Die dikke vent rent weg nadat Niko in de auto stapt. Misschien is de logica dat Nico dan een auto als wapen heeft?FireFoz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:59:
[...]
...ook erg vet hoe die dikke door de ruit heen slaat. wat echter wel echt super dom is en ook in andere gta's zat, is dat die dikke vent nadat niko in de auto stapt als een bange hond weg rent... dat is nogal raar aangezien ie eerst als een stoere bink uit stapt. beetje jammer dat ze dat niet gefixt hebben, veel te grote overgangen..
Ik las net nog even het topic door over de laadtijden, waar somige mensen het hadden over lange laadtijden na het doodgaan.
Ik heb iemand al meerdere malen zien doodgaan en elke keer spawn je gewoon instant erna, erg lekker.
Ik heb iemand al meerdere malen zien doodgaan en elke keer spawn je gewoon instant erna, erg lekker.
http://www.justin.tv/swiftor gast is nu ff weg voor 30 minuten ofzo, ondertussen naar de radio luisteren met leuk gelul enzo
Mooi, die bestelling heb ik dan meteen geannuleerd. Bedankt voor de tip.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:46:
bol.com kan uiterlijk 5 mei leveren, achja even geduld dus
Ik ga echt niet tot 5 mei wachten
Verwijderd
http://www.clownstream.tk/ is nu aan 't spelen, is een NederlanderVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:29:
http://www.justin.tv/swiftor gast is nu ff weg voor 30 minuten ofzo, ondertussen naar de radio luisteren met leuk gelul enzo
Verwijderd
Krijg je dan gewoon je geld terug gestort?PcManiaxx schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:31:
[...]
Mooi, die bestelling heb ik dan meteen geannuleerd. Bedankt voor de tip.
Ik ga echt niet tot 5 mei wachten
Dat lijkt me wel. Waarom niet? Als het binnen "annuleringstijd" gedaan is krijg je je geld terug lijkt me zo.
[ Voor 56% gewijzigd door PcManiaxx op 24-04-2008 19:33 ]
Damn, die radio is echt geniaalVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:29:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Ja ok, gewoon vraagjePcManiaxx schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:33:
Dat lijkt me wel. Waarom niet? Als het binnen "annuleringstijd" gedaan is krijg je je geld terug lijkt me zo.
Wat verzinnen mensen een hoop onzin zeg:
http://www.xgn.nl/alg/nie...-je-gta-iv-online-speelt/
Vandaag kreeg ik bij de Toys-R-Us te horen dat je als winkel een boete van 60.000 euro zou krijgen en dat de bedrijfsleider ontslagen zou moeten worden als GTA te vroeg verkocht werd. Tja, dikke hype voor een spel, en ik doe vrolijk meeUit betrouwbare bron, een medewerker van een computerwinkel, heb ik vernomen dat Rockstar een melding krijgt wanneer iemand Grand Theft Auto IV opstart terwijl diegene aangemeld is bij het netwerk van de desbetreffende console. Via de inkomende informatie kan Rockstar erachter komen uit welke winkel deze versie afkomstig is.
[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 24-04-2008 19:43 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd
http://www.clownstream.tk/ stroomt inmiddels ook al vol..
Zitten ook al mensen uit de US te kijken haha
Mja, beiden kloppen aardig. Ze houden inderdaad bij wie zich nu op x-box live aanmeldt met het spel (reviewers hebben zelfs het verzoek gekregen om hun accountnaam te geven zodat ze niet gebanned worden) en de boete voor het te vroeg verkopen is 50k$, daar heeft elke winkel een contract voor moeten tekenen. Dat is zo'n 2 keer het jaarsalaris van een vestigingsmanager van een Bart Smit gok ik, dus ontslaan lijkt me een prima optie.Shiver23 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:42:
Wat verzinnen mensen een hoop onzin zeg:
[...]
Vandaag kreeg ik bij de Toys-R-Us te horen dat je als winkel een boete van 60.000 euro zou krijgen en dat de bedrijfsleider ontslagen zou moeten worden als GTA te vroeg verkocht werd. Tja, dikke hype voor een spel, en ik doe vrolijk mee
dude, je hoeft die link niet om de 5 posts te spammenVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:46:
http://www.clownstream.tk/ stroomt inmiddels ook al vol..

Verwijderd
Sorry, dacht dat jullie dat wel leuk vonden..MochiGohan schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:56:
[...]
dude, je hoeft die link niet om de 5 posts te spammen
Zal hem niet meer posten
Voor Nederlandse winkels is het €25.000, en niet €60.000.Shiver23 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:42:
Vandaag kreeg ik bij de Toys-R-Us te horen dat je als winkel een boete van 60.000 euro zou krijgen en dat de bedrijfsleider ontslagen zou moeten worden als GTA te vroeg verkocht werd. Tja, dikke hype voor een spel, en ik doe vrolijk mee
Bron? Ik heb hem ruim voor 11 april besteld en volgens hun website zou ik hem dus gewoon op de 29e moeten krijgen. Dat is dus niet het geval?Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:46:
bol.com kan uiterlijk 5 mei leveren, achja even geduld dus
Edit:
Gezien de eerdere reactie van racer13 gaat het dus alleen over exemplaren die na 11 april zijn besteld.
[ Voor 47% gewijzigd door GTACrime op 24-04-2008 20:11 ]
Klopt aardig qua dollar - euro verhoudingGTACrime schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:03:
[...]
Voor Nederlandse winkels is het €25.000, en niet €60.000.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Hoorde dat het zelfs €25.000 per verkocht spel is
. Zou hem waarschijnlijk vrijdag krijgen maar dat gaat nu niet meer door, ze zijn een beetje bang geworden van die boete
.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Denk dat bol.com bedoeld dat als je na 11 april hebt besteldGTACrime schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:03:
[...]
Voor Nederlandse winkels is het €25.000, en niet €60.000.![]()
[...]
Bron? Ik heb hem ruim voor 11 april besteld en volgens hun website zou ik hem dus gewoon op de 29e moeten krijgen. Dat is dus niet het geval?
Verwijderd
hmmm
ik vraag me af, zou ik van die gozer bij de musicstore de CE meekrijgen en dat ik pas dinsdag hoef te dokken
ik vraag me af, zou ik van die gozer bij de musicstore de CE meekrijgen en dat ik pas dinsdag hoef te dokken
in hengelo nog niks te vinden en zelfs de stagere`s weten van de launchdatum van gta 4 en de risico`s die aan te vroege verkoop zijn verbonden.
In enschede ( wizzard ) word ook een midnight release gegeven en vanaf 12 uur kun je hem daar spelen ( op beide console`s en kopen ( preorders gaan wel voor ) als je hem hebt gepreorderd bij de gameshop in hengelo kun je hem daar ook ophaalen.
ik denk dat de kans bijna nihil is om de game eerder dan op maandag te kopen.
In enschede ( wizzard ) word ook een midnight release gegeven en vanaf 12 uur kun je hem daar spelen ( op beide console`s en kopen ( preorders gaan wel voor ) als je hem hebt gepreorderd bij de gameshop in hengelo kun je hem daar ook ophaalen.
hehe gek onnie
Verwijderd
Ik wordt er gek van! Ik heb hem zitten spelen en kan nog maar 1 missie doen voordat ik verder kan, en die lukt niet! Eigenlijk is t maar een k*tspel.
Haha geft wel aan hoe groot de hype is moenteel bijna 9000 viewers en totaal al 110.000 en hij is vanmiddag pas begonnen.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:29:
Ik heb hem op de 13e op bol besteld. Ik laat hem wel staan, het zal echt niet meteen een week later komen. En misschien heb ik hem zelfs gewoon op de release-dag al helemaal als jullie hem gaan annuleren lol.
Verwijderd
Bij wehkamp staat nog niet dat ie verzonden is, dus Vrijdag heb ik hem nog niet in elk geval
Gameshop Hengelo gaat zelf ook nog open zondagavond als ik het goed goed begrepen heb toch?tooter schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:16:
in hengelo nog niks te vinden en zelfs de stagere`s weten van de launchdatum van gta 4 en de risico`s die aan te vroege verkoop zijn verbonden.
Wehkamp stuurt altijd de dag voor relase zodat je hem op tijd heb.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:39:
Bij wehkamp staat nog niet dat ie verzonden is, dus Vrijdag heb ik hem nog niet in elk geval
geweldig:
http://toru.ee/view/5f4d48a3dac6
http://toru.ee/view/5f4d48a3dac6
Burp
Pff, daar ben ik weer. En:
Maar niet helemaal. Degene die ook aan het werk waren, en file nieuws hadden gehoord, weten hoe het was vandaag
Ik kwam na sluitingstijd pas uberhaupt in de buurt. Kans verkeken. Ik bel een vriend met het verhaal: "ik weet het. Kom je langs, kan je spelen". En ja hoor, een verse en originele GTA4
Heb er 2 uurtjes met hem op zitten, die ik niet teveel zal beschrijven, maar waarvan ik nu alvast kan zeggen dat iedereen er heel blij mee gaat zijn
Alleen Multiplayer deed het niet. Hij bleef maar zeuren dat hij geen connectie kon maken. Op zich vreemd, aangezien de boel toch wel up en running zou moeten zijn.
Morgen ben ik om 14.00 klaar met werk, en dan ga ik naar de winkel om hem hopelijk ook te halen
Ik laat het pas weten als hij hem morgen nog in de verkoop heeft, willens en wetens. Anders laat ik mijn kans gaan, en heeft hij een probleem.
Overigens, zowel de winkel als PWM heeft zijn huis in het Gooi

Maar niet helemaal. Degene die ook aan het werk waren, en file nieuws hadden gehoord, weten hoe het was vandaag
Heb er 2 uurtjes met hem op zitten, die ik niet teveel zal beschrijven, maar waarvan ik nu alvast kan zeggen dat iedereen er heel blij mee gaat zijn
Alleen Multiplayer deed het niet. Hij bleef maar zeuren dat hij geen connectie kon maken. Op zich vreemd, aangezien de boel toch wel up en running zou moeten zijn.
Morgen ben ik om 14.00 klaar met werk, en dan ga ik naar de winkel om hem hopelijk ook te halen
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 24-04-2008 21:12 ]
Is het bij die midnight releases ook de bedoeling dat je er helemaal 'GTA' bijloopt en gedraagt? Dus als je iemand met een GTA IV-doos de winkel uit ziet lopen dat even een knuppel in z'n nek legt en het spel afpakt?
Verwijderd
Officieel is ie nog niet uit he? En bovendien zou die van jou misschien gezien kunnen worden als illegale versie, dus weet ook niet of het zo slim is om online te gaan...PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:11:
Niet "bang" om gebanned te worden?PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:11:
Pff, daar ben ik weer. En:
![]()
Maar niet helemaal. Degene die ook aan het werk waren, en file nieuws hadden gehoord, weten hoe het was vandaagIk kwam na sluitingstijd pas uberhaupt in de buurt. Kans verkeken. Ik bel een vriend met het verhaal: "ik weet het. Kom je langs, kan je spelen". En ja hoor, een verse en originele GTA4
![]()
Morgen ben ik om 14.00 klaar met werk, en dan ga ik naar de winkel om hem hopelijk ook te halenIk laat het pas weten als hij hem morgen nog in de verkoop heeft, willens en wetens. Anders laat ik mijn kans gaan, en heeft hij een probleem.
Elect a clown, expect a circus.
Hoezo? Als de winkel het spel aan jou verkoopt mag jij gewoon gaan spelen hoor.
Met een volledig legale disc. Nah
Bij Rockstar/MS weten ze ook wel dat discs bij consumenten terecht komen 4-5 dagen van te voren. Zelfde geldt voor Halo 3. Toen kwam er een mega-ban actie voor modders, maar de normale consument werd met rust gelaten.
probeer het eerst eens uit bij ome agentDancing_Animal schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:16:
Is het bij die midnight releases ook de bedoeling dat je er helemaal 'GTA' bijloopt en gedraagt? Dus als je iemand met een GTA IV-doos de winkel uit ziet lopen dat even een knuppel in z'n nek legt en het spel afpakt?
Verwijderd
Ook tussen [small]-tags blijft het wareztalk.
[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 24-04-2008 22:20 ]
TheZeroorez is gewoon boos dat GTA eerst op de xbox en ps3 uitkomt
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
De "uitgelekte" review van het Amerikaanse Official Xbox 360 magazine maar dan de pagina's samengevoegd.
http://cid-f49d1997841a68...spx/Openbaar?uc=2&lc=1043
http://cid-f49d1997841a68...spx/Openbaar?uc=2&lc=1043
Ik zit nu live beelden te bekijken. Maar de manier van rennen in combinatie met de camera, ziet er wel wat vreemd uit, in mijn ogen.
[ Voor 5% gewijzigd door Splinter Cell op 24-04-2008 22:16 ]
Verwijderd

Ik heb 'm! De officiële enige echte...
spoiler:
poster, maar die is ook heel leuk. Gewoon lekker wachten tot dinsdag, dan is het langer spannend.
Als jullie pics willen hoor ik het wel
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 22:23 ]
Eigenlijk zie ik liever geen slowchat over warez, verzending en weetikhetwatallemaal hier. Ik heb echt wel beters te doen dan te proberen als allereerste een bepaalde game te spelen.Royz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:40:
TheZeroorez is gewoon boos dat GTA eerst op de xbox en ps3 uitkomt
Verwijderd
Dat dacht ik dus ook. Lijkt net alsof hij schuin aan het rennen in wanneer hij een bocht maakt. Overigens moet ik wel zeggen dat als ik op verschillende livefeeds kijk etc. dat het spel er toch goed uitziet voor een GTA spel. En de animaties van vallen enzo zijn een beetje opgepoetst lijkt het welSplinter Cell schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:15:
Ik zit nu live beelden te bekijken. Maar de manier van rennen in combinatie met de camera, ziet er wel wat vreemd uit, in mijn ogen.
Ja. Ook het vecht-systeem, loopt volgens mij niet zo lekker, als ik het allemaal zo zie.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:24:
[...]
Dat dacht ik dus ook. Lijkt net alsof hij schuin aan het rennen in wanneer hij een bocht maakt. Overigens moet ik wel zeggen dat als ik op verschillende livefeeds kijk etc. dat het spel er toch goed uitziet voor een GTA spel. En de animaties van vallen enzo zijn een beetje opgepoetst lijkt het wel
Het lopen is express zo gedaan, dat hij zijn gewicht erin gooit als hij de hoeken omgaat.
Vecht-systeem oordeel ik pas over als ik hem zelf speel.
Vecht-systeem oordeel ik pas over als ik hem zelf speel.
Life is complicated
Verwijderd
idd. ik vind het beoordelen van vechtsystemen/moeilijkheidsgraden altijd moeilijk als iemand anders het speelt. misschien is die andere persoon wel gewoon slecht
Waar ik me meer over verbaas bij het zien van de live beelden is het besturen van de auto's.
Het lijkt wel of die totaal NIET te besturen zijn. Ik heb nog niemand een bocht zien maken zonder er compleet uit te vliegen
Het lijkt wel of die totaal NIET te besturen zijn. Ik heb nog niemand een bocht zien maken zonder er compleet uit te vliegen
Ja precies, en de helft zit nog te trillen van blijdschap ofzo.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:33:
idd. ik vind het beoordelen van vechtsystemen/moeilijkheidsgraden altijd moeilijk als iemand anders het speelt. misschien is die andere persoon wel gewoon slecht
Ook over dat rijden, ik oordeel daar ook pas zelf over, wat de ene niet te doen vind , is voor de ander heel relaxed.
Hoe dan ook na 1 uur spelen ben je daar denk ik wel aan gewend.
Life is complicated
Vecht systeem is echt geweldig, en ook het schieten is echt heel goed uitgewerkt! Het geluid van je handpistool is ook echt heel goed gedaan! En zo zijn er nog wel 100 dingen die mijn vandaag zijn opgevallen... Je motorkap die bv. dicht klapt als je op je rem trapt (net voordat het punt dat hij er drijgt af te vliegen dus) het zijn allemaal van die kleinde dingetjes. Heel de verhaal lijn wordt goed verteld, en je zit er direct midden in, ik voel me toch wel een beetje als Scarface die van de boot af komt, en carriere probeert te maken, met zijn neef samen
Verder zal ik niks verklappen 
edit1: rijen is idd wel even wennen, ik had in het begin steeds de neiging om te remmen in de bochten, als je dat doet vlieg je er idd geheid uit, doe je dit niet, dan lukt het best aardig
edit1: rijen is idd wel even wennen, ik had in het begin steeds de neiging om te remmen in de bochten, als je dat doet vlieg je er idd geheid uit, doe je dit niet, dan lukt het best aardig
[ Voor 14% gewijzigd door Donnie op 24-04-2008 22:42 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
zit hem nu de hele avond te spelen op mijn gebanned console. hoop hem snel van bol.com binnen te krijgen, zodat ik kan multiplayen op de xbox elite die ik speciaal voor dit spel ( en rock band) heb gekocht 
voor anderen die ook al spelen. vinden jullie de wereld groter dan san andreas, of valt dat wel mee?
voor anderen die ook al spelen. vinden jullie de wereld groter dan san andreas, of valt dat wel mee?
De wereld is kleiner, maar de ruimte is wel veel beter benutnnndoh schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:45:
zit hem nu de hele avond te spelen op mijn gebanned console. hoop hem snel van bol.com binnen te krijgen, zodat ik kan multiplayen op de xbox elite die ik speciaal voor dit spel ( en rock band) heb gekocht
Iemand deze al gepost?:
http://www.youtube.com/watch?v=z4y3fXAHOyw
Burp
Wauw, heli neer knallen, hoe vet. Vorige GTA's kon je nooit de piloot enzo raken.Wii4all schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:54:
Iemand deze al gepost?:
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
en het is dus niet waar neem ik aanPWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:18:
[...]
Best veel mensen weten dit, vooral de mensen die vandaag in dit topic hebben gekeken
Iemand die op het bovenstaande antwoord kan geven?JaymzHetfield schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:51:
Even een praktische vraag: Kun je de pre-order kit ergens anders verzilveren dan daar waar je hem gekocht hebt?
Dus: Ik heb mijn pre-order kit bij de Intertoys gekocht. Stel dat die niet genoeg voorraad hebben en bij de MM ligt een dikke stapel. Kan ik dan met m'n pre-order kit ook bij de MM terecht?
Metal up your ass
Verwijderd
Je kan het altijd proberen, maar veel kans geef ik je niet.
Bij Dimension Plus bijvoorbeeld wordt er ook daadwerkelijk een reservering voor je vastgelegd, dan is de pre-order kit niet meer dan een leuke extra.
Nu weet ik niet precies hoe ze daar bij bijvoorbeeld de FRS Intertoys mee omgaan. Bovendien, als er voorraad zat is bij een MM dan is die pre-order kit toch niet nodig?
Bij Dimension Plus bijvoorbeeld wordt er ook daadwerkelijk een reservering voor je vastgelegd, dan is de pre-order kit niet meer dan een leuke extra.
Nu weet ik niet precies hoe ze daar bij bijvoorbeeld de FRS Intertoys mee omgaan. Bovendien, als er voorraad zat is bij een MM dan is die pre-order kit toch niet nodig?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 23:44 ]
FRS hanteert een vast aantal gereserveerde exemplaren. Zijn er 10 pre-order kits verkocht dan worden er 10 games vastgehouden voor een periode van 2 weken, daarna heb je pech als ie er niet is en moet je wachten tot ze hem weer hebben. Met een pre-order kit ben je verzekerd van een exemplaar bij de FRS.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:41:
Je kan het altijd proberen, maar veel kans geef ik je niet.
Nu weet ik niet precies hoe ze daar bij bijvoorbeeld de FRS mee omgaan.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Dat lijkt me niet, aangezien je hem waarschijnlijk bij de betreffende retailer ook al aanbetaald hebt.JaymzHetfield schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:37:
[...]
Iemand die op het bovenstaande antwoord kan geven?
Geen, de winkels zijn nèt dichtJvdM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:35:
Enig idee welke shop 'm in haarlem nu al verkoopt?

PSN: KeaveXL
Game-Mania heb ik geprobeerd (vriend daar) maar die blijft bij hun maandagnacht launch party. Verder op goed geluk op zaterdag proberen denk ik. Maar ik geef t weinig kans.JvdM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:35:
Enig idee welke shop 'm in haarlem nu al verkoopt?
This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 GamesWii4all schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:54:
Iemand deze al gepost?:
Lol...
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Is dat dan al zeker? Hoe kan je zien dat dat ook daadwerkelijk gebeurd bij dit spel?Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:50:
[...]
en de hdd van de 360 word ook gebruikt om te cachen, mits die aanwezig is.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Meneer Swifter is nu live aan het spelen.
http://www.justin.tv/pressstart
[ Voor 29% gewijzigd door Kimi-Alonso op 25-04-2008 00:24 ]
Niet meerKimi-Alonso schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:23:
Ging naar ze vriendin ofzo
............................
Verwijderd
en hij is weer gestopt helaas. Jammer was erg leuk om te zien!Kimi-Alonso schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:23:
Hmm, lijkt er op dat Take 2 die kerel ook gestopt heeft. De GTA 4 footage is ook uit de archives.
Verwijderd
Wel apart dat Take Two zich nog zo druk maakt over beeldmateriaal terwijl het complete spel al te verkrijgen is op het web.Brons schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 01:02:
Hmm, lijkt er op dat Take 2 die kerel ook gestopt heeft. De GTA 4 footage is ook uit de archives.
Geloof er niks van, hij zei dat die ze vriendin ging ophalen en nog wat eten ging kopen en daarna terug kwam. Dus denk dat die binnen een uurtje weer terug is.Brons schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 01:02:
............................
Heb je mijn post gelezen? Denk het niet.sander1989 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 01:11:
[...]
Geloof er niks van, hij zei dat die ze vriendin ging ophalen en nog wat eten ging kopen en daarna terug kwam. Dus denk dat die binnen een uurtje weer terug is.
Ik was in de archive een eerdere opnamen aan het bekijken tot het opeens weg viel. Na een refresh was die hele opname weg.
Ik ben schuldig aan het bekijken van de filmpjes ja, iets dat me opvalt
spoiler:
Dat is dat de auto's veel realistischer rijden en dat vele spelers daar zeker nog moeten aan wennen. Mijn god in hoeveel filmpjes ik ze niet de eerste missie zie falen!
Ook is het met duidelijk dat het zeker niet meer 3 keer slaan en Cash is maar dat sommige NPC's behoorlijk kunnen vechten. En dat GTA zijnde de humor er weer heerlijk boven op ligt. Geesh die acts in de club zijn...whack
Ook is het met duidelijk dat het zeker niet meer 3 keer slaan en Cash is maar dat sommige NPC's behoorlijk kunnen vechten. En dat GTA zijnde de humor er weer heerlijk boven op ligt. Geesh die acts in de club zijn...whack
[ Voor 29% gewijzigd door swampy op 25-04-2008 01:27 ]
There is no place like ::1
Ik heb em bij een maat van me gespeeld, en ik vind em mooier dan ik verwacht had. De auto's gedragen zich wel realistischer, hierdoor moet je dus gedoseerd gas geven. Al met al voldoet ie tot nu toe ruimschoots aan de verwachtingen.
We hebben nog geen kogelvrijvest gevonden. Wel in een winkel, maar als je elke keer een vest moet kopen kost dat toch aardig wat knaken, dus als iemand een gratis vestje weet te liggen hoor ik dat graag. Of een gokgelegenheid.
We hebben nog geen kogelvrijvest gevonden. Wel in een winkel, maar als je elke keer een vest moet kopen kost dat toch aardig wat knaken, dus als iemand een gratis vestje weet te liggen hoor ik dat graag. Of een gokgelegenheid.
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti
Heeft er al iemand een idee of Mediamarkt Utrecht ook een release om middernacht doet?
Verwijderd
Van de mediamarkt weet ik het niet, maar ik hoorde dat de e-plaza wel een om 00:00 speciaal open gaat. Deze zit direct naast de mediamarkt mocht je het niet weten.Fake schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:25:
Heeft er al iemand een idee of Mediamarkt Utrecht ook een release om middernacht doet?
Ik ga morgen toch eens kijken bij de lokale intertoys en music shop, misschien heb ik gekuk
I intend to live forever. So far, so good.
Volgens mij is het besturen van een auto nog vrij lastig als ik zo de filmpjes bekijk...
wijze woorden
Dat had ik gelezen idd maar ik heb 2 vouchers van de Mediamarkt voor GTA IV waarmee ik hem gratis kan komen ophalenVerwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:30:
[...]
Van de mediamarkt weet ik het niet, maar ik hoorde dat de e-plaza wel een om 00:00 speciaal open gaat. Deze zit direct naast de mediamarkt mocht je het niet weten.
Ik vind het toch wel knap dat in bijna 25 pagina's maar 1 iemand in hier een vriend heeft die een echte versie van GTA IV heeft kunnen bemachtigen...
Tis nu nog maar 4 nachtjes slapen en R* heeft het toch goed geregeld. Ze kregen het gewoon voor elkaar om het zelfs in ons kikkerlandje strak te regelen... Petje af.
Tis nu nog maar 4 nachtjes slapen en R* heeft het toch goed geregeld. Ze kregen het gewoon voor elkaar om het zelfs in ons kikkerlandje strak te regelen... Petje af.
Het rijdt best wel anders dan San Andreas ja.Zosas schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:36:
Volgens mij is het besturen van een auto nog vrij lastig als ik zo de filmpjes bekijk...
Het grootste ding waar ik aan moest wennen is het niet kunnen remmen en sturen tegelijk in sommige auto's. Het lijkt ook wel alsof de ene auto daar meer last van heeft dan de andere, bijvoorbeeld in een taxi heb ik er weinig last van. Maar in de auto de je tijdens de eerste 2/3 missies krijgt is het echt een drama.
What a fine day for Science! | Specs
Ik heb deze game ook gespeeld, door de hoge verwachtingen valt hij tot op hede wel ietjes tegen, het ziet er allemaal wel wat mooier uit, maar het is niet wauw.
Alles is wel iets beter als de vorige maar het zijn geen mijlpalen die overwonnen worden, nu heb ik wel maar eventjes gespeeld.
Ik heb meer de SA gevoel als ik dit speel. Maar wie weet dat het veel beter wordt, te kort gespeeld om een waardevol beeld te kunnen krijgen.
Alles is wel iets beter als de vorige maar het zijn geen mijlpalen die overwonnen worden, nu heb ik wel maar eventjes gespeeld.
Ik heb meer de SA gevoel als ik dit speel. Maar wie weet dat het veel beter wordt, te kort gespeeld om een waardevol beeld te kunnen krijgen.
Mediamarkt Middelburg doet trouwens ook een nightlaunch, 00:00 t/m 02:00.
Verwijderd
Eigenlijk is het wel logisch. Sturen en (hard) remmen tegelijk in je gewone auto is ook niet echt een goed idee. Kan je ook een verschil merken tussen voorwiel en achterwiel aandrijving?
Dat doen meer spellen hoor?Armada schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:07:
[...]
Is dat dan al zeker? Hoe kan je zien dat dat ook daadwerkelijk gebeurd bij dit spel?
Niets bijzonders.
Ja op zich wel, maar de vorige GTA's waren zo arcade als wat, dus kon je prima remmend door de bocht heen. Met de handrem werkt het in 4 wel prima, niet te lang de rem inhouden want dan sta je scheefVerwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:50:
Eigenlijk is het wel logisch. Sturen en (hard) remmen tegelijk in je gewone auto is ook niet echt een goed idee. Kan je ook een verschil merken tussen voorwiel en achterwiel aandrijving?
Geen id of er verschil is tussen voorwiel en achterwiel aandrijving, nog niet opgelet welke auto's wat voor aandrijving hebben.
Verwijderd
Wat ik zo lees lijkt het spel qua gameplay nu meer op scarface 'the world is yours'. Het politiesysteem is ook daarvan overgenomen voor zover ik heb kunnen zien. ( Gaaf spel overigens. )Harmsen schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:58:
[...]
Ja op zich wel, maar de vorige GTA's waren zo arcade als wat, dus kon je prima remmend door de bocht heen. Met de handrem werkt het in 4 wel prima, niet te lang de rem inhouden want dan sta je scheef
Waar haal je die info vandaan? Almere ook? Ik kan niet wachten om deze game in mijn handen te houden en eindelijk eens te spelen wat door zoveel mensen de hemel wordt i geprezen.Kaap schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:48:
Mediamarkt Middelburg doet trouwens ook een nightlaunch, 00:00 t/m 02:00.
is er bekend of Nedgame hier ook aan doet?.
Die gamemania doet er wel aan alleen zitten die allemaal in het Westen van het land, en ik in het Midden-Oosten.
En om nou 1 uur+ te rijden en dan weer 1 uur terug, tegen de tijd dat ik dan achter m`n tv zit is het 2 uur of zo.
Die gamemania doet er wel aan alleen zitten die allemaal in het Westen van het land, en ik in het Midden-Oosten.
En om nou 1 uur+ te rijden en dan weer 1 uur terug, tegen de tijd dat ik dan achter m`n tv zit is het 2 uur of zo.
Zo even een rondje winkelcentrum doen maar
.
Noem eens op?SH4D3H schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:52:
[...]
Dat doen meer spellen hoor?
Niets bijzonders.
- Xbox Originals (omdat Xbox 1 wel altijd een HDD had)
- Oblivion
- Burnout Paradise voor on-line
- errrr?
Mensen in Rotterdam...opgelet..
Als je een pre-order hebt gedaan die bij je thuis wordt bezorgd....de kans is zeer klein dat je de game daadwerkelijk de 29ste ontvangt.
Zie onderstaand bericht op nu.nl
Geen post in Amsterdam
AMSTERDAM - De postbodes in Amsterdam staken vrijdag. Zij bezorgen geen post en ook de brievenbussen in de stad worden niet geleegd.
Net als hun collega's in Den Haag die afgelopen woensdag actie voerden, maken zij een uitzondering voor rouwpost en medische post.
Vanaf 10.00 uur in de ochtend kunnen de stakers zich op het Beursplein laten inschrijven. In Amsterdam werken op de diverse vestigingen van postbedrijf TNT circa 2000 mensen.
De staking in Amsterdam is de tweede in een reeks van estafetteacties die de vakbonden organiseren na het vastlopen van de cao-onderhandelingen. De bonden eisen per direct 3,5 procent meer loon.
TNT biedt 1,5 procent per april en nog eens 1,5 procent per januari 2009. Ook wil het bedrijf nu al afspraken maken over een toekomstige versobering van de arbeidsvoorwaarden. Dat is volgens TNT nodig om de concurrentie het hoofd te kunnen bieden.
Op 29 april leggen de postbezorgers in Rotterdam het werk neer. Op 27 mei is er een landelijke stakingsdag.
Als je een pre-order hebt gedaan die bij je thuis wordt bezorgd....de kans is zeer klein dat je de game daadwerkelijk de 29ste ontvangt.
Zie onderstaand bericht op nu.nl
Geen post in Amsterdam
AMSTERDAM - De postbodes in Amsterdam staken vrijdag. Zij bezorgen geen post en ook de brievenbussen in de stad worden niet geleegd.
Net als hun collega's in Den Haag die afgelopen woensdag actie voerden, maken zij een uitzondering voor rouwpost en medische post.
Vanaf 10.00 uur in de ochtend kunnen de stakers zich op het Beursplein laten inschrijven. In Amsterdam werken op de diverse vestigingen van postbedrijf TNT circa 2000 mensen.
De staking in Amsterdam is de tweede in een reeks van estafetteacties die de vakbonden organiseren na het vastlopen van de cao-onderhandelingen. De bonden eisen per direct 3,5 procent meer loon.
TNT biedt 1,5 procent per april en nog eens 1,5 procent per januari 2009. Ook wil het bedrijf nu al afspraken maken over een toekomstige versobering van de arbeidsvoorwaarden. Dat is volgens TNT nodig om de concurrentie het hoofd te kunnen bieden.
Op 29 april leggen de postbezorgers in Rotterdam het werk neer. Op 27 mei is er een landelijke stakingsdag.
Burp
Armada schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:07:
[...]
Is dat dan al zeker? Hoe kan je zien dat dat ook daadwerkelijk gebeurd bij dit spel?
Ik durf bijna wel zeker te zeggen dat er bestanden gecached worden voor GTA 4. Het viel bij de 1e Xbox vaak op dat spellen bij de 1e keer spelen, of na een lange tijd weer eens spelen dat je de intro's niet kon overslaan. Op dat moment vulde het spel namelijk een gedeelte van de harde schijf met cache bestanden. En wat gebeurd bij GTA 4 elke keer als ik het opstart... Juist.Armada schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:12:
[...]
Noem eens op?
- Xbox Originals (omdat Xbox 1 wel altijd een HDD had)
- Oblivion
- Burnout Paradise voor on-line
- errrr?
Je ziet bij het opstarten een GTA style '3d' artwork plaatjes diashow die je niet kan skippen of versnellen. De harde schijf en Dvd speler is dan wel druk bezig. En opeens na een verschillend aantal seconden (ik schat tussen de 20 en 40) kan je wel verder naar het menu. Ik moet het nog een keer testen zonder HDD of dan deze diashow wel te skippen is, maar ik vermoed door bovenstaande dat er wel gecached wordt.
Vriend van me werkt bij de Mediamarkt in Middelburg. Ik had geinformeerd of er iets te regelen viel met 1 exemplaar maar ook hij vertelde dat er heel duidelijk gesteld was dat er een fikse boete op staat dus helaas.Kaasje123 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:04:
[...]
Waar haal je die info vandaan? Almere ook? Ik kan niet wachten om deze game in mijn handen te houden en eindelijk eens te spelen wat door zoveel mensen de hemel wordt i geprezen.
Verwijderd
hmm.. zou het geen regeling kunnen zijn, dat ze ergens klein aangeven dat je GTA 4 al kan krijgen, mits je een bepaalde hoeveelheid (10 euro ofzo) extra betaald? Dan zou je namelijk het risico voor de winkel al behoorlijk inperken (qua boete dan)
Okay, het tweede kan een aanwijzing dat er inderdaad gecached wordt, maar het eerste natuurlijk niet. Bij de eerste generatie van Xbox kon de maker er van uit gaan dat er een harddisk in zat en die had dan ook drie caches die op FIFO basis gevuld werden. Vrijwel elk spel maakte daar gebruik van. Dat is ook de reden dat Xbox Originals het nog steeds gebruikt, die spellen zijn onveranderd gebleven.Harmsen schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:25:
Ik durf bijna wel zeker te zeggen dat er bestanden gecached worden voor GTA 4. Het viel bij de 1e Xbox vaak op dat spellen bij de 1e keer spelen, of na een lange tijd weer eens spelen dat je de intro's niet kon overslaan. Op dat moment vulde het spel namelijk een gedeelte van de harde schijf met cache bestanden. En wat gebeurd bij GTA 4 elke keer als ik het opstart... Juist.
Je ziet bij het opstarten een GTA style '3d' artwork plaatjes diashow die je niet kan skippen of versnellen. De harde schijf en Dvd speler is dan wel druk bezig. En opeens na een verschillend aantal seconden (ik schat tussen de 20 en 40) kan je wel verder naar het menu. Ik moet het nog een keer testen zonder HDD of dan deze diashow wel te skippen is, maar ik vermoed door bovenstaande dat er wel gecached wordt.
Ik vind het een belangrijk punt, omdat geen enkel spel dat op de Unreal 3 engine gebouwd is cached. En er zijn veel spellen op die basis gebouwd. Tot mijn groot chagrijn wordt er ook met Mass Effect niet gecacjhed, met texture pop-in tot gevolg. Uiteindelijk maakt het niets uit, omdat ik GTA 4 al ge-preordered heb, maar het geeft mij goede moed dat die HDD eindelijk wat meer gebruikt gaat worden dan die paar spellen die ik noem en een paar HDD-only spellen als Football Manager en FF 11. Hoe zie jij trouwens dat de HDD bezig is? Ik merk dat nooit.
Als je kans ziet om de HDD af te koppelen en een kleine vergelijking te maken, graag.
ehm ja, 10 euro extra tegenover een megaboete... wat denk je zelf?Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:34:
hmm.. zou het geen regeling kunnen zijn, dat ze ergens klein aangeven dat je GTA 4 al kan krijgen, mits je een bepaalde hoeveelheid (10 euro ofzo) extra betaald? Dan zou je namelijk het risico voor de winkel al behoorlijk inperken (qua boete dan)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als iedere pre-order 1000 EUR mee brengt, dan dek je de boete wel af ja...Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:34:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Heb je GTA4 niet netjes gekocht? Dan hoef je dat niet te melden. Hetzelfde geldt voor de aanwezigheid ervan.
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Heb je GTA4 niet netjes gekocht? Dan hoef je dat niet te melden. Hetzelfde geldt voor de aanwezigheid ervan.