Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.992 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:57:
Zooo, sta ook weer op de grid.
Zal me weer eens melden, de laatste tijd niet echt veel gedaan... redelijk druk met werk en niet echt een uitdagend seizoen met enkele het reanimeren van het team...

Kon het ook weer eens niet laten om op het C3G9 forum Adam af te zeiken... Prima om de wijsneus uit te hangen, maar dan moet ie natuurlijk niet op medetweakers gaan zeiken hè :+

Ik gok dat er naar aanleiding van mijn post een kleine kernexplosie ergens down under plaats vindt en Adam wel weer flink in de aanval gaat... (blijft toch leuk om ze, terecht overigens, over de zeik te jagen >:) )
Het zou toch echt prachtig zijn om te zien(en horen) dat aan het eind van de rit schreeuw-meneertje naast de pot pist... }) Dus Go Arnoud!! Ik vraag me af waarom die eigenlijk weer naar C2 wil, hij is blut, en als de resultaten zo blijven zal hij ook blut blijven. Ikzelf ben al bang dat ik qua financien niks te zoeken heb in C2....

IK vind het zowiezo waanzin om een topic te maken met keus uit een paar managers, hij noemt er een paar niet die , bij een goeie dag en een upgrade, zeker wel kans maken... En dan nog, het getuigd van weinig respect voor degenen die hij niet noemt....
Het valt me trouwens op dat zijn topics altijd over zichzelf gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:31

GaMbiNo

1337

Ik doe m'n best en gezien de grid moet ik weer een aantal puntjes op hem kunnen inlopen. >:)

Zo gaat het er dan toch wel slecht voor Adam uitzien aangezien hij de top op dit moment niet meer kan bijhouden doordat hij niet getest heeft en de rest wel.

Als ik hem dan ook niet inhaal in het klassement dan is het wel mijn teamgenoot denk ik, want ook hij staat nog maar 5 puntjes achter hem en hij staat ver voor hem op de grid nu. :D

[ Voor 7% gewijzigd door GaMbiNo op 23-05-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
we gaan het zien deze race, ben de afgelopen 5 races al helemaal niet meer zo gemotiveerd als aan het begin van het seizoen. De bugs//features beginnen nu wel redelijk funest te worden, ik word er moe van iig.
Nou ja vorige race gewonnen met een beter strategie die perfect werkte :)
Is kijken of deze race weer een stunt uit kunnen halen. Het zou grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Haha, Adam is weer eens ontploft en begint onzinnige zaken te roepen...
Dus ik maar weer eens rustig gereageerd en hij maakte het me dit keer wel heel makkelijk:

eerst roepen hoe ik hem dom durf te noemen...
:X en dan in datzelfde stuk niet tot 5 kunnen tellen... |:(

:+

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
hehehehe
Ik lach me nu al dood, die adam is in 3 seizoen echt geen spat veranderd, sterker nog hij is alleen maar erger geworden.

Het is ook leuk om te zien hoe iemand uit Australië, de engelse taal totaal niet machtig is.

[ Voor 26% gewijzigd door Dauthi op 23-05-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik het forum van c3g9 ook maar eens ga volgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Oh god hij ziet mijn post als een steunbetuiging gekker kan bijna niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

site plat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruk, lees net dit, en had is ff op het forum willen loeren.... |:(

Misschien heeft Adam de stekker er uit getrokken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site doet t weer.
En nu weer niet. :/

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:02:
Prima, als ie om 5 uur maar weer overeind is. :)
arrrgggg, ik mis een briesende Adam....... kom online kreng.... _O-

edit:

Kon net ffies op de site, man oh man, Adam in een dabat groepje? Dan wel op de saddam manier denk ik..."agree with me, or you will be shot..."

de denkwijze van Adam:
Regel 1, ik heb altijd gelijk..Regel 2, mocht ik geen gelijk hebben, treed regel 1 in werking _O-

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej idd ik loop mijn post alsmaar te editen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Zucht dan ga ik maar boodschappen doen als de site het toch niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Crap. wilde nog ff me data opslaan voor mn race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Site werkt..... nou de live race nog.....

eit:

en er is beeld voor C1 en C2.... zal mijn race ook wel iets later beginnen denk ik zo, maar er is beeld :)

[ Voor 59% gewijzigd door lameeuw op 23-05-2008 17:15 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Ja Live race is kaput ofzo...
Anyhow heerlijk stukkie tonijn gehaald voor vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
hmpf mijn doorstart in f1time is toch wat minder succesvol geworden dan verwacht, op een zeiknatte baan ben ik 2e geworden met 2 ronden achterstand, en ik weet zeg maar niet echt waar het aan ligt, en 2 ronden is wel errug veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bizar, het hele seizoen in de quali 2e, 3e, 4e enzo, 1x net, maar dan ook echt net (0.023 geloof ik) 1e. Nu ineens 0.534 voor de nummer 2 die ruim 1e staat in het kamioenschap (1 race niet gewonnen van de 12)

Dat is wel leuk, hopelijk kan ik dan nu eindelijk mijn 1e race winnen :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@#*@)(*@)*)*!)@*$)(@&$)(

GVD, voor de 4e keer op rij een kapotte motor :r :r :r :r

Waar heb ik dit in godsnaam aan verdiend man? :( De lol begint er heel hard vanaf te gaan onderhand. Ik heb iedere keer een goede Q-positie, veelbelovend begin van de race en dan val je (een keer zelfs vanaf leidende positie) ineens terug in snelheid door een engine malfunction :r

[ Voor 45% gewijzigd door Grrrrrene op 23-05-2008 18:05 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
Grrrrrene schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:01:
@#*@)(*@)*)*!)@*$)(@&$)(

Waar heb ik dit in godsnaam aan verdiend man? :( De lol begint er heel hard vanaf te gaan onderhand. Ik heb iedere keer een goede Q-positie, veelbelovend begin van de race en dan val je (een keer zelfs vanaf leidende positie) ineens terug in snelheid door een engine malfunction :r
Wat is je reliability dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:01
Hiep hiep hoi ... mn 1 stop strategie is meteen afgestraft :(

Driver lost control in lap 4

Sinds ik het contract verlengt heb rijdt die kneus rond als een beginner :( vorige race al 2 x naast de baan waardoor ik van P2 naar P6 ben gezakt en nu helemaal uit de race ... soms is dat F1Time echt zwaar frustrerend!!!

[ Voor 29% gewijzigd door Zenit op 23-05-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6e, eindelijk weer eens punten. Nu kijken hoe de stand is en hopen dat ik buiten degradatie kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
met een aantal onderdelen in de 20% kan ik zeker geen race uitrijden? mn vrije trainingen wilde iets teveel van mijn bolide waardoor ie nu flink stuk is... misschien is het wel beter dat ik nog een 2e seizoen in C4 zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, lap 3, Adam Burgess lost control....... _O-

yeah, i'm a mean bastard })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Game Error schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:47:
met een aantal onderdelen in de 20% kan ik zeker geen race uitrijden? mn vrije trainingen wilde iets teveel van mijn bolide waardoor ie nu flink stuk is... misschien is het wel beter dat ik nog een 2e seizoen in C4 zit :P
Je weet dat je tussen WU en Q kunt repairen he? ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Zo, race zit er weer op. Dit keer geen pole, geen fastest lap en geen winst :/ Was wel de eerste op de grid van de 1 stoppers :P Had een relatief korte eerste stint staan, omdat mijn Q's de laatste tijd bagger zijn. Wilde sowieso voor Kerde omdat ik anders teveel tijd zou verliezen door zijn irritante geblock. Dat was gelukt, had ook een gat van een seconde of 2, maar doordat hij weer wat langer door reed, kwam ik nét achter hem terug de baan op. Daarna opeens miraculeus 0.2s/rondje verloren op hem, beetje jammer.

Anyway, wel 2e geworden en van mn cuptegenstander gewonnen. Het lijkt er op dat ik tegen mijn teamy in de finale uit mag komen, maar... das nog een beetje voorbarig :P

M'n teamgenootje moet wel erg gaan oppassen voor z'n 3e stek. Ook zijn Q's zijn erg matig, wat hem in het begin van de races veel tijd kost. Hij lag 12e (ik 3e), terwijl we in de beginfase eigenlijk altijd hetzelfde tempo rijden. Hij is nu 5e geworden en zn tegenstanders voor P3 zijn 1e en 3e geworden.

De stand is nu als volgt:
code:
1
2
3
4
R.Biemans 110
E.Carter  67
J.Payton  66
K.Kerde   61

Met nog 5 races te gaan ben ik dus nog nét niet zeker van promotie, maar dat is denk ik wel een formaliteit om dat éne puntje binnen te halen (of die éne niet-winst van Kerde :P ). De eerste échte tweaker ( ;) sorry Cas) in C1 is dus bijna een feit :P
Dauthi schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:03:
Het is ook leuk om te zien hoe iemand uit Australië, de engelse taal totaal niet machtig is.
adzactly :+
Grrrrrene schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:01:
@#*@)(*@)*)*!)@*$)(@&$)(

Laat je niet uit het veld slaan René! Je hebt genoeg kwaliteit voor C2 en je plekje is gelukkig al/nog rédelijk veilig. Vier op rij is wel erg veel, maar je kan er niks aan doen. Hooguit eens 10 rondjes practice minder :P
Game Error schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:47:
met een aantal onderdelen in de 20% kan ik zeker geen race uitrijden?
KAN wel, maar verre van ideaal natuurlijk. Je moet eigenlijk elke race wel met een 85%+ auto willen starten, liefst 100% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
BM schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:18:
[...]

Je weet dat je tussen WU en Q kunt repairen he? ;)
had ik dus al gedaan omdat mn auto na de laatste race verrot was, en ik kan zeker niet meer replacen na de Q? anders is het waarschijnlijk beter om 4 nieuwe onderdelen te halen en voor de punten te gaan ivm sponsoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

En ik heb gewonnen. *O*

Ik sta nu 4e in het klassement op 1 punt van Adam Burgass. :P Dat waren er een paar races geleden nog 24 als ik het goed heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:40:
De stand is nu als volgt:
code:
1
2
3
4
R.Biemans 110
E.Carter  67
J.Payton  66
K.Kerde   61

Met nog 5 races te gaan ben ik dus nog nét niet zeker van promotie, maar dat is denk ik wel een formaliteit om dat éne puntje binnen te halen (of die éne niet-winst van Kerde :P ). De eerste échte tweaker ( ;) sorry Cas) in C1 is dus bijna een feit :P
Ik zag het wel aankomen hoor, niet zo dominant met je 110 punten maar ik had me rot gelachen als je nu niet zou promoveren. :P
We spreken elkaar volgend seizoen wel (hoewel ik nog niet veilig ben). Een DRP voorsprong heb je in ieder geval, helemaal als ik met mn nieuwe coureur aan kom zetten. Ik heb wel bijna mn gemiddelde op 95%. Het had zoveel meer kunnen zijn als er geen fouten gemaakt werden ;).
Ik heb alleen zo weinig geld dat ik erin dreig te verzuipen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:21:
[...]

Ik zag het wel aankomen hoor, niet zo dominant met je 110 punten maar ik had me rot gelachen als je nu niet zou promoveren. :P
We spreken elkaar volgend seizoen wel (hoewel ik nog niet veilig ben). Een DRP voorsprong heb je in ieder geval, helemaal als ik met mn nieuwe coureur aan kom zetten. Ik heb wel bijna mn gemiddelde op 95%. Het had zoveel meer kunnen zijn als er geen fouten gemaakt werden ;).
Ik heb alleen zo weinig geld dat ik erin dreig te verzuipen. :P
We zullen het wel zien, jij hoort er iig wel thuis :)
Met DRP voorsprong bedoel je dat ik door mn 5e seizoen met dezelfde coureur een betere start heb? ;) Dat zeker, maar over het algemeen verkrijg ik er geen betere DRP mee dan normaal. Ik rij eigenlijk altijd met 97-100%, op een enkele race en m'n eerste seizoen (grotendeels 0-60%'jes) na.

Maargoed, DRP% is ook niet alles, mijn design loopt erg achter bij de echte top. Voornamelijk door (wederom) m'n eerste seizoen waar ik de design pagina nooit heb aangeraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Requiem19 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:07:
[...]

Wat is je reliability dan?
88,2%, zo slecht is dat toch niet?
Joss schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:40:

Laat je niet uit het veld slaan René! Je hebt genoeg kwaliteit voor C2 en je plekje is gelukkig al/nog rédelijk veilig. Vier op rij is wel erg veel, maar je kan er niks aan doen. Hooguit eens 10 rondjes practice minder :P
Dat is ook het frustrerende: ik ben al 's vanaf p1 met een zekere overwinning uitgevallen. Stel je voor hoe het plaatje er dan uit had gezien :o Als de nummers 18 en 19 ineens "per ongeluk" wat punten gaan scoren, ben ik gewoon de lul en ga ik weer naar c3. Naja, dat overleef ik ook wel weer, maar toch... Het is k*t als je race steeds al snel over is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:50:
[...]

We zullen het wel zien, jij hoort er iig wel thuis :)
Met DRP voorsprong bedoel je dat ik door mn 5e seizoen met dezelfde coureur een betere start heb? ;) Dat zeker, maar over het algemeen verkrijg ik er geen betere DRP mee dan normaal. Ik rij eigenlijk altijd met 97-100%, op een enkele race en m'n eerste seizoen (grotendeels 0-60%'jes) na.

Maargoed, DRP% is ook niet alles, mijn design loopt erg achter bij de echte top. Voornamelijk door (wederom) m'n eerste seizoen waar ik de design pagina nooit heb aangeraakt :P
Bedankt Reggie. :)
Ik hoor steeds 99-100%. Ik zit op 96-98% de laatste tijd. In ieder geval nooit een 100% DRP gezien.
Mijn design is denk ik ook niet zo hoog. Maar ergens doe ik iets goed anders haal ik geen punten. Geen idee wat t is: efficiency, gewicht, coureur, drp/setup, strategie. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik begin nu toch echt rare dingen te denken... :? :? De nieuwe replies op het forum zijn niet zichtbaar..... Aangezien alleen dit topic er last van heeft, vraag ik me af of er een admin achter zit.
Mocht dit zo zijn mogen we Adam dus bedanken voor het de nek omdraaien van een gezellig actief forum( tot dit seizoen in elk geval dan)

Volgens Neil Vaughn in een ouder topic houd Adam het forum "exiting", maar ik heb in mijn seizoenen C3G9 het forum nog nooit zo rustig gezien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:17:
Volgens Neil Vaughn in een ouder topic houd Adam het forum "exiting", maar ik heb in mijn seizoenen C3G9 het forum nog nooit zo rustig gezien.....
Wel exciting he ;)

Ik merkte het gisteravond ook al, ik postte wat in reactie op die Andreas... het kwam er te staan maar toen ik later terug kwam stond het er niet meer. Ik heb toen de offset handmatig aangepast om te kijken of het misschien een bug was, maar toen deed hij helemaal raar (hij gaf geen posts weer en toen stond de teller op 28(7) en kreeg ik dat tussen de haakjes niet meer op (0). Lijkt er inderdaad op dat er iets achter zit, maar een mod zou het gewoon kunnen locken, nu doet het gewoon vaag...
Edit: Ik kan er nu helemaal niet meer op, weer down dus?
Edit2: Back online en blijkbaar doet die bug zich voor als de post_offset staat op een getal dat hoort bij een verwijderd bericht ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 24-05-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:15:
[...]

Wel exciting he ;)

Ik merkte het gisteravond ook al, ik postte wat in reactie op die Andreas... het kwam er te staan maar toen ik later terug kwam stond het er niet meer. Ik heb toen de offset handmatig aangepast om te kijken of het misschien een bug was, maar toen deed hij helemaal raar (hij gaf geen posts weer en toen stond de teller op 28(7) en kreeg ik dat tussen de haakjes niet meer op (0). Lijkt er inderdaad op dat er iets achter zit, maar een mod zou het gewoon kunnen locken, nu doet het gewoon vaag...
Edit: Ik kan er nu helemaal niet meer op, weer down dus?
Edit2: Back online en blijkbaar doet die bug zich voor als de post_offset staat op een getal dat hoort bij een verwijderd bericht ofzo.
ok, vraagje, welke mod moet ik hebben om een beetje warm te maken en een reactie los te peuteren? Ik vind dit trouwens wel giga idioot om een topic te blocken, iedereen op 1 na reageert normaal...(wie zou dat nu toch zijn?) Een bug lijkt me sterk, alleen dit topic heeft er last van.....

Het zal de sfeer wel niet verbeteren denk ik........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Laatst online: 14-02 08:49
Persbericht:
Manager Sander Adams in onderhandeling met mogelijke investeerders

In de paddock zijn er veel geruchten over waarom Dipstick Racing met slechts 1 auto aan de start verscheen. Manager Sander Adams verklaart: "Helaas had ik een overvolle agenda waardoor ik pas op het laatste moment in staat zou zijn de auto op de grid te zetten. Op het moment dat wij de auto de pits uit wilden rijden was er echter een technische storing waardoor alle systemen uitvielen en wij niet verder konden. Deze technische storing begon op vrijdag om 15.00u en was twee uur later om 17.00u opgelost, echter was het toen te laat om nog deel te nemen aan de race."

Op de vraag of de manager wel de motivatie had om dit seizoen succesvol af te ronden was deze eerlijk en helder in zijn reactie: "Nee, momenteel ben ik bezig aan mijn vijfde seizoen als manager en ik moet eerlijk zeggen dat er weinig geheimen meer zijn en dat daardoor de uitdaging en persoonlijke motivatie steeds minder geworden is. Daarom moet ik ook mededelen dat ik in gesprekken ben met meerdere mogelijke investeerders en ik waarschijnlijk niet meer terug zal keren in de pitstraat."

Einde persbericht

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:53:
[...]

ok, vraagje, welke mod moet ik hebben om een beetje warm te maken en een reactie los te peuteren? Ik vind dit trouwens wel giga idioot om een topic te blocken, iedereen op 1 na reageert normaal...(wie zou dat nu toch zijn?) Een bug lijkt me sterk, alleen dit topic heeft er last van.....

Het zal de sfeer wel niet verbeteren denk ik........
Het topic is niet geblokkeerd, er is geen mod aan te pas gekomen. Verander die offset bovenin je adresbalk eens in 23 ofzo, dan kan je de rest van de posts wel zien en gewoon reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

SanderF1 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:01:
Persbericht:
Manager Sander Adams in onderhandeling met mogelijke investeerders

Op het moment dat wij de auto de pits uit wilden rijden was er echter een technische storing waardoor alle systemen uitvielen en wij niet verder konden. Deze technische storing begon op vrijdag om 15.00u en was twee uur later om 17.00u opgelost, echter was het toen te laat om nog deel te nemen aan de race."

Einde persbericht
Ehh, beetje het verhaal van een poos terug, je kan ook direct op dinsdagavond de boel doorlopen voor de race van vrijdag, iedereen weet dat de server er (vroegâh) wel eens uit wil knallen een paar uur voor de race....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hij beschuldigd toch niemand?! ;) Tis jammer, maar er valt weinig aan te doen zolang die server in dat oostblok-land blijft staan... De uptime zit vér onder de 99% die bijna op iedere andere server gegarandeerd zou zijn...

[ Voor 25% gewijzigd door Joss op 24-05-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Zo, ik heb hem weer dik 2,5 tel voor Adam op de grid gezet. 8)
Kom maar op met die 3e plek. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
GaMbiNo schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:36:
Zo, ik heb hem weer dik 2,5 tel voor Adam op de grid gezet. 8)
Kom maar op met die 3e plek. :9
Vergeet op het forum geen olie op de plaat te gieten hé :P (arme Adam >:) )

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:15:
[...]

Vergeet op het forum geen olie op de plaat te gieten hé :P (arme Adam >:) )
Heb alweer gepost, maar heb het wel errug netjes gehouden. Kijken hoe Adam "Butthead" reageerd...

c/p:
After the last race, it looks like Arnoud and David are the 2 managers to beat. Their pace is verry good, and Arnoud is now knocking on Adam's backdoor for third place in the championship. And without bad luck, James is also fighting for third place, so it's going to be a nice fight the last 5 races......
Werk hem maar eens van de 3e plek af, zal ik eens vragen wanneer zijn "war" begint.... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ma je kan het ook slimmer spelen. Nog jaartje in C3 en dan daar iedereen overklassen en ondertussen Adam zien spartellen en failliet gaan in C2 ;). Dubbele plezier dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Als 'ie beter is hoeft hij toch niet in te houden? :) Bovendien, dan zal Adam arrogant worden en zeggen; "Zie je nou wel, ik hoor in C2." Dat plezier alleen al gunnen ze hem niet denk ik, ondanks dat ze weten dat hij het never-te-nooit-niet vol gaat houden daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
De spanning in C2G2 stijgt naarmate het seizoen vordert. In 1e instantie waren Oliveira, Ferreira en ik de sterkste managers en liepen wij wat weg van de rest. Oliveira kreeg wat problemen met z'n geld en, denk ik, heeft al een heleboel races niet meer getest waardoor hij terugvallen is. Ex C1 managers Ferreira heeft misschien niet het snelste pakket, maar hij heeft in bijna alle races de juiste tactische keuzes gemaakt waardoor hij wel won, terwijl hij niet de snelste was. Ervaring en inzicht kunnen dus inderdaad een hoop schelen.

De laatste paar races draait het krachtsveld echter een beetje om. Moutlias is heel het jaar al constant en staat ondertussen bovenaan, ondanks dat hij de laatste race gemist heeft door de serverproblemen. Ondertussen zijn Laguna en Sudalenko ook sterk verbeterd en zijn zij gemiddeld iets sneller dan de nrs 1/2/3 in het kampioenschap. Ook m'n teamy Sempy is weer helemaal back in business en lijkt er nog een schepje bovenop te gooien voor de promotie. Kortom, het wordt een superspannend einde van het jaar bij ons. De stand:

code:
1
2
3
4
5
6
Moutlias   67
Mosmans    64
Ferreira   58
Laguna     51
Semper     50
Sudalenko  49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:28:
Als 'ie beter is hoeft hij toch niet in te houden? :) Bovendien, dan zal Adam arrogant worden en zeggen; "Zie je nou wel, ik hoor in C2." Dat plezier alleen al gunnen ze hem niet denk ik, ondanks dat ze weten dat hij het never-te-nooit-niet vol gaat houden daar :P
No way, kruipen moet ie...we moeten hem maar eens laten zien dat hij niet zo goed is als dat hij zelf schreeuwt. Voor iemand met "C2 ervaring" maakt ie wel rare fouten. Zelfs als hij in C3 blijft krijgt hij het nog wel moeilijk volgend seizoen, het is nu niet echt een easy group zeg maar, en als hij dan ook weer blut moet beginnen _O-
Wordt tijd om aan het eind van het seizoen eens te vragen of hij oorlogje nog steeds zo leuk vindt...... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:28:
Het is een moron en hij maakt hem echt niet sympathiek om zo lopen rond te zeiken. Zoals hij soms bezig is hij een gastje van 10 jaar, zo kinderachtig. Wat C2 betreft, heb je gelijk maar toch zou ik als ik in de situatie zit van GaMbiNo, achter Adam blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:13:
[...]

Het is een moron en hij maakt hem echt niet sympathiek om zo lopen rond te zeiken. Zoals hij soms bezig is hij een gastje van 10 jaar, zo kinderachtig. Wat C2 betreft, heb je gelijk maar toch zou ik als ik in de situatie zit van GaMbiNo, achter Adam blijven.
Kan je nagaan dat ie over 5 maanden ofzo een kind krijgt :+ Wel uitkijken, als je iets zegt valt zn vriending je ook nog lastig :D

@Tim: Leuk verhaaltje, volg jullie competitie ook altijd door het Nederlandse succes (evenals G1/G3 trouwens, standaard in een tab geopend tijdens mn eigens race), erg leuk gevecht daar voorin. Bij ons gaat hij voor de promotie maar tussen 4 man, waarvan 1 (moi! :> ) zo goed als zeker is. Desalniettemin ook spannend :)

Ben benieuwd wat het wordt bij jullie, zou leuk zijn om een kleine Nederlandse invasie in C1 te bewerkstelligen volgend seizoen (Casper, jij, Peter, Daniel, Marnix, ik.... het zou zo maar kunnen! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

nvidia schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:13:
[...]

Waarom dan eigenlijk? Omdat je denkt dat ik geen potten kan breken in C2 of om Adam aan te zien modderen in C2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Requiem19 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:41:
De laatste paar races draait het krachtsveld echter een beetje om. Moutlias is heel het jaar al constant en staat ondertussen bovenaan, ondanks dat hij de laatste race gemist heeft door de serverproblemen.
Moest hier wel hartelijk om lachen, Moutlias logt standaard <1 uur voor het sluiten van de offices in. Geen recht van klagen voor hem dus.
Ondertussen zijn Laguna en Sudalenko ook sterk verbeterd en zijn zij gemiddeld iets sneller dan de nrs 1/2/3 in het kampioenschap. Ook m'n teamy Sempy is weer helemaal back in business en lijkt er nog een schepje bovenop te gooien voor de promotie. Kortom, het wordt een superspannend einde van het jaar bij ons. De stand:

code:
1
2
3
4
5
6
Moutlias   67
Mosmans    64
Ferreira   58
Laguna     51
Semper     50
Sudalenko  49
Mijn voorspelling:

Moutlias en jij gaat denk ik voor de titel, jullie zijn de meest constante managers (altijd in de punten!). Jullie hebben ten opzichte van P4 een te groot gat om in 5 races te verspillen of je moet zo veel risico's nemen dat je 3x puntloos finisht of zo.

Als 3e promotieplek gok ik op Sudalenko. Die haalt hetzelfde grapje uit als vorig seizoen, de eerste 5-6 races maximaal p7-8 rijden en daarna met upgrades bijna alleen maar podiums. Heb zelf geen upgrades meer achter de hand, dus als team promoveren gaat moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:01:
Kan je nagaan dat ie over 5 maanden ofzo een kind krijgt :+ Wel uitkijken, als je iets zegt valt zn vriending je ook nog lastig :D
Hahahah ben al bang van Adam's vriendin, zie me daveren ...
GaMbiNo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:09:
Waarom dan eigenlijk? Omdat je denkt dat ik geen potten kan breken in C2 of om Adam aan te zien modderen in C2?
Vooral het aanmodderen van Adam + je wagen kan je ook nog es verbeteren ten opzichte van je concurrentie. Kijk maar naar Joss. Ook iets te lang in C3 maar zie hem nu eens rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:01:
[...]

Ben benieuwd wat het wordt bij jullie, zou leuk zijn om een kleine Nederlandse invasie in C1 te bewerkstelligen volgend seizoen (Casper, jij, Peter, Daniel, Marnix, ik.... het zou zo maar kunnen! :) )
Zou zeker leuk zijn, kunnen de beste der tweakers zich ook eindelijk eens onderling meten, ipv elke keer te zeggen 'mijn groep is het sterkste' :).
Sempy schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:25:
[...]

Moest hier wel hartelijk om lachen, Moutlias logt standaard <1 uur voor het sluiten van de offices in. Geen recht van klagen voor hem dus.

[...]

Mijn voorspelling:

Moutlias en jij gaat denk ik voor de titel, jullie zijn de meest constante managers (altijd in de punten!). Jullie hebben ten opzichte van P4 een te groot gat om in 5 races te verspillen of je moet zo veel risico's nemen dat je 3x puntloos finisht of zo.

Als 3e promotieplek gok ik op Sudalenko. Die haalt hetzelfde grapje uit als vorig seizoen, de eerste 5-6 races maximaal p7-8 rijden en daarna met upgrades bijna alleen maar podiums. Heb zelf geen upgrades meer achter de hand, dus als team promoveren gaat moeilijk worden.
Moutlias en ik staan er wel het beste voor inderdaad, maar wij hoeven maar een keer tegen elkaar aan te rijden en iedereen staat weer vlak achter ons. Ik denk dat Moutlias en ik logischerwijs de grootste kans maken en dat Rui Ferreira langzaam zal afzakken. Volgens mij had hij z'n 4e upgrade al rond Race 7 gebruikt ofzo.. Sudalenko lijkt inderdaad de snelste op dit moment, maar dan moeten wij maar enkele listige teamtaktieken bedenken om te zorgen dat we toch samen naar C1 kunnen promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

nvidia schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:33:
[...]
Vooral het aanmodderen van Adam + je wagen kan je ook nog es verbeteren ten opzichte van je concurrentie. Kijk maar naar Joss. Ook iets te lang in C3 maar zie hem nu eens rondrijden.
Ach ik zie wel waar het schip strand. Ik ga me iig niet inhouden voor Adam. :)

Ik denk trouwens dat als Adam geen potten zou breken in C2 volgend seizoen het toch niet aan hemzelf zou liggen maar aan pech/ zijn financiën/ het weer of wat dan ook. En vervolgens is hij het seizoen daarop weer in C3 nog arroganter gok ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zou gewoon promoveren als je kunt Gambino...
C2 is een stuk leuker racen en moet best haalbaar kunnen zijn!
(en als je Adam er mee pakt, is het natuurlijk dubbel leuk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
C2 is inderdaad veel leuker, gewoon doen hoor. Iedere race rijden we in onze groep met 26-27 enthousiaste, actieve managers die het niet opgeven als ze niet kunnen winnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Requiem19 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:39:
Moutlias en ik staan er wel het beste voor inderdaad, maar wij hoeven maar een keer tegen elkaar aan te rijden en iedereen staat weer vlak achter ons. I
Met vijf races te gaan en 13 punten voorsprong voor promotie, kan je best op safe gaan en met 0/0 rijden. Of je moet alles of niets voor de titel willen gaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Sempy schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:51:
[...]

Met vijf races te gaan en 13 punten voorsprong voor promotie, kan je best op safe gaan en met 0/0 rijden. Of je moet alles of niets voor de titel willen gaan natuurlijk.
Dat is zeker waar. Hoewel het tot nu toe nog steeds goed gegaan is dit seizoen met iets meer blocking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Grrrrrene schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:21:
C2 is inderdaad veel leuker, gewoon doen hoor. Iedere race rijden we in onze groep met 26-27 enthousiaste, actieve managers die het niet opgeven als ze niet kunnen winnen :Y)
Euh we rijden in groep waarvan 4 tot 5 van de 8 die kunnen promoveren niet willen promoveren.... |:(
zegt ook genoeg over de balans in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Dauthi schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:50:
[...]
Euh we rijden in groep waarvan 4 tot 5 van de 8 die kunnen promoveren niet willen promoveren.... |:(
zegt ook genoeg over de balans in het spel
Zoveel joh? Wie dan allemaal?
K zou graag met ze wisselen... 8)7

(maarja, eerst maar weer centjes verdienen en een nieuwe staff opbouwen in C3... :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
godver, out of fuel een ronde voor mn geplande pitstop, en vorige keer had ik juist bij de finish 30 liter over, hier worden we niet vrolijk van, want als ik hem uitgereden had was ik 6e geworden waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja menschen!!! Na 57 races, 4 podiums, 2 poles en 43 races met punten heb ik EINDELIJK gewonnen :D

Had een hele goede pole-tijd neergezet, ruim 0.500 seconde sneller dan de nummer 2. Ongehoord in C4G4 dit seizoen. Ik hoopte dat het in de race ook zo zou zijn, en ja dus!
In de 24e lap gepit, teruggevallen naar P3 en in rondje 29 alweer 1e. In rondje 48 weer naar binnen, en wéér teruggevallen naar P3, maar in rondje 58 was ik alweer terug op P1. Maar eigenlijk geen moment is mijn overwinning in gevaar gekomen. Met 95% DRP ben ik erg tevreden :) EINDELIJK GEWONNEN *O*

Kan nog leuk worden in de Cup. Ik sta nu in de halve finale tegen de #1 in de groep. Vorige race had hij gewonnen, en nu ik. Staan dus 1-1 nu, volgende race in Barcelona moet ik dus ff winnen :Y) De finale zou ik dan makkelijk kunnen winnen denk ik :D

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 26-05-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
Feli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Alleen wel kut voor de volgende race.. Ik sta nu 0.154 achter de #1, die ik dus moet verslaan. Daarnaast heb ik maar 90% DRP, en een prutstrategie (regen halverwege de race, 11mm). Moet dus 3 stops gaan maken, en hopen dat ik die tijd op andere banden kan goedmaken, want 11mm is nét de grens van Wet/Intermediate -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:25
Game Error schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:32:
godver, out of fuel een ronde voor mn geplande pitstop, en vorige keer had ik juist bij de finish 30 liter over, hier worden we niet vrolijk van, want als ik hem uitgereden had was ik 6e geworden waarschijnlijk...
Had ik ook 1 ronde voordat ik naar binnen wilde gaan. Ik had nog wel 4 liter teveel meegenomen. En ook de vorige race had ik behoorlijk wat over. Even kijken dus waar het precies is mis gegaan..

ps. Waar kan je ook alweer een heel verslag krijgen van de hele race per ronde? Heb dit namelijk wel 1 keer gezien (volgens mij van joss via een link) maar zou echt niet meer weten waar...

ps2. Maakt de temperatuur nog wat op de hoeveelheid brandstof die je verbruikt per ronde?

[ Voor 21% gewijzigd door floffert op 26-05-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

floffert schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:31:
[...]

ps. Waar kan je ook alweer een heel verslag krijgen van de hele race per ronde? Heb dit namelijk wel 1 keer gezien (volgens mij van joss via een link) maar zou echt niet meer weten waar...
Je kan je Race Report bekijken (Menu: Office - Factory - Race Weekend >> Race Report - Community), en daar kan je al veel zien. Je kan ook het racelog bekijken, dan moet je bij de naam van de Grand Prix (boven het circuitplaatje) klikken op Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/log.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
gvd de gvd, echt de hele race eerste, van pole weg, elke ronde bijna het snelst. Heavy crash....

uit de race, voor het eerst dat ik kan winnen, en echt alles perfect had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
_avalanche_ schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:25:
gvd de gvd, echt de hele race eerste, van pole weg, elke ronde bijna het snelst. Heavy crash....

uit de race, voor het eerst dat ik kan winnen, en echt alles perfect had...
Ja dat is pure pech vrees ik, volgende keer beter.

Ik zit overigens ook met een probleempje. Ik denk een bug. Ik wil overigens een nieuwe rijder. Dus ik even op zoek en één gevonden maar het lukt me niet om een bod uit te brengen. Hij geeft immers volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/254/messagenw1.jpg

Oké dat is correct want ik heb "Start_contract_immediatelly" niet aangevinkt maar daar zit het probleem!! Ik kan het gewoon niet aanvinken ... :?

Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/218/signinggb9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
wat is nou een goede manier om tot een DRP setup te komen, meteen alle punten gebruiken, of per catogorie kijken wat het effectiefst is door een aantal punten ongebruikt te laten? en hoeveel punten moeten dan ongeveer ongebruikte blijven?
en ik heb een warmup op 90% revs gereden, gebruik je dan minder benzine? ik neem aan van wel dus heb ik er maar 10% bij opgeteld :)

[ Voor 21% gewijzigd door Game Error op 26-05-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik zou zeggen, test hoeveel het scheelt. Wij gaan je er niet bij helpen. Het scheelt wel geen 10% (hint hint hint ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
nvidia schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:46:
[...]

Ik zit overigens ook met een probleempje. Ik denk een bug. Ik wil overigens een nieuwe rijder. Dus ik even op zoek en één gevonden maar het lukt me niet om een bod uit te brengen. Hij geeft immers volgende melding:

[afbeelding]

Oké dat is correct want ik heb "Start_contract_immediatelly" niet aangevinkt maar daar zit het probleem!! Ik kan het gewoon niet aanvinken ... :?

[afbeelding]
Jou driver heeft na de 5 races nog 1 vol seizoen te gaan?
Zo ja, dan is het voor jouw niet mogelijk om de nieuwe driver te signen omdat de nieuwe driver zelf nog een contract heeft, en dus niet direct gesigned kan worden.

Het eerste bericht geeft aan dat jij enkel drivers kan signen als je die direct kan signen en dan de 3 races "boete" betaald aan je huidige driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
nvidia schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:46:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
ja huhuh dat is logisch, die driver heeft nog 5 races uit te rijden bij een ander team, als je sign imm. kon dan zou dat resulteren in het feit dat iedereen drivers bij elkaar gaat wegjatten, je zult opzoek moeten naar een driver die transfer vrij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:36:
wat is nou een goede manier om tot een DRP setup te komen, meteen alle punten gebruiken, of per catogorie kijken wat het effectiefst is door een aantal punten ongebruikt te laten? en hoeveel punten moeten dan ongeveer ongebruikte blijven?
en ik heb een warmup op 90% revs gereden, gebruik je dan minder benzine? ik neem aan van wel dus heb ik er maar 10% bij opgeteld :)
Ik rij warmup met mn beschadigde raceauto van de afgelopen race met 90% revs en minimale hoeveelheid benzine en ik heb nooit te weinig benzine voor de race. Meer dan 5l. heb ik normaliter ook niet over op deze manier. Vind ik wel best. Ik hoef het niet op <1l. te hebben aan t eind, mij te riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:25:
[...]

Ik rij warmup met mn beschadigde raceauto van de afgelopen race met 90% revs en minimale hoeveelheid benzine en ik heb nooit te weinig benzine voor de race. Meer dan 5l. heb ik normaliter ook niet over op deze manier. Vind ik wel best. Ik hoef het niet op <1l. te hebben aan t eind, mij te riskant.
ok zo'n antwoord zocht ik bedankt :) dan kan ik er nu weer 10% afhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Je wil meestal wel wát marge hebben, zeker in C4/C3 kan dat meestal geen kwaad. Vanaf C2 wil je die marge echt beperken...

Zelf m'n auto op pole geknalt, eindelijk weer eens een lekkere kwalificatie met 3x een goede ronde. Setup goed, DRP% 99 (kwam vanaf 0, laatst gereden in seizoen 27, voor de bug :P ), strategie: riskant.

Ben benieuwd, heb weinig te verliezen en veel te winnen (zelfs als ik "verlies" win ik nog, qua kennis dan :P ).

Sta bijna 0.350s voor op de nummer 2 en verwacht eerlijk gezegd geen concurrenten meer... Er zouden natuurlijk nog wel pole-kapers uit de achterhoede met 30l fuel op de grid kunnen komen, maar laten we dat maar niet hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
zo, ik heb even wat excel sheets gemaakt die de afstelling en de hoeveelheid brandstof die ik moet meenemen bij elke stop bepaald, dat ik hier niet eerder aan gedacht heb zeg, super handig :D
verder had ik nog een vraagje, misschien dat jullie wat dat betreft niks weg willen geven, maar om de ideale setup te bepalen gebruik ik per onderdeel een gewogen gemiddelde (sector/Lap) om te bepalen hoe ik hem afstel, is dit de beste manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Game Error schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:50:
zo, ik heb even wat excel sheets gemaakt die de afstelling en de hoeveelheid brandstof die ik moet meenemen bij elke stop bepaald, dat ik hier niet eerder aan gedacht heb zeg, super handig :D
verder had ik nog een vraagje, misschien dat jullie wat dat betreft niks weg willen geven, maar om de ideale setup te bepalen gebruik ik per onderdeel een gewogen gemiddelde (sector/Lap) om te bepalen hoe ik hem afstel, is dit de beste manier?
Dit is afhankelijk van track tot track hoe jouw driver het beste erop reageert. Dus dat moet je zelf uitvissen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
ja hij zegt wel al die dingen zoals:

Sectie 1 overstuur, misschien weet ik later meer.
Sectie 2 hij stuurt erg raar, meer snelheid nodig
Sectie 3 overstuur, misschien weet ik later meer.
Coureur "It was a good lap but I think I made a mess of turn 2."

maar ik heb werkelijk geen idee wat ik hiermee aan moet, ik kijk altijd maar naar de balkjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Negeer die teksten :)
Zegt helemaal niks, en werkt alleen maar verwarrend. Let op die balkjes, dan komt dat prima in orde.

Enige waar die teksten goed voor zijn is om te kijken of je coureur een foutje gemaakt heeft (vooral in Q wel handig om te zien).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Naast de balkjes kan je ook kijken naar de pijltje die je in het scherm Race Weekend vind, dit zijn in feite de opmerkingen van de coureur vertaald in hoger of lager per sector.

Voor vanmiddag de voorlopige pole gepakt met afgezien van een achterblijver met 30l. nog een coureur die me eraf zou kunnen rijden. Benieuwd of ik echt zo snel ben of dat ik op een compleet andere strategie zit. We hebben nl. nog al lastige omstandigheden, 40 minuten lichte regen en de hele race dik 30 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O* (jaja, weet het, beetje laat vandaag)
Zo te merken gaat het nog redelijk goed zonder m'n 2e motorupgrade die voor de komende race gepland is. Tot nu toe de pole, met 0.004 voorsprong op de nummer 2 :P Maar eens kijken waar we vandaag op uit komen... Teamy staat er weer goed bij op een 3e plek, dus dit kan weer een goeie worden voor het TC.

Afgelopen race was toch een rare, ik kreeg in de P en WU nou niet echt het idee dat ik snelheid had om goed mee te komen, en dan toch winnen met 10 sec. voorsprong... Ik krijg het idee dat m'n driver constantere rondetijden rijd dan de rest, boostlaps zijn niet super veel sneller dan normale ronden, en bijv afgelopen race was de snelste ronde bijna een volle seconde sneller dan m'n eigen snelste ronde...

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Voorlopige pole, maar een aantal snelle moeten nog. Wel een mooie DRP en ik denk ook een behoorlijk lekkere snelheid voor mijn strategie :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wie wist hier trouwens te vertellen dat je voor 100% DRP alle punten gebruikt moet hebben?
Gister tijdens P/WU een keer of 4 100% voorbij zien komen, en had toch nog 2 puntjes over.
Gevalletje afronding? Heb het namelijk niet elke ronde.

Q ging niet echt heel super voor mijn gevoel. Had volgens mij nog wel een tiende of 2 sneller moeten kunnen. Ben benieuwd of mijn taktiek werkt, want volgens mij had het ook met een stop minder gekunt, maar dat durfde ik toch niet aan met deze temperaturen (ondanks mijn DRP). Zie wel iemand die dat waarschijnlijk wel doet, maar die staat op bridgestone, die houden het toch wat beter uit in de hitte dan mijn michelins

We zullen zien. Doel is om (net als elke race) in de punten te rijden. Rondom plek 5/6 moet te doen zijn volgens mij.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Afronding ja, dus geen 100,00% drp. Je kan zelfs met 10 punten over nog wel een "100%" halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Adam is wel opvallend stil op het forum... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Misschien door z'n drama-race en drama-kwalificatie nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:39:
Misschien door z'n drama-race en drama-kwalificatie nu :P
:w Adam

(Als de kerel onder mij in de stand nou nog een keer 9e of hoger finished kom ik volgens mij via de verdeling in C3G9... Zou ik erg leuk vinden >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Klein vraagje: Bij de warmup staat m'n Fuel verbruik nu bij de eerste lap.
Terwijl de rest van de info bij de 2de lap (van elke 3 lap stint uiteraard) gegeven wordt. Hoort de fuel niet ook bij deze 2de lap te staan? :)

[ Voor 237% gewijzigd door Satch op 27-05-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
iets klopt er volgens mij idd niet, maar ik zal al je data maar weghalen :D en je kan toch nog een keer 3 laps rijden om het zkr te weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
_avalanche_ schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:08:
iets klopt er volgens mij idd niet, maar ik zal al je data maar weghalen :D en je kan toch nog een keer 3 laps rijden om het zkr te weten :D
Ik heb al mn 15 laps al verreden, en volgens mij kan niemand echt wat met die data vanwege verschil in coureur/auto. Sowieso is 91% dqp ook weer niet zo hoog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Probeer de warm-up eens met wat meer fuel te rijden. Ik schat dat je op Old Hockenheim rijdt? Daar heb je vrij hoge fuel consumpt. En ws. niet genoeg voor 3 rondes. Iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Exacte data graag weghalen...

Is dus een track waar je de 3 rondjes niet haalt met 10L en dus krijg je dan slechte info...

Edit: Spuit 14... ^^ wat hij al zegt ^^

[ Voor 14% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 27-05-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:15:
Exacte data graag weghalen...

Is dus een track waar je de 3 rondjes niet haalt met 10L en dus krijg je dan slechte info...

Edit: Spuit 14... ^^ wat hij al zegt ^^
Requiem19 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:14:
Probeer de warm-up eens met wat meer fuel te rijden. Ik schat dat je op Old Hockenheim rijdt? Daar heb je vrij hoge fuel consumpt. En ws. niet genoeg voor 3 rondes. Iets in die richting.
Ik heb m'n 15 laps warm-up al verbruikt. Ik ga dus maar uit van de eerste lap qua fuel verbruik + nog wat extra omdat hij aan het cruizen was. Het circuit is trouwens: Spa-Francorchamps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker weer, site 2 minuten plat, mis ik mn pitstop. Typisch...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:01
Zucht ... volgens mij is mn teammaat vergeten "Let teammate pass" aan te vinken ... ik zit er al de hele race achter op P3 en we rijden saampjes 5 seconde achter de leider :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel weer 6e, hahaha mag niet klagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gefeliciteerd ;)

Ik mag officieel naar C1 :) Waar de nummers 2/3/4 keihard vechten om in de top 3 te komen/blijven, ben ik nu al zeker van promotie en bijna zeker van het kampioenschap. Trouwens ook al zeker van het teamkampioenschap en ik ben door naar de cupfinale waar ik een 50% kans heb om tegen m'n teamgenoot uit te komen (hij staat 1-1).

De race van zojuist op een mooie strategische wijze gewonnen. Ik schat Kerde inmiddels iets hoger in qua snelheid, maar het is een vrij conservatieve manager. Met een goed uitgekiende strategie uiteindelijk ruim 17 seconde voor hem geëindigd. Het was trouwens ook weer een hattrickje :)

Nu wordt het zaak om m'n teamgenoot ook naar C1 te loodsen, alleen kan ik daar weinig aan doen helaas. Hij zal zn beste beentje voor moeten zetten, want de stand nu, wordt het erg spannend:
code:
1
2
3
4
Reggie Biemans  120
Jon Payton       72
Eric Carter      70
Kaidar Kerde     69

Trouwens ook even felicitaties aan René! Puike race en eindelijk de pech van zich afgeschud met z'n 4e plek, "zeker" van nog een seizoen C2!

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 27-05-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Thanx Joss. Ben ook erg blij dat ik het eind heb gehaald. Met het vermogen van mijn motor moest ik ook wel hoog eindigen, maar ik heb het ook wel een beetje aan brid te danken. Ik ben zo verdomde druk met afstuderen en die televisiereviews die de frontpage opleuken (:P) dat ik echt totaal niet aan F1Time toekom. Hopelijk ben ik van die reviews komend weekend af. Afstuderen wordt inmiddels augustus als alles meezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Feli Joss voor de promotie! En feli aan alle andere managers die een goed resultaat hebben gehaald.

Voor ons team was dit echt een dramaaa race. Sempy leek comfortabel op weg te gaan naar de overwinning, maar engine problemen zorgden ervoor dat hij 5 seconden per rondje verloor. Tot overmaat van ramp overkwam mij hetzelfde en tot nog grotere overmaat van ramp parkeerde mijn coureur de bolide haarfijn tegen een blok beton ofzo. Kan dus m'n peperdure monocoque en chassis gaan vervangen... grrr.

Promotiekansen iets geslonken, maar nog steeds op P2, zij het met een minieme voorsprong. Komende race is op Valencia, volgens mij voor iedereen een nieuw circuit, iets moeilijker om dan een goede drp te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Pfft, al na twee rondes uitgevallen met een kapotte gearbox. :|
Het verschil met Adam is nu weer 5 punten. Dat moet te doen zijn maar de volgende race is op Valencia en daar heb ik nog geen gegevens van. O-)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.