Toon posts:

Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God of War Collection
HD Movie Source (http://www.hdmoviesource.com/catalog/about.php)

Besteld op 02/02/2009
Verzonden op 02/02/2009
Ontvangen op 06/02/2009

Gewoon netjes door de postbode in een bubbelenvelop bezorgd, helemaal in perfecte staat, niks aan de hand. Toch mooi meer dan 10 euro uitgespaard, vergeleken met wanneer ik hem bij een NL (web)winkel had gekocht.

Was mijn eerste bestelling bij een buitenlandse webwinkel, en kan niet zeggen dat ik er ontevreden over ben. Echt super snelle levering en zeer nette prijzen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanCM schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:07:
Ik zou graag eens beginnen met bestellen van Blu-rays uit het buitenland, maar er is jammer genoeg 1 ding dat mij tegenhoudt. Het is namelijk soms onduidelijk of er wel Nederlandse ondertiteling in zit: de ene keer staat het er wel bij en de andere keer staan er alleen Engels, Duits en Frans en zo weinig ondertitelingen lijkt me toch vrij sterk. Af en toe staan in reviews / questions wel wat antwoorden en dan zie je bij een triologie dat één van de drie blu-rays wel Nederlandse ondertiteling heeft. Vind het maar vreemd en twijfel daarom nog met veel bestellen. Ik heb het zelf niet nodig maar wil het dus wel. Is er trouwens geen DVD/Blu-Ray import topic ?
hdmoviesource.com

weet niet hoe het met bluray disc prijzen zit maar ps3 games zijn daar echt goed te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:18
BastiaanCM schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:07:
Ik zou graag eens beginnen met bestellen van Blu-rays uit het buitenland, maar er is jammer genoeg 1 ding dat mij tegenhoudt. Het is namelijk soms onduidelijk of er wel Nederlandse ondertiteling in zit: de ene keer staat het er wel bij en de andere keer staan er alleen Engels, Duits en Frans en zo weinig ondertitelingen lijkt me toch vrij sterk. Af en toe staan in reviews / questions wel wat antwoorden en dan zie je bij een triologie dat één van de drie blu-rays wel Nederlandse ondertiteling heeft. Vind het maar vreemd en twijfel daarom nog met veel bestellen. Ik heb het zelf niet nodig maar wil het dus wel. Is er trouwens geen DVD/Blu-Ray import topic ?
[...]
Ik heb zelf James Bond: Quantum of Solace, Matrix Trilogy en Planet Earth geïmporteerd. Bij allen stond enkel Engelse ondertiteling. Bij James Bond betrof het echter de irritante versie met beschrijving van alles wat er gebeurde en naar ik mij herinner ook een andere kleur en lettertype, bij Planet Earth was de ondertiteling gewoon normaal engels en bij de Matrix bleek er in alle normale talen inclusief Nederlands ondertiteling aanwezig te zijn.

De truc zit hem er echter in dat James Bond bijvoorbeeld in Nederland door Sony Pictures Home Entertainment wordt gedistribueerd en in Engeland door 20th Century Fox ook al is MGM grotendeels in handen van Sony, en ze vinden het schijnbaar niet nodig Nederlandse ondertiteling erop te zetten als ze hem daar niet uitbrengen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 14:25
Ik wil graag Final Fantasy XIII importeren voor de ps3. Maar ik weet niet of hij op mij Europese ps3 kan draaien?
En is deze Japanse game in het Engels of alleen in het Japans?
Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 10:13
God of War Collection (PS3) - Videogamesplus.ca

Besteld op: 02-02-2010
Verstuurd op: 02-02-2010
Ontvangen op: 06-02-2010

Mijn eerste import game, jaja! :) Erg snelle levering en prima in bubbelenvelop ontvangen. Erg tevreden over deze winkel!

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:18
Evertt schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:07:
Ik wil graag Final Fantasy XIII importeren voor de ps3. Maar ik weet niet of hij op mij Europese ps3 kan draaien?
En is deze Japanse game in het Engels of alleen in het Japans?
Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Hmm, een beetje zelf research is niet meer van deze tijd geloof ik? Anyway, alle PS3 games zijn sowieso regio vrij en dus te spelen op elke PS3. Maar logischerwijs is hij enkel in het Japans omdat de tijd tussen de Japanse en de wereldwijde release gebruikt wordt voor de vertaling naar het Engels...

Anders zou het ook nogal dom zijn dat ze hem hier (nog) niet uitbrengen lijkt mij zo :+

[ Voor 6% gewijzigd door Rctworld op 06-02-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Rctworld schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:41:
[...]
Maar logischerwijs is hij enkel in het Japans omdat de tijd tussen de Japanse en de wereldwijde release gebruikt wordt voor de vertaling naar het Engels...
Sterker nog, ik heb ergens gelezen dat ze zelfs de gezichtsanimaties in cutscene's hebben aangepast zodat de lippen synchroon bewegen met de engelse spraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 21:32
M a r c o schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:58:
[...]

Sterker nog, ik heb ergens gelezen dat ze zelfs de gezichtsanimaties in cutscene's hebben aangepast zodat de lippen synchroon bewegen met de engelse spraak.
Hopelijk doen ze ook iets aan de timing van de sequences zodat we af zijn van het FF X gehark (hetgeen in FF XII al een stuk minder aanwezig was :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:41:
[...]

Hmm, een beetje zelf research is niet meer van deze tijd geloof ik? Anyway, alle PS3 games zijn sowieso regio vrij en dus te spelen op elke PS3. Maar logischerwijs is hij enkel in het Japans omdat de tijd tussen de Japanse en de wereldwijde release gebruikt wordt voor de vertaling naar het Engels...

Anders zou het ook nogal dom zijn dat ze hem hier (nog) niet uitbrengen lijkt mij zo :+
Een regio gebonden latere release hangt echt niet alleen af van de tijd die nodig is om een game te vertalen. Er wordt vooral ook gekeken welke andere games er in die regio op dat moment uitkomen en natuurlijk naar feestdagen en dergelijke om de exacte release datum te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 10:36:
[...]
Een regio gebonden latere release hangt echt niet alleen af van de tijd die nodig is om een game te vertalen. Er wordt vooral ook gekeken welke andere games er in die regio op dat moment uitkomen en natuurlijk naar feestdagen en dergelijke om de exacte release datum te bepalen.
ja, vandaar dat ze hem in dezelfde periode als Heavy Rain en GOW3 uit laten komen.
Zou tactisch gezien dan ook niet mijn eerste keuze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op zondag 07 februari 2010 @ 10:57:
[...]

ja, vandaar dat ze hem in dezelfde periode als Heavy Rain en GOW3 uit laten komen.
Zou tactisch gezien dan ook niet mijn eerste keuze zijn.
Dat zijn toch 3 volkomen verschillende spellen met 3 volkomen verschillende doelgroepen? Iemand die van de aktie van GOW3 houdt verveelt zich rot bij het tempo van Heavy Rain en de turnbased aktie van FF, iemand die van iets vernieuwends als Heavy Rain houdt zal weinig hebben met het zoveelste deel van GOW of FF, iemand die van RPGs als FF houdt zal het inhoudsloze gebeuk van GOW weer niks vinden en Heavy Rain ook te oppervlakkig vinden...

Sommige mensen kopen nou eenmaal alle spellen, maar die kopen het dan toch wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu weer ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:45
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:39:
[...]

Dat zijn toch 3 volkomen verschillende spellen met 3 volkomen verschillende doelgroepen? Iemand die van de aktie van GOW3 houdt verveelt zich rot bij het tempo van Heavy Rain en de turnbased aktie van FF, iemand die van iets vernieuwends als Heavy Rain houdt zal weinig hebben met het zoveelste deel van GOW of FF, iemand die van RPGs als FF houdt zal het inhoudsloze gebeuk van GOW weer niks vinden en Heavy Rain ook te oppervlakkig vinden...
Hoezo?

Ik heb net een tijdje GOW1 en GOW2 nog even uitgespeeld en dat vond ik leuke spellen maar ik speel net zo lief Heavy Rain of FF.
De demo van Heavy Rain beviel mij goed en ik heb elke FF gespeeld sinds FF7 dus ik weet dat FF13 ook goed word.

Dus...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Ik zit met een vraag. Op 25 januari heb ik een bestelling gedaan bij amazon voor inFamous, deze bestelling loopt via MyMemory.

De verwachte leverdatum was tussen 28 januari en 3 februari, maar tot op heden nog niets ontvangen...

Ik kan voor de rest niet iets vinden van een order tracking ofzo, iemand tips wat ik nu het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oulewappeur schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:37:
Ik zit met een vraag. Op 25 januari heb ik een bestelling gedaan bij amazon voor inFamous, deze bestelling loopt via MyMemory.

De verwachte leverdatum was tussen 28 januari en 3 februari, maar tot op heden nog niets ontvangen...

Ik kan voor de rest niet iets vinden van een order tracking ofzo, iemand tips wat ik nu het beste kan doen?
hun mailen (mymemory) als je geen reactie of oplossing krijgt via hun, neem je contact op met amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:01

Sandyman538

SandstorM [148839]

Oulewappeur schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:37:

Mymemory doet er over het algemeen ongeveer 2 weken over (mijn ervaring). Dus ik denk dat je hem 1 dezer dagen wel kunt verwachten.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

morgen is het precies 14 dagen geleden dat ik hem heb besteld, blijkbaar kunnen ze pas vanaf dan gaan kijken waar het pakketje is. Stuur ze dus overmorgen ene mail als ik het nog niet binnen heb. Had ze vandaag al gemailed maar dat kon nog niet, wel snelle reactie :)

Wel ff goed om te weten dat het bij mymemory zo lang duurt :s had niet echt nagezocht hoelang het zou duren hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:12
Videogamesplus.ca

- NFL Head Coach 09
- NCAA Football 10

Besteld: 4-2-2010
Verzonden: 4-2-2010
Ontvangen: 9-2-2010

Erg snel, donderdagochtend besteld, binnen twaalf uur op status shipped en net binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zavvi

Besteld: 16/12/2009
Verzonden: 4/02/2010
Ontvangen: 9/02/2010

Het kerstkadootje voor mijn neefje is aangekomen :/
Nu ja, de helft dan toch. Hopelijk komt morgen de andere helft binnen.

Wat me opvalt aan de faktuur is dat er in het groot 'free delivery on everything' op staat maar dat ze wel degelijk verzendingskosten hebben aangerekend. Die kosten staan ook niet vermeld op de faktuur en zelfs niet op de bevestigingsmail (ik kreeg ze wel te zien bij het plaatsen van de bestelling).

Het moet dan toch een enorme aanbieding zijn voor ik nog eens iets bij Zavvi bestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:25

PoweRoy

funky!

Twister336 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:05:
...
Wat me opvalt aan de faktuur is dat er in het groot 'free delivery on everything' op staat maar dat ze wel degelijk verzendingskosten hebben aangerekend. Die kosten staan ook niet vermeld op de faktuur en zelfs niet op de bevestigingsmail (ik kreeg ze wel te zien bij het plaatsen van de bestelling).

Het moet dan toch een enorme aanbieding zijn voor ik nog eens iets bij Zavvi bestel...
Jammer dat het zo lang heeft geduurd :( Verzendkosten zijn in engeland geloof ik gratis, daarbuiten kost het geld. Beetje zonde om 2 soorten facturen hiervoor te maken ;)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Twister336 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:05:
Zavvi

Besteld: 16/12/2009
Verzonden: 4/02/2010
Ontvangen: 9/02/2010

Het kerstkadootje voor mijn neefje is aangekomen :/
Nu ja, de helft dan toch. Hopelijk komt morgen de andere helft binnen.

Volgens mij betaal je buiten de UK 1 pond verzending per product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:22

-d-

Nico111 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:12:
[...]

Volgens mij betaal je buiten de UK 1 pond verzending per product.
Klopt. Free delivery is alleen binnen de UK, daarbuiten per artikel (ongeacht of het een game, boxset, etc is) 1 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Endless Ocean 2

Besteld bij: Shopto.net (goedkoopste van UK-aanbieders ten tijde van bestelling)
Besteldatum: 04-02-2010
Verzendmelding: 04-02-2010
Bezorgdatum: 10-02-2010

Bezorgd door TNT Post met handtekening voor ontvangst

Dik tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:57
'Free Delivery on Everything' geldt alleen in de UK. Dat staat zeer duidelijk op de website. En het feit dat ze de verzendkosten niet op je factuur zetten komt omdat ze op de buitenkant als waarde ook alleen de waarde van het spel geven. Mocht er dan ingekeken worden door de douane dan zou de douane een andere prijs constateren. ;)

Maargoed hier alweer twee games binnen gehad (het houdt niet op :+):

Besteld op: 01-02-2010
Verzonden op: 02-02-2010
Ontvangen op: 10-02-2010

Nette levering weer van Zavvi. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Twister336
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:19:
En het feit dat ze de verzendkosten niet op je factuur zetten komt omdat ze op de buitenkant als waarde ook alleen de waarde van het spel geven. Mocht er dan ingekeken worden door de douane dan zou de douane een andere prijs constateren. ;)
Dat is een aannemelijke verklaring :)

Intussen heb ik mijn eerste ervaringen met Amazon partners. Op de 1ste werd een pakje verstuurd maar ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Gisteren wilde ik dan een spel bestellen via een andere Amazon partner maar helemaal op het einde van de bestelprocedure bleek de prijs verdubbeld te zijn (van 7,7 pond naar 16 euro) dus dan maar geannuleerd en voor 12 euro incl. alles bij play.com besteld (ook via een partner).

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Amazon.co.uk

Zondagavond 70-02 Prima Players Guide dragon Age besteld
Dinsdag 09-02 verzonden
Donderdag 11-02 binnen

best wel vlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
MyMemory; Dead Space (PS3).

Besteld op: 05-02-2010
Verzonden op: 05-02-2010
Ontvangen op: 11-02-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 08:21
Zavvi.com

Ratchet and clank: crack in time.

Verzonden op: 03-02-2010

The Hut
Besteld op: 03-02-2010
Verzonden op: 04-02-2010

Mijn eerste keer bestellen is goed gegaan :)

[ Voor 21% gewijzigd door TRAXION op 12-02-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:33
TRAXION schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:29:
Zavvi.com

Verzonden op: 03-02-2010

The Hut
Besteld op: 03-02-2010
Verzonden op: 04-02-2010

Mijn eerste keer bestellen is goed gegaan :)
En dan natuurlijk de grote vraag... waarom twee keer besteld? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 15:48
En dan natuurlijk de grote vraag... waarom twee keer besteld?
En dan nog bij 'dezelfde' site ook?

TheHut.com
F.e.a.r.2, Ratchet CiT, Bioshock1
Besteld 3/2
Verzonden 3/2(!)
Ontvangen 11/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 08:21
Dennis Lammers schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 15:29:
[...]

En dan natuurlijk de grote vraag... waarom twee keer besteld? >:)
Zwagertje wou hem ook hebben :) dus toen kwam ik op de hut uit met 10% extra discount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Exitium schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:26:
Videogamesplus.ca

- NFL Head Coach 09
- NCAA Football 10

Besteld: 4-2-2010
Verzonden: 4-2-2010
Ontvangen: 9-2-2010

Erg snel, donderdagochtend besteld, binnen twaalf uur op status shipped en net binnengekomen.
heb er ook 2x een game besteld... was toen ook beide keren zo snel binnen, VGP.ca lijkt me echt een betrouwbare webshop. Niet altijd de goedkoopste... maar als ik de negatieve verhalen zo lees over al die uk webshops etc...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Ik heb net een rapportje naar customer service van Zavvi gestuurd.
Een van de DVD's die ik had besteld is zwaar beschadigd en kan niet worden afgespeeld en er waren 2 doosjes kapot (DVD's vallen eruit zodra je ze opent).
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Twister336 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 00:58:
Ik heb net een rapportje naar customer service van Zavvi gestuurd.
Een van de DVD's die ik had besteld is zwaar beschadigd en kan niet worden afgespeeld en er waren 2 doosjes kapot (DVD's vallen eruit zodra je ze opent).
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.
Waarschijnlijk krijg je een Freepost-adres en moet je het terugsturen. Ik had een game beschadigd in het folie en die is onderweg terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:52
Besteld bij Zavvi.com via EBAY!

Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City - Xbox 360.

Prijs: 19,83 incl. verzendkosten.

Besteld op: 04-02-2010
Verzonden op: 08-02-2010 van Guernsey. (Kanaaleiland)

Zeer netjes dus, en zeker voor herhaling vatbaar!!

[ Voor 4% gewijzigd door PSP123 op 14-02-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 12:20
Weet niet of het de bedoeling is, maar, bij Zavvi nu Bayonetta voor 19 pond incl verzenden. 23 euro dus koopje!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP123 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 15:22:
Besteld bij Zavvi.com via EBAY!
Dat is wel interessant om achter te komen. Aangezien zavvi.com alleen creditcards accepteert en de ebay pagina wel aan paypal doet.

Alleen jammer dat ze niet de dag/week aanbiedingen ook op Ebay gooien.
Maar de bioshock 2(Rapture) aanbieding met boek weer wel, die ga ik daar dus mooi maar bestellen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46
Shailesh schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:48:
Weet niet of het de bedoeling is, maar, bij Zavvi nu Bayonetta voor 19 pond incl verzenden. 23 euro dus koopje!
voor ps3 en xbox360 bedoelt de poster te zeggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Twister336 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:58:
[...]

Dat is een aannemelijke verklaring :)

Intussen heb ik mijn eerste ervaringen met Amazon partners. Op de 1ste werd een pakje verstuurd maar ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Gisteren wilde ik dan een spel bestellen via een andere Amazon partner maar helemaal op het einde van de bestelprocedure bleek de prijs verdubbeld te zijn (van 7,7 pond naar 16 euro) dus dan maar geannuleerd en voor 12 euro incl. alles bij play.com besteld (ook via een partner).
mijn ervaringen zijn juist weer heel positief.
90% van de keren in 2werkdagen op de mat, ook met partners.
Zelfs een gameguide van MGS4 gekocht voor 90cent, helaas kwam er wel bijna 4pond bezorgkosten bij :p

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Shailesh schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:48:
Dat is al een aantal dagen zo. Kreeg laatst een e-mail van Zavvi met de mededeling dat Bayonetta een flinke 'Price-drop' had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 24-09 21:24
Moet toch maar een CC gaan nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Oulewappeur schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:52:
morgen is het precies 14 dagen geleden dat ik hem heb besteld, blijkbaar kunnen ze pas vanaf dan gaan kijken waar het pakketje is. Stuur ze dus overmorgen ene mail als ik het nog niet binnen heb. Had ze vandaag al gemailed maar dat kon nog niet, wel snelle reactie :)

Wel ff goed om te weten dat het bij mymemory zo lang duurt :s had niet echt nagezocht hoelang het zou duren hier.
Inmiddels weer een aantal dagen verder, het eerste pakje is echt kwijt geraakt of ligt bij de douane?(if so, dan mag hij mooi terug naar mymemory :P) anyways, contact gehad met mymemory en 11-02 is hij verstuurd, ben benieuwd of het deze keer wel goed gaat :S heb hem via amazon besteld dus bij een amazon partner en de eerste ervaring hiermee valt gelijk tegen, terwijl amazon zelf met uncharted gewoon prima was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 00:20
Dwazer schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:31:
Moet toch maar een CC gaan nemen ;)
Rode Kruis Mastercard of de Visa Classic van PaySquare zijn aardig voor maar 12,50 / 15,00 euro per jaar. Elke 30ste van de maand een automatische incasso en verder geen bijkomende kosten. Wel de standaard koersopslagen, maar dat hebben ze volgens mij allemaal. Keurig online overzicht van je transacties. Top!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

En eindelijk is infamous binnen.

MyMemory partner @ amazon.co.uk
25-01 besteld
25-01 eerste keer verzonden
pakketje kwijt

11-02 tweede keer verzonden
17-02 pakketje 2 ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 24-09 21:24
Napsju schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:06:
[...]

Rode Kruis Mastercard of de Visa Classic van PaySquare zijn aardig voor maar 12,50 / 15,00 euro per jaar. Elke 30ste van de maand een automatische incasso en verder geen bijkomende kosten. Wel de standaard koersopslagen, maar dat hebben ze volgens mij allemaal. Keurig online overzicht van je transacties. Top!
Welke zou "beter" zijn? Is toch allemaal 1 pot nat verder? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Oulewappeur schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:50:
En eindelijk is infamous binnen.

MyMemory partner @ amazon.co.uk
25-01 besteld
25-01 eerste keer verzonden
pakketje kwijt

11-02 tweede keer verzonden
17-02 pakketje 2 ontvangen
Ik heb hem nieuwe via marktplaats gekocht. Echt een gaaf spel. Super gaaf om door de stad te klauteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Besteld bij mymemory.co.uk; Dead Space- PS3.

Prijs: 11 incl. verzendkosten.

Besteld op: 10-02-2010
Verzonden op: 11-02-2010
Ontvangen op: 16-02-2010

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Vreemde toestand bij play.com
Ik bestelde een DVD samen met een spel (het spel via PlayTrade) en een paar uur later kreeg ik een bericht dat mijn kredietkaart geweigerd werd, maar alleen voor de DVD terwijl ik de twee items gelijktijdig had besteld.
Verder niets gedaan en een week later kreeg ik het spel binnen en ging het bedrag van mijn rekening.
De status van de DVD staat nog steeds op processing.
De prijs voor de DVD (Spyderwick Chronicles) was wel heel laag (2,49 euro) en de dag erna was dit 6,49 euro. Ik begin me nu af te vragen of die prijs een fout was en dat ze dit op die manier willen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:56

Grannd

da Granndest

GG---77 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:24:
Besteld bij mymemory.co.uk; Dead Space- PS3.

Prijs: 11 incl. verzendkosten.

Besteld op: 10-02-2010
Verzonden op: 11-02-2010
Ontvangen op: 16-02-2010
Bij mij een dag later aangekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
@ grannd. Heb je hem al gespeeld? Ben benieuwd of het wat is!

Verwijderd

GG---77 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:06:
@ grannd. Heb je hem al gespeeld? Ben benieuwd of het wat is!
Het is zeker wat, en helemaal voor dat geld! Prachtig spel.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Dead Space is echt een briljant spel en voor dat geld al helemaal. Voor mij toch zeker wel 1 van de mooiere en betere games deze generatie.

PSN id: NL_SToRM

• LuPo
SToRM666 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:07:
Dead Space is echt een briljant spel en voor dat geld al helemaal. Voor mij toch zeker wel 1 van de mooiere en betere games deze generatie.
Ik was eigenlijk van plan om Dead Space te spelen en vervolgens te verkopen (ook gekocht voor 9,95 GBP bij MyMemory). Misschien dat ik hem dan toch maar in m'n collectie houd. Heb in ieder geval al een mooi lijstje van games. ;)

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Besteld bij Zavvi.com; Bioshock 2 Rapture Edition PC

Prijs: €31,28 incl. 1 pond kortingscode

Besteld op: 14-02-2010 (middag)
Verzonden op: 14-02-2010 (avond)
Ontvangen op: 18-02-2010

Selektvracht stopt em net door de bus. Zelden zo snel iets uit de UK binnengekregen. :D

• IStealYourGun
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Hmm, ik heb hier de "full demo" van Dragon Age liggen en het bevalt me wel, alleen geen zin om €50 af te dokken. Via de officiële website kom ik op Play.com en daar is het duidelijk wel goedkoop. Alleen lees ik in de productreview toch niet zo positieve berichten: http://tweakers.net/shopreview/5648/play-punt-com.html

Toch doen of beter zawi.com want hier lees ik toch veel positieve ervaringen?
Zo leuk zijn mochten ze het ook gewoon in mijn brievenbus stoppen, want zoveel ben ik nu ook weer niet thuis.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 14:51
bij beide winkels redelijk veel besteld en nog nooit problemen gehad..

en spellen worden hier altijd door de bus geduwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:05

Willybubba

Nut up or shut up.

Play ben ik geen fan meer van als 't om games gaat. Maanden geleden eens PoP besteld, verzonden, kwijt, opnieuw verzonden, kwijt, geannuleerd via een heel moeilijke brief-sturen-handtekening-bla-bla methode.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ik vermoed dat er bij mij voor het eerst iets van Zavvi is blijven hangen ergens onderweg. (of vertraagd is)
Ik heb een blu-ray van 9 pond gekocht.

Deze is 3-2 besteld, en 9-2 verzonden.
Normaal heb ik iets van Zavvi precies een week na verzenddatum binnen.
Nu nog niks.
Douane lijkt me ook sterk voor iets van 9 pond.

[edit: 20-2 ontvangen. iets langer onderweg geweest dan normaal dus]

[ Voor 9% gewijzigd door M a r c o op 20-02-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
M a r c o schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:58:
ik vermoed dat er bij mij voor het eerst iets van Zavvi is blijven hangen ergens onderweg. (of vertraagd is)

Nu nog niks.
Vrije handel is toch toegestaan binnen de EU? En in België is het ook toegestaan voor bedragen onder de €250. Soit dit weekend maar eens bestellen bij Play en we zien wel.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
play en zavvi zijn geen EU maar zitten op de kanaaleilanden. (niet in de UK dus)

dus boven de 22 euro moet je wel BTW betalen, maar geen import heffing.
Is al heel vaak besproken in dit topic trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

M a r c o schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:58:

Nu nog niks.
Ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken. De levertijd bij mij varieert heel erg bij zavvi. Kortst is tot nu toe 6 werkdagen en het langst 13 werkdagen. Maar een paar posts boven je staat iemand die maandag iets had besteld en het donderdag binnen had. Aangezien ik afgelopen maandag MAG daar heb besteld hoopte ik ook dat die hier vandaag in de bus zou vallen, maar dat is nog niet het geval :+ Ik zou nog even rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
9-2 verzonden, heb geduld zeg! Ik wacht ook nog op Bioshock 2 verzonden 9-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Vandaag is ie aangekomen trouwens, 4 dagen langer geduurd dan normaal.
al ligt dat natuurlijk aan de royal mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

M a r c o schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:54:
Vandaag is ie aangekomen trouwens, 4 dagen langer geduurd dan normaal.
al ligt dat natuurlijk aan de royal mail.
En het ligt natuurlijk aan je eigen invulling van 'normaal'. Als je namelijk dit topic doorspit dan zie je dat de levertijd heel erg varieert (zoals ik hierboven ook aangegeven heb). Mooi in ieder geval dat je het binnen hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Sandyman538 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:09:
[...]
En het ligt natuurlijk aan je eigen invulling van 'normaal'. Als je namelijk dit topic doorspit dan zie je dat de levertijd heel erg varieert (zoals ik hierboven ook aangegeven heb). Mooi in ieder geval dat je het binnen hebt! :)
Normaal beschouw ik als mijn eigen ervaring van ca 10 bestellingen die bij mij altijd maximaal 7 dagen onderweg waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Via Amazon.co.uk besteld:

FIFA 10 (X360)
Besteld: 15-12-2009
Verzonden: 16-12-2009
Ontvangen: 19-12-2009

En nog een ander item, geen spel maar wel in dezelfde order:

Halo Legends (DVD)
Besteld: 15-12-2009
Verzonden: 17-12-2009
Ontvangen: 19-12-2009

Zo snel heb ik iets van Amazon.co.uk nog niet binnen gekregen. Weer een top ervaring :) Nog 1 item onderweg (gisteren verzonden ipv pas over 2 weken wat de estimate delivery was), en nog een ander item via een reseller, die 16/12 verzonden is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
M a r c o schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:25:
[...]

Normaal beschouw ik als mijn eigen ervaring van ca 10 bestellingen die bij mij altijd maximaal 7 dagen onderweg waren.
Dan heb jij waarschijnlijk tien keer geluk gehad. ;) Het is reeëler om te zeggen dat de gemiddelde levertijd van Play, Zavvi en TheHut op 10-12 dagen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21
Ik wou eens even op play-asia een dual shock 3 controller bestellen maar ik zie dat ze die niet meer naar EU shippen. Iemand nog een andere tip voor PS3 accesoires?

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

ChiLLeR schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:56:
Ik wou eens even op play-asia een dual shock 3 controller bestellen maar ik zie dat ze die niet meer naar EU shippen. Iemand nog een andere tip voor PS3 accesoires?
Alle shops uit de OP al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:22
Even voor de mensen die het interessant vinden. Ik heb gekeken naar de shops genoemd in dit topic naar hoeveel bestellingen er zijn gedaan en hoelang een bestelling er gemiddeld over heeft gedaan om te arriveren. Onderstaande tabel is van bestellingen die zijn gepost vanaf 19 nov 2009.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fp8nziwX09Kb7u9T46waWj1A/full.jpg

Ik heb mensen met problemen met bestellingen buiten beschouwing gelaten. Evenals een zut shops met een enkele bestelling die mij persoonlijk niet zeiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
cardinal808 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:47:
Even voor de mensen die het interessant vinden. Ik heb gekeken naar de shops genoemd in dit topic naar hoeveel bestellingen er zijn gedaan en hoelang een bestelling er gemiddeld over heeft gedaan om te arriveren. Onderstaande tabel is van bestellingen die zijn gepost vanaf 19 nov 2009.

[afbeelding]

Ik heb mensen met problemen met bestellingen buiten beschouwing gelaten. Evenals een zut shops met een enkele bestelling die mij persoonlijk niet zeiden.
Mooi lijstje zeg. Ik denk dat veel mensen hier wel iets aan hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21
Bedankt voor de replies en heb me inderdaad even verder verdiept. Zavvi is denk ik de beste oplossing, niet zo goedkoop als play-asia maar nog steeds stukken goedkoper dan gewoon hier in NL. Meteen ook maar even fifa bestellen, die is maar 28,95!! :)

[ Voor 4% gewijzigd door ChiLLeR op 22-02-2010 12:17 ]

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
cardinal808 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:47:

[afbeelding]

Toevallig, ik dacht dit ook te doen dit weekend maar had geen tijd. :p
Hartelijk bedankt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

LuPo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:49:
[...]

Mooi lijstje zeg. Ik denk dat veel mensen hier wel iets aan hebben. :)
Inderdaad een mooi lijstje. Maar ik moet er bij zeggen dat ik mijn bestellingen hier lang niet allemaal plaats. In principe bestel ik alles bij amazon.co.uk. Nooit problemen, snelle levertijd (3 werkdagen), goedkoper dan nederland maar niet de goedkoopste buitenlandse shop. En dan vul ik de rest van mijn bestellingen aan bij de andere shops als ze goede aanbiedingen hebben en het geen haast heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het is ook meer voor een impressie die ik eigenlijk voor mezelf heb gemaakt en met de rest heb gedeeld. Daarnaast zit de bestellingstijd uit de tabel met amazon.co.uk er ook niet ver naast met jouw eigen ervaringen. Een eventuele prijsindex is denk ik haast niet te doen, maar nog steeds interessant.

[ Voor 16% gewijzigd door Cardinal op 22-02-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

cardinal808 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:15:
Het is ook meer voor een impressie die ik eigenlijk voor mezelf heb gemaakt en met de rest heb gedeeld. Daarnaast zit de bestellingstijd uit de tabel met amazon.co.uk er ook niet ver naast met jouw eigen ervaringen. Een eventuele prijsindex is denk ik haast niet te doen, maar nog steeds interessant.
Dat bedoel ik ook niet hoor. Zo'n lijstje is gewoon handig voor mensen die nieuw zijn in het importeren en zo een keuze kunnen maken waar ze willen bestellen. Iets langer wachten en 2 euro goedkoper of snel in huis en een paar euro duurder (maar nog steeds goedkoper dan in de winkel). Ik gaf alleen maar aan dat ik alles graag snel in huis wil (amazon) en hier een daar een fijne aanbieding meepik van een andere shop. Maar als je jouw afbeelding gebruikt voor de eerste keer bestellen dan denk ik niet dat nieuwkomers teleurgesteld zullen zijn, omdat ze ongeveer weten hoe lang het duurt. De prijs kunnen ze zelf wel uitzoeken waar het 't goedkoopst is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Meer info mbt levertijden van de verschillende aanbieders kan je ook bij Budgetgaming/shop Survey vinden: hier

Er is geen samenvatting maar per shops kan je de gebuikerservaring zien. gebruikt ik altijd om een indicatie te krijgen van de levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Waar staan de levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat ie bedoeld dat die vaak wel bij de revieuws staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ah, jammer, had gehoopt dat ik de tabel kon aanvullen net easy data. Maar goed het idee is er, nou de bestelling nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Wat games bij MyMemory besteld:

Game #1
Besteld op: 13-02-2010
Verzonden op: 15-02-2010
Ontvangen op: 22-02-2010

Game #2
Ontvangen op: 23-02-2010

Game #3
Ontvangen op: 23-02-2010

En er moet nog een spel komen Grappig om te zien dat ze niet dezelfde dag binnenkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Net borderlands (x360) besteld op thehut.com ... en de bestelling is al onderweg.
Ik laat jullie iets weten :)

Voor wie zin heeft samen te spelen, laat iets weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:30
Order van vgp.ca:

Xbox 360 Wireless Controller (Microsoft) [White] [BULK NEW] (ONLINE ONLY)

Date Ordered: Saturday 13 February, 2010
Shipped: dinsdag 16 februari 2010
Arrived: dinsdag 23 februari 2010

Erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:14
Ik heb op 24 januari Eyepet en Batman besteld bij Zavvi. Zou binnen 3 dagen verstuurd worden. Eyepet was er dan ook na 5 werkdagen. Op 22 februari was Bayonetta in de aanbieding. Ik heb toen een email gestuurd met daarin de vraag of ik Batman kon cancellen en Bayonetta daarvoor in de plaats kon nemen (vanwege Monday korting). Ik wist toen nog niet dat het geld pas wordt afgeschreven op het moment dat zij iets versturen. Hoe dan ook, het kon en excuses voor het lange wachten. Gelukkig liet ik mijn zoontje zelf maar bepalen en heb ik hem eerst de Batman demo laten spelen (Bayonetta demo had hij al gespeeld). Niet dat Batman beter is dan Bayonetta, maar wel heel anders dan onze huidige spellen zeg maar. Enfin maandag besloten toch niet te ruilen en dan maar nog langer te wachten. Versturen ze vrolijk nog geen 24 uur laten een email dat het spel eindelijk is verzonden :+ . Dus ik hoop binnen 5 to 10 werkdagen het spel binnen te hebben. Ik zal voortaan beter opletten op hun stock. Al ben ik er vrijwel zeker van dat "Usually dispatched within a month" er op het moment van bestellen niet bij stond.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:30
Heeft iemand trouwens al zijn Bioshock 2 (xbox 360) van gamehubs binnen? Of duurt het daar altijd 10+ werkdagen. De 9e verzonden bij mij namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb Bioshock 2 gepreorderd bij Gamehubs. Tot op de dag van vandaag nog steeeeeeeeeds niks ontvangen. Duurt echt verschrikkelijk lang. Voorheen duurde het iets van 10 maar ik zit er nu al veel langer op te wachten. Gamehubs is niet meer voor herhaling vatbaar.

Verwijderd

Ik heb Brothers in arms - Hell's Highway voor de PS3 besteld bij Play.com op 16/2, dag later al verstuurd en gister bezorgd (24/2). Deed er dus een week over, niet verkeerd wat mij betreft. Zat verpakt in een speciaal karton voor dvd doosjes, wat mij betreft is dat beter dan een bubbelenvelop, dus ik ben helemaal tevreden :)

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://image.stijn-dhaese.be/play01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.stijn-dhaese.be/play02.jpg

Zaterdag 20 Feb 2010 Besteld
Woensdag 25 Feb 2010 toegekomen. :)

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

IStealYourGun schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:39:
Ik denk dat play.com hiermee een nieuw nationaal record heeft gezet! :o Het zou mooi zijn als er straks meer mensen deze ervaring met play.com krijgen.

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Ik had eerst eens rondgevraagd bij enkele vrienden en die zeiden dat het ook snel geleverd werd.
Misschien omdat ik vanuit België bestel :)

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb ook wel eens gehad dat leveringen binnen 3 dagen binnen waren. Daarna was het vooral veel langer dan dat...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• monnick
  • Niet online
9 februari is Bioshock 2 naar mij verstuurd door Gamehubs. Ik heb gewoon nog steeds niks ontvangen....Andere mensen hem al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

IStealYourGun schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:06:
Ik had eerst eens rondgevraagd bij enkele vrienden en die zeiden dat het ook snel geleverd werd.
Misschien omdat ik vanuit België bestel :)
Ja dat verklaart wel het 1 en ander. Heb wel vaker berichten van mensen uit België gezien die een snellere levering hadden dan Nederlanders. Dat er in het vervolg ook nog maar bij opnemen qua variabele ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Sandyman538 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 07:47:
[...]

Ja dat verklaart wel het 1 en ander. Heb wel vaker berichten van mensen uit België gezien die een snellere levering hadden dan Nederlanders. Dat er in het vervolg ook nog maar bij opnemen qua variabele ;)
[flauw] Volgens mij controleren ze in België geen pakketjes bij de postbedrijven. :P [/flauw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
8 februari Left 4 Dead 2 en Marvel Ultimate Alliance 2 voor de xbox 360 besteld bij Play Asia. 9 februari zouden ze verzonden zijn, maar helaas nog niks binnen.... Ik begin hem een beetje te knijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
AVP box bij Zavvi.co.uk

14e feb besteld
16e feb verstuurd
26e feb ontvangen

[ Voor 8% gewijzigd door Il 2 op 26-02-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 00:20
Thehut.com

2x Mini Ninjas PS3 besteld. Shipping naar NL

Besteld: 20/01/2010
Verzonden: 18/02/2010 (!!!!!)
Ontvangen: 1x 25/02/2010 + 1x 26/02/2010

Tevens heb ik nog een boek naar Singapore laten sturen. Shipping is dan 2,35 GBP. Is nog onderweg, ook sinds 18/02/2010.

Verder wel weer prima in orde. Jammer dat 't zo lang heeft moeten duren, maar ik had geen haast.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
God of War Collection besteld bij videogamesplus.ca

Maandag 22/02/2010 besteld
Dinsdag 23/02/2010 verzonden
Zaterdag 27/02/2010 ontvangen

Er netjes voor post uit Canada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

[afbeelding]

[afbeelding]

[lame] 25 feb 2010 was op donderdag [/lame]

ik verwacht een dezer dagen mirror's edge en dead space van my memory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Gisteren een klacht gestuurd naar Gamehubs met daarin de vraag waarom het zooooo verschrikkelijk lang duurt voordat Bioshock 2 bij mij aankomt. Het spel is 9 februari verzonden en het is nu bijna een maand later en nog steeds niks in huis.

Wel erg netjes dat ze zo'n snelle reactie geven (binnen 24u):
Hi mate,

We have called our local post to check the status of your package. And we were told that your package should have arrived in your country by now. Mate, if you have not received your package within this week or next week at the latest, please let us know. And we will file an inquiry at our local post to start the investigation.

Please do not hesitate to contact us if you have any enquiries.

Thank you.
Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.