[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:34:
hmm.. zou het geen regeling kunnen zijn, dat ze ergens klein aangeven dat je GTA 4 al kan krijgen, mits je een bepaalde hoeveelheid (10 euro ofzo) extra betaald? Dan zou je namelijk het risico voor de winkel al behoorlijk inperken (qua boete dan)
De boete is 25.000 euro. Dus als je er 2500 stuks kan verkopen, draai je goed. Alleen: Je hebt er geen 2500, en zodra je gaat verkopen voortijdig, krijg je die ook nooit meer :)

Ik zal je vertellen hoe een vriend van mij gister aan z'n kopie kwam, en, hoewel ik het ga proberen, denk ik dat het de enige manier is:

Hij loopt een winkel binnen, waar een meisje achter de toonbank staat. Die is uit een krat de leveringen, die net zijn gedaan, aan het halen en sorteren. "He, zit GTA4 daarbij?". Meisje kijkt even, ziet hem liggen en pakt hem. "Deze?"

En hij loopt blij de winkel uit.

Zoiets heet op het goede moment op de juiste plek zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:04
PWM schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:39:
[...]

Ik zal je vertellen hoe een vriend van mij gister aan z'n kopie kwam, en, hoewel ik het ga proberen, denk ik dat het de enige manier is:

Hij loopt een winkel binnen, waar een meisje achter de toonbank staat. Die is uit een krat de leveringen, die net zijn gedaan, aan het halen en sorteren. "He, zit GTA4 daarbij?". Meisje kijkt even, ziet hem liggen en pakt hem. "Deze?"

Zo dan, mazzelaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is de boete per verkocht exemplaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik ga ook lekker creatief winkelen zaterdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48
Ik heb zo een voorgevoel dat de hele boel, vandaag of morgen los knalt. Zo veel mensen die de game willen hebben. >:)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:58

CaDje

Framedrops for life

Wii4all schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:16:
Mensen in Rotterdam...opgelet..
Als je een pre-order hebt gedaan die bij je thuis wordt bezorgd....de kans is zeer klein dat je de game daadwerkelijk de 29ste ontvangt.

Op 29 april leggen de postbezorgers in Rotterdam het werk neer. Op 27 mei is er een landelijke stakingsdag.
Zucht, kijken of Wehkamp het niet als rauwbrief kan versturen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:57
Armada schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:36:
[...]

Okay, het tweede kan een aanwijzing dat er inderdaad gecached wordt, maar het eerste natuurlijk niet. Bij de eerste generatie van Xbox kon de maker er van uit gaan dat er een harddisk in zat en die had dan ook drie caches die op FIFO basis gevuld werden. Vrijwel elk spel maakte daar gebruik van. Dat is ook de reden dat Xbox Originals het nog steeds gebruikt, die spellen zijn onveranderd gebleven.
Ik vind het een belangrijk punt, omdat geen enkel spel dat op de Unreal 3 engine gebouwd is cached. En er zijn veel spellen op die basis gebouwd. Tot mijn groot chagrijn wordt er ook met Mass Effect niet gecacjhed, met texture pop-in tot gevolg. Uiteindelijk maakt het niets uit, omdat ik GTA 4 al ge-preordered heb, maar het geeft mij goede moed dat die HDD eindelijk wat meer gebruikt gaat worden dan die paar spellen die ik noem en een paar HDD-only spellen als Football Manager en FF 11. Hoe zie jij trouwens dat de HDD bezig is? Ik merk dat nooit.
Als je kans ziet om de HDD af te koppelen en een kleine vergelijking te maken, graag.
Ik haalde alleen de 1e xbox erbij als vergelijking van hoe je soms kon merken dat er spellen gecached worden. En die Xbox originals is volgens mij ook een van de redenen dat er standaard 7gig van de HDD in gebruik is.

Ff voelen aan de HDD, dan voel ik wel dat ie bezig is ja of nee. Ben nu aan het werk, maar zal het vanavond ff testen zonder hdd en dan posten hier. Dan weten we het bijna zeker :)

btw: MM in Lwd heeft ook een nachtopening van 00:00 tot 02:00 - speciaal voor GTA4. En daarnaast stond een bordje: MM - Ik ben toch niet gek (8>

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
CaDje schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:45:
[...]

Zucht, kijken of Wehkamp het niet als rauwbrief kan versturen :P.
haha ik ken rauwe bief, maar rauwe brief? :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[...]

Zo moet je het ook aanpakken...grootste kans is dan ook bij de speelgoedwinkels zoals de Intertoys, Bart Smit en Toys'R'Us dat het lukt....zo heb ik het destijds ook gedaan bij Gears of War. Meestal zijn ze daar wat minder goed op de hoogte....

Ik ga het zo ook proberen....gewoon nonchalant vragen of ze 'm al binnen hebben omdat je dacht dat ie vandaag uit kwam....

[ Voor 8% gewijzigd door Walkman op 25-04-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De boete is 25.000 euro. Dus als je er 2500 stuks kan verkopen, draai je goed. Alleen: Je hebt er geen 2500, en zodra je gaat verkopen voortijdig, krijg je die ook nooit meer :)

En lieve PWM, hoe heet die winkel :> O+ Dan kan ik hem morgen ook ff ophalen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Walkman schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:53:
[...]

Zo moet je het ook aanpakken...grootste kans is dan ook bij de speelgoedwinkels zoals de Intertoys, Bart Smit en Toys'R'Us dat het lukt....zo heb ik het destijds ook gedaan bij Gears of War. Meestal zijn ze daar wat minder goed op de hoogte....

Ik ga het zo ook proberen....gewoon nonchalant vragen of ze 'm al binnen hebben omdat je dacht dat ie vandaag uit kwam....
dacht ik gisteren ook; maar elke non-wetende medewerker bij intertoys of bartsmit zei meteen: die mogen we pas 29 april verkopen

alhoewel bij een winkel was een meisje die zei: nee die komt pas 29 april uit...en toen met een knipoogje zo : maar ik heb em ook nog niet; misschien morgen.

Dus vandaag nog maar es proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:38
Haha je charmes in de strijd gooien voor die GTA4 :D

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Proberen kan in ieder geval geen kwaad :)

Mocht het lukken dan ga ik toch voor de zekerheid de stekker en de internetkabel uit m'n 360 trekken. De 360 heeft geen interne klok die blijft doorgaan als de stroom er af is, tijd haalt ie van xbox live af, dus de tijd zal verkeerd zijn. Viel me laatst op toen ik een hele rare tijd zag voor achievements van een ander spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Walkman schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:06:
Proberen kan in ieder geval geen kwaad :)

Mocht het lukken dan ga ik toch voor de zekerheid de stekker en de internetkabel uit m'n 360 trekken. De 360 heeft geen interne klok die blijft doorgaan als de stroom er af is, tijd haalt ie van xbox live af, dus de tijd zal verkeerd zijn. Viel me laatst op toen ik een hele rare tijd zag voor achievements van een ander spel..
De stekker én de internetkabel? Hoe ga je'm spelen dan? Als je xbox geen stroom heeft? :+

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Vince22 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:09:
[...]

De stekker én de internetkabel? Hoe ga je'm spelen dan? Als je xbox geen stroom heeft? :+
Zeker vrijdag ;) Het is de snelste manier zonder in je settings hoeft te klooien....gewoon heel even de stroom eraf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hoef je je daar niet druk over te maken als je geen gedownloade versie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zou idd belachelijk zijn, ik bedoel ze weten toch niet wie er een review versie heeft of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39

Pubbert

random gestoord

Ik heb hem ook nu :) Een van onze groothandels (waar we voornamelijk hardware bestellen) heeft sinds kort een uitbreiding van hun software afdeling, waar je ook enkele console-games en PC-games konden bestellen, gister stond GTA4 op voorraad aldaar, omdat we er toch ander spul moesten bestellen, maar even meebesteld, ik ging er niet vanuit dat die al geleverd werd, en waarempel :D Net om 10:00 kwam de DHL met de hele bestelling en mijn GTA4! :D

Net een huis gekocht, flink aan het klussen, dus helaas weinig tijd komende weken, zal steeds maar een half uurtje kunnen zijn wat ik aan vrije tijd over heb en aan GTA4 kan besteden, kheb 3, Vice City en SA soms wel eens 5 uur lang gespeeld aan '1 stuk. ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Pubbert op 25-04-2008 10:17 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Afbeeldingslocatie: http://upload.roysterken.nl/files/thumbs/2919gta4_stock1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload.roysterken.nl/files/thumbs/2940gta4_stock2.jpg

Hijs binnen! Hebben alleen niet zo veel voorraad :(

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:14:
zou idd belachelijk zijn, ik bedoel ze weten toch niet wie er een review versie heeft of wel?
Jawel, want ze hebben alle reviewers om hun live id gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:14:
Dat weten ze dus wel.

Ik zie net dat bij Dimension Plus de CE van GTA IV nog te bestellen is voor beide systemen, had ik er nu het geld maar voor :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Thund3r schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:15:
Ik heb hem ook nu :) Een van onze groothandels (waar we voornamelijk hardware bestellen) heeft sinds kort een uitbreiding van hun software afdeling, waar je ook enkele console-games en PC-games konden bestellen, gister stond GTA4 op voorraad aldaar, omdat we er toch ander spul moesten bestellen, maar even meebesteld, ik ging er niet vanuit dat die al geleverd werd, en waarempel :D Net om 10:00 kwam de DHL met de hele bestelling en mijn GTA4! :D

Net een huis gekocht, flink aan het klussen, dus helaas weinig tijd komende weken, zal steeds maar een half uurtje kunnen zijn wat ik aan vrije tijd over heb en aan GTA4 kan besteden, kheb 3, Vice City en SA soms wel eens 5 uur lang gespeeld aan '1 stuk. ;(
Veel game plezier dude! Sjees, ik word gek van al die mensen die de game al hebben! Ik wil m ook... :'(

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Thund3r schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:15:

Hij heeft hem maar heeft geen tijd om hem te spelen, wrede wereld waarin we leven! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

Royal schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:20:
[afbeelding]

[afbeelding]

Gaaf! Waar is dit ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik rij naar je toe!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 10:54

Hebbe hebbe!

weet iemand al een store in Amsterdam Noord waar ik het kan proberen?
(ondanks mijn preorder bij e-plaza)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Phusebox schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:37:
[...]

ehm ja, 10 euro extra tegenover een megaboete... wat denk je zelf?
ik snapte die redenatie ook al niet...
Armada schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:36:
[...]

Okay, het tweede kan een aanwijzing dat er inderdaad gecached wordt, maar het eerste natuurlijk niet. Bij de eerste generatie van Xbox kon de maker er van uit gaan dat er een harddisk in zat en die had dan ook drie caches die op FIFO basis gevuld werden. Vrijwel elk spel maakte daar gebruik van. Dat is ook de reden dat Xbox Originals het nog steeds gebruikt, die spellen zijn onveranderd gebleven.
Ik vind het een belangrijk punt, omdat geen enkel spel dat op de Unreal 3 engine gebouwd is cached. En er zijn veel spellen op die basis gebouwd. Tot mijn groot chagrijn wordt er ook met Mass Effect niet gecacjhed, met texture pop-in tot gevolg. Uiteindelijk maakt het niets uit, omdat ik GTA 4 al ge-preordered heb, maar het geeft mij goede moed dat die HDD eindelijk wat meer gebruikt gaat worden dan die paar spellen die ik noem en een paar HDD-only spellen als Football Manager en FF 11. Hoe zie jij trouwens dat de HDD bezig is? Ik merk dat nooit.
Als je kans ziet om de HDD af te koppelen en een kleine vergelijking te maken, graag.
Ik zal vanavond eens Burnout Paradise proberen zonder HDD, dat spel heeft ook geen laadtijden en je kunt vrij door de hele stad rondracen en die is ook behoorlijk groot, zal hier straks wel mijn bevindingen neerzetten; maar eerst nog werken tot 17.00 :|

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ergens in Londen, mogen hem helaas nog niet verkopen, maar heel misschien strakjes in pauze even in onze xbox360 hier "proberen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Kaap schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:31:
[...]

Vriend van me werkt bij de Mediamarkt in Middelburg. Ik had geinformeerd of er iets te regelen viel met 1 exemplaar maar ook hij vertelde dat er heel duidelijk gesteld was dat er een fikse boete op staat dus helaas.
Fikse boete op verkopen voor 29 april ja, maar hij kan toch zeker wel een exemplaar voor je achterhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm...

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Elke winkel blijft stug vasthouden aan de releasedatum allemaal bang voor een boete, tenminste dat is wat mijn ervaringen zijn met een kleine belronde :P

Wachten duurt lang :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn opa zei altijd: Wachten is iets moois, men rust en doet toch zijn plicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Schijnen hier is de UK problemen te zijn met de levering van GTA4 voor de PS3, 40% shortage hoorde ik net via een distributeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:14

BreeeZe

Devt

Heeft iemand (die bij een winkel werkt?) al de PS3 versie gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Iemand @ gamingonly forum heeft hem te pakken gekregen bij de bartsmit...

Hopenlijk niet FAKE...

bron : http://www.gamingonly.nl/...hread.php?t=4329&page=328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
Toch wel een luxe om student te zijn, heerlijk weekje volgende week. Vriendin gewoon aan het werk, dus gewoon een paar dagen lang niets anders doen dan een beetje spelen, genieten van het (hopelijk) mooie weer, biertjes drinken omdat de koningin jarig is en af en toe voor het eten zorgen. Niet slecht al zeg ik het zelf :)

P.S.

Wachten is inderdaad minder... :X

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

Slaapje schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:00:
Toch wel een luxe om student te zijn, heerlijk weekje volgende week. Vriendin gewoon aan het werk, dus gewoon een paar dagen lang niets anders doen dan een beetje spelen, genieten van het (hopelijk) mooie weer, biertjes drinken omdat de koningin jarig is en af en toe voor het eten zorgen. Niet slecht al zeg ik het zelf :)

P.S.

Wachten is inderdaad minder... :X
Ook de werkenden onder ons hebben een mooie week, veel bedrijven zijn 2 mei dicht, dus ook ik heb maar een 2-daagse werkweek volgende week. :)

Maar ja, moet nog wel GTA scoren, zonder pre-order.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
On_E schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:02:
[...]

Ook de werkenden onder ons hebben een mooie week, veel bedrijven zijn 2 mei dicht, dus ook ik heb maar een 2-daagse werkweek volgende week. :)

Mja dat moet ik ook nog even voor elkaar krijgen... Toch ben ik ondanks de berichten over tekorten niet echt heel bang dat we hem niet kunnen bemachtigen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Als de meeste BartSmit filialen em toch al binnen hebben, is dat het dan ook niet mogelijk om maar meteen van die halo 3 aanbieding van hungebruik te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
_VooDooMen_ schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:59:
Iemand @ gamingonly forum heeft hem te pakken gekregen bij de bartsmit...

Hopenlijk niet FAKE...

bron : http://www.gamingonly.nl/...hread.php?t=4329&page=328
Dat bericht was echt moeilijk te lezen, maar interessanter vondt ik het bericht dat Take Two wacht met leveren tot na het weekend (in hoeverre dit waar is, is natuurlijk de vraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bol.com order:

Wordt verwerkt
De voorraad wordt gecontroleerd door ons distributiecentrum.

hopelijk hebben ze d'r genoeg muhahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

On_E schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:02:
[...]

Ik werk gelukkig op de Coolsingel in R'dam.

Dus dinsdag morgen 9:25 sta ik bij de lift...
9:30 loop ik de MM binnen en pak ik er (hopelijk) 1 van de grote stapel....

Zou t gek vinden als ze dr daar minder dan 100 hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Jobbie schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:09:
[...]

Ik werk gelukkig op de Coolsingel in R'dam.

Dus dinsdag morgen 9:25 sta ik bij de lift...
9:30 loop ik de MM binnen en pak ik er (hopelijk) 1 van de grote stapel....

Zou t gek vinden als ze dr daar minder dan 100 hebben....
Ik zou het gek vinden als ze niet allemaal al gereserveerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 10-09 23:32
Het is best mogelijk dat iemand de game nu al heeft. GTA IV komt nu mondjes maat binnen via de pakket diensten bij de retailer (Ik heb zelf ook bij een gerenomeerd bedrijf in deze branche gewerkt En heb altijd alles nog voor de releasedatum in huis gehad, C&C's, XBOX 360, Zelda's etc. Er zijn genoeg storemanagers die hun personeel al in vertrouwen een exemplaar meegeven (of alvast contant laten betalen) en deze dan 29-04-08 op de kassa aanslaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

johnnyv.nl schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:12:
[...]

Lijkt me overtrokken, ze hebben niet voor niets preorder kits.
Stel je voor, je bent de eerste die de MM binnenloopt en er ligt geen enkele GTA IV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:54
Ik ben eens de winkelcentrums aan het rondsnuffelen geweest:
Bart Smit Gorinchem-Centrum: Komt binnen, pas 29 april in de verkoop
Bart Smit Gorinchem-Piazza: Komt binnen, pas 29 april in de verkoop
FRS Gorinchem-Centrum: Is al binnen, maar mag hem niet verkopen tenzij ik een verkoopadres heb.
The Music Store Gorinchem: Komt nog binnen, maar ook 29 april.
Intertoys Hardinxveld-Giessendam: Is niet binnen, pas 29 april
Dixons Gorinchem: Niet binnen, pas 29 april verkoop
Bart Smit Sliedrecht: Vanmiddag binnen, maar pas 29 april verkoop (goh :/ )
E-plaza Dordrecht: Heb hem niet :?
E-plaza Utrecht: Pas 29 april....

Man, ik kan niet wachten na dat ene filmpje met de headshots :D

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Beerkeeper schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:19:
FRS Gorinchem-Centrum: Is al binnen, maar mag hem niet verkopen tenzij ik een verkoopadres heb.
Las in een ander forum dat de Bart Smit in Anna Palona (ofzo) em al verkocht heeft, zou dat gewoon zeggen tegen de FRS ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een brute game is het toch :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beerkeeper schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:19:
Ik ben eens de winkelcentrums aan het rondsnuffelen geweest:
Bart Smit Gorinchem-Centrum: Komt binnen, pas 29 april in de verkoop
Bart Smit Gorinchem-Piazza: Komt binnen, pas 29 april in de verkoop
The Music Store Gorinchem: Komt nog binnen, maar ook 29 april.
Intertoys Hardinxveld-Giessendam: Is niet binnen, pas 29 april
Dixons Gorinchem: Niet binnen, pas 29 april verkoop
Bart Smit Sliedrecht: Vanmiddag binnen, maar pas 29 april verkoop (goh :/ )
E-plaza Dordrecht: Heb hem niet :?
E-plaza Utrecht: Pas 29 april....

Man, ik kan niet wachten na dat ene filmpje met de headshots :D
Link? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
On_E schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:20:
[...]

Las in een ander forum dat de Bart Smit in Anna Palona (ofzo) em al verkocht heeft, zou dat gewoon zeggen tegen de FRS ! ;)
En die heb ik net gebeld voor de gein, kreeg een meid aan de lijn: "Nee sorry, mag pas de 29ste worden verkocht".

Dus hoe moet ik dat verifiëren? :P
Stond op de vorige pagina (voor 100 ppp) maar is ook weer verwijderd door take 2

[ Voor 21% gewijzigd door Beerkeeper op 25-04-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb het idee dat de game vandaag bij heel veel winkels is uitgeleverd.

Op een gegeven moment barst de bom en zullen ze beginnen met verkopen.
Ik gok zelf dat dit in de loop van vandaag/morgen zal gebeuren.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik vind wel dat ze een beetje irritant doen met hun "niet voor 29 april verkopen" regeltje. Alle filmpjes gelijk verwijderen, dreigen met boetes etc etc. Het spel is klaar, de winkels hebben hem dus gooi hem gewoon in de verkoop ipv mensen een beetje te pesten?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Beerkeeper schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:21:
[...]

En die heb ik net gebeld voor de gein, kreeg een meid aan de lijn: "Nee sorry, mag pas de 29ste worden verkocht".

Dus hoe moet ik dat verifiëren? :P
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

johnnyv.nl schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:12:
[...]

Een paar pagina's terug (stuk of 20 ofzo) heb ik een conversatie met 1 van die MM-kneuzen gepost...

Strekking van het verhaal: Er zijn geen preorders/reserveringen! Hij beweerde nl. dat die preorderkits niets anders voorstelden dan een paar anzichtkaarten twv. € 10... die preorderkits gaven volgens hem niet eens korting op de uiteindelijke aankoopprijs... :o dus ik maak me absoluut geen zorgen.... :+
En ik zie die gast toch vaak op de gameafdeling werken...

toch nog maar ff voor de zekerheid bij iemand anders navragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Dennahz schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:25:
Ik vind wel dat ze een beetje irritant doen met hun "niet voor 29 april verkopen" regeltje. Alle filmpjes gelijk verwijderen, dreigen met boetes etc etc. Het spel is klaar, de winkels hebben hem dus gooi hem gewoon in de verkoop ipv mensen een beetje te pesten?
Dit is nou een fantastisch voorbeeld van marketing. Op deze manier creeeren ze gewoon een enorme hype, iedereen heeft het er over en dit is dus gewoon een vorm van reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Iedereen moet gewoon een gelijke kans hebben om het spel te verkopen. Wanneer MM het spel op woensdag binnenkrijgt en verkoopt en de FRS pas donderdag kan verkopen gaat dat ten koste van de verkopen van de FRS. Komt nog bij dat de launch van GTA IV eigenlijk een evenement op zich is waar heel veel mensen naar uitkijken en ze daarom die "magie" in stand willen houden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ronwiel schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:26:
[...]

Dit is nou een fantastisch voorbeeld van marketing. Op deze manier creeeren ze gewoon een enorme hype, iedereen heeft het er over en dit is dus gewoon een vorm van reclame.
^^^^^

Edit: wat Smoonshine zegt...

[ Voor 23% gewijzigd door SqueakyClean op 25-04-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ik wilde gisteren op de weg naar huis even half heerlen afpluizen om erges GTA4 te versieren.

Ik moest voor werk nog even papieren op een DK afgeven. Dit kost me normaal 10 minuten maar telt als 1 uur overwerk >:) . Gisteren duurde het een half uur en omdat ik op tijd thuis moest zijn kon ik alleen het corio afgaan.
Van de 3 winkels in het corio heeft eentje hem (MM) en de ander zat op de levering te wachten.
De MM wilde hem niet meegeven :/ ze hadden gister pas hun GTA4 promo stand opgebouwd. MM kennende zal hij pas na de 29e daadwerkelijk in hun winkel liggen.

:+ probeerde de gast bij de MM nog om te kopen met een euro, hij vond het wel grappig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
als ie al ergens verkocht zal worden zal dat een kleine zaak zijn, waarvan de verkoper de koper goed kent... zal echt niet in een MM zomaar over de toonbank gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetHooft
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-09 21:25
Beerkeeper schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:21:
[...]

Stond op de vorige pagina (voor 100 ppp) maar is ook weer verwijderd door take 2
Ik vind het maar zwak dat Take 2 alle filmpjes wil verwijderen. Ze mogen überhaupt blij zijn als uitgever van GTA IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07-2024
Wat ik vaag vind is de release op een Dinsdag, vooral als het binnenkomen van de voorraad voor de winkels vandaag is begonnen..

Waarom releasen ze `m niet op Zaterdag?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
m0j0NL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:36:
[...]

Wat ik vaag vind is de release op een Dinsdag, vooral als het binnenkomen van de voorraad voor de winkels vandaag is begonnen..

Waarom releasen ze `m niet op Zaterdag?.
ze houden rekening met koninginnedag en hemelvaart dus hebben ze de wereldwijde release ff aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RUnmRh9vjEK74IeCCJjQvXVT/full.jpg
Dit is toch een mooie omgeving? :)

ik ben wel benieuwd hoe snel de codes zullen opduiken, en of we dan weer over de eerste brug kunnen vliegen met een gespawnde rhino :+
Tevens om de slowchat een beetje uit dit topic te houden, heb ik een channel op irc gemaakt :) irc://irc.tweakers.net/gta4 of
server: irc.tweakers.net
chan: #GTA4

Hopelijk zie ik jullie daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Honkers :D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
Phusebox schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:38:
[...]

ze houden rekening met koninginnedag en hemelvaart dus hebben ze de wereldwijde release ff aangepast
Q-dag is Woensdag, H-Vaart is Donderdag..

Waarom zouden ze `m dan niet releasen op de dag dat eigenlijk de hele wereld vrij is (zaterdag), en `m dan ook kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

m0j0NL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:46:
[...]

Q-dag is Woensdag, H-Vaart is Donderdag..

Waarom zouden ze `m dan niet releasen op de dag dat eigenlijk de hele wereld vrij is (zaterdag), en `m dan ook kan kopen.
Waarom, waarom, waarom... wat boeit het. We moeten gewoon wachten tot de 29e :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Meeste verkoopadressen zullen zich -strak- aan de verkoopdatum houden gezien er een boete van 25K op zit.. (en geen 2de+ levering als extra trap na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
IkWilbert schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:47:
[...]

Waarom, waarom, waarom... wat boeit het. We moeten gewoon wachten tot de 29e :)
Mij maakt het ook niet veel uit, Zondag en Maandag heb ik toch geen tijd om te gamen.

Alleen ik zie de logica niet om het op een Dinsdag te releasen.

90% is op een Vrijdag.. als is het alleen al dat je dat 2 dagen meepakt waar de meeste mensen geld uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Phusebox schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:35:
als ie al ergens verkocht zal worden zal dat een kleine zaak zijn, waarvan de verkoper de koper goed kent... zal echt niet in een MM zomaar over de toonbank gaan
hangt erook vanaf hoe slim/stom ze zijn in de winkel.
Genoeg personeel wat geen verstand ervan heeft en niet weet hoe populair het spel is en waneer het pas verkocht mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Je moet gewoon een domme stagaire vinden die geen bal verstand heeft van embargo's en dat ding zo meegeeft uit het magazijn, dat moet toch ergens wel te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist alle winkels in Amsterdam West zo een beetje gehad, beetje zelfde verhaal als Barkeeper... :(

Wel een ps3 + Grand Tourismo Prologue gehaald, zo maar eens uitpakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk at ze dat wel goed te horen hebben gekregen, van de baas, ze zijn ook niet gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Ze geven dan alle winkels de kans om tegelijk te verkopen, anders gaat de ene winkel eerder verkopen dan de ander. Wat betreft die filmpjes vind ik het ook overdreven maar het draagt goed bij aan de hype zoals velen al genoemd hebben.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

mensen die klagen over de besturing moeten toch echt iets aan hun manier van rijden doen, ik vind het auto rijden in dit deel echt ongelovelijk vetjes gemaakt. je kan heeerlijk cruisen door de gasknopje klein beetje ingedrukt te houden, en anders 3/4 voor snellere ritjes. vol gas resulteert meestal hele spannende ritjes die toch kort duren vanwege het drukke verkeer en obstakels

en kom op zeg, remmen in de bocht. probeer het eens uit met je auto zou ik zeggen. gewoon ruim op tijd remmen en scherp de bocht in, door weer gas te geven

gta is trouwens wel slecht hoor, al 2 dagen doe ik zodra ik thuis ben de gsm gelijk uit en heb al paar keer ruzie gehad met vriendin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Die nachtsales zijn die dan van maandag op dinsdag? (MM Leeuwarden?)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:26:
[...]

Een paar pagina's terug (stuk of 20 ofzo) heb ik een conversatie met 1 van die MM-kneuzen gepost...

Strekking van het verhaal: Er zijn geen preorders/reserveringen! Hij beweerde nl. dat die preorderkits niets anders voorstelden dan een paar anzichtkaarten twv. € 10... die preorderkits gaven volgens hem niet eens korting op de uiteindelijke aankoopprijs... :o dus ik maak me absoluut geen zorgen.... :+
En ik zie die gast toch vaak op de gameafdeling werken...

toch nog maar ff voor de zekerheid bij iemand anders navragen...
Dan weet ik meneer niet veel van wat hij verkoopt, zo'n pre-order is namelijk wel een aanbetaling op de game... En reken er maar op dat alles aan het eind van dag 1 uitverkocht is.

Zijn jullie btw die actie met de MS points vergeten? Ik hoorde uit betrouwbare bron dat MM voor heel nederland slechts 200 van die pakketjes mag verloten, de grote getallen zouden bij de echte gameshops terecht zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 13:12
even upate ivm verkoop voor de belgen onder ons, vernomen uit zeer goede bron.

Verdeling gebeurd vandaag en morgen (meeste morgen omdat ze eerst naar distri gestuurd worden) maar de verkoop mag ten vroegste pas starten dinsdag (dus 0u01 maandagnacht). Er voor is er echt niemand die de boel wil verkopen. Zelden zoveel winkels gezien die het in hun broek doen en toch al wel veel belangrijke releases meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:39
Beerkeeper schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:40:
[afbeelding]
Dit is toch een mooie omgeving? :)

ik ben wel benieuwd hoe snel de codes zullen opduiken, en of we dan weer over de eerste brug kunnen vliegen met een gespawnde rhino :+
Tevens om de slowchat een beetje uit dit topic te houden, heb ik een channel op irc gemaakt :) irc://irc.tweakers.net/gta4 of
server: irc.tweakers.net
chan: #GTA4

Hopelijk zie ik jullie daar.
De volgende cheats zijn beschikbaar, de key-combinaties weet ik nog niet maar dat is niet super moeilijk te achterhalen. Het gaat vooral om het spawnen van verschillende soorten auto's.

spoiler:
Er zijn btw 119 verschillende auto's :)

GTA - Health and Weapons
DOC - Health
GUN - Advanced
GUN - Poor
COP - Wanted Down
COP - Wanted Up
PAY - Money
HOT - Weather
FLY - ANNIHILATOR
WET - JETMAX
MBK - NRG 900
MBK - SANCHEZ
CAR - FIB BUFFALO
CAR - COMET
CAR - TURISMO
CAR - COGNOSCENTI
CAR - SUPERGT

Nogmaals: ik weet nog geen key-combo's. Een kleine bijopmerking: het activeren van een cheat blocked verschillende achievements, dus je kan geen 100% meer krijgen!!

[ Voor 5% gewijzigd door Peter op 25-04-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:08
P.E.No.1 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:54:
Die nachtsales zijn die dan van maandag op dinsdag? (MM Leeuwarden?)
Jup. Aangezien het dan 29 april 'wordt'. ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:55:
[...]

Zijn jullie btw die actie met de MS points vergeten? Ik hoorde uit betrouwbare bron dat MM voor heel nederland slechts 200 van die pakketjes mag verloten, de grote getallen zouden bij de echte gameshops terecht zijn gekomen.
Actie met MS points? Wel van een actie gehoord in Engeland, maar hier...? Vertel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
arjen9551 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:59:
[...]

Jup. Aangezien het dan 29 april 'wordt'. ;)
Ik ga toch zaterdag maar eens kijken in andere winkels. Ik was eerst niet zo op GTA4 maar nadat ik verschillend dingen gelezen en gehoord heb wil ik hem nu gewoon echt graag hebben!! ASAP!! Dus als iemand een winkel in Leeuwarden weet???

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 12:58
Is er hier iemand die mij kan vertellen of ik GTA IV nu wel of niet kan spelen met keyboard en muis op de PS3? Lijkt mij een goede game, maar dat richten met die controller kan ik echt niet. Dus wil het graag met muis en keyboard spelen.

Weet dat je een muis en keyboard kan aansluiten en dat het dan werkt onder LINUX en UT3, maar lees tegenstrijdige berichten over of het wel of niet werkt binnen GTA IV.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een uitleg voor de mensen die een streetdate niet begrijpen.

Bedrijven met meerdere vestigingen door het land, zoals een Media Martk, bart Smit en Free Record shop krijgen eerder geleverd dan andere winkels omdat zij intern de aantallen onder vestigingen moeten verdelen en hun stands opbouwen en schappen inruimen. Dit kost extra tijd waardoor zij eerder geleverd krijgen. Het zou dan niet eerlijk zijn als zij al kunnen beginnen met verkoop terwijl 80% van de andere verkopende partijen dagen later pas kunnen beginnen.

Pre-orders worden voor 99% geplaatst door mensen die al eerste willen spelen. Indien hij dus in elk winkelcentrum dagen van te voren te koop is kunnen de meeste verkopers verwachten dat ze de helft van hun pre-orders mogen annuleren als ze de games nog niet binnen hebben. Wat resulteert in een enorm verlies en overschot aan voorraad. Een beetje winkel doet een paar honderd stuks namelijk dus reken maar uit.

Dus aan de mensen die proberen bij een part timer of stagiair in een speelgoedzaak een kopie los te peuteren, bedenk even wat je voor schade aan andere bedrijven kan aanrichten. en mischien worden die personen dan ook ontslagen alleen maar zodat jij een dagje eerder kan spelen ?

Tevens zit er een boete van 25.000 euro op het eerder verkopen en krijg je de volgende levering veel later dan de overige winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:57
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:08:

Dus aan de mensen die proberen bij een part timer of stagiair in een speelgoedzaak een kopie los te peuteren, bedenk even wat je voor schade aan andere bedrijven kan aanrichten. en mischien worden die personen dan ook ontslagen alleen maar zodat jij een dagje eerder kan spelen ?
Als iemand zo dom is om toch iets aan mij verkopen, is dat niet mijn probleem. Sterker nog, het is voor hem ook beter. Want hij is weer een levenservaring rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
en jij denkt dat voor de meeste mensen de boetes en de onrecht die andere winkels aangedaan wordt belangrijker is als het eerder spelen van de game? Denk na man.

Hier trouwens een filmpje met een statement van Rockstar omtrent de vroege lek naar het internet:
http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU&

:P

Slowchatten hiero trouwens: irc://irc.tweakers.net/gta4

[ Voor 6% gewijzigd door Vince22 op 25-04-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Vince22 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:12:

Hier trouwens een filmpje met een statement van Rockstar omtrent de vroege lek naar het internet:

Ik snap um niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waarom wist ik dat dit zou gebeuren ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

en jij denkt dat voor de meeste mensen de boetes en de onrecht die andere winkels aangedaan wordt belangrijker is als het eerder spelen van de game? Denk na man.
Oh nee die illusie heb ik niet :) , maar er zijn een hoop mensen die niets van een streetdate snappen, daarvoor was die uitleg. Ik snap ook wel dat je het niet tegenhoudt en dat er een kans is dat het toch los gaat voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Hmm, OK. :|

Edit: De enige interessante toevoeging aan deze game t.o.v. vorige delen vind ik de multiplayer. Meer details is leuk, maar voegt weining toe aan de gameplay. Wel aan de mogelijkheid tot inleving, maar daarvoor staan de grafics (in free-roaming games) nog te ver af van de realiteit.

[ Voor 42% gewijzigd door FrankNLD op 25-04-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:00:
[...]

Actie met MS points? Wel van een actie gehoord in Engeland, maar hier...? Vertel!
Het heeft op de Xbox site gestaan, echter kan ik hem nu niet meer terug vinden...
Maar het komt er op neer dat je in ieder geval kans maakt op een pakketje met 500 MS-points en nog iets wat me ff ontschoten is, maar dat kan ik straks na zoeken (als ik op m'n werk ben).
Je maakt hier kans op als je de game hebt gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

P.E.No.1 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:04:
[...]

Ik ga toch zaterdag maar eens kijken in andere winkels. Ik was eerst niet zo op GTA4 maar nadat ik verschillend dingen gelezen en gehoord heb wil ik hem nu gewoon echt graag hebben!! ASAP!! Dus als iemand een winkel in Leeuwarden weet???
Ultiem bewijs, het marketingplan van R* is een succes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik zal wel blij zijn, als Rockstar deze game voor de PC aankondigd. Dit kan natuurlijk niet meer (lang) uitblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:08:
Tevens zit er een boete van 25.000 euro op het eerder verkopen en krijg je de volgende levering veel later dan de overige winkels.
Wat de boete betreft, dit is meestal standaard voor de grote releases. Alleen wordt er zelden gevolg aan gegeven als een game een dag te vroeg de deur uit gaat. Ik kan je tientallen voorbeelden geven van games die na een interne nota toch de deur uit mogen omdat een andere keten of winkel reeds wel begonnen is met de verkoop. Er is nog nooit actie ondernomen tegen dit te vroeg verkopen. Nu lijkt het echter wel allemaal strikter te worden opgevolgd en daardoor denk ik dat men wat schrik heeft, tis niet altijd zo dat er verschillenden op je vingers zitten mee te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
offtopic:
An April 2008 poll by SurveyUSA estimated that at least 18 million American adults have been rickrolled.[7] Partly fueled by the Rickroll phenomenon, Astley's former record company RCA Records is now planning to release a Greatest Hits album.[3]
hahaha dat klinnkt gewoon zo droog.

ontopic: Ondanks alle waarschuwingen ga ik toch morgen maar even een rondje Haarlem doen op zoek naar een kopietje :) En dan idd mikken op kleine CD winkeltjes die ook een game afdeling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
Rick Astley's reaction

In a March 2008 interview, Astley said that he found the rickrolling of Scientology to be "hilarious"; he also said that he will not try to capitalize on the rickroll phenomenon with a new recording or remix of his own, but that he'd be happy to have other artists remix it. Overall, Astley is fine with the phenomenon, although he finds it a little "bizarre" and only hopes that his daughter receives no embarrassment over it.

-wikipedia

Kick ass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Lokale gameshop hier had em nog niet binnen. Máár zou me wel bellen als die aan zou komen. (dus ook voor Dinsdag)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 10-09 23:32
Dat ze zich aan de release date vast willen houden snap ik, maar dat van die filmpjes dat begrijp ik niet. Is er soms verschil in graphics tussen de PS3 en XBOX360 versie? Is het spel minder mooi als men de illusie wekt? Het lijkt me juist hoe meer mensen de beelden zien, hoe meer gebrand ze op een kopie zijn (mits er geen erge afwijkingen/glitches in zitten t.o.v. vorige delen, maar dit lijkt me niet).

De ingame graphics zien er 'goed' uit voor een GTA game, geen 'extreme' verbetering t.o.v. van de vier jaar geleden (2004) gereleasde GTA San Andreas.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Kecin schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:26:
Lokale gameshop hier had em nog niet binnen. Máár zou me wel bellen als die aan zou komen. (dus ook voor Dinsdag)
Gaat iemand het hier nog over iets anders hebben dan de levering?

Edit: En zijn er hier ook mensen van 21+ die zich zo obsessief bezig houden met het binnen 72 kunnen spelen van de game?

[ Voor 17% gewijzigd door FrankNLD op 25-04-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Hopelijk niet, want dat is het enigste wat mij nog bezig houdt :D De hype hoeft niet groter dus ik hoef geen gameplay meer te horen ik wil m gewoon zsm spelen :D
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Heb je GTA4 niet netjes gekocht? Dan hoef je dat niet te melden. Hetzelfde geldt voor de aanwezigheid ervan.