Toon posts:

Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Vandaag bij Mymemory.co.uk: 10% korting op alle PS3 games met de code PLAY10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 14:51
SR8 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:07:
Vandaag bij Mymemory.co.uk: 10% korting op alle PS3 games met de code PLAY10.
zo kun je dus skate 2 voor 12.55 pond bestellen en mirrors edge voor 6 pond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Bij Amazon.co.uk Modern Warfare 2 voor PS3 besteld voor 32 pond. Donderdag 26 nov besteld. Dinsdag 1 december binnen. 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:34
Bij Amazon.co.uk afgelopen zaterdag 28-11, The Beatles Rockband voor de Xbox 360 besteld. Vandaag: dinsdag 1-12 binnen.
Zeer snelle levering 4 dagen en nog in het weekend ook!
Top dus, volgende aankoop, is zeker weer bij Amazon.
Oja, geen douane kosten,daar ging ik ook niet vanuit na 19% BTW al over het spel te hebben betaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP123 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:22:
Bij Amazon.co.uk afgelopen zaterdag 28-11, The Beatles Rockband voor de Xbox 360 besteld. Vandaag: dinsdag 1-12 binnen.
Zeer snelle levering 4 dagen en nog in het weekend ook!
Top dus, volgende aankoop, is zeker weer bij Amazon.
Oja, geen douane kosten,daar ging ik ook niet vanuit na 19% BTW al over het spel te hebben betaald!
Douane kosten zijn er niet binnen de EU. Verder:
God Of War - Collection 29,99 euro + 1.98 verzendkosten

God of War: Collection (PS3) bij AxelMusic besteld.

Besteld op: 23 november 's avonds
Verzonden op: 24 november 18:20 uur
Bezorgd op: 1 december

Erg netjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10
Your order for Uncharted 2: Among Thieves has been posted.

Please note PLAY.COM will show on your statement.

Please allow 3-5 days delivery.

Please check the following order information:

Order reference: 193008520
Title: Uncharted 2: Among Thieves
Price: EURO 23.49
Delivery Cost: FREE
Payment: Credit Card
Delivery Address:

Dus, ook al lijken prijzen té goedkoop, gewoon bestellen want soms kun je geluk hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-10 15:03
Thomaszki schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:47:
Dus, ook al lijken prijzen té goedkoop, gewoon bestellen want soms kun je geluk hebben :D
Hoe? Wat? Shit, mooie aanbieding dus gemist! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10
Opgeduveld schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:51:
[...]

Hoe? Wat? Shit, mooie aanbieding dus gemist! :o
Was maar heel even 23.50, sommige mensen hebben hem nog voor dat geld kunnen bestellen. Even later was hij weer 50,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 13:44
Thomaszki schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:47:
Your order for Uncharted 2: Among Thieves has been posted.

Please note PLAY.COM will show on your statement.

Please allow 3-5 days delivery.

Please check the following order information:

Order reference: 193008520
Delivery Cost: FREE
Payment: Credit Card
Delivery Address:

Bij mij staat er nog steeds processing. Omdat het m'n eerste bestelling was moest het delivery adres hetzelfde zijn als het billing adres. Dat had ik in eerste instantie niet door. Dat weer veranderd en sindsdien staat e nog steeds op processing. Dus hopelijk sturen ze het spel snel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:42
Thomaszki schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:28:
[...]

Was maar heel even 23.50, sommige mensen hebben hem nog voor dat geld kunnen bestellen. Even later was hij weer 50,-.
Klopt, Play maakt wel eens van dit soort foutjes. Tijdje terug zat ik (onbewust) te azen op een accessoire. Pas toen de prijs heel laag stond (ook iets van 23 euro) viel het mij op en wou ik het hebben. Toen ik thuis kwam 's avonds stond de prijs weer op normaal (iets van 49 euro).

Kortom, hou Play in de gaten; soms kun je mazzel hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Hallo,

Ik zou graag bij amazon het een en ander bestellen in de loop der tijd, maar heb eigenlijk geen zin een creditcard aan te schaffen. Mijn vraag aan jullie is hoe jullie dat doen? gewoon wel met CC?

Ik las vandaag iets over NETteller, dit is een online prepaid credit card systeem (soort van paypal als het ware). Maar heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muramasa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:37
Oulewappeur schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:48:
Hallo,

Ik zou graag bij amazon het een en ander bestellen in de loop der tijd, maar heb eigenlijk geen zin een creditcard aan te schaffen. Mijn vraag aan jullie is hoe jullie dat doen? gewoon wel met CC?

Ik las vandaag iets over NETteller, dit is een online prepaid credit card systeem (soort van paypal als het ware). Maar heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
Een creditcard aanvragen kost je 10 minuten van je tijd met het invullen van een formulier en 10 euro per jaar (althans bij de ABN-AMRO). Het lijkt me dat zo'n online creditcard veel meer rompslomp met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

ik heb wat rond geneust en het blijkt dat dit het ideale betaalmiddel is voor wat ik wil doen. Ik vind het vervelend om een credit card te hebben omdat ik weet dat het fout zal gaan.

via NETeller maar je per transactie (als je alleen een virtuele kaart hebt) een creditcard nummer aan waarvan dan bijvoorbeeld amazon het bedrag kan afschrijven :)

Verder werkt het zowat hetzelfde als paypal, alleen moet je wel zelf geld op het account zetten en wordt het niet automatisch afgeschreven, maar maakt niet uit want je kan met iDEAL rechtstreeks overmaken :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Oulewappeur schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:16:
ik heb wat rond geneust en het blijkt dat dit het ideale betaalmiddel is voor wat ik wil doen. Ik vind het vervelend om een credit card te hebben omdat ik weet dat het fout zal gaan.
Dus als je elke keer geld op een account zet en het dan opmaakt dan is het goed, maar als je het via een credit card gaat doen dan gaat het fout. Raar.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Als ik een creditcard heb dan weet ik dat ik zelf de mist in ga ;) daarom wil ik dat voorkomen :) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Zijn hier ook andere die Borderlands voor de PS3 bij zavvi hebben besteld op mega monday?
Volgens mij was het een lokkertje, krijg nou alweer bericht out of stock/awaiting stock :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 00:08
Nohead schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:14:
Zijn hier ook andere die Borderlands voor de PS3 bij zavvi hebben besteld op mega monday?
Volgens mij was het een lokkertje, krijg nou alweer bericht out of stock/awaiting stock :(
Dat maakt toch niet uit zolang je hem maar voor het bedrag krijgt waarvoor je hem besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

PoweRoy

funky!

Morgoth88 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:12:
[...]

Een creditcard aanvragen kost je 10 minuten van je tijd met het invullen van een formulier en 10 euro per jaar (althans bij de ABN-AMRO). Het lijkt me dat zo'n online creditcard veel meer rompslomp met zich meebrengt.
Weet niet waar je de 10 euro vandaan haalt (misschien als je daar al een rekening hebt):
Jaarbijdrage

* Credit Card: € 20,- (gratis bij een betaalpakket).
* Extra Credit Card: € 20,- (aangepaste tarieven bij een betaalpakket).
* Gold Card: € 50,-.
* Extra Gold Card: € 25,-
* Studenten met een Studenten Pakket ontvangen 30% korting op een Credit Card.
Mastercard is meestal vanaf 17 euro en Visa vanaf 36 euro.

Ben zelf ook naar het kijken om een visa aan te schaffen, kan handig zijn in buitenland maar vooralsnog zou ik het alleen online gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door PoweRoy op 03-12-2009 09:30 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-10 05:58
PoweRoy schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:30:
[...]

Weet niet waar je de 10 euro vandaan haalt (misschien als je daar al een rekening hebt):

[...]

Mastercard is meestal vanaf 17 euro en Visa vanaf 36 euro.
offtopic:
Kan cheaper: http://www.hollandvisa.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Laatst online: 16-11-2024
Mensen die het hebben over foutjes van PLAY en mazzel hebben.
Niet alles zijn foutjes, Uncharted 2 was gewoon in de aanbieding waarbij ze een bepaald aantal hebben gereserveerd voor die aanbieding. Het is dus mazzel hebben dat je snel genoeg op de hoogte bent van die aanbieding voor ze zijn uitverkocht. Maar een foutje was t zeker niet, net zoals Tekken 6 een paar weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:52
VISA bij PaySquare voor 15 euro per jaar.
Mastercard (Rode Kruis) bij PaySquare voor 12,50 per jaar.

Gewoon online bekijken wat je uitgaven zijn geweest en aan het eind van de maand incasseren ze het van mijn Triodos bankrekening. Ideaal!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik wil ook een nieuwe visacard aanvragen, want die ik nu heb (ohra) is niet online in te zien, erg onhandig.
hollandvisa krijgt een lage score bij consumentenbond, maar waarom is me onduidelijk. iemand ervaring met visacards van lasercards (zij doen de meeste kaarten die je bij winkels als it's e.d. kan krijgen als klantenkaart)?
en die van paysquare: bevalt goed?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
Erazzzer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:12:
Ik heb het helemaal gehad met CDWOW.

Ik heb daar een game besteld op 5 oktober, levertijd 1-2 dagen. Na een aantal keren gemailed te hebben waar mijn game bleef, waar ik steeds de reactie op keeg dat hij spoedig verzonden kreeg ik op 2 november eindelijk het bericht dat mijn game verzonden is. 14 november zie ik eindelijk een pakje in de bus liggen. Ik het pakje openen, hebben ze de verkeerde game gestuurd. Nu moet ik de game terug sturen en wanneer zij hem ontvangen hebben sturen ze de goede game op.
Hier ben ik niet helemaal blij mee, dus ik heb ze gemailed dat wanneer ze wachten met de goede sturen, dat ik ruim 2 maand moet wachten op een game die binnen 2 dagen geleverd zou worden. Wat hieraan te doen is...
Krijg ik de volgende mail terug:

[...]

Ja dat weet ik verdomme, maar daar ben ik niet blij mee.

Al met al, ik zal nooit meer wat bestellen bij CDWOW. Ik heb daar 3 keer iets besteld, waarvan ik met 2 orders grote problemen had en eentje die gewoon erg lang duurde.
Ik heb een vergelijkbare slechte ervaring met CDWOW. Niet leverbaar produkt terwijl er eerst stond dat het wel leverbaar was. Alleen maar standaard mailtjes terug die totaal niet ingaan op je vragen. Mailtjes ook afwisselend in taal. Dan weer Engels, dan weer Nederlands.

Wat bij mij bijkomend is, is dat ik 2 games had besteld met 1 iDeal betaling. 1 daarvan had ik een tijd terug al geannulleerd. Kreeg toen mijn geld terug. Nu wil ik deze 2e ook annuleren, maar volgens hun kan ik geen geld meer terugkrijgen omdat het niet mogelijk is 2 refunds te doen bij 1 iDeal betaling?? Ik MOET dus een alternatief bij hun bestellen. Dat met tegenzin gedaan, maar ook daar weer dezelfde problemen met eerst wel leverbaar, dan weer niet en totaal onzinnige replies op mijn emails. Nu dien ik dus weer een alternatief uit te zoeken die ook nog eens van exact dezelfde prijs moet zijn. Dit gezeur duurt nu al bijna 6 weken.

Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug kan eisen? Ben bang dat de enige optie is om een advocaat in te schakelen, maar dan bezorg ik mezelf nog veel meer ellende en kosten.

Hoe dan ook, dit was mijn eerste en ZEKER laatste bestelling bij deze beroerde shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
IK heb dus zo'n Holland Visa Card en bevalt me prima. Geen idee waarom deze een lage score zou krijgen bij de consumentenbond. Ik had hiervoor een ABN AMRO goldcard (mastercard) waar ik iets van 60euro per jaar voor betaalde, en daar ergerde ik me groen en geel aan (slechte service, beroerde helpdesk, teruggeboekte bedragen werden niet automatisch naar je bankrekening teruggeboekt etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Bestelling bij Zavvi:

Besteld op: 23-11-2009 (Mega Monday actie -> The Matrix Trilogy Blu-ray)
Verzonden op: 25-11-2009
Ontvangen op: 03-12-2009

Voorts wil ik nog even melden dat ik een creditcard heb van Rabobank. Niks geen problemen mee en kost 'maar' 3,40 euro per kwartaal. Ook refunds via creditcard worden gewoon netjes teruggestort. :)

Enig minpuntje is dan misschien het feit dat je niet kunt zien wat je die maand al allemaal hebt gekocht. Maar het lijkt me logisch dat je dat zelf wel goed in de gaten houdt toch? Anders is een creditcard imho best 'gevaarlijk'. :X

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:27:
Bestelling bij Zavvi:

...
Enig minpuntje is dan misschien het feit dat je niet kunt zien wat je die maand al allemaal hebt gekocht. Maar het lijkt me logisch dat je dat zelf wel goed in de gaten houdt toch? Anders is een creditcard imho best 'gevaarlijk'. :X
Misschien een beetje offtopic, maar heeft Rabo daar geen overzicht van bij het internetbankieren van Rabo? Bij ING heb ik gewoon een overzicht van kosten op mijn CC en wanneer dat bedrag afgeschreven gaat worden.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Biobakker schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:41:
[...]

Misschien een beetje offtopic, maar heeft Rabo daar geen overzicht van bij het internetbankieren van Rabo? Bij ING heb ik gewoon een overzicht van kosten op mijn CC en wanneer dat bedrag afgeschreven gaat worden.
Nee, dat is inderdaad eigenlijk wel vreemd. Ik kan in ieder geval op mijn internetbankieren geen overzicht vinden. Misschien kan ik hiervan wel een melding maken bij de Rabobank. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik zie op verschillende UK webshops dat je discount codes kan invoeren, oa bij zavvi. Zijn er manieren om aan deze discount codes te komen, waar kan je ze vinden?

Wat betreft de cc, heb als student de ing cc van 12.50e per jaar. Via internetbankieren heb je dan wel een overzicht van wat je in een maand hebt gekocht en wanneer het wordt afgeschreven.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Helemaal niks op aan te merken qua functionaliteit.

Ik koop er vliegtickets, boeken, games en tank er mee.

Enige wat wel jammer is: 2,5% koersopslag bij vreemde valuta. Volgens bij hebben ze dit allemaal. Iemand hier nog een oplossing voor, zijn er uitzonderingen?

Edit: Visa Card Classic (PaySquare)

[ Voor 4% gewijzigd door Napsju op 04-12-2009 00:36 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Zavvi.co.uk
Batman AA PS3 £17.95 (Mega Monday)

Besteld: 22-11-09
Shipped: 24-11-09
Ontvangen: 03-12-09

Volgens mij is dit de 1e keer dat ik zo snel iets ontvang van zavvi binnen 1,5 week.
Toch snap ik soms niet dat andere bestellingen zo lang moeten duren zoals Tekken 6 die heeft er 4 weken over gedaan.

Ps.
Ook bij mijn zavvi pakket was mijn adres omcirkeld, ter verduidelijking (misschien dat ie dan wel snel aankomt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 00:08
Nohead schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:02:
Zavvi.co.uk

Volgens mij is dit de 1e keer dat ik zo snel iets ontvang van zavvi binnen 1,5 week.
Toch snap ik soms niet dat andere bestellingen zo lang moeten duren zoals Tekken 6 die heeft er 4 weken over gedaan.

Ps.
Ook bij mijn zavvi pakket was mijn adres omcirkeld, ter verduidelijking (misschien dat ie dan wel snel aankomt?)
Waarschijnlijk hebben ze dat bij de postsortering gedaan. Dit om duidelijk aan te geven waar het pakje naartoe moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zavvi is bij mij normaal tussen de 6 en 8 dagen. nog nooit korter of langer geweest.
(ca 5 bestellingen gedaan daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

M a r c o schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:39:
[...]

Zavvi is bij mij normaal tussen de 6 en 8 dagen. nog nooit korter of langer geweest.
(ca 5 bestellingen gedaan daar)
Dan heb jij altijd meer geluk dan ik ;)
Zolang de aanbiedingen maar blijven komen en pakketen aankomen it's all good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb afgelopen maandag 30 november besteld bij Zavvi en kreeg verwachte verzenddatum 1/12 terug, inmiddels mail gehad dat ze dat niet gingen halen (goh ;)) en tot op heden niet verzonden. Was wel een erg scherpe aanbieding dus ze zullen wel door hun voorraad heen zijn. Opzich voor mij geen probleem, heb nog genoeg games op de stapel liggen die ik nog wil spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 23:22

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Als ik nu wat bij BlahDVD wil bestellen, dan vraagt hij na het plaatsten van de order wat CC gegevens, waar ik ook mijn bankrekeningnummer moet invullen. Dit hoefde ik nooit eerder. Is dit wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 17:53

Ves

A gadget addicted Bounty

Nee, zeker niet. Als je CC gebruikt moet het alleen vragen naar je CC number and verify code.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Zavvi.co.uk

Bij was het precies andersom: Batman besteld 22-11, nog niks ontvangen. Maar tekken 6 daarentegen besteld op 22-11, ontvangen op 01-12. Beide voor de 360 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Niet zo'n goede ervaring met Mymemory.co.uk.

Ik had Perfect Dark 0 limited collecors edition besteld op 26 november. Vandaag werd het bezorgd.

Na uitpakken blijkt het een 2e hands spel te zijn..... Staat niets van op de site, dus heb ze een boze mail gestuurd.

Het spel zat iig in een niet originele seal, de xbox sticker waarmee normaliter een spel dichtzit was gebroken en de tinnen case was bekrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 05-10 10:18
Schweino schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:29:
Niet zo'n goede ervaring met Mymemory.co.uk.

Ik had Perfect Dark 0 limited collecors edition besteld op 26 november. Vandaag werd het bezorgd.

Na uitpakken blijkt het een 2e hands spel te zijn..... Staat niets van op de site, dus heb ze een boze mail gestuurd.

Het spel zat iig in een niet originele seal, de xbox sticker waarmee normaliter een spel dichtzit was gebroken en de tinnen case was bekrast.
In dat geval verkoopt de FRS ook enkel en alleen 2e hands games. :O Het kan best zijn dat dit nieuwe games zijn die uit een failliete winkelboedel komen. Het gaat om een vier jaar oude game tenslotte. Ik vind je veronderstelling dat het een 2e handsgame is iets te snel getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Niet zo een goede ervaring bij Shop.to. Bestel NFL 10 krijg de zelfde dag nog te horen dat het verstuurd is. 3 weken later stuur ik een claim formulier in en 2 uur later is mijn geld meteen terug gestort op mijn Paypal account. Wel vreemd vond ik zelf, meestal gaat er een dag of twee overheen (onderzoeken). En in het claim formulier had ik nog aan gegeven dat ik een nieuwe opgestuurd wou hebben. Maar daar hebben ze dus niet naar gekeken.

Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 17:37
Bij zavvi nu Dragon Age: Origins (PS3) voor 25 pond, voor PC slechts 15 pond.

Zelf Arkham Asylum voor PS3 gekocht (18 pond)

http://www.zavvi.com/offers/mega-monday/games.list

[ Voor 17% gewijzigd door StarC op 06-12-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Oh bedankt. Wist nog niet dat de mega monday al 'actief' was. Heb nog geen email ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Jammer dat Borderlands voor de PS3 geen 18 pond is (net als voor de xbox).

Had hem toch vorige week moeten bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

eeuwig zonde dat zavvi geen paypal heeft. zeer zonde met al die mooie aanbiedingen
zoals Operation Flashpoint 2: Dragon Rising PS3 £17.95 en Batman: Arkham Asylum PS3 £17.95
zonde zonde zonde
en had ik het al gezegd zonde

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Bitfighter schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:03:
eeuwig zonde dat zavvi geen paypal heeft. zeer zonde met al die mooie aanbiedingen
zoals Operation Flashpoint 2: Dragon Rising PS3 £17.95 en Batman: Arkham Asylum PS3 £17.95
zonde zonde zonde
en had ik het al gezegd zonde
Zijn nog meer hondjes die fikkie heten...Shopto.net heeft beide voor 2/5 pond extra en wel mogelijkheid voor PP.

btw, game.co.uk heeft wel een mooie COD:MW2 collector's editie genaamd Veteran Edition

Nog een mooie ontwikkeling, multiplatform: Tony Hawk Ride

:+

[ Voor 28% gewijzigd door Yippie op 07-12-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Yippie schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:20:
[...]

Zijn nog meer hondjes die fikkie heten...Shopto.net heeft beide voor 2/5 pond extra en wel mogelijkheid voor PP.

btw, game.co.uk heeft wel een mooie COD:MW2 collector's editie genaamd Veteran Edition

Nog een mooie ontwikkeling, multiplatform: Tony Hawk Ride
[video]

:+
bedankt voor de tip ;) Yippie

wel gek toen ik drie item's wou bestellen verdween de knop om met paypal te betalen.
Bij 2 items is die knop er nog wel, vreemd 8)7

edit
geniaal filmpje
Op budgetgaming had iemand daarover een mailtje gestuurd. Dit kreeg ie als antwoord:

quote:
'Hello,

Any orders over £40 must be put through using a credit card.'

Waar dat nou weer goed voor is...
dat verklaart het dus, maar DE waarom weer niet.
zal wel iets met risico te maken hebben ofzo..
bedankt voor de info

[ Voor 16% gewijzigd door Bitfighter op 07-12-2009 16:07 . Reden: aanvulling ]

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Op budgetgaming had iemand daarover een mailtje gestuurd. Dit kreeg ie als antwoord:
'Hello,

Any orders over £40 must be put through using a credit card.'
Waar dat nou weer goed voor is...

[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 07-12-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 15:33
StarC schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:27:
Bij zavvi nu Dragon Age: Origins (PS3) voor 25 pond, voor PC slechts 15 pond.

Zelf Arkham Asylum voor PS3 gekocht (18 pond)

http://www.zavvi.com/offers/mega-monday/games.list
Ik heb zo juist m'n eerste bestelling geplaatst bij Zavvi. Krijg je daar geen bevestigingsmail of komt die wat later? Want ik heb gelijktijdig bij Play besteld en daar kreeg ik direkt een bevestigings mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 17:37
botech schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:58:
[...]

Ik heb zo juist m'n eerste bestelling geplaatst bij Zavvi. Krijg je daar geen bevestigingsmail of komt die wat later? Want ik heb gelijktijdig bij Play besteld en daar kreeg ik direkt een bevestigings mail.
Eerst "thank you for your order" en later "order dispatched" en als het langer duurt krijg je een "order status update" en tussentijds kan je ook de status bijhouden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 15:33
StarC schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:25:
[...]

Eerst "thank you for your order" en later "order dispatched" en als het langer duurt krijg je een "order status update" en tussentijds kan je ook de status bijhouden online.
Die heb ik ondertussen binnen, was weer te ongeduldig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Mijn Oblivion GOTY staat nu al een aantal weken in de wacht bij Zavvi. |:(
Wel opvallend dat ze hem nog gewoon aanbieden voor 9,95 pond. Boos opzet? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb ik ook:
16-11 Burnout Paradise Ultimate Box besteld
4-12 Verstuurd (ondertussen nog wel een paar keer voorbeij gekomen met Mega Monday).

Zelfde met The Bourne Collection, ook nog steeds niet verstuurd.

Ik denk geen boze opzet, eerder verkeerd inschatten wanneer zij bevoorraad worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
LuPo schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:11:
Mijn Oblivion GOTY staat nu al een aantal weken in de wacht bij Zavvi. |:(
Wel opvallend dat ze hem nog gewoon aanbieden voor 9,95 pond. Boos opzet? :X
Top webshop hoor, maar tegelijk ook net als die andere prijsstunter's geen of correcte voorraad weergave.
Deze staat momenteel op Usually dispatched within 3 days voor dit spel.

Heb af en toe het idee dat wel meer toko's dat soort truken uithalen, eerst informeren voor welke prijs ze het in kunnen kopen, en met welke aantallen. Dan kijken wat de concurrentie doet, er onder gaan zitten, en hopen op het juiste aantal orders zodat ze de bijbehorende inkoop korting krijgen.

Lijkt gedeeltelijk te werken, Zavvi klopt zichzelf op de borst in hun mailtje vandaag dat ze goedkoper zijn dan Play.com ( letterlijk zo vermeld ). Dit werkt natuurlijk ook alleen maar omdat wij de consument klaarblijkelijk voor de laagste prijs gaan ( meerendeel ) en daar wel wat service voor in willen leveren. Ach ja, jammer maar niks te klagen denk ik dan. Toch niet blij ? Gelukkig zijn er alternatieven, en is internet een geschenk uit de hemel op dat gebied.

btw, NOFI, gewoon even mijn gedachten hierover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Ik heb op zaterdag 28 november 6 spellen bij Game.co.uk gekocht (2x FIFA 2010 en 4x Tekken 6). Deze waren allemaal op de zondag dispatched, maar heb ze nog steeds niet binnen. Hoe lang duurt het bij de meesten hier voordat Game.co.uk levert? De vorige keer dat ik daar had besteld was een preorder en deze had ik netjes op de dag van de release thuis in de bus gekregen. Ik heb het geprobeerd te zoeken in dit forum, maar als trefwoord kun je het moeilijk vinden.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Kan zo maar 2 weken duren bij hun. Houd ook rekening met de decemberdrukte. Je games komen vanzelf... ;)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Bij zavvi mijn bestelde Batman: AA (360) verzonden op 24-11, ontvangen op 8-12. Nu nog wachten op Borderlands (besteld op 29-11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Yippie schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:52:
[...]

Top webshop hoor, maar tegelijk ook net als die andere prijsstunter's geen of correcte voorraad weergave.
Deze staat momenteel op Usually dispatched within 3 days voor dit spel.

Heb af en toe het idee dat wel meer toko's dat soort truken uithalen, eerst informeren voor welke prijs ze het in kunnen kopen, en met welke aantallen. Dan kijken wat de concurrentie doet, er onder gaan zitten, en hopen op het juiste aantal orders zodat ze de bijbehorende inkoop korting krijgen.

Lijkt gedeeltelijk te werken, Zavvi klopt zichzelf op de borst in hun mailtje vandaag dat ze goedkoper zijn dan Play.com ( letterlijk zo vermeld ). Dit werkt natuurlijk ook alleen maar omdat wij de consument klaarblijkelijk voor de laagste prijs gaan ( meerendeel ) en daar wel wat service voor in willen leveren. Ach ja, jammer maar niks te klagen denk ik dan. Toch niet blij ? Gelukkig zijn er alternatieven, en is internet een geschenk uit de hemel op dat gebied.

btw, NOFI, gewoon even mijn gedachten hierover..
ik heb trouwens het idee dat play.com zijn voorraad iets beter bijhoudt dan thehut en zavvi. Mijn uncharted2 voor 23,50 is gewoon binnen na een dag of 8. Eerdere bestellingen idem.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 14:51
kippengaas schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:52:
Bij zavvi mijn bestelde Batman: AA (360) verzonden op 24-11, ontvangen op 8-12. Nu nog wachten op Borderlands (besteld op 29-11).
die van mij is gister binnen gekomen (vorige week maandag besteld en woensdag verzonden)

skate 2 van mymemory ook gister binnengekomen (vorige week zondag besteld en maandag verzonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
knuppelhout schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:05:
[...]

ik heb trouwens het idee dat play.com zijn voorraad iets beter bijhoudt dan thehut en zavvi. Mijn uncharted2 voor 23,50 is gewoon binnen na een dag of 8. Eerdere bestellingen idem.
Laatst maar een keer gechecked hoeveel bestelde producten na 21 dagen niet waren aangekomen: 10/18. Dus meer dan helft van de producten die ik daar bestel komt niet aan. Gelukkig altijd netjes geld terug of opnieuw een product opgestuurd gekregen. Twee keer kwam het voor dat ik alsnog het bestelde product kreeg en dus terug moest sturen.
Helaas ben ik niet zo'n groot fan van deze winkel door de verzendingen, maar prijzen zijn vaak wel scherp. Misschien ligt het meer aan corrupte postbodes... wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

De prijzen zijn de laatste tijd niet echt scherp meer bij Play. Vorig jaar gingen ze helemaal los.

• LuPo
  • Nu online
Ik heb inmiddels 8 bestellingen bij MyMemory, 2 bestellingen bij Play én 2 bestellingen bij Zavvi gedaan.

Zowel van MyMemory als Play alles binnengekregen. MyMemory stuurt hardware op als pakketpost, en software als brievenbuspost. Dat vind ik wel netjes imho. Ze rekenen geen verzendkosten (ook niet voor de hardware dus!). De levertijd is meestal ongeveer 6-8 dagen bij mij.

De bestellingen van Play dus ook altijd binnengekregen. Alleen games besteld dus weet niet hoe de hardware wordt verstuurd. Games worden als brievenbuspost verstuurd. Wel een langere levertijd, vaak zo rond de 12 dagen.

Bij Zavvi twee bestellingen geplaatst. Matrix Blu-raybox na ongeveer 8 dagen binnengekregen. Werd verstuurd via pakketpost. Ik weet niet of een losse game ook als pakketpost komt. Dat moet ik nog even afwachten totdat Oblivion wordt geleverd. Oblivion is nog steeds niet verstuurd. Met Oblivion hebben ze blijkbaar een leveringsprobleem. Al wel meerdere statusupdates gekregen. Dus je wordt wel op de hoogte gehouden.

Dit alles in een tijdsbestek van ongeveer 2 maanden. Ik heb namelijk sinds 2 maanden een PS3. ;)
Dus aantal games gekocht en wat hardware voor PS3 (headset en afstandsbediening).

[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 10-12-2009 13:27 ]

• M a r c o
  • Niet online
losse games, dvd's bij zavvi komen gewoon in een envelop door de brievenbus.
Ik heb er zelf dinsdag nog een blu-ray besteld. Deze is een dag later opgestuurd.
Ik verwacht deze eind volgende week wel binnen.

Gisteren voor het eerst een game bij memory.co.uk besteld. ben benieuwd hoe dat bevalt.

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Fallout 3: GOTY. 21 euro incl verzenden

Besteld 29/11/2009
Verstuurd 02/12/2009
Ontvangen 10/12/2009

Eerste bestelling bij zavvi, zal waarschijnlijk vaker gebeuren. Was idd in envelop met daarin bubbelplastic.

edit:vergeten te vermelden, gaat hier idd om de ps3 versie.

[ Voor 14% gewijzigd door KngfCnns op 10-12-2009 16:58 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TheHut is net iets goedkoper :P
http://www.thehut.com/gam...ear-edition/10052890.html

Zavvi is erg goed, zeer veel ervaring mee al, tot nu toe altijd perfect in orde.

[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 10-12-2009 16:40 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

LuPo schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:26:

Zowel van MyMemory als Play alles binnengekregen. MyMemory stuurt hardware op als pakketpost, en software als brievenbuspost. Dat vind ik wel netjes imho. Ze rekenen geen verzendkosten (ook niet voor de hardware dus!). De levertijd is meestal ongeveer 6-8 dagen bij mij.
Heb mijn headset van Mymemory in een envelop gekregen door de brievenbus volgens mij, maar weet het niet zeker, mijn huisgenoot heeft em voor mn kamer gelegd, was op het moment van leveren niet thuis.
Maar wel handig om te weten, gisteren is mijn PS3 Bluray remotecontrol verstuurd :)
Angeloonie schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:39:
TheHut is net iets goedkoper :P
http://www.thehut.com/gam...ear-edition/10052890.html

Zavvi is erg goed, zeer veel ervaring mee al, tot nu toe altijd perfect in orde.
Jouw link verwijst naar de PC-editie. BatmanHorizon heeft het over de PS3 versie voor de duidelijkheid en dan is Zavvi goedkoper! ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Hmm, ik heb een paar games gekocht bij Zavvi.

Eerste order gedaan op 05/12/2009. 2 games, namelijk Valkyria Chronicles en Batman.

Batman is verstuurd op 06/12/2009 (Zondag???), en Valkyria staat nog op Awaiting Stock Pick , terwijl dispatch date op est. 10/12/2009 staat....

2e order is 1 game, namelijk Tekken 6 voor ps3. Deze order heb ik op 07/12/2009 gedaan. Status is awaiting depatch, dispatch date staat op est. 08/12/2009

Ik vind het dus maar een rare winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 20:23

PoweRoy

funky!

Ik had bij thehut besteld paar dagen geleden.Ging kijken of het al bijna verstuurd kon worden. stond voor 1 product op est dispatch 14-12 (vandaag toch verstuurd :? ) en de andere op 28-12 :X hopelijk wordt die ook eerder verstuurd ivm kerstmis

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Momenteel een grote Christmas Clearance sale bij zavvi.co.uk, onder andere Gears of War 2 Goty voor 13 pond en Fallout 3 Goty PS3 voor 25. www.zavvi.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 05-10 16:50
Voor de liefhebber:

Brütal Legend (PS3) is voor 18 pond te bestellen bij Amazon.co.uk. Inclusief verzendkosten is dat dan 23,50 pond. Omgerekend dus € 26.

Ik had dit spel zaterdag bijna bij MM gekocht voor € 55, maar zo scheelt het toch 3 tientjes. Blij dat ik me dus heb kunnen inhouden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
rclahsen schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:19:
Voor de liefhebber:

Brütal Legend (PS3) is voor 18 pond te bestellen bij Amazon.co.uk. Inclusief verzendkosten is dat dan 23,50 pond. Omgerekend dus € 26.

Ik had dit spel zaterdag bijna bij MM gekocht voor € 55, maar zo scheelt het toch 3 tientjes. Blij dat ik me dus heb kunnen inhouden! :)
Zavvi.co.uk is 3 euro goedkoper, alleen moet je wel met CC betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 05-10 16:50
brambest schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:54:
[...]

Zavvi.co.uk is 3 euro goedkoper, alleen moet je wel met CC betalen ;)
Waar zie je dat staan? Ik heb een CC, maar ik zie bij Zavvi alleen een prijs staan van 38 pond:
http://www.zavvi.com/game...utal-legend/10043347.html

[ Voor 17% gewijzigd door rclahsen op 14-12-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
rclahsen schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:07:
[...]

Waar zie je dat staan? Ik heb een CC, maar ik zie bij Zavvi alleen een prijs staan van 38 pond:
http://www.zavvi.com/game...utal-legend/10043347.html
Hier

Foutje, in de war met borderlands en brutal legend. Tis nog vroeg :+

[ Voor 8% gewijzigd door brambest op 14-12-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 04-10 23:22

Erazzzer

Fear me, I'm German!

CD Wow heeft het inmiddels helemaal afgedaan bij mij.

Op 5 oktober heb ik NHL 2k10 besteld. 14 november heb ik NHL '10 ontvangen. Na contact gehad te hebben met de klantenservice heb ik dezelfde dag nog het spel terug gestuurd een aangegeven het correcte spel te willen ontvangen. Tot vandaag nog steeds niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Slashdotter schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:25:
Momenteel een grote Christmas Clearance sale bij zavvi.co.uk, onder andere Gears of War 2 Goty voor 13 pond en Fallout 3 Goty PS3 voor 25. www.zavvi.co.uk
Fallout 3 Goty PS3 is bij Amazon.co.uk maar 21 pond.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-10 19:29
Ik heb nu het volgende "probleem"
Thanks for placing your order with us at TheHut.com - #########

We are really sorry but we have duplicated your order for Shaun White Snowboarding: World Stage.

Please can we ask you kindly to return this item to us to the address below:

Returns Department
Meridian House
Gadbrook Park
Northwich
Cheshire
CW9 7RA

If you would like to keep the item then you do not need to take any further action, however if you wish to return this then please can we ask you to obtain a certificate of posting in order that we can refund your postage costs.
Zijn er mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt ? Gewoon een recu vragen aan het postkantoor en dan mailen om de verzendkosten terug te krijgen ?

Heb ook geen zin om 2x te betalen.

[ Voor 17% gewijzigd door simplicidad op 14-12-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 17:55

-d-

simplicidad schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:56:
Ik heb nu het volgende "probleem"

[...]

Zijn er mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt ? Gewoon een recu vragen aan het postkantoor en dan mailen om de verzendkosten terug te krijgen ?

Heb ook geen zin om 2x te betalen.
Ja, bonnetje is voldoende. Vaak crediteren ze automatisch al een bedrag terug wat ongeveer overeenkomt met de verzendkosten afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
CDWOW:

2 december besteld; God of War collection PS3 / GTA4 PS3
3 december; verzonden God of War / GTA4 in backorder

13 december; email gestuurd waar God of War blijft en of ik GTA4 kan cancelen / iets anders uitzoeken
15 december; kreeg als antwoord GTA4 word 18 december verzonden zodat ik het met de kerst in huis heb
15 december; email gestuurd hoe het nou met God of War zit

15 december; God of War collection ontvangen, doosje wel stuk maar dat mag de pret niet drukken :)

Nu GTA4 nog, maar die heeft absoluut geen haast.

[ Voor 18% gewijzigd door xAndyx op 15-12-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10 19:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb iig wel een positieve ervaring met CDWOW, ok gaat in dit geval om een audio cd maar da tmaakt niet uit:

4 dec, besteld en betaald
5 dec. verzonden
15 dec ontvangen

Tkomt uit HongKong, via Zwitserland binnen, niet vreemd dat het even onderweg is :)

Ook Wii-fit plus (voor de vrouw :P) besteld, wist dat het geen voorraad was dus backorder:

4 dec, besteld en betaald.
14dec. verzonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 15-12-2009 14:50 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 05-10 18:54

Sagat

Is pappa x2!

heh een collega van mij gaf ook aan dat hij af en toe een cd bestelde bij cdwow en dat het ok was. Op een of andere manier zijn spellen toch lastiger voor ze. (persoonlijke ervaring & wat ik lees hier op GoT)

Ik zal zelf niet gauw meer bij ze bestellen, hoewel ik elke week weer een waardebon van 'wait for it' 1.50 krijg.... :Z

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Hi M a r c o

Thanks for placing your order with zavvi.com order number ********

We are sorry but due to a technical error the payment for your order has been taken more than once. This has been corrected and you will only be charged once.

Please note that on your payment card statement you may see multiple charges for your order however this will be followed by a full refund for the additional charges.

Heb wel een 10% korting code gekregen voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Ik heb even heel snel door deze topic gezocht en wat ik in deze snelle zoektocht mis is de Duitse Amazon (www.amazon.de) Ok, het is in het Duits maar het scheelt toch weer een paar euro'tjes met de UK Amazon en daarnaast hoeft het niet per boot naar NL. Idee om toe te voegen aan de import lijst?

-edit-
Vergeten te melden:
Ik heb er ooit mijn Wii gekocht toen deze niet te leveren was in Nederland. Binnen een paar dagen had ik m binnen. Is wel alweer een paar jaar geleden :)

[ Voor 23% gewijzigd door ThePrutser op 16-12-2009 11:17 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

ThePrutser schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:14:
Ik heb even heel snel door deze topic gezocht en wat ik in deze snelle zoektocht mis is de Duitse Amazon (www.amazon.de) Ok, het is in het Duits maar het scheelt toch weer een paar euro'tjes met de UK Amazon en daarnaast hoeft het niet per boot naar NL. Idee om toe te voegen aan de import lijst?

-edit-
Vergeten te melden:
Ik heb er ooit mijn Wii gekocht toen deze niet te leveren was in Nederland. Binnen een paar dagen had ik m binnen. Is wel alweer een paar jaar geleden :)
Qua leveringssnelheid doet de uk.co variant niet onder voor de .de variant. Ik heb daar 2x wat besteld (.de) maar ik vond het een nadeel dat het boekje en hoesje van mijn PS3 game Duits was. Dat vind ik toch leuker in het engels, en aangezien het voor de leveringssnelheid geen verschil maakt heb ik liever de engelse variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Sandyman538 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:59:
[...]

Qua leveringssnelheid doet de uk.co variant niet onder voor de .de variant. Ik heb daar 2x wat besteld (.de) maar ik vond het een nadeel dat het boekje en hoesje van mijn PS3 game Duits was. Dat vind ik toch leuker in het engels, en aangezien het voor de leveringssnelheid geen verschil maakt heb ik liever de engelse variant.
Zit op zich wat in als je inderdaad waarde hecht aan de bijgeleverde boekjes. Ik zelf lees die nooit en gooi ze uiteindelijk toch weg (bij hardware niet bij games). Heb ik ze dan toch nodig: Lang leve internet :)

Zolang de games maar gewoon in het EN/NL blijven, wat 9 van de 10 keer afhankelijk is van je taal instelling op de Wii en/of PS3, boeit het mij dus helemaal niet welke taal de bijgeleverde boekjes zijn. Belangrijker vind ik de paar tot tientallen euro's die het kan schelen.

Sterker nog ik vergelijk de prijzen bij alle mogelijk game aanbieders en waar het spel uiteindelijk het goedkoopst is (incl. verzendkosten!) koop ik m uiteindelijk, of dat nou in DE, UK, NL of weet-ik-veel-waar is (zolang de regiocode e.d. maar goed zijn :P).

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Nu online
mymemory:

PS3 Official Wireless Keypad (PS3)
besteld: 04-12
shipped 05-12
ontvangen 12-12

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
ThePrutser schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:34:
[...]

Zit op zich wat in als je inderdaad waarde hecht aan de bijgeleverde boekjes. Ik zelf lees die nooit en gooi ze uiteindelijk toch weg (bij hardware niet bij games). Heb ik ze dan toch nodig: Lang leve internet :)

Zolang de games maar gewoon in het EN/NL blijven, wat 9 van de 10 keer afhankelijk is van je taal instelling op de Wii en/of PS3, boeit het mij dus helemaal niet welke taal de bijgeleverde boekjes zijn. Belangrijker vind ik de paar tot tientallen euro's die het kan schelen.

Sterker nog ik vergelijk de prijzen bij alle mogelijk game aanbieders en waar het spel uiteindelijk het goedkoopst is (incl. verzendkosten!) koop ik m uiteindelijk, of dat nou in DE, UK, NL of weet-ik-veel-waar is (zolang de regiocode e.d. maar goed zijn :P).
Ik heb het hoesje ook liever in het Engels dan in het Duits. :7 Ik prefeer zelfs de Engelse hoesjes boven de Nederlandse. Nou komt dat eigenlijk altijd prima uit, aangezien games hier in 99% van de gevallen duurder zijn. Wat me dan weer minder stoort is of het hoesje wel of niet Platinum is. Ik vind een platinum-collectie ook wel wat hebben én ik vind het jammer meer voor een game te betalen dan nodig is (bijv. 20 euro in plaats van 10 euro waardoor je een clear-hoesje hebt in plaats van een Platinum-versie). :P
Svennie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:22:
mymemory:

PS3 Official Wireless Keypad (PS3)
besteld: 04-12
shipped 05-12
ontvangen 12-12
Die wil ik ook nog bestellen. Vind 19,95 GBP alleen een beetje veel op dit moment. Hopelijk binnenkort 10% korting op alles ofzo. :>

[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 16-12-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

ThePrutser schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:34:
Belangrijker vind ik de paar tot tientallen euro's die het kan schelen.
Uiteraard, daarvoor dit topic ;) Maar er zit nooit tientallen euro's verschil tussen amazon.co.uk en amazon.de. Die tientallen euro's verschil zit wel tussen de intertoys/bartsmit en games importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-10 16:14

Armada

-Wat wil je weten?-

ThePrutser schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:14:
Denk je er wel aan dat sommige spellen gecensureerd uit Duitsland komen door de wetgeving daar?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 17:55

-d-

Armada schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:47:
[...]

Denk je er wel aan dat sommige spellen gecensureerd uit Duitsland komen door de wetgeving daar?
En dubbelcheck de taal. COD MW2 uit bv Frankrijk/Duitsland is bv niet te spelen in het Engels.

• Svennie
  • Nu online
LuPo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:14:
Die wil ik ook nog bestellen. Vind 19,95 GBP alleen een beetje veel op dit moment. Hopelijk binnenkort 10% korting op alles ofzo. :>
ik heb ook een wireless toetsenbord liggen maar als ik dat aansluit krijgt die altijd controller nummer 1, MW2 bv ziet dan geen controller, dan moet ik dus elke keer met de hand de controller nummer 1 toewijzen, ik gebruikte het toetsenbord nooit meer om die reden, deze heeft dat probleem niet en nu kan ik weer lekker typen, alhoewel een full size fijner typt.

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

Weet iemand hoe het inmiddels staat met dat verhaal van ShopTo (zie de topic waarschuwing)? Kan die topic waarschuwing al weer weg?

Bovenstaande vraag is relevant zolang er een ShopTo gerelateerde topic waarschuwing staat! Als die verdwenen is, hoef je niet meer te reageren :P

• Lukin
  • Niet online
Zover ik weet is alles gewoon goed nu. Ze zijn of van gateway veranderd of de gateway heeft een betere veiligheids procedure geimplementeerd. Ik moet tegenwoordig via "verified by visa" (en wat de mastercard variant dan ook is) me identificeren met een extra wachtwoord al wil ik bestellen bij ShopTo.

• Yippie
en als toevoeging op Lukin, ze bieden nu ook PayPal betalingen aan voor mensen die het niet vertrouwen ( al zullen ze dat zelf anders verwoorden )

Verwijderd

Lukin schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:22:
Zover ik weet is alles gewoon goed nu. Ze zijn of van gateway veranderd of de gateway heeft een betere veiligheids procedure geimplementeerd. Ik moet tegenwoordig via "verified by visa" (en wat de mastercard variant dan ook is) me identificeren met een extra wachtwoord al wil ik bestellen bij ShopTo.
Dank voor je reactie en *poef* deed de topic waarschuwing.

Voor mensen die willen weten wat er stond:
Let even op bij het bestellen via ShopTo. Deze shop heeft last gehad van een lek in de verbinding bij betaling met creditcard, waardoor je bank je creditcard kan blokkeren bij gebruik bij deze shop.

Zie: Erazzzer in "Het Games Import topic" en Lukin in "Het Games Import topic"

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

PS3 Blu-Ray Remote
www.mymemory.co.uk
Besteld: 09 DEC 2009
Verstuurd: 10 DEC 2009
Ontvangen: 17 DEC 2009

Mymemory is weer lekker bezig, veel zendingen die precies na een week aankomen zie ik :)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• M a r c o
  • Niet online
Yellowneck schreef op donderdag 17 december 2009 @ 17:10:
PS3 Blu-Ray Remote
www.mymemory.co.uk

Mymemory is weer lekker bezig, veel zendingen die precies na een week aankomen zie ik :)
kan goed kloppen. Had zelf Brutal Legend daar gekocht, zelfde datum, ook vandaag aangekomen.

• bobsh
  • Laatst online: 16-09 14:32
Iemand enig idee of het spel "Scene It" bij zavvi.co.uk ook in het Nederlands te spelen is?

Het is namelijk een aardige aanbieding

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

• brambest
brambest schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:48:
Hmm, ik heb een paar games gekocht bij Zavvi.

Eerste order gedaan op 05/12/2009. 2 games, namelijk Valkyria Chronicles en Batman.

Batman is verstuurd op 06/12/2009 (Zondag???), en Valkyria staat nog op Awaiting Stock Pick , terwijl dispatch date op est. 10/12/2009 staat....

2e order is 1 game, namelijk Tekken 6 voor ps3. Deze order heb ik op 07/12/2009 gedaan. Status is awaiting depatch, dispatch date staat op est. 08/12/2009

Ik vind het dus maar een rare winkel.
Batman en Tekken 6 zijn beide vandaag aangekomen :)

• Schweino
b00b13 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:48:
Iemand enig idee of het spel "Scene It" bij zavvi.co.uk ook in het Nederlands te spelen is?

Het is namelijk een aardige aanbieding
Volgens mij bestaat er sowieso geen NL versie.

• LuPo
  • Nu online
Yellowneck schreef op donderdag 17 december 2009 @ 17:10:
PS3 Blu-Ray Remote
www.mymemory.co.uk

Via brievenbuspost of pakketpost?

Wel lekker snel inderdaad. Ik heb ook alleen maar snelle en positieve ervaringen met dit bedrijf. Imho wel wat beter dan Zavvi en Play (in mijn geval dan). :)

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

LuPo schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:40:
[...]

Via brievenbuspost of pakketpost?

Wel lekker snel inderdaad. Ik heb ook alleen maar snelle en positieve ervaringen met dit bedrijf. Imho wel wat beter dan Zavvi en Play (in mijn geval dan). :)
Beiden,
Het product was verpakt in donker folie. Hierop zat wel een barcode/pakketnummer opgeplakt waarmee je de zending via www.tracktrace.nl kon volgen. Het 'pakketje' is echter gewoon in mijn brievenbus beland. Dus wat is het dan? Brievenbuspost of pakket? of Brievenbuspakket? :P

Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.