ok jammer dat ik dat op me werk niet kan doen
iets met javascript enz.
GB & engine kan je twee keer per seizoen upgraden (in c2 heb je zelfs works engines die je 4x kan upgraden). Deze upgrades zijn tot het einde van het seizoen, volgend seizoen begin je dus op nul, ook al zou je dezelfde engine supplier nemen._avalanche_ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:59:
ok ok, dus stel ik heb nu 3 races op engine getest, dan heeft ie wel alle testresultaten opgeslagen. En bij elkaar opgeteld.
Maar stel nu dat ik bijvoorbeeld 2x mijn engine heb getest, 1x aerodynamics en 1x gearbox. Dan is dat niet slim, want je kan maar 2x upgraden, en kan je dus beter ook maar altijd op 2 dezelfde onderdelen testen? Of kan je per onderdeel maar 2x per jaar upgraden?
Aerodynamics testen zorgt ervoor dat je front wing, rear wing en aerodynamics verbeteren zonder dat je daar je designer voor aan het werk hoeft te zetten. Hier hoef je geen upgrade te doen, maar worden de verbeteringen automatisch doorgevoerd als je een van deze onderdelen in jouw fabriek laat bouwen.
Geen pole voor mij deze keer
Wel een solide P gehad, was na 4 rondjes eigenlijk al klaar. DRP was toen 98, maar ik zag toen nog 97 staan, dus ben verder gegaan. Later met die config 2x 99% voorbij zien komen dus ik hou het daar maar bij
In de WU kon ik wel duidelijk het verschil merken dat Tadas bedoelde met;
"- Engine and gearbox influence changed a bit for most tracks to reflect reality."
Tering jantje, wat slurpt mijn motor veel liters naar binnen in zo'n rondje Monza!
Echt ver, ver, ver boven wat ik 2 seizoenen geleden had met 1 gradatie lagere consumptie.
Goed, in de Q dus wat extra liter bij moeten voegen tov de Toyota's, wat denk ik mijn tijden wel een beetje verklaard (buiten dat ze allemaal een grote fout van 'had to pass' 'car spun' enzo hadden). 5e plek, maar met easy overtaking en high speeds moet dat geen al te groot probleem worden, denk ik
Podium zal er toch op zijn minst in moeten zitten
In de WU kon ik wel duidelijk het verschil merken dat Tadas bedoelde met;
"- Engine and gearbox influence changed a bit for most tracks to reflect reality."
Tering jantje, wat slurpt mijn motor veel liters naar binnen in zo'n rondje Monza!
Goed, in de Q dus wat extra liter bij moeten voegen tov de Toyota's, wat denk ik mijn tijden wel een beetje verklaard (buiten dat ze allemaal een grote fout van 'had to pass' 'car spun' enzo hadden). 5e plek, maar met easy overtaking en high speeds moet dat geen al te groot probleem worden, denk ik
Voor mij een 12e startplek, kijken wat dit gaat opleveren
Mijn offers zijn weg, dat is waarschijnlijk gewoon omdat mn aanbod te slecht is geweest, dat is nog niet zo vreemd.Luuk_Luchtloper schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:48:
Die van mij staan er gewoon hoor, weet je het zeker...
Alleen zie ik dus geen logs van de Drivers Market
Geen mailtje gehad van de drivers? Ik kreeg een net mailtje in m'n Inbox dat ze m'n aanbieding niet konden waarderen en dat ze er niet op in gingen.Sleepie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:27:
[...]
Mijn offers zijn weg, dat is waarschijnlijk gewoon omdat mn aanbod te slecht is geweest, dat is nog niet zo vreemd.
Alleen zie ik dus geen logs van de Drivers Market
Inderdaad een mailtje gehad, als je dat niet had gepost hier, had ik het waarschijnlijk nooit gezienRequiem19 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:35:
Geen mailtje gehad van de drivers? Ik kreeg een net mailtje in m'n Inbox dat ze m'n aanbieding niet konden waarderen en dat ze er niet op in gingen.
De race van straks belooft een spannende te worden in C3G6. Ik heb de pole kunnen pakken

Anoniem: 3065
Ik had trouwens nog een interesante de laatste race :
Ergens op 75% van de race klapt m'n achtervleugel (was een beetje te verwachten). Dan verwacht je toch dat je driver slim genoeg is om de pits op te zoeken, maar nee meneer rijdt lekker door. Race verloren dus.
Maar wat schetst mijn verbazing als nog geen 5 rondes later nog een keer dezelfde melding verschijnt! Was ie de eerste keer nog niet voldoende naar beneden gekomen ofzo?
Beetje vreemde situatie zo. Zowiezo dat er geen pitsstop plaatsvindt (tijdens een echte race zie je ze volgens mij ook niet doorrijden zonder vleugels) en dat een vleugel 2 x kapot kan gaan met dezelfde melding. Iemand hier ervaring mee?
Ergens op 75% van de race klapt m'n achtervleugel (was een beetje te verwachten). Dan verwacht je toch dat je driver slim genoeg is om de pits op te zoeken, maar nee meneer rijdt lekker door. Race verloren dus.
Maar wat schetst mijn verbazing als nog geen 5 rondes later nog een keer dezelfde melding verschijnt! Was ie de eerste keer nog niet voldoende naar beneden gekomen ofzo?
Beetje vreemde situatie zo. Zowiezo dat er geen pitsstop plaatsvindt (tijdens een echte race zie je ze volgens mij ook niet doorrijden zonder vleugels) en dat een vleugel 2 x kapot kan gaan met dezelfde melding. Iemand hier ervaring mee?
Anoniem: 32226
Misschien dat de eerste keer alleen een laag van je tweelaags achtervleugel afbrak??? Misschine idd vaag maar ik heb gemertk dat je kapot en nog kapotter het kapotstst hebt in f1time ..... je gaat gewoon nog langzamer rijden en idd pits opzoeken .... had jij nog een vleugel op de plank liggen dan.... zoja sorry maar die konde ze tijdnes de race er niet opzetten.... heel stom maar helaas.
Niet helemaal waar. Als je vleugel verdwijnt na een aanrijding ga je de pits in en krijg je de zogenaamde "magische vleugel" ( deze is namelijk na de race weer spoorloos verdwenen). Verlies je spontaan een vleugel dan rijdt je simpelweg door , en aangezien de failures random zijn kan je dus 2 keer dezelfde vleugel verliezen en vrolijk doortuffen
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
P9 voorlopig, gaat niet optimaal, Wesley gaat wel redelijk met een P6 (en haal die Renato nu eens in man
)
Nu is het even afwachten, ik ben er vanuit gegaan dat je nooit meer dan 150 liter kunt bijtanken dus ben met 9 liter extra weggegaan om dat te compenseren, maar achteraf denk ik dat ik gewoon 159 liter had kunnen tanken bij mn stop, we zullen zien...
Nu is het even afwachten, ik ben er vanuit gegaan dat je nooit meer dan 150 liter kunt bijtanken dus ben met 9 liter extra weggegaan om dat te compenseren, maar achteraf denk ik dat ik gewoon 159 liter had kunnen tanken bij mn stop, we zullen zien...
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Zo, dat was een kort raceje, iets meer dan een uur.
Ik dacht dat het een makkie ging worden, maar het bleek dat bijna alle toppers op dezelfde strategie stonden en dat m'n Q dus BARslecht was. De BMW heeft ook niet het voordeel geleverd wat ik ervan had verwacht op Monza.
Briljante start van 5 naar 3 (en teammie 8 naar 5), en ronde erop naar 2 en 3 voor mn teamgenoot. Bij de 1e pitstop haalde ik de #1 in door een ronde langer buiten te blijven en vanaf toen was het gewoon solide rondjes neerzetten, beetje bij beetje uitlopen naar 10s.
5 winst op rij dus
Ook de enige in de 1.09, dus wel een fastest lap maar zoals bekend geen tripple of 1-2 deze race
Mijn voorsprong slinkt, maar ik hou me nog vast aan P1!

Briljante start van 5 naar 3 (en teammie 8 naar 5), en ronde erop naar 2 en 3 voor mn teamgenoot. Bij de 1e pitstop haalde ik de #1 in door een ronde langer buiten te blijven en vanaf toen was het gewoon solide rondjes neerzetten, beetje bij beetje uitlopen naar 10s.
5 winst op rij dus

Eindelijk weer een normale race.
De strategie werkt en in mijn eerste boost stint wist ik van plek 14 naar plek 8 te gaan. Dit werd langzaam maar zeker plek 4. Om uiteindelijk op de 3e plek te eindigen voor mijn enige stop.
Na de stop lag ik weer op plek 8 en reed met het grootste gemak naar plek 4.
Om in mijn laatste booststint de #3 in te halen.
Een prachtige podiumplaats
De strategie werkt en in mijn eerste boost stint wist ik van plek 14 naar plek 8 te gaan. Dit werd langzaam maar zeker plek 4. Om uiteindelijk op de 3e plek te eindigen voor mijn enige stop.
Na de stop lag ik weer op plek 8 en reed met het grootste gemak naar plek 4.
Om in mijn laatste booststint de #3 in te halen.
Een prachtige podiumplaats

Op Monaco kan alles gebeuren en dat was weer eens duidelijk. Vooraf had ik niet heel veel hoop op een goed resultaat, mijn P6 in de kwalificatie gaf me het idee dat ik net de strategie niet goed had. In m'n eerste stint zat ik dan ook vrij hinderlijk achter een treintje, waardoor ik net wat tiendes verloor per rondje. M'n eerste boost werd dan ook grof verstoord door een 3stopper voor me, helaas. Naarmate de baan vrijer werd ging het tempo omhoog en raapte ik bijna iedereen voor me op.
Uiteindelijk 2e geworden, terwijl met iets meer geluk een P1 er ook in had gezeten. Een iets betere kwalificatie is niet alleen in de echte F1 heel belangrijk dus
. Desalniettemin onwijs tevreden, vooral ook omdat ik mijn P3 plek in het kampioenschap nog iets meer verstevigd heb.
Uiteindelijk 2e geworden, terwijl met iets meer geluk een P1 er ook in had gezeten. Een iets betere kwalificatie is niet alleen in de echte F1 heel belangrijk dus
Na de pole-position leek tijdens de eerste heflt van de race een podium positie haalbaar, maar helaas rond ronde 45 ofzo weer gearbox problemen, da's nu drie races achter elkaar.
Rondetijden bleven vreemd genoeg goed tot aan mn pitstop een paar rondjes later, maar daarna toch een 0.6-0.7 seconde per rondje langzamer ... dag goede klassering
Ziet er naar uit dat mn teamie een mooie 4de plaats gaat halen en ik zelf toch nog een 6de plaats kan vasthouden.
Rondetijden bleven vreemd genoeg goed tot aan mn pitstop een paar rondjes later, maar daarna toch een 0.6-0.7 seconde per rondje langzamer ... dag goede klassering
Ziet er naar uit dat mn teamie een mooie 4de plaats gaat halen en ik zelf toch nog een 6de plaats kan vasthouden.
[ Voor 14% gewijzigd door Sleepie op 29-04-2008 19:11 ]
Was een risicootje om nog een keer te onderhandelen met deze soepele sponsor, maar 't heeft goed uitgepakt:
Nieuw record sponsorgeld dus
.
code:
1
| Cepso 16/16 1,087,181 515,015 47,535 |
Nieuw record sponsorgeld dus
NiceRequiem19 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:14:
Was een risicootje om nog een keer te onderhandelen met deze soepele sponsor, maar 't heeft goed uitgepakt:
code:
1 Cepso 16/16 1,087,181 515,015 47,535
Nieuw record sponsorgeld dus.
Ik krijg zelf de laatste tijd alleen maar slechte aanbiedingen en dat met het vooruitzicht van een dure driver volgend seizoen ... gelukkig heb ik wel een buffertje
Geez, hoeveel negotiations?Requiem19 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:14:
code:
1 Cepso 16/16 1,087,181 515,015 47,535
Nieuw record sponsorgeld dus.
Ik dacht dat ik 3 x onderhandeld had, of misschien 4. M'n dure CD betaalt zich iig zeer goed uit.
Pfff, ik krijg aanbiedingen die per race zo'n 2 ton lager liggen dan afgelopen seizoen
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ok relaxed Tadas Bubbelfiets...
Mijn starting is met 12% verminderd, mijn pole met 19% (hier had ik mijn rijder op gekocht) en mijn wetdriving met 24%!!!
Mijn DRP was fucking 94%, what gives?
Mijn starting is met 12% verminderd, mijn pole met 19% (hier had ik mijn rijder op gekocht) en mijn wetdriving met 24%!!!
Drama race, drama strategie. Na de volgende race komt er een monocoque upgrade aan (+10 in efficiency en -8 in gewicht
) dus ik hoop daardoor weer een boost naar voren te kunnen maken!
de monocoque upgrade doet overigens -1.882.022 met mn banksaldo
Zo, afgelopen race was beter dan verwacht, 2e geworden en mijn directe concurrent heeft in de laatste paar ronden een klapband gehad. Denk dat ik nog ff met een engine upgrade wacht.......
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
overtaking - 27 %, pole - 24 % en blocking - 18 % gezellig he.....itsgreen schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:41:
Ok relaxed Tadas Bubbelfiets...
nouja strategie was niet super slecht, ik ben 5e geworden de positie waar ik eigenlijk het hele jaar al rijd.SanderF1 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:06:
Drama race, drama strategie. Na de volgende race komt er een monocoque upgrade aan (+10 in efficiency en -8 in gewicht) dus ik hoop daardoor weer een boost naar voren te kunnen maken!
Ik sta nu op P4 in het kampioenschap op 3 punten van de nummer 3.
En sander, 1.8Mil voor alleen je monocoque? dat is meer dan halve auto bij mij
Ik weet het, heb op de mono nooit op kosten ontworpen aangezien ik deze maar een keer per seizoen vervang, maar misschien toch eens af en toe een paar uur erop zetten 
Ook bij mij aardig wat verlies in de extra skills, van een 97 pole naar een 89 gegaan...
Ook bij mij aardig wat verlies in de extra skills, van een 97 pole naar een 89 gegaan...
Het is blijkbaar geen bug maar een feature, zeker net zo'n geweldige feature als de fuelconsumption...
Naar mijn mening is er vrij weinig mis met de fuelconsumption
Zit altijd in een marge van 2.5l (dat is dus +- 0.01l/km)
En dat is nou net het verschil dat je door afronding kunt krijgen over meerdere ronden 
Mijn race was k*t toen m'n voorvleugel sneuvelde in een inhaalactie bij Blauwe
Ben 20e gestart en gefinisht, kansloos
Ik lig er in de cup dus al uit, jammer genoeg... Oh well, met frisse moed naar de komende race. Continentals zijn traag in de regen, dus tsja
Mijn race was k*t toen m'n voorvleugel sneuvelde in een inhaalactie bij Blauwe
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zie net dat ik ook zo'n 16% van m'n wet driving skill kwijt ben. De rest lijkt onveranderd. Wel jammer, daar dat op zeker het sterkste punt van mijn coureur was. Nog ff kijken of dit de komende keren nog doorgaat
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ook hier skill points verloren, voornamelijk op m'n pole skillBM schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:48:
Zie net dat ik ook zo'n 16% van m'n wet driving skill kwijt ben. De rest lijkt onveranderd. Wel jammer, daar dat op zeker het sterkste punt van mijn coureur was. Nog ff kijken of dit de komende keren nog doorgaat
Toch vreemd al die berichten van drivers die skills verliezen.Mijn 35 jaar oude driver stijgt gewoon elke keer weer hier en daar een puntje... Totaal 16 DRP punten gestegen sinds de seizoenstart en ook de andere skills stijgen gewoon beetje bij beetje zoals ik dat altijd al gewent was.
Oh, maar dat doet die van mij ook, normaal gesproken dan.Saev schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:26:
Toch vreemd al die berichten van drivers die skills verliezen.Mijn 35 jaar oude driver stijgt gewoon elke keer weer hier en daar een puntje... Totaal 16 DRP punten gestegen sinds de seizoenstart en ook de andere skills stijgen gewoon beetje bij beetje zoals ik dat altijd al gewent was.
Zover ik kan zien zijn andere skills gewoon deze keer ook gestegen. Hoop dat dit wel gefixed gaat worden. Ondanks dat ik persoonlijk niet heel hard geraakt ben, lees ik op de f1time forums berichten over mensen die meer dan 100pt verloren hebben. Dat is wel erg hard....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ik heb totaal 58 punten op de secondairy skills verloren, de -2 ergens anders heb ik maar ff weggelaten (totaal dus 60 punten verloren). De grote verliezen bedroegen punten op de skills van de driver die boven de 70 lagen en die zijn allemaal naar 65 teruggezet... is totaal wel 58 punten en zeker op overtaking, blocking en pole zijn dat best veel en ook best belangrijke punten denk ik....
maar goed, hoe het gaat aflopen zie ik dan wel weer, voor de komende race een aardige DRP van 94 % weten neer te zetten.... nu hopen dat de strategie goed is om weer eens wat punten te pakken
maar goed, hoe het gaat aflopen zie ik dan wel weer, voor de komende race een aardige DRP van 94 % weten neer te zetten.... nu hopen dat de strategie goed is om weer eens wat punten te pakken
Toch maar gewoon mijn dingen gereden en om mijn budget op orde te krijgen geen test sessie gedaan.
Ik rij dit weekend in Singapore en ik kwam tot 91%, best netjes vind ik zelf...
Ik denk dat ik een solide strategie heb en mijn tijden zijn bemoedigend, voorlopig 5de op de grid maar er moeten er nog 20 ofzo rijden. Ik denk dat ik op P15 uit kom, wat vrij goed is denk ik.
Ondertussen ben ik bezig met een nieuwe chassis ontwikkeling die minimaal 10kg lichter zal zijn dan mijn huidige en een paar punten beter is. Die zal in race 8 worden geintroduceerd.
Things are looking up, mijn driver stats buiten beschouwing gelaten...
Ik rij dit weekend in Singapore en ik kwam tot 91%, best netjes vind ik zelf...
Ik denk dat ik een solide strategie heb en mijn tijden zijn bemoedigend, voorlopig 5de op de grid maar er moeten er nog 20 ofzo rijden. Ik denk dat ik op P15 uit kom, wat vrij goed is denk ik.
Ondertussen ben ik bezig met een nieuwe chassis ontwikkeling die minimaal 10kg lichter zal zijn dan mijn huidige en een paar punten beter is. Die zal in race 8 worden geintroduceerd.
Things are looking up, mijn driver stats buiten beschouwing gelaten...
Damnit, ik was helemaal vergeten dat de designer/director markten ook afgelope week begonnen waren... Door al dat gezeur over de drivers helemaal over het hoofd gezien
Gelukkig lijkt het er op dat meer mensen het vergeten waren, de beste 3 zijn weg, maar ik kan wel een 76 skill vastleggen zonder concurrentie (als ik dat eerder had geweten, had ik een lager bod gedaan).

Gelukkig lijkt het er op dat meer mensen het vergeten waren, de beste 3 zijn weg, maar ik kan wel een 76 skill vastleggen zonder concurrentie (als ik dat eerder had geweten, had ik een lager bod gedaan).
Kun je nu al wel een nieuwe vastleggen dan? Want als ik bij mijn designer kijk en dan op zo'n vraagtekentje dan staat er dat wanneer je huidige nog minder dan 10 races op contract staat je pas kunt onderhandelen met een nieuwe.Joss schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:07:
Damnit, ik was helemaal vergeten dat de designer/director markten ook afgelope week begonnen waren... Door al dat gezeur over de drivers helemaal over het hoofd gezien![]()
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dat is 13 races geworden...Wes46 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:41:
[...]
Kun je nu al wel een nieuwe vastleggen dan? Want als ik bij mijn designer kijk en dan op zo'n vraagtekentje dan staat er dat wanneer je huidige nog minder dan 10 races op contract staat je pas kunt onderhandelen met een nieuwe.
Komen er ook nog weer nieuwe CD en Designers beschikbaar? Want alle goede CD zijn niet meer te koop bij ons, de beste is nu een 64
Ziet net dat ik wel een goede slag geslagen heb op de transfermarkt voor CD en D.
CD gaat van Negotiation 75 naar 88, en salaris gaat geen cent omhoog
D gaat van Innovation 60 naar 75, salaris gaat hier wel een 7 ton omhoog, maar volgens mij zit ik de komende jaren ten opzichte van de concurrentie op dit gebied wel redelijk goed
Driver blijft nog een jaartje. Is welliswaar niet bijzonder goed, maar hij doet het goed genoeg, en is spotgoedkoop tov wat er op de markt nu te krijgen is.
CD gaat van Negotiation 75 naar 88, en salaris gaat geen cent omhoog
D gaat van Innovation 60 naar 75, salaris gaat hier wel een 7 ton omhoog, maar volgens mij zit ik de komende jaren ten opzichte van de concurrentie op dit gebied wel redelijk goed
Driver blijft nog een jaartje. Is welliswaar niet bijzonder goed, maar hij doet het goed genoeg, en is spotgoedkoop tov wat er op de markt nu te krijgen is.
Xbox
Ik hoop dat we snel een antwoord krijgen over de drivers, want ik wil nog wel Q rijden vandaag
lekker hij is down.
hij was hier toch echt 10 tot 15 minuten down. ondertussen doet hij het inderdaad weer. sta er in de race niet geweldig voor schommel van 6 naar 8 en daartussen. maar dat was te verwachten aangezien ik een domme fout heb gemaakt met mijn parts. door ze niet te repareren en te vervangen voor de quali. rij dus met een redelijk kappotte auto rond.
hopen dat ik de finish haal en dan volgende race maar weer terug slaan.
hopen dat ik de finish haal en dan volgende race maar weer terug slaan.
In tegenstelling had ik een briljante race...Grrrrrene schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:24:
En dat is nou net het verschil dat je door afronding kunt krijgen over meerdere ronden
Mijn race was k*t toen m'n voorvleugel sneuvelde in een inhaalactie bij BlauweBen 20e gestart en gefinisht, kansloos
Ik lig er in de cup dus al uit, jammer genoeg... Oh well, met frisse moed naar de komende race. Continentals zijn traag in de regen, dus tsja
Met een kleine engine upgrade van vorige race en verder alleen maar crappy suppliers werd ik toch nog 9e... Helaas net geen puntje, maar zeker aardig. Als ik "gewone" suppliers had gehad, had dit een toprace kunnen zijn...
Maar goed, dat heb ik aan mezelf te danken...
Wat ik mij nu af vraag, ik heb nu 1 engineer met een skill van 101 en meerderen van rond de 90, maar nu vraag ik me af wat het nut is van dat ene extra design uur, ik ben meer geinteresseerd in de vraag of een engineer met 80 skill meer verbetert aan een onderdeel dan een engineer met 40 skill...iemand?
vroeg ik me ook deze week af... ben benieuwd...SanderF1 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:00:
Wat ik mij nu af vraag, ik heb nu 1 engineer met een skill van 101 en meerderen van rond de 90, maar nu vraag ik me af wat het nut is van dat ene extra design uur, ik ben meer geinteresseerd in de vraag of een engineer met 80 skill meer verbetert aan een onderdeel dan een engineer met 40 skill...iemand?
80 skill is beter/werkt sneller dan 40 skill, 80 skill is ook beter dan 101 skill naar mijn mening.
101 skill moet je denk ik zien als 2x 40 skill.
Althans, bovenstaande geldt voor mechanics, waar het te bewijzen is... Valt aan te nemen dat dat dan ook voor engineers geldt.
101 skill moet je denk ik zien als 2x 40 skill.
Althans, bovenstaande geldt voor mechanics, waar het te bewijzen is... Valt aan te nemen dat dat dan ook voor engineers geldt.
[ Voor 30% gewijzigd door Joss op 01-05-2008 20:30 ]
Damnit, weer een crappy kwalificatie zonder ook maar één redelijke lap
Mis zeker 3 á 4 tiende, voorlopig op P2 maar dat kan makkelijk P5/6/7 worden.

Voorlopig P2, maar er moeten nog een paar snelle jongens, kan nog een paar plaatsjes zakken.
Wel tevreden over de kwalificatie iig, nu maar hopen dat ik een keer een race zonder problemen kan rijden
Wel tevreden over de kwalificatie iig, nu maar hopen dat ik een keer een race zonder problemen kan rijden

Zo, en dan gaan we deze race maar eens kijken waar we eindigen. Ik heb de upgrade nog maar weer een race uitgesteld, aangezien de vorige race toch nog eindigde op de 2e plek, 5 seconden achter de nummer 1. Dat gaat me deze race niet lukken, er zijn er nu meer die naar voren zijn gekomen, Teamy staat ook 2 plekken voor me en die heeft de upgrade wel uitgevoerd..
Zo'n beetje iedereen heeft zijn ding gedaan, behalve 1 van m'n directe concurrenten, die is in geen velden of wegen te bekennen
Sta nu nog 5e op de grid, maar mr. "ik kwallificeer licht" moet nog en de concurrent, dus zal wel 7e worden denk ik....
Doel voor de komende race wordt dus top 5 finish.
Good luck to you all!!
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Zeg, René, ik wist niet dat jij een vrouw wasBy: David Fraser
To: Everyone
Date: 2008-05-02 06:10:26
In case you haven't realised Adam in C3G9 we have the same poll before every race.
It's now a tradition
Rene did them all last season and before that but seeing how she has promoted, Jos has taken over the task.
hmm vorige race, per ongeluk qualification gedaan, voordat ik me auto had gerepareerd, gevolg: Een race met problemen en uiteindelijk een crash...
Deze race maar weer goed maken dan. Kijken of ik misschien met motor upgrade op het podium kan komen.
Deze race maar weer goed maken dan. Kijken of ik misschien met motor upgrade op het podium kan komen.
Anoniem: 32226
Eindelijk alles geod gedaan ee nkeer na mijn calculatiefout vorige race nu ee nmooie warme race DRP van 98% weten te fabriceren en er ook een goed Q rondje uit weten te persen. Eens kijken wat de race gaat brengen.
skillloss?? nou de chinese muur is een oude schutting geworden, blocking/overtaking was 96/98 en is nu ineens 64/64. Dus ik verwacht nu iedereen langs me heen schieten.
skillloss?? nou de chinese muur is een oude schutting geworden, blocking/overtaking was 96/98 en is nu ineens 64/64. Dus ik verwacht nu iedereen langs me heen schieten.
Anoniem: 231918
Wat een stilte hier...., probeer eens het forum van C3G9, das heel wat anders......
Afgelopen seizoen was het nog gezellig, maar iets is veranderd............
Ik geloof dat ik maar met dat forum kap, kolere
Afgelopen seizoen was het nog gezellig, maar iets is veranderd............

LOL, heb het net ff gelezen, fijn volk zeg....Anoniem: 231918 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:01:
Wat een stilte hier...., probeer eens het forum van C3G9, das heel wat anders......
Afgelopen seizoen was het nog gezellig, maar iets is veranderd............![]()
fijne vent die Catalin.... en Neil doet de boel ook geen goed
Als je dan toch op dat forum kapt, heb je ook meer tijd om hier te posten

Volgensmij is Adam toch wel de ergsteandrestouwe schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:05:
[...]
LOL, heb het net ff gelezen, fijn volk zeg....
fijne vent die Catalin.... en Neil doet de boel ook geen goed![]()
Als je dan toch op dat forum kapt, heb je ook meer tijd om hier te posten
Mijn winst-reeks van 5 is beëindigd
Maargoed, daarover niet teveel zeuren. Met langer doorrijden dan de 2 andere (mn teamgenoot en Payton) die voor de winst streden toch P2 veilig gesteld, maar de blokker was hem toen helaas gevlogen door nog 1 ronde langer door te rijden en betere in/outlaps (terwijl mijn pits toch 0.5s sneller waren). Geen fastest lap neer kunnen zetten door het blokken van de boosts, maar zat er maar een halve tiende vandaan geloof ik.
Anyway, teamgenoot in de laatste 3 rondjes 3e plek behaald, dus overall een redelijk weekend met 2-3 voor het team en een pole voor mn teamgenoot. De toyota's zijn duidelijk de inhaalslag begonnen, eens kijken of ik überhaupt nog races ga winnen nu
2e overwinning van dit seizoen binnen gehaald
Daarmee ook gelijk naar de nr. 1 positie geklommen van 't kampioenschap. Was denk ik niet eens de snelste vandaag, maar had een groot voordeel dat de kwalificatie verregend was, daardoor geen last gehad van treintjes of opstoppingen en kon ik naar een kleine voorsprong boosten. Toen het later in de race ineens 32 graden werd kon je trouwens erg goed merken dat de Bridgestones een stuk sneller werden. De nr. 2, met bridgestones, was uiteindelijk net iets te ver weg om mij nog aan te kunnen vallen.
Jammer dat m'n teamgenoot z'n 3e plek verloor een paar rondjes voor het einde, anders zou het helemaal mooi zijn geweest.
Jammer dat m'n teamgenoot z'n 3e plek verloor een paar rondjes voor het einde, anders zou het helemaal mooi zijn geweest.
Jeuj
Mocht vanaf P15 vertrekken, dacht dat ik de hele prut verkeerd had gedaan ofzo ondanks 96 % drp, maar al snel bleek ik als een van de weinigen op een 1-stop strategie te staan. Voor mijn stop opgeklommen naar P2 en na mijn stop teruggevallen naar P8. Nadat alle 2-stoppers waren geweest lag ik op een hele nette P4 en ben daar ook gefinished
Ik denk dat dit mijn beste C3 resultaat tot nu toe is. Mag ook wel een keer, zit er al 4 seizoenen nu
Quali op de 2e plek, resulterend in een overwinning en een snelste lap
( met enig fortuin, de nr1 plofte een band in de laatste ronde
) Ik kom nu wel in een interessant dilemma. Ik sta tegen alle verwachting in opeens op de 3e plek in het kampioenschap..zal ik dan maar alles op alles zetten en een gooi doen naar C2 of de planning aanhouden en mijn bouwjaar in C3 afmaken ?

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Anoniem: 133390
Weer tijdje niet gweest, kan zelfs met moeite nog me Qen voor de races, domweg geen tijd er voor. Gister toch me eerste puntje binnengehaald na 10-15minuten alles ff in te stellen, dat mag vaker gebeuren 
Zo te zien zijn er nog wel wat meer puntjes nodig als ik me veilig wil stellen, toch jammer dat ik er niet voor kan zitten
DRP's komen hierdoor ook nog niet hoger uit dan 94.
respect voor de daniel en rene, jullie doen het erg netjes.
Zo te zien zijn er nog wel wat meer puntjes nodig als ik me veilig wil stellen, toch jammer dat ik er niet voor kan zitten
Ik ook niet
Thanx, vooral Daniel gaat als een treinAnoniem: 133390 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:39:
Weer tijdje niet gweest, kan zelfs met moeite nog me Qen voor de races, domweg geen tijd er voor. Gister toch me eerste puntje binnengehaald na 10-15minuten alles ff in te stellen, dat mag vaker gebeuren
Zo te zien zijn er nog wel wat meer puntjes nodig als ik me veilig wil stellen, toch jammer dat ik er niet voor kan zittenDRP's komen hierdoor ook nog niet hoger uit dan 94.
[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 03-05-2008 10:45 ]
@ René:
ik heb David al een paar plaatjes gemail met het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje..
@ André:
Hou eens op met posten van "confedential information"...
Zo, gezeur of niet, we gaan vrolijk verder met de polls alá René op het forum...... Dan maar een "stupid tradition"
ik heb David al een paar plaatjes gemail met het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje..
@ André:
Zo, gezeur of niet, we gaan vrolijk verder met de polls alá René op het forum...... Dan maar een "stupid tradition"

Ik voel een bord in de tuin aankomen, iets in de trent van "te huur"...Anoniem: 231918 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:55:
@ André:

Gaandrestouwe schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:08:
[...]
Ik voel een bord in de tuin aankomen, iets in de trent van "te huur"...
Laat maar, krijg net het welbekende internationale 1vingerige handgebaar vanuit de stal.....
Damn, waar is de tijd gebleven van boeren zonder wireless internet....
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 231918 op 03-05-2008 18:23 ]
Die Tadas is ook zo'n eigenwijs figuur he? Hij heeft nu "overnight" de secundaire skills van alle drivers gefixed, wat betekent dat in mijn groep 11 rijders genaaid zijn, omdat ze de P/WU/Q al hebben gehad met de oude skills. Zelfs een melding is nog teveel moeite, blijkbaar, in Info Center blijft het stil 
Ik heb gewacht met P/WU/Q tot het laatste moment, daar ben ik nu HEEL blij mee, maar de komende race kan wel eens een heel verrassende uitslag hebben.
Ik heb gewacht met P/WU/Q tot het laatste moment, daar ben ik nu HEEL blij mee, maar de komende race kan wel eens een heel verrassende uitslag hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 05-05-2008 08:30 ]
Secondary skills tellen toch niet mee met je DRP?
of zeg ik nu iets heel doms?
of zeg ik nu iets heel doms?
Xbox
Volgens mij maakt het ook niet uit voor drp(primaire skills zijn bij mij gelijk gebleven). Enige nadeel kan zijn als je door deze bug veel pole skill had verloren en nu al Q hebt gedaan.
Zelf verwacht ik trouwens de eerste slechte race van het seizoen. Doordat ik bijna elke race gebruik maak van drp-gegevens van voorgaande jaren, raak je de handigheid in drp zoeken toch een beetje kwijt als je een keertje op een circuit komt waar je vanaf nul moet beginnen (met moeite 90% na practice
).
Zelf verwacht ik trouwens de eerste slechte race van het seizoen. Doordat ik bijna elke race gebruik maak van drp-gegevens van voorgaande jaren, raak je de handigheid in drp zoeken toch een beetje kwijt als je een keertje op een circuit komt waar je vanaf nul moet beginnen (met moeite 90% na practice

[ Voor 47% gewijzigd door Sempy op 05-05-2008 08:16 ]
Secondary skills gefixed?? Waarom ben ik nu dan zo'n 10 secondary skillpunten kwijt?? En voorheen was er voor mij niks aan de hand... zucht...Grrrrrene schreef op maandag 05 mei 2008 @ 07:38:
Die Tadas is ook zo'n eigenwijs figuur he? Hij heeft nu "overnight" de secundaire skills van alle drivers gefixed, wat betekent dat in mijn groep 11 rijders genaaid zijn, omdat ze de P al hebben gehad met de oude skills en hun DQP zeer waarschijnlijk niet meer is wat het voorheen was. Zelfs een melding is nog teveel moeite, blijkbaar, in Info Center blijft het stil
Klopt, voor je DQP maakt het idd niet uit, dat had ik me ff niet bedacht, maar de skills doen natuurlijk wel wat en fixen halverwege tussen twee races is gewoon lomp en ondoordacht.Sempy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:12:
Volgens mij maakt het ook niet uit voor drp(primaire skills zijn bij mij gelijk gebleven). Enige nadeel kan zijn als je door deze bug veel pole skill had verloren en nu al Q hebt gedaan.
Ik ken hetZelf verwacht ik trouwens de eerste slechte race van het seizoen. Doordat ik bijna elke race gebruik maak van drp-gegevens van voorgaande jaren, raak je de handigheid in drp zoeken toch een beetje kwijt als je een keertje op een circuit komt waar je vanaf nul moet beginnen (met moeite 90% na practice).
Dat is ook de belangrijkste reden waarom ik toch maar het contract met m'n driver heb verlengd. Gaat me volgend seizoen dus 3,1 mln kosten. Uiteraard speelde de vrij goede secundaire skills ook mee, blij dat blocking weer op 100 staat (Trulli-train!Grrrrrene schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:32:
Ik ken hetOp de nieuwe circuits begin dit seizoen kon ik ook maar moeilijk aan een DQP komen, een keer net boven de 90% en de 2e keer geloof ik 93% ofzo. Je raakt aardig verwend met DQP-data.
De best of the rest designer binnengehaald (zoals ik al zei; ik wist niet dat de markten 3 races eerder open gingen dan in de regels/help files stond
waardoor de beste 3 designers al in negotiation zaten), 76 skill. Dacht dat ik hem voor 2 seizoenen had vast gelegd, maar blijkbaar voor 3... was niet de bedoeling, maargoed, zoveel slechter dan een 83 die ik eigenlijk wil is dat ook weer niet.
Anoniem: 258922
En ik heb mijn nieuwe coureur te pakken. Ik hoop dat die Australiër in C3 het niet erg vindt. 
Ik zie nu alleen op de driver pagina dat er bij mn nieuwe coureur 45 races remaining staat, beetje vaag, zal volgend seizoen wel gewoon ingaan met 51 races in het contract zoals ik geboden heb.
Nee die 45 is niet omdat ie hem toch verlengd heeft, ten 1e omdat hij daarmee te laat is want ik heb m al getekend, en ten 2e omdat hij 11 races te gaan had en dus maar tot 28 race kan komen met een verlenging.
Maar Reggie, goed te weten wat voor designer jij hebt volgend seizoen.
Mijn coureur heeft overigens niks verloren aan secondary stats en dat terwijl ik er 3 op 100 heb staan.
Ik zie nu alleen op de driver pagina dat er bij mn nieuwe coureur 45 races remaining staat, beetje vaag, zal volgend seizoen wel gewoon ingaan met 51 races in het contract zoals ik geboden heb.
Nee die 45 is niet omdat ie hem toch verlengd heeft, ten 1e omdat hij daarmee te laat is want ik heb m al getekend, en ten 2e omdat hij 11 races te gaan had en dus maar tot 28 race kan komen met een verlenging.
Mijn coureur heeft overigens niks verloren aan secondary stats en dat terwijl ik er 3 op 100 heb staan.
Heb er nu een van 56, weet je dat ook weerAnoniem: 258922 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:07:
Designer van 83 voor 1,6M en commerce van 64 vor 600K aan de haak geslagen, prima deals, ik ben tevreden
Ik moet misschien ook maar is op zoek gaan naar nieuw personeel, alle contracten verlopen dus wordt wel is tijd
Ik heb vorig seizoen alle staffleden al vastgelegd, dus ik heb niks met vervroegde markten te maken
CD van 85 en designer van 72 (zelfde als de afgelopen 3 seizoenen).
Hehe, zit ook nog 2 jaar vast aan de prima CD en Des. van resp. 90 en 89...
Damn zeg, wat een staff
Ik wil eigenlijk nog 's een goede designer, maar daar moet je echt grof geld voor betalen. Een CD is wat minder geld waard en dat merk je ook
Ok dan. 
Mijn designer is nu slechts 53 (1.1M), volgend seizoen 61(1.5M, had misschien lager gekund maar er waren anderen). Mijn CD is wel een goede, 96 (2.5M). Beetje duur allemaal maar ik ben wel gewend om met relatief dure staff enzo te zitten. En die CD helpt ook wel ondanks dat ik niet zo vaak kan onderhandelen met 8 sponsors op de auto. Volgend jaar bespaar ik ook nog tot 700k per race op mijn nieuwe coureur, afhankelijk van het resultaat.
Mijn designer is nu slechts 53 (1.1M), volgend seizoen 61(1.5M, had misschien lager gekund maar er waren anderen). Mijn CD is wel een goede, 96 (2.5M). Beetje duur allemaal maar ik ben wel gewend om met relatief dure staff enzo te zitten. En die CD helpt ook wel ondanks dat ik niet zo vaak kan onderhandelen met 8 sponsors op de auto. Volgend jaar bespaar ik ook nog tot 700k per race op mijn nieuwe coureur, afhankelijk van het resultaat.
Na de afgelopen 3 seizoenen elke keer waardeloze designers gehad te hebben (61 en 50), nu eindelijk een behoorlijk goede designer van 87 en een goede C.D. van 93. Beide hebben imo hun geld al behoorlijk opgebracht.
Baal er alleen van dat ik volgend seizoen bijna 100 Drp punten achteruit ga op m'n nieuwe coureur
.
Baal er alleen van dat ik volgend seizoen bijna 100 Drp punten achteruit ga op m'n nieuwe coureur
[ Voor 19% gewijzigd door Requiem19 op 05-05-2008 16:15 ]
Weet je dat ik onderhand best wel genoeg begin te krijgen van F1Time en dat gekut van hem iedere keer? Nu heb ik net getest, verlies ik op al m'n secundaire skills 1-2 punten
En natuurlijk _weer_ geen reactie van Tadas. Als je naar bug forum kijkt is het echt een lachertje aan het worden: als je 'older threads' selecteert, kun je pagina's ver zoeken naar bugs waar gewoon niks aan gedaan is
Hij heeft ook nogal een reputatie om de ene bug te fixen en daarmee een andere in het leven te roepen, die soms nog erger is ook.
't Is dat ik nog supporter heb waar ik voor heb betaald en dat ik brid niet in de steek wil laten, maar soms heb ik er wel genoeg van hoor. Ik betaal volgend jaar > 3M voor m'n coureur, terwijl de skills hard achteruit lopen zo. Waar slaat dat nou op?

't Is dat ik nog supporter heb waar ik voor heb betaald en dat ik brid niet in de steek wil laten, maar soms heb ik er wel genoeg van hoor. Ik betaal volgend jaar > 3M voor m'n coureur, terwijl de skills hard achteruit lopen zo. Waar slaat dat nou op?
na een stomme fout in de qualy regen banden terwijl het droog was. in de eerste 2 ronden 8 mensen ingehaald. daarna een hele tijd 3e en door uitvallen teamgenoot 2e gelegen dit ging goed tot de laatste ronde waarin ik helaas iets te miniem had gerekend op mijn brandstof verbruik want ik viel stil. gelukkig maar 1 plek verloren dus toch nog op het podium weten te finishen, hopen dat deze goede lijn in de wedstrijd door trekt naar de volgenden want ik heb een aantal slechten achter de rug.
helaas is de winnaar van deze en vorige race gewoon iets te goed voor de rest aangezien hij gewoon bijna een seconde per ronde sneller was bijna de hele race.
helaas is de winnaar van deze en vorige race gewoon iets te goed voor de rest aangezien hij gewoon bijna een seconde per ronde sneller was bijna de hele race.

Vanaf Q5 naar P2
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ach, ik heb 2x in m'n F1Time carrière een race gewonnen en rijd nu in C2 rond voor de punten (geen podia ofzo
), maar wat meer overwinningen zouden wel leuk zijn voor de stats. Als brid nou gewoon een seizoen eerder was gepromoveerd, had ik vorig seizoen bijna alle races kunnen winnen
Zo net gekwalificeerd.. keurige 6de plek voorlopig, redelijke voor sprong op de mensen achter me... helaas ook een enorm gat met de mensen voor me... 2,5-3 seconden tot de kop...
Wel mn hoogste DRP tot nu toe; 96%
Wel mn hoogste DRP tot nu toe; 96%
Prutkwalificatie gehad, laatste rondje 0.01 sneller dan rondje 3. Heeft me denk ik wel 6 plekken gekost. Da's het vervelende van C1 de laatste 2 seizoenen, het zit ongelofelijk dicht bij elkaar, zeker als bijna iedereen op ongeveer dezelfde strategie lijkt te zitten.
Ik "eindelijk" weer eens een goede kwalificatie met wat positief commentaar van mn coureur
Voorlopige pole, van 15 man. Hoop van pole te starten maar kan ook wel P3 worden ofzo.
Bij ons is het nou 1-2-3 voor Nederland, maar daar verandert nog wel iets in denk ik. Ik sta voorlopig op P3 en P2 staat op een stop meer of op soft en ploft z'n banden.
Teamy staat op voorlopige pole. Ziet er erg goed uit voor hem.
Nu maar hopen dat mijn vleugel er niet net als vorige race in ronde 1 wordt afgereden...
Nu maar hopen dat mijn vleugel er niet net als vorige race in ronde 1 wordt afgereden...

Zo, na een turbulente race afgelopen keer waar ik weer eens 2e ben geworden met nog steeds de basic engine, heb ik nu de upgrade maar eens uitgevoerd. Het lijkt enig effect te hebben, na 2 ronden de pole te pakken

Zoals het er uit ziet maakt teamy aanspraak op het podium, er staat er nog 1 voor op de grid, maar ik verwacht niet dat die ineens zo'n sprong gemaakt heeft dat ie voor het podium kan gaan. Z'n beste resultaat tot nu toe is een 21e plek

Zoals het kampioenschap er nu uit ziet, moet ik toch eens gaan denken aan C2 geloof ik.... Het wordt dus tijd voor een aantal overpeinzingen
Nou ja, eerst maar eens afwachten, it ain't over until the fat lady sings.....
Good luck to you all!!
Even een vraagje over de (Drivers) Market.
Ik had een bod gedaan op 3 drivers, één van die drie heeft het bod afgewezen, met de andere twee ben ik nu in onderhandeling. Echter, ik wil die ene driver opnieuw een bod doen, maar heeft dat nut ?
Ik bedoel, Ik kan hem boven aan mijn 'priority' lijst zetten, maar aangezien die andere twee nu 1 stap verder in het proces zijn ... heeft dat nog nut, of ga ik bij de volgende run gewoon een van die andere twee drivers signen dan ?
(Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel).
Ik had een bod gedaan op 3 drivers, één van die drie heeft het bod afgewezen, met de andere twee ben ik nu in onderhandeling. Echter, ik wil die ene driver opnieuw een bod doen, maar heeft dat nut ?
Ik bedoel, Ik kan hem boven aan mijn 'priority' lijst zetten, maar aangezien die andere twee nu 1 stap verder in het proces zijn ... heeft dat nog nut, of ga ik bij de volgende run gewoon een van die andere twee drivers signen dan ?
Je zou van die andere twee het bod nog kunnen aanpassen, naar iets ongelooflijks laags zodat ze afhaken. Risico is dan natuurlijk wel dat je weer op nul staat in de onderhandelingen en dus drivers ook voor je neus weggekaapt kunnen worden.Sleepie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:51:
Even een vraagje over de (Drivers) Market.
Precies en dat ik geloof ik niet echt wat ik wilSempy schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:22:
Je zou van die andere twee het bod nog kunnen aanpassen, naar iets ongelooflijks laags zodat ze afhaken. Risico is dan natuurlijk wel dat je weer op nul staat in de onderhandelingen en dus drivers ook voor je neus weggekaapt kunnen worden.
Goed, dan ben ik tevreden met nummer twee op mijn lijst, hoewel ik het wel idioot vind dat nummer 1 afhaakt als ik selchts marginaal onder zijn vraagprijs zit en er geen concurrentie was op de markt.
Soms vinden ze het ook niet leuk als je met andere drivers in onderhandeling bent. Dan haken ze ook af. Misschien was dat het? Dat zou je dan moeten zien in het persoonlijke bericht van die driver.Sleepie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:25:
Precies en dat ik geloof ik niet echt wat ik wil
Goed, dan ben ik tevreden met nummer twee op mijn lijst, hoewel ik het wel idioot vind dat nummer 1 afhaakt als ik selchts marginaal onder zijn vraagprijs zit en er geen concurrentie was op de markt.
Onder de vraagprijs haken ze sowieso af. Al is het maar 1 $/euro/f1time pecunia. Afgezien daarvan is er een bug waardoor veel managers de #2 op de lijst hebben gekregen ipv hun eerste keuze. Waaronder ikSleepie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:25:
[...]
Precies en dat ik geloof ik niet echt wat ik wil
Ook een redelijk aantal wat hun nr.3 hebben gekregen, waaronder ik dus...Requiem19 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:26:
[...]
Onder de vraagprijs haken ze sowieso af. Al is het maar 1 $/euro/f1time pecunia. Afgezien daarvan is er een bug waardoor veel managers de #2 op de lijst hebben gekregen ipv hun eerste keuze. Waaronder ik.
Wil ik eigenlijk wel graag m'n nr 1, aangezien die nog wat goedkoper was (was niemand anders die op hem geboden had, dus 100% zekerheidje)... maar zal er wel weer niet inzitten met Tadas...
[ Voor 5% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 06-05-2008 13:34 ]
Was al blij dat de market werkte, dat ik uberhaupt een driver voor volgend seizoen hadLuuk_Luchtloper schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:34:
[...]
Ook een redelijk aantal wat hun nr.3 hebben gekregen, waaronder ik dus...
Wil ik eigenlijk wel graag m'n nr 1, aangezien die nog wat goedkoper was (was niemand anders die op hem geboden had, dus 100% zekerheidje)... maar zal er wel weer niet inzitten met Tadas...
Dit topic is gesloten.