Damn, bij zavvi iets besteld, maar niet stilgestaan bij de ijslandse vulkaan! Iemand een idee of de royal air mail ook vertragingen zal oplopen ?
GTA IV EfLC besteld bij Zavvi.
- Waar besteld: Zavvi
- Wanneer besteld: 12 april 2010
- Wanneer verzonden: 13 april 2010
- Wanneer gearriveerd: 19 april 2010
Dikke prima!
- Waar besteld: Zavvi
- Wanneer besteld: 12 april 2010
- Wanneer verzonden: 13 april 2010
- Wanneer gearriveerd: 19 april 2010
Dikke prima!
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
GTA IV EfLC (PS3) besteld bij Zavvi.
Waar besteld: Zavvi
Wanneer besteld: 12 februari 2010 (pre-order)
Wanneer verzonden: 13 april 2010
Wanneer gearriveerd: 19 april 2010
Nice!
Wanneer besteld: 12 februari 2010 (pre-order)
Nice!
Als ik me het goed voor de geest haal staat er vaak 'air mail' op mijn pakketjes, dus dat zal inderdaad wel wat vertraging daardoor oplopen.Dieter schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:57:
Damn, bij zavvi iets besteld, maar niet stilgestaan bij de ijslandse vulkaan! Iemand een idee of de royal air mail ook vertragingen zal oplopen ?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik weet niet of ze vliegen. Ik denk bijna dat het goedkoper en sneller is om het gewoon via een boot op te sturen. Minder controles en goedkoper met grote massa's, zeker op dit soort afstanden waar het qua tijd bijna niets uitmaakt.Dieter schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:57:
Maar ik kan ongelijk hebben. Lees hieronder.
Sandyman538 schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:16:
[...]
Als ik me het goed voor de geest haal staat er vaak 'air mail' op mijn pakketjes, dus dat zal inderdaad wel wat vertraging daardoor oplopen.
Op de bubbelenvelop die ik vandaag heb binnen gekregen staat alleen Royal Mail. Verder niets met stempels of Air Mail, dus zal wel per boot oid gaan.
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Daar ging de vraag juist over...Madje schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:50:
Hint.. geen vliegverkeer de afgelopen 4 dagen.
Dieter schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:57:
Niet helemaal representatief, maar heb even een bubbelenvelop van amazon.co.uk opgezocht en daar staat wel degelijk op 'by air mail'. Maar dat gaat dus over amazon en niet zavvi. Van zavvi kon ik niet meer een envelop vinden.JorisBit schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:34:
Op de bubbelenvelop die ik vandaag heb binnen gekregen staat alleen Royal Mail. Verder niets met stempels of Air Mail, dus zal wel per boot oid gaan.
/edit
En het is verzonden via royal mail.
Ik twijfel nu ook of het airmail of royal mail was. Nu ja, we zullen wel wat geduld oefenen :-)
Even een eerdere quote even aangepast (geen zin in kopiëren/plakken)
.
Maar goed: dit exemplaar is alweer via Marktplaats van de hand gedaan (zonder winst of verlies).
Net iets te laat: kon me niet inhouden en heb hem gister dus via PSN gedownload. Valt ie vandaag op de matGTA IV EfLC (PS3) besteld bij The Hut.
Waar besteld: www.thehut.com
Wanneer besteld: 3 maart 2010 (pre-order)

Maar goed: dit exemplaar is alweer via Marktplaats van de hand gedaan (zonder winst of verlies).
[ Voor 16% gewijzigd door rclahsen op 19-04-2010 19:41 ]
Verwijderd
-Waar besteld: ShopTo.net
-Wanneer besteld: 13 April 2010
-Wanneer verzonden: 14 April 2010
-Wanneer gearriveerd: 19 April 2010
Zelf denk ik dat het pakketje eerder had kunnen aankomen, zo rond de 23ste of 24ste.
Maar door de vulkaan uitbarsting zal dit wel hinder hebben gegeven.
-Wanneer verzonden: 14 April 2010
-Wanneer gearriveerd: 19 April 2010
Zelf denk ik dat het pakketje eerder had kunnen aankomen, zo rond de 23ste of 24ste.
Maar door de vulkaan uitbarsting zal dit wel hinder hebben gegeven.
Doctor Who Series 1-4 DVD Box Set
-Waar besteld: Zavvi.com
-Wanneer besteld: 5 april
-Wanneer verzonden: 12 april
- Wanneer gearriveerd: 20 april
Ik heb de 13e iets besteld bij zavvi, is nog niet binnen, dus we wachten gewoon geduldig afDieter schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:09:
Ik twijfel nu ook of het airmail of royal mail was. Nu ja, we zullen wel wat geduld oefenen :-)
No signature required.
Op de Zavvi-zending die ik vandaag ontving zat een prachtige, blauwe airmail-sticker.Dieter schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:09:
Nochthans ... is vandaag binnengekomen!!
YaY
YaY
Is er een game-serie gemaakt van Doctor WhoBamSlam_ schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:19:
Doctor Who Series 1-4 DVD Box Set
The devil is in the details.
Batman Arkham Asylum besteld bij Amazon.co.uk
Besteld: 19 april
Verzonden: 19 april
Ontvangen: 21 april
Geweldig snel dus
Besteld: 19 april
Verzonden: 19 april
Ontvangen: 21 april
Geweldig snel dus

PSN: Bellerophon-
Neen, maar ik vond het evengoed interessant om deze bestelling in dit topic te vermelden.
Edit: overigens zitten er wel vier nieuwe Doctor Who videogames in de pipeline.
[ Voor 28% gewijzigd door BamSlam_ op 21-04-2010 14:24 ]
Eindelijk is mijn bestelling binnen. Borderlands.
-Waar besteld: Zavvi
-Wanneer besteld:9 maart 2010
-Wanneer verzonden:14 april 2010
-Wanneer gearriveerd: 22 april 2010
-Wanneer besteld:9 maart 2010
apollo13
GTA IV EfLC (PC) pre-order
-Wanneer besteld:7 maart 2010
Zat een By Airmail stikker op, dus die zal wel ergens op het vliegveld hebben gelegen.
Ik zie overigens dat ze vanaf Guernsey versturen en niet vanuit het vasteland van Engeland.
-Wanneer besteld:7 maart 2010
Zat een By Airmail stikker op, dus die zal wel ergens op het vliegveld hebben gelegen.
Ik zie overigens dat ze vanaf Guernsey versturen en niet vanuit het vasteland van Engeland.
Weer 2 bestellingen:
Waar: amazon.co.uk
Wanneer besteld: 16 april
Wanneer verzonden: 16 april
Wanneer gearriveerd: 20 april
Zit dus nog een weekend + aswolk tussen, zeer snel.
Waar: zavvi.com
Wanneer besteld: 13 april
Wanneer verzonden: 13 april
Wanneer gearriveerd: 22 april
9 dagen, vrij lang voor zavvi, maar had natuurlijk met de aswolk te maken.
Waar: amazon.co.uk
Wanneer besteld: 16 april
Wanneer verzonden: 16 april
Wanneer gearriveerd: 20 april
Zit dus nog een weekend + aswolk tussen, zeer snel.
Wanneer besteld: 13 april
Wanneer verzonden: 13 april
9 dagen, vrij lang voor zavvi, maar had natuurlijk met de aswolk te maken.
Wanneer besteld: 6 april
Wanneer verzonden: 13 april (weet niet waarom eea zo lang duurde)
Met een mooie airmail sticker erop dus ik weet waar hij een week heeft gelegen
Wanneer besteld: 6 april
Wanneer verzonden: 13 april (weet niet waarom eea zo lang duurde)
Met een mooie airmail sticker erop dus ik weet waar hij een week heeft gelegen
Eindelijk is mijn bestelling binnen. Borderlands.
-Waar besteld: Zavvi.
-Wanneer besteld:9 maart 14 maart 2010
-Wanneer gearriveerd: 22 april 23 april 2010
5 euro meer betaald en een dag langer moeten wachten bij dezelfde sent date.......oh well
Better late then never
-Waar besteld: Zavvi.
-Wanneer besteld:9 maart 14 maart 2010
-Wanneer gearriveerd: 22 april 23 april 2010
5 euro meer betaald en een dag langer moeten wachten bij dezelfde sent date.......oh well
Better late then never
10 second ninja DONE
Waar besteld: play.com
Wanneer besteld: 18 april
Wanneer verzonden: 19 april
Wanneer gearriveerd: 26 april
Wanneer besteld: 18 april
Wanneer verzonden: 19 april
Wanneer gearriveerd: 26 april
Hier in Singapore gekocht:
Heavy Rain - Regio 3 Chinese + English @ 65 SGD = 36 EUR
PixelJunk Blu Ray ver. Regio 3 Chinese + English @ 30 SGD = 17 EUR

En bij MyMemory.co.uk heb ik nog Planet 51 PS3 besteld voor 6,60 GBP (code APRIL5MM).
Heavy Rain - Regio 3 Chinese + English @ 65 SGD = 36 EUR
PixelJunk Blu Ray ver. Regio 3 Chinese + English @ 30 SGD = 17 EUR

En bij MyMemory.co.uk heb ik nog Planet 51 PS3 besteld voor 6,60 GBP (code APRIL5MM).

Lekker!
Wanneer besteld: 19 april
Wanneer verzonden: 22 april
Wanneer gearriveerd: 29 april
Tevreden.
Tevreden.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
-Waar besteld: TheHut.com
-Wanneer besteld: 19 april
-Wanneer verzonden: 20 april
-Wanneer gearriveerd: 27 april
-Wanneer besteld: 19 april
-Wanneer verzonden: 20 april
-Wanneer gearriveerd: 27 april
Ik heb hem helaas nog steeds niet gehad van zavvi 13 april verzonden.LuPo schreef op donderdag 29 april 2010 @ 17:15:
Tevreden.
Even contact met ze opgenomen en ik moet tot 13 mei wachten, als hij er dan niet is zetten ze mijn pakketje op "lost"
Wordt vervolgd!
No signature required.
Zit je de laatste 10 pagina's aan het ingeven, krijgen we dit.Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:09:
Ik heb het idee dat de lijstjes zo goed werken dat de TS het niet meer bij kan houden![]()
Misschien wordt het tijd voor het maken van een site waar je drie dingen invoert: waar, wanneer verzonden en wanneer geleverd. Als daar dan een dynamisch plaatje uitkomt die de actuele levertijd aangeeft is het voor de TS minder werk
Nog leuker is een grafiek die ook de levertijd tegen de laatste maanden afzet.
Maar goed, complimenten voor het invullen van de tabel

Alle data zit er (eindelijk) in en ga deze dus ASAP online gooien, misschien lukt het deze avond/namiddag nog.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ziet er goed uit, drukte nog op de knop buy me a coffee, maar was vergeten dat het een plaatje was
Niet te erg op de copyright stuff zien en die buy me a coffee. Dat laatste is voor mensen die teveel cash hebben. 
http://tweakers.stijn-dhaese.be/
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Met de kans om weer een domme opmerking te maken: is het mogelijk voor mensen om zelf hun bestelling in te voeren?IStealYourGun schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:24:
Niet te erg op de copyright stuff zien en die buy me a coffee. Dat laatste is voor mensen die teveel cash hebben.
Nog niet...
Misschien dat dit er ooit wel eens komt voor de top posters, lijkt me niet slim om het toegankelijk te maken voor iedereen.
Misschien dat dit er ooit wel eens komt voor de top posters, lijkt me niet slim om het toegankelijk te maken voor iedereen.
Erg mooi!IStealYourGun schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:39:
Nog niet...
-Waar besteld: ZavviM3rcury schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 09:39:
[...]
Ik heb hem helaas nog steeds niet gehad van zavvi 13 april verzonden.
Even contact met ze opgenomen en ik moet tot 13 mei wachten, als hij er dan niet is zetten ze mijn pakketje op "lost"
Wordt vervolgd!
-Wanneer verzonden: 13 April 2010
-Wanneer gearriveerd: 1 Mei 2010
18 dagen in totaal dus.
No signature required.
EDIT: Aangepast voor Sandyman538 (en voor het topic).
[ Voor 84% gewijzigd door jeka op 04-05-2010 15:52 ]
FCG
Dit topic gaat niet echt over vakantie's maar over websites waar je het beste je games kunt importeren. Dit is dan natuurlijk ook een vraag waar je neem ik aan niet een serieus antwoord op kunt verwachten. Je kunt zelf wat research doen en je ervaringen posten. Anders krijgen we hier straks alleen maar vragen in de trant van 'waar kan ik dit spel het goedkoopste krijgen nu?', en dat leest niet erg prettig.jeka schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:32:
Iemand tips waar ik het beste deze zomer Red dead redemption (PS3) kan kopen?
Ik kom in: -Londen
- Singapore
- Sydney
- Auckland.
Weet alleen niet waar ik het zal halen.
Waar kom je in Singapore? Kijk voor de betere prijzen eens bij Game 2000 in Queensway shopping centre, schuin tegenover IKEA Alexandra. Begane grond, outlet #01-34. Ik heb er voor 65 SGD mijn Heavy Rain gekocht. In Funan en Sim Lim heb je meer keus, maar vaak betaal je daar meer. Voor de echte tweaker is Sim Lim natuurlijk wel dé plek om je een paar uurtjes te vermaken. Álle gadgets zijn er te koop.
Australië is een no go wat betreft games. Ik ben zelf vorige week in Melbourne geweest, maar daar liggen de prijzen hoger dan in Nederland.
Australië is een no go wat betreft games. Ik ben zelf vorige week in Melbourne geweest, maar daar liggen de prijzen hoger dan in Nederland.
Lekker!
Vandaag bij videogameplus gehaald:
Heavy rain (preplayed)
Demon souls
+/- 80 euro incl verzend kosten
Zijn vandaag ook verzonden dus hopen dat ze er volgende week zijn.
Heavy rain (preplayed)
Demon souls
+/- 80 euro incl verzend kosten
Zijn vandaag ook verzonden dus hopen dat ze er volgende week zijn.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Is het een idee om bij de waarschuwings tekst ook te vermelden
- wat besteld?
Ik vond dit topic namelijk best interesant om op die manier leuke games te kunnen 'her'ontdekken en dan vaak dus ook nog voor een gunstige prijs.
En het is imho ook nog is relevant voor de levertijd (zie een oudere post van me in dit topic).
- wat besteld?
Ik vond dit topic namelijk best interesant om op die manier leuke games te kunnen 'her'ontdekken en dan vaak dus ook nog voor een gunstige prijs.
En het is imho ook nog is relevant voor de levertijd (zie een oudere post van me in dit topic).
10 second ninja DONE
Wel, het is natuurlijk niet zichtbaar allemaal maar bij het verzamelen van de data neem ik ook het artikel er bij als dat er bij staat. Voor mij is het geen vereiste maar het is natuurlijk altijd leuk. Hoe meer info hoe beter, het is niet de bedoeling dat dit nu een "enkele posten als je besteld hebt" topic word.
Excuses,IStealYourGun schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:34:
Wel, het is natuurlijk niet zichtbaar allemaal maar bij het verzamelen van de data neem ik ook het artikel er bij als dat er bij staat. Voor mij is het geen vereiste maar het is natuurlijk altijd leuk. Hoe meer info hoe beter, het is niet de bedoeling dat dit nu een "enkele posten als je besteld hebt" topic word.
Zal opnieuw posten als het binnen is met relevante informatie
Handig topic met al die links, willen natuurlijk niet dat het gesloten word door mijn nutteloze posts
Dude wat mij betreft is jouw post nuttiger dan 'besteld dan, ontvangen dan'. Tuurlijk gemiddelde levertijd is zeer interresant. Maar wat ik al eerder postte, ik vind het juist leuk om te zien wat (en het liefste spel of film en dan formaat of dvd/br), tegen welke prijs en waar men besteld.Xentor schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 01:06:
[...]
Excuses,
Zal opnieuw posten als het binnen is met relevante informatie.
Handig topic met al die links, willen natuurlijk niet dat het gesloten word door mijn nutteloze posts
10 second ninja DONE
+1Sagat schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 06:33:
[...]
Dude wat mij betreft is jouw post nuttiger dan 'besteld dan, ontvangen dan'. Tuurlijk gemiddelde levertijd is zeer interresant. Maar wat ik al eerder postte, ik vind het juist leuk om te zien wat (en het liefste spel of film en dan formaat of dvd/br), tegen welke prijs en waar men besteld.
Ik denk dat Xentor mij niet goed heeft verstaan. Voor mij is die data handig om aan te vullen, maar dit topic is nog steeds de bedoeling om ervaringen te delen. Dus post er maar op los.
Overigens, als mensen een PCGameplay.com abbo hebben en in hun winkel wil bestellen. Niet doen, al 3 keer besteld en nog maar 1 keer een goede ervaring mee gehad. Laatste 2 games had ik op 31 maart besteld. Eerste was na een week binnen de andere niet, ondanks binnenlandse post. Na 14 dagen voor de eerste keer gemaild, kreeg snel antwoord dat er leveringsproblemen waren met de 2e game en dat het nog een week kon duren. Zeer leuk dat ze geen status update (zelfs niet van de betaling) doen. Een dikke week later dan toch iets ontvangen... de verkeerde. -_-
Gemaild, en antwoord gekregen dat ik eerst die game moest terug sturen en dat ze dan zo snel mogelijk het correcte artikel zouden opsturen. Kosten om het terug zenden worden terug gestort, maar ik vraag of dit zou overeenkomen met de port kosten die ik moest betalen (€10 voor 3 postzegels en een envelop, reële kost onder de 3 euro)
Even een kritische noot over TheHut.com. Vanaf vandaag is er een discount code beschikbaar van 10% (code is: MM10). Maar nu blijkt dat de prijzen van heel veel games (enorm) zijn verhoogd tussen gisteren en vandaag, waardoor de discount code min of meer in het niet valt. Om een voorbeeld te geven
NFS: Shift
kostte gisteren: €21,52
kost nu: €27,43
kost met discount: €24,69
Dat is nog steeds 3,17 duurder dan gisteren...
Zo zijn er meer, zelfs platinum, games in prijs verhoogd. Dan kun je je nog afvragen "zijn de prijzen dan niet bij alle winkels verhoogd". Wisselend, bij zavvi.com kun je NFS nog steeds voor 21,95 krijgen.
Bottom line. Ik vind het een beetje raar dat je wel 10% korting kunt krijgen maar dat ze ondertussen wel (bijna) alle prijzen verhoogd hebben. Zo kan ik ook korting geven!
(alle prijzen zijn exclusief verzend kosten)
Zo zijn er meer, zelfs platinum, games in prijs verhoogd. Dan kun je je nog afvragen "zijn de prijzen dan niet bij alle winkels verhoogd". Wisselend, bij zavvi.com kun je NFS nog steeds voor 21,95 krijgen.
Bottom line. Ik vind het een beetje raar dat je wel 10% korting kunt krijgen maar dat ze ondertussen wel (bijna) alle prijzen verhoogd hebben. Zo kan ik ook korting geven!

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Wees wel voorzichtig. De euro is waanzinnig aan het kelderen en dat zou ook iets kunnen betekenen.
2010 Fifa World Cup - PS3 is ongewijzigd qua prijs, dat dan weer wel. Maar ook de prijzen in ponden zijn hoger dan gisteren....
Overigens is de koers wijziging tussen gisteren en vandaag als volgt GBP/EUR -1.421 % (bron) en volgens mij is daar mee de stijging van €21,52 naar €27,43 (=+5,91 is circa stijging van 27%) niet te verklaren... ben niet zo heel goed in rekenen overigens
Overigens is de koers wijziging tussen gisteren en vandaag als volgt GBP/EUR -1.421 % (bron) en volgens mij is daar mee de stijging van €21,52 naar €27,43 (=+5,91 is circa stijging van 27%) niet te verklaren... ben niet zo heel goed in rekenen overigens
[ Voor 54% gewijzigd door ThePrutser op 07-05-2010 13:48 ]
kneuzen@ game.co:
na een dikke maand nog steeds geen BFBC1 en bioshock2 binnen, ik mailen: kon kiezen voor refund of herzending. ik koos voor bioshock 2 herzending, BFBC1 refund. nog eens gemaild: is dat goed gegaan aangezien ik mn twijfels had of ze t niet andersom hadden gedaan: nee hoor, alles komt goed.
en wat krijg ik gister in de bus? BFBC1. soms ga je twijfelen aan de zin van importgames, dit schiet echt niet op zeg!
overigens geen incident, play.com ook al vaak dingen niet gekregen of maar deels, ik wacht nu al dik 2 maanden op singstar mics. bizar gewoon.
na een dikke maand nog steeds geen BFBC1 en bioshock2 binnen, ik mailen: kon kiezen voor refund of herzending. ik koos voor bioshock 2 herzending, BFBC1 refund. nog eens gemaild: is dat goed gegaan aangezien ik mn twijfels had of ze t niet andersom hadden gedaan: nee hoor, alles komt goed.
en wat krijg ik gister in de bus? BFBC1. soms ga je twijfelen aan de zin van importgames, dit schiet echt niet op zeg!
overigens geen incident, play.com ook al vaak dingen niet gekregen of maar deels, ik wacht nu al dik 2 maanden op singstar mics. bizar gewoon.
[ Voor 14% gewijzigd door knuppelhout op 07-05-2010 13:47 ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Vandaag Assassin's Creed 2 binnen gekregen van Blahdvd. Echt ongekend hoe snel die leveren 
-Waar besteld: Blahdvd
-Wanneer besteld: 3 mei 2010
-Wanneer verzonden: 4 mei 2010
-Wanneer gearriveerd: 7 mei 2010
Het spel zat ook verpakt in een heel stevig kartonnen doosje.
Kwa levertijd en manier van verpakken is dit nu samen met amazon.co.uk toch wel mijn favoriete site om te bestellen.
-Waar besteld: Blahdvd
-Wanneer besteld: 3 mei 2010
-Wanneer verzonden: 4 mei 2010
-Wanneer gearriveerd: 7 mei 2010
Het spel zat ook verpakt in een heel stevig kartonnen doosje.
Kwa levertijd en manier van verpakken is dit nu samen met amazon.co.uk toch wel mijn favoriete site om te bestellen.
[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 07-05-2010 17:40 ]
PSN id: NL_SToRM
Dit spelletje heeft MyMemory inderdaad ook al eens geflikt bij zo'n 10% actie. Ik had het hier toen ook aangekaart maar niemand die er echt op reageerde. Ik was toen echter al een halve week aan het wachten op een spel omdat ik wist dat de 10%-korting eraan kwam. Die ging vrolijk de dag vóór de actie omhoog in prijs!ThePrutser schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:19:
Even een kritische noot over TheHut.com. Vanaf vandaag is er een discount code beschikbaar van 10% (code is: MM10). Maar nu blijkt dat de prijzen van heel veel games (enorm) zijn verhoogd tussen gisteren en vandaag, waardoor de discount code min of meer in het niet valt. Om een voorbeeld te geven
Bottom line. Ik vind het een beetje raar dat je wel 10% korting kunt krijgen maar dat ze ondertussen wel (bijna) alle prijzen verhoogd hebben. Zo kan ik ook korting geven!![]()
Dus ik kijk hier inderdaad niet van op. Beter maar gewoon kopen in de Mega Monday (Zavvi) of op PlayStation Day (TheHut). Dan is het vaak een stuk voordeliger (natuurlijk want zij kiezen de aanbiedingen). Met 10%-actie kun jij zelf bepalen waarop je korting wilt.
Reactie van TheHut:
Hoe ik er trouwens ben achter gekomen:
Ik wilde al een tijdje NFS Shift aanschaffen en opzich vond ik 21 euro een goede prijs. Toen kwam ik de 10% kortings actie tegen en dacht meteen "nog eens 2 euro van 21 euro af maakt 19 euro, nog betere deal". Ik ging meteen naar thehut.com en kreeg de deksel op mijn neus, de prijs was aanzienlijk verhoogd naar 27 euro. Ik heb meteen gekeken of er misschien andere spellen, die ook op mijn wish list staan, waren waarbij ik wel voordeel had van de discount. Bleek dus dat alle prijzen verhoogd waren, I was not amused
Uiteindelijk heb ik NFS bij zavvi.com aangeschafd. Zodra levertijd bekend is zal ik het (weer) posten, voor de stats
Lekker dood doener. Wel erg toevallig dat de prijzen zijn verandert terwijl er een korting komt. Heb zo'n vermoeden dat de prijzen niet omlaag zullen gaan zolang de actie actief is.... ga het toch in de gaten houden en ze het voordeel van de twijfel gunnen, hoewel ik nu nog niks ga aanschaffen aangezien de prijzen mijn inziens te hoog zijn.Hello Erik
Thank you for your message.
Our prices are subject to change on a daily basis, this is due to how much we get them from the supplier.
I am sorry if you do not feel happy about this.
Regards
Michael
Hoe ik er trouwens ben achter gekomen:
Ik wilde al een tijdje NFS Shift aanschaffen en opzich vond ik 21 euro een goede prijs. Toen kwam ik de 10% kortings actie tegen en dacht meteen "nog eens 2 euro van 21 euro af maakt 19 euro, nog betere deal". Ik ging meteen naar thehut.com en kreeg de deksel op mijn neus, de prijs was aanzienlijk verhoogd naar 27 euro. Ik heb meteen gekeken of er misschien andere spellen, die ook op mijn wish list staan, waren waarbij ik wel voordeel had van de discount. Bleek dus dat alle prijzen verhoogd waren, I was not amused

Uiteindelijk heb ik NFS bij zavvi.com aangeschafd. Zodra levertijd bekend is zal ik het (weer) posten, voor de stats
Hmmz korte vraag en wellicht kan iemand die zo beantwoorden: Is het bij thehut.com niet mogelijk om meerdere discountcodes in te voeren ?
@ThePrutser;
Zavvi is een onderdeel van TheHut iirc -leuk weetje
..
Overigens wacht ik al twee weken totdat zavvi eens DBZ Raging Blast (XBOX360) naar mij wilt verzenden..:\
Staat op 3 days, helaas tóch niet in stock.
Zavvi is een onderdeel van TheHut iirc -leuk weetje
Overigens wacht ik al twee weken totdat zavvi eens DBZ Raging Blast (XBOX360) naar mij wilt verzenden..:\
Staat op 3 days, helaas tóch niet in stock.
Cities XL
Waar: Play.com (Partner: startupmedia)
Besteld: 3/05/2010 10:34
Verzonden: 4/05/2010 18:23 (Please allow 6-7 days delivery.)
Ontvangen: 7/05/2010

Waar: Play.com (Partner: startupmedia)
Besteld: 3/05/2010 10:34
Verzonden: 4/05/2010 18:23 (Please allow 6-7 days delivery.)
Ontvangen: 7/05/2010

Als dat zo is, dan vind ik de discount actie nog verdachter en misleidender vooral met de reactie van TheHut er bij. Dan vraag ik mij af "Waarom is NFS bij TheHut dan 27 euro en bij Zavvi 21 euro, terwijl zavvi een onderdeel is van TheHut..."Rylo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 01:01:
@ThePrutser;
Zavvi is een onderdeel van TheHut iirc -leuk weetje..
Update
Heb het gecontroleerd en de prijzen bij zavvi.com zonder korting(!!) zijn veelal lager dan bij thehut.com met 10% korting!! Als je iets wil kopen, kijk eerst bij zavvi.com of het daar niet gewoon goedkoper is dan bij thehut.com met korting.
Update 2
Ohja, the discount code was alleen afgelopen weekend geldig.... neemt niet weg dat zavvi nog steeds goedkoper is
[ Voor 31% gewijzigd door ThePrutser op 10-05-2010 10:54 ]
Het zijn zusterbedrijven.. de ene is geen onderdeel van de ander ofzo.
OT: 25 April besteld bij Zavvi
26 April verzonden
8 Mei ontvangen
26 April verzonden
8 Mei ontvangen
Hoe dan ook kan het nooit even kwaad om bij beide te kijken waar een spel het goedkoopste is. Het is een kleine moeite en soms scheelt het maar liefst 9 pence.Il 2 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:31:
Het zijn zusterbedrijven.. de ene is geen onderdeel van de ander ofzo.
26 April verzonden
8 Mei ontvangen
Wie het kleine niet eert
-Waar besteld: videogameplus.ca
-Wanneer besteld: 05-05-2010
-Wanneer verzonden: 05-05-2010
-Wanneer gearriveerd: 10-05-2010
-Wat besteld: Heavy rain en Demon souls
-Prijs : +/- 80 euro incl verzendkosten
Lekker snel 5 dagen
incl weekend
-Wanneer besteld: 05-05-2010
-Wanneer verzonden: 05-05-2010
-Wanneer gearriveerd: 10-05-2010
-Wat besteld: Heavy rain en Demon souls
-Prijs : +/- 80 euro incl verzendkosten
Lekker snel 5 dagen
-Wat besteld: 2010 FIFA World Cup (PS3)
-Waar besteld: TheHut
-Wanneer besteld: 30 april
-Wanneer verzonden: 30 april
-Wanneer gearriveerd: 10 mei
Zeer mooie aankoop voor £30,92 incl. verzenden met de discountcode FIFA5.
(Ik heb net nog even gecheckt, de code werkt helaas niet meer)
-Waar besteld: TheHut
-Wanneer besteld: 30 april
-Wanneer verzonden: 30 april
-Wanneer gearriveerd: 10 mei
Zeer mooie aankoop voor £30,92 incl. verzenden met de discountcode FIFA5.
(Ik heb net nog even gecheckt, de code werkt helaas niet meer)
[ Voor 12% gewijzigd door SR8 op 10-05-2010 16:18 ]
Goh... de prijzen bij thehut.com zijn weer "normaal" nu de MM10 discount voorbij is. Aaarg, ik kots van dat soort misleidende kortingsacties.
Ik ben er niet in getrapt, maar ik ben wel extra op mijn hoede nu!

Ik denk dat je je er niet zo druk over moet maken. Gewoon webwinkels in de gaten houden voor games, je bent nog steeds goedkoper uit dan in de winkel in Nederland. En dan de keuze maken om een spel wel of niet te kopen voor een bepaald bedrag. Je dacht dat zulk soort dingen in Nederlandse winkels niet plaatsvinden? Ik zou zeggen, geniet van het game importeren, maar om nou te zeggen dat je ergens niet bent ingetrapt omdat een webwinkel de prijzen een paar euro omhoog gooit met een kortingsactie gaat misschien wat ver...ThePrutser schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:50:
Goh... de prijzen bij thehut.com zijn weer "normaal" nu de MM10 discount voorbij is. Aaarg, ik kots van dat soort misleidende kortingsacties.![]()
Ik ben het volledig met ThePrutser eens. Want waarom gaan ze dan een kortingsactie houden? Het is nu dus puur voor eigen gewin. Want ze gooien de prijzen een dag ervoor omhoog (dus mét korting zijn de prijzen gelijk als de dag ervoor), maar er wordt meer verkocht door de actie dus de omzet en winst gaan omhoog.Sandyman538 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:57:
[...]
Ik denk dat je je er niet zo druk over moet maken. Gewoon webwinkels in de gaten houden voor games, je bent nog steeds goedkoper uit dan in de winkel in Nederland. En dan de keuze maken om een spel wel of niet te kopen voor een bepaald bedrag. Je dacht dat zulk soort dingen in Nederlandse winkels niet plaatsvinden? Ik zou zeggen, geniet van het game importeren, maar om nou te zeggen dat je ergens niet bent ingetrapt omdat een webwinkel de prijzen een paar euro omhoog gooit met een kortingsactie gaat misschien wat ver...
Wie wordt er beter van? TheHut. Derhalve vind ik op deze manier een kortingsactie doen gewoon verwerpelijk. Zou de MediaMarkt eens moeten proberen. Dan zou er gelijk een heel groot "MediaMarkt Bash-topic" worden geopend. Maar nu weten we in ieder geval dat TheHut én MyMemory zulke praktijken aanhangen. Ik ben in ieder geval op mijn hoede bij komende acties. Zoals eerder gezegd vind ik de PlayStation Day (van TheHut) en Mega Monday (van Zavvi) vele malen beter.
Het is natuurlijk wel zo dat je gewoon zelf goed moet blijven kijken. Soms is een spel namelijk niet verhoogd en is de kortingsactie wèl van toepassing. Maar dat is slechts in uitzonderingsgevallen zo. Het gros van de (populaire) games gaan gewoon in prijs omhoog.
Ik had het nog nooit eerder mee gemaakt danwel opgemerkt. Nu ik dat wel heb, denk ik wel 2 keer na voordat ik op een kortingsactie in ga. Voor mijn gevoel ben ik niet in het misleidende lokkertje getrapt, dat vind ik persoonlijk niet te ver gaan.Sandyman538 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:57:
[...]
Ik denk dat je je er niet zo druk over moet maken. Gewoon webwinkels in de gaten houden voor games, je bent nog steeds goedkoper uit dan in de winkel in Nederland. En dan de keuze maken om een spel wel of niet te kopen voor een bepaald bedrag. Je dacht dat zulk soort dingen in Nederlandse winkels niet plaatsvinden? Ik zou zeggen, geniet van het game importeren, maar om nou te zeggen dat je ergens niet bent ingetrapt omdat een webwinkel de prijzen een paar euro omhoog gooit met een kortingsactie gaat misschien wat ver...
Natuurlijk ben ik blij met de import, want het is vele malen goedkoper dan de Nederlandse winkels (waarom eigenlijk?). Maar ik vind dit soort stunts gewoon not-done.
[ Voor 8% gewijzigd door ThePrutser op 11-05-2010 10:31 ]
Het is een bedrijf, geen sociale instelling.LuPo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:30:
[...]
Ik ben het volledig met ThePrutser eens. Want waarom gaan ze dan een kortingsactie houden? Het is nu dus puur voor eigen gewin.

Ik denk dat je gewoon moet zoeken naar games, en wil jij een bepaalde prijs er voor betalen dan koop je het. Het op de euro bijhouden voordat je iets aanschaft en dan 'boos' worden als ze vlak voor een algehele kortingsactie de prijzen omhoog gooien. Als je daardoor meer verkoopt, omdat andere mensen dit niet door hebben is het toch gewoon slim. En zoals gezegd, als jij elke dag alle prijzen bij een willekeurige elektronicazaak bijhoudt, zul je ook zien dat de prijzen schommelen en dat het best wel voorkomt dat een prijs een klein beejte omhoog gaat voordat er een mooie '10% korting op alles' actie komt.
Dat is standaard bij de mediamarktLuPo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:30:
[...]
Wie wordt er beter van? TheHut. Derhalve vind ik op deze manier een kortingsactie doen gewoon verwerpelijk. Zou de MediaMarkt eens moeten proberen. Dan zou er gelijk een heel groot "MediaMarkt Bash-topic" worden geopend. Maar nu weten we in ieder geval dat TheHut én MyMemory zulke praktijken aanhangen. Ik ben in ieder geval op mijn hoede bij komende acties. Zoals eerder gezegd vind ik de PlayStation Day (van TheHut) en Mega Monday (van Zavvi) vele malen beter.
[...]

[This space is for rent]
Een beetje OK, maar 27%? Bedrijfstechnisch: slim, dat klopt. Klanttechnisch: misleidend. Ze geven namelijk opzettelijk indruk goedkoper te zijn dan normaal terwijl ze dat niet zijn. Aangezien ik in dit geval de klant ben en niet het bedrijf, ja dan vind ik dat niet leuk (boos is weer een te groot woord).Sandyman538 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:45:
[...]
Het is een bedrijf, geen sociale instelling.![]()
Ik denk dat je gewoon moet zoeken naar games, en wil jij een bepaalde prijs er voor betalen dan koop je het. Het op de euro bijhouden voordat je iets aanschaft en dan 'boos' worden als ze vlak voor een algehele kortingsactie de prijzen omhoog gooien. Als je daardoor meer verkoopt, omdat andere mensen dit niet door hebben is het toch gewoon slim. En zoals gezegd, als jij elke dag alle prijzen bij een willekeurige elektronicazaak bijhoudt, zul je ook zien dat de prijzen schommelen en dat het best wel voorkomt dat een prijs een klein beejte omhoog gaat voordat er een mooie '10% korting op alles' actie komt.
Heb je zelf een bedrijf wat dit soort slimmigheden toepast?
Nee, maar zoals hierboven al aangegeven ook bij andere winkels gebeurt het, alleen valt het dan minder op omdat je de prijzen niet 24/7 bij kunt houden, vandaar.ThePrutser schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:40:
Heb je zelf een bedrijf wat dit soort slimmigheden toepast?
Het is gewoon slim, mensen kopen iets eerder als het in de aanbieding is, terwijl het geen dubbeltje goedkoper is dan de week ervoor toen het niet in de aanbieding was. Jij bent waarschijnlijk 1 van de weinigen die hier niet in tuint, maar uiteindelijk toch het spel wel zal kopen omdat het nog steeds goedkoper is dan in de winkel.
En de beroemde kleine lettertjes, ik was al tijden op zoek naar een andere tv toen er ook een mediamarkt actie kwam. Maar ja hoor, de tv die ik wilde was uitgesloten van de kortings actie.PoweRoy schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:05:
[...]
Dat is standaard bij de mediamarktBTW terug 'actie' gaat eerst de prijs van de producten een stuk omhoog. Dit wordt vaak genoeg toegepast. Om je daar nu druk over te maken
Maar goed, genoeg off topic voor nu.
10 second ninja DONE
-Wat besteld: NFS: Shift
-Waar besteld: zavvi.com
-Wanneer besteld: 7 mei
-Wanneer verzonden: 7 mei
-Wanneer gearriveerd: 12 mei
Mijn snelste aflevering ooit bij zavvi, met weekend er tussen. Normaal moet ik minimaal 10 dagen wachten zelfs met producten die op voorraad waren. Deze is dus erg rap. Very nice zavvi!
-Wanneer besteld: 7 mei
-Wanneer verzonden: 7 mei
-Wanneer gearriveerd: 12 mei
Mijn snelste aflevering ooit bij zavvi, met weekend er tussen. Normaal moet ik minimaal 10 dagen wachten zelfs met producten die op voorraad waren. Deze is dus erg rap. Very nice zavvi!
Vul dit ook even in voor kammerraad die had heeft geen tweakers account. Misschien intressant wat lever tijden zijn.
-Waar besteld: Videogameplus.ca
-Wanneer besteld: 7 Mei
-Wanneer verzonden: 7 Mei
-Wanneer gearriveerd: 12 Mei
-Wat besteld: Demons Souls
-Prijs: +/- 42 euro incl verzendkosten
-Waar besteld: Videogameplus.ca
-Wanneer besteld: 7 Mei
-Wanneer verzonden: 7 Mei
-Wanneer gearriveerd: 12 Mei
-Wat besteld: Demons Souls
-Prijs: +/- 42 euro incl verzendkosten
Ben inmiddels sinds 19 april aan het wachten op de GTA4 uitbreiding voor de PS3. Moet bij gamehubs vandaan komen. Die gasten zijn overigens wel erg rap met reageren op mail, maar vooralsnog dus nog steeds niets binnen en al die irritante feestdagen helpen ook al niet.
Ah iemand die in het zelfde schuitje zit als ik, mijn brievenbus was onlangs opengebrokenFrank2006 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:15:
Ben inmiddels sinds 19 april aan het wachten op de GTA4 uitbreiding voor de PS3. Moet bij gamehubs vandaan komen. Die gasten zijn overigens wel erg rap met reageren op mail, maar vooralsnog dus nog steeds niets binnen en al die irritante feestdagen helpen ook al niet.

Die aswolk vertraagt dan wel héél ergHi mate,
We have called our local post to check the status of your package. Based on their explanation, it is because of the volcano issue. So all the flight has been stopped in Europe. And this is the cause of delay. By the way, the package shall arrive to you within next week time. Please update us once you have received your package.
If you have any enquiries, please do not hesitate to contact us.
Thank you.
Asus Zenbook i7 256gb
Wow, dit is echt bizar. Ik heb bij Amazon.co.uk Alan Wake Limited Edition en nog wat andere dingen besteld. Het is woensdagavond verzonden, maar er zat natuurlijk ook nog hemelvaart tussen. De officiële release was gisteren. Het is vandaag al bezorgd!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ik ben het gewend van Amazon. Ik heb de verzending altijd binnen 2 werkdagen na verzending. Overigens geld dat ook voor blahdvd.co.uk (2 - 3 dagen) .Hoedje schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:54:
Wow, dit is echt bizar. Ik heb bij Amazon.co.uk Alan Wake Limited Edition en nog wat andere dingen besteld. Het is woensdagavond verzonden, maar er zat natuurlijk ook nog hemelvaart tussen. De officiële release was gisteren. Het is vandaag al bezorgd!
Ben lekker veel aan het importeren laatste tijd 
Infamous
- Waar besteld: game.co.uk
- Wanneer besteld: 10 mei 2010
- Wanneer verzonden: 10 mei 2010
- Wanneer gearriveerd: 15 mei 2010
Final Fantasy XIII
- Wanneer besteld: 11 mei 2010
- Wanneer verzonden: 11 mei 2010
Misschien vragen sommige zich af: Waarom niet allebei te gelijk, scheelt ook verzendskosten?
Dit had ik gedaan, maar mijn credit card bedrijf had wat issues, waardoor Infamous wel door kwam en FFXIII niet en dat in een zelfde bestelling
. Heel vaag, maar daardoor heb ik FFXIII opnieuw moeten bestellen. Wel top dat ze beide op dezelfde dag aan komen
Infamous
- Wanneer besteld: 10 mei 2010
- Wanneer verzonden: 10 mei 2010
Final Fantasy XIII
- Wanneer besteld: 11 mei 2010
- Wanneer verzonden: 11 mei 2010
Misschien vragen sommige zich af: Waarom niet allebei te gelijk, scheelt ook verzendskosten?
Dit had ik gedaan, maar mijn credit card bedrijf had wat issues, waardoor Infamous wel door kwam en FFXIII niet en dat in een zelfde bestelling

Heb gamehubs vrijdagavond een mailtje gestuurd en zaterdagochtend al een reply (dat doen ze wel echt dikke prima!). Ze zeggen nu een investigation te gaan starten naar mijn pakketje. Ben benieuwd.Frank2006 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:15:
Fairytale Fights PS3
-Waar besteld: thehut.com
-Wanneer besteld: 06/04/2010
-Wanneer verzonden: 06/04/2010
-Wanneer gearriveerd: 14/04/2010
Eyepet PS3
-Waar besteld: mymemory.com
-Wanneer besteld: 10/05/2010
-Wanneer verzonden: 11/05/2010
-Wanneer gearriveerd: 18/05/2010
-Waar besteld: thehut.com
-Wanneer besteld: 06/04/2010
-Wanneer verzonden: 06/04/2010
-Wanneer gearriveerd: 14/04/2010
Eyepet PS3
-Waar besteld: mymemory.com
-Wanneer besteld: 10/05/2010
-Wanneer verzonden: 11/05/2010
-Wanneer gearriveerd: 18/05/2010
[ Voor 35% gewijzigd door Faffiedemajeur op 18-05-2010 18:23 ]
Verwijderd
Grrr.
Ik had vier games besteld bij game.co.uk; drie voor de Xbox360 en één voor de PS3 (Final Fantasy XIII, daarvan schijnt de PS3 versie de 'te hebben' versie te zijn). Wat doen ze; ze sturen de drie Xbox360 games op met daarbij FFXIII óók voor de 360. Und jetzt? Gaat mij dat nu geld kosten om weer terug te sturen of hoe werkt het? (Uiteraard heb ik ze direct een mailtje gestuurd maar daar heb ik tot op heden nog geen atwoord op mogen ontvangen...)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 08:04 ]
Ik claim altijd gewoon de verzendkosten ook terug. Heb het zelf namelijk gehad bij Zavvi en daar netjes alles vergoed gekregen. Zelfs eigenlijk nog teveel omdat ze mijn bonnetjes niet goed hebben bekeken. Ik had namelijk 6 euro aan verzendkosten (2 keer gebeurd). Toen hebben ze 6 GBP teruggeboekt.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 07:54:
Grrr.Ik had vier games besteld bij game.co.uk; drie voor de Xbox360 en één voor de PS3 (Final Fantasy XIII, daarvan schijnt de PS3 versie de 'te hebben' versie te zijn). Wat doen ze; ze sturen de drie Xbox360 games op met daarbij FFXIII óók voor de 360. Und jetzt? Gaat mij dat nu geld kosten om weer terug te sturen of hoe werkt het? (Uiteraard heb ik ze direct een mailtje gestuurd maar daar heb ik tot op heden nog geen atwoord op mogen ontvangen...)
Bij Play.com een keer gehad dat een pakketje niet aankwam. Toen moest ik een of ander formulier opsturen, die heb ik niet geclaimd omdat Play.com niet verkeerd had geleverd.
Nee inderdaad "niet verkeerd geleverd" maar "helemaal niet geleverd"... Of heb je het uiteindelijk toch nog ontvangen?LuPo schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 08:07:
[...]
Bij Play.com een keer gehad dat een pakketje niet aankwam. Toen moest ik een of ander formulier opsturen, die heb ik niet geclaimd omdat Play.com niet verkeerd had geleverd.
Of wel gewoon geleverd en dat hij het nooit ontvangen heeft?ThePrutser schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:35:
[...]
Nee inderdaad "niet verkeerd geleverd" maar "helemaal niet geleverd"... Of heb je het uiteindelijk toch nog ontvangen?

Nee, niet ontvangen. Ik bedoelde dus inderdaad dat het helemaal niet aangekomen is. Dan kan ik moeilijk Play.com gaan aanklagen voor verzendkosten van een brief die je moet sturen dat je iets niet hebt ontvangen.ThePrutser schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:35:
[...]
Nee inderdaad "niet verkeerd geleverd" maar "helemaal niet geleverd"... Of heb je het uiteindelijk toch nog ontvangen?
Zie hierboven.Sandyman538 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:45:
[...]
Of wel gewoon geleverd en dat hij het nooit ontvangen heeft?
Ik heb op zavvi limited edition gepreorderd van Red Dead Redemption. Vandaag mail gehad dat hij verstuurd is. Ik ben benieuwd, officieel komt hij daar pas 21e uit, hier 20e...
Vandaag is Red Dead Redemption Limited Edition voor de xbox 360 bij mij aangekomen;
Besteld bij shopto.net op 29-4 (pre order) verzonden op 19-5 en ontvangen op 25-5 en dat voor £46.35 incl. verzenden.
Besteld bij shopto.net op 29-4 (pre order) verzonden op 19-5 en ontvangen op 25-5 en dat voor £46.35 incl. verzenden.
Heb de mijne al een aantal dagen binnen inmiddels, sorry voor de late reactie.Frank2006 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:41:
[...]
Heb gamehubs vrijdagavond een mailtje gestuurd en zaterdagochtend al een reply (dat doen ze wel echt dikke prima!). Ze zeggen nu een investigation te gaan starten naar mijn pakketje. Ben benieuwd.
Asus Zenbook i7 256gb
Ik heb een dvd besteld bij play.com
16 mei 's avonds besteld.
18 mei verzonden.
vandaag 26 mei binnen.
meer dan een week onderweg geweest dus, maar wel met pinksteren ertussen..
16 mei 's avonds besteld.
18 mei verzonden.
vandaag 26 mei binnen.
meer dan een week onderweg geweest dus, maar wel met pinksteren ertussen..
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
Hmm ik heb die van mij nog steeds niet binnen, helaas. Ga er maar weer eens een mail tegenaan gooienGhostrider schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 21:26:
[...]
Heb de mijne al een aantal dagen binnen inmiddels, sorry voor de late reactie.
Heb 'gelukkig' tentamen deze week, dus kan me er niet zo druk over maken
[ Voor 27% gewijzigd door f.h op 26-05-2010 19:15 ]
Verwijderd
Excuses voor de schaamteloze self-quote maar er zijn ontwikkelingen.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 07:54:
Grrr.Ik had vier games besteld bij game.co.uk; drie voor de Xbox360 en één voor de PS3 (Final Fantasy XIII, daarvan schijnt de PS3 versie de 'te hebben' versie te zijn). Wat doen ze; ze sturen de drie Xbox360 games op met daarbij FFXIII óók voor de 360. Und jetzt? Gaat mij dat nu geld kosten om weer terug te sturen of hoe werkt het? (Uiteraard heb ik ze direct een mailtje gestuurd maar daar heb ik tot op heden nog geen atwoord op mogen ontvangen...)
Ik heb vrij snel antwoord gekregen op mijn mailtje. Het antwoord bestond uit een nieuwe orderbevestiging voor Final Fantasy XIII voor de PS3, met een bedrag van 0 pond erachter. Kort daarna kreeg ik nog een mailtje met daarin 'uw bestelling has left the building!'. Daarna nóg een mailtje met een echt antwoord van een echt mens: 'ik zie dat uw klachtbehandeling is afgerond en als u nog vragen heeft bla bla'.
Dus een dezer dagen komt FFXIII voor de PS3 alsnog aan. Ik ben een tevreden mens.
@MediaPlay: Mag je nu Final Fantasy XIII voor de xbox houden?
Verwijderd
Daar hebben ze het met geen woord over gehad... Ik neem aan van wel dus.blackhawk180 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:05:
@MediaPlay: Mag je nu Final Fantasy XIII voor de xbox houden?
Modnation Racers PS3
-Wanneer besteld: 17-05-2010 (pre-order)
-Wanneer verzonden: 19-05-2010
-Wanneer gearriveerd: 27-05-2010
-Wanneer besteld: 17-05-2010 (pre-order)
-Wanneer verzonden: 19-05-2010
-Wanneer gearriveerd: 27-05-2010
Het zou natuurlijk wel netjes zijn dat je dat spel gewoon naar hun terug stuurt op hun kosten. Beetje rare gedachte dat je aanneemt dat je een spel mag houden terwijl je er niet voor betaalt hebt...Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:27:
[...]
Daar hebben ze het met geen woord over gehad... Ik neem aan van wel dus.
Boek Lonely Planet Iceland (Release 21 May 2010)
-Waar besteld: Thehut.com
-Wanneer besteld: 06-05-2010 (pre-order)
-Wanneer verzonden: 17-05-2010 (!!)
-Wanneer gearriveerd: 27-05-2010 (in Singapore)
-Waar besteld: Thehut.com
-Wanneer besteld: 06-05-2010 (pre-order)
-Wanneer verzonden: 17-05-2010 (!!)
-Wanneer gearriveerd: 27-05-2010 (in Singapore)
Lekker!
Koekiemonster t-shirt
-Waar besteld: play.com
-Wanneer besteld: 20-05-2010
-Wanneer verzonden: 21-05-2010
-Wanneer gearriveerd: 28-05-2010
-Waar besteld: play.com
-Wanneer besteld: 20-05-2010
-Wanneer verzonden: 21-05-2010
-Wanneer gearriveerd: 28-05-2010
Wat heeft een kledingstuk in hemelsnaam met een GAME import topic te maken? Net als het Boek Lonely Planet Iceland overigens....Faffiedemajeur schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:59:
Koekiemonster t-shirt

[ Voor 10% gewijzigd door ThePrutser op 28-05-2010 16:04 ]
Het gaat om de snelheid van de buitenlandse postorderbedrijven te meten. Of je er nou de nieuwste supergame koopt of een reisboek. Wat maakt het uit.
Lekker!
Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:
-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:
Je kunt de resultaten hier vinden.
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:
-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:
Je kunt de resultaten hier vinden.