Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het volgende spel met de nederlandse taal leverbaar is?
Of zal Ratchet and Clank alleen in de engelse taal selecteerbaar zijn.

http://www.cdwow.nl/games...ME/dp/pc/10249611#bc=dd07

ik ben benieuwd wat jullie ervaring is met CDWOW, levert deze site zonder al te veel problemen?
Wat ik wel raar vind is het volgende, ik heb EYEPET (GAME WITH CAMERA) besteld.

nu geeft CDWOW aan dat het in backorder staat, terwijl er op de website wordt aangegeven dat er voorraad is.
Is dit normaal bij CDWOW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:41:

ik ben benieuwd wat jullie ervaring is met CDWOW, levert deze site zonder al te veel problemen?

nu geeft CDWOW aan dat het in backorder staat, terwijl er op de website wordt aangegeven dat er voorraad is.
Je vraag hier zonder research neerkalken nadat je bent doorverwezen is natuurlijk niet de bedoeling. Door de startpost te lezen is je tweede vraag al beantwoord.

Voor wat betreft de eerste en derde vraag; daar heb ik niet zo gauw een antwoord op. Ik heb namelijk nog nooit besteld bij CD-Wow.

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 02-11-2009 15:20 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:18:
[...]

Je vraag hier zonder research neerkalken nadat je bent doorverwezen is natuurlijk niet de bedoeling. Door de startpost te lezen is je tweede vraag al beantwoord.

Voor wat betreft de eerste en derde vraag; daar heb ik niet zo gauw een antwoord op. Ik heb namelijk nog nooit besteld bij CD-Wow.
Sorry hoor!!

Het enige wat ik doe is de vraag hier stellen.
Jij geeft me een paar nietszeggende antwoorden.
Deze vulling is voor mij geen informatie,ik vraag om informatie over bestellingen, en niet wie er nog nooit iets besteld heeft bij CDWOW.

in de startpost zie ik niet heel veel over CDWOW staan, er staat 1 levertijd.

Tot nu toe is mijn vraag niet beantwoord, ook niet door jou.
Volgens mij stelde ik een heel normale vraag, die jij als dit mag niet en dat mag niet beantwoord.

Hoe had ik dan de vraag moeten stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:36:
[...]

Sorry hoor!!

Het enige wat ik doe is de vraag hier stellen.
Jij geeft me een paar nietszeggende antwoorden.
Deze vulling is voor mij geen informatie,ik vraag om informatie over bestellingen, en niet wie er nog nooit iets besteld heeft bij CDWOW.

in de startpost zie ik niet heel veel over CDWOW staan, er staat 1 levertijd.

Tot nu toe is mijn vraag niet beantwoord, ook niet door jou.
Volgens mij stelde ik een heel normale vraag, die jij als dit mag niet en dat mag niet beantwoord.

Hoe had ik dan de vraag moeten stellen?
Het spijt me dat ik niet gelijk alle antwoorden geef, baas.. |:( We zijn hier geen klantenservice waar je al je domme vragen zo neer kunt dumpen. :X

Het gaat er om dat je, zoals ik al heb gezegd, zelf geen research doet voordat je een vraag stelt. Heb je al gezocht in dit topic wat mensen schrijven over CDwow? Ik merk het in ieder geval niet aan je reactie. Op GoT wordt van je verwacht dat je er eerst zelf probeert uit te komen voordat je een vraag stelt. Zodra dat niet lukt, dan zijn er hier genoeg mensen die je maar al te graag willen helpen. Maar vertel dan wel wát je al hebt onderzocht. Jij weet nu niks, omdat je niks hebt onderzocht (in ieder geval laat je het niet blijken).

Wat ik grofweg kan zeggen over wat ík gelezen heb: normale shop, levertijd >5 dagen en verder handig voor mensen zonder CC (je kunt er betalen met iDeal).

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 02-11-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Repeat after me (graag mentaal!)

1..2..3..4..5..6..7..8..9..10!

Zo dat lucht op he? Nu graag weer netjes met elkaar omgaan! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:41:

Kijk anders even of budgetgaming, shop survey!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien je waarschijnlijk bezig was om jouw reactie te typen toen ik de mijne aan het opstellen was -en gezien je edit- denk ik dat we dit deel van je post gewoon wel weg kunnen laten!

bedankt voor het antwoord, en sorry voor deze vreselijke vraag van mij.
En zoals Mig 29 ook al aangaf, laten we aub normaal met elkaar "praten"

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 16:11 . Reden: 1..2..3..4..5..6..7..8..9..10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
en om je vraag te beantwoorden, ook hier hetzelfde product besteld met dezelfde status bij dezelfde webwinkel :+

Had hem in de preorder fase al besteld, en anderen nog geadviseerd om hem bij mymemory te bestellen.
Zij hebben hem al binnen, ik wacht nog even verder. Ik had nog wat kortingscouponnen, en vind het niet zo erg, maar je moet niet bij deze shop zijn voor snelle orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
@proo

ik heb er 1x een spel besteld, volgens mij TC Rainbow six Vegas. Bleek bij aankomst een spel voor regio Australië te zijn. Wist niet eens dat dat bestond :p

Dus in mijn geval ook zeker geen Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
RedBaret schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:59:
@proo

ik heb er 1x een spel besteld, volgens mij TC Rainbow six Vegas. Bleek bij aankomst een spel voor regio Australië te zijn. Wist niet eens dat dat bestond :p

Dus in mijn geval ook zeker geen Nederlands.
Vaak is het afhankelijk van waar de shop zit. Zo levert Amazon standaard de EU versies van spellen (ik heb iig nooit anders van ze ontvangen). Daarnaast staat het eigenlijk ook altijd wel bij het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
CD WOW is volgens mij een beetje vreemde eend in de bijt. De meeste webshops leveren hun lokale editie (UK winkels dus UK/EU editie) van games, of vermelden het als het om import gaat. Bij CD WOW staat dat er nooit bij en kan je een editie uit elk land verwachten volgens mij. Voorheen haalden ze veel CD's en dergelijke uit Azië volgens mij.

Als je dus _heel_ zeker wilt weten dat je een UK/EU release geleverd krijgt zou ik persoonlijk niet voor CD WOW kiezen.

Betere winkels in mijn ervaring: Amazon.co.uk, Blahdvd.com, Shopto.net en Play.com (laatste wisselen de verzendtijden nogal van, eerste 3 leveren zeer snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie wel voor de antwoorden.
ik heb het gekocht bij CDWOW ivm Ideal
ik wil liever geen creditcard op internet gebruiken

nou ik wacht maar af, 33 euro ipv 50 euro in Nederland is toch wel een verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:27:
Dank jullie wel voor de antwoorden.
ik heb het gekocht bij CDWOW ivm Ideal
ik wil liever geen creditcard op internet gebruiken

nou ik wacht maar af, 33 euro ipv 50 euro in Nederland is toch wel een verschil
Grappig, ik heb mijn CC juist voor internet genomen. Waarom wil je dat niet? Met een creditcard ben je best wel goed beschermd. Ongeautoriseerde afschrijvingen krijg je gewoon terug van je creditcardmaatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McVirusS schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:21:
[...]

Grappig, ik heb mijn CC juist voor internet genomen. Waarom wil je dat niet? Met een creditcard ben je best wel goed beschermd. Ongeautoriseerde afschrijvingen krijg je gewoon terug van je creditcardmaatschappij.
Misschien heb je wel gelijk,maar ik vind ideal veiliger.
Trouwens Eye pet op 1 nov besteld, en nu geeft CDWOW aan dat het verzonden is, dus geen backorder meer.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het hier is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Idem bij mij, mail dat die verzonden is, alleen had ik wel bijna 2weken eerder besteld dan jij.
Lijkt er op dat dit dus de 1ste batch is die ze binnen gekregen hebben sinds de introductie van 23 Oct.

Levertijd duurt 1 tot 2 werkweken over het algemeen.
McVirusS schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:53:
CD WOW is volgens mij een beetje vreemde eend in de bijt. De meeste webshops leveren hun lokale editie (UK winkels dus UK/EU editie) van games, of vermelden het als het om import gaat. Bij CD WOW staat dat er nooit bij en kan je een editie uit elk land verwachten volgens mij. Voorheen haalden ze veel CD's en dergelijke uit Azië volgens mij.

Als je dus _heel_ zeker wilt weten dat je een UK/EU release geleverd krijgt zou ik persoonlijk niet voor CD WOW kiezen.

Betere winkels in mijn ervaring: Amazon.co.uk, Blahdvd.com, Shopto.net en Play.com (laatste wisselen de verzendtijden nogal van, eerste 3 leveren zeer snel).
Al mijn bestellingen hebben een PEGI zegel wat erop duidt dat het dus EU versie's zijn. Volgens mij krijg je afhankelijk uit welk land je besteld ( omdat ze actief zijn in meerdere landen/continenten ) , de bijbehorende regio versie. Met BR's bijv. krijg je standaard regio 2 en/of B wat het zelfde is. Een andere voordeel is dat ze in dat laatste geval ook erbij zetten of er NL ondertiteling bij zit bijv.

Voor diegene die willen bestellen bij deze shop, tot middernacht zijn de prijzen met EUR 1,50 verlaagd, prijzen zijn aangepast op de website, dus geen code's of dergelijke nodig.

[ Voor 72% gewijzigd door Yippie op 03-11-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Op 24 oktober besteld bij MyMemory.co.uk, 27 verzonden en vandaag binnen. Totale verzending dus een week, met daarbij een mooie discount code voor 5% off, ivm de stakingen van Royal Mail. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
Sander schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:48:
[...]

Vaak is het afhankelijk van waar de shop zit. Zo levert Amazon standaard de EU versies van spellen (ik heb iig nooit anders van ze ontvangen). Daarnaast staat het eigenlijk ook altijd wel bij het product.
zoals mcvirusS al terecht zei is cdwow de vreemde eend in de bijt.
Door de mogelijkheid om met ideal te betalen en het nl-domein en geen info over import verwachtte ik een Nederlands spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Hmm, kerstkadootje van MyMemory:
Afbeeldingslocatie: http://webe.emv3.com/mymemory/images/041109/new-mailer-template_21.jpg

Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
aantal weken geleden PES2010 besteld bij Zavvi. Is op de 28ste verstuurd en gisteren binnen gehad.

Enige probleem: ik had 2 kopien voor de xbox360 en 3 voor de PS3 besteld. En gisteren rolde alleen één voor de PS3 in een envelop binnen. Dus ze hebben blijkbaar alles in losse enveloppen verstuurd. Nou maar hopen dat de rest ook wel binnenkomt en niet één of andere postbode denkt ha laat ik nou een aantal meenemen. Snap niet dat ze bij zo'n aankoop niet gewoon effe een pakket opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@DangerPaki
Ze sturen alles apart ( althans de UK webshops die vanaf de kanaaleilanden versturen ), vanwege het land van verzending volgens mij.
Op deze manier hoef je dus geen BTW te betalen, waarde is meestal ook 16 GBP of zo die ze aangeven.

@Sander
Zie helemaal niks op de website over die korting by MyMemory, en ook geen mail van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@yippie: ze hebben zeker deze actie vandaag. Kreeg een mail van hun met daarin een code voor 10% korting. Het staat ook op budgetgaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16

Sandyman538

SandstorM [148839]

dangerpaki schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:31:
aantal weken geleden PES2010 besteld bij Zavvi. Is op de 28ste verstuurd en gisteren binnen gehad.

Enige probleem: ik had 2 kopien voor de xbox360 en 3 voor de PS3 besteld. En gisteren rolde alleen één voor de PS3 in een envelop binnen. Dus ze hebben blijkbaar alles in losse enveloppen verstuurd. Nou maar hopen dat de rest ook wel binnenkomt en niet één of andere postbode denkt ha laat ik nou een aantal meenemen. Snap niet dat ze bij zo'n aankoop niet gewoon effe een pakket opsturen.
En het is natuurlijk handiger voor mensen die niet de hele dag thuis zijn dat 5 losse spellen wel door de brievenbus passen en een pakket van 5 spellen er niet doorheen past.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Yippie schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:38:
@DangerPaki
Ze sturen alles apart ( althans de UK webshops die vanaf de kanaaleilanden versturen ), vanwege het land van verzending volgens mij.
Op deze manier hoef je dus geen BTW te betalen, waarde is meestal ook 16 GBP of zo die ze aangeven.

@Sander
Zie helemaal niks op de website over die korting by MyMemory, en ook geen mail van gehad.
Ok op die manier. Ik had ze sowieso als gift laten opsturen. Hoewel ik dat nergens op de envelop kon zien staan.
Sandyman538 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:02:
[...]

En het is natuurlijk handiger voor mensen die niet de hele dag thuis zijn dat 5 losse spellen wel door de brievenbus passen en een pakket van 5 spellen er niet doorheen past.
Ja dat is inderdaad wel handig. Gevaar is alleen dat als je 5 pakjes erdoorheen krijgt dat die postbode die net minder eerlijk is misschien wel denkt ha even kijken. en misschien wel er eentje tussenuit meeneemt. Met één pak flik je dat niet snel want het is maar een pakket dus niets opvallends aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Webshop: http://www.zavvi.co.uk
Besteld: PS3 NBA 2K9
Prijs: £4,95 (£4,95 + £0,99 = £5,94 x 1,10 = €6,54)
Besteldatum: 26-09-09 (22:00 uur) maandag
E-Mail voorraad probleem: 28-10-09 woensdag
Verzendatum:30-09-09 vrijdag
Ontvangstdatum: 04-11-09 woensdag (In NL door TNT behandeld) (Game was gesealed)

Zeer snel bezorgd, vrijdag voor het weekend verzonden, de volgende week woensdag bezorgd.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 04-11-2009 14:01 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Sander schreef op woensdag 04 november 2009 @ 07:45:
Hmm, kerstkadootje van MyMemory:
[afbeelding]

Doe er je voordeel mee!
Bedankt Sander (mag wel gezegd worden lijkt me). _/-\o_
Ik ging na dit berichtje te hebben gelezen kijken in m'n mailbox, en ja hoor: e-mail van MyMemory met de actiekorting. ;)

Ik heb Ratchet & Clank: Tools of Destruction (PS3) voor 13,46 pond besteld. :)

[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 04-11-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Jumpman schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:58:
Ontvangstdatum: 04-11-09 woensdag (In NL door TNT behandeld) (Game was gesealed)

Zeer snel bezorgd, vrijdag voor het weekend verzonden, de volgende week woensdag bezorgd.
Game was bij mij niet geseald maar wel gewoon geheel nieuw, een krassen of vetafdrukken en boekje helemaal mooi in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
site: http://www.gamehubs.com (Maleisie)
game: Borderlands (Xbox 360) 2x
prijs: 64,58 voor 2 stuks, incl verzenden (niet verzekerd)
27/10 besteld, betaald via paypal
28/10 verzonden, verzendbevestiging via mail
5/11 ontvangen, geen extra douanekosten

Eentje voor mij en een voor mijn maat met wie ik coop speel. Zeer tevreden met de snelle levering, ze zetten zelf op hun site dat het ook 14 dagen kan duren.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Bij amazon.co.uk besteld: Fall-out 3 GOTY edition.

Besteld: 26-10
Verstuurd: 26-10
Binnengekomen: 04-11

Keurig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

EyePet + camera en magic card bestel bij Amazon.co.uk

2 nov besteld. ('s avonds)
3 nov verstuurd.
5 nov bestelling binnen.

Al met al erg tevreden dus!

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-11-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:58:

Blijkbaar heeft Zavvi een 'deal of the day' waarbij je dus duidelijk koopjes kan doen :P
Helaas is er geen optie om je in te schrijven op een nieuwsbrief en zal ik dagelijks de site moeten checken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 08:35
Klopt had hem met Zavvi Mega Monday gekocht.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:02:
[...]

Blijkbaar heeft Zavvi een 'deal of the day' waarbij je dus duidelijk koopjes kan doen :P
Helaas is er geen optie om je in te schrijven op een nieuwsbrief en zal ik dagelijks de site moeten checken |:(
Ik krijg iedere maandag een zavvi mailtje anders hoor. Volgens mij vragen ze daar om als je een account maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozensun744
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 10:48
Fifa 10 voor de xbox 360 gekocht op ebay, voor 36 euro inclusief aangetekende verzending.

Besteld op: 25-10-09, 's avonds en betaald via paypal.
Verzonden op: 27-10-09, met mail met de track & trace code.
Ontvangen op: 4-11-09

Het spel was nog helemaal nieuw en ingeseald en werkt perfect.

Ben heel tevreden dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:23
Voor de liefhebbers Infamous bij mymemory.co.uk voor een mooi prijsje:

http://www.mymemory.co.uk...um-Edition-%28Sony-PS3%29

Jammer dat hij uitverkocht is. Maar mymemory kennende is ie zo weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Is bij the hut goedkoper, en hij is niet in stock omdat hij pas de 13de uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@Milenko79

Wat bedoel je precies ? Release was 23 Oct voor EyePet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Yippie schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:27:
@Milenko79

Wat bedoel je precies ? Release was 23 Oct voor EyePet
Hij reageert op de post boven hem. Dus op inFAMOUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Ja inderdaad op infamous, sorry, ik was vergeten te quoten.

Verwijderd

Vandaag bij Zavvi, Fairythale Fights voor maar £ 17.95 !!!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:31:
Vandaag bij Zavvi, Fairythale Fights voor maar £ 17.95 !!!
Heb ik pvd net geen geld. Nouja, zal nog wel een keer langs komen.

• RedBaret
Zag vorige week een paar leuke spellen voor een mooie prijs bij Shopto.net. Heb toen twee spellen in 1 keer besteld en betaald met PayPal. Helaas stond op de orderbevestiging en ook op de verzendinformatie maar 1 spel. Ook bedrag in orderbevestiging is maar voor 1 spel.

Grote kans dat ik dus ook maar 1 spel ga ontvangen.

Heb diverse keren geprobeerd om contact op te nemen met shopto.net via 'contact us' en 'live chat' maar tot nu toe geen enkele reactie. Met 'Live chat' krijg ik ook overdag op werkdagen dat ik nog maar eens moet terug komen tijdens kantooruren. 11.00 AM in de UK is toch volgens mij wel aardig kantoortijd.

Iemand nog een mailadres van shopto waar je wel een reactie krijgt ?

[ Voor 3% gewijzigd door RedBaret op 12-11-2009 12:17 ]

• Yippie
Eyepet met camera besteld bij CDwow

Besteld & betaald als preorder 17-10 33.99 EUR ( met 2 EUR kortingsbon )
Release 23-10
Bericht verzonden 03-11
Ontvangen 11-11

Vanwege omvang verpakking, goed verpakt in een kleine anonieme doos ontvangen. Deze was goed verpakt.
Pakket komt zoals vaker uit CH, waarde was aangemerkt als 17,99 GBP, omschrijving DVD.
Gelukkig niks hoeven te betalen.

• dangerpaki
op 16 oktober een aantal kopien van PES 2010 besteld bij zavvi, die zijn op 28 oktober verzonden. Nou heb ik over de weken heen dus al 4 van de 5 ontvangen. Eerst één op een dag, en toen een aantal dagen later 3 tegelijk. Ik wacht nog steeds op de laatste. Maar die komt maar niet aan. Denken jullie dat ik nu al contact moet opnemen met die mensen of nog even wachten?
Op hun website hanteren ze 30 dagen uiterst. Dat zou normaal geen probleem zijn. Alleen omdat ik al 4 van de 5 heb ontvangen heb ik zoiets dat de kans groter is dat misschien met de laatste iets is mis gegaan.

Zijn ze nog steeds aan het staken met Royal Mail in England trouwens? Heb namelijk ook iets besteld bij DVD.co.uk vorige week. Die waren vorige keer erg snel maar nu duurt het iets langer. Dus weet iemand of RM nog steeds staakt en dat het misschien daaraan ligt?

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:58
Binnen de EU hoef je geen belasting of btw te betalen, er is namelijk vrij verkeer van goederen. Pas als je spullen uit de VS. etc. gaat halen loop je de kans te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij zavvi.co.uk Borderlands voor de ps3 besteld voor 34 euro inclusief.

1 november besteld
3 nov verstuurd
10 nov ontvangen

Topgame, topservicde en Cheap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
dangerpaki schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:59:
Zijn ze nog steeds aan het staken met Royal Mail in England trouwens? Heb namelijk ook iets besteld bij DVD.co.uk vorige week. Die waren vorige keer erg snel maar nu duurt het iets langer. Dus weet iemand of RM nog steeds staakt en dat het misschien daaraan ligt?
Afgelopen maandag wat besteld by MyMemory.co.uk en kreeg te horen dat het wat langer kan duren als gevolg van de royal mail stakingen. Ik zit ook nog steeds op een andere bestelling te wachten die begin vorige week al is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Royal Mail:
Service Information for customers
Service Update for all customers, Thursday 12th November

Mail collection, distribution, processing and deliveries are taking place as usual across all parts of the country today.

Mail services in all areas are now operating normally and without delays to mail following the recovery of services after recent strike action.

Royal Mail is now focusing on providing the best possible service to customers, so they can be confident in using Royal Mail as we move into the busy pre Christmas mail period.

We will continue to keep customers updated about service in their region on these web pages. Whenever possible we will aim to tell customers in advance when services are changing, or are likely to be disrupted, in their local area.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKuup
  • Laatst online: 16-09-2024
Vorige week vrijdag 6 november PES 10 en Fifa 10 besteld bij Mymemory.co.uk. (10% korting actie)
Kreeg ook te horen dat het wat langer kon duren, maar:

Besteld vrijdag 6 november
Verstuurd vrijdag 6 november
Geleverd donderdag 12 november

Dikke prima wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Dank voor de reacties. Dus ik kan nog wel even wachten voor ik ga vragen waar m'n games blijven. Zal wel door de stakingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:12:
^^ PC platform dus (handig voor de rest als je dat er bij vermeldt)
(EDIT: thanks ;))

[PC] Prince of Persia (4? IIG de nieuwste) voor 10tje op Bol.com!
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006174689/index.html

Ik houd persoonlijk niet zo van importeren omdat ik geen creditcard heb als 16 jarige ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
^^ PC platform dus (handig voor de rest als je dat er bij vermeldt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Groentenman schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:59:
Binnen de EU hoef je geen belasting of btw te betalen, er is namelijk vrij verkeer van goederen. Pas als je spullen uit de VS. etc. gaat halen loop je de kans te betalen.
Misschien wel handig om even te zeggen dat 90% van de UK shops op het kanaleneiland zit en dat niet onder de EU valt. Je hebt dus wel kans om importbelasting te betalen maar meestal gaat 't goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Il 2 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:52:
[...]

Misschien wel handig om even te zeggen dat 90% van de UK shops op het kanaleneiland zit en dat niet onder de EU valt. Je hebt dus wel kans om importbelasting te betalen maar meestal gaat 't goed.
En hier moet ook weer een opmerking bij worden gemaakt: onder de 22 euro betaal je óók vanaf de kanaaleilanden sowieso helemaal niets. Zie de tabel van de Douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik zie dat blahdvd nu ook met euro als valuta werkt. Was eerst alleen in ponden. Bij de koers die blah hanteert komt de prijs van pond naar euro alleen iets hoger uit dan als je andere online wisselkoersen te raad pleegt. Weten jullie of je nog gewoon in ponden kan bestellen? Of moet per se in euro's?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
Als ik nou een game bij http://www.amazon.co.uk koop die dus op de kanaaleilanden ligt, hoeveel moet ik dan maximaal bijbetalen bij een game van 20,69 pond als deze game door de douane wordt ondeschept?
Nog een vraagje, gebeurt het vaak dat een game wordt onderschept door de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@PSP13

Bij aanschaf ( is alleen bij AmazonUK zo bij mijn weten ) betaal je aanschafsprijs incl NL tarief voor BTW.
maw de UK hanteert tijdelijk ivm crisis een 15% VAT tarief, prijzen komen voor ons hoger uit dan vermeld vanwege het verschil van 4% die er dus nog bijkomt. Dat zie je pas bij het afrekenen.

Los van de verzendkosten komt er niks verder bij, en voor zover ik weet, versturen ze ook niet vanaf de kanaaleilanden. De meeste UK shops echter doen dat wel.

In het algemeen, loop je dus boven de 22 EUR kans om BTW bij te moeten betalen, alleen is de pakkans vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Yippie schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:35:
@PSP13

Bij aanschaf ( is alleen bij AmazonUK zo bij mijn weten ) betaal je aanschafsprijs incl NL tarief voor BTW.
maw de UK hanteert tijdelijk ivm crisis een 15% VAT tarief, prijzen komen voor ons hoger uit dan vermeld vanwege het verschil van 4% die er dus nog bijkomt. Dat zie je pas bij het afrekenen.

Los van de verzendkosten komt er niks verder bij, en voor zover ik weet, versturen ze ook niet vanaf de kanaaleilanden. De meeste UK shops echter doen dat wel.

In het algemeen, loop je dus boven de 22 EUR kans om BTW bij te moeten betalen, alleen is de pakkans vrij klein.
Oké vandaar kom ik dus van 19,99 Pond aan het einde bij 20,69 Pond. No big deal, die paar centen.
Als AmazonUK niet op de kanaaleilanden zou zitten, gaat het hele douane verhaal toch niet op?? Want het is toch vrij invoeren van goederen in de EU?

Zie: http://www.douane.nl/part.../internetaankopen-02.html

Maar stel dat AmazonUK, toch buiten de EU zou liggen dan betaal ik dus 19% over die 23,21 euro (omgerekende 20,69 Pond). Als de disc door de douane wordt onderschept?

Ik vond in het archief van het Import topic, onderstaande bericht:
•Amazon UK – visitors to amazon.co.uk will be given the option to buy from the sister site Indigo Starfish in Guernsey.

Wie weet waar ik dit kan invoeren? Of kunnen meer medetweakers bevestigen, dat AmazonUK niet opereert van de kanaaleilanden? En bovenstaande zin dus niet meer van toepassing is!

Zijn alle Xbox 360 disc´s die AmazonUK aanbiedt PAL versies, die ik dus gewoon in mijn Nederlandse Xbox 360 kan laten afspelen? Of is dit voor elke Xbox 360 game anders?

Alvast bedankt voor de antwoorden :)

[ Voor 5% gewijzigd door PSP123 op 14-11-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@PSP13

Amazon hanteert als enige belastingtechnische manier van juist BTW innen, n.l. het tarief van land van bestemming. Dat is verder een hele andere discussie, maar je loopt bij AmazonUK dus verder niet kans op additionele kosten, anders dan je al betaald heb.

Wel de tip om in GBP af te rekenen, al die UK shops hanteren anders omwisselkoersen die erg in hun voordeel werken.

Verder is Amazon naast verkopende partij, ook een "marketplace" waar anderen hun producten mogen aanbieden ( zelfs particulieren ). Dat noemen ze dan een reseller. Let wel goed op, sommige hebben beperkende factoren ( niet nieuw, speciale versie, niet buiten UK versturen etc ). Dit kan je zien als je op de prijs klikt, en vervolgens op de verkoper. Wel moeten ze zich aan de regels van Amazon houden, en blijven zij voor jou SPOF ( single point of contact ) in geval van problemen.

Mocht 1 van die reseller's toch op de kanaaleilanden zitten, dan nog is er geen probleem, omdat je altijd netjes aan de NL staat het verschuldigde BTW bedrag betaalt.

Verder zijn de games voor X360 net als PS3 regiovrij voor zover ik weet. In ieder geval gaat het om UK versie's, deze moeten het dus gewoon doen. Wel mogelijk dus problemen met het niet kiezen van NL als taal ingame. Dit verschilt per geval. UK is gewoon PAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Yippie schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:37:
@PSP13

Amazon hanteert als enige belastingtechnische manier van juist BTW innen, n.l. het tarief van land van bestemming. Dat is verder een hele andere discussie, maar je loopt bij AmazonUK dus verder niet kans op additionele kosten, anders dan je al betaald heb.

Wel de tip om in GBP af te rekenen, al die UK shops hanteren anders omwisselkoersen die erg in hun voordeel werken.

Verder is Amazon naast verkopende partij, ook een "marketplace" waar anderen hun producten mogen aanbieden ( zelfs particulieren ). Dat noemen ze dan een reseller. Let wel goed op, sommige hebben beperkende factoren ( niet nieuw, speciale versie, niet buiten UK versturen etc ). Dit kan je zien als je op de prijs klikt, en vervolgens op de verkoper. Wel moeten ze zich aan de regels van Amazon houden, en blijven zij voor jou SPOF ( single point of contact ) in geval van problemen.

Mocht 1 van die reseller's toch op de kanaaleilanden zitten, dan nog is er geen probleem, omdat je altijd netjes aan de NL staat het verschuldigde BTW bedrag betaalt.

Verder zijn de games voor X360 net als PS3 regiovrij voor zover ik weet. In ieder geval gaat het om UK versie's, deze moeten het dus gewoon doen. Wel mogelijk dus problemen met het niet kiezen van NL als taal ingame. Dit verschilt per geval. UK is gewoon PAL
@Yippie

Bedankt, Yippie aan dit antwoord heb ik erg veel! :9
Mooi, dat er geen kosten meer bij kunnen komen ivm. dat je al het goede btw tarief heb betaald.
Ik was ook van plan om in GBP af te rekenen, had al zo´n gevoel dat dat goedkoper was!
Het verhaal van de ´resellers´ is voor mij nu ook duidelijk, bij mijn eerste bestelling bij Amazon, doe ik hier geen beroep op, ik bestel de game gewoon bij de winkel Amazon zelf, nieuws dus!
Maar in de toekomst mss wel, want de prijzen van de ´resellers´ zijn ook erg aantrekkelijk.
Bij de game die ik nu van plan ben om te bestellen maakt het niet, dat deze niet in de Nederlandse taal te spelen is, dit in tegenstelling tot bijv. de game Fifa 10 die ik in Nederland heb gekocht.
Ik zou er niet aan moeten denken dat heel de managermode in het Engels staat. :*)
Regiovrije games, zal helemaal mooi zijn, maar al is het UK version, wiki zegt ook dat onder PAL ook de UK valt dus dan nog geen probleem!
Ik zie alleen maar voordelen, vandaag de order plaatsen en ik laat het weten wanneer de game is aangekomen over het algemeen duurt het zo´n 6 werkdagen max. (Na speuren in het topic).
Thanx for the help! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Ben aan het overwegen om ook maar eens mijn eerste stapjes in de wondere goedkope wereld van import games te doen. Mijn oog is gevallen op BlahDVD.com naar aanleiding van het totaalplaatje wat ik kan opmaken uit de ervaringen in dit topic. Hele degelijke prijzen, relatief goedkope verzending en - nog belangrijker - naar het lijkt betrouwbare (snelle) levertijden.

Nu staat er op hun website dat zij versturen vanuit de UK of vanuit Zwitserland, van wat ik in dit topic zie voornamelijk vanuit Zwitserland. Dat zou betekenen dat de douane er omzetbelasting over zou kunnen gaan heffen. Hoe gaan zij hier mee om, wat zetten zij op een pakket waar bijvoorbeeld 1 console game in zit, en in hoeverre heeft iemand al eens meegemaakt dat er omzetbelasting betaald moest worden over een zending van BlahDVD.com?

Edit: Heb even hun voorwaarden doorgespit en dit is er in te vinden: "On European shipments - Items over £18 are shipped from the mainland UK and will not incur any customs charges." Ze hebben dus ook wel een magazijn in Zwitserland, maar misschien gebruiken ze die naast voor "Some items under £18 are shipped from Switzerland" altijd als return address o.i.d.

[ Voor 18% gewijzigd door Greebs op 15-11-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
Bomin schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:54:
...

Edit: Heb even hun voorwaarden doorgespit en dit is er in te vinden: "On European shipments - Items over £18 are shipped from the mainland UK and will not incur any customs charges." Ze hebben dus ook wel een magazijn in Zwitserland, maar misschien gebruiken ze die naast voor "Some items under £18 are shipped from Switzerland" altijd als return address o.i.d.
Thnx , niet alleen voor het doorspitten maar ook voor het hier plaatsen. Was zelf al erg tevreden over de leveringen van Blahdvd maar bestelde nooit boven de 22 euro daar. De spellen van Blahdvd onder de 22 euro komen inderdaad meestal uit Zwitserland. Altijd twee werkdagen nadat ik een mailtje heb ontvangen (dat ze verstuurd zijn) liggen ze in de bus. Ben benieuwd of dat uit Engeland ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Uncharted 2, besteld bij cdwow

besteld: 21-10-2009
verzonden: 02-11-2009
ontvangen: 13-11-2009

Heb de UK versie ontvangen, jammer had graag de NL versie gehad dan had ik een keer met de NL stemmen kunnen spelen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Nog steeds aan het wachten op de laatste kopie van PES 2010 voor de PS3. De andere DVD's zijn allemaal aangekomen maar deze is er nog steeds niet.
Inmiddels contact gehad met Zavvi en die zeggen dat ze neits kunnen doen zolang de 30 dagen neit verstreken zijn. Ja lekker fijn. begrijp ook wel dat ze 30 dagen aanhouden. Maar ze kunnen zich toch wel bedenken dat als de andere 4 die tegelijk verzonden zijn al binnen 1,5 week binnen zijn dat er met die laatste wat gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

heb cod mw2 ge pre orderd bij cd-wow voor de pc, kreeg op 9 november een bevestiging dat hij was verzonden, maar zie uit de verzendtijden hier dat ik nog even moet wachten voordat ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

dangerpaki schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:51:
Nog steeds aan het wachten op de laatste kopie van PES 2010 voor de PS3. De andere DVD's zijn allemaal aangekomen maar deze is er nog steeds niet.
Inmiddels contact gehad met Zavvi en die zeggen dat ze neits kunnen doen zolang de 30 dagen neit verstreken zijn. Ja lekker fijn. begrijp ook wel dat ze 30 dagen aanhouden. Maar ze kunnen zich toch wel bedenken dat als de andere 4 die tegelijk verzonden zijn al binnen 1,5 week binnen zijn dat er met die laatste wat gebeurd is.
Dat weten ze niet dus. Ik vind het niet meer dan logisch dat ze die policy aanhouden. Er kan altijd ergens op de lijn vertraging optreden. Als je 5 verschillende games steeds een week na elkaar besteld had, dan had 1 van de 5 er ook wel langer over kunnen doen. Het is wel vervelend dat je zo lang moet wachten, dat heb ik ook 1 keer gehad (bij play.com). Uiteindelijk na die periode contact gehad en ze hebben de DVD opnieuw opgestuurd. Toen heb ik er uiteindelijk dus 2 gekregen omdat die eerste alsnog aankwam. Contact gehad en die mocht ik toen gewoon houden omdat de prijs van de DVD 7 euro ofzo het niet waard was om terug te sturen, dus uiteindelijk komt het wel goed! Succes met wachten in ieder geval ;)
Oulewappeur schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:07:
heb cod mw2 ge pre orderd bij cd-wow voor de pc, kreeg op 9 november een bevestiging dat hij was verzonden, maar zie uit de verzendtijden hier dat ik nog even moet wachten voordat ik hem binnen heb.
Dat klopt, het dit topic te laat gevonden? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Sandyman538 op 16-11-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Heb even een vraagje:

Bij een heleboel Engelse webwinkels zie knopje ponden/euro's maar het scheelt soms nogal of je ook daadwerkelijk in ponden of euro's afreken, aangezien ze 1 of andere vage koers aanhouden bij het omzetten.

Wat zijn jullie ervaringen met als je gewoon met je creditkaart in ponden afrekent en welke koers wordt er dan aangehouden? regelt je creditkaart maatschappij dit of wat?

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vampy719 schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:34:
Heb even een vraagje:

Bij een heleboel Engelse webwinkels zie knopje ponden/euro's maar het scheelt soms nogal of je ook daadwerkelijk in ponden of euro's afreken, aangezien ze 1 of andere vage koers aanhouden bij het omzetten.

Wat zijn jullie ervaringen met als je gewoon met je creditkaart in ponden afrekent en welke koers wordt er dan aangehouden? regelt je creditkaart maatschappij dit of wat?
CC-maatschappij gebruikt goede koersen, waardoor je als het kan in Ponden moet afrekenen. Paypal heeft nogal een aparte conversie die wel eens nadelig kan zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:43

PoweRoy

funky!

Oulewappeur schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:07:
zelfde bij mij :( CDWOW is altijd traag, maar de prijs van 25euro maakte het goed. (zag nu dat hij bij GCShop voor 34 euro staat...)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:37:
[...]

zelfde bij mij :( CDWOW is altijd traag, maar de prijs van 25euro maakte het goed. (zag nu dat hij bij GCShop voor 34 euro staat...)
Ik heb bij CDWOW , het spel Eye Pet gekocht

1 november besteld
3 november verstuurd
12 november binnen.

op de verpakking strond trouwens dat het pakje wwn waarde van 17,99 pond had.
Is dit ivm de extra btw kosten?
Het spel kostte mij 32,94 euro, incl de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:15:
[...]

Ik heb bij CDWOW , het spel Eye Pet gekocht

1 november besteld
3 november verstuurd
12 november binnen.

op de verpakking strond trouwens dat het pakje wwn waarde van 17,99 pond had.
Is dit ivm de extra btw kosten?
Het spel kostte mij 32,94 euro, incl de camera.
17,99 pond is 20,10 euro kan met extra BTW te maken hebben. En tot 22 euro vrij invoeren buiten de EU. Omdat CDWOW op de kanaaleilanden zit. ;)

Wel mooi, dat ze hier ook aan de klant denken en natuurlijk aan hun eigen want als je 10 euro extra heffingen moet betalen is de kans groter dat de klant het ergens anders koopt! :P

[ Voor 14% gewijzigd door PSP123 op 16-11-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ratchet and Clank: Crack in Time
besteld bij Zavvi
prijs 39,99 pond (+0,99 verzenskosten)

besteld: maandag(avond) 9-11
verzendbevestiging: dinsdag(avond) 10-11
geleverd: maandag 16-11

overigens was er geen waarde op de envelop vermeld, en staat er als retour adres "Coventry".
Dit is in de UK, terwijl ik dacht dat Zavvi vanaf de kanaal eilanden verstuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Nou ik ben dus ook maar in het diepe gesprongen, bij BlahDVD:

Ratchet & Clank - A Crack in Time (PS3)
à £38.99 + £1.00 verzendkosten

Besteld: maandag 16-11 (11:56 GMT)
Verzendbevestiging: dinsdag 17-11 (10:20 GMT)
Geleverd: ???

Volgens de e-mail is de order afgehandeld door Online Commerce Ltd. en ik verwacht het pakketje dus ook netjes uit de UK zonder kans op extra kosten :)

[ Voor 1% gewijzigd door Greebs op 17-11-2009 16:23 . Reden: verzendkosten correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Vampy719 schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:34:
Heb even een vraagje:

Als het kan gewoon in ponden afrekenen, aangezien ze vaak een voor hun gunstige wisselkoers gebruiken. Maar bij veel webshops (zoals play.com) is het bedrag in euro's hoger, omdat de verzendkosten erbij zitten. Je kunt daar dan ook niet in ponden afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
Heeft iemand een idee waar God of War Collection voor de PS3 het beste te bestellen is op dit moment? Ik heb namelijk een preorder staan bij CDwow.nl op dit moment, maar ik kwam dit topic vanmorgen pas op het spoor. Nu lees ik allemaal verhalen over de trage levertijd van CDwow, dat bevalt me dus niet zo goed. Ik heb eerder al geprobeerd te preorderen bij amazon.com, maar daar kreeg ik de melding dat het product niet naar mijn locatie zou kunnen worden verstuurd.

Heeft iemand anders hier ergens 'n preorder op GoW collection geplaatst bij een winkel die wel snel is met betrekking tot versturen. Ik sta te popelen om dat spel in handen te krijgen.

Vanmorgen was ik ook al bij de Game Mania langsgegaan hier in Leiden, maar die zeiden dat het spel niet eens in het systeem vermeldt stond.

Heeft iemand goede suggesties om GoW collection snel in handen te kunnen krijgen (A)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Pilske schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:25:
Ik heb eerder al geprobeerd te preorderen bij amazon.com, maar daar kreeg ik de melding dat het product niet naar mijn locatie zou kunnen worden verstuurd.
Wellicht dat je bij amazon.co.uk meer succes hebt? ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:03
Yippie schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:37:
Hmm dat is dus niet waar. Wel voor de PS3, deze zijn allemaal regiovrij.
Voor de Xbox360 geldt dat niet voor allemaal... wel de meeste. Dus kijk goed als je bijvoorbeeld vanuit Azië importeert. Soms staat het op de website van de shop of deze wel of niet in Europa wordt afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
VideoGamesPlus geeft op zijn site duidelijk aan of een NTSC 360 spel werkend getest is op een PAL console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vergelijk altijd prijzen online met die van Amazon.co.uk, dikwijls is amazon toch nog goedkoper.
Vooral de zekerheid, dat wanneer iets in stock is, je het ook echt 3 dagen later in huis hebt maak van amazon een winner voor mij. Amazon FTW _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
PaulBloem schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:31:
[...]

Hmm dat is dus niet waar. Wel voor de PS3, deze zijn allemaal regiovrij.
Voor de Xbox360 geldt dat niet voor allemaal... wel de meeste. Dus kijk goed als je bijvoorbeeld vanuit Azië importeert. Soms staat het op de website van de shop of deze wel of niet in Europa wordt afgespeeld.
Een Xbox 360 game die besteld is bij, Amazon.co.uk moet toch wel op de Nederlandse Xbox 360 werken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:45:
Ik vergelijk altijd prijzen online met die van Amazon.co.uk, dikwijls is amazon toch nog goedkoper.
Vooral de zekerheid, dat wanneer iets in stock is, je het ook echt 3 dagen later in huis hebt maak van amazon een winner voor mij. Amazon FTW _/-\o_
ligt eraan hoe je het bekijkt.
Ik keek bijvoorbeeld voor Dragon Age PS3.
Amazon 36,99 pond.
Zavvi 37,99 pond.

maaar, als ik me niet vergis is er bij amazon nog een 15% naar 19% VAT correctie. dus word deze 38,28 pond.
en zijn verzendkosten bij amazon 3,99 + 0,99 = 4,98 pond. Zavvi 0,99 pond.

Dan kom je op
amazon : 43,26
zavvi : 38,98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:47
Bij mymemory

The wire seizoen 1 gekocht
Zondagavond (8 -11-2009) besteld
maandagmorgen verzonden (9-11-2009)
vandaag binnen gekregen (17-11-2009)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb 3 spellen bij mymemory.co.uk besteld de afgelopen dagen. Mirror's Edge, Ratchet & Clank: Tools of Destruction en Burnout Paradise: The Ultimate Box.

Alle spellen zaten nog in de originele seal, wat ik ook niet meer dan normaal vind. Door de stakingen van Royal Mail kwamen ze wel wat later dan ik gewend ben, maar toch allemaal binnen 10 dagen. Ik ben dik tevreden. :)

[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 17-11-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:21
LuPo schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:09:
Ik heb 3 spellen bij mymemory.co.uk besteld de afgelopen dagen. Mirror's Edge, Ratchet & Clank: Tools of Destruction en Burnout Paradise: The Ultimate Box.

Alle spellen zaten nog in de originele seal, wat ik ook niet meer dan normaal vind. Door de stakingen van Royal Mail kwamen ze wel wat later dan ik gewend ben, maar toch allemaal binnen 10 dagen. Ik ben dik tevreden. :)
Vandaar dat Ratchet and Clank al ruim 2 weken niet meer leverbaar is via de website :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
The Beatles Rock Band Xbox 360: 25,99 euro + gratis verzendkosten. Bij Play.com, wat denken jullie grote kans dat dit spel met deze waarde onderschept wordt door de douane op weg naar The Netherlands?

[ Voor 7% gewijzigd door PSP123 op 17-11-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Kans is erg klein, en kost je in worst case 19% van 25,99..gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Yippie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:12:
Wel meer volgens mij, als ik het topic doorspit o.a. ook afhandelingskosten. Toch als snel 10 á 15 euro of is dit niet meer het geval?
Wat is ongeveer de verzendtijd bij play.com, veel berichten in dit topic zijn van 2008 die over de verzendtijd bij play.com gaan.
Meer mensen ervaring met deze prijs bij play.com en alleens bij de douane onderschept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Oké, betaal je dan bij Play.com helemaal geen belasting?
Als je wel belasting betaald, 15% VAT is toch het geval bij de UK, indat geval zou toch alleen maar het verschil betaald moeten worden tussen Dutch VAT: 19-15%= 4% :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Binnen europa heb je deze belasting niet... toch?
Volgens mij kan het alleen maar als je iets buiten europa koopt

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 17-11-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Ike. schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:44:
[...]

Binnen europa heb je deze belasting niet... toch?
Volgens mij kan het alleen maar als je iets buiten europa koopt
Klopt, binnen Europa heb je dit niet, maar Play.com ligt op de Kanaaleilanden en de Douane ziet dit als buiten de EU dus ook buiten de EU regels!
Buiten EU mag tot 21 euro importeren en geen kans op eventuele extra heffingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Gamehubs.com
Tekken 6 (PS3) €39.89
24 oktober besteld
27 oktober verstuurd
4 november ontvangen

Zavvi
Bad Company (PS3) €11
10 september besteld
10 november verstuurd :X
17 november ontvangen

Zavvi
Ninja Gaiden Sigma 2 €31
3 oktober besteld
5 oktober verstuurd
13 oktober ontvangen

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
PSP123 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:19:
[...]

Wel meer volgens mij, als ik het topic doorspit o.a. ook afhandelingskosten. Toch als snel 10 á 15 euro of is dit niet meer het geval?
helaas wel, TNT rekent 12,50 aan afhandelkosten, samen met de btw contant aan de deur te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
PSP123 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:52:
[...]

Klopt, binnen Europa heb je dit niet, maar Play.com ligt op de Kanaaleilanden en de Douane ziet dit als buiten de EU dus ook buiten de EU regels!
Buiten EU mag tot 21 euro importeren en geen kans op eventuele extra heffingen. ;)
22 Eur, daarboven 19%BTW. Bron: http://www.douane.nl/part.../internetaankopen-02.html

Boven de 150 Eur komt er ook nog invoerrechten bij kijken ( op 98% van de goederen ).
Dit kan je checken op http://ec.europa.eu/taxat...s/cgi-bin/tarquer?Lang=NL

Dit komt idd omdat bijna alle UK shops vanaf de kanaaleilanden versturen.
Uitgezonderd hiervan is o.a. AmazonUK ( let wel op bij resellers, dan is het vaak anders )

Dat is ook de voornaamste reden dat ze apart versturen, en vaak een lagere waarde er op zetten.
Dit betekent dan niet dat je gevrijwaard bent van eerder genoemde, alleen moeten ze je pakket dan wel onderscheppen dmv steekproef. Kans is klein, maar evengoed zou ik dan niet Play nemen, de levertijd is dramatisch.

[ Voor 8% gewijzigd door Yippie op 17-11-2009 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Ik had gisteren ook eindelijk m'n Lego Star Wars: The Complete Saga binnen. Was op 3 november verstuurd door Direct Consoles (gekocht via Amazon) en zou volgens planning rond 11 november binnen moeten zijn. Toch prettig zo'n staking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Uncharted 2 bij Mymemory.co.uk

5 november besteld
6 november verzonden
17 november ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij ook geen NL subs en taal op Uncharted 2? 2 jaar geleden Uncharted 1 bij Estarland besteld en daar zat het wel op. Nu bij CDWow alleen Engels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Ik heb Uncharted 2 ook van CDWOW, kwam uit Zwitserland, nederlands is gewoon aanwezig, al gebruik ik het niet.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Erg goede ervaringen met Play.com gehad, en ook met playtrade. Games vaak binnen 5-7 werkdagen binnen en verder harstikke netjes. Ik zorg wel altijd dat ik onder de 22 euro blijf.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
ik heb U2 ook via cdwow, heb nog niet gekeken of er NL op staat. Zal dat vanavond eens doen.

PSN ID: Svennie-NL

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb het helemaal gehad met CDWOW.

Ik heb daar een game besteld op 5 oktober, levertijd 1-2 dagen. Na een aantal keren gemailed te hebben waar mijn game bleef, waar ik steeds de reactie op keeg dat hij spoedig verzonden kreeg ik op 2 november eindelijk het bericht dat mijn game verzonden is. 14 november zie ik eindelijk een pakje in de bus liggen. Ik het pakje openen, hebben ze de verkeerde game gestuurd. Nu moet ik de game terug sturen en wanneer zij hem ontvangen hebben sturen ze de goede game op.
Hier ben ik niet helemaal blij mee, dus ik heb ze gemailed dat wanneer ze wachten met de goede sturen, dat ik ruim 2 maand moet wachten op een game die binnen 2 dagen geleverd zou worden. Wat hieraan te doen is...
Krijg ik de volgende mail terug:
Hi,
Thanks for your e-mail.
I can confirm that as soon as we have received the incorrect item back in the office, the correct item will be shipped.
If you have any further enquiries then please do not hesitate to contact us.
Ja dat weet ik verdomme, maar daar ben ik niet blij mee.

Al met al, ik zal nooit meer wat bestellen bij CDWOW. Ik heb daar 3 keer iets besteld, waarvan ik met 2 orders grote problemen had en eentje die gewoon erg lang duurde.

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

CoD MW2 Binnen vanuit CD-WOW voor op de PC!

15-9 Gepreorderd
9-11 Verzonden
18-11 Ontvangen

Opzich niets mis mee dus
Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.