Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 23.893 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik zit in C3G1, mocht iemand nog een team zoeken, ik heb er een.

Mijn doelstellingen voor S32:

Financieël beter draaien, dat betekend rond de €100.000 overhouden per race. Gaat vast niet lukken maargoed. Ook onderdelen qua efficiency omhoog brengen. Daarnaast een andere driver contracteren met dezelfde skills maar een lager salaris.
Qua groep hoop ik in de top 10 te komen, en qua team in de top 4. In de cup ga ik voor de 1/4 finale. Ik hoop op 1 overwinning, maar ik ga uit van 3 podiums.

[ Voor 77% gewijzigd door Angeloonie op 30-06-2008 17:14 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 00:52

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Tja, doelstelling....
lastig als je met 30 miljoen begint in C2. dan kun je maar 1 doelstelling hebben, lijfsbehoud zonder failliet te gaan.....
misschien dat er door de supplierhussel wat meer in zit, maar laat ik maar uitgaan van top 15....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:08
Ik ben ook omhoog gegaan, C3G10, doelstelling handhaven middenmoot.
(naam: H. Iedema) budget 46 miljoen, beste materiaal ?

[ Voor 17% gewijzigd door Justin2000 op 30-06-2008 17:54 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 09:38
Anoniem: 258922 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:53:
[...]

Ja, dat is dus veranderd, staat in info centre. Daar hebben we het hier ook de hele tijd over, dat de suppliers omgegooid zijn. :)
sorry, ik volg dit topic maar af en toe en race verder gewoon mijn wedstrijdjes, bedankt voor t antwoord :)
heeft iemand overigens nog suggesties welke band de betere is?
moet ik voor veel slijtage en goede prestaties gaan, of voor wienig slijtage en slechte prestaties...

[ Voor 18% gewijzigd door Game Error op 30-06-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 13-06 16:24
Het enige wat ik er over kan zeggen is; slijtage van een band kan je verbeteren, de performance niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Angeloonie schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:04:
Ik zit in C3G1, mocht iemand nog een team zoeken, ik heb er een.
Hoi,
Ik zit ook in C3G1. Ik kijk eerst even wat mijn teammaat van vorig seizoen van plan is, als dat niets wordt dan meld ik me wel

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 13-06 19:39

The_DoubleU

Tweaker in München

Hoera weer een nieuw seizoen!
En dit keer moet ik toch even nadenken qua suppliers.

Mijn Doelstelling. Promoveren naar C2.
Opzich moet dat lukken, een aardig goede rijder en geld genoeg.
Ben trouwens weer samen met mijn oude team maat, Ronnie de Lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik zal ook maar eens een open deur intrappen.

Mijn doelstelling: Handhaving in C1.
Subdoelstelling: Dit keer wel een nieuwe coureur contracteren :P
Erg lastig om prestatiedoelen te stellen, voor mij het meest onvoorspelbare seizoen tot nu toe. Heb geen idee wat me te wachten staat, op welke positie ik moet mikken.

Zoals bekend heb ik een flinke buffer met geld, maar hoe ik het ook wend of keer, ik ga gedurende het seizoen véél geld verliezen (met name dus door een te dure coureur). Niet omdat ik voor de duurdere suppliers wil gaan, maar uberhaupt...

Ik mik dus op vechten tegen degradatie, rond P15, maar of dat gaat lukken.... :?

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 30-06-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Mijn doelstellingen:
De lat gaat net iets hoger dan vorig seizoen (zie kieknwatwort in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ...")
- klassering: plaats 5 (ik wil niet promoveren)
- cup: 1/2 finale
- team championship: top 3 (mede afhankelijk van mijn teammaat natuurlijk)
- minstens 1 race winnen,
- minstens 3 podiums
- financieel minstens quitte spelen (exclusief bonussen)
- iedere race testen en doorontwikkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258922

Tadas Bubbelfiets schreef op dinsdag 1 juli 2008 @ 07:48
First, testing is now open again, it was fixed and testing results updated as well.
Welcome to new season and you will see some changes, most noticeable on testing page. Each track now has testing ratings for all available testing types (except setup tuneup). Each testing type has only 1 5 star track. At any time you will have 5 testing tracks available to you (unless there is race on one of the tracks, then there will only be 4, since that one will be unavailable).
Tracks will be updated on Sundays, after markets, when any 5 tracks will be selected for testing. Track that has at least one 5 start testing is a bit more expensive than testing previously, but it will also give about 20% better results.
Have a good season all, and let the best win!
Zo ondervind ik nog meer nadeel van het feit dat ik met afstand de armste manager in C1 ben. C2 komt heel erg dichtbij zo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-05 20:15

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Anoniem: 258922 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:50:
[...]
Zo ondervind ik nog meer nadeel van het feit dat ik met afstand de armste manager in C1 ben. C2 komt heel erg dichtbij zo. :/
Tja, op die manier raak ik (op mijn niveau dan) m'n verschil met C4 promovendi met veel geld snel genoeg kwijt...
Maar ik denk dat de suppliers en deze manier van testen wel beter is voor de balans van de game. Nu gaan uitvinden wat de verschillen zijn tussen 1* tot 5* testen en de resultaten...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ze geven de rijken nu gewoon de kans om alles in één seizoen op te maken (eventueel met een sterretje achter je naam) en dat volgend seizoen dan iedereen onder de 75M zit :P Behalve natuurlijk die mensen die met overmacht hun groepen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:56
Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:12:
Ze geven de rijken nu gewoon de kans om alles in één seizoen op te maken (eventueel met een sterretje achter je naam) en dat volgend seizoen dan iedereen onder de 75M zit :P Behalve natuurlijk die mensen die met overmacht hun groepen winnen.
Jij kan een gooi naar het kampioenschap in C1 doen als je All-In durft te gaan dit jaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:42:
[...]

Jij kan een gooi naar het kampioenschap in C1 doen als je All-In durft te gaan dit jaar :).
Dat heeft niks met durven te maken, m.i. moet daar staan: als je dom genoeg bent om all-in te gaan.

Zoals vermeld: ik ga sowieso al de helft van mijn budget verliezen met de niet-top suppliers. Bij die berekening had ik zelfs nog niet de duurdere tests in rekening gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:39
You will pay based on the track rating at a rate of $500K per star, up to $2.5M + your 20% supplier charge. The track cost is based on the highest star rating. The testing results, regardless of the cost, are based on the star rating for the type of test you are doing. A 5* engine test will gain more HP than a 1* HP test.
Bovenstaande post van Neil geeft een indicatie van wat de verschillende tracks kosten, op zich zit je met 3-star dus op het oude niveau. En dus zowel mogelijkheid om duurder/goedkoper te testen. Mijn inziens dus een goede nieuwe optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:47:
[...]

Dat heeft niks met durven te maken, m.i. moet daar staan: als je dom genoeg bent om all-in te gaan.

Zoals vermeld: ik ga sowieso al de helft van mijn budget verliezen met de niet-top suppliers. Bij die berekening had ik zelfs nog niet de duurdere tests in rekening gebracht.
Je kan het dom noemen, je kan het een risico noemen, je kan het lef noemen. Imo heeft een balans van 120+ weinig zin. Als je saldo rond de 80 is en je het kan het daar zo'n beetje stabiel houden de volgende seizoenen zie ik geen reden om niet een gokje te wagen.

Als uit jouw berekening komt dat je met de duurdere suppliers echter 20-30 milj overhoudt aan het einde van het seizoen dan zou het meer naar dom neigen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:12:
Ik ga dat wel doen. Alles voluit. Ik begin met een budget van nul (in C3), heb alle top suppliers genomen ga alleen voor de duurste test.

Het wordt een erop of eronder zeizoen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
robkamp schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:03:
[...]

Ik ga dat wel doen. Alles voluit. Ik begin met een budget van nul (in C3), heb alle top suppliers genomen ga alleen voor de duurste test.

Het wordt een erop of eronder zeizoen voor me.
Heb je überhaupt een raming gemaakt of je, met alles het duurst, nog wel winst kan maken op de 1e plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:42:
[...]

Heb je überhaupt een raming gemaakt of je, met alles het duurst, nog wel winst kan maken op de 1e plek?
Uhm, nee. Zoals ik al zei. Het wordt erop of eronder. Ik zal is ff een raming maken.

Ik heb een raming gemaakt en kan zonder ongelukken/uitvallen, altijd op de pole en winnen quite spelen met mijn huidige sponsors. Indien ik beter sponsors vindt, dan gaat het wel lukken.

Keeps fingers crossed.

[ Voor 27% gewijzigd door robkamp op 01-07-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Worden je aanbiedingen voor sponsors veel beter in C3? Ik heb nu namelijk nog 5 sponsoren uit C4, maar ik hoop toch wel dat de bedragen die ze neertellen wat omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
arnax schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:06:
Worden je aanbiedingen voor sponsors veel beter in C3? Ik heb nu namelijk nog 5 sponsoren uit C4, maar ik hoop toch wel dat de bedragen die ze neertellen wat omhoog gaan.
Je kan een sponsor meer nemen in C3. AFAIK zijn de aanbiedingen van hetzelfde niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:11:
[...]

Je kan een sponsor meer nemen in C3. AFAIK zijn de aanbiedingen van hetzelfde niveau.
Nee, aanbiedingen zouden gemiddeld beter moeten worden per class. Maarja, ook afhankelijk van je directeur en resultaten natuurlijk. Vergeet ook niet dat je een sponsor méér kan aannemen per klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax

arnax

Penguins rock!

Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:12:
[...]

Nee, aanbiedingen zouden gemiddeld beter moeten worden per class. Maarja, ook afhankelijk van je directeur en resultaten natuurlijk. Vergeet ook niet dat je een sponsor méér kan aannemen per klasse.
dat ik één sponsor meer kan krijgen wist ik al wel, maar was dus alleen benieuwd of de aanbiedingen beter zouden worden.
Is er ook een percentage o.i.d. dat ze normaal beter zouden moeten worden? Ik heb gelukkig wel een nieuwe CM, ik hoop alleen dat hij zijn hoge salaris waar maakt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
arnax schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:19:
[...]

dat ik één sponsor meer kan krijgen wist ik al wel, maar was dus alleen benieuwd of de aanbiedingen beter zouden worden.
Is er ook een percentage o.i.d. dat ze normaal beter zouden moeten worden? Ik heb gelukkig wel een nieuwe CM, ik hoop alleen dat hij zijn hoge salaris waar maakt dan :)
Geen percentage bekend... Als je van de voorhoede C4 naar de achterhoede C3 gaat, zal het misschien nog wel minder worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:27:
[...]
Geen percentage bekend... Als je van de voorhoede C4 naar de achterhoede C3 gaat, zal het misschien nog wel minder worden denk ik.
Ook niet helemaal, want ik kreeg afgelopen seizoen in de achterhoede C2 meer dan de seizoen daarvoor bovenin... :?
Maar ach, vermaak me wel met de 1e seizoenshelft met 7 sponsoren in C3 :P Scheelt toch weer wat geld...
En volgens m'n begroting kan het hele seizoen testen en een klein beetje verdienen, met een 6e-7e positie elke race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Sponsoraanbiedingen lijkt meer random te zijn dan het zou moeten idd. Als ik won kreeg ik een lullig aanbiedinkje van 350.000 per race. Toen ik keertje uitviel boden ze me 5 ton aan... Tjah.

Ik heb ook geen groot verschil gemerkt qua sponsor vanuit C3 naar C2.

[ Voor 17% gewijzigd door Requiem19 op 01-07-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:40:
Sponsoraanbiedingen lijkt meer random te zijn dan het zou moeten idd. Als ik won kreeg ik een lullig aanbiedinkje van 350.000 per race. Toen ik keertje uitviel boden ze me 5 ton aan... Tjah.

Ik heb ook geen groot verschil gemerkt qua sponsor vanuit C3 naar C2.
Het gat van de sponsoren per klasse is dan ook afgelope seizoen (of daarvoor) flink vergroot. Maar inderdaad, er zit een grote random in. Toen ik 3 races op rij won kreeg ik het laagste aanbod dat ik in 4 seizoenen had gezien (met vol aantal uren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:27:
[...]

Volgens mij maak het allemaal geen ruk uit, ik heb op 3 races na constant op het podium gestaan afgelopen seizoen. Met een marketing directeur van 85 zijn mijn sponsors van de eerste tot de laatste race iets meer dan 1 miljoen gezakt(bedrag per race)

Dit alles, samen met de idiote salariseisen bij contractverlenging van personeel en driver maakt de game financieel bijna te moeilijk. Het is begrijpelijk dat ze de managers met mega bakken met geld willen aanpakken, maar ze vergeten wel dat er in het proces ook mensen sneuvelen die geen zeecontainer vol dollars hebben.

Ik heb de boel nog niet helemaal doorgerekend, maar volgens mij heb ik 2 opties dit seizoen, degraderen of failliet gaan, en dat met een beginbalans van 30m. Dit zou opgelost kunnen worden door betere aanbiedingen van sponsors, als ik zo hoor wat er in C2 binnengehaald wordt/race, zit ik daar ver achter met m'n 3,2M/race (nog 6 sponsors) En dat met een niet zo heel dure driver/MD/D....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Begrijp ik het goed dat je uit 5 testing tracks zou kunnen kiezen? (of 4 als je raced op een van de geselecteerde testtracks). Zo staat het wel in infocentre, maar ik kan er maar uit 3 kiezen. En natuurlijk allemaal tracks die slecht scoren op het onderdeel dat ik wil testen.
andrestouwe schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:51:
[...]

Ik heb de boel nog niet helemaal doorgerekend, maar volgens mij heb ik 2 opties dit seizoen, degraderen of failliet gaan, en dat met een beginbalans van 30m. Dit zou opgelost kunnen worden door betere aanbiedingen van sponsors, als ik zo hoor wat er in C2 binnengehaald wordt/race, zit ik daar ver achter met m'n 3,2M/race (nog 6 sponsors) En dat met een niet zo heel dure driver/MD/D....
3,2 mln Is niks mis mee hoor, ik zelf zit op 3,7 mln (7 sponsors) en gezien het feit dat ik de rijkste manager van mijn c2-groep ben, zal dat echt niet te laag zijn voor c2-begrippen. Natuurlijk zijn er altijd uitschieters met een super manager, goede resultaten en een beetje ad random mazzel.

[ Voor 59% gewijzigd door Sempy op 01-07-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Sempy schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:58:
Begrijp ik het goed dat je uit 5 testing tracks zou kunnen kiezen? (of 4 als je raced op een van de geselecteerde testtracks). Zo staat het wel in infocentre, maar ik kan er maar uit 3 kiezen. En natuurlijk allemaal tracks die slecht scoren op het onderdeel dat ik wil testen.

[...]

3,2 mln Is niks mis mee hoor, ik zelf zit op 3,7 mln (7 sponsors) en gezien het feit dat ik de rijkste manager van mijn c2-groep ben, zal dat echt niet te laag zijn voor c2-begrippen. Natuurlijk zijn er altijd uitschieters met een super manager, goede resultaten en een beetje ad random mazzel.
Ik zat op 4,2 vorig seizoen. Volgens mij speelt je CD ook wel een redelijke rol in het geheel plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
En hoe ver je durft te gaan met onderhandelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Requiem19 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:30:
[...]
Ik zat op 4,2 vorig seizoen. Volgens mij speelt je CD ook wel een redelijke rol in het geheel plaatje.
Ehm, ik sta nu nog op 4,8 mln met 7 sponsors... (edit na ff checken)
Onderin meedraaiend in C2 (nu dus C3) met een CD van 90 en redelijk flink onderhandelend...

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 01-07-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:32:
En hoe ver je durft te gaan met onderhandelen...
ehh, als je na 3x nog niet hoger zit dan 350k, heeft een 4e keer geen zin zeg maar... Heb afgelopen seizoen sportief een topseizoen gedraaid, maar financieel qua sponsors een rampseizoen, de aanbiedingen werden alleen maar lager en met geen stok hoger te krijgen...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax

arnax

Penguins rock!

ik kan niet zien wat de keuzes zijn van de andere managers mbt de leverancierskeuze. Wordt dit pas na de eerste race bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
arnax schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:38:
ik kan niet zien wat de keuzes zijn van de andere managers mbt de leverancierskeuze. Wordt dit pas na de eerste race bekend?
Klopt, juist zodat jij het niet kan zien en je zelf een keus maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:45

GaMbiNo

1337

Zo, ik heb hem alvast op poll gezet in C2G3. :+
En nu maar wachten hoe de rest het gaat doen.

Volgens mij wachten erg veel mensen met rijden tot de laatste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Met dat gekloot van Tadas is dat ook geen wonder eerlijk gezegd. Testen is bugged, random drivers zijn nog altijd te signen voor lachwekkend weinig geld, maar de race is vrijdag al 8)7 Het zou niet de eerste keer zijn dat er allerlei dingen snel gefixed worden vlak voor de eerste race en dat wie even heeft gewacht een hoop problemen voorkomt :Y)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Wederom C3G7.

Mijn doelstelling voor komend seizoen:

Gemiddeld gezien 1 punt per race.
Top 10 elke race.
Top 5 twee keer halen.
Wederom informatie vergaren over de circuits, op nieuwe circuits 91+ DRP halen. (Heb maar ervaring op 6/17 circuits).
Minimaal gelijk eindigen qua financien als ik dit seizoen begin.
Auto verder door ontwikkelen, met name op Efficiency gebied, en zonder teveel 'penalties' op de overige aspecten.
Niet degraderen.
Geen enkele race vergeten te repairen.

Overigens denk ik dat ik het de tweede helft van het seizoen beter ga doen dan de eerste helft.

Voorlopige grid: 2/6 met nog 24 man ofzo te gaan :P Voor nu verwacht ik P10 te starten...

[ Voor 7% gewijzigd door itsgreen op 01-07-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258922 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:00:
Ik heb overigens wel een geinig ideetje voor suppliers dit seizoen, even overleggen met mn teamgenoot. :)
Ik ben hier uiteindelijk weer op uitgekomen. Als ik niet besluit om naar C2 te duiken dan doe ik dit. Denk ik...vrij zeker...aahhh!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Haha, nou, 'k heb m'n keuzes gemaakt en meteen getest. Ik vind die nieuwe manier van testen wel prettig, al vind ik het wat loos dat er circuits bij zitten die ontzettend slecht zijn in alles, iets wat ik me niet voor kan stellen IRL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Banen waar je bijna niks kan winnen zijn ook erg goedkoop.

Zijn tracks waar je goed setup tuning kan doen, welke weer beter is voor je driver skills ;)

wanneer draait de driver market trouwens?

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 15:16
Grrrrrene schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:45:
Met dat gekloot van Tadas is dat ook geen wonder eerlijk gezegd. Testen is bugged, random drivers zijn nog altijd te signen voor lachwekkend weinig geld, maar de race is vrijdag al 8)7 Het zou niet de eerste keer zijn dat er allerlei dingen snel gefixed worden vlak voor de eerste race en dat wie even heeft gewacht een hoop problemen voorkomt :Y)
Dat niet alleen, ik kan een leuke teamgenoot wel vergeten in C3G14.
Ik kan nog steeds geen team aanmaken/joinen laat staan mijn livery veranderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Bij mij is alles geregeld hoor, goede suppliers, nieuwe teamie, redelijk tempo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:32

Whuzz

Dodgeball!

OMG, ik ben gepromveerd naar C3, na mijn eerste seizoen 8)7
Dat was eigenlijk niet echt de bedoeling.

Naja... Doelstellingen dan maar:

1) Auto ontwikkelen op elk vlak
2) Team ontwikkelen, betere staff
3) In de groep blijven
4) Een paar puntjes pakken
5) Niet teveel verlies draaien

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De berichten over het verliezen van de secundaire stats na het testen blijven binnen stromen. Tevens een hoop mensen die al de Q hebben gedaan en nu met minder DRP punten opgescheept zitten om te verdelen. Ik roep al een tijdje om de race uit te stellen, maar nu moet dat toch echt gebeuren.

Ben benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren en of er weer zo'n excuus komt als vorig seizoen dat dit de bedoeling was, dat de stats lager zijn/worden dan vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Uitstel is een goed idee, c4 heeft nog iets meer dan 24 uur. Wat mij betreft draait Tadas gelijk alle data terug naar resetmoment, heb namelijk net m'n practice verspeeld door per ongeluk in het warmup-scherm in te vullen. 8)7 Gelukkig met oude data en teammate de schade kunnen beperken.

Ben bij nader inzien toch wat minder te spreken over het systeem van circuitkeuze bij tests. Mijn inziens kan je nu niet zelf meer bepalen wat je wanneer gaat testen. Deze ronde kan je in onze groep alleen maar echt goed engine testen. Iemand die banden wil testen, heeft enkel de keuze uit max. 2 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
OK... werkt dat zo.... Dat vind ik inderdaad ook een beetje matig. En je betaald sowieso voor de hoogste ster-ranking toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Sempy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:35:
Ben bij nader inzien toch wat minder te spreken over het systeem van circuitkeuze bij tests. Mijn inziens kan je nu niet zelf meer bepalen wat je wanneer gaat testen. Deze ronde kan je in onze groep alleen maar echt goed engine testen. Iemand die banden wil testen, heeft enkel de keuze uit max. 2 sterren.
Het idee vind ik op zich wel ok. Je weet nu niet meer pcies wanneer je wat het beste kunt testen...
Wij hadden die testtracks ook (alle klassen hetzelfde dus). Dus waar iedereen mss hetzelfde kiest kun je door een gokje te wagen op een andere track mss wel een ander beter eindeffekt halen...

Maar op de huidge manier was het niet echt lekker nee... Dan moeten er minstens 1 of 2 testtracks bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor zover ik weet heeft iedereen nu dezelfde test circuits toch? (edit, bedankt PB :P)
Dan loopt een strategie die rust op meteen banden testen al aardig in de soep.
Voor degenen in C1, het weer over het seizoen gezien wijst toch wel op michelin/continental, terwijl die juist de meeste tests nodig hebben. Echt alles komt verkeerd uit met die suppliers. :P
Vrij veel regen, vaak koudere races (Fuji met 8 graden!), heel fijn allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overigens is het weer feest in de tent van C3G9. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
goodyear bedoel je, Casper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohja inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Klopt idd, je betaald op basis van de hoogste ster. Om een of andere reden hebben wij deze race slechts 3 keuzes. Daarvan valt Vilnus af omdat alles 1 ster is (alleen geschikt voor budgettesten) California is 5 sterren-powertest, voor alle andere tests betaal je teveel (dik 3 mln!). Silverstone ((max. 3 sterren) is gemiddeld wel aardig maar net weer niks op de onderdelen die ik wil testen.

Bij het onderdeel wat ik eigenlijk wil testen, moet ik nu dus veel betalen voor slechts 2 sterren. Daarom kies ik maar voor een powertest, krijg ik waar voor m'n geld en misschien duurt het wel weer 3 races voor je circuit met 4 of 5 sterren op dit onderdeel hebt.

Het wordt dus niet testen wat het meest nodig is, maar wat er voorhanden is. Lange termijn planning wordt vervangen door een stukje geluk. Onvoorstelbaar dat ik wel het weer van race 17 weet, maar niet kan zien of er volgende race een geschikte is om mijn gearbox te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:17:
OK... werkt dat zo.... Dat vind ik inderdaad ook een beetje matig. En je betaald sowieso voor de hoogste ster-ranking toch?
Hoho, wacht even...betekent dit dat je gewoon 2.5M+20% betaalt als er een 5 ster aanwezig is (of alleen binnen de test die je wil doen?) en dat je dat betaalt ook al test je op een 1 ster baan?
Of begrijp ik het nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Anoniem: 258922 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:54:
[...]

Hoho, wacht even...betekent dit dat je gewoon 2.5M+20% betaalt als er een 5 ster aanwezig is (of alleen binnen de test die je wil doen?) en dat je dat betaalt ook al test je op een 1 ster baan?
Of begrijp ik het nou verkeerd?
Helemaal correct, je betaald de prijs die onderaan de baan vermeld staat (obv hoogste ster). Op zich ook logisch, die circuiteigenaar gaat niet minder huur vragen omdat jij bandjes wil testen op een circuit wat daar eigenlijk niet voor geschikt is. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 02-07-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is me duidelijk zo. Ik moet de knoop maar eens gaan doorhakken trouwens. Ik denk al vaker 'wat kan mij het schelen' dus dat kan ik nu ook wel toepassen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Anoniem: 258922 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:26:
Overigens is het weer feest in de tent van C3G9. :+
Jup, las het en heb al gereageerd...
Heb dit keer ook maar eens een mailtje naarPayton gestuurd. Daarin een klacht over Adam en de melding dat hij maar eens een kijkje moet gaan nemen aldaar. Dat als mijn "lucky bastard" een ban waard is, dat dit gedrag van Adam nu dan ook eens aangepakt moet worden... Zelfs Bunby gedraagt zich op het moment netter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Der zit gewoon een report knopje bij iedere post he... retard mag misschien nieteens, dus die kan je al reporten, al is het een quote van iemand anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb gekozen. Niet helemaal wat ik eerder zou doen, maar goed, wel iets goedkoper. Het zal allemaal wel. Nu zaak om geld over te houden. Maar die ene test voor de 1e race gaat wel komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 258922 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:15:
Nou ik heb gekozen. Niet helemaal wat ik eerder zou doen, maar goed, wel iets goedkoper. Het zal allemaal wel. Nu zaak om geld over te houden. Maar die ene test voor de 1e race gaat wel komen. ;)
Dus geen "grappige" keus? Ik was daar wel benieuwd naar! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zal ik nog wel uitleggen maar het lijkt er wel op. Alleen een andere motor. Ik hoop dat ik mezelf niet in de voet schiet hiermee, zou best eens kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Anoniem: 258922 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:36:
Dat zal ik nog wel uitleggen maar het lijkt er wel op. Alleen een andere motor. Ik hoop dat ik mezelf niet in de voet schiet hiermee, zou best eens kunnen.
Ben iig erg benieuwd naar de Hollandsche Glorie van jullie allen in C1...

Edit: De hele reltopic in C3G9, hierboven genoemd, is inmiddels verwijderd...
Goh, wie zou er geklikt hebben... :+ (en hoe lang zien we Adam niet terug... :P )

[ Voor 19% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 02-07-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
24 uur... Als hij al een ban heeft gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231918

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:08:
[...]

Ben iig erg benieuwd naar de Hollandsche Glorie van jullie allen in C1...

Edit: De hele reltopic in C3G9, hierboven genoemd, is inmiddels verwijderd...
Goh, wie zou er geklikt hebben... :+ (en hoe lang zien we Adam niet terug... :P )
Ruk, had net een mooie reactie geplaatst :( hier de afsluitende regel:

"I wish Sam all the best with the baby and the child that is it's father"

Bij deze ook maar direct mijn doelsteling, overleven in C2, zowel sportief als financieel. En dat laatste gaat volgens mij het grootste probleem worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heb ik nog gezien. :)

Maar nu zie ik alleen dit, nadat de site al heel traag laadde:
"Could not connect to database, please try again later."
Tadas is bezig zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 258922 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:33:

Ik zie hetzelfde, maar heb het idee dat Tadas niet bezig is. Website was kort daarvoor namelijk gewoon sloom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258922 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:33:

Das dan mooi ruk, we hebben vanavond net een buurtbijeenkomst gepland om van gedachten te wisselen over de suppliers(moi, André(boertieh :+ )en Andre v/d Vecht(C2G2). We zitten alledrie in het zelfde schuitje, de tripple gepakt, en met een balans van rond de 30 miljoen gepromoveerd. En vooral door het geklooi wat je nu hebt met het testen en de kosten er van, is het niet echt simpel om een goeie combinatie te vinden....

nou ja, we kunnen altijd nog de tijd doden door een paar biertjes te kiepen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 231918 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:43:
[...]

Das dan mooi ruk, we hebben vanavond net een buurtbijeenkomst gepland om van gedachten te wisselen over de suppliers(moi, André(boertieh :+ )en Andre v/d Vecht(C2G2). We zitten alledrie in het zelfde schuitje, de tripple gepakt, en met een balans van rond de 30 miljoen gepromoveerd. En vooral door het geklooi wat je nu hebt met het testen en de kosten er van, is het niet echt simpel om een goeie combinatie te vinden....

nou ja, we kunnen altijd nog de tijd doden door een paar biertjes te kiepen :9
Ach de suppliers staan een paar pagina's terug, dus dat komt wel goed dan toch? ;) De eerste Nederlandse F1Time meeting dus eigenlijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:46:
[...]

Ach de suppliers staan een paar pagina's terug, dus dat komt wel goed dan toch? ;) De eerste Nederlandse F1Time meeting dus eigenlijk? :P
Ehhhh, als je het zo bekijkt :P Er is er nog 1 bij trouwens, maar die is een beetje zielig >:) (gelukkig kijkt ie hier nooit....denk ik) Derk Jonkman, die is in C3G8 blijven hangen door zijn financien en een paar verkeerde keuzes afgelopen seizoen. Hij heeft al suppliers gekozen, dus die komt voor het bier denk ik _O-

Misschien iets voor de toekomst, een F1time meeting? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Goh mijn driver heeft ineens zijn secondary skills terug :D ik kan mijn excel sheet weer eens een extra update gaan geven dus (scheelt me wel 15 tot 20 punten op sommige vlakken, best veel zeg maar).

@ hierboven: die Derk Jonkman zit financieel in het zelfde schuitje en dezelfde groep als mij :P Rond de 10 mil in de plus. Ik hoop door de boel een beetje slimmer aan te pakken financieel iets beter aan het einde van het seizoen te staan maar das afwachten natuurlijk, voor hetzelfde geld doe ik iets doms :P

[ Voor 87% gewijzigd door lameeuw op 02-07-2008 20:04 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een meeting lijkt me wel vet, als er een internationale zou komen zou ik graag heen gaan. Maar nationaal is wat makkelijker, dus moeten we een keer doen. :)

Over de 1e race: ik heb ook maar getest, zonder problemen. Resultaat had ik ietsje meer van gehoopt, maar goed.
Practice ging prima, degelijke drp, setup accuraat (daar is mijn nieuwe coureur dan weer wat beter in) en de snelheid lijkt er in te zitten vooralsnog. Ik schat mijn Q-tijd op die van Edvinas (halve seconde t.o.v. mijn practice moet toch kunnen).
Globale strategie heb ik wel besloten, alleen nog even de stints checken.

Edit: misschien interessant, en iets wat ik me ook wel eens afvraag: aangezien iedereen wel op de speedway zal testen, wat is de snelste ronde van degenen die dat überhaupt willen zeggen? :)
Hangt ook af van car condition, maar toch. Ik heb 30.488.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 258922 op 02-07-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Anoniem: 258922 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:56:
Edit: misschien interessant, en iets wat ik me ook wel eens afvraag: aangezien iedereen wel op de speedway zal testen, wat is de snelste ronde van degenen die dat überhaupt willen zeggen? :)
Hangt ook af van car condition, maar toch. Ik heb 30.488.
Nope, juist omdat iedereen op de speed heb ik ervoor gekozen om m'n gb te verbeteren (C3 spul hè, rete langzaam). Aangezien je met shift delay meer seconden wint dan met pk's :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien. Moet ik nog eens testen. Had ik 2-3 seizoenen terug wel gedaan en wat ik ermee leek te winnen was toen flink minder (half zoveel ofzo) dan wat ik had berekend/geschat a.d.h.v. het aantal shifts op Melbourne (ik tel nu 27 omhoog shifts, zouden naar beneden ook meetellen?).
Maar de gb ga ik nog testen dit seizoen, dus ik zal dan weer proberen of het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, supplierskeus en de eerste test zitten er op :) . Zonder coureursproblemen, gelukkig. Morgen de vrije training maar eens aanvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ook nog maar even mijn doelstellingen posten ;)
Mijn eerste seizoen in C2, dus heb ik lage verwachtingen.

Ik heb maar twee doelstellingen:
In C2 blijven (lijkt me al lastig genoeg)
Niet te veel geld verliezen

Heb ondertussen al de P, W en Q gedaan en sta momenteel 2e, maar ik verwacht nog een heleboel mensen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
In light of few problems that we got (teams and testing) I have decided to postpone first race of the season to next week (Monday C4 and Tuesday the rest).
This will give more time for everyone to get ready, and for me to clean up that bugs forum section.
Thanks,
Tadas
beter laat dan nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
In light of few problems that we got (teams and testing) I have decided to postpone first race of the season to next week (Monday C4 and Tuesday the rest).
This will give more time for everyone to get ready, and for me to clean up that bugs forum section.
Thanks,
Tadas
Damn, dan ben ik met vakantie...

Maar ik hoop wel dat we (voor het weekend) practice en setup over mogen doen, want mijn rijder is wel veranderd door die test problemen:
na testen was overtaking 22 blocking 12 punten lager, hiermee heb ik P,W en Q gedaan (in de veronderstelling dat deze toch geen invloed zouden hebben, mocht het worden gecorrigeerd)
Na correctie zijn deze stats weer op de oorspronkelijke waarde gezet, maar waren er opeens 3 hoofdstats veranderd (verbeterd, dat wel). Maar dat zal wel invloed hebben op mijn DRP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

30.549 op de speedway tijdens de test (iemand vroeg hierom). Zo na een paar weken afkick verschijnselen weer een heerlijke P/WU/Q gereden, mis "alleen" 36 punten op overtaking dus heeft geen invloed op de rest van zijn rijden.
Ging best wel redelijk en naar een mooie provisional pole gereden (7 van de 24 gereden nu). Ben wel heel tevree tot nu toe. Kan niet wachten tot de eerste race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Hola, veel nieuwe tweakertjes in c2g3 gekomen, zorgt weer voor wat extra gezelligheid, ik ga dit seizoen maar eens rustig terug naar c3 vrees ik. Ga eerst me auto eens flink ontwikkelen. Aangezien ik stomme fout heb gemaakt met driver keuze. Dus dit seizoen zal ik financieel wel ok zitten + goede ontwikkeling.

Sta met de slechste supliers en slechste driver nog niet eens laatste nu in Q :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik roep er al 2 dagen om.... beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Ben het er niet mee eens dat er een totale reset moet komen, maar wel met de voorwaarde dat alles terug naar normaal gaat. Dus ook de DRPs weer in orde zijn, maar dat kan wel eens een lastige worden.
@Jester: 7/24? Matig hoor, Daniel R. vind dat je namelijk moet promoveren dit seizoen, zodat hij volgend seizoen weer wat houvast heeft ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 03-07-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 21:57
Joss schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:11:
Ik roep er al 2 dagen om.... beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Ben het er niet mee eens dat er een totale reset moet komen, maar wel met de voorwaarde dat alles terug naar normaal gaat. Dus ook de DRPs weer in orde zijn, maar dat kan wel eens een lastige worden.
@Jester: 7/24? Matig hoor, Daniel R. vind dat je namelijk moet promoveren dit seizoen, zodat hij volgend seizoen weer wat houvast heeft ;)
Een totale reset zou wel zo eerlijk zijn in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
ritsjert schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:13:
[...]

Een totale reset betekent dat managers die alles al hebben gedaan voordeel hebben (setup + drp bekend voor 1e race). Als Tadas de reset overnieuw doet, dan zou hij dus ook voor iedereen een ander circuit voor race 1 moeten instellen. Bovendien kost een totale reset weer de nodige tijd en dan zijn we mogelijk weer een week extra aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ja en als iedereen dan weer nieuwe suppliers kan kiezen is het hek helemaal van de dam, met alle voorkennis van de eerste test/practice/qualify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ritsjert schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:13:
[...]

Hehe idd ik moet volgned jaar volgens ehm in C1 zijn om kampioen te worden, hij wordt et dit seizeon en volgend seizoen hij is de afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zie niet hoe dit seizoen maandag/dinsdag kan beginnen met de huidige lijst van bugs, met de helft van de rijders op de grid met een DRP dat ineens anders wordt in de race, met een paar managers die al hebben getest en anderen die het weekend kunnen afwachten en naar verluid maandag andere testtracks krijgen met mogelijk andere/betere mogelijkheden... Ik snap Tadas niet. Waarom komt hij weer met nieuwe regels, opties enzo, maar fixt hij problemen die _ieder_ seizoen weer ontstaan niet gewoon?

Neem nou die verdwenen teams of de drivers die voor 2 teams lijken te rijden... Dat bestaat al minstens twee seizoenen en het wordt iedere keer handmatig teruggedraaid door Tadas. Of bijvoorbeeld de mensen die in s29 ofzo een bonus hadden moeten krijgen, maar dat niet kregen. Volgens mij hebben die dat nog altijd niet terug. Oh, en dan heb je dat gekloot met de DRP weer he? Vorig seizoen ging dat ook fout na de eerste keer testen. Iedereen verloor iets van 20% van de primaire stats, halverwege tussen twee races ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 13:40
Ja ik ben heel blij dat ik nog helemaal niks gedaan heb. Nog geen suppliers gekozen helemaal niets.
Deze lijst van bugs was namelijk wel weer te verwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The boss laat even van zich horen, kan me wel vinden in het verhaal;
By: Dev Tadas Bubelevičius supporter
I am sorry to disappoint you, but this has nothing to do with petition or vote. I just think situation is not good, because some of the fixes did not work as intended.
The initial testing bug was my mistake (as everything here is), I missed one file upload and so new testing track characteristics were not being pickedup.
Then came the fix, but it reset driver stats to old caps after that fix, which I thought was good enough, people were complaining about 1 or 2 or in severe cases some 5 points loss, so I thought it may need to be looked at and possibly fixed too (although I would guess that some people also gained a point or two, but they are not complaining...)
And then yesterday I saw that a team fix did not work for some as I intended to, so I could not let first race to start on time, we have to start when we are good to start, not like this. I will go over everything (i hope) today and will make sure that racing is fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:02:
The boss laat even van zich horen, kan me wel vinden in het verhaal;

[...]
Ik vond iedereen op F1time al wat luidruchtig van zich af schreeuwen, terwijl ik van 2 maten die al getest en gereden hebben(maandag en vandaag) eigenlijk geen klachten hoor. En ze waren sinds de "1e officiële F1time bierdrink meeting " :P op de hoogte van de bugs en problemen.volgens mij zijn dit geen megabugs die de hele klerezooi door elkaar schoppen, maar kleine bugs die voor een aantal slecht uitpakken. En zoals gezegd, de genen waar het juist positief voor uitpakt hoor je niet. Natuurlijk moet het opgelost worden, maar er wordt wel een hele heisa om gemaakt, bijv. schreeuwen om een complete reset.. |:(

Even iets anders, ik stoor me trouwens elke reset weer aan lui die een paar uur na de reset al gaan lopen bleren dat de eerste race uitgesteld moet worden. Wat je extra moet doen t.o.v. een midseason race is suppliers kiezen en een teammaat vinden. Je kan voor de reset al wel uitrekenen wat je zo ongeveer aan inkomsten hebt, en wat je veilig kan uitgeven aan suppliers. dat moet je toch voor elkaar kunnen krijgen in een week.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tsja, ligt er aan. Ik bespreek al 5 seizoenen lang mijn supplierskeus met mijn vaste teamgenoot. Dat is wel een Canadees en de kansen die ik krijg om *live* met hem te discussieren zijn erg miniem. Vandaar dat ik het wel fijn vind als het langer is dan 4 dagen. We zouden het deze keer wel hebben gehaald, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

terzijde, is het bekend hoeveel je skills uitmaken? is het zo dat elke 100 punten DRP je 1 seconde sneller bent ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Na een slechte P met een veel te lage DRP, op het nieuwe circuit fiju heb ik in de W toch nog wat weten te vinden. Hoewel ik wel vrees dat ik niet aan de tijd om van Leander maar we zullen het zien. Top 3 om te beginnen zou mooi zijn.

Over dat testen, ik vind dat echt super hoe Tadas dit nu gemaakt heeft. Je weet niets meer zeker van wanneer je wat kunt testen en dus zul je soms een gok moeten wagen. Ik denk dat dit het kampioenschap zeker spannender zal maken. Alleen zou het wel mooi zijn dat elke group andere testtracks heeft dus niet allemaal dezelfde. Maarja je kunt niet alles hebben :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
itsgreen schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 07:13:
terzijde, is het bekend hoeveel je skills uitmaken? is het zo dat elke 100 punten DRP je 1 seconde sneller bent ofzo?
Nee, want alle skills hebben een andere invloed. Zo heeft concentration invloed op de kans van foutjes in je ronde (eigenlijk van invloed op iedere ronde!), stamina heeft invloed op je rondetijden naarmate je verder in de race komt. Speed en racingline zijn wat moeilijker te definiëren, maar je kan dus niet zomaar zeggen: 100drp=1sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Tadas is iig druk bezig... F1Time ligt geheel op z'n gat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 13:40
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:21:
Tadas is iig druk bezig... F1Time ligt geheel op z'n gat
Laten we hopen dat het daardoor komt, en niet weer 1 van de bekende crashes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Durft iemand het te vragen of die gozer uberhaupt af en toe een backup trekt van f1time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Daar krijg je gewoon geen antwoord op, dus vragen heeft weinig zin :) Tadas reageert als het hem uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 23:58
Zo ik heb mijn keuzes gemaakt en de eerste P, W en Q erop zitten. S32 staat voor mij in het teken van financiële reorganisatie. Daarom zijn als C2 degradant mijn doelstellingen niet zo hoog als je zou verwachten.

Doelstelling S32:
- Financieel gezonde situatie creëren (zwaar besparen op kosten, beter sponsor pakket)
- Regelmatig punten scoren.

De eerste stappen om die doelstelling te realiseren hebben zijn invloed al gehad op de keuze voor de suppliers. Ondanks dat sta ik in Q 6e van de 20 atm. Gezien het feit dat het om een regen Q gaat en ik very low performance heb in de regen en gezien mijn strategie valt me dat 100% mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saev schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:52:
Gezien het feit dat het om een regen Q gaat en ik very low performance heb in de regen en gezien mijn strategie valt me dat 100% mee.
Je zal wel een goede regencoureur hebben. Dat scheelt echt enorm. Ten opzichte van iemand met high performance in de regen maar <20 op wet driving kun je in het voordeel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik zeg slotje er op en verder :)
*** Gaan we in onderstaand topic verder ***
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001