Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Supercar Challenge (PS3)
-Waar besteld: Zavvi
-Wanneer besteld: 18 juli 2010
-Wanneer verzonden: 18 juli 2010
-Wanneer gearriveerd: 26 juli 2010

Valkyria Chronicles (PS3)
-Wanneer besteld: 18 juli 2010
-Wanneer verzonden: 19 juli 2010
-Wanneer gearriveerd: 26 juli 2010

Alpha Protocol (PS3) (voor die £17,95 kon ik dat wel wagen)
-Wanneer besteld: 24 juli 2010
-Wanneer verzonden: 25 juli 2010
-Wanneer gearriveerd: 29 juli 2010

[ Voor 25% gewijzigd door Ace op 29-07-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Uiteindelijk is mijn mymemory bestelling toch aangekomen.

- Waar besteld: mymemory.co.uk
- Wanneer besteld: 4 juli 2010
- Wanneer verzonden: 5 juli 2010
- Wanneer gearriveerd: 28 juli 2010

De bestelling was Borderlands (PS3) en R&C A Crack in Time, met de 20% korting actie in totaal voor 36 pond.

In totaal net iets meer dan 3 weken geduurd.
Ik had gisteren al mymemory gecontacteerd, toen wouden ze nog een week wachten, hadden ze dus gelijk mee. Heb onderhand toch al een stuk of 6 bestellingen bij mymemory gedaan maar het heeft nog nooit zo lang geduurd.

[ Voor 10% gewijzigd door Grannd op 28-07-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Zonet nog eens de db up-to-date gebracht. De chart van vorige maand ziet er wel wat anders uit dan normaal, dankzij de bestelling van f.h die zomaar eventjes 96 werkdagen onderweg is geweest. :9

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3eQGAFocXVjOGOjlXcWrIIhN/full.png

Je merkt duidelijk dat het verlof is, want ik heb het gevoel dat het allemaal een beetje trager gaat.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:15
IStealYourGun schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:01:
Zonet nog eens de db up-to-date gebracht. De chart van vorige maand ziet er wel wat anders uit dan normaal, dankzij de bestelling van f.h die zomaar eventjes 96 werkdagen onderweg is geweest. :9

[afbeelding]

Je merkt duidelijk dat het verlof is, want ik heb het gevoel dat het allemaal een beetje trager gaat.
Beetje jammer van Gamehubs. Want hierdoor is de linkeras nou niet echt goed afleesbaar. Het zou duidelijker zijn om de stappen per 2.5 dag te doen ofzo. Maarja, dan zou je gamehubs er even uit moeten laten. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Starcraft II (PC)
-Wanneer besteld: 01 Augustus 2010
-Wanneer verzonden: 01 Augustus 2010
-Wanneer gearriveerd: 06 Augustus 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Is het nu nog steeds de moeite om spellen te importeren? Als ik zo kijk naar Starcraft II (bestelling van Ace), deze is in Nederland €46,95 (pricewatch: Starcraft 2) en bij Zavvi €43,45 (link) (met BTW, kans is klein, maar voor de vergelijking wel het eerlijkst €51,70).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:26

Sagat

Is pappa x2!

Dat vroeg ik me ook af in het geval van starcraft, maar als je gewoon de winkel instapt voor nieuwe console games dan betaal je vaak meer dan als je ze importeert.

En via import lijken de prijzen ook sneller te dalen, bv Darksiders voor 15.95 eur (ok wel 1 of 2 eur erbij voor verzending)via zavvi´s megamonday aanbieding vs 30 hier in de Dixons ofzo?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Bayonetta (Xbox 360) €17,18
- Wanneer besteld: 29 juli 2010
- Wanneer verzonden: 29 juli 2010
- Wanneer gearriveerd: 5 augustus 2010

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 10-08-2010 14:17 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Eppo © schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:48:
Is het nu nog steeds de moeite om spellen te importeren? Als ik zo kijk naar Starcraft II (bestelling van Ace), deze is in Nederland €46,95 (pricewatch: Starcraft 2) en bij Zavvi €43,45 (link) (met BTW, kans is klein, maar voor de vergelijking wel het eerlijkst €51,70).
Het is meer de gewoonte omdat ik voor de consoles alles bij zavvi bestel. Gewoon uit luiheid ook SC2 daar besteld, ik wist dat het verschil zeer klein was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
IStealYourGun schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:01:

[afbeelding]

Het grafiekje zegt helaas niet zo veel zonder dat je N en SD er bij zet, misschien kan je die er nog bij zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:53:
Dat vroeg ik me ook af in het geval van starcraft, maar als je gewoon de winkel instapt voor nieuwe console games dan betaal je vaak meer dan als je ze importeert.

En via import lijken de prijzen ook sneller te dalen, bv Darksiders voor 15.95 eur (ok wel 1 of 2 eur erbij voor verzending)via zavvi´s megamonday aanbieding vs 30 hier in de Dixons ofzo?
Online winkel vergelijken met een fysieke winkel is niet helemaal even eerlijk. Online buitenlandse winkel en online Nederlandse winkel schelen volgens mij niet zoveel in prijs.

Als ik bijvoorbeeld nu naar Darksiders ga kijken, dan betaal je daar €22,45 (exclusief verzendkosten) voor, terwijl je er hier €28,90 (inclusief verzendkosten) voor betaalt.

Hetzelfde bij de bestelling van Sjaool, Bayonetta kost bij Mymemory £13.95 = €16,77. In nederland kom je uit op €19,95.

Nu is mij vraag, neemt iedereen de hier de moeite en de extra wachttijd voor lief om zo enkele euro's te besparen? Of zijn het nu net wat slechte voorbeelden en is het verschil bij nieuwe, iets oudere spellen of hele oude spellen velen malen groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Eppo © schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:50:
[...]

Nu is mij vraag, neemt iedereen de hier de moeite en de extra wachttijd voor lief om zo enkele euro's te besparen? Of zijn het nu net wat slechte voorbeelden en is het verschil bij nieuwe, iets oudere spellen of hele oude spellen velen malen groter?
Ja.

Je darksiders voorbeeldje is bijna 30 procent duurder in een Nederlandse shop. Noem het maar niks, en dan vergelijk je het al met de goedkoopste nederlandse webshop :)

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 10-08-2010 10:10 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Bij mij hangt het er een beetje van af. Naar enkele euro's kijk ik niet maar vanaf €5 vind ik het toch al de moeite. Zeker in België met een BTW van 21% blijft het toch interessant. En zo lang wachten is het nu ook niet. Bij de meeste heb je ze binnen de week binnen.

Anderzijds heb ik Starcraft 2 ook gewoon bij de locale Game boer gekocht.
Schweino schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:01:
[...]

Het grafiekje zegt helaas niet zo veel zonder dat je N en SD er bij zet, misschien kan je die er nog bij zetten?
N? SD? Ben even niet mee, maar de grafieken zijn natuurlijk maar een visuele voorstelling, voor meer detail kan je ook gewoon op de website kijken. Tussen de soep en de patatten door probeer ik extra features toe te voegen, maar het kan nog even duren. :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:10:
[...]Ja.

Je darksiders voorbeeldje is bijna 30 procent duurder in een Nederlandse shop. Noem het maar niks, en dan vergelijk je het al met de goedkoopste nederlandse webshop :)
Bij JT Games is hij zelfs maar €22,95 (exclusief verzendkosten).

Had namelijk verwacht/gehoopt dat de prijs van importeren een 'hoop' lager zou liggen, maar blijkbaar kan je met 'goed' zoeken ook een Nederlandse shop vinden voor dezelfde/vergelijkbare prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tsja, als de prijzen gelijk zijn bestel ik ook liever bij een nl webshop, al hoewel sommige shops vanwege eerdere bestellingen 'vertrouwd' zijn. Als ik een shop niet ken betaal ik die paar euro wel extra.

Anyways, moraal van het verhaal, gewoon zoeken naar de laagste prijs icm rep van de shop en proberen, bij mij is het tot nu toe goed bevallen.
Alleen als je echt niet kan wachten heeft bij nl shops bestellen (soms of juist vaak?) voordeel.......bol adverteert toch met voor 16.00 besteld = morgen in huis?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Waar besteld: zavvi.com
wanneer besteld: 31 juli 2010
wanneer verzonden: 31 juli 2010
wanneer gearriveerd: 10 augustus 2010

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]
Met de wisselkoers die ik had kostte Bayonetta mij €17,18.
Ik neem die extra moeite wachttijd wel op de koop toe.
Als je 10 games koopt die allemaal €2,00 goedkoper zijn dan heb je al gauw een derde game er uit. ;)

Bij de nieuwere games kan het verschil soms behoorlijk groot zijn zeker in vergelijking met aanschaf in een "normale" winkel.
Red Dead Redemption had ik van eBay voor €34,00 en Prince of Persia Forgotten Sands voor €20,00 en dit was ongeveer 2 maanden geleden.

Een ander voorbeeld, hier op de markt stond een handelaar die verkocht Bioshock 2 tweedehands voor bijna €30,00 terwijl hij nieuw in de winkel nog maar €19,95 kost. ;)
Sagat schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:29:
Bol adverteert toch met voor 16.00 besteld = morgen in huis?
Sterker nog als je iets bestelt staat er dit: "Op werkdagen voor 21:30 uur besteld, morgen in huis." :)

edit:
D*mn, Bayonetta is bij The Hut nu nog wel eventjes iets goedkoper (£12.93).
;)

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 10-08-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
Iemand ervaring met het pre-orderen van nieuwe games bij buitenlandse website?

Ik heb namelijk de vraag: wordt de game op de release dag zelf verstuurd, of een paar dagen er voor zodat hij op
de dag van release op je deurmat ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mandera schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:31:

Ik heb namelijk de vraag: wordt de game op de release dag zelf verstuurd, of een paar dagen er voor zodat hij op
verschilt per shop denk ik.
Ik weet bijvoorbeeld van VideoGames Plus uit canada dat deze een lijst hebben met verwachte levertijden naar landen. En dat ze de game dan zolang van te voren opsturen, zodat hij ongeveer op releasedatum in huis is.
Vaak is dat dan ook een dag eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Als je de game zo snel mogelijk wilt spelen moet je in ieder geval niet online bestellen, maar gewoon op de releasedag naar een winkel toe gaan. Je bent goedkoper uit in het buitenland maar het kost een paar dagen verzenden. Zoals hierboven aangegeven stuurt VGP het vaak een paar dagen eerder waardoor je hem vaak op de release of een dag daarna al kunt spelen. Dit is bij mijn weten ook de enige shop die dit doet.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Meestal sturen ze een dag of twee voor de release de games al op. Maar dan nog komen ze na de release dag aan. Als je echt op release dag wil spelen heb je aan online bestellen (en dan zeker in het buitenland) niet zoveel.

Behalve als er een verschil in release dates zitten tussen de US en Europa bijvoorbeeld, dan loont het wel de moeite om iets bij VGP te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 Madden NFL11
waar besteld: axelmusic.com
wanneer besteld: 9 augustus 2010
wanneer verzonden: 9 augustus juli 2010
wanneer gearriveerd: 18 augustus 2010

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
VGP had toch als enige nadeel, dat het regio 1 games waren? Je kan dan geen DLC uit de Nederlandse store downloaden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:53:
VGP had toch als enige nadeel, dat het regio 1 games waren? Je kan dan geen DLC uit de Nederlandse store downloaden.
klopt, maar dat probleem kun je tegenwoordig ook al tegen aan lopen met engelse games.
Daar schijnen er ook van te zijn waar je dan de DLC voor uit de UK store zult moeten halen.

Ik heb zelf ook wat games van VGP, en heb daar met een US prepaid card van ebay de DLC voor gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
M a r c o schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:59:
[...]

klopt, maar dat probleem kun je tegenwoordig ook al tegen aan lopen met engelse games.
Daar schijnen er ook van te zijn waar je dan de DLC voor uit de UK store zult moeten halen.

Ik heb zelf ook wat games van VGP, en heb daar met een US prepaid card van ebay de DLC voor gekocht.
Weet je zeker dat er onderscheid wordt gemaakt tussen de UK-PAL en NL-PAL? Kan het me haast niet voorstellen? Ze schieten zichzelf wel erg in de voet als ze dit doen, volgens mij verdienen ze op DLC namelijk het meest.

• LuPo
Schweino schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:10:
[...]

Weet je zeker dat er onderscheid wordt gemaakt tussen de UK-PAL en NL-PAL? Kan het me haast niet voorstellen? Ze schieten zichzelf wel erg in de voet als ze dit doen, volgens mij verdienen ze op DLC namelijk het meest.
Bij sommige games is dit inderdaad het geval. Zo moet je voor Uncharted 2 in de UK-store zijn (als je hem in Engeland hebt geïmporteerd). En er zijn inmiddels wel meer games bekend. Ik weet ze zo gauw alleen ff niet.

• M a r c o
  • Niet online
was het bij Heavy Rain ook niet het geval???

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik kan me zo voorstellen dat als je een spel koopt voor 40 euro in engeland of een van 60 hier in nl, dat er bij die hogere prijs ook meer naar Sony gaat. In dat geval zou het dus zeer zeker een voordeel zijn om via dlc import tegen te gaan. En dan zwijg ik nog over us of jap games.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Grannd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:39:
Uiteindelijk is mijn mymemory bestelling toch aangekomen.

- Wanneer besteld: 4 juli 2010
- Wanneer verzonden: 5 juli 2010
- Wanneer gearriveerd: 28 juli 2010

De bestelling was Borderlands (PS3) en R&C A Crack in Time, met de 20% korting actie in totaal voor 36 pond.

In totaal net iets meer dan 3 weken geduurd.
Ik had gisteren al mymemory gecontacteerd, toen wouden ze nog een week wachten, hadden ze dus gelijk mee. Heb onderhand toch al een stuk of 6 bestellingen bij mymemory gedaan maar het heeft nog nooit zo lang geduurd.
Hmm, zo lang kan het dus duren bij MyMemory. Ik heb op 7 augustus 2 games besteld voor de 360: TopSpin3 en Forza Motorsport 3 LM. Tot op heden nog niks ontvangen. Pakketje zou op 10 augustus zijn verstuurd ... Het is mijn 1e bestelling daar (er werd om verificatie gevraagd en dat was allemaal goedgekeurd), maar ik vind het wel erg lang duren zo. Aangezien dit een hele bekende shop is onder de tweakers zal ik nog even geduld hebben.

Ik had een paar dagen later bij zavvi een bestelling gedaan, ook voor het eerst en die heb ik al een week binnen (geen game, dus dat hoort hier niet :) ).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:00
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51OD3r4HI8L._SL500_AA300_.jpg
20,49 GBP incl. verzendkst. bij HMV.com

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Napsju schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:39:
[afbeelding]
20,49 GBP incl. verzendkst. bij HMV.com
Aanbiedingen horen hier thuis. ;)
Dit topic is meer bedoeld voor ervaringen met shops en hun levertijden.

edit:

Net een bestelling binnengekregen.

Disney Sing It + Sing It Pop Hits + 2 Singstar microfoons met draad (PS3)
-Waar besteld: Amazon.co.uk (Startup Software Ltd)
-Wanneer besteld: 29 augustus 2010
-Wanneer verzonden: 31 augustus 2010
-Wanneer gearriveerd: 3 september 2010

Wauw, echt snel!

[ Voor 26% gewijzigd door LuPo op 03-09-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:35
Iemand al ergens Fifa 11 gepreorderd waarbij hij verwacht dat het snel geleverd wordt nadat het uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Rachet & Clank: A crack in time

-Waar besteld: Amazon.co.uk (Games Centre Ltd)
-Wanneer besteld: 26 Augustus (Laat in de avond)
-Wanneer verzonden: 27 Augustus
-Wanneer gearriveerd: 3 September

Nu nog even op zavvi wachten die ik woensdag de 25e heb besteld :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:41
Na 2 maanden eindelijk mij Alan Wake en Splinter Cell conviction ontvangen van Gamehubs:

Besteld: 6 juli
Verzonden: 7 juli
Gearriveerd: 4 september

Was mijn eerste bestelling bij Gamehubs. Heeft geen goede indruk achter gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Niet altijd, sowieso kijk ik altijd eerst op marktplaats of de game die ik wil ook in de buurt op te pikken is. of voor een leuk prijsje van iemand die verzend, zoja dan koop ik liever iets via MP.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
PhuSioN schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:22:
Na 2 maanden eindelijk mij Alan Wake en Splinter Cell conviction ontvangen van Gamehubs:

Was mijn eerste bestelling bij Gamehubs. Heeft geen goede indruk achter gelaten.
Bij douane gelegen of wat? Heb dit ook wel eens gehad bij play-asia dat het zo lang duurde. Gelukkig hebben zij wel een goede klantenservice.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
Als je naar de grafiek die eerder is gemaakt in de topic kijkt is het eerder regel dan uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
PhuSioN schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:22:

Had dan 1 game extra besteld, had je verzendig per UPS gehad gratis. 2-3 dagen later in huis.
Wel kans net als post dat de douane hem kan onderscheppen, maar evengoed veel sneller in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Smarron schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:57:
[...]
Hmm, zo lang kan het dus duren bij MyMemory. Ik heb op 7 augustus 2 games besteld voor de 360: TopSpin3 en Forza Motorsport 3 LM. Tot op heden nog niks ontvangen. Pakketje zou op 10 augustus zijn verstuurd ... Het is mijn 1e bestelling daar (er werd om verificatie gevraagd en dat was allemaal goedgekeurd), maar ik vind het wel erg lang duren zo. Aangezien dit een hele bekende shop is onder de tweakers zal ik nog even geduld hebben.

Ik had een paar dagen later bij zavvi een bestelling gedaan, ook voor het eerst en die heb ik al een week binnen (geen game, dus dat hoort hier niet :) ).
Even een update mbt mijn bestelling. Nog niks ontvangen, dus na exact 28 dagen heb ik maar een email gestuurd om te melden dat er nog niks is geleverd. Zojuist krijg ik een email dat de bestelling opnieuw is verzonden. Dus poging 2, de 1e is dus niet geleverd:

-Waar besteld: MyMemory
-Wanneer besteld: 07-08-2010
-Wanneer verzonden: 10-08-2010
-Wanneer gearriveerd: nooit

-Wanneer verzonden: 08-09-2010
-Wanneer gearriveerd: ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Wat besteld: PS3 Prince Of Persia: The Forgotten Sands Collector's Edition
Prijs: € 20,99 (inclusief verzenden)
Waar besteld: www.play.com
Wanneer besteld: 06-09-2010 22:58 uur
Verzonden: 07-09-2010 03:54 uur
Ontvangen: 10-09-2010
Staat: Netjes in seal.

Het gaat bij www.play.com en bij de internationale post als een tierelier. Ze hebben vast minder te doen nu de euro koers ongunstig staat tegenover de pond (voor ons in NL).

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 10-09-2010 17:23 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Heavy Rain

-Waar besteld: Zavvi.co.uk
-Wanneer besteld: 25 augustus
-Wanneer verzonden: 26 augustus
-Wanneer gearriveerd: 9 september

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:41
Yippie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:35:
[...]

Had dan 1 game extra besteld, had je verzendig per UPS gehad gratis. 2-3 dagen later in huis.
Wel kans net als post dat de douane hem kan onderscheppen, maar evengoed veel sneller in huis.
Wist niet dat ze vanaf drie games met UPS verzenden. Zal ik volgende keer rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
M3rcury schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:25:
Heavy Rain

-Waar besteld: Zavvi.co.uk
-Wanneer besteld: 25 augustus
-Wanneer verzonden: 26 augustus
-Wanneer gearriveerd: 9 september
Was dat spel nog duur? Of was er toen een aanbieding? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

LuPo schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:21:
[...]

Was dat spel nog duur? Of was er toen een aanbieding? :)
Ik zie dat die nu rond de 30 pond is, ik heb er toen 23 pond voor betaald :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
M3rcury schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:56:
[...]

Ik zie dat die nu rond de 30 pond is, ik heb er toen 23 pond voor betaald :)
Kijk, dat is een betere prijs idd. ;)

Nedgame heeft 'em voor 33 euro in de aanbieding. Althans afgelopen week. Weet niet of die aanbieding nu nog geldt. Zal wel komen omdat de Move-edition eraan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:24
Iets voor de TS?
Goed nieuws voor de mensen die bang zijn om douanekosten te krijgen, ik heb deze week van Thehut/Zavvi het volgende bericht gehad: Just wanted to let you know the good news that our games no longer carry any risk of customs duties. All games over £18 are sent from our warehouse in Coventry, mainland Britain and only games under £18 are sent from Guernsey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
zeker interessant nieuws in ieder geval.
voor gewone games was de kans niet zo groot, maar CE's en boxen hadden altijd een wat hoger risico om er tussenuit geplukt te worden door de douane.

• Smarron

Smarron

The bend

Smarron schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:51:
Even een update mbt mijn bestelling. Nog niks ontvangen, dus na exact 28 dagen heb ik maar een email gestuurd om te melden dat er nog niks is geleverd. Zojuist krijg ik een email dat de bestelling opnieuw is verzonden. Dus poging 2, de 1e is dus niet geleverd:

-Wanneer verzonden: 10-08-2010
-Wanneer gearriveerd: nooit

-Wanneer verzonden: 08-09-2010
-Wanneer gearriveerd: 14-09-2010

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Moet je wel netjes de bron bij vermelden
budgetgaming.nl :)

Je hebt het niet zelf gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dit in een keer wil importeren van zavvi.com wordt ik dan gepakt door de douane omdat het een te groot pakketje word? iemand ervaring met zo'n grote import?

Uncharted 2: Among Thieves (Platinum)
Temporarily out of stock | This item will be dispatched as soon as it arrives
PS3 £14.95
Remove an item
1
Add an item
£14.95
Remove an item

Grand Theft Auto IV (4) Platinum
PS3 £14.95
Remove an item
1
Add an item
£14.95
Remove an item

Playstation Move: Hand Gun
In stock | Usually dispatched within 24 hours
PS3 Accessories £7.95
Remove an item
2
Add an item
£15.90
Remove an item

Playstation Move: Subcontroller
PS3 Accessories £23.95
Remove an item
1
Add an item
£23.95
Remove an item

Playstation 3 PS3 Wireless Headset
PS3 Accessories £17.95
Remove an item
1
Add an item
£17.95
Remove an item

Colin Mcrae: Dirt 2 (Platinum)
PS3 £14.95
Remove an item
1
Add an item
£14.95
Remove an item

Playstation Move: Controller
PS3 Accessories £29.95
Remove an item
2
Add an item
£59.90
Remove an item
Total Delivery Cost: £0.00
Total: £162.55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
lees even een paar posts boven je.
http://gathering.tweakers...message/34680803#34680803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt heb er overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
edit : laat maar ....verkeerd gelezen :X

[ Voor 93% gewijzigd door Beakzz op 17-09-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Geen gratis verzendkosten meer bij MyMemory :(

http://www.mymemory.co.uk/delivery-info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat is vreemd want als ik een game in mijn mandje plaats staat er toch echt "Shipping: Free". :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:59:
Dat is vreemd want als ik een game in mijn mandje plaats staat er toch echt "Shipping: Free". :?
als het in je mandje zit, rekent hij er nog niet op dat het buiten de UK verzonden zal worden. Pas als je verder gaat zal hij naar land van bestemming kijken vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Je hebt gelijk. Nadat ik ingelogd was op mijn account werd er inderdaad £1,95 verzendkosten berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:00
Precies. Is al een paar weken. Wat mij betreft is het nu klaar met MyMemory. Ze zijn nu vaak duurder dan de concurrentie. Ze 'prijzen' hun zelf uit de markt.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Dat is inderdaad al een paar weken zo. Soms was MyMemory weleens goedkoper dan Zavvi/TheHut(/Play) maar nu denk ik niet meer. :P

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:18
maartend schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:20:
Iets voor de TS?

Goed nieuws voor de mensen die bang zijn om douanekosten te krijgen, ik heb deze week van Thehut/Zavvi het volgende bericht gehad: Just wanted to let you know the good news that our games no longer carry any risk of customs duties. All games over £18 are sent from our warehouse in Coventry, mainland Britain and only games under £18 are sent from Guernsey.
Ik zal dan net te vroeg besteld hebben :| Op 5 september heb ik bij Zavvi Battlefield BC2 Ultimate besteld voor £29.95, vandaag werd het geleverd maar moest ik €19.35 aan kosten betalen! Uiteindelijk ben ik dus duurder uit dan de duurste aanbieder in Nederland...

-Wanneer besteld: 5 september
-Wanneer verzonden: 6 september
-Wanneer gearriveerd: 22 september

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Verwijderd

Tom Paris schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:25:
[...]

Ik zal dan net te vroeg besteld hebben :| Op 5 september heb ik bij Zavvi Battlefield BC2 Ultimate besteld voor £29.95, vandaag werd het geleverd maar moest ik €19.35 aan kosten betalen! Uiteindelijk ben ik dus duurder uit dan de duurste aanbieder in Nederland...

Zavvi is aardig genoeg om die kosten voor je te betalen :P Je moet het aangeven aan zavvi, en dan krijg je die kosten teruggeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
-Waar besteld: TheHut
-Wanneer besteld: 15-09-2010
-Wanneer verzonden: 15-09-2010
-Wanneer gearriveerd: 23-09-2010

Wederom netjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:44
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:24:
[...]

Zavvi is aardig genoeg om die kosten voor je te betalen :P Je moet het aangeven aan zavvi, en dan krijg je die kosten teruggeboekt.
Really?? :?

Good service _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:24:
[...]

Waarom zouden ze de kosten terugbetalen die je voor je eigen risico neemt? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

4200 Xbox Live Points voor €39,99

- Waar besteld: Gamehubs
- Wanneer besteld: 23 september (13:27 uur)
- Wanneer verzonden: 24 september (04:13 uur)
- Wanneer gearriveerd: 24 september (04:13 uur)

Helaas had de code een tikfout in de laatste vijf cijfers doordat er een 3 teveel in zat.
Zelf kunnen oplossen door de laatste 3 letters/cijfers te veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
sjaool schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:28:
4200 Xbox Live Points voor €39,99

- Waar besteld: Gamehubs
- Wanneer besteld: 23 september (13:27 uur)
- Wanneer verzonden: 24 september (04:13 uur)
- Wanneer gearriveerd: 24 september (04:13 uur)

Helaas had de code een tikfout in de laatste vijf cijfers doordat er een 3 teveel in zat.
Zelf kunnen oplossen door de laatste 3 letters/cijfers te veranderen. :)
Dat is nog eens een snelle levering. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:17:
[...]
Die zelfde gedachte had ik ook, echter las ik pas dat play.com dat ook bij iemand gedaan heeft. :?
http://gathering.tweakers...message/34667118#34667118
(huiskamer topic, dus niet voor iedereen toegankelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:17:
[...]

Blijkbaar doen ze dat, op budgetgaming.nl ook mensen die hun douanekosten vergoed kregen, dus ja ze vergoeden het! Want ze krijgen best wel wat orders binnen van NL etc. Dus dit doen ze om je niet af te schrikken. Gewoon hun mailen en het wordt opgelost.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LuPo schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:10:
[...]

Dat is nog eens een snelle levering. ;)
Had nog sneller gekund als ik 's ochtends vroeg had besteld.
Toen ik mijn bestelling bij ze plaatste was het daar al rond 20.00 uur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:07
weet er iemand hoe het zit met de policy van play.com als je een item niet toe krijgt:
Het is bij play.com 3 weken geleden verstuurd, maar heb nog niets ontvangen.
Ik heb dit item dan als "missing item" opgegeven en kreeg dan volgende standaard mail toegestuurd:
We are sorry to hear you have not received your Play.com order for :

Red Dead Redemption (with Limited Edition Bonus Content)

In order for us to issue you with a replacement / refund (please delete as appropriate) we require a signed confirmation from you so that an official Royal Mail investigation can take place. Details of your missing item will be sent to Royal Mail as part of our ongoing efforts to ensure that our customers receive the items dispatched to them.

In order to confirm that you have not received the above item please sign this letter below and return it to us at the following address:

Play.com Claims Dept.
PO Box 1159
FREEPOST
BELFAST
BT1 9HG

We aim to review all claims within 3 working days from receipt. Please notify us immediately should the item arrive before you have returned this declaration. Once your claim has been approved we will issue you with a replacement and send a confirmation email.
moet ik deze nu uitprinten en naar het vermeld adres opsturen? En wie betaalt deze postkosten? Of kan dit via electronische weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50
Tom Paris schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:25:
[...]

Ik ben bang dat ik ook slachtoffer ben... 9 september is Halo: Reach verzonden maar heb nog steeds niks binnen :{

Jij al geprobeerd de douane kosten terug te vragen bij Zavvi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Thomaszki schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:09:
[...]

Ik ben bang dat ik ook slachtoffer ben... 9 september is Halo: Reach verzonden maar heb nog steeds niks binnen :{

Bij mij duurde het de laatste keer ook 2.5 week, en dat zonder extra kosten. Dus ik zou nog even rustig afwachten ;)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
Echt balen, F1 2010 is super geprijsd bij ShopTo maar niet op voorraad voor de PC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
scatman schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:01:
weet er iemand hoe het zit met de policy van play.com als je een item niet toe krijgt:
Het is bij play.com 3 weken geleden verstuurd, maar heb nog niets ontvangen.
Ik heb dit item dan als "missing item" opgegeven en kreeg dan volgende standaard mail toegestuurd:

[...]

moet ik deze nu uitprinten en naar het vermeld adres opsturen? En wie betaalt deze postkosten? Of kan dit via electronische weg?
Heb ik ook een keer gehad. Moest de portokosten hiervoor zelf betalen (Freepost is alleen gratis voor mensen in UK -> zelfde als antwoordnummer alleen gratis is voor ons in Nederland). Je moet dus inderdaad het formulier uitprinten invullen, ondertekenen en opsturen.

Het is uiteraard vervelend maar het probleem is dat er mensen misbruik maken van het claimen dat ze niets gehad hebben. Vandaar dat ze deze methode 'verzonnen' hebben. Zodoende hopen ze het onterecht claimen te ontmoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:18
Thomaszki schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:09:
[...]

Ik heb ze woensdagavond meteen gemaild, maar nog geen reactie op gehad...

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50
Tom Paris schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:49:
[...]

Ik heb ze woensdagavond meteen gemaild, maar nog geen reactie op gehad...
Ik heb, blijkbaar net zoals M3rcury, na ruime 2,5 week Halo: Reach eindelijk binnen gekregen :)

Denk dat jij net pech hebt gehad :{

• Daejji
  • Laatst online: 14:00
Net Fifa 2011 besteld bij www.thehut.com voor 36 pond (incl. verzendkosten kom ik op 44 euro)

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33
kun je hem net zo goed bij de mediamarkt of de saturn halen

• Daejji
  • Laatst online: 14:00
Hier in Groningen is hij niet onder de 55 euro te krijgen anders. Leuk dat sommige Mediamarkten of Saturns ze wel voor 44 euro verkopen, maar daar heb ik hier in Groningen niks aan.

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
-Waar besteld: Play.com
-Wanneer besteld: 21-09-2010
-Wanneer verzonden: 22-09-2010
-Wanneer gearriveerd: 29-09-2010

Zoals altijd "redelijk" snelle levering. Althans mijn ervaring dan he :)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
AC2 GOTY Platinum (PS3) €12,94

- zavvi.com
- Besteld: 26/09/2010
- Verzonden: 26/09/2010
- Gearriveerd: 02/10/2010

Voor het eerst binnen een week bij zavvi :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
PlayStation Move+Navigation+Sports Champions (+/- 80 pond incl. verzenden)

-Waar besteld: Amazon.co.uk
-Wanneer besteld: 24-09-2010
-Wanneer verzonden: 27-09-2010
-Wanneer gearriveerd: 29-09-2010

Erg netjes! Amazon blijft toch wel 1 van mijn favorieten, altijd een snelle levering en zeer netjes verpakt.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 02-10-2010 13:58 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

SToRM666 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:57:
Erg netjes! Amazon blijft toch wel 1 van mijn favorieten, altijd een snelle levering en zeer netjes verpakt.
Bij mij ook hoor. Je betaald vaak een paar euro meer, maar dan weet je wel dat je het spul 2 a 3 dagen later in huis hebt!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Prince of Persia: The Forgotten Sands (PS3)

-Waar besteld: Zavvi.com
-Wanneer besteld: 24-09-2010
-Wanneer verzonden: 25-09-2010
-Wanneer gearriveerd: 02-10-2010

Leuk, precies een week vanaf verzending (za-za)! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Dat is mooi als Zavvi nu een stuk sneller is geworden met verzenden :o Zou dat komen omdat ze naar een andere plek zijn verhuist (met het magazijn)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
- play.com
- besteld: 28/9
- verzonden: 29/9
- gearriveerd: 4/10

Vrij normaal behalve dat ik het pakje op straat heb gevonden |:(
Dat was dan een pakje van 10 euro, ik heb gelijktijdig een ander pakje van 50 euro besteld die op dezelfde dag is verzonden maar dat heb ik niet gevonden.
Ik heb zelfs in de voortuin zitten zoeken of het daar niet ergens lag.
Het kan zijn dat het nog komt maar dit is gewoon absurd...
Het wordt steeds erger met die koerierdiensten.

Een paar maanden geleden had ik een paar dingen besteld bij bol.com en de koerier (tnt) belde gewoon aan, liet de pakjes aan de voordeur achter en was meteen weer weg.
Ik had toen 4 DVD boxen besteld, 2 ervan zijn nooit aangekomen maar ik vermoed dat die gewoon werden gejat door voorbijgangers omdat ze letterlijk voor het grijpen lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Crown PS Eye Camera TV Clip (om de PS Eye bovenop je TV te kunnen bevestigen)

-Waar besteld: Amazon.co.uk
-Wanneer besteld: 05-10-2010
-Wanneer verzonden: 05-10-2010
-Wanneer gearriveerd: 09-10-2010

Voor Amazon-begrippen een niet al te vlugge levering. Met name omdat ik 3-4 GBP heb betaald voor de verzending en het dus 4 dagen heeft geduurd. Zavvi levert de laatste tijd ook in 7 dagen voor 0,99 GBP. Hopelijk is Amazon volgende keer dus weer op het oude niveau (2 dagen meestal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
@Twister336 Bellen en klacht indienen, beste is om te proberen een van de lokale teamcoaches aan de lijn te krijgen, die houden er namelijk niet van om klachten binnen te krijgen :)

Als de team coach van die bezorger erachter komt dat ie alles gewoon voor de deur zet dan zal er meestal wel actie ondernomen worden.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco008
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
Leuke deal bij zawi.co.uk, als je twee games pre-orderd duurder dan £60 gebruik dan de code QUIDCO60 en krijg £6 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Rocco008 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:30:
Leuke deal bij zawi.co.uk, als je twee games pre-orderd duurder dan £60 gebruik dan de code QUIDCO60 en krijg £6 korting.
Dat kun je beter in het Algemeen Budget Gaming topic - part 1 even melden. Dit topic gaat meer over levertijden en ervaringen met shops. Niet over aanbiedingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PS Move pakket + Sport Champions eerst bij axelmusic bestelt op 12 september, tot dusver niks anders dan: in backorder, awaiting supply. Kortom, vandaag geannuleerd en bij Amazon.co.uk eenzelfde bestelling gedaan.

Waar besteld: amazon.co.uk
Wanneer besteld: 11-10-2010
Wanneer verzonden: t.b.a.
Verwacht te verzenden: 13-10-2010
Verwachte levertijd: 16 t/m 20-10-2010
Wanneer gearriveerd: t.b.a.
Verzendmethode: super saver delivery, nu ook voor NL mogelijk om gebruik van te maken. Ben wel bereid 10 dagen te wachten, altijd nog beter dan een maand wachten en nog steeds niets hebben.

En ja, ik werk mijn bericht wel bij zodra ie verzonden en echt gearriveerd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Mooi nieuws van amazon.co.uk, nog intressanter om daar te bestellen :)

http://www.nu.nl/internet...dkosten-in-nederland.html

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Daarmee komt amazon wel een stukje hoger op mijn bestelsite lijstje te staan. Voorheen waren de verzendkosten altijd vrij hoog, maar als ze gratis zijn, komt amazon volgens mij nog best wel vaak als 1 van de goedkoopste uit de bus.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Dat is inderdaad echt heel interessant. Meestal zijn ze een stukje goedkoper dan de andere shops in Engeland. Maar door de hoge verzendkosten kom je vaak duurder uit (maar wel snellere levering). Dit zou echt top zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Komt de douane nog om de hoek kijken bij aankopen uit Engeland?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Laatst online: 10:18

-d-

Leo1010 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:20:
Komt de douane nog om de hoek kijken bij aankopen uit Engeland?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Ja en neen.
Als je iets binnen de EU aankoopt dan betaal je gewoon de taksen van dat land aan dat land en dat is inbegrepen in de prijs. En deze regel geld voor alle landen als het aankomt op games of video'.

Er is echter wel een uitzondering als het aankomt op zogeheten ministaten zoals Monaco of de kanaaleilanden. Die zijn niet lid van de EU maar behoren wel tot een EU land zoals onveranderde Engeland. Zie TS voor meer info. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
IStealYourGun schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:30:
[...]
Ja en neen.
Als je iets binnen de EU aankoopt dan betaal je gewoon de taksen van dat land aan dat land en dat is inbegrepen in de prijs. En deze regel geld voor alle landen als het aankomt op games of video'.
Niet helemaal waar volgens mij. Ik weet niet of het nog zo is, maar het is een tijd geweest bij Amazon dat als je iets in de mandje deed, en dan Nederland als bestemming opgaf, dat de prijzen dan iets hoger werden vanwege een verrekening in verschillende BTW tarieven. Je betaalde dan dus niet hetzelfde als de BTW in Engeland.
Er is echter wel een uitzondering als het aankomt op zogeheten ministaten zoals Monaco of de kanaaleilanden. Die zijn niet lid van de EU maar behoren wel tot een EU land zoals onveranderde Engeland. Zie TS voor meer info. ;)
True, maar Amazon zit gewoon in de UK zelf, en niet op de kanaaleilanden.

ofwel, bij Amazon zul je geen naheffing moeten verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
*gaat naar amazon.co.uk*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hierbij een niet zo denderende ervaring met Zavvi:
Eyepet Move Edition (PS3)
- Besteld: 22 september
- Verzonden: 22 september
- Ontvangen: 12 oktober
Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.