Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Nee elke regio heeft z'n eigen distributiecentrum neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skire schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 20:09:
Nee elke regio heeft z'n eigen distributiecentrum neem ik aan.
ja dat lijkt me logisch.. maar dat is hier toch niet van toepassing. Productie vindt (neem ik aan) niet plaats in meerdere continenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Juist wel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix79
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-02-2022
Weet iemand of Taxipost levert op Zaterdag? Mijn pakketje met Killzone zit momenteel in Gent (slechts 20 km van mijn deur).

Maandag, Dinsdag en Woensdag staakt de post in België :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matrix79 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 08:33:
Weet iemand of Taxipost levert op Zaterdag? Mijn pakketje met Killzone zit momenteel in Gent (slechts 20 km van mijn deur).

Maandag, Dinsdag en Woensdag staakt de post in België :X
Ik vrees ervoor. Ik zit in hetzelfde verhaal helaas. Ik moet nog hetvolgende ontvangen:
  • SF IV (play.com)
  • KZ2 (play.com)
  • Een hele resem Magic The Gathering cards
  • Ram geheugen
Echt zwaar klote dat De Post staakt... als ik het eind volgende week heb, mag ik al blij zijn vermoed ik. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me Killzone 2 Limited edition net binnengekregen!

Shop= Blahdvd.com

Besteld 24-02 16.30
Verzonden 25-02 10.30
Ontvangen Net 11.00

Had me twijfels, omdat ik mijn woonplaats had vergeten op te geven, maar blijkt dus voor niets te zijn.

Conclusie = Top service :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Iemand al zijn killzone 2 van amazon.co.uk binnen toevallig? Of Street Fighter IV?
Ik wacht nog op beide...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Phusebox schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:27:
Iemand al zijn killzone 2 van amazon.co.uk binnen toevallig? Of Street Fighter IV?
Ik wacht nog op beide...
Volgens amazon krijg ik hem aankomende maandag binnen. Ik had hem gepreorderd. Heb meteen even de Blu Ray van RocknRolla erbij gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:52

mzx

Wow, amazon.co.uk levert snel! Hier mijn ervaring:

7 Feb. Killzone 2 gereserveert
26 Feb. Verstuurd
Vandaag (28 Feb.) Ontvangen!

Geweldig! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
mzx schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:55:
Wow, amazon.co.uk levert snel! Hier mijn ervaring:

7 Feb. Killzone 2 gereserveert
26 Feb. Verstuurd
Vandaag (28 Feb.) Ontvangen!

Geweldig! :*)
Hier sluit ik me bij aan. heb hem net ook gekregen van meneer de post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Killzone 2(play.com) werd op 25/2 verzonden, nog niet binnen.
Ik neem aan dat ie niet via Belgie binnen komt, vorige levering werd ie ook verzonden via TNT.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Bullus schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:18:
Ik neem aan dat ie niet via Belgie binnen komt, vorige levering werd ie ook verzonden via TNT.
Als je pech hebt kan je nog wel een paar weekjes geduld hebben voor je met Killzone kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Je kunt altijd pech hebben, maar de vorige bestelling was er binnen 6dgn en dat was een paar weken terug.
Play.com
Little Big Planet 23,49

Besteld op: 07-02-09 (zaterdag)
Verzonden op: 09-02-09
Ontvangen op: 14-02-09

[ Voor 39% gewijzigd door Bullus op 28-02-2009 13:33 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Killzone 2 Limited Edition van Blahdvd.com (Release datum: 27-02-2009)
Besteld: 24-02-2009 (in de avond)
Verstuurd: 25-02-2009
Ontvangen: 28-02-2009

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Laatst online: 27-08 13:01
Sonic's Ultimate Genesis collection PS3 besteld bij biz-com2 op ebay op 11-2-2009 binnen op 21-2-2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix79
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-02-2022
Bullus schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:18:
Woon jij in Nederland of België? Komt Taxipost langs op zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Amazon.co.uk
Killzone 2 PS3 + Fifa 09 XBOX360
Preorder op: 21.2
Verzonden op: 26.2
Ontvangen op 28.2 (vandaag dus :), zeer snel! )

Dvd.co.uk
Brother in arms: Hells highway Ps3 (was maar iets van 18 pond incl verzenden _/-\o_ )
Besteld op: 26.2
Verzonden op 26.2
Ontvangen op 28.2

Ook ongelovelijk snel dus! Dvd.co.uk is mijn nieuwe leveraar, laat amazon eerst maar is die verzendkosten omlaag gooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
@matrix79

Beetje late reactie.....
In NL. Dus weet het niet of Taxipost(aan de naam te lezen is het Belgisch :P ) op zaterdags langskomt.TNT iniedergeval wel, maar vandaag is ie niet binnengekomen.

Ik lees allemaal dat de pre-orders van andere shops al binnen zijn, behalve van Play.com :(

Volgende keer geen pre-orders meer bij Play.com....

[ Voor 29% gewijzigd door Bullus op 28-02-2009 21:55 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeofsoccer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
Jongens,

Ik kan het zo snel niet zien.
Ik heb play.com ingesteld op €, maar moet je dan ook nog verzendkosten betalen als je het naar Nederland wilt versturen? Zo ja, hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

lifeofsoccer schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:28:
Jongens,

Ik kan het zo snel niet zien.
Ik heb play.com ingesteld op €, maar moet je dan ook nog verzendkosten betalen als je het naar Nederland wilt versturen? Zo ja, hoeveel?
Nee. Die zitten in de prijs. Dit staat echter ook bij elk artikel vermeldt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:54
je hebt geen verzendkosten bij play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeofsoccer
  • Laatst online: 26-03-2021
Oke, bedankt voor jullie snelle antwoord. Het staat wel bij het artikel vermeldt, maar de ene site zegt van enkel in UK en de andere doet het wereldwijd. Vandaar de verwarring ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb alweer een erg goede ervaring met Amazon.co.uk

Killzone 2 gepreordered.

26-02 verzonden
28-02 binnen

nice :o

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Killzone 2 Limited Edition
Shopto.net

Besteld: 25-02
Verstuurd: 25-02
Ontvangen: 02-03

Da's 5dagen later en er zit dan nog een weekend tussen. Overigens moet ik 'm wel morgen ophalen, want ik was vandaag niet thuis xD

Meteen een klachtje voor Thehut.com. Op de site stond dat ie op voorraad was. 25-02 besteld en vandaag krijg ik dit te horen:
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.

Street Fighter IV

We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:50

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Huh? Ik wil net LBP en Bad Company voor de PS3 bestellen, krijg ik dit:
*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. (See geographical restrictions.) ***
Terwijl gisteren GH World Tour is verzonden en vorige week Killzone 2...
Iemand enig idee wat dat is?

Edit: @Amazon.co.uk dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
@Saywhatagain: Bij wie is dat ? Indien Amazon, kan zijn dat sommige handelaren die ook op Amazon mogen verkopen een ander beleid er op nahouden. Probeer is bij een ander ook al is die duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:50

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Oh ook wel handig ja 8)7
Bij Amazon.co.uk, waar ik altijd al bestel. Ik zal eens kijken, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:10

Ves

A gadget addicted Bounty

Uncharted: Drakes Fortune - Platinum

Besteld: 25-2-2009
Verstuurd: 25-2-2009 (waarschijnlijk)
Ontvangen: 2-3-2009

Wacht nog op een bestellingen van Play die 18 februari verstuurd zijn (SF4) en 25 februari (2x KZ2). Alleen een headset die de 18 verstuurd was had ik met 4 dagen binnen.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Heeft iemand hier ervaringen met http://www.mymemory.co.uk/ ? De prijzen zien er in ieder geval goed uit, en free shipping is ook mooi meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Skire schreef op maandag 02 maart 2009 @ 23:52:
Heeft iemand hier ervaringen met http://www.mymemory.co.uk/ ? De prijzen zien er in ieder geval goed uit, en free shipping is ook mooi meegenomen!
Ik heb er vorige week een tas voor mijn Nikon D40 camera besteld (via amazon.co.uk). Levering was vrij snel, maar niet zonder verzendkosten, maar dat is voor games wellicht anders. (Prijs was veel lager dan in Nederland, 11,- ipv 30,- 8)7 )

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er op 26-02-2009 een PS3 Headset voor £20,95 incl. besteld (betaald via paypal). Deze is op 27-02-2009 verzonden. Ik heb m nog niet binnen maar ik hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:57
Ik zie dat de games op amazon.co.uk veel goedkoper zijn als hier in NL. Omgerekend ongeveer 65 euro voor GTA4,Half Life 2 The Orange Box en de gamersguides voor GTA4 en MGS4. Daar heb je hier 1 spel voor. Alleen heb ik geen idee wat de verzendkosten zijn? Ik heb namenlijk nog geen creditcard en kan dus niet de laatste stap bekijken op amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
VulcanRaven schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 01:44:
Ik zie dat de games op amazon.co.uk veel goedkoper zijn als hier in NL. Omgerekend ongeveer 65 euro voor GTA4,Half Life 2 The Orange Box en de gamersguides voor GTA4 en MGS4. Daar heb je hier 1 spel voor. Alleen heb ik geen idee wat de verzendkosten zijn? Ik heb namenlijk nog geen creditcard en kan dus niet de laatste stap bekijken op amazon.
vergeet niet dat er tijdens checkout nog BTW bij komt en dat verzenden ook nog wel wat kost. Voor 1 spel betaalde ik 5 pond ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ja ik stop ook bij Play. 18-2 is mijn PS3 SFIV verstuurd en nog steeds niet binnen. Duurt steeds langer zelfs. Weekje is prima maar gaan nu al richting de 3 weken. Killzone2 zal ook nog wel 2 weken op zich laten wachten. Ik ga dan maar voor Amazon.co.uk denk ik, euro duurder maar wel veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
VulcanRaven schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 01:44:
Heb het even voor je in mijn mandje gegooit. Het is ongeveer 76 euro met verzendkosten bij elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://mcviruss.nl/uploaded/amazon-import-games.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam tijdens het surfen deze website tegen.. http://www.gamesimporteren.nl
Op zich wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:05:
Ik kwam tijdens het surfen deze website tegen.. http://www.gamesimporteren.nl
Op zich wel handig!
Site is niet echt up to date en meeste info vind je in dit topic. Lijkt een samen werking samen met budgetgaming.nl

Hoewel hier meer geklaagd word over levertijden inplaats van hoe shops werken en leuke aanbiedingen haal ik hier liever mijn info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:57
McVirusS schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:57:
[...]

Heb het even voor je in mijn mandje gegooit. Het is ongeveer 76 euro met verzendkosten bij elkaar.

[afbeelding]
Heey bedankt! Dat valt dus reuze mee. Einde van de week maar eens een bestellinkje plaatsen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
Nou ik heb SF4 ontvangen van play.com, heeft even geduurd maar hij is er!

18-02 verstuurd
03-03 ontvangen

13 dagen geduurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Oh dan heb ik hem hopelijk straks ook, thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Laatst online: 31-08 10:48
Opgeduveld schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:12:

18-02 verstuurd
03-03 ontvangen

13 dagen geduurd..
Bij play.com rommelen ze naar mijn gevoel wat met die verzenddata. Ik kan me niet voorstellen dat het echt zo lang duurt.

Ik heb zelf geen goede ervaringen met deze shop: ik heb wel eens 4,5 week moeten wachten op Oblivion. 2 januari besteld, de 24e pas verzonden, anderhalveweek later pas binnen! De Grand Turismo 5 Prologue die ik daar tegelijk had besteld , kwam helemaal niet aan... Ik heb overigens wel netjes mijn geld teruggekregen, zonder dat ze daar vragen over hebben gesteld.

Tegenwoordig bestel ik alleen nog via amazon.co.uk. Doorgaans iets duurder, maar meestal wel binnen 3 dagen in huis. Als je de aanbiedingen een beetje in de gaten houdt, zitten daar ook echt koopjes tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKuup
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09-2024
Het ligt puur en alleen aan het bedrijf dat de verzending aanneemt. Ik bestel altijd bij Amazon en heb (op één na) alles binnen een week binnen. Amazon verstuurde bij mij bijna alles via TNT.

Die ene is toevallig dan via Royal mail gegaan en prompt moest ik 2 weken wachten.

Mijn PS3 is ook via Amazon, die was niet goed (kreeg een 2e hands i.p.v nieuwe) meteen aangegeven en dezelfde dag is een nieuwe PS3 verscheept. Tot mijn schrik via Royal mail maar wel met "express delivery". En echt de volgende dag was hij al bezorgd.

Het kan dus wel via Royal mail.... maar standaard bezorgingen zijn een drama. Play.com moet gewoon voor TNT gaan kiezen. Maar dat zal een bedrijfstechnische (lees: geld) kwestie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Denk dat de status op "Shipped" gaat alles op een stapel komt, 1x in de week gaat een boot varen en dan weer op een stapel (per land) en dan krijgen we het :P

Ben nu thuis en SFIV ligt natuurlijk niet op de mat. Ik denk erover na om KZ2 bij Amazon te bestellen en de Play.com versie door te verkopen want dat gaat nog wel 2 weken duren. Lesje wel geleerd in ieder geval. Launch games haal ik niet bij Play, oftewel, ik doe geen pre-orders daar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 13:04
Opgeduveld schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:12:

18-02 verstuurd
03-03 ontvangen

13 dagen geduurd..
Mijn eerste bestelling bij Play.com was ook voor SF4. Op 20-02 verzonden, maar nog niets binnen. Slechte eerste ervaring voor mij. Eerdere bestelling via Gamehubs kwamen gewoon binnen 5 werkdagen binnen en dat ligt toch iets verder weg.

Ik zou in ieder geval niet snel meer bij Play.com bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Moet je bij Shopto.net ook extra belasting betalen net als bij Amazon.co.uk? Kan er iig nix over vinden.
-RazieL- schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:31:
Killzone 2 Limited Edition
Shopto.net

Besteld: 25-02
Verstuurd: 25-02
Ontvangen: 02-03

Da's 5dagen later en er zit dan nog een weekend tussen. Overigens moet ik 'm wel morgen ophalen, want ik was vandaag niet thuis xD

Meteen een klachtje voor Thehut.com. Op de site stond dat ie op voorraad was. 25-02 besteld en vandaag krijg ik dit te horen:

[...]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
ruudonline schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:53:
[...]

Mijn eerste bestelling bij Play.com was ook voor SF4. Op 20-02 verzonden, maar nog niets binnen. Slechte eerste ervaring voor mij. Eerdere bestelling via Gamehubs kwamen gewoon binnen 5 werkdagen binnen en dat ligt toch iets verder weg.

Ik zou in ieder geval niet snel meer bij Play.com bestellen.
TheHut.com gebruikt dezelfde trage verzendmethodes als Play.com. SF4 is 20 februari verzonden, nog steeds niet binnen. Ik heb veel betere ervaringen met Amazon.co.uk maar jammer genoeg zijn de verzendkosten daar zeer hoog voor games. (Voor boeken, CDs en DVDs zijn die vreemd genoeg juist heel schappelijk). Ik heb ook goede ervaringen met blahdvd.com, bestellingen bij die shop komen in een paar dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:26:
[...]

TheHut.com gebruikt dezelfde trage verzendmethodes als Play.com. SF4 is 20 februari verzonden, nog steeds niet binnen.
Same here. Heb natuurlijk nu wel zeer goedkope games maar het is wel een beetje lullig om te lezen dat anderen alweer KZ2 aan het spelen zijn terwijl je zelf nog zit te wachten op SF4, laat staan wanneer KZ2 eindelijk eens binnen komt.
Heb er ook RE5 besteld. Niet echt spijt omdat de prijs opweegt tegen het wachten maar volgende keer toch maar ergens anders bestellen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Amiet01 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:46:
Moet je bij Shopto.net ook extra belasting betalen net als bij Amazon.co.uk? Kan er iig nix over vinden.
Nee, de prijzen die je ziet zijn de prijzen die je moet betalen. Er komt natuurlijk nog wel wat bij voor de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Krijg net een mailtje van Zavvi.co.uk dat ze een (online only) doorstart hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had er een game besteld, binnen een week binnen, hoefde geen verzendkosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Bioshock voor de 360 bij play.com (EUR 19,50)

Besteld: 23-02-2009 (in de avond)
Verstuurd: 24-02-2009
Ontvangen: 03-03-2009

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

-d-

M a r c o schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:41:
Krijg net een mailtje van Zavvi.co.uk dat ze een (online only) doorstart hebben gemaakt.
Ja, het is nu onderdeel van TheHut.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Besteld bij CD WOW:
COH:Opposing fronts
Call of Duty: world at war

Bestelling had iets vertraging opgelopen door 2 dingen:
Kwam er gelijk achter dat ik mijn adres fout had gespeld, extra s ;)
Gelijk gemaild

Besteld: 13-02-2009 (rond 12 uur smiddags) (2 uur later zag ik dat de mail incorrect was en dus terug gemaild)
Adres verholpen: 17-02-2009 (nadat de bestelling 4 dagen op geannuleerd stond)
Geannuleerd vanuit cd wow: 18-02-2009 (COH: Opposing Fronts wordt niet meer verkocht)
Verstuurd: 18-02-2009
Ontvangen: 27-02-2009
Verstuurd via pakket (gelukkig was ik thuis) (geen bubblewrap erin)

Besteld bij The Hut
COH:Opposing fronts besteld (omdat hij niet bij cd wow meer leverbaar was)

Besteld: 20-02-2009 (rond 12 uur smiddags)
Verstuurd: 24-02-2009
Ontvangen: 3-03-2009
Verstuurd via kartonnen envelop (geen bubblewrap erin) Lag in de bus toen ik thuis kwam :)

Conclussie tevreden (nog steeds ;). CD WOW duurde langer mede door mijn fout. Vond het jammer dat het 5 dagen duurde voordat ze erachter kwamen dat opposing fronts niet leverbaar is.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:19

JinZa

Your life is digital..

[...]

TheHut.com gebruikt dezelfde trage verzendmethodes als Play.com. SF4 is 20 februari verzonden, nog steeds niet binnen. Ik heb veel betere ervaringen met Amazon.co.uk maar jammer genoeg zijn de verzendkosten daar zeer hoog voor games. (Voor boeken, CDs en DVDs zijn die vreemd genoeg juist heel schappelijk). Ik heb ook goede ervaringen met blahdvd.com, bestellingen bij die shop komen in een paar dagen binnen.
Mee eens.. The Hut doet er soms 2 weken over. Ik ben ook nog steeds aan het het wachten op Killzone 2 ;)

BlahDVD doet er een paar dagen over. Moet wel zeggen dat de support van The Hut naar mijn ervaring prima is. Reageren vaak binnen een dag op problemen.

I don't have a solution but I admire the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
Bij play.com heb ik 3 maanden lopen fakkelen om mijn order te krijgen. Resultaat is 3x een verzonden LBP en vervolgens uiteindelijk maar een teruggave aangevraagd.

Treurig om te zien hoe een winkel niet in staat is om binnen 3 maanden een game te verzenden. Positief kantje aan het verhaal is dat het geld binnen 1 week terug stond op me credit card.

Maar de game was al inmiddels bijna bejaard en voor een lagere prijs beschikbaar. Hierdoor heb ik dus de launch gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Amiet01 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:46:
Nee, enkel de prijs + verzendingskosten. Best de betaling in ponden doen, hun omrekening naar euro komt duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 14:52
Little Big Planet nu 12,89 GBP bij DVD.CO.UK !!

Das +/- € 18,00 incl. porto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Shopto.net - Killzone 2 steelcase editie

Besteld: 25 februari (het ging eigenlijk om een pre-order)
Verstuurd: 25 februari
Ontvangen: 3 maart (zat een weekend tussen)

ben nog steeds tevreden met deze web winkel, alleen het track en trace nummer gaf zondag nog aan dat de royal mail hem aan het klaarzetten was voor het international post verkeer, echter werd hij maandag al keurig afgeleverd.

[ Voor 31% gewijzigd door Lukin op 04-03-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Na een paar bestellingen er verschillende online shops dacht ik eraan om een soort 'review' te maken.

Play

De site ziet er goed heeft nog een re-design had. Afgelopen November en December hele leuke aanbiedingen. Helaas heb je geen wishlist net als Amazon UK en Gameplay.
Het na bestellen van producten die kan soms heel lang duren die niet meer op voorraad zijn.
Play accepteert alleen Credit Cards dus dat kan voor veel mensen (on de 18) een issue zijn. je credit card gegevens worden opgeslagen zodat je ze niet elke keer hoeft in te vullen.
Voor klanten buiten 'the UK' word er een Euro prijs gehanteerd. Deze is als je het vergelijkt met de andere winkels die alleen in euro's rekenen vele malen goedkoper.
De prijs die je ziet is de prijs die je betaald. Geen verzendkosten of BTW.
Bestellingen annuleren gaat ook makkelijk en direct tenzij het van status (packing/dispatched)
Verzendtijden verschillen enorm. Van 4 dagen to 4 weken (of zelfs langer bij sommige mensen). Geld terug of een nieuwe opsturen gaat niet met al te veel moeite. Je moet wel 21 dagen wachten voordat je dit kan doen. De enige keer dat ik hier gebruik van maakte belde ik, maar van iemand hier op de forum begreep ik dat je een brief moet sturen, dit kan ik (nog niet) bevestigen. Ik weet wel dat je via je bestel lijst (Eerst FAQ dan een special link vandaar) een item als 'not received' kan aangeven.

Gameplay

Gameplay is een dochterbedrijf van Game.co.uk
De site ziet er aan de ene kant niet zo 'modern' uit maar je kan makkelijk de producten vinden die je wil. Hier kan je ook alleen met een credit card bestellen. Je moet je gegevens elke keer invullen.
Er is een wishlist waar je artikelen in de gaten kan houden. ( je krijgt volgens mij geen email als ze weer op voorraad zijn). Het annulering systeem is heel ouderwets. Als je een product wil annuleren, moet er een mailtje via de website worden gestuurd. Die word alleen tussen 8-5 op werkdagen verwerkt. Heb meegemaakt dat ik twee annuleringen doorgaf en de producten alsnog (1 of 2 dagen erna) werden verstuurd. Nadat de producten verstuurd waren kreeg ik een mailtje dat het niet meer mogelijk was omdat ze al verstuurd waren (duh).
Verzendkosten zijn £2.95 en prijzen worden alleen in ponden gerekend (die dus via je credit card bedrijf word omgerekend)
Verzendtijden verschillen hier weer enorm. Bij de 5 bestelling die ik plaatsen waren alle headsets die ik daar bestelde (4 in totaal) binnen 4-7 werkdagen binnen. Alleen de DualShock 3 controllers waren bijna 2 1/2 week onderweg. Iemand hier wachtte zelfs bijna 3-4 weken voordat zijn/haar bestelling er was.
Mocht het pakketje er na 28 dagen nog steeds niet zijn, dan kan je een refudn of niew pakketje aanvragen. Hiervoor moet je een formulier opsturen met handtekening met alle gegevens van je bestellingen. Dit kan via de post, fax of zelfs email als je een goede scanner heb.

Amazon UK

Internationaal bedrijf die soms leuke aanbiedingen heeft.De website ziet er het beste uit van allemaal vind ik en door je wishlist en koop geschiedenis word een recommendation list opgesteld, leuk voor toekomstige bestellingen. De grootste keuze in producten van alleen shops die je zal vinden.
Hier word ook alleen met credit cards gewerkt. Je heb het one click system, dit houdt in dat een bestelling meteen verwerkt word. Je heb ook het traditionele systeem waar je nog een overzicht te zien krijgt van je de producten en het totaal bedrag dat je gaat betalen.
Als een product niet op voorraad is (bij Amazon zelf), kiest Amazon voor een merchant seller om toch een product te versturen. Deze zijn soms goedkoper of duurder dan Amazon zelf.
Annulering systeem is ook makkelijk. Bestelling kan meteen geannuleerd worden via de site (wel een reden op geven) zolang deze nog niet het 'packing status' heeft.
De verzendkosten. Deze verschillen per product op de site, voor games is dit £3.99 en elke extra game kost je £0.99 verzendkosten. Je kan nog kiezen om het als een geheel te versturen (wat soms voor vertragingen kan zorgen) of het in delen te versturen (wat weer meer kost). En dan heb je nog VAT kosten beter bekend als BTW kosten. Omdat Amazon UK BTW van 15% rekent moet het voor Nederland nog ff omhoog naar 19%, dus het prijsje dat je ziet staan dat word nog extra verhoogt buiten de verzendkosten. Een bestelling dan dan plots bijna £10 duurder worden (mijn bestelling van Buzz Quiz! Special edition is een voorbeeld).
Verwerkingstijden gaan best snel en je product kan al binnen een dag verstuurd worden.
Verzendtijden zijn meestal 4 dagen soms 6. Uit persoonlijke ervaring heeft het bij mij 2-3 weken geduurd voordat ik mijn bestelling had. Het enige voordeel dat ik hier meemaakt is dat je niet 14, 21 of 28 dagen hoeft wachten voordat je claim kan indien, maar al een dag na de verwachte leverdag. Via de website kan je dit regelen en dan word er gevraagd naar je bestel nummer. Dan heb je de keuze om een refund te krijgen of een nieuw product.

Simplygames

Dvd.co.uk/blahdvd.co.uk/101cd/.....

Shopto

Game.co.uk

HMV

Gamestation.co.uk

De rest moet ik nog over schrijven of van bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
[...]

Welke methode gebruiken TheHut en Play.com dan? Momenteel is SF4 nog niet binnen. Morgen is het 14 dagen geleden dat het spel verzonden zou zijn. Toch zag ik zojuist bij de leveringsvoorwaarden van play.com dat een tijd van 3-5 werkdagen alleen voor de UK geldt. Voor andere europese landen is het 7-10 dagen (staat niet bij dat het om werkdagen gaat). Maar goed, dan is het nog te laat.

Mijn ervaring met gamehubs is vele malen beter in ieder geval, terwijl die bestellingen van veel verder moeten komen! Blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 12:02
Ik heb ook SF:IV besteld bij thehut.com op 23/02/2009 en hij was ook die dag verzonden volgens hun. Ik heb hem ook nog steeds niet binnen.

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Darki3 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:54:
Ik heb ook SF:IV besteld bij thehut.com op 23/02/2009 en hij was ook die dag verzonden volgens hun. Ik heb hem ook nog steeds niet binnen.
22 februari SF4 ook bij thehut.com besteld, 25e was ie 'on it's way', maar ook nog niks binnengekregen helaas. Van thehut.com heb ik voorheen Gears of War (1) binnengekregen, duurde ook iets van 2 weken en heb nu inmiddels al een maand of 3 á 4 Flatout: Ultimate Carnage daar in bestelling staan, maar die hebben ze nog steeds niet binnen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

AvanCade schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:54:
Treurig om te zien hoe een winkel niet in staat is om binnen 3 maanden een game te verzenden. Positief kantje aan het verhaal is dat het geld binnen 1 week terug stond op me credit card.
Ga er maar vanuit dat de game gewoon 3x verzonden is maar dat het ergens in de post vastloopt. Je denkt toch niet dat play.com zelf iemand op een fiets met fietstassen richting Nederland/Belgie stuurt? Hier ligt de fout echt niet bij play.com. Het enige waar ze verandering in aan zouden kunnen brengen is misschien de manier van versturen. Ik heb nooit problemen gehad met play.com. Inderdaad soms een wat langere wachttijd maar dat is het risico als je dingen in het buitenland besteld. Tot nu toe 1x gehad dat iets niet in eerste instantie aankwam, aangegeven en de DVD lag alsnog anderhalve week later op de mat.

Dus als je niet kunt wachten op een game of als je een game meteen wilt spelen koop hem dan in de plaatselijke gameshop of bestel hem bij een webwinkel die kortere levertijden heeft (hier genoeg ervaringen te vinden op het forum).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sandyman538 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:58:
[...]

Ga er maar vanuit dat de game gewoon 3x verzonden is maar dat het ergens in de post vastloopt. Je denkt toch niet dat play.com zelf iemand op een fiets met fietstassen richting Nederland/Belgie stuurt? Hier ligt de fout echt niet bij play.com. Het enige waar ze verandering in aan zouden kunnen brengen is misschien de manier van versturen. Ik heb nooit problemen gehad met play.com. Inderdaad soms een wat langere wachttijd maar dat is het risico als je dingen in het buitenland besteld. Tot nu toe 1x gehad dat iets niet in eerste instantie aankwam, aangegeven en de DVD lag alsnog anderhalve week later op de mat.

Dus als je niet kunt wachten op een game of als je een game meteen wilt spelen koop hem dan in de plaatselijke gameshop of bestel hem bij een webwinkel die kortere levertijden heeft (hier genoeg ervaringen te vinden op het forum).
Makkelijke redenatie, "de fout ligt niet bij play.com". Dat ligt ie namelijk wel, play.com kiest via welke weg ze hun producten versturen en tegen welke kosten. Als blijkt dat dit keer op keer tot problemen leidt dan kunnen ze er ook voor kiezen om naar een andere partij te gaan voor het verzenden.

Ik vind dat mensen hier nogal makkelijk het argument van de prijs de overhand laten hebben op zaken als dit verzenden, terwijl dit ook de keus van de shop. Ik betaal liever iets meer tegen zekere verzending. Ik bestel eigenlijk altijd bij Amazon.co.uk en in de laatste paar maanden zijn dat 4 bestellingen die allemaal correct en binnen een week binnen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

sander- schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:26:
[...]

Makkelijke redenatie, "de fout ligt niet bij play.com". Dat ligt ie namelijk wel, play.com kiest via welke weg ze hun producten versturen en tegen welke kosten. Als blijkt dat dit keer op keer tot problemen leidt dan kunnen ze er ook voor kiezen om naar een andere partij te gaan voor het verzenden.
Misschien de volgende keer mijn verhaal iets beter lezen?
Sandyman538 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:58:
Het enige waar ze verandering in aan zouden kunnen brengen is misschien de manier van versturen.
En waarschijnlijk blijven mensen dus gewoon bij play.com bestellen en nemen ze lange levertijden op de koop toe, en play.com stuurt gewoon extra dvd's op als de 1e niet aankomt, dus op 1 of andere manier zal het nog wel niet zorgen voor veel gemiste inkomsten. Al bestel ik zelf net zoals jij sinds kort altijd bij amazon.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Toch wel ernstig lijkt me (voor Play.com). Mijn SFIV is al sinds de 18e onderweg zoals je al kon lezen een stukje terug. Dat op zich is vervelend maar acceptabel gezien de prijs. Maar gezien het volume van de "klachten" hier en op internet over bestellingen die niet aankomen en hoe "gemakkelijk" ze een nieuwe opsturen lijkt me dit een behoorlijke kostenpost als er een paar ventjes op een post distributiecenter even een kratje play.com leveringen achterover drukt.

Kan je niet ook heel gemakkelijk misbruik maken door toch na levering simpelweg een refund/nieuwe op te laten sturen? Blijft tricky met de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Dit is dan wel geen import, maar ook een kans voor mensen zonder CC o.a. om toch nog wellicht leuke games te scoren ( Wii, Xbox360 en PS3 ) ook al zijn de toptitels niet zo goedkoop vind ik het toch een goede aktie om te beginnen voor een NL Webwinkel:

http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Categorie.aspx?CC=C13

Afbeeldingslocatie: http://static.wehkamp.nl/privatedata/imageblok/928.jpg

Geldt ook voor accessoires, met de lage verzendkosten en verschillende betaalmethoden toch interessant.
Hoorde het per toeval op de autoradio onderweg naar huis..

[ Voor 10% gewijzigd door Yippie op 05-03-2009 01:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKuup
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09-2024
Goeie actie? Killzone afgeprijsd van 88.99 (!!!!) naar 64.99.... dat noem ik geen actie maar oplichterij. MediaMarkt praktijken. Zelfs bij Dimensionplus kun je Killzone voor 64.99 krijgen, en dat is niet eens een webshop.

[ Voor 12% gewijzigd door DaKuup op 05-03-2009 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:53

Wildfire

Joy to the world!

Tsja, Play.com is qua levertijden nogal lastig ja. Maar goed, ze zijn dan ook vaak veel goedkoper en dat is dus de afweging die je maakt.

Zo heb ik afgelopen week de 7 slimeline DVD seizoenboxen van Star Trek: Deep Space Nine besteld. Dat zijn dus 7 individuele zendingen... ik ben benieuw hoe dat gaat verlopen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

-d-

ruudonline schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:44:
[...]

Welke methode gebruiken TheHut en Play.com dan? Momenteel is SF4 nog niet binnen. Morgen is het 14 dagen geleden dat het spel verzonden zou zijn. Toch zag ik zojuist bij de leveringsvoorwaarden van play.com dat een tijd van 3-5 werkdagen alleen voor de UK geldt. Voor andere europese landen is het 7-10 dagen (staat niet bij dat het om werkdagen gaat). Maar goed, dan is het nog te laat.

Mijn ervaring met gamehubs is vele malen beter in ieder geval, terwijl die bestellingen van veel verder moeten komen! Blijft vreemd.
Methode is het niet - maar TheHut, Play.com en HMV.com versturen vanaf Jersey - dat duurt vaak lang naar Nederland (terwijl Belgie en Luxemburg weer een stuk sneller de orders krijgen).

Base/BlahDVD/dvd.co.uk versturen vanaf Zwitsterland, en Amazon UK vanaf UK mainland - dit gaat wel weer snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

-d- schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:30:
[...]

Methode is het niet - maar TheHut, Play.com en HMV.com versturen vanaf Jersey - dat duurt vaak lang naar Nederland (terwijl Belgie en Luxemburg weer een stuk sneller de orders krijgen).

Base/BlahDVD/dvd.co.uk versturen vanaf Zwitsterland, en Amazon UK vanaf UK mainland - dit gaat wel weer snel.
cdwow komt ook via zwitserland

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
Vandaag Kill Zone 2 binnen van play.com!

25-02 verstuurd
5-05 binnen

8 dagen onderweg, ik ben tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
  • Laatst online: 06-09 12:17
Opgeduveld schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:07:

25-02 verstuurd
5-05 binnen

WAAAAT. Ik keek net in de brievenbus en wederom moeten constateren dat Killzone 2 er niet ligt. Begon te schelden, waarop iemand opeens zei Alles goed? hehehe stond maat van me bij de deur. Had ik ff niet in de gaten. Hmm. Hopelijk komt hij morgen of uiterlijk zaterdag binnen zodat ik in het weekend nog ff kan schieten. Verder.. tja. 39 euro inc verzending, niet veel, dus heb het er wel voor over. Maar na al die vette verhalen van vrienden begin ik toch wel met de dag meer te balen :) Thats the risc helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Als je bij Play.com besteld heb kan je nog wel 1-2 weken wachten, daar ga ik althans van uit.

18-2 SFIV verstuurd, nu 16 dagen later nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:05

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Bij mij SF4 18 februari verzonden, vandaag binnen (PLAY)
Sega Megadrive Collection afgelopen zaterdag besteld bij DVD.CO.UK, vandaag binnen ^_^
Vorige keer dat ik bij dvd.co.uk bestelde waren ze ook snel; Op een donderdag avond besteld, maandag daarop binnen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheHut :N Wat een teleurstelling zeg. SF4/KZ2 nog steeds niet binnen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:25:
TheHut :N Wat een teleurstelling zeg. SF4/KZ2 nog steeds niet binnen -O-
Beste Vinneh, ik begrijp dat het frustrerend is als die spellen nog niet binnengekomen zijn, maar het lijkt met niet de bedoeling van dit topic om de andere lezers hiervan om de drie dagen op de hoogte te houden.

Dat is ook niet specifiek voor Vinneh, maar dit soort berichten vervuilt het topic behoorlijk. Misschien heb ik het topic verkeerd begrepen, maar het gaat volgens mij om de vermelding van mooie import aanbiedingen en informatie over hoe lang een levering uiteindelijk geduurd heeft, niet om tussentijdse statusupdates. Het importeren zorgt voor mooie prijsjes, maar daar hoort wel een bepaalde levertijd bij.

[ Voor 6% gewijzigd door Armada op 06-03-2009 11:01 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:55
Opgeduveld schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:07:

25-02 verstuurd
5-05 binnen

Ook ik zit nog steeds te wachten. Ook op 25-02 verstuurd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me too
25-2 verstuurd
nog niets binnen ;(

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
Tja mijne ook 25-2 verstuurd en niet binnen. Heb al mijn hoop op morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
DaKuup schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:25:
Goeie actie? Killzone afgeprijsd van 88.99 (!!!!) naar 64.99.... dat noem ik geen actie maar oplichterij. MediaMarkt praktijken. Zelfs bij Dimensionplus kun je Killzone voor 64.99 krijgen, en dat is niet eens een webshop.
Weet dat het misschien wat misleidend is door de KZ2 banner, maar heb je mijn post wel gelezen ?
Staat toch duidelijk in dat het niet interessant is voor de toptitels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Voor het eerst eens iets bij Amazon.co.uk besteld, ben benieuwd!

Fable II (Xbox 360) £24.79
Empire: Total War - Special Forces Edition (PC) £34.12

Besteld: 05-03-2009
Verzonden: 06-03-2009
Verwacht: 10-03-2009

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 12-09 21:27
Angeloonie schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 20:38:
Voor het eerst eens iets bij Amazon.co.uk besteld, ben benieuwd!

Fable II (Xbox 360) £24.79
Empire: Total War - Special Forces Edition (PC) £34.12

Besteld: 05-03-2009
Verzonden: 06-03-2009
Verwacht: 10-03-2009
Ik denk dat je hem de 9e in huis hebt.. Bij mij is het nog niet meer dan 2 dagen geweest.. Amazon is echt helemaal geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Wow, zowaar KZ2 binnen van Play.com 25-2 verstuurd. Alleen SFIV 18-2 verstuurd heb ik nog niet :D

Naja, heb wat te doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

VesNL schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:47:
Na een paar bestellingen er verschillende online shops dacht ik eraan om een soort 'review' te maken.

Amazon UK

Internationaal bedrijf die soms leuke aanbiedingen heeft....
Toevoeging over de verzendkosten: hou in de gaten waar het spel vandaan komt. Als het van Amazon.eu komt, of van een reseller. Per leverend bedrijf worden er namelijk verzendkosten in rekening gebracht. Dus als je 3 spellen besteld en alle 3 komen ze van een ander bedrijf, heb je een relatief dure bestelling.

De verzendkosten worden pas op het laatste moment zichtbaar gemaakt voordat je definitief de bestelling plaatst.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Armada schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:58:
[...]

Beste Vinneh, ik begrijp dat het frustrerend is als die spellen nog niet binnengekomen zijn, maar het lijkt met niet de bedoeling van dit topic om de andere lezers hiervan om de drie dagen op de hoogte te houden.

Dat is ook niet specifiek voor Vinneh, maar dit soort berichten vervuilt het topic behoorlijk. Misschien heb ik het topic verkeerd begrepen, maar het gaat volgens mij om de vermelding van mooie import aanbiedingen en informatie over hoe lang een levering uiteindelijk geduurd heeft, niet om tussentijdse statusupdates. Het importeren zorgt voor mooie prijsjes, maar daar hoort wel een bepaalde levertijd bij.
Goede post, volledig mee eens. Beetje jammer dat de 3 daaropvolgende posts allemaal gaan over het feit dat mensen een game nog steeds niet binnen hebben... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
ps3 headset bij mymemory.co.uk

26-2 ('s avonds besteld)
27-2 verzonden
6-3 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
Bij deze:

SF4 besteld bij Play.com

Besteld: 18-02-2009
Verzonden: 20-02-2009
Bezorgd: 07-03-2009

Dit was mijn eerste bestelling bij Play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:55
bennekommer schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 20:09:
Tja mijne ook 25-2 verstuurd en niet binnen. Heb al mijn hoop op morgen.
ik niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikk ook niet meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bedankt jongens, voor deze nuttige info _/-\o_ _/-\o_ d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
Ik vindt het wel nuttig :) Kwil van iedereen weten wanneer die gene KZ binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Street Fighter 4

Play

Besteld: 02-02-2009 (Pre-order)
Verzonden: 18-02-2009
Bezorgd: 07-03-2009

Extra info: het pakketje is via DHL Global Mail en Mail Handling International (Selektmail). Vreemd, want alle spellen werden geoon via TNT bezorgd en de iets grotere door TNT of DHL/SelektMail/Vracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 Official Wireless: Headset Boxed

http://www.mymemory.co.uk

Order date: 26-02-2009
Dispatched: 27-02-2009
Received: 07-03-2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:58:
[...]

Uit de OP:
Dit topic is gaat over het importeren van games, hier kun je informatie vinden over het importeren. Er kan gediscussieerd worden over levertijden, verzending, douane kosten etc. Je kunt hier verschillende webshops bespreken met zowel de voor als nadelen. Ook kun je elkaar hier wijzen op aanbiedingen en andere handige tips.
Ik heb een game geimporteerd en het nog niet binnen. Er zijn nog anderen die dezelfde games ook bij thehut hebben besteld.
Ik vind het handig om te weten of anderen het spel inmiddels wel al hebben ontvangen. Dit lijkt me daarvoor het juiste topic, als jij het vervelend vind om te lezen dan is dat jammer, ik lees ook zo vaak dingen die ik niet wil weten maar daar doe je niks aan in uitgebreidere topics zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Voor de mensen die een headset willen:

http://www.play.com/Games...dset/Product.html?cur=258

Nu out of stock, maar €23.49 is wel erg nice, even wachten dan maar. Heb er zelf 2 besteld toen ze nog wel in stock waren, als het goed is krijg ik ze deze week binnen. Had ook nog PoP en Shawshank Redemption besteld (op zondagavond) vrijdag kwam PoP al binnen. Erg nice :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'K heb er ook twee van die headsets laten overkomen. Eerst stonden ze een dag aan €23.49 euro, de dag erop aan €70 8)7
Nu staan ze terug twee dagen op €23.49 en zijn ze direct uitverkocht. Hmmm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
Over die headset, uitverkocht of niet:

Thank you for your order.
We hope you enjoy your purchases and come back again soon

Keb hier een goedkoop Jabra geval liggen. vindt het maar een onding. 23 euro is een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
iemand ervaring met chipsworld.co.uk ?

unreal tournament 3 voor 11 pond inclusief verzenden: http://www.chipsworld.co.uk/chipsworld/9941847.product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
El_V schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:54:
iemand ervaring met chipsworld.co.uk ?

unreal tournament 3 voor 11 pond inclusief verzenden: http://www.chipsworld.co.uk/chipsworld/9941847.product
Blahdvd.com heeft hem ook voor 14 pond inclusief, meestal in 3 tot 4 werkdagen bezorgt.
Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.