Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.874 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-05 20:15

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Requiem19 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:57:
[...]
Was al blij dat de market werkte, dat ik uberhaupt een driver voor volgend seizoen had ;). Maar inderdaad.. denk niet dat dit gefixt zal worden.
Zeker waar, kostte me ook even meer dan 10 mln om m'n te dure driver te dumpen voor deze opvolger... :o

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:53
Requiem19 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:26:
Onder de vraagprijs haken ze sowieso af. Al is het maar 1 $/euro/f1time pecunia. Afgezien daarvan is er een bug waardoor veel managers de #2 op de lijst hebben gekregen ipv hun eerste keuze. Waaronder ik :).
Weet je dat zeker? Want dan zit er ergens een bug in dat gedeelte.
Bij mijn nummer 2 zat ik namelijk ook ietsje onder de vraagprijs en daarmee ben ik toch in onderhandeling nu .. of bedoel je dat hij alnog gaat afhaken ?
Volgens mij heb ik mijn huidige driver ook net iets onder de vraag-prijs gekocht ....

En is dat dan alleen voor drivers, of ook voor designers/CDs, want ook die heb ik al onder de vraag prijs binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 16:16
Designer/director kan inderdaad onder de vraagprijs, bij coureur zou dat niet moeten mogen (alhoewel hij misschien door vorm-drops/stijging minder/meer kan vragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De laatste drivermarkets (woensdag) zijn opnieuw gedaan, dus check je coureurpagina even welke je nu weer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:26:
De laatste drivermarkets (woensdag) zijn opnieuw gedaan, dus check je coureurpagina even welke je nu weer hebt.
Mooi niet dus hè, de prutser heeft zeker niet alles gefixed. Maar heb dus maar weer even zitten zeiken en er wordt nu verder naar gekeken...

Dus even kijken en zeker ff melden als het niet klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Thx voor de info Joss, ik zal het vanavond even checken, kan hier niet op F1Time.com helaas :(
Heb nooit geweten dat je een driver niet onder de vraagprijs kon krijgen trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:53:
[...]

Mooi niet dus hè, de prutser heeft zeker niet alles gefixed.
Heyheyhey, ik zeg alleen dat ze opnieuw zijn gedaan, niet dat het daarmee gefixt is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lol@Bandjeklapfestijn in C2G2; 8 man in 1 ronde een klapband (incl. Tim... :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:41
lol, iedereen heeft zich vergist in de softs inderdaad. Net een rondje kwamen we allemaal te kort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wowly mozes, zonet een 1:29.648, tegenover constante 1.23.3's neergezet, das een flinke drivererror die me voorlopig de kop kost tov mn teamgenootje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 21:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Denk je eindelijk van alle ellende verlost te zijn na een goed resultaat in de afgelopen race parkeert die $%&_&%%$$#$%$%""!#!§!"§ hem vlak voor bocht 3 in de muur...... in de eerste ronde...... bah

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
GB troubles voor de 4de keer dit seizoen ... gaat lekker :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Zoals hierboven al gezegd ontploften dus helaas m'n banden. Een rondje meer en ik had het gered. Hierdoor verloor ik ongeveer 30 seconden en moest ik me naar voren knokken wat langzamerhand lukte. Uiteindelijk ben ik nog wel blij met m'n vierde plek, als m'n banden niet ontploft waren, had ik echter een grote kans op de overwinning gehad. Desalniettemin sta ik nog bovenaan in C2G2 met 43 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

nice mijn rijder heeft met een record drp van 97 zijn auto halverwege weer eens in een muur geparkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
itsgreen schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:01:
nice mijn rijder heeft met een record drp van 97 zijn auto halverwege weer eens in een muur geparkeerd...
Crashen heeft niets met DRP te maken.

Één race zonder winst vond ik maar matig, dus ben er weer vol voor gegaan deze race. Werd aardig opweg geholpen door een goede kwalificatie en setup (die erg van belang lijkt op Suzuka, door haar lengte). In het begin een gevecht met de winnaar van de vorige race, ene sector ik er voorbij, andere sector hij weer langszij. Niet veel later bleek dat hij op een stop meer stond, jay! :)

Dat opende de weg voor mij en mn teamgenoot, maar opeens verloor ik in één rondje ongeveer 6 seconde (Went wide and got onto the marbles, that's not good for the lap time, bleek later, DRP 99%). Hierdoor mijn 3 seconde voorsprong op mn teamgenoot in een 3 seconde achterstand zien ombuigen. Gelukkig reed ik wat langer door tot de pits en kwam ik kort achter hem terug de baan op. Aardige teamgenootjes laten je voorbij en zo was de weg vrij voor een nieuwe 1-2. In de laatste ronde ook de snelste lap neergezet, maar heb mijn eigen F1Time record daarmee niet kunnen vebreken.

Sta (natuurlijk) 1e in het kampioenschap met 68 punten, teamgenoot tweede met 48 punten en de #3/4 hebben 35/34 punten om een gat te laten vallen naar P5 met 18 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258922

Joss schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:52:
Wowly mozes, zonet een 1:29.648, tegenover constante 1.23.3's neergezet, das een flinke drivererror die me voorlopig de kop kost tov mn teamgenootje!
Heb ik al vaker gehad dit seizoen, echt dodelijk in C1.

Gelukkig was het deze race slechts 3 seconden. Vet veel geblokt voor wat ik gewend ben, 38 keer (ik heb dit seizoen al een race gereden zonder enig geblok). Tyre wear viel weer eens tegen. En toch hoger gefinisht dan gestart, hoe doe ik het toch. Ja ok, omdat mn qualify slecht was ja. :P

Ik zat er bij snelste ronden toch aardig bij met minder dan 0,3 sec. achterstand, maar ja als dat gedeeld 9e is... :/

Nou ja, volgende race maar weer proberen. Nieuw circuit voor mij, Valencia. Setup perfect, voor zover mijn methode van overall setup vinden dat is, en 95% drp, ben tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Na 6 races met problemen, raad het eens, ook in rce 7 problemen... lap 33 ging de motor eraan en 12 sec per rondje langzamer... ik ben benieuwd wanneer ik nou eens een probleemloze race ga krijgen op deze manier is het wel erg slecht hoor :( en kon hier weer absoluut neits aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Tevreden met een nette P3, helaas lig ik in het kampioenschap nog altijd 8 punten achter op de nummer 3, juist die ene race waarin ik buiten de punten finishte door mijn pitstop in lap 23 in plaats van lap 32, als dat mij promotie gaat kosten dan gaan de 2 en 3 van mn toetsenbord eruit ;)

Wesley, what happend? Kon de race niet live zien, ijsjes, speciaalbieren en een lekkere maaltijd op het terras waren toch aantrekkelijk om te doen ;)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 18:11

Jopster

trotse papa x4

Halverwege de race een probleem met de motor terwijl ik op P3 lag en het er niet naar uitzag dat ik die nog zou weggeven. Hierdoor reed ik minimaal een seconde langzamer en ben ik uiteindelijk op P5 geëindigd. Beetje teleurstellend is het wel. Dit is de 2e podiumplek achter elkaar die me door mijn neus wordt geboord. Volgende race is een regenrace op de Ring. Ik verwacht de Michelins daar aan top, dus mijn eerste podiumplek in C3 zal nog even moeten wachten. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:30:
Tevreden met een nette P3, helaas lig ik in het kampioenschap nog altijd 8 punten achter op de nummer 3, juist die ene race waarin ik buiten de punten finishte door mijn pitstop in lap 23 in plaats van lap 32, als dat mij promotie gaat kosten dan gaan de 2 en 3 van mn toetsenbord eruit ;)

Wesley, what happend? Kon de race niet live zien, ijsjes, speciaalbieren en een lekkere maaltijd op het terras waren toch aantrekkelijk om te doen ;)
Ja ik wordt helemaal gek van die klote fuel berekening. Ik houd elke race meer dan 10L over als ik mijn standaard berekening doe. En voor de eerste pitstop is dat meestal een liter of 3/4, ook een beetje afhankelijk hoe vaak ik ga stoppen. Maar nu werd er gezegt in mijn warm-up dat ik 3.9/4.0L brandstof nodig was. Ik dacht dan neem ik voor de zekerheid de 4.0L per ronde. Met mijn berekening kwam ik dan op 65.6L uit. Maar ik had al de veilige kant genomen door 4.0L per ronde te kiezen en ik houd altijd al zoveel brandstof over dus ik dacht dan voer ik 65L in inplaats van 66L. Maarja dat blijkt nu ineens weer te weinig. Ik word er gek van, ik ga in elk geval niet weer dat proberen. Liever 10Kg te zwaar dan zonder brandstof komen te staan. :(

Door dit geintje sta ik ook op bijna een on overbrugbare afstand met de nummer 3. Tuurlijk het seizoen is nog lang maar hij rijd constant top 3 en op dit moment kom ik vreselijk veel snelheid te kort. :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Wesley, ik stuur je later even mijn formule voor de fuel, moet goed komen! Nu weer even genieten van de zon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:47:
[...]

Zeker waar, kostte me ook even meer dan 10 mln om m'n te dure driver te dumpen voor deze opvolger... :o
Jij ook je nr. 1. pick driver inmiddels gecontracteerd?

Bij mij is het teruggedraaid en ik heb dus gelukkig de goede driver gecontracteerd zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Requiem19 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:09:
[...]
Jij ook je nr. 1. pick driver inmiddels gecontracteerd?

Bij mij is het teruggedraaid en ik heb dus gelukkig de goede driver gecontracteerd zeg maar.
Nope, zat er helaas de niet terug te draaien markt voor... :'(
Maar werd nu wel boos van het idee om zonder penalty aan iedereen de markt open te stellen, want dan had ik nu (als ik zo dom was om mezelf verder de schulden in te duwen met de oude driver) gratis m'n driver kunnen inwisselen :(

Hoop dus dat ie dat niet gaat doen, want dan is alle eerlijkheid in het spel over en overweeg ik serieus om bij het aflopen van m'n supporterschap (of zelfs direct) te stoppen met het spel...

Elke keer als je iets met een strategie probeert, met meer dan 1 seizoen vooruit denken, wordt je wel weer gestraft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik heb zojuist de P en W gedaan en het ziet er erg goed uit. 8)

Ik verwacht deze wedstrijd om de overwinning mee te kunnen doen maar goed je weet maar nooit voor welke verrassingen je komt te staan, maar de snelheid zit er tenminste wel weer in _/-\o_

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Zo, na heel wat problemen om een goede DRP te krijgen uiteindelijk nog redelijk gelukt, sta op de voorlopige pole dus ik wacht met spanning op Wesley ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:06:
Zo, na heel wat problemen om een goede DRP te krijgen uiteindelijk nog redelijk gelukt, sta op de voorlopige pole dus ik wacht met spanning op Wesley ;)
Kheb gereden, even om het te laten weten. En je zult niet blij zijn 8) :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:12:
[...]

Kheb gereden, even om het te laten weten. En je zult niet blij zijn 8) :P
Ik denk dat je de overige laps nog wel nodig zult hebben om anderen af te schudden, maar die duizendste staat nu wel leuk natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:54:
[...]

Ik denk dat je de overige laps nog wel nodig zult hebben om anderen af te schudden, maar die duizendste staat nu wel leuk natuurlijk :P
Ah weet ik niet, Daniel staat vaak op pole volgens mij en nu pas 4e dus dat zegt wel wat over de eerste 3 denk ik. De enigen die de pole nog zouden kunnen pakken zijn McKendry, Moutlias, Orlicas. Laten we het hopen het Nederland 1-2-3 blijft 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Lekker vogel is die Bubbelfiets zeg... :( :(
Gaat ie bij de andere problemen met driver en alles ook gewoon roepen dat het opgelost gaat worden door gewoon een rondje gratis driver dumpen gaat komen.

Hij geeft dus iedereen een beetje gratis de kans te wisselen... en dan is iedereen weer blij en kunnen we weer racen(denk ie)
Voel me echt genaaid (iedereen even gratis, waar ik doodleuk 10 mln voor neergelegd heb) en overweeg echt serieus te stoppen als dit doorgaat...

Edit: Hahaha, en dan heb je een keer zwaar commentaar met wat krachtwoorden (en ik weet zeker dat ik niet gescheld heb (had nml zelf de letters al door sterretjes vervangen) en nu heb ik een extragratis ban cadeau gekregen...

[ Voor 19% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 08-05-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:(

Wéér 2e geworden. De #1 heeft tot nu toe ALLE races van het seizoen gewonnen.. Word tijd dat ik eens 1e word! Zat er nu 15 seconden achter helaas..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:55:
Edit: Hahaha, en dan heb je een keer zwaar commentaar met wat krachtwoorden (en ik weet zeker dat ik niet gescheld heb (had nml zelf de letters al door sterretjes vervangen) en nu heb ik een extragratis ban cadeau gekregen...
Sterretjes helpen niet, heb ik ook al eens ondervonden. Dat is het 'implied swearing' wat Jon ook vermeld had tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 258922 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:36:
[...]

Sterretjes helpen niet, heb ik ook al eens ondervonden. Dat is het 'implied swearing' wat Jon ook vermeld had tijdje terug.
Inderdaad:
If it continues there will be ZERO tolerance and bans handed out.
And that includes both implied swearing and abbreviated swearing.
Even asterisks implying swearing are NOT allowed.
And if you quote a post containing swearing without 1st removing the swearword fromt he post then YOU will be counted as having sworn yourself and punished accordingly.
Vind het een beetje triest gebeuren, volgensmij blijven de "WTF"s (zit toch echt fuck in) en de "OMFG"s namelijk wel gewoon onbestraft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, 't wordt nogal een kinderachtige bende op F1Time en Tadas is het lachertje van de staff. Neil blijft maar volhouden dat bugs hoge prioriteit hebben, maar volgens mij weet hij zelf ook wel dat Tadas maar wat aan zit te prutsen als het hem uitkomt. Ik ben echt benieuwd hoeveel supporters die destijds voor 19.99 ofzo een abo hebben genomen, nu over verlenging nadenken.

't Is dat ik nog niet erg getroffen ben door bugs e.d., maar ik begin die lakse houding meer dan zat te worden. Jammer alleen dat het spel zo verslavend is, anders was ik al lang gestopt :+ Heb PB trouwens ff een hart onder de riem gestoken op het forum, maar volgens mij kan hij niks lezen met die ban :X

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 08-05-2008 18:39 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:38:
't Is dat ik nog niet erg getroffen ben door bugs e.d., maar ik begin die lakse houding meer dan zat te worden. Jammer alleen dat het spel zo verslavend is, anders was ik al lang gestopt :+ Heb PB trouwens ff een hart onder de riem gestoken op het forum, maar volgens mij kan hij niks lezen met die ban :X
Thnx Grrrrene!
Kan het idd niet lezen, maar gelukkig snapte Payton het ook wel volgens mij, want waar Bunby een week gebanned was (volgens mij) heb ik "slechts" een dag gekregen...
De officiële uitleg was dat ik refereerde aan "anale sexueel getinte activiteiten" _O-
Lees morgen wel weer bij, maar mochten er nog ontwikkelingen zijn over die markt hoor ik het graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 21:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Hmmmzzz, lekkere wu deze keer... begint met 10 liter, dan gaat er wat vanaf (4,8 om precies te zijn), begin ik de ronde met 5,2 liter fuel dus en einde ronde 0....... geen idee wat het verbruik is dus op old hockenheim nu (viel me pas op na de WU trouwens) :( voor de race maar 5,5 per ronde gegokt, hopen dat het genoeg is....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:08:
[...]

Thnx Grrrrene!
Kan het idd niet lezen, maar gelukkig snapte Payton het ook wel volgens mij, want waar Bunby een week gebanned was (volgens mij) heb ik "slechts" een dag gekregen...
Bunby was 6 wekend geband, maar 5 weken daarvan kwamen doordat hij mij in een PM uitschold :P

Q zit er weer op, hij verliep dramatisch tot het laatste rondje waar alles op zijn plaats leek te vallen. Geen idee of het genoeg is (0.238 voor de #2 die nog 2 laps over heeft en nog een hoop mensen te gaan), maar het is iig wel genoeg om top 5 te starten, dus dan ben ik al wel tevreden :)

Zal morgen de race moeten missen en gezien mijn rooster voor de komende 4 weken denk ik dat ik de rest van het seizoen niet meer live kan kijken (iig de vrijdagen niet) ;( Toch eigenlijk het leukste van F1Time, maargoed, dat wordt forum ontwijken, niet inloggen en re-live door de minuutjes heen scrollen dan :P

@lameeuw: je kan ook niet moeilijk doen en nog 3/4/5 rondjes WU rijden...

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 09-05-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 10-02 00:52

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Het lijkt de laatste races of ik de 2e plek gereserveerd heb ofzo, tering... :P Deze race zal wel anders verlopen denk ik, flink wat regen, dus de michelin mannen zulen wel naar voren komen. Op zich heb ik er wel vertrouwen in, sta tot nu toe op een 4e plek met volgens mij 2 stoppers voor me, dus dat bied kansen. Teamy begint op stoom te komen en staat strak achter me, voor de deur bij een concurrent :7

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voorlopig 17/22 in qualify, op 1 stop. Een lang circuit dus tot nu toe zijn alle 1- en 2-stoppers volledig van elkaar gescheiden (Koen de laatste 2 stopper). Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 08:31

BM

Moderator Spielerij
Momenteel 9/18. Valt me een tikje tegen moet ik zeggen.
Lijkt er op dat sommigen hun 2e engine upgrade gedaan hebben, of dat ik de plank (wederom) helemaal mis sla qua strategie. Hopen op punten, veel meer zal er niet in zitten. Start van het seizoen was veelbelovend (4e en 5e met teamie), helaas is het daarna wat minder gegaan.

De super kwaliteit van onze versnellingsbakken helpt daar ook niet echt aan mee trouwens 8-) ( :/ )

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

andrestouwe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 07:00:
*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Het lijkt de laatste races of ik de 2e plek gereserveerd heb ofzo, tering... :P Deze race zal wel anders verlopen denk ik, flink wat regen, dus de michelin mannen zulen wel naar voren komen. Op zich heb ik er wel vertrouwen in, sta tot nu toe op een 4e plek met volgens mij 2 stoppers voor me, dus dat bied kansen. Teamy begint op stoom te komen en staat strak achter me, voor de deur bij een concurrent :7

Good luck to you all!!
Ik doe mijn best om hem zo lang mogelijk achter me te houden. :)

Zelf ben ik wederom voorzichtig optimistisch door te zeggen dat een podiumplek tot de mogelijkheden behoort. De vorige 2 keren lukte het niet vanwege de techniek die me in de steek liet. Mijn engineers hebben me nu beloofd dat ze alles op alles hebben gezet om een betrouwbare en snelle auto op de grid te zetten, die goed is voor het podium. Zo niet, dan leveren ze de helft van hun salaris in.

Nou moet het niet zo zijn dat mijn rijder besluit om een dagje eerder Pinksterweekend te gaan vieren...

:)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Voorlopige pole nog steeds voor mij en ik denk dat er niemand meer onder door gaat. Ik verwacht voor de race in elk geval een podiumplaats en ik denk dat ik zeker goed mee kan doen om de overwinning :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BM schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:17:
Momenteel 9/18. Valt me een tikje tegen moet ik zeggen.
Lijkt er op dat sommigen hun 2e engine upgrade gedaan hebben, of dat ik de plank (wederom) helemaal mis sla qua strategie. Hopen op punten, veel meer zal er niet in zitten. Start van het seizoen was veelbelovend (4e en 5e met teamie), helaas is het daarna wat minder gegaan.

De super kwaliteit van onze versnellingsbakken helpt daar ook niet echt aan mee trouwens 8-) ( :/ )
Het staat allemaal redelijk dicht bij elkaar en ik vermoed dat meerderen (waaronder ook ikzelf) een engine upgrade hebben gedaan.
No worries, je gaat mij wel voorbij als m'n gearbox het begeeft rond ronde 35 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Wes46 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:04:
Voorlopige pole nog steeds voor mij en ik denk dat er niemand meer onder door gaat. Ik verwacht voor de race in elk geval een podiumplaats en ik denk dat ik zeker goed mee kan doen om de overwinning :)
Kun je met hoge blocking rijden, zodat je ze allemaal een beetje ophoudt voor mij? ;)
Succes zometeen!

Competatieve groep hebben we trouwens, de eerste 17 binnen 0,8 seconden!

[ Voor 8% gewijzigd door Sanderrr op 09-05-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:46:
[...]

Kun je met hoge blocking rijden, zodat je ze allemaal een beetje ophoudt voor mij? ;)
Succes zometeen!

Competatieve groep hebben we trouwens, de eerste 17 binnen 0,8 seconden!
Sorry maar dat kan ik niet doen. Ik wil je best helpen maar ik rijd op 0/0 en ik wil geen risico lopen dat mijn vleugel eraf gaat. Maar geen zorgen, ze komen er waarschijnlijk toch niet langs ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:59:
[...]

Het staat allemaal redelijk dicht bij elkaar en ik vermoed dat meerderen (waaronder ook ikzelf) een engine upgrade hebben gedaan.
No worries, je gaat mij wel voorbij als m'n gearbox het begeeft rond ronde 35 :+
Zwijg eens, word tijd dat die duitsers eens een lading goede versnellingsbakken droppen bij ons ;)
Zelf nog niet geupgrade, dus dat zou idd verklaren waarom ik ietsje verder naar achter sta.
Verschil tov de kop is met 8 tiende niet veel meer als wat het eigenlijk altijd al was.
Hopelijk vallen er nog wat mensen uit. Zal spannend worden vanavond.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BM schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:00:
Zwijg eens, word tijd dat die duitsers eens een lading goede versnellingsbakken droppen bij ons ;)
Zelf nog niet geupgrade, dus dat zou idd verklaren waarom ik ietsje verder naar achter sta.
Verschil tov de kop is met 8 tiende niet veel meer als wat het eigenlijk altijd al was.
Hopelijk vallen er nog wat mensen uit. Zal spannend worden vanavond.
Ja, het is dat je geen betalingen aan je suppliers kunt inhouden in het spel, anders zou ik dat zeker overwegen. Duitse versnellingsbakken, maar met de franse slag in elkaar gezet ;)

Heb lang getwijfeld over upgrade, maar dit seizoen valt er eigenlijk niet zoveel meer te halen. Ik ben safe, pak mn puntjes nog wel mee denk ik, dus maar een upgrade gedaan en dan lekker Aero testen de rest van het seizoen.
Met een goede (maar dure :S ) driver volgend jaar eens kijken of het podium dan haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Joe muzt kompleen tzo ze dzjurmans, tzeej ar perfurming unter tzeer tztandart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Tzeej mozt zertenlie are! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

:( Ben ik verreweg het snelste van het veld en ook nog is redelijk zwaar krijg ik een engine failure al in de beginfase. :( :( Dat moet mij net weer overkomen, ik had deze race gewoon kunnen winnen. :(

Ik had bij nader inzien niet kunnen winnen. Iemand stond op een 1-stopper op de 3e plaats in de Q nog geen 0.1s achter mij :? hoe is dat ooit mogelijk??

[ Voor 44% gewijzigd door Wes46 op 09-05-2008 18:02 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Wes46 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:35:
:( Ben ik verreweg het snelste van het veld en ook nog is redelijk zwaar krijg ik een engine failure al in de beginfase. :( :( Dat moet mij net weer overkomen, ik had deze race gewoon kunnen winnen. :(

Ik had bij nader inzien niet kunnen winnen. Iemand stond op een 1-stopper op de 3e plaats in de Q nog geen 0.1s achter mij :? hoe is dat ooit mogelijk??
Ongeloofelijk... Ben volgens mij de hele race iedere ronde minimaal een keer geblokt... Daardoor verloor ik telkens de aansluiting, uiteindelijk op P5 gefinisht maar het had P3 kunnen zijn...

@ Wesley: Zwaar balen, en het de 1 stopper was toch de betere strategie denk ik... Als je Yves bedoelt, die had zijn eerste stint maar marginaal langer dan het window van de 2 stoppers, reed alleen daarna gewoon door tot aan de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pole nummer 6, Fastest lap nummer 7 (tevens F1T record), winst nummer 7. *O*

Oioi, wat gaat het lekker hier in C2G4 :) Kon lekker vrij rijden vandaag, gat naar achter is altijd zo tussen de 1.5 en 5 sec gebleven, tot de laatste stint toen ze achter me moeilijk begonnen te doen en het opliep naar 10sec bij de finish. Teamgenootje kon zijn vormbehoud niet tonen en werd 4e, maar het lijkt er sterk op dat we beide opweg zijn naar de C1.

78 punten uit 8 races, nooit over durven dromen aan het begin van dit seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Goh, 'k heb brid weer 's verslagen. Heeft toch ruim een seizoen gekost om hem zonder wederzijdse mechanische problemen te verslaan :P Helaas 9e geworden in de race, had meer ingezeten als ik toch de engine upgrade had genomen, maar ik wilde nog niet. Misschien komende race, maar ik zit erover te denken om met testen van de motor te stoppen en over te gaan op de aero-onderdelen :)

Edit: Hmm, brid heeft z'n vleugel een keer verloren deze race, net 1 ronde voor ik begon met kijken 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 10-05-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Leuke, spannende race voor mij in C3G6.
Lang op de 8ste plaats rondgereden in een leuk treintje, tot er iemand gearbox problemen kreeg (goh, waar ken ik dat van :+ ) waardoor ik opschoof naar P7.
Na de laatste pitstop lag ik opnieuw 7de, slechts 1.4 seconde achter de nummer 5. De rondetijden waren zo'n beetje gelijk en door mn boostlaps net voor het einde ben ik van P7 nog naar P5 kunnen klimen.
* Sleepie is tevreden over deze race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:17

Whuzz

Dodgeball!

woei, voor het eerst op het podium! :)

3e geworden. Best of the rest, want mijn groep wordt door twee personen gedomineerd.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:46:
[...]

Ongeloofelijk... Ben volgens mij de hele race iedere ronde minimaal een keer geblokt... Daardoor verloor ik telkens de aansluiting, uiteindelijk op P5 gefinisht maar het had P3 kunnen zijn...

@ Wesley: Zwaar balen, en het de 1 stopper was toch de betere strategie denk ik... Als je Yves bedoelt, die had zijn eerste stint maar marginaal langer dan het window van de 2 stoppers, reed alleen daarna gewoon door tot aan de finish.
Hij deed een gewone stop voor een 1-stop hoor gewoon op de helft van de race, hij reed 8 ronden langer door dan ik dat is ongeveer 30L brandstof en daar was hij in de Q slechts 0.1s langzamer mee. Ik vrees voor hem in de volgende wedstrijden :|

Ik sta nu al 19 punten achter de laatste promotieplaats doordat ik 3 races achter elkaar niet in de punten gefinisht ben. Kijken of we dit gat nog kunnen dichten 8) :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Eerste podium finish hier is ook binnen. Een nette P3 ondanks de regenrace en de Michelin rijders. Meer dan P3 zat er ook niet in. Teamy en directe concurrent van hem waren gewoon té snel.

Desondanks zeer tevreden met dit resultaat en tevens een ronde verder in de cup.

Nu de sponsoraanbiedingen nog omhoog krijgen... :X

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Nou wordt weer een leuke race morgen.

Ik zie eigenlijk maar drie uitkomsten, 1) 18de, 2) 4de of ik val uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
itsgreen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:34:
Nou wordt weer een leuke race morgen.

Ik zie eigenlijk maar drie uitkomsten, 1) 18de, 2) 4de of ik val uit.
18e of 4e? Daar zit een flink gat tussen :+

Mn zoektocht naar een goede DRP voor Brands is gestrand op 95%, met nog 4 Q rondjes te gaan. Zie het niet zo zonnig in, maargoed, verwacht deze race sowieso niet te winnen (Payton heeft Michelins en die gaan een klapje harder in de regen). Ben wel benieuwd wat het wordt :)

Trouwens mooi om te zien dat het hele weekend niks is gepost hier, blijkt wellicht een beetje uit dat we wel verslaafd zijn aan dit spelletje, maar niet met dit weer binnen blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Joss schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:49:
[...]

Gewaagde strategie, thats all I can say, at this point... ligt er maar net aan hoe me tyres het houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-06 15:28
Mijn beste resultaat tot nu toe behaald. 2de, de nummer 1 in onze groep is te snel om bij te houden dus ben erg tevreden. Een paar races wat problemen gehad door mijn nieuwe rijder die veel beter is. Ik moest erg wennen om een goede DRP te halen, maar heb hem door

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit al de hele tijd te wachten op iemand die nog pole kan halen. Wil ik zelf ook voor gaan met een 3 stopper. Als het goed is zit bijna iedereen op 2 stops. Ik zou in ieder geval met 3 stop een 1:31.xxx moeten kunnen halen als ik me niet vergis. Maar het is lastig te bepalen wat ik kan in de kwalificatie. Ik ga ook alleen die 3 stopper doen als ik pole kan halen, anders ook maar 2. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2. +0.018 :(
Die verduivelde Alex ook. :P
Mijn rondje was best aardig maar die van hem niet, dus hopelijk zitten we elkaar niet in de weg. En hopelijk gaat er verder niemand onder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Slecht 4e rondje kost me pole :/ Nu 3e op 0.065.

Race wordt wel interessant denk ik, verwacht hem niet te kunnen winnen, maar een podium moet er wel inzitten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 10-02 00:52

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, racingday!! *O*
Zo, na de krappe winst van de vorige keer wordt het deze keer tijd om eens een gewaagde strategie te proberen. Na overleg met teamy zijn we allebei tot de conclusie gekomen dat het zou moeten werken. Lukt het, dan is het geniaal, lukt het niet, dan wordt het in ieder geval 1 bandenplof..... Nou ja, ik sta eerste met 9 punten voorsprong op de nummer 2, dus ik kan me wat veroorloven.....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Succes!
Ik kom er maar niet uit wie er nog meer op 3 stop staan. Alleen Cristescu weet ik zeker, de rest blijft wazig. Ik denk Herban ook, maar daarachter is lastig: te snel voor 2 stop hards, maar te langzaam voor 3 meds. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz

Op dit moment heeft Racing for GoT de best mogelijke uitgangspositie voor de race. Momenteel 1e en 2e met 21 man die Q gedaan hebben.
Het verbaasd me ten zeerste. Ik kan niet zeggen dat ik op een hele aparte strategie sta ofzo. Van teamie weet ik het niet, maar kan me niet voorstellen dat deze weersomstandigheden veel ruimte openlaten voor aparte strategieen.

Zul je zien dat ik weer net verkeerd gok, en ergens op P20 eindig 8-)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Met het warme weer de P/W/Q ergens 'snel' in een verloren uurtje in het weekend gedaan, waardoor geen overleg voor deze race.
Onze P1 en P2 verbaasd me eerlijk gezegd ook wel. Ben nu toch wel benieuwd wat de rest voor strategie heeft in de bakoven van Maleisie (45°C).
Vanavond weten we meer :)

Overigens hebben de markets (weer) niet gedraaid. Ik probeer nog steeds aan een driver voor volgend seizoen te komen, maar schiet niet echt op zo :(

[ Voor 20% gewijzigd door Sleepie op 13-05-2008 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Meen op het forum van f1time iets gelezen te hebben dat markets momenteel handmatig gedraait worden om Tadas deze aan het fixen is?
Mja, ik ben zelf niet echt op zoek naar een nieuwe coureur (al zal me dat volgend seizoen vast gaan opbreken), maar tis wel mooi klote zo. Driver market is ook al zo onoverzichtelijk als de pest, en als ie dan ook nog niet werkt :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8)7

2 Vincent Dinkela 1:28.327 +0.231 +0.231 4
3 Aidas Josas 1:28.327 +0.231 +0.000 4

Overigens staat in de Office Aidas boven mij :+

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 13-05-2008 08:28 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
WTF, voorlopige pole in c2g3??? Ik weet dat 100% DQP wel een voordeeltje brengt, maar met 0.3s voorsprong de pole pakken is wel heel bizar snel. Zaranka zal er vast onderdoor duiken straks, maar ben er toch wel heel blij mee :) Ben ook ineens 0.7s sneller dan brid, waar dat ineens vandaan komt...? Normaal is hij zo'n 0.3s sneller dan ik 8)7
Driver "I was just about on the limit everywhere."

[ Voor 51% gewijzigd door Grrrrrene op 13-05-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 11:08
weer een vreemd iets, had vorige week op 2 drivers een bod gedaan. Nu staat er bij 1 driver, die eerst de beste was, dat ik em onmiddelijk een contract wil aanbieden, dat wilde ik niet. Daarnaast is er nog maar 42 drp van de 200+ over.... het lijkt erop dat het inneens een andere driver is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Bah, slechte race gehad. Gestart als 7e, geëindigd als 8e, terwijl ik toch 95% DRP had. Er kwamen gewoon geen lekker rondetijden uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Echt bizar dit, ik lijk echt vanaf pole te gaan vertrekken met een redelijke marge t.o.v. de nummer 2 en verder. Ik snap hier niks van, is dat echt alleen de 100% DQP? Ik stond altijd minstens een seconde achter de nummer 1 ofzo?

* Grrrrrene is nu zo bang dat hij wat vergeten is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We gaan het zien René. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Grrrrrene schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:13:
Echt bizar dit, ik lijk echt vanaf pole te gaan vertrekken met een redelijke marge t.o.v. de nummer 2 en verder. Ik snap hier niks van, is dat echt alleen de 100% DQP? Ik stond altijd minstens een seconde achter de nummer 1 ofzo?

Klinkt herkenbaar. Sta nu op P2, teamie op P3. Normaal gesproken zijn dat absoluut niet de plaatsen waar ik (/we) thuishoren. We gaan het zo zien, maar ik snap er niet heel veel van. :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:13:
Over iets vergeten zijn gesproken.... vrees dat ik vergeten ben nieuwe onderdelen te bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fokking motor! :(
Weg podium. Men sprak over winst maar dat zat er al niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 258922 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:04:
Fokking motor! :(
Weg podium. Men sprak over winst maar dat zat er al niet meer in.
Zelfde voor René... balen man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoewel misschien zat winst er nog wel in, als ik Cristescu voor kon blijven, maar hij booste nog. Denk dat ie me gepakt zou hebben. Maakt nu niet meer uit alleen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Joss schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:49:
[...]

Nou het is een combinatie geworden van alle 3...

Een of andere retard ramde me vleugel eraf in ronde 6, waardoor ik 3 ronden in het nat met droogweer reed en dus tijd verloor en een extra stop maakte...

Het wordt P11 zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@#)*@#*)(* Bijna de hele race 1e gelegen... Gaat in m'n laatste stint m'n motor kapot :( Uiteindelijk p16 dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
9 podia op rij alweer 8) Dit keer 2e, had dat eigenlijk wel verwacht. Startte op P3 en werd wat in de weg gezeten door de #2 die altijd vol blockt. Jammer, maar zelfs al was ik er voorbij gegaan, had ik niet in de buurt van winst kunnen rijden. Michelins zijn een klap sneller in de regen, dus ook aankomende race verwacht ik niet mee te kunnen doen om de winst.

Sterker nog, was vergeten nieuwe onderdelen te bestellen, dus moet zeer blij zijn als ik in de top 5 eindig denk ik.Maargoed, das zorg voor later, eerst maar eens een goede DRP/setup zoeken en een goede strategie uitvogelen. Lange pitstraat in Barcelona die je niet vaak op wilt zoeken, maar gezien het weer wordt dat nog ff goed nadenken :)

@itsgreen:
Een of andere retard ramde me vleugel eraf in ronde 6
Ben jij niet die retard die mensen blokt? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 13-05-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

@itsgreen:
[...]

Ben jij niet die retard die mensen blokt? ;)
38 blocking valt toch wel mee? reed vorige races op 35 zonder problemen...

11de geworden... mn strategie werkte wel perfect. Gedurende 85% van de race een seconde per rondje sneller dan de rest, een na snelste tijd neer gezet in mijn auto die normaal 10-14de wordt...

[ Voor 37% gewijzigd door itsgreen op 13-05-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
38 = 38 teveel :) Blocking heeft m.i. meer schuld aan een ongeluk dan attacking/overtaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben ook regen de komende 2 races, gelukkig geen toppers op Michelin. Ik heb nog geen idee welke strategie ik daarvoor ga toepassen, eerst in Kuala Lumpur. 3 stops lijkt me niet zo goed nu omdat iedereen op dezelfde compound rijdt. Vaak kun je namelijk een compound zachter nemen als je een stop meer doet, zoals deze race het geval was. Het zal dus puur aankomen op in/out, overtaking, snelheidsverschil met een vollere tank en lengte van de race. Is toch nogal wat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 23:58
Joss schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:08:
[...]

Zelfde voor René... balen man :(
WTF noteer nog maar een motor die in vlammen op is gegaan :( En dat terwijl ik op weg was naar mijn eerste punten klassering!! Ik denk zelfs een 5e plaats, wat mij net uit de degradatie zone had gehaald...

Nouja komt mede doordat ik mijn reliability wat heb laten liggen tijdens het ontwikkelen van mijn engine, maar toch met 88% reliability is het ook erg balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

2e podium op rij, deze keer maar een seconde achter mijn teamy. Wederom 3e en tevreden. Tegenstander voor de cup was nergens te bekennen door een ongeluk in het begin van de race. Goed begin aldaar.

Tevens een nieuwe CM aangetrokken. Hij is beter dan mijn huidige en ook nog eens bijna 6 ton goedkoper. Koopje dus. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Jaja, eindelijk loon na werken. De eerste overwinning van het seizoen is binnen. *O*

Kon de race zelf helaas niet zien wegens een weigerende internetverbinding :(

Misschien dat ik nu toch nog mee kan doen voor P3 int kampioenschap

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Feli aan winnaars en podium klanten!

Door de ietwat conservatieve strategie wist ik al dat we geen kans maakten op de overwinning, maar als je op P2 start en op P5 eindigt gaat het toch niet helemaal lekker...

Ik heb het idee dat een aantal mensen hun auto iets beter ontwikkelen dan ik, aangezien ze op pure racesnelheid net iets sneller zijn dan ik. Wordt nog erg lastig om een promotieplek te behouden vrees ik. Neemt niet weg dat ik er alles aan ga doen en dus niet zoals sommige express niet wil promoveren naar C1. Zelfs als dat betekent dat ik volgend seizoen helemaal achteraan mee zal hobbelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Yay! Dankzij de gefixte markets heb ik nu mijn gewenste Designer en Marketing director voor volgend seizoen :)

Alleen was ik in het begin zo stom om iets fout te doen waardoor ik nog tot eind volgend seizoen aan mijn random driver vast zit ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Whuzz schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:18:
Yay! Dankzij de gefixte markets heb ik nu mijn gewenste Designer en Marketing director voor volgend seizoen :)
Der was niks mis met de designer/director markets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Joss schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:49:
Der was niks mis met de designer/director markets :?
Hmm, vorige keer dat de markets runden waren anders mijn offers spontaan verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Ik ben even lost... zou er nou ook op woensdag een market moeten zijn?
Dit is wel een poosje zo geweest, maar de guide spreekt alleen over sunday markets.
En gisteren is geen market geweest...
Ik krijg misschien een nieuwe rijder, dus ik weet niet of ik nu met de huidige kan gaan afstellen.

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Net als Joss vergeten onderdelen te bestellen 8)7

Met een aantal gekochte parts is mijn gemiddelde eff. 6 punten lager geworden en als ik het zo snel vergelijk, ook 6 tiende per rondje langzamer dan hiervoor.

edit: of misschien valt dat toch wel mee....

Iemand anders een idee hoeveel je gem. eff. scheelt?

[ Voor 19% gewijzigd door Requiem19 op 15-05-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:52

odan

The dark side is within all!

voorlopig de pole. maar mijn teamgenoot kan nog 1 ronde rijden dus die kan er nog langs. en de leider in het kampioenschap heeft nog geen enkele tijd gereden, wat aan de ene kant mooi is want hij is gewoon veels te goed.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
wat gebeurd er als je failliet gaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:02:
Net als Joss vergeten onderdelen te bestellen 8)7

Met een aantal gekochte parts is mijn gemiddelde eff. 6 punten lager geworden en als ik het zo snel vergelijk, ook 6 tiende per rondje langzamer dan hiervoor.

edit: of misschien valt dat toch wel mee....

Iemand anders een idee hoeveel je gem. eff. scheelt?
Leuk he! :+

Over gemiddelde efficiency is sowieso weinig te zeggen, aantal parts zorgen voor groter effect dan anderen. Helaas lastig uit te zoeken welke parts, wat voor invloed hebben. Althans, het is mij nog nooit gelukt (niet echt hard geprobeerd ook trouwens). Met je gezonde verstand kan je wel een 3-tal parts bedenken met grotere invloed en een zelfde aantal met minder invloed, maar of Tadas ook zo denkt is natuurlijk maar de vraag.

Ik weet nog niet wat ik qua parts ga doen voor morgen. 20 repairuren zijn best relaxt, maar die zullen me geen 90+% wagen gaan geven door de versleten suspension, remmen en hydraulica. Suspension en hydraulica van de zwarte markt halen vind ik echter niet verstandig, omdat die zwaar, duur en inefficient zijn. Ik denk dat je beter met 85% hydr/susp op hoge eff./laag gewicht kan rijden dan 100% hydr/susp die zwaar en inefficient zijn.

Denk dus dat ik maar zoveel mogelijk repareer en dan een nieuw setje brakes bestel. Hopen dat ik daarmee nog op +- 90% kan komen.

@rpol: dan moet je enorm snijden in je kosten (je kan contracten van de extra staff niet verlengen, kan geen nieuwe onderdelen bestellen, kan volgens de regels maar 10 practice laps rijden, niet testen en niet met duurder personeel onderhandelen). Failliet betekent niet dat je "game over" bent, maar wellicht is opnieuw beginnen dan wel een betere optie (als je diep in de schulden zit).

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 15-05-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:42:
[...]

Ik weet nog niet wat ik qua parts ga doen voor morgen. 20 repairuren zijn best relaxt, maar die zullen me geen 90+% wagen gaan geven door de versleten suspension, remmen en hydraulica. Suspension en hydraulica van de zwarte markt halen vind ik echter niet verstandig, omdat die zwaar, duur en inefficient zijn. Ik denk dat je beter met 85% hydr/susp op hoge eff./laag gewicht kan rijden dan 100% hydr/susp die zwaar en inefficient zijn.

Denk dus dat ik maar zoveel mogelijk repareer en dan een nieuw setje brakes bestel. Hopen dat ik daarmee nog op +- 90% kan komen.
20 repairuren? Ik heb een aantal contracten af laten lopen van mn staff omdat ze 50.000 per race gingen vragen, hierdoor bespaar ik nu ongeveer 700.000 per race alleen merk ik wel dat een hoge eff. van de staff wel helpt in het repareren. Ik repareer nu van 90-100 telkens maar met 1 of 2 extra % terwijl dat voorheen 4-5% was misschien toch maar niet meer expres af laten lopen?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:17:
[...]

20 repairuren? Ik heb een aantal contracten af laten lopen van mn staff omdat ze 50.000 per race gingen vragen, hierdoor bespaar ik nu ongeveer 700.000 per race alleen merk ik wel dat een hoge eff. van de staff wel helpt in het repareren. Ik repareer nu van 90-100 telkens maar met 1 of 2 extra % terwijl dat voorheen 4-5% was misschien toch maar niet meer expres af laten lopen?
Op een gegeven moment moet ik er ook aan geloven, loonsverhogingen van >30% zijn absoluut geen pretje als ze nu al tussen de 54k en 86(!)k verdienen. Die 86k gaat over 10 races dus naar +- 114k per race. Das gewoon niet meer te doen.

Vind het zwaar triest dat dit zo in het spel zit gebakken en Tadas er weigert iets aan te doen. Tot 1 maand geleden had de staff nog een caps van 2^16 (twee tot de 16e, ofwel 65 536). Dat was echter een bug, en dus stijgen de salarissen nu in rap tempo. Ben benieuwd wat ze in C1 gaan doen, want dat zijn toch veelal de managers die vanaf de start deze mannen in dienst hebben.

Ik denk dat ik eerst een aantal mechs en pitcrew laat lopen, dan een groot deel van de engineers en dan... Vind het zo zonde om vanaf "0" te moeten beginnen. Mn engineers/mechanics zitten nu namelijk zo tussen de 120 en 170. Pitcrew bijna allemaal 100 (gecapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:31:
[...]

[knip]Rant op crew-salarissen[/knip]
Zal ik vast voorspellen dat Tadas dat ooit wel 's gaat aanpassen en dat je net zult zien dat er de dag daarvoor wat mensen hun crew hebben laten gaan omdat ze te duur werden?

[ Voor 57% gewijzigd door Grrrrrene op 15-05-2008 15:45 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.