Ik heb maar één ervaring met CDWow, Uncharted 2 dus, 27 oktober besteld, 3 november werd hij verzonden, tot mijn grote schrik naar een niet bestaand huisnummer. Ik dus even checken, had ik zelf het verkeerde huisnummer opgegeven. CDWow gemaild, zeiden ze dat het pakketje terug zou komen als de postbode mijn niet zou vinden en dat ze het dan naar het juiste adres zouden sturen. Ondanks het verkeerde huisnummer lag het pakketje 7 november gewoon in de bus. Ik denk dat het gewoon roulette is met internationale post. Heb wel eens wat uit Duitsland besteld, lag het de volgende dag al in de bus. Had destijds LBP bij thehut.com besteld, werd pas na een week verzonden en duurde alsnog drie weken voordat ik het binnen had.
Gezien de prijsverschillen met ons kikkerlandje kan ik wel wachten, meestal bestel ik pas als ik op 80% van een spel zit weer een andere game, tot nu toe kon ik toch nooit gelijk aan de slag. Fifa is eigenlijk het enige spel dat ik altijd op de release koop maar heb er dit jaar maar vijf uur in gestoken, verwacht ook niet dat ik mee doe aan de Interactive World Cup als ik nog Uncharted 2, AC 2 en Batman Arkham Asylum wil spelen
.
Edit: Oeh en als het goed is ligt New Super Mario Bros Wii vanmiddag in de bus
Gezien de prijsverschillen met ons kikkerlandje kan ik wel wachten, meestal bestel ik pas als ik op 80% van een spel zit weer een andere game, tot nu toe kon ik toch nooit gelijk aan de slag. Fifa is eigenlijk het enige spel dat ik altijd op de release koop maar heb er dit jaar maar vijf uur in gestoken, verwacht ook niet dat ik mee doe aan de Interactive World Cup als ik nog Uncharted 2, AC 2 en Batman Arkham Asylum wil spelen
Edit: Oeh en als het goed is ligt New Super Mario Bros Wii vanmiddag in de bus
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 19-11-2009 09:46 ]
PSN: Kjujay