Toon posts:

Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:20
Toch is thehut.com (zelfde bedrijf) vaak net een paar penny goedkoper. Ook voorraad verschilt vaak. Wanneer iets out of stock is bij een van beiden, probeer dan gerust de ander eens.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Napsju schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:41:
Toch is thehut.com (zelfde bedrijf) vaak net een paar penny goedkoper. Ook voorraad verschilt vaak. Wanneer iets out of stock is bij een van beiden, probeer dan gerust de ander eens.
Nou niet dus, ik had PES2010 en 007 QoS besteld bij TheHut. 2 minuten later geannuleerd omdat ik bij zavvi 10 pond bespaarde met exact dezelfde bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Gister:

Need For Speed: Shift (PS3)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
FIFA 10 (PS3)

Besteld voor:
£97.35 € 108,97

bij amazon.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:49:
Gister:

FIFA 10 (PS3)

Besteld voor:
£97.35 € 108,97

bij amazon.co.uk.
Beter had je wat meer rondgekeken:

Need for Speed: Shift 26.43 Game.co.uk
Call of Duty: Modern Warfare 2 39.99 Gamehubs.com
Fifa 10 30,00 MediaOffer met Addiscount 25%

Samen 96,42 :) Is toch ruim 10%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mee, scheelt je minder gedoe plus je weet dat je ze binnen 3 dagen binne hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:57
Tweak15KW schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:49:
Gister:

FIFA 10 (PS3)

Besteld voor:
£97.35 € 108,97

bij amazon.co.uk.
Als je bedoelt dat dit een goedkope actie is dan kun je het beter in het Algemeen Budget Gaming topic plaatsen. Dit Games Import topic gaat meer om levertijden en ervaringen met buitenlandse shops. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:26:
[...]

Ligt eraan of het prijzen incl verz kosten zijn, bovendien is niet iedereen even blij om hun privegegevens in te moeten vullen bij Adddiscount. Verder weet je bij AmazonUK wel wat je kan & mag verwachten, dat is voor sommigen soms belangrijker dan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is bij gamehubs altijd alles uitverkocht :/

wilde vandaag street fighter iv+ darksiders bestellen voor de ps3

allebei sold out :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:26:
[...]

Korting met Addiscount is maximaal €7,05. Dus dan wordt het 39,99 - 7,05 = 32,94. En die prijs van NFS:Shift klopt niet meer, je kan budgetgaming.nl niet geheel blind volgen. En daarbij was die prijs ook nog exclusief verzendkosten. Zavvi/thehut is nu het goedkoopst voor NFS:Shift inc. verzendkosten. Bijna 30 euro. Totaal wordt het dan ongeveer 103 euro.
Voor die 6 euro meer heeft brtausi al die spellen wel woensdag binnen. En als het zelfs gister nog verzonden is, dinsdag. En hoeft hij geen reclame te kijken.

[ Voor 24% gewijzigd door SR8 op 09-01-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb besloten bij amazon.co.uk te bestellen omdat het voor m'n verjaardag (a.s. vrijdag) binnen moet zijn.
Ik zat inderdaad eerst bij thehut.com te kijken alleen was de levertijd daar te lang.

Plus m'n pa wou het bij 1 winkel houden ivm met z'n creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:24:
waarom is bij gamehubs altijd alles uitverkocht :/

wilde vandaag street fighter iv+ darksiders bestellen voor de ps3

allebei sold out :X
Hahaha, moet je voor de grap is kijken bij de quotes van gh metallica op gamehubs. (heb het spel nu al weer een paar maanden dus recentelijk niet meer gechecked, maar het ging ongeveer zo:)

datum 1, user1: 'please restock'
datum1+ 1 week oid, user 2: 'please restock'
*rinse repeat* voor een paar weken*
user 6588: 'RESTOCK DAMMIT' Stelde me echt zo voor dat cartman het aan het brullen was _O-

sf4: deze staat al een paar weken in de mega monday bij zavvi. Kost je nog geen 2 tientjes, of net iets meer voor de collectors dacht ik.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb 27-12 Batman (PS3) besteld bij thehut.com, dispatched 30-12. Ik heb tot nu toe nog niks gezien, moet ik me zorgen maken?

Ik heb de ervaringen in dit topic doorgelezen alleen zijn deze niet heel recent

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
GG---77 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:04:
Ik heb 27-12 Batman (PS3) besteld bij thehut.com, dispatched 30-12. Ik heb tot nu toe nog niks gezien, moet ik me zorgen maken?

Ik heb de ervaringen in dit topic doorgelezen alleen zijn deze niet heel recent
Lijkt me niet. Ik heb Red Faction: Guerrilla (PS3) bij Zavvi besteld op 26-12 en dispatched op 29-12. Ook nog niks van gezien. Zavvi en TheHut = één pot nat. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 14-01-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:33
order die de 24ste verzonden is door Play.com vandaag binnengehad, dus kan niet lang meer duren.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Toevallig is mijn zavvi bestelling vandaag binnengekomen! (ten minste, deels)

Zavvi.com:

Prince of Persia 11,95 pond
007: Quantum of Solace 8,95 pond
Pro Evo Soccer 2010 17,95 pond(allemaal x360)

Besteld: 5-01-2010
Verstuurd: 6-01-2010
Gearriveerd: 14-01-2010, behalve PES die is nog niet binnen.
Alles apart verstuurd, dus top geen douane ofzo. Lekker snel en supergoedkoop.
Alleen raar dat PES nog niet binnen is? Hoop deze week toch binnen te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door SemperFidelis op 14-01-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
thehut.com
Batman: AA (PS3)
Besteld: 27-12
Verstuurd: 30-12
Ontvangen: 14-01

Volgende keer weet ik dat ik meer geduld moet hebben...

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga tegenwoordig bij zavvi en de thehut uit van een levertijd van 4 weken. Ik vermoed dat deze bedrijven eerst alle bestellingen van hun klanten bundelen, daarna grote orders bij hun leverancier plaatsen en dan de bestellingen naar hun klanten sturen. Dit zou ook de soms wat lange levertijden kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
4 weken? :?
als ik wat bestel bij zavvi,
wat ook "in stock" is,
dan heb ik het altijd binnen 1 tot 1,5 week. (laatste keer in december nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:22

-d-

Bij mij ook altijd binnen die tijd in huis, soms zelfs in een paar werkdagen.

[ Voor 5% gewijzigd door -d- op 15-01-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:17:
Ik ga tegenwoordig bij zavvi en de thehut uit van een levertijd van 4 weken. Ik vermoed dat deze bedrijven eerst alle bestellingen van hun klanten bundelen, daarna grote orders bij hun leverancier plaatsen en dan de bestellingen naar hun klanten sturen. Dit zou ook de soms wat lange levertijden kunnen verklaren.
Zou kunnen.
Toen ik een maand geleden een bestelling plaatste stond er een levertijd van drie dagen. Intussen is dat een maand geworden maar dat halen ze dus ook niet meer :/
Die dingen die ik heb besteld zijn wel 50% goedkoper dan amazon en play dus ik zal nog maar even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
PES vandaag ook binnen, dus zavvi gewoon hele nette service! 7 werkdagen ben ik erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 05-10 12:20
shopto.net

Buzz wireless controllers 30 pond

11-1-10 besteld/geshipped
15-1-10 binnen

Heel netjes, dezelfde week nog geleverd gekregen. Uiteraard met paypal betaald :P
Alleen jammer dat Buzz world overal in de UK (<€22) uitverkocht is, dus heb ik nog niks aan de snelle levering :(

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg om de Tekken 6 bundle met de wireless arcade stick te kopen. Alleen kan ik hem nergens goedkoper vinden dan voor de 109 euro die de Free Record Shop er voor vraagt. Het is natuurlijk wel een onhandige doos om te verzenden, maar ik kan me niet voorstellen dat ie in het buitenland niet goedkoper te krijgen is? Misschien is iemand hem ergens tegengekomen? 109 euro vind ik eigenlijk net teveel, dus ik denk dat het dan maar een losse arcade stick wordt en later een losse Tekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:01

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik kwam deze aanbieding tegen in het playstation topic, maar is hier natuurlijk ook wel het vermelden waard.

Alleen vandaag bij zavvi.com, ratchet and clank: a crack in time voor de ps3 voor 17,95 pond. Echt een superaanbieding.

@Sannr: ik heb nog even voor je rondgekeken naar die bundel op al mijn favoriete online stekjes, maar overal zit die bundel tussen de 100 en 110 euro omgerekend. Ik heb zelf tekken 6 los op een mega monday van zavvi voor 17,95 pond gehaald. Misschien dat het binnenkort weer een keer in de aanbieding komt. Ik weet niet wat zo'n controller los doet, maar misschien dat je dan goedkoper uit bent.

[ Voor 46% gewijzigd door Sandyman538 op 18-01-2010 15:59 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:40:
4 weken? :?
als ik wat bestel bij zavvi,
wat ook "in stock" is,
dan heb ik het altijd binnen 1 tot 1,5 week. (laatste keer in december nog)
Blijkbaar heb ik dan bij elke zavvi bestelling pech qua levertijd ;) Beide artikelen zijn/waren op voorraad volgens zavvi:

code:
1
2
3
4
Outstanding Orders

Order Number    Order Date  Items   Order Status    Cost    Actions
10633711    06/01/2010  1   Processing  £18.94

en deze bijv:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Order Number    Order Date      Total Items     Delivery    Total Cost      Actions
10243310    1-Dec-2009 08:13PM  1   £0.99   £15.94

Products In Your Order
Title   Status  Dispatch Date   Ordered     Pending     Gift Wrapping   Cost
Dead Space [PS3]    Despatched

18/12/2009  1   0   £0.00   £15.94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:39
opruiming bij thehut; promocode: CLEAR4 --> 4 pond korting als je meer dan 40 euro uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:11
Deze is toch ook wel een vermelding waard:

Ratchet & Clank: Quest for Booty
  • Besteld: maandag 18/01/2010
  • Dispatched: maandag 18/01/2010
  • Bezorgd: donderdag 21/01/2010
Site: http://www.game.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Up (PS3)
  • Besteld op: 09-01-2010
  • Verzonden op: 10-01-2010
  • Ontvangen op: 21-01-2010
Totaal 11 dagen dus.

Website: http://www.zavvi.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 02-10 21:29
Na 25 dagen toch maar eens aan play.com doorgegeven dat ik nog steeds mijn order niet ontvangen heb. Netjes geld terug natuurlijk (alhoewel ik vroeg om nogmaals de game op te sturen), maar ook een mailtje van hun dat als ik vaker in de toekomst pakketjes niet ontvang ze mijn account gaan opheffen. Mits ik een ander adres opgeef... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06

Vrijdag

De Zwarte

Ik zit ook al vier maanden te wachten op mijn Megadrive Collection voor de Xbox van Play. Heb een tijdje terug aangegeven dat ik niks ontvangen heb en dat ze het nogmaals mogen opsturen maar dat is ook al een maand geleden :(

Meestal laat ik bestellingen naar mijn ouders bezorgen omdat ik wel vaker heb gehad dat er op mysterieuze wijze pakketjes verdwijnen (Den Haag, Laakkwartier) maar soms komt het ook wel goed aan. Ik ga mijn geld maar weer terugvragen.

Zavvi dan maar eens proberen want dit wordt wel vervelend.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

om het bovenstaande bestel ik niet meer bij play.com

Het vreemde is echter dat alleen games lijken te verdwijnen. Heb paar keer gehad dat games niet overkwamen maar dat films en cd's netjes binnen kwamen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja dat heb ik ook. Mijn laatste dvds en cd's zijn netjes aangekomen maar de laaste games moesten twee keer worden opgestuurd en nu dus dit weer.

Ik heb ook eens wat besteld op Play-Asia maar dat was dan geen enkel probleem, behalve dan dat er nog douane kosten bij kwamen maar goed.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:26

Wildfire

Joy to the world!

kippengaas schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:51:
Na 25 dagen toch maar eens aan play.com doorgegeven dat ik nog steeds mijn order niet ontvangen heb. Netjes geld terug natuurlijk (alhoewel ik vroeg om nogmaals de game op te sturen), maar ook een mailtje van hun dat als ik vaker in de toekomst pakketjes niet ontvang ze mijn account gaan opheffen. Mits ik een ander adres opgeef... :(
Ik heb toch ook al meerdere keren een bestelling niet ontvangen van Play.com en ik woon toch echt in een grote stad en niet een achteraf gehuchtje. Elke keer netjes ofwel een nieuwe zending of m'n geld terug, maar een waarschuwing over account opheffen heb ik nog nooit gezien.

Als ze dat zouden doen zal ik toch flink gaan klagen, aangezien verloren pakketjes bij Play bij veel klanten voorkomt. Dat ligt niet aan de klant maar aan het vervoersbedrijf, als Play veel minder klachten wil moeten ze maar een anders vervoersbedrijf kiezen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

TroonStaal schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:24:
Zavvi dan maar eens proberen want dit wordt wel vervelend.
Kan je met 99% zekerheid zeggen dat je exact dezeflde problemen krijgt met Zavvi.Sturen namelijk ook vanaf de Kanaaleilanden. Toen ik in Den Haag woonde had ik exact dezelfde problem met Selekvracht. Als de pakketjes van Play per TNT kwamen (meestal de grotere boxsets) had ik ze altijd snel in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

-d- schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Kan je met 99% zekerheid zeggen dat je exact dezeflde problemen krijgt met Zavvi.Sturen namelijk ook vanaf de Kanaaleilanden. Toen ik in Den Haag woonde had ik exact dezelfde problem met Selekvracht. Als de pakketjes van Play per TNT kwamen (meestal de grotere boxsets) had ik ze altijd snel in huis.
Verdorie, dan is het dus gepruts bij Selektvracht :( Dan moet ik het maar bij mijn ouders laten bezorgen dan, daar gaat het altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wildfire schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:00:
Als ze dat zouden doen zal ik toch flink gaan klagen, aangezien verloren pakketjes bij Play bij veel klanten voorkomt. Dat ligt niet aan de klant maar aan het vervoersbedrijf, als Play veel minder klachten wil moeten ze maar een anders vervoersbedrijf kiezen.
Het kost hun gewoon geld natuurlijk. En als 1 op de 2 pakjes toevallig bij jou niet aankomt (dat komt dan niet door jou, maar door de bezorging of iets dergelijks) dan snap ik wel dat zij op een gegeven moment zeggen we gaan niet meer bij jou bezorgen. Bij mij zijn van de ontzettend veel pakjes die ik er besteld heb er 2 niet aangekomen. Die hebben ze zonder morren nog een keer opgestuurd. Maar als dit vaker zou gebeuren dan snap ik wel dat ze niet meer naar jou adres sturen, omdat zij ook niet kunnen weten waar het precies fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
[...]
Mijn Zavvi spul komt anders ook gewoon met TNT. nog nooit met Selektvracht zien komen.
Misschien zit daar nog verschil in per regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 02-10 21:29
[...]

Bij The Hut of Zavvi heb ik nooit problemen gehad en is het altijd aangekomen. Bij play zijn er 10 van de 20 pakjes niet aangekomen.
TroonStaal schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:25:
Ja dat heb ik ook. Mijn laatste dvds en cd's zijn netjes aangekomen maar de laaste games moesten twee keer worden opgestuurd en nu dus dit weer.
Ik heb ook wel eens DVD's besteld daar, en die komen inderdaad wel netjes aan. Rare situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

M a r c o schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:45:
[...]

Mijn Zavvi spul komt anders ook gewoon met TNT. nog nooit met Selektvracht zien komen.
Misschien zit daar nog verschil in per regio.
Het is inderdaad anders per regio. Snap ook niet precies hoe ze dat doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
-d- schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:23:
[...]

Het is inderdaad anders per regio. Snap ook niet precies hoe ze dat doen ...
Het kan ook anders in dezelfde regio. :P

Drie keer hardware besteld bij MyMemory. Twee keer werd het afgeleverd door TNT en de laatste keer opeens door Selectvracht. En het was in een tijdsbestek van ongeveer 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb zelf niet het idee dat het aan de vervoerder ligt maar eerder aan de corruptie van de medewerkers van zo'n vervoerder. Zeker bij internationale post is het erg makkelijk om iets achterover te drukken, er wordt niks getraceerd, er komt geen ontvanger zeuren en de verzender ook niet, dus tja zulke dingen kunnen lang goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Sander schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:28:
Ik heb zelf niet het idee dat het aan de vervoerder ligt maar eerder aan de corruptie van de medewerkers van zo'n vervoerder. Zeker bij internationale post is het erg makkelijk om iets achterover te drukken, er wordt niks getraceerd, er komt geen ontvanger zeuren en de verzender ook niet, dus tja zulke dingen kunnen lang goed gaan.
Volgens mij word het wel degelijk getraceerd, maar dan intern en minder 'checkpoints'. Dus ja, het is in dit geval makkelijker/minder moeilijk om iets te laten verdwijnen ja :P...

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een beetje domme vraag maar hoe kun je bij zavvi betalen met paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 00:19:
misschien een beetje domme vraag maar hoe kun je bij zavvi betalen met paypal
Niet. Dus misschien een beetje domme vraag ja :P Hoe kom je daarbij dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 24-01-2010 00:37 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort via axel music de god of war collection bestellen scheelt iets van 10 euro vergeleken met NL shops. Zonet even paypal account aangemaakt. Laat wel ff weten hoe dat gaat, ze verzenden geloof ik gewoon binnen europa dus dan geen gezeur toch met btw en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik d8 dat ik het ergens had gelezen weet iemand anders een betrouwbare site waar ik wel met paypal kan betalen waar ze ook darksiders verkopen en waar je ook kan preorderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:44:
ik d8 dat ik het ergens had gelezen weet iemand anders een betrouwbare site waar ik wel met paypal kan betalen waar ze ook darksiders verkopen en waar je ook kan preorderen
Kijk even hier: http://www.budgetgaming.n...rs:+wrath+of+war_PS3.html

Bovenaan staan de Nederlandse webshops, onderaan de buitenlandse, ik zou zeggen begin bij de goedkoopste en kijk wie er paypal ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Gamehubs is sowieso een goede site voor paypal, alleen die restocken nooit iets dus daar vind je alleen nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:46
Als ik bijv. Ratchet & Clank: A Crack In Time bij Zavvi aanschaf, zit hier dan Nederlandse audio dan wel ondertiteling bij? En is dit bij alle geïmporteerde games zo? Maakt me verder niet zo veel uit, maar voor kleine kinderen is het wel makkelijk. Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
weet het niet zeker, maar ik vermoed van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Xander25 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:54:
Als ik bijv. Ratchet & Clank: A Crack In Time bij Zavvi aanschaf, zit hier dan Nederlandse audio dan wel ondertiteling bij? En is dit bij alle geïmporteerde games zo? Maakt me verder niet zo veel uit, maar voor kleine kinderen is het wel makkelijk. Alvast bedankt _/-\o_
Soms wel, soms niet :S
Uncharted 1 bestelde ik uit de US (eeuwen terug toen de pond nog torenhoog stond). En had (tot mijn ergernis) nederlandse audio. Idem, met R&C 1. Weet niet hoe het met die nieuwe zit, hoor soms verhalen dat het er niet bij zit, wat ik wel vreemd vind.

edit: ja ik kwam er inderdaad later achter dat de systeemtaal op engels moet. Helaas loopt dat uiteen...

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 26-01-2010 16:14 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Shailesh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:53:
En had (tot mijn ergernis) nederlandse audio.
Dan moet je je systeemtaal op engels zetten, dan heb je engelse audio.

[ Voor 17% gewijzigd door Sandyman538 op 26-01-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
De ruimte is er op de disc. En vroeger zag je vaker dat het wel zo was (ook met Buzz).
Je zou denken dat het makkelijker is om 1 schijfje te drukken, ipv meerdere verschillende schijfjes.

Maar zelf vermoed ik dat het een manier is om grijze import tegen te gaan.
Sommigen geven nu toch iets meer voor een game, om hem hier met Nederlandse stemmen te kopen, ipv in Engeland. (Buzz Quiz World is een voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Xander25 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:54:
De Engelse versie van de laatste R&C heeft geen Nederlandse taal.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Shailesh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:53:
[...]

Soms wel, soms niet :S
Uncharted 1 bestelde ik uit de US (eeuwen terug toen de pond nog torenhoog stond). En had (tot mijn ergernis) nederlandse audio. Idem, met R&C 1. Weet niet hoe het met die nieuwe zit, hoor soms verhalen dat het er niet bij zit, wat ik wel vreemd vind.
Voor zowel Uncharted 1 als R&C1 geld dat je de systeemtaal dan op engels moet zetten ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

niet import maar volgens mij wel goedkoop: http://www.smartgaming4less.nl

iemand ervaring met deze shop?

prijzen zijn voor bepaalde games best scherp zo hebben ze Ratchet & Clank: A Crack In Time voor 37,50 terwijl die bij veel UK webshops 41+ euro's kost.

Sommige games zijn er ook niet goedkoper, maar volgens mij zie ik hier en daar hele scherpe prijzen, al helemaal voor een NL webshop.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 26-01-2010 15:37 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Tijdens de afgelopen Mega Monday bij Zavvi was A Crack in Time 18 pond (en de Mega Monday daarvoor ook).
Het kan dus nog wel wat goedkoper. (Geen NL taal dan)

Maar het kan net zo goed zijn dat Smartgaming4less de game ook heeft geimporteerd uit Engeland en dat je ook geen NL taal hebt, maar dat weet ik verder niet en dat staat er ook niet bij.

[ Voor 65% gewijzigd door SR8 op 26-01-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
SToRM666 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:16:
[...]

De Engelse versie van de laatste R&C heeft geen Nederlandse taal.
Wel Nederlandse subs ?

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Nee dus, zie 4 posts boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:46
Bedankt voor de reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Chaoss schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:27:
niet import maar volgens mij wel goedkoop: http://www.smartgaming4less.nl

iemand ervaring met deze shop?

prijzen zijn voor bepaalde games best scherp zo hebben ze Ratchet & Clank: A Crack In Time voor 37,50 terwijl die bij veel UK webshops 41+ euro's kost.

Sommige games zijn er ook niet goedkoper, maar volgens mij zie ik hier en daar hele scherpe prijzen, al helemaal voor een NL webshop.
Dit valt niet echt onder het kopje 'koopje'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wederom weer een goede ervaring met amazon.co.uk. Voor het eerst een grote bestelling geplaatst. Meestal hield ik het bij 1 a 2 games/blu rays per keer, maar nu de bourne identity box gekocht (3 blu rays), de godfather collection (4 blu rays), en nog 2 losse blu rays. Werd netjes in een grote doos verzonden en weer in 3 werkdagen binnen. Totaal was het 59,75 pond, dus ongeveer 70 euro. Dus ik heb weer wat kijkuurtjes voor de boeg. Als je dezelfde blu rays bij bol.com besteld ben je 145 euro kwijt. Dus 50% goedkoper in het buitenland, ineens besef je hoe zo'n bedrijf als bol.com kan bestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Die Bourne films zijn erg goed ja. Jammer dat ik ze al op dvd heb, want anders had ik de Blu-ray versies ook wel gekocht :)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 26-01-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

SToRM666 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:21:
Die Bourne films zijn erg goed ja. Jammer dat ik ze al op dvd heb, want anders had ik de Blu-ray versies ook wel gekocht :)
Ja die heb ik ook al op dvd, maar die verkoop ik weer voor een habbekrats en dan heb ik ze mooi in de collectie op blu ray. Ik ga me steeds meer een verzamelaar vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Ratchet and Clank: A crack in Time(PS3)
  • Besteld op: 18-01-2010
  • Verzonden op: 18-01-2010
  • Ontvangen op: 26-01-2010
Totaal 8 dagen dus.

Ik ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

brambest schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:13:
Ratchet and Clank: A crack in Time(PS3)
  • Besteld op: 18-01-2010
  • Verzonden op: 18-01-2010
  • Ontvangen op: 26-01-2010
Totaal 8 dagen dus.

Ik ben tevreden :)
Hier precies hetzelfde, ook vandaag hetzelfde spel binnen gekregen en op dezelfde dag besteld, goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
17e besteld. nog niet binnen hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Idem met R&C hiero, vandaag eveneens ontvangen. Allemaal bij zavvi zo te horen. Nu alleen nog assassins creed 2 in de dump bij zavvi, en ik heb alle toppers van 2009 gescoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Ik niet. De enige berichten die ik van Zavvi heb ontvangen zijn orderbevestigingen en excuses.
Intussen wacht ik nog steeds op mijn eerste bestelling. Na 42 dagen hebben ze het nog niet eens opgestuurd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twister336 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 03:21:
[...]

Ik niet. De enige berichten die ik van Zavvi heb ontvangen zijn orderbevestigingen en excuses.
Intussen wacht ik nog steeds op mijn eerste bestelling. Na 42 dagen hebben ze het nog niet eens opgestuurd :X
De website loopt momenteel ook niet echt lekker, weet niet wat er aan de hand is daar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Lol, ik wilde Mass Effect 1 kopen voor de 360 omdat dat leuk is als je deel 2 wilt spelen.
Deel 2 is op zavvi 43€. Deel 1 is 51€? Lol whut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Is R&C bij jullie door TNT bezorgd of door SelektVracht?
Want hier 17e besteld, 17e verzonden, nog niets binnen... :(
En SelektVracht staat nou niet bepaald hoog op mijn 'favoriete bezorgbedrijf' lijstje.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
SemperFidelis schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:56:
Lol, ik wilde Mass Effect 1 kopen voor de 360 omdat dat leuk is als je deel 2 wilt spelen.
Deel 2 is op zavvi 43€. Deel 1 is 51€? Lol whut?
paar weken geleden was die bij Zawi slechts 10 dollar ofzo. Die had ik besteld maar vervolgens ook maar weer gecanceled. Duurde zo bizar lang...

status : in stock
progress : awaiting order pick

ammehoela... :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 01:12:
Ik ga binnenkort via axel music de god of war collection bestellen scheelt iets van 10 euro vergeleken met NL shops. Zonet even paypal account aangemaakt. Laat wel ff weten hoe dat gaat, ze verzenden geloof ik gewoon binnen europa dus dan geen gezeur toch met btw en dergelijke?
Ik ga denk ik niet meer bestellen bij axel music, de game is nu ineens 2 euro duurder dan 2 dagen geleden, dat vind ik echt skunnig. Daarnaast wordt ik een beetje gek van het feit dat je daar via paypal alleen met dollars kan betalen wat betekend dat die game omgerekend inclusief verzendkosten duurder wordt dan dat ze zelf in europrijzen op de site aangeven, zo moet ik via paypal dus iets van 36 nog wat betalen terwijl ze zelf 31,95 (euro) + 1.95 (euro) zeggen.

Heb die game nu echter op HD Movie Source zien staan, echt goedkoop daar. Direct maar 2 stuks besteld, 1 voor mezelf en 1 voor een vriend. Kost mij in totaal $86.89, omgerekend nog geen 62 euro! (Op axel music had ik $101 moeten betalen). Risico op douane kosten neem ik dan maar voor lief.

Voor verzending gaf de site het volgende aan:

This is currently the only shipping method available to use on this order.
USPS First Class International Mail - $13,00

Kon gewoon met paypal betalen niks aan het handje. Ik zal het jullie laten weten wanneer ik het binnen heb.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
Mijn eerste order bij Play.com gedaan (ik heb alleen ervaring met The Hut en Zavvi). Ontvangst zal wel even duren (staat in de PS3 topsellers op nummer 10, en nu 1 - 2 weken voor verzending).

Webshop: http://www.play.com
Besteld: PS3 Tombraider: Underworld (Niet Platinum)
Prijs: € 11,99 (inclusief verzenden)
Besteldatum: 27-01-2010 (23:10 uur) maandag
Verzendatum: 11-02-2010
Ontvangstdatum: 20-02-2010

Ik heb een Platinum versie ontvangen, terwijl de gewone versie bij de bestelling stond (plaatje) en in het bijschrift ook niets over een Platinum versie. :S De game was overigens netjes gesealed.

[ Voor 38% gewijzigd door Jumpman op 20-02-2010 17:50 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Laatst online: 18-09 14:35
Dennis Lammers schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:54:
Is R&C bij jullie door TNT bezorgd of door SelektVracht?
Want hier 17e besteld, 17e verzonden, nog niets binnen... :(
En SelektVracht staat nou niet bepaald hoog op mijn 'favoriete bezorgbedrijf' lijstje.... :(
Is al bezorgd hier.
Weet alleen niet door wie.

Tis al paar dagen geleden bezorgd (bij zavvi besteld op de zelfde datum als jou)
Woon op een nieuwbouw wijkje waar vaak reclame's niet bezorgd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Far Cry 2 (PS3) bij Zavvi.

Besteld op: 17-01-2010
Verzonden op: 18-01-2010
Ontvangen op: 27-01-2010

Echter is het hoesje al aardig bekrast en is er een stukje van de gekleurde hoes af. Daarnaast zit het spel niet in de originele seal. Dus ik heb al een 'klacht' ingediend.

Iemand ervaring hiermee? Ik heb al een 'message' gestuurd waarin ik vraag om deze terug te sturen naar hun en een nieuwe te mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

LuPo schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:46:
Far Cry 2 (PS3) bij Zavvi.

Besteld op: 17-01-2010
Verzonden op: 18-01-2010
Ontvangen op: 27-01-2010

Echter is het hoesje al aardig bekrast en is er een stukje van de gekleurde hoes af. Daarnaast zit het spel niet in de originele seal. Dus ik heb al een 'klacht' ingediend.

Iemand ervaring hiermee? Ik heb al een 'message' gestuurd waarin ik vraag om deze terug te sturen naar hun en een nieuwe te mogen ontvangen.
Meestal is het zo dat je een nieuw hoesje krijgt toegestuurd ;), zolang er met het Blurayschijfje niets aan de hand is. Het complete spel retourneren is namelijk commercieel gezien niet interessant (voor hun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Sandyman538 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:55:
[...]

Ja die heb ik ook al op dvd, maar die verkoop ik weer voor een habbekrats en dan heb ik ze mooi in de collectie op blu ray. Ik ga me steeds meer een verzamelaar vinden ;)
Ik heb dat ook al gedaan hoor (bij o.a. Kill Bill 1 & 2), maar dan ga ik me soms wel afvragen of het nou echt de moeite is voor die ene keer dat je de film nog eens kijkt...
LuPo schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:46:

Ik heb al eens een kapot doosje gehad. Ik had toen ook een klacht ingestuurd en als antwoord kreeg ik enkel een verontschuldiging... Ik heb nu wat extra lege doosjes op ebay gekocht om de kapotte te vervangen en voor het geval het nog eens voorkomt. Kostte me wel vrij veel geld, maarja met het importeren spaar ik zoveel geld uit dat die kost er wel bij gerekend kan worden :P
Is het trouwens niet zo dat de PSN kaarten ook in een PS3 doosje zitten? Die zou je eventueel ook nog kunnen kopen.

[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 28-01-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ratchet & Clank: A Crack in Time (PS3) bij Zavvi.

Besteld op: 24-01-2010
Verzonden op: 24-01-2010
Ontvangen op: 01-02-2010

Snelle levering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e bestelling bij CD-WOW: Divine Divinity 2 (PC)

Besteld op: 24-01-2010
Verzonden op: 26-01-2010
Ontvangen op: 01-02-2010

Naar mijn idee ook een lekker snelle levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld 29/01/2010: Mass Effect 2 (Xbox 360)
Ontvangen 01/02/2010 (blijkbaar werken ze in het weekend ook door bij www.gamespot.com)

Niet duur (via de States): $59 dollar, reken zelf maar uit met de wisselkoers. Via www.amazon.com in huis gehaald.

Goed zaak, goede service. Heb namelijk een keer een defecte cartridge ontvangen en kosteloos hebben ze deze (binnen een paar dagen) fout hersteld!

*snip* groeten en spammen onderaan je post is niet de bedoeling hier op GoT. Lees even Het algemeen beleid door

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 11:35 . Reden: groeten & spam verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Ik heb een bestelling van Zavvi geannuleerd (was na 2 weken nog niet verstuurd terwijl het maar 3 dagen ging duren volgens hun website) en bij Amazon.co.uk besteld.

Besteld: 01/02/2010
Verzonden: 01/02/2010
Ontvangen: 03/02/2010

Kijk, zo kan het dus ook Zavvi. Het ander pakje is intussen na 47 dagen nog steeds niet verstuurd maar daar heb ik helaas nog geen alternatief voor gevonden.

10 minuten later kwamen ze mijn 46" plasmascherm brengen en hopelijk komt de postbode straks nog langs met mijn HDMI kabels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Bij thehut.com vandaag 10% extra korting op PS3 games. Actiecode: BLUE10

Ik heb mijn Mini Ninjas gecancelled en opnieuw besteld. 20 Januari besteld, nog steeds niet verzonden.
Ook Wall-E besteld voor 10 euro. Eens kijken of dat wat is...

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Twister336 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:18:
Ik heb een bestelling van Zavvi geannuleerd (was na 2 weken nog niet verstuurd terwijl het maar 3 dagen ging duren volgens hun website) en bij Amazon.co.uk besteld.

Kijk, zo kan het dus ook Zavvi. Het ander pakje is intussen na 47 dagen nog steeds niet verstuurd maar daar heb ik helaas nog geen alternatief voor gevonden.
Amazon is supersnel en betrouwbaar, maar jammergenoeg wel hoge verzendkosten t.o.v. de andere shops.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:52
Medetweakers,

Voor de liefhebbers die nog geïnteresseerd zijn in: Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City - Xbox 360, wil ik deze aanbieding niet onthouden!

Zavi heeft een totaal van 2500 exemplaren van deze titel te koop op Ebay gezet, voor een zeeeeer aantrekkelijke totaal prijs, dus incl. verzendkosten van: 18,87 euro!!
Voordeel, je betaalt met Paypal, (beschermd) en de mensen zonder creditcard kunnen nu ook uit de UK importeren.
Stel de Xbox 360 game wordt verzonden van een niet EU land (zoals de Kanaaleilanden), kan de douane niks doen want de totaal prijs zit nog onder de 22 euro!

Wees er snel bij, want in 9 uur dat de advertentie op Ebay staat zijn er al 455 stuks verkocht, reken maar uit als dit in dit tempo doorgaat, is de voorraad binnen 5 dagen op!

Link van de desbetreffende advertentie:
http://cgi.ebay.nl/Grand-...es_JS?hash=item3efc854f6e

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Twister336 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:18:

10 minuten later kwamen ze mijn 46" plasmascherm brengen en hopelijk komt de postbode straks nog langs met mijn HDMI kabels ;)
Ook mijn motivatie om niet bij "dat soort" webshops te bestellen. Het zal vast wel een keer aankomen, maar voor een paar euro ga ik niet moeilijk doen en wil ik het snel binnen. Ik bestel altijd bij amazon.co.uk en ik zoek tegenwoordig nieteens meer verder. Levering is altijd snel en netjes verpakt. Dit samen met de pre-order price guaranty is de prijs ook eens erg goed.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Vanitas schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 00:31:
[...]

Ook mijn motivatie om niet bij "dat soort" webshops te bestellen. Het zal vast wel een keer aankomen, maar voor een paar euro ga ik niet moeilijk doen en wil ik het snel binnen. Ik bestel altijd bij amazon.co.uk en ik zoek tegenwoordig nieteens meer verder. Levering is altijd snel en netjes verpakt. Dit samen met de pre-order price guaranty is de prijs ook eens erg goed.
Ik ben zeker te spreken over Amazon.co.uk :Y
Laatst Fallout 3 GOTY edition erbij besteld en binnen 2 dagen had ik hem al thuis

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik zorg altijd gewoon dat ik genoeg spellen te spelen heb. :+

Als er dan een goede aanbieding bij Zavvi is dan bestel ik hem gewoon. Het maakt dan niet uit hoe lang het duurt voordat het hier aankomt.
Overigens betaal je pas zodra het verzonden wordt, dat is netjes. Dus je bent je geld niet 'kwijt' ofzo. Daarnaast heb ik van de 10 bestellingen maar 1 keer gehad dat het een week of twee duurde voordat hij verzonden werd. Normaal verzenden ze altijd dezelfde dag of de dag erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:18
Bellerophon schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:52:
[...]

Ik ben zeker te spreken over Amazon.co.uk :Y
Laatst Fallout 3 GOTY edition erbij besteld en binnen 2 dagen had ik hem al thuis
Ik bestel al geruime tijd praktisch alles bij Amazon.co.uk, het is veel goedkoper als hier in Nederland en de service en de verzendtijd zijn 100x beter dan bij de webshops die nog net 5 pond goedkoper zijn ofzo. En dat heb ik er dan nog wel voor over :)

Bij mij is altijd alles netjes binnen 2 werkdagen in huis via de TNT en nog nooit een bestelling kwijt geraakt _/-\o_ Wat dat betreft is die ene dag extra ten opzichte van Nederlandse webshops absoluut geen minpunt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 04-02-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
HMV.co.uk
Guitar Hero Metallica (PS3)

Besteld: 27-01
Verzonden: 27-01
Ontvangen: 04-02

Het spel zit zeer netjes verpakt moet ik zeggen. In een stevig kartonnen doosje. Ik heb daar ook een preorder staan voor de SE van Heavy Rain, dus de kans dat die heelhuids zal aankomen is vrij groot :P

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 04-02-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:21
Ik zou graag eens beginnen met bestellen van Blu-rays uit het buitenland, maar er is jammer genoeg 1 ding dat mij tegenhoudt. Het is namelijk soms onduidelijk of er wel Nederlandse ondertiteling in zit: de ene keer staat het er wel bij en de andere keer staan er alleen Engels, Duits en Frans en zo weinig ondertitelingen lijkt me toch vrij sterk. Af en toe staan in reviews / questions wel wat antwoorden en dan zie je bij een triologie dat één van de drie blu-rays wel Nederlandse ondertiteling heeft. Vind het maar vreemd en twijfel daarom nog met veel bestellen. Ik heb het zelf niet nodig maar wil het dus wel. Is er trouwens geen DVD/Blu-Ray import topic ?

Qua games zal ik binnenkort maar eens flink gaan bestellen, loop nog achter op Modern Warfare 3, Forza Motorsport 3, Assassins Creed 2, Chinatown Wars (PSP), Shift, Grid, Saints Row 1, Saints Row 2, GTA 4 Episodes Halo Wars en nog iets van Guitar Hero. Zoals je ziet een flink lijstje, heb wat vast wel wat gemist - en dan zijn er ook nog zeer binnenkort nieuwe releases van o.a. Bioshock ;-) Maar DIRT2 is als eerste import-game onderweg van TheHut !!

Maar weten jullie misschien nog leuke spelletjes voor een 7-jarige ? We hebben ooit Shrek gekocht maar dat is echt continu rammen op mannetjes, net als Kameo overigens. Surfs up is daarintegen wel leuk, golven en punten scoren. Overigens nogsteeds een zeer druk spel ^^

[ Voor 3% gewijzigd door BastiaanCM op 04-02-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik bestel tegenwoordig ook regelmatig Blu-ray's uit Engeland. En als ik niet genoeg info kan vinden of er wel of geen NL subs op zitten dan kijk altijd even in het volgende topic: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008

[ Voor 70% gewijzigd door SToRM666 op 04-02-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Geengrenzuh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:31:
[...]
Amazon is supersnel en betrouwbaar, maar jammergenoeg wel hoge verzendkosten t.o.v. de andere shops.
Voor aparte spellen of films zijn die kosten inderdaad veel te hoog maar als je een grote bestelling plaatst valt het goed mee. Ik heb 1 spel en 3 DVD boxen besteld.
Het ergste aan Amazon vind ik dat je al met de bestelprocedure bezig moet zijn voor je ook maar een idee krijgt van wat de uiteindelijk kosten zullen zijn.
Eerst komt er paar % BTW bij, dan verzendkosten die afhankelijk zijn van het aantal items en of ze door Amazon of een andere firma worden verstuurd en vervolgens moet je alles nog omrekenen naar Euro's.

Mijn favoriete winkel blijft play.com, vooral voor films. De prijs die je ziet is meteen ook de werkelijke prijs die je betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
BastiaanCM schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:07:
Ik zou graag eens beginnen met bestellen van Blu-rays uit het buitenland, maar er is jammer genoeg 1 ding dat mij tegenhoudt. Het is namelijk soms onduidelijk of er wel Nederlandse ondertiteling in zit: de ene keer staat het er wel bij en de andere keer staan er alleen Engels, Duits en Frans en zo weinig ondertitelingen lijkt me toch vrij sterk.
Dat valt dan mee. Meestal is het enkel 'English for the hearing impared'. Voor mij leest Engels even gemakkelijk als Nederlands maar die speciale ondertitels zijn toch wel lastig. Dan krijg je iets zoals:
[music playing in the background]
Woman 1: blablabla
Bij play.com kun je zoeken op ondertitels. Kies daarvoor de DVD Subtitle categorie en dutch als zoekterm. Vervolgens links Blu-ray aanduiden bij refine by category.
Is er trouwens geen DVD/Blu-Ray import topic ?
Ik denk het niet maar daar zou ik ook wel interesse voor hebben.
Maar weten jullie misschien nog leuke spelletjes voor een 7-jarige ? We hebben ooit Shrek gekocht maar dat is echt continu rammen op mannetjes, net als Kameo overigens. Surfs up is daarintegen wel leuk, golven en punten scoren. Overigens nogsteeds een zeer druk spel ^^
Vindt hij dat rammen niet leuk of vind jij dat niet geschikt voor een 7-jarige? ;)
Een leuk en geweldloos spel voor kinderen is Madagascar 2. Mijn nichtjes (tussen 4 en 8 ) vinden dit heel leuk maar mijn 7-jarig neefje vindt het een beetje flauw. Lego Star Wars en Lego Indiana Jones vindt hij veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 12:02
Ik heb mijn Mass Effect 2 Collectors Edition bij Game besteld dat was goed rap binnen zeg!

Besteld: 28-12-09 (pre-order)
Verzonden: 27-01
Ontvangen: 29-01

Dat is echt stukken beter dan een paar weken moeten wachten op zavi/hut/play... maargoed meestal bestel ik daar ook de spellen die ik wel nog wil hebben maar niet direct wil spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 12:08

Ace

Happy Happy Joy Joy

party42 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:49:
[...]

paar weken geleden was die bij Zawi slechts 10 dollar ofzo. Die had ik besteld maar vervolgens ook maar weer gecanceled. Duurde zo bizar lang...

status : in stock
progress : awaiting order pick

ammehoela... :)
Ik heb hetzelfde met Might and Magic Clash of Heroes voor de DS. Die staat nu al een week op 'order pick' terwijl de game de 29ste al uit was.

Met MAG voor de PS3 die ik daar besteld had ging het wel heel snel. Op dinsdag 22-01 verstuurd en afgelopen vrijdag 26-01 binnen. Vreemd genoeg lag het tweede exemplaar voor mijn collega pas afgelopen maandag in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:11
Heeft iemand hier nog discount vouchers voor Zavvi of DVD.co.uk (of een van hun broeder/zuster webshops)? Zo ja, ik hou me aanbevolen :) (DM optie staat aan)

[ Voor 24% gewijzigd door dangerpaki op 05-02-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:21
SToRM666 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:43:
Ik bestel tegenwoordig ook regelmatig Blu-ray's uit Engeland. En als ik niet genoeg info kan vinden of er wel of geen NL subs op zitten dan kijk altijd even in het volgende topic: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008
Woot kijk dat is nog eens handig !
Twister336 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:41:
[...]
Dat valt dan mee. Meestal is het enkel 'English for the hearing impared'. Voor mij leest Engels even gemakkelijk als Nederlands maar die speciale ondertitels zijn toch wel lastig. Dan krijg je iets zoals:
[music playing in the background]
Woman 1: blablabla
Bij play.com kun je zoeken op ondertitels. Kies daarvoor de DVD Subtitle categorie en dutch als zoekterm. Vervolgens links Blu-ray aanduiden bij refine by category.
Dank voor de suggestie, maar neem nou eens Pirates of the Caribbean Trilogy op Play.com. Je vind hem wel met zoeken naar subtitles -> Dutch maar zoals te zien is op die website hierboven heeft alleen het 3e deel ook werkelijk de Dutch subtitles. Op Amazon.co.uk staat ergens in de comments hetzelfde, alleen de derde heeft Dutch subtitles. Dus dat werkt niet geheel.
Vindt hij dat rammen niet leuk of vind jij dat niet geschikt voor een 7-jarige? ;)
Een leuk en geweldloos spel voor kinderen is Madagascar 2. Mijn nichtjes (tussen 4 en 8 ) vinden dit heel leuk maar mijn 7-jarig neefje vindt het een beetje flauw. Lego Star Wars en Lego Indiana Jones vindt hij veel leuker.
Hij vind het wel leuk maar toch eenzijdig, en als hij het continu heeft over mensen doodslaan etc lijkt het me geen goed idee om hem alleen maar zulke spelletjes te laten spelen.
Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.