Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 27 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Eerste zin van de TS:
Dit topic gaat over het importeren van games
Daarnaast is de topic titel Het Games Import topic en niet "Het grote Import topic"

Dus lijkt mij niet dat dergelijke artikelen (kleding en boek) hier thuis horen... :?

[ Voor 31% gewijzigd door ThePrutser op 28-05-2010 16:37 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
ThePrutser schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:34:
Eerste zin van de TS:

[...]

Dus lijkt mij niet dat dergelijke artikelen hier thuis horen... :?
Maar veel van die game bedrijven bieden andere artikels ook aan. In tegenstelling tot thinkgeek.com bijvoorbeeld.
Dus of ik dit moet opnemen in de DB is dus discussie vatbaar. Je kan stellen dat dit eerder thuis hoort in een algemeen importeer topic omdat je anders kan afkomen met een koelkast die logischerwijs wat langer onderweg is. Maar het verschil tussen een game, cd, dvd, boek, t-shirt is natuurlijk niet groot en in mijn data heb ik al boeken en dvd's opgenomen.

Discuss.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

IStealYourGun schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:40:
[...]
Maar het verschil tussen een game, cd, dvd, boek, t-shirt is natuurlijk niet groot en in mijn data heb ik al boeken en dvd's opgenomen.

Discuss.
Hmmm, ik stop toch niet zo snel een t-shirt in mijn gaming console :+
Anyway, point taken. I rest my case O-)

Er zit trouwens wel een fout in de eerste zin van de TS:
"Dit topic is gaat over" het woordje "is" lijkt me overbodig :P

[ Voor 13% gewijzigd door ThePrutser op 28-05-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om dan ook even te zeuren over de TS

ik had een poosje geleden een goede ervaring met webstop www.HDMovieSource.com

Had toen netjes gepost:

Besteld op 02/02/2009
Verzonden op 02/02/2009
Ontvangen op 06/02/2009

Page 89 eerste post.

Waarom staat die shop er in de beginpost niet tussen en die van Simplygames.com, met daarbij alleen als opmerking 2 weken, wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:30:

Had toen netjes gepost:

Besteld op 02/02/2009
Verzonden op 02/02/2009
Ontvangen op 06/02/2009

Page 89 eerste post.

Waarom staat die shop er in de beginpost niet tussen en die van Simplygames.com, met daarbij alleen als opmerking 2 weken, wel?
Het komt een beetje over alsof je denkt dat zoiets met opzet gebeurt om andere webshops buiten beschouwing te laten. Hou er wel rekening mee dat de samen gebundelde info gewoon in de vrije tijd van een user gemaakt is. Hij had het ook niet kunnen doen en dan hadden mensen gewoon dit topic kunnen doorzoeken met 'insert shopnaam' waar ze wat willen kopen en dan zelf kijken wat de ervaringen zijn.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:30:

Had toen netjes gepost:

Besteld op 02/02/2009
Verzonden op 02/02/2009
Ontvangen op 06/02/2009

Page 89 eerste post.

De TS is sinds 07-01-2009 15:22 niet meer aangepast, dat had je zelf ook kunnen zien. Ik heb tot die tijd, inderdaad in mijn vrije tijd, alle informatie verzameld en gebundeld in die tabel. Daarna is het er bij ingeschoten.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Om eerlijk te zijn heb ik www.HDMovieSource.com ook niet opgenomen in mijn data, vermoedelijk omdat je de enige bent die het gebruikt hebt. Ik denk er dan ook aan om pro_gamer_shop88 en andere weinig gebruikte shops er ook uit te halen omdat er te weinig data bestaat om een algemeen beeld te vormen.

Het is ook de bedoeling om uiteindelijk eens de TS te updaten, maar weet nog niet hoe ik dit het best zou aanpakken. Suggesties zijn steeds welkom.

EDIT: voor alle duidelijkheid, ik apprecieer elke input in dit topic hoor, ook al komt die winkel maar één keer voor. Het is een start en het kan goed zijn dat andere er ook gaan bij shoppen. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door IStealYourGun op 30-05-2010 14:41 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over thehut.com

Ik heb vorige week zondag White Knight Chronicles besteld voor de PS3
Kreeg na ongeveer een uurtje een mailtje dat hij op de post was gedaan (ik denk nog op zondag?)
En zaterdag lag er een mooi pakketje op de deurmat.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:24
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:49:
Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over thehut.com

Ik heb vorige week zondag White Knight Chronicles besteld voor de PS3
Kreeg na ongeveer een uurtje een mailtje dat hij op de post was gedaan (ik denk nog op zondag?)
En zaterdag lag er een mooi pakketje op de deurmat.
Dit had ik bij Zavvi: vorige week zondag 23 mei Splinter Cell: Conviction besteld voor de 360 en zaterdag 29 lag hij in de brievenbus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:24
Als ik Alice in Wonderland importeer via Zavvi en hij is regio B, zit er dan ook nederlandse ondertiteling bij? Ik weet niet precioes hoe dat werkt bij BD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:33
maartend schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:26:
Als ik Alice in Wonderland importeer via Zavvi en hij is regio B, zit er dan ook nederlandse ondertiteling bij? Ik weet niet precioes hoe dat werkt bij BD.
Dan moet je even op deze website kijken. Even kijken bij UK.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faffiedemajeur
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:32
Speciaal voor Theprutser, nu wel wat meer game gerelateerd ;)

Little Big Planet t-shirt
-Waar besteld: play.com
-Wanneer besteld: 20-05-2010
-Wanneer verzonden: 21-05-2010
-Wanneer gearriveerd: 01-06-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alice in Wonderland (Bluray) 15 euro bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:00
In Duitsland ergens ofzo? 'T gaat hier over import...

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Napsju schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:01:
In Duitsland ergens ofzo? 'T gaat hier over import...
Verwijs 'em dan gelijk even ècht goed door. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:26:
Alice in Wonderland (Bluray) 15 euro bij de MM.
Je zit hier in Het Games Import topic. Dat is bedoeld voor ervaringen met onder andere levertijden van shops waar je games/blu-rays besteld hebt.

Voor goede aanbiedingen van games kun je terecht in het Algemeen Budget Gaming topic. Dat topic is echter specifiek gericht op games dus eigenlijk horen daar geen blu-rayfilms thuis. Daarnaast vind ik vijftien euro nou niet wereldschokkend. Maar misschien zie ik dat verkeerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:23:
[...]

Verwijs 'em dan gelijk even ècht goed door. :)

[...]

Je zit hier in Het Games Import topic. Dat is bedoeld voor ervaringen met shops waar je games/blu-rays besteld hebt.

Voor goede aanbiedingen van games kun je terecht in het Algemeen Budget Gaming topic. Dat topic is echter specifiek gericht op games dus eigenlijk horen daar geen blu-rayfilms thuis. Daarnaast vind ik vijftien euro nou niet wereldschokkend. Maar misschien zie ik dat verkeerd. ;)
Hmm idan zal ik wel een algemeen dvd/BR aanbieding topic aanmaken . Enne, het is wel redelijk goedkoop aangezien hij net uit is en de normale prijs 30 euro is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:24:
[...]

Hmm idan zal ik wel een algemeen dvd/BR aanbieding topic aanmaken . Enne, het is wel redelijk goedkoop aangezien hij net uit is en de normale prijs 30 euro is :)
Maar dan moet je er ook even bij vertellen bij welke MM, aangezien ze allemaal aparte aanbiedingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
-Waar besteld: MyMemory
-Wat besteld: Need for Speed: Pro Street (X360)
-Wanneer besteld: 28-05-2010
-Wanneer verzonden: 28-05-2010
-Wanneer gearriveerd: 4-06-2010

Netjes, wederom 7 dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sandyman538 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:07:
[...]

Maar dan moet je er ook even bij vertellen bij welke MM, aangezien ze allemaal aparte aanbiedingen hebben.
MM zal wel MyMemory.co.uk zijn want Media Markt is geen import. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
LoneRanger schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:31:
[...]

MM zal wel MyMemory.co.uk zijn want Media Markt is geen import. ;)
Met 'de MM' zal eerder 'de Media Markt' zijn bedoeld dan 'de MyMemory', denk ik. Bovendien vermeldt MyMemory geen prijzen in euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Just Cause 2 (ps3)
-Waar besteld: Game.co.uk
-Wanneer besteld: 30-05-10
-Wanneer verzonden: 1-06-10
-Wanneer gearriveerd: 4-06-10

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rdjnl schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:32:
[...]

Met 'de MM' zal eerder 'de Media Markt' zijn bedoeld dan 'de MyMemory', denk ik. Bovendien vermeldt MyMemory geen prijzen in euro.
smilie gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:10

f.h

Ik heb de game nu dus nog steeds niet binnen. Ik reken er nu ook niet meer op en ga em ergens anders bestellen. Gamehubs zegt nog steeds te wachten op de resultaten van de post aldaar, maar ik heb er zoals gezegd niet echt vertrouwen meer in. Ze blijven wel nog altijd snel reageren via mail, dat is dan wel een pluspunt. Ik ga er in ieder geval nooit meer bestellen, ik zal wel pech gehad hebben maar dit duurt me toch iets te lang :)

Even voor de volledigheid toch met het lijstje. Alhoewel ik het gemiddelde van gamehubs wel heel erg omlaag haal natuurlijk :)

GTA IV: Epidsodes from Liberty City (PS3)
-Waar besteld: Gamehubs
-Wanneer besteld: 10 maart 2010 (pre-order)
-Wanneer verzonden: 15 april 2010
-Wanneer gearriveerd: nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Zijn er hier mensen met een shopto.net account? Ik kreeg een mail dat je vanaf nu zou moeten kunnen pre orderen door middel van paypal. Mij lukt dit echter niet (vraagt om card details). Zou iemand dit kunnen uitproberen of het bij hem wel lukt?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Waarom neem je geen CC dan? Bovendien zijn de concurrenten meestal goedkoper door de te hoge verzendkosten bij ShopTo.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

Napsju schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:52:
Waarom neem je geen CC dan? Bovendien zijn de concurrenten meestal goedkoper door de te hoge verzendkosten bij ShopTo.
Wat is dat nou weer voor antwoord? Hij vraagt of iemand anders hetzelfde probleem heeft terwijl ShopTo zegt dat het kan.

Helaas is CC duurder dan PayPal, voor een paar keer per jaar iets kopen is het onderhand zonde.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
12,50 euro per jaar is nog minder dan 3x verzendkosten van ShopTo. Ik snap je probleem denk ik niet. BKR?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Shopto hanteert inderdaad verzendkosten, 4,50 namelijk. Maar dan heb ik het spel wel binnen 1 week in huis en het is vaak nog goedkoper dan bijv. play.com. Daar is (om een voorbeeld te noemen), 3dot game heroes 38 euro incl. verzenden. Bij shopto is dat spel 23.50 euro + 4.50 verzenden is 28 euro.

Ik ben nog student, dus vandaar geen creditcard. Had er al wel over nagedacht :), kosten zijn inderdaad van een CC.
Soms leen ik even de CC van mijn vader, maar dan gaat mijn moeder weer zeuren dat ik teveel dingen koop haha

Edit: mailtje gestuurd naar shopto, en je kan blijkbaar alleen met paypal pre orderen als je al een cc geregistreerd hebt staan. Lekker nutteloos, want als je toch die CC hebt gebruik je die toch ipv paypal.

[ Voor 16% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 08-06-2010 20:14 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
@ Nintendofreak, dat CC debacle van o.a. ShopTo niet meegemaakt zeker ?
99.9% de oorzaak van het feit dat mijn gegevens op "straat" kwamen te liggen...
Was gelukkig een virtuele en niet mijn echte gegevens, schade is daardoor beperkt gebleven.

Back ontopic:

Even mijn 1ste ervaring met GameHubs.com toelichten.

Extra details, omdat je de mogelijkheid hebt om gratis te versturen als post, maar bij 3 of meer aankopen, ook gratis kan kiezen om het per UPS te versturen indien gebundeld in 1 verpakking. Werd in dit geval TNT Express. Tevens mag je zelf de waarde opgeven voor de douaneverklaring, ik heb gewoon aangehouden wat ik heb betaald, en hoefde niks te betalen bij levering . Ik vond de prijzen de moeite waard, en wil geen gezeur achteraf, vandaar die prijzen voor de douane. Normaal had ik natuurlijk BTW moeten betalen over totale waarde incl verz van € 84,97 ( drempel is 22 Eur voor pakket ). Land van verzending Malaysia, shop is gevestigd in Singapore.

- Waar besteld: GameHubs.com
- Wanneer besteld: 06 Juni 23:00 ( Zondagavond )
- Wanneer verzonden: 07 Juni
- Wanneer gearriveerd: 09 Juni

Besteld:
Platform: X360

Titel(s) & prijs:
Alan Wake € 29,99
Splinter Cell Convinction € 29,99
COD: Modern Warfare 2 € 24,99

Verstuurd met TNT Express
T&T: Ja

Opmerking: Alan Wake heeft ook Chinese tekst op cover, voor mij totaal geen issue. Text is in Engels en Chinese ( ingame). Stemmen alleen Engels. Overige 2 games zijn volledig Engels, geen verschil met UK webshops.

Resultaat, uitermate tevreden 8)

Mijn tip zou dan ook zijn, om hier alleen te bestellen bij 3 of meer stuks.
De ervaringen met deze shop icm gewone post zijn een stuk minder positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Net even de import taksen toegevoegd aan de topic start. Denk dat ik vrij correct ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Very handy toevoeging! Misschien ook handig om waarschuwing toe te voegen omtrent het importeren van games mbt DLC. (Dat er bij geimporteerd spellen problemen kunnen optreden met het verkrijgen/gebruiken van DLC, vanwege product codes die niet beschikbaar/bruikbaar zijn in de Nederlandse store o.a. bij de PS3)

En er zit een tikfoutje in
"Voor pakketten die onder de uitzonderingen vallen of buiten de EU gleden de volgende regels"
moet "gelden" zijn lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Yippie schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:36:
@ Nintendofreak, dat CC debacle van o.a. ShopTo niet meegemaakt zeker ?
99.9% de oorzaak van het feit dat mijn gegevens op "straat" kwamen te liggen...
Was gelukkig een virtuele en niet mijn echte gegevens, schade is daardoor beperkt gebleven.

Back ontopic:

Even mijn 1ste ervaring met GameHubs.com toelichten.

Extra details, omdat je de mogelijkheid hebt om gratis te versturen als post, maar bij 3 of meer aankopen, ook gratis kan kiezen om het per UPS te versturen indien gebundeld in 1 verpakking. Werd in dit geval TNT Express. Tevens mag je zelf de waarde opgeven voor de douaneverklaring, ik heb gewoon aangehouden wat ik heb betaald, en hoefde niks te betalen bij levering . Ik vond de prijzen de moeite waard, en wil geen gezeur achteraf, vandaar die prijzen voor de douane. Normaal had ik natuurlijk BTW moeten betalen over totale waarde incl verz van € 84,97 ( drempel is 22 Eur voor pakket ). Land van verzending Malaysia, shop is gevestigd in Singapore.

- Waar besteld: GameHubs.com
- Wanneer besteld: 06 Juni 23:00 ( Zondagavond )
- Wanneer verzonden: 07 Juni
- Wanneer gearriveerd: 09 Juni

Besteld:
Platform: X360

Titel(s) & prijs:
Alan Wake € 29,99
Splinter Cell Convinction € 29,99
COD: Modern Warfare 2 € 24,99

Verstuurd met TNT Express
T&T: Ja

Opmerking: Alan Wake heeft ook Chinese tekst op cover, voor mij totaal geen issue. Text is in Engels en Chinese ( ingame). Stemmen alleen Engels. Overige 2 games zijn volledig Engels, geen verschil met UK webshops.

Resultaat, uitermate tevreden 8)

Mijn tip zou dan ook zijn, om hier alleen te bestellen bij 3 of meer stuks.
De ervaringen met deze shop icm gewone post zijn een stuk minder positief.
JA ik had dat debacle van shopto ook meegemaakt. CC van mij pa was geblokkeerd daardoor, vandaar dat ik nu paypal wilde gebruiken, want voor de rest heb ik alleen maar uitstekende ervaringen met shopto.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

f.h schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:23:
[...]

Ik heb de game nu dus nog steeds niet binnen. Ik reken er nu ook niet meer op en ga em ergens anders bestellen. Gamehubs zegt nog steeds te wachten op de resultaten van de post aldaar, maar ik heb er zoals gezegd niet echt vertrouwen meer in. Ze blijven wel nog altijd snel reageren via mail, dat is dan wel een pluspunt. Ik ga er in ieder geval nooit meer bestellen, ik zal wel pech gehad hebben maar dit duurt me toch iets te lang :)

Even voor de volledigheid toch met het lijstje. Alhoewel ik het gemiddelde van gamehubs wel heel erg omlaag haal natuurlijk :)

GTA IV: Epidsodes from Liberty City (PS3)
-Wanneer besteld: 10 maart 2010 (pre-order)
-Wanneer gearriveerd: nog steeds niet
Laatste keer dat ik hier op terug kom. Ik heb een refund gehad van Gamehubs. Ze hebben, naar eigen zeggen, nog geen uitslag van het onderzoek van de de lokale post maar al wel besloten om me een refund te geven. Over de service dus niets te klagen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@FH

Volgende keer dus gewoon 3 tegelijk bestellen, en per koerier versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Dat las ik inderdaad ja. Maar hoe zit het dan met invoerrechten enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Invoerrechten is vanaf € 150,-, dus alleen kans op BTW als je wordt gepakt.
Je hebt het wel snel in huis, en te samen met de t&t (inzichtelijkheid) en de zo goed als zekerheid van succesvolle aflevering, is mij de moeite waard.

Als omschrijving, hebben ze "computer software" gebruikt, en ik zie geen waarde staan op de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Per post vanaf 22 euro waarde ja...

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

f.h schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:59:
Dat las ik inderdaad ja. Maar hoe zit het dan met invoerrechten enzo?
Staat in de openingspost een stukje over! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Gezien inderdaad. Ik hou het voorlopig wel op shops die wat dichterbij zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Laatst online: 14-09 09:01
Even een korte (eerste) ervaring met mymemory

-mymemory
-15 mei besteld
-17 mei verzonden
-Kwijtgeraakt (kan pas na 3 weken opnieuw aanvragen om te verzenden)

toen dus opnieuw:
-9 juni verzonden
-15 juni ontvangen

Na het opnieuw verzenden dus wél keurig binnen een week. Ik kan me helaas niet van het gevoel ontdoen dat veel Engelse postorderbedrijven de order de eerste keer kwijtraken. Dat is me nu al 2x overkomen bij PLAY.com en nu ook bij mymemoy. Noem me een zwartkijker, maar naar mijn gevoel is dat een trucje zodat ze een maand kunnen profiteren van de rente op het geld dat je allang hebt overgemaakt. Misschien ben ik een uitzondering, maar hoe kan de Royal Mail ooit winst maken als ze zo veel pakketten kwijtraken? Ik vind het maar vreemd

PS ik koop erg veel bij amazon.co.uk en daar is me nog nooit overkomen dat een bestelling is kwijtgeraakt of er langer dan een week over heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Laatst online: 10:18

-d-

artacis schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:35:
Dat is me nu al 2x overkomen bij PLAY.com en nu ook bij mymemoy. Noem me een zwartkijker, maar naar mijn gevoel is dat een trucje zodat ze een maand kunnen profiteren van de rente op het geld dat je allang hebt overgemaakt. Misschien ben ik een uitzondering, maar hoe kan de Royal Mail ooit winst maken als ze zo veel pakketten kwijtraken? Ik vind het maar vreemd
Denk je nou echt dat ze dit gaan doen voor dat beetje rente? Play is na Amazon de grootste multimedia-webshop van de UK, ze gaan echt niet dit soort dingen doen om wat extra geld te verdienen. Bovendien draait Mymemory/Play op voor de kosten als het pakketje niet aankomt - niet Royal Mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
-d- schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:38:
[...]

Denk je nou echt dat ze dit gaan doen voor dat beetje rente? Play is na Amazon de grootste multimedia-webshop van de UK, ze gaan echt niet dit soort dingen doen om wat extra geld te verdienen. Bovendien draait Mymemory/Play op voor de kosten als het pakketje niet aankomt - niet Royal Mail.
Niet claimen bij de Royal mail? Lees ik deze reactie dan verkeerd? Ze zeggen namelijk:

Unfortunately there was no tracking number applicable, however due to non-delivery of your original order we will now make a full claim for the goods with Royal Mail and issue a replacement to be dispatched immediately.Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.

Het is een onderbuik gevoel, ik heb er gewoon slechte ervaringen mee. Misschien zijn er nog meer mensen hier? Als ze dit bij 10.000 personen doen, dan kan dat best wel eens interessant zijn. Verder zijn er misschien ook wel mensen die hun order helemaal vergeten (is me na een maand wachten ook wel eens bijna overkomen!)

Verder vind ik het ook vreemd dat ze altijd zonder problemen een pakketje opnieuw toesturen, of gewoon direct je geld terugstorten. Daar kan je toch ontzettend makkelijk misbruik van maken? Wie controleert of het pakket echt is afgeleverd of kwijtgeraakt? Die coulante instelling zorgt er bij mij voor dat ik het gevoel krijg dat ze in hun orderlog kunnen zien dat ze het pakket nog niet verzonden hebben (ondanks dat je zelf een mail hebt ontvangen dat je pakket is verzonden) en dan 'no questions asked' de boel alsnog in order maken.

Een andere reden kan zijn dat de bedrijven slecht in de cash-flow zitten. Kortom: geld oppotten om faillissement te voorkomen. Bij mij op de zaak is het ook meer regel dan uitzondering (hoe kwalijk ook) dat leveranciers meer dan twee maanden op betaling moeten wachten, puur omdat we het geld nu niet kunnen missen.

Kortom: ik vraag me gewoon af of meer mensen vaak orders kwijtraken bij play, mymemory, etc. Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn lokale postbode iedere keer mijn bestelde games achterover drukt :+

[ Voor 9% gewijzigd door artacis op 17-06-2010 10:51 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Nuja, Amazon is wel zo groot dat het zijn eigen vliegtuigen inzet voor hun verzendingen en dus minder kans is dat die verloren geraakt. Mogelijk speelt dat wel een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

artacis schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:49:
[...]
Het is een onderbuik gevoel, ik heb er gewoon slechte ervaringen mee. Misschien zijn er nog meer mensen hier?
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met play.com. Denk in totaal zo'n 15 bestellingen waarvan er 1 niet aankwam. Hebben ze opnieuw verzonden en een week later kreeg ik binnen 2 dagen 2 exemplaren binnen (dus toch nog het vertraagde item wat er zo'n 5 weken over gedaan had).

Het lijkt me zoals hierboven gezegd ook heel sterk dat zo'n groot concern er een paar duizend mensen uitpikt om bewust iets niet op te sturen om over het geld rente te trekken. Zoiets kun je gewoon niet onder de pet houden van de media. Je kunt niet een memo sturen aan een groep werknemers en zeggen, bij elke 20e bestelling gewoon het product niet opsturen want daar gaan we rente over trekken. 1 werknemer stapt als klokkenluider naar buiten en play.com kan opdoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
artacis schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:35:

PS ik koop erg veel bij amazon.co.uk en daar is me nog nooit overkomen dat een bestelling is kwijtgeraakt of er langer dan een week over heeft gedaan.
Zie ook dat je een shopreview hebt ingevuld, maar zet er dan wel het hele verhaal bij:

Amazon verstuurd alles "registerred", verzendkosten JA.
MyMemory stuurt gratis "unregisterred" of tegen bijbetaling "registerred".

Registerred blijft via MyMemory goedkoper dan Amazon die je zelf in je vb er bij haalt.
Overigens zijn mijn eigen ervaringen met beide super, en staat ze nr 1 & 2 op mijn voorkeurslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
IStealYourGun schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:55:
Nuja, Amazon is wel zo groot dat het zijn eigen vliegtuigen inzet voor hun verzendingen en dus minder kans is dat die verloren geraakt. Mogelijk speelt dat wel een rol.
Ik heb anders nog nooit een Amazon vliegtuig gezien en ik zit redelijk dicht bij het vuur in mijn dagelijkse werk. Wellicht dat eea in de VS anders is, maar in dit deel van de wereld zeker niet. Voor de verzending&aflevering werken ze nauw samen met bijv TNT in het geval van UK>NL. Deze hebben dan wel weer eigen vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Yippie schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:08:
[...]

Ik heb anders nog nooit een Amazon vliegtuig gezien en ik zit redelijk dicht bij het vuur in mijn dagelijkse werk. Wellicht dat eea in de VS anders is, maar in dit deel van de wereld zeker niet. Voor de verzending&aflevering werken ze nauw samen met bijv TNT in het geval van UK>NL. Deze hebben dan wel weer eigen vliegtuigen.
Of het in de EU ook zo is weet ik natuurlij, niet, maar aan de levertijden te merken kan het niet anders dat in een ander geval speciale overeenkomsten heeft met TNT en verwanten. De vracht die Amazon versleurd zal dit wel mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Goeden dag importeerders,

Ik ben van plan om mij ook eens te wagen aan het importeren van PS3 games en zal dan ook de resultaten hier uitbrengen.
Ik heb alleen 1 klein vraagje betreft PS3 import.. Moet ik ook dmv een UK/USA account patches downloaden voor de betreffende game?

Ik heb er vanalles over kunnen vinden betreft DLC, maar als ik zoek over patchen van een game zie ik er niets over en komt het onderwerp DLC alleen maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@rieshjart.

Patches e.d. zijn niet regiogebonden. Een hele enkele keer, is er wel verschil, en dan wordt de disccode vermeld. Op die manier kan je zelf checken welke je dan moet hebben.

Mocht dat in de toekomst veranderen, dan is het heel makkelijk, om verschillende accounts aan te maken, en naar de betreffende store te gaan. Of dat nog gaat veranderen ivm PSN+ weet ik niet, maar lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:58

Klippy

Still Game

artacis schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:49:

Het is een onderbuik gevoel, ik heb er gewoon slechte ervaringen mee. Misschien zijn er nog meer mensen hier? Als ze dit bij 10.000 personen doen, dan kan dat best wel eens interessant zijn. Verder zijn er misschien ook wel mensen die hun order helemaal vergeten (is me na een maand wachten ook wel eens bijna overkomen!)
Lijkt me nogal ver gezocht.
Denk eerder dat het veel goedkoper is om niet moeilijk te doen en een nieuw exemplaar te verzenden.

Dat soort verliezen zijn gewoon ingecalculeerd natuurlijk en iemand die er misbruik van maakt pikken ze er na een paar keer ook wel uit.
Daarnaast wil je ook geen klanten verliezen omdat ze er niet van op aan kunnen dat hun bestelling altijd geleverd wordt.

Ik heb zelf nu 59 orders in mijn play.com historie staan, waarvan 50 in 2009 en 2010 en ik heb nog nooit een bestelling niet ontvangen. Ook nooit langer dan 2 weken moeten wachten overigens.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Yippie schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:14:
@rieshjart.

Patches e.d. zijn niet regiogebonden. Een hele enkele keer, is er wel verschil, en dan wordt de disccode vermeld. Op die manier kan je zelf checken welke je dan moet hebben.
Ik had dat met Uncharted 2. Die kwam bij CD-WOW vandaan en had een Engelse productcode. Dat betekende dat ik dus geen toegang had tot de DLC. Maar zoals je al zegt: wél gewoon toegang tot de patches!

Mijn ervaring is dus ook dat de patches werken. Downloaden van de DLC kan vanuit de UK PSN store alleen met een creditcard van een bank die ook in het UK is gevestigd. Ik heb daarvoor speciaal een UK creditcard genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Wat is er mis met UK PSN prepaid cards dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Yippie schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:14:
Wat is er mis met UK PSN prepaid cards dan ?
Het is mijn nog nooit gelukt die te kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
ThePrutser schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:05:
[...]

Het is mijn nog nooit gelukt die te kopen....
Legio mogelijkheden zoals hier, net als voor X360 ( Live abbo, MS points ) overigens, en straks ook ongetwijfeld voor PSN+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Thanx! Handig om te weten! Alleen ik had toch al een UK credit card.... dus maakt(e) het voor mij uiteindelijk niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

-Wat besteld: Assassins Creed II Complete Edition (PS3) voor 17,95 GBP
-Waar besteld: Zavvi.co.uk
-Wanneer besteld: 19 juni
-Wanneer verzonden: 19 juni
-Wanneer gearriveerd: 29 juni

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
ThePrutser schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:06:
Thanx! Handig om te weten! Alleen ik had toch al een UK credit card.... dus maakt(e) het voor mij uiteindelijk niet zoveel uit
Welke heb je, en kun je die zonder verblijfplaats in de UK ook aanvragen als Nederlander?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Yellowneck schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:37:
-Wanneer besteld: 19 juni
-Wanneer gearriveerd: 29 juni
Damn, ik heb 'em nog niet eens binnen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

LuPo schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:35:
[...]

Damn, ik heb 'em nog niet eens binnen. :N
Raar zeg. Die van jouw was toch ook eerder verzonden? :P
Maargoed, ik zal em waarschijnlijk toch pas in september gaan spelen. Heb nu nog tentamens en als ik dan game speel ik ff een potje COD MW2, daarna vakantie en wat weekjes fulltime werken. Zul je maar net zien dat ie in september 5 pond is ofzo :z

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Uncharted 2 (platinum)
-Wanneer besteld: 21-06-2010
-Wanneer verzonden: 22-06-2010
-Wanneer gearriveerd: 01-07-2010

Overigens in dezelfde order nog 2 PS3 games besteld, die op 21-06 en 24-06 (dag eerder en 2 dagen later dan Uncharted dus) zijn verzonden, die heb ik echter nog niet gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
-Wanneer besteld: 18 juni
-Wanneer gearriveerd: 1 juli (er zat een herstel/retour sticker op, blijkbaar dus niet helemaal lekker gegaan bij TNT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Veel mensen die Assassins Creed II Complete Edition (PS3) bij zavvi besteld hebben. Is ook 1 van de 2 games waar ik nog op wacht :) samen met Just Cause 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:57
Dit weekend op mymemory.co.uk 20 % korting op ALLES!
Bij checkout code 'last20' gebruiken en hop.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Zwartkijker schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 18:45:
Dit weekend op mymemory.co.uk 20 % korting op ALLES!
Bij checkout code 'last20' gebruiken en hop.
Ik heb je post maar even in het daarvoor bestemde topic gezet (Algemeen Budget Gaming topic). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Assassins Creed II Complete Edition (PS3)
-Wanneer verzonden: 21-06-2010
-Wanneer gearriveerd: 03-07-2010

Echt dus geen pijl op te trekken hoe lang het duurt (zie post van mij hierboven). Wacht nu nog op 1 game die 24-06 verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
f.h schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:37:
Assassins Creed II Complete Edition (PS3)
-Wanneer verzonden: 21-06-2010
-Wanneer gearriveerd: 03-07-2010

Echt dus geen pijl op te trekken hoe lang het duurt (zie post van mij hierboven). Wacht nu nog op 1 game die 24-06 verstuurd is.
Gebaseerd op 64 bestellingen duurt het ongeveer 12 dagen. O-)
K'zal binnenkort ook een functie schrijven dat de kortste en langste bestel tijd aantoont. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

IStealYourGun schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:40:
[...]

Gebaseerd op 64 bestellingen duurt het ongeveer 12 dagen. O-)
K'zal binnenkort ook een functie schrijven dat de kortste en langste bestel tijd aantoont. :)
Daar gaat het me ook niet, maar meer dan ik 3 games tegelijk besteld heb. Die in een bepaalde volgorde verstuurd zijn en in een (bijna) compleet andere volgorde binnen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
-Wat besteld: PS3 draadloze keypad (voor op de controller) + gratis Lego Batman the game
-Waar besteld: MyMemory.co.uk
-Wanneer besteld: 29 juni 2010
-Wanneer verzonden: 30 juni 2010
-Wanneer gearriveerd: 6 juli 2010

6 dagen dus met weekend! Nice. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
LuPo schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:57:
-Wat besteld: PS3 draadloze keypad (voor op de controller) + gratis Lego Batman the game
-Waar besteld: MyMemory.co.uk
-Wanneer besteld: 29 juni 2010
-Wanneer verzonden: 30 juni 2010
-Wanneer gearriveerd: 6 juli 2010

6 dagen dus met weekend! Nice. :*)
Gelijkaardig verhaal hier. Grand Theft Auto, Episodes From Liberty City (PC).
-Waar besteld: Zavvi.com
-Wanneer besteld: 30 juni 2010
-Wanneer verzonden: 1 juli 2010
-Wanneer gearriveerd: 7 juli 2010

Best tevreden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb laatst een handige zoekmachine ontdekt voor de laagste gameprijzen in het UK:
http://www.best-game-price.co.uk/ _/-\o_

Je kunt er trouwens ook boek-, CD- en DVD-prijzen mee vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Dat is iets waar ik op zat te wachten, makkelijk in gebruik en lekker overzichtelijk! Mooie site :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
BamSlam_ schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:28:
Heb laatst een handige zoekmachine ontdekt voor de laagste gameprijzen in het UK:
http://www.best-game-price.co.uk/ _/-\o_

Je kunt er trouwens ook boek-, CD- en DVD-prijzen mee vinden.
Dan vindt ik http://www.cheapassgamer.com/forums/stream.php handiger.

Rechtsboven op de site kan je ook zoeken naar specifieke titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:27
Zijn er ook van die UK stores, die EN goedkoop zijn qua games EN Paypal accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
vinom schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:20:
Zijn er ook van die UK stores, die EN goedkoop zijn qua games EN Paypal accepteren?
http://www.mymemory.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Split Second

-Waar besteld: Game.co.uk
-Wanneer besteld: 30 Juni
-Wanneer verzonden: 30 Juni
-Wanneer gearriveerd: 6 Juli

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Schweino schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:31:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik heb die site eens geprobeerd,maar bij diverse shops kloppen de weergegeven prijzen niet. Als ik bijvoorbeeld zoek op Split Second voor PS3, dan zou dat spel bij Amazon UK 29,33 Pond kosten. Klik ik dan door naar Amazon, dan blijkt dat het spel daar echter slechts 24,99 Pond kost.Bij Zavvi zou het spel volgens CAG 26,93 Pond kosten, klik je door dan zie je dat Zavvi 34,95 Pond rekent. En zo zijn er nog meer shops waarbij CAG niet de juiste prijs weergeeft. Bij Best Game Price zijn de prijzen naar mijn ervaringen van de afgelopen maand wel altijd up-to-date.

[ Voor 6% gewijzigd door BamSlam_ op 08-07-2010 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Schweino schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:31:
[...]

Ik gebruik altijd deze:
http://www.gamecollections.co.uk/

die lijkt wat completer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

16/06/10 een ps3 spel besteld bij play.com. Er stond al een cc ingesteld op m'n account maar deze heeft hij niet geaccepteerd. De eigenaar van die cc was op vakantie dus een andere ingevuld maar hij staat nu al tijden op "processing". Het is echter behoorlijk schraal om play te contacteren. Volgens mij is het alleen mogelijk om te bellen.
Zal ik gewoon een nieuwe order plaatsen? of weet iemand hoe ik toch deze order weer kan "activeren" of desnoods cancellen en vervolgens dezelfde order plaatsen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Maciek schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:26:
16/06/10 een ps3 spel besteld bij play.com. Er stond al een cc ingesteld op m'n account maar deze heeft hij niet geaccepteerd. De eigenaar van die cc was op vakantie dus een andere ingevuld maar hij staat nu al tijden op "processing". Het is echter behoorlijk schraal om play te contacteren. Volgens mij is het alleen mogelijk om te bellen.
Zal ik gewoon een nieuwe order plaatsen? of weet iemand hoe ik toch deze order weer kan "activeren" of desnoods cancellen en vervolgens dezelfde order plaatsen.
Om welk spel gaat het? Als ze die game namelijk niet op voorraad hebben kan het best zo zijn dat het inderdaad zo lang duurt. Heb ik namelijk ook een keer gehad.

Je kunt ook via je account een vraag indienen. Als je hebt ingelogt staat het volgens mij bij je orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
-Wat besteld: Prince of Persie The Forgotten Sands (PS3)
-Waar besteld: Mymemory.co.uk
-Wanneer besteld: 5-7
-Wanneer verzonden: 7-7
-Wanneer gearriveerd: 13-7

prijs: ~ 20 euro (16,76 pond)
tijdens de 20% korting actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijn_psv
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-05 14:09
M a r c o schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 18:11:
-Wat besteld: Prince of Persie The Forgotten Sands (Xbox 360)
-Waar besteld: Mymemory.co.uk
-Wanneer besteld: 4-7
-Wanneer verzonden: 5-7
-Wanneer gearriveerd: 9-7

prijs: ~ 20 euro (16,76 pond)
tijdens de 20% korting actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
bij jou toch wat sneller, zal net aan het weekend gelegen hebben denk ik.

Best een leuk spel trouwens. Net 1,5 - 2 uur gespeeld.
Alleen liep wel net mijn PS3 een keer vast op dat spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zavvi stuurt een mailtje vandaag, 2 PS3/360 games voor 25 pond. Maar als ik twee games in mijn basket gooi dan worden die voor de volle prijs aangerekend.

Ook zie ik nergens een code staan die ik kan gebruiken en als ik helemaal door ga to Place Order blijft er 35.98 pond staan.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ace schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:15:
Zavvi stuurt een mailtje vandaag, 2 PS3/360 games voor 25 pond. Maar als ik twee games in mijn basket gooi dan worden die voor de volle prijs aangerekend.

Ook zie ik nergens een code staan die ik kan gebruiken en als ik helemaal door ga to Place Order blijft er 35.98 pond staan.

Iemand enig idee?
Heb je wel 2 games uit die lijst gepakt die ze je geven?
Want ik deed het ook en dat werkte wel.

Let trouwens wel even op, van sommige games hebben ze even de prijs verdubbeld ; zie Narnia bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

maartend schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:58:
[...]

Heb je wel 2 games uit die lijst gepakt die ze je geven?
Want ik deed het ook en dat werkte wel.

Let trouwens wel even op, van sommige games hebben ze even de prijs verdubbeld ; zie Narnia bijvoorbeeld.
Ik heb twee games uit de lijst namelijk Supercar Challenge en Valkyria Chronicles, beide voor PS3

-edit na 2 dagen - Kijk nu net weer in mn shopping basket is aangepast naar de juiste prijs, bestellen maar dus :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ace op 18-07-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
-Wat besteld: Modnation Racers, Split Second, Blur (PS3)
-Waar besteld: Shopto.net
-Wanneer besteld: 14-7
-Wanneer verzonden: 14-7 (binnen 8 minuten(!) na bestelling de verzendmeldingen in de email)
-Wanneer gearriveerd: 19-7 (in individuele enveloppen, aangetekend met track/tracecode via Royal Mail)

prijs: totaal 110 Euro inc. verzendkosten

Dik tevreden! :)

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 19-07-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
HMV.com: Waanzinnig.

13 Jul 2010 Split Second PS3 Besteld @ 20,49 GBP (!!) incl. verz.
14 Jul 2010 Afgeschreven van CC en verzonden.
19 Jul 2010 Perfect onbeschadigd en zonder btw ontvangen in kartonnen doosje. Specified value: GBP 17,99. Precies onder 22 euro dus.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Bedankt, weer eentje voor m'n lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Hebben mensen hier ervaring met het niet/heel laat ontvangen van een bestelling bij mymemory.co.uk?

2 weken terug hebben ze een pakketje naar me verzonden (Borderlands + R&C A Crack in Time) en normaal komt die dan de zaterdag of op zijn laatst de dinsdag erna aan, maar nu is er nog een week voorbijgegaan zonder nieuwe games.

Iemand dit vaker meegemaakt dat het zo lang duurde? En wanneer kan ik mymemory vragen het nog een keer op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@Grandd, is dat nou echt zo moeilijk te vinden op hun website ?
Worldwide - FREE

Delivery should normally take 5-10 working days. Please note that weight restrictions may apply to International orders.

We endeavour to dispatch all orders within 24 hours (Monday to Friday).

In the event of non-delivery, please allow 15 working days before contacting us, as we do need to allow for postal delays before we can arrange a refund or replacement. If your order has not arrived after this time, please contact us through the ‘My Mail’ facility in your account log-in area.
Zie link, en je kan sinds kort ook met ze chatten tussen 10am-5pm, Mon-Fri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Oké, maar ik kan toch om ervaringen vragen?

Misschien dat mensen het vaker meegemaakt hadden dat het alsnog binnenkwam of juist niet, en hadden ze eventuele tips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
BamSlam_ schreef op maandag 19 juli 2010 @ 18:58:
-Wat besteld: Modnation Racers, Split Second, Blur (PS3)
-Waar besteld: Shopto.net
-Wanneer besteld: 14-7
-Wanneer verzonden: 14-7 (binnen 8 minuten(!) na bestelling de verzendmeldingen in de email)
-Wanneer gearriveerd: 19-7 (in individuele enveloppen, aangetekend met track/tracecode via Royal Mail)

prijs: totaal 110 Euro inc. verzendkosten

Dik tevreden! :)
Staan er nog 3 spellen verborgen oid?
110euro voor 2 spellen lijkt mij lichtelijk overpriced?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:10
@Sinned123

Als je goed kijkt zijn het 3 vrij nieuwe spellen dus dan is 110 euro niet zo veel hoor.

Blur, Split Second en Modnation Racers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Napsju schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:30:
HMV.com: Waanzinnig.

13 Jul 2010 Split Second PS3 Besteld @ 20,49 GBP (!!) incl. verz.
14 Jul 2010 Afgeschreven van CC en verzonden.
19 Jul 2010 Perfect onbeschadigd en zonder btw ontvangen in kartonnen doosje. Specified value: GBP 17,99. Precies onder 22 euro dus.
dat is een mooie prijs voor dat spel maar was waarschijnlijk een tijdelijke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Grannd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:49:
Oké, maar ik kan toch om ervaringen vragen?

Misschien dat mensen het vaker meegemaakt hadden dat het alsnog binnenkwam of juist niet, en hadden ze eventuele tips...
Sorry als het wat nors overkwam, en uiteraard mag je dat. Of dat hier de juist plaats is een 2de, maar goed bij deze. Ik heb het 1x gehad bij betreffende shop, bestelling bestond uit meerdere games. 1 game dus niet aangekomen, geinformeerd, en werd zondermeer schadeloos gesteld. Op die manier kon ik dus zelf beslissen of ik hem daar of ergens wilde bestellen. Erg netjes dus als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
RedBaret schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:56:
[...]

dat is een mooie prijs voor dat spel maar was waarschijnlijk een tijdelijke aanbieding.
Klopt. Inmiddels weer £36.03 incl verz. bij HMV. Dan zijn er wel goedkopere opties bij andere winkels.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:15
Afgelopen dinsdag Forza 3 limited edition gekocht bij mymemory.co.uk
Werd vanochtend al afgeleverd door TNT.

Nog nooit zo snel een bestelling uit het buitenland binnen gehad. Dik tevreden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Niet verwacht het hier te kunnen melden maar:

GTA IV Episodes from Liverty City (PS3)
-Wanneer besteld: 10 maart 2010
-Wanneer gearriveerd: 21 juli 2010

Best lang dus (zeepost? :+ ), maar kwam wel aangetekend binnen. Moet overigens er wel bij zeggen dat ik na een anderhalve maand ofzo mijn geld had terug gekregen van Gamehubs. Had het spel ook totaal niet meer verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
f.h schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:24:
Niet verwacht het hier te kunnen melden maar:

GTA IV Episodes from Liverty City (PS3)
-Wanneer besteld: 10 maart 2010
-Wanneer gearriveerd: 21 juli 2010

Best lang dus (zeepost? :+ ), maar kwam wel aangetekend binnen. Moet overigens er wel bij zeggen dat ik na een anderhalve maand ofzo mijn geld had terug gekregen van Gamehubs. Had het spel ook totaal niet meer verwacht :)
Moet deze dan niet retour gestuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Dwazer schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:26:
[...]

Moet deze dan niet retour gestuurd worden?
Naast het feit dat ik denk dat vrij weinig mensen dat zouden doen heb ik het (zoals ze gevraagd hadden) keurig gemeld dat het spel toch nog aan gekomen was, dat was voor hen voldoende. Plus dat ik geen euro's zou gaan besteden aan een retour zending.
Pagina: 1 ... 27 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.