Verwijderd
Even kijken op hun site is ook teveel gevraagd zeker? Maar omdat we als objectief op tweakers hebben dat we minder afbrekend en meer helpend moeten zijn, "help" ik je wel even.Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:14:
wat zijn de verzendkosten voor amazon uk als je 1 game haalt? en als meer dan 1 stuk besteld?
Help > Dispatch & Delivery > Delivery Rates > International Delivery Rates > Western Europe Delivery Rates
Dan kom je hier
En zie je dit:

Graag gedaan
25-12-08 Besteld
30-12-08 Verzonden
03-01-09 Ontvangen
Nu de rest van m'n zooi nog
Assume there are no rules and it's one big free for all
Door te klikken op deze knopVerwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:59:
[...]
Was zelf ook al beetje gegevens bij elkaar aan het halen maar jij hebt het al netjes verwerkt zie ik, hoe kan ik die tabellen nu gemakkelijk overnemen en in de TS zetten?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
Verwijderd in "Het Games Import topic"
Maar omdat we als objectief op tweakers hebben dat we minder afbrekend en meer helpend moeten zijn, "help" ik je wel even.
Help > Dispatch & Delivery > Delivery Rates > International Delivery Rates > Western Europe Delivery Rates
Dan kom je hier
En zie je dit:

Graag gedaan
Heb het even voor je in mijn mandje gegooit. Het is ongeveer 76 euro met verzendkosten bij elkaar.VulcanRaven schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 01:44:
Ik zie dat de games op amazon.co.uk veel goedkoper zijn als hier in NL. Omgerekend ongeveer 65 euro voor GTA4,Half Life 2 The Orange Box en de gamersguides voor GTA4 en MGS4. Daar heb je hier 1 spel voor. Alleen heb ik geen idee wat de verzendkosten zijn? Ik heb namenlijk nog geen creditcard en kan dus niet de laatste stap bekijken op amazon.
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Categorie.aspx?CC=C13

Geldt ook voor accessoires, met de lage verzendkosten en verschillende betaalmethoden toch interessant.
Hoorde het per toeval op de autoradio onderweg naar huis..
[ Voor 10% gewijzigd door Yippie op 05-03-2009 01:10 . Reden: typo ]

En de vorige aankoop ook gelijk maar even op de foto gezet:
Lekker!

Ik heb mensen met problemen met bestellingen buiten beschouwing gelaten. Evenals een zut shops met een enkele bestelling die mij persoonlijk niet zeiden.

Zaterdag 20 Feb 2010 Besteld
Woensdag 25 Feb 2010 toegekomen.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
RedBaret schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:06:
bedankt voor de info!
audio voor regio's verschillend kan ik nog wel inkomen maar ondertitels per regio verschillend heeft volgens mij maar 1 doel: import tegen gaan!
edit:
offtopic gedeelte verplaatst

Natuurlijk willen ze dat tegengaan omdat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen. Maar er zijn ook praktische redenen hoor. Edit: om maar één reden geven, de Nederlandse vertaling zal door een Nederlands/Vlaams bedrijf gebeuren en deze zal ook in de Benelux worden geperst.
[ Voor 11% gewijzigd door IStealYourGun op 12-03-2010 13:56 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ja dat dacht ik dus ook, maar die actie heeft Activision stiekempjes stopgezet. Je hebt namelijk de GOTY met een groene sticker erop, waarop staat: 4 DLC Maps included, en de GOTY zonder sticker.Ike. schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:02:
[...]
GOTY van COD4 heeft 4 extra MP Maps. (bevat download code voor XBOX/PS3)
Dus deze:

en deze:

Dikke naaistreek dus
Heb ook netjes een mailtje gehad van Mymemory dat ze mijn geld terugstorten, in verband met het niet ontvangen van BFBC2. Al met al dus zeer tevreden met de service, aangezien zij er ook niets aan kunnen doen dat Royal Mail de boel in de war gooit.
De ruwe versie is hiervan af en dus maar meteen een tussenstand:

Gebaseerd op werkdagen (van ma-vr).
65 orders (tot 2009-01-13 of pagina 27) en 34 users.
Het is de bedoeling dat ik deze uiteindelijk online zal plaatsen en (proberen) up to dat te houden met grafiekjes contract gegevens van winkels ... You know the drill.

Aantal users: 56
Aantal winkels: 18
Aantal bestellingen: 105
Laatste datum: 14 Feb 2009 (of pagina 38)
Heavy Rain - Regio 3 Chinese + English @ 65 SGD = 36 EUR
PixelJunk Blu Ray ver. Regio 3 Chinese + English @ 30 SGD = 17 EUR

En bij MyMemory.co.uk heb ik nog Planet 51 PS3 besteld voor 6,60 GBP (code APRIL5MM).
Lekker!
Zit je de laatste 10 pagina's aan het ingeven, krijgen we dit.Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:09:
Ik heb het idee dat de lijstjes zo goed werken dat de TS het niet meer bij kan houden![]()
Misschien wordt het tijd voor het maken van een site waar je drie dingen invoert: waar, wanneer verzonden en wanneer geleverd. Als daar dan een dynamisch plaatje uitkomt die de actuele levertijd aangeeft is het voor de TS minder werk
Nog leuker is een grafiek die ook de levertijd tegen de laatste maanden afzet.
Maar goed, complimenten voor het invullen van de tabel

Alle data zit er (eindelijk) in en ga deze dus ASAP online gooien, misschien lukt het deze avond/namiddag nog.
Waar: Play.com (Partner: startupmedia)
Besteld: 3/05/2010 10:34
Verzonden: 4/05/2010 18:23 (Please allow 6-7 days delivery.)
Ontvangen: 7/05/2010

Je merkt duidelijk dat het verlof is, want ik heb het gevoel dat het allemaal een beetje trager gaat.
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:
-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:
Je kunt de resultaten hier vinden.