Toon posts:

Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 16:47

Kju

Ik heb maar één ervaring met CDWow, Uncharted 2 dus, 27 oktober besteld, 3 november werd hij verzonden, tot mijn grote schrik naar een niet bestaand huisnummer. Ik dus even checken, had ik zelf het verkeerde huisnummer opgegeven. CDWow gemaild, zeiden ze dat het pakketje terug zou komen als de postbode mijn niet zou vinden en dat ze het dan naar het juiste adres zouden sturen. Ondanks het verkeerde huisnummer lag het pakketje 7 november gewoon in de bus. Ik denk dat het gewoon roulette is met internationale post. Heb wel eens wat uit Duitsland besteld, lag het de volgende dag al in de bus. Had destijds LBP bij thehut.com besteld, werd pas na een week verzonden en duurde alsnog drie weken voordat ik het binnen had.
Gezien de prijsverschillen met ons kikkerlandje kan ik wel wachten, meestal bestel ik pas als ik op 80% van een spel zit weer een andere game, tot nu toe kon ik toch nooit gelijk aan de slag. Fifa is eigenlijk het enige spel dat ik altijd op de release koop maar heb er dit jaar maar vijf uur in gestoken, verwacht ook niet dat ik mee doe aan de Interactive World Cup als ik nog Uncharted 2, AC 2 en Batman Arkham Asylum wil spelen ;).

Edit: Oeh en als het goed is ligt New Super Mario Bros Wii vanmiddag in de bus :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 19-11-2009 09:46 ]

PSN: Kjujay

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Zavvi.co.uk
Product: Tekken 6 PS3
Besteld: 02-11-2009
Shipped: 03-11-2009
Ontvangen: Nog steeds niet :S

Dit vind ik zeer vreemd als ik andere zie die na mij producten bestellen en al hebben ontvangen :(
Moet gewoon 30 dagen wachten van Zavvi, treurig.

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Brutal Legend besteld bij MyMemory.co.uk op 9 november, zelfde dag verstuurd en ontvangen op 18 november. Gelijk ook maar even de (nu nog gratis) DLC opgehaald :)

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:38
Ik heb Pro Evolution Soccer 2010 voor €21,49 bij CD-WOW besteld, hij was 23 euro maar ze zijn altijd zeer vrijgevig met kortingcoupons. Heb op CD-WOW ook Football Manager 2010 besteld, ook voor een zeer lage prijs. Ik heb 'm besteld op 16 september, hij is verstuurd op 31 oktober (1 dag na release..) en ik heb 'm 14 november ontvangen. Oftewel, bij CD-WOW heb je games voor hele lage prijzen maar als je niet kunt wachten kun je het beter ergens anders kopen.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

PoweRoy

funky!

CDWOW:

Call of Duty MW2
14-9 besteld (preorder)
9-11 verstuurd
18-11 ontvangen

Standaard lange verzendtijd bij CDWOW

[This space is for rent]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:04
Overlord 2 bij PlayAsia.
Besteld ; ergens in oktober met die axie
Verzonden ; 29 oktober
Binnen ; nog steeds niet, ze zijn nu begonnen met een onderzoek

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 23:22

Erazzzer

Fear me, I'm German!

maartend schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:49:
Overlord 2 bij PlayAsia.
Besteld ; ergens in oktober met die axie
Verzonden ; 29 oktober
Binnen ; nog steeds niet, ze zijn nu begonnen met een onderzoek
axie?

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:44
PoweRoy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:36:
CDWOW:

Call of Duty MW2
14-9 besteld (preorder)
9-11 verstuurd
18-11 ontvangen

Standaard lange verzendtijd bij CDWOW
Hetzelfde verhaal hier..
28-9 besteld
9-11 verstuurd
18-11 ontvangen.. Het duurt altijd 8 dagen eigenlijk.

Voor 25 euro vond ik het een goede deal ondanks dat ik wat langer moest wachten :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:51
Videogamesplus
Op woensdag 28-10 het ps3 spel bakugan besteld.
Woensdag 28-10 verstuurd
Maandag 2-11 ontvangen
Intotaal 5 dagen

Cdwow
Donderdag 29-10 eyepet + camera besteld
Maandag 2-11 (back-order)
Dinsdag 3-11 verstuurd
Donderdag 12-11 ontvangen
Intotaal 14 dagen

Axelmusic
Maandag 9 november Assassin's Creed II - Master Assassin's Creed (Limited) voor de ps3 gepre-order
Donderdag 12-11 verstuurd
Dinsdag 17-11 ontvangen (voor de release datum)
Door pre-order 8 dagen

[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 20-11-2009 00:09 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 12:37
Bij zavvi.com op 28/10/2009 NBA2K9 voor de PS3 besteld, was 30/10/2009 dispatched, nog steeds niets binnen. Zojuist mailtje gestuurd, kijken hoe ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:08

Sandyman538

SandstorM [148839]

De reacties hier van mensen over lange levertijden als je spellen importeert word ik een beetje flauw van. Als je niet kunt wachten op een spel moet je het gewoon voor de volle prijs bij Bart Smit of intertoys halen. Als je goedkoper uit wilt zijn moet je wat meer gedult hebben bij het ontvangen van de game. Er staan nu elke pagina vragen en reacties dat het zo lang duurt met spellen en dat het treurig is hoe sommige webwinkels werken. Waar gewerkt wordt maakt men fouten. In dit topic zijn genoeg webwinkels te vinden die wel vlot versturen. Maar als je dan voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten moet je ook niet zeuren dat het enkele weken duurt voordat je een game krijgt. En met betrekking tot cdwow, het is gewoon naief om te denken dat zij leveren in 1 tot 2 dagen. Overal in dit topic valt te lezen dat de gemiddelde levertijd (na verzending) zo'n 2 weken is. Positieve uitzonderingen daargelaten.
Hi-Sintar schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 01:59:
Bij zavvi.com op 28/10/2009 NBA2K9 voor de PS3 besteld, was 30/10/2009 dispatched, nog steeds niets binnen. Zojuist mailtje gestuurd, kijken hoe ze reageren.
Nou, dat kan ik je alvast vertellen, gewoon van hun website.

For deliveries outside the UK remember to add postage time (15 working days) to obtain a complete estimate of when you can expect your item to be delivered.

We do allow up to 10 working days for delivery inside the UK to account for any postage delays that we are not aware of.

For deliveries outside the UK we allow up to 30 days for delivery to account for any postal delays that we may not be aware of.

[ Voor 29% gewijzigd door Sandyman538 op 20-11-2009 08:11 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:32

Nitai

Live the life you love.

Sandyman538 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:05:
De reacties hier van mensen over lange levertijden als je spellen importeert word ik een beetje flauw van.
Welke reacties? Volgens mij meldt iedereen netjes hoe lang het duurt. En in sommige gevallen is het inderdaad heel lang, maar daar is dit topic ook voor. Het interessant om te weten hoe lang een zaak doet voordat je bestelling aankomt, dan kun je al snel zien hoe lang het gemiddeld duurt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

@Sandyman538

Mensen die bij CDWOW bestellen weten inderdaad dat het langer duurt dan bij andere webshops. Maar door sommige aanbiedingen is het interessant! Voor mij wilde ik MW2 bestellen. Deze was bij andere sites 40 euro (of iets minder maar had je een CC nodig) bij CDWOW was hij 25 euro (met kortingsbonnen)).

Ik wist dat het langer ging duren. Geen probleem so far maar dat dan bv gcshop de prijs naar beneden doet (32 euro) vind ik dan ineens toch jammer dat ik bij cdwow heb besteld :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
bij sommige shops weet je dat het lang duurt.
Als je bij zavvi besteld mag je doorgaans een levertijd van 1 week verwachten.
Ik heb al meerdere bestellingen daar gedaan dus tussen de 6 en 8 dagen (incl weekend) erover deden om op mijn deurmat te vallen.
Als een spel dan 3 weken onderweg is mag je daar wel van balen vind ik.

En over de prijzen in Nederland gaan we het maar niet hebben.
Spellen zijn in Engeland soms na een maand voor 25 euro te krijgen, waar ze hier na een half jaar nog 65 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
Waar kun je die Kortingsbonnen vinden dan?

[ Voor 34% gewijzigd door the squaler1 op 20-11-2009 11:48 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Nitai schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:48:
[...]

Welke reacties? Volgens mij meldt iedereen netjes hoe lang het duurt. En in sommige gevallen is het inderdaad heel lang, maar daar is dit topic ook voor. Het interessant om te weten hoe lang een zaak doet voordat je bestelling aankomt, dan kun je al snel zien hoe lang het gemiddeld duurt.
Zoals onder andere de reactie van Hi-Sintar, dat hij toch maar een e-mail heeft gestuurd omdat het nog niet binnen is na 20 dagen, terwijl letterlijk op de website staat dat je 30 dagen moet wachten. En de reactie van Erazzzer dat hij ten eerste denkt dat de levertijd 1-2 dagen is, en dan maken ze bij cdwow per ongeluk een foutje en dan zeggen dat het helemaal treurig is wat zij voor actie ondernemen.

Inderdaad zijn de reactie's qua levertijden altijd handig en is het onderhand wel globaal bekend wat wel een snelle shop is en wat niet, maar daar is dit topic onder andere voor bedoeld! :)
PoweRoy schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:34:
@Sandyman538

Mensen die bij CDWOW bestellen weten inderdaad dat het langer duurt dan bij andere webshops. Maar door sommige aanbiedingen is het interessant! Voor mij wilde ik MW2 bestellen. Deze was bij andere sites 40 euro (of iets minder maar had je een CC nodig) bij CDWOW was hij 25 euro (met kortingsbonnen)).

Ik wist dat het langer ging duren. Geen probleem so far maar dat dan bv gcshop de prijs naar beneden doet (32 euro) vind ik dan ineens toch jammer dat ik bij cdwow heb besteld :P
Helemaal correct. Ik bestel heel soms ook nog wel eens wat bij cdwow, maar dan zie ik het vanzelf wel binnen komen, omdat ik weet dat de levertijd lang is, maar de aanbiedingen vaak heel scherp.
M a r c o schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:43:
Absoluut mag je daar van balen, ik zou het ook vervelend vinden. Maar het heeft volgens mij niet zoveel nut om hier te gaan melden dat je een email gaat sturen omdat je al 3 weken wacht, terwijl er op de website van de shop gewoon staat dat je 30 dagen moet wachten, maar dat zal mijn korte lontje wel zijn omdat ik vanochtend om 0515 al naast mijn bed stond ;)

Het blijft natuurlijk een fantastisch topic, helemaal als zo nu en dan even een koopje voorbij komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

the squaler1 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:27:
Waar kun je die Kortingsbonnen vinden dan?
CDWOW: op de site daarvoor registreren. Elke paar dagen krijg je weer kortingsbonnen/aanbiedingen. Ik kreeg toen eens 3 kortingsbonnen, alle 3 op MW2 gezet. Nu kan dat niet meer :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:53
GTA IV Platinum bij MyMemory.

Besteld op: 12-11
Verzonden op: 12-11
Ontvangen op: 20-11

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:22:
GTA IV Platinum bij MyMemory.

Besteld op: 12-11
Verzonden op: 12-11
Ontvangen op: 20-11
Mijne bij memery.co.uk was nog iets sneller.

Besteld: 13-11
verzonden: 13-11
ontvangen: 18-11

Fijne en snelle webshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 12:20
Nohead schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:03:
Zavvi.co.uk
Product: Tekken 6 PS3
Besteld: 02-11-2009
Shipped: 03-11-2009
Ontvangen: Nog steeds niet :S

Dit vind ik zeer vreemd als ik andere zie die na mij producten bestellen en al hebben ontvangen :(
Moet gewoon 30 dagen wachten van Zavvi, treurig.
Mijn tekken is de 30e verstuurd, afgelopen dinsdag de 17e pas ontvangen. Bij maat van me lag hij na week al binnen. Ach...zal wel aan de douane liggen, niks om je druk te maken iig.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Hmmm, in dit topic lees ik via de search maar drie reacties over Gamestation.co.uk, ik wil de Street Fighter collector's edition kopen voor 16.99 pond (PS3). Maar wil het liefst wel ervaringen van anderen horen over hun levering..

[ Voor 18% gewijzigd door KngfCnns op 21-11-2009 09:57 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:56:
Hmmm, in dit topic lees ik via de search maar drie reacties over Gamestation.co.uk, ik wil de Street Fighter collector's edition kopen voor 16.99 pond (PS3). Maar wil het liefst wel ervaringen van anderen horen over hun levering..
Ik denk dat je hier wel wat meer ervaringen kunt vinden. ;)

Lijkt een prima shop te zijn. Levertijden zo rond de 8-10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Il 2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:42:
Erg goede ervaringen met Play.com gehad, en ook met playtrade. Games vaak binnen 5-7 werkdagen binnen en verder harstikke netjes. Ik zorg wel altijd dat ik onder de 22 euro blijf.
play.com is een engels bedrijf toch?
Al bestel je dan voor 500euro.
je hoeft geen extra kosten te betalen.

Ah al gezien dat ze op de kanaal eilanden zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Sinned123 op 21-11-2009 10:04 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
M a r c o schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:43:
bij sommige shops weet je dat het lang duurt.
Als je bij zavvi besteld mag je doorgaans een levertijd van 1 week verwachten.
Ik heb al meerdere bestellingen daar gedaan dus tussen de 6 en 8 dagen (incl weekend) erover deden om op mijn deurmat te vallen.

En over de prijzen in Nederland gaan we het maar niet hebben.
Spellen zijn in Engeland soms na een maand voor 25 euro te krijgen, waar ze hier na een half jaar nog 65 euro kosten.
Ik heb de laatste tijd vrij veel besteld bij Zavvi. Bij Uncharted 2 heb ik vrij lang moeten wachten vanwege de staking bij de post, maar ik heb nu een aantal blu-ray's besteld die gewoon weer netjes een week na het bericht dat ze verzonden waren bij mij op de mat lagen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
SToRM666 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:26:
[...]

Ik heb de laatste tijd vrij veel besteld bij Zavvi. Bij Uncharted 2 heb ik vrij lang moeten wachten vanwege de staking bij de post, maar ik heb nu een aantal blu-ray's besteld die gewoon weer netjes een week na het bericht dat ze verzonden waren bij mij op de mat lagen.
zitten er op die blu rays daar nl ondertiteling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kun je hier mooi checken: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Assassin's Creed voor PS3 bij videogamesplus.ca besteld

Besteld op: 1 november
Verzonden op: 16 november
Bezorgd op: 21 november

Vijf daagjes wachten dus tot je hem binnen hebt. Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owjah nog vergeten te vertellen, de FIFA10's die ik bij mymemory had besteld hebben een mooie sticker erop zitten. Not to be sold separatly oid. Hoorden iig bij een bundel. Maakt mij verder niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Alweer een prima ervaring gehad met TheHut.com. Twee games besteld voor ~€20 p.s. (OpFlashpoint:DR en Order of War). Besteld op de 17e, in huis op de 21e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Joosie200 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:04:

Vaak zijn de releasedata in the US regio vroeger dan EU, dan heb je hem voor onze releasedatum in huis.
Nu ( vanwege wereldwijde releasedate ) dus later, wel iets om rekening mee te houden als je denkt je preorder op releasedate te kunnen spelen.

Evengoed wel netjes uit Canada, deze shop is daarom ook erg populair.

[ Voor 11% gewijzigd door Yippie op 21-11-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:49
Joosie200 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:04:

Ik denk dat ik het maandag kan bevestigen, ik heb GoW Collection besteld bij VGP en die is de 17e verzonden en tot op heden nog niet binnen... Dus als die maandag komt mag je wel uit gaan van 5 werkdagen(inclusief zaterdag) :) Can't wait ;)

Eerste keer dat ik iets bestel bij VGP, normaal haal ik alles bij Amazon(2 dagen) en Yes-Asia(+/- 7 dagen) :) Eén keer wat bij MyMemory besteld, duurde mij veels te lang (14 dagen ofzo) terwijl dat heel wat dichter bij is als Hong Kong of Canada :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Iemand nog een code voor 5 dollar korting bij PlayAsia?

Bestelling boven de 50 dollar en voor 25 december dit jaar.

Eerste PM die binnen is krijgt de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
niet alleen bij import gaat er wel eens iets mis blijkbaar.
2 bestellingen bij free record shop gedaan.
1x dragon age ps3

1x dragon age ps3 + new super mario bros wii. (ander adres dan 1e order)

1e dragon age 17e verstuurd, 18e geleverd.
2e dragon age 18e verstuurd, niet geleverd
mario 19e verstuurd, 20e geleverd.

Lijkt er dus op dat de 2e dragon age verdwenen is bij de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 14:01
Rctworld schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:00:
[...]

Ik denk dat ik het maandag kan bevestigen, ik heb GoW Collection besteld bij VGP en die is de 17e verzonden en tot op heden nog niet binnen... Dus als die maandag komt mag je wel uit gaan van 5 werkdagen(inclusief zaterdag) :) Can't wait ;)

Eerste keer dat ik iets bestel bij VGP, normaal haal ik alles bij Amazon(2 dagen) en Yes-Asia(+/- 7 dagen) :) Eén keer wat bij MyMemory besteld, duurde mij veels te lang (14 dagen ofzo) terwijl dat heel wat dichter bij is als Hong Kong of Canada :P
Ik heb GoW Collection ook besteld en hij kwam vandaag door de brievenbus. Had het twee weken geleden gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Bij weekaxie van PlayAsia overlord II voor de 360 besteld.

Poos niet leverbaar, uiteindelijk 30 oktober verzonden
Vandaag binnengekomen.

beetje laat, er zat wel een 5 dollar waardebon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31
Laatst Lord of the Rings: Online Mines of Moria special edition besteld bij startupmedia.co.uk voor €24 incl verzending!

In nederland kost deze 60 euro!! :p binnen een week geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Laatst online: 19:46
God of War Collection

Gepreorderd bij videogamesplus.ca op 9-11-2009
Verzonden: 17-11-2009
Ontvangen: 21-11-2009

Na 4 dagen al binnen! Wat een geweldige service! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
God of War Collection

videogamesplus.ca
Besteld : 17-11-2009
Ontvangen: 20-11-2009

TOP service!

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik bij videogamesplus.ca nog rekening houden met douane kosten?
Zit namelijk te denken om er 2x de GoW Collection te bestellen, gezien de positieve berichten over de levering hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:09:
Zit namelijk te denken om er 2x de GoW Collection te bestellen, gezien de positieve berichten over de levering hier.
Nee ik heb er laatst Demons souls besteld voor 60 euro. Maar wat je ook kan doen is elk gow col apart te bestellen en af te rekenen. De verzendkosten zijn gewoon gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:27:
[...]

Nee ik heb er laatst Demons souls besteld voor 60 euro. Maar wat je ook kan doen is elk gow col apart te bestellen en af te rekenen. De verzendkosten zijn gewoon gelijk.
Tnx. Denk dat ik het voor de zekerheid zo maar ga doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vandaag is het weer Mega Monday bij Zavvi. Er zit genoeg leuks tussen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 23:49
HoefMeistert schreef op maandag 23 november 2009 @ 08:37:
God of War Collection

videogamesplus.ca
Besteld : 17-11-2009
Ontvangen: 20-11-2009

TOP service!
Hmm... ik zal maar even niet ongeduldig doen, maar ik had die van mij al 2 maanden van te voren ge pre-ordert, 17e verzonden en hij is er nog steeds niet... :( Nouja, rustig blijven, dan nog maar even MW2 en Uncharted 2, alsof dat zo'n straf is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-10 05:58
Ik probeer met mijn nieuwe creditcard een bestelling te doen op play.com en krijg de volgende melding per e-mail:
Thank you for your recent order with Play.com

At this time we are unable to process your order as your credit/debit card
details do not match the details held by your card issuer.

To proceed with your order please check and amend the following:

Card number
Expiry date
Valid from date
Issue number
CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card)

For PlayTrade item(s) your order could not be reserved and has been
cancelled. If you would still like to purchase this item please resubmit
your order following any amendments you have made.

For Play.com item(s) it is not necessary to re-submit your order. Your
outstanding item(s) will be shipped as soon as we can process the payment.

If you have any difficulties please contact our Customer Service Team on
0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK). Our opening
hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.

Kind Regards,

Customer Support Team
Play.com
Op andere sites heb ik geen problemen overigens.

Nu heb ik mijn gegevens meerdere malen gecontroleerd en alles lijkt te kloppen... Het telefoonnummer wat ze in de mail zetten is niet bereikbaar en als ik een mail terugstuur (info@play.com) krijg ik een mail terug dat dat mailadres niet uitgelezen wordt.

Kent iemand dit probleem en weet iemand hoe ik play.com kan e-mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:30
Ik had zoiets ook vorige week nadat ik mijn oude cc gegevens had vervangen door de nieuwe.
In mijn account stond volgens mij dat deze suspended was. Ik heb de gegevens toen nog een keer nagelopen en bevestigd en toen was die melding weg. Ik heb daar geen email bevestiging van gehad, maar het item werd vervolgens wel twee dagen daarna op de bus gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
Ik bestel meestal bij Amazon.co.uk, laatste bestelling was Modern Warfare 2 op 10 november, zelfde dag verstuurd en op 12-11 lag die in de bus.

Als je trouwens een amerikaanse game koopt voor de PS3, werken je trophies dan gewoon (denk aan God of War Collection uit de VS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-10 05:58
Neophyte_NL schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:25:
Ik had zoiets ook vorige week nadat ik mijn oude cc gegevens had vervangen door de nieuwe.
In mijn account stond volgens mij dat deze suspended was. Ik heb de gegevens toen nog een keer nagelopen en bevestigd en toen was die melding weg. Ik heb daar geen email bevestiging van gehad, maar het item werd vervolgens wel twee dagen daarna op de bus gedaan.
Ik heb hetzelfde (oude cc vervangen voor nieuwe) alleen krijg ik de melding niet weg helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:09:
Bij mij op het pakketje stond dat het 26 Canadese dollars was wat dus onder de 22 euro van de douane valt. Ik neem aan dat ze dit bij alle verzendingen doen en je dus geen probleem hebt met de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:52
Heb net Mini Ninjas gekocht voor de PS3. Andere consoles zelfde prijs. Alleen gisteren (maandag) maar nog steeds te bestellen bij thehut.com

Doe er je voordeel mee. Ik kon 'm niet laten liggen voor maar ongeveer 16 euro incl shipping, creditcard koersopslag etc.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Napsju bedankt voor de tip! Hem de game gelijk gekocht!

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Heeft iemand tot op heden een blu-ray besteld bij Amazon of andere webwinkels in UK? Ik wil namelijk weten of Nederlandse ondertiteling bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Zhadum schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:39:
Heeft iemand tot op heden een blu-ray besteld bij Amazon of andere webwinkels in UK? Ik wil namelijk weten of Nederlandse ondertiteling bij zit?
Al heel veel besteld bij amazon. Het hangt per blu ray af of er nederlandse ondertitels bij zitten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Sandyman538 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:40:
[...]

Al heel veel besteld bij amazon. Het hangt per blu ray af of er nederlandse ondertitels bij zitten of niet.
hmmm, vervelend. Je kunt het dus niet van te voren weten of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:40
Volgens mij was december 2008 het bedrag waarboven invoerkosten e.d. betaald moeten worden verhoogd naar € 150,-. (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1301009 )

Waarom trekken jullie dan nog altijd de grens bij € 22,- (het oude bedrag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zhadum schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:45:
[...]

hmmm, vervelend. Je kunt het dus niet van te voren weten of wel?
Zie het dvd.nl forum en bnlstar.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

-d-

morm schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:49:
Volgens mij was december 2008 het bedrag waarboven invoerkosten e.d. betaald moeten worden verhoogd naar € 150,-. (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1301009 )

Waarom trekken jullie dan nog altijd de grens bij € 22,- (het oude bedrag)?
Omdat de grens nog steeds 22 EUR is. Daar(boven) betaal je nl BTW over. Invoerrechten niet onder de 150. Zijn 2 aparte dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 22:18
God of War: Collection (PS3) bij VideoGamesPlus besteld

Besteld op:25 september(pre-order)
Verzonden op:17 november (release datum)
Bezorgd op:24 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 14:41
Webshop: http://www.zavvi.co.uk
Besteld: PS3 Mirror's Edge
Prijs: £7,95 (£7,95 + £0,99 = £8,94 x 1,12 = € 10,04)
Besteldatum: 17-11-09 (22:45 uur) maandag
Verzendatum: 18-11-09 dinsdag
Ontvangstdatum: 24-11-09 maandag (In NL door TNT behandeld) (Game was gesealed)

Nieuwe verpakking, 'dichtgeknepen' karton met plastic. leverbon, order sticker op de seal van de game geplakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 24-11-2009 23:58 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:34
-d- schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:10:
[...]

Omdat de grens nog steeds 22 EUR is. Daar(boven) betaal je nl BTW over. Invoerrechten niet onder de 150. Zijn 2 aparte dingen.
Klopt tot 22 euro, dus t/m 21 euro gratis in te voeren buiten de de EU:
Zie: http://www.douane.nl/part.../internetaankopen-02.html

En in de EU onbeperkt! ;)

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ik heb zelf bij Amazon.com de Guitar Hero World Tour band bundle besteld voor de XBox 360, de winkels hier vragen er tussen de 169 en 200 euro voor....

Bij Amazon.com was de prijs voor een nieuwe set $78.........................Inclusief verzending, douane heeft het me omgerekend 99 euro gekost om het hier te krijgen, betaling via creditcard.

Besteld: 18-11-2009
Thuis: 20-11-2009

Vanuit Harrisburg Pensylvania naar mijn huiskamer in 2 dagen.....wtf.....

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10
-d- schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:10:
[...]

Ik heb vaak genoeg games van rond de 30 - 40 euro geimporteerd vanuit play.com, zavvi of thehut.com. Nog nooit belasting hoeven te betalen.

• M a r c o
  • Niet online
dr.lowtune schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:54:
Bij Amazon.com was de prijs voor een nieuwe set $78.........................Inclusief verzending, douane heeft het me omgerekend 99 euro gekost om het hier te krijgen, betaling via creditcard.
wait, what?
weet niet wat de koers toen was, maar met de huidige koers is $78 ca 50 euro.
dan zou je 50 euro importheffing, btw en inklaringskosten betaald hebben?
lijkt mij nogal veel, 100%.

• Armada
  • Laatst online: 16:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Misschien zijn deze deals nog interessant?

http://www.thehut.com/offers/daily-deals.list

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Bomin schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:49:
Nou ik ben dus ook maar in het diepe gesprongen, bij BlahDVD:

Ratchet & Clank - A Crack in Time (PS3)
à £38.99 + £1.00 verzendkosten

Besteld: maandag 16-11 (11:56 GMT)
Verzendbevestiging: dinsdag 17-11 (10:20 GMT)
Geleverd: woensdag 25-11

Volgens de e-mail is de order afgehandeld door Online Commerce Ltd. en ik verwacht het pakketje dus ook netjes uit de UK zonder kans op extra kosten :)
Maar even een nieuw postje aangezien het toch ietwat langer geduurd heeft dan ik van andere mensen hoor met hun bestelling bij BlahDVD :+

Het pakketje is dus inderdaad uit de UK gekomen (misschien dat het daarom wat langer duurde dan bij anderen), Upper Rissington om precies te zijn. Verder in goede staat, spel - netjes geseald in het officiele PS3 folie - in een bubbeltjesenvelop met orderspecificatie erbij. Staat trouwens geen PEGI logo op maar een UK-eigen logo volgens mij, in het boekje bij het spel zelf zit wel een uitleg over PEGI ;)

Uiteindelijk 45,70 EUR betaald, ik had het omgerekend naar circa 44,80 EUR maar oke, nog steeds 10 euro goedkoper dan het hier destijds was. Spel zelf is trouwens een echte aanrader wat mij betreft!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Bomin schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:46:
[...]

Maar even een nieuw postje aangezien het toch ietwat langer geduurd heeft dan ik van andere mensen hoor met hun bestelling bij BlahDVD :+
Alleen games die minder kosten dan 20 pond worden vanuit Zwitserland verzonden als ik me niet vergis. Daarom zijn die games meestal wel binnen 2-3 dagen binnen. Duurdere games komen gewoon uit de UK en dus is de levertijd ook wat langer.

[ Voor 36% gewijzigd door KngfCnns op 26-11-2009 19:43 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Voor de allereerste keer ebay eens gebruikt om een game te importeren.
Dragon Age Origins voor de pc. Vorige week dinsdag bestelt en gisteren ontvangen.
Shipped from India met alle kosten etc net geen 20€ _/-\o_

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Vandaag: The Beatles, Xbox 360 besteld op Amazon.co.uk

Prijs bij de advertentie: 17,68 Pond.
Prijs bij compensatie BTW: 18,49 Pond.
Prijs plus shippingcosts en verpakking: 24,42 Pond.

Totale prijs per euro: 27,91 Euro.

Niet gek, voor een game die hier 55 euro kost!
Wel veel verborgen kosten!

[ Voor 3% gewijzigd door PSP123 op 27-11-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@PSP123

Welke verborgen kosten heb je het dan over ?

Verzendkosten kan je makkelijk terugvinden, en die zijn 3,99 GBP voor X360/PS3 games.
De BTW van 19% is ook bekend, wat wellicht verwarring opwekt, is dat ze in de UK 15% (tijdelijk) hanteren.

De prijs die geadverteerd wordt, valt dus inderdaad hoger uit.
Prijs+verz.3,99+verschil BTW4%=totale kosten

Bij jou post klopt dat niet, geen idee wat er aan de hand is, misschien was die niet beschikbaar voor de prijs die je zag ( zijn vanaf prijzen ) en/of was je verplicht bij een andere reseller te kopen, omdat de laagste prijs niet buiten de UK verzend. Verder altijd in GBP afrekenen, en je CC de omrekening laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Yippie schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:51:
@PSP123

Verzendkosten kan je makkelijk terugvinden, en die zijn 3,99 GBP voor X360/PS3 games.
meer toch?
ik dacht 3,99 GBP per order + 0,99 GBP per item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
@PSP123

De BTW van 19% is ook bekend, wat wellicht verwarring opwekt, is dat ze in de UK 15% (tijdelijk) hanteren.

Bij jou post klopt dat niet, geen idee wat er aan de hand is, misschien was die niet beschikbaar voor de prijs die je zag ( zijn vanaf prijzen ) en/of was je verplicht bij een andere reseller te kopen, omdat de laagste prijs niet buiten de UK verzend. Verder altijd in GBP afrekenen, en je CC de omrekening laten doen.
Ik klaag niet hoor, perfecte scherpe prijs voor voor deze game!

Volgende rekening heb in ontvangen:

1x The Beatles Rock Band: £18.49

------------------------------------------------------------------------
Item Subtotal: £15.54 = excl. BTW
Shipping and handling: £ 4.98 = excl. BTW
-----------------------------------------------------------------------
£20.52= total excl. BTW

VAT: £3.90= 19% BTW

Total: £24.42

Total: EUR 27,91

Geen gekke kosten, maar ik had het volgende gedacht:

£17,87 (incl. 15% BTW) * 1,04= £18,58, waarom maal 1,04, om de prijscompensatie naar Nederland (19%) compenseren.
Toen ik me creditcard gegevens invulde, stond het totale bedrag incl. shipping voor £18,58= 20,44 euro.
In eerste instantie dacht ik, dat dat mijn totale kosten waren!
Maar er kwam £4.98 pond bij (verzendkosten) en hier moest nog 19% BTW over: £4.98*1,19= £5,93= EUR 6,52.
Nog 1 euro aan de strijkstok blijven hangen! hahahah. :') Waarschijnlijk creditcard kosten!
Wat ik wil zeggen, jammer dat je bij het invullen van je creditcard het totale bedrag, niet het daadwerkelijke bedrag is!
Ik had 20,44 euro verwacht, het was 27,91 euro.

Total: EUR 27,91

[ Voor 4% gewijzigd door PSP123 op 28-11-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
@PSP123

Volgens jou moest de prijs dus zo worden: £15,54 + £3,99* 1,19= £23,24 = 25,56 euro.
Klopt het dan, dat dit bedrag het moest worden?
Scheelt maar 3 euro, niks dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Thomaszki schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:30:
[...]

Ik heb vaak genoeg games van rond de 30 - 40 euro geimporteerd vanuit play.com, zavvi of thehut.com. Nog nooit belasting hoeven te betalen.
Ik heb 200+ bestellingen van tokos uit de kanaaleilanden zonder belasting binnen gekregen, neemt niet weg dat ze wel het recht hebben je dat te laten betalen als ze je pakket er uit vissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
29 oktober bestelling geplaatst bij zavvi, PS3 NBA2k9 (overigens maar 6 euro ofzo maar goed), 30 oktober shipped, nog steeds niet binnen. Inmiddels contact met ze gehad, ze gingen het uitzoeken. vervolgens nog een mail van ze gehad, dat ze nog steeds aan het uitzoeken waren waar het pakket gebleven was en dat ze niet wisten wanneer ik het binnen kreeg. Ik kon wel mijn order annuleren als ik wilde.. Bij play stuurden ze nog een keer op, maar doet zavvi daar niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 16:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Misschien niet echt importeren, maar qua aanbieding niet slecht:

http://store.steampowered.com/early-holiday

5 dagen van korting, elke dag andere deals. Donderdag ging bijvoorbeeld Dragon Age en Batman in de aanbieding, vandaag 24 uur lang korting op Borderlands en Trine (weet even niet meer wat de deals van gisteren waren).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 00:08
Morgen is het weer Mega Monday bij Zavvi.com. Er zit best een paar leuke aanbiedingen tussen:
  • Grand Theft Auto IV: Episodes From Liberty City (Xbox 360) £17.95
  • Colin McRae Dirt 2 (Xbox 360) £17.95
  • PES 2010 (Xbox 360) £17.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
ArieR schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:28:
Morgen is het weer Mega Monday bij Zavvi.com. Er zit best een paar leuke aanbiedingen tussen:
  • Grand Theft Auto IV: Episodes From Liberty City (Xbox 360) £17.95
  • Colin McRae Dirt 2 (Xbox 360) £17.95
  • PES 2010 (Xbox 360) £17.95
En borderlands voor £17.95, hele mooie offers! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

PSP123 schreef op maandag 30 november 2009 @ 00:20:
[...]

En borderlands voor £17.95, hele mooie offers! >:)
Zeker mooie deals. Borderlands en GTA episodes gekocht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

is Amazon.com tegenwoordig wat betrouwbaar qua levering?

wil graag Uncharted 2 kopen en dan is 40usd niet duur.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Chaoss schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:18:
is Amazon.com tegenwoordig wat betrouwbaar qua levering?

wil graag Uncharted 2 kopen en dan is 40usd niet duur.
Net in ps3 topic gezet:

Uncharted 2 23.50 bij play.com
http://www.play.com/Games...mong-Thieves/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bedankt voor de tip,

Maar heb ook nog een wii game nodig die ze bij play niet hebben en een audio cd, kan bij amazon mooi gecombineerd. 40USD is ook maar 27 euro.

Dus vandaar mijn vraag of amazone.com betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 19:14

Graveheart

Say what?

alex3305 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:29:
God of War: Collection (PS3) bij VideoGamesPlus besteld

Besteld op:25 september(pre-order)
Verzonden op:17 november (release datum)
Bezorgd op:24 november
Ook deze game besteld bij VGP. Zelfde datum verzonden, en voor alsnog niet in huis.
Hoe groot is mijn kans dat de douane deze onderschept heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Thnx, dat is echt geen geld!

Meteen besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 13:44
Thanks, ook maar besteld, dat is wel een erg goede prijs. Alleen triest dat die gasten je daar dwingen om hun koers te gebruiken als je besteld en dat je niet de koers van je creditcard maatschappij kan gebruiken. Want dan zou het spel maar 20 euro zijn. Maar goed nu is het ook nog een goede prijs. En incl verzending wel die prijs dus het valt wel mee. Maar volgens mij laat de verzending wel even wachten bij die gasten. Dus ik ga niet bij de deur zitten wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Play.com altijd wel betrouwbaar qua levering, nooit problemen mee gehad eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Ik quote even een bericht uit het PS3 topic. Met daaronder een vraag van mij. Heb het maar hier gepost ipv in het PS3 topic want dat gaat niet over importeren daar.
Maar het gaat dus om de prijs van uncharted 2 op play.com die weer 49,95 is
SToRM666 schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:23:
[...]

Zal wel een foutje geweest zijn, want hij staat nu weer voor de gewone prijs...
Ik zie het, maar heb hem al besteld. Enig idee iemand of ze bij play.com nu moeilijk gaan doen? En stel dat ze moeilijk doen, kan je dan gewoon dat spel voor die prijs krijgen als dat je hem voor besteld hebt? Heb net even naar m'n email gekeken en daar staat netjes 23,50 als bevestiging. Dus heb een order onfirmation met betalinggegevens en prijs. In principe sta ik dus wel sterk. Iemand ervaringen hiermee in het verleden met Play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

dangerpaki schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:42:
Ik zie het, maar heb hem al besteld. Enig idee iemand of ze bij play.com nu moeilijk gaan doen? En stel dat ze moeilijk doen, kan je dan gewoon dat spel voor die prijs krijgen als dat je hem voor besteld hebt? Heb net even naar m'n email gekeken en daar staat netjes 23,50 als bevestiging. Dus heb een order onfirmation met betalinggegevens en prijs. In principe sta ik dus wel sterk. Iemand ervaringen hiermee in het verleden met Play.com
Ik heb dat ook een keer gehad en toen kreeg ik doodleuk een e-mail dat het spel foutief op de website stond en dat ik de keuze had tussen cancelen of het voor de juiste prijs te kopen. Dat werd dus cancelen. Ach, ik had er eigenlijk niet zoveel moeite mee omdat ik ook wel wist dat een net nieuw spel eigenlijk niet rond de 20 euro zou kosten (ongeveer hetzelfde voorbeeld als nu). Maar misschien heb je wel geluk :)

Nog over het omrekenen van de pond naar euro op de website van play.com, dat komt mede doordat de verzendkosten bij de prijs inzitten. En ze eigenlijk alleen free delivery in de UK hebben, maar doordat er wat bij komt als je naar euro switched is het ook 'gratis' naar de rest van europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Chaoss schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:28:
bedankt voor de tip,

Maar heb ook nog een wii game nodig die ze bij play niet hebben en een audio cd, kan bij amazon mooi gecombineerd. 40USD is ook maar 27 euro.

Dus vandaar mijn vraag of amazone.com betrouwbaar is.
Kom er net achter dat amazon.com Uncharted niet naar NL versturen mag... 8)7

Wii game mag wel, maar dan ga ik maar even verder zoeken naar een ander adres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@Chaoss

Kijk is op Amazon.de of Amazon.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

op co.uk kostie 44,- op .de issie 64,-...

kzal nog eens wat shops afspeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Sandyman538 schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:09:
[...]

Ik heb dat ook een keer gehad en toen kreeg ik doodleuk een e-mail dat het spel foutief op de website stond en dat ik de keuze had tussen cancelen of het voor de juiste prijs te kopen. Dat werd dus cancelen. Ach, ik had er eigenlijk niet zoveel moeite mee omdat ik ook wel wist dat een net nieuw spel eigenlijk niet rond de 20 euro zou kosten (ongeveer hetzelfde voorbeeld als nu). Maar misschien heb je wel geluk :)

Nog over het omrekenen van de pond naar euro op de website van play.com, dat komt mede doordat de verzendkosten bij de prijs inzitten. En ze eigenlijk alleen free delivery in de UK hebben, maar doordat er wat bij komt als je naar euro switched is het ook 'gratis' naar de rest van europa.
Dit zijn acties met beperkte aantallen, die vliegen meestal eruit en dan gaat ie weer terug naar de oorspronkelijke prijs. Was paar weken geleden ook met Tekken 6 en die heb ik ook gewoon gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een goede aanbieding gespot voor call of duty MW2? En ergens ook nog een DualShock 3 Wireless Controller :*) ? Heb verschillende site's (Zavvi,Play,Ebay) al bezocht, maar er zijn niet echt aanbiedingen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Sandyman538 schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:09:
[...]

Ik zag het staan in de voorwaarden van play.com. Maar goed ik heb tot nu toe geen mailtje gehad zoals jij die beschrijft. Ik las in de PS3 topic dat het zo altijd gaat en dat er maar een beperkt aantal zijn voor de stuntprijs. Dan ben ik dus gewoon net op tijd geweest met bestellen en heb ik gewoon geluk gehad. Mooi!

Dat van de verzendkosten is inderdaad denk ik de reden dat ze bij Euro's een hoger bedrag rekenen. Maar 23,50 is nog steeds geen geld voor Uncharted 2.

Maar ik begin onderhand een beetje hopeloos te worden met die games. Er is zoveel te spelen en allemaal met online modussen dat ik bijna neit meer weet wat ik moet spelen. LBP ligt hier nog onuitgespeeld. Uncharted 1 uitgespeeld en weggedaan omdat er geen online modus in zit (gelukkig maar). PES 2010 ligt er nog. Maar vermaakt me toch het meest met KZ2. Om die reden dus nog geen COD:MW2 gekocht want dat blijft natuurlijk ook weer liggen. En nu heeft Uncharted 2 dus ook online modussen :D. en een hele goede ook nog.
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:03:
Heeft iemand nog een goede aanbieding gespot voor call of duty MW2? En ergens ook nog een DualShock 3 Wireless Controller :*) ? Heb verschillende site's (Zavvi,Play,Ebay) al bezocht, maar er zijn niet echt aanbiedingen :) .
Kijk eens op amazon.co.uk. COD volgens mij 32 pond en Ik geloof DS3 controller ook ongeveer zelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb bij zavvi maar even Dirt2 besteld, voor 20e kan ik die toch niet laten liggen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:22

f.h

Bij zavvi is Batman Arkham Asylum voor de PS3 maar 17,95 pond :) Met verzenden komt er nog 0.99 pond bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Ok heb het volgende probleem.

Net een spel bij play.com besteld. En mijn billing adres is anders dan mijn delivery adres. Het is de eerste keer dat ik bij play een bestelling plaats. En ik krijg nu het volgende mailtje.
Please be advised that your first order must be dispatched to an address
within the same country as your billing address.

To proceed with your order please amend the relevant details.

If you have any difficulties please contact our Customer Service Team on
0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK). Our opening
hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.
Allemaal fijn maar beiden adressen zijn toch echt binnen Nederland. Dus ik snap niet hoe ze hierbij komen. En ik kan ook nergens vinden waar ik ze via email kan contacten. Als ik reply dan krijg ik bericht dat ik naar de website moet...

Lekker is dat. Bel ik ze op nemen ze niet op. Krijg ik een of andere dame in het engels dat het nummer even niet bereikbaar is...

Iemand hier ervaringen ermee?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 15:57 . Reden: even een / goed gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Bij mij staat er bij play.com; Status: Packing :D

Ik ben benieuwd :) Zou wel leuk zijn als ik hem voor 23 euro binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Nou net een dame dus aan de telefoon gehad. Maar shcijnt dus dat de eerste order naar je billing adres moet en niet naar een ander adres mag. Ja waarom zet je dan ook in de email dat het naar hetzelfde LAND moet.
Anyways dus gewoon mn leveringsadres naar mn billingsadres veranderd. Het schijnt gewoon een bubbelenvelop te zijn. Dus het kan gewoon zo de post in.
Maar goed ik denk dat ze hem wel opsturen voor die prijs. Was denk ik gewoon effe een actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Hi-Sintar schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:33:
29 oktober bestelling geplaatst bij zavvi, PS3 NBA2k9 (overigens maar 6 euro ofzo maar goed), 30 oktober shipped, nog steeds niet binnen. Inmiddels contact met ze gehad, ze gingen het uitzoeken. vervolgens nog een mail van ze gehad, dat ze nog steeds aan het uitzoeken waren waar het pakket gebleven was en dat ze niet wisten wanneer ik het binnen kreeg. Ik kon wel mijn order annuleren als ik wilde.. Bij play stuurden ze nog een keer op, maar doet zavvi daar niet aan?
vandaag ontvangen, stond een sticker met "herstel" op, waarschijnlijk op verkeerde adres bezorgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
God Of War - Collection 29,99 euro + 1.98 verzendkosten

God of War: Collection (PS3) bij AxelMusic besteld.

Besteld op: 22 november
Verzonden op: 23 november
Bezorgd op: 28 november

En een coupon voor de demo van GoW 3, maar die had ik al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Esiq schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:52:
God Of War - Collection 29,99 euro + 1.98 verzendkosten

God of War: Collection (PS3) bij AxelMusic besteld.

Besteld op: 22 november
Verzonden op: 23 november
Bezorgd op: 28 november

En een coupon voor de demo van GoW 3, maar die had ik al. :)
Ik hoop echt dat er binnenkort een prince of persia collection komt.
Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.