Toon posts:

Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 21 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Yellowneck schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:19:
[...]

Beiden,
Het product was verpakt in donker folie. Hierop zat wel een barcode/pakketnummer opgeplakt waarmee je de zending via www.tracktrace.nl kon volgen. Het 'pakketje' is echter gewoon in mijn brievenbus beland. Dus wat is het dan? Brievenbuspost of pakket? of Brievenbuspakket? :P
Ik denk gewoon een kwestie van een luie postbode die dacht: "Hé, het past door de brievenbus en toch geen handtekening nodig" en *floep* door de brievenbus. Hier belt de postbode altijd netjes aan. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:12

blitzkrieg

Whoop Whoop!

www.amazon.co.uk

Lost season 5 blu-ray

Maandag 14-12 om 20:42 besteld.
Dinsdag 15-12 om 22:53 mailtje dat het pakketje verzonden is.
Donderdag 17-12 pakketje in de brievenbus.

Verpakt in een stevig stuk karton.
De snelheid viel mij erg mee, ik had toch wat kerstdrukte verwacht.

Niet echt een game import, maar toch wel het vermelden waard dacht ik.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gisteren mijn bestelling van Zavvi binnen :) Heeft aardig lang geduurd, had hem 30 november besteld en was toen een paar dagen vertraagd. Uiteindelijke verzending heeft 1,5 week geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:11
LuPo schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:40:
[...]

Via brievenbuspost of pakketpost?

Wel lekker snel inderdaad. Ik heb ook alleen maar snelle en positieve ervaringen met dit bedrijf. Imho wel wat beter dan Zavvi en Play (in mijn geval dan). :)
Denk niet dat de afstandbediening door de brievenbus past met verpakking eromheen. En alle belstukken zitten tegenwoordig bij Pakketservice van TNT Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Sander schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:24:
Gisteren mijn bestelling van Zavvi binnen :) Heeft aardig lang geduurd, had hem 30 november besteld en was toen een paar dagen vertraagd. Uiteindelijke verzending heeft 1,5 week geduurd.
Zelfde verhaal hier, ook op 30 besteld, 6e geshipped en gisteren binnen :)

Maar goed, aangezien Batman:AA maar 20 euro was, ga ik er niet over zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:22

-d-

Ik heb mijn Zavvi bestellingen ook wat trager binnen - maarja, komt waarschijnlijk door de kerstdrukte bij de post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Damn, ik wil ook bij zavvi bestellen, maar vind het weer zo iets om daarvoor een CC aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Trent900 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:50:
[...]

Zelfde verhaal hier, ook op 30 besteld, 6e geshipped en gisteren binnen :)

Maar goed, aangezien Batman:AA maar 20 euro was, ga ik er niet over zeuren :)
ja datzelfde had i kmet Dirt2, heb hem ook puur gekocht omdat ie zo goedkoop was, anders had ik hem denk ik laten liggen ;) Staan nog wel wat spellen hoger op mijn verlanglijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

SemperFidelis schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:09:
Damn, ik wil ook bij zavvi bestellen, maar vind het weer zo iets om daarvoor een CC aan te vragen.
Is helaas de enige manier - maar CC hoeft niet veel te kosten en het is in mijn ogen de meest veilige manier van online betalen. In dit topic staat veel info over Credit Cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

SemperFidelis schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:09:
En ook de jaarlijkse kosten van je credit card heb je er al uit na het bestellen van 1 game in het buitenland ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb tot nu toe 5 keer bij CDWOW besteld.
ik heb nog geen problemen ondervonden.
De levertijd is tot nu maximaal 10 dagen geweest, maar veel goedkoper als wanneer je de spellen in nederland zou kopen.

groot pluspunt: geen CC nodig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
ArieR schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:18:
[...]

Denk niet dat de afstandbediening door de brievenbus past met verpakking eromheen. En alle belstukken zitten tegenwoordig bij Pakketservice van TNT Post.
Lees dit dan nog maar even een keer: Yellowneck in "Het Games Import topic"
Sandyman538 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:59:
[...]

En ook de jaarlijkse kosten van je credit card heb je er al uit na het bestellen van 1 game in het buitenland ;)
Om maar niet te zwijgen over het gemak op vakanties in het buitenland. :)

[ Voor 37% gewijzigd door LuPo op 18-12-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-10 13:04
Sandyman538 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:59:
[...]

Er zijn ook credit cards die gratis zijn als je een bepaalde omzet haalt per jaar (zoals de ANWB visa en de kaarten van lasercards). Dus als je regelmatig spullen koopt met de CC (en direct je kaart saldo afbetaald) kost het niets. De lasercard die je bij van der Valk (de hotel en restaurant keten) kan krijgen levert zelfs spaarpunten op die je bij hun kunt besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
NHL2k9 PS3 voor 5.95 bij Zavvi.

Of het tof is? Geen idee! Maar voor dat geld voeg ik 'm wel toe aan de collectie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
net even Guitar Hero World tour (game only) voor PS3 besteld bij HMV voor 10,5 pond (ca 12 euro).
Kon ik niet laten liggen.
guitar hero 5 en band hero heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:42
M a r c o schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:06:
net even Guitar Hero World tour (game only) voor PS3 besteld bij HMV voor 10,5 pond (ca 12 euro).
Goeie tip _/-\o_ Heb 'm ook besteld. Denk wel niet dat ik 'm nog zal hebben voor kerst......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

botech schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:22:
[...]

Goeie tip _/-\o_ Heb 'm ook besteld. Denk wel niet dat ik 'm nog zal hebben voor kerst......
Zeker niet - Denk dat je hem ook nog niet hebt voor nieuwjaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:39
Dragon Age: Origins (ps3) is was voor 18 pond bij TheHut en Zavvi... ben net te laat maar hopelijk komt hij snel weer langs.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:25

PoweRoy

funky!

PoweRoy schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:16:
Ik had bij thehut besteld paar dagen geleden.Ging kijken of het al bijna verstuurd kon worden. stond voor 1 product op est dispatch 14-12 (vandaag toch verstuurd :? ) en de andere op 28-12 :X hopelijk wordt die ook eerder verstuurd ivm kerstmis
Bijna kerst B) maar nog niets ontvangen

product1: verstuurd op 10/12/2009
product2: verstuurd op 15/12/2009
product3: verstuurd op 17/12/2009

Een eerdere bestelling van dit jaar was wel binnen er een week :/

[This space is for rent]

• M a r c o
  • Niet online
van 24-dec tm 28-dec 10% korting op alles bij mymemory.co.uk met kortingcode "CHEAPXMAS-09"

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Alleen hebben ze van veel spullen de prijzen vantevoren omhoog gedaan.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

PoweRoy schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:15:
[...]

De koeriers hebben ook last van de kerst-drukte, dus ik denk dat je het volgend jaar pas krijgt. Of als je geluk hebt, nog voor 31 december.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Laten we het hopen. Op internet iemand gevonden waar het de 8ste was verstuurd en het een week later had ontvangen.

Altijd wel iets, of je betaald 6 euro bij engelse webshop of 15-20 euro bij nl webshop.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Laatst online: 21:52
panasonies schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:21:
[...]

De koeriers hebben ook last van de kerst-drukte, dus ik denk dat je het volgend jaar pas krijgt. Of als je geluk hebt, nog voor 31 december.
Hier hetzelfde verhaal, ik wacht ook op pakket van 11-12. Maar we hebben geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
M a r c o schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:09:
van 24-dec tm 28-dec 10% korting op alles bij mymemory.co.uk met kortingcode "CHEAPXMAS-09"
SR8 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:14:
Alleen hebben ze van veel spullen de prijzen vantevoren omhoog gedaan.
Hoe kom je hierbij ?

Heb daar toevallig o.a. 5 games besteld op 19/12, prijzen zijn nu nog gelijk.
Ook Fifa2010, DS3 controller, zijn nog steeds dezelfde prijzen, en zijn nu dus wel voordeliger met die code.
Zeker de controller vind je nergens anders goedkoper momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Yippie schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:49:
[...]

[...]

Hoe kom je hierbij ?

Heb daar toevallig o.a. 5 games besteld op 19/12, prijzen zijn nu nog gelijk.
Ook Fifa2010, DS3 controller, zijn nog steeds dezelfde prijzen, en zijn nu dus wel voordeliger met die code.
Zeker de controller vind je nergens anders goedkoper momenteel.
Dan heb je toevallig allemaal games die gelijk zijn gebleven. Alle games die ik wilde kopen gingen twee dagen voor de actie met 1 GBP omhoog. Daar horen sowieso alle platinum-titels bij.

Ik vind het een beetje sneu om 10% korting te geven maar wel eerst bijna alle games een pond (sommige twee) te verhogen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Gewoon allemaal niks kopen, dan hebben ze grote overstock van de kerst liggen, en dan kunnen wij daar begin januari de vruchten van plukken :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinjm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 12:52

edwinjm

Webdeveloper

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:10:
ik heb tot nu toe 5 keer bij CDWOW besteld.
ik heb nog geen problemen ondervonden.
Pas op met bestellen bij CDWOW.

Ze leveren ook spellen voor bijvoorbeeld NTSC (voor bijv. de Wii) en die werken niet in Nederland.

Het erge is dat ze weigeren terug te nemen binnen zeven dagen, terwijl ze dat volgens de Nederlandse wet wel verplicht zijn. (Ze richten zich op de Nederlandse markt en dienen zich dan aan de Nederlandse wet te houden).

Dus weet waarmee je in zee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:50
Gelukkig heeft mijn PS3 absoluut geen last van regio 1 en 3 spellen in zowel PAL of NTSC, het maakt allemaal niks uit.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edwinjm schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 00:05:
[...]

Pas op met bestellen bij CDWOW.

Ze leveren ook spellen voor bijvoorbeeld NTSC (voor bijv. de Wii) en die werken niet in Nederland.

Het erge is dat ze weigeren terug te nemen binnen zeven dagen, terwijl ze dat volgens de Nederlandse wet wel verplicht zijn. (Ze richten zich op de Nederlandse markt en dienen zich dan aan de Nederlandse wet te houden).

Dus weet waarmee je in zee gaat.
Alleen als ze een Nederlandse vestiging zouden hebben zou de wet koop op afstand van toepassing zijn. Nu is het gewoon een buitenlands bedrijf waar je besteld, die zich houdt aan de wetten die daar gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napsju schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 07:52:
Gelukkig heeft mijn PS3 absoluut geen last van regio 1 en 3 spellen in zowel PAL of NTSC, het maakt allemaal niks uit.
Let wel op: PS3 spellen KUNNEN theoretisch ook regio-locked zijn. Ook is het zo dat als je de US spellen op een SD resolutie draait ze alleen werken in NTSC en niet in PAL (en omgekeerd voor PAL spellen op een amerikaanse console). Voor je TV zou dat geen probleem zijn, maar de console kan de andere standaard niet aan en je krijgt in dat geval een foutmelding. (Zie ook http://www.joystiq.com/20...ut-theres-a-hi-def-catch/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 16:06:
[...]

Dan heb je toevallig allemaal games die gelijk zijn gebleven. Alle games die ik wilde kopen gingen twee dagen voor de actie met 1 GBP omhoog. Daar horen sowieso alle platinum-titels bij.

Ik vind het een beetje sneu om 10% korting te geven maar wel eerst bijna alle games een pond (sommige twee) te verhogen. :|
Ach, uiteindelijk moet je gewoon kijken naar de prijs onder de streep; Alle "van" prijzen in folders zijn altijd onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Net een Sony PS3 afstandsbediening besteld bij mymemory.co.uk. Met play.com heb ik tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad (het betrof wel muziek-cd's): ook al durfde de levering soms 3 weken te duren, alles kwam uiteindelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ik heb hier (Singapore) zojuist Hakuna Matata gekocht voor de PS3. 19 euro voor de Koreaanse versie (Regio 3). Volgens het hoesje enkel Koreaans, maar volgens de verkoper ook volledig Engelstalig. Omdat Singapore primair Engelstalig is, toch wel érg handig. De verkoper was gelukkig ook niet te beroert om dat even te laten zien op een display-PS3.

Lijkt me een leuke game. Zie meer op deze blog.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Napsju schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 19:53:
Ik heb hier (Singapore) zojuist Hakuna Matata gekocht voor de PS3. 19 euro voor de Koreaanse versie (Regio 3). Volgens het hoesje enkel Koreaans, maar volgens de verkoper ook volledig Engelstalig. Omdat Singapore primair Engelstalig is, toch wel érg handig. De verkoper was gelukkig ook niet te beroert om dat even te laten zien op een display-PS3.

Erg mooi spel.

Er zijn 2 uitgaves van dit spel: (beide engelstalig)
Hakuna Matata en Afrika.

Afrika is de US release en heeft trophies, Hakuna Matata heeft geen trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 11:37:
[...]

Ach, uiteindelijk moet je gewoon kijken naar de prijs onder de streep; Alle "van" prijzen in folders zijn altijd onzin.
Dat alle "van" prijzen in folders onzin zijn weet ik. Maar daar heb ik het toch niet over?

Ik zal het punt dat ik maakte ik mijn post even aanvullen met een voorbeeld:

Killzone 2 kostte eerst 15,95. Met actiecode "backforgood" krijg je altijd standaard 5% korting. Dus betaal je 15,15.

Nu zijn alle prijzen verhoogd. KZ2 kost nu 16,95. Met 10% korting wordt dat 15,26.

Conclusie: niks geen korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zondag 27 december 2009 @ 00:57:
[...]

Dat alle "van" prijzen in folders onzin zijn weet ik. Maar daar heb ik het toch niet over?

Ik zal het punt dat ik maakte ik mijn post even aanvullen met een voorbeeld:

Killzone 2 kostte eerst 15,95. Met actiecode "backforgood" krijg je altijd standaard 5% korting. Dus betaal je 15,15.

Nu zijn alle prijzen verhoogd. KZ2 kost nu 16,95. Met 10% korting wordt dat 15,26.

Conclusie: niks geen korting.
Inderdaad, het blijft dus (ongeveer) dezelfde prijs. Sommige andere dingen zullen wel goedkoper zijn. Als het maar een goeie prijs is is daar verder toch niks mis mee? Als ze de goedkoopste zijn blijven ze de goedkoopste, als het elders goedkoper is koop je het daar. Ze hadden ook alleen bepaalde producten in de aanbieding kunnen doen, maar dit klinkt voor veel mensen aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:36:
[...]

Inderdaad, het blijft dus (ongeveer) dezelfde prijs. Sommige andere dingen zullen wel goedkoper zijn. Als het maar een goeie prijs is is daar verder toch niks mis mee? Als ze de goedkoopste zijn blijven ze de goedkoopste, als het elders goedkoper is koop je het daar. Ze hadden ook alleen bepaalde producten in de aanbieding kunnen doen, maar dit klinkt voor veel mensen aantrekkelijker.
Klopt, maar ik zag deze 10%-discountactie wel aankomen. Dus ik had even gewacht met het kopen van een bepaalde game. Echter door de prijsverhoging wordt het alleen maar duurder om dat spel te kopen.

Je zegt het precies goed: het klinkt voor veel mensen veel aantrekkelijker, het is echter totaal niet aantrekkelijker. Maar genoeg hierover, ik wacht wel tot de actie voorbij is en de prijzen weer terugschieten naar hun normale niveau. Dan koop ik vervolgens die game wel met de actiecode 'backforgood'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:01:
[...]
Ik wacht wel tot de actie voorbij is en de prijzen weer terugschieten naar hun normale niveau. Dan koop ik vervolgens die game wel met de actiecode 'backforgood'. ;)
Wie zegt dat ze de prijs dan weer naar beneden bijstellen?? misschien blijft hij zo wel staan, ben je nog meer genaaid. ;)
10% loopt trouwens vandaag af, dus morgen zal je het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb voor de eerste keer iets besteld bij zavvi.com en na 12 dagen is mijn bestelling nog niet eens verstuurd :|
Op dezelfde dag had ik iets bij play.com besteld en dat was er na een week.
Ik denk dat ik in het vervolg maar een pondje meer betaal en bij play.com blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41

Smoonshine

Feyenoord!!

Twister336 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:30:
Ik heb voor de eerste keer iets besteld bij zavvi.com en na 12 dagen is mijn bestelling nog niet eens verstuurd :|
Ik denk dat ik in het vervolg maar een pondje meer betaal en bij play.com blijf.
Wat grappig. Bij mij is de ervaring juist precies andersom. Het op de post doen heeft me bij geen van beiden ooit meer dan een dag gekocht, maar vervolgens zijn de pakketten van zavvi/thehut er binnen 5 werkdagen, terwijl ik bij Play altijd minstens 3 weken moet wachten. Nu bestel ik ook meestal alleen dingen die op voorraad zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Twister336 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:30:
Ik heb dat bij Zavvi gehad met Oblivion GOTY, duurde vet lang (+- 12 dagen) voor het verzonden werd.
Echter vanochtend Prince of Persia voor 9,95 GBP besteld, en net al een mail dat hij verzonden is.

Paar dagen geleden Battlefield BC besteld, die is ook nog niet verzonden. Er zit dus aardig wat verschil in. ;)
Zavvi is wel sneller met leveren, duurt bij mij steeds 8 dagen, tegenover 12 dagen van Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Creditcard aangevraagd! Nu kan ik lekker bestellen. Het viel me btw op dat TheHut.com en Zavvi.com exact hetzelfde registratie formulier gebruiken. Is dat toeval?

Ik heb even snel gekeken en moet zeggen dat TheHut toch wel het beste aanbod heeft qua prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
geen toeval. Zavvi is van the Hutt tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

PoweRoy schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:15:
[...]

Vandaag zijn product 1 en 2 binnengekomen :) helaas te laat voor kerst maarja

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het algemeen koop ik al mijn games via play.com ... bij wat recentere / nieuwe games 99 / 100 keer veel goedkoper dan hier, e.g. PS3 games tussen de 40 en 50 euro i.p.b. hier tussen de 65 en 70 euro !

Je wordt in Nederland in ieder geval afgezet !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ook "The last guy" gekocht hier in Singapore. Nooit gezien in Europa. Schijnt een PSN game te zijn die hier in Azië ook op Blu Ray uitgekomen is. Ik ben benieuwd! Iemand ervaringen?

Afbeeldingslocatie: http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-24/6038DSC09188.jpg

En de vorige aankoop ook gelijk maar even op de foto gezet:

Afbeeldingslocatie: http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-24/3954DSC09189.jpg

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:24:
Over het algemeen koop ik al mijn games via play.com ... bij wat recentere / nieuwe games 99 / 100 keer veel goedkoper dan hier, e.g. PS3 games tussen de 40 en 50 euro i.p.b. hier tussen de 65 en 70 euro !

Je wordt in Nederland in ieder geval afgezet !!!
Voor online prijzen tussen de 40 en 50 voel ik me anders ook aardig afgezet hoor! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trent900 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:19:
[...]

Voor online prijzen tussen de 40 en 50 voel ik me anders ook aardig afgezet hoor! :*)
Het is in ieder geval beter. Ik snap wat je bedoelt. Ikzelf wacht over het algemeen best lang met de aanschaf van sommige games, heb er immers genoeg om te spelen, dus een beetje geduld is soms wel nodig :D.

Maar als ik er dan zo graag 1 wil hebben, dan iig ipv 40 euro dan voor 70 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:14:
[...]

Het is in ieder geval beter. Ik snap wat je bedoelt. Ikzelf wacht over het algemeen best lang met de aanschaf van sommige games, heb er immers genoeg om te spelen, dus een beetje geduld is soms wel nodig :D.

Maar als ik er dan zo graag 1 wil hebben, dan iig ipv 40 euro dan voor 70 !
Je bedoelt volgens mij precies het omgekeerde: "maar als ik er dan zo graag één wil hebben, dan in ieder geval niet voor 70 euro, maar voor 40 euro." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Singstar II (Franse editie) voor ps3 gekocht bij amazon.fr

Besteld: 26/12/2009
Ontvangen: 29/12/2009

Overigens geen verzendingskosten moeten betalen.

Ik heb sinds zaterdag nog twee bestellingen staan bij mymemory.co.uk. Alletwee betaald en toch is het vrij stil rond mijn bestellingen. Het is natuurlijk zo dat hun kantoren pas vandaag terug open zijn gegaan.

Edit: inderdaad, bij mij staan ze ook op "pending"

Edit2: Ze zijn wakker geworden bij mymemory, beiden staan op "completed" en zijn dispatched :).

[ Voor 18% gewijzigd door FezzFest op 29-12-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
FezzFest schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:26:
Ik heb sinds zaterdag nog twee bestellingen staan bij mymemory.co.uk. Alletwee betaald en toch is het vrij stil rond mijn bestellingen. Het is natuurlijk zo dat hun kantoren pas vandaag terug open zijn gegaan.
Same here, bestelling staat op 'pending'. Niks aan de hand lijkt me. Ze moeten gewoon even een achterstand wegwerken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
1 x F.E.A.R 2: Project Origin (Sony PS3) £13.95 Dispatched: 22-12-2009
1 x SanDisk 16GB Titanium Cruzer U3 USB Flash Drive £20.99 Dispatched: 22-12-2009
1 x Mercenaries 2: World in Flames (Sony PS3) £15.95 Dispatched: 22-12-2009
1 x Mini Ninjas (Sony PS3) £16.95 Dispatched: 22-12-2009
1 x WET (Sony PS3) £15.95 Dispatched: 22-12-2009

Besteld op 19-12, allen vandaag 29-12 ontvangen van MyMemory in 1 bubbelenvelop.
Wel beetje raar dat er nog een ander spel uit dezelfde bestelling die op 21-12 is "dispatched" nog niet binnen is. Ach, erg goede ervaringen, dus maak me er niet zo druk om, voorlopig genoeg te doen ook :+
Eigenlijk nog best een prestatie, na de sneeuwval en kerstperiode.
offtopic:
er zit ook een voucher bij voor 60GBP korting op een wijnpakket bij virginwines.com, maar die bezorgen niet buiten de UK :(

Tevens vandaag verder ook nog van ShopTo ontvangen:

PS3FA07 Fallout 3 (Game Of The Year Edition) £24.96 ( besteld en verstuurd 19-12 )
hier zitten alle 5 DLC's in, wat de game gratis maakt 8)
offtopic:
hier zat wel een TNT sticker dat de zending mogelijk vertraagd was, ze hadden mij postcode niet vermeld in de adressering

Nu nog ergens vrije tijd bestellen vinden..

Voor de liefhebbers bij MyMemory:
Guitar Hero Aerosmith ( Wii/X360/ps2/PS3 ) voor 10,95 GBP incl
The Sabouteur PS3 28,95 GBP incl.
Sony DS3 controller 34,95 GBP incl ( goedkoper vind je ze niet origineel )
daar kan nog 5% vanaf met de code BACKFORGOOD. The code CHEAPXMAS-09 is verlopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Yippie op 29-12-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
M a r c o schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:06:
Gisteren ontvangen. redelijk snel dus met de feestdagen er nog tussen.
vraag me af of het een fout geweest is, of een actie met beperkte voorraad, maar heb hem gewoon voor de prijs ontvangen. (7,99 GBP ex verzenden). kort daarna stond hij weer voor meer dan 30 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Napsju schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 07:52:
Je kan wel problemen krijgen met DLC. Als je bijvoorbeeld een Amerikaanse versie van een spel hebt, dan is de kans vrij groot dat je de DLC ook uit de Amerikaanse Store gaat moeten kopen. Ik probeer dan ook altijd zoveel mogelijk de Europese versie van een spel te krijgen.
Napsju schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 19:53:

Afrika zou ik ook ooit nog weleens willen kopen, maar dan wel het liefst de Amerikaanse versie en voor minder dan 20 euro.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Yippie schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:41:
Voor de liefhebbers bij MyMemory:
Guitar Hero Aerosmith ( Wii/X360/ps2/PS3 ) voor 10,95 GBP incl
Dank je, goede aanbieding, besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:33
De belasting (VAT) in de UK omhoog met een paar procent (15 naar 17,5) ... hopelijk krijgen we nog steeds goedkope games volgend jaar! :P

[ Voor 12% gewijzigd door Deezers op 30-12-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Dennis Lammers schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:06:
De belasting (VAT) in de UK omhoog met een paar procent (15 naar 17,5) ... hopelijk krijgen we nog steeds goedkope games volgend jaar! :P
Bij Amazon betalen we sowieso al 19% BTW, Play/TheHut/Zavvi/HMV/Base/BlahDVD betalen we geen BTW* - dus denkt dat het niks uit maakt ;)

*) Bij de winkelier - boven 22 EUR wel kans op douane

[ Voor 8% gewijzigd door -d- op 30-12-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Laatst online: 14:25
Yippie schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:41:
1 x F.E.A.R 2: Project Origin (Sony PS3) £13.95 Dispatched: 22-12-2009
1 x SanDisk 16GB Titanium Cruzer U3 USB Flash Drive £20.99 Dispatched: 22-12-2009
1 x Mercenaries 2: World in Flames (Sony PS3) £15.95 Dispatched: 22-12-2009
1 x Mini Ninjas (Sony PS3) £16.95 Dispatched: 22-12-2009
1 x WET (Sony PS3) £15.95 Dispatched: 22-12-2009

Besteld op 19-12, allen vandaag 29-12 ontvangen van MyMemory in 1 bubbelenvelop.
Alles in één envelop samen, of elk spel in een eigen envelop? Het tweede lijkt me verstandiger voor de gemoedsrust als het spul langs de inklaring gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:26
2de kerstdag na wat snuffelen hier en en op de verschillende (uk) sites;

Prototype
Red Faction: Guerrilla
& oordopjes voor mijn Sony Walkman

Bij Amazon UK besteld en net bezorgd.

Applausje waard vind ik. Dit is voor mij een absoluut record en zeker niet de minst drukke tijd van het jaar dunkt me.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
rdjnl schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:24:
[...]
Alles in één envelop samen, of elk spel in een eigen envelop? Het tweede lijkt me verstandiger voor de gemoedsrust als het spul langs de inklaring gaat.
Zoals ik al schreef alles in 1 envelop, had er eigenlijk nog 1 bij gemoeten, maar die was blijkbaar opeens niet meer op voorraad ( wel op voorraad tijdens bestellen ).

Verder heb je wel een beetje gelijk met je opmerking, toen het aankwam en ik zag wat voor waarde ze hadden aangegeven( 68 GBP ) en oorsprong van verzending Jersey ( Channel Islands) , dacht ik toch wel, daar ben ik mooi weg gekomen.

Had het trouwens makkelijk kunnen voorkomen, door alles apart te bestellen en af te rekenen, immers zijn de verzendkosten toch gratis bij hun. Bijkomend voordeel van deze manier van bestellen is dat niet alles wordt opgehouden als er een artikel toch niet op voorraad lijkt te zijn. Maar wat blijkt, dat doen ze al uit zichzelf als iets niet op voorraad is. Als de levertijd vervolgens ook niet bekend is, zelfs gelijk een refund binnen 72uur. Gelukkig nog geen ervaringen mee mogen hebben, maar wel een geruststelling om te weten mocht het zich een keer voordoen. Voor het eerst ook wat anders besteld dan BR's en PS3 games, te weten een USB stick voor 20 GBP, laagste prijs pricewatch: Sandisk Cruzer Titanium U3 16GB Titanium € 43,90, dus ook nog erg interessant. Echt een topshop die ik alleen maar bij een ieder kan aanraden.

Wel erg jammer om te lezen dat volgend jaar de VAT omhoog gaat naar zijn oorspronkelijke 17,5%, deze was tijdelijk verlaagd naar 15% om hun eigen economie een boost te geven. Zolang de EUR sterk blijft staan t.o. de GBP, blijf ik daar voorlopig nog wel bestellen. 2.5% hogere VAT op een gemiddelde aanschafsprijs van een PS3 game van laten we zeggen 25,- GBP gaat het om 0.75 GPB. Waar hebben we het over...is nog steeds de helft van wat je hier in NL betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
zit er wel VAT bij bij de shops van de kanaaleilanden???
ik dacht van niet.

[ Voor 15% gewijzigd door M a r c o op 30-12-2009 23:17 ]

• Yippie
Je hebt gelijk, blijft ook erg wazig die regeling, maar wordt wel gretig gebruik van gemaakt.
Het is toch eigenlijk van de zotte, dat sommige goederen naar de Channel Islands wordt geexporteerd vanuit de UK, om vervolgens belastingvrij terug geimporteerd te worden naar de UK, en dus ook naar de EU, vanwege een of andere regeling die destijds is getroffen. Eigenlijk wel pure vorm van oneerlijke concurrentie, want met de komst van webshopping is het gewoon een maas in de wet(ten) geworden.

Meer info, weliswaar in het Engels op WiKi

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:11
Yippie schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:26:
Je hebt gelijk, blijft ook erg wazig die regeling, maar wordt wel gretig gebruik van gemaakt.
Het is toch eigenlijk van de zotte, dat sommige goederen naar de Channel Islands wordt geexporteerd vanuit de UK, om vervolgens belastingvrij terug geimporteerd te worden naar de UK, en dus ook naar de EU, vanwege een of andere regeling die destijds is getroffen. Eigenlijk wel pure vorm van oneerlijke concurrentie, want met de komst van webshopping is het gewoon een maas in de wet(ten) geworden.

Meer info, weliswaar in het Engels op WiKi
Ik moet eerlijk zeggen: ik vind het net zo wazig dat ik belasting moet betalen... Laten we eerlijk zijn waarom moet ik belasting betalen over goederen die ik koop en gebruik. Die ik koop met het geld waar ik ook al behoorlijk belasting heb betaald. Soms wel meerdere keren. Maar goed dat is een hele andere discussie. Ik vraag me af of die belastingsverhoging ook effect gaat hebben op importen vanuit de kanaal eilanden.

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 00:20
Bij eugames is Wipeout HD momenteel €15. Mooie prijs lijkt me.

• Yippie
dangerpaki schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:49:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen: ik vind het net zo wazig dat ik belasting moet betalen... Laten we eerlijk zijn waarom moet ik belasting betalen over goederen die ik koop en gebruik. Die ik koop met het geld waar ik ook al behoorlijk belasting heb betaald. Soms wel meerdere keren. Maar goed dat is een hele andere discussie. Ik vraag me af of die belastingsverhoging ook effect gaat hebben op importen vanuit de kanaal eilanden.
offtopic:
Wat belastingen betreft, niemand wil die betalen. Maar je wilt wel sociale voorzieningen, straatverlichting aan in donker, meer politie op straat etc. Ik zeg niet dat alle uitgaven van de overheden goed besteedt is/zijn, maar over het nut/noodzaak hoef je niet te discussieren. Verder heb je wel gelijk, dit onderwerp leent zich uitstekend om heel erg offtopic te gaan, dus zal er niet teveel over in wijden dan dat ik nu al heb gedaan.

Back ontopic:
Zolang die regel in stand blijft, maakt het voor de shops gevestigd op de Kanaal eilanden dus niks uit, werkt zelfs in hun voordeel.
De VAT verhoging is alleen voor goederen verkocht in en uit GB. Vandaar dat die (web)winkels ook klagen, het verschil gaat nu alleen maar groter worden, waardoor je moet meedoen en daar je voorraad houden of kappen. Ze kunnen onmogelijk het gat dichten van 17.5% verschil.

[ Voor 20% gewijzigd door Yippie op 31-12-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
NBA 2k10 voor 17.95 pond lijkt mij een zeer goede deal!

http://www.zavvi.com/game...s3/nba-2k10/10049599.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was zeker een leuke aanbieding, hij is nu alweer €21.43 namelijk... Zet volgende keer er ff bij voor welk platform het is aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:10:
[...]

Het was zeker een leuke aanbieding, hij is nu alweer €21.43 namelijk... Zet volgende keer er ff bij voor welk platform het is aub :)
17.95 pond = €21.43 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Bij mij is 17,95 GBP omgerekend 20,21 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29,98 Pond voor Uncharted 2 !

En ook nog op veel andere engelse site 28 a 29 pond.

http://www.gamestation.co...2-Among-Thieves/~r416464/

Mijn vraag doorgestuurd naar Gamestation vorige week vandaag reply gehad ivm NL audio of subs :

"Hello

Thank you for your email.

I am unable to guarantee that the Dutch language is available, I have looked into it and it would appear there would be at least Dutch subtitles on the game."

Heeft iemand ervaring "uncharted 2" te kopen bij Gamestation?

Of waar best goedkoop kopen om de NL versie te bemachtigen?

Vriendelijke Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Als je het topic in de gaten houdt, en die van Uncharted2, dan kan je lezen dat de PAL versie de systeemtaal van je PS3 pakt, dus NL als jij dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:58
Yippie schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:21:
Als je het topic in de gaten houdt, en die van Uncharted2, dan kan je lezen dat de PAL versie de systeemtaal van je PS3 pakt, dus NL als jij dat wil.
Ik heb Uncharted 2 besteld bij cd-wow en mijn versie bevat alleen Engelse taal en ondertiteling.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Sluuz schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:04:
[...]
Ik heb Uncharted 2 besteld bij cd-wow en mijn versie bevat alleen Engelse taal en ondertiteling.
CDwow is gevestigd in HongKong, misschien dat het daarmee heeft te maken.
Welke regiocode staat erachterop, code 2 is EU.

Zie vaak bij BR's etc ook meerdere versie's en dan moet je goed opletten op de omschrijving.
Verder staat me wel iets bij dat sommige import versie's geen NL taal konden selecteren.
Wat dat betekent weet ik niet, met de juist regiocode zou je geen probleem moeten hebben.
In het betreffende topic heb ik destijds nog wat gepost mbt de herkenning aan de disccode, zie Yippie in "[PS3] Uncharted 2: Among Thieves - deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn Engelse versie van Uncharted 2 is ook enkel in het Engels te spelen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:10:
[...]

Nog steeds £17.95, gewoon in GBP betalen, niet in euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
SToRM666 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:25:
Mijn Engelse versie van Uncharted 2 is ook enkel in het Engels te spelen.
Mij boeit het verder niet, maar even voor de duidelijkheid, ook geen NL ondertiteling mogelijk als je taal op EN staat ?

Op mijn NL versie (hier gekocht) staat de tekst op de hoes in DEU, FRA, ITA en NLD.
Soort Benelux+Italie versie ofzo ? zal wel mee te maken hebben dat ze grijze import proberen tegen te gaan.
Een BR schijf heeft toch genoeg ruimte om voor heel de EU 1 versie te maken en dus goedkoper zou je zeggen.

Verder als laatste regel op de achterkant staat nog made in Austria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Weet iemand trouwens al waar de GoW 3 Ultimate Trilogy Edition te pre-orderen is?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:58
Yippie schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:50:
[...]

CDwow is gevestigd in HongKong, misschien dat het daarmee heeft te maken.
Welke regiocode staat erachterop, code 2 is EU.

Zie vaak bij BR's etc ook meerdere versie's en dan moet je goed opletten op de omschrijving.
Verder staat me wel iets bij dat sommige import versie's geen NL taal konden selecteren.
Wat dat betekent weet ik niet, met de juist regiocode zou je geen probleem moeten hebben.
In het betreffende topic heb ik destijds nog wat gepost mbt de herkenning aan de disccode, zie Yippie in "[PS3] Uncharted 2: Among Thieves - deel 1"
Cd-wow verstuurt echter ook (o.a.) vanuit de UK. Ik heb een PAL versie, regiocode 2. Alleen Engelse taal met Engelse ondertitels. Systeemtaal staat op NL.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Singstar ABBA voor PS3

Gekocht bij mymemory.co.uk

26/12/2009 - besteld
29/12/2009 - dispatched
04/01/2010 - ontvangen

Nieuwe 5% discountcode bij mymemory.co.uk BACKFORGOOD

Edit: @hieronder, ik had wel 10% korting met de kerstactie... :+

[ Voor 15% gewijzigd door FezzFest op 06-01-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Zelfs met korting is ABBA bij mymemory duurder dan bij zavvi. Ok ok, bij zavvi komen er wel verzendkosten bij... maar dan nog :P

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Kut, ik heb net PES2010 besteld bij TheHut, zie ik dat ie bij zavvi 7 pond goedkoper is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
SemperFidelis schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:57:
Kut, ik heb net PES2010 besteld bij TheHut, zie ik dat ie bij zavvi 7 pond goedkoper is...
Zolang ie niet shipped is kan je volgens mij gewoon cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ja gelukkig wel. Heb het gelijk maar gecanceld en bij zavvi besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is welliswaar geen import. Maar ik wilde het toch even weten. Wat zou het verschil kunnen zijn tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie van CoD Modern Warfare 2?

Bij http:www.gcshop.nl is namelijk de Nederlandse versie: 47.50 euro en de Engelse versie is 37.50 euro.

Zou nou niet zo gauw weten, wat het verschil zou kunnen zijn. Als het puur om de taal gaat, maakt het mij echt niet uit, dat ik alleen Engels zou hebben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kijkt niet goed volgens mij, de console versie is 48,50 en de pc versie 37,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:19:
Wat zou het verschil kunnen zijn tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie van CoD Modern Warfare 2?
Uit het Call of duty: Modern warfare 2 deel 13 topic. In de openingspost staan de veelgestelde vragen.

V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2?
A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
MyMemory.co.uk

Eyepet met PS3 Eye en Magic Card voor 28,75 GBP.

Besteld op: 28-12
Verzonden op: 29-12
Ontvangen op: 07-01

Niet slecht dus. Rond Kerst en Oud&Nieuw en dan in totaal 9 dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Onlnags MArio Kart en dirt2 voor de Wii bij Zavvi besteld (27 dec.) inmiddels zijn ze van Selectvracht al 2 x langsgeweest terwijl we niet thuis waren, vandaag komen ze weer maar is er weer niemand thuis. Weet iemand of het dan naar een depot gaat waar ik het op kan halen of dat ie retour gestuurd wordt? (Den Haag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Wat zijn hier de ervaringen met CD WOW en het uitleveren van pre orders? Kan je verwachten dat hij er binnen een week na release er is? Battlefield BC2 (PS3) is daar heel mooi geprijsd.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:05
Heb bij CDWOW nog nooit (tweemaal iets besteld) iets op tijd gekregen en eenmaal zelfs helemaal niet. Voor mij is dat dus geen optie meer. Alleen als het héééééél gunstig is zou ik het nog willen overwegen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:42
GG---77 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:12:
Wat zijn hier de ervaringen met CD WOW en het uitleveren van pre orders? Kan je verwachten dat hij er binnen een week na release er is? Battlefield BC2 (PS3) is daar heel mooi geprijsd.
Ik zou er niet op rekenen bij cdwow. Moest ik jou zijn zou ik hier bestellen http://www.game.co.uk/Gam...Limited-Edition/~r341729/.

Ik had daar Uncharted 2 en MW2 iedere keer op de dag van de release binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

GG---77 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:12:
Spullen van CDWOW worden op dag van release gestuurd, reken dan nog op een week of 2 voordat het aankomt...

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

PoweRoy schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:41:
[...]

Spullen van CDWOW worden op dag van release gestuurd, reken dan nog op een week of 2 voordat het aankomt...
Hoe het zit met nieuwe games weet ik niet maar ik heb deze week twee bestellingen binnen gekregen. eentje bij CDWOW en eentje bij MyMemory.
Die van MyMemory was hier binnen een week, niks over te klagen, maar de bestelling van CDWOW duurde een stuk langer. Ik kreeg tussentijds een mail dat er vertraging was en dat het iets langer zou duren maar in de tussentijd boden ze deze game nog wel aan op de site. Maar goed ik had m vanaf de bestelling 4 weken later.
Dus dat duurde wel even maar goed het scheelde wel een paar euro's en ze hebben wel gemaild dat het langer ging duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Bedankt voor de suggesties.
Zie dat Mediaoffer redelijk geprijst is en daar kanje dmv adddiscount ook nog een flinke korting realiseren. Daarmee zouden ze nog goedkoper zijn dan CDWOW. Maar even verdiepen in adddiscount...

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
2x DualShock controllers besteld bij amazon.co.uk voor 40,5 euro/stuk incl. verzending
besteld: 2/01
verzonden: 3/01 (op een zondag)
aangekomen: 6/01

bestelling Star Wars films bij zavvi
besteld 16/12
verzonden: nog steeds niet :(
Mijn eerste en laatste bestelling bij zavvi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Twister336 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:53:
bestelling Star Wars films bij zavvi
besteld 16/12
verzonden: nog steeds niet :(
Mijn eerste en laatste bestelling bij zavvi.
Bij zavvi worden niet altijd de bestelgegevens op de website goed bijgewerkt. Ook de email van hun werkt niet altijd. Ik had 2 spellen besteld. Van 1 spel heb ik een email gehad dat het verzonden was, van die andere nooit, maar die lag ineens in de bus. Heeft tijdens de kerstdagen en dergelijke bijna 3 weken geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Ik heb al wel vier statusmails gehad met excuses. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Van de kanaaleilanden sites vind ik play.com toch de betrouwbaarste. Ik mag niet zeggen dat mymemory en zavvi slecht zijn, maar bij deze twee laatsten durft hun stock nogal verschillen met wat er op de website staat. Uiteindelijk komt alles wel aan hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Twister336 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:08:
Ik heb al wel vier statusmails gehad met excuses. :|
Klopt dit had ik met Oblivion. Gelukkig incasseren ze het bedrag van de CC pas zodra het verzonden wordt. Dat is wel weer netjes imho. Daarnaast heeft Zavvi vaak mooie prijzen (14,95 GBP voor Blu-ray Matrix Trilogy, 9,95 GBP voor Red Faction: Guerrilla etc) en alle andere leveringen van mij werden wél snel verzonden.

Pagina: 1 ... 21 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.