Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
GOW 3 (PS3)

Besteld bij VGP.ca
Besteld op: 15-3-2010
Verstuurd: 16-3-2010
Ontvangen: 22-3-2010

[ Voor 3% gewijzigd door Bullus op 25-03-2010 21:21 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knuppelhout schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:40:

heb ondertussen weer teveel besteld dus er komt weer teveel leuks aan de komende tijd: CODMW2, Bioshock2, singstar mics dus, fifa10, GoW collection. allemaal ps3 trouwens.... en ik heb al te weinig tijd om bioshock 1 en batman Arkham uit te spelen!
ik had me zo voorgenomen om 1 spel tegelijk te spelen voor ik aan n nieuwe begin... maar dat gaat echt gigantisch mis!
Hahaha HEBBERT!! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Prijsde mezelf al gelukkig omdat ik al eerder op CDWOW had zitten loeren voor BF BC2 en toen ik hem op 15mrt bestelde was het ook nog eens Saint Patricksday ofzo en kreeg ik, meen ik 13% korting, kwam toen uit op een 27e voor de game, not bad..

Ik wist dat het tot 2 weken kan duren, maar ondertussen staat de game nog op backorder en zal het nog wel eventjes duren :X , kom meer op die site om me bestellingen te checken, dan hier :O

Hoop in te halen en zal wel als slachtvee dienen, zodra ik het battlefield betreed :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Hoe zit het met de andere mensen waarvan mymemory hun spel op 5 maart heeft verzonden? Iemand al wat ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04
RE5 doet het prima. Had hem een week nadat ik hem besteld had bij zavvi.co.uk binnen. Top service dus! Meteen maar even Jeremy Clarkson boek besteld voor 6 pond :P

[ Voor 71% gewijzigd door Ophidian op 24-03-2010 11:18 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just Cause 2 is gisteren verzonden bij Gamehubs. Ik kreeg hier een "Registered mail tracking" code bij. Iemand een idee waar deze te volgen is? Ik krijg namelijk overal code onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Skire schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 01:56:
Hoe zit het met de andere mensen waarvan mymemory hun spel op 5 maart heeft verzonden? Iemand al wat ontvangen?
Duurt bij mij nooit zo lang, gemiddeld 5-6 werkdagen. Ik heb 1x gehad dat een spel niet is aangekomen, en kreeg gelijk een refund. Aangezien verzending gratis is, kan je dan zelf beslissen of je hem daar opnieuw wilt bestellen of niet. Persoonlijk vind ik dat erg netjes, zou ze even emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ok bedankt voor de reactie. Ik ga voor de refund. Vind het helemaal niet erg om na de release weekje te wachten op m'n spel, maar we zijn onderhand drie weken verder en iedereen om me heen speelt BFBC2 :P Heb hem nu dus op een NL webshop gekocht, dan heb ik hem vrijdag al in huis. Geen zin om nóg een week te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Ninja gaiden 2 (360) & Borderlands (PC)

Besteld bij: Zavvi
Besteld op: 14-03-2010
Verstuurd: 15-03-2010
Ontvangen: 24-03-2010

Helaas alleen ng2, borderlands staat nog op:
Awaiting Stock Pick Est: 18/03/2010

Ik heb ze al gemailed of ze dat kunnen aanpassen omdat 18 maart toch echt in het verleden ligt, maar daarop kreeg ik echt zo'n standaard mailtje dat ze het zo erg vinden en dat ik altijd mag annuleren of anders ze vragen het spel voor mij te annuleren.
1 Dat wist ik al
2 Dat is niet wat ik vroeg :(
Helaas zijn ze (afaik) wel de goedkoopste aanbieder, dus ik hoop dat het spel als nog binnenkomt, maar het zou me niet verbazen als ie na een x aantal weken geannuleerd wordt.

Ook irritant, als je op het spel zoekt staat er heel fijn:
Availability: Usually dispatched within 3 days
zet er dan ook even out of stock bij. Wel is de prijs inmiddels bijna 10 euro hoger......hmmz

Maar goed dat is het lot van importeren, 10 dagen voor ng2 vind ik dan weer best netjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 24-03-2010 23:24 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Assasins Creed 2 besteld bij Zavvi:

Besteld op: 17-03-2010
Verstuurd: 17-03-2010
Ontvangen: 25-03-2010

Lekker snel dus. Baal er wel van dat deze game afgelopen maandag voor +/- € 15,- minder te koop stond bij Zavvi :{ Volgende keer maar wachten op een aanbieding.

Aan de andere kant: het is nu wel puur toeval dat het ineens monday sales waren.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ook altijd tot maandag wachten bij zavvi he ;) (mega monday)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Mymemory.co.uk - Call of Duty 4 (PS3) GOTY

Maandag verstuurd
Zaterdag in huis.

Wel een dikke naaistreek van Activision. Ik was ervanuit gegaan dat de GOTY versie de 4 downloadable maps bevatte. Aangezien in de press release van Activision stond dat de DLC erbij zit. Blijkt het gewoon niets anders dan CoD4 met een nieuwe boxart te zijn. Heb al een klacht gestuurd naar Activision NL, want dit is gewoon consumenten misleiden.

Heb zaterdag ook meteen m'n Bad Company 2 als vermist opgegeven (ook bij mymemory).
Heb gevraagd om een refund, ben benieuwd of ze die ook gaan geven, of dat ze gewoon een nieuwe opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Skire schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:57:
Mymemory.co.uk - Call of Duty 4 (PS3) GOTY

Maandag verstuurd
Zaterdag in huis.

Wel een dikke naaistreek van Activision. Ik was ervanuit gegaan dat de GOTY versie de 4 downloadable maps bevatte. Aangezien in de press release van Activision stond dat de DLC erbij zit. Blijkt het gewoon niets anders dan CoD4 met een nieuwe boxart te zijn. Heb al een klacht gestuurd naar Activision NL, want dit is gewoon consumenten misleiden.

Heb zaterdag ook meteen m'n Bad Company 2 als vermist opgegeven (ook bij mymemory).
Heb gevraagd om een refund, ben benieuwd of ze die ook gaan geven, of dat ze gewoon een nieuwe opsturen.
GOTY van COD4 heeft 4 extra MP Maps. (bevat download code voor XBOX/PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:58:
Just Cause 2 is gisteren verzonden bij Gamehubs. Ik kreeg hier een "Registered mail tracking" code bij. Iemand een idee waar deze te volgen is? Ik krijg namelijk overal code onbekend.
Nergens voor Nederlanders. Je kan alleen checken wanneer die het land heeft verlaten: http://www.gamehubs.com/u...by-your-country-post.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Just Cause 2 PS3 bij Zavvi

Verzonden 24/03/10
Ontvangen 29/03/10

Erg leuk spel als je van klooien in een open world houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ike. schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:02:
[...]

GOTY van COD4 heeft 4 extra MP Maps. (bevat download code voor XBOX/PS3)
Ja dat dacht ik dus ook, maar die actie heeft Activision stiekempjes stopgezet. Je hebt namelijk de GOTY met een groene sticker erop, waarop staat: 4 DLC Maps included, en de GOTY zonder sticker.

Dus deze:

Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/games/image/object/812/812551/COD4_GOTY_PS3boxart_160w.jpg

en deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.crowdstorm.co.uk/upload/images/product/120/PID61205138F2BLNURL._SL500_.jpg

Dikke naaistreek dus :(

Heb ook netjes een mailtje gehad van Mymemory dat ze mijn geld terugstorten, in verband met het niet ontvangen van BFBC2. Al met al dus zeer tevreden met de service, aangezien zij er ook niets aan kunnen doen dat Royal Mail de boel in de war gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Gisteren Batman Arkham Asylum GOTY besteld bij thehut.com :)

30 pond in totaal :9

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Iemand ervaring met PLAY.com als je game niet aankomt. Duurt nu al meer dan 21 dagen dus heb via mijn account gevraagd om het opnieuw te sturen door gebruik te maken van hun "Missing or delayed order" functie. Er staat dat je normaal binnen de 24u antwoord krijgt i.v.m de ondernomen actie. Ik heb dit echter op zaterdag (dag 22) gedaan, omdat ik weet dat ze die dag en ook zondag werken maar tegen maandag nog niets gehoord. Daarom heb ik gisteren voormiddag nog maar eens een request gedaan maar ook nu weer zonder antwoord. :/

Mogelijk ben ik gewoon ongeduldig maar 21 dagen is wel HEEL lang. (Ondertussen al 25 dagen).
Misschien best rechtstreeks contacteren?

Edit: als ik hen can contacteren want ik kan nergens een contact adres vinden, enkel een telefoon nummer. En om nu meteen naar de UK te bellen :/

[ Voor 10% gewijzigd door IStealYourGun op 30-03-2010 11:26 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
IStealYourGun schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:15:
Iemand ervaring met PLAY.com als je game niet aankomt. Duurt nu al meer dan 21 dagen dus heb via mijn account gevraagd om het opnieuw te sturen door gebruik te maken van hun "Missing or delayed order" functie. Er staat dat je normaal binnen de 24u antwoord krijgt i.v.m de ondernomen actie. Ik heb dit echter op zaterdag (dag 22) gedaan, omdat ik weet dat ze die dag en ook zondag werken maar tegen maandag nog niets gehoord. Daarom heb ik gisteren voormiddag nog maar eens een request gedaan maar ook nu weer zonder antwoord. :/

Mogelijk ben ik gewoon ongeduldig maar 21 dagen is wel HEEL lang. (Ondertussen al 25 dagen).

Edit: als ik hen can contacteren want ik kan nergens een contact adres vinden, enkel een telefoon nummer. En om nu meteen naar de UK te bellen :/
Bij mij is het vandaag 20 dagen geleden (CoD:MW2). Hoop dat het spel nog komt maar heb er een hard hoofd in. Weet niet hoe snel ze zijn met het afhandelen van niet-ontvangen orders. Met mijn teruggestuurde order gingen ze super om! Kreeg het spel+verzendkosten direct vergoed. Bij Zavvi gaat dat een stuk chaotischer.

Ik laat wel weten of ik het spel nog krijg of dat ik ook een nieuwe moet aanvragen!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

Je moet ook een beetje rekeninghouden werkdagen. Dan is het al een stuk minder. Je wacht nu dus 3 weken. Het is lang, maar niet uitzonderlijk als je nagaat dat de gemiddelde levertijd al 2 weken is. Verder staat er op de website dat je na 21 dagen een request kunt doen en dan gaan ze het onderzoeken. Het langst dat ik heb moeten wachten op iets van play.com is 5 weken. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 15-09 07:38

Graveheart

Say what?

Gewoon bellen. Had hetzelfde met een BR box van The Matrix.
Werd netjes geholpen, en het vervangend exemplaar ging diezelfde dag nog op de post.
Op de gestuurde mailtjes moet ik nog steeds antwoord krijgen. (Ruim 6 maanden later.)

Verzending duurt wel lang bij Play.com, weekje of 2 á 3 normaal gesproken.
Maar de service is wel uitstekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Sandyman538 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:12:
[...]

Je moet ook een beetje rekeninghouden werkdagen. Dan is het al een stuk minder. Je wacht nu dus 3 weken. Het is lang, maar niet uitzonderlijk als je nagaat dat de gemiddelde levertijd al 2 weken is. Verder staat er op de website dat je na 21 dagen een request kunt doen en dan gaan ze het onderzoeken. Het langst dat ik heb moeten wachten op iets van play.com is 5 weken. :)
Daar zijn ze anders toch wel vrij duidelijk in:
Delivery usually takes 3–5 working days (from date of posting), but we will need to wait 21 days before being able to trace, replace or refund lost items.
Als je dan iets verder kijkt op hun website staat er ook:
Our FREE export delivery usually takes 7-10 days to the following countries
En dan nog zou het geen kwaad kunnen door (al dan niet geautomatiseerd) een bericht te sturen dat ik nog wat geduld moet hebben. :/

@ Caulder, is dat dan gewoon +44, naar de UK?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 15-09 07:38

Graveheart

Say what?

IStealYourGun schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:23:
[...]
0044... inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Caulder schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:16:
[...]

Verzending duurt wel lang bij Play.com, weekje of 2 á 3 normaal gesproken.
Maar de service is wel uitstekend. :)
Daar ben ik het dus volledig mee eens. :)

Ik had bij Play een game teruggestuurd omdat het de verkeerde was en kreeg automatisch de prijs die ik betaald had en de verzendkosten vergoed (zonder een bonnetje van verzendkosten te declareren -> ze keken gewoon op de enveloppe). d:)b

Bij Zavvi wacht ik nog steeds op vergoeding van verzendkosten (ook een game teruggestuurd). Maar bij Zavvi moest ik wel allemaal bonnetjes insturen. Daarnaast heb ik daarover al meerdere keren gemaild en krijg je elke keer een standaard antwoord dat niet inhoudelijk op je vraag ingaat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ik heb wel ooit een verkeerde game ontvangen van game.co.uk

Burnout paradise voor xbox360, terwijl ik PS3 besteld had (stond ook PS3 op pakbon).
Ik heb deze toen doorverkocht, leverde me minder moeite op dan terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Daarnet gebeld naar +44 1534 877 535, kreeg ik een vrij slecht verstaanbare Indisch persoon aan de lijn.
Zeer vriendelijk en behulpzaam, ze zette de bestelling op "lost" en zouden mij een e-mail sturen die ik dan moest tekenen en terug zenden (met fax). Wacht al en tijdje op die e-mail ondanks dat de persoon aan de telefoon had gezegd dat de mail verstuurd was. Vrij vervelend...

Zou niet eens weten hoe ik dat naar daar zou kunnen faxen, denk niet dat mijn bazen het leuk zouden vinden mocht ik de fax daarvoor gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play.com

alone in the dark 25 maart besteld
en 29 maart binnen....echt supersnel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
IStealYourGun schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:23:
Daarnet gebeld naar +44 1534 877 535, kreeg ik een vrij slecht verstaanbare Indisch persoon aan de lijn.
Zeer vriendelijk en behulpzaam, ze zette de bestelling op "lost" en zouden mij een e-mail sturen die ik dan moest tekenen en terug zenden (met fax). Wacht al en tijdje op die e-mail ondanks dat de persoon aan de telefoon had gezegd dat de mail verstuurd was. Vrij vervelend...

Zou niet eens weten hoe ik dat naar daar zou kunnen faxen, denk niet dat mijn bazen het leuk zouden vinden mocht ik de fax daarvoor gebruiken...
Weet je zeker dat je een e-mail krijgt? Ik heb namelijk ook weleens gehoord dat ze een brief naar je sturen en dat je die moet tekenen en terug moet sturen. Op die manier checken ze of er überhaupt wel iets aankomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Dat laatste zou natuurlijk ook goed kunnen. In dat geval morgen gewoon bellen dat ze mijn geld terug mogen storten. Ik ga nog eens geen fucking 3 weken wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:28:
play.com

In december Fifa10 besteld bij Play.com. Tot op heden nog niets ontvangen.. al regelmatig contact gezocht met Play, maar nog geen succes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

play.com

En ik wacht al 12 dagen op mijn bestelling :(

Vraagje. De mensen die bij play.com bestellen

- waar woon je (globaal, hoef geen exact adres)
- hoe lang bestel je al bij play.com

Ik begin het idee te krijgen dat nieuwe klanten wel snel geholpen worden :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 15-09 12:59
Bayonetta en Batman: Arkham Asylum

Besteld bij: Zavvi
Besteld op: 21-03-2010
Verstuurd: 21-03-2010
Ontvangen: 30-03-2010

Ook nog bioshock en AC1 besteld, bioshock werd de 22e verstuurd dus ik verwacht deze morgen, AC1 staat nog op backorder dus duurt nog even! Al vaker besteld bij zavvi.com en goede ervaringen mee kwa snelheid. Soms wel een beschadiging aan het doosje van een game maar dat kan aan zoveel dingen liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
play.com

Dat zou goed kunnen. Als ik Alone in the Dark namelijk opzoek dan blijkt deze verstuurd te worden door een ander bedrijf dan Play.com (zogenaamde reseller). Dus dan heb je hem opeens wèl snel binnen. Ik weet dan ook niet wat Play allemaal met de spellen doet, maar het duurt altijd wel ontiegelijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Mijn vorige bestelling bij Play.com (mijn eerste trouwens) was na 5 dagen binnen.
Ik woon in Oost-VL (België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:23:
[...]

hmmm woon in breda,,,, en dit is mijn 4e of 5e bestelling in 6 maanden ongeveer 8)
moet eerlijk zeggen de laatste was precies 10 dagen, maar deze was echt supersnel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:39:
[...]

Dat zou goed kunnen. Als ik Alone in the Dark namelijk opzoek dan blijkt deze verstuurd te worden door een ander bedrijf dan Play.com (zogenaamde reseller). Dus dan heb je hem opeens wèl snel binnen. Ik weet dan ook niet wat Play allemaal met de spellen doet, maar het duurt altijd wel ontiegelijk lang.
yupp dat zal het wel zijn _/-\o_

trouwens location van die reseller is Canada....dus nog is het snel!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

LOST voor 9 euro inclusief verzending besteld bij game.co.uk ( gevonden op budgetgaming.nl ) Wou weer eens een nieuw spel maar niet het volle pond betalen. Deze sprak me wel aan, aangezien ik ook het boek heb gekocht en de serie helemaal heb gezien en ga afkijken.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
L1nt schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:23:
[...]

Ik woon in Groningen. Heb 4 bestellingen geplaatst bij Play.com vanaf oktober 2009. De eerste drie kwamen allemaal na 12-15 dagen binnen. De laatste (COD:MW2) is nog niet binnen en het is op dit moment 20 dagen geleden dat het spel verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

IStealYourGun schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:23:
[...]

Daar zijn ze anders toch wel vrij duidelijk in:

[...]

Als je dan iets verder kijkt op hun website staat er ook:

[...]

En dan nog zou het geen kwaad kunnen door (al dan niet geautomatiseerd) een bericht te sturen dat ik nog wat geduld moet hebben. :/

Ik had het meer over de gemiddelde levertijd die in dit topic vermeldt staat. Ik heb volgens mij attributen van play.com nog nooit binnen 2 weken ontvangen. Dus daarom bestel ik daar alleen maar als het geen haast heeft, ik betaal liever een paar euro meer voor een snelle levering bij andere webwinkels (ook in de OP te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
NeoMe schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:55:
LOST voor 9 euro inclusief verzending besteld bij game.co.uk ( gevonden op budgetgaming.nl ) Wou weer eens een nieuw spel maar niet het volle pond betalen. Deze sprak me wel aan, aangezien ik ook het boek heb gekocht en de serie helemaal heb gezien en ga afkijken.
Heb al vaak staan twijfelen maar tot nu toe me in kunnen houden! Ik ben erg benieuwd wat je er van vind, wil je aub een keer je ervaring posten.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Just Cause 2 Limited Edition (PS3)

GBP 36.85 + 3.50 verzendkosten = GBP 40.35

Shopto.net

Pre-ordered: 6 maart 2010
Verzonden: 24 maart 2010
Release date: 26 maart 2010
Ontvangen: 29 maart 2010 (per aangetekende post)

Dik tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

4 Wii games besteld bij Zavvi op 21 maart, alles werd dezelfde avond nog verzonden.
Alles is nu binnen op 30 maart.

Best netjes dus, al had ik ze afgelopen weekend goed kunnen gebruiken ;)
De games zijn trouwens Madworld, Boom Blox Bash Party,Super Smash Bros. Brawl en Mushroom Men - The Spore Wars. Afgezien van Smash Bros, alles voor minder dan 10 euro p.s.

[ Voor 28% gewijzigd door schaduw op 30-03-2010 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Laatst online: 26-08-2024
XENTiC schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:20:
[...]

In december Fifa10 besteld bij Play.com. Tot op heden nog niets ontvangen.. al regelmatig contact gezocht met Play, maar nog geen succes gehad.
Toevallig krijg ik hem vandaag binnen na bijna 4 maanden wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

LuPo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:47:
[...]
Bij Zavvi wacht ik nog steeds op vergoeding van verzendkosten (ook een game teruggestuurd). Maar bij Zavvi moest ik wel allemaal bonnetjes insturen. Daarnaast heb ik daarover al meerdere keren gemaild en krijg je elke keer een standaard antwoord dat niet inhoudelijk op je vraag ingaat. :/
Hierbij mijn ervaring met de CS van Zavvi:

Mijn org bericht was de vraag of ze het item dat ik besteld heb op out of stock konden zetten in de winkel omdat hij gebackordered moet worden. Leek me wel eerlijk voor andere klanten.

Ik kreeg daar op het antwoord dat ze 'very sorry'waren ik mijn order kon annuleren of dat ze dat ook wel voor me wilde doen/

Ik heb daarop het volgende bericht gestuurd (excuse my crappy engrish :P):
I am not sure why i am writing this, as it appears it is not being read. How does the above deal with my original request? Zavvi prices:awesome, zavvi CS: automated emails? Please prove me wrong. Kind regards, naam

Dit was het antwoord:
Thanks for getting back to me, I am sorry for the delay in sending your item out. As soon as your item arrives in stock i will make sure this gets despatched straight away for you.
Is there anything else i can help you with today?
Regards Craig.

Als iemand een leuk idee heeft wat ik nog zou kunnen mailen laat het weten. Zonder al te grof te worden zou ik ze nog kunnen adviseren de opticien te bezoeken zodat ze kunnen reageren op iets wat gelezen word ofzo, but then again.........
Ik ga er gewoon geen tijd meer aan spenderen. Het word simpelweg NIET gelezen. Wachten of annuleren & ergens anders bestellen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
mijn cod:mw2 van play.com is inmiddels ook 3 weken onderweg. Ik ga vandaag ook maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
FFXIII + GoW3 + Bayonetta + Darksiders besteld bij Zavvi voor de PS3.

Besteld: 24 maart
Verstuurd: 25 maart
Ontvangen: 30 maart (FFXIII & GoW3) & op 2 april (Bayonetta + Darksiders)

Was mijn eerste bestelling bij Zavvi. Ik ben helemaal tevreden!

[ Voor 24% gewijzigd door Jamoru op 06-04-2010 17:25 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Red Steel 2 + Motion Plus
Waar: Shopto.net
Prijs (inclusief verzenden): £33.35 ~= €37,50
Preorder: 06-03-2010
Shipped: 22-03-2010
Ontvangen: 29-03-2010

Batman: Arkam Asylum GOTY-Edition
Waar: Shopto.net
Prijs (inclusief verzenden): £33.35 ~= €37,50
Preorder: 09-03-2010
Shipped: 24-03-2010
Ontvangen: 30-03-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Daarnet een mail binnengekregen van play.com dat ik moet tekenen zodat ze een nieuw pakket kunnen sturen.
Geen fax adres dus... als ik vandaag verzend dan moet ik al veel geluk hebben dat het voor vrijdag aankomt, met het paasweekend betekent dit dus ten vroegste dinsdag dat ze het binnenkrijgen. Ze rekenen een onderzoek van 3 dagen. Dus dat betekent dat ik pas tegen vrijdag volgende week het verzonden word. Als ik dan geluk heb dan krijg ik het de 16e toe, heb ik pech de 23e. En dan gaan we er van uit van geen vertragingen zijn... -O- Wat is de kans dat Battlefield Bad Company 2 tegen dan in prijs is gezakt?

---

Overigens ben ik een kleine webapp aan het schrijven om de nodige tijd te berekenen per schop, bestelling, locatie (NL/BE), als de app af is zal ik de nodige data openbaar maken. Kan wel nog een tijdje duren :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

IStealYourGun schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:20:
Wat is de kans dat Battlefield Bad Company 2 tegen dan in prijs is gezakt?
Heel klein, aangezien het nog steeds een gloednieuwe game is. Maar dit is wel precies de reden dat ik games die nieuw uitkomen niet bij webwinkels bestel met een gemiddelde levertijd van 2 weken, aangezien ik dan elke dag 4 uur lang bij mijn brievenbus zit om te bidden dat het spel vandaag binnen zal komen. De dagen duren bijna 2x zo lang op die manier. Wachten is gewoon vervelend en al helemaal op iets wat je heel graag wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mja inmiddels heb ik play.com weer vaarwel gezegd. Ik wacht nog even tot MotoGP 09/10 binnen is maar Alan Wake CE heb ik geannuleerd. Deze krijg ik nu via FRS.

Paar positieve reacties gelezen waar het wel snel ging maar ook het gebruikelijke trager dan voorheen verhalen.
Zit nu zelf ook weer mezelf op te vreten omdat de bestelling nog niet binnen is. Dan maar iets meer geld neerleggen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Ik had toch geen tijd in maart om echt te gamen. Heb maandag voor de eerste keer in 4 weken nog eens een game opgestart, dus had echt geen bezwaar dat het zo lang duurde. Maar dit weekend heb ik (eindelijk) eens een volledige dag dat ik zou kunnen gamen, echt teleurstellend als de game dan NOG niet binnen is. Ik had gehoopt dat ze de zondag of ten laatste maandag een nieuwe verzending hadden gestuurd dan had ik het mogelijk wel tegen vrijdag (afgaand op mijn vorige bestelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
tip:
Dragon age PS3 en 360 voor 15 pond.
komt op 18 euro met verzenden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:05
Wel aardig om even te vermelden dat dat bij Shopto.net is. En niet 15 pond, maar £15.85.
Sorry, Zavvi dus. 14,95 pond. + 0,99 pond shipping.

[ Voor 25% gewijzigd door Napsju op 01-04-2010 22:08 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Levering van MyMemory:

Besteld op: 29-03
Verzonden op: 29-03
Ontvangen op: 06-04

8 dagen dus. Best netjes want er zat ook een paasweekend tussen. Ben vandaag pas op mijn studentenkamer aangekomen. Het kan dus zijn dat het spel al eerder was bezorgd. :)

Mijn Play.com CoD:MW2 is nog steeds spoorloos. :'(
Moet nu een of ander formulier invullen en opsturen. Ben benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 06-04-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
ik heb een pechmaand:

thehut: Fifa 2010 EUR 28.93 besteld 17-3, ontvangen 26-3

game.co shipped 17-3, ontvangen: nog steeds niet
Qty Description
1 Battlefield: Bad Company - Preowned 12.98 GBP
Bioshock 2 (PlayStation 3) 24.99 GBP

play.com
10-3 shipped, ontvangen: nog steeds niet!
Title: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (COD)
Price: EURO 32.49

play.com
verstuurd: 5-3, ontvangen: nog steeds niet. En dit was al de 2e poging.
Title: SingStar Wireless Microphones for PS3 & PS2 (Sing Star)

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
knuppelhout schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:31:
play.com
10-3 shipped, ontvangen: nog steeds niet!
Title: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (COD)
Price: EURO 32.49
Deze heb ik dus ook besteld. Niet binnengekregen en nu moet ik zo'n formuliertje terug gaan sturen. 8)7
Moet je die kosten voor het verzenden zelf betalen of kan ik die gewoon terugclaimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Heavy Rain bij Mymemory.co.uk.

04/03 Bestelling geplaatst
05/03 Verzonden
30/03 Als vermist opgegeven
01/04 Vervanging verzonden
07/04 Vervanging ontvangen

Al met al netjes opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Valkyria Chronicles bij zavvi.com voor GBP 14,95

28 mrt besteld
29 mrt verzonden
07 apr ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
gemiddeld genomen zit er bij mijn bestellingen altijd rond de 10 dagen tussen bestellen/leveren
heb wel is wat vervelende uitschieters gehad maar helaas, moet ik maar niet zon krent zijn en die paar euro willen bezuinigen

Bestellen doe ik voornamelijk via: zavvi.com, play, mymemory.co.uk

<edit op verzoek>

[ Voor 16% gewijzigd door LijkjeNL op 09-04-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

LijkjeNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:43:
gemiddeld genomen zit er bij mijn bestellingen altijd rond de 10 dagen tussen bestellen/leveren
heb wel is wat vervelende uitschieters gehad maar helaas, moet ik maar niet zon krent zijn en die paar euro willen bezuinigen
Het is wel even relevant om te vermelden welke webwinkel je gebruikt, aangezien er per webwinkel grote verschillen zijn in de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Zoals ik al zei, was ik bezig met een webapp om alle data in dit topic te verzamelen.
De ruwe versie is hiervan af en dus maar meteen een tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://image.stijn-dhaese.be/import.jpg
Gebaseerd op werkdagen (van ma-vr).
65 orders (tot 2009-01-13 of pagina 27) en 34 users.

Het is de bedoeling dat ik deze uiteindelijk online zal plaatsen en (proberen) up to dat te houden met grafiekjes contract gegevens van winkels ... You know the drill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

IStealYourGun schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:11:
Het is de bedoeling dat ik deze uiteindelijk online zal plaatsen en (proberen) up to dat te houden met grafiekjes contract gegevens van winkels ... You know the drill.
Nice, dan zal ik wat vaker mijn orderdetails posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
IStealYourGun schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:11:
Zoals ik al zei, was ik bezig met een webapp om alle data in dit topic te verzamelen.
De ruwe versie is hiervan af en dus maar meteen een tussenstand:
[afbeelding]
Gebaseerd op werkdagen (van ma-vr).
65 orders (tot 2009-01-13 of pagina 27) en 34 users.

Ik mis onder meer Zavvi, TheHut en MyMemory. Klopt dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
LuPo schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:22:
[...]

Ik mis onder meer Zavvi, TheHut en MyMemory. Klopt dat? :)
Inderdaad, gegevens lopen nu tot in januari 2009 en toen had nog niemand bij die bedrijven besteld dus zitten die er nog niet in. ;) Maar ze zullen er wel inkomen zodra ik ze tegenkom. Heb geduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
IStealYourGun schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:16:
[...]

Inderdaad, gegevens lopen nu tot in januari 2009 en toen had nog niemand bij die bedrijven besteld dus zitten die er nog niet in. ;) Maar ze zullen er wel inkomen zodra ik ze tegenkom. Heb geduld. :)
Ah ok, januari 2009, ik vond de getallen al zo laag en miste idd ook nog een aantal shops.
Erg netjes trouwens, wel lekker als je in een oogopslag weet waar je ongeveer aan toe bent. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Gisteren avond en vandaag weer eventjes bezig geweest tussen het werk door:
Afbeeldingslocatie: http://image.stijn-dhaese.be/import1.jpg
Aantal users: 56
Aantal winkels: 18
Aantal bestellingen: 105
Laatste datum: 14 Feb 2009 (of pagina 38)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
Misschien een idee om ook in het lijstje te vermelden welke met iDeal, paypal, cc werkt e.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

JMaster schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:41:
Misschien een idee om ook in het lijstje te vermelden welke met iDeal, paypal, cc werkt e.d?
Ik vind het lijstje tot nu toe al heel netjes. De echte levertijden kun je op de website van de aanbieders niet zelf terug vinden, daar is user info heel erg handig, maar de info welke betaalmiddelen ze accepteren is natuurlijk zelf heel makkelijk op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Het is (stiekem) de bedoeling dat het een centrale databank word met gegevens en ervaringen uit dit topic. Denk maar aan contact gegevens en dergelijke, maar dat is allemaal voor de toekomst, eerst vullen met de bekende data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Goed bezig met die lijst, maar las ik nou goed dat je alle gegevens tot Jan. 2009 hebt gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.shopto.net/PS3...MES/PS3NH05-NHL%2010.html

Dit is toch ook gewoon de versie, die hier in NL werd verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Afgezien van het hoesje waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Yippie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:06:
Goed bezig met die lijst, maar las ik nou goed dat je alle gegevens tot Jan. 2009 hebt gebruikt ?
Voor eens en voor altijd. ;) Ik ben nog volop bezig alle data in de DB te pompen. Vergeet niet dat we hier over 99 pagina's hebben. Van 2008 tot februari 2009 is reeds gedaan.

Zodra alles af is plaats ik de website volledig online, maar voorlopig is er nog geen beveiliging en nog veel schoonheidsfoutjes dus draait ze hier lokaal. Vergeet niet dat ik dit tussen de soep en de patatten doe. (zoals ze in Vlaanderen zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
IStealYourGun schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:11:
[...]
Voor eens en voor altijd. ;) Ik ben nog volop bezig alle data in de DB te pompen. Vergeet niet dat we hier over 99 pagina's hebben. Van 2008 tot februari 2009 is reeds gedaan.

Zodra alles af is plaats ik de website volledig online, maar voorlopig is er nog geen beveiliging en nog veel schoonheidsfoutjes dus draait ze hier lokaal. Vergeet niet dat ik dit tussen de soep en de patatten doe. (zoals ze in Vlaanderen zeggen)
Whoa, hold your horses, was geen kritiek, hooguit opbouwende. ;)
Ik, en velen hier ongetwijfeld, waarderen je inzet aan de reactie's in ieder geval te merken, maar is het niet verstandiger om alleen data van het afgelopen jaar, of zelfs halfjaar te nemen.

Immers biedt het verleden geen garantie voor de toekomst.
Weet niet wat je uiteindellijk helemaal van plan bent. Wellicht denk je, ik stop eerst alle data er in, en kijk later wel hoe en wat ik er uit haal. Ook goed, zo niet beter, maar wel arbeidsintensiever zoals je zelf al aangeeft.

Het moet wel leuk blijven, maar als jij het graag doet, wie ben ik dan.
Probeer alleen mee te denken en misschien een positieve bijdrage te leveren aan het eindresultaat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Lekker weer. Heb mijn bestelling bij play.com als missing opgegeven en krijg nu zo'n Missing Item Claim Form.

Alleen staat er helemaal niks op!!! Enige wat ik heb is een logo met daarop play.com Missing Item Claim Form.

Iemand enig idee waar ik deze kan downloaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

HMV.com (Official PS3 Headset 17,95)

Besteldatum: 1 april
Verzenddatum: 2 april
Ontvangstdatum: 14 april

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Yippie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:19:
[...]

Whoa, hold your horses, was geen kritiek, hooguit opbouwende. ;)
Ik, en velen hier ongetwijfeld, waarderen je inzet aan de reactie's in ieder geval te merken, maar is het niet verstandiger om alleen data van het afgelopen jaar, of zelfs halfjaar te nemen.

Immers biedt het verleden geen garantie voor de toekomst.
Weet niet wat je uiteindellijk helemaal van plan bent. Wellicht denk je, ik stop eerst alle data er in, en kijk later wel hoe en wat ik er uit haal. Ook goed, zo niet beter, maar wel arbeidsintensiever zoals je zelf al aangeeft.

Het moet wel leuk blijven, maar als jij het graag doet, wie ben ik dan.
Probeer alleen mee te denken en misschien een positieve bijdrage te leveren aan het eindresultaat. 8)
Alle data in de DB, en dan zelf kunnen kiezen met filters oid hoever je terug in het verleden wil! _/-\o_
Maar dan moet hij nu wel meteen de datum van aankoop er bij in hebben gezet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Bestelling bij TheHut: Cloudy with a chance of Meatballs (PS3).

Besteld op: 1 april 2010
Verzonden op: 6 april 2010
Ontvangen op: 14 april 2010

Wederom 8 dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Kreeg vandaag een mail dat Borderlands dispatched is! :o

Als ik hem binnnen heb (hoop dit weekend, waarschijnlijker ergens volgende week) dan zal ik het hier uiteraard posten, maar dat zal het gemiddelde van zavvi flink naar beneden halen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
L1nt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:14:
Lekker weer. Heb mijn bestelling bij play.com als missing opgegeven en krijg nu zo'n Missing Item Claim Form.
Alleen staat er helemaal niks op!!! Enige wat ik heb is een logo met daarop play.com Missing Item Claim Form.
Iemand enig idee waar ik deze kan downloaden??
Rechtsbovenin deze pagina zit een zoek knop, je tikt in "missing" en tada:
Het Games Import topic

1ste hit gelijk raak, met link etc met ervaring van gebruikers hier.
Klein beetje eigen inzet is toch wel gewenst..

[ Voor 40% gewijzigd door Yippie op 14-04-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Sagat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:39:

Als ik hem binnnen heb (hoop dit weekend, waarschijnlijker ergens volgende week) dan zal ik het hier uiteraard posten, maar dat zal het gemiddelde van zavvi flink naar beneden halen.
Bij mij stuurde zavvi 4 uur nadat ik FF XIII had besteld een mailtje dat ze hem dispatched hadden :o

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Laatst online: 23:12

Hier hetzelfde met Zavvi en Borderlands, kreeg vandaag ook een mailtje dat hij was verzonden.
Heb het spel besteld op 9 maart voor 14,95. Zal mij benieuwen wanneer hij in de bus ligt.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tsja, bij mij gaat het normaliter ook zo, maar tot vandaag stond mijn Borderlands(pc) order op 'awaiting stock pick'18-3-10. Het werd gewoon niet geupdate, en hun email helpdesk word bemand door apen die met hun butt over de keyboard heen suiteren om je antwoord te maken.

Maar goed, ze zijn goedkoop en als iets op voorraad is ook snel. Ik verdenk ze in dit geval van dat ze hoopten dat ik zou annuleren en later nogmaals bestellen tegen een prijs die 10 eur hoger was. Of misschien is gewoon de goedkoopheid een reden dat ze niet updaten en mails beantwoorden, wie zal het zeggen..............

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel je bij zavvi aan shipping kosten betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:19:
Weet iemand hoeveel je bij zavvi aan shipping kosten betaalt?
Wat dan? Doet je internet het niet? Of is je Engels zo slecht?

offtopic:
[edit]

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:17:
[...]

Aardig bijdehand maar bedankt. Mijn engels is prima en natuurlijk heb ik op de help pagina gekeken maar ik kreeg thuis een pagina in het Nederlands. Kon daar verder niets bekijken. Nu ik mobiel zit zie ik ineens een hele lijst en dus ook de kosten.[/quote]

Sja, misschien wel een beetje bijdehand ja, maar jouw vraag kwam op jouw manier van posten over als een zogenaamde gemakzuchtige dumpvraag, waarvan ik sinds de policy van tweakers veranderd is, steeds meer van terug zie ik 0,0 toevoegt aan het desbtreffende topic. Nothing personal verder. Maar zet dan op z'n minst de reden er neer, dan zou dat misschien niet zo 'gemakzuchtig' (of 'lui' if you will) overkomen.

[/edit]

[ Voor 56% gewijzigd door Yellowneck op 15-04-2010 22:20 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Misschien is het daarom handig voor de tabellenbouwer dat hij de excessen er uit haalt, of er bij vermeld dat er 1 of 2x een bestelling er extreem lang over gedaan heeft, 4 weken bijvoorbeeld. Anders krijg je een heel erg vertekend beeld van de gemiddelde levertijd en dat zou imho zonde zijn voor mensen die voor het eerst gaan importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Sandyman538 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:45:
[...]

Misschien is het daarom handig voor de tabellenbouwer dat hij de excessen er uit haalt, of er bij vermeld dat er 1 of 2x een bestelling er extreem lang over gedaan heeft, 4 weken bijvoorbeeld. Anders krijg je een heel erg vertekend beeld van de gemiddelde levertijd en dat zou imho zonde zijn voor mensen die voor het eerst gaan importeren.
Ik heb dat bij Zavvi inderdaad ook één keer meegemaakt. Normalitair zijn ze altijd super snel met verzenden (vaak dezelfde dag nog). Van mijn +- 20 bestellingen is er dus eentje die er een stuk langer over deed. Wat mij betreft zou die bijv. weggelaten mogen worden uit de tabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:28:
[...]

Wat dan? Doet je internet het niet? Of is je Engels zo slecht?
Aardig bijdehand maar bedankt. Mijn engels is prima en natuurlijk heb ik op de help pagina gekeken maar ik kreeg thuis een pagina in het Nederlands. Kon daar verder niets bekijken. Nu ik mobiel zit zie ik ineens een hele lijst en dus ook de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:45:
[...]

Daarom wordt er met een gemiddelde gerekend. Feit blijft dat het mogelijk is dat je bestelling er 4 weken over doet. Dat dit sporadisch voorkomt zorgt er júist voor dat het gemiddelde niet veel hoger zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:10:
[...]

Daarom wordt er met een gemiddelde gerekend. Feit blijft dat het mogelijk is dat je bestelling er 4 weken over doet. Dat dit sporadisch voorkomt zorgt er júist voor dat het gemiddelde niet veel hoger zal zijn.
Ik denk dat het voornamelijk voor mensen die nieuw in het importeren zijn de info belangrijker is wat de levertijd in 90% van de gevallen is dan toevallig die ene uitzondering te zijn die er 3 of 4 weken over doet. Als je 9 bestellingen hebt die er 4 dagen over doen en 1 bestelling die er 22 dagen over doet, dan gaat de gemiddelde bezorgtijd omhoog van 4 naar 6 dagen terwijl dat dus naar mijn idee niet correct is, aangezien het dan lijkt dat de gemiddelde bezorgtijd 50% langer is dan in 9 van de 10 gevallen. Ik zou graag de gemiddelde levertijd zien (die is 4 dagen) en dat er dan bij staat dat in 2 van de 23 bestellingen het 4 weken duurde. Daar zou ik als nieuwkomer veel meer aan hebben. Ik weet zelf wel waar ik wat bestel en wat kan verwachten qua levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Aan de andere kant, als je verwacht dat een game 6 dagen onderweg is en hij na 4 dagen al op de mat valt (wat in jouw voorbeeld in 90% van de gevallen zo zal zijn) dan ben je alleen maar blij. Maar als je in die 10% valt dan ben je toch al pissig en boeit het je ook byzonder weinig of de gemiddelde levertijd bij anderen 4 of 6 dagen is toch?

Oh en waar trek je de grens? Is een maand en meer iets dat niet meegeteld gaat worden, of 3 weken of of...........?
Het is gemiddelde levertijd, niet de 'fijne korte levertijd die meestal geldt'.

Wat ik zelf trouwens sowieso doe als ik een shop niet ken is in dit topic zelf even lezen wat er zoal besteld is.
Het maakt voor de levertijd ook wel uit of je fifa 2010 bestelt of toch stiekum de heruitgave van metal gear solid 1 op de ps1.
apollo13 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:52:
[...]
Hier hetzelfde met Zavvi en Borderlands, kreeg vandaag ook een mailtje dat hij was verzonden.
Heb het spel besteld op 9 maart voor 14,95. Zal mij benieuwen wanneer hij in de bus ligt.
Goshdarnit! Heb 5 euro meer betaald?! Of is dat in UK ponden? ;) (toen ik bestelde wist ik dat ie goedkoper was geweest, maar 9 maart was 1 week eerder ofzo :( )

[ Voor 23% gewijzigd door Sagat op 15-04-2010 22:30 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Laatst online: 23:12
Dat was in euro's. Inderdaad een week eerder dan die van jou besteld.
Ik zat er zelf aan te denken om Zavvi nog een week de tijd te geven, daarna had ik mijn order dus gecanceld.
Het is wel netjes dat ze pas het bedrag van je CC afschrijven als hij is verzonden.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
The hut is goed bezig iig de laatste tijd. Heb nu 3 games ( AC II , Fallout 3 Goty en Fight Nigt 4) in 4 dagen in de bus met 2 bestellingen. Eerst bestelde ik alleen nog maar bij Zavvi omdat die sneller verstuurde en meestal dezelfde prijzen heeft. Misschien toeval maar ik meld het toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Beakzz schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 00:24:
The hut is goed bezig iig de laatste tijd. Heb nu 3 games ( AC II , Fallout 3 Goty en Fight Nigt 4) in 4 dagen in de bus met 2 bestellingen. Eerst bestelde ik alleen nog maar bij Zavvi omdat die sneller verstuurde en meestal dezelfde prijzen heeft. Misschien toeval maar ik meld het toch :p
Misschien is het handig voor de consistentie in de tabel die op dit moment gemaakt wordt door een fanatieke tweaker, om even overzichtelijk te melden hoe en wat :) Zo kun je een beetje duidelijker zien hoeveel werkdagen het er gemiddeld over doet!

Waar besteld:
Wanneer besteld:
Wanneer verzonden:
Wanneer gearriveerd:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenstaande even in de waarschuwing gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Bedankt...

Examens (avondschool) komen er aan dus het kan zijn dat het wat kalmer wordt, afhankelijk van hoe dat het studeren verloopt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9UemzugzY68saxeVonGFLk9I/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:03:
Bovenstaande even in de waarschuwing gezet :)
Nice :)
IStealYourGun schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:08:
Bedankt...

Examens (avondschool) komen er aan dus het kan zijn dat het wat kalmer wordt, afhankelijk van hoe dat het studeren verloopt.

[afbeelding]
Als ik ergens mee kan helpen moet je het maar laten weten via DM.

En nog een nieuwe (tevens een record voor mij denk ik).

Waar besteld: amazon.co.uk
Wanneer besteld: 13 april
Wanneer verzonden: 13 april
Wanneer gearriveerd: 16 april

[ Voor 13% gewijzigd door Sandyman538 op 16-04-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59

Rayzman

+31 Rayzman

Beakzz schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 00:24:
Zavvi en The Hut is het van zelfde bedrijf, The Hut Group ltd , vandaar dat ze bijna altijd dezelfde prijzen hebben.
Waarschijnlijk wordt het zelfs vanuit hetzelfde warehouse verstuurd.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:21
Heb net bij Zavvi een preorder voor SSFIV geplaatst. Met de code APRIL2 (bij besteding van minimum 20 pond) en APRIL4 (besteding minimaal 40 pond) krijg je respectievelijk 2 en 4 pond korting. Heb du voor nog geen 25 euries gepreorderd.
Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.