv.nl erg slecht.

Morgen wordt de plasma door e-care opgehaald en maken hun een rapport op. Helaas ben ik de plasma dus wel een tijd kwijt, maar gelukkig ben ik volgende week toch op vakantie en heb ik mijn oude 4:3 CRT nog niet weggedaan.
Kijk, dat was de laatste stap: Ik ga de PZ85 aanschaffen :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.