Nog even mijn overzicht van de doelstellingen.
Doelstellingen:

- Eerste race op pole

- Eerste race podium finish (gewonnen)

- Promoveren (P2 in kampioenschap)

- Team kampioen
Ik heb een goed seizoen achter de rug. Had een vrij matige rijder. Begin van het seizoen was deze in de driver stats op de twaalfde plaats. Nadat een aantal een nieuwe rijder hadden gekregen ben ik zelfs gezakt naar de vijftiende plaats.
Het seizoen begon met overmacht. Een overwinning met 10seconde naar nummer 2 en 40 seconde naar nummer 3. Hele race onbedreigd aan de leiding gelegen. Race 2 van het seizoen kan ik nog steeds niet plaatsten. Ik was nergens te vinden, ik startte van plaats 17 en ben uiteindelijk 12de gefinisht. Overigens is dat mijn enige race dat ik niet in de punten ben gefinisht.
Bauer, die kampioen is geworden met 13 punten voorsprong was me gewoon te snel af. Hij komt uit C1, heeft de beste rijder van het veld (in het begin van het seizoen zo'n 75 DRP punten meer). Gedurende het seizoen heeft hij ook geen fouten gemaakt. Een enkele keer heb ik toch van hem kunnen winnen wat me veel voldoening gaf
Nog even wat statistieken:
7 pole positions
5 overwinningen
12 podium finishes
16 punten finishes
gemiddeld DRP 97,65%
Grappig patroon dat ik heb in mijn statistieken is dat ik nu in mijn 5 seizoenen F1Time 3 keer 115 punten heb gescoord.
Ik ben benieuwd wat mijn derde jaar in C2 gaat brengen. Ik sta er nu beter voor dan mijn eerste twee jaar in C2. Ik heb goede staff weten vast te leggen, mijn auto is goed ontwikkeld nu en mijn rijder zal denk ik wel genoeg moeten zijn om puntjes te kunnen pakken.
Mijn doelstelling voor S32 zal dan ook zijn:
- Weer zelfde teammaat als afgelopen seizoen (Zenit

)
- Meer dan 10 punten scoren
- In C2 blijven om het jaar erop voor podia te kunnen vechten
Misschien dat deze doelstellingen nog wijzigen na de reset.
Is het trouwens niet mogelijk om je rijder contract met 3 jaar te verlegen?