Ik zou voor de zekerheid gewoon eerst de storyline spelen, tegen die tijd dat je dat klaar hebt is het al legaal om online te gaan denk ik zo. Je weet maar nooit anders.estorino schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:25:
Ik ben net een half uurtje thuis van de Batavierenrace of ik word gebeld, de lokale gameshop aan de lijn. Klein winkeltje, onafhankelijk. Dat mijn van de week bestelde GTA4 voor de 360 binnen was en dat ik hem kon komen ophalen. Oh? Da's mooi, dus ik er gelijk heengefietst, moest toch nog boodschappen doen... Ik begrijp uit dit topic dat hij pas dinsdag verkocht zou moeten worden op straffe van een fikse geldboete. Ik heb een goede verstandhouding met de eigenaar, dus laat ik maar niet zeggen welke zaak het was, maar hij wordt dus blijkbaar wel al verkocht...
Bewijs? Hier...
[afbeelding]
Ik ga hem gelijk uitproberen, ik ben na het hardlopen op de Bata van vannacht toch te verrot om iets anders te doen dan op de bank te hangen.
Denken jullie dat het kwaad kan om mijn 100% originele en gewoon in de winkel gekochte GTA4 disc in mijn 360 met xbox live gold account te stoppen met werkende internetverbinding? Ik heb niet zo'n zin een ban...
update: wow, er zit een onwijs mooie uitvouwkaart van de stad bij met het metronet op de achterkant, net echt.En daarnaast een handleiding en een maand xbox live gold.
Trouwens vorige jaren met de 3D GTA's, is er toen ook nooit expliciet verkondigd dat hij naar PC komt? Of wel elke x? ik maak me zorgen
[ Voor 4% gewijzigd door MsG op 26-04-2008 13:33 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn