Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijdag 13 maart bij amazon.co.uk LOTRO Mines of Moria besteld, en woensdag 18 maart binnen! geweldig gewoon! Nu nog ff de LOTR dvd extended box set bestellen (17 pond) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Mocht je geinteresseerd zijn in 10% korting bij Gamehubs, deze werkt goed :) Wel eerst naar je winkelwagentje gaan en de coupon invullen. Vanuit de mainpage werkt het coupon veldje niet.

Couponcode: GHCMS10

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
nudie schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:49:
Ik weet dat niemand hier in principe op zit te wachten (weer een "update"). Maar heb SFIV nog niet binnen van Play.com (18e verstuurd). Duurt nu al volle maand dus.. ga nu dat refund formuliertje invullen en opsturen, joepie..
Ik vind play.com echt langzaam/slecht met verzenden, je kan beter bij een andere webshop bestellen.
playasia ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Volgende lichting van Amazon UK weer binnen:

Face Breaker GBP 12.30
Fight Night GBP 19.04
Kill Zone2 GBP 36.21
Earth Bluray GBP 13.95
Dinsdag 17 Mrt besteld en betaald
Donderdag 19 Mrt geleverd

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zondagavond 15 maart GTA:IV besteld op Shopto.net, woensdag 18 maart briefje in de bus.

Eigenlijk is het best wel irritant dat Shopto altijd aangetekend opstuurt, ik ben nooit thuis (en naar mn werk sturen heeft ook niet zoveel zin want ben niet elke dag op kantoor) dus moet ik altijd een dag later naar het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Persona 4 op 18 maart besteld bij blahdvd.com
19 maart verzonden
21 maart ontvangen

SFIV is na een maand nog niet gearriveerd dus gaat TheHut.com me per post (!) een formulier sturen zodat er een onderzoek kan worden gepleegd. Het duurt volgens mij nog weken voordat ik dat spel (of anders mijn geld) binnenkrijg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ace schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:49:
Zondagavond 15 maart GTA:IV besteld op Shopto.net, woensdag 18 maart briefje in de bus.

Eigenlijk is het best wel irritant dat Shopto altijd aangetekend opstuurt, ik ben nooit thuis (en naar mn werk sturen heeft ook niet zoveel zin want ben niet elke dag op kantoor) dus moet ik altijd een dag later naar het postkantoor.
Inderdaad, en ook vervelend dat die aangetekende dingen niet op zaterdag worden bezorgd... Zou veel fijner zijn als ze het gewoon in de bus gooien.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ace schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:49:

Ik laat het op m'n werk leveren en dan accepteert een collega of de receptie het wel. :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Nitai schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 22:28:
[...]

Ik laat het op m'n werk leveren en dan accepteert een collega of de receptie het wel. :)
Ja maar dan moet ik alsnog naar kantoor rijden, wat meestal pas een dag later kan. Postkantoor is dan dichterbij :)

GTA:IV Lost and the Damned code besteld bij Gamehubs.com, maar ze mailen geen codes door in het weekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

heb voor de eerste keer 2 PS3 games bij de 3 bezige mannen via ebay besteld na de goede verhalen alhier en elders...Dus niet! 2 games (tegen een hele mooie prijs dat wel..Killzone 2 en HAWX ieder voor 59,90 dollar ) maar wel 2 maal bijna 16 dollar aan verzend kosten betalen! meerdere malen mail gestuurd en geen reactie gekregen. Uiteindelijk omdat ik dus een slecht feedback heb achtergelaten 6 dollar teruggekregen wanneer ik mijn feedback zou gaan aanpassen (wat ik gedaan heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
jefjef schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:31:
heb voor de eerste keer 2 PS3 games bij de 3 bezige mannen via ebay besteld na de goede verhalen alhier en elders...Dus niet! 2 games (tegen een hele mooie prijs dat wel..Killzone 2 en HAWX ieder voor 59,90 dollar ) maar wel 2 maal bijna 16 dollar aan verzend kosten betalen! meerdere malen mail gestuurd en geen reactie gekregen. Uiteindelijk omdat ik dus een slecht feedback heb achtergelaten 6 dollar teruggekregen wanneer ik mijn feedback zou gaan aanpassen (wat ik gedaan heb)
Je was goedkoper uitgeweest door het spel bij videogamesplus.ca of in de UK te bestellen... :? Waarom heb je dat niet gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Je kan van tevoren zien dat de verzendkosten idd nogal hoog zijn. Ik heb ook wel eens gekeken bij ebay-verkopers en de webwinkels bleken elke keer goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Bij Ebay staan over het algemeen de verzendkosten toch gewoon netjes gemeld? Moet je inderdaad wel even goed op letten want dat kan een deal best wel onaantrekkelijk maken.

Kent iemand goede ebay game verkopers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheHut geemailed: na ruim 30 dagen SF4 nog steeds niet binnen, woensdag kan ik de volgende email sturen, dan is het 30 dagen geleden dat KZ2 verstuurd zou zijn. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
nieuwe sales bij play.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Gewoon even goed opletten, Ebay heeft best goedkope deals!

en die verzendkosten zijn idd belachelijk hoog, meeste rekenen naar NL rond de 3euro

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:34
Jij past je feedback aan voor zes luttele dollar? Beetje zwak als je het mij vraagt. Dat is gewoon afpersing en jij laat je doen. Mag ik even vragen waarom? Je bespaart andere mensen een hoop problemen met negatieve feedbacks en bovendien vind ik het not-done van een bedrijf om mensen om te kopen om de feedback aan te passen, ik weet zelfs niet in hoeverre dat legaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Het is geen afpersing, klant heeft iets gemeld, en dat in zijn feedback verwerkt.
Verkoper geeft klant gelijk, en wil tegemoet komen, maar stelt voorwaarde dat de ( dan inmiddels onterechte ) feedback wordt aangepast.

In dit specifieke geval, wordt het duidelijk aangegeven dat de verzendkosten voor elke aangekocht product extra zijn ( vaak verkapte manier van inkomsten maar dat terzijde ). Kwestie van goed lezen, niet mee eens, dan niet kopen.

Slechte feedback achterlaten om die reden, is al helemaal uit den boze, net als een verkoper vraagt om een wijziging.

Heb je een probleem, meldt dit, probeer er uit te komen, en open anders in het geval eBay een geschil.
Pas dan feedback achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:56:
TheHut geemailed: na ruim 30 dagen SF4 nog steeds niet binnen, woensdag kan ik de volgende email sturen, dan is het 30 dagen geleden dat KZ2 verstuurd zou zijn. -O-
Zelfde hier maar dan bij play.com voor SF4 en Resistance 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nikolas schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:47:
[...]

Jij past je feedback aan voor zes luttele dollar? Beetje zwak als je het mij vraagt. Dat is gewoon afpersing en jij laat je doen. Mag ik even vragen waarom? Je bespaart andere mensen een hoop problemen met negatieve feedbacks en bovendien vind ik het not-done van een bedrijf om mensen om te kopen om de feedback aan te passen, ik weet zelfs niet in hoeverre dat legaal is?
Ik denk dat hij gewoon gelijk had. Hij zou korting moeten krijgen als hij twee games gelijktijdig laat versturen, maar hij heeft twee keer de volledige verzendkosten betaald. Daarna gaat hij mailen maar krijgt hij geen antwoord. Dan blijft alleen een negatieve feedback over om iets gedaan te krijgen. En dat was zo te zien succesvol.
McVirusS schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:39:
Bij Ebay staan over het algemeen de verzendkosten toch gewoon netjes gemeld? Moet je inderdaad wel even goed op letten want dat kan een deal best wel onaantrekkelijk maken.

Kent iemand goede ebay game verkopers?
Er zijn een aantal goede ebay-verkopers (3busymen, biz-com bijv) maar op dit moment is het niet lonend om nieuwe games op Ebay te kopen. De verzendkosten zijn daarvoor te hoog (en dat zijn ze omdat de verkopers die gebruiken om de provisie voor ebay zelf te vedisconteren). Ik zou Ebay alleen gebruiken voor moeilijk verkrijgbare of 2e hands games. Voor de rest zou ik het op videogamesplus.ca, gamehubs.com en de bekende Britse online winkels houden. Vergelijk de prijzen en bestel bij de goedkoopste (afgezien van play.com en thehut.com want die zijn niet te vertrouwen qua verzendtijden)

[ Voor 35% gewijzigd door ymmv op 23-03-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:56:
Wat ik me altijd afvraag: wat is hier nou precies aan de hand? Het is nl niet het geval dat een enkel pakje toevallig zoek raakt maar werkelijk alle bestellingen van hetzelfde artikel uit dezelfde periode. En dan nog niet eens van 1 enkele leverancier maar van meerdere. Het kan toch geen toeval zijn dat zo veel (alle?) SF4-bestellingen bij zowel TheHut als Play zoek raken? Hoe regelen dit soort bedrijven hun verzendingen? Ligt alles nog steeds in een magazijn op Jersey? Liggen die pakketjes in een magazijn van Selektvracht stof te vergaren tot er iemand naar kijkt? Of hebben zowel TheHut als Play alle klanten belazerd door zogenaamd pakjes te versturen terwijl ze in werkelijkheid helemaal niks hebben verstuurd, oftewel een makkelijke methode om wel het geld te innnen (met rente) maar pas na anderhalve maand te hoeven leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

ymmv schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:33:
[...]

Je was goedkoper uitgeweest door het spel bij videogamesplus.ca of in de UK te bestellen... :? Waarom heb je dat niet gedaan?
Tja.. een wijze les voor de volgende keer. een ieder die bij de 3 busymen kocht was nogal vol lof over hen dus vandaar. De volgende zeker in Canada gaan kijken. Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Yippie schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:25:
Het is geen afpersing, klant heeft iets gemeld, en dat in zijn feedback verwerkt.
Verkoper geeft klant gelijk, en wil tegemoet komen, maar stelt voorwaarde dat de ( dan inmiddels onterechte ) feedback wordt aangepast.

In dit specifieke geval, wordt het duidelijk aangegeven dat de verzendkosten voor elke aangekocht product extra zijn ( vaak verkapte manier van inkomsten maar dat terzijde ). Kwestie van goed lezen, niet mee eens, dan niet kopen.

Slechte feedback achterlaten om die reden, is al helemaal uit den boze, net als een verkoper vraagt om een wijziging.

Heb je een probleem, meldt dit, probeer er uit te komen, en open anders in het geval eBay een geschil.
Pas dan feedback achterlaten.
Klopt, te snel over alles heen gelezen en gekocht en dus gecommit aan de deal.. :( :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Het siert je wel om het ruiterlijk toe te geven.
Zie het als een wijze les, en probeer ervan te leren.

Als je heel erg pech hebt ( verkoper is gevestigd buiten de EU ) pikt de douane je pakje eruit, en dan mag je invoerrechten + 19% BTW betalen over de aanschafprijs incl invoerrechten en verz kosten.

Internet winkelen kan leuk zijn, maar let goed op de spelregels ( mbt bijkomende kosten, verzendkosten, opslag voor buitenlandse valuta etc )

Koop bij de wat bekendere ketens, en niet bij iets waar je alleen maar een internet nickname hebt.
Een echte winkel heeft een about us / contact us / visit us sectie die makkelijk na te trekken zijn.
Aangezien ze ook je persoonlijke gegevens hebben, wil je ook wel dat de betaling over een beveiligde link etc gaat.

Een aanrader is bijv Amazon.co.uk, daar zie je totaalprijs inclusief alles voordat je de laatste stap zet.
Nadeel is wel dat je een CC nodig hebt.

Heb je alleen PayPal bijv, dan kan je bij CDWow.nl en MyMemory.co.uk terecht.
Prijzen daar zijn wel minder gunstig, maar je hebt weer geen verzkosten en of andere bijkomende kosten.

UK is EU dus geen invoerrechten ( wel BTW, maar wordt automatisch berekend ) , waardoor je per saldo weinig tot niks goedkoper uit bent nu. Wel had je via Amazon 100% je pakje sneller binnen gehad dan nu.

[ Voor 18% gewijzigd door Yippie op 24-03-2009 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:19

JinZa

Your life is digital..

ymmv schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:07:
[...]

Wat ik me altijd afvraag: wat is hier nou precies aan de hand? Het is nl niet het geval dat een enkel pakje toevallig zoek raakt maar werkelijk alle bestellingen van hetzelfde artikel uit dezelfde periode. En dan nog niet eens van 1 enkele leverancier maar van meerdere. Het kan toch geen toeval zijn dat zo veel (alle?) SF4-bestellingen bij zowel TheHut als Play zoek raken? Hoe regelen dit soort bedrijven hun verzendingen? Ligt alles nog steeds in een magazijn op Jersey? Liggen die pakketjes in een magazijn van Selektvracht stof te vergaren tot er iemand naar kijkt? Of hebben zowel TheHut als Play alle klanten belazerd door zogenaamd pakjes te versturen terwijl ze in werkelijkheid helemaal niks hebben verstuurd, oftewel een makkelijke methode om wel het geld te innnen (met rente) maar pas na anderhalve maand te hoeven leveren?
Mijn idee is dat ze deze pre-orders via een andere partij hebben laten lopen (aangezien de verzendwijze bij mij ook anders was dan reguliere budget titels) en dat daardoor iets mis is gegaan. Het duurt meestal wel wat langer maar ik heb tot nu toe alles ontvangen wat ik besteld heb bij TheHut.

I don't have a solution but I admire the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:07:
[...]
Of hebben zowel TheHut als Play alle klanten belazerd door zogenaamd pakjes te versturen terwijl ze in werkelijkheid helemaal niks hebben verstuurd, oftewel een makkelijke methode om wel het geld te innnen (met rente) maar pas na anderhalve maand te hoeven leveren?
Dat was nou ook waar ik aan zat te denken: of dat ze te weinig voorraad hadden maar toch doen alsof.
Tegen de tijd dat de 30 dagen voorbij zijn moet je nog wachten op het formulier en daarna zullen er zeker weer een paar weken overheen gaan voordat je eindelijk je item hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

-d-

Zucht, dit soort verhalen slaan werkelijk nergens op. Vraag de gemiddelde Belg/Duitser/Luxemburger/Whatever naar hun ervaringen met Play,TheHut of welke shop in Jersey dan ook en die zijn gewoon tevreden. De postbezorging vanuit Jersey naar NL duurt gewoon achterlijk lang. Dit is nu al zo lang bekend. Als je iets snel wilt hebben, bestel dan van Amazon UK, Base.com, etc maar niet van shops uit Jersey zoals Play.com, TheHut.com en HMV.com

Sinds ik van NL naar Luxemburg ben verhuist (begin dit jaar) krijg ik mijn bestellingen van TheHut en Play meestal binnen een (werk)dag of 4 binnen, in tegenstelling tot vaak 4 weken toen ik nog in NL woonde.

[ Voor 19% gewijzigd door -d- op 24-03-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-d- schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:41:
Zucht, dit soort verhalen slaan werkelijk nergens op. Vraag de gemiddelde Belg/Duitser/Luxemburger/Whatever naar hun ervaringen met Play,TheHut of welke shop in Jersey dan ook en die zijn gewoon tevreden. De postbezorging vanuit Jersey naar NL duurt gewoon achterlijk lang. Dit is nu al zo lang bekend. Als je iets snel wilt hebben, bestel dan van Amazon UK, Base.com, etc maar niet van shops uit Jersey zoals Play.com, TheHut.com en HMV.com

Sinds ik van NL naar Luxemburg ben verhuist (begin dit jaar) krijg ik mijn bestellingen van TheHut en Play meestal binnen een (werk)dag of 4 binnen, in tegenstelling tot vaak 4 weken toen ik nog in NL woonde.
Zucht, dit soort reacties slaan werkelijk nergens op.
Ook al duurt het achterlijk lang om het naar NL te shippen, volgens de site moet dat toch in 30 dagen aangekomen zijn. Dat lukt ze dus niet, klaar.
Aan die zogenaamd goedbedoelde adviezen hebben we nu geen reet, het is toch allang besteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:20:
[...]

Ook al duurt het achterlijk lang om het naar NL te shippen, volgens de site moet dat toch in 30 dagen aangekomen zijn. Dat lukt ze dus niet, klaar.
Aan die zogenaamd goedbedoelde adviezen hebben we nu geen reet, het is toch allang besteld 8)7
Zelfde geld voor dat eeuwige gezeur over levertijden van play.com. :(
Face it, goedkoop importeren & snelle levering gaat niet samen. Wil je gelijk gamen haal het dan lekker hier in de winkel voor 65E of bij de MM voor 55.

Zelf verschillende malen iets besteld bij play.com. leveringen tussen de 4 dagen en 2,5 week. Ja dat weet je.

Dat ze 30 dagen wachten is niet meer dan logisch aangezien zij ook weten dat het lang kan duren voordat iets aankomt. Zou helemaal mooi zijn als je na 10 dagen je geld terug krijgt en na 14 dagen alsnog je game.

Er zijn hier ook meermaals verhalen gepost over mensen die d'r geld terug hadden of een resend en dat ze het pakketje alsnog binnen kregen.

Ik snap dat je baalt dat je na 3 weken nog niet kan gamen. Maar om te zeggen dat ze niets verzonden hebben en alleen rente trekken daar is het imo een iets te grote webshop voor. Die hoeven het echt niet van jou rente te hebben :P

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
HoefMeistert schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:29:

Ik snap dat je baalt dat je na 3 weken nog niet kan gamen. Maar om te zeggen dat ze niets verzonden hebben en alleen rente trekken daar is het imo een iets te grote webshop voor. Die hoeven het echt niet van jou rente te hebben :P
En ook ongefundeerd. Ik denk niet dat je bij Play werkt of anderzins inzage hebt in hun administratie. je wilt goedkoop, je krijgt goedkoop. Met alle hobbels die daarbij horen.

BTW, LBP voor 13 pond (en ik vermoed verzendkosten, alhoewel erbij staat Free delivery, maar weet niet of dat voor heel de wereld geldt) bij Play.com

[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 24-03-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:33
[...]

Face it, goedkoop importeren & snelle levering gaat niet samen. Wil je gelijk gamen haal het dan lekker hier in de winkel voor 65E of bij de MM voor 55.
Inderdaad! Ik bestel regelmatig iets bij bv. play.com en dat komt altijd binnen. Duurt ooit wel 3 weken, maar het is wel lekker goedkoop.

Misschien dat ik zo weer wat ga bestellen met de huidige aanbiedingen... en dan weet ik gewoon dat ik misschien wel 3 weken kan wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

3 weken zeg je? Maak er maar 5 weken van (!)
Het gaat erom dat deze keer het verzenden veel langer duurt dan eerdere bestellingen. (langer dan de 30 dagen die ze ervoor geven). Ik ben absoluut niet de enige die zijn items nog niet binnen heeft. Dat het om precies dezelfde items gaat, geeft te denken. Daarbij is het bekend dat SF4 bijna overal niet meer voorradig is. Dus men gaat zich afvragen waardoor het komt, schijnt een hele normale menselijke reactie te zijn. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:20:
[...]

Ik heb het ook niet over de levertijden -die zijn lang naar NL, dat is een feit-, maar over jullie complottheorien dat Play expres verkeerde voorraadstatus en nepverzendingen doet om rente te ontvangen of om wat voor reden dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
[...]

Face it, goedkoop importeren & snelle levering gaat niet samen.
BlahDVD.com en Amazon.co.uk zijn ook goedkoop en die leveren wel snel. Dus het kan zeker wel :).

Ik heb trouwens Yakuza 2 besteld op 9 maart 2009 (voor een vriend) via Play.com en deze was met ongeveer een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Play.com bestelling

Title: Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 (Platinum)
Price: EURO 12.99

Besteld: 16-03-2009
Verzonden: 17-03-2009
Ontvangen: 23-03-2009

Vind ik redelijk netjes na alle play.com verhalen hier.
Trouwens mijn 1e bestelling bij play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Lijkt dat er weer verbetering inzit bij Play.com. Goed om te horen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
McVirusS schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:11:
Lijkt dat er weer verbetering inzit bij Play.com. Goed om te horen :).
De play.com leveringen verschillen gewoon enorm. Soms heb je het binnen 4 dagen soms is het 3 weken. Dat is altijd de vraag.
Wil toch importeren en sneller zoals al eerder vermeld zijn dan goede opties : blahdvd, amazon.co.uk, videogamesplus.ca.
Laatste bestelling heb ik zelf bij blahdvd gedaan ondanks dat ze niet de goedkoopste waren. Tis maar net hoesnel je wil gamen en wat je er voor over hebt :9

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Ik denk dat het ook tijd wordt hier een topicwarning aan te maken over alle webshops uit Jersey (Play.com,TheHut.com,Zavvi.co.uk,HMV.com komen nu even in me op) en de lange levertijd naar Nederland. Scheelt in ieder geval een hele berg posts hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Condor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:57
Hmmm,

ik doe een poging om wat WII spellen te bestellen bij amazon.co.uk.
Maar krijg telkens de melding dat ik ivm mij geografische ligging niks kan bestellen.

Doe ik nu iets fout of ben ik iets vergeten oid :S....

Edit de melding:
*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) ***

[ Voor 38% gewijzigd door The Condor op 24-03-2009 15:05 ]

Spec`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKuup
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09-2024
Andere reseller kiezen... dan lukt het meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-d- schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:18:
Ik denk dat het ook tijd wordt hier een topicwarning aan te maken over alle webshops uit Jersey (Play.com,TheHut.com,Zavvi.co.uk,HMV.com komen nu even in me op) en de lange levertijd naar Nederland. Scheelt in ieder geval een hele berg posts hier.
Ik denk dat het tijd word dat mensen weer eens de policy doornemen ipv zelf de moderator uit te hangen. :O
Nogmaals deze keer is het abnormaal langer dan de standaard lange levertijd waar jij steeds over doorzaagt. En weer offtopic posts :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik had gehoopt dat ik in dit topic weer veel koopjes tegen zou komen maar het gaat grotendeels over verzendtijden. Ik snap de frustratie bij mensen als je bestelde artikelen niet binnen krijgt en dat je er dan hier over post lijkt me ook wel op zijn plaats. 'Vroegah' toen dit topic nog niet bestond waren er vaak berichten in het PS3 topic over aanbieding hier, snel zijn daar, goede deal bij die en die, maar dat kom ik hier helaas maar heel weinig tegen. Komt het gewoon omdat de aanbiedingen gewoon nu niet zo goed zijn omdat we niet aan het einde van het jaar zitten kerst/sint etc. of worden aanbiedingen ondergesneeuwd?

In het begin werd er gesproken om wat levertijden te inventariseren over verschillende webshops, om op die manier ook de levertijden mee te kunnen nemen in je keuze voor de webshop. Op dit moment is er zoveel data beschikbaar over levertijden dat dit (in ieder geval voor mij) niet echt meer relevant is. De hoofdlijnen staan onderhand ook in de OP.

Voor mij draagt het dan ook helemaal niks bij dat mensen updates blijven geven over SF4 die ze nog niet binnen hebben. Daarop volgend komen de complot story's over verschillende webshops en hun al die niet correcte handelswijze. Voor mij zou het (in dit geval) nieuws zijn als mensen vertellen dat ze onderhand SF4 wel ontvangen hebben. Elke paar dagen een update over het nog steeds niet ontvangen hebben van een bestelling voegt niks toe aan dit topic, daarvoor lees je de OP en kies je een webshop.

Just my 2 cents.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:35:
Ik had gehoopt dat ik in dit topic weer veel koopjes tegen zou komen maar het gaat grotendeels over verzendtijden. Ik snap de frustratie bij mensen als je bestelde artikelen niet binnen krijgt en dat je er dan hier over post lijkt me ook wel op zijn plaats. 'Vroegah' toen dit topic nog niet bestond waren er vaak berichten in het PS3 topic over aanbieding hier, snel zijn daar, goede deal bij die en die, maar dat kom ik hier helaas maar heel weinig tegen. Komt het gewoon omdat de aanbiedingen gewoon nu niet zo goed zijn omdat we niet aan het einde van het jaar zitten kerst/sint etc. of worden aanbiedingen ondergesneeuwd?

In het begin werd er gesproken om wat levertijden te inventariseren over verschillende webshops, om op die manier ook de levertijden mee te kunnen nemen in je keuze voor de webshop. Op dit moment is er zoveel data beschikbaar over levertijden dat dit (in ieder geval voor mij) niet echt meer relevant is. De hoofdlijnen staan onderhand ook in de OP.

Voor mij draagt het dan ook helemaal niks bij dat mensen updates blijven geven over SF4 die ze nog niet binnen hebben. Daarop volgend komen de complot story's over verschillende webshops en hun al die niet correcte handelswijze. Voor mij zou het (in dit geval) nieuws zijn als mensen vertellen dat ze onderhand SF4 wel ontvangen hebben. Elke paar dagen een update over het nog steeds niet ontvangen hebben van een bestelling voegt niks toe aan dit topic, daarvoor lees je de OP en kies je een webshop.

Just my 2 cents.
Als iedereen dit soort reacties gaat geven dan krijg je inderdaad dat het lijkt alsof er om de paar dagen verslag wordt gegeven. Echter komen er steeds weer dit soort domme offtopic reacties waardoor het wordt uitgerekt. Als nou alleen de mensen die ook last van die levertijden hebben erop reageert en de rest gaat lekker op zoek naar koopjes en reageert er niet op als een wannabe mod dan wordt het nog wat. Dit is het games import topic, daar hoort ook levertijden ed. tussen.
Niet als je alleen maar gaat zitten zeveren over 2 users die om de 5 dagen iets over levertijden roepen. Waardoor je zelf nog minder nuttige posts plaatst dan de users waar je zo over zeurt. 8)7
En nou weer ontopic: games import :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Sandyman538 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:35:
Dit is ook specifiek het import-topic, dus krijg je reacties die puur gaan over het kopen van games in het buitenland en de bijbehorende perikelen. Misschien moet iemand het topic hernoemen naar "Het Games Import en koopjes topic". Of anders zouden we de koopjes in het algemene PS3-topic weer moeten (mogen?) vermelden. Of anders een apart koopjes-topic.

Ik heb een tijdje lang regelmatig koopjes vermeld in het algemene PS3-topic maar ik ben er mee opgehouden omdat je altijd gezeur met overijverige moderators op tweakers.net krijgt. Daarna had ik er geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
ymmv schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 07:01:
[...]

Dit is ook specifiek het import-topic, dus krijg je reacties die puur gaan over het kopen van games in het buitenland en de bijbehorende perikelen. Misschien moet iemand het topic hernoemen naar "Het Games Import en koopjes topic". Of anders zouden we de koopjes in het algemene PS3-topic weer moeten (mogen?) vermelden. Of anders een apart koopjes-topic.

Ik heb een tijdje lang regelmatig koopjes vermeld in het algemene PS3-topic maar ik ben er mee opgehouden omdat je altijd gezeur met overijverige moderators op tweakers.net krijgt. Daarna had ik er geen zin meer in.
Ik kan het erg waarderen als je dan je gevonden koopjes hier plaatst. Scheelt mij soms erg veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

En ik dacht dat dat ook de reden was dat dit topic gestart was, aangezien er steeds in het PS3 topic commentaar kwam op koopjes (waar ik veel aan gehad heb). Dus ik had gehoopt hier veel koopjes tegen te komen. Hoe je games moet importeren en bij welke webwinkel je gaat kopen kun je onderhand wel af laten hangen van de goede OP.
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 06:53:
Als iedereen dit soort reacties gaat geven dan krijg je inderdaad dat het lijkt alsof er om de paar dagen verslag wordt gegeven. Echter komen er steeds weer dit soort domme offtopic reacties waardoor het wordt uitgerekt. Als nou alleen de mensen die ook last van die levertijden hebben erop reageert en de rest gaat lekker op zoek naar koopjes en reageert er niet op als een wannabe mod dan wordt het nog wat. Dit is het games import topic, daar hoort ook levertijden ed. tussen.
Niet als je alleen maar gaat zitten zeveren over 2 users die om de 5 dagen iets over levertijden roepen. Waardoor je zelf nog minder nuttige posts plaatst dan de users waar je zo over zeurt. 8)7
En nou weer ontopic: games import :O
Jij vindt het irritant als mensen laten horen dat ze het totaal niet interessant vinden om steeds updates te horen over games die nog niet binnen zijn, ik vind het irritant dat ik elke paar dagen een update krijg over een game die er nog steeds niet is. Ik ben geen wannabe mod, ik vroeg me gewoon af waar dit topic voor bedoelt is. Als je mijn posts niet nuttig vindt dan lees je ze toch niet. :?

Iedereen mag hier zijn mening posten, ik hoop dat er wat meer koopjes voorbij komen, zodat dit topic nog enig bestaansrecht heeft i.p.v. een plaats waar je om de paar dagen je frustratie's kunt spuien omdat je game nog niet binnen is.

[ Voor 52% gewijzigd door Sandyman538 op 25-03-2009 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:11:
[...]
Als je mijn posts niet nuttig vindt dan lees je ze toch niet. :?
Amen, lees jij dan ook over de posts heen die over levertijden gaan? Dan hadden we deze discussie niet eens gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 07:01:Dit is ook specifiek het import-topic, dus krijg je reacties die puur gaan over het kopen van games in het buitenland en de bijbehorende perikelen. Misschien moet iemand het topic hernoemen naar "Het Games Import en koopjes topic". Of anders zouden we de koopjes in het algemene PS3-topic weer moeten (mogen?) vermelden. Of anders een apart koopjes-topic.

Ik mis jou koopjes! En vele members met mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Ok, laten we weer koopjes gaan plaatsen:

PSP
Resistance Retribution (Collector's Edition) 23,49 euro bij Play.com
Killzone: Liberation - 12,99 euro

PS3
Metal Gear Solid 4 - 23,49 euro bij Play.com!!
Half Life Orange Box - 19,49 euro bij Play.com

Mooi dat Metal Gear Solid nu ook Platinum is gegaan, strakke prijs hoor.

Mijn inziens zijn de verzendtijden ook best interessant. Zou mooi zijn als daar iets geautomatiseerds voor kwam zodat er duidelijker overzicht is.

[ Voor 9% gewijzigd door McVirusS op 25-03-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Guitar Hero Metallica is nu te importeren van Play Asia en Gamehubs :) Voor Xbox 360 en PS3, regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dus ik stuur een email dat ik een item nog niet ontvangen heb. Gaan ze een formulier opsturen die ik dan in moet vullen. Opsturen nog wel, gaan daar dan ook 30 dagen overheen voordat ik dat formulier heb? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Dit is echt ongelofelijk snel!

Street Fighter IV
Game.co.uk
22-03 besteld
23-03 verzonden
25-03 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook weer een snelle levering bij amazon.co.uk

Battlefield Bad Company

22-03 besteld
23-02 verzonden
25-03 ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PS2:
Persona 4: 13 euro bij Play.com

PS3:
Disgaea 3: 25 pond (excl verzending) bij game.co.uk
Gioteck Real Triggers: 2 pond bij blahdvd.com
Bioshock: 19 pond bij blahdvd.com
Dead Space: 19 pond bij blahdvd.com

Wii:
No More Heroes: 10 pond (excl verzending) bij Game.co.uk

[ Voor 48% gewijzigd door ymmv op 25-03-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Koopjes van Ymmv _/-\o_

Die van dead space is erg mooi :) wel vreemd dat ze m onder role-playing zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Wii:
No More Heroes: 5 pond (excl verzending) bij hmv.com
Tomb Raider Underworld: 8 pond (excl verzending) bij hmv.com

PS3:
Lair: 8 pond (excl verzending) bij hmv.com

[ Voor 50% gewijzigd door ymmv op 25-03-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip spam*

[ Voor 96% gewijzigd door Rukapul op 01-04-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
inmiddels alweer een 4 maanden happy met mijn amazon ps3, was echt een goeie deal in december
maar raak nu langzaam door mijn games heen en ben weer aan het snuffelen en de aanbiedingen zien er goed uit !
welke game-review sites raden jullie aan om eens doorheen te kijken? snap dat het allemaal persoonlijk is maar vind het toch wel prettig om er ff iets van te lezen eerst
thnx

[ Voor 8% gewijzigd door F350-maniac op 27-03-2009 07:57 ]

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Ik gebruik zelf altijd Metacritic.com, verzamelt reviews van een hele berg reviewsites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Ik kan de naam van het topic niet wijzigen, ik zal eens kijken of ik dat aan een mod kan vragen.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
F350-maniac schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 07:51:
inmiddels alweer een 4 maanden happy met mijn amazon ps3, was echt een goeie deal in december
maar raak nu langzaam door mijn games heen en ben weer aan het snuffelen en de aanbiedingen zien er goed uit !
welke game-review sites raden jullie aan om eens doorheen te kijken? snap dat het allemaal persoonlijk is maar vind het toch wel prettig om er ff iets van te lezen eerst
thnx
Gamespot.com heeft meestal wel redelijke reviews, vooral video reviews zijn cool/handig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Ik gebruik alleen metacritic.com om een idee te geven van de kwaliteiten/waarde van een spel. Vervolgens gebruik ik gametrailers.com voor de video review.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer wat aanbiedingen op yourgamezone.nl
*knip spam*

[ Voor 68% gewijzigd door Rukapul op 01-04-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 14:25:
Ok dus ik stuur een email dat ik een item nog niet ontvangen heb. Gaan ze een formulier opsturen die ik dan in moet vullen. Opsturen nog wel, gaan daar dan ook 30 dagen overheen voordat ik dat formulier heb? :')
Ik zit nu alweer een week te wachten op het formulier om aan te geven dat ik al vijf weken wacht op SFIV...
:| :/ ;(

Dit is mijn allerlaatste bestelling bij thehut.com. Dit is belachelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 27-03-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 19:39:
[...]

Ik zit nu alweer een week te wachten op het formulier om aan te geven dat ik al vijf weken wacht op SFIV...

ja dat duurt wel lang ja |:( erg vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 19:29:
weer wat aanbiedingen op yourgamezone.nl
Ze hebben Wanted Weapons of fate al voor 49 euro op PS3 en X360, hier in nl nog niet uit!
Street fighter IV ook voor 49 euro! Niet gek voor een nederlandse site, maar ze zullen wel importeren denk ik ;)
is niet goedkoper dan andere NL winkels/ websites. Je kan Street Fighter 4 bij digitala en castlegames ook voor dezelfde prijs halen.

Als je echt goede prijs wilt hebben is amazon.co.uk of blahdvd nog steeds de beste. En de levertijd is ook maar 2 a 3 dagen. Street Fighter 4 kost bij daar 28 pond omgerekend 31 euro ongeveer.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:42
Enkele weken geleden Killzone 2 bij play.com besteld voor 38,99 euro was toen binnen een week binnen wat erg netjes is meestal duurt het langer.

Vandaag voor €17 incl verzendkosten bij videogamesplus.ca de game Viking: Battle for Asgard besteld want ik was nog op zoek naar een redelijke hack&slash en voor die prijs is het de moeite waard om te kijken of het wat is. Ze hadden nog wel wat meer spellen voor €12,51 zoals bijvoorbeeld Burnout Paradise Greatest Hits en Half-Life 2 Orange Box. Voor de games die €12,51 kosten moet je in de bargain bin kijken op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

[...]

Is de game al verzonden of krijg je elke keer mail dat ze 'm nog niet op voorraad hebben? Dat laatste was bij mij het geval en ik heb 'm gecancelled. Na de bevestiging daarvan meteen besteld bij game.co.uk en 3dagen later had ik 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik kreeg gisteren de brief in huis, was 25ste verzonden. Raar dat het dan ineens wél kan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 02:14:
[...]

Is de game al verzonden of krijg je elke keer mail dat ze 'm nog niet op voorraad hebben? Dat laatste was bij mij het geval en ik heb 'm gecancelled. Na de bevestiging daarvan meteen besteld bij game.co.uk en 3dagen later had ik 'm.
Nope. Het spel is op 19 feb verstuurd. Ik heb wel vaker bij thehut.com besteld en het kan voorkomen dat goedkope items niet op voorraad zijn en een onbekende levertijd hebben (meestal 2-4 weken, wat in de praktijk vaak niet eens gehaald). Dit is de eerste keer dat een item zoek raakte en dus mijn eerste ervaring met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Besteld bij Videogamesplus.ca:

DS3 Controller
22-03 Besteld (zondag)
23-03 Verzonden
28-03 Ontvangen

Killzone 2
23-03 Besteld
24-03 Verzonden
28-03 Ontvangen

Wel apart dat ze allebei op een andere dag zijn verzonden, maar ze tegelijk in de brievenbus belanden.
Maar mij hoor je niet klagen :D

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Killzone en Resident Evil 4 besteld bij Gamehubs op Dinsdagavond
En ontvangen op Vrijdagmiddag.

Dat ging echt rete-snel :D
Hier ga ik zeker vaker bestellen.
Het kan ook nog mooi makkelijk met paypal :D

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb refund gevraagd bij thehut. Gisteren (28ste) Kz2 en SF4 besteld bij amazon.co.uk.
Zal de 30ste verzonden worden dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Niet echt import maar toch wel erg mooie prijs waar je 'm import niet voor kan krijgen denk ik:

Call Of Duty 5: World At War (PS3) voor 29 euro (ex. verzenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen import, maar wel ook een mooie prijs:
Intertoys - Little Big Planet - PS3 - €19,99 (Alleen geldig op vrijdag 3 april.)
http://www.intertoys.nl/e...refront/EN/Product/554284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:08:
X360 PES 2009 33,- yourgamezone.nl
PS3 Stormrise 45,- yourgamezone.nl
PS3 GRID 33,- yourgamezone.nl
PS3 Socom + Headset 49,99 ''
is geen import

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Daywalk3r schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:14:
Killzone en Resident Evil 4 besteld bij Gamehubs op Dinsdagavond
En ontvangen op Vrijdagmiddag.

Dat ging echt rete-snel :D
Hier ga ik zeker vaker bestellen.
Het kan ook nog mooi makkelijk met paypal :D
Met gratis of UPS verzending? Dat kan nogal schelen in verzendtijd namelijk. :)

Mijn 2 exemplaren van GH:Metallica zijn vandaag verstuurd door Gamehubs, met UPS. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:36:
Heb refund gevraagd bij thehut. Gisteren (28ste) Kz2 en SF4 besteld bij amazon.co.uk.
Ik heb afgelopen weekend een boos mailtje gestuurd naar TheHut.com dat ik het zat was en mijn geld terug wilde. Vandaag een mail gekregen dat ze het geld gingen terugstorten. Da's in ieder goed afgelopen. Meteen maar SF4 besteld bij amazon.co.uk, dan heb ik hem over een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Uitverkocht bij gamehubs :O

Ik heb 'm nu bij videogamesplus besteld. Ook heel snel en je kan ook met paypal betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:36:
SFIV nog steeds niet binnen van Play.com (28-2 (!) verstuurd). Heb nu zo'n refund formulier gedownload, uitgeprint, ondertekent en in een enveloppe. Is alleen een adres in Engeland.

Play.com Claims
PO Box 1159
FREEPOST
BELFAST BT1 9hG
GREAT BRITAIN

Moet daar nou ook nog een paar postzegels op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

nudie schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:58:
[...]

SFIV nog steeds niet binnen van Play.com (28-2 (!) verstuurd). Heb nu zo'n refund formulier gedownload, uitgeprint, ondertekent en in een enveloppe. Is alleen een adres in Engeland.

Play.com Claims
PO Box 1159
FREEPOST
BELFAST BT1 9hG
GREAT BRITAIN

Linkje

1e hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:19

JinZa

Your life is digital..

Besteld bij ShopTo.Net

Army of Two voor £17.61 + £3.50 verzendkosten (aangetekend!)
24-03 Besteld
24-03 Verzonden
31-03 Ontvangen

Netjes ;)

I don't have a solution but I admire the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:10
Vandaag GH:Metallica besteld bij videogamesplus.ca, lekker makkelijk met PayPal en gunstig in prijs. Hoop dat het niet al te lang duurt, wat reviews gevonden van Nederlandse ontvangers en die waren nogal positief, soms al dezelfde week nog ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Flesdop schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:55:
Vandaag GH:Metallica besteld bij videogamesplus.ca, lekker makkelijk met PayPal en gunstig in prijs. Hoop dat het niet al te lang duurt, wat reviews gevonden van Nederlandse ontvangers en die waren nogal positief, soms al dezelfde week nog ontvangen...
Tussen verzenden en ontvangen zit bij altijd precies 4 werkdagen (al 3x wat besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar dat is volgens mij niet internationaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@ mike

Denk dat je wel postzegels moet plakken, dat Freepost zal alleen binnen de UK zijn, aangezien het iets van Royal Mail is. Je kan ook voor de zekerheid langs het postkantoor ( nu het nog kan ) en het daar vragen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Donderdagavond via Play.com bij een reseller (PlayTrade) een PS3 Dual Shock 3 controller besteld. 27/3 verstuurd en vandaag ontvangen. Vanuit Griekenland verstuurd :)
Dit is natuurlijk niet direct via Play.com, maar toch best snel.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:27
Mijn bestelling bij play-asia is gisteren binnen gekomen al met al erg snel zeg ik het zelf. Ik had iniedergeval niet zo snel verwacht.

23-03-2009 besteld
24-03-2009 verzonden
31-03-2009 binnen

en geen douane kosten :)

(pakketje was 2 gamecube controllers, 2 Nintendo DS games)

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shikaka schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:45:
Mijn bestelling bij play-asia is gisteren binnen gekomen al met al erg snel zeg ik het zelf. Ik had iniedergeval niet zo snel verwacht.

23-03-2009 besteld
24-03-2009 verzonden
31-03-2009 binnen

en geen douane kosten :)

(pakketje was 2 gamecube controllers, 2 Nintendo DS games)
Waarom helemaal vanaf japan gamecube controllers importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon.co.uk: KZ2 & SF4: 29ste besteld, 30ste verzonden. 1 april in de bus.
Zo moet het dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Vinneh heeft ook eindellijk het licht gezien, lekker he. 8)
Geloof me, nu wil je niks anders meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 18:50:
[...]

Waarom helemaal vanaf japan gamecube controllers importeren?
Omdat ik hier de originele van Nintendo niet kan vinden :? (en ja die heb je nodig voor Smash Bros :9 )
Daar zijn ze nog geen 20euro inc verzending

En ik kon ze tegelijk met Pokemon Platinum bestellen dus waarom niet :P

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:44:
Vinneh heeft ook eindellijk het licht gezien, lekker he. 8)
Geloof me, nu wil je niks anders meer
:Y me like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:42
Sandyman538 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 21:10:
[...]

Tussen verzenden en ontvangen zit bij altijd precies 4 werkdagen (al 3x wat besteld).
Klopt ik had vorige week vrijdag daar wat besteld was op de zelfde dag verstuurd en vandaag binnen dus ook 4 werkdagen. Wat ik erg netjes vind vanuit Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Play 15 maart een strategy guide verzonden vandaag binnen.
Nou, op tijd is anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:04
Play.com :
2 losse orders op 25-3 van The Darkness & Assasins Creed voor de PS3
Beiden 27-3 los verstuurd en vandaag 2-4 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Wildfire

Joy to the world!

nudie schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:58:
[...]

Play.com Claims
PO Box 1159
FREEPOST
BELFAST BT1 9hG
GREAT BRITAIN

Waarom stuur je een formulier op? Een refund vraag je gewoon online aan. Heb ik ook gedaan, kreeg ik netjes terug via m'n creditcard.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Ik kan dat ook online aanvragen, maar volgens mij kunnen sommige (misschien nieuwe?) klanten dit dus niet. En ivm met evt. fraude willen ze dus dat je zo'n formulier opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Koopje! Disgaea 3 voor 17 pond!

Andere PS3-aanbiedingen bij gameplay.co.uk.

Condemned 2 £7.99
Guitar Hero World Tour £22.99
Unreal Tournament £11.99
Tom Clancys EndWar £14.99
Sid Meiers Civilization Revolution £14.99
Battlefield Bad Company £14.99
Bolt £14.99
Brothers in Arms Hells Highway £15.99
Army of Two £14.99
Brain Challenge Deluxe £7.99
Madagascar: Escape 2 Africa £14.99
Shawn White Snowboard £15.99

[ Voor 63% gewijzigd door ymmv op 03-04-2009 09:21 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.