Hij ook niet, dus komt AL zijn C2 ervaring niet van pas... of wel, tis maar hoe je het ziet,GaMbiNo schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:57:
Pfft, al na twee rondes uitgevallen met een kapotte gearbox.![]()
Het verschil met Adam is nu weer 5 punten. Dat moet te doen zijn maar de volgende race is op Valencia en daar heb ik nog geen gegevens van.
Hahaha funny JossJoss schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:48:
[...]
Hij ook niet, dus komt AL zijn C2 ervaring niet van pas... of wel, tis maar hoe je het ziet,
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Ik zie Adam ook graag falen, maar dan moet GaMbiNo natuurlijk niet problemen krijgen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Racingday!
Nog steeds voorlopige pole! Er zijn er nog twee of drie die misschien nog voor me eindigen, maar het is hoe dan ook een goede kwali... Ben benieuwd op wat voor strategie de anderen staan, dat ik ineens zoveel sneller ben. Het wordt een bloedhete race, met temps tot wel 47 graden, dus het lijkt me sterk dat ze op een 1-stop staan
Nog steeds voorlopige pole! Er zijn er nog twee of drie die misschien nog voor me eindigen, maar het is hoe dan ook een goede kwali... Ben benieuwd op wat voor strategie de anderen staan, dat ik ineens zoveel sneller ben. Het wordt een bloedhete race, met temps tot wel 47 graden, dus het lijkt me sterk dat ze op een 1-stop staan
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ik moet je teleurstellen, op woensdag wordt er echt niet geraced hoor!Whuzz schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:12:
Racingday!
Afgelopen race een 4e plek behaald, veel geblockt door Tom 
En geen super strategie.
Komende race start ik voorlopig van de 5e plek, een hele slechte Q achter de rug, maar 1 goed rondje gereden
Dan maar wat goed maken in de race
En geen super strategie.
Komende race start ik voorlopig van de 5e plek, een hele slechte Q achter de rug, maar 1 goed rondje gereden

Pffft, ik was er echt sagrijnig van gisteren. Dit spel is soms echt niet goed voor je.Grrrrrene schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 07:44:
Ik zie Adam ook graag falen, maar dan moet GaMbiNo natuurlijk niet problemen krijgen

Naja ik ben alweer klaar voor de volgende race. De DRP is niet superhoog maar moet hoog genoeg zijn om Adam weer achter me te houden. Mits mijn gearbox het uithoudt natuurlijk.

Ik zag het net ja, dagje vergistJoss schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:19:
Ik moet je teleurstellen, op woensdag wordt er echt niet geraced hoor!
Naja, inmiddels hebben op 1 na alle snelle jongens hun Q-laps gereden en ik sta nog steeds eerste
Verwijderd
Kwalificatie is weer in lichte regen, nu 3mm. Nu weet ik in ieder geval de valkuil te omzeilen die ik een tijdje terug niet zag.
Kan maar 1 ding zeggen:ritsjert schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:23:
Afgelopen race een 4e plek behaald, veel geblockt door Tom
En geen super strategie.
Wel raar want ik had blok op 0 staan! Maar goed ik lag er toch al uit na 17 rondes
Leuk trouwens dat je weer achter mij staat. Ik mag je zeker niet vragen naar je strategie?
Is er trouwens nog verschil in wat je ontwerpt qua rendement daarvan? Ga je er bijvoorbeeld beter op vooruit als je je chassis ontwikkelt dan je voorvleugel?
Verwijderd
Vast wel, maar probeer dat maar eens uit te zoeken met de random rondetijden en driver error. Lukt misschien als je 2 onderdelen +10 eff. hebt en evenveel gewichtstoename, dan kun je switchen tijdens practice. Maar dan nog heb je geen gelijke omstandigheden. Alleen als het veel scheelt zou je iets kunnen merken denk ik.floffert schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:34:
[...]
Is er trouwens nog verschil in wat je ontwerpt qua rendement daarvan? Ga je er bijvoorbeeld beter op vooruit als je je chassis ontwikkelt dan je voorvleugel?
Verwijderd
Paar weken terug de draad weer op gepakt in G4c18 We rijden nu op Hockenheim waar ik op mss wel een risicovolle strat sta behalve als ik de beginfase goed door kom dat wil zeggen op p2 blijven. Rij met extreme blokwaarde(40/100)
1 flag: United Kingdom Taner Kasapoglu 1:13.914 +0.000 +0.000 4
2 flag: Netherlands Kevin Weerman 1:14.784 +0.870 +0.870 4
3 flag: United Kingdom steve sturt 1:15.006 +1.092 +0.222 4
4 flag: India KP US Yadav 1:15.193 +1.279 +0.187 4
5 flag: Croatia Laren Zovko 1:15.224 +1.310 +0.031 4
6 flag: Australia adrian bennett 1:15.370 +1.456 +0.146 4
7 flag: United Kingdom Dan Springall 1:15.723 +1.809 +0.353 4
8 flag: Greece Janos Aundron 1:16.277 +2.363 +0.554 4
9 flag: United Kingdom Sam O'Sullivansupporter 1:17.184 +3.270 +0.907 4
10 flag: Lithuania Donatas Niedvaras 1:18.877 +4.963 +1.693 4
1 flag: United Kingdom Taner Kasapoglu 1:13.914 +0.000 +0.000 4
2 flag: Netherlands Kevin Weerman 1:14.784 +0.870 +0.870 4
3 flag: United Kingdom steve sturt 1:15.006 +1.092 +0.222 4
4 flag: India KP US Yadav 1:15.193 +1.279 +0.187 4
5 flag: Croatia Laren Zovko 1:15.224 +1.310 +0.031 4
6 flag: Australia adrian bennett 1:15.370 +1.456 +0.146 4
7 flag: United Kingdom Dan Springall 1:15.723 +1.809 +0.353 4
8 flag: Greece Janos Aundron 1:16.277 +2.363 +0.554 4
9 flag: United Kingdom Sam O'Sullivansupporter 1:17.184 +3.270 +0.907 4
10 flag: Lithuania Donatas Niedvaras 1:18.877 +4.963 +1.693 4
Een iemand tegen komen met overtaking 30 en...Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:28:
Rij met extreme blokwaarde(40/100)

Precies wat ik dacht ja...Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:35:
[...]
Een iemand tegen komen met overtaking 30 en...
vleugel
Hmm idd raar. Das wel balen, ik heb nog het geluk gehad dat ik nog geen enkele race ben uitgevallen.floffert schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:34:
[...]
Kan maar 1 ding zeggen:![]()
Wel raar want ik had blok op 0 staan! Maar goed ik lag er toch al uit na 17 rondes
Leuk trouwens dat je weer achter mij staat. Ik mag je zeker niet vragen naar je strategie?
Had echt een bagger Q, maar 1 redelijk rondje, maar ik ben niet de lichtste
Het kan heel goed hoor. Blocking 0 betekent nu ook weer niet dat je coureur netjes van de ideale lijn afgaat om iedereen er langs te laten. Zeker als je op een circuit rijdt met moeilijk of onmogelijke inhaalmogelijkheid en de voorste driver heel goed in blocken is en de achterste wat minder in overtaking kan je heel wat rondjes klem komen te zitten.ritsjert schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:35:
[...]
Hmm idd raar. Das wel balen, ik heb nog het geluk gehad dat ik nog geen enkele race ben uitgevallen.
Ik schat dat ik wel iets lichter ben dan jij... We zullen het vanavond zien!ritsjert schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:35:
[...]
Hmm idd raar. Das wel balen, ik heb nog het geluk gehad dat ik nog geen enkele race ben uitgevallen.
Had echt een bagger Q, maar 1 redelijk rondje, maar ik ben niet de lichtste
Ik heb het nog nooit uitgetest, maar mij lijkt de Test de beste sessie om dit uit te proberen. Gelijke omstandigheden, héél veel rondjes. Enige nadeel dan nog is dat je slijtingspercentages niet allemaal hetzelfde zijn als de andere test(s).Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:42:
[...]
Vast wel, maar probeer dat maar eens uit te zoeken met de random rondetijden en driver error. Lukt misschien als je 2 onderdelen +10 eff. hebt en evenveel gewichtstoename, dan kun je switchen tijdens practice. Maar dan nog heb je geen gelijke omstandigheden. Alleen als het veel scheelt zou je iets kunnen merken denk ik.
Das logisch, had nou ook weer niet veel overtaking ingesteld.Sempy schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:00:
[...]
Het kan heel goed hoor. Blocking 0 betekent nu ook weer niet dat je coureur netjes van de ideale lijn afgaat om iedereen er langs te laten. Zeker als je op een circuit rijdt met moeilijk of onmogelijke inhaalmogelijkheid en de voorste driver heel goed in blocken is en de achterste wat minder in overtaking kan je heel wat rondjes klem komen te zitten.
En mijn driver is beter in blocking dan in overtaking
Maar gaan het weer zien de komende race.
Heb eens zitten rekenen, maar kom nu weer langzaam uit het negatieve saldo. Zo goed mogelijk bij elkaar harken (en Panter levert extra teamgeld door momenteel als een bezetene te racen...) om dan in C3 iig een fatsoenlijk start met staff en weer onderdelen te kunnen maken.
Zou toch mooi zijn als ik daar met niet te veel inspanningen een beetje kan meekomen en langzaam weer aan geld kan komen volgend seizoen... Zijn er nog mensen met tips die ervaring hebben met terugvallen zonder geld en staff?
Volgend seizoen dus balans opbouwen en dan het seizoen daarop weer terug naar C2 denk ik zo...
Zou toch mooi zijn als ik daar met niet te veel inspanningen een beetje kan meekomen en langzaam weer aan geld kan komen volgend seizoen... Zijn er nog mensen met tips die ervaring hebben met terugvallen zonder geld en staff?
Volgend seizoen dus balans opbouwen en dan het seizoen daarop weer terug naar C2 denk ik zo...
Ik rij eindelijk een race waar ik in de punten rij (5e), mijn herstart in F1time gaat toch wat minder als ik gehooopt had
Woei! Mijn eerste pole! \o/
Ben erg benieuwd wat de verschillen in strategie zijn...
Ben erg benieuwd wat de verschillen in strategie zijn...
3e geworden. Na heel lang 1e te hebben gelegen, dus toch wat teleurstellend.
Strategie was goed, na alle pitstops lag ik nog steeds 1e, maar op het laatst haalden de nr2 en 3 me in, ik vermoed omdat zij ervaren coureurs hebben (en ik nog steeds in mijn 1e seizoen met random driver rijdt) met meer stamina en concentration... ze waren op het laatst gewoon sneller
Strategie was goed, na alle pitstops lag ik nog steeds 1e, maar op het laatst haalden de nr2 en 3 me in, ik vermoed omdat zij ervaren coureurs hebben (en ik nog steeds in mijn 1e seizoen met random driver rijdt) met meer stamina en concentration... ze waren op het laatst gewoon sneller
4e geworden, de nummer 3 viel voor me weg in de laatste ronde, maar die had net niet een ronde achterstand, en ik wel, waardoor ik helaas vierde ben en niet na mn derde race meteen op het podium sta, maar ik ga dor, en ik mik op het podium de komende raceGame Error schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:59:
Ik rij eindelijk een race waar ik in de punten rij (5e), mijn herstart in F1time gaat toch wat minder als ik gehooopt had
ha divisiegenoot.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:28:
Paar weken terug de draad weer op gepakt in G4c18 We rijden nu op Hockenheim waar ik op mss wel een risicovolle strat sta behalve als ik de beginfase goed door kom dat wil zeggen op p2 blijven. Rij met extreme blokwaarde(40/100)
jij begint rustig aan weer wat punten te sprokkelen. ik heb al een aantal races dat mijn races op niets uitlopen. in het begin ging het allemaal nog zo goed. maar de laatste paar keer krijg ik mijn drp niet meer op een beetje mooie waarde en is het dus helemaal niks meer. met als dieptepunt mijn allereerste crash in f1time deze race.
Vraagje aan de kenners hier; weet iemand hoe het precies zit met promotie/degradatie? Wie uit C2 kan ik volgend seizoen bv. verwachten in mijn groep (C3G3)? En als ik in de top 3 zou eindigen in mijn groep (wishful thinking
), waar zou ik dan volgend seizoen komen? Is dat random, of zit er een structuur in?
Er zit een structuur in, maar weet het niet zeker...
Je zakt wel terug naar één van de 4 groepen die naar die klasse/groep promoveert. Dus vanuit C2G1 gaat men terug naar C3G1 t/m 4.
Er qua plek valt men (zover ik kon herleiden) terug van P19 naar de 4e groep (van de serie van 4), P20 naar de 1e groep, P21 naar de 2e groep etc.
Je zakt wel terug naar één van de 4 groepen die naar die klasse/groep promoveert. Dus vanuit C2G1 gaat men terug naar C3G1 t/m 4.
Er qua plek valt men (zover ik kon herleiden) terug van P19 naar de 4e groep (van de serie van 4), P20 naar de 1e groep, P21 naar de 2e groep etc.
Als het goed is krijgt G4 de nummer 19, G1 de nummer 20, G2 de nummer 21 en G3 dus de nummer 22, van de C2G1.Jopster schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:32:
Vraagje aan de kenners hier; weet iemand hoe het precies zit met promotie/degradatie? Wie uit C2 kan ik volgend seizoen bv. verwachten in mijn groep (C3G3)? En als ik in de top 3 zou eindigen in mijn groep (wishful thinking), waar zou ik dan volgend seizoen komen? Is dat random, of zit er een structuur in?
Bij een 3e plek ga jij naar C2G1.
Edit: Hmm, voortaan maar refreshen voordat ik post
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 30-05-2008 00:29 ]
Verwijderd
Als je wilt mag je me een pm sturen ingame met je msn dan help ik je welodan schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:24:
[...]
ha divisiegenoot.
jij begint rustig aan weer wat punten te sprokkelen. ik heb al een aantal races dat mijn races op niets uitlopen. in het begin ging het allemaal nog zo goed. maar de laatste paar keer krijg ik mijn drp niet meer op een beetje mooie waarde en is het dus helemaal niks meer. met als dieptepunt mijn allereerste crash in f1time deze race.
Strategie heeft goed gewerkt uiteindelijk vanaf p5 vertrokken en op p2 geeindigd wat ik niet helemaal had verwacht. Ging op Hockenheim voor een 1 stopper en dat werkte bovengemiddeld goed
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 01:37 ]

Zo, deze race heb ik wat recht te zetten, de afgelopen race kreeg ik halverwege een nukkige versnellingsbak met als resultaat dat ik vanuit leidende positie teruggezakt ben naar een 5e plek. Nu is het kampioenschap me iets te close geworden, de nummer 2 staat op welgeteld 3 punten....
Het werd dus tijd voor de 2e motorupgrade, die me toch wel iets meer snelheid opleverd
Good luck to you all!!
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ben erg benieuwd naar de race.
Voorlopig 2/21 in Q, maar ik ben bijna zeker dat mijn taktiek niet gaat werken.
Gaat me in dat geval wel goede data opleveren voor volgend seizoen. Maakt ook niet zoveel uit, er is niets meer te halen, en niets meer te verliezen. De top is te snel, en degradatie waren we (als team) na race 1 al ontlopen
We merken het vanavond allemaal wel
Gaat me in dat geval wel goede data opleveren voor volgend seizoen. Maakt ook niet zoveel uit, er is niets meer te halen, en niets meer te verliezen. De top is te snel, en degradatie waren we (als team) na race 1 al ontlopen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Komende race hoop ik te gaan finishen, vergeten te repareren voor Q

hehehe, eindelijk eens andersomJoss schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 00:28:
[...]
Edit: Hmm, voortaan maar refreshen voordat ik post
Je strategie is op z'n minst opmerkelijk te noemenBM schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 07:48:
Ben erg benieuwd naar de race.
Ik sta (stond?) derde op de grid. Heb nu twee races achter elkaar die laatste podiumplaats kunnen pakken, zou leuk zijn om er nog een podium aan vast te plakken
Ok, duidelijk. Thanks (ook LuukJoss schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 00:28:
[...]
Als het goed is krijgt G4 de nummer 19, G1 de nummer 20, G2 de nummer 21 en G3 dus de nummer 22, van de C2G1.
Bij een 3e plek ga jij naar C2G1.
Wat betreft promoveren... Gaat de top 3 van mijn groep dan allemaal naar C2G1 of zit daar ook nog verschil in? 2 van de 3 (de derde kon ik me even niet meer herinneren) van vorig seizoen zitten in ieder geval dit seizoen bij elkaar in dezelfde groep. Viel me op.
Wat betreft de race van vandaag: belabberde kwalificatie. Geen enkel goed rondje en bovendien ben ik volgens mij de enige van de top die geen 2e upgrade heeft gedaan. Die komt er ook niet. Ik denk al aan volgend seizoen waar ik wil promoveren. Geld is dit seizoen ook een beetje te snel gegaan.

Alles is aan elkaar gekoppeld, dus ja, 1-2-3 gaan naar dezelfde groep.
Mijn Q was weer eens vanouds slecht, geenéén goed rondje en (zodoende) geen pole. Heb denk ik wel een goede strategie, dus het zal even afwachten zijn.
Voor mij maakt het allemaal weinig meer uit, kwam er gister achter dat ik namelijk al kampioen ben (dacht dat er nog 5 races te gaan waren, maar dat zijn er dus 4
). Mijn teamgenootje moet nog wel ff aanpoten, hij verliest het op snelheid van z'n concurrenten om de 2e/3e plek.
Mijn Q was weer eens vanouds slecht, geenéén goed rondje en (zodoende) geen pole. Heb denk ik wel een goede strategie, dus het zal even afwachten zijn.
Voor mij maakt het allemaal weinig meer uit, kwam er gister achter dat ik namelijk al kampioen ben (dacht dat er nog 5 races te gaan waren, maar dat zijn er dus 4
Waarom doen sommige met nog maar 3 races te gaan de motor upgrade, kan je dat niet beter met nog aardig wat races voor het eind doen, of is dat omdat sommige toch nog snel genoeg waren en dus netzo goed nog even door konden testen? Want ik merkte bijvoorbeeld dat ik pas bij mijn 2e motorupgrade na ongeveer 10 races echt mee kon met de rest van het veld.
U gaat door voor de koelkast._avalanche_ schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:54:
Waarom doen sommige met nog maar 3 races te gaan de motor upgrade, kan je dat niet beter met nog aardig wat races voor het eind doen, of is dat omdat sommige toch nog snel genoeg waren en dus netzo goed nog even door konden testen?
IK heb beide upgrades laat gedaan(2e nu pas voor deze race), en ben op 2 races na(bandenfout en gearbox) alle races op het podium gekomen. Vergeet niet, dat als jij je upgrade 2 races later doet, je waarschijnlijk een aantal races meer vermogen hebt dan de vroege upgraders(tot hun 2e upgrade en tot de laatste race). Dat kan ook strategisch zijn. Maar ja, het is dan ook niet voor niks een managergame..._avalanche_ schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:54:
Waarom doen sommige met nog maar 3 races te gaan de motor upgrade, kan je dat niet beter met nog aardig wat races voor het eind doen, of is dat omdat sommige toch nog snel genoeg waren en dus netzo goed nog even door konden testen? Want ik merkte bijvoorbeeld dat ik pas bij mijn 2e motorupgrade na ongeveer 10 races echt mee kon met de rest van het veld.
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Je hebt inderdaad een hele mooie race gereden! Ik durfde het niet aan om met een 1 stopper te gaan, maar je hebt wel bewezen dat het zeer snel was! Top!ritsjert schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:22:
een 2e plek behaald afgelopen race. Als enige 1 stopper tusen alle 2 stoppers
![]()
Komende race hoop ik te gaan finishen, vergeten te repareren voor Q
Volgende race wordt lastig. Ik kreeg mijn drp maar niet lekker en het weer is ook behoorlijk verradelijk.
iig succes!
Had toch verwacht dat ik vooral in het begin veel tijd zou verliezen, maar heb je hele eerste stint bij kunnen houden.floffert schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:01:
[...]
Je hebt inderdaad een hele mooie race gereden! Ik durfde het niet aan om met een 1 stopper te gaan, maar je hebt wel bewezen dat het zeer snel was! Top!
Volgende race wordt lastig. Ik kreeg mijn drp maar niet lekker en het weer is ook behoorlijk verradelijk.
iig succes!
Ik heb gelukkig nog wel een goede drp (95%), maar auto die rijp is voor de schroothoop.
Rondje 6 al fricking engine pech. Ik hoef de rest van de race niet eens meer te zien. Vorige race ook al, alsof dat soort dingen in serie gebeuren.
Grote kans dat ik hierdoor m'n promotie ook wel kan vergeten.
Grote kans dat ik hierdoor m'n promotie ook wel kan vergeten.
omg Joss, hoeveel geluk kan je hebben:
Kaidar Kerde lost rear wing while trying to block Ralf Schwartzkopf
[ Voor 13% gewijzigd door nvidia op 30-05-2008 17:29 ]
Nou, mooie race vandaag... samenvatting uitgebreid:
1e bocht linksaf de muur in, het asfalt ging naar rechts.
kort: crash.
Zal wel liggen aan het vergeten te repairen, alles ging aardig en toen wou ik te snel
1e bocht linksaf de muur in, het asfalt ging naar rechts.
kort: crash.
Zal wel liggen aan het vergeten te repairen, alles ging aardig en toen wou ik te snel
[ Voor 7% gewijzigd door lameeuw op 30-05-2008 18:12 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Juist, de bedoeling van mij taktiek was dat ik wel sneller was (iig zachtere banden dan de meeste anderen). Ben ondertussen in 10 rondjes van P2 naar P8 teruggevallen.
Zit ik zelf 2 rondjes vast achter iemand, rondje erop word ik voorbij gereden door 2 man, en dat 2keer vrij kort na elkaar. Erg leuk.
Rest van de race zal ook wel weer bagger worden.
Zit ik zelf 2 rondjes vast achter iemand, rondje erop word ik voorbij gereden door 2 man, en dat 2keer vrij kort na elkaar. Erg leuk.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Helaas werkte je strategie niet, maar dat was min of meer verwacht. Wel jammer dat je in t begin zo snel terug viel.BM schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:14:
Juist, de bedoeling van mij taktiek was dat ik wel sneller was (iig zachtere banden dan de meeste anderen). Ben ondertussen in 10 rondjes van P2 naar P8 teruggevallen.
Tegenvaller voor m'n teamie dus, maar daarentegen was mijn eigen race super ...

(Helaas moest Marcel daar wel voor uitvallen
grrr, mijn sponsor is er vandoor, na 3 keer onderhandelen, dat is me nog niet eerder overkomen
Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Geluk zou het zijn als ik geen kans had op de overwinning en hem in m'n schoot geworpen kreeg, of dat ik daardoor de titel won... Ik liep ieder rondje op hem in, nadat ik in het begin van de race geblokt werd door o.a. zijn teamgenoot. Bovendien: gerechtigheid, die klote Kerde loopt mij heel het seizoen al te blokken
Nouja, gewonnen dus, m'n teamgenootje derde, waardoor de stand nu is:
code:
1
2
3
4
| Reggie Biemans 130 Eric Carter 76 Jon Payton 75 Kaidar Kerde 69 |
Teamgenootje dus weer vol in de race voor promotie. Tevens de cupfinale: Biemans - Carter, leuk, voor het eerst dat ik 'tegen' hem strijd
130 punten, pfff, nog één puntje en ik verbreek m'n record uit de C3
Verwijderd
Was ik weer een keer, was weer wat pagina's lezen. 
Allereerst Joss gratz! puike prestatie. Uiteraard ook rene nog ff complimenteren met behoud c2, had eerlijk gezegd niet anders verwacht.
Gaat hier ook wel lekker, seizoen gaat precies zoals ik wil
Ontwikkeling in volle gang en verlies niet te veel geld met de dure staff. In dit tempo zit zelfs c1 er heel misschien nog in. Zou leuk zijn voor het geld. Volgend seizoen wordt hoe dan ook een tussenseizoen. Liefst dus in c1
Het zal aan de concurrent moet liggen of ik het haal of niet....
Allereerst Joss gratz! puike prestatie. Uiteraard ook rene nog ff complimenteren met behoud c2, had eerlijk gezegd niet anders verwacht.
Gaat hier ook wel lekker, seizoen gaat precies zoals ik wil
Het is je gegund hoorSleepie schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:33:
[...]
Tegenvaller voor m'n teamie dus, maar daarentegen was mijn eigen race super ...
![]()
![]()
Eerste winst in C3
![]()
![]()
![]()
(Helaas moest Marcel daar wel voor uitvallen)
Lig hierdoor alleen wel uit de cup, maar zo'n ramp is dat nou ook weer niet.
Zolang ik in de top 3 blijf maakt het mij niet zoveel meer uit waar ik eindig
Wat zijn precies de voordelen van het hebben van een team?
Ik zit er over te denken om volgend seizoen een team te kopen, en dan te teamen met een andere nederlander in mijn groep. (Zitten we volgend seizoen uberhaupt nog wel bij elkaar? Hoe gaat dat met promotie en groep-setups? Ik sta nu 6e...)
Kost me natuurlijk wel 5 miljoen... wat levert het me op?
Ik zit er over te denken om volgend seizoen een team te kopen, en dan te teamen met een andere nederlander in mijn groep. (Zitten we volgend seizoen uberhaupt nog wel bij elkaar? Hoe gaat dat met promotie en groep-setups? Ik sta nu 6e...)
Kost me natuurlijk wel 5 miljoen... wat levert het me op?
Voor promotie van nummers 1-2-3 zie een paar posts terug. Daarnaast kun je als opvulling voor C3 gepromoveerd worden. Ik ben in seizoen 29 als nummer 6 gepromoveerd. Het ligt er maar net aan hoeveel ruimte er is.Whuzz schreef op maandag 02 juni 2008 @ 08:10:
Wat zijn precies de voordelen van het hebben van een team?
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de prestaties van het team. In C3 is in totaal 21 miljoen te verdelen naar ratio. Als je elke race 1 en 2 eindigt, kun je een aardige winst maken. Dan haal je het er zo uit. Als de prestaties achter blijven, dan wordt het wat lastiger.Kost me natuurlijk wel 5 miljoen... wat levert het me op?
@Joss: hangt wel helemaal van je maat af.
Maar dan heb je altijd nog kennis-winst doordat je met je teamgenoot kennis/data/strategie/ideeën kan uitwisselen
Team levert je extra geld op voor het teamkampioenschap, bovendien kan je samen overleggen over setup en strategie. Zeker als je een actieve teamgenoot hebt, maakt dat het spel een stuk leuker.
Die 5mln kosten is enkel de eerste keer, daarna is het slechts 0,5 mln verlenging en dat haal je doorgaans wel uit aan prijzengeld. Probeer volgend seizoen eerst een teamgenoot te benaderen en sluit dan pas een team af. De kans is nl. aanwezig dat iemand al een team heeft en dan hoef je dus niet die 5mln op tafel te leggen.
Afgelopen race wederom een 2e plek (3e in 4 races). Het gat richting promotieplaatsen is zo goed als gedicht met 1 punt achter op nr 4 en 6 op nr 3. Jammer genoeg is teamgenoot Requiem de huidige nr 3, het ziet er dus uit dat we niet als team richting C1 kunnen.
Die 5mln kosten is enkel de eerste keer, daarna is het slechts 0,5 mln verlenging en dat haal je doorgaans wel uit aan prijzengeld. Probeer volgend seizoen eerst een teamgenoot te benaderen en sluit dan pas een team af. De kans is nl. aanwezig dat iemand al een team heeft en dan hoef je dus niet die 5mln op tafel te leggen.
Afgelopen race wederom een 2e plek (3e in 4 races). Het gat richting promotieplaatsen is zo goed als gedicht met 1 punt achter op nr 4 en 6 op nr 3. Jammer genoeg is teamgenoot Requiem de huidige nr 3, het ziet er dus uit dat we niet als team richting C1 kunnen.
whehehe, ik ben met een ver afgeragde bak toch nog 8e geworden, de remmen waren op 4% en nog een heleboel andere onderdelen <20%, en toch nog weten te finishen.
ik was met mn domme hoofd vergeten te repareren....
Is al vele mensen overkomen (denk ik). Even niet aandachtig zijn en het kan voldoende zijn. Maar ah, je hebt er toch een puntje mee gehaald héGame Error schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:00:
whehehe, ik ben met een ver afgeragde bak toch nog 8e geworden, de remmen waren op 4% en nog een heleboel andere onderdelen <20%, en toch nog weten te finishen.![]()
Verwijderd
Dit kan ik bevestigen.nvidia schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:56:
[...]
Is al vele mensen overkomen (denk ik). Even niet aandachtig zijn en het kan voldoende zijn.
Ik heb er maar een extra kopje bijgemaakt in mijn sheet, om me daaraan te herinneren 
Zojuist P/W/Q gedaan. Het zijn op z'n minst interessante omstandigheden voor de race. Wederom een afwijkende strategie gekozen, al zal dit keer bandenslijtage het probleem niet worden.
Heb wel het idee dat ik niet de enige ben die voor deze optie gekozen heeft (MRCL
), maar hoe dan ook, erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Zojuist P/W/Q gedaan. Het zijn op z'n minst interessante omstandigheden voor de race. Wederom een afwijkende strategie gekozen, al zal dit keer bandenslijtage het probleem niet worden.
Heb wel het idee dat ik niet de enige ben die voor deze optie gekozen heeft (MRCL
Xbox
Nou, daar kijk je niet lang naar kan ik je vertellen
Zelf dit seizoen ook één keertje vergeten.
Nu niet, dus heb mijn auto weer eens op een voorlopige poleposition
DRP kwam langzaam op gang (laatst op Hockenheim gereden in seizoen 26), maar uiteindelijk in de kwali van 92% nog 98% kunnen maken
Nu niet, dus heb mijn auto weer eens op een voorlopige poleposition
Boehoe 
Mijn eerste uitvalbeurt van het seizoen, en nog wel vanaf een 2e plek die er behoorlijk solide uit zag
Naja, laatste twee races is voornamelijk geld sparen voor volgend seizoen. Ik hoop eigenlijk dat ik niet promoveer, want ik ben niet echt klaar voor C3...
Mijn eerste uitvalbeurt van het seizoen, en nog wel vanaf een 2e plek die er behoorlijk solide uit zag
Naja, laatste twee races is voornamelijk geld sparen voor volgend seizoen. Ik hoop eigenlijk dat ik niet promoveer, want ik ben niet echt klaar voor C3...
Over 2 races zal ik voor het eerst in m'n F1Time carriere boven de 70% efficiency gemiddeld zitten. Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde eff en weight van iedereen is hier?
Die polls komen altijd na race 16Requiem19 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:47:
Over 2 races zal ik voor het eerst in m'n F1Time carriere boven de 70% efficiency gemiddeld zitten. Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde eff en weight van iedereen is hier?
Neem je je efficiency mee naar volgend seizoen? Of begin je dan weer vanaf "nul"? Als dat laatste het geval is, maakt het dan uit hoe goed je designer is om de beginwaardes te bepalen? Zo nee, hoe worden die dan bepaald?
Hmmm, na wat matige seizoenen en nu financiële crisis zit ik op een gem. eff. van ongeveer 60-65...Joss schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:51:
[...]
Die polls komen altijd na race 16Ik zit zelf al wel een tijdje boven de 70, eind vorig seizoen geloof ik die grens doorbroken
Kan beter, maar daar heb ik gelukkig minstens een heel seizoen C3 voor

Er word een correctie uitgevoerd. Als je ver boven de start-efficiency zit, word die wat teruggezet, zit je boven het standaard gewicht, word dat naar beneden bijgesteld. Alles beweegt dus een stukje terug, maar over het algemeen begin het seizoen X+1 met een betere auto dan je seizoen X mee begonWhuzz schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:25:
Neem je je efficiency mee naar volgend seizoen? Of begin je dan weer vanaf "nul"? Als dat laatste het geval is, maakt het dan uit hoe goed je designer is om de beginwaardes te bepalen? Zo nee, hoe worden die dan bepaald?
Xbox
Afgelopen race onverwacht 2e geworden op nog geen 3 seconden 
De quali nu is wel lollig:
1 Vincent Dinkela 1:27.850 +0.000 +0.000
2 Aidas Josas 1:27.855 +0.005 +0.005
De quali nu is wel lollig:
1 Vincent Dinkela 1:27.850 +0.000 +0.000
2 Aidas Josas 1:27.855 +0.005 +0.005

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Eind vorig seizoen 69,9 gemiddeld. Ga ik nu niet halen (op het moment 67,6), ben op gewicht wezen letten. Ik had nog een aantal onderdelen boven hun startgewicht, dus wat ik daar af heb gehaald gaat er bij de reset niet bij.
Weet je dat heel zeker?BM schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:26:
Heb wel het idee dat ik niet de enige ben die voor deze optie gekozen heeft (MRCL), maar hoe dan ook, erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Ik heb me aangemeld na het lezen van deze topic. Leuk spel.
Kan iemand mij wat tips geven over DRP? Ik heb de FAQ gelezen:
Kan iemand mij wat tips geven over DRP? Ik heb de FAQ gelezen:
Tijdens de Practice sessie begin ik met 10-10-10-10-10 of 20-20-20-20-20 en vervolgens doe ik 5 erbij of eraf om zo door 'trail by error' erachter te komen hoe deze verandering de DRP beïnvloed. Bij mijn eerste Practice sessie had ik als redelijk snel 76% te pakken met een score als: 10-10-60-20-15 en had iets van 30 punten over. Vervolgens heb ik met de volgende 17 verhoging en verlagingen niet 1 keer een hogere score behaald (behalve dan de 3% die random lijkt) en dus eigenlijk 2/3e van mijn Practice sessie verknalt. Zijn sommige van deze driver orders verbonden aan elkaar? Moet ik bijvoorbeeld de rest van de 30 punten die ik over heb gelijkmatig verdelen ofzo? Want ik krijg geen betere scores als ik maar 3 extra punten in 1 van deze orders toevoeg, of er 3 punten vanaf haal.It is a good idea to drive your first practice lap with something like 20-50% of your DRP distributed equally on all parameters and then to increase number of points assigned on one of the parameters slowly lap by lap until you use approximately 80% of your points, so by lap 10 your DRP distribution will hopefully reach 80% (if you have used only 80% of DRP and on each parameter have assigned less than the optimum value). The last 20% may prove to be tricky and not only for you, sometimes even very experienced managers have a hard time finding more than 95% DRP distribution and have to race with a lower one, so 80% is a good start, but you will have to find a way to improve it quickly, because every lap effects your car and may not be worth driving because the benefits are out weighed by the wear on your car.
Dit moet je net uitzoeken, maar als j het moeilijk krijgt is het soms beter om stapsgewijs te werken, dus werken met kleinere verhogingen. Maar meer zeg ik niet
Dat heb ik gedaan. Eerst met 5 punten verschil gewerkt tot ik op 76% uitkwam en aangezien je verschillen van 1 punt vaak niet merk, doordat 3% random is, gebruikte ik 2 of 3 punten per keer.nvidia schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 00:50:
Dit moet je net uitzoeken, maar als j het moeilijk krijgt is het soms beter om stapsgewijs te werken, dus werken met kleinere verhogingen. Maar meer zeg ik niet

Zo, we zijn nog steeds in de race voor de triple, DC, TC en cup. De vorige race strak gewonnen, en voor de aankomende race na 2 ronden ruim op pole. Alleen mijn directe concurrent is in geen velden of wegen te bekennen, normaal doet hij zijn ding laat op de avond voor de race, maar hij heeft nog niks gedaan....
Mijn tegenstander in de cup wel, die staat 2 plekken achter me, en daar moet ik hem houden. De laatste 2 races zijn nat en mijn driver blinkt daar nou niet echt in uit, en aangezien hij op michelins staat zal het lastig worden...
Teamy doet het ondanks maar 1 engineupgrade nog niet eens zo slecht, staat op dit moment 6e, dus zou makkelijk in de punten moeten kunnen komen....
Good luck to you all!!
Verwacht nog wel een plekje te dalen op de grid, maar tijdens de race haal ik waarschijnlijk de 3-stoppers weer in. Wederom 99% DQP. Mag niet klagen omdat ik het dit seizoen met een nieuwe rijder moet doen en eigenlijk van scratch moet beginnen. Ben toch blij dat ik hem gehouden heb ondanks dat hij vrij duur is. Financiën zijn nu wat beter onder controle en ik verwacht nog wat meer uit die hoek.
Ik sta nu 5e in het klassement met een minieme achterstand op nummer 4. Nummer 6 lijkt te ver weg om mij nog te bedreigen. Dat extra plekje zou toch weer een miljoen extra opleveren, dus hopelijk blijf ik hem de komende races voor. Hij staat nu in ieder geval achter me op de grid, dus dat is een goed begin. Wel met een minieme achterstand trouwens.
TC is inderdaad zo goed als binnen. Hopelijk kunnen we de voorsprong nog wat uitbouwen en zodoende ook de centjes.
Ik sta nu 5e in het klassement met een minieme achterstand op nummer 4. Nummer 6 lijkt te ver weg om mij nog te bedreigen. Dat extra plekje zou toch weer een miljoen extra opleveren, dus hopelijk blijf ik hem de komende races voor. Hij staat nu in ieder geval achter me op de grid, dus dat is een goed begin. Wel met een minieme achterstand trouwens.
TC is inderdaad zo goed als binnen. Hopelijk kunnen we de voorsprong nog wat uitbouwen en zodoende ook de centjes.
Nee, maar ik heb een vermoeden.
Gebasseerd op de krachtsverhoudingen afgelopen races, en de stand in Q op dit moment
Mocht je toch op 'een andere' strategie staan, uhm... ja, dan is het ff afwachten wat het word.
Wel pas 16 man Q gedaan. Beetje weinig als je het mij vraagt
Xbox
Je zei 5 en 17 puntenZoke schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 01:51:
[...]
Dat heb ik gedaan. Eerst met 5 punten verschil gewerkt tot ik op 76% uitkwam en aangezien je verschillen van 1 punt vaak niet merk, doordat 3% random is, gebruikte ik 2 of 3 punten per keer.
Edit: Ohja, ookal heb je 25 punten over ofzo, soms is het toch handig om nog punten van bepaalde onderdelen af te trekken.
Edit2: 3

Nog één
[ Voor 24% gewijzigd door Joss op 03-06-2008 12:06 ]
Niet slecht, maja Nederlanders zijn immers een clan die je altijd en overal tegenkomt. Dit is in dit spelletje nog maar eens gebleken. Hup hup holland hup....
Jammer, ik had een goede strategie (ondanks regen toch weg op droogweer banden, verloor daar 2 plekken mee, maar omdat iedereen op een drie stopper ging staan, daarna al snel weer ingehaald. Alleen ik had niet naar de temperatuur gekeken en mijn banden kregen toch iets meer te verduren dan ik dacht in dit weer
Weer wat geleerd en de volgende keer kan dat alleen maar in me voordeel werken
Hmm, ik heb een vraagje over de strategie op monaco, zoals we over het algemeen weten is inhalen daar onmogelijk, behalve 2 weken geleden, maar helaas regent het nu niet, dus dat gaat niet werken, maar hoe zwaar zal ik kwalificeren? heel zwaar en iedereen voorbij rijden bij de eerste pitstop? of juist heel licht, en hem wegboeken vanaf pole?
Lastig, als je te zwaar weg gaat, komt men na de pitstop alsnog voor je terecht, dus win je er niks mee. Als je te licht weggaat, stop je te vroeg,en kom je achter trage (later stoppende) deelnemers terecht.Game Error schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:00:
Hmm, ik heb een vraagje over de strategie op monaco, zoals we over het algemeen weten is inhalen daar onmogelijk, behalve 2 weken geleden, maar helaas regent het nu niet, dus dat gaat niet werken, maar hoe zwaar zal ik kwalificeren? heel zwaar en iedereen voorbij rijden bij de eerste pitstop? of juist heel licht, en hem wegboeken vanaf pole?
Heb tot nu toe op monaco geen hele aparte taktieken gebruikt, en dat ging me re-de-lijk af.
Nu ik dit nog een nalees heb je d'r eigenlijk geen zak aan
Xbox
ik zat zelf ook te denken om van een normale strategie te gaan, en te hopen dat ik daar gewoon mee in de top 3 kan kwalificeren, dan kan ik denk ik tevreden zijn, ik heb namelijk wel een erg goede DRP gevonden voor mijn doen (95%)
Met dergelijke DRP in C4 zou ik geen risico nemen. Er zullen immers veel mensen problemen hebben om een goede DRP te vinden. Nu je dit gelukt is zou ik voor een 'safe-tactic' gaan.Game Error schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:13:
ik zat zelf ook te denken om van een normale strategie te gaan, en te hopen dat ik daar gewoon mee in de top 3 kan kwalificeren, dan kan ik denk ik tevreden zijn, ik heb namelijk wel een erg goede DRP gevonden voor mijn doen (95%)
Verwijderd
Het is wel te laat, maar toch: ik zou zwaar kwalificeren. In ieder geval een lange stint ergens omdat je anders teveel geblokt wordt. Als je maar probeert te zorgen dat je na je 1e pitstop niet in langzaam verkeer zit. Dit kun je doen door of meteen lang door te rijden en dan een normale stint er achteraan te doen, of een korte 1e stint, zorgen dat je op pole vertrekt, en dan een lange stint doen zodat je op de snelheid zit van de mensen waar je na je 1e stop terecht komt.nvidia schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:28:
[...]
Met dergelijke DRP in C4 zou ik geen risico nemen. Er zullen immers veel mensen problemen hebben om een goede DRP te vinden. Nu je dit gelukt is zou ik voor een 'safe-tactic' gaan.
Vaak is het eerste beter voor de race alleen heb je dan een laag kwalificatie-inkomen.Maar in C4 kun je waarschijnlijk ermee weg komen ook al ben je zwaar. Er rijden minder managers wellicht en sommigen rijden toch 10 seconden per ronde langzamer.
Goed, mijn race op Magny Cours. P10 van nog maar 22, met 84% car condition. Strategie 2 stop meds met pakweg de hele race 37 graden. Zal dus wat wear krijgen. Ik verwacht tussen 10e en 15e te finishen. Het is heel krap in mijn deel van de grid dus ik hoop dat mijn beginboost en start eigenschap goed meewerken.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 15:44 ]
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
3e keer motorpech op rij, waar heb ik dat aan te danken zeg sjezus.
3e keer motorpech op rij, waar heb ik dat aan te danken zeg sjezus.
Ook Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
eerste stint fuel voor 27 laps,
tweede stint ook fuel voor 27 laps, dus stop in ronde 56.
Ja hoor....
Is er iemand in de buurt die mij even voor mijn kop wil komen slaan?
eerste stint fuel voor 27 laps,
tweede stint ook fuel voor 27 laps, dus stop in ronde 56.
Ja hoor....
Is er iemand in de buurt die mij even voor mijn kop wil komen slaan?
Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Hmmz, Marcel stond dus toch op een wat andere strategie dan ik dacht.
Evengoed, 4e geworden, evenaring van beste resultaat dit seizoen. Prima tevereden dus
Evengoed, 4e geworden, evenaring van beste resultaat dit seizoen. Prima tevereden dus
Xbox
Verwijderd
Alsnog 7e, beter dan verwacht. Wel geprofiteerd van het uitvallen van beide kampioenskandidaten waardoor het kampioenchap beslecht is. En een aantal managers die 30 l. kwalificeren en zo te zien 4 die niet meer rijden. Hoefde dus niet zoveel te doen voor een puntje of twee.
So close3 flag: Australia Adam Burgess Mercedes BMW Bridgestone 67
4 flag: Netherlands Arnoud Douma Mercedes BMW Michelin 65
Ben zelf 4e geworden, dankzij goed accountsitten van brid. Maar een ding snap ik niet: brid heeft de betere auto en de betere coureur, hoe kan ik dan toch 2 plekken voor hem finishen?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zóóó winst nummer 11, 15e podium op rij en weer eens een F1Time laprecord
Was volgensmij alweer even geleden dat ik een hattrick had
Tevens 1-0 voor in de cupfinal tegen mijn teamgenoot
Teamgenootje voor de #4 geëindigd, dus zijn kans op promotie is weer een stuk gestegen.

code:
1
2
3
4
| R. Biemans 140 J. Payton 81 E. Carter 80 K. Kerde 71 |
Teamgenootje voor de #4 geëindigd, dus zijn kans op promotie is weer een stuk gestegen.
Verwijderd
Hoe arrogant kun je klinken...Joss schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:17:
Zóóó winst nummer 11, 15e podium op rij en weer eens een F1Time laprecord
Zal nog erger worden als je de beste nederlander wordt volgend seizoen, ik zie het al aankomen.
Wat moet ie dan zeggen?
"Fuck zeg, alweer gewonnen, klote race!"
Verwijderd
Zonder "Zóóóó" en "weer eens" leek me wel wat.
Misschien ben ik wel super bescheiden van mezelf ofzo.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 22:08 ]
Nouja, sorry dat ik ook naar C1 kom hoor, voel je je bedreigd?Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:06:
Zonder "Zóóóó" en "weer eens" leek me wel wat.
Kan wel bescheiden blijven, zoals de eerste 5 races, maar dit is gewoon geen donder meer aan...
Edit: En trouwens, die beste Nederlander status mag je houden hoor... Ik verwacht helemaal niks van volgend seizoen. M'n driver zit aan z'n top en mn design schijnt niet super te zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door Joss op 03-06-2008 22:20 ]
Verwijderd
Het financieel herstel valt tot nu toe wat tegen dus ik maak me idd zorgen.Joss schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:16:
[...]
Nouja, sorry dat ik ook naar C1 kom hoor, voel je je bedreigd?
Kan wel bescheiden blijven, zoals de eerste 5 races, maar dit is gewoon geen donder meer aan...
En verder moeten we maar zien. Ik kijk er wel naar uit om mij te meten met je. Jij kan alleen wat meer investeren. Die 70+ efficiency alleen al, kost vast nogal wat. Dan nog suppliers...
Ben benieuwd.
Hoe verhouden jullie kwalificatietijden van afgelopen race zich eigenlijk met mijn tijd? Ik kan misschien wat raden uit de race replay maar toch...Ik stop in ronde 23 op mediums.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 22:32 ]
Haha, no hard feelings hoor
De reden waarom ik niets verwacht is dat ik 4e/5e ben geworden in C2 en dat onze top 3 het niet fantastisch heeft gedaan in de C1. Mantas en Nerijus draaien nu "redelijk" mee, maar Koen (#3) is één van de twee zonder punten bij jullie. Ik kan dan wel veel geld hebben, ik kan er weinig mee (en wil er eerlijk gezegd weinig mee doen, geen money-spending seizoen om maar zo hoog mogelijk te eindigen in ieder geval).
Die 70+ efficiency kost niet echt veel meer dan de startkosten van de onderdelen, behalve dan diegene die je amper vervangt. Maargoed, we zullen inderdaad volgend seizoen wel zien
Op wat voor strategie sta je? Ik stond op drie he, dus dat kan misleidend zijn. Normaal sla ik altijd m'n Q-tijd op, maar ben dat deze race vergeten zie ik net... Weet het dus niet precies, maar ik *dacht* dat ik een 1.08.4 had.
Edit: Ah, een editje, zoals ik al zei, dan is mijn tijd sowieso misleidend... Misschien compenseert het motorvermogen? Wat heb jij onder je kap?
De reden waarom ik niets verwacht is dat ik 4e/5e ben geworden in C2 en dat onze top 3 het niet fantastisch heeft gedaan in de C1. Mantas en Nerijus draaien nu "redelijk" mee, maar Koen (#3) is één van de twee zonder punten bij jullie. Ik kan dan wel veel geld hebben, ik kan er weinig mee (en wil er eerlijk gezegd weinig mee doen, geen money-spending seizoen om maar zo hoog mogelijk te eindigen in ieder geval).
Die 70+ efficiency kost niet echt veel meer dan de startkosten van de onderdelen, behalve dan diegene die je amper vervangt. Maargoed, we zullen inderdaad volgend seizoen wel zien
Op wat voor strategie sta je? Ik stond op drie he, dus dat kan misleidend zijn. Normaal sla ik altijd m'n Q-tijd op, maar ben dat deze race vergeten zie ik net... Weet het dus niet precies, maar ik *dacht* dat ik een 1.08.4 had.
Edit: Ah, een editje, zoals ik al zei, dan is mijn tijd sowieso misleidend... Misschien compenseert het motorvermogen? Wat heb jij onder je kap?
[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 03-06-2008 22:39 ]
Haha, ja, dat scheelt al 14pk, plus een paar kiloVerwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:38:
889pk en ik zit net onder de 600 kg.
Idd, de motor, even vergeten.
Verwijderd
Mijn motor is wat zwak voor C1. Ik denk dat vrijwel alle andere Mercedessen op 900 of hoger zitten. Geen idee wat de Ferrari's hebben, misschien ook wel tegen te 900. En mijn efficiency heb je al kunnen zien.
Das heel simpel, ik brake/acc voor jouw account net iets beter voor elkaar waardoor ik net echt last kreeg van de wear. koste ongeveer 1 sec per stint en het vast zitten in de laatste stint hielp natuurlijk ook niet echtGrrrrrene schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:16:
[...]
So closeGo Arnoud!
Ben zelf 4e geworden, dankzij goed accountsitten van brid. Maar een ding snap ik niet: brid heeft de betere auto en de betere coureur, hoe kan ik dan toch 2 plekken voor hem finishen?
Ja, ik heb jullie pk-polletje met grote interesse gevolgd
Geeft je toch een beetje een idee hoe lang je door moet testen op die engine volgend seizoen.
Maareuh, ervaring telt ook zullen we maar zeggen.
Je doet het erg netjes in ieder geval, zeker naar omstandigheden zal ik er nog maar bij zeggen
Maareuh, ervaring telt ook zullen we maar zeggen.
Dit topic is gesloten.