- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Het gaat toch ook om levertijden? Doe verder eens rustig aan, neem een chillpill ofzo, lees eroverheen als het je niet bevalt.Armada schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:45:
[...]
Precies, daar heeft iemand anders ook nog wat aan, niet dat gejank om spellen die nog niet binnen zijn. Dan moet je niet gaan importeren.
Ik ga er geen nieuw topic over openen en 3 dagen tussen 2 reacties is meer dan acceptabel, itt tot jouw offtopic posts om de haverklap.
Unreal Tournament is nu ook nog maar iets van 11 euro via Steam dit weekeind.El_V schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:54:
iemand ervaring met chipsworld.co.uk ?
unreal tournament 3 voor 11 pond inclusief verzenden: http://www.chipsworld.co.uk/chipsworld/9941847.product
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Dat is ook niet echt de bedoeling het is niet post waardig, laat staan topic waardig.Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:44:
[...]
Het gaat toch ook om levertijden? Doe verder eens rustig aan, neem een chillpill ofzo, lees eroverheen als het je niet bevalt.
Ik ga er geen nieuw topic over openen en 3 dagen tussen 2 reacties is meer dan acceptabel, itt tot jouw offtopic posts om de haverklap.
Verwijderd
Ik heb net gezien dat je de keuze hebt, maar of ze het uiteindelijk ook met je in ponden verrekenen is me een raadsel.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:28:
[...]
Dat is ook niet echt de bedoeling het is niet post waardig, laat staan topic waardig.

Zo ook ik, heb SFIV nog niet binnen en maak me nu een beetje zorgen. Zijn er meerdere mensen die hem via play.com besteld hebben, 18-2 verstuurd zijn maar hem nog niet binnen hebben gehad?
Bij Shopto kun je gewoon in ponden afrekenen, als je inlogt zal hij automatisch op euro springen, maar dan moet je gewoon weer op ponden klikken en dan kun je keurig in ponden afrekenen.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 05:35:
Kun je nog steeds in ponden afrekenen bij Shopto.net?
Ik heb net gezien dat je de keuze hebt, maar of ze het uiteindelijk ook met je in ponden verrekenen is me een raadsel.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Check ander bij Gameplay.co.uk. Die heeft ze voor 18 pondVanitas schreef op zondag 08 maart 2009 @ 01:28:
Voor de mensen die een headset willen:
http://www.play.com/Games...dset/Product.html?cur=258
Nu out of stock, maar €23.49 is wel erg nice, even wachten dan maar. Heb er zelf 2 besteld toen ze nog wel in stock waren, als het goed is krijg ik ze deze week binnen. Had ook nog PoP en Shawshank Redemption besteld (op zondagavond) vrijdag kwam PoP al binnen. Erg nice
Tevens had ik bij cdwow 3 PS3 dualshock 3 controllers besteld. Dit heeft erg lang geduurd voordat ze binnen waren. 16 februari besteld en pas afgelopen vrijdag binnen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Mooi, het is alweer een tijdje terug dat ik zaken met ze heb gedaan.blu-fox schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:46:
[...]
Bij Shopto kun je gewoon in ponden afrekenen, als je inlogt zal hij automatisch op euro springen, maar dan moet je gewoon weer op ponden klikken en dan kun je keurig in ponden afrekenen.
Was al even bang dat ze het misschien nu op de PLAY manier zouden doen..
Verwijderd
Ander vraagje: Ik sta op het punt om wat te bestellen bij amazon.co.uk, maar hoe zit dat daar met de levertijden? en de verzendkosten? Ik snap helemaal niets van de verzendkosten op die site.
Iemand een idee misschien?
tijdens "Check out" komt er BTW en verzendkosten bij het totaal bedrag.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:15:
ik vind dat ook raar ja... mijn killzone 2 is door play.com op 25-02-09 verzonden, en ik heb em ook nog niet binnen.
Ander vraagje: Ik sta op het punt om wat te bestellen bij amazon.co.uk, maar hoe zit dat daar met de levertijden? en de verzendkosten? Ik snap helemaal niets van de verzendkosten op die site.
Iemand een idee misschien?
Verwijderd
ik krijg alleen het totaal bedrag te zien, maarja.. ik bestel wel een andere keer. in ieder geval bedankt!itons schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:35:
[...]
tijdens "Check out" komt er BTW en verzendkosten bij het totaal bedrag.
Om vervolgens enkel naar de UK te kunnen shippen als je bij afrekenen bent, niet echt nuttig dus.blu-fox schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:46:
[...]
Bij Shopto kun je gewoon in ponden afrekenen, als je inlogt zal hij automatisch op euro springen, maar dan moet je gewoon weer op ponden klikken en dan kun je keurig in ponden afrekenen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Bij shopto kun je ook betalen in ponden. Ook bij verzending naar NL. Dit heb ik pas geleden nog gedaan.Vanitas schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:38:
[...]
Om vervolgens enkel naar de UK te kunnen shippen als je bij afrekenen bent, niet echt nuttig dus.
Je kan gewoon EUR overmaken naar je WireCard, let op dat je wel juiste bankrekening ( IBAN /BIC etc ) gebruikt en EU overboeking, anders krijg je kosten van je bank.Skire schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:13:
Ik heb net een wirecard aangemaakt. Nu heb ik begrepen dat als ik geld op mijn wirecard wil storten, het me 1 euro kost. Maar hoe zit het als ik iets in ponden wil betalen, zijn daar ook kosten aan verbonden of lukt dit gewoon?
1ste keer opwaarderen kostte me niks, daarna inderdaad 1 EUR per keer.
Omrekenen GBP > EUR doet Wirecard, tegen de actuele omrekenkoers.
Dit is heel schappelijk, itt tot een PayPal e.d.
Dus gewoon EUR's overmaken, en in GBP betalen / kopen.
Er is een verschil. Een onverwachte douane controle (heb ff na gevraagd douane doet af en toe nog wel controles op pakketjes uit landen binnen de EU)bennekommer schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:28:
Dan snap ik niet hoe het kan dat mensen al meer dan anderhalve week op Killzone 2 wachten, en Vanitas hier boven al zijn spulletjes binnen enkele werkdagen ontvangt. Wat zijn de verschillen in het verwerken van de post? Gaat toch allemaal op de zelfde manier, zelfde route, etc?
Ik wil geloven dat er best een grote batch richting nederland ging waardoor die misschien anders werden behandeld dan een 2-4 pakketjes. Normaal zou je denken dat echt alles op de zelfde manier gaat, maar helas is dat niet zo. Zeker de komende 2 jaar niet met TNT die de salaris van mensen gaat verlagen.
En wat houdt dat in voor mijn bestelling, stel dat de douna mijn pakketje eruit heeft gefilterd.? Duurt het dan langer? krijg ik hem helemaal niet meer?VesNL schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 00:38:
[...]
Er is een verschil. Een onverwachte douane controle (heb ff na gevraagd douane doet af en toe nog wel controles op pakketjes uit landen binnen de EU)
Ik wil geloven dat er best een grote batch richting nederland ging waardoor die misschien anders werden behandeld dan een 2-4 pakketjes. Normaal zou je denken dat echt alles op de zelfde manier gaat, maar helas is dat niet zo. Zeker de komende 2 jaar niet met TNT die de salaris van mensen gaat verlagen.
Het duurt wat langer, en je krijgt een naheffing als je boven de 22 euro zit qua waarde van het pakket.bennekommer schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 08:45:
[...]
En wat houdt dat in voor mijn bestelling, stel dat de douna mijn pakketje eruit heeft gefilterd.? Duurt het dan langer? krijg ik hem helemaal niet meer?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Play.com
Besteld: 16-02-2009 (Pre-order)
Verzonden: 25-02-2009
Bezorgd: 10-03-2009 (Eindelijk
Dit is dus de laatste keer dat ik bij Play bestel. Gaat snel achteruit met de bezorging daar (waar het dan ook aan ligt in het gehele proces)
Volgende keer bij Amazon; stukken sneller!
Wees blij dat het überhaupt aankomtVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:48:
Dit is dus de laatste keer dat ik bij Play bestel. Gaat snel achteruit met de bezorging daar (waar het dan ook aan ligt in het gehele proces)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ow, dan heb ik niet goed genoeg opgelet denk ikdonshuunouo schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:13:
[...]
Bij shopto kun je ook betalen in ponden. Ook bij verzending naar NL. Dit heb ik pas geleden nog gedaan.
Hier ook KZ2 + strategie guide vandaag pas binnen ,heb er nu 2Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:48:
Killzone 2
Play.com
Besteld: 16-02-2009 (Pre-order)
Bezorgd: 10-03-2009 (Eindelijk)
Binnekort komt ie te koop te staan...
Besteld: (Pre-order)
Bezorgd: 10-03-2009
De eerste bestelling (LBP) was in 5dgn binnen (vorige mnd besteld), vandaar dat ik KZ2 ook bij Play ge-preorderd hebt, maar dit is ook de laatste keer bij Play.com
Ook voor mij de volgende x bij Amazon.
[ Voor 3% gewijzigd door Bullus op 10-03-2009 18:06 ]
|2600k|Asus 290|
Zoiets. Officieel ligt Play in een niet-EU. Douane info.Phusebox schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 08:49:
[...]
Het duurt wat langer, en je krijgt een naheffing als je boven de 22 euro zit qua waarde van het pakket.
Maar daar moeten we ons niet te veel mee bezig houden. De douane is nu blijkbaar ook een mogelijke hinder geworden. (Mijn 2 bronnen zijn, een oud-collega die daar nu werkt en een personeel lid van de douane waar mee ik vaak een praatje maak. Werk zelf op Schiphol)
Maar ff wat positief nieuws
X-Blades (PS3, 360)
Winkel: Gameplay
Prijs: £17.99
[ Voor 13% gewijzigd door Ves op 10-03-2009 13:03 ]
Ze geven zelf 5 tot 7 werkdagen aan. Dat is 3 werkdagen te veel. Dan valt het opzich nog mee als je kijk naar hoeveel dagen te laat.
Simplygames.com heeft ook leuke aanbiedingen. Iemand ervaring met deze winkel?
Ikzelf heb enkel ervaring met shopto.net en amazon.co.uk. Beide waren voor alle bestellingen die ik heb geplaatst heel snel (levering in enkele dagen).

Van Gameplay variëren de levertijden volgens mij nogal als ik het zo lees, het komt heel laat of soms wel snel.
Over Simplygames is niet zo heel veel te vinden.
En ontvangen 10-03-2009Angeloonie schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 20:38:
Voor het eerst eens iets bij Amazon.co.uk besteld, ben benieuwd!
Fable II (Xbox 360) £24.79
Empire: Total War - Special Forces Edition (PC) £34.12
Besteld: 05-03-2009
Verzonden: 06-03-2009
Verwacht: 10-03-2009
Erg snel verzonden, super eigenlijk gewoon! Zeker voor herhaling vatbaar bij Amazon.co.uk!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
jullie hebben hem in ieder geval. vandaag kwam de postbode langs, maar alleen maar een AH folder.bennekommer schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:09:
Tja KZ2 is dus binnen 10 werkdagen ontvangen. 2 weken.
Ze geven zelf 5 tot 7 werkdagen aan. Dat is 3 werkdagen te veel. Dan valt het opzich nog mee als je kijk naar hoeveel dagen te laat.
Je mag na 21 dagen bij play.com aan de bel gaan toch? Weet iemand hoe? Via mail of moet je bellen?
Voor mij ook de laatste keer geweest bij play, heb er ooit de triggers en keypad besteld gehad en deze werden netjes op tijd geleverd. Baal er flink van, ondanks dat ik wist dat het niet de snelste is qua levering.
[ Voor 17% gewijzigd door supercop7373 op 10-03-2009 18:52 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 19:42 ]
I don't have a solution but I admire the problem.
Lees het topic eens na over ervaringen met play?Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:41:
ik baal ook heel erg! nog steeds killzone 2 niet ontvangen van play.com... grrrr... ik heb ze al gemaild.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
I know, maar ik zie dat heel veel mensen hem al binnen hebben van play.com. Ik weet wel dat het lang kan duren bij play.com, maar als je ziet dat andere mensen hem wel al binnen hebben wil ik alleen nog maar meer spelenGunner schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:27:
[...]
Lees het topic eens na over ervaringen met play?
vandaag 10 maar ontvangen, heeft wel tot de 6e op pending gestaan dus toch snel bezorgd.
via TNT post trouwens.
Mijn KZ2 was ook via DHL gekomen. (play.com) vorige bestelling was het via Jerseypost-TNT.JinZa schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:26:
Ik heb vandaag ook KZ2 ontvangen via TheHut.com. Als het goed is rond 25-2 verstuurd en dus 10-3 afgeleverd. Wat me opviel is dat het niet gewoon via post verstuurd was zoals de meeste 'goedkope' games die ik bij TheHut heb besteld, maar nu via DHL. Misschien duurde het daarom langer dan gebruikelijk?
|2600k|Asus 290|
Dat is dus een beetje het principe met importeren. Als je spellen/dvd's/blu ray's importeert ben je vaak stukken goedkoper uit dan dat je ze hier in de winkel koopt. Het enige nadeel is dat je er even op moet wachten. Dus én goedkoop én morgen in huis lukt dus niet, dan moet je de stad ingaan en de winkelprijs betalen.blu-fox schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:14:
Ze hebben leuke aanbiedingen daar (RE5 voor 30 pond). Heb alleen geen zin in twee weken oid wachten op een bestelling...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[ Voor 24% gewijzigd door BamSlam_ op 11-03-2009 09:07 . Reden: link toegevoegd ]
Bestellen bij amazon. Deze is goedkoop en als je meer besteld in 1 keer dan worden de verzendkosten in verhouding steeds goedkoper. Heb alles steeds in 3 werkdagen ontvangen.Sandyman538 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:52:
[...]
Dat is dus een beetje het principe met importeren. Als je spellen/dvd's/blu ray's importeert ben je vaak stukken goedkoper uit dan dat je ze hier in de winkel koopt. Het enige nadeel is dat je er even op moet wachten. Dus én goedkoop én morgen in huis lukt dus niet, dan moet je de stad ingaan en de winkelprijs betalen.
Ik snap mensen niet die bestellen bij play.com en dan gaan zeuren dat het 3 weken duurt. Overal in dit topic is te lezen dat een betstelling bij play.com 9 van de 10 keer lang duurt. Je had het dus kunnen weten.
[ Voor 16% gewijzigd door Nico111 op 11-03-2009 10:07 ]
Dat snap ik ook niet als je snel wil spelen moet je zeker niet bij play bestellen. Dan moet je meer betalen maar dan kan je wel snel spelenNico111 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:39:
[...]
Ik snap mensen niet die bestellen bij play.com en dan gaan zeuren dat het 3 weken duurt. Overal in dit topic is te lezen dat een betstelling bij play.com 9 van de 10 keer lang duurt. Je had het dus kunnen weten.
Elect a clown, expect a circus.
Hele goeie deal imho voor een ondergewaardeerd juweeltje. Hoop dat de game weer wat nieuw leven in wordt geblazen met de aanstaande gratis Titan Pack DLC.BamSlam_ schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:04:
dvd.co.uk: Unreal Tournament III , PS3 versie, £12.81 + £1.00 verzendkosten (tegen huidige koers volgens xe.com 15,01 Euro)
De Titan Pack heb ik al een paar dagen op de PC en is werkelijk geweldig!Shiverzz schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:12:
[...]
Hele goeie deal imho voor een ondergewaardeerd juweeltje. Hoop dat de game weer wat nieuw leven in wordt geblazen met de aanstaande gratis Titan Pack DLC.
Ik quote mezelf even daar we vandaag op de 21 dagen zitten. Wacht ik in mijn eentje?nudie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:24:
Zijn er meerdere mensen die SFIV via play.com besteld hebben, 18-2 verstuurd zijn maar hem nog niet binnen hebben gehad?
Erg netjes al zeg ik hetzelf.
Bij Play.com bestel ik niet meer, duurt altijd 3+ weken voordat ze iets leveren.
Before me there were many, after me there will be none
Verwijderd
Street Fighter IV [PS3] was despatched to you on the 18th February 2009.
Killzone 2 [PS3] was despatched to you on the 25th February 2009.
Delivery usually takes 10-15 working days from our Warehouse in the Channel Islands via first class Royal Mail. Should your order not arrive to you within that time you need to allow 30 full days for delivery before notifying us then we can track this with Royal Mail.
If you have not received your whole order by the 25th March 2009 then please contact us and we will be able to look into this further for you.
Zal je zien, komen ze vandaag binnen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 11:23 ]
staat toch ook op de site van de 30 dagenVerwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:17:
TheHut:
[...]
![]()
Zal je zien, komen ze vandaag binnen(*hoopt*)
[This space is for rent]
Besteld bij gamehubs op 02-03-09
Verzonden op 03-03-09
Ontvangen: 11-3-09
Dit was mijn eerste ervaring met gamehubs en ze hebben net niet de beloofde 3-5 werkdagen gehaald maargoed spel is binnen, moest tekenen voor ontvangst.
Besteld bij blahdvd.com, 09-03-09 verzonden en 11-03-09 ontvangen. Ik hoop dat Resident Evil 5 die vandaag is verzonden er ook zo snel over doet.
Verwijderd
Da's dezezelfde toko als dvd.co.uk, waar ik UT3 vandaag besteld heb voor dezelfde prijsOrpheo1975 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:18:
Unreal Tournament 3(PS3)
Besteld bij blahdvd.com, 09-03-09 verzonden en 11-03-09 ontvangen.
Verwijderd
Ja standaard 1 pond. Killzone 2 limited edition kwam op 2 pond omdat deze aangetekend verstuurd is.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:59:
wat kost verzenden bij blahdvd.com? Altijd 1 pond? want ik kon het namelijk niet op hun 'help' page vinden, vind de combinatie dead space/UT3 wel interessant.
Zal wel niet want ik heb hem zelf in ieder geval nog niet binnen. Wat ik trouwens opvallend vind aan het SFIV-verhaal vind is dat zowel TheHut als Play.com-klanten al 3 weken op dit spel zitten te wachten. Even opvallend is dat ik lees dat andere Play.com-verzendingen die erna zijn gedaan binnen een paar dagen zijn binnengekomen. Wat is hier nou aan de hand?Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:17:
TheHut:
[...]
![]()
Zal je zien, komen ze vandaag binnen(*hoopt*)
Overigens vandaag een Amazon.co.uk-bestelling binnen gekregen (Blu-Ray-film). 9 maart verzonden, 11 maart binnen, bezorgd door TNT. Kijk, zo hoort dat.
[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 11-03-2009 21:22 ]
Verwijderd
Je had gelijk... Voor mij voortaan ook amazon.co.uk, kan je tenminste enigszins op vertrouwenymmv schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:17:
[...]
Zal wel niet want ik heb hem zelf in ieder geval nog niet binnen. Wat ik trouwens opvallend vind aan het SFIV-verhaal vind is dat zowel TheHut als Play.com-klanten al 3 weken op dit spel zitten te wachten. Even opvallend is dat ik lees dat andere Play.com-verzendingen die erna zijn gedaan binnen een paar dagen zijn binnengekomen. Wat is hier nou aan de hand?
Overigens vandaag een Amazon.co.uk-bestelling binnen gekregen (Blu-Ray-film). 9 maart verzonden, 11 maart binnen, bezorgd door TNT. Kijk, zo hoort dat.
Qua snelheid is amazon inderdaad ongeevenaard. Heerlijk bestellen daar. Prijsverschil met play.com is nihil.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:46:
[...]
Je had gelijk... Voor mij voortaan ook amazon.co.uk, kan je tenminste enigszins op vertrouwen
Besteld bij blahdvd op : 03-03-2009 (preorder)
Verzonden op 05-03-09 (dag voor officiele release)
Ontvangen: 11-3-09
er zit een weekend tussen dus imo erg netjes.
[ Voor 3% gewijzigd door HoefMeistert op 12-03-2009 07:28 ]
PSNID : HoefMeistert
01-02-2009 preorder Killzone 2
25-02-2009 verstuurd
12-03-2009 ontvangen
Is de laatste keer play.com geweest wat preorders betreft en misschien wel alle bestellingen.
Verwijderd
Wtf dat zijn pas lekkere tijden dat de post langskomtsupercop7373 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 07:49:
Heden ochtend om 07.30 uur ging de brievenbus klepperen en warempel Killzone 2 werd bezorgd door vermoedelijk selektmail. Er zat ook een sticker op van DHL Global mail.
01-02-2009 preorder Killzone 2
25-02-2009 verstuurd
12-03-2009 ontvangen
Is de laatste keer play.com geweest wat preorders betreft en misschien wel alle bestellingen.
Ik kwam deze tip tegen voor 5% korting op play bestellingen werkte ook prima voor mijn killzone 2 pre-order.
Aan de andere kant geeft het aan dat de bezorging van Selektvracht/SelektMail totale willekeur is. Je weet totaal niet waar je aan toe bent qua bezorgtijden. Wat heb je eraan als je pakje in de vroege ochtend bezorgd wordt als je eerst drie, vier weken hebt moeten wachten?Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:02:
[...]
Wtf dat zijn pas lekkere tijden dat de post langskomt
Verwijderd
dit doe ik dus nooit meer... op naar amazon.co.uk!!
21 dagen zijn toch pas op 18 maart verstreken als het spel de 25-02-09 verstuurd is?Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:50:
ik begrijp weinig van play.com hoor... men vader en ik hebben allebij killzone 2 besteld op dezelfde dag, ze werden ook alletwee op dezelfde dag verzonden, en hij zit al 2 dagen te knallen..... maarja... de 21 dagen zijn verstreken... dus ik heb mijn geld al terug gevraagd
dit doe ik dus nooit meer... op naar amazon.co.uk!!
Verwijderd
hahaha.. owja...supercop7373 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:53:
[...]
21 dagen zijn toch pas op 18 maart verstreken als het spel de 25-02-09 verstuurd is?
De volgende keer bestel ik ook lekker bij Amazon; het verzenden bij Play duurt gewoon te lang...
Verwijderd
ik leef met je mee....n1ck schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:32:
Play heeft ook mijn exemplaar van Killzone 2 de 25e verstuurd. Helaas heb ik nog steeds niets binnen, het duurt echt lang. Echt heel irritant...
De volgende keer bestel ik ook lekker bij Amazon; het verzenden bij Play duurt gewoon te lang...
Verwijderd
killzone 2
pre-order 22-2
verzonden 25-2
binnen 11-3
14 dagen dus. Volgens de site 7-10 dagen. Door de hype voelde het wel lang maar 4 dagen langer dan de beloofde 10...... wel € 25,- verdiend...
Denk dat ik het in de toekomst toch weer probeer.
Je had die 25 euro ook kunnen verdienen door bij blahdvd, shopto of amazon te kopen, dan had je het spel binnen een paar dagen binnen gehad ipv na twee weken.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 00:23:
play.com
killzone 2
pre-order 22-2
verzonden 25-2
binnen 11-3
14 dagen dus. Volgens de site 7-10 dagen. Door de hype voelde het wel lang maar 4 dagen langer dan de beloofde 10...... wel € 25,- verdiend...
Denk dat ik het in de toekomst toch weer probeer.
Had een spel (Fable2) 2x besteld omdat iemand anders hem ook wou, maar op't laatste moment ineens geen interesse meer had. Geen vast handeltje ofzo
Had ik ook met HaloWars, die krijg ik niet eens kwijt voor €35,-Dennahz schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:20:
Het valt mij tegen dat mensen via marktplaats o.i.d. geen nieuwe spellen willen kopen voor bijv € 40,-. Je zou toch zeggen dat dat een mooie aanbieding is? Ik krijg er amper response op.
Had een spel (Fable2) 2x besteld omdat iemand anders hem ook wou, maar op't laatste moment ineens geen interesse meer had. Geen vast handeltje ofzo

Nadat ik de game besteld had toch maar de LE ook gekocht, maar nu dus de gewone versie over.
Mensen worden ook steeds inventiever en gaan om zich heen kijken. Als je dat spel in het buitenland voor 22 pond kunt krijgen dan ga ik ook geen 40 euro betalen. Het is natuurlijk 2e hands. En als ik eens op marktplaats kijk, daar wordt hij ook in veelvoud aangeboden voor 30 euro, dan ga ik bij jou natuurlijk geen 40 betalen.Dennahz schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:20:
Het valt mij tegen dat mensen via marktplaats o.i.d. geen nieuwe spellen willen kopen voor bijv € 40,-. Je zou toch zeggen dat dat een mooie aanbieding is? Ik krijg er amper response op.
Ik koop eigenlijk altijd via MP, alleen fifa09 standaard nieuw en nu dan KZ2 nieuw. Echter wat sandyman zegt klopt wel. Ik ga geen 45 euro betalen voor KZ2 via MP terwijl ik het spel NIEUW in seal kan importeren voor 39 euri.Sandyman538 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:28:
[...]
Mensen worden ook steeds inventiever en gaan om zich heen kijken. Als je dat spel in het buitenland voor 22 pond kunt krijgen dan ga ik ook geen 40 euro betalen. Het is natuurlijk 2e hands. En als ik eens op marktplaats kijk, daar wordt hij ook in veelvoud aangeboden voor 30 euro, dan ga ik bij jou natuurlijk geen 40 betalen.
Blijkbaar denken de mensen niet zo.
Dat was puntje 1, puntje twee was dat er ontzettend veel fable 2's worden aangeboden voor 3 tientjes, ik denk dat dat de grootste reden is dat mensen bij jou geen tientje extra betalenDennahz schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:41:
Ik ga er altijd vanuit dat mensen die via MP kopen geen idee hebben wat importeren is. Mijn gedachte: wow, een nieuw spel voor maar € 40,-![]()
Ik kijk uiteraard wel wat het spel doet qua importprijsDennahz schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:41:
Ik ga er altijd vanuit dat mensen die via MP kopen geen idee hebben wat importeren is. Mijn gedachte: wow, een nieuw spel voor maar € 40,-![]()
Lijkt me wel, bij ons wordt de post altijd op zaterdag bezorgd..blu-fox schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:06:
Worden de aangetekende pakketjes van Shopto.net ook op zaterdag geleverd? Heb zo'n vermoeden van niet... Dan moet ik dus tot dinsdag wachten om RE5 te spelen(maandag natuurlijk niet thuis)
Jep, bij mij precies hetzelfdeVerwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:41:
killzone 2 binnen van play.com!
25/2 verstuurd
13/3 binnen
finally!!
Yakuza 2
16 januari besteld (niet op voorraad, 2-4 weken levertijd)
6 maart verzonden
13 maart binnen gekomen
Street Fighter IV
18 februari besteld
19 februari verzonden
3 weken later nog niet binnen
Verwijderd
Hij staat als verzonden in de emails.Nico111 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:11:
Volgens mij is er een te kort aan Street Fighter IV games. Ze worden namelijk moeilijk geleverd.
Resident Evil 5
11 Maart verstuurd, vandaag 14 Maart ontvangen.
Zou je ook kunnen vermelden wanneer je hebt besteld, dan is het overzichtelijker en makkelijker te vergelijkenOrpheo1975 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:36:
Blahdvd.com
Resident Evil 5
11 Maart verstuurd, vandaag 14 Maart ontvangen.
Kortom, een beetje omslachtig. Heb voor de rest goede ervaringen met TheHut.com. Heb daar begin februari (2 februari) Fifa 2009 bestelt, en had hem op 6 februari binnen. Dus voor mij nog steeds goede ervaringen, en hopen dat ik MK vs DC universe snel binnenkrijg..
Ik ben tot nu toe erg tevreden over de levertijden. Ook SF4 kwam gewoon op tijd bij mij binnen (via amazon). Misschien dat je voorrang krijgt ofzo als je bestelling al langer staat dan de rest. Maar dat weet ik niet zeker (zou opzich wel net zo netjes zijn imo)
Preorder op 24 februari.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:05:
[...]
Zou je ook kunnen vermelden wanneer je hebt besteld, dan is het overzichtelijker en makkelijker te vergelijken
Game: Empire Total War SF
Besteld: 01-03
Verzonden: 02-03
Ontvangen: 17-03. Vandaag dus.
Als ik dit topic had gezien voordat ik het spel besteld had, had ik hem gewoon in NL besteld. Dit duurde me net iets te lang. Maar ach, in ieder geval een ervaring rijker.
Grappig is trouwens wel dat om deze reden ik meteen de eerste patches meepak, en me dus een beetje frustratie van bugs bespaard blijft
Besteld: 11 maart 2009BamSlam_ schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:04:
dvd.co.uk: Unreal Tournament III , PS3 versie, £12.81 + £1.00 verzendkosten (tegen huidige koers volgens xe.com 15,01 Euro)
Verzonden: 11 maart 2009
Ontvangen: 17 maart 2009
Dik tevreden!
Update: overigens verstuurd vanuit Zwitserland.
[ Voor 5% gewijzigd door BamSlam_ op 18-03-2009 09:54 ]
Heb je de PS3 versie besteld en heb je een nieuw exemplaar gekregen. Ik heb namelijk UT3 bij blahdvd.com besteld maar een gebruikt exemplaar ontvangen, deze mag ik terug sturen waarschijnlijk een fout. Heeft er iemand ervaring met games terug sturen naar de UK.BamSlam_ schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:05:
[...]
Besteld: 11 maart 2009
Verzonden: 11 maart 2009
Ontvangen: 17 maart 2009
Dik tevreden!
Mijn exemplaar was niet gesealed, maar ziet er wel hagelnieuw uit. Geen krasje op de disc, boekje helemaal nieuw en doosje ook onbeschadigd. Enfin, voor 15 Euro doe ik niet moeilijk over het ontbreken van het cellofaan.Orpheo1975 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 07:57:
[...]
Heb je de PS3 versie besteld en heb je een nieuw exemplaar gekregen. Ik heb namelijk UT3 bij blahdvd.com besteld maar een gebruikt exemplaar ontvangen, deze mag ik terug sturen waarschijnlijk een fout. Heeft er iemand ervaring met games terug sturen naar de UK.
Verwijderd
Ik welnudie schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:49:
Ik weet dat niemand hier in principe op zit te wachten (weer een "update"). Maar heb SFIV nog niet binnen van Play.com (18e verstuurd). Duurt nu al volle maand dus.. ga nu dat refund formuliertje invullen en opsturen, joepie..
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:
-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:
Je kunt de resultaten hier vinden.