Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.900 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 16:24
Na het EK dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:34
_avalanche_ schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:05:
toch nog wel aardig van hem alleen jammer dat ik nog niet weet hoe ik het met vakantie ga regelen, zal wel internet cafe opzoeken worden :D
Je kan je account ook laten beheren door een andere manager (bv. je teamgenoot). Wel vooraf melden bij Jon Payton, anders loop je het risico geband te worden omdat er 2 managers op hetzelfde ip zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-05 20:15

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Kan iemand voor mij even in het "adam-topic" kijken wat ik als laatste gepost heb...?
Heb nml weer een ban aan mn broek hangen van Jon... :?

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Door: PB Elskamp
Aan: Iedereen
Datum: 2008-06-18 12:59:25
Antwoord op: 7513.49 Adam Burgess said on 2008-06-18 02:44:09:
Thanks Mark I'll keep that all in mind, i think uve persuaded me enough to go toyota Hewland. id like to go michelin to but don't have specific information on the tyres as i usually run bridgestone..but we'll see how it goes and what the new suppliers bring.'

Well Adam...
That's nice. Now we can talk a nice way. Just saying thank you can help a lot...
I think you should say thank you to more than just Mark if you got enough info for not picking Ford/Ford, because there were much more people trying to tell you that...

(and no I don't want you to thank me, because I've only been here to tell you to behave normal... But people like Rene, Joss and Casper tried to tell you it won't work. Normally managers don't give a lot of info on F1time, but I think you're lucky with so much people helping you to stop you digging you're own grave...)

edited out swearing*
--------------------------------------------------------------------------------
The force is strong in this one...Antwoord Door: Lang Andreas Buettner
Aan: Iedereen
Datum: 2008-06-18 11:30:47
Antwoord op: 7513.49 Adam Burgess said on 2008-06-18 02:44:09:
Thanks Mark I'll keep that all in mind, i think uve persuaded me enough to go toyota Hewland. id like to go michelin to but don't have specific information on the tyres as i usually run bridgestone..but we'll see how it goes and what the new suppliers bring.'

one question: you're talking about toyota / hewland / michelin or ford / ford / bs ... but do you have the data for the suppliers for next season already? perhaps another engine will be better or another tyre or something else will change ...

Antwoord Door: Casper Romkes
Aan: Andreas Buettner
Datum: 2008-06-18 11:47:24
Antwoord op: 7513.51 I doubt it, I don't think suppliers will change much. They never did, but it's still possible. And everyone will look at them again and verify their choice anyway. I made a choice already too, or at least I have something solid in mind. But if it's the best choice I don't know yet. Perhaps the only sensible option for me is to relegate to get my balance up a little, but that's not my initial plan.

--------------------------------------------------------------------------------
Dat zijn de laatste posts, blijft een heerlijk topic om te volgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:41:
Kan iemand voor mij even in het "adam-topic" kijken wat ik als laatste gepost heb...?
Heb nml weer een ban aan mn broek hangen van Jon... :?
Ik had je post gelezen voor er *edited out swearing* stond, maar ik heb geen scheldwoord opgemerkt. Zou alleen niet weten hoe ik dat terug kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Heb Jon ook een berichtje gestuurd dat ik het niet snap en mij van geen kwaad bewust ben. Als ik voor deze post gebanned wordt, dan zal ik hem ook even het mailtje van Adam tonen van vorige week waar hij "iets anaals impliceert" (iets van up yours ofzo). Dat kostte me de vorige keer ook al een ban...

edit: Nou, heb net antwoord van Jon:
Ik heb het woord "bastard" gebruikt en dat is schelden... in de woordencombi "lucky bastard" :X |:(
Nou dat is toch echt te erg... als dat al schelden is... 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 18-06-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:51:
Heb Jon ook een berichtje gestuurd dat ik het niet snap en mij van geen kwaad bewust ben. Als ik voor deze post gebanned wordt, dan zal ik hem ook even het mailtje van Adam tonen van vorige week waar hij "iets anaals impliceert" (iets van up yours ofzo). Dat kostte me de vorige keer ook al een ban...

edit: Nou, heb net antwoord van Jon:
Ik heb het woord "bastard" gebruikt en dat is schelden... in de woordencombi "lucky bastard" :X |:(
Nou dat is toch echt te erg... als dat al schelden is... 8)7
Hahaha grappige Jon :d

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Vooral de uitleg die ik zojuist krijg is geniaal... Het is altijd erg, maakt niet uit in welke context...
Lees en lach:
I'm sorry, but english is fairly strict on this, and less contextual than other languages. The word bastard IS swearing, even if not used as an insult.

http://www.badscience.net/?p=228

Take a look at that link for word severity - any word in the top 10 in that list will land the user a ban, no matter what the context. The next 7 or 8 depend on context, though a few of them are swearing no matter how they are used (shit, dickhead, twat - all 3 of these will always land the user a ban)
m.a.w. lucky bastard is erger (nr6 op de vloeklijst) dan whore etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 10-02 00:52

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Vraagje, kan ik een (ex) C2-er zo gek krijgen om de suppliers in C2 te posten? Ben wel benieuwd namelijk wat ik volgend seizoen kan verwachten, en of ik het financieel kan bolwerken....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:56:
Vraagje, kan ik een (ex) C2-er zo gek krijgen om de suppliers in C2 te posten? Ben wel benieuwd namelijk wat ik volgend seizoen kan verwachten, en of ik het financieel kan bolwerken....
Kzie het al voor me, the Jon-swear-police ziet een woordje; denkt.... Zou dit mogen. Pakt die website erbij en zegt: Haha, ik heb er weer één! Ranking #5 krijgt dit woordje, muhahaha! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:59:
[...]
Kzie het al voor me, the Jon-swear-police ziet een woordje; denkt.... Zou dit mogen. Pakt die website erbij en zegt: Haha, ik heb er weer één! Ranking #5 krijgt dit woordje, muhahaha! :')
* Luuk_Luchtloper dank Jon en gaat op zoek naar woorden die niet zijn lijstje staan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:59:
[...]

Don't quote the wrong darn bastard....

das een nummer 6je.....lol

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 13:40
Woohoo de reset komt er dan eindelijk aan en ook nog 2 weken gratis supporter :)

@ Requiem19: ja ik zoek nog een teamie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:48
Dauthi schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:36:
Woohoo de reset komt er dan eindelijk aan en ook nog 2 weken gratis supporter :)

@ Requiem19: ja ik zoek nog een teamie :)
Mooi, ik ook. Zullen we dan een team vormen komend seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:17

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zo, de doelstelling(en) voor het komende seizoen maar eens bedacht :P 5e seizoen in de C3 dus daar gaan we maar weer:

Top 10 in de eindlijst (net als afgelopen seizoen en het seizoen ervoor maar tot nog toe niet gelukt).
Financieel beter uitkomen.
Ondanks financiële probleempjes toch proberen meer te testen.
Alle onderdelen efficiency eindelijk eens boven de 50 %.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258922

Ohja, een teamgenoot, moet ik ook nog hebben. Misschien heeft Neil zin nu Cacador gedegradeerd is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06 13:02
Doelstellingen voor komend seizoen. Mijn eerste siezoen in C3 en dan geen idee wat ik kan verwachten.

*Geen domme fouten meer maken zoals dit jaar.
*In C3 blijven
*Financieel uit de problemen blijven.
*Een keer met geluk een puntje zou leuk zijn

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ok, heb een update gekregen van Jon, na een discussie van een mail of 7 heen-en-weer.
Ze hebben dus een aantal woorden op een shortlist, maar Jon check alleen het algemene deel van het forum op die woorden.
Voor de rest van het forum geldt dat hij pas reageert, als iemand het meldt. Zo ook voor mijn geval, wat dus betekent dat iemand mij genaaid heeft op de woorden "lucky bastard". Gezien de mensen die aan de discussie deelnamen, denk ik zo dat mr. Burgess dus de smerige NSB-er heeft uitgehangen... :X (aangezien de ik alle anderen in dat topic, hoofdzakelijk NL-ers, daar niet voor aan zie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit wel wat in, moet Jon anders alle groepsforums lopen checken? Ergens stopt ie. En C1/C2 ziet ie misschien toch wel vanwege eigen interesse.
Ja misschien heeft Adam het wel gedaan. En wel begrijpelijk, ik zou ook gek worden als iedereen van alles aanmerkt op mijn beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231918

Anoniem: 258922 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:13:

Ja misschien heeft Adam het wel gedaan. En wel begrijpelijk, ik zou ook gek worden als iedereen van alles aanmerkt op mijn beslissingen.
Ehh, je draait de boel om, hij is degene die overal opmerkingen en meningen over heeft...

Het is en blijft een leuke discussie om stilletjes te volgen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Je moet voor de grap eens googlen op "Jon Payton"
En dan de link met titel "FindLaw | Find a Lawyer. Find Answers" eens doorlezen.
Zou dit dezelfde Jon zijn??

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231918 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:37:
[...]

Ehh, je draait de boel om, hij is degene die overal opmerkingen en meningen over heeft...

Het is en blijft een leuke discussie om stilletjes te volgen.... ;)
Hmm, zal wel dan, ik heb niet alles gevolgd. Maar ik doel op de Ford-discussie. :)
Dat werd wat opgeblazen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Anoniem: 258922 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:27:
[...]

Hmm, zal wel dan, ik heb niet alles gevolgd. Maar ik doel op de Ford-discussie. :)
Dat werd wat opgeblazen vind ik.
Wel raar eigenlijk, iemand die volgens zich zelf alles weet, vraagt advies over wat te doen volgend jaar..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:19:
[...]

Wel raar eigenlijk, iemand die volgens zich zelf alles weet, vraagt advies over wat te doen volgend jaar..... :P
En dat terwijl hij inderdaad constant andere mensen via PM om advies vraagt :P

Edit: Berichtje in de middelste kolom van het info center, kortom; geen officieel bericht.
F1T Suppliers Working Group Close to a Deal
F1T reporter 2008-06-19 17:39:26

Sources have revealed that the threat of a potential break away series by the F1T Suppliers Working Group (F1TS) has been staved off in the eleventh hour. The suppliers were believed to be unhappy with league restrictions on certain aspects of their research and development. After days of intense bargaining behind closed doors the F1T technical group and F1TS were able to come to an agreement that will purportedly see more diverse offerings from suppliers in areas such as pricing and development schedules.

While the agreement has not yet been signed, it is believed to be very close to a done deal. It is hoped the short delay in the start of the new season will be offset by better racing and strategy on the track.

[ Voor 59% gewijzigd door Joss op 19-06-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zit zo te zien wel een flinke ingreep in de suppliers in. Het is dan wel niet officieel, maar dit soort berichten zijn vaak wel waar. Ben benieuwd wat dit gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 258922 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:48:
Er zit zo te zien wel een flinke ingreep in de suppliers in. Het is dan wel niet officieel, maar dit soort berichten zijn vaak wel waar. Ben benieuwd wat dit gaat worden.
We hebben afgelope seizoen natuurlijk een flink veranderde lijst gekregen, die opgesteld was na inbreng van Payton/Vaughn/Vogel/Mikhailov, maar het ziet er nu uit alsof het iets anders ingedeeld gaat worden. Ben ook wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Requiem19 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:52:
[...]

Mooi, ik ook. Zullen we dan een team vormen komend seizoen?
Prima!

Nou ik ben benieuwd naar de veranderingen voor komend seizoen.
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:56:
Ok, heb een update gekregen van Jon, na een discussie van een mail of 7 heen-en-weer.
Ze hebben dus een aantal woorden op een shortlist, maar Jon check alleen het algemene deel van het forum op die woorden.
Mss wel interessant om de shortlist te posten, als je hem hebt. Weten we meteen waar we volledig aan toe zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door Dauthi op 21-06-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben ook wel benieuwd wat de nieuwe suppliers gaan doen, want ik vond het de laatste seizoenen vooral no-brainers. Er zaten suppliers tussen die voor minder geld beter of gelijkwaardig waren aan andere suppliers en dat is toch raar dat Tadas dat zelf ook niet zag. Je ziet het gewoon direct aan het gebrek aan diversiteit in de groepen: iedereen rijdt met dezelfde motor en versnellingsbak en alleen op bandengebied zit wat variatie.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
De stilte voor de storm? :O O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik denk het, hopelijk vannacht de reset. Volgens mij krijgen we komend seizoen in C2G2 toch al veel lege plekken (2 inactieven die niet gedegradeerd zijn en waarschijnlijk ook 2 inactieven uit C1 erbij). Snel weer beginnen betekent dan dat er niet nog meer afhaken, want een volle grid is nu eenmaal leuker.

Zit er trouwens een systeem achter het degraderen uit C1. Heb namelijk een teamgenoot onder voorbehoud dat zijn uit C1-degraderende maatje niet in onze groep komt. Zou handig zijn als ik dat nu al kon bepalen en eventueel gelijk al op zoek kan gaan naar een andere teamgenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Sempy schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:33:
Ik denk het, hopelijk vannacht de reset. Volgens mij krijgen we komend seizoen in C2G2 toch al veel lege plekken (2 inactieven die niet gedegradeerd zijn en waarschijnlijk ook 2 inactieven uit C1 erbij). Snel weer beginnen betekent dan dat er niet nog meer afhaken, want een volle grid is nu eenmaal leuker.

Zit er trouwens een systeem achter het degraderen uit C1. Heb namelijk een teamgenoot onder voorbehoud dat zijn uit C1-degraderende maatje niet in onze groep komt. Zou handig zijn als ik dat nu al kon bepalen en eventueel gelijk al op zoek kan gaan naar een andere teamgenoot.
Ah, welke teamgenoot heb je onder voorbehoud kunnen strikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Requiem19 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:07:
[...]

Ah, welke teamgenoot heb je onder voorbehoud kunnen strikken?
Sudalenko, is denk ik de te kloppen man voor volgend seizoen. Afgelopen twee seizoenen behoorlijk met elkaar geknokt voor p4&p5 in de eindstand (2x net gewonnen). Leek me de meest kansrijke teamgenoot om voor een goede klassering te gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Sempy op 24-06-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Naar C2G2 komen de nummers 21, 25 en 29 van de C1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Sempy schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:26:
[...]

Sudalenko, is denk ik de te kloppen man voor volgend seizoen. Afgelopen twee seizoenen behoorlijk met elkaar geknokt voor p4&p5 in de eindstand (2x net gewonnen). Leek me de meest kansrijke teamgenoot om voor een goede klassering te gaan.
Inderdaad een goede keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Joss schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:29:
Naar C2G2 komen de nummers 21, 25 en 29 van de C1.
21 -> C. Jauffret (heeft aangegeven te stoppen)
25 -> Rox-Brevard (laatste vier races gemist, dus inactief)
29 -> niet eens aan seizoen begonnen

Zo te zien dus een teammate en geen grote concurrent uit C1 erbij. :)

Wat is overigens de logica achter die nummers, ik zou namelijk iets verwachten als:
nr19->C2G1
nr20->C2G2
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De logica is dat mijn (voormalige) groep(en) altijd de verdomd sterkste uit C1/C2 krijgt :P
19->G4
20->G1
21->G2
22->G3
24->G4
25->G1
etc ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is G1, G2, G3 vanaf p30 geteld, zo kun je het ook zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:14:
De logica is dat mijn (voormalige) groep(en) altijd de verdomd sterkste uit C1/C2 krijgt :P
19->G4
20->G1
21->G2
22->G3
24->G4
25->G1
etc ...
Kan je ergens de structuur terug vinden in verband met degradaties / promoties?

Ik denk trouwens ook dat Tadas zich niet aan de deadline zal houden. Maar ah, paar dagen meer kan geen kwaad.

[ Voor 14% gewijzigd door nvidia op 24-06-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dit geld (in principe) overal. Van C2->C3 is het dan, vanuit C2G1 gaan ze naar C3G1/2/3/4 en vanuit G2 naar 5/6/7/8, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik ben benieuwd naar jullie mening, ik zeg alvast "Nee".

Poll: Zal de reset voor vrijdagnacht uitgevoerd worden?

Ja
Nee

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=296866&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hehe, ik zeg nee... Doet de lakse Bubbelfiets pas na de finale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik zeg ook nee, Tadas is nog ff te druk met z'n euro 2008-speeltje.

Leuke mededeling van Neil op het forum dat de veranderingen voor suppliers ervoor zullen zorgen dat budgeteren een stuk belangrijker wordt volgend seizoen (dus de toppers fink duurder). Lekker handig dus dat we dat nu weten, net staff vasgelegt voor drie jaar en natuurlijk een fikse loonverhoging met m'n driver afgesproken. Het is dat ik een flinke oorlogskas heb. Mijn gok is dat C2 komend seizoen nu nog meer wordt overlopen door C3-ers met een grote zak geld, terwijl je met een top5-eindklassement in C2 met moeite break-even draait. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Druk met z'n Euro2008-spelletje? Wat moet hij daar dan aan doen? (Behalve onderhand 's de groepsstanden doorvoeren :o) Een keer per dag (nu wat minder frequent) de scores invullen zou alles moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hehe, de kans is klein :P Ben wel benieuwd wat er allemaal weer onaangekondigd aangepast is straks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Wat dacht je van de komende 2 avonden voor de tv hangen om de halve finale te kijken? Ik denk niet dat hij die laat schieten om de reset te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:18:
Wat dacht je van de komende 2 avonden voor de tv hangen om de halve finale te kijken? Ik denk niet dat hij die laat schieten om de reset te doen.
Mwa, zijn voor hem middagen waarop hij waarschijnlijk gewoon moet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:27:
[...]
Mwa, zijn voor hem middagen waarop hij waarschijnlijk gewoon moet werken ;)
Dan 's avond de "live" herhaling aldaar... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

*nothing yet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
De poll van nvidia lijkt niet te werken, dus nog een poging:
Expect restart to happen next Tuesday (or Wednesday), with first race of the season on June 30th.
Poll: Wanneer vindt de reset werkelijk plaats?
Woensdag 25 juni, zoals beloofd
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Maandag
Dat duurt nog meer dan een week
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=296966&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik zie het pessimistischer, ik zeg 'dat duurt nog meer dan een week'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Waar is de optie: "Tadas legt het spel stil en zal de komende 6 maanden werken aan een V3" ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 07:42

Whuzz

Dodgeball!

Een spel stil leggen om een nieuwe versie te maken :?
Volgens mij kan dat fijn paralel, zodat hij na dit seizoen met slechts 3 dagen tussentijd meteen een bug-vrij V3 kan lanceren en we meteen van start kunnen!

...

Of heb ik nu te hoge verwachtingen 8)7

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Whuzz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 07:41:
Een spel stil leggen om een nieuwe versie te maken :?
Volgens mij kan dat fijn paralel, zodat hij na dit seizoen met slechts 3 dagen tussentijd meteen een bug-vrij V3 kan lanceren en we meteen van start kunnen!

...

Of heb ik nu te hoge verwachtingen 8)7
Ik heb begrepen dat van v1 naar v2 het spel een dik jaar stil gelegd is. Je verwachtingen zijn idd een beetje hoog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Sempy schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:02:
[...]

Ik heb begrepen dat van v1 naar v2 het spel een dik jaar stil gelegd is. Je verwachtingen zijn idd een beetje hoog. ;)
Ja maar je mag niet vergeten als hij dit nu doet er heel veel managers er mee kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gaat ook niet gebeuren denk ik hoor ;) Het lag toen inderdaad een maand of 9 stil geloof ik, ik was er echter niet bij in V1, dus kan niks zeggen over hoe het daar gesteld stond met bugs enzo (Casper?). Misschien dat Tadas toen iets actiever was met het oplossen en daarom voor V2 heeft gekozen om het helemaal stil te leggen in plaats van bugs oplossen én aan een nieuwe versie werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:19:
ik was er echter niet bij in V1, dus kan niks zeggen over hoe het daar gesteld stond met bugs enzo (Casper?).
Ik weet amper nog dingen van V1. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
:P Lang geleden natuurlijk.

Anyway, twee berichtjes waar we even op voort moeten teren:
Neil Vaughn said on 2008-06-27 16:31:59:
The only news I can pass on is:

- The restart was worked on until the wee hours last night.
- The suppliers haven't been finalized by Tadas so they will probably come with the restart.'
En wat globale info over de nieuwe suppliers/testing:
Jon Payton said on 2008-06-27 18:00:26:
Engines
- a top engine which is expensive, not very responsive to testing
- a mixture of engines graded on when during the season they are likely to peak from testing - generally more expensive.
- the gap between top and bottom increased
- if you want to test aero you must either spend a fortune, or genuinely suffer performance wise

Gearboxes
- BIG shakeup
- best is considerably more expensive
- performance differences widened hugely - if you take a lower level gearbox you'll need to test it in order to have much of a chance

Tyres
- no longer an uber-tyre which is very low wear and very high performance
- top 2 tyres are much more expensive
- more affordable tyres need to be tested
- suggestion made to increase effectiveness of tyre testing

We've proposed to:
- remove the awkward balancing limitations imposed by the works vs customer engines (ie - no customer engines any more)
- increase the importance of tyre testing (see above)
- limit the levels reachable by aero testing - though we're far from agreeing on this
- there's also a proposal being thought about with regards to a more varied system for handling race incidents.

The current suggested total of cost of the top 3 suppliers adds up to $7m per race, an increase of over 1.5m on what they are now. The difference in supplier performance is now so great in some places, that it will become a choice of where you gain and where you lose and for what cost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

[UPDATE] Not for the first time, I bit more than I can chew at the moment, so reset still is not done. I hope I can finish some changes tonight and have new season open for Saturday. Theare are some good changes planned for new season too, some will come during season (not gameplay, just visual, but still usefull). That means that first race will be in the second part of the week too. Sorry about the delay. Tadas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ie 2 dagen geleden al moeten posten, ik heb er zo langzamerhand genoeg van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 258922 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:50:
Had ie 2 dagen geleden al moeten posten, ik heb er zo langzamerhand genoeg van. :(
Ah Casper, maak er je niet druk in. Hij (Tadas) is het niet waard. Maar ik versta je wel. Deze delay kan makkelijk opgelost worden door managers aan te spreken en mee te helpen maar ja, hij wil alles zelf in handen houden.

[ Voor 23% gewijzigd door nvidia op 28-06-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:39:
[...]

Ah Casper, maak er je niet druk in. Hij (Tadas) is het niet waard. Maar ik versta je wel. Deze delay kan makkelijk opgelost worden door managers aan te spreken en mee te helpen maar ja, hij wil alles zelf in handen houden.
Nou dat is ook weer niet waar... Ik zou mee kunnen helpen, maar dan zou Tadas weer allerlei trucjes en beveiligingen in moeten bouwen zodat ik niet bij de achterliggende formules kan. Die formules staan waarschijnlijk weer in iedere .php file vermeld, waardoor het onmogelijk is om een actieve manager mee te laten helpen in het onderhoud van de website.

Als er al iemand mee kan werken, moet het iemand zijn die het spel niet speelt.
Nu moet je niet naar Hattrick gaan wijzen, dat de beheerders daar het spel ook zelf spelen, want dat heeft veel minder met ideale formules te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:20:
[...]

Nou dat is ook weer niet waar... Ik zou mee kunnen helpen, maar dan zou Tadas weer allerlei trucjes en beveiligingen in moeten bouwen zodat ik niet bij de achterliggende formules kan. Die formules staan waarschijnlijk weer in iedere .php file vermeld, waardoor het onmogelijk is om een actieve manager mee te laten helpen in het onderhoud van de website.

Als er al iemand mee kan werken, moet het iemand zijn die het spel niet speelt.
Nu moet je niet naar Hattrick gaan wijzen, dat de beheerders daar het spel ook zelf spelen, want dat heeft veel minder met ideale formules te maken.
Oké, maar er bestaat meer in dit spel dan enkel formules hé. Hij zou alles moeten automatiseren en daar zouden waarschijnlijk wel een aantal managers aan mee kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Alles als in wat? De reset is een automatisch proces, maar hij is nu weer bezig met bugs oplossen en nieuwe (bugs :P ) dingen implementeren, zoals de suppliers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Ik vind het geen enkel probleem als het eens wat langer duurt dan in eerste instantie beloofd - maar waarom hij niet even een berichtje plaatst, dat snap ik niet. Een boodschap als: "sorry jongens, ik heb even weinig tijd, het duurt waarschijnlijk een paar dagen langer" kost hem nog geen minuut om in te typen, en je houdt het gemor van het gepeupel in bedwang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verassing! Ook op zaterdag geen reset. Zoals al eerder vermeld; zeg dat nou niet als je zo slecht bent in het nakomen van je woord...

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 29-06-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij zei: "I hope to....". Maar je hebt wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dat is ook weer zo...

Anyway; website is offline, server is online... Ziet er uit als een reset.
Edit: Nee, dus... :+

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 29-06-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Nog steeds niet gereset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ha F1Time is niet meer in te loggen, staat op race 0/17 en geeft weer een 1e race aan...
Dat betekent dat bubbelfiets druk bezig is met de reset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Hoppatee, reset is eindelijk uitgevoerd!!

Snel ff snuffelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

hmm ik had nog zo gehoopt niet te promoveren (was 5e vorig seizoen). Maar ja, nu maar het beste ervan maken!
Zijn er nog meer tweakers die in C3G13 zitten? Ben nog op zoek naar een teamgenoot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

C2 Suppliers :

Afbeeldingslocatie: http://pics.mutsaers.us/f1time-tires.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.mutsaers.us/f1time-gearbox.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.mutsaers.us/f1time-engine.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 18:11

Jopster

trotse papa x4

C3 is helemaal erg. Zit weinig meer tussen. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Financieel meevallertje van 22M hier :P Was vergeten mijn seizoensbonussen (13M voor P1, 5,4M voor winst van cup en 4,25M voor het teamkampioenschap) bij de balans op te tellen. Sta dus nog op 122M.

De C1 suppliers
Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/1881/c1suplx2.gif
Cost per race: 1 800 000 (prijs van de Ford engine was eraf gevallen) :P

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 30-06-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik heb ook zitten kijken. Ik vind het vreselijk te moeten kiezen. :P
Misschien ga ik toch op budget-mode en naar C2, want het is echt kiezen tussen 2 kwaden: duur of slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Suppliers zijn wel flink op de kop gezet, leuk ook dat elke supplier nu een ander aantal upgrades heeft (continental zelfs geen). Nadeel zijn wel de erg grote prijsverschillen, kijk voor de grap eens naar Honda en Ford. Betaal je 300k meer voor 4pk en een 5 kilo lichter, terwijl de ford op alle andere punten minder scoort.

Het is trouwens nog steeds mogelijk om voor het hele seizoen het weer te zien. Ik dacht dat dit opgelost zou worden of is het juist een spelelement om je banden te kiezen op basis hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:25

BM

Moderator Spielerij
Voor de compleetheid dan ook de C3 suppliers maar :)
Afbeeldingslocatie: http://www.maykel.net/GoT/c3_suppliers.jpg

Zal nog een aardige puzzle worden om hier wat leuks van te bakken. Tis echt compleet overhoop geschopt. Enkel engine en aero testen zit er niet meer in denk ik :p

[ Voor 0% gewijzigd door BM op 30-06-2008 12:39 . Reden: spelvautje ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Idd, enkel engine (en aeo) testen red je het niet mee, of je moet redelijk flink in de buidel tasten. Wordt dus nog lastig...
Wel mooi dat er in C3 nu ook works motoren zijn... Ik ga vanavond maar een puzzelen wat ideaal is en ook nog eens binnen mijn financiële mogelijkheden ligt, maar ben er qua engine en gb supplier toch al bijna uit volgens mij. Banden nog wel even goed naar kijken... (lastig lastig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sempy schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:47:
Het is trouwens nog steeds mogelijk om voor het hele seizoen het weer te zien. Ik dacht dat dit opgelost zou worden of is het juist een spelelement om je banden te kiezen op basis hiervan?
Het probleem was dat alleen supporters het konden zien en daardoor hadden ze voordeel. De oplossing is dat iedereen het kan zien (of niemand). Leuk voor de strategie maar een rare feature. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
* * * DE STARTPOST IS WEER GEUPDATE * * *
  • Sta jij, als tweaker, (nog) niet in de lijst en wil je er wel op? Meld dan je (F1Time)NAAM (niet username) en CLASS/GROUP!
  • Nogmaals een oproep om een doelstelling te posten voor seizoen 32. Lijkt me leuk om dat van 'iedereen' weer in de startpost te zetten.
  • Foutjes, verbeteringen en/of toevoegingen in het topic of per DM melden.

* * * SEIZOEN 31 TWEAKING MANAGERS STATS * * *

statistieken seizoen 30
Gepromoveerd (17 - 27% van totaal) - t.o.v. S30
  • C2->C1: 3 >
  • C3->C2: 7 <
  • C4->C3: 6 -
Handhaving (25 - 39% van totaal) < t.o.v. S30
  • C1: 1 >
  • C2: 7 <
  • C3: 15 <
  • C4: 2 >
Gedegradeerd (5 - 8% van totaal) < t.o.v. S30
  • C1->C2: 0 -
  • C2->C3: 4 >
  • C3->C4: 1 <
Gestopt (12 - 19% van totaal) > t.o.v. S30
  • C1: 0 -
  • C2: 3 >
  • C3: 5 <
  • C4: 4 >
Bijgekomen (5+2) < t.o.v. S30
  • Voor reset: 5 <
  • Na reset: 2 <
Totaal
66 - 12 = 54 > Known Tweaking Managers

* * * HELLO / GOODBYE * * *

Hello
• Casper Romkes (C1)
• Richard Wierenga (C3G13)
• Stef Flierman (C4G10)
• Arno Natter (C4G14)
• Tom Leene (C4G27)
• Douwe Gerritsen (C4G37)

Goodbye
• jwisgerhof - Jan-Willem Wisgerhof - doelstelling s30
• SanderF1 - Sander Adams - doelstelling s30 / s31
• Kroketje - Randy Ruiterkamp - doelstelling s30
• Josephus - Joost Koelman - doelstelling s30
• Kiff - Bart Olefs - doelstelling s30
• vinnyb - Vincent Blanken - doelstelling s31
• Game-Freak - Mark Biesma
• Rpol - Ruud van de Pol
• -Sneak- - Bart Verbruggen
• mhans - Hans van der Net
• jnijs - Jeroen de Nijs
• Hari-Bo - Harry Bos

* * * SEIZOEN 32 VERWACHTINGSPOLL * * *

verwachtingen seizoen 31

Poll: Waar verwacht jij dit seizoen (32) te eindigen?
Kampioenen! (1e)
Promotie (2-3e)
Vechten voor promotie (4-6e)
Middenveld (7-12e)
Vechten voor handhaving (13-18e)
Degradatie (19-30e)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=297591&layout=6&sort=org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Nice overzichtje Joss!
Heb gestemd voor vechten voor promotie, aangezien ik op top 5 mik, maar als voornaamste doelstelling ontwikkeling en geld heb staan... Maar mijn groep zo gezien, zou een top 5 toch moeten kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik ga dit seizoen voor promotie naar C1. Heb een aardig budget en dat ga ik ook voor een deel inzetten om een gooi naar deze doelstelling te doen.

Verder dit seizoen een nieuwe driver zoeken, m'n huidige driver wordt gewoon te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou zeggen vechten voor handhaving, maar misschien is zorgen dat ik niet in het rood kom een beter idee, wat zou betekenen dat ik "voor degradatie ga".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Ik ben overigens gepromoveerd van C4G14 naar C3G13.
Mijn doelstelling voor dit jaar zal ergens tussen 'vechten voor handhaving' en 'middenmoot' inzitten.
Ben optimistisch :+

hmm in de startpost is het wel bijgewerkt :)

[ Voor 15% gewijzigd door arnax op 30-06-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Anoniem: 258922 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:19:
Ik zou zeggen vechten voor handhaving, maar misschien is zorgen dat ik niet in het rood kom een beter idee, wat zou betekenen dat ik "voor degradatie ga".
Hé, als je dan ff op C2G3 mikt, kunnen we volgend seizoen mss gezellig daar de bende weer onveilig maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ik wel doen ja. ;)
Ik heb overigens wel een geinig ideetje voor suppliers dit seizoen, even overleggen met mn teamgenoot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

na gelijk maar even in de poll gestemd op degradatie.
Nieuwe rijder is helaas 1 van de langzaamste........
straks ff puzzelen met de suppliers, keuze is licht/zuinig/weinig Hp of zwaar/redelijk verbruik/veel PK.
Maar na de ervaringen van vorig seizoen heb ik al een vermoeden wat het word

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Blegh, 'k heb echt geen idee wat ik moet verwachten komend seizoen en ik heb ook geen idee wat ik met de suppliers wil. De goede banden zijn absurd duur en datzelfde geldt voor de Toyota-motor, die kan ik echt niet betalen :o En dan heb ik nog m'n rijder die een flinke duit meer gaat verdienen, dus ik denk dat ik die eruit gooi ergens gedurende dit seizoen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 11:26
arnax schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:39:
Ik ben overigens gepromoveerd van C4G14 naar C3G13.
Mijn doelstelling voor dit jaar zal ergens tussen 'vechten voor handhaving' en 'middenmoot' inzitten.
Ben optimistisch :+

hmm in de startpost is het wel bijgewerkt :)
Wat gezellig, ik zit ook in C3G13 (f1time naam is richard wierenga nick ritsjert)

Toch nog gepromoveerd afgelopen seizoen 7(8)7
Doelstelling voor dit seizoen is me toch proberen te handhaven in C3.
En me financieën nog wat verbeteren, en natuurlijk mijn auto verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 09:38
waarom kan ik geen bridgestones of michelins meer kiezen? ik heb keuze uit 2 kut banden, te weten dunlop en pirrelli...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C4 zeker? Daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Nog Tweakers (besides me) in C3G12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
robkamp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:52:
Nog Tweakers (besides me) in C3G12?
Daar is die startpost dus voor ;)
C3G12
robkamp - Rob Kamp - doelstelling s31 / s32
Saev - Ronnie de Lang - doelstelling s30 / s31
The_DoubleU - Willem Gerritsen - doelstelling s31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Joss schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:53:
[...]

Daar is die startpost dus voor ;)
C3G12
robkamp - Rob Kamp - doelstelling s31 / s32
Saev - Ronnie de Lang - doelstelling s30 / s31
The_DoubleU - Willem Gerritsen - doelstelling s31
|:( Feels deeply ashamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Bleh de keuzes zijn weer is lastig, zoals altijd eigenlijk maar om nu de juiste inschatting te maken das nog veel moeilijker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 09:38
vorig seizoen kon ik anders ook de bridgestones en michelins ed kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:25

BM

Moderator Spielerij
En nu niet meer :)
Bij iedereen zijn de suppliers aardig op de schop gegaan. Ik kon vorig seizoen nog kiezen uit 6 engine suppliers, dit jaar zijn dat er ook maar 3.

Hoop dat er nog een berichtje van Tadas komt met uitleg, maar denk dat we het hier mee moeten doen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Game Error schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:44:
[...]

vorig seizoen kon ik anders ook de bridgestones en michelins ed kiezen...
Ja, dat is dus veranderd, staat in info centre. Daar hebben we het hier ook de hele tijd over, dat de suppliers omgegooid zijn. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 258922 op 30-06-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

_/-\o_ Joss!
Topgrap om bij de poll van Adam te vragen waarom Keren er niet tussen staat... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:53:
_/-\o_ Joss!
Topgrap om bij de poll van Adam te vragen waarom Keren er niet tussen staat... :+
Neejoh, is kinderachtig :Y

@Tim: Snamsom Racing d:)b
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.