VulcanRaven schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:07:
Mensen even een vraagje mbt. verzendkosten op amazon.co.uk. Ik vind het byzonder hinderlijk dat ze de verzendekosten nergens neerzetten tot je daadwerkelijk besteld hebt. Wat zijn deze normaal ongeveer? Voor een ps3 spel. En hierover had ik nog een vraag. Ik wil 2 spellen bestellen op amazon.co.uk. Het ene spel word vanaf amazon zelf verzonden en de andere vanaf een reseller. Moet ik dan 2x verzendkosten betalen? Want in dat geval ben ik goedkoper uit als ik de spellen ergens anders bestel.
Alvast bedankt voor de hulp!
Verzendkosten kan je vinden als je bij het artikel erop klikt.
Zoek een artikel, klik op prices, en kijk dan bij de tekst van de aanbieder, of er restrictie's zijn, zoals het niet internationaal verzenden. Klik daarna op delivery rates.
In het algemeen zijn deze "video games" 3.94 of 3.99 GBP
Let op, dit is p/stk, ongeacht of je bij 1 of dezelfde aanbieder, 1 of meerdere artikelen besteld.
Als Amazon een nadeel heeft, is dit de enige in mijn optiek.
Voordeel hiervan is dan wel weer, dat je kan kiezen om het artikel dat wel op voorraad is, alvast te verzenden.
Dit natuurlijk in het geval dat je meer dan 1 artikel hebt besteld, en er 1 of meerdere niet op voorraad zijn.
Bij grotere bestellingen van meer dan 4 tegelijk, zou je kunnen overwegen om Priority shipping te selecteren, verzendkosten zijn dan 16.99 GBP per "shipment".
Overigens kan je dit zelf prima vinden op de website, onderaan de homepage bijv. staat "Let us help you" met daarbij als 1ste in het lijstje "delivery rates & policies".
NL valt onder Europe 1.
***************************************************************************************************************************
Wellicht ook een idee, om deze hier voortaan te delen ? :
CD Wow kortingscoupon's
De code voor je kadobon is (€2): 2M538 9J9RN 0FPTW N77
De code voor je kadobon is (€2): KRYE3 IIYCO TBFRK NP7
De code voor je kadobon is (€2): XZMKD EN992 QAMNE QGW
Vervaldatum tegoedbon: 18th October 2009
Ben wat laat, maar beter laat dan nooit, je hebt dus nog 2,5 uur om te bestellen.
Let wel, als je gebruikt wilt maken van alle bonnen, dan moet je 3 aparte bestellingen maken.
Waarom ? Geen idee, maar maakt verder niet uit, je hebt toch gratis verzending, dus geen bijkomende kosten. Uiteraard 1 bon per artikel, dus niet 6 EUR korting op 1 game bjiv. Werkt ook met preorders, houdt er wel rekening mee, dat ze niet de snelste zijn, dus 1-2 weken na release pas in huis over het algemeen.
Heb besteld:
Eyepet met camera ( original PS3 ) 33.99, met korting 31.99 EUR dus ( officiele releasedate 23-10-2009 )
Planet Earth Bluray 32.99, met korting 30.99 EUR dus ( subtitles 16 waaronder Dutch, 3 discs )
Godfather Trilogy [COPPOLA RESTORATION] Bluray 37.99, met korting 35.99 EUR dus
[
Voor 29% gewijzigd door
Yippie op 17-10-2009 21:47
]