Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.997 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je. Ik heb pech gehad maar ook wat mazzel. Als ik meer geld had gehad zou ik volgend seizoen een 'Pedro Rocha' geprobeerd hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Kan iemand een lichtje schijnen op Brands Hatch. Ik word er knettergek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Gaat een superspannende ontknoping worden in C2G2 met nog twee races te gaan:

1 Rui Ferreira 83
2 Dimitris Moutlias 83
3 Tim Mosmans 64
4 Ivan Sudalenko 63
5 Marcos Laguna 63
6 Peter Semper 63

Met name voor de derde plek, waar ik er net slechter voor sta omdat de andere managers wel een overwinning hebben en ik vooral tweede plekken spaar. Nummers 3-6 allemaal op dezelfde engine en bij de banden Requiem en ik op michelin en de concurrenten op bridgestone. Komende regenrace moet het voor mij dus gebeuren voor ons en dan de laatste race proberen de schade te beperken bij een tropische droogweerrace. Kan me sinds C4 niet meer herinneren zo'n close seizoen te hebben gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door Sempy op 04-06-2008 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:24

GaMbiNo

1337

Ik had het eigenlijk al een beetje opgegeven maar wie weet wordt ik toch nog 3e inderdaad. :)
3 races geleden stond ik maar 1 punt achter hem maar toen begaf mijn versnellingsbak het 2 keer op rij zodat het weer 11 punten verschil werd. Maar door mijn winst van gister is het dus weer 2 punten en is het dus weer binnen bereik. :9

We zullen zien of het nog lukt, ook een beetje afhankelijk of mijn versnellingsbak het nog gaat volhouden. Die heeft me nu al 4 keer laten staan namelijk ondanks de 93% betrouwbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Sempy schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:20:Met name voor de derde plek, waar ik er net slechter voor sta omdat de andere managers wel een overwinning hebben en ik vooral tweede plekken spaar. Nummers 3-6 allemaal op dezelfde engine en bij de banden Requiem en ik op michelin en de concurrenten op bridgestone. Komende regenrace moet het voor mij dus gebeuren voor ons en dan de laatste race proberen de schade te beperken bij een tropische droogweerrace. Kan me sinds C4 niet meer herinneren zo'n close seizoen te hebben gehad.
Zag het ook al, lekker spannend...
Bij jullie wil wel iedereen daarvan promoveren? Verder is het bij ons ook lekker spannend, nrs 2 t/m 6 binnen 5 pnt van elkaar (waarvan Brid niet wil promoveren)

Maw volgend seizoen iig 2 Nederlanders in C1, met eventuele maximum mogelijke kans op 5... *O*

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zowiezo spannend in C3G9, om plek 1&2, en om plek 3&4:
1 David Fraser 102
2 Jos Roelofs 101
3 Adam Burgess 67
4 Arnoud Douma 65
Teamkampoenschap is al lang binnen (203 punten :P ), en in de cupfinale sta ik 1-0 voor, en zou ik eigenlijk zonder pech gewoon met 3-0 moeten winnen...
Arnoud mag van mij de laatste 2 races winnen, als ik maar voor David eindig, want ik wil het kampioenschap hebben....
Gaat dus lekker met de doelstelling, uitzicht op de triple en Adam "blaat"Burgess buiten de top 3.. Go Arnoud!!!!

edit:
lachen trouwens, Adam wordt steeds stiller op het forum, en er zijn er een aantal die op Keren stemmen, ondanks dat ze sinds race 4 ofzo al niet meer meedoet. WAt voor reactie krijg je dan ineens uit het niets van die Muts van Burgess:
who voted for Keren?...seriously get a grip..be serious
zelfs iemand die al lang niet meer mee doet, krijgt meer stemmen dan Adam... _O- sterker nog, hij krijgt helemaal geen stemmen......

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Door die reactie heb ik ook op Keren gestemd :P Alleen maar om Samantha/Adam te kutten, die reactie ziet er echt uit van: dan kan je beter op Adam stemmen. Dan zeg ik: ..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Klinkt als een mooie traditie die we door kunnen zetten in de laatste paar races >:)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:01:lachen trouwens, Adam wordt steeds stiller op het forum, en er zijn er een aantal die op Keren stemmen, ondanks dat ze sinds race 4 ofzo al niet meer meedoet. WAt voor reactie krijg je dan ineens uit het niets van die Muts van Burgess:
[...]
zelfs iemand die al lang niet meer mee doet, krijgt meer stemmen dan Adam... _O- sterker nog, hij krijgt helemaal geen stemmen......
Hehe, waarom dacht je dat ik ook reageerde met "I am serious..." >:)
(en ik had niet eens op Keren gestemd...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:32:
[...]

Zag het ook al, lekker spannend...
Bij jullie wil wel iedereen daarvan promoveren? Verder is het bij ons ook lekker spannend, nrs 2 t/m 6 binnen 5 pnt van elkaar (waarvan Brid niet wil promoveren)

Maw volgend seizoen iig 2 Nederlanders in C1, met eventuele maximum mogelijke kans op 5... *O*
Ik wil in ieder geval promoveren en Tim naar mijn weten ook wel. Lijkt me toch mooi om in ieder geval een seizoen in de hoogste klasse mee te maken. Bovendien is het volgend seizoen voor het laatst dat ik m'n dure staff (driver 3,1mln) kan betalen, al zal ik dan +/- 20 miljoen vermogen moeten interen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:01:
Het is zowiezo spannend in C3G9, om plek 1&2, en om plek 3&4:

[...]

Teamkampoenschap is al lang binnen (203 punten :P ), en in de cupfinale sta ik 1-0 voor, en zou ik eigenlijk zonder pech gewoon met 3-0 moeten winnen...
Arnoud mag van mij de laatste 2 races winnen, als ik maar voor David eindig, want ik wil het kampioenschap hebben....
Gaat dus lekker met de doelstelling, uitzicht op de triple en Adam "blaat"Burgess buiten de top 3.. Go Arnoud!!!!
Hier bijna het zelfde, teamkampioenschap is binnen, 1-0 voor in de cupfinale, en 9 punten meer dan de nummer 2. Nog 1x voor hem eindigen en de buit is binnen. Dat zou eigenlijk geen probleem moeten worden, afgelopen race had ik 52 seconden voorsprong op hem, en een ronde op de rest.. :P Maar ja, de laatste 2 races zijn in de regen, en m'n driver kan nog niet zonder zwembandjes....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoke
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-10-2024
Al een stuk betere DRP de tweede keer, 94% :)

Helaas snap ik de CAR SETUP optie niet helemaal. Ik kan zien wat de ideale setting is per sectie door 25 keer verschillende nummers te hebben gebruikt tijdens de Practice. De eerste race was een stuk makkelijker aangezien 1 sectie over een minuut duurde dus mijn auto op deze sectie afgesteld maar nu heb ik 3 secties die allemaal even lang zijn. Is het de bedoeling dat ik nu de auto afstel om de beste tijd te halen op 1 sectie of moet ik er tussen in gaan zitten?

De vraag is een beetje vaag dus ik zal wat nummers verzinnen om uit te leggen wat ik bedoel:

Sectie 1 - 30 seconden
Sectie 2 - 30 seconden
Sectie 3 - 30 seconden

Front Wing:
Sectie 1 - 20-20
Sectie 2 - 35-35
Sectie 3 - 95-95

Is het nu de bedoeling dat ik 1 van de 3 uitkies en vervolgens de andere onderdelen van de wagen geheel op deze sectie afstel of moet ik gewoon (20+35+95)/3 doen en dit ook doen bij de andere onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:40:
[...]

Haha, ja, dat scheelt al 14pk, plus een paar kilo :)
rijd jij met maar 875PK? :o

Ik heb hier 890PK in mn toyota bak zitten met een gewicht van 603kg... waar laat ik het dan liggen :|

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Efficiency. Ik heb ook 890pk liggen in mijn Toyota, maar ik ben wel wat zwaarder. Misschien focus je jezelf teveel op gewicht? Geen idee hoor, ik gok maar wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:22:
[...]

rijd jij met maar 875PK? :o

Ik heb hier 890PK in mn toyota bak zitten met een gewicht van 603kg... waar laat ik het dan liggen :|
Onze groepen zijn toch niet te vergelijken? Ik heb het idee dat bij ons iedereen vroeg is gestopt met testen iig. Plus, design en driver hebben natuurlijk ook vrij veel invloed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:22:
[...]

Onze groepen zijn toch niet te vergelijken? Ik heb het idee dat bij ons iedereen vroeg is gestopt met testen iig. Plus, design en driver hebben natuurlijk ook vrij veel invloed ;)
Ja ok, mijn efficiency zou nog wel wat beter kunnen volgens mij zit ik nu op ongeveer 62 gemiddeld. En ik heb ook de beste driver niet maar dan nog.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
ik sta tot nu toe 2e gekwalificeerd op monaco morgen, dat zal een mooie race worden hoop ik _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:08:
[...]

Ja ok, mijn efficiency zou nog wel wat beter kunnen volgens mij zit ik nu op ongeveer 62 gemiddeld. En ik heb ook de beste driver niet maar dan nog.
Ja, dan nog... Je presteert in het tweede deel van het seizoen een stuk beter dan het begin. Waarschijnlijk dus omdat je engine nu beter is, plus er is zijn niet zo veel actievelingen meer over bij jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:01:
[...]

Ja, dan nog... Je presteert in het tweede deel van het seizoen een stuk beter dan het begin. Waarschijnlijk dus omdat je engine nu beter is, plus er is zijn niet zo veel actievelingen meer over bij jullie :P
Iedereen die gestopt is had toch niet meer vooraan meegereden op Sander na dan misschien.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
Sempy schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:27:
[...]

Ik wil in ieder geval promoveren en Tim naar mijn weten ook wel. Lijkt me toch mooi om in ieder geval een seizoen in de hoogste klasse mee te maken. Bovendien is het volgend seizoen voor het laatst dat ik m'n dure staff (driver 3,1mln) kan betalen, al zal ik dan +/- 20 miljoen vermogen moeten interen.
Jep, ik wil ook wel promoveren. Ik bedoel, het spel draait er uiteindelijk toch om om in C1 te komen en daar kampioen te worden? Dan vind ik het jammer dat sommige mensen niet willen promoveren. Ik zal het geen valsspelen noemen, maar hoogstens niet in de geest van spel denken. Aan de andere kant laat deze persistente wens ook zien dat het spel nog steeds niet gebalanceerd is.

Ik vrees met grote vrezen dat zowel Sempy als ik naast de pot gaan pissen en dat onze Wit-Rus (?) Sudalenko er met de buit vandoor gaat.

Moest ook even denken aan René, die 4 engine failures op rij had, ik heb er nu al 3 gehad, dus nog eentje te gaan misschien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Requiem19 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:43:
[...]

Ik vrees met grote vrezen dat zowel Sempy als ik naast de pot gaan pissen en dat onze Wit-Rus (?) Sudalenko er met de buit vandoor gaat.
Hij kan in Q dan wel een goede tijd neerzetten op droog, maar in de regen zouden we het moeten kunnen winnen gezien het feit dat wij Michelins hebben. We moeten in ieder geval aan het eind van deze race voorsprong hebben, volgende race zal hij te snel zijn, maar dan kan je er met een lichte Q en 100/100 een Prost/Senna-ontknoping van maken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Sempy schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:10:
[...]

Hij kan in Q dan wel een goede tijd neerzetten op droog, maar in de regen zouden we het moeten kunnen winnen gezien het feit dat wij Michelins hebben. We moeten in ieder geval aan het eind van deze race voorsprong hebben, volgende race zal hij te snel zijn, maar dan kan je er met een lichte Q en 100/100 een Prost/Senna-ontknoping van maken. >:)
Haha, zover had ik nog niet eens gedacht ;). Moet je alleen niet iemand anders van de baan rossen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmmm, jongens er is weer de poll van Jos in C3G9. Ik heb maar weer vrolijk op Keren gestemd...
Even met meer doen op Keren en Arnoud, dan gaat de familie Burgess zich weer opvreten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
* Grrrrrene heeft ook op Keren geklikt, net als de vorige keer :+ Begint wel wat flauw te worden trouwens, maar Adam is nog vele malen flauwer trouwens, dus ik maak een uitzondering :P
Requiem19 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:43:
[...]

Moest ook even denken aan René, die 4 engine failures op rij had, ik heb er nu al 3 gehad, dus nog eentje te gaan misschien....
Please don't remind me :X

[ Voor 72% gewijzigd door Grrrrrene op 05-06-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:37:
* Grrrrrene heeft ook op Keren geklikt, net als de vorige keer :+ Begint wel wat flauw te worden trouwens, maar Adam is nog vele malen flauwer trouwens, dus ik maak een uitzondering :P
Mag dan wel kinderachtig zijn, maar Adam verdient het idd...

Stand momenteel Arnoud 4, Keren 4, rest 0 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Hoera de eerste overwinning is binnen.
Het zat er om heel eerlijk te zijn al wel even aan te komen want met het inactief worden van een aantal ben ik op dit moment wel de snelste. Maar door stomme fouten (vergeten te repareren, 1 rondje te weinig benzine etc..) was het nog niet gelukt. Maar nu is het zo ver.

Promotie lijkt wel behoorlijk zeker en het kampioenschap is close maar ik hoop dat als ik geen domme fouten maak en geen pech heb in de laatste race dan moet dat te doen zijn. :D

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
ik ben 2e geworden op monaco, iemand heeft mij met 20 seconden geowned :P ik moet maar eens kijken wat er mis was met mn strategie, en waarop hij het heeft gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Game Error schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:01:
ik ben 2e geworden op monaco, iemand heeft mij met 20 seconden geowned :P ik moet maar eens kijken wat er mis was met mn strategie, en waarop hij het heeft gewonnen...
IK heb eens gekeken naar jullie race en het bleek dat je niet de snelste was in de race, dit was duidelijk Ashworth. Ik vermoed dat dit komt doordat hij is gegaan voor een 3-stopper mediums en jij voor 2 stopper hard, zeg me of ik fout ben. Waarschijnlijk was het verschil tussen mediums / hards toch navenant en was de keuze voor mediums (3-stopper) een betere keuze.

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Hoe gaat het hier? Wesley, beetje tevreden over je seizoen? Hoe zijn de afgelopen races gegaan?

Bij mij was de motivatie om ermee door te gaan compleet weg, naar mijn mening had ik prima door hoe het spelletje werkte en had geen zin meer om nog moeite te doen voor promotie of volgend seizoen te promoveren, na 4 seizoenen had ik het spelletje wel door. Jammer maar helaas.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:13:
Hoe gaat het hier? Wesley, beetje tevreden over je seizoen? Hoe zijn de afgelopen races gegaan?

Bij mij was de motivatie om ermee door te gaan compleet weg, naar mijn mening had ik prima door hoe het spelletje werkte en had geen zin meer om nog moeite te doen voor promotie of volgend seizoen te promoveren, na 4 seizoenen had ik het spelletje wel door. Jammer maar helaas.
Ja opzich wel tevreden over mijn seizoen. Laaste 2 races ben ik 2e geworden, nog 2 wedstrijden te gaan en ik kan nog 4 worden int kampioenschap dus daar ga ik dan maar voor. Volgend seizoen vorm ik een team met Leander en dan proberen we uiteraard te zorgen dat we beiden in C1 terecht komen :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
nvidia schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:12:
[...]

IK heb eens gekeken naar jullie race en het bleek dat je niet de snelste was in de race, dit was duidelijk Ashworth. Ik vermoed dat dit komt doordat hij is gegaan voor een 3-stopper mediums en jij voor 2 stopper hard, zeg me of ik fout ben. Waarschijnlijk was het verschil tussen mediums / hards toch navenant en was de keuze voor mediums (3-stopper) een betere keuze.
nope, ik had een 2 stopper op medium, dus hij moet wel een 3 stopper op softs hebben gedaan, ookal lijkt mij dat een onmogelijke opgave, maar ik zat vanmiddag de drivers eens te bekijken, en ik denk dat daar het verschil zit, mijn (standaard) driver heeft een DRP van iets van 170, zijne had een DRP van ongeveer 320, kan dit een dikke halve seconden per rondje schelen soms? wat hij finishde toch erg dik voor me....
overigens heb ik in 5 races die ik heb meegrdraaid dit seizoen wel het grootste budget bij elkaar gesprokkeld, iedereen heeft 10 a 20 miljoen, en ik heb 40, en ik heb geen idee waar ik het aan uit moet geven, motorupgrades met 4 races nog voor de boeg leken me zo nutteloos :)

[ Voor 13% gewijzigd door Game Error op 06-06-2008 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:58:
[...]

Mag dan wel kinderachtig zijn, maar Adam verdient het idd...

Stand momenteel Arnoud 4, Keren 4, rest 0 _O-
Keren heeft al 9 votes, LOL. Ik denk dat Adam de boodschap wel door heeft Ook de poll wie er gaan promoveren is erg duidelijk: op de mogelijkheden waarin Adam 4e wordt, wordt gestemd en op de rest niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
Zo, mocht alles heel blijven vandaag dan dan ik een mooie slag slaan. Ondanks dat het michelin weer is, sta ik met een ruime marge op pole. In de WU ben ik snel, en dat zijn de zelfde omstandigheden als de race. M'n cuptegenstander staat een eind naar achteren, maar die zal wel voor een 1 stop gaan.
Mocht ik vandaag winnen, dan heb ik de tripple binnen...(dit nu gezegd hebbende zal ik wel uitvallen)

Teamy staat er goed bij op een 3e plek, en als hij genoeg snelheid heeft in de race kan hij ook op het podium eindigen.....

Good luck to you all!!

p.s., sorrie Roellofie, Keren has my vote... :P

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Grrrrrene schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 02:00:
[...]

Keren heeft al 9 votes, LOL. Ik denk dat Adam de boodschap wel door heeft Ook de poll wie er gaan promoveren is erg duidelijk: op de mogelijkheden waarin Adam 4e wordt, wordt gestemd en op de rest niet :D
Ik heb gisteren ook mijn bak het circuit weer opgestuurd en heb daarna ook nog even gestemd ;)

Voor komende race heb ik geen hoge verwachtingen, ik kon geen goede DRP vinden. Maakt gelukkig ook niet zoveel meer uit, mijn plekje in C2 is sinds de vorige race definitief :D Denk alleen dat het daar niet zo goed zal gaan. De huidige nr. 1 (met grote afstand) komt net terug uit C2, dus ik denk dat ik na een jaartje al weer terug ben in C3. Maar zover zijn we nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Keren heeft al 9 votes, LOL. Ik denk dat Adam de boodschap wel door heeft Ook de poll wie er gaan promoveren is erg duidelijk: op de mogelijkheden waarin Adam 4e wordt, wordt gestemd en op de rest niet :D
10. ;)

Hij denkt nu zelf optie 2, in ieder geval eentje waar hij 4e wordt. En hij is niet blij met Keren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Ik heb gisteren voor de lol ook maar even op Keren gestemd. :)

Hou het in ieder geval met plezier in de gaten. :)

@André: ik block Hervé wel even de eerste 20 ronden. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Jopster op 06-06-2008 09:20 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Game Error schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 01:48:
nope, ik had een 2 stopper op medium, dus hij moet wel een 3 stopper op softs hebben gedaan, ookal lijkt mij dat een onmogelijke opgave, maar ik zat vanmiddag de drivers eens te bekijken, en ik denk dat daar het verschil zit, mijn (standaard) driver heeft een DRP van iets van 170, zijne had een DRP van ongeveer 320, kan dit een dikke halve seconden per rondje schelen soms? wat hij finishde toch erg dik voor me....
overigens heb ik in 5 races die ik heb meegrdraaid dit seizoen wel het grootste budget bij elkaar gesprokkeld, iedereen heeft 10 a 20 miljoen, en ik heb 40, en ik heb geen idee waar ik het aan uit moet geven, motorupgrades met 4 races nog voor de boeg leken me zo nutteloos :)
Zijn voordeel kan wel zijn driver zijn inderdaad. Dit heeft zeker een belangrijke invloed op het gebeuren, zeker naar het einde van de race toe waar je het meeste verloor (stamina-concentration). HIervoor zal hij dan wel een stuk meer betalen als jij met je standaard driver die je kreeg. Dus geen nood hoor, als jij volgend seizoen een nieuwe driver hebt, zal je ook wel goed vooruit gaan.
Zijn verdiende loon, niet?? :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hehe, hij begint zich alweer te irriteren :P

Zelf net mn Q gedaan... Ging niet zo goed. Nouja, de laps wel, maar ik ben op 92% drp blijven steken |:( Valencia, toch rottig. Zat in het begin al op 60%, maar het wilde maar niet lukken. Van alles geprobeerd, maar niet genoeg, of de random ergens over het hoofd gezien.

Sta voorlopig nog wel 4e op de grid (in mn laatste rondje nog 3 man ingehaald O-) ). Wel achter Mr. Block #2 Jenne Breugelmans (wellicht is hij nog irritanter dan Kaider Kerde, waar ik gelukkig dan nog wel voor sta).

Zal een interessante race worden, maar winst is voorlopig vér weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Game Error schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 01:48:
[...]

Hmmm, dus jij was dat die met mijn broertje aan het stoeien was om P2 :P

Vanmiddag een nat Monaco, eens kijken of er op strategie wat naar voren gekomen kan worden want de snelheid is ronduit belabberd. Geen te gek zware wagen voor de Q en nog niet verder komen dan P13 van de 16 vooralsnog.... schiet weer eens niet op hier.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
lameeuw schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:27:
[...]

Hmmm, dus jij was dat die met mijn broertje aan het stoeien was om P2 :P

Vanmiddag een nat Monaco, eens kijken of er op strategie wat naar voren gekomen kan worden want de snelheid is ronduit belabberd. Geen te gek zware wagen voor de Q en nog niet verder komen dan P13 van de 16 vooralsnog.... schiet weer eens niet op hier.
jouw broertje en ik moeten dan volgend jaar maar een team vormen, ik zie geen van beide van ons prmoveren dit seizoen, maar volgend seizoen zullen we samen wel alles kunnen domineren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
kieknwatwort schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:09:
Ook Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

eerste stint fuel voor 27 laps,
tweede stint ook fuel voor 27 laps, dus stop in ronde 56.
Ja hoor....

Is er iemand in de buurt die mij even voor mijn kop wil komen slaan?
Ok, om dit soort fouten te voorkomen:
ik ga er dit keer van uit dat 24 + 24 = 48.
Kunnen jullie dit even bevestigen voor ik weer stil kom te staan 8)7

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
kieknwatwort schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:37:
[...]

Ok, om dit soort fouten te voorkomen:
ik ga er dit keer van uit dat 24 + 24 = 48.
Kunnen jullie dit even bevestigen voor ik weer stil kom te staan 8)7
daarom moet je excel sheets maken, mijne bepaalt wannee rik moet stoppen, hoeveel liter erbij moet, welke banden erop moeten en ik mag zelf kiezen hoeveel stops ik wil :P
nog nooit betrapt op een rekenfout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ooit moest het "tegen" zitten ;) Vandaag was de dag. Had totaal geen idee over de DRP van Valencia en dat leidde uiteindelijk tot een 92% drp. Niet genoeg om op het podium te komen, kwam 2 seconden tekort ofzo.

De tegenstander van m'n teamgenoot voor promotie is uitgevallen, gat is nu 10 punten. Aangezien die ander al meerde keren heeft gewonnen, kan mijn teamgenoot de boot naar C1 nog missen, maar die kans acht ik klein.

Ik wil nog wel even vermelden (hoop dat ik niet opschepperig klink, Casper :P ) dat ik de tripple heb gepakt: DC/TC en cup

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 06-06-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
nvidia schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:32:
[...]

Zijn voordeel kan wel zijn driver zijn inderdaad. Dit heeft zeker een belangrijke invloed op het gebeuren, zeker naar het einde van de race toe waar je het meeste verloor (stamina-concentration). HIervoor zal hij dan wel een stuk meer betalen als jij met je standaard driver die je kreeg. Dus geen nood hoor, als jij volgend seizoen een nieuwe driver hebt, zal je ook wel goed vooruit gaan.
Ik heb me zonet 64 duizendste sneller gekwalificeerd als die gozer die me vorige race zoek reed, hij heeft echter nog wel een rondje over om te doen, nu maar hopen dat je broertje niet voor mij gaat staan op de grid, wan thet word wel een vervelende regenrace, 8mm, zal ik wets of intermediates doen? op een andere baan waar ik beide getest heb maakte het weinig verschil naar mijn mening...
helaas rij ik wel op brdigestone's, de minder banden in de regen, zal ik volgend jaar overstappen naar michelins? want hun presteren over het gehele plaatje beter, alleen de lagere optimale tempratuur zit me wat tegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Game Error op 06-06-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, gestart vanaf P13 en helemaal geen onaardige race gehad :) 1 stopje op een redelijk nat Monaco, begon met 17mm, toen 19mm en uiteindelijk het laatste deel (was langer dan ik verwacht had) in 7mm doorgeragd op full wets. Vroeg gestopt en daarmee veel plaatsen gewonnen. In het laatste deel (20 rondes, compleet verkeerd berekend) wel op de toppers een seconde per ronde moeten toegeven, maar toch nog een heel aardige 6e plaats aan de eindstreep. De doelstelling van dit seizoen ga ik niet halen (top 10) maar sta met een P13 overall toch heel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Gerechtigheid 8)

Beter dan dit had m'n race niet kunnen gaan, hoewel 7 rondjes voor het einde dacht ik niet: 'Weeral?!?!' M'n engine light ging aan, godzijdank verloor ik maar 4 tiende per rondje. Dat is al de 4e race achter elkaar dat m'n motor niet 100% is, terwijl ik een rel. van 86% heb... Maar deze keer niet getreurd, winst laat je alle ergernissen vergeten. Sta nu 8 punten voor op de #4 in het kampioenschap, wat betekent dat ik volgende race minstens 6e moet worden om te promoveren. Dat is een realitisch doel en ik zal dan ook wel een conservatieve aanpak hanteren om te zorgen dat ik tenminste finish.

Erg jammer dat Sempy en ik sowieso niet als team kunnen promoveren, heb de afgelopen 3 seizoen erg fijn samengewerkt met je. Mocht ik promoveren, hoop ik je volgend seizoen ook in C1 te zien. (Ervan uitgaande dat ik niet gelijk degradeer......, wordt nog lastig met een 233DRP driver).

Feli's aan de andere Got winnaars en podium finisher!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Game Error schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:20:
[...]

jouw broertje en ik moeten dan volgend jaar maar een team vormen, ik zie geen van beide van ons prmoveren dit seizoen, maar volgend seizoen zullen we samen wel alles kunnen domineren :D
Ik heb m'n broertje de eerste race die hij moest rijden een en ander uitgelegd en daarin had hij een drp van 97 % :P Hij heeft er nu 11 races op zitten en een gemiddelde van net geen 92 % per race... dat haal ik niet met toch al 83 races achter de rug :P Heb hem aangemoedigd om als hij neit promoveert zich hier te registreren ;) Overigens staat hij wel op P6 in het kampioenschap zie ik, en je weet nooit hoeveel mensen er uit de C4 promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
ik heb daar ook niet echt een idee van, maar wanneer gaat het volgende seizoen starten? want ik ga 12 juli zegmaar 3 weken op vakantie en daardoor ga ik wel een boel missen, en ik wil volgend seizoen wel promoveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:24

GaMbiNo

1337

Nou Adam staat 4e. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* *O* *O* Hoppatee!! *O* *O* *O*
de tripple is binnen, driver/team kampioenschap en de cup.....

En nu voor de eer de laatste race nog ff proberen te winnen :P

Tijd voor een biertje..... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Gefeliciteerd hoor maatje. :)

Bij zo'n overwinning hoort champagne he, geen bier. ;)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

De derde 2e plaats op rij :P kwam deze race net iets tekort om de overwinning te pakken maar dat laat wel zien denk ik dat ik volgend seizoen gewoon voor de titel moet kunnen gaan. Straks is over 2 seizoenen de helft van C1 nederlander 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Arnoud, je had voor me moeten eindigen.. :P In elk geval ben je blaaskaak voorbij, de laatste race moet je de auto heel houden, en dan is het in de pocket.
andrestouwe schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 23:17:
*O* *O* *O* Hoppatee!! *O* *O* *O*
de tripple is binnen, driver/team kampioenschap en de cup.....

En nu voor de eer de laatste race nog ff proberen te winnen :P

Tijd voor een biertje..... :9
Dat moet mijn doel dan ook maar worden, maar dan een quattro, Cup (is binnen), team championship(is binnen) , drivers championship(ziet er goed uit) en Adam P4 of lager(ziet er goed uit.. })
Het valt me op dat naar mate het seizoen vorderd, meneer burgess steeds stiller wordt op het forum... Ik geloof dat ik na de laatste race zijn "war topic" maar eens een kickje geef... :P

"you had your war, now surrender you asshole... >:)

Go Arnoud go!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:40:
[...]
"you had your war, now surrender you asshole... >:)

Go Arnoud go!!
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hehe, dan flipt 'ie denk ik. Stapt ie samen met zn zwangere vriendin op het vliegtuig om jouw boerderij eens een bezoekje te brengen :P

Enige wat ik jammer vind, is dat hij niet geheel ten gronde gericht wordt door dit. Als hij naar C2 zou gaan, gaat hij 100% zeker failliet. Nu heeft ie weer eens kans om met goedkope suppliers toch nog top 10 te rijden. Of zou hij zo dom zijn om toch dure suppliers te pakken en voor top 3 te gaan strijden?*

*Voorbehouden dat Arnoud voor Adam blijft natuurlijk, maar daar hebben we alle vertrouwen in en heel F1Time-end GoT staat achter je/jullie! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:33:
Hehe, dan flipt 'ie denk ik. Stapt ie samen met zn zwangere vriendin op het vliegtuig om jouw boerderij eens een bezoekje te brengen :P

Enige wat ik jammer vind, is dat hij niet geheel ten gronde gericht wordt door dit. Als hij naar C2 zou gaan, gaat hij 100% zeker failliet. Nu heeft ie weer eens kans om met goedkope suppliers toch nog top 10 te rijden. Of zou hij zo dom zijn om toch dure suppliers te pakken en voor top 3 te gaan strijden?*

*Voorbehouden dat Arnoud voor Adam blijft natuurlijk, maar daar hebben we alle vertrouwen in en heel F1Time-end GoT staat achter je/jullie! d:)b
Laat maar komen, is mijn boerderij toch niet :P (denk niet dat André er zo blij mee is) En ehh, hij is al falliet, zijn balans is 0,0. En volgens mij is het ook echt 0 want hij staat in het rijtje balance ~0 onderaan, dus hij staat al wel negatief denk ik.

Als Arnoud en ik allebei ons werk doen, komt het wel goed, als hij zorgt dat hij voor Blaaskaak finisht en ik voor m'n teamy blijf........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Heb zo'n vermoeden dat hij een waanzinnig dure driver en staff heeft en hij deze met z'n eigenwijze hoofd probeert te houden (dumpen was slimmer, sta zelf weer op 4 mln positief)
Dus die komt zichzelf zelfs met alleen maar Ford suppliers wel tegen, aangezien hij denk dat ie daarmee podiums kan rijden... En anders blaast ie zichzelf op een later tijdstip wel weer op :D
(enne thnx Joss, voor de reactie op Adam's laatste post...)

Zelf ben ik blij dat het einde van het seizoen in zicht is. Hopen dat de break niet te lang duurt, want ik wil wel weer echt serieus meeracen ipv lafjes achteraan hangen dit seizoen om uit de ellende te blijven.
Ik ga gelukkig met een positieve balans het seizoen in, dus ga gewoon proberen mee te draaien en weer te ontwikkelen. Zou gewoon moeten lukken en hoop stiekum om gewoon in 1 seizoen weer terug in C2 te zijn (mss 2 seizoen om wat meer balans op te kunnen bouwen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Nooit gedacht dat de schreeuwlelijk die ik in mijn 2e seizoen F1T om de oren reed ooit nog een GoT fenomeen zou worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
*** ! Tijd voor de end-of-season polls ! ***

Met nog slechts 1 race te gaan wordt het tijd voor de end of season polletjes. Niet na de laatste wedstrijd, want de kans is dat het office dan snel sluit en de designwaarden flink veranderen.

Uitslag vorig seizoen

Poll: Wat is je huidige gemiddelde design efficiency?
Te vinden op de Factory>Design pagina
<35
35-40
40-45
45-50
50-55
55-60
60-65
65-70
70-75
75-80
80-85
>85
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=293849&layout=6&sort=org

Poll: Wat is je huidige gewicht van je 10 design parts?
Te vinden op de Factory>Design pagina
<270 kg
270-280 kg
280-290 kg
290-300 kg
300-310 kg
310-320 kg
320-330 kg
330-340 kg
340-350 kg
>350 kg
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=293850&layout=6&sort=org

Omdat steeds meer mensen de kosten van aerodynamics, chassis, fueltank en monocoque de pan uit laten rijzen, gaat de volgende poll NIET over alle onderdelen. Let daar goed op! ;)

Poll: Hoeveel kosten de 6 meest aangeschafte onderdelen jou?
De 6 meest gebruikte onderdelen zijn: brakes, electronics, frontwing, hydraulics, rearwing en suspension.
<1.0M
1.0-1.2M
1.2-1.4M
1.4-1.6M
1.6-1.8M
1.8-2.0M
2.0-2.2M
2.2-2.4M
2.4-2.6M
>2.6M
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=293851&layout=6&sort=org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gemiddelde eff. 60.5 (per ongeluk 55-60 gedaan) Hier zitten uitschieters tussen, de wings e.d. zijn boven de 70, de rest 50 of iets er boven/onder.

Parts: 307kg, dit was 325 geloof ik. Ben ik heel veel mee bezig geweest dit seizoen.

Kosten parts: 1.335.859, ook hier ben ik heel erg mee bezig geweest.

Ik lever dit seizoen wat in op efficiency, maar dat krijg ik terug in de kosten en het gewicht.

Een volledig nieuwe auto zal me 3.948.644 kosten.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

65-70 ; 290-300 ; 1.4-1.6M.

Ik heb ook wat gewicht verloren dit seizoen, was 308 begin dit seizoen, nu 294. Voornamelijk kleinere onderdelen (suspension met name) weer terug naar het startgewicht, dus dat verlies ik niet in de reset. (Het besef dat het startgewicht 'maar' 320 kg. is...) Ch/Mo waren al veel lichter, maar daar krijg ik bij de reset wel weer 5-6 kg bij. Dus hopelijk start ik volgend seizoen met 300-301 kg.
Kosten van de gehele auto slechts +200k dus niet zoveel efficiency als eind vorig seizoen toen ik 69.9 had, nu 67.9.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmmm, achteruit gegaan? Dan heb je echt niet op efficiency gelet dit seizoen dus? Dat zie je dan wel weer terug in gewicht natuurlijk... Ik moet ook wel toe geven dat zodra je de 70% haalt, je echt amper meer vooruit komt. De aerotests leveren weinig op en het gewone designen gaat ook lekker langzaam (wellicht dat mijn 57 skill designer daar dit seizoen ook niet echt positief aan heeft meegewerkt).

Maargoed, nog één race in C2... Benieuwd wat het wordt, drp 99% in de eerste ronde (zou een 100% kunnen zijn, dat zie ik in de warmup wel voorbij komen), dus dat zit wil snor. Ben wel blij dat ik volgend seizoen die kennis ook kan gebruiken (hopelijk), alleen jammer dat het me 4.3M per race kost :P Zoals gezegd: ik wilde zijn contract eigenlijk niet verlengen, omdat m'n coureur bij 385 al op zijn max zit bij de primary skills, en hij gewoon veel te duur is nu... maar ik had niet zo'n vertrouwen in de markets, die alweer weken duurden voordat ze op gang kwamen en daarnaast ook weer eens bugged waren.

Heb zin in C1, maar weet echt totaal niet wat ik moet verwachten. Prestaties, het financiele plaatje... het zal allemaal nog even afwachten zijn (hopelijk niet al te lang O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb besloten om gewicht naar beneden te halen, ook omdat ik misschien voor vroeg succes ga. Ik kan namelijk niet zo veel investeren in de motor, dus liever de wat zwaardere Ferrari voor vroege punten. Ik had zelfs dit seizoen een podium in race 4 met die Mercedes dus ik hoop wel hoge ogen te gooien in het begin. Dus dan blijft efficiency achter. Allemaal uiteindelijk te wijten aan te weinig geld.

C1 is financieel een ramp. Alleen Neil lijkt geen verlies te draaien zo ongeveer. Niet dat de helft in het rood staat zoals in lagere klassen af en toe het geval is. Daar letten we dan ook wel weer op. :P
Maak maar eens een budget gebaseerd op p20 of p15, dan zie je hoe de situatie is vergeleken met C2.

Geen onderdelen besteld voor volgend seizoen dus ik rij met mijn oudere onderdelen om mn goede nog een keer te fixen voor race 1. Op het moment 12.7M, begin had ik 44M (dankzij bonus anders was het 31M geweest, en 12.7-13 = rood :P). Nu hopen dat mensen lager in de stand me niet al te veel passeren. Met 12e krijg ik 4M bonus en vanaf 16e is het null. :/
Hmm, klinkt niet zo handig dat ik met prut onderdelen rij nu he. Ok, ik geef toe, het was weer een fout. Kwalificatie met mn oude onderdelen. :P
Volgend seizoen probeer ik foutloos te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:58:
Ja ik heb besloten om gewicht naar beneden te halen, ook omdat ik misschien voor vroeg succes ga. Ik kan namelijk niet zo veel investeren in de motor, dus liever de wat zwaardere Ferrari voor vroege punten. Ik had zelfs dit seizoen een podium in race 4 met die Mercedes dus ik hoop wel hoge ogen te gooien in het begin. Dus dan blijft efficiency achter. Allemaal uiteindelijk te wijten aan te weinig geld.

C1 is financieel een ramp. Alleen Neil lijkt geen verlies te draaien zo ongeveer. Niet dat de helft in het rood staat zoals in lagere klassen af en toe het geval is. Daar letten we dan ook wel weer op. :P
Maak maar eens een budget gebaseerd op p20 of p15, dan zie je hoe de situatie is vergeleken met C2.

Geen onderdelen besteld voor volgend seizoen dus ik rij met mijn oudere onderdelen om mn goede nog een keer te fixen voor race 1. Op het moment 12.7M, begin had ik 44M (dankzij bonus anders was het 31M geweest, en 12.7-13 = rood :P). Nu hopen dat mensen lager in de stand me niet al te veel passeren. Met 12e krijg ik 4M bonus en vanaf 16e is het null. :/
Hmm, klinkt niet zo handig dat ik met prut onderdelen rij nu he. Ok, ik geef toe, het was weer een fout. Kwalificatie met mn oude onderdelen. :P
Volgend seizoen probeer ik foutloos te zijn...
Wil je soms beweren dat je in C2 rond P15 of 20 break-even kunt draaien? Dat gaat je alleen lukken als je allemaal super goede sponsors hebt. De afgelopen 3 wedstrijden ben ik telkens 2e geworden en dan maak ik over alles gezien ongeveer 0.5mil winst, en dan heb ik geen dure auto/staff of driver.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 14:52:
[...]

Wil je soms beweren dat je in C2 rond P15 of 20 break-even kunt draaien? Dat gaat je alleen lukken als je allemaal super goede sponsors hebt. De afgelopen 3 wedstrijden ben ik telkens 2e geworden en dan maak ik over alles gezien ongeveer 0.5mil winst, en dan heb ik geen dure auto/staff of driver.
In mn eerste seizoen C2 draaide ik break-even op P24, daarna liepen de kosten van mn driver en crew uit de hand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op zondag 08 juni 2008 @ 15:37:
[...]

In mn eerste seizoen C2 draaide ik break-even op P24, daarna liepen de kosten van mn driver en crew uit de hand :P
Maar toen had je zeker een driver die nog geen 2mil per race vroeg...

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 15:52:
[...]

Maar toen had je zeker een driver die nog geen 2mil per race vroeg...
1.9M geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Wil je soms beweren dat je in C2 rond P15 of 20 break-even kunt draaien? Dat gaat je alleen lukken als je allemaal super goede sponsors hebt. De afgelopen 3 wedstrijden ben ik telkens 2e geworden en dan maak ik over alles gezien ongeveer 0.5mil winst, en dan heb ik geen dure auto/staff of driver.
Weet ik niet precies. Maar ik doel hier op hoe Reggie/Marnix het gaan krijgen, want dat vroeg Reggie zich af. Dus dan vergelijk ik met top 5 in C2. Aangezien C1 amper beter verdient dan C2 kom je inderdaad niet rond met p15-20. Het is net alsof je in C2 blijft en 10 plaatsen achteruit gaat. Sportief gezien is het promotie maar financieel gezien is het degradatie. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
[...]

Dan doe je toch wat fout ik heb afgelopen 2 races, 2 miljoen winst gepakt per race, pole+winst.
Ik dacht dood te gaan in C1 als ik zou promoveren maar nu ik de auto van Casper zie dicht ik mezelf stiekem toch wat kans tot overleven toe.

Anyhow heb zin in de laatste race, het gaat een kraker worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is jouw auto dan Marnix?
En ja, ik heb mijn auto nooit mn sterke punt gevonden, geen idee ook waarom ik nog punten kan halen steeds. Maar goed, mijn auto kost tenminste geen 5-6M+ ofzo. :P
Mn nieuwe coureur is 700k goedkoper, maar ook 20 dqp minder, dus dat kan een probleem worden aankomend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
eff is 65 gewicht 297 en kosten zijn "slechts" 4.2 milj.
Mijn driver zou ik de eerste race moeten inruilen. heeft maar 351 drp.
Ik zou wel kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er op zich redelijk uit, maar allemaal net te weinig denk ik, voornamelijk efficiency. Punten haal je misschien wel als je je races uitkiest. Maar ik ben bang dat 10 punten om te blijven de norm gaat worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Dauthi schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:46:
[...]

Dan doe je toch wat fout ik heb afgelopen 2 races, 2 miljoen winst gepakt per race, pole+winst.
Ik dacht dood te gaan in C1 als ik zou promoveren maar nu ik de auto van Casper zie dicht ik mezelf stiekem toch wat kans tot overleven toe.

Anyhow heb zin in de laatste race, het gaat een kraker worden :D
Ja precies je hebt dan pole en winst. Ik had Q 1x pole volgens mij en 2x rond de top 3 en dus 3x op P2 gefinisht. Nou jou sponsors kunnen net wat beter zijn dan de mijne want jij krijgt de win bonus als die flink hoger is dan je punten bonus x 10 dan pak je daar ook al veel op. Mijn driver is misschien duurder, en ik koop ook elke wedstrijd nieuwe aerodynamics he....kost me ook 416.000 extra weet niet of jij dit doet maar aangezien je in de poll die moet weglaten neem ik aan dat het dus niet standaard is dat je die elke race koopt.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:05:
Ziet er op zich redelijk uit, maar allemaal net te weinig denk ik, voornamelijk efficiency. Punten haal je misschien wel als je je races uitkiest. Maar ik ben bang dat 10 punten om te blijven de norm gaat worden.
Ja ik weet dat het heel zwaar gaat worden. maar ik heb een goede designer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

eff 51,3 beetje laag, gewicht 279,6 dus ook lekker laag en onkosten net boven de miljoen.... allemaal aardig laag dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Ik heb de exacte waardes niet bij de hand, behalve het gewicht van de auto. Die is 283kg. Efficientie zit rond de 61 en parts iets boven de 1,6m volgens mij. De laatste 2 categoriën worden aandachtspuntjes voor volgend seizoen. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Effectiviteit 67,1, gewicht 310kg en de onderdelen kosten me 1,65m. De laatste 2 zijn de aandachtspunten, maar ik wil ook qua effectiviteit er op vooruit blijven gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Eff. 66,6 - gewicht 291,33 kg en onderdelen kosten me in totaliteit 2 891 482, goedkoopste 6 parts: 973 712! Dus volgend seizoen als ik het hier zo zie meedoen voor de knikkers al was ik het dit seizoen al van plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wordt tijd jongen, de cijfers zien er goed uit in ieder geval. Nu nog de goede suppliers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel iedereen van z'n sponsors krijgt, bij elkaar opgeteld dan.

Zet ook even je class erbij, omdat het anders onduidelijk is.

Ik krijg 4.3 milj. per race in C2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Requiem19 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:31:
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel iedereen van z'n sponsors krijgt, bij elkaar opgeteld dan.

1.9 per race in C3. :X

Wel rising, maar alleszins belabberd!

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Geen bonussen meegerekend voor punt of win kom ik niet verder dan een schamele 2,3 m. per race in C3.... misschien die negotiate button toch maar eens gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:51:
[...]

Geen bonussen meegerekend voor punt of win kom ik niet verder dan een schamele 2,3 m. per race in C3.... misschien die negotiate button toch maar eens gaan gebruiken.
Je hebt 6 sponsors en 17 races in een seizoen, met een maximum contractlengte van 20 races.... Tuurlijk moet je die negotiate button gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

4,8 mln (en dat voor een degradant :X )
En dat blijft de eerst 7 races in C3 ook zo, aangezien dan de 1e sponsor pas afloopt (goede timing :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Requiem19 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 20:27:

Erg jammer dat Sempy en ik sowieso niet als team kunnen promoveren, heb de afgelopen 3 seizoen erg fijn samengewerkt met je. Mocht ik promoveren, hoop ik je volgend seizoen ook in C1 te zien. (Ervan uitgaande dat ik niet gelijk degradeer......, wordt nog lastig met een 233DRP driver).
Eerst maar zorgen dat je niet door pech de promotie laat glippen, die Sudalenko moet je niet onderschatten. Mijn driver heeft in ieder geval de optie ram wit-russen van de baan meegekregen, hopelijk helpt het. >:)

Ik zie dat ik het aardig doe in de poll:

71eff/298kg/1,4mln

Doelstelling was om mijn achterstand qua efficiency in te lopen en wat extra kosten op de koop toe te nemen. Lijkt zo te zien z'n vruchten af te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik krijg 4,3M per race, maar dat is puur vanwege 1 k*tcontract dat over 3 races afloopt, daarna zit ik op 4,7-4,8M per race :) Zelfde als Luuk dus, zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

En dan kom ik aan zetten met 3.8mil, geen wonder dat ik bijna elke race verlies draai :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

ik rij elke race zo'n beetje op het podium, maar dat is niet te merken aan de aanbiedingen, ik ben van 4,2m/race aan het begin van het seizoen gezakt naar 3,3m/race nu. Is ook niet zo gek als je aanbiedingen krijgt van nog geen 3 ton/race en ze met geen stok rond de 5 ton of hoger krijgt..... En dat met een marketing dude van 85.... |:( Minder inkomsten in c3 ok, als het moet... maar dit is gewoon idioot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:02:
ik rij elke race zo'n beetje op het podium, maar dat is niet te merken aan de aanbiedingen, ik ben van 4,2m/race aan het begin van het seizoen gezakt naar 3,3m/race nu. Is ook niet zo gek als je aanbiedingen krijgt van nog geen 3 ton/race en ze met geen stok rond de 5 ton of hoger krijgt..... En dat met een marketing dude van 85.... |:( Minder inkomsten in c3 ok, als het moet... maar dit is gewoon idioot :(
Eigenlijk kan je het met vorig seizoen/begin dit seizoen niet vergelijken he... De (sponsor)inkomsten van C3/C4 zijn flink naar beneden aangepast. Of het idioot is? Weet ik niet, zit al een tijdje niet meer in C3, dus kan er financieel niet meer over zeggen dan: ik denk dat het wel mee valt.

De bedoeling erachter is nou eenmaal dat je niet de beste driver/alle tests/dure auto kan veroorloven in een lagere klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind vorig seizoen zat ik nog maar op 3.6M, vreselijk niet? :P
Nu net 4.8M geworden, maar hoger dan 5M kan nog een race of 8 duren. Zit wat krap met onderhandelen de komende 5 races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Zo, we staan weer op pole, redelijk ruim en 2 ronden over. Zoals gewoonlijk moet 1 van mijn "voormalige concurrenten" :P nog, dus zeker is het nog niet. Teamy staat op de 5e plek, dus kan weer een goeie zijn voor de teamcentjes....

Nog 1 race en dan afzien in C2 ben ik bang....

Good luck to you all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

andrestouwe schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 07:16:
Zo, we staan weer op pole, redelijk ruim en 2 ronden over. Zoals gewoonlijk moet 1 van mijn "voormalige concurrenten" :P nog, dus zeker is het nog niet. Teamy staat op de 5e plek, dus kan weer een goeie zijn voor de teamcentjes....

Nog 1 race en dan afzien in C2 ben ik bang....

Good luck to you all!!
Je komt dan bij mij in de groep als het goed is, ik denk dat C2G1 volgend seizoen minder sterk zal zijn dan dit seizoen dus je moet zeker punten kunnen pakken. ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zóóó, weer 2 minuten getypt en kan nu weer een uur genieten van de aankomende reactie van Adam... >:)

Edit: Zie dat Grrrrene ook meedoet aan Adam-bashen... :+

[ Voor 23% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 10-06-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wow, p2 in de Q so far... Dat had ik nou ook weer niet verwacht :D Misschien zit die top10 eindpositie er toch nog in.

@Luuk: Adam moet niet zo ontzettend zeiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:57:
Zóóó, weer 2 minuten getypt en kan nu weer een uur genieten van de aankomende reactie van Adam... >:)

Edit: Zie dat Grrrrene ook meedoet aan Adam-bashen... :+
Ik heb er ook nog ff een schepje bovenop gedaan... Wat een enorm dom kind is dat, jou vertellen dat je wat hersens moet groeien en vervolgens het "rude" vind dat iemand tegen hem zegt dat hij wakker moet worden :?

Maargoed, laatste raceday... Aan de ene kant heel veel zin in volgend seizoen, aan de andere kant jammer dat dit seizoen voorbij is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Efficiency zit op 67,7%. De auto (zonder motor, gb, tyres) weegt 316,71Kg.

Een compleet nieuwe auto kost me 5,1Mio. Redelijk aan de prijs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Haha, Rob haalt ff een oud topic omhoog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

robkamp schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:35:
Efficiency zit op 67,7%. De auto (zonder motor, gb, tyres) weegt 316,71Kg.

Een compleet nieuwe auto kost me 5,1Mio. Redelijk aan de prijs dus.
Waar mis jij je snelheid dan? Als je ontwikkeld had, had je het moeten kunnen redden toch? Aangezien mijn auto 62% eff. is en ik vorig seizoen bovenin mee deed... (valt me wat anderen ook wel op, ik zit relatief laag qua eff.)

Enne, iemand ergens al gezien hoe lang Tadas/Admins schatten dat de break duurt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Joss schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:47:
Haha, Rob haalt ff een oud topic omhoog :D
Ik had een oud linkje te pakken in mijn browser. |:(

Ik dacht een goed antwoord te geven op een huidig topic... Tja. Niet wakker genoeg! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 08:48
Seizoen voorbij, laatste 2/3 races geprobeerd met een alternatieve strategie weer hoog te eindigen. Wat niet helemaal gelukt is.

In mijn eerste seizoen 5e in mijn klasse geworden en 1ste bij de constructeurs.

Auto: eff 43.5 en weight 320.5 (af en toe geen tijd gehad om te designen 7(8)7 )
Een complete auto kost me atm 3.5 miljoen.

Mijn driver heeft 209 (355)

[ Voor 4% gewijzigd door ritsjert op 10-06-2008 11:57 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.